
הריון ולידה
2021-08-11 20:14:40
אז יש פה אולי מישהי שילדה בבית ורוצה לשתף בתהליך מה דרוש? איך עושים את זה?
אין לנו תו ירוק וגם לא יהיה לנו תו ירוק ומתחילה לחשוש שגם לא יהיה לנו איפה ללדת.תודה מראש ☹
תגובות

2021-08-11 20:16:01
תלדי בבית חולים אחר שלא דורש תו ירוק למלווה… לא בכל בתי החולים זה ככה והאמת?? זה אפילו חוצפה לדרוש ממלווה תו ירוק… אין בעיה הגבלה של מבקרים זה מובן אבל מלווה???

2021-08-11 20:17:11
אל תעשי את זה... אל תלדי בבית, עדיף לך ללדת לבד ותחת השגחה רפואית.

2021-08-11 20:17:17
בית חולים סנט גוזף לא דורש חאתו ירוק ולא בדיקת קורונה

2021-08-11 20:17:23
אמא של בוטן הפחד שלי זה שזה יגיע לכל בתי החולים. הטירוף הזה זה כבר לא נורמלי

2021-08-11 20:21:23
יש בדיקות קורונה מהירות בחלק מבתי החולים, נבדקים מקבלים תשובה ונכנסים לחדר לידה, זה גם תו ירוק וזה בסדר.

2021-08-11 20:21:58
ואם את מעונינית ללדת בבית אני יכולה להפנות אותך לדולה המדהימה שלי שמלווה לידות בית גם ועובדת בשיטת היפנוברתינג- שיטה מדהימה
ובכללי יש לה ידע ותעודות בכמויות
בארץ מאוד מפחדים מלידות בית מחוסר ידע והבנה בענין
בארצות אחרות כגון קנדה כל מי שיש לה הריון תקין ההמלצה שם היא ללדת בבית
בית חולים זה מקום להתערבויות
קרן ספירו0542676454

2021-08-11 20:22:23
לא יגיע לכל בתי החולים! ילדתי בעיצומו של הגל השלישי בדצמבר שנה שעברה ולא עשו בדיקות קורונה ולא תו ירוק ולא נעליים! כל מה שהיה צריך זה מסיכה ואסור מבקרים.. זהו… תבדקי בבית חולים שלא דורש את זה כי זאת חוצפה! בית חולים לא יכול להכיל תווים על אנשים זה לא מותרות!!

2021-08-11 20:22:30
נןעה תודה ישלי דולה מחר אני נפגשת איתה

2021-08-11 20:22:52
אמא של בוטן איפה ילדת

2021-08-11 20:23:44
גיסתי ילדה לפני ארבעה חודשים בבית היא הביאה מיילדת לבית ואמרה שפשוט היה לה הכי טוב.

2021-08-11 20:23:45
אמא של בוטן הקול השפוי

2021-08-11 20:25:33
עוקבת

2021-08-11 20:26:15
ילדתי במאיר.. ולא הייתי יולדת בחיים בבית כי יש לזה כל כך הרבה סכנות.. ורק בשביל להרגיע אותך בואי תביאי את ההגיון שמאחורי הדברים, אין שום סיכוי שהתו הירוק יחול בכל בתי החולים, יש תחרות על כל יולדת הן מקבלים המון כסף על זה שאת באה ללדת אצלם תאמיני לי יש בתי חולים שישמחו לקבל אותך

2021-08-11 20:26:35
תביאי=תביני

2021-08-11 20:28:07
מה המשוער שלך?

2021-08-11 20:41:47
אני אישית כיולדת אהיה יותר רגועה אם בבית חולים יהיה תו ירוק..
על כל מקרה במידה ואתם לא מחוסנים לא ממליצה לך ללדת בבית.. במידה וחס וחלילה משהו מסתבך מאוד קשה לצאת מזה בשלום.
למען השקט הנפשי שלך גשי לבית חולים שלא דורש תו ירוק

2021-08-11 20:44:51
מירי אני מחוסנת בעצמי ואני יכולה להגיד לך שבתור אחת כזאת זה לא פחות מחוצפה לדרוש תו ירוק ממלווה.. במיוחד לנוכח העובדה שכיום גם מחוסנים עלולים לחלות ולהדביק אז אם כבר ממש רוצים לשמור על היולדות אז שיעשו בדיקות מהירות לכולם באופן גורף ללא הבחנה בין מחוסנים ללא מחוסנים…

2021-08-11 20:45:59
בואי נגיד ככה, אם בית חולים היה דורש ממני או ממלווה שלי תו ירוק כשאני מגיעה ללדת הוא הפסיד אותי כיולדת, לא רוצים חא צריך.. תודה ובייי..

2021-08-11 20:52:16
אמא של בוטן ואם זה יהיה בכל מקום אז אי אפשר להגיד להם תודה וביי

2021-08-11 20:54:10
והיום קראתי פוסט של עו"ד תמיר טורגל שאומר שהבתי חולים נהיו המערב הפרוע ועושים מה שהם רוצים והם מונעי טיפול רפואי ואפילו הוא ממליץ ללדת בבית ולא להגיע לבתי חולים.זה לא הפוסט הראשון שאני נתקלת בו יש עוד פוסט שמישהי לא היה מוכנה לעשות בדיקה לקחו לה את הילדה 24 שעות ועוד דברים נוראים שהבית חולים עושים כשיש להם עמדת כוח עליך ואת צריכה ללדת

2021-08-11 20:54:51
בגלל זה מראש רוצה ללכת על בטוח לא רוצים לא בכוח לא רוצה לדמיין שאני יגיע ללדת ולא יתנן לבעלי להיכנס איתי אני ימות במקום מצער

2021-08-11 20:57:32
זה לא יהיה בכל מקום כמו שזה לא היה עד עכשיו בכל מקום… ולגבי במישהי שקראת פוסט.. קחי הכל בערבון מוגבל.. במיוחדים פוסטים למיניהם בפייסבוק.. לא אתפלא אם בסוף היו לה תסמינים או מדהו.. לא לוקחים לאנשים ילדים ולא מונעים טיפול רפואי כל כך מהר.. אנחנו לא באפריקה

2021-08-11 20:58:28
אבל אם את מוכנה לקחת את הסיכון של ללדת בבית ושחלילה יהיה סיבוך כלשהו את יותר ממוזמנת, ההחלטה היא שלך בלבד.. רק לפני זה תביני מה עלולות להיות ההשלכות של דבר כזה

2021-08-11 21:05:58
בנות אל תמליצו לאף אחת ללדת בבית זה לא בנוי לכל אחת וגם רופא לא יכול להמליץ לך בתור מטופלת ללדת בבית זה חוסר אחריות מצידו כי אם חס וחלילה יקרה משהו מי נושא באחריות? ממליצה לך למצוא פיתרון וברוב אתרים של בתי החולים כתוב שאישה שלא מחוסנת עושים לה בדיקת קורונה לגבי בעלך או המלווה תצטרכי למצוא פיתרון ממליצה לקבוע סיור בחדר לידה ולשאול את כל השאלות שם וזהו.. או אפילו להתקשר טלפונית ולברר את הנושא למועדון היולדות של העמק קוראים הילה תחפשי בגוגל מספר ותפני אליהם מחר בבוקר

2021-08-11 21:21:34
אני בדיוק באותה בעיה מה גם ששאלתי בבתי חולים מה קורה אם אני מסכימה לבדיקה בשביל לעבור לידה ומה קורה אם יוצא חיובי למרות שאני לא חולה ידוע שהבדיקות שגויות כל הזמן אמרו לי מורידים אותך למחלקת קורונה ובקשר לתינוק צריך לבדוק פר בית חולים בקיצור חוצפה שאין כמותה פשוט מזעזע שרק נעב6ר את זה בשלום

2021-08-11 21:24:03
תותית לא נותנים סיור לידה בלי תו ירוק

2021-08-11 21:25:13
קרן זה גם החשש שלי לא מוכנה שבעלי לא יהיה נוכח יגם רןצה אפס הפרדה אז מפחדת שיקחו אותה אם הבדיקה חיובי בקיצור אני רוצה לשמוע איך זה ללדת בבית מי שעברה הלוואי ותשתף

2021-08-11 21:25:14
אז תתקשרי למועדון יולדות של בית חולים העמק או כל בית חולים אחר שאת רוצה ללדת בו ותבדקי את הנושא לעומק

2021-08-11 21:37:27
חברה שלי נבדקה היא ובעלה לפני הלידה בבדיקה צהירה בבית חולים בגל הקודם, היא יצאה חיובית וילדה עם מסיכה והמיילדות היו לבושות בהתאם ומשם ישר לחדר בידוד ואז בידוד בבית עש שיצאו שליליים.

2021-08-11 21:44:53
פופקורן הם מקבלים בדיקה שעושים בבית או בדיקת דם?
או שחייב לעשות אצלה

2021-08-11 21:44:57
אצלהם*

2021-08-11 21:48:31
אילנה שמש, מושב ישרש 052-3388954.
ג'אהרה דולה, ד"ר אילן הלוי, קדימה, 054-4804531.
מינדי לוי, בית לחם הגלילית 052-3763229.
ציר להורות, נעמי נואה, קיבוץ כברי 054-4795241.
לוחשות לתינוקות, פוריה, רוזי ארזי 054-4742780 רותי 050-7945279.

2021-08-11 21:48:53
מרכזי לידה טבעיים לא בתי חולים 👆

2021-08-11 21:49:58
https://www.jaharadula.com/
שמעתי עליה דברים טובים

2021-08-11 21:52:24
זה ללא פיקוח רפואיייי

2021-08-11 21:56:52
כן ברור טבעי רפואי זה רק בתי חולים או עם רופא פרטי

2021-08-11 22:41:05
עשו להם בבית חולים לא בבית

2021-08-12 12:30:31
אוי שיט מה זה זה אמיתי? אני והבן זוג לא מחוסנים הוא לא יהיה איתי בלידה???

2021-08-12 13:39:04
ממס מסוכן ואפילו לא אחראי ללדת בבית
מה תעשי אם יהיה סיבוך חס ושלום?לא חסר סיבוכים שקורים בלידה!
שמצריכים טיפול מיידי ואין זמן לפנות לבית חולים
מה יקרה אם תצטרכי קיסרי חירום?
כל סכנה יכולה להגמר בנזק בשניות ספורות!
תלדי בבית חולים עם צוות רפואי שלם כדי לא לקחת סיכון
שזה יפגע בך או בעובר!
תבדקי על בית חולים אחר אין מצב שזה יהיה בכל בתי החולים
וגם אם כן אז אין ברירה עדיף לא להיות ליד בעלך מאשר לקחת סיכון שיקרה לך או לעובר משהו

2021-08-12 13:47:30
אמא של בוטן זה מעולה שזה עם תו ירוק, תגובה הזויה מצדך

2021-08-12 15:25:09
מישהי, בעינייך היא הזויה, זה שהיא נוגדת את דעתך זה לא אומר שהיא הזויה!! לא כל תגובה שלא מסתדרת לך עם הדעות שלך היא הזויה!

2021-08-12 15:27:17
מניעת טיפול רפואי או כניסת מלווה ללידה בגלל תו ירוק זה חמור ביותר בעיניי!!! בעניינים רפואיים אין מקום להתעסק במי התחסן או לא! ואם המלווה לא יכול להתחסן מסיבות רפואיות!!! את יודעת שיש אנשים שעשו חיסון אחד ובהוראת רופא לא קיבלו חיסון שני כי חטפו תופעת לוואי קשה???! אז???? נשלול מהם את הזכות להיות בלידה של הילד שלהם!!????? זה לא שחור ולבן! ואין מקום להכניס את התו הירוק לבתי החולים!!! ולא אני לא הזויה! אני הגיונית ולא קיצונית! וכן, אני מחוסנת ובעד חיסונים! אבל יש גבולות שלא חוצים!!

2021-08-12 15:35:24
מסכימה איתך אמא של בוטן
אבל אני לא מחוסנת וגם לא מתכוונת להתחסן

2021-08-12 15:36:42
אמא של בוטן את כ''כ צודקת וחבל שאנשים לא רואים את זה ככה ופשוט מחפשים כל דרך לכפות על הציבור להתחסן - אומרת את זה בתור מחוסנת

2021-08-12 15:37:01
צריך להבין שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית כביכול וכל הענין הזה נוגד את זכות האזרח הבסיסית
אי אםשר חאסור או לכפות דברים כאלה
זה מאוד מ9חיד שאתה קולט שהמדינה פה הולכת לכיון רע
אומרת גם בתור מחוסנת

2021-08-12 16:38:00
תו ירוק זה למי שמחוסן

2021-08-12 16:41:37
רופא תפקידו לטפל בחולים ולכן אני יכולה להסכים עם אמא של בוטן שכשצריך טיפול רפואי אין להתעסק במי מחוסן ומי לא

2021-08-12 16:41:44
תו ירוק זה מי שהתחסן

2021-08-12 16:42:13
אנונימית אני אגיד לך את האמת אני לא יודעת כמה יאכפו את זה באמת

2021-08-12 16:42:31
תזייפו תו ירוק הם לא באמת ישבו על זה עכשיו

2021-08-12 16:43:17
מעבר לכך תו ירוק זה למי שחוסן בלבד
אחרי שיחות לכמה מקומות
בתל השומר- חובה בדיקה לכולם,ויבקשו מכן ומהמלווה תו ירוק במידה ותרצו לעבור למלונית לאחר לידה
העמק-חובה בדיקה ותו ירוק למלווה
-איכילוב חובת בדיקה כרגע אין סנקציות למלווה בעתיד נראה

2021-08-12 16:43:26
לזייף בטלפון ותגיעו לשם תראו להם תמונה של התו היאוק

2021-08-12 16:43:40
מה פתאום לזייף אני לא מזייפת כלום

2021-08-12 16:44:02
מימלא גם מי שמחוסן עושה בדיקת קורנה

2021-08-12 16:44:23
מה הבעיה רק בשביל שיהיו איתך בבית חולים

2021-08-12 16:44:24
זה שהם פושעים סליחה אם זה נשמע רע אבל זה פשעים נגד האנושות מבחינתי, לא אומר שגם אני צריכה לזייף דברים ולהיות פושעת כמוהם..

2021-08-12 16:44:48
את מגזימה קצת אני חושבת

2021-08-12 16:44:51
אנחנו נמצא איפה ללדת בלי תי

2021-08-12 16:45:03
כן זה גם אופציה

2021-08-12 16:45:05
בלי תו*

2021-08-12 16:45:22
בעל אופן שיהיה בהצלחה

2021-08-12 16:45:59
לכי תדעי אם כן יבדקו אני לא צריכה לקחת את זה על עצמי במקרה שנגיד שכן הלכנו וזייפנו ומצאו שזה מזויף זה בושה וחרפה מבחינתי זה יהיה שיא הלא נעים

2021-08-12 16:46:02
לידה בבית זה לא מומלץ עדיף שיהיה בבית חולים שבכל מצב לא משנה מה קורה יש את כל אנשי המקצוע ואת הציוד הנדרש

2021-08-12 16:46:17
הראה לך הם לא בודקים

2021-08-12 16:46:23
אין להם גם איך

2021-08-12 16:46:35
בבית אני גם מפחדת אני לא מכירה אף אחת שילדה בבית בגלל זה פניתי לכאן

2021-08-12 16:46:44
נראה לך שמעניין אותם לבדוק את תהיי באמצע לידה

2021-08-12 16:47:06
רק משטרה יכולה לבדוק

2021-08-12 16:47:13
ומשטרה אין שם

2021-08-12 16:47:25
את מראה להם בפלאפון אסמכתא על חיסון וזהו

2021-08-12 16:47:40
את לא מביאה את זה מודפס או משהו

2021-08-12 16:47:48
אם צריך ניסע גם לירושלים ללדת או לנצרת לבית חולים האנגלי אולי שם לא יהיה סנקציות בכל מקרה זה לא בכל בית חולים קורה יש עוד אנשים שפויים שלא לוקחים צד בטירוף..צריך ללמוד לחיות לצד הקורונה

2021-08-12 16:48:02
מה שאת חושבת

2021-08-12 16:49:30
אני חושבת שאי אפשר לדעת לאן זה יגיע ואולי כן יהיו שוטרים בכניסה?
כבר מנעו מאנשים טיפול רפואי בעבר כמה שזה עצוב, בסוף נמצא לאן ללדת ואם השם יבחר שלא נלד בבית חולים אז לא נלד שם..
שנהיה חזקות כולם תודכ לכן שולחת לכן חיבוקי ג

2021-08-12 16:49:36
גדול*

2021-08-12 16:56:05
תהילה זה קצת לא נכון מה שאת אומרת כי הם יכולים לבדוק במערכת מתי ואם היא עשתה את שני החיסונים לפני שאת ממליצה לאנשים לעשות פעילות פלילית של זיוף מסמכים תעמיקי את הידע שלך

2021-08-12 16:57:19
לא לא בטוח שהם יכולים לדעת הרי אין להם תיק רפואי שלי ובכל אופן זה לא משהו שהייתי עושה

2021-08-12 16:59:25
ברגע שאת הולכת לבית חולים עם מספר ת.ז או כרטיס קופת חולים הרופאים רואים את כל התיק הרפואי שלך כולל חיסוני קורונה אם עשית או לא
לרופא יש גישה לתוכן הזה בדיוק כמו שלאחות יש
אל תהיו בטוחים ברגע שתגיעי לכל מקום רפואי לא משנה איפה ותתני ת.ז או כרטיס קופת חולים התיק הרפואי שלך מופיע מולם

2021-08-12 17:00:07
אל תנסו להיות חכמות ולשחק עם המערכת

2021-08-12 17:00:43
גם בקופת חולים או מרפאה פרטית כל מקום שתקבעי אליו תור התיק הרפואי שלך מגיע לשם.

2021-08-12 17:10:34
ילדתי בירטשלעם בסנט גוזף היה מושלם לא ביקשו שום בדיקת קורונה ולא תו ירוק. בלי קשר לקורונה היה שם מדהים

2021-08-12 18:02:38
לא לא מופיע תותית אם היה מופיע אז למה ביקשו ממני במיון יולדות את הבדיקות שעשיתי כמו סקירה ודברים כאלו אם יש לי מודפס

2021-08-12 18:02:49
נועה מזל טוב נסיכה מתי ילדת

2021-08-12 18:04:35
תודה אהובה לפני חודש וחצי
באמת אני ממליצה חוויתי חוויה לא טובה בלידה קודמת בלניאדו וזה עולם אחר אנושיות מיקצועיות ויחס אישי ומדהים ניקיון הכלללל היה שם

2021-08-12 18:14:56
אוי אנונימית תעשי לי טובה הרבה יותר קל לרופאים לבקש ממך את הדברים מאשר לחפש את זה את מוזמנת ללכת לאיזה רופא שבא לך ולשאול אותו כל התיק הרפואי שלך מופיע בפניהם אל תגידי דברים שאת לא יודעת בואי את מתנהגת כמו ילדה קטנה את מתווכחת על דברים שהם וודאים

2021-08-12 18:42:26
אין להם גישה למידע שלך בשביל זה יש לך חיסיון רפואי נראה לך שכל רופא במיון יכול לדעת את כל העבר שלך את טועה ממש

2021-08-12 18:43:19
ולמה חוויה לא טובה??? 😪

2021-08-12 18:44:42
מה קשר תותית מידע רפואי שקשור אליה מן הסתם שיראו אבל לא של המלוים שלה

2021-08-12 18:46:28
חוץ מזה שהיא יכולה להתקשר ולשאול אותם אם בעיה יכול להציג את התו הירוק בטלפון כי עדיין לא נשלח לו הכרטיס עצמו
ולפי זה היא תדע

2021-08-12 18:48:44
אוי שאלוהים יעזור לי זהו אני הרמתי ידיים מהטימטום שהולך פה. ודרך אגב חיסיון רפואי זה רופא ומטופל זאת אומרת שהוא לא רשאי למסור לאף אדם אחר מידע עלייך אבל לרופאים כן
בהצלחה לך עם הלידה הביתית להתראות אני לא מבזבזת אנרגיה לחינם על אנשים שאפילו לא מקשיבים

2021-08-12 20:17:20
מה הבעיה לעשות בדיקת קורונה ואם יצא שלילי תקבלי תו ירוק

2021-08-12 20:17:27
כאילו בעלך...

2021-08-12 20:18:21
מה נסגר עם בנות פה?? עושים את זה כדי להגן על היולדות והתינוקות!!! מה אתן רוצות שיקבלו אנשים חולי קורונה?? שישבו אתכן יומיים או יותר במחלקה? לא רוצות להתחסן תעשו בדיקת קורונה בכניסה לבית חולין בדיוק לוקח שניה

2021-08-12 20:19:56
אמא של בוטן הזויה ועוד איך , לא אומרים לך שלא ייתנו לך ללדת או שלא תקבלי טיפול רפואי כי את לא מחוסנת, אומרים לך שמי שבא איתך צריך להיות גם מחוסן

2021-08-12 20:21:47
אני לא מבינה אתן מעדיפות מישהו לא מחוסן או חולה איתכם במחלקה ??? כאילו באמת!!! רמת הטמטום פשוט עולה פה בטירוף

2021-08-12 20:22:55
יחחח אתן הזויות נרטלכן שבאמת אפשר למנוע מאדם טיפול רפואי או ליווי בזמן לידה בגלל חיסום ?! למה מה זה נראלהם אנחנו מדינה דמוקרטית !!!! ואמא של בוטן אני איתך 100 אחוז
לא חושבת שדבר כזה קורה
ולדעתי זה פשוט מותנה בבדיקה
אני ילדתי בגל השני לא עשו לבעלי שום בדיקה עשו לי בדיקה
ואחותי ילדה לפני 3 שהועות בתל השומר
היא מחוסנת בעלה לא
הוא נכנס ולא ביקשו ממנו כלום

2021-08-12 20:23:11
וגם לשדל אנשים לעשות עבירה פלילית!! לאן הגענו? כולה פאקינג תו ירוק בשבילך ובשביל התינוק שלך

2021-08-12 20:23:43
כן מישהי מעדיפות מישהו לא מחוסן למה מה הם הם לא בני אדם !!!!!! זה שאת הסכמת להכניס לגוף שלך משהו והוא לא לא הופך. אותו ללא בסדר !!!!!!!
ואני לא מחוסנת אבל מחלימה
ובכל מקרה לא טכניס שום דבר כזה לגוף שלי כי מכריחיפ אותי במיוחד שכללללל המחוסנים נדבקים !׳צצ

2021-08-12 20:24:30
אנונימית אל תפליצי סתם מידע, בחיים לא מנעו טיפול רפואי ממישהו שהוא לא מחוסןןןןן תפסיקווווו להטריללללל כבררר יא מטורללות

2021-08-12 20:25:43
אל תכניסי כלוםםם שן אבל אף אחד לא יגיד לך סליחה את לא תקבלי טיפול רפואי כי את פאקינג לא מחוסנת
אולי יבקשו ממך בדיקה או מהמלווה שלך אבל לא יגידו לך אה את לא מחוסנת, אז ביי מותק!!
תהיו קצת, קצת, הגיוניות

2021-08-12 20:41:33
גם לא יכולים להגיד ללא מחוסנים שלא יהיה להם ליווי רפואי !

2021-08-12 20:41:39
גם אם הוא מחוסן או לא

2021-08-12 20:41:44
לזה התכוונתי

2021-08-12 20:52:20
מישהי מנעו טיפול רפואי ועוד איך מנעו מוזמנת לקרוא את הפוסט של העו"ד אירית ינקוביץ ואת הפוסט של עוד תמיר טורגל לא נראה לי שעורכי דין משקרים בצורה כזו בפרסיה

2021-08-12 20:55:46
יש מקרים אז אל תגידי שאני מנפיצה דברים הנה השם של מי שכותבת חשוף מוזמנת לפנות אליה לברר את הדברים

2021-08-12 20:56:17
וזה עוד על מסיכה לא על החיסון אז מה נראה לך שעל החיסון לא

2021-08-12 23:21:33
הרמת טימטום שלכן אולי קפצהההההההה
חצופותתת
דבר ראשון אף אחד לא דיבר על היולדת
דיברנו על המלווים שמחייבים אותם להיות עם תו ירוק עם הבדיקה שלילית
בדיקה שלילית לא מספיקה להם ככל הנראה
זו חוצפהההה
טרלול זה אתן פשוט חצופות
זה לחייב אנשים להתחסן בדרך עקיפה

2021-08-12 23:23:46
אין בעיה שיעשו בדיקות קורונה למלווים אבל לחייב אותם להיות עם תו ירוק זה הזוייייי

2021-08-12 23:27:16
״שידול למעשים פלילים״
כפרוששש הגזמת קצתתתת אמרתי לה ללכת לשדוד בנק???
בדיוק תו ירוק נשמההההה
זה בדיוק אישור על חיסון לא אפקטיבי בעלילללל
הרי מה זה משנה אם יש למלווה תו ירוק אם גם מחוסנים נמצאים כחיובים!!!!
מילא החיסון היה מבטיח 100 אחוז הגנה לאדם ולסובבים אותו.
אבל הוא לאא
אז מה זה משנה🤦♀️🤦♀️🤦♀️
ממש סתומות בחיי

2021-08-12 23:28:05
הכי נכון זה לעשות בדיקות קורונה למלווים וזהוווו
אין קשר לדחוף את התו הירוק הזה!!

2021-08-13 05:13:43
אנונימית אני לא מאמינה בפטור ממסיכות מסיבה בריאותית זאת סתם הפלצה של אנשים שלא בא להם לשים מסיכה.
ותהילה מה שעשית זה בדיוק שידול למעשים פליליים אם את אומרת לזייף מסמך כזה תקראי לתינוק בשמו, זה זיוף!
סתומות בחיי

2021-08-13 06:01:32
משהיא שלא תדעי על אנשים שיש להם באמת בעיה

2021-08-13 07:05:19
מישהייי את ההזויה פה אם את לא מבינה את הטמטום שבהנחייה הזאת כי בעלך המחוסן עם התו הירוק שלו עלול להיות חולה באותה המידה כמו בעלה של כותבת הפוסט!!!!!!! אז אם כל כך רוצים להגן על היולדות שיעשו בדיקות קורונה בצורה גורפת לכולם לפני כניסה לחדר לידה ללא הבחנה של מחוסנים או לא

2021-08-13 08:09:55
אמא של בוטן אין לי שום בעיה שיעשו לכולם בדיקות כולל למחוסנים, מי שמחוסן לפחות מפחית את הסיכוי שלו להדביק אחרים או להידבק יא עמה

2021-08-13 08:18:00
משהיא הדיבור שלך מחריד
ואת טועה ומטעה מי שמחוסן ממש לא מפחית את הסיכוי להדבק ולהדביק ההיפך
זה מפחית את הסיכוי שלו להדבק בצורה קשה
קצת ידע לא יזיק לך

2021-08-13 08:18:22
95 % מהחןלים מחוסנים ידעת מותק

2021-08-13 11:45:44
מישהי, אני אפילו לא מתכוונת לענות לך רמת המשכל שלך שואפת לאפס, לא אנשים שאני מנהלת איתם שיח, בריאות הנפש ושבת שלום.. מאחלת להיות עמה כמוני

2021-08-13 12:42:29
אמא של בוטן עדיף שתסתמי כי היחידה עם המנת המשכל הנמוכה פה היא את ואנשים כמוך
שבת שלום

2021-08-13 13:50:12
בוביק אין בעיה אבל שלא יגידו שלא נותנים טיפול רפואי למי שלא מחוסן!!! מי שפטור ממסיכה צריך שיהיה לו אישור רפואי כל הזמן , ואני בטוחה שהאדון הנכבד כמו רוב ״הפטורים ממסיכות״ פשוט לא חזיקים בזה כי האגו שלהם עף לשמיים, בטח ביקשו אישור ממנו והוא לא הסכים ופשוט נפנף בזה שהוא פטור ממסיכה וזהו.
אין לי בעיה שיעשו בדיקות קורונה לכולם כולל יולדות שעכשיו כןרעות ללדת כי לי אישית יפריע לדעת שיש מישהו שלא עשה שום בדיקה והוא נמצא איתי במחלקה. לגבי תו ירוק- הדבר הכי טוב שעשו במדינה המחורבנת הזאת גם בעידן ביבי וגם בנט ומצדי שלכל מקום תהיה כניסה עם תו ירוק גם אם זה אומר שאלד לבד!!!! זאת דעתי ותתפוצצו וואללה יופי

2021-08-13 14:45:03
מישהי לי יש פטור ממסיכה בואי נתחיל מזה שזה שאת חושבת שזה הנפצה זה לא אומר שזה לא קיים.
יש אנשים עם אלרגיות ועם דלקות בעור שמה לעשות למסיכה יש יותר נזק מתועלת

2021-08-13 14:46:02
והאישור של הפטור ממסיכה גם מודפס וגם נמצא באפליקציה של מאוחדת בקטגוריה אישוריל

2021-08-13 14:48:34
וואלה יופי התו הירוק זה הדבר הכי טוב במדינה הזאת את כנראה לא מחוברת לקרקע ועדיף שנסיים את הדיון הזה ותפסיקי להגיב
כי התו הירוק *היום* פוגע גם בנשים בהריון שהחליטו לא להתחסן בחיסון שאין עליו ידע *ומחר* הוא עלול לפגוע גם בך בדרכים אחרות.

2021-08-13 14:50:26
אנונימית אל תתאמצי להגיב למשהיא ברור לפי התגובות שהיא לא ממש מחוברת למציאות וחיה באיזה עולם מטורלל משל עצמה

2021-08-13 14:51:38
ממש לא מחוברת, אבל אוטוטו זה יפגע בכל האוכלוסיה, מי שלא מחוסן חיסון 3 יקחו לו את התו.

2021-08-13 14:53:15
ברור
אנשים עוצמים עיינים לא מבינים שהכיון של המדינה היא דיקטטורה

2021-08-13 15:00:13
בגלל זה רשמתי לה שבעתיד זה יכול לפגוע גם בה

2021-08-13 18:10:10
אני לא מבינה על מה הויכוח שלכן. אין קשר אם את מחוסנת או לא. את יכולה ללדת בבית חולים. ובעלך יכול לעשות בדיקת קורונה ולקבל תו ירוק במידה והוא שלילי.

2021-08-13 18:10:39
ולפי מה שידוע לי גם ליולדות עושים בדיקת קורונה בכניסה למיון בלי קשר למחוסנת או לא

2021-08-13 20:38:53
מצויין מצדי שייקחו את התו הירוק למי שלא מתחסן בפעם השלישית

2021-08-13 21:05:42
מצדי גם. אני התחסנתי אבל לא יודעת אם אעשה מנה שלישית בטח שלא בהריון ואם אני אצטרך אני אשב בבית.. ולא אצא לקניון. או שאם אצטרך תו ירוק יעשה בדיקת קורונה.

2021-08-13 21:07:10
לא הבנתי מה הבעיה שמבקשים את זה. למה נראה למישהי הגיוני לסכן אנשים אחרים ועוד בבית יולדות ! וזה לא קשור אם את עושה חיסון או לא. זה שלא יקבלו אותך לא יודעת איפה שמעת זה לא נכון אבל בדיקה כולן עוברות. מי שיש לה בעיה עד כדי כך לעבור בדיקה פשוטה של קורונה שמעדיפה ללדת בבית זה כבר משהו אחר ואין לי מה להגיד על זה.

2021-08-18 17:14:10
כותבת הפוסט היקרה, הסירי דאגה מליבך!! ובית חולים שעושה את זה עובר על ההנחיות!
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2020-05-27 17:37:59
ספורט בשבוע 5
מותר להרים משקולות ולהתאמן בצורה אינטנסיבית בתחילת ההריון? בהנחה שאני מרגישה טוב והתאמנתי באופן קבוע לפני ההריון

הריון ולידה
2020-12-11 09:43:36
היי, אם הזמנתי חבילת לידה של שילב, מישהי יודעת מה התוקף של סימילאק?
אני צריכה ללדת עוד חמישה חודשים.
מתלבטת אם לקחת אותה עכשיו או יותר קרוב ללידה

הריון ולידה
2021-07-20 17:32:33
אהובות
אני מתחילה מחר חודש שישי
בספירה פה של האפליקציה כתוב שנותרו לי בעזרת השם 3 חודשים ללידה
איך זה הגיוני? אם זה תחילת שישי מחר
זה 4 חודשים
ובטבלה של פורטי בכלל כתוב שחודש 7 זה 5 שבועות..
אני מפ...

הריון ולידה
2022-04-06 20:45:50
בנות הייתי אמורה לקבל מחזור ב1.4 וקבלתי רק היום 6.1
יש לי תינוק בן שנה ואני לא רוצה כרגע הריון וממש נלחצתי
מישהי יכולה לומר לי למה בעצם מאחר המחזור לפעמים?
מעולם לא איחר לי ככה

הריון ולידה
2022-09-06 08:24:38
מה זה השרשה?? 🫣

הריון ולידה
2022-12-14 16:27:19
היי בנות יודעות אם מותר בהריון?
בעלי קנה לי ואמר לרוקח שאני בהריון וזה מה שהוא הביא לו, לצרבות

אמהות
2023-02-07 20:47:17
כמה תמל הבייבי שלכן אוכל בגיל חצי שנה?