
זוגיות
2019-10-23 12:33:26
מאוכזבת מבעלי
יש לבעלי חברת ילדות
הם חברים הכי טובים מהיסודי עכשיו אני ממש אוהבת אותה ואין לי בעיה איתה
העניין הוא שהיא יוצאת עם גבר אלים והיו מקרים כבר שהרים עליה ידיים הם נפרדו הוא הצטער והיא חזרה אליו ואתמול בלילה בשעעה 2:30 בלילה בעלי מקבל ממנה שיחה
התעוררתי מהצעקות והלחץ שהיא הכניסה אותו ובאמצע הלילה הוא אומר לי שהיא באילת
והחבר שלה תקף אותה שוב והוא נוסע להביא אותה הוא אשכרה יצא ברבע ל3 בלילה מהבית לאילת בשבילה ועד עכשין הם לא חזרו הוא אוצר שהוא יצא מאוחר משם והם בדרך
כאילו אולי זה אגואיסטי מצידי אבל התאכזבתי שבלי לחשוב הוא עזב אותי באמצע הלילה והיה מוכן להיות 4 שעות על ההגה בשבילה באמצע הלילהה ממש ממש אכזבה אותי התגובה שלו לא בא לי לריב איתו אבל אני יודעת שזה מה שיקרה
תגובות

2019-10-23 12:36:32
בגלל מקרים כאלו אני לא בקטע של חברים טובים וכו. החבר הכי טוב שלי זה בעלי ואני החברה הכי טובה שלו. נקודה.
לדעתי האישית, תדברי איתו על זה ו
אבל ממש לא כרגע.. קחי כמה ימים עד שהנושא יעבור וירגע.

2019-10-23 13:09:24
אני עם ספיר
וסתם בנימה אישית, לא יכולה אפילו לתאר מה עובר עלייך עכשיו☹️☹️☹️
אני קנאית לבעלי ברמות

2019-10-23 13:13:53
בגלל זה אין ידידות או ידידים בקשר אני לא יודעת מה הייתי עושה האמת

2019-10-23 13:23:12
חושבת שאת צריכה לדבר איתו בסבלנות ולהסביר לו שהיא צריכה לקחת אחריות על החיים שלה או להיפרד מהחבר האלים או לא יודעת מה. ושהוא צריך להבהיר לה שאם היא נשארת שם הוא לא יוכל לעזור לה יותר.
יש לו משפחה ואשה לדאוג לה ולא הגיוני שישאיר אותך לבד באופן כזה. מלבד שנוצרת תלות שלה בו והיא תישאר שם כל עוד יש לה למי לפנות- והיא יודעת שבעלך יעשה הכל עבורה.
תיהי עדינה אבל תסבירי כמה שזה פוגע בך ושלא תיהי מוכנה להשתפר בנושא הזה.
מסכימה עם הבנות למעלה שאין כזה דבר חברה הכי טובה ושאת אמורה לתת לו את המענה הזה.
מחזקת אותך

2019-10-23 13:23:39
להתפשר**

2019-10-23 13:24:21
אני חושבת כמו ספיר. אני באופן כללי לא מאמינה בידידות טהורה בין גבר לאישה בלי עניין של אחד הצדדים. בעבר האמנתי וראיתי שלא כשידיד של שנים ניסה להרוס לי עם בעלי

2019-10-23 13:35:28
לי ולבעלי יש ידיד וידידה טובים, אבל לגמרי ברור לנו מה הסדר עדיפויות, אנחנו החברים הכי טובים והכי חשוב לנו ההרגשה של בן הזוג ורק אחר כך החברים האלה. יש גבול מה נהיה מוכנים לעשות ולהקריב למענם, רוב הזמן אנחנו חברים שלהם בשביל הכיף ולא בשביל לתמוך ולהציל, הצרות שלהם בעיקרון לא ענייננו עם כל האהבה והדאגה

2019-10-23 13:36:28
אני כלכך חושבת כמוכן בגדול אבל איכשהו הוא הצליח לגרום לי לא לחשוב ככה עליה והיא באמת בת בית אצלנו וכמו אחותו
אבל אתמול נשארתי בלי מילים שהבנתי כמה מקום היא תופסת אצלו
וכשאני אגיד משהו אז הוא יגיד לי מקנאה ומקנאה . אני לא מקנאה בה אני פשוט לא יכולה לישון בשקט ככה

2019-10-23 13:46:39
שיגיד לך מקנאה . תגידי לו אם היה מוכן שתסעי עד אילת בשביל ידיד ? או חבר טוב מאוד שלך? אהובה תציבי גבולות לטובה האישית שלכם. זה מדרון חלקלק ויכול לגרור למצבים מאוד לא נעימים.
תיהי ישירה עניינית ותציבי עובדה וכמו שאמרתי תסבירי בסבלנות אבל בחדות שלא משתמעת לשתי פנים.
ותגידי לו שאם הוא ימשיך לנפנף אותך אז תפני אליה ישירות ותפסיקי את המצב שהיא בת בית אצלכם (גם ככה לדעתי אין צורך במצב זה) .
אל תוותרי ואל תתביישי.
מחזקת אותך

2019-10-23 14:08:33
אבל מה הבעיה שיגיד לך שאת מקנאה?
אצלנו זה נורמלי לקנא
הוא בעלייייי
אם אני לא אקנא לו, מי כן??!!

2019-10-23 14:18:24
קנאה זה לא דבר טוב, אבל זה לא אומר שאם לא מקנאים שום דבר לא אמור להפריע לנו והכל חופשי. תביני קודם כל את צדקתך, זה לא קנאה פשוט תסבירי לו שכשאת רואה אותו מקריב כל כך הרבה בשביל משהי אחרת את מרגישה שזו הקרבה גדולה מדיי ואת לא באה לעשות בשבילו את החשבון אבל פשוט מאחר ואתם משפחה אז את מצפה ממנו לעשות דברים על שיקול דעת כשאת והילדים בראש סדר העדיפויות ושזה הדאיג אותך שהוא נסע באמצע הלילה לאילת ושידידה עם כל האהבה והחברות לא אמורה להיות תלותית בו הוא לא אבא שלה. זה לגיטימי לגמרי לבקש לשמור על גבולות הקשר ביניהם. אני לא חושבת שאת צריכה לשנות דברים מעבר שלא הפריעו לך קודם. אם את מרגישה שזה היה נטו מטוב ליבו ורצון לעזור אז גם תסלחי לו על שיקול הדעת המוטעה זה קורה לפעמים כל עוד זה לא בכוונה רעה.

2019-10-23 14:27:34
רותם, אני מתכוונת שאני מקנאה לבעלי בקטע כמו שאנונימית מתארת
אם הייתי שמה את עצמי במקומה
אני לא מקנאה בקטע של: איפה היית/ עם מי דיברת לפני 5 דק' וכו'
הכוונה לא בקטע מוגזם
אבל מה שאנונימית סיפרה זה הזוייי
אני לא חושבת שזה נורמלי לצאת באמצע הלילה להביא ידידה מאילתתתת
לא בטוח שבעלי היה עושה את זה למעני😂😂😂😂
סתאםםם
מקווה שהסברתי את עצמי😄

2019-10-23 14:46:30
וואו נשמע הזוי, מצטערת להגיד לך אני אפילו לא יכולה לדמיין שבעלי היה קם באמצע הלילה בשביל אישה אחרת ולנסוע עד אילת, אלא אם כן זו אני אמא שלו או אחותו, אבל ידידה, אני דיי חושבת שזה מעבר לידידות, במקומך הייתי מעלה הרבה שאלות, סלחי לי אני אישית לא מאמינה בידידות בין גבר לאישה, אחד הצדדים תמיד ירגיש משהו, לי אף פעם לא היו באמת ידידים רק מהסיבה שגברים לא מעוניינים בידידות נטו, בקיצור תסמכי על האינטואיציה שלך ותשאלי שאלות.

2019-10-23 15:00:55
תשאלי את עצמך אם זה היה מפריע לך גם אם הוא היה עושה את זה עבור חבר טוב?

2019-10-23 15:16:48
אני מקווה שכן😬😬😬

2019-10-23 15:28:36
האמת ? לא הייתי עוברת על זה בסדר היום , ממש חציית גבול מבחינתי

2019-10-23 15:52:35
גם מבחינתי

2019-10-23 17:39:33
תראי גם אני ממש קנאית מבינה אותך ממש אבל זה נשמע כמו מקרה חריג...

2019-10-23 17:54:58
הוא חזר אחר הצהריים איתה ביחד הוא היה איתה במיון
כולה סימנים וכל הגוף שלה נפוח אז הוא שאל אותי בצד אם זה יהיה בסדר שהיא תישאר אצלנו כמה ימים אמרתי לו שאני מעדיפה שלא אז הוא פשוט לקחת אותה לבית של אמא שלווו

2019-10-23 17:56:40
וואו זה ממש מטורף אחותי... תשמעי היא מסכנה

2019-10-23 17:56:57
היא חברה של כל המשפחה?

2019-10-23 17:59:43
אבל גם לירן מסכנה
עם כל הכבוד לידידות וחברות, הוא נשוי למישהי אחרתתתת

2019-10-23 18:01:50
אני מבינה וגם אמרתי שאני גם מאוד קנאית. אבל לדעתי האישית-
לכל דבר יש זמן. אפשר לעזור למישהי במצוקה כזו וזו מצווה גדולה. אחרי שתתאושש כן לדבר על זה ולומר שאת שמחה שהוא נרתם לעזרה אבל הוא צריל להבין שיש משפחה וקשה לך לקבל קשר כל כך קרוב עם בחורה בשלב הזה של היחסים בינהם...

2019-10-23 18:04:38
ברור דנצ'
את צודקת
אבל לא חושבת שלירן כרגע מסוגלת לדון לכף זכות את אותה חברה
בעלה תכלס קם באמצע הלילה ונסע 4 שעות לקחת אותה והיה איתה כל היום
זה לא שהיא במיון והוא מגיע לעזור לה
אני לא חושבת שהיא צריכה לריב איתו עכשיו
אבל ברור שמתישהו הם צריכים לדבר ביניהם ולהציב גבולות ברורים

2019-10-23 18:07:20
שלא תביני לא נכון הייתי מתעצבנת והייתי מדברת איתו על זה אבל יש זמן לכל דבר וכולנו אנשים בוגרים ואפשר לדחות סיפוקים כי בואי אישה שעברה התעללות גם אני הייתי נוסעת עד אילת בשביל מישהי כזו בחיי שכואב הלב אף על פי שהיא חתיכת טיפשה (סליחה) שחזרה אליו
אבל לא צריך לדבר על זה כשזה כל כך טרי.

2019-10-23 18:17:35
כן היא חברה של כל המשפחה שם היא גדלה אצלהם בבית
היא עושה איתם שבתות וחגים כי היא לא בקשר עם המשפחה שלה
וברור שאני אדבר איתו אבל מרגיז אותי שהוא התבאס עליי שלא השארתי אותה כאן
כאילו עזרת לה הבאת אותה היית איתה למה שאני אסכים שהיא גם תישן אצלי

2019-10-23 18:19:27
אז היא כמו בת בית שם
קשה לי להאמין שהקשר יתרופף אבל כן תציבי גבולות כשירגע הכל
אז שתישן שם וזהו
אל תכעסי על זה שבעלך הציע שתישן אצלכם אין על מה הוא לא רואה את זה כמונו
תפקידך להסביר לו למה זה לא בסדר

2019-10-23 18:55:30
לא נוח לי כבר עם זה ומרגיש לי מוגזם

2019-10-23 19:24:14
לדעתע זה גם ממש מוגזם..ועם כל הכבוד היא צריכה לקחת אחריות על החיים שלה..הוא לא אמור להציל אותה..יש לו משפחה..וזה הערך העליון היחיד שאמור להיות עבורו!
אני גם בקטע הזה קנאית מאוד...שבעלי יקום בשביל מישהי להביא אותה מאילת כי החבר שלה פגע בה לא יקום ולא יהיה ..וגם לא מאמינה בידידות בכלל!

2019-10-23 20:26:09
טוב אז הדעה שלי אולי לא פופולרית אבל אני הייתי עוזרת לאישה הזאת.. יכולה להגיד לך מהצד של מישהי שהייתה פעם במערכת יחסים כזאת.. אי אפשר פשוט לקום ולעזוב בשיא הסבבה... זה לחיות בין הפטיש לסדן... לא מאחלת לאף אחת לחוות את התחושות האלה, לכן עם כל ההבנה לזה שזה בעלך וברור שהוא אמור להיות לגמרי איתך, הייתי עוזרת לה ונותנת לה אפיחו מקום מוגן לישון בו. זה מקרה מאוד רגיש וגם ככה היא כאובה ומושפלת. אני הייתי אפילו מוציאה מזה משהו טוב כמו למשל להתנות את השהות שלה אצלך בזה שהיא תגיד תלונה במשטרה ותיפרד ממנו סופית או כל דבר כזה שיגמור את זה סופית...

2019-10-23 20:28:58
אמלה הייתי משתגעת אם בעלי היה ככה מתאמץ בשביל בחורה ..

2019-10-23 21:02:01
וואי, לירן, ליבי איתך!
היית הכי בסדר בעולם פלוס פלוס פלוס
במקומך ממש לא הייתי ככה נחמדה
תמשיכי לשמור על המרחק הבסיסי שעליו יש לך שליטה.
וכן, תאמרי לבעלך שעם כל הכבוד לאותה חברה (ויש כבוד..) יש בחיים סדרי עדיפויות וזה לא שהוא נשאר האדם האחרון בעולם שיכול להציל אותה.. ואת אשתו, אמא של הילד/ה שלו, קודמת לכולם!!
אל תרגישי לא נעים אפילו לשניה, גם אם זה מה שהוא משדר לך. תהיי חזקה! כי הצדק לגמרי איתך!

2019-10-23 22:50:25
לירן אהובה תציבי לו גבול מה פתאום נתת לו לנסוע אליה באמצע הלילה? היית צריכה לעצור אותו אם כל הכבוד לחברות ארוכת השנים שלהם מצבים משתנים בחיים היום הוא נשוי ויש לו אישה שהיא מקום ראשון וזהו תציבי גבול ברור מאוד הוא לא הידיד הגיי שלה מדובר פה באדם עם אישה זה יכול לפרק בית ה ישמור

2019-10-24 06:41:09
הבחורה הזאת כלכך מסכנה עברה המון דברים
המשפחה שלה לא בקשר איתה והיא הייתה בזנות ובסמים ועד שהיא התחילה להתעורר על החיים שלה והמשפחה של בעלי הכניסו אותה למכון גמילה היא נפלה על גבר כזה כאיללו היא ממש מסכנה אבל כל פעם שאני אומרת לו שהוא דוחף אותה לכל מקום לדוגמא אם יש יומולדת במשפחה שלו או אירוע היא נוסעת איתנו ואנחנו נוסעים מתל אביב עד בית שמש להביא אותה במיוחד אבל כל פעם שאני אומרת על זה משהו הוא אומר לי שבקשר אליה אין מקום לקנאה שלי ושאני צריכה להבין ובאמת שמתחיל תהרגיש לי כבד

2019-10-24 06:41:18
להרגיש *

2019-10-24 06:45:49
וואו לירן, חשבתי עלייך כל הלילה
מתי הוא חזר בסוף מאמא שלו?
וסורי, לא יודעת מה הסכמתם בתחילה שהכרתם אבל מציאות שקשה לך
אז צריך להציב גבולות
רק עכשיו מתחיל לך להרגיש כבד??
אני לא הייתי שורדת דקה עם המצב הזה
לנסוע להביא אותה במיוחד????
כשאנחנו יוצאים לאירועים אני מבסוטית
סוף-סוף אני עם בעלי כמה דק' בלי ילדים ואני יכולה לשפוך את הלב וגם לשמוע איך איתו
יש לנו שעה קבועה של קפה ועוגה כל יום
אבל כשיוצאים לאירוע זה כיף לנסוע יחד רק שניכם, להגיע רק שניכם לאירוע ולחזור רק שניכם
רק אתם נשואים זה לזו
כ''כ כואב לי עלייך ועל המצב הלא בריא ולא תקין הזה
חיבוק💞💓💞

2019-10-24 07:11:15
הריונית רק עכשיו מתחיל תהרגיש לי כבד כי פתאום מרגיש לי שאני צריכה ממנו יותר יחס לא יודעת למה אולי בגלל ההורמונים והוא עסוק גם איתה הוא לא תמיד רק שלי
אז ברור שסערב אחרי שאנחנו חוזרים מהעבודה אנחנו שמים את הפלאפון על מצב שקט וביחד עד שהולכים לישון אבל אחרי שהוא נסע לאילת גם את זה אין ממש
הוא תמיד בטלפונים או בעיסוקים שקשורים אליה
אתמול אמרתי לה בואי נלך ביחד לתחנת למשטרה כי בבית חולים הזמינו שוטר והיא לא הגישה תלונה היא רק סיפרה לו מה קרה אז אתמול רציתי לקחת אותה היא לא רוצה ואני יודעת שהיא מתכוונת לחזור אליו ככה זה תמיד אז זה לא שווה לי לריב עם בעלי בגלל זה כי עוד שבועיים שלוש לא נשמע ממנה יותר מידי

2019-10-24 07:33:37
אז מה את מתכננת לעשות?
כי לחיות ככה שכל שבועיים שלוש הוא יכול לקום ולהעלם ליום כדי לעזור לה גם לא הכי מומלץ

2019-10-24 08:18:48
אם היא תחזור לחבר שלה אז בטוח שכן תשמעו ממנה שוב.

2019-10-24 09:04:43
לירני עם כל הרחמים שלך כלפיה את צריכה להיות לביאה ולהילחם על בעלך אין דבר כזה ידידות את לא יכולה לדעת באיזה רגע של חולשה היא תתפוס אותו או לא יודעת מה ובאופן כללי זה לא מצב בריא בכלל

2019-10-24 09:26:42
טוב אתן מזעזעות אני מצטערת.. עם כל הקושי שלירן נמצאת בו יש פה מישהי במצב מסכן חיים ואתן ממליצות לה לזרוק אותה לכלבים בגלל מה? בגלל החוסר ביטחון שלכן בבני זוג? כולכן אחת אחת פה נשים מזעזעות טאני מקווה שבחיים לא תגיעו למצב הזה שאתן מוכות ואין לכן אף איד בעולם וגם האדם האחרון לעזור גם הוא כבר לא יכול... ואם היא תירצח? שתדעי לך שאם היא תירצח בעלך יאשים אותך כי מנעת ממנו לעזור לה.. רק שתדעי

2019-10-24 09:31:52
סיוון וואו, קודם כל הוא לא יכול להציל אותה מזה. כי היא עמוק בתוך זה והיא היחידה שיכולה להציל את עצמה כמו שלירן אמרה היא תחזור לגבר המכה..
דבר שני אני מאמינה שאין פה אחת שלא מצטערת עבור אותה בחורה אבל עדיין יש מקום לגבולות. לא יודעת אם הנסיעה לאילת מוצדקת או לא עדיין חושבת שאם זה מפריעה לאשה שלו שהיא במרכז העניינים ואני מאמינה והיא גם רושמת שאין לה בעיה עם החברה שזה כבר חוצה גבולות הגיון.
ואף אחת פה לא היתה רוצה שבעלה יצא באמצע הלילה לאילת וכו. לא משנה מה הסיבה.

2019-10-24 09:39:09
אני חושבת כמו עדני בדיוק

2019-10-24 09:52:54
אז אני כן הייתי רוצה אם זה מהסיבה הזאת
אם בעלי היה עושה את זה הייתי גאה בו ומחזקת אותו! ואולי נוסעת ביחד איתו אפילו
כל המציל נפש אחת....
איזה גבולות בדיוק יש? למה זה גבול?
וברור שכל אחד צריך לעזור לעצמו קודם כל אבל אי אפשר לבד
כשאני הייתי במקום שלה והייתי, היה אדם אחד שעזר לי והוא היה נשוי והוא בא באמצע הלילה ועזר לי להגיש תלונה במשטרה, וואללה זה שינה לי את החיים והדבר האחרון שעבר לי בראש זה איך להרוס לו את המשפחה
יש מישהי במצב קשה ואין גבול בלעזור לה מצטערת מאוד

2019-10-24 09:55:21
אני מאוד מסכימה עפ סיוון
וכן הייתי דורשת - אני אעזור לך בתנאי שתעזרי לעצמך ותוציאי אותו מהחיים שלך
אין לבחורה משפחה והמשפחה של בעלך היא המשפחה אז זה כמו לסוע לאחות ןלעזור לה!
כמובן שגם לאחות אם היה נוסע סתם ככנ באמצע הלילה הייתי כועסת אבל זה ממש לא סתם.

2019-10-24 09:57:29
סיוון זה יפה מאוד שעזרו לך וזה ממש לא מובן מאליו לא כל אחד היה עושה את זה בלי קשר אם הוא נשוי או לא, וזה בסדר לכל אחד יש את הגבול של מה שהוא מוכן להקריב כדיי לעזור למישהו. זה מאוד מוערך שבעלה ניסה לעזור וברור שהייתה לו כוונה טובה פשוט כל אחד עושה את החשבון שלו עם כל הצער של מה שהידידה עוברת.

2019-10-24 10:01:06
בדיוק דנצ'י אעזור לך אם תעזרי לעצמך.
אני מאמינה גם לעזור לכל אדם במצוקה אבל ברגע שנוצרת תלות זו בעיה וכאן המקום לשים גבולות.

2019-10-24 10:01:58
אבל הוא מוכן לעשות.. הוא מוכן לעזור... ראיתי פה תגובות שיכול להתפתח ביניהם משהו (שזה בפני עצמו תלוש לגמריי) אז בגלל קנאה (נה הקשר?!) הוא צריך לעזוב אותה לגורלה
אם היא התקשרה אליו כנראה שהיא כן צריכה את העזרה

2019-10-24 10:04:30
אני הייתי מתעצבנת אפילו אם אחותו הייתה מתקשרת באמצע הלילה לשגע אותו (קרה) אז אין אלמנט של קנאה רק להעמיד במקום מתי זה מצב שדורש התערבות ומתי לא
ופאק הבחורה הגיעה לבית חולים כשכולה חבולה איפה הלב שלכן?

2019-10-24 10:10:21
דנצ' אני איתך לגמריי לגבי הטלפונים באמצע הלילה סתם.. שנינו שמים על שקט בתכלס אלא אם כן צריכים להיות זמינים אבל זה מצב אחר לחלוטין בחיישלא ברור לי... הרכושניות המיותרת הזאת
אגב אם אחותו של בעלי מתקשרת אליו באמצע הלילה והוא ישמע וזה יהיה סתם הוא כנראה יצא עליה בעצמו

2019-10-24 10:12:30
אז בעלי לא, הוא ייצא ויילך לעזור אחרי שמונים אלף נדנודים ונקיפות מצפון ואני הבהרתי שזה לא מקובל עליי כי גבר נשוי מקומו איתי בבית בלילות ויש לו משפחה...
כמובן לא במקרי חירום

2019-10-24 10:15:49
ברור... תראי יש ויש אבל יש מקרים שצריך להוציא את הראש מהתחת

2019-10-24 10:18:19
ברור
בגלל זה אני מסכימה איתך
וגם לפעמעם צריך להבליג. קורה.

2019-10-24 10:28:08
לירן תעשי מה שטוב לך ותדברי על כל דבר שמפריע לך, רק את יודעת מה קורה שם ויודעת מה נכון לכם.
בהצלחה ענקית

2019-10-24 20:01:00
בנות כל היום לא הייתי עם הפלאפון
בשעות הצהריים קיבלתי שיחה מחמתי שפינו את בעלי למיון
חבר שלה החולה נפש בא להורים שלו הביתה ובעלי לא נתן לו להכנס
הוא פיצץ אותו :( פתח לו את השפה ואת הגבהה 😭😭😭😭

2019-10-24 20:01:56
השם ישמור! וואי רק בשורות טובות... מקווה שהפעם היא תעיף אותו לעזזל

2019-10-24 20:03:01
אמאל'ה איך בעלך?
איך את?
מה המשפחה שלו אומרת??

2019-10-24 20:14:07
יואו לירן תהי חזקה תהיו חזקים !!!!
מה זה הדבר הזה ?!

2019-10-24 20:19:48
מקווה שהפעם בשביל הכבוד אליכם היא תגיש תלונה וצו הרחקה

2019-10-24 20:31:34
וואי לירןןןןןן
אני מקווה שזה אולי יוציא אותו מהתמןנה אחת ולתמיד!! די זה ממש לא שווה את זה..עם כל המסכנות שלה .בסופו של יום יש לבן אדם את הזכות בחירה בחיים

2019-10-24 21:38:14
אני בסדר אני לא הייתי שם שזה קרה
הוא בא לבית של ההורים של בעלי ורצה להכנס לדבר איתה הוא לא נתן לו להכנס אז הוא קפץ עליו עם חבר שלו
הוא עם תפרים בגבה ויש לו כאבים בצלעות אבח זה מהמכות אין שם שבר .
אמרו שהוא כנראה עבר זעזוע מח כי הזבל בעט לו בראש והוא הקיא בבית חולים אז הוא נשאר להשגחהה הוא לא הסכים לי להישאר איתוו ואיו מצב שאני נרדמת היוםם

2019-10-24 21:38:45
אנחנו הגשנו עליו תלונהה והיא לא דיברתי איתה בכלל היא רק בוכה ומתנצלתת זהו לא אומרת שהיא תגיד תלונהה

2019-10-24 21:47:08
למה הוא לא הסכים שתישארי איתו ?????

2019-10-24 21:51:11
הוא לא אוהב שאני נמצאת בבתי חולים אז אמא שלו נשארה איתו שמה

2019-10-24 21:53:19
ואיפה הגיברת?

2019-10-24 21:54:51
וואי איזה סיוטטט לירןןן 😱
הבנאדם הזה לא עצור עדיין לא הבנתי???

2019-10-24 22:07:09
המשטרה מחפשת אותו הוא לא בבית וחיפשו אותו אצל ההורים ששלו
מחכה לו ניידת ליד הבית מתי שהוא יחזור
והגברת הייתה בבית חולים עדיין כשאני חזרתי הביתה לא יודעת מה איתה עכשיו

2019-10-24 23:13:45
וואי לירן מאמי זה לא חיים ככה...
נכון שצריך לעזור אבל לא ברמה כזוו שזה כבר מציק לך הוא צריך להבין תצד השניי...
שהיה דואג לה שמישהו אחר יקח אותה לא יןדעת מה ואם היא לא לומדת לקח וכל פעם חוזרת על אותם טעויות אז סליחה למה שבעליך יאכל אותה כל פעם מחדש??
לי אישית כל הסיפור הזה היה מציקק גם כן!!!
ועוד להביא אותה לבית לישון...היה לוקח אותה למשפחה עוד קודם לכן זה לא שחסר לה איפה להיות.

2019-10-24 23:14:46
שירגישו טוב ובשרות טובות.

2019-10-25 04:27:13
תקשיבי סבבה לעזור
אבל לכל עזרה יש גבול למה בעלך צריך לקבל מכות בגללה ?
כל העיניין הזה של החברות הזאת בכלל נירא לי דפוק והזוי .

2019-10-25 07:55:36
השם ישמור! מפחיד!!! טוב שלא הסכמת שתישן אצלכם! אם זה היה קורה בבית שלך לא יודעת אם יש לכם ילדים מפחיד!!! טראומה לכל החיים. בקיצור צריך להקשיב לאינטואיציה כשזה מרגיש לא נכון כנראה שזה לא צריך לקרות גם אם בהתחלה אין הסבר הגיוני

2019-10-25 08:02:03
אני יודעת שיש גבטח ויודעת שזה מסכן אותנו אבלל הוא לא מוותר
אתמול בכיתי לו בכיתייי שעותת ניסיתי להסביר לו כמה זה מסוכן עבורו ועבורנו ושאנשים כאלה הם חולי נפש שאי אפשר לדעת מה הם יעשו והוא לא מוותרר
הוא אומר שהוא לא פוחד ומה שיהיה יהיה היא לא תיהיה לבדד לשניה
ואתמול ב2 ומשהו בלילה תפסו אותו שהוא חזר הביתה עכשיו הוא עצור עד שיגיעו לתחנה

2019-10-25 08:10:05
מה את מתכננת לעשות? כי לחיות ככה זה לא אמיתי😬😟😟😬
את מכירה את בעלך ויודעת איך להתנהל איתו
לדעתי, חייבים כאן שינוי מהותי
זה לא רק פגיעה בשלום בית
זה כבר עניין של ביטחון ובריאות

2019-10-25 08:39:30
אני מחכה לו שיבוא הביתה כבר וככה אני אצליח לדבר איתו שניהיה רק שנינו לבד
אתמול היה מלא אנשים על הראש שלנו זה היה בלתי אפשרי
אולי אני אצליח לגרום לו לשחרר קצת

2019-10-25 08:42:52
אמן
מחזיקה לך אצבעות
מצב בכלל לא פשוט
את מדברת על זה עם מישהו? מהמשפחה שלך או שלא?
מישהו איתך בבית עכשיו?
אני ממש דואגת לך😔

2019-10-25 09:46:49
תודה מאמי ❤❤
בטח שכן המשפחה שלי היו איתנו בבית חולים עד 12 בלילה
אני עם אחותו ישנתי עכשיו היא הלכה אני מארגנת ומבשלת לפני שהוא יבוא

2019-10-25 10:41:11
ממש לא צורה של חיי נישואין!!! הוא אמור להתנתק ממנה לגמרי! אין כאן מצווה לעזור לה. שתלך לטיפול ועזרה.

2019-10-25 13:06:32
אני בטוחה שלא פשוט לך, ואין לי עצות טובות בשבילך, אבל אתם שניכם, אנשים מאוד מאוד טובים, ההתנהגות האכפתית של בעלך היא מודל לאנושיות, ואם היו עוד אנשים כמוהו בעולם, כנראה שהעולם היה טוב יותר. מקווה שתצאו מזה חזקים, ושהטוב שאתם עושים יחזור אליכם

2019-10-25 16:24:52
תודהה ❤
אבל לפעמים זה יותר מידי וזה כבר לא טוב שזה נוגע לזוגיות שלנו
הנה הוא הגיע הביתה היום הכל היה בסדר עד שאמרתי משהו כמו שלא מתאים לי שהמשפחה שלי מסתכנת ושאני מפחדת עליו אז הוא אומר שאני מפחדת וצושבת רק על עצמי וצריכה לחשוב על אנשים שצריכים אותנו .
כאילו לא מעניין אותו בכלל מה שהוא עבר ב24 שעות האחרונות

2019-10-27 04:49:07
וואי ממש חשובה לו הבחורה...
היא צריכה טיפול דחוף ולהחזיר טובה
ולא לגרום לאנשים שדואגים לה לסכנה.
תנסו אולי לדבר איתה.

2019-10-27 08:51:07
לא מבינה תקטע אם היא כלכך סובלץ הבחורה למה היא לא משחררת ומתלוננת עליו?? ואז אותו סיםור שעושה לה משו וקוראת לבעלך מה הקטע פה....אני אישית כמובן לא הייתי מסכימה שבעלי יסע בלילה לקחת אותה היא עושה את שה לעצמה דבר ראשון ..אבל אם כבר והביא אותה הייתי עוזרת במה שצריכה ככה גם בשבילי כי אם זה היה ההפך הייתי רוצנ שיעזרו לי.....אבל בעלך די צריל להתעורר ולהבין שידידה ידידה אבל היא רוצה את המצב הזה שתהנה בוו את בהריון והוא אבא אוטוטו הוא לא יכול תמיד לעזוב הכלל בשביל בחורה שדיי נראלי שלא ממש מזיז לה הדבר הזה
בעלי למשל עד לפני הילד כל פעם היה עסוק במשפחה שלו שאמא שלו רבה עם שכנים והיא לא מדברת עם הילדים שלה כל פעם הייתה מתקשרת אליו שעותת ומתבכיינת על זהה ...אמרתי לו שיגיע הילד אני ממש מקווה שלא תהיה ככה כי זה כבר מוגזםם יש לך חיים יש לך אישה וילד לא כל זיפור היא צריכה לבוא ולדבר ואתה צריל להיןת שם עם כל הכבוד

2019-10-30 09:46:51
היי לירן, בתור מישהי שהייתה במערכת יחסים אלימה הלוואי והיו לי חברים כמו בעלך. תשאלי את עצמך האם זה מפריע לך בגלל שזאת אישה, אם חבר שלו היה מתקשר וזה היה מצב של חיים ומוות היה מפריע לך שהוא היה נוסע לאילת? והנושא של הידידות העמוקה, שהיא חלק מהמשפחה והוא רואה אותה כמו אחות, אם זו באמת הייתה אחות שלו זה היה בסדר מבחינתך? אני באמת חושבת שזה מראה על כמה טוב הבן האדם ומה הוא יעשה בשביל האנשים שחשובים לו. שמגיע הילד סדרי העדיפויות משתנים. זה לא שהוא השאיר אותך חס וחלילה גוססת בבית ונסע אליה והעדיף אותה.

2019-10-30 10:58:31
זה בעלה ואין שום סיבה שהוא יסע באמצע הלילה ויעזוב את אישתו לבד בטח לא בשביל בחורה שברגע של חולשה אי אפשר לדעת מה יכול להיות תעשי לי טובה

2019-10-30 10:59:27
ועובדה ליאור היית בעבר במערכת כזו ויצאת ממנה משמע עזרת לעצמך הבנת שזה לא מקום שאת רוצה להיות פה

2019-10-30 10:59:33
בו*

2019-10-30 11:10:54
נויה זכותך לא לרצות לעזור אבל אני כן מסכימה שהוא בחור מקסים שהלך לעזור לה... לא משנה אם היא בחורה או לא

2019-10-30 11:43:40
אני חושבת שמאוד קל לשפוט מהצד והרבה נשים לא מבינות את הקושי הכרוך בדבר. לי היה משפחה תומכת ופה המשפחה שלה זה המשפחה של בעלה. ההסתכלות בגלל שהיא בחורה אני חושבת שזה ממקום של חוסר ביטחון. אם חברה הכי טובה שלי הייתה צריכה אותי הייתי קמה נוסעת אליה 3 שעות גם אם זה היה בחור ובעלי היה מכבד את זה
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2017-11-27 13:29:02
יוגה לנשים בהריון
מה דעתכן? חוויות? המלצות למקומות באזור המרכז. אני גרה בבת ים.

אמהות
2018-03-03 23:37:38
התקן לאחר גלולות
טוב אז אחרי שניסיתי גלולות לראשונה בחיי במשך 4 חודשים אני מבינה שעשיתי את הבחירה הלא נכונה בשבילי...
אני לא מכירה את עצמי.. יוצאת בעצבים על כל העולם והמיוחד על בעלי.. דיי אני לא ...

הריון ולידה
2018-09-06 09:30:55
ריבוי מי שפיר
למישהי אמרו שיש לה תוצאה גבולית של ריבוי מי שפיר ? ומה התקדם בסוף?

הריון ולידה
2018-10-31 03:02:04
גרדת
פתאום כולי היום מתגרדת
בבטן למטה ובכל הגוף
מה זה? מה עושים?
שבןע 33

הריון ולידה
2020-06-30 06:46:54
כוס טפטופים
היי
האם עזר למישהי?
האם טוב מיד עם תחילת ההנקה או שעדיף להתחיל אחרי שההנקה מתבססת?

הריון ולידה
2021-02-17 09:53:08
שוב אני עם הדיקור מי שפיר.. המלצות לרופאים פרטיים שעובדים עם הכללית באיזור המרכז? 🙏🏼🙏🏼

הריון ולידה
2021-04-06 00:42:28
היי בנות יש לי שאלה היריון ראשון
מיקום שיליה אחורית נמוכה זה תקין ?
אורך תעלת צוואר רחם 42 מ"מ מזה אומר
תודה רבה לכל העונות קצת בלחץ