הריון ולידה
2023-06-20 07:06:25
אוף פשוט לא מאמינה ש2023 ואני לא יכולה להתחתן במדינה שלי!! איך זה הגיוני שאני כל החיים חיה פה שירתתי בצבא למדתי לתואר אני עובדת ומשלמת מיסים והזכות הכי בסיסית להתחתן פה אני לא יכולה 😔😔
127 תגובות
2 אהבו

תגובות

2023-06-20 07:09:06
למה לא יכולה ? מה קרה ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 07:10:11
כנראה כי לא יהודיה.. תתחתני אזרחי מה הבעיה ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 07:12:45
את לא יכולה להתחתן על פי הרבנות הכוונה? את יכולה להתחתן אזרחי?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 07:21:21
כן אני לא יכולה להתחתן לפי הרבנות, ואני גם לא רוצה! אין חתונה אזרחית בארץ רק לטוס לחו״ל וכרגע זה לא מתאפשר לנו
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 07:25:30
יש חתונות דרך הזום חתומנ אזרחים ראיתי בחדשות שיש בישראל תבדקי את זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 07:35:08
טוסו ליוון טיסה של שעה בדיוק יום אחד תסיימו עם זה וזהו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 07:46:11
תעשי גיור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 08:11:58
את רוצה להתחתן עם אישה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 08:13:35
יש אפשרות להתחתן אזרחית בארץ דרך "משפחה חדשה" חברים שלי התחתנו דרכם לפני כמה שנים תבררי באתר שלהם https://www.newfamily.org.il/
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 08:26:50
חתונה של אישה ואישה אין לזה טקס זה משהו שאתם בונות תגידי שאתן נשואות וזהו זה באמת משנה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 08:43:44
תודה לעונות בפירוש אני אבדוק תודה אני לא רוצה להתחתן עם אישה… ואני לא רוצה לעבור גיור זה כל הפואנטה של למה הכפיה להתחתן חתונה דתית
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 08:43:59
ספירוש**
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 08:44:42
ולטוס זה מה שתכננו עכשיו אבל נכנסתי להריון שני ואני לא רוצה לחכות עוד שנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 09:33:51
זה הנוהל אישה שהיא לא יהודייה לא יכולה להתחתן ברבנות , אין קשה לכפייה דתית . מאחלת לך בהצלחה .
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-20 10:15:31
אין שום כפיה את במדינת ישראל מדינצ היהודים יש חוקים וכללים כמו שבארצות ערב לא הולכים למסגד ועושים מה שרוצים פה התחפתחה לגיטימציה שהכל אפשרי ומותר! אבל זה לא נכון
0 תגובות
10 אהבו
2023-06-20 16:14:26
הריונית אני גם לא ביקשתי להתחתן ברבנות אני רוצה להתחתן חתונה אזרחית ועצם העובדה שיש אזרחים במדינה שלא יכולים להתחתן זה לא בסדר כי כמו שיש חובות יש גם זכויות
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-20 16:58:38
אני מסכימה איתך כל כך! זה פשוט נוראי שככה המדינה שלנו מתנהלת. אנחנו התחתנו דרך אירגון משפחה חדשה. אולי זה יעזור לך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 17:03:50
אולי היה צריך ללכת בגישה של ליברמן 😏 מי שלא מקיים את חובתיו לא מקבל זוכיות. אם היו מתנים את הזכות להתחתן בשירות צבאי למשל כל בני ברק הייתה מתגייסת 😂
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-20 17:04:32
זה רק כדי להדגיש את האבסורד במצב המפגר הזה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 17:15:04
מדינת היהודים פה😊
0 תגובות
12 אהבו
2023-06-20 17:17:50
🍿
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-20 17:23:24
הודיני את קצת מתבלבלת.. פה זה לא אירופה או עוד מדינת כל אזרחיה.. פה זה מדינה *יהודית* משמע יש מקום לתת ליהודים לחיות ולהתנהל לפי המסורת היהודית וכל מניעה מלקיים את זה פוגע בזכות הבסיסית הזו. מי שלא עונה על הקריטריונים או שלא נאה לו מוזמן ללכת לכל מקום אחר שלא מחויב לתת מקום לאזרחיו לאורח חיים יהודי👍
0 תגובות
17 אהבו
2023-06-20 17:25:42
מדינה יהודית משמע מדינה גזענית?? אז לשרת בצבא אני מספיק טובה אבל להתחתן לא? לשלם מיסים זה סבבה אבל עד הסימן נשוי בתעודת זהות? אם היה אזרח במדינה אחרת ארה״ב/גרמניה או כל מדינה שלא יכל להתחתן כי הוא יהודי היו צועקים אנטישמיות
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 17:37:30
נו … כפיה דתית. זה מה שאת מתארת. אני יהודיה. כל הסבים וסבתות שלי הקימו את המדינה כל בני המשפחה לחמו בכל מערכות ישראל שילמו מיסים ותרמו למדינ אבל אנחנו לא טובים מספיק כנראה להתחתן שלו דרך הרבנות שהדרך שלה לא מתאימה לנו. ולכן, לא אני ולא אף אחד מבני דורי במשפחה עבר ברבנות. זה לא מעט. אני מאמינה באופן אשי שרק שאנשים יצביעו ברגליים תהליכים פה יתחילו לזוז
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-20 18:28:54
אבל מה אנחנו לא המדינה היחידה דאי אפר להתחתן אזרחי תעשו משהו צנוע עם עורך דין זה בדיוק אותו הדבר או שאת רומה את זה בשביל שיהיה אשוח נשואה בתז
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 18:40:13
כן אבל זו מדינה יהודית. אני לא רואה אנשים עושים רעש ומהומות על חוקים כאלה במדינות איסלמיסטיות.
0 תגובות
7 אהבו
2023-06-20 18:45:54
הודיני התגובות שלך מביכות לפעמים ..
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-20 18:45:58
בואו לאיראן ניראה אתכם מוחים נגד האיסלאם. או לדובאי ותלכו חשוף למרות שאתן לא מוסלמיות. מותר לכן לא???או שזו גם כפייה דתית? כאילו מה הבעיה לכבד כל מדינה ואת החוקים שלה? בן גוריון הכריז הקמת מדינה יהודית בישראל. מה לעשות?
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-20 18:53:07
גם בסין את צריכה לשרת בצבא וישלהם הגבלת ילודה. אז תגידי כפיה?! מה הקשר...
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 19:12:15
מי מוחה נגד היהדות? תראי לי מדינה בעולם שאזרח בה לא יכול להתחתן לא הבנתי מה קפצתם גם אז מה שזו מדינה יהודית זה אומר שאזרח יהודי יש לו יותר זכויות מאזרח שהוא לא? אם יש לי אזרחות ישראלית אני מרגישה שווה פה עם כולם לא ביקשתי להתחתן בבית כנסת ולא עם רב ולא תחת חופה תאכלס אפילו לא באלי לעשות אירוע החוסר רגישות שלכם זה מגעיל ישר לקפוץ ולהגיד דברים כאלה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 19:13:56
מישהי אבל בסין זה תקף לכולם אין דבר כזה אזרח אחד מותר 10 ילדים ואזרח אחר 1 את מבינה ברור זה כפיה של המדינה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:14:51
בני דודים שלי התחתנו בחו״ל עם גויות אחד בקפריסין, השני בפראג.. הבנות גם גדלו בארץ אבל מה לעשות הבינו שכדי להתחתן צריכות לטוס למדינה שהחוקים שלה לא מבוססים על הדת היהודית מה לעשות?
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-20 19:22:50
זאת מדינה יהודית וסוף וסוף כן כן סבלנו מספיק בשביל להגיע לנחלה ומה קורה פה בסוף ? פה בישראל שלנו יהודים יוצאים נגד יהודים הזיה כןןןןן תתחילו לכבד יש בורא עולם !!! תקפצו על רגל אחת אפילו על האף אמממ אולי גם תנסו לשנות אבל היי יש בורא לעולם !!! זאת זכות להיות יהודיה ! זכותתתתת רק הערב רב מזלזל ביהדות כי נפש יהודית הומיה חיה נושמת פועמת יהודי שיש לו לב לא ידבר בחוסר דעת על היהדות חלאס סבלנו מספיק מה עמי לא עבר אז די זאת מדינת ישראל מי שרוצה לגור פה שיכבד מספיק אנחנו סובלים מבני דודינו אז לא צריך גם מהאחים שלנו בורא עולם תגאל את עמך מהשטויות ומהדעןת המזעזעןת שהם מפתחים ..
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-20 19:23:27
הפוך למה אזרח יהודי יש לו גם חובות יותר מתאזרח לא יהודי. לפי מה שזכור לי ערבים מוסלמים ונוצרים עם ת.ז כחולה לא מקבלים צו ראשון למרותתתתתת שהם אזרחי המדינה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:31:03
מה את אומרת מקבלים ועוד איך מקבלים עובדה ששירתתי בצבא וכולם במשפחה שלי שירתו וכל מי שאני מכירה שגם לא עמדו בקריטריונים להתחתן בארץ גם כולם שירתו דרוזים לא משרתים? על ערבים אין דיון בכלל בנוסף שלהם מותר להתחתן בארץ כי בארץ מותר *רק* חתונות דתיות יהודיות/נוצריות/מוסלמיות/דרוזיות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:32:11
מאמי אני גדלתי בצפון וכשהלכתי ללמוד במכללה למדתי עם רוב מוחלט של ערבים בני 18-21 בזמן שחברים שלי שירתו בצבא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:32:18
ושתבינו אנחנו ברשימה יחד עם איראן, ירדן, לבנון, לוב, תימן ועוד חברים מהסוג של המדינות היחידות בעולם בקטגוריה הזאת שמאשרים רק נישואים דתיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:32:31
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marriage_law
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:47:29
מדינה יהודית, אין מה לעשות :) ההורים של סבא וסבתא שלי נשחטו בשואה למען מדינה יהודית, לא למען מדינה אוכלת יושביה. מי שלא נאה לו שיקנה כרטיס לגרמניה- שמעתי המילקי עדיין זול שם, ואפשר גם להתחתן ללא רבנות🥰
0 תגובות
7 אהבו
2023-06-20 19:48:44
תגובה אחרונה דוחה איכסה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 19:56:50
אז תעצמי עיניים ותגללי פיקאצו, אין מה לעשות. חלאס עם השמאל והשטיפות מוח והשטויות האלה, המדינה הזו נבנתה על דם של חיילים יהודים , על סבים וסבתות שנכחדו והושמדו בטבח של קברי אחים בגרמניה וארצות אירופה! ולא כי משום סיבה אחרת חוץ מיהדות!!!!!! י ה ד ו ת ! שיררתי בצבא 3 שנים שהוקם כדי להגן על מדינה *יהודית* לא על עזה, לא על איראן ולא על סוריה או כל חור אחר, זרקו עליי בקבוקי תבערה כי אני יהודיה במדים של צבא הגנה לישראל- אגב ישראל על שם יעקב אבינו שנלחם עם מלאך השם ולכן ומשם מגיע השם! לא כי את החלטת את השם של המדינה, מדינה היא היסטוריה יהודית ולא נוצרית או כל דת אחרת. מי שלא נאה לו לחיות לפי חוקי המדינה, מוזמן להזמין כרטיס (יש גם לואו קוסט) לכל מדינה אחרת בעולם.
0 תגובות
6 אהבו
2023-06-20 20:26:31
כותבת הפוסט שירתה בצבא. היא משלנו. לשלוח אותה לגרמניה? טפי תתביישי לך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 20:37:31
הודיני בדיוקקק אתמול עלה סרטון של בחור שנפל בדיוק על משפט לא נכון שאישה כמוך אמרה ! נראלי שגם חצי תל אביב הייתה רצה להתגייס כי גם יש אחוזי השתמטות גבוהים מאוד אז תפסיקי עם ההככלה הבלתי נסבלת הזאת
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-20 20:38:00
אין שום קשר לצבא למה שהיא רשמה פה ואין שום קשר לאלכוסליה החרדית למה שהיא רשמה פה, יש קשר למדינה יהודית ולרבנות ( שהוא מוסד תחת פיקוח המדינה!)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 20:39:06
וסבים וסבתות שלי מה לדעתך?! היגרו לפה בשושו מסודן? סבים וסבתות שלי גם מתו במלחמת העולם השניה והם היו יהודים אז התגובות שלך דוחות פשוט
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 20:40:34
כל עוד אנחנו לא מדינת הלכה זה לא הגיוני ש*אזרח* במדינת ישראל לא יכול להתחתן אין שבא לו אגב מכירה מלא זוגות שבחרו לא להתחתן בגלל הרבנות ועשו רק ידועים בציבור אז זה נושא שלא נוגע רק לגוים כמו שאתן חושבות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 21:24:12
איף ימתישה כמו תוכי מדינה יהודית מדינה יהודית במדינה מותר נישואי דת ולא רק יהודים הפואנטה שמחייבים אותך להתחתן או יהדות או נצרות או איסלאם ואנשים סך הכל רוצים ללכת למשרד הפנים לשים נשוי בתעודת זהות יאללה משווה לי מצעד הגאווה באמת
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-20 21:28:57
אז אם היא משלנו פיקאצו זו הדרך להתחתן פה. טפי בעצמך ממורמרמת חחחחח המדינה הזו יהודית, הייתה ותשאר, מי שיש לו בעיה שבאמת יפתח תיק אצל עו״ד של ידוע בציבור וזהו, זה הסטטוס הכי רשמי שתקבלו. רוצה להתחתן לא כדת וכדין- גשי לכל מדינה בעולם תביאי תעודה עם חותמת אפוסטיל וזהו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-20 22:00:45
הודיני תגובה מאד לא נעימה, ובד"כ אוהבת את התגובות שלך יש חרדים שלא מתגייסים לצבא מבחינה מצפונית, בדיוק כמו שאת בחרת לא להתחתן דרך הרבנות. כל אחד והאני מאמין שלו.
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-20 22:49:55
יפות שלי נסיכותתתתתתת מי שלא טוב לה במדינה ה י ה ו ד י ת והמעלפת שלנו שתקנה כרטיס כיוון אחד לעצמה ולכל המשפחה שלה ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!!! ככ רע לכן פה ואתן כאלה ממורמרות פה אז תעופוווווווווו !!!!!!!!!! לא נתגעגע 🫶🏻
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-21 03:18:31
חבר׳ה פספסנו נקודה מאוד חשובה כל הרעיון של זה זה כדי לשמור על ציוויון היהדות אם ככה נכתב בתורה שקיבלנו מסיני - אז אי אפשר להתקפל למה שנראה לי בשכל שסבבה ויותר מתאים עכשיו תורת ישראל אמת היא ולא משתנה - זה הייחודיות שלה זה מה ששמר עלינו עד עכשיו לעומת עמים אחרים שנמחקו מההסטוריה (עמים שהיה להם צבא חזק) מי שלא מתחתן כדת משה וישראל יש לזה השלכות משמעותיות בעם היהודי זוהי זכות שהיא גם חובה מה שנקרא ונכון שהיום קשה לנו להבין את הדברים האלה כי כבר לא מכבדים ומייקרים את המסורת כמו פעם אבל יש בזה עניין מהותי וקריטי החתונה היהודית זה לא עוד טקס סמלי לכל דקדוקיה יש משמעות רוחנית (רוחני - משהו שלא בהכרח נתפס בשכל, משהו שאינו נראה בעין גשמית) ואני חושבת שלפעמים אנחנו ממהרים לקפוץ לפוליטיקה ול׳כפיה דתית׳ וכל זה כי כבר התרגלנו ככה אבל מן הראוי שגם אם איננו מבינות את המשמעות כי איבדנו מהערך עם הדורות… מחובתינו כיהודים לזכור על מה ניסו למחוק אותנו ומה היה זה שהחזיק אותנו כל השנים כעם, עוד לפני שהגענו לארץ והקמנו את צה״ל. בלי היהדות אנחנו סתם עוד אומה היהדות היא החוט המקשר בינינו בין כל היהודים בעולם - זוהי משמעות המצוות (לשון צוות, קושרת אותנו יחד) ובגלל הייחודיות הזאת והעקשנות שלנו לשמור על הערכים האלה בלי לזוז מילימטר ממה שכתוב בתורה שקיבלנו לפני אלפי שנים דווקא בגלל זה - כל מי שמעריך אותנו מעריך אותנו וכל מי ששונא אותנו שונא אותנו. הלוואי והיינו מעריכים את התורה שלנו כמו שאומות אחרות מעריכות אותה אנחנו מסתכלים על כאן ועכשיו, על מה נוח לי לעשות כרגע אבל אם היו עושים את זה בכל דור ודור - משנים ח״ו קצת מהתורה לפי מה שנראה לכל אדם בהגיון שלו - אז התורה לא הייתה נשמרת כמו שהיא - מקורית וטהורה. זה לא הרבנים שקובעים את התורה - זה התורה שקובעת את אורח חיינו והרבנים הם אלו שמעבירים אותה ומסבירים לנו בשפה של היום אני חושבת שבאמת כדאי לך לחקור ולקבל הסבר על משמעות הטקס היהודי שתביני שיש כאן משהו מאוד משמעותי וקדוש יש פה חיבור אמיתי ושורשי בין נשמות משהו שמשפיע ישירות על השפע של הזוג בעולם פה הגשמי זה מאוד שטחי לקחת דבר כל כך גדול וקדוש שאנחנו כעם מתפארים בו כבר יותר מ3,000 שנה ובגלל שאת רוצה להתחתן ולא מתאים לך לקבל את כללי הרבנות - שמבוססים על תורת ישראל, להתייחס בזלזול יש הרבה דתות שמתקפלות לרצונות המאמינים שלהם, רק כדי שישארו להם אוהדים בעם ישראל זה לא ככה - אמת היא אמת גם אם לא נוח לי. גם כשאני לא מבינה למה אני צריכה לעשות. כי אני כפופה לתורה שניתנה מבורא עולם ולא כתב אותה איזה סופר מוכשר או הוגה דעות מבוגר. זה הרבה יותר גבוה מזה. אם את יהודיה אז שווה לך ללמוד את זה ולא רק בשביל למלא את החלל על יהדותך, אלא שלא תגיעי לגיל זקנה בתחושת פספוס שלא הערכת מספיק את המתנה היקרה הזאת שנולדת לעם היהודי וקיבלת את הזכות - (וכן, איתה גם את החובות) אבל חבל לפספס חיים שלמים בלי לדעת מה יש לך ביד זה לא ׳שחור ולבן׳ כמו שהתקשורת צובעת לנו את זה…כולם כבר יודעים שהתקשורת מקצינה בכוונה ורק מפלגת בינינו נסי לטעום מבפנים, מהעומק מבטיחה לך לא תתחרטי אם הנשמה שלך קשורה לעם היהודי אז היא ניזונה מדברים רוחניים אמיתיים וזה מה שיתן לה מרגוע… שנזכה להוקיר ולהכיר במתנה, בזכות ובחובה שלנו לחיות כיהודים🫶❤️🫶
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-21 04:23:08
שוש - זה לא בדיוק אותו דבר. את לא מקבלת את אותם זכויות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:26:19
בי - ההבדל הוא שלהם *יש* את האופציה לא להתגייס. לי *אין* את האופציה להתחתן שלא דרך הרבנות וכאן נעוץ בדיוק ההבדל. אותי שהגעתי לגיל 18 אף אחד לא שאל אם מתחשק לי או לא לשרת בצבא. ולאף אחד לא איכפת אם אהבתי או לא את השיבוץ שלי. זה החוקים במדינת ישראל והם מחייבים את כולם. חוץ ממגזר מסויים מסתבר.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:31:27
אן פיצית וכל מי שהגיבו בסגנון, יש פה בעיה. יש אזרחים ואזרחיות במדינה, שחיים לפי חוקיה עושים הכל ושלא מקבלים את הזכות הכי בסיסית של להקים משפחה. בצורה הכי רשמית ושוויונית. לא בסתר, לא באיזה סידור עקום. כי זה מה שיש כרגע. אומרים לכם בצורה הכי ברורה - יש פה בעיה אל תיפו עלינו את דרך החיים שלכם והתשובות שלכם זה לכו תחפשו. אחרי זה על תתבכיינו שכולם צועקים ״כפייה דתית״ ומסתכלים בעיין עקומה על דתיים. כאן זה מתחיל בחוסר כבוד בסיסי כלפי האחר וברצון שלכם לדרוך עם כל מי שלא מתיישר איתכם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:32:45
ועמית - תפתחי תראש להשקפת עולם שונה קצת משלך למה אני הולכת להביך אותך עוד הרבה כנראה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:36:29
חולה על כל המתיפיפיות בואי נראה אם תורידי ממגילת העצמאות את הלאום יהודית מישהו יתן לך לחוות כאן בארץ הרי את פה על פי זכות אבות
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 04:38:30
מה קשור? א ל- ב. לאום אינו פרושו דת. אני שייכת ללאום היהודי. זה לא מחייב אותי לקיים את כל מצוות הדת היהודית. המגילה הבטיחה גם שיוויון, חופש דת ומצפון. אולי את זה שכחת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:43:24
הראש שלח מאוד פתוח להשקפת עולם שהיא שונה משלי באשר אלייך , ואת מביכה נטו את עצמך. יש עובדות ואי אפשר להתווכח על זה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 04:43:36
שלי*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 05:00:55
הודיני, זה שיש אופציה לא להתגייס זה ברור. זה טפשי בעייני שכל דבר תוקעים חרדים, יש פה עוד אוכלוסיות עם אפליה מתקנת ובלי חובות.. בקשר לפוסט עצמו מדינת ישראל עדיין בדיונים על דברים מסוימים גם כאלה שכתובים במגילת העצמאות, אבל יש סטטוס קוו וחוקים שלפיהם הולכים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 05:14:07
ספיציפית - הנושא הזה זה בגלל החרדים. לכן על זה אני מדברת. ברור שיש חוקים שלפיהם הולכים. זה לא אומר שהחוקים האלה בסדר או הוגנים וזה לגיטימי לדרוש שישתנו בהתאם לשינוי בזמנים. הידעת שעד שנת 1998 לגבר היה מותר לאנוס את אישתו? זה לא נחשב אונס. אם היית מדברת לפני חמישים שנה שהחוק הזה לא הוגן לא היו מבינים מה את רוצה. היום ברור שהוא היה חייב לעבור שינוי. זו דוגמאת קיצון כמובן כדי להדגים את הצורך בשינוי. יש מלא חוקים כאלה שאולי היו מקובלים לזמנם אבל היום עושים עוול לחלק מהאוכלוסיה. אומרים לך את זה פה. אז כנראה שגם אותם צריך לשנות באופן שיטיב עם כולם. הרי לא ביקשו שהרבנות תפסיק עם תפקידה. אדרבה שתמשיך ותשרת את מי שמעוניין בכך, אבל שתהיה אופציה נוספת למי שלא יכול או לא מעוניין לעבור דרכה. הרי זה לא פוגע באף אחד.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 05:38:51
לא הודיני מה אני אגיד לך פשוט אזרחי מדינת ישראל הם רק יהודים נכון? מה עם מוסלמים ונוצרים? יש גם להם תז כחולה, אזרחי מדינת ישראל שמשלמים רובם מיסים (או אמורים) למה הם לא מקבלים צו גיוס כמוני כמוך? למה את נדבקת רק לחרדים? לא שמעתי אותך מגיבה אי פעם דעתך על אלו, אבל הכי נוח ללכלך על מי שבתכלס אחים שלך ויהודים- לא? כדי להשאר נאורה אולי ומתחסדת לעיני כל. ולהביך את יכולה רק את עצמך כמו שאת עושה בתגובות שלך.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 05:40:39
ואין שום קשר לחרדים, זו מדינה יהודית- זה בן גוריון שאין לו שום קשר וזיקה לדת הכריז.. אז סורי באמת מי שלא נאה לה- יש אתר דקה 90, דילים מהממים- שתארוז ותעלה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 05:43:02
הרבנות לא הוקמה על ידי חרדים בשביל חרדים. ברור שיש חוקים חדשים והעולם משתנה. יש חוקים שהם הסיבה שלגיטימי שאנחנו נחייה פה זה מה שאמרנו באום מדינה לעם היהודי, אז די ברור שיחתנו פה על פי הדת. אנחנו פה מכח התנך אם לא הייתי מאמינה בזה הייתי יורדת מהארץ.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 06:23:14
בחסדי השם בטחתי היהודים הם לא אחים של הודיני. ספק אם יהודיה בכלל. שם משפחה יהודי לא מספיק להקרא "יהודי".
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 06:29:11
לא הפסדת כלום חתונה זה אובר רייטד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 06:54:52
הודיני - את בטח לא חושבת שהחרדים הם היחידים שלא מתגייסים כן?! דבר ראשון. דבר שני, יש מלאאאאאאא חרדים שכן מתגייסים והם עוברים הרבה יותר ממה שאת עברת כי יש כאלה שמסלקים אותם מהבית ואין להם לאן לחזור! את יודעת את זה? את זה חשבת פעם להעריך? השירות שלהם שווה פי מיליון! סלחי לי יקרה אבל כבודך במקומו מונח. תביני שהחבר׳ה האלה סוחבים איתם צלקות וניתוק מהמשפחה עד היום אז בבקשה תשקלי מילים לפני שאת שולפת, הכי קל לשפוך על החרדים… זה נהיה טרנד אבל את יודעת מה? החרדים סוחבים איתם את התורה הקדושה במסירות שאין מה שידמה לה אני בכלל לא יודעת אם את מבינה את המשמעות של זה - מלבד זאת בכנות, לא ששור לדתי או לא, ממש צריך להזהר בכבודם כי מי שמזלזל בתלמידי חכמים הוא מזלזל בתורה הקדושה וצריך להזהר עם זה מאוד מאוד. דבר שלישי את יודעת באמת בכח מה אנחנו כאן? מאיפה יש לנו את הזכות להשאר בארץ (דווקא הזאת) ולא לעבור לאוגנדה? את יודעת… אז בתנ״ך הזה כתובים עוד דברים והם כולם שלעו אין לי אפשרות לסנן את זה אני רוצה ואת זה לא. את זה אני רוצה ככה ואת זה לא רוצה ככה. מה לעשות?! ככה זה… גם ככה זו תשובה 😉
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 07:33:26
אן וחלי אני שרופה עליכן חחחחח אין מה לי להוסיף , התגובות תמיד מדויקות
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 07:41:49
כל זה בגלל שנאת חינם יוצאת מהדיון הזה, הם לא מתו סתם מי שרוצה להמשיך לשנוא חלק מהעם שלו הוא ישן עם זה בלילה וקם עם זה בבוקר לא רוצה להיות חלק מזה הלוואי שנזכה באמת להתחזק ולהתעלם מכל הרוע הזה שמפיצים
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 08:04:44
את יכולה לעשות חתונה אזרחית דרך אתר שמחתן בזום תבררי על זה עם עדים והכל ( אין לי יותר פרטים כי אני רק יודעת שיברה עשתה ) ובארץ תעשי חתונה איך שבא לך לשם הטקס והמשפחה והחברים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:05:26
שוב - אני לא מדברת על מה מגזרים אחרים עושים ( כפי שאמרתי יש לי גם על זה המון מה לאמר וזה דיון אחר ) אני מדברת על השאלה הבסיסית- האם זה הוגן לכפות עלי אופן חיים שאני לא מעוניינת בו בעוד שקיום חלופה לא יפגע באף אחד. לדעתי זה חד משמעית לו ויש בזה משהו מאוד דווקאי. אז אני אהיה דווקאית בחזרה. כי זה חשוב לי לא פחות. הבאתי את סוגיית הגיוס כדוגמא לחוק שבאופן גורף לחרדים יש איך להתחמק ממנו. (המספרים שמתגייסים הם זעומים את רוצה אביא לך עד הערב את המספרים המדוייקים) בעוד שלי אין איך להתחמק מהרבנות. זה לא נראה לי הוגן או שוויוני. בעוד שברור שדבר כמו מהווה תרומה ישירה למדינה, בעוד שלמנוע נישואים לא נותן שום דבר לאף אחד חוץ מתחושת כח. ושוב נולדתי ללאום היהודי. כן טליה חנה- כל רב או מי שבודק את הדברים הללו היה רואה בי יהודיה כשרה למהדרין אם מעניין אותך לדעת. ומצחיק שאוטומטית את שומעת משהו שלא מתאים לך את רצה מייד לכלך על הכותב ראיתי אותך עושה את זה שוב ושוב הפוסטים של בנות תתבישי אבל בכנות זה לא איכפת לי. אני לא מאמינה בדת. זכותי. לעולם לא אכריח אף אחת להאמין במה שלא מתאים לה ואני מצפה שינהגו באותה צורה כלפי. ואני בהחלט אלחם לשנות את זה. מעולם לא הייתי מוכנה לקבל חוסר כבוד או זילזול. זה דבר בסיסי בין אדם לחברו. אני חושבת שלו במקום לכפות עלינו חוקים דתיים היו מזמנים אותנו לקיים אותם הייתה יותר הענות ופחות אנטיגונזם כלפי הנושא. אבל אם זה השיח אז זה השיח ואני אהיה. לעומתית במידה הנדרשת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:06:24
רוני- הבעיה שזה לא תקף ואת לא מקבלת את המעמד של נשואה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:09:19
איזה דיון נהיה פה אלוהים אתן גזעניות מגעילות פשוט חלי רוצה מדינת הלכה? לכי שבי בשקט מאחורה של האוטובוס כמו שפחה טובה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:10:12
חלי - אני צעדתי במצעד הגאווה האחרון עם אחי ההומו( שזכה בפרס על תרומה לבטחון ישראל בזמן שרותו הצבאי אגב) ואת רוב האנשים שעברו שם מעל גיל 18 הוא הכיר מהצבא. אגב גם בן זוגו היקר היה במשך שנים ארוכות בצבא קבע. תאמת אני מכירה המון הומאים ולסביות בצבא ( חשוב להם שבעתיים להתגייס ומעבר לזה הם לא מקבלים פטור כמו מגזרים מסויימים 😏)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:12:41
מדינת הלכה לא תתקיים הרבה, גם אוכלי חינם צריכים לאכול משהו וכשלא יהיה ממי למצוץ כספים ומי יתגייס מה יהיה אז? יש כל כך הרבה חילונים ולא יהודים במדינה שתורמים פי מליונים לחברה שלנו מחרדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:13:16
שילת איך את ישנה עם זה שאת שונאת חצי מהעם שלך?!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:13:51
ועוד דבר - אם את מתעקשת לדבר בסטיקרים אענה לך בסטיקרים מדינת הלכה - הלכה המדינה אם זה רמת ההדיון שהולכת להיות פה זה מביך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:25:25
לא מסכימה עם זה שדתיים לא מזמינים בלג בעומר חב"ד ארגנו צעדת ילדים לכבוד החג ועשו על זה כזה בלאגן היתה התנגדות כאילו מה כבר עושים. זה חוויה של חג! וזה חבל.. יש מלא ארגונים ואנשים פרטיים שכל המטרה שלהם זה לתת מידע וחוויה של דת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 08:26:27
שואלת באמת כדי להבין למה אתן גרות בארץ אם לא מאמינות בתנך? באיזה זכות גירשתם את הערבים מפה?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 08:32:53
אני ממש לא שונאת , לכולם לא אמרתי משהו על אף מגזר .. הודיני מתעקשת כל פעם ללכלכך על אוכלסיה ספציפית ומעצבן לראות את זה.. אני אמרתי שהרבנות היא תחת הממשלה אני חרדית ולא תמיד מסכימה עם מה שהולך שם . לגבי חתונה אזרחית וכדומה יש סיבה רוצים לשמור שיהיה כאן רוב יהודי מבחינה דמוגרפית והנה את פתחת אוכלי חינם לא מתגגיסים? אני לא נכנסת לדיון הזה שוב כבר אמרתי עשרות פעמים חרדים מתגייסים רוב החרדים עובדים מי שרוצה להיות ניזונה משקרים ושטטיות ומאמינה בזה זה שלה. אבל אל תהיו מתיפיפיות כל אלה צועקים חיה ותן לחיות אבל שמשהו נוגד את דעתם מותר להם להכפיש ולהעליב אוכלסיה שלמה אפ זה לא גזענות אז מה היא גזענות ? הרי האגנדה שלכם היא נאורות קבלת האחר וקדמה לא? ואני בסך הכל העליתי תמונה ששברה לי את הלב והכל זה בגלל שנאת חינם וזה עצוב זה הכל אז לשכנע אדם שלא מעוניין לשמוע זה כבר מייאש וחסר טעם שתמשיך לחשוב שהחרדים גונבים לה ולוקחים לה והיא חיה בשבילם את יכולה גם לחשוב ככה ואני ובעלי הצדיק נמשיך לעבוד ללמוד תורה ואם היה לי אפשרות שרק אני רעבוד ובעלי ישב וילמד כל היום הייתי עושה זאת בכיףףף ! כמו שנשים מחליטות להיות בבית עם הילדים והגבר הולך ומפרנס אותו דבר ואגב עשינו צבא שנינו על הגב של כולכם 💋 אם את כןעסת על הרבנות בגלל שזאת מדינה יהודית ועל איך שזה עובד זה שלך מה קשור ששוב דוחפים טת החרדים מבני ברק כאילו הם אלה שהחליטו שגברת א ב לא תתחתן בארץ בגלל זה לא הבנתי מה זה שייך שגברת הודיני היקרה הוסיפה את זה לדיון
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-21 08:34:00
גם אני מכירה המון חרדים שעושים צבא ותורמים לעמותות ועובדים למחייאתם תתפלאי רוצה שאשלח לך את הכרטיס שחרור שלי מצההל???? או את המיסין שיורדים לי ולבעלי מהתלוש משכורת כל חודשש
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-21 08:37:33
אנונימית את בורה וחשוכה מאוד שאלו הדעות שלך , ״אוכלי חינם״ עלאק. שילת אין לך מה לנסות להסביר מי ששונא מגזר שלם הוא אטום ולא יהיה מוכן לקבל עובדות בשטח. יש לבעלי משפחה חרדית וכולם בעלי עסקים מצליחים מאוד והם הולכים עם שחור לבן ביום יום. זאת מדינה יהודית ויש פה חוקים נקודה. בין אם תרצו ובין אם לא תרצו , והלוואי היו עוד אנשים שתורמים למדינה כמו החרדים.
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-21 08:39:09
צודקת עמית לא יודעת איך אני נופלת לטמוטום הזה כל פעם חחחח חבל על המאמץ שהאצבעות שלי עושות לחיות עם שנאה בלב זה נורא עצוב בשבילן
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-21 08:39:12
רק חבל שסטיץ לא כאן בשביל לצלם מסך של סקרים שיקרים מהגוגל 😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 08:39:53
חחחחח וואי בדוק איתה עוד אפשר לנהל איזשהו דיון למרות שהיא חזק בדעתה אבל שומרת על שיח נעים ברוך השם
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 08:43:25
הבעיה פה שעוד כמה שנים אני לא אדע עם מי הבת שלי מתחתנת יש כאן המון בלבול ובעיות בחתונות הלא מוגדרות האלה יש מצב שאחים יתחתנו עם אחים בלי לדעת כל אחד מביא אמא פונדקאית וזרעים והכל בלי בקרה בלי רישום אין לדעת מי יהודי ומי לא
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 08:58:01
וכדי שלא נדבר באויר ונסגור סופית את הנושא: הנתונים האחרונים שיש זמינים שמעדכנים לשנת 2019 מספרים שהתגיסו 1200 חרדים בלבד. שזה שליש מיעד הגיוס של אותה שנה. וגם זה אחר כך נחשף על ידי כרמלה מנשה שזה נתונים שהיו מפוברקים ומנופחים על מנת לעמוד ביעד הגיוס. אז כן ככל הנראה הדם של חרדים שווה יותר והם לא צריכים לסכן את נפשם או לההרג חלילה בהגנה על המולדת. העיקר להאשים אותי שאני לא פטריוטית. אז כמה מתגייסים? מעט מאוד לעומת זאת יש דרישות ברוך השם לגבי רישום נישואים - זה נושא נפרד. הרי אין שום בעיה לרשום מי התחתן עם מי גם אם תהיה חתונה אזרחית. אם הרבנות רוצה לקבל אחר כך נתונים ולרשום לעצמה היא מוזמנת, ובאף מדינה לא מאשרים נישואי אחים מסיבות ברורות ולא זה מה שמנסים לאשר. אני חושבת שגם ברגע שיקחו לרבנות את המונופול על הנושא הם יהיו אולי קצת יותר נחמדים. את יודעת אחזה השפלות הם מעבירים אנשים? יש לי חברה, שהסיבה היחידה שהיא התחתנה ברבנות זה כי לאמא של בעלה זה היה חשוב ורצתה לכבד. הבחורה יהודיה מכל כיוון, אבל הבחור ברבנות הודיעה לה שהיא לא נראת דומה לאמא שלה, והכריח אותה להביא בדיקה (!) את יודעת איזה משפיל זה ? הוא למעשה טען שאמא שלה נואפת קיצר נראה לי זה יעשה רק טוב לכל הצדדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:06:44
הודיני אני לא אתפלא אם זאת את הבחורה שצעקה על החרדי באוטובוס
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 09:26:43
לאותה אנונימית שרשמה שאנחנו אוכלי חינם- אפשר את שם האם כדי להתפלל עלייך? אני מרחמת על העולם הזה שלך, ועוד על העולם הבא בכלל אין מה לדבר . בהצלחה❤️‍🔥 הדיון הזה עוד היה מעניין פשוט הדעות שלך ספציפית הם טיפשיות, ממורמרת, במקום לשבת לכתוב פה שטויות צאי תעבדי תחסכי כדי לטוס להתחתן בקפריסין או בגרמניה. וכן, מי שמדברת ככה על יהודים- ספק יהודיה בעצמה ובכך לגמרי אני מטילה את הספק. אומללה ממורמרת, ולא מעבר😘
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-21 09:31:03
רק אניח את זה פה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:36:06
טליה חנה - בטח אני. ומכינה גם מדם של ילדים חרדים את המצות שלי לפסח למה לא? מה את עוד רוצה להמציא עלי? בואי אני אעזור לך אני בועלת שפנים ואוכלת נידות. תכניסי לך לראש שיש אנשים בעם הזה. כן י-ה-ו-ד-י-ם שלא מסכימים איתך. ואת לא תשני את הזהות שלהם רק בזה שתצעקי שקרים. אגב אני אישית - לכל כל הראיות שעולות לפני צריכה להסיק שאת לא בן אדם את טרול
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:39:08
חחחחחחחח את מודעת לכך שזה מה שהגויים המציאו על היהודים כן? שאנחנו מכינים מצות עם דם של ילדים גויים. בועלת שפנים אם זה התחביב שלך שיהיה לך בכייף. זה שנולדת למשפחה יהודית לא אומר שאת יהודיה וסביר להניח שהנשמה שלך שייכת לערב רב אם כך את מדברת על יהודים שכל חטאם זה להאמין בקב"ה. מי שגורם פה לסכסוך ולשנאת חינם זה הממשלה ואת אוכלת את זה בכפית להנאתך. כשתצאי על השמלאנים שהם לא משרתים בצבא נדבר. עד אז.... את מלאה בשנאה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 09:45:52
שילת מכירה את הטיעון הזה - לצערי הוא לא מחזיק מים. בשנת 2016 למשל רק1500 חרדים התנדבו לשירות הלאומי. בשנת 2020 התנדבו 1200 בלבד. כך שזה לא שמתנדבים במקום להתגייס לצערי. וזה רק במגמת ירידה. אני חד משמעית מסכימה שההתנדבות זו פעילות מבורכת שמביאה הרבה סיפוק ומאוד מאיצה בכל מי שיכולה שתפנה מזמנה ותתנדב במקום משמעותי עבורה אבל שוב את בורחת מהדיון המהותי: האם יש זכויות שהם בסיסיות לאדם? האם הזכות להתחתן היא לא אחת מהן? הבנות אומרת שזאת זכות על תנאי. ואם זו זכות על תנאי - אז למה שזכויות אחרות לא יהיו על תנאי? ( אני אגב ממש לא מסכימה עם ליברמן -הבאתי את האמירה שלו רק כדי להראות כמה היא בעייתית)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:49:26
טליה - זאת בדיוק הייתה האנלוגיה מוזמנת להמציא עלי עוד עלילות דם. אני מפסיקה לבזבז זמן על להגיב עליהם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:50:52
אשמח שתעני לי באמת לשם ידע באיזה זכות את חיה בישראל אם את לא מאמינה בתנך? למה גירשנו את הערבים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:50:58
לתהות שאולי את הבחורה שיצאה על החרדי באוטובוס זאת עלילת דם?? מותק את עושה את זה לבד יפה מאוד פה בפורטי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:54:32
אני לא דיברתי על שירות לאומי והנתוניפ שאת אומרת הם הזויים עזר מציון חסדי חנה זקא מדא ידידים יד עזרה ושולמית יד שרה ויש עןד מלא טז בכל אלה מתנדבים רק 1500 חרדים? 🤣 כי כל אלה הם ברובם מתנדבים חרדים מצחיקה אותי את יודעת שאת אומרת דברים כדי שינסו להקשיב לך את חייבת לדון גם קצת לכף זכות ולתת קצת פרגון לצד שאת כל כך נגדו אחרת אף אחד לא יקשיב למה שאת אומרת יש זכויות שהן בסיסיות מסכימה איתך אין להם שום קשר לאוכלסיה החרדית ולאנשים שבה יש להם קשר למדינה לאיך שהיא מתנהלת ולרבנות שגם היא תחת הממשלה והמדינה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:56:52
בטח אם לחילונים היה זמן להתנדב היו גם מתנדבים אבל מישהו צריך לפרנס
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:57:39
מה אתן ממהרות להתחתן למה זה טוב למה לריב חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 09:59:20
אז את אומרת שלהתנדב זה בעצם בזבוז זמן? נכון את צודקת אם לחרדים היה זמן והם לא היו עסוקים בלהתנדב הם היו יכולים לעשות צבא צודקת✋🏻
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 09:59:28
וואו כמה בורות להמשיך לחשוב שאתם ממנים באיזה שהיא צורה את החרדים. פשוט שטופות מוח ומלאות בשנאה. מה יש לצפות מזומביות שמאמינות לכל מה שערוץ 12 אומר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 10:07:08
למה כי את חייה במדינה יהודית עם את לא יהודיה ולא תומכת מנהגים היהודים מה אל עושה פה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:08:15
על תתחתני פה ותלכי למדינות של גוים יש בשפע מאמי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:08:51
מי לא תומך במנהגים יהודים תגידי לי? הנושא פה הוא שבישראל מותר רק נישואי דת, לא רק יהודית כל דת אבל רק נישואי דת ואנשים רוצים להתחתן אזרחי פשוט לחתום במשרד הפנים וזהו איפה לקחתן את הנושא רחוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:09:02
מי לא תומך במנהגים יהודים תגידי לי? הנושא פה הוא שבישראל מותר רק נישואי דת, לא רק יהודית כל דת אבל רק נישואי דת ואנשים רוצים להתחתן אזרחי פשוט לחתום במשרד הפנים וזהו איפה לקחתן את הנושא רחוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:18:05
סול - כי אני רוצה גם משפחה. כז שמכירים בה באופן חוקי בלי לעבור ברבנות. מה רע בזה? ככה מטרטרים אותי בכל מני מקומות ואת בעלי עוד יותר. ואני בהחלט מוכנה להלחם ולריב כמה שנדרש על זכותי לעשות כן. זה בעיניי דבר בסיסי. שילת - זה לצערי הנתונים הרשמיים. גם אני ציפיתי ליותר. את נושא ההתנדבות למד״א וזקא ודומיהם לא בדקתי אישית. אבל מהבדיקות שראיתי שנעשו ממקורות מהמימנים גם שם זה לא שיש המון מתנדבים והתמונה לא פחות עגומה. אם תרצי אברר לך ואביא לפה. הלוואי שזה היה אחרת. יכולה לאמר מהחוויה האישית שלי שהיינו בני נוער וחצי מחזור בערך התנדב במדא, לא ראית חרדים בתחנה לצערי. הייתי שמחה שיהיו. וכמו שאמרתי - זה לא לב הדיון. אני שוב מעמתת אותך עם השאלה. זה באמת נראה לך הגיוני לא לתת לאנשים שכשירים ורוצים בכך והם אזרחים תורמים מן המניין במדינה להתחתן רק כי זה לא מתיישב עם השקפת עולמך? אם התשובה שלך היא כן מבחינתי כאן תם הדיון כי להקים משפחה היא אחד הדברים הכי בסיסיים בעיניי ואם על זה אי אפשר להסכים אין על מה לדבר.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:18:08
היא חולת נפש האנונימית הטרולית הזאת שילת וטליה חנה מה אתן מבזבזות זמן בחיי אני לא מבינההה חחחחח רק חולת נפש ושרוטה תרשום דבר כזה , את רושמת לה עובדות שילת של מתנדבים והבחורה רושמת לך אם לחילונים היה זמן להתנדב היו מתנדבים פשוט הם מפרנסים 😂😂😂😂😂😂 ואי אל תפלו לזה היא באמת מטורפת חחחחחחחחח גמרה אותי מצחו
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 10:24:02
והודיני - כן, במדינה יהודית- זה הרציונל. לשמר את היהדות, ולא בדרך שנוחה לאנשים שסולדים ממנה. אחותי לא דתיה שומרת תורה ומצוות עדיין ומתחתנת בע״ה כדת וכדין עוד שבועיים מתוך אמונה ביהדות שלנו, שצריך לשמר אותה. לפני 78 שנים כשנסתיימה השואה ב8 למאי, הרציונל היה לעלות למדינה- שלנו, היהודים. נרצחנו בגלל יהדות, אז לשם כך הוקמה המדינה הזאת, רק אחרי שלקחו לנו 6 מיליון אחים יהודים!!!!!!!!! לא פקפקתי ביהדות שלך, כשרה או לא בורא עולם יחליט, מי שסולד מדרכיו של בורא עולם זה שלו, לא כופה דתית על שום אדם שום כלום וגם לא מתביישת להגיד, בעיה שלכם :) רוצים להתחתן? מהמם כדת וכדין. לא רוצים כדת וכדין? עו״ד - ידועה בציבור, שלום על ישראל. לא רוצה ידועה בציבור? סעי לקפריסין תביאי תעודה עם חותמת אפוסטיל ותהפכי רשמית נשואה. במדינה יהודית, כך מתחתנים. מי שלא נאה לו עם הצביון היהודי- יכול לעבור לגרמניה ולהשתייך לשוננאנו, ואפילו לא חייב כזה רחוק- יש לכם איראן, מצרים, סוריה מה שבא לכם
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-21 10:30:39
הודיני אין לי מושג מריפה הנתונים שלך אבל כל זירת פיגוע לר עלינו טת רואה חרדים מזה השטוית האלה שאת מדברת ?! איזה נתונים מי רושם תנתונים מה האינטרס של אותו אתר? הרגע הראיתי לך של ויינט שהוא אנטי דתיים שרושם שהאחזו ככה וככה ואת מתווכחת עם מי עם עובדות? יכולה פשוט לרשום כן דתיים מתנדבים יותר וזה נקודה זה השיא באמת להתווכח גם על זה את יראו לך שחור על גבי לבן חרדים בצבא מתנדבים ואברכים שעובדים את תראי אותם מול העיניים שלך ותגידי לא הם לא חרדים הם חילונים בתחפושת כי חרדים לא תורמים למדינת ישראל באמת שאני לפעמים בהלם מהטמוטום לא יודעת זה שאת משקרת לעצמך או לאנשים זה הזוי קצת תעשי בדק בית למה את כל כך גזענית כלפי אוכלסיה אחרת כי זה משהו שיושב עמוק אצלך וחבל שאת מוציאה דיבה על אוכלסיה בפרסיה להוריד מהערך שאדם נותן ותורם? איפה נשמע דבר כזה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:37:06
אבוי היום שאסמוך על נתונים מווינט! זה אתר שמלא טעיות ואי דיוקים ולפעמים שטיות מוחלטות ( אל תאמיני לעולם לאף מחקר רפואי שמפורסם שם! אחרת תסיימי ב להאמין שמיץ תפוזים מרפא מסרטן או משהו כזה) הנתונים הם מצהל וממרכז המחקר והמידע של הכנסת שקיבל את הנתונים שמסרב הרשות לשירות לאומי אזרחי. הם גופים מהימנים בעיני ווינט רוצה לפרסם תוכן רצוי מתסיס כמה שיותר מהר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:39:20
שילת - אני לא משקרת. אני מראה לך בצורה מאוד גלויה את מקורות המידע שלי וזה ממש לא יפה שאת אומרת ככה. אני לא גזענית ולא המצאתי שום דבר. כן יש פה תופעה מטרידה בעיני
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:41:15
עכשיו פתחתי את הדוח מול בעיניי כתוב שב2022 התנדבו לשרות לאומי 1242 חרדים בלבד. גם שירות לאומי משקרים? גם הכנסת? ושוב את בורחת מהשאלה שלי את באמת חושבת שלא מגיע לי להתחתן?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:42:22
אני אזרחית סוג ב בעינייך שככה את שוללת לי זכות בסיסית?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:42:39
נראלך שאני מסתכלת על נתונים מויינט? שום דבר לא מהימן בעיני הבאתי לך כי אתם ניזונים מתקשןרת ואיפההה שמעת אותי אומרת שירות לאומי? דיברתי על עמותות שמסייעות לציבור בישראל חילוני דתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:43:45
אני לא אמרתי שלא מגיע לך להתחתן עובדה שיכולת להתחתן ברבנות את בחרת שלו אני לא נכנסתי לדיון הזה בכלל אני דיברתי רק על זה שאת דחפת את החרדים מבני ברק של הצבא בגלל שלאנןנימית לא יכלה להתחתן ואני שאלתי מה הקשר? שהרבנות מוסד תחת המדינה לא מאפשר לבין החרדים בבני ברק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:44:45
ואין עניין של מגיע להתחתן או לא את במדינה יהודית מדינה יהודית צריכה לשמור על צביונה היהודי אחרת אין לה זכות קיום פה על פי מגילת העצמאות כו אנחנו פה על זכות אבות וזה מי רשם מקימי המדינה שהם לא היו חרדים לידעתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 10:57:01
למה את מחליטה בשבילי ממה אני ניזונה? את אומרת לי אתם ניזונים מהתקשורת. גם את יקירתי. אבל אני יודעת שהיא מלאה בשקרים גם מימין וגם משמאל והולכת למקומות שאני מחשיבה מהמימנים לקבל מידע( אני מקווה שאת עושה את ביקורת המידע שלך גם) וכן - מצטיירת ממנו תמונה שאולי את לא אוהבת. לגבי מד״א וזקא ודומיהם אמרתי שאבדוק שוב ואביא לך אם את רוצה. האם אז תסכימי שיש פה בעיה? אני בכנות שואלת? גם אם כל הגופים הרשמיים יגידו לך את מה שאת לא רוצה לשמוע, תגידי שכולם שקרנים? או שבאמת תהיי מוכנה לקבל את האמת הפחות נעימה? ושוב - זה ממש לא יפה לקרוא לי שקרנית או גזענית . כל מה שאמרתי גיביתי במקורות מהימנים. אני לא רואה שאת עושה את זה. אולי בעצם אני צריכה לטעון שאת שקרנית וגזענית? לא נעים נכון? באופן כללי אם את טוענת משהו תביאי סימוכין ממקור מהימן. ושוב את מתחמקת מהשאלה שלי…
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 11:01:10
הנה מקור מהימן אני חרדית ועשיתי צבא בעלי חרדי ועשה צבא , אח שלי חוזר בתשובה ועשה צבא , עוד מלא זוגות שאני מכירה אני עובדת בעלי עובד , 80 אחוז ממי שאיתו בכולל עובד חברים חרדים שאני מכירה עובדים אחוזמם גבוהים מההיטק הח החרדים אנח לא צריכה מקור שיהיה רשום לי אם אנחנו עובדים או לא יש לי עיניים מאמי לראות אני קוראת לך גזענית כי את אומרת שאוכלסיה שלמה לא עובדת לא משלמת מיסים ולא עשתה צבא זה נקרא הכללה בורות ושקר וזה לא אמת פחות נעימה יש חרדים שלא עובדים יש חרדים שלא עושים צבא ויש חרדים שלא מתנדבים כמו כן יש חילונים שלא עובדין חיולנים שלא עשו צבא וחילונים שלא מתנדבים כמו בכל אוכלסיה אם אני אגיד שכל ההומאים נשיים וכל הערבים הם מחבלים וכל החילונים שונאים דתיים זאת תהיה הכללה וזה מה שאת עושה מכלילה ואומרת שקרים לא נכונים על אוכלסיה שלמה כי לך אגנדה משלך ונשמע שיש לך גם כעס ענק על החברה חרדתית רק שלא ברור לי למה
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-21 11:34:54
שילת זה שאת ובעלך עשיתם צבא זה יופי. כמה אנשים את מכירה בכל החיים? 1000 בהגזמה. ( הממוצע אצל אדם רגיל זה 250) אנחנו מדברים על מגזר שלם. שזה הרבה הרבה הרבה יותר. את לא יכולה להכליל מגזר שלם רק לפי מה עושה מי שאת מכירה. זאת מהותה של גזענות למען האמת. להדגים את הבעיה: זה כמו הממורמרים שלא מבינים למה מרצ קיבלה כל כך מעט קולות הרי כל מי שהם מכירים הצביע מרצ. מה שבן אדם מכיר זה טיפה בים. ולכן אנחנו צריכים גופים רשמיים שיעשו סדר ויבדקו את המידע ויגידו לנו מה נכון כדי שנוכל לפעול בהתאם. זה למה המציאו את כל המדע של סטיטיסקה. אוסף מיקרים בודדים לא אומרים לך כלום. את צריכה לבדוק את כווולם. את כל האוכלוסיה כדי שתוכלי לאמר משהו משמעתי עליה. ויש כאלה במדינה הם בודקים כל מיני דברים לטובת ניהול המדינה. אחוזי אבטלה, שכר במשק מספר נפשות ומשק בית ועוד ועוד. כדי שהמדינה תוכל להתנהל בהתאם למידע אמיתי. אם את לא מקבלת את המידע הזה אין לי יותר מה לדבר איתך. כי אחרת כל אחד מבוצר בצד שלו. דיון אמיתי צריך להיות מבוסס על מידע ועובדות מהמנים. לא על נראה לי… אני מאמינה ש…. עובדות. אז הבאתי עובדות. אבל את לא אוהבת אותם. כי הם מראות תופעה מדאיגה שסותרת את השקפת עולמך. אז קוראת לי שקרנית כי זה הכי קל מאשר לקבל שאולי את לא צודקת. לא נתת לי טיעון ענייני אחד. רק ססמאות ריקות ועלבונות. ועדיין לא ענית על השאלה הבסיסית שהתחילה את הדיון. את באמת מאמינה שצריך לשלול ממני ושכמותי את הזכות להתחתן? להקים משפחה? זה די גזעני מצדך דבר אחד את צודקת יש לי עוד הרבה דברים שאני ממרמרת לגבי המגזר החרדי - ובצדק לדעתי. וגם לגבי מגזרים אחרים, ( למרות שבעיני הטענה - למה את לא אומרת כלום על הערבים זה כמו הילד הדביל בכיתה שמפריע ואז שואל למה לא מעירים לאחרים שהפריעו. כן כולכם מפריעים אבל זה שהם מפריעים לא משנה את העובדה שאתה הפרעת וזה לא בסדר וזה נסיון עלוב לשנות נושא) והייתי מאוד שמחה שהמדינה שלנו תעבור יותר למדניות של חיה ותן לחיות אבל לצערי זה לא המצב. לדבר בנימוס לא עובד פה. אז כן אני אצעק ואתעקש על זכיות שמגיעות לי בצדק. מבחינתי תם הדיון פה כי אני רואה שהתגובות כבר לא ענייניות. חבל. נתתי לך יותר קרדיט
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 12:14:05
תודה רבה על הקרדיט יקירה ולא נורא שלקחת אותו תמשיכי להיות מוזנת משנאה לא מזיז לי חבל שלא אמרת מהתחלה שאין עם מי לדבר אביב גפן חשב בדיוק כמוך תסתכלי קצת על כתבות שלו מהזמן האחרון אני לא כןעסת על אנשים כמוך מרחמת שכל מה שיש להם בלב זה הקפדה מרמור ושנאה על אנשים שלא עשו להם כלום מאחלת לך מכל הלב המון בריאות שותדעי לקבל את האחר כמו שאת מבקשת שיקבלו את שלך העולם שלנו יההי הרבה יותר חיובי ואני לא מתאמצת בלשכנע אותך אני פשוט אמרתי לך גם פעם קודמת לא אתן יד לשקרים שמופצים על ידי אנשים כמוך שניזונים משנאה תקשורת וואט אבר ואידולןגיה אישית שגויה שנובעת כנראה מזה שלא הצלחת להתחתן בארץ או שאחיך מהקהילה ולא יכול להקים משפחה בישראל ( שהיא מדינה יהודית וזה נוגד את ערכיה היהודים) ושוב זה עדיין לא קשור בשום צורה לאוכלסיה החרדית בישראל שתורמת ואפילו לדעתי יותר ממך ! וזה מה שאני חושבת בלי מחקרים לא אוביקטיבים ✋🏻 לא צריכה שתדברי בנימןס חח ממש לא מזיז לי את תשחירי ואני יהיה פה כדי לענות ולהגיד את האמת ❤️
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-21 13:37:23
הפסקתי לקרוא ב״אחוזים גבוהים מהייטק זה חרדים״ 🥲 אף אחד לא מכליל מגזר שלם אבל מי לא משרתים הכי הרבה בצבא? חרדים. איזה מגזר מקבל הכי הרבה ביטוח לאומי? חרדים. איפה יש אחוזי אבטלה יותר גבוהים? חרדים. אז ממש טיפשי להגיד שאת עשית צבא תודה רבה באמת על התרומה האדירה שלך למדינה צדיקים בסדום את ובעלך ממש צריכים להדליק משואה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-21 13:42:16
וואי מה. סגר מה נתפסתם על חרדים מעניין למי אתם פונים במצוקה כל אחד. ערם בצורה אחרת שחררו מהחרדים חצופים
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 13:44:22
וואי אנונימית תנשמי נשמהההה !! יש המון חילוניים שלא עשו צבא מה נתפסת על חרדיים דתיים מה נסגר במדינה הזאתתת ?!!! פשוט שנאת חינם בגלל זה אנשים נהרגים כאן כל שני וחמישי פיגוע במקום אחר לא עלינו השם שישמור !!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-21 13:44:51
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-06-11 04:09:21
מותר לטוס בשבוע 25-30 ????
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-12 09:04:00
מה כדאי לאכול בהריון שיספק לעובר ויטמינים?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-02 07:52:54
שבוע 34+2 כאבים באגן בגב התחתון ובבטן התחתונה קצת
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-12 03:35:51
שבוע 25 אשפוז בגלל חלבון בשתן צירים וצואר שמתקצר מתה מפחד הריון ראשון מותשת מההריון זה תקופה כול כך קשה בשבילי פיזית ונפשים ובאלי להיות אחרי ולחבק את הילדה הקטנה שלי יודעת שיש עוד מלא נשים כמוני ...
2 תגובות
2 אהבו
הריון ולידה
2022-12-05 10:57:27
מיגרנה חזקה באמצע העבודה עובדת מול מחשב ופתאום האור מכאיב לי עוד יותר הלפפפפפ
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-09-29 13:48:39
חום לילד פחות מחודשים 37 נחשב לחום??
4 תגובות
0 אהבו
אמהות
2021-12-16 13:08:36
למה לא מומלץ להמשיך תמל עד גיל שנה? יש בזה מלא ויטמינים והם לא באמת אוכלים עדיין מספיק ברמה שהם מקבלים הכל , לפחות לדעתי
13 תגובות
0 אהבו