הריון ולידה
2023-06-03 17:02:57
שאלה שמופנית לדתיות שבינינו. אחרי שקראתי כתבה מזעזעת, מחרידה ומעלת סטרס (מצרפת קישור https://mobile.mako.co.il/men-weekend/Article-5b4a67265277881026.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1471243973&fbclid=PAAaY2cGx_ME4ru2IB8bykaw4g9wFWKKyp9IKKw6oUGfKdkt4V-RSHFokimBc) אתן לא חושבות שלהלביש את הילדות שלכן מגיל צעיר בשכבות על גבי שכבות זה מחפיץ ומזמן מקרים בסגנון? באיזה תרבות זה הגיוני שמרפק או ברך של ילדה קטנה עלולה לעורר מינית גבר? שלא נדבר על כמה זה פרימיטיבי ודוחה להתכסות כדי לא לגרום לגברים ״לחטוא״ במקום שהם ילמדו להתגבר על היצרים שלהם. הסטטיסטיקה אומרת שהמקרים האלה קורים משמעותית יותר בקהילות החרדיות. דוגמה נוספת המקרה המזעזע בבית שמש שנחשף השבוע. דוד שאנס את אחייניתו בת השנתיים וחצי(!!!!!) במשך שנה. מה זה?!
63 תגובות
7 אהבו

תגובות

2023-06-03 17:04:14
מסכימה איתך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 17:16:16
גם אני לגמרי מסכימה, וחכי עדיין לא יצאה שבת.... יהיה פה תגובות שונות, פוסט לחמים🫠
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 17:17:54
הילדה שלי בת שנה אני מלבישה אותה גופיות וכל המישפחה שלי דתיים אומרים לי מה את מלבישה ככה לא הבנתי מה הבעיה?????????? זאת פאקינג ילדה מה הבעיה לשים לה גופיה מזה הדבר הפסיכי הזה מילא אני, למשל ביגלל שהם דתיים אני לא יכולה ללכת לסבתא שלי עם גופיה או עם שימלה קצרה. צריכה חולצה /שימלה אחרי הברך אבל בסדר אני כי אני גדולה וברור שאכבד אותם.. אבל תינוקת? מזה השטויות האחה
0 תגובות
9 אהבו
2023-06-03 17:31:33
הצניעות של האישה לא נועדה בשביל לשמור על הגבר, היא נועדה בשביל לשמור על האישה מגברים סוטים
0 תגובות
7 אהבו
2023-06-03 17:32:33
את מכלילה קודם כל. ומה קשור סתם שתידעי שאני דתיה ואחיות שלי הקטנות לובשות שמלות קצרות או גופיות מה קשור למה שזה יפריע למישהו וזה שהזכרת את האונס מבית שמש זה בן אדם חולה נפש ויש מלא חולי נפש כאלה גם אצל חרדים גם חילונים וגם דתיים די להכליל משעמם לך בחיים ולא תמיד מה שיש בכתבות נכון ועוד משהו יש מלא מגזימים בקטע של הצניעות בקטע שורט כבר ויש כאלה שמחנכים את זה בקטע יפה .אבל די עם השנאה כלפי הדתיים.
0 תגובות
11 אהבו
2023-06-03 17:34:41
מלכה- למה ילדה קטנה צריכה לשמור על עצמה מסוטים? ולמה את חושבת שלהלביש אותה בשכבות זה מה שיעזור? לידה ראשונה- זו לא שנאה כלפי חרדים. אני שואלת באמת והסטטיסטיקות לא משקרות. ככה זה ואולי יוצאים מלא סוטים מהקהילות הקיצוניות והסגורות האלה מהסיבה הזו? אומרת בכנות שאני שמחה לשמוע שאצלך לא מסתירים ומחביאים כל פיסת עור של הבנות, בטוחה שאתם לא היחידים אבל מה לעשות שבטוח לא הרוב
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 17:35:30
ולהגיד שהכתבות שקריות… אז להבין מזה שבעינייך ה״צדיק״ מהכתבה שצירפתי חף מפשע? הבת שלו, אשתו, וילדיו המוכים כולם שקרנים שמחפשים תשומת לב?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 17:42:44
שתדעו שהוכח שדווקא סוטים חולי נפש נמשכים יותר למה שמוצנע כי הם סקרניים .
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 17:45:19
אנונימית לא אמרתי שהוא חף מפשע זה ששתפת אמרתי שיש מלא חולי נפש בכל מגזר וגם שבכתבות תמיד מנסים להכפיש את החרדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 17:47:33
לא חושבת שצריך להלביש ילדה קטנה בשכבות, אני חרדיה חזקה מאוד ואלביש בצניעות מגיל 12, אבל כן מבינה שיש עניין להרגיל את הילדים וכו, כמובן שיש אנשים שמגזימים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 18:16:56
תרבות של השתקה זה מאוד בעייתי.. במגזרים האלה בדרך כלל מיניות זה דבר טאבו לא מדובר, והדחקה של מיניות יכולה לגרום להתפרצות לא בריאה של התנהגות בלתי הולמת. ברגע שזה ״אסור״ גם אין חינוך למיניות בריאה ואנשים פשוט לא לומדים להתנהג. זה ככה לא רק במגזר הדתי (כמובן לא רק היהודי, דתי מכל דת), שגם שימי לב שככל שהוא יותר קיצוני הסטטיסטיקה יותר לרעתם. ברגע שזה לא מדובר ומטופל רק בחדרי חדרים אין לזה סוף אמיתי… ואין לי שום דבר נגד דתיים.
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-03 18:19:40
וזה לא עניין של אוהבת לא אוהבת דתיים או חרדים. זו המציאות
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-03 18:23:08
אולי פשוט כי הם יותר מגיעים לטיפול?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 18:29:00
זה ידוע ומוכח גם שהתקשורת היא נגד חרדים אז לא להאמין לסקרים כאלה שיש להם מטרות אינטרסנטיות. ואני לא חרדיה.
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-03 18:31:05
הסקר נעשה ע״י תנועת נאמני תורה ועבודה (תנועה השואפת לחזק את השתלבותה של החברה הדתית בחברה הכללית בישראל)
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-03 18:38:50
אני מעורה בכל גווני האוכלוסיה וחושבת שאצל חילונים ש"פתוחים מינית" כמעט כל בחורה שלישית עברה הטרדה, אולי לא התעללות כי זה דומה בכל האוכלוסיות, בעוד שבחברות הדתיות שצנועים יותר יש הרבה פחות, והרבה יותר נאמנות בחיי משפחה ופחות גירושין.
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-03 18:44:14
מעניין אותי סתם לדעת על סמך מה את אומרת שיש הרבה יותר נאמנות בחיי משפחה, והרבה פחות הטרדות בחברה הדתית? זה נטו על פי תחושה או שבאמת איזשהו גוף לגיטימי עשה מחקר או סקר שעליו את מתבססת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 19:02:25
יש הרבה סקרים ברשת
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 19:02:51
,
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 19:06:07
לגבי גירושים אני מסכימה איתך, אני פשוט מניחה שאנחנו לא מסכימות על הסיבה שדתיים מתגרשים פחות. לגבי נאמנות פה אני לא בטוחה, כתוב שהסקר בוצע על חילוניים אבל לא בוצע סקר דומה במגזר הדתי ולכן קשה לי להשוות כשאין נתונים על הצד הזה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 19:26:25
מה גם שלא נראה לי שחרדים יענו בכנות לסקר מהסוג הזה. בכל זאת ניאוף זו אחת העבירות החמורות בתורה.. ויכול להיות שהם באמת יותר נאמנים אבל לא בטוח שמהסיבות הנכונות. לא מאהבה לבן/בת הזוג אלא מפחד מכוח עליון וגם לגבי גירושים, ברור שהם מתגרשים פחות. ממה שהבנתי אישה או גבר גרושים בקהילה נחשבים לסחורה פגומה ומעמדם החברתי נפגע, וגם של הילדים בכל מקרה מטרת הפוסט לא להשוות בין חילונים לחרדים ולהתווכח מי יותר טוב או רע. פשוט להבין איך עניין הצניעות וההטרדות המיניות מושפעים אחד מהשני. כן, יש מקרים גם אצל חילונים כמובן! אבל לא באותם אחוזים (פר אוכלוסיה) וזה מזעזע ועצוב
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-03 19:29:41
בדיוק מה שרציתי להגיד אנונימית. שהם לא מיתגרשים כי מפחדים ממה שיגידו הסביבה... מכירה מלא דתיות שנישארות בכוח בנישואין כי כמו שאמרת לא רוצות להיחשב כ״סחורה פגומה״ הוצאת לי תמילים מהפה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 19:46:10
אז ככה, מלבישים את הילדות כבר שהן קטנות בצניעות, לא בגלל סוטים, אלא להרגיל אותן לכך ודרך אגב לא רק בנות אלא גם בנים. בנים כבר מגיל מסוים לא לובשים מכנסיים קצרים וכו. . לענייני הכתבה, הטרדות בציבור הכללי זה דבר יום ביומו לצערנו, לכן לא מרגש, כשזה קורה בציבור החרדי זה סקופ אז זה משודר!!! ולא צריכות יותר מידי הוכחות מהתקשורת, רק מלהיות פה בפורטי, אחד הדברים שחשבתי לעזוב זה בגלל הפוסטים שבנות כותבות פה על הבני זוג שלהם, שהיחס לאישה כל כך מיני ולי אישית מעלה דחיה, כל כמה דקות משהי מעלה פוסט שבעלה מזלזל בה על הגוף שלה, יוצא עם חברים עד מאוחר, בגידות ודברים כאלה... אני מוקפת חברות ומשפחה וזה פשוט מזעזע מה שנשפתי פה!! אז אני יודעת שיהיו שיגידו כאן שאנחנו סובלות אבל לא מתגרשות, זה רחוק מזרח ממערב!! מי שסובלת מתגרשת, פשוט כשלא חשופים לכל הטומאה (בנות שסיפרו שהבעל מסתכל על נשים פרוצות) ושומרים על גדרי צניעות ומרחק מנשים אחרות ועמובן גם אישה מתרחקת מגברים אחרים, אז כשלא טועמים טעמים נוספים יש פחות בגידות ויחס מזלזל, זו מציאות!!!
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-03 20:40:38
הטרדות ואונס הם סקופ בתקשורת לא משנה אם מדובר בחרדים או לא. הפכתי את זה לדיון בגלל התמיכה שהעבריין מקבל מחלק נכבד מהקהילה החרדית למרות שבית משפט גזר עליו דין של 10 שנות מאסר. ומהסמיכות לפרסום של המקרה בבית שמש לגבי החוויות שנשים משתפות פה, גם אני מתעצבת מלא מעט שיתופים. אבל אני לא חושבת שזה קיים רק אצל החילונים פשוט באפליקציה הזו ובכלל ברשת הנוכחות של החרדיות לא גדולה ולא תמיד ירגישו בנוח לשתף ומה זה נשים פרוצות? מה זה המינוח המקטין הזה? אם אני הולכת עם שמלת כתפיות אני פרוצה? אני מפתה גברים אחרים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 20:44:55
א כל מילה שלך נכונה. התקשורת חתיכת תשקורת!!! וצובית את הציבור הדתי והחרדי בצבעים שחורים ושקריים שאין כל קשר בינם לבין המציאות. וזה לא נכון בכלל שיש יותר פגיעות מיניות אצל הדתיים חרדים מאשר בציבור החילוני והכללי. סוטים וחולים יש בכל ציבור. רק שלחרדים יש יותר ילדים ולכן יש מצב שנראה לפי האחוזים שיש יותר ילדים חרדים שנפגעו. אבל מי שתשאל כל איש מקצוע שמטפל בפגיעות מיניות והוא לא רעול מהתשקורת ישמע בוודאות שזה לא נכון, ויש את אותם אחוזים בכל ציבור.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 21:04:22
אנונימית, לגבי נשים פרוצות, כל מי שחלקים מיניים בולטים אצלה אז כן היא מפתה גברים (ומי אני שיגיד לך את זה... תבדקי לבד אחר עיניים של גברים שמסתכלים על כל מה שאמור להיות מוסתר ותעשי מחקר מה זה גורם להם...) איך אפשר לצפות מבעל לא להסתכל ולחשוב על אישה אחרת מלבד אישתו שכל היום עומדות מול עיניו נשים חשופות, מה הוא עשוי מאבן??? אצלנו הנשים גם אם נסתכל על גבר אחר וכו למעט מאד זה יעשה משהו אבל גבר הוא נמשך לזה, וזה בסדר זה הטבע שנברא.. אך שהוא מוקף בזה כל היום מה הציפיה, תטעם ולא תיגע??? לא מדברת על סטיה מדברת על משיכה טובה ותקינה! ולגבי הנשים בפורטי יש הרבה חרדיות ודתיות כאן ובלי קשר כתבתי שאני מוקפת בחברות ומשפחה ובחיים לא עלו נושאים כאלה, שמשהי תשתף שכך מרגישה מזולזלת וכאלה... זה בקטע האישי שלי, לא יודית על אחרות וגם אם יש כאלה בטוח באחוזים קטנים לעומת.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-03 21:42:24
האם בשביל שגבר לא יתפתה מהמראה שלי, אני זו שצריכה לפעול ולכסות את עצמי? ומה נחשב לאיבר מיני בגוף האישה מלבד לאיבר המין? הציצים שנועדו להאכלת תינוקות? הכתפיים? המרפק והברכיים? שיער הראש שלי…? משיכה זה לגמרי בעיניי המתבונן. יש אנשים שנדלקים מאצבעות וציפורניים מטופחות. אז נשים כפפות? כל בני האדם גברים ונשים כאחד מפנטזים על דברים כאלו ואחרים. הכל מותר בתוך הראש שלך… זה נהיה אסור ולא בסדר ברגע שאתה הופך את זה לפיזי, כשזה בניגוד לרצונו של אדם אחר. אם גבר או אישה נשואים רואים אדם נאה ברחוב שמושך אותם זה לגמרי תקין ובסדר ולא נחשב לבגידה בשום צורה!! זה הטבע שלנו… ככה אלוהים ברא אותנו עצוב לי מאוד בשביל הגברים (והנשים שלהם כמובן) שמתעוררים מינית ממראה של אישה ברחוב שהכתפיים שלה בחוץ וזה מניע אותם לבגוד. שלא נדבר על אלה שזה גורם להם להטריד או גרוע מכך לאנוס אישה וכן, לשאלתך בוודאי שהציפייה שלא יגע!! אנחנו לא קינוחים בחלון ראווה…גם על קינוחים בחלון ראווה אני לא רואה אנשים מסתערים ושולחים אצבע לטעום
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-03 21:52:23
לא דברתי על לא מרצון, אלא על בגידה. כשנשים פה כותבות שאחרי לידה מרגישות זוועה עם הגוף שלהן, במקום לחוש שליחות מטורפת בהבאת חיים לעולם כי הבעל לא מפרגן וגרוע מכל מדבר בגנות המראה, זה מבחיל, אבל מה לעשות שכל היום רואה דוגמניות ושחקניות מול העיניים והפנטזיה שגם אשתו תראה כך... ובכלל בסרטים וסטנדאפ שכל הצחוקים זה על הקטע המיני, מה נדרש מהגבר שלא יכשל??? את אומרת כן, שיראה ולא יטעם, אבל האחוזים של הנפילות גדולים וזו המציאות ובעיני היא הגיונית. מי שלא שומר את עיניו ומתגבר על יצרו, לצערי נופל, גם אם לא בגידה אז בדרכים אחרות...
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-03 21:55:25
בעלי, אבא שלי והרבה גברים בחיי לא בוגדים אפילו שבחברה שלנו נשים לא מתלבשות איך שנחשב צנוע בחברה החרדית. ואפילו שצורכים סרטים ונמצאים ברשת החברתית שמלאה בתמונות של נשים.. זה באמת תלוי בגבר ולדעתי אי אפשר להאשים בבגידה אף אחד ושום דבר מלבד את מי שבוגד! הוא זה שמועל באמון אישתו ולא אף אחת מהנשים שנחשף אליהן או בדיחות שהריצו בסביבתו..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 21:57:58
אם אני חלשה פיזית אני יכולה להאשים מישהו אחר בזה? או שזה באחריותי להתאמן ולהתחזק? מישהו אחר יכול לעשות את הכושר בשבילי ואני ארוויח מזה שרירים? לא, ולדעתי אותו דבר לגבי משיכה ובגידה. זה לא באחריותי כאישה למנוע מגבר אחר להסתכל עליי ולקבל החלטה לבגוד בבת זוגתו או גרוע מכך להטריד אותי כי מצאתי חן בעיניו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-03 22:03:16
אני שמחה בשבילך שאלו הגברים שאת מכירה אבל המציאות מוכיחה אחרת. אני עובדת כמנחה פדגוגית בציבור הכללי ומה שאני נחשפת שם מדהים אותי על פעם מחדש, אין כיתה בלי הורים גרושים (ואז שואלים אותי מה לעשות עם הילד וכו) כמעט כל הצוות חד הורי ועוד... מה נראה לך שזה מקרי???? שוב, תמיד אפשר לתרץ שהדתיים סובלים ולא מתגרשים אבל זה כזה מצחיק, כי תעשי סיבוב קצר ברחוב ותראי את הזןגיות המדהימה שיש לציבור החרדי ואפילו בגיל המבוגר וכן אני תולה את זה בנקיות הקשר! אחרת אין הסבר לזה!!! בטח שמי שמתגרש בציבור הדתי ירגיש סוג ב', כי זה באמת זה, כשתופעה היא לא רווחת היא סוג ב'...
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-04 03:10:44
זה הפוסט מכליל, מגעיל וגזעני.. את צריכה לבדוק את עצמך ואת מה שכתבת פה וכנ״ל לגבי כל התמוכות. מגדירות קהילה שלמה בגלל מקרה שהיה (מקרה מזעזע ומצער יש לציין). תעלי לי בבקשה כתבות ועובדות שאומרות שהססטסטיקה אומרת שרוב האנסים והפדופילים הם מהעדה החרדית.
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-04 03:11:53
שקד- אני מכירה מלא חילוניות שנשארות במערכת היחסים הגרועה שלהן כי מפחדות לא למצוא זוגיות. תפסיקו להכליל. זה באמת נוראי
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-04 03:15:18
אני מתלבשת צנוע מבחירה כי זה מה שאני בוחרת לשדר לעולם שיש לי בעלות על הגוף ואני לא מוכנה לתת לגבר שהוא לא בעלי להנות ממראה חשוף שלי, לגבי מה שזה עושה או לא עושה להם זה לא מעניין אותי! זה בשבילי ובשביל הכבוד שלי! לא נכנסתי לכתבה בשביל להבין איזה פרשנות מעוותת נתנו שם למושג "צניעות" אבל מספיק להכליל ולקחת את המקום הכל כך יפה ומכובד הזה שנקרא צניעות ולפרשן אותו באור שלילי. ואגב צניעות וכבוד עצמי זה לא מושגים שקשורים לבגדים וכיסוי גוף הם הרבה מעבר...
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-04 03:17:22
ואגב במקום העבודה שלי אני מקבלת יחס יותר מכבד וענייני מהגברים שעובדים איתי לעומת חברות עם לבוש מינימלי יותר זה דברים מוכחים בשטח.
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-04 03:30:37
דיי נו בחייאת א׳ ילדות ונשות העולם ממש לא הולכות לשנות את כל ארון הבגדים שלהן כדי שהבעלים החולים שלכן חס וחלילה לא יתחילו לחשוב מחשבות סוטות עם עצמם. זו בעיה שלהם ולא שלא הנשים החילוניות בארץ ובעולם. מי שחולה חולה, ואתן לא תאשימו נשים ששמו שורט וגופיה בסטיות ההזויות של הגברים שלכן. בנוגע לפוסט- אני לא מסכימה לשפוט ולהכליל ככה את המגזר החרדי, יש לי משפחה חרדית ואין שם את כל הקיצוניות הזו אלא יותר גישה של חיה ותן לחיות וגיסי הוא ראש כולל ורב! והוא הגיע אלינו לביקור בארה״ב וכמובן שכיבדתי אותו כשהיה אצלנו והתלבשתי רגיל (לא אגיד עכשיו צנועעעע) אבל כן טי שרט ומכנס!!! וזה היה שיא הקיץ אבל גם הוא כיבד אותנו ולא הגיע עם דרישות הזויות ואי הבנה לזה שאנחנו מה לעשות חילונים… אני לא מסכימה לעליהום ושנוצר בתקופה האחרונה על החרדים כי אני גרה בארצות הברית וגם כאן יש המוןןןןן המוןןןן המוןןן מקרי פדופיליה בתוך המשפחה, תבדקו עלזה ותעשו את המחקר שלכן. המשפחות לא קשורות ליהודים אבל מה שכן זה קורה הרבה במשפחות של נוצרים אדוקים. אבל גם אצל משפחות רגילות לכל דבר… לסיכום, כל קיצון באשר הוא שאומרים לו אסור אסור אסור אסור כל החיים יש אחוז שזה ידפוק לו משהו במוח. לכן אני לא מסכימה עם כותבת הפוסט בנוגע למגזר החרדי ספציפית כי שוב ניראה לי גם שיש עליהום עליהם בתקופה האחרונה בתקשורת, מצד שני התגובות שלכן לא עוזרות תתלבשו צנוע עד מחר זה לא משנה עם הבן אדם שחי איתכן דפוק וסוטה הוא פשוט דפוק ואי אפשר להאשים את האישה החילונית והכביכול לא צנועה בסטייה שלו!!! או לצורך הענין ילדה!!!! בת שנתיים!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 03:31:38
אני לא חרדית וואלה פוסט מסריח מה עניינך איך הן מלבישות? איש איש באמונתו יחיה ומזה הבלבולי שכל שזה קורה יותר אצל חרדים שטויות תמיד מנסים לצייר את החרדים מזעזע כמות החילונים שמטרידים יודעת מה בואי נגיד יותר מזה אני בתור אישה עברתי 4 הטרדות מיניות וכולן היו מחילוני ולא מחרדי אחד איזה פוסט מזעזע
0 תגובות
11 אהבו
2023-06-04 04:12:01
כל מי שהסכימה עם כותבת הפוסט ההזויה הכי עצוב לי שיש לכן ילדים ואתן מגדלות אותן לגזענות הזאת, להכללה הזאת. מעניין אם זה כלפי קהילות, דתות או צבעי עור אחרים. תתביישו לכן. מרחמת על הילדים שלכן שאתן מגדלות אותן לכזאת שנאה ותחושה שהם מעל מישהו מסויים. תתביישו
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-04 04:17:39
אין פה עניין של גזענות. אני כתבתי ואכתוב שוב- אין לי בעיה עם חרדים או דתיים. עובדתית יש יותר פגיעות מיניות בילדים במגזר הדתי חרדי מאשר בחילוני. אפשר להתדיין על הסיבות עד מחר… אבל אי אפשר להתווכח עם עובדות (זא אפשר אבל זה לא יקח אותנו רחוק). ואני כתבתי בפירוש - בעיני מדובר בכל ציבור קיצוני- לא רק חרדים דתיים, נוצרים קיצוניים, מוסלמים קיצוניים, ברגע שנושא טאבו לא מטופל ולא מדובר, הוא בושה גדולה ונוראית הדבר יוצר בעייתיות אצל אנשים מסויימים והתפרצות של התנהגות לא בריאה. כי לא חינכו איתם ולא דיברו איתם על הנושאים האלה. אין פה שום דבר אישי נגד חרדים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:19:38
כותבת הפוסט וכל אלה שתמכו בה תתביישו לכן להכליל מגזר שלם. אני אפילו לא אתחיל לנסות להסביר כי אתן ככ שטופות שנאה וחשוכות שזה לא משנה מה ייכתב. תתביישו לכן לקחת מקרה כ"כ מזעזע ופשוט להאשים את זה בלבוש של הילדה המסכנה. יש לך בעיה חמורה במוח. מצד אחד אישה חילוניה שמתלבשת חשוף היא לא אשמה, אבל ילדה בת שנתיים וחצי שמתלבשת צנוע כן אשמה? אתן צריכות טיפול דחוף. ולגבי הסטטיסטיקה- בטח כשמשפחה חילונית בדרכ מביאה ילד וכלב לעומת משפחה חרדית שמביאה 10 ילדים. לכי תדברי עוד על 'סטטיסטיקה הוגנת' ועל "זה לא אישי" עלק. בזויות כולכן.
0 תגובות
9 אהבו
2023-06-04 04:19:41
ומי פה כתבה שהיה אונס ואבא שלה העיף אןתם מהעיר? מה זה הדבר הזה. אונס צריך להיות מטופל לא בהשתקה!!! לא להעביר את האנס עיר!! צריך לטפל בו ולסגור אותו בבית סוהר. למה נראה לך שהוא לא אנס אחרת בעיר אחרת? אז הרחקתם אותו מכם, והשתקתם את הסיפור. אבל זה נראה לך טופל באיזשהי צורה? זה נוראי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:21:27
אנונימית. אים עובדתית יותר פגיעות אצל החרדים מהחליונים. תבדקי סקרים, תבדקי השטח!! את לא צודקת בעובדתית!!! ואני אומרת זאת מתוך ידע מבוסס סקרים!! ואני מסכימה שלהעיף מהעיר זה להעביר את רוצח הנפש למקום אחר בו יכול לפגוע בילדים אחרים....
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:21:47
איך הוצאת את התגובה ההזויה הזו אני לא יודעת. איפה ראית שמאשימים ילדה בת שנתיים וחצי שהתלבשה צנוע? לא הבנתי מאיפה הוצאת את ההאשמה ההזויה הזו…
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:22:24
אני אעלה את זה שוב לטובת הדיון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:22:30
"להלביש ילדות בשכבות מזמן מקרים כאלה" - זה את כתבת לא מישהו אחר. תתביישי לך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:22:41
אני לא כתבתי את זה נשמה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:22:48
תבדקי את עצמך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:22:57
כותבת הפוסט רשמה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:23:44
סיפור הזוי ומזעזע!!! אבל אנונימית. האם לא שמעת על מעונות, גננות וכו' שנפגעו שם תינוקות חילוניים??
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:30:19
מדובר על פגיעות מיניות לא התעללות בגנים…
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 04:32:43
זה לא קשור יש עליהום על המגזר החרדי בתקשורת. עניין הפדופיליה זה קיים בכל מקום בכל העולם!!! אבל כרגע מנסים להסיט בכל הכוח נגד חרדים בישראל. בעיקר התקשורת השמאלנית המדהימה שלנו. למה אף אחד לא מדבר מה קורה במגזר המןסלמי????? מה הולך להם בכפרים שלהם???? רק כל היום חרדים חרדים חרדים בקוטנוטציה שלילית יאללה תשחררו מהם.
0 תגובות
13 אהבו
2023-06-04 04:35:29
ואגב אין קשר לכמות הילדים במשפחה.. 63% מהילדים המטופלים ברווחה בשל פגיעה מינית הם דתיים וחרדים (על פי מוסד הלימוד) – פי 1.4 מגודלו של ציבור זה באוכלוסיית התלמידים. ודיברתי על זה שבעיני נושא שהוא לא מדובר, הוא בגדר בושה אז הוא לא מטופל כמו שצריך. מיניות זה טאבו בחברה הדתית (מכל דת שהיא) ואנשים שיש להם מחשבות לא תקינות מתביישים בהן ולא מדברים ולא מטפלים ואז זה יכול להתפרץ בצורה לא בריאה ותקינה. לגבי לבוש צנוע- בעיני זה הסרת אחריות נטו. האחריות על מחשבות של גבר מוטלת עליו. ולא עליי. אני לא אתלבש בצורה שלא נוחה לי או לא נראית לי כדי שמישהו חלילה לא יראה לי את המרפק וזה יגרום לו להתנהגות בלתי הולמת. ההתנהגות שלו והמחשבות שלו באחריותו בלבד.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-04 04:36:37
עזבו אותכן לא פלא שיש כאן שנאת חינם עם ככה האמהות מחנכות שחרדים הם ככה וככה לא פלא שהעולם נראה כמו שהוא נראה עצוב מאוד אני אפילו לא רוצה לפתוח את הפה שלי ומנסים להסית נגד חרדים על כלום ושום דבר ואגב חמודות שלי לא כל מי ששם חליפה הוא חרדי יש כאלה שלובשים מסיכה אז יאאלה לא לבלבל פה ומעבר לזה תלוי למה אתן קוראות חרדי אני לא שומרת שבת ואני מבחינתי חרדית לדבר השם שזה אומר אוהבת את בורא עולם כל אחד וההגדרה שלו יותר מדי התחילו לדבר על החרדים מנסים להוציא אותם מפלצות מכלילים מגזר שלם בושה
0 תגובות
7 אהבו
2023-06-04 04:39:04
מה לעשות שהציבור מושפע בצורה מדהימה והזויה ממובילי דעת הקהל התקשורת עם כל המניעים המלוכלכים שלה מנסה לצאת על הדת והחרדים בכל הכוח, בחדשות, כתבות והכל באופן מגמתי וברור והציבור כמו עדר מאמין ומשתף פעולה כבר תם עידן ההיגיון הבריא והעצמאות המחשבתית הם ינגנו בחליל והציבור ירקוד לצלילי המנגינה שנבחרה!!!
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-04 04:41:49
בדיוק כמו שנאמר- המעיל לא מועיל והכובע לא קובע. גם בתוך המגזר החרדי יש פילוג מי בזרם כזה ומי בזרם אחר. אבל פה זה שנאה פרופר למגזר החרדי ושום דבר מעבר. גם "הסטטיסטיקה" אומרת שיש יותר רצח במשפחה אצל חילונים, אז כל הגברים החילונים רוצחים?
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-04 04:45:51
כותבת הפוסט- אני ממליצה לך למחוק את הפוסט הדבילי שפרסמת. את גורמת פה לשנאה, התפלגות, יש פה אנשים שיושבים מאחורי המסך וקוראים את התגובות והדברים שאתן כותבות ונפגעים מזה כי הם שייכים לאותה קבוצה. להאחרות- מציעה לדווח על הפוסט ואם אפשר גם על המשתמשת. בושה לך ובושה למי שהסכים איתך.
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-04 04:45:56
אנונימית . - אני מסכימה עם נושא הצניעות אני אתלבש איך שבא לי ומי שחולה נפש ויש לו בעיה בראש זו בעיה שלו ושל אישתו ממש אבל ממש לא בעיה שלי. אבל גדלתי בצפון בסמוך לכפרים ערביים וכמות ההטרדות ניסיונות אונס והמרדפים שעברנו גם כן לא בדיוק מדוברות בתקשורת. אז דיי יש חולי נפש כאן וגם כאן זה לא בעיה שלי זה בטוח שאני את השורט ואת בגופיה שלי אלבש בקיץ אבל שימו לב שהתקשורת פשוט סימנה את המגזר החרדי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 05:00:54
אני מדברת על פגיעות מיניות במעונות!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-04 05:04:17
נחסם בעוד....
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-04 05:12:39
לזו שהגיבה ושפטה את מי שבחר לפעול ישירות מול האנס ולא מול רשויות החוק, חייבת להגיב לך שרק מי שהכירה בהיכרות קרובה ילד נפגע עבירות מין תבין על מה אני מדברת, ואני לא מאחלת לאף אחתתת את הסיוט הנורא מכל!!! אחי נפגע מאדם קרוב במשך שנה וחצי וההתעללות שמערכת המשפט העבירה אותו ואת ההורים שלי עד שהכניסו את המנוול לכלא יכולה לגרום לי להבין מי שבוחר לאיים, לפרסם, וכל צעד אחר חוץ מתביעה את האנס!! משפטים חוזרים ונשנים ערעורים, עימות של ילד בן 10 מול הפדופיל המרושע בבית משפט פעם אחר פעם כשכל פעם כזאת אחי מתפרק בבכי ולא מתפקד כמה ימים, חקירות צולבות וקשותת מהעו"ד של הנבלה שמנסה להוציא את אחי שקרן ומדומיין ! טרטורים בלי סוף בדיונים על דיונים!! וכל זה כדי שהצדק יעשה והעבריין ישב בכלא ויפסיק לפגוע באחרים. אז כן יש מחיר קשהה מאוד שמערכת "המשפט והצדק" מעבירה את הקורבנות ואפשר לשמוע את זה מהמון נפגעים! אז קל לצאת על מי שבחר לפעול באופן ישיר מול האנס ולא להפקיד את הסיפור בידיהם ה"מדהימות" של השופטים שלנו... בטוחה שהתגובה שלך לא באה ממקום של חוייה אישית או היכרות עם קורבן. יש תגובות שכדאי לחשוב רגע לפני שמפרסמים!
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-04 05:18:07
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
0 תגובות
7 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2018-08-12 11:14:21
שלום ארטישוקית קטנה מי התחילה היום חודש חמישי? 😍😍😍😍😍איזה כיף, הגענו לחצי הדרך! שיתוף חוויות? חוץ מבועה אחת שהייתה לי אתמול- עדיין לא מרגישה תנועות..שליה קדמית. חוץ מזה- הכל מצויין! מה איתכן??
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2018-12-02 21:58:10
כאבי בטן תחתונה-עזרה?:( שבוע 14+3 בימים האחרונים בערב יש לי כאבי בטן תחתונה (לפעמים גם גזים) אם אני לוחצת על הבטן התחתונה זה קצת כואב. אבל בבוקר אני ממש בסדר... די מודאגת, לא רוצה לרוץ לרופא על כל ...
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-01-21 21:16:23
אפליקציה לתיעוד ההריון היי, איך קוראים לאפליקציה שאפשר לצעד בה את התפתחות ההריון בתמונות? שזה עושה קולז כזה? יש לי אייפון
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-06-18 12:54:45
כאבי גב תחתון התחילו לי כאבי גב תחתון הרגשה כמו כאבי מחזור. מה עושיםםםםם? מה הסיבה? שבוע 33
2 תגובות
0 אהבו
אמהות
2019-06-26 07:50:09
יש כאן מי שלמדה באונברסיטה הפתוחה? ויכולה לעזור?
8 תגובות
0 אהבו
אמהות
2021-03-19 13:58:03
לקחתי כדורים לייבוש חלב עבר שבוע וחצי והתייבש החלב ופתאום חזר זה הגיוני?
0 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2021-06-13 21:09:40
גם לכן קורה שאתן עושות הליכה ארוכה ואחכ מתיישבות ויש תחושה שהרגליים קופצות?
3 תגובות
0 אהבו