הריון ולידה
2021-02-11 06:53:22
וואי באלי לפרוק אני ממש עצובה וכאובה על מה שקורה במדינה שלנו הכל נהיה הזיה התקשורת שמפלגת ומשסעת בלי לחשוב לשנייה על ההשלכות של זה על ידוענים שמורשים לעצמם להגיד בואו נצא למלחמה בחרדים ( לא תעמוד על דם רעך ) הפגנות הלוויות מסיבות שיהיו אמתיים אף אחד לא שומר על ההנחיות אני גרה מעל השוק התקווה וכל יופ חמישי שישי יש פה מלא על זה שמציגים בחדשות רק את הרבנים שמראה לכ להתחסן אבל לא מראים הרבה רופאים שאומרים אותו דבר לא יודעת עם החיסון טוב או לא טוב אבל באיזה זכות ????? הם חושבים שהם יחליטן לנו אם להכניס חומר לגוף או לא ? בלי לתת לנו לבדוק שאלות להבין לדעת למה כל המדינות בעולם לא ממהרות להתחסן ואצלנו ממהרים לקחת את הדמקורטיה את הזכות בחירה של אדם לחיות , להתפרנס בכבוד , להחליט על גופו הפרטי מזה להטיל סנציוץ באיזה קטע אתה תכריח מישהו לשים בגוף שלו משהו שהוא לא יודע את ההשלכות שלו הוא לא מסכן אף אחד אז בחסות המחלה יתחילו להוציא להורג אנשים ששלא התחסנו ? ואני לא מדברת על הקורונה כן סבבה יש , אני בעצמי נדבקתי אמא שלי נדבקה בעלי נדבק וכן שמרנו על ההנחיות אבל מה לעשות שאי אפשר לשבת בבית שנה !! מה זה הכל בחסות המחלההה ? הילדים לא לומדים אנשים פשטו רגל , מספר התאבדיות שהולך וגדל אלימות במשפחה רצח של נשים כל אלה הורגים יותר מהקורונה והשנאת חינם הזאת זאת מגפה יותר גרועה מהקורונה אני פשוט מזועזעת עצובה מהשפל שהעולם שלנו הגיע ואני לא מדברת ממקום של דתייה הייתי חילוניה פשוט כואב לי לשמוע את זה הלוואי שהינו עושים הפגנה מתחת לחדשות 12 חילוניים דתיים רק מתפללת לשם שיגאל אותנו כבר מכל הרוע שיש בעולם הזה
44 תגובות
4 אהבו

תגובות

2021-02-11 06:55:21
מסכימה קטסטרופה מה שהולך כל זה ועוד ממשלה מפורקת ולא יציבה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 06:55:22
וואי איתך לגמריי
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 06:59:48
כלכך מסכימה עם כל מילה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:00:53
כןן התשקורת ומסע ההסתה הבלתי פוסק והמשסע הזה עבר כל גבול,שמראים הלוויה של כמה אלפים(גם אם לא מוצדק..) אבל לא מראים את העשרות אלפים האחרים שלא באו ונשארו בבית,או שמתעכבים על זה פי כמה ממה שמתעכבים על התקהלויות במגזרים אחרים רקק המשיח יגאל אותנו מזה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:02:28
זה נהיה מגעיל איך כל פוליטיקאי שרואה שלא עובר טת אחוז החסימה ישר דורך ורומס את החרדים כי זו הדרך לעלות לצערי, חלק מהאנשים ממש מלאים שנאה כבר וללא אשמתם רק בגלל התשקןרת שמפלגת
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:02:41
צודקת לגמרי! עצוב כל כך שזו המדינה שאנחנו חיים בה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:08:19
ממש מסכימה איתך!! יש תאנשים שעדיין מאמינים לתקשורת ויגידו שאת לא צודקת וזה יותר כואב מהכל במקום להבין שלא כל אחד חייב לעשות מה שאומרים לו ויש מליון דעות של רופאים שאומרים שלא נעשה את החיסון או סתם דברים שונים בתכלס אם לא ילחמו במציאות הזאת יכריחו אותנו לעשות דברים שאנחנו לא רוצים כמו שמכריחים לשים מסיכות גם במקומות פתוחים ממש שזה ממש לא בריא וראיתי רופאים מדברים נגד זה זה מתחיל פה ולא יודעים איפה זה ייגמר אני חושבת שעם ההנחיות היו הגיוניות שאפשר לנשום במקום פתוח וכו.. אז לא היה כל כך קשה לאנשים לשמור על זה אבל בכל פסיעה שאת הולכת ברחוב את מרגישה כאילו לקחו את הזכות לנשום את האוויר של הרחוב וזה באמת מביא לחרדות
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:12:04
כל הקושי הזה, זה מבחן גדול של בורא עולם ממש לפני שהגאולה מגיעה, האמת תהיה מוסתרת, הטוב יתערבב עם הרע, כמו חודשיי לידה, שאלו חודשים קשים וכבדים והסוף הוא בכלל קשה וכואב, אבל כשזה נגמר, נולד תינוק חדש, וכך גם יהיה- עולם חדש והרבה יותר טוב ממה שהכרנו לפניי הקורונה, בעזרת השם!
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:13:14
לגבי מה שקורה ומה שנהפך מסכימה . לגבי המסכות פיגי לא מסכימה .. זה היגיינה מינימלית כרגע , כי גם הרבה מפרי בידוד יוצאים . ומלא אנשים שמצתופפים בכל חור אפשרי מאז שיצא הסגר כולם לא רק סוג אחד שזה מטריףףףף אותי
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:13:36
נקווה שבקרוב הכל יגמר 😔
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:14:56
ויותר מזה ? המתווה הדפוק של הלימודים שהרבה הורים קיבלו כולל אותי !! ילדים צריכים לשבת בחוץ !!!!!! וללמוד מה הקטע ? עם יהיה גשם יתקשרו להורה הורה ויבקשו לבוא לקחת ?
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:16:52
צודקת עצוב מאוד
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:17:21
באמת שאני מכבדת את דעתך אבל אני כרגע בחול ואני יכולה להגיד לך שאם יש מקום שזקוקים לשים מסיכה אני בכיף שמה אותה ללא בעיה אבל בארץ הרגשתי שאני נחנקת נחנקת מהעובדה שלוקחים לי את האוויר ואני יכולה להגיד לך שפה בכיף כשצריך לא קשה לשים כי את לא מרגישה את החרדה הזאת ותאמיני לי שפה אני בטוחה שיוצאים מלא אנשים עם קורונה ואת יודעת מה במקום פתוח לא אמור להיות שופ בעיה המחקרים שהיו בהתחלה התבררו כלא נכונים ועדיין עובדים לפיהם והנזק הבריאותי והנפשי והמסיכות עושות גם חרדות לילדים זה ממש מזעזע ואף אחד לא חייב להסכים איתי אני שוב מכבדת כל דעה אבל חייבת להגיד גם את דעתי
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:19:02
ואני צריכה לחזור לעבןדה ברמת גן אבל הגנים בתל אביב לא נפתחים ! נמרס לי פשוט נמאס מההחלטות המטומטומות שלהם רק על החיסונים הם מדברים רק על זה וכל ההדיבורים האלה ברשת קללות גידופים על מה ולמההה באיזה זכות חברים באיזה זכות ! זה כל כך חוצפה עד שלא ירצח פה מישהו הם לא ירגען ? הכל בשם המחלה איך אנשים יאמינו בהם תקשורת רעה רעה רעה מפלגת משסעת פוגעת רומסת
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:19:12
יכול להיות שאת צודקת ,אבל פה לדעתי זה לא הכי פרקטי. יגידו לדוגמא שיש מקומות שלא חייב לשים מסיכה, אנשים יתפסו על זה טרמפ לכל יציאה שלהם למרחב
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:20:17
גם אני מכבדת את דעתך מאוד . אבל הרבה נדבקו באוויר הפתוח , אולי בחול יש פחות מצתופפים אבל אצלנו במדינה זה פשוט דפוק איך שהסגר יצא הופ .. כולם יצאו מהחורים שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:22:05
אני מצליחה להבין מה פיגי אומרת שזה לא הקטע של המסיכה זה הקטע שאפילו לנשום בחוץ לא נותנים , אנשים מרגישים שלקחו להם את החופש במקום לבוא בהסברה הם רק מפחידים מפחידים מאיימים כל היום זה דיקטטורה ממש צריך לקום למחות
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:22:59
זה ממש לא נכון לדעתי עכשיו הרבה יותר קשה לצפות מאנשים לשמור על ההנחיות כי כבר גרמו להם לחרדות ולמשקעים אם היו מתחילים בשכל זה לא היה קורה את מסכימה איתי שלאף אחד אין שום עניין שמישהו חלילה ימות בגללו לא לחרדי ולא לחילוני יש עניין לכבד את כבוד האדם הבסיסי אם בנאדם מרגיש שהאוויר נגמר לו וצריך לנשום ומקבל דוח תסכימי איתי שהוא כבר לא יוכל לכבד את זה כי לקחו לו את החירות הכי בסיסית שלו לחיות את האוויר שהוא מכנים
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:25:24
ואם תראי מחקרים תראי שיורד החמצן משמעותית מתחת למסיכה ולא לכולם יש מצב בריאותי שמאפשר להם לנשום בחופשיות מתחת למסיכה לבנאדם שבריאות שלו מסוגלות לעמוד בזה אז יופי תודה רבה להשם אבל לא כולם מסוגלים יש אנשים שמרגישים שהם נחנקים
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:25:59
אפילו אנשים צעירים לא מדברת על מבוגרים לי היה ממש קשה לנשום
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:26:14
אני יכולה להבין למה צריך מסכות אבל אני אישית חודש שביעי כבר לא נושמת ופעם אחת עוד שניה התעלפתי בסופר ואצל מי שעושה לי לק ג'ל... אז אני פשוט מעדיפה לא לצאת מהבית
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:27:02
מסכימה איתכן לגמרי לקחו לנו את החופש דיכאון.. במיוחד בהריון להיות תקועה בין 4 קירות ולפחד ולהתרחק מאנשים זה סופר קשה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:28:20
אני הייתי נעולה שנה בבית להגיד לך שאני מרגישה שפויה מהסיפור הזה כנראה שלא
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:32:01
צודקת נהיה מצב רע😱
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:35:26
אני מסכימה איתך ונכון שהתקשורת מפלה ציבור שלם בעיקר ונותנת לו במה שלילית ועכשיו לא נדבר רק על החרדים נדבר על כל אלה שיוצאים להפגנות הלוויות המוניות גם חרדים מה קורה להם ? למה להרוג את עצמך הם לא מכירים את ונשמרתם מאד לנפשותיכם??? מה עובר בראש ההגיוני לצאת ולסכן את עצמך הרי רק לעצמיכם אתם הורסים ברור שיש רב צריך לכבד אבל הרב היה מעדיף שילוו אותו לפי ההלכה מניין מאשר החוויה המונית שחלילה יכולה לגרום לעוד מתים כנל ההפגנות בבלפור מסכנים את עצמם ואת הסובבים אותם יש פה מגיפה זה לא צחוק אם הם באמת היו מוחאים על מה שקורה במדינה ורוצים שינוי היו נשארים בבית ושומרים על הנחיות ונותנים למגיפה לעבור בסופו של דבר זה יעבור מאז ומעולם היו מגיפות עם השנים זה יעבור וידעך אולי החיסון יעזור גם את זה אין לדעת אבל ראבאק שמרו על עצמכם עושים בושות זה מה שעושים דרך התורה ממש לא מכוונת להתנהג ככה חבל בשביל כל מי שעושה נגד כי זה רק מזיק לעצמו ואת הסביבה הקרובה שלו
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:35:26
אני אסמטית אני יודעת מה זה להחנק מתחת למסכה אבל מבינה גם שאין ברירה יותר מידי . לגבי מחקרים לא קוראת את זה , יודעת שבכל מקום יש סיכון להדבק גם באוויר הפתוח וגם במבנה סגור . לגבי חיסון אני אישית כן מתחסנת בדיוק ביום שבת מקבלת את הראשון ..
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:36:31
אני גם בבית שנה , עם ועוד עם 2 ילדים שהבכורה שלי בת 7 תכף .. אז דמייני לך מה היא עוברת .. ילדה בכיתה א שלא למדו כמעט כלום
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:38:26
כן טניה גם אני אסמטית זה סיוט
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:40:41
שוב מכבדת כל דעה אבל באמת מי שלא קורא מחקרים מבינה שחושב כמוך אני מאד התעניינתי כבר מההתחלה נכון שיש אנשים שמתים אף אחד לא מתכחש אבל לא שמים לב לאנשים שמתים נפשית ולא שמים לב על אנשים שמתים כי לא הולכים לבתי חולים מהפחד להידבק ומתים אפילו מסתם זיהום באצבע.... ולא שמים לב לכמות האנשים שגם הבריאו רק עושים חרדות לאנשים עם היו מטפלים באנשים בלי חרדה אז הביתי חולים לא היו מפוצצים לא היו מגיעים בכזה המוניות לשם ואז אחיות לא היו עושות דברים שהם לא יודעים לעשות ואז לא היה מתפוצץ לאנשים הריאות מחמצן יתר העיקר המסיכה זה הבעיה שלא חושים מעבר
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:42:10
אני הלי עין הרע גם עם ילדים קטנים חודשים בבית אני יכולה להגיד לך שאני רואה איך זה השפיע עליהם מי ישלם על זה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:42:40
מי יטפל בנפש העדינה של הילד ששואל למה הוא לא הלך לגן
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:43:48
( גילי מסכימההעם מה שאת מדברת ) מצד שני לאנשים נמאס ובצדק .. הם חרגישים שלוקחים להם את החירות אז הם רוצים לצאת למחות כל יומיים שולחים לבני ברק איזה צלם להוציא את החרדי בפריים הכי גרוע לא מסכימה לא עם ההפגנות ולא עם ההלויות אבל שאתה דן אדם אחר תעשה אותו דין לעצמך גל אוחובסקי מרשה לעצמו לצאת ברשות רבים ולומר בואו נצא למלחמה על החרדים ? איפה איבדנו צלפ אנוש במגפה הנוראה הזאת ? מסכימה עם קדושת החיים ונשמרתם מאוד לנפשותכם אבל שעושים עליהום על ציבור שלם ומכלילים כן מכליליפ וגומרים לשנאה לפילוג אני הולכת ברחוב ומרגישה שמסתכלים עלי על מה ולמה מי שמם לשפוט שתראו לי שוואלה כל המגזרים שומרים אני אגיד סבבה אבל תהיו אמתייים דברו על כולם למה כאן זה זכות הביטוי וכאן זה אנשים רעים שפוגעים בכולם סליחה עם כל הכבוד הולכים עושנם כל יומיים תשדיר על החרדים מה קורה לכם וזה גם בכללי עכשיו רוצים להכריח אנשים להתחסן עד לאין נגיע עם הדבר הזה ???? ממש מפחיד מפחיד מפחיד אבל באמת שבהסתר הכי גדול יגיע אור גדול והשם איתנו
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:50:27
בעניין החיסון דרך אגב אם קצת יגדילו ראש למה שלא נבין את השני בעניין למה שאני יסכים לשים חיסון בגוף שלי שנחקר בערך שנה כשחיסונים זה דבר שחוקרים 20 שנה איך אני יודעת איך זה ישפיע עלי בתור בנאדם שלא מושפע מהתקשרות אני חושבת פתוח מה השיקולים שלי לקחת חומר לגוף שלא יודעת עם יועיל אבל יש מלא אפשרויות שיזיק אם תחשבו רגע בהגיון תבינו שיש פה בעיה וכל אדם אם שכל ישר יבין שלא כולם מוכנים לקחת כזה סיכון כבד
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:52:26
לתקן טעות אפילו לא נחקר שנה החיסון כי לקח זמן לייצר אותו אתם בכלל מודעים שאין מה לעשות אם מישהו נפגע מזה אין למי להתלונן
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:53:24
אז מי שמוכן לקחת את הסיכון זאת זכותו המלאה אבל מפה ועד לזלזל באנשים שלא חושבים כמוך יש הבדל גדול
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:53:27
מפתיע אותי שכל כך הרבה מכן מאשימות את התקשורת על הפילוג והשיסוע. התקשורת סך הכל מדווחת על מה שקורה ומייצגת את שביב הדמוקרטיה שנשאר פה שזה חופש המידע. זה השלטון שמפלג ומשסע חלקים שונים של החברה זה בזה ויוצר אכיפה בררנית ומצב שבו בעלי עסקים קטנים יורדים מנכסיהם בעוד שאחרים מפרים הנחיות ללא מורא.
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:54:22
עם כל הכבוד את מושפעת מהתקשורת אז אין מה להתווכח באמת עם כל הכבוד
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:55:05
רוני זה התקשורת כי היא מצלמת ומראה רק חלק מהעם אז זה נקרא לפלג אחרת למה היא לא מראה את הכל ? למה שהם מפגינים זה חופש הביטוח שהולכים להלוויה זה לא ! שני הצדדים לא צודקים אז תראו את כולם
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:55:31
בדיוק פייגי , אנשים ממשיכים להקשיב לתקשורת ולאכול את השטויות שהיא מוציאה רק לא מבינים שהם בסופו של יופ פוגעיפ בעצמם ובמשפחה שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 07:56:04
ממש ככה צריך ללמוד לכבד כל אדם בסך הכל אנחנו כולנו אחים
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 08:15:21
פייגי אבל המרכיבים בחיסון נבדקו במשך שנים , ויותר מזה חיסון עם לא מנסים על בני אדם מי אמר שהוא יצליח ? כל חיסון היה ניסוי מתישהו .
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 12:31:07
לא רואה כל כך אפליה. כמו שהראו לוויות, ככה הראו את ההפגנות ועוד ההפגנות היו יותר מחודש רצוף וכל יום חפרו על זה. גם אמרו מתישהו על הציבור החרדי שיש 200 אלף חרדים בבני ברק לצורך העניין ורק 4000 היו בלוויות או התקהלויות שזה אחוז קטן יחסית זה ברור שזה לא כולם וגם לא רובם
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 18:30:40
גל אוחובסקי צריך להתבייש מוחה על זכויות אדם וחירותו ואז מוחה על חרדים או שתסתום או שתסתום זה מה שיש להגיד אל תהיה יפה נפש שזה נוגע לחיים הפרטים שלך אבל גם החרדים לא שולחים צלם שמצלם אם אין מה לצלם הם צריכים להשמר נקודה כולם לא רק הם אנחנו רוצים להיות מאחורי זה כבר ולהשמר ולא להפגין וכו.. זה חלק מפתרון לבעיה גדולה
0 תגובות
0 אהבו
2021-02-11 23:08:34
ממש לא הראו הלוויות כמו שהראו את ההפגנות ממש לא ! אמי ישבתי וראיתי טלווזיה כל הזמן אני בחלת ובבית עם התינוקת הם לא הפסיקו לשדר את זה בכל מקום זה מחר יהיה חוקי המשחק החרדי אתמול זה איש שנכנס לתוך בני ברק מי ישמע הוא נכנס עכשיו לאיזה עיר שלא בארץ משהו הזיה וגל אוחבסקי צריך להבתייש! מה שהכי מצחיק זה שאלה שכל הזמן מדברים גזענות גזענות תחיה ותן לחיות בדיוק ההפך
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2018-03-14 15:18:58
בדיקת דם אחרי שקיפות עדיין אין תשובה עשיתי לפני שבועיים זה הגיוני? כמה זמן לקח לכם !:cry:
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2018-05-08 06:50:10
קצת בלחץ.... מחר אני שבוע 37 האם להרגיש רק תנועוצ עדינות זה בסדר??? וגם לא בתדירות גבוהה?? עכשיו שתיתי נס ועוגייה -זזה טיפה ועכשיו קצת שוקולד אוכלת ועוד תנועה שתיים-אבל ממש עדינות יש סיבה לדאגה???...
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2018-08-31 09:04:38
בדיקת הסודה עם השתן אצלי לא תסס בכלל כלום בפעם הקודמת שעשיתי היה קצף לבן בקטנה אבל לא תסס ...נראה כמה היא אמינה נגלה ביום שני בשקיפות
27 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-05-21 06:46:56
עצירות שבוע 6 אני אוכלת ממש בריא ממה העצירות? מהחומצה פולית? (לא נראה לי.....)
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-09-13 14:35:56
התכווצויות התכווציות שבוע 8 תחושה של מחזור אבל אין דימום או משהו חריג.. הגיוני?
5 תגובות
0 אהבו
אמהות
2019-11-01 06:24:14
מגן מזרון/שעוונית מישהי יודעת איפה אפשר למצוא מגן מזרון למיטת תינוק שהוא כולו גומי שמתלבש על המזרון? קניתי כבר 2, משילב, אחד כמו מפה אין גומי בכלל ואני צריכה למתוח והשני גומי קטן בשני הקצוות וזה לא...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-11-23 10:28:38
היי,נמצאת בתחילת השליש הראשון להיריון. כמה כוסות קפה מותר לצרוך ביום?ובכלל קפאין(קולה זירו וכד’ו..)
7 תגובות
0 אהבו