אמהות
2021-10-12 07:44:35
תקשיבו אני פשוט רותחת מעצבים עד בכי יש לי ילדה בת 6 שנולדה עם איזה משהו גנטי שלא מפריע לה בכלוםם לא שכלית ולא פיזית היא חכמה מהממת מצחיקה אהובה ילדה נדירה!!!!!! נדירה! היא אהבת חיי היום בבוקר אני באה לקחת משהו מהארנק של בעלי פתאום אני רואה תו נכה על שמה! חשכו עיניי הילדה שלי? המלכית המושלמת? נכה??? עכשיו אין לי בעיה עם אנשים נכים שה לא אשמתם שהם כאלה אבל הבת שלי לא נכה! היא בחוג ריקוד רוקדת רצה בקיצור התחלתי ישר לצרוח על בעלי מה זה!!!! למה אתה מנצל את מה שיש לילדה בשביל כמה גרושים או חנייה?!??? צעקתי לו שאם הילדה היתה מבינה ויודעת יה הוא עשה היא לא היתה מדברת איתו!!! והוא בתגובה! זה עוזר לי! מיותר לציין שגזרתי את התו הזה! והוא כל שניה את חולת נפש את חולת נפש אין לו שום דבר לומר להגנתו אני פשוט רותחת!!! מה הייתן עושות?!?!?
83 תגובות
3 אהבו

תגובות

2021-10-12 07:48:22
גם אם את צודקת, יש דרך להגיד את הדברים את לא אמא שלו ואת לא אמורה לצרוח עליו, בדיוק כמו שלא אסור לצרוח עלייך.. יש דרך להגיד דברים, וכשמסבירים בכבוד הסיכוי שהוא יבין אותך יהיה הרבה יותר גדול...
0 תגובות
10 אהבו
2021-10-12 07:48:34
כמו שלו**
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 07:49:45
סליחה?????? בטח שאני אצרח עליו מה זה להוציא על הילדה שלי תו נכה בשביל ביטוח לאומי והטבות?!? הילדה לא נכה ואין לה אוטיזם היא ילדה רגילה עם מחלה גנטית שלא מורגש ולא נראה לעין יש מלא עם המחלה הזו והם אנשים רגילים!
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 07:49:58
אם יש לה תו נכה משמע שאת מקבלת עליה ביטוח לאומי מעולם לא ראית בבנק ? נשמע קצת מוזר....
0 תגובות
2 אהבו
2021-10-12 07:51:32
אמא מאהובת חמודה בחיים לא נכנסתי לבנק בעלי לא מערב אותי בעינייני כסף ולא אני מעולם לא ראיתי מה הולך בבנק כי זה תפקידו של בעלי בבית! נשמע קצת מוזר? זה שיק כאן בנות שממציאות סיפורים לא אומר שכולן כאלה!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 07:52:31
בסדר יקירה לא רציתי לפגוע חלילה... רק בריאות ובשורות טובות
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 07:54:49
שאלת מה הייתן עושות... אז עניתי, התגובה שלך מוגזמת ואני לא חושבת שבזה שיש לה תו נכה היא הופכת לנכה, אני בטוחה שהיא ילדה מדהימה וחכמה, זה לא סותר אחד את השני היחס שלכם אליה זה הדבר היחיד שישפיע
0 תגובות
4 אהבו
2021-10-12 07:57:56
ריקי מה את חושבת שזה יעשה לה לבטחון ??? זה ירמוס אותה לא רוצה שתרגיש שונה או מסכנה! גם למה היא צריכה את זה אין לה נכות! זה ניצול
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 07:58:33
מבינה את הכעס שלך במיוחד בזה שלא שיתף אותך אבל מציעה לך להרגע ולשבת להבין למה עשה זאת ולמה לא שיתף ואם לילדה יש בעיה גם אם זה דבר קטן ושולי למה לא לקבל הטבות שמגיע לכם?
0 תגובות
3 אהבו
2021-10-12 07:58:39
תיהיי בטוחה שביטוח לאומי לא מחלק תווים בחינם כנראה שהיא זכאית למה לקחת את זה ככ קשה ?
0 תגובות
4 אהבו
2021-10-12 07:59:13
מסכימה עם שני אם אתם זכאים,זה רק יטיב עם הילדה
0 תגובות
2 אהבו
2021-10-12 08:03:21
אנונימית שוב, אני לגמרי יכולה להבין את הכעס שלך, אבל בחיי אין סיכוי להעביר ביקורת גם אם היא הכי צודקת בעצבים ביקורת תתקבל רק מתוך כבוד ואהבה ולא צרחות והשפלה חוץ מזה אני מסכימה עם שני, אם קיבלתם כנראה שאתם זכאים וזה לטובכם ולטובת הילדה
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 08:04:23
אני באמת לא מבינה את התגובה שלך ולא רק מי שאוטיסט הוא נכה נשמע שקשה לך לקבל את המציאות כמו שהיא, ובעולם שלנו ובמיוחד במדינה שלנו צריך לנצל כל דבר שיעזור ומה זה גזרת לו את התו? אם זה היה הפוך והתגובה הייתה מגיעה מצידו של בעלך ישר היית מתלוננת על תגובה אלימה
0 תגובות
5 אהבו
2021-10-12 08:08:33
למה הילדה צריכה את זה אם היא רגילה? היא לא נכה ואין לה אוטיסם הייתן מסכימות שבעלכן ילך לביטוח לאומי וינצל את מה שיש לילדה שלכן בשביל כמה גרושים ? אני לא מבינה אתכן אני לא אמכור את הבת שלי בשביל שום דבר!!!!
0 תגובות
2 אהבו
2021-10-12 08:18:08
לא חושבת שזה ניקרא לימכור את הילדה ובטח לא לנצל בשביל כמה גרושים זה היקרא לקבל את מה שמגיע לכם
0 תגובות
9 אהבו
2021-10-12 08:20:57
למה מגיע לנו???? אין לה כלוםםםםםםם
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 08:23:33
אנונימית את מעייפת, ביקשת עוד דעות, קיבלת לכי שתי כוס מים ותרגעי דווקא נשמע נחמד שלא תצתרכו לחפש חניות כל היום..
0 תגובות
7 אהבו
2021-10-12 08:25:24
ואו ריקי את ממש אישה רעה יש לי רגישות לבת שלי אז זה היה כאפה בשבילי ובנוסף אני חודש אחרי לידה ומאוד הורמונלית חבל שיש נשים כמוך פה שבמקום לתמוך ולעזור רק מורידות
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 08:25:54
ואגב זה לא תופס לחניות .
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 08:26:10
חשבתי שכן אבל בעלי אמר שלא.
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 08:26:40
עאישה לדעתי כן לא בא לי שיגידו על הילדה שלי נכה :/
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 08:29:08
אז תבקשי ממנו בצואףרה יפה שאת לא מעוניינתלקבל כלום מביטוח לאומי ואת לא רוצה שיהיה לה תו ולא שום דבר שקשור לנכה תסבירי לו גם מאיפה זה מגיע מאמינה שיבין אותך
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 08:33:08
אני חושבת שהבעיה היא דווקא אצלך מאמי , לא בך .. פשוט אצלך את חושבת כלכך פגום וכלכך סטיגמטי , נכה זו לא קללה ובדיוק כמו שאמרתי לך קודם לא רק אוטיזם זו נכות(מראה עד כמה את מדברת מסטיגמות) זה שהפגם לא משליך על החיים של הבת שלך והיומיום שלה ב״ה מעולה !!אבל זה לא אומר שהיא לא צריכה לקבל את מה שמגיע לה וברור שזה היה כמו כאפה בשבילך.. את חייבת להפסיק לחיות בהכחשה ..זו הסיבה שאת מגיבה ככה
0 תגובות
8 אהבו
2021-10-12 08:33:56
עאישה חיים שלי אני שרופה עליך ועל התגובות שלך תקשיבי היא לא צריכה טיפולים כי אין לה כלום היא ילדה לגמרי רגילה אני חושבת שרשמתי את זה כמה פעמים לא רואים את זה עליה מה שיש לה מוצאים רק בבדיקת דם וכמובן שלא יפיצו את זה אבל היא ילדה כל כך שמחה ואהובה לא רוצה שזה יערר לה תבטחון ושהיא תגיד מה לא בסדר בי? אני מוכנה לוותר על כל סכום בשביל שהיא לא תרגיש שונה גם אולי זה יכול לפגוע לה בעתיד ? כשהיא תרצה להתקבל לצבא לתפקיד מסויים או עבודה?
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 08:39:45
הוא טוען שמגיע לה וזה עוזר לה לקבל עזרה פרטית בבית ספר וכאלה לזה אין לי בעיה אבל התו הזה גמר עלי תו נכה ומתחת השם של הבת שלי אני נשמעת ילדה קטנה אבל זה קשה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 08:45:41
אנשים ממציאים סיפורים כל הזמן רק בשביל לקבל תו נכה, אין לך מושג כמה זה עוזר במדינה כמו שלנו שמוכת בעיות חניה. הרבה מקבלים בכלל בלי להיות נכים פשוט עם תירוץ טוב או ניצול של איזה משהו ארעי. תתייחסי לזה כניצול חכם של המצב - אפילו שהיא לא נכה לבעלך היה מספיק תושיה בשביל להשיג את זה… סה״כ אחלה בעל שהלך והתמודד עם הבירוקרטיה המתישה הזאת בעצמו בלי שבכלל תדעי
0 תגובות
4 אהבו
2021-10-12 09:24:11
איזה שטויות בת דודה שלי נולדה עם משהו גנטי אין לה שום דבר שנראה לעין או מורגש פשוט היא נולדה עם פגם גנטי היא מדברת רגיל והולכת רגיל אף אחד גם לא צריך לדעת על זה מה היא מקבלת ומה לא היא מקבלת קצבה ונכות מה הבעיה פה?? להפך!! בתור ילדה חגגנו על התו נכה שלה כי נכנסתי איתה לכל מקום בחינם( אני כאילו המלווה שלה) עד שמוציאים משהו מהמדינה את גם רוצה לא לקבל?? תקחי ותשתקי!
0 תגובות
4 אהבו
2021-10-12 09:24:31
אוי אנונימית איזה שטויות לילדה שלי יש תו נכה ואני מקבלת ביטוח לאומי על זה שהיא לא מדברת כמו שצריך לגיל שלב זה אומר היא נכה ??????? זה אומר שאני מנצלת את המדינה ???? לאאאאאאא זה משהו שמגיע לה דרך המדינה ופשוט בזה אני משלמת טיפולים פרטיים . ובנוסף יש לי ילד על הרצף וגם יש לי תו נכה זה אומר שהוא נכה ?????? הוא מדבר כרגיל , בית ספר כרגיל את לא יכולה להבחין בכללללללללל שיש לו משהו הוא נבון ועונה לעניין . קצת קצת קצת קצת קצת להגדיל ראש ולהיות פתוחה קודם כל ולראשונה מוסדות בית הספר לא מקבלים מידע על כך שאת מקבלת ביטוח לאומי מניסיון !!!!! שנית כל זה לא גורע אף אחד להפך זה נותן לה הרבה דברים גם לילדה למשל שהיא לא צריכה בתקופה הזאת לעשות בדיקות קורונה ידעת את זה ??? ויש עוד מלאאאאאא דברים ולי יש 2 תו נכה ובחיים לא חניתי בחניית נכים כי זה לא נראה לי הוגן כלפי אחרים אבל שאר הדברים בטח שאני ינצל את זה שני הילדים קיבלו סייעת צמודה מהמדינה שכל היום איתם עוזרים להם בלמידה והכל ! תחשבי על הטוב ולא על הרע .
0 תגובות
5 אהבו
2021-10-12 09:31:32
ויש לי גם חברה שהבת שלה בת 4 ולא מדברת והיא מקבלת עליה נכות היא לא מנצלת את המדינה אבל הילדה מקבלת עזרה בגן שמתאים לה וטיפולים שהיא אמורה לקבל למה לעשות מנמלה פיל?! וגם אם זה לא נראה לעין ביטוח לאומי לא נותן סתם למי שלא מגיע ואם הבת שלך קיבלה כנראה שמגיע לה ולא צריך לצרוח על בעלך הוא עשה בשכל!! את זאת שיצאת לא בסדר זה לא מצדיק שום דבר בטח שלא לקרוע את התו נכה מה עובר עליך????
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 10:03:51
אנונימית אני אני מבינה אותך לגמריי אבל זה לגמרי לטובת הילדה אם אתם באמת לא מסכימים עם התו על תוותרי על הזכויות שלה תקחו את הכסף ותשימו בחיסכון בשבילה ושהיא תביב גדולה תגידו לה שהיא קבל את זה בגלל מה שיש לה זה לא בושה בכלל נשמה לביפך היא תעריך איתכם עכשיו היא ממש ממששש לא אמורה לדעת שיש לה תו נכה או שיש לה כסף בצד
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 10:06:36
חמי יש לו תו נכה 100 אחוז והוא בן אדם רגיל לחלוטין בריא לגמריי יש כ"כ הרבה הטסות אז הוא נלחם לקבל יש לו מחלת פרקים בגוף והוא לוקח כדורים לדיכוי מערכת החיסונית זה מחלה שבעצם המערכת החיסונית פוגעת בעצמה ולכן חייב לדכא ובהתחלה לא נתנו לו ובסוף כן אחרי הרבה ברורים
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 10:35:55
תודה בנות הכנסתן אותי לפרופורציות יש תגובות שיכלו להאמר בצורה יותר נעימה אבל מקבלת
0 תגובות
5 אהבו
2021-10-12 10:37:44
יופי ב"ה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 10:48:04
סתם שאלה אם בא לך לענות תעני איזה בעיה יש לה ?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 15:35:51
איזה בעיה יש לה אנונימית?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 15:44:20
לא קראתי את התגובות, רק יכולה לומר לך שיש לי אחות במשפחה שעברה תאונה קטנה, תקופה לא יכלה ללכת. מאז היא הצליחה להוציא תו נחה והיא מאוד מאוד מרוצה מזה! אז כלפי חוץ היא נראת רגיל לגמרי, אבל כל עוד אפשר לנצל את המשאבים שהמדינה נותנת לפי חוק למה לא לנצל?? זה עוזר ממש! לא בטוחה שהבת שלך היתה נפגעת מזה. אני בכל אופן הייתי מוציאה תו כזה אם היה לי את האפשרות, גם אם בתכלס לא זקוקה. את לוקחת את זה רגשית מדי.. תו נחה זה לא אותו קין. לא מדביקים את זה על המצח. במיוחד שנחה זה לא מילה גסה.
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 15:50:39
בדיוק מה שעשית!
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 15:52:57
אני חושבת שאם יש לה מחלה קודם כל הילדה צריכה לקבל את כל הזכויות שלה גם אם זה לא מפריע לה עכשיו או בעתיד זה חשוב וגם כמובן לשקף לילדה שתיהיה גדולה על המחלה הזו גם אם הוא הוציאי תו נכה זה לא אומר שהיא צריכה להיות אוטיסטית או כל דבר אחר תנסי לשבת לדבר איתו שאולי המשמעות של הכרטיס עבורך זה אחרת וקשה לך עם זה אבל הזכויות של הילדה חשובים מאוד
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 15:54:35
אנונימית איזה מחלה גנטית יש לה?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:26:59
אם מגיעה לה תו נכה מה הבעיה??? אחיין שלי אלרגי ויש לו תו נכה מה הקשר זה אומר עליו משהו?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:27:44
היא לא תרגיש מסכנה. אלא אם כן זה מה שתשדרי לה שהתעודה הזו אומרת. מה שהיא ממש לא
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:28:35
זה נשמע שרק את חושבת שנכה זו קללה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:28:57
את מדברת מוזר אץ חושבת שלהוציא תו נכה לוקח שניה איפה בעלך היה שהיה ועדות בדיקות לילדה? את לא מתערבת לו בבנק לא יודעצ כלום אין לך מושג כמה הטבות זה נותן ואז את עוד גוזרת הזיה משהו רק בריאות באמת את סהכ מקבלת מה שמגיע לילדה שלך תהיי בטוחה שאם לא היה מגיע לה ביטוח לאומי לא נותן כלום בחינם
0 תגובות
3 אהבו
2021-10-12 16:30:43
המדינה נותנת תו נכה לאדם שזקוק כדי שירגיש חלק מהנורמה חניות קרובות כסף עזרה מה שאת עושה זה לקחת לה את מה שמגיע לה גם אם עכשו את לא רואה אולי בעתיד תצטרך להתכחש לזה עושה את זה יותר גרוע שתדעי
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:32:23
מי יגיד עליה שהיא נכה ?? היא לא נכה כולה יש לה תו נכה שבעלך הוציא על מנת לקבל הטבות לא רואה בזה שום דבר פסול ואם את חושבת שזה יפגע בה אז פשוט לא לספר לה זה לא אומר 'שהיא נכה או פחות טובה ממישהו! פשוט מה שיש לה מספיק בישביל לקבל תו נכה הפוך אם זה עוזר לכם אז למה לא ??
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:41:17
נכון יש לי חברה כזו שיש לה ילדה שבאמת זקוקה היא גמדה הילדה ילדה מהממת אבל צריכה תנאים ותן נכה עוזר מאד עד שהכירו בה נכה?? כמה ועדות בדיקות אמאלה אז ללכת ולגזור את זה ? אני גם שואלת את עצמי איפה היא היתה שבדקו את כל הדברים האלה זה לא ללכת תביטוח לאומי שלום אני צריך תו נכה תביאו לי
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:42:21
אנונימית כל מה שבעלך עשה נשמע לי הגיוני מגיע לכם יש לכם זכויות תתני לבת שלך ביטחון תעצמי אותה זה הכי חשוב שום תו לא צריך להוריד לה את הביטחון ושום תו לא יגדיר את מי שהיא את ןבעלך אחראיים למי שהיא תהיה דבר אחד שבאמת מוזר לי זה למה בעלך הסתיר ממך את זה שהוא הולך להוציא תו נכה לבת שלכם כאלו אני לא מבינה איך לא נחשפת לשום שלב בפרוצדורה הזו כי להוציא משהו מביטוח לאומי זה ממש פרוייקט
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 16:43:02
אני במקומך הייתי נתפסת על העיניין של ההסתרה לא על העיניין של התו נכה זה סתם כרטיס
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 17:04:35
תקשיבי לא נכנסת בכלל למעשה של בעלך אם בסדר שהסתיר או לא, רק אגיד לך דבר אחד, הילדה שלך לא תרגיש נחותה או נכה או שונה בגלל תו, קצבה או כל דבר אחר אלא בגלל איך שיתייחסו אליה ואם את טוענת שהיא רגילה ומתייחסים אליה רגיל אז הסירי דאגה מליבך היא לא יודעת שהיא מוכרת כנכה בביטוח לאומי ולא אמורה לדעת היא כולה בת 6, זאת הילדה שלך מושלמת כמו שהיא ועדיין עם מה שיש לה מגיע לך הטבות אז תגידי תודה שבעיניך וכלפי חוץ זה לא בא לידי ביטוי בשום צורה, קחי את העזרה שנותנים לך בשתי ידיים ותהני ממנה זה לא אומר כלום על הילדה שלך לא מוריד אותה או ממנה ולא הופך אותה לנחותה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 17:07:37
את לא רוצה שיגידו על הילדה שלך נכה?? נכה זה קללה??? באיזה מדינה אנחנו חיים שמבחינתך נכה זה משהו טמא או משהו מקולקל??? דבר שני, אם ביטוח לאומי הוציאו על שמה תו נכה אז כנראה שמה שיש לה זה מצדיק את הסיבה! וזה לא בושה!!!! ביטוח לאומי לוקח לו שנים!!!! להנפיק תו נכה! אני במלחמות יום יומיות איתם להוציא על סבתא שלי תו נכה! ולא נותנים לי!!!! למרות שהיא עברה התקפי לב סכרת כריתת שד ועוד מיליון דברים שלא נדע!!!!! הבת שלך גם אם יש לה בעיה וגם אם לא! אין לך שופ סיבה להתנהג ככה!!!! ובדיוק כמו שרשמו פה הילדה לא תרגיש שונה אלא אם כן מישהו יתן לה להרגיש שונה ומי שנותנת לה להרגיש שונה זה ככל הנראה את שאת מתעצבנת ככה! אני לא נכנסת לאם זה בסדר שהסתיר או לא כי בעיניי אסור שיהיו סודות בנישואים אבל התגובה שלך מזעזעת תעשי קצת חשבון נפש עם עצמך , זו הילדה שלך! ולא משנה מה יש לה! היא ילדה רגילה לכל דבר ועניין ואם לא יותר!
0 תגובות
2 אהבו
2021-10-12 17:27:39
לא מבינה מה הבעיה בתו נכה . זה פלוס ענק
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 17:50:34
הבן שלי עם cmv וזה וירוס שנולדים איתו ואני עכשיו נילחמת עם ביטוח לאומי אם קיבלת תו נכה למה לא? זה פלוס והחיים יותר קלים כל החיים אנחנו משלמים להם למה שלא נקבל על מה שצריך לקבל להם מותר ליגנוב אותנו ושמגיע לא נקבל, אני חושבת שאת צריכה לבקש סליחה מבעלך כי זה רק פלוס בחיים תו נכה, לבעלי יש נכות והוא באמת צריך תו נכה והם לא סופרים ולא אכפת להם ואנחנו עם עורכי דין אז למה לא?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 17:51:26
אגב אנחנו משלמים על התרופה שלו המון ומזל שהיא בסל התרופות אחרת היינו משלמים 1500 כל שלושה שבועות אז למה לא לקבל עזרה שמגיעה מהמדינה הזאת חבל את מפסידה..
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:12:29
אנונימוסית מזה אומר להוולד עם cmv?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:23:34
חושבת שנסחפת!
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:28:43
אמא לנסיכה זה וירוס כזה מולד בדרכ אנחנו עושות בתחילת ההריון בדיקת cmv אני הייתי נשאית זה ממחלת הנשיקה ממישפחת ההרפס משהו כזה והוא נולד עם זה, זה עבר אליו, הוא מקבל תרופה כל יום,והוירוס הזה יכול ליפגוע בהיתפתחות שמיעה ראייה תודה לבורא עולם הכל בסדר אבל זה משהו מולד
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:29:00
תיקראי באינטרנט, אבל יש לי את בורא עולם ואני מאמינה שהכל בסדר
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:30:59
ברוך השם אנונימוסית שיהיה בריא אמן עד 120!!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 18:33:46
הבנתי..באמת שיהיה לך בריא ותגדלו אותו בנחת אמן❤️
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 19:38:32
חצי מהמדינה עם תו נכה על כלום. תנצלי את זה לטובה נשמה חחח . אתם מקבלים עליה גם מענקים של ביטוח לאומי אז מה ההבדל בן כסף לכרטיס
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 19:39:04
אמן תודה אהובות
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 19:55:07
אהובה אני יכולה להבין את הפגיעה אבל אני אישית על בעיות קשב וריכוז ושימוש בריטלין הוצאתי נכות זה שיש למישהו תעודת נכות לא הופך אותו לנכה אבל בהחלט יכול לעזור המון בחיים בחיים לא התביישתי בזה או שזה הוריד לי גם בגיל ההתבגרות ועם החברה בתור בחורה שלא היה לה ממש אופציה לעזרה כספית מהמשפחה ללימודים גבוהים יכולתי לקבל עזרה ומימון
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 20:03:34
קראתי רק את ההתחלה של התגובות לכן סליחה אם אני רושמת משהו שנאמר כבר או כבר לא קשור. את מפחדת שזה יעשה נזק לבת שלך כשהיא תגלה שלאבא שלה יש תו נכה על שמה.. את יודעת מתי זה ואיך זה יגרום לה נזק? אם את תעשי מזה סיפור כמו שאת עושה מזה. ילדים קולטים את ההורים ולפי האנרגיות של ההורים הם רואים את העולם. אם תראי לה שזה בעיה ותעשי סרט מזה שבעלך הוציא עליה תו נכה אז היא תעשה מזה סרט בראש שלה. אם תראי לה שזה לא אומר כלום על מצבה הנוכחי כך גם היא תחשוב. אני יודעת שזה מחרפן לשמוע את זה אבל אני לא ארשום לך תגובה רק כדי שתרגישי שאת צודקת, אני אומרת לך הכי אמיתי שזה קצת נראה שזה נוגע לך בנקודה סופר רגישה ותכלס את זאת שאוכלת סרטים ומפחדת מהכותרות האלה של ״נכה״. הבת שלך בריאה ברוך ה? יופי, אל תתני לכרטיס מסכן להפוך לך את הלב. זה כולה פלסטיק. אז מה ? זה שחתכת אותו אומר שזהו היא בריאה ואם לא היית חותכת את הכרטיס אז? אז זה אומר שהיא הייתה נכה? אהובתי תנסי לשחרר. אני יכולה להבין את הכעס כלפי הבעל אם לא היית מודעת לזה וואלה כן זה דיי מרתיח בכל זאת זו הבת של שניכם. אבל הכעס שלך והפאניקה הם אלה שיעשו נזק לבת שלך לא כרטיס מסכן. איך שאת תתייחסי לדברים כך גם היא תתייחס ❤️
0 תגובות
3 אהבו
2021-10-12 20:22:35
אני רק שאלה למה בכלל הילדה צריכה לדעת שיש עליה תו נכה? קשה לך עם זה שהיא תדע? שלא תדע. ואני חושבת כמו הרבה בנות פה שזה לא פגם וזה רק מועיל.
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 20:32:53
סתם שתדעי, בארץ אפשר להוציא תו נכה גם על לקויות למידה והפרעות קשב! מה לקחת כל כך קשה?
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-12 20:37:17
בנוצ שאלו פה למה בעלך הסתיר ממך, והאמת אם איך שאת מגיבה ומתקיפה גם אני הייתי מסתירה מבן אדם כזה, או לפחות נמנעת מלשתף אחת כמוך... סורי שאני ככה דוגרית אבל זה פשוט לא נעים
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-12 20:57:04
מסכימה איתך ריקי…
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-13 00:25:19
חייבת לומר שאני בתור ילדה (מגיל שנה עד 15) עברתי בערך 7 ניתוחים בחופשים הגדולים וחבשו אותי בראש כל פעם למשך משהו כמו שלושה שבועות, ואני ממש זוכרת שבערך בגיל 9 באחד הימים הלכתי עם אמא שלי לאנשהו והיא רצתה שנעצור לרגע במרכז מסחרי וכל כך התביישתי לצאת ככה והיא פשוט אמרה לי ממה את מתביישת? את גיבורה!! שיסתכלו כולם וזה ליווה אותי ואת הביטחון שלי שנים. למדתי לצחוק ולהקטין את הבעיה שממנה סבלתי ולא לייחס לה שום חשיבות בחיים , מלבד מקומות שבחרתי לנצל אותה (כמו גימלים בצבא 😉) איך שתתנהגי לילדה ככה היא תתנהג לעצמה. הפגם המולד קיים שם. את לא תעלימי אותו בכך שתכחישי. אבל תראי לה כמה שזה זניח ולא משמעותי והיא תחיה עם זה בשלום. אל תתני לה להרגיש שיש סוד ופיל בחדר שקשור אליה כי כמו שכל האחרות רשמו פה נכות זה לא עושה את האדם לפחות טוב, מוצלח, או מחייב פגיעה בתפקוד.
0 תגובות
1 אהבו
2021-10-13 00:31:27
ואי את מגזימה ברמות אהובה סהכ תו נחה לחנייה מה הבעיה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-13 04:07:50
מגזימה יאלהההה אם אפשר תו נכה לרכב והטבות למה לא ?!?!?₪?! ברוך השם הילדה בריאה! תתעסקו במה שחשוב תפסיקו לריב על שטויות
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-13 05:56:12
אנונימית - הילדה שלך לא הופכת למסכנה או שונה עם יש לה תו נכה את ורק את עושה את ההבדל הזה!! ולכן לדעתי התגובה שלך ממש מוגזמת תחשבי שהיא גם הבת שלו ואולי בעלך לא רואה את זה כל כך חמור כמו שאת רואה את זה דבר שני זה לא רע להיות מיוחד ההפך תסתכלי עלייה כמו נס מתנה היא יכלה לא להיות כפי שאת מתארת אותה אבל היא בחרה שלא היא בחרה לרוץ לצחוק לעשות הכל היא מיוחדת בפניי עצמה את לא צריכה להכניס לה לראש שלהיות כמו כולם זה בסדר כי אף אחד לא דומה אחד לשני וזה מה שכל כך יפה !!
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-13 06:56:50
את פשוט רגישה אליה כי חס וחלילה היא באמת לא נכה ואת צודקת הייתי בשוק בדיוק כמוך והייתי מתגוננת וצועקת ככה רק שלא יקראו לבת שלי נכה !
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-13 07:53:16
ממש לא מתנהגת כמוך זה בטוח. על מה התחרפנת? על פאקינג תו נכה? למה זה אומר שהיא נכה?? מה קורה לך ? תתאפסי על עצמך רגע אחותי. כאילו את כלכך מפחדת שיגידו לך שהיא נכה אז התו הזה זה החותמת לזה. וואלה תו נכה זה עוזר בטירוף!!! אני גרה בתל אביב, אח של בעלי נכה נפשית ומוציאים לנו את הציץ לעשות לו תו נכה
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-01-13 18:34:14
נמאס לי מבעלי כבר לא יכולה להיות איתו יותר.. ממש רוצה להתגרש. בנות שהתגרשו עם תינוק קטן(בן 4 חודשים) ויש עצות?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-01 18:43:37
לסימפיוליזיס מניסיון- אוסטאופתיה או אייקוליבריו
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-29 09:25:29
שבוע 34+2 לפי דעתכן זה בסדר אם אתחיל כבר לקנות דברים לתינוק מתי התחלתן ?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-25 16:37:26
שבוע 28 מותר לקחת אקמול 500 מיליגרם לכאב ראש ??
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-25 18:10:35
היי בנות אני לא עושה בכלל פעילות גופנית עוד רגע חודש שמיני האם להתחיל עכשיו?
2 תגובות
0 אהבו
משוערות ינואר/פברואר 24 ❤️
2023-05-10 13:02:11
היי בנות, ספרו על עצמכן, אצלי הריון שני שבוע 4 +2 גיליתי אתמול, אחרי יותר משנה שניסינו, הלםםםם
30 תגובות
4 אהבו
הריון ולידה
2023-04-08 16:42:46
הפרשות ירוקות אתם יודעות אם זה תקין ???
1 תגובות
1 אהבו