הריון ולידה
2020-04-28 16:19:20
מסמך שעלה היום לקבוצת רופאים בפייסבוק , קצת עיצבן אותי .מצורפת תמונה העתקתי חלק מהתמונה כדי שיהיה קל יותר לקרוא רקע נשים בהריון שייכות לאוכלוסיה הנמצאת בסיכון מוגבר בזמן זיהום נגיפי ובמיוחד במגפה של נגיף שהבלתי נודע על השפעתו רב מן מהגלוי. מתוך הידע המועט יחסית שנאסף עד כה, אין עדות שלהדבקה בנגיף הגורם ל COVID-19 (קורונה) יש השפעה שלילית על הריון. ידוע שהפגיעה מזיהומים שונים מתרחשת במערכות שמלכתחילה הינן פגיעות בהריון כמו מערכת הנשימה, הקרישה ומערכת החיסון. בנשים שחלו בקורונה בהריון דווחו לידות של ילודים בריאים וככל הידוע אין סיכון מוגבר למומים מולדים בעוברים. בעת הזאת אין עדות מובהקת על העברה ורטיקלית של הנגיף מהאם לעובר. קיימת, ככל הנראה, שכיחות גבוהה יותר של ירידת מים מוקדמת ולידות מוקדמות. העדויות שנאספו עד כה מתייחסות לשליש השלישי להריון ואין כל מידע על השפעת הידבקות בנגיף הגורם ל COVID-19 על העובר בתחילת ההריון. בנוסף, חלק מהטיפולים בקורונה אסורים בהריון. איך מחזירים אותנו לעבוד ? איך לא דורשים מנשים בהריון להמשיך להיות בסגר ? סתם מעצבן אותי 🥴
71 תגובות
0 אהבו

תגובות

2020-04-28 16:20:11
אציין שמעולם לא עברתי טיפולים , עניין אותי מה הם כתבו .
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:26:30
מה הבעיה במה שהוא כתב? זה סיכון זהה כמו כל נגיף שאישה בהריון נדבקת בו. כל מחלת חום יכולה לגרום ללידה מוקדמת
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:28:38
מבאס אותי שלא מוצאים אותנו מהמשוואה .. ושאנחנו לא כמו בני 63+... כרגע יש מגיפה .. ולדעתי חייב לשמור עלינו ... מבינה ?☹
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:32:38
כן אני גם מכירה את מה שרשמת בדיוק הרופא שלי טוען שאנחנו אוכלוסיה בסיכון למרות שמשרד הבריאות לא מכיר בנו ככאלה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:39:45
באיזה קבוצה ראית את זה ???
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:42:29
אני חושבת שהנגיף לא קיים מספיק זמן ולכן לא יודעים להגיד מהן ההשפעות בשליש הראשון והשני.
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:46:23
אבל הם כן יכולים להסיק מוירוסים במבנה דומה כמו הסארס וזה מה שעושים...
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:50:43
בנות נגיף זה נגיף בואו לא נהיה תמימות ונאכל לוקשים שכביכול אומרים שאנחנו לא בסיכון בואו תכלס הם אומרים את זה כדי שנצא לעבוד והמשק לא יקרוס זו האמת! נכון שלא ידוע הרבה דברים אבל יש מדינות עובדה שנשים בהריון שם כן נחשבות קבוצת סיכון במה הם שונים מאיתנו? הם יודעים משהו שביבי לא יודע? ביבי יודע הכול.. יותר ממה שנדמה לכן
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:52:08
המידע הזה קראתי מזמן פשוט מזעזע שמסכנים אותנו ולאף אחד לא אכפת להביא ילדים לא משנה איך תסתכלו על זה בעיניי הדבר הכי חשוב איך אפשר להיות קר וחסר לב כלפיי זה???
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:53:16
במדינות שכן מחשבים נשים בהריון קבוצת סיכון מאפשרים להן לשבת בבית ואף משלמים להן על זה ולא מסכנים אותן עד כמה שאפשר עצוב שפה הכול ההיפך
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 16:59:32
זה ממש מעצבן לא קצת... ויותר ממעצבן המצב הזה גם ככה משגע ומגעיל כול כך למה נשים בהריון צריכות לפחד ולחשוש ולמדינה לא אכפת בשיט אפילו לא קצת, אני מזמן לא סומכת על משרד הבריאות וזה הוכיח את עצמו 😡😡 עצבים שאי אפשר לתאר אפילו
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:03:45
מעצבן כל כך אני עובדת כסייעת ואם החינוך יחזור ביום ראשון אצטרך לחזור לשגרה , לפי מה שהרופא נשים אמר שאין להם מידע לגבי סיכון של נשים בהיריון ורק צריך לשמור להיות עם מסיכה וכפפות ואם ילד משתעל להתרחק , לשטוף הרבה ידיים , לחטא את הידיים ואני בשליש האחרון.. אף אחד לא יודע כלום כרגע על זה ואנחנו השפני ניסיונות לראות על מי משפיע ועל מי לא
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:10:51
מי שביקשה לדעת היכן מפורסם
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:11:29
רעות הקטע שנשים בהריון גם בארץ נדבקו וכן יודעים מה ההשפעה חלקן ילדו בכוח בקיסרי זה לא שהם סתומים ולא יודעים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:12:19
מה נעשה בנות ??? אוף אני מרגישה ממש כמו בדיחה ...
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:12:36
סופיה את צודקת אני יודעת אני מפחדת ממש , יש מקרים על נשים בהיריון אבל מבחינתם הם אומרים שזה סטטיסטי , כמו שבהתחלה אמרו שילדים לא מדבקים , מנסים לעבוד על כולנו בקיצור
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:20:30
שזה גם לוקש שמוכרים לנו לגבי ילדים לא מדבקים יש מלא הוכחות שהם כן מדבקים אפילו היו מקרים בארץ.. שסבא לא יצא בכלל מהבית כדי לשמור על עצמו והילדים והנכדה באו לבקר והוא נדבק מהנכדה איך יודעיפ כי היא היחידה שהייתה חיובית בבדיקה והוא לא יצא בכלל מהבית יש גם מלא מקרים בסין אל תאמינו לתקשורת ולממשלה בארץ אני לא סתם אומרת זה באמת טיפשי וילד זה בנאדם כמו כולם אין הבדל..
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:21:37
סטטיסטי שמטיסטי אני לא סומכת על הסטטיסטיקות שלהם בכלל ולא על מחקרים כול זה בשביל לעבוד עלינו אותי מעניין עובדות ולפי עובדות הם טועים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:22:12
וןאי סופיה את כל כך צודקת , אם ילד מדבק בכל דבר אפשרי אין סיבה שהוא לא ידביק בקורונה.. מכעיס על כך שבישראל לא מייחסים לכך חשיבות
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:28:15
יפרסמו איזה מחקר עלק שילדים לא מדבקים לכי תספרי את זה לאנשים שנדבקו מילדים באמת... הם יצחקו ויחשבו שהשתגענו... אפילו הסינים אמרו שילדים מעבירים את הנגיף בקלות אז פה בארץ הכול שונה מה ההבדל בדיוק שאני אבין? זה אותו הנגיף במוטציות שונות אבל אין הבדל
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:29:45
עזבו שיש נגיף, פה בארץ יותר מדי עובדים על אנשים לפי מה שיודעת בהרבה מדינות אין מסגרות לילדים עד הודעה חדשה ולא לוקחים סיכון פשוט מגעילה אותי ההתנהלות הזאת ומיום ליום זה יותר מחריד
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:31:02
זה הכל עניין של הלחץ זו לא הייתה המטרה להחזיר לשגרה במהירות , הם רצו להחזיר הכל לאט לאט ובהדרגה ובסוף החזירו את הכל יחד כולל החינוך כי היה לחץ מצד הציבור ובעיקר ההורים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:35:12
אז בגלל שההורים נשברו להיות עם הילדים כול היום בבית אין להם בעיה לשלוח את הילדים שלהם בקלות כזאת שיחלו? אני לא מבינה ולא אבין את זה לעולם לא משנה שהנגיף הזה פה להרבה זמן זה פשוט כואב הלב לשלוח ילדים ולהסתכן ככה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:36:59
סופיה את צודקת , אני אישית שמרתי על עצמי כל התקופה הזו ומלבד בדיקות לא יצאתי מהבית , ולא אין לי מושג איפה ההורים היו לפני ומה הסכנה ואיפה הם יהיו בזמן שהילדים יהיו במסגרות זה פשוט סגנה להתפרצות נוספת בדיוק כמו שביפן פתחו וסגרו , פחד ה' אנשים לא מבינים את הסכנה שבדבר
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:41:49
ביבי לא מחליט החלטות בגלל לחץ אם כן זה המנהיג הכי חלש שראיתי בחיי, אם אכפת לו מהאזרחים שלו הוא היה עושה הכול שונה בארה"ב עד היום לומדים מהבית וממש לא ממהרים לחזור, יש מדינות קיצצו את השכר של השרים והממשלה, מכניסים נשים בהריון לקבוצת סיכון ומנסים כמה שיותר לא לסכן אותן ומה פה?? בושה וחרפה ואני לא יכולה להאשים מישהו אחר חוץ ממקבל ההחלטות העם לא יכול לתת סמכויות לביבי ועד אשר יהיה חיסון אפשרי הכול
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:43:21
רעות זה בדיוק מה שמפחיד ויקרה שיהיה גל התפרצות נוסף ובדרך הזו הרבה יותר גרוע
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:46:06
יש הורים שאין להם סבלנות לילדים שלהם וככה זה נראה ... יש פה לחץ עצום מצד האזרחים שדורשים חזרה לשיגרה בכל מחיר .... אני לא חושבת שלממשלה יש מה לעשות עם זה ... אנשים מאיימים להצאבד , אחוזי האלימות במשפחה קפצו פי 137%!!! זה נתון מטורף... רוב האוכלוסיה כן עושה מה שב-ז שלה ... חמי הלך באופן פירטי לבית כנסת כם כשהיה איסור בפארק מתחת לבית שלנו כל ערב חברה עושים על האש ומסיבות ... אנשים לא ממושמעים ואולי העבודה והלימודים יחזירו אותם לתלם
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:46:29
פשוט לא מבינה למה זה בא על חשבון האזרח שען נשמע להוראות
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:47:49
אז סליחה על הביטוי זה העם הכי מטומטם שיש כי הוא מאמין שהכול טוב ויפה זה לא ככה, וכן למה זה צריך לבוא על חשבון אנשיל שכן שומרים על עצמם זה ממש מכעיס
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:49:08
יש הרבה הורים בלי סבלנות בוא נראה מה יקרה אחרי שהמסגרות יחזרו לעבוד גם אז יהיה להם מה לומר והם יאכלו את עצמם על זה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:50:34
מי שמוכנה לזרוק את הילדים שלה למסגרת ולתת להם להיות בשר תותחים ,לא תצטער על זה ... ואני מדברת על אנשים עם ברירה, לא אנשים בלי ברירה .
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:51:29
אז זה לא הורים.. לא מוכרים את הילדים להיות שפני ניסיונות לא משנה מה תמיד יש מוצא יש גם הרבה הורים שמחליטים לא לשלוח
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:52:40
הממשלה יכולה לעשות הרבה הבעיה היא שלא מעניין אותה זה רק נדמה לנו שביבי גיבור גדול, בינינו הוא כבר מחוסן מזמן
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:52:40
זה עצוב להגיד אבל כן להורים אין סבלנות לילדים שלהם וקשה להם להציב גבולות , ונכון המצב הכלכלי נהפך ללא פשוט ומבינה את הלחץ אבל לא על חשבון הבריאות שלנו , שיקצצו את המשכורות של השרים לא יקרה להם כלום מדינה שפשוט עצוב שהבריאות של אזרחיה לא בראש מעייניו של מקהל ההחלטות
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:54:16
ואו כל מה שאתן כותבות זה בדיוק מה שחשבתי כל התקופה הזו ... ממש שפני ניסיונות אנחנו זו חוצפה. לא מכירים את השפעת הוירוס כי אין מספיק מיקרים (ושלא יהיו חלילה אמן) אבל כן מכירים וירוסים מאותה המשפחה שגורמים ללידות מוקדמות ובכל זאת לא מחשיבים בקבוצת סיכון (לעומת חלק ממדינות אירופה בהן נשים בהריון כן באוכלוסייה בסיכון) הזוי. כנראה אנחנו לא עושות מספיק רעש כדי שזה יעניין למישהו שם למעלה במשרד הבריאות או בממשלה.. (שאגב עושה טעויות על ימין ועל שמאל בניהול המשבר הזה)
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:55:20
שיר מאמי זה לא שהם עושים טעויות בלי כוונה תאמיני לי כול זה לא סתם, אז באמת צריך לעשות רעש והרבה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:56:22
צריך לעשות הרבה רעש הבעיה שאנחנו כל כך קטנים שאנחנו לא מעניינים אף אחד שם למעלה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:56:29
שאלה .. ביבי היה בקרבת העוזרת האישית שלו שחלתה בקורונה ולא חלה, היה בקרבת לייצמן שר הבריאות ולא חלה, חגג את סדר פסח לא יודעת עם מי בקלות איך אתן מסבירות את זה?
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:57:34
הנגיף מאוד מדבק מספיק להיות בקרבת אדם כמה דקות, אז מסקנה פשוטה מאוד הוא מחוסן ולא רק הןא ואני אומרת את זה לא רק על סמך שלא חלה יש עוד הוכחות
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 17:59:47
לא יודעת איך לעשות רעש אבל בא לי לצעוק עליו מרוב עצבים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:00:25
אני כן מאמינה שביבז עשה עבודה נהדרת וניהל את המשבר בצורה מופתית עד מושלמת . אבל יש לחצים מכל מקום .. המון ויכוחים , המון בלאגן , המון אי הסכמה ... האוצר נגד הבריאות ... אנשים יוצאים לרחובות . ארגון הפסיכולוגים טוען שיותר אנשים יתאבדו ועוד המון דברים נוראיים .. אני חושבת שביבז הגיע למצב שאין לו ברירה אלא להוריד את הראש ... לגבי הידבקויות-פעמיים שהו עם ליצמן החולה באותו חלל ואף אחד לא נדבק . גם אם יש חיסון , יעשו אותו קודם על פשוטי העם ולא על מנהיגים ...
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:01:48
פולה יש חיסון מזמן את כנראה לא קולטת עדיין והראשונים שעשו אותם זה המנהיגים החשובים שיושבים בראש, לא חלו ככול הנראה כי גם הם מחוסנים, המשטרה והחיילים, אל תשאלי איך אני יודעצ יש לי הוכחות לזה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:02:36
ועכשיו בסין מייצרים חיסון לעם הפשוט שיהיה מוכן תוך חצי שנה , הרי לחיסון לוקח לפחות שנה וחצי להיות מוכן אם לא יותר זה אומר שיש להם כבר חיסון רק החיסון לעם הפשוט שונה לחלוטין ממה שנתנו לביבי
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:03:23
יקירתי אני חלק ממערכת הבריאות ... ומכירה אדם או שנים מלמעלה ... אם היה חיסון היו קודם כל מנסים אותו על אנשים נחותים .... סגל הרפואה וכו .. אציין שאחותי עובדת בתל השומר במחלקת הקורונה ו3 קולגות באיכילוב
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:04:05
אז יקירתי אני מכירה מישהו שארז במו ידיו את החיסונים בינואר והם העבירו אותם לבכירים ביותר למשטרה ןלחיילים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:04:19
למה את חושבת שמשרד הבריאות יספר לך את האמת?
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:05:13
זה לא דברים שיספרו לסגל הרפואה אחרת זה יעורר המון רעש ויחשוף הכול
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:06:07
בקיצור זה כבר עניין מוכח, אגב לא רק ביבי גם פוטין היה בקרבת אנשים חולים ולא חלה ובטוחה שעוד מנהיגים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:11:40
את יכולה להאמין למה שבא לך אבל אני לא מאמינה לממשלה ולא למשרד הבריאות מזמן והסיבות הן ברורות לאור מה שקורה, הם לא עשו בדיקות בהתחלה לפני כמה חודשים, הסתירו מידע, אנשים שבאמת חלו לא נתנו להם להידבק, אנשים שמתו רשמו להם סיבה קורונה מבלי שנדבקו לקורונה בכלל, ולא רק בארץ גם בסין הסתירו הרבה מידע אז להאמין להם? ממש ממש ממש לא
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:11:56
להיבדק*
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:12:23
אי אפשר להכין חיסון כשאין אוםציה לתת מענה תרוםתי 😘 לכן יש פה בעיה מהותית. מדובר ביותר מ30 מוטציות שעובר הוירוס בתוך הגוף שלנו . רוב האנשים שנפטרים, נפטרים משבץ כי הגוף לא עומד בלחץ ובמתח ... החלק שהכי סובל נפטר מעומס בריאות ופשוט במשך 10 דק "טובע"עד שמת . יש את החולים "קל" שהם אלה שהגוף מצליח להלחם בוירוס ולא בעצמו .. אם היתה תרופה היה יכל להיות סוג של חיסון ... זו נגיעה קלה בעולם הרפואה . הדבר היחיד שחושבים הוא שוירוס הקורונה דומה בהרכב שלו למחלת האדמת ויתכן ותרופות האדמת יוכלו לעזור ולהקל על התסמינים 🖤לכן ,אם התרופות ישפיעו יתחילו לשנות.תרכובות בחיסון ויתחילו לחסן . אציין לגבי חיסונים בכלליות . בכדי לקבל אישור להוציא חיסון צריך אישורים מאוד גבוהים ולוקח 5 שנים לקבל אישור לחיסון . יש נוהל מגיפה בו מוחלט שניתן להוציא חיסון תוך חצי שנה מתחילת מגיפה. אנחנו לצערי עדיין לא שם
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:14:03
לגבי פוטין ,מהרגע שהתחילה שמועה על מגיפה הוא מסתובב בחליפת חלל... איך יידבק???? 😂😂😂😂 כפערה פוטין פ
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:14:05
פולה עם כול הכבוד לנוהל בעקבות המצב חייב לעשות ניסויים קליניים ואילו ניסויים שחייב לעשות על בני אדם על מנת להוכיח שבאמת החיסון תקין, זה לוקח הרבה יותר מחצי שנה גם את יודעת את זה ולא רק בגלל הניסויים
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:14:32
ולכן אין חיסון עדיין 🙃😘
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:15:22
אז איך חצי שנה? תסבירי לי
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:18:41
את צריכה להוכיח שיש תרופה ספציפית שמתאימה(או יותר) , ממנה את מפתחת מוטציה תרופתית קודם כל את מנסה אותה במעבדה על יצורים מסכנים אחכ על פרימטים צלח ? עוברת הלאה לאירגון הבריאות העולמי מגישה פטנט מגיפה הם חוקרים אותו ומחליטים אם לאשר לך ניסוי בבני תמותה או לא אם אושר לך יש לך מאותו רגע x זמן לתת פתרון ולהוציא חיסון ... זה נושא סופר סופר מורכב ותאמיני לי קודם כל מחפשים משתתפי ניסוי ומשלמים להם כסף יש קבוצות מחקר צריך לחקור תופעות לוואי , מענה לתופעות לוואי לראות שהחיסון לא הורג להבין אם את צריכה להוציא חיסון חי מוחלש חיסון מומת... זה נושא עצום ..
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:20:09
אוי ואבוי אם החיסון לא הורג?😳 ובמידה ועשו הכול את עדיין מאמינה שהחיסון יהיה תקין?
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:44:58
אני יכולה להתפלל ולקוות
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 18:46:12
גם אני אבל לא אאמין להם
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 20:48:13
סופיה ופולה, אני מסכימה אבל אתן צריכות להבין שהמצב מורכב. באיטליה אני לא אשכח סרטון של מישהו פורץ למכולת ואומר לשוטרים אין לי מה לאכןל המקרר ריק. הוא לא נרגע עד שמישהו ברחוב לא נתן לו כסף... זה לא פשוט ואסור לשפוט. ודיי עם ביבי, הוא ניהל את המשבר בצורה מעולה. באמת. הוא שם קצוץ על כל השרים שדחפו כל אחד את האינטרסים שלו ועשה מה שנכון לעם. ולגבי החיסונים אני יודעת שסיימו את הניסויים הקליניים ועוברים לשלב הבא בארהב אבל אני לא זוכרת את שם המכון... קצת מעודד
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 20:55:00
דנצ לא שפטתי אני מבינה בדיוק מה קורה וזה שובר אנשים בהמון כיוונים להיפך זה נורא מה שקורה ושאנשים נותרים בלי כלום, למרות מה שאת חושבת אני ממש לא סומכת על ביבי ועל הדרך שמנהל את המשבר ויש לי סיבות שלי לחשוב ככה, העניין עם החיסון לא מעודד האמת מאחר ויש דברים מאחורי זה כול אחת שתחליט מה טוב לה כי גם אחרי שיעשו ניסויים את לא יודעת מתי ואיך זה ישפיע, נשמע מצחיק והזוי אבל החיסון לא לטובתינו ומכירה אנשים שהוכיחו לי פשוט כבר לא מאמינה לאף אחד לא ממשלה ולא משרד הבריאות יש פה משהו הרבה יותר מסריח ולא אגונן על ביבי כי יודעת בדיוק למה
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 20:56:36
הוא סתם משחק אותה גיבור ואנחנו קונים את הלוקש הזה גם אני לא מזמן חשבתי שהוא מנהל יפה את המשבר אחרי שגיליתי המון דברים הבנתי מי הוא וכמה יפה הוא אוהב להצטייר תמיד האמת לא פעם ראשונה שלו
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 21:20:29
אוף גם אני גננת ובלחץ ממש לא יודעת מה לעשות... הרופא נשים אומר שאנחנו לא בקבוצת סיכון... מה בעצם האופציות שלנו אם לא לחזור לעבודה?
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 21:23:26
לא יודעת מה האופציות חוץ מלמצוא עבודה אחרת שלא עם אנשים בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 21:46:02
מי שבקבוצת ניכון מוציאים אותו לחלת? יכולים להוציא אותנו לחלת? כבר עדיף
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 21:53:43
נראה לי שלפי מה שאמרו פה בנות בארץ אנחנו ממש לא נחשבות קבוצת סיכון, במדינות אחרות זה הפוך
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 23:26:16
השאלה איך אתן מגדירות ״קבוצת סיכון״.... עקרונית כל מחלת חום בשליש השלישי יכולה לגרום לירידת מים ולידה מוקדמת. וחוץ מזה לא קראתי שם משהו אחר... זה לא שאני לא חוששת או שבא לי לחשוף את עצמי יותר מידי, אבל חושבת שחשוב לא להכנס לפאניקה 😕
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-28 23:29:12
מאמי איזה הגדרה את רואה פה אחרת למה לאישה בהריון להסתכן ולסכן זה פשוט לא אמיתי כול מחלה זה לא מעניין כי בןאי אין עכשיו שום מחלות וכולנו מחוסנות גם לשפעת יש חיסון רק קורונה יש עכשיו, פאנידה לא אבל כן לעורר מהומה וכן לבקש זכויות כאלה למה אישה בהריון במדינה אחרת כן נחשבת בסיכון? אני נשבעת לך זה הדבר הכי מעצבן שיש שזה ככה במדינה שלנו
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-29 08:09:49
לקחתם טופס הסכמה לטיפולי פוריות שהוא מסמך משפטי שמיועד להגן על הרופא. לא מסמך שמעיד שזה מה שהרופא חושב. מדבור על מצב של לפני הריון. והשאלה שעולה האם הייתם נכנסות להריון באמצע הקורונה?
0 תגובות
0 אהבו
2020-04-29 08:25:27
כל הבעיה היא שזה פוגע לנו בדמי לידה! אחרת לא היה בכלל על מה להתווכח
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2019-02-20 22:45:58
מתחרפנתת היי אשמח לעזרה אני עוד רגע משתגעת.. ילדתי לפני עשרה ימים ומיד אחרי השחרור מהבית חולים אני בעלי והתינוקת הלכנו לבית של סבתא שלי כדי שיהיה יותר נוח, גם אמא שלי באה מחוץ לעיר כדי לעזור כי ממש...
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-02-18 16:54:12
האם רופא נשים בודק טחורים? כואב לי נורא בפי הטבעת אני אחרי לידה ולא מצליחה להוציא קקי כואב בטירוך השאלה אם רופא נשים בודק בטוסיק טחורים?
10 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2020-03-27 05:46:45
שבוע 10+2 בוקר טוב בנות, אני נמצאת בהריון ראשון שבוע 10+2 לפני שבועיים בערך היתי בבדיקת דופק,ברוך ה׳ ועוד שלושה שבועות יש לי שקיפות עורפית. בחמישה שבועות האלה איך לא משתגעים מלגעת מה עם העובר??
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-12-12 15:54:52
היי בנות אני שבוע 21+4 עשיתי סקירת מערכות מאוחרת ביום חמישי העובר היה עם ידים על הראש ולא נתן לראות את המוח במלואו ממה שהצלחנו לראות הכול תקין ברוך השם וביקש שאחזור עוד 4 שבועות שוב לבדיקה כדי לנ...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-05-15 04:42:00
הי בנות אני חצי פתיחה ומחיקה 60 אחוז . עובר במינוס 2 מה הסיכוי ללדת בקרוב שבוע 37
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-09-02 07:39:47
שבוע 21 לחצים בבטן בעיקר העליונה אחרי פעילות /התאמצות...טבעי?
1 תגובות
0 אהבו
Moms
2022-11-15 15:31:35
New mom here! My son just celebrated one month. Please share some tips about what to do all day at home
1 תגובות
0 אהבו