
הריון ולידה
2019-02-05 04:39:10
שיעול וחרדות עת שעלת
אוף, אני בשבוע 23, משבת משתעלת והרופאה אתמול אמרה שאין לי כלום, אבל הלילה זה החריף והחרדות שלי גורמות למחשבות על שעלת חס וחלילה .. גם חמי וחמותי חולים והיינו יצד כל השבת.. בעלי כועס עליי שאני ישר חושבת הכי גרוע, אבל בכל זאת אלך שוב לרופא שיעשה לי בדיקה יסודית.. אני כל כך דואגת לנסיכה שלי! וגם עובדת בשני מקומות ולא נעים לי להיעדר הרבה.. אוף.. שותה מלא דבש עם לימון וג'ינג' ר אבל לא עוזר ..
תגובות

2019-02-05 05:18:09
אני חוסנתי נגד שעלת לפני שבועיים וכבר כמה ימים שאני משתעלת ומצוננת כבד....

2019-02-05 05:23:44
איזה מוזר גם לי זה קרה, חוסנתי נגד שעלת משהו כמו שבועיים ולאחר שבןעיים התחלתי להשתעל בצורה חריפה ביותר. . קשור לחיסון?

2019-02-05 06:05:32
כן , הגוף דוחה את החיסון, זה מה שאומרים חיסונים מביא מחלות ולא ממגר

2019-02-05 06:06:26
לא מתכוונת להתחסן לזה. הגוף בטבע שלו בנוי לשיעולים וצינונים, מיותר לגמרי חיסון כימי

2019-02-05 06:07:30
אבל החיסון מיןעד לתינוק..

2019-02-05 06:07:50
זה לא החיסון של שפעת..

2019-02-05 06:37:06
החיסון עובר דרכך ויוצא דרכך

2019-02-05 06:49:07
: / גם אם הייתי רוצה אני בשבוע מוקדם מדי לחיסון שעלת.. וגל אני הבנתי שזה בעיקר בשביל התינוקי

2019-02-05 06:54:34
יוכבד אני מסכימה איתך.. גם אני לא עשיתי.

2019-02-05 07:23:28
החיסון שעלת זה לעובר, כדי שהנוגדנים יעברו אליו, מכירה מישהי שלא עשתה ואחרי הלידה התינוק שלה נדבק וזה ממש לא נעים, בטוחה שאפחת לא רוצה את זה. עדיף להתחסן

2019-02-05 07:30:13
הייתי עם שיעולים שבוע וחצי בלי הסבר למה כי הריאות והנשימה והכל היה בסדר.. ורק טיפה אדמומיות בגרון.. לא יודעת אם יש לזה הסבר... עשיתי אינהלציות, נשמתי אוויר נעים(לא קר) ויצאתי לשמש כשהיה אפשר, אכלתי דבש ותה.. זה בסוף עבר אבל זה לוקח זמן.. גיסתי גם בהריון, היתה ככה שבועיים.. לא מוגדר למה..פשוט תעכבי לראות שלא מתפתח משהו מעבר..
הרופא הרגיע אותי שזה לא מפריע לעובר שלי, אם זה מעודד😘 רפואה שלימה!

2019-02-05 07:31:24
תודה עטרה, מקווה שזה אכן כלום ושיעבור מהר

2019-02-05 08:53:52
אוי ואבוי אם זה יעבור לי לילדה שלי...
לא מבינה מה הטעם...אין לי בעיה להיות חולה אלף פעם אבל אם החיסון לא מועיל וזה עלול להזיק למה עשו לי בכלל?!

2019-02-05 08:57:17
מי אמר שהחיסון מזיק?

2019-02-05 08:57:25
צליל מי אמר לך שהחיסון לא יעיל?
הנוגדנים עוברים דרכך לעובר וככה הוא מחוסן

2019-02-05 08:58:10
יותר מסוכן לא להתחסן ושהתינוק יוולד וחס וחלילה ידבק בשעלת, שהיא מחלה מאוד מסוכנת לתינוקות

2019-02-05 09:07:46
תקראו את התגובות בהתחלה...מישהי ציינה זאת..
מקווה שזה טוב ולא יזיק לא לי ולא לילדה.

2019-02-05 09:10:57
תינוק שנדבק בשעלת מפתח נוגדנים למחלה כמו כל מחלה בגוף, נכון זה לא נעים. ככה הגוף שלנו מפתח מערכת חיסונית חזקה על ידי שהוא נהיה חולה ומבריא ללא ההתערבות חיצונית. עם תזונה נכונה ניתן לשמור על מערכת חיסונית חזקה ולהימנע מהדבקויות

2019-02-05 09:14:22
אלפי שנים אנשים חיו בבריאות בלי חיסונים, מאז המצאת החיסונים התגברו כמויות המחלות. לפי המידע הקיים המחלות נעלמו לפני החיסונים. כמו אבעבועות רוח, שיתוק, וכו

2019-02-05 09:14:56
לדעתי את טועה. אבל שכל אחת תעשה מה שטוב לה. הבעיה בדיעה שלך זה שאת לוקחת אחריות גם על תינוקות שכן מתחסנים ובמידה ןהתינוק שלך נדבק בשעלת הוא מדביק גם תינוקות אחרים. על אף החיסון, הוא לא מבטיח 100 אחוז לא להדבק. בדיוק כמו החיסון נגד חצבת. אני לא מתערבת לך תעשי מה שאת חושבת כי אני לא רוצה לקחת אחריות. אבל נקודה למחשבה.

2019-02-05 09:19:18
זאת קלישאה שילדים נדבקים מלא מחוסנים. רוב החולים כן מחוסנים. שעלת זאת מחלה ישנה ורוב הילדים בכלל לא חולים בה, לפני החיסונים,

2019-02-05 09:30:25
יוכבד אני ממש לא מסכימה איתך, אבל כל אחת ודעתה כמובן.
אני מכירה מקרה שבו תינוק בן יומו שאימו לא חוסנה בזמן ההריון נדבק והייתה סכנה לחייו, שבועיים של אישפוז ואחרי זה ביקורות חוזרות בבית חולים.. שכל אחת תיקח אחריות על עצמה ועל תינוקה.
עובדה שחצבת התפשטה בדיוק בגלל אותם האנשים שלא מחסנים, אחרת לא היה איך להעביר את הנגיף

2019-02-05 09:32:48
נכנס אבא לפגייה והדביק את כל התינוקות בחצבת. לא מבינה איך זו קלישאה.

2019-02-05 09:33:20
ואגב תינוק בן יומו לא יכול להגן על עצמו ולפתח בעצמו נוגדים, מהסיבה הפשוטה שהגוף שלהם חלש ומערכת בחיסון לא מצליחה להתגבר על זה
לכן מחסנים את האם ובכך היא מעבירה לו נוגדנים

2019-02-05 09:48:20
רוב הרופאים לא מתחסנים. עושים לנו היסטריה בתקשורת . בגלל שתינוק במערכת שלו חלשה צריך יותר להיזהר מחיסון ולא להעמיס עליו רעלים שיש בחיסונים כמו חומר משמר, כספית וכו... לכן יש את ההנקה שזה החיסון הכי טוב לתינוק .יש הרבה בעיות שלא מדוברות שקורות מהחיסונים כי יש אינטרס להסתיר מהציבור. כמו אוטיזם, בעיות התפתחות , דלקות וכו חיסונים זה התערבות בטבע המושלם

2019-02-05 09:50:28
לא מסכימה איתך, אבל גם לא נכנסת לויכוח הזה, שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת שטוב לה ולילדים שלה

2019-02-05 09:51:11
מה שחבל זה אותם אנשים שלא מתחסנים ומסכנים אוכלוסיה שלמה, בעיקר תינוקות ונשים בהריון

2019-02-05 09:51:28
כן אבל הבעיה אחרת. מה את עושה כשבגן שלך יש ילד שלא חוסן. ברור שכל אחת תעשה מה שטוב לה. אבל זה פוגע באחרים...

2019-02-05 09:52:58
צודקת לחלוטין, זאת הבעיה בעיקרית פה
רשמתי שחבל שיש אנשים שלא מחסנים ומתחסנים ומסכנים אוכלוסיה שלמה
אבל לצערנו אין לנו מה לעשות עם זה, היום יש גנים שבודקים את הנושא לעומק ומבקשים מהורים להביא פנקס חיסונים

2019-02-05 09:53:43
זו הדרך היחידה להתמודד לצערי. לא אשים את הילדים שלי בגנים עם ילדים שלא חוסנו.

2019-02-05 09:54:02
גם אני כמוך

2019-02-05 11:32:42
אתן מצטטות את ההפחדות של משרד הבריאות שיש לו אינטרס לחסן , זהו רווח כספי ענק לחברות התרופות. הגוף שלנו חכם ומופלא ויכול לרפא הכל לבד אם לא נפריע לו ברעלים, תרופות , חסונים, מתח נפשי ותזונה בעייתית. כמה שאנחנו אנשים משכילים אנשים קונים את השטויות שמוכרים בתקשורת , רופאים יודעים את באמת ולא מחסנים. והרופאים שמעודדים תרופות זה מלחץ או טובות הנאה מתעשיית התרופות.

2019-02-05 11:33:55
לא מכירה רופאים שלא מתחסנים. ולהפך מרגיש כאילו זו סוג של שטיפת מוח. מאז ומתמיד אנשים מתחסנים, גם אנחנו התחסנו כתינוקות. לא יודעת מה זה השיגעון החדש הזה לא לחסן.

2019-02-05 11:51:53
אפשר גם לומר שאת מצטטת את כל אותם מתנגדי החיסונים.
זה נכון שיש רווח לחברות התרופות כמו בכל דבר.
אבל הרפואה נועדה בכדי להגן עלינו, להתפתח ולפתח עזרים שיעזרו לאדם החולה ולמניעת התפשטות של מחלות מסכנות חיים.
אי אפשר להתווכח עם העובדות.
איך מחלת החצבת התפשטה פתאום? לזה אין הסבר לכל אלה שלא מתחסנים ומחסנים

2019-02-05 11:53:56
אני מצטטת את אלו שמגיעים מהתחום כמו רופאים, ואנשי מעבדה,חצבת לא מסכנת. ברגע שמגלים חצבת ויש חום ואדמומיות זה כבר כשהחצבצ יוצאת מהגוף. חום זאת תופעה של פליטת רעלים ולא הכנסה

2019-02-05 11:54:30
נהיה טרנד לא לחסן
חבל שאנשים לא מבינים שהם מסכנים לא רק את עצמם אלה את כלל האוכלוסיה

2019-02-05 11:56:06
חצבת לא מסוכנת? היא פוגעת במערכות הגוף, פוגעת במוח ויכולה להביא לנזק בלתי הפיך שלא נדבר על מוות.
שימי לב לכמות הנפטרים מחצבת השנה לעומת שנה שעברה ולצערנו לא מעט מהם הם תינוקות וילדים.

2019-02-05 11:57:28
איזה רופאים את מצטטת? רופאים ברפואה האלטרנטיבית? אני חא מכירה רופא אחד שימליץ לא לחסן. חצבת התפשטה בגלל אנשים שהחליטו לא לחסן את הילדים שלהם, וגרמה להמון תינוקות שעוד לא סיימו את שלבי החיסון להדבק. זה חא בסדר. זה לא בסדר שבגלל אנשים לא מחוסנים התינוקות שלנו ידבקו. זה פשוט לא פייר !

2019-02-05 12:01:23
לחשוב רק לרגע מה יכל להיות פה אם לא היו חיסונים ורפואה מתקדמת.
עובדה שכשיש חום גבוה יש צורך לקחת אנטיביוטיקה, זה אומנם לא בריא, אבל עדיף מעל פגיעה בגוף. תחפרי קצת בהיסטוריה ותראי כמה מקרי מוות ממחלות ומגפות כאלה ואחרות היו כי לא היה חיסונים.

2019-02-05 12:14:55
בדקתי את בנושא ואנשים לא מתו בכמויות כמו בעשרות שנים האחרונות .האנטיביוטיקה לא מרפאה היא מביאה מחלות גרועות יותר והיא מאד מסוכנת, למשל סרטן עד לפני 90/100 שנה בכלל לא היו מחלות סופניות ומחרידות. בנתיים הבתי חולים מלאים בחולים אומללים ואין להם מרפא . אנשים לא מתו בעבר בכמות כמו היום. אנשים נרפאים מסרטן רק כשהם מפסיקים עם כימו ועוברים תזונה בריאה ויש הרבה כאלו הם אחכ לומדים ייעוץ בריאות טבעית ועוזרים לאחרים להחלים. אין מרפא מכדורים וסירופים, זה כמו סם שנותן שקט לתקופה קצרה .

2019-02-05 12:15:34
והשנה אין נפטרים מחצבת אני עקבתי החדשות . לא לסלף. מלבד תינוק שהוא הינה חולה גם ככה.

2019-02-05 12:32:17
לא יודעת מאיפה את מביאה את הנתונים הללו
אבל את מתווכחת עם עובדות.
כניראה שלעולם לא נגיע להבנה משותפת לכן הויכוח הזה חסר משמעות, מקווה שהבנות פה מספיק חכמות בכדי להבין שחוסר התחסנות שלהן ושל ילדהן פוגעת בכולנו.

2019-02-05 12:35:59
כנסי לאינטרנט ותראי שיש 2 קשישים שנדבקו במחלה ומתו בגלל סיבוך במחלה.
תינוקת עם תסמונת דאון, נדבקה מתינוק אחר ומתה בעקבות המחלה ולא בעקבות הסתמונת
סתם אציין שאנשים עם סתמונת דאון חיים עד גיל 45 ואפילו יותר.
ככה שכבר יש פה 3 מקרי מוות. לא יודעת איזה חדשות את רואה..

2019-02-05 12:57:40
אין מה להגיע להבנה, הייתי במקום הזה והתפקחתי! פה סיימתי

2019-02-05 13:00:50
התפכחתי*

2019-02-05 13:01:32
רק תראי שמתוך 7 מליון תושבים את נותנת שלש דוגמאות זה אפילו לא מתקרב לעשירית האחוז.

2019-02-05 13:09:10
יולי אני איתך.. לא משנה מה האחוזים, חיים של אחד זה חייל שלמים ותא ךייר שייפסקו בגלל חוסר אחריות של האחר.. בעבר היו דווקא מגםות שלמות, והן פסקו בזכות המדע.. ברור שתמיד יופיע משהו חדש, ככה העולם, ואני כן בעד תזונה בריאה אבל רפואה היא גם תנאי בסיסי כחלק מ"נשמרתם לנפשותכם"

2019-02-05 13:14:32
יוכבד חבל שאת בוחרת להתייחס לדוגמא המזערית שרשמתי ולא לגרף שמראה כמה אנשים נדבקו במחלה השנה לעומת שנה שעברה.
עובדות לא משקרות, אבל לעצום עיניים.. למה?
האם היית חייה בשלום עם עצמך אם חלילה היית יודעת שהדבקת אדם אחר?
זה כמו להנוג בשכרות

2019-02-05 13:15:10
לנהוג**

2019-02-05 13:16:31
Ani תנסי לשתות חלב חם עם דבש, זה עוזר לשיעול ותרגישי טוב 🙏🏼

2019-02-05 14:32:36
ואנשים מתים ממחלות הרבה יותר קשות ובכמויות ולזה אין חיסונים כי אין אפשרות להתחסן ממחלות שהגוף מייצר עקב אורח חיים שגוי, רק הגוף יכול לחסן עצמו . לא עוצמת עיניים אני קראתי מספיק עובדות על סכנת ושקר החיסונים. חיידקים לא מדבקים , חיידקים נוצרים מעצמם בגוף כדי לתחזק אותן ולסלק מפגעים.

2019-02-05 15:48:55
בנות, קראתי מה שכתבתן.. אני יכולה לומר לכן שנושא החיסונים מעורר בי מחלוקת רצינית . אני מעולם לא חשבתי להיות נגד חיסונים, אך בשנתיים האחרונות נחשפתי ללא מעט רשלנויות.
אני רק אחדד את מה שיוכבד מנסה להעביר, אבל לפני כן חשוב שתבינו רגע שלא עומדת מולכן ״עוד אחת״ שנגד חיסונים, אף אחד לא אוהב להיות אנטי, אך מי קבע שלחסן זה הנורמל ? תבינו רגע, משרד הבריאות ניזון מהחיסונים, מדובר בערמות של כסף ! אני מכירה מישהי שעובדת במרפאה בבני ברק והיא שוחחה עם רופא וסיפרה לו שמשרד הבריאות הורה למרפאה לחסן כמה שיותר מהר בחיסון חצבת כי הם עומדים לפוג.. זה שבתקשורת עושים רעש זה רק כדי להרתיע ולהפחיד, אז כן יש סיפורים פה ושם.. וקורה שאנשים מתים לצערי הרב, אבל תבינו שמאחורי כל אחד שהמחלה גמרה אותו יש סיבוך נוסף ברקע , עד כה לא קרה שאנשים מתו נטו מהחצבת, תמיד מדובר בשילוב של בעיה נוספת אבל התקשורת אוהבת לומר שאנשים מתים מחצבת נקודה. תנסו רגע לפקוח עיניים, אני לא בעד נגד חיסונים אבל לחלוטין בעד לקחת כל דבר בערבון מוגבל, לא ללכת כמו עיוורים ולעשות מה שהעדר עושה. לכל כלל יש יוצא מין הכלל ויש המון רשלנויות.
המונים נפגעו מחיסונים המונים!!!!
יש לי תינוקת בת חודשיים וגם אני בדילמה מה לעשות איתה..

2019-02-05 15:54:47
תודה לך שכתבת וחידדת אותי. אם את בדילמה אז אל תחסני תקשיבי לקול הפנימי שלך . שלא תתחרטי אחר כך. אין כמו אינטואיציה אימהית. אצלי הקטן בן חמש וחצי ובזמנו חיסנתי . את החדש שיבוא אני לא מתכוונת לחסן. גיסתי קודם כל דחתה אחרי גיל שנה חיסונים גם אחרי שקראה כל כל הרבה חומר. היא אומרת שהתינוקת שלה לא היתה חולה במחלות חורף כמו שאר הילדים , אחרי גיל שנה החליטה להמשיך ולא לחסן וחד לציין שהיא טיפוס מפחד ולחוץ

2019-02-05 16:28:39
חבל רק שאתן לא מבינות שכאשר אתן לא מחסנות את התינוקות/הילדים שלכן, לא רק שאתן מסכנות אותם, אתן גם מסכנות תינוקות וילדים של אנשים אחרים!

2019-02-05 17:34:39
אנחנו מבינות ומודעות שזה לא מסכן אפחד . אחרת כל ילד שני היה חולה פה במדינה בחצבת או אדמת אן כל מחלה אחרת שברשימת החיסונים

2019-02-05 17:58:25
וזה מה שקרה בשנה האחרונה!!!!!
אנחנו לא אטומות ולא הולכות אחרי העדר. גם אני לא התחסנתי בחיסון של שפעת כי אני מאמינה שאם עד היום התסדרו בלי החיסון הזה לא יקרה כלום אם לא אתחסן. אבל לא לחסן לחצבת??? לאדמת??? לגרום לזה שאחרים ידבקו בגלל הילדים שלי??? אתן לוקחות אחריות על חיים של ילדים אחרים!!! שגם במידה והם מתים מסיבוך כזה או אחר אתן תגרמו להדבקה שלהם במחלה בזדון!!! לא אמרתי לכן לחסן בכל חיסון אבל יש חיסונים בסיסיים!!! סליחה על התוקפנות אבל מי אתן חושבות שאתן יכוחות לקחת החלטות רפואיות ולגרום לאנשים אחרים להדבק? ואם אני לא רוצה שהילד שלי ידבק בחצבת גם אם זו מחלה קלילה?? זה ממש הזוי מה שאתן כןתבות. אתן ניזונות ממחקרים ומחומרים שאתן מצאתן, ואל אני אחםש א ב ג ד בגוגל גם אני יקבל אותם.. להגיד שמשרד הבריאןת ביקש לחסן בחצבת בגלל שהתאריך עומד לפוג לא אומר שום דבר, מלבד זה שהתאריך עומד לפוג... שוב אם אלו היו החלטות שלכן ועבורכן בלבד לא הייתי מתערבת, אבל כולי תקווה שלא אצטרך להתמודד עם אמהות כמוכן בגן של הילדים שלי, שלא אצטרך להתמודד עם ילדים לא מחוסנים שידביקו את הילדים שלי, אחרי מאמץ כל כך רב של נשיאת עובר במשך 9 חןדשים באות נשים שחושבןת שהן יןדעות יותר טוב מהרופאים ומחליטות לעשות כרצונן.
סליחה אבל אם אתן לא רופאות לא חושבת שיש לכן בכלל פריבלגיה לרשום את הדברים שאתן כותבות, איזו אחריות אתן יכןלות לקחת פה על נשים שיקשיבו לכן ולא יחסנו את הילדים שלהם??
זה ממש ממש מכעיס. שוב אם זה היה נוגע רק אליכן מילא. אתן מסכנות פה ציבור שלם!!

2019-02-05 18:00:09
ואם אני אחפש א ב ג ד בגוגל ****

2019-02-05 18:13:18
איך את מעזה לא להתחסן נגד שפעת? זכה עלול להדביק אחרים ולגרום למוות גם אולי את לא זוכרת אבל הפחידו אותנו מסיבוכים של שפעת, שניים אין חצבת פתאום השנה התגלה מה קרה?? שנים אין ! כך גם אדמת. אני לא צעירה בת 20 . אני מאחלת לכן להתפכח ,
אני לוקחת אחריות מלאה על אלו שיחליטו לא להתחסן ולנהוג בזמן מחלה בדרך הנכונה להתמודד עם מחלה. תנסו לעקב ותראו שעוד שנה תהיה הפחדה חדשה.

2019-02-05 18:14:09
כל מה שאני אומרת זה לא מגוגל זה מרופאים רשמיים עם רשיון שעוזרים לאנשים באמת להירפא

2019-02-05 18:48:23
נטלי אני לחלוטין מבינה את הזעם שלך ואני בעצמי חוששת מהיום שחס וחלילה אצטרך להתמודד עם זה, רופאים הם לא מלאכים, יש כמה ספציפית שנשרו ממשרד הבריאות אחרי שהוציאו את כל האמת המכוערת באשר לחיסונים והעיפו אותם ממשרד הבריאות. תשמעי סיפור קצר, לי אמרו להפיל את התינוקת שלי בשבוע 33 על אבחנה שגויה... שמעת? שגויה.החלטתי לשים 3.5 אלף שקל לרופא פרטי שאולי ישנה לי את התמונה וכך הוא עשה, אמר לי שכל האבחנה שקיבלתי שגויה והעוברית בריאה ברוך השם וכך היה, אך עם זאת אבחן לה אופציה לאפליפסיה וטען שזה עשוי לקרות בסיכוי של 10%. נשמתי ואמרתי אווקי, עם אפליפסיה אפשר לחיות. ועכשיו הגיע הרגע של חיסון גיל חודשיים שמכיל גם חיסון שעלת, ואת יודעת מה אסור בתכלית האיסור? לחסן שעלת תינוק שאובחן אצלנו אפליפסיה. למה? יכול לעורר את האפליפסיה ולעשות פרכוסים ברמת סיכון של מוות. מישהו אמר לי את זה? ממש לא. אף אחד לא טרח להזהיר אותי מפני החיסון הזה. והוא לכאורה לא אמור להזיק לאף אחד. עכשיו עם כל הכבוד לעובדה שאת חוששת שתינוקות לא מחוסנים ידביקו תינוקות אחרים.. חשבת אולי על החשש שלי? של כל אמא שמפחדת לחסן? מה עם העובדה שהבת שלי לא תגיב טוב לחיסון הזה? יש ככ הרבה תינוקות שהגיבו לא טוב לחיסונים וחלו במחלות הרבה יותר קשות מלחטוף אדמת /צהבת / חצבת.. וכולי, שבמקרים כאלה ניתן בהחלט לרפא את התינוקות. לא סתם יש לנו מערכת חיסונית ועוד חיזוקים טבעיים שיתנו לתינוקות לשרוד, לפני שהרפואה הקובנציונאלית מתערבת. את יכולה לראות את זה כאגואיסטיות מכוערת ואני יכולה לקרוא לזה חרדה פסיכית לבת שלי שתגיב לא טוב לחיסון. זה פאקינג תינוק קטן וכל כך הרבה חומרים במזרק להכיל בגוף שלו.
זה פשוט רולטה אחת גדולה ואת לא יודעת איך התינוקת שלך תגיב לזה, כי היו ויש המון סיפורים והיום הכל צף וזו הסיבה שיש שיח גדול על זה.
אז כמו שאת חושבת שזו חוצפה שאמא שהחליטה על דעת עצמה לא לחסן ואולי להדביק חלילה את התינוק/ת שלך, באותה מידה האמא הזו חרדה לבת שלה ורוצה עבורה את ההכי טוב, כל אחד יקשיב לעצמו ויקבל את ההחלטה הנכונה, שנים על גבי שנים עושים חיסונים וזה מה שמקובל וימשיך להיות מקובל כי אנחנו פאקינג רובוטים , אני חושבת שלכל חיסון צריך לעשות בדק בית ולהחליט אם כדאי או לא, לא מכל מחלה מתים, ובאשר לשפעת אני מאז הצבא לא התחסנתי וטפו טפו טפו בריאה כמו שור, כל חורף שעובר אני רואה את כולם מטפטפים ולא מרגישים טוב ואצלי כלום ושום דבר. חיסונים זה כסף, התקשורת ומשרד הבריאות זה לחיצת יד חזקה! לא אומרת לא לכל החיסונים אבל בהחלט חושבת שלא כל חיסון בא בחשבון, לסיכום .. כמו שאת דואגת לילדים שלך כך גם אנחנו, זה לא ממקום אגואיסטי או מקום של דווקא ובטח לא טרנד חולף.. כמו שיש כתבות על מחלות חצבת כך יש גם כתבות על נפגעי חיסונים. שהילד שלך חלילה יהיה פגוע מחיסון , את תאבדי את האמונה בכל המערכת אם לא בכל מערכת הבריאות המחורבנת שיש פה בארץ שעסוקה בעיקר באיך לגלגל כסף ולהתנער מאחריות.

2019-02-05 18:55:34
תותית! תשימי לב שמה שאת כותבת ומה שיוכבד כותבת אלו שני דברים ודיעות שונות לחלוטין!!!!!! ראשית כל המקרה שלך הוא חריג בעניין חיסון השעלת! ושנית כל גם אני נתקלתי ברופאים נוראיים שלא יידעים כלום מהחיים שלהם אבל אין כאן קשר להתחסנות !! אני פשוט באמת אפסיק את הויכוח הזה כי באמת נראה שזה אבוד. אני מאחלת לך בריאות לעוברית, ושתהיה לך לידה קלה. אני לא חושבת שאת מתנגדת נחרצות לחיסונים. מאחלת לך רק בריאןת.

2019-02-05 18:56:21
מצדיעה לך תותית על הסבלנות להגיב באריכות, מבינה מאד את החשש שלך המוצדק. אגב רובוטים זאת ממש המילה.

2019-02-05 18:59:02
לכולן רק בריאות בשפע!!!❤️

2019-02-05 18:59:32
❤ אמן

2019-02-05 19:00:37
אמן❤️
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2018-06-23 02:16:43
פתיחה
בנות שילדו כבר /בעבר
האם שיש פתיחה כל שהי זה מורגש וכואב ברמה כזו שיש דקירות למטה וקשה ממש ללכת מכאבים ?

אמהות
2019-06-18 17:50:32
כדורים להפסקת הנקה
היי אמהות יקרות
ילדתי לפני שבוע ואני מוותרת מלהניק בגלל סיבות משלי - בבקשה לא רוצה לשמוע כמה זה בריא וכמה לא כדאי לי להפסיק.....
לקחתי היום חצי כדור להפסקת הנקה בהוראת רופא
מתי א...

אמהות
2019-08-30 06:15:28
מיטת תינוק מאיקאה
למישהי יש את המיטה הזאת? היא מרוצה?
וגם איזה דברים חשוב שיהיה במיטת תינוק לפני דעתכן?

הריון ולידה
2020-06-02 18:30:03
בצקת?
שבוע 29 שמתי לב שרגל אחת טיפה נפוכה למה ככה

אוכל
2021-11-13 19:46:40
כל מוצש עם הישרדות🥰🥰

אמהות
2022-02-25 11:18:04
הבת שלי בת חודשיים והיא ישנה בלילה ובמשך היום פה ושם זה תקין? מפחיד אותי שאולי חסר לה ברזל ובגלל זה היא ישנה ככה😓

הריון ולידה
2022-07-05 13:04:06
זה באמת עובד.
קבלו עד ₪ 717.20 #AliExpressbonus #BonusBuddies
גם אתם יכולים לזכות בפרס הגדול!
https://a.aliexpress.com/_ms3ChT4