אמהות
2023-05-31 16:04:54
אוקי אשמח לשמוע איך אתן הייתן מגיבות. כי אני מחוממת רצח וזה לא אופייני לי. הייתי בגן שעשועים עם הבן שלי וחברים שלו וקטן שלי שעדיין תינוק. הבן שלי בן ה-5 שיחק יפה עם החברים שלו ואני הייתי עם התינוק. בשלב מסויים הגיעו שני ילדים קצת יותר גדולים והתחילו להציק לו ולחברים שלו. אני לא מכירה את הילדים ולא היה לי מושג מי ההורים שלהם ואם הם בכלל בסביבה. זה התחיל בקטנה והבן שלי בכוונה התעלם מהם ואז בשלב מסויים התחילו להרביץ שהוא כבר פחד להתקרב למתקנים והוא והחברים שלו התחילו להסתתר מהילדים המציקים. הוא בא אלי בשקט ואמר שהוא רוצה שנלך הביתה כי מציקים להם והוא פוחד. אמרתי לו שגן השעשועים שייך לכולם וגם הוא יכול לשחק. בפעם הבאה שראיתי את אחד הילדים מרביץ לו הייתי עם תינוק על הידיים ונתתי שאגה כזו על אותו ילד ששמעו אותי עד אילת ״מה אתה חושב שאתה עושה?!?!??״ אותו ילד נבהל ממני וברח לאבא שלו. (מסתבר היו לו אחד כזה בסביבה שכנראה היה שקוע מידי בפלאפון או דברים אחרים ולא שם לב או שלא היה איכפת שהילד מכפכף אחרים) ואז האבא בא לברר למה אני צועקת על הבן שלו. אמרתי לו שהבן שלו מתנהג באלימות. אז הוא אומר לי ״זה מריבות של ילדים״. אמרתי לו שאני לא מוכנה שככה יתנהגו באלימות לבן שלי. אז הוא אומר לי ״בגן ילדים רבים והגננת לא צועקת עליהם ״ אמרתי לו שאני לא מוכנה לסבול אלימות ככה ואני אעשה מה שאני רואה לנכון…. מצד אחד זה עזר כי פתאום לקח את הבן שלו לשיחה שלא סבבה להציק ( ילד בן 6) מצד שני כל האמהות האחרות אמרו לי שגם לילדים שלהם הוא הרביץ ( כולל לילדים בני שלוש!) אבל זה לא סיבה לצעוק עליו… אני יודעת שלהתערב בחינוך של הורים אחרים זה קו אדום ומעולם לא חציתי אותו מצד שני, זה ממש לא סבבה בעייני שיסתובב מישהו ומתנהג בבריונות כלפי אחרים ורציתי להפחיד אותו ככה שלא יעז לעשות את זה שוב לפחות לא כלפי הבן שלי. ואני יודעת שיש מצב שאני פשוט עצבנית והורמונלית. מה אתן חושבות? מה הייתם עושות במקומי באותו סיטואציה?
88 תגובות
10 אהבו

תגובות

2023-05-31 16:07:16
הייתי פועלת בדיוק כמוך
0 תגובות
14 אהבו
2023-05-31 16:07:57
הודינו היקרה. פעלת בצורה חכמה ונכונה. מה ציפו? שתילכי הביתה כי מרביצים לו?? למה לך??? לא ככה זה עובד!עשית טוב מאוד . נקודה.
0 תגובות
17 אהבו
2023-05-31 16:08:30
חחחח רוצה לראות את האמיץ שייגע לי בילד או בילדה פעלת כמו שצריך וילד בן 6 כבר צריך לדעת שלא מרביצים וכולם משלקים ביפה כי הגן שעשועים שייך לכל הילדים .. הכל עניין של חינוך .
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-31 16:11:24
אני הייתי עושה בדיוק אותו דבר (אולי בלי התינוק על הידיים כדי שהוא לא יבהל חחח). אם להורה אחר יש טענות, אז בפעם הבאה שיהיה עירני ויעיר לבן שלו בעצמו, אם הוא לא עושה את זה ולא מסתכל, אז האחריות עוברת אליי. אין מה לעשות השוואות לגן, כי בגן יש כללים, יש לגננת ארגז כלים כדי לחנך ולהסביר לילד שנוהג בבריונות והיא יכולה לעשות איתו תהליך ארוך טווח. את לא הגננת שלו, את לא מחנכת אותו בשום צורה, אז שאותו אבא יתחיל לעשות את התפקיד שלו
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-31 16:16:34
הייתי מתנהגת אותו דבר!!!!! בטח בפארק שעשועים כשזה מול העיניים שלי! וגם כשראיתי בגן במצלמה שאחד הילדים כימעט בן שנתיים בא ודחף את הבן שלי ואז דחף לו אצבעות לעיניים והבן שלי היה בן שנה ו3 רץ לכיוון הדלת וניסה לצאת מהגן כאילו הוא תקוע בחלום רע,הגעתי לגן והרמתי את כל הגן הזה על הרגליים!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:18:59
אני גם הייתי עושה כמוך... לא נורמונלית ולא בטיח הילד לא צריך לפחד לגשת למתקנים
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 16:26:31
וואי אתם ממש מחזקות אותי. אני בדרך כלל בן אדם רגוע. אבל הפעם רציתי להפחיד את הילד הזה כהוגן שיפחד להתקרב אפילו לילד שלי. בגלל התגובות של שאר האמהות כבר תהיתי אם אני מגזימה. אחת האמהות אמרה לי שיהיו לי בעיות עם הבן שלי אם אני מפחידה ככה אחרים ואנחנו צריכים להיות חברים של הילדים… כי אחרת הוא ירגיש לא נח להזמין הביתה אבל זה נשמע לי מטופש אני חייבת להודות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:27:01
גם זה פעם ראשונה שיוצא לי לעשות דבר כזה😅
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:27:03
התנהגת בסדר גמור ! במקום שהיה בטלפון שיחנך את הבן שלו וישגיח עליו בגן משחקים... איך אני שונאת הורים כאלה וואו
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:31:30
הודיני מי ישמע הרבצת לו חחח איזה מצחיקה... באמת מי ישמע מה עשית ... הוא הרביץ לבן שלך אז כן הרמת תקול צעקת לא קיללת לא שום דבר הכל בסדר.....
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 16:31:51
הדבר הכי חשוב זה לתת לילדים שלנו ביטחון! שלא משנה מה יקרה we have their back..
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:35:23
שקד - אני בשכונה של הורים היפים אנטרופסופים שלקחו קצת רחוק את הקטע של להכיל את הילד… אז תגובה כזו היא מאוד חריגה בנוף
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 16:41:15
איזו השוואה מוזרה למה שקורה בגן 🙄 בגן ההורים לא נמצאים, אתה אבא שלו, טפל בסיטואציה או שאני אטפל. לכתחילה אם הייתי יודעת מי ההורים הייתי פונה קודם לאבא או שואלת את הילד איפה אבא/אמא שלו. אם ממשיכיפ, לגמרי פועלת כמוך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:04:06
היית יכולה גם להעיר ולא לצעוק ובזה האבא צודק ב100% , את לא מחנכת את הילד הזה את מעירה לו כי הוא הציק לילד שלך . להגיד לך את האמת אם הייתי במקום האבא גם הייתי יוצאת עלייך כי כמו שלא הייתי רוצה שילד ירביץ לילדה שלי גם לא הייתי רוצה שאף אחד יצעק עליה בטח שלא ישאג.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:09:18
ברור שהייתי מעירה אין מצב שלא הייתי אומרת משהו לילד או לאבא
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:09:19
סול אני אסביר לך למה קשה לי קצת לקבל את התשובה שלך, כי כשהבן שלי בגן משחקים אני מסתכלת עליו. כשהוא עושה משהו לא בסדר, אני הראשונה לגשת אליו ולהגיד לו שככה לא מתנהגים ושיתנצל וממשיכה להסתכל כמובן. אם הילד עושה שוב ושוב ואין עליו השגחה, וואלה ממש לא באה לחנך את הילד הזה! פשוט שיבין ומצידי בצעקה שעם הבן שלי לא מתעסקים... לא אחכה להעיר ברוגע ולבדוק אם הילד הבין או לא, כמו שאמרת - אני לא מחנכת אותו. שישגיחו על הילדים שלהם.
0 תגובות
6 אהבו
2023-05-31 17:10:42
צודקת מרה אחוז הייתי מגיבה אפילו ביותר קיצוניות ממך עם מישהו היה מציק לבן שלי שיחנכו את הילדים חוצפה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:12:51
מורן לא חושבת שאם היית בפארק והיית רואה אמא אחרת שואגת על הילד/ה שלך זה משהו שהיית מקבלת ולא משנה הסיבה ,אפשר היה לשאול איפה אמא איפה אבא . מדובר על ילד בן 6 לא חתן בר מצווה .
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 17:18:07
אם לא הייתי משגיחה עליו ומגלה שהוא הרביץ, לא הייתי אוהבת את זה, אבל גם הייתי עושה בדק בית. כמו שאמרת, הוא רק בן 6 וצריכים להשגיח עליו, אין סיבה שישאר זמן רב כל כך ויציק לכל הילדים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 17:22:21
ברור שאף אחד לא יאהב ועובדה שאותו האבא אח״כ דיבר והסביר לילד שמה שהוא עשה לא בסדר , בטח שזה לא קשור לאם שאגה עליו או לא. הסיטואציה מובנת וברור שיש מקום להעיר אבל בטח לא לשאוג על ילד , הרי אם היית מגיעה לגן בדיוק שגגנת תצרח על הילד שלך כי הוא עשה בלאגן / לא להקשיב / הרביץ את תעופי עליה על 200 רק על הצעקות .
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:28:50
אין מקום להשוות לגן, כבר הסברתי את זה....
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:28:56
סול… אני לא בטוחה שבכלל היה איכפת לו אם לא הייתי שואגת על הבן שלו. הרי מבחינתו זה ״מריבות של ילדים״ הוא לא קלט שהבן שלו מתנהג בבריונות וככל הנראה לא פעם ראשונה. בכל אופן לו הייתי מכירה אותו ברור שהייתי נגשת ומבקשת שישתלט על הילד שלו. אגב יש הורים שכבר שולחים ילדים בגילאים כאלה ללא מלוה לגן שעשועים. בפעם אחרת שאירוע דומה קרה ( עם ילדים אחרים הפעם בהפרש של שנתיים) לשמחתי החבר של הבן שלי הגיע עם אבא שלו והאבא פשוט פיסית סחב את הבריונים הצידה והיה מזועזע מהאלימות של הילדים…
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-31 17:44:02
הכל טוב ויפה עד שמישהו אלים לילדים שלי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 17:45:23
ברור.. עוד הייתה עדינה בואי נגיד אתזה ככה בחיים לא הייתי מרגישה טיפת מצפון או כל רגש כלשהו שלא פעלתי נכון.. סורי
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 18:33:16
אני חושבת שאת צודקת מאוד. אין מקום לבריונים וזה מתחיל מהגיל הזה. לצערנו יש הרבה יפי נפש סביבנו ולכן גדל כאן דור שמשתין על סמכות. כל הכבוד לך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 18:49:55
הייתי עושה אותו דבר. זה לא להתערב בחינוך של אחרים אלא פשוט לדאוג לבן שלך. אם היית רואה מהצד שהוא מציק לילדים אחרים שהם לא הילדים שלך אז זה היה להתערב אבל כשזה מגיע לבן שלך יש לך כל זכות לפעול כמו שעשית. באמת שהייתי עושה אותו דבר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 19:07:17
הייתי עושה אותו דבר כמוך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:08:09
בגן את לא רואה את האלימות ואם היית רואה מן הסתם לא היית נותנת לזה לקרות.. אין דבר כזה אלימות של ילדים, ילד לא אמור לפחד להיות בגינה כי יש ילד חזק ממנו או גדול ממנו שמאיים עליו פיזית
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:10:55
הייתי פועלת בדיוק כמוך !
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:15:45
הייתי עושה אותו דבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:29:36
מי שנוגע ומשפיל את הילד שלי אני ממש לא אתחיל לחשוב האם זה בסדר לחנך אותו או לא. אם ההורים שלו לא מחנכים אותו אני אחנך אותו. איך אמר המשורר הדגול? "עומד מתבונן ביציע צופה מהצד ומריע גם בתהום, גם ברקיע עוזב את הכל ומגיע" מי שגורם לילד שלי להרגיש אפס אני כמובן לא אשפיל את הילד חזרה אבל אני לא אשתוק.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:51:58
מה זה בחינוך לא מתערבים חחחחחח אחנך את מי שבא לי מתי שמתאים לי האבא בכלל לא מעניין יפה שהתעורר מהספסל חחחח הילד שלו בריון שיעשה בדק בית
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 19:54:37
ההשוואה לגן מגוחכת כי בגן מענישים ילד שמרביץ ולגננת יש סמכות אני בד"כ מנסה קודם לשאול מי ההורים של הילד כדי שהם יחנכו, לצערי יש מקרים של הורים שגם לא שמים לב וגם לא אכפת להם ובמצב כזה לפעמים הפתרון זה להרתיע את הילד נכון, זה ילד, הוא לא אשם שלא מלמדים אותו להתנהג אבל זה לא אומר שילדים אחרים צריכים לסבול
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 20:05:00
אני אגיד לך תאמת... בשעת כעס הייתי מתנהגת בדיוק כמוך ויותר גרוע הייתי מרעידה תשכונה מעצבים, עד הילד שלי! בזמן רגוע אם הייתי רואה מהצד מקרה כזה שאין לי התערבות רגש בזה הייתי פונה לילד ושואלת אם ההורים שלו איתו וכו.. ואז הולכת אליהם ומבקשת שישימו לב לילד.. בגדול במקרה שלך הייתי מתנהגת אחד על אחד❤
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 20:09:14
אני יכולה לומר רק דבר אחד , תגידי לי בבקשה מתי את הולכת לגינה ולאן כדי שאני הלך כשאת נמצאת, אני אחת שבחיים לא אהיה מסוגלת לצעוק על מישהו שמכאיב לבן שלי והיתי שמחה שתהיה מישהו הגיונית ונורמאלית כמוך בגינה והלוואי שירבו יותר הורים כמוך ופחות הורים כמו האבא המסכן הזה של הילד המסכן עוד יותר שלו! 🙏😢
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 20:37:15
אם מישהו ירביץ לבן שלי, אני אחזיר באותו המטבע נקודה. עד לילד שלי ומסכן מי שינסה אותי.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-31 20:38:22
בחסדי איפה את גרה? אנחנו חייבות לשבת על קפה וארוחה טובה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 20:50:44
וואי לא יודעת אם הייתי מצליחה להתאפק בכלל בסיטואציה כזו רק חושבת על מישו שיגע לי בילד, אני מרגישה עצבים בכל הגוף!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 21:23:08
אמאל'ה לאן הלכתם, ברור שהייתי צועקת על ילד שהיה נוגע בבן שלי , אבל תזכרו שהוא כולה ילד, תחשבו אם זה היה הילד שלכם איך הייתן רוצות שיתנהגו אליו
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 21:27:12
אני לא מבינה את האמהות האחרות מה הן עושות? רואות שמישהי מרביץ לילד שלהן ונותנות לזה להמשיך לקרות??? את פעלת בעיני בדיוק איך שצריך אם אבא שלו לא יודע לחנך אותו שלא יתפלא שמקבל חינוך מהורים של הילדים שהוא מציק להם
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 21:32:13
היתי עושה בדיוק כמוך ואפילו יותר אם האבא לא ראה את מה שהילד שלו עשה (להרביץ לילדים) וטוענים שזה לא פעם ראשונה אל תצטערי אהובה כנראה הילד היה צריך מישהו מבוגר שינער אותו שזה לא יחזור שוב שהוא מציק ומרביץ לילדים
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 21:44:41
מבינה אותך גם לי יצא לצעוק על ילדים בגינה כמה פעמים וזה ממש לא הדבר הנכון לעשות בטח לא ליד הילדים שלנו כי זו לא הדוגמא והגישה שאנחנו רוצות ללמד אותם. במצב כזה צריך לברר היכן ההורים ולדבר איתם אבל שוב קל לדבר בפועל במבחן המציאות הרגש מתפרץ החוצה ואמא כמו אמא רוצה להגן על הילד שלה אני פעם אחת גם צעקתי על ילד בג׳ימבורי ובאמת הרגשתי מזה רע עם עצמי פשוט באותו רגע רק הילד שלי עמד לנגד עייני ופחדתי עליו כי הילד הזה קפץ על הבן שלי והבן שלי רק בן שנה וחודשיים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 21:50:39
בייתי פועלת בדיוק כמוך לא הרמת יד ולא כלום האבא לא מסתכל למה שילדים ירצו ללכת מהגן שעשועים החינוך היום פשוט כל כך לקוי שזה עצובבב והזוי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-31 21:57:53
הייתי מסתובבת בין כל ההורים ושואלת בעצבים (אפילו חצי צעקה למשוך את צומת ליבם) של מי הילד הזה. ואת הצעקה על הילד הייתי מפנה לאבא. גם אם זה לא "האני מאמין" שלו, אחרי צעקה כזו הוא בטוח היה ניגש לילד שלו ומטפל בזה..
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-31 21:58:01
חברה טובה של הבן שלי פעם התחילה למשוך לו בשיער. אמא שלה ניסתה להתערב (בעדינות, מדי) אבל עד שאני לא הרמתי עליה שאגה היא לא שחררה. היא ממש תפסה לו את השיער בכוח ומשכה ולא שחררה. פעם כשהיינו בגינה, ילד אחד הרביץ לבת שלה, כבר פעם שניה. את לא מבינה איזה צעקות היא הרביצה עליו, אבל על הבת שלה היא לא צעקה ככה כשהיא הכאיבה. מה שאני רוצה לומר הוא, שאם ילד אחר היה מתנהג בבריונץ כלפי הבן של אותו אבא, תהיי בטוחה שהוא לא היה שותק וזה כבר לא היה "משחק של ילדים".
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-31 23:44:45
מבחינת מה שהילד לומד ממני… ובכן הילד ממש לא אלים. להיפך. לכן שדיברנו בדרך הביתה על מה שהיה אמרתי לו, תראה אתה באמת היית בסדר. וזה נכון שלא יפה להרביץ אבל יש מקרים שאין ברירה. אף פעם אל תהיה התוקפן אבל אם תוקפים אותך וביקשת שיפסיקו ועדיין ממשיכים תחזיר בכל הכח. יש אנשים שלא מבינים שום דבר אחר…
0 תגובות
6 אהבו
2023-06-01 00:11:54
בדיוק כמוך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 03:44:31
אלופה!!! וואי וואי עם הרגישות שלי לילדה שלי אם מישהו היה עושה לה את זה הייתי מכפכפת אותו בחזרה 🤪
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 04:34:06
פשוט תסתכלו על התגובות פה .. אחכ כולן מתפלאות למה הדור שלנו נראה ככה ומרשים לעצמם לקלל ולצעוק על מורים / ילדים / אלימות . לא שואגים על ילד שלא שלך , אם זאת הדוגמא שאתן רוצות לתת לילדים שלכם , מי אני שאשפוט . גם אני כל יום בפארקים ובאחד הפעמים ילדה שגדולה מהבת שלי בגיל 6 פשוט החליטה שמעכשיו היא אחותה וניסתה לחטוף אותה ולהרים אותה בכוח ,בטח שלא צרחתי עליה פשוט שאלתי איפה אמא שלה ודיברתי איתה ושם זה נסגר . אבוי לאמא / אבא שהייתה צורחת על הילדה שלי . יש לך מזל שנפלת על אבא שפוי , היום נדקרים על הרבה פחות .
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 05:10:41
יש מצב היתי עושה באלגן גדול יותר 😬 שמישהו ינסה רק לגעת לי בילדים לא אכפת לי מי זה ומה הגיל שלו בשורה התחתונה את צודקת
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 05:12:58
חחחחח שרון בקרית אתא😂😂 מוזמנת באהבה חיים שלי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 05:15:58
סורי לכל היפות נפש, כי זה בדיוק להיות ככה. אני בן אדם מאוד עדין ורגוע ביום יום שלי, ברגע שמישהו יתקרב רק לילד שלי בצורה מאיימת, ולא מעניין אותי באיזה גיל הוא אני אצא מהכלים. חלום שלי לראות אם שמרביצים לילד שלכם ואתן מגיבות באוי מאמי חמוד אסור להרביץ איפה אמא שלך.. נאומים כאלה לשמור לכנסת כי זאת פשוט חרטה בפיתה סורי.
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-01 05:22:42
חחחחח בחסדי השם בטחתי מסכימה עם כל מילה שלך , בדיוק השבוע הייתי בגן שעשועים ואיזה ילדה הציקה רק הציקה לבת שלי כמעט רבתי איתה בעלי אומר לי מה יש לך אמרתי לו עד הילדים שלי אם הם לא יודעים להתמודד אז אני פה !
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 05:38:14
סול,אני לא חושבת שהכוונה היא עכשיו לבוא לילד לאיים עליו,לקלל ולהרביץ. אלא פשוט "לקחת את המושכות לידיים" ולסיים את הסאגה הזאת. במקרה כמו של הודיני-רוב הסיכויים שהילד לא היה מפסיק כי האבא לא היה בסביבה ובואי,הוא גם לא הראה נכונות להפסיק אתזה... ותכלס?אם היא היתה שואלת את הילד הזה איפה אבשלך רוב הסיכויים שהיה מרביץ גמלה בקצב הזה🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 05:59:15
בדיוק אנונימית, אם הילד שלי לא יכול להגן על עצמו אז מה אני בתור אמא שלו עושה אם זה לא להגן עליו ואפילו בחרוף נפש??? ואחר כך השם ישמור ילדים מגיעים למצב שהם לא מגינים על עצמם מהילדים הבריונים האכזריים האלה שקיימים וסופגים וסופגים, נפגעים ומצטלקים נפשית ויש כאלה שאפילו מתאבדים!!! אז אל תבלבלו לי את המוח ותתחילו לנסות לתקן את העולם, שמרו על הילדים שלכם מהאכזריות של הילדים האחרים ותלמדו אותם שמי שמרביץ להם להחזיר ועוד איך , לא להתחיל אלא להגיב ולא להגיד לי זה לא יקרה כי אני מחנכת את הבן שלי בדרך הנאורה והשתקנית. אם ובטעות מישהו יגע בשערות ראשו של הילד שלי, הוא יהיה קירח.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 06:07:20
אני הכי מבינה אותך בעולם וכנראה שזה מה שאני הייתי עושה אבל אחר כך הייתי מתחרטת שככה הראתי לבן שלי שפותרים דברים , הריי בטוח היה עוד דרך לפתור את זה בדיבור הריי הוא ילד בן שש . אבל מה שנעשה נעשה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 06:39:26
היפים שמיפים אני הייתי תופסת את הילד מהאוזן להורים שלו אם הוא יעז לגעת בילדים שלי וואלה יופי! שיכילו אותו הם והחינוך הדבילי שלהם! עד שזה מגיע לאלימות ולא רק פיזית!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 07:31:35
הייתי פועלת אולי יותר גרוע ממך🤦🏻‍♀️בד״כ אני עושה לילדים כאלה פרצופים מפחידים😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 07:44:03
מזה ילדים רבים סבבה שרבים זה אומר שזה בסדר לתת לו להמשיך להתנהג ככה נראה שהחינוך שלו בבית לא משהו כי האבא כאילו נותן את האישור לילד שזה בסדר להרביץ
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-01 08:27:11
חחחחחחחח שירלי אני מדמיינת את זה בראש😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 08:45:07
אתן שוכחות שזה ילד קטן ממש! 6 זה גיל פיצי..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 08:47:52
כן למה , איזו הזיה כל התגובות האלו , רוב האימהות פה הן אימהות צעירות, גיל 6 כנראה נשמע להם 18 🙄
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 09:11:01
בחסדי השם בטחתי חחחחחחחחח אני עושה לו פרצוף מכוער מפחיד והוא בורח🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 09:55:09
פעלת נכון!! גם אני הייתי מגיבה ככה מה זאת אומרת להרביץ לבת שלי?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 10:07:04
לא מבינה , כל אותן נשים שלא היו צועקות על ילד שמציק ומרביץ לילד שלכן. על הילד שלכן אתן לא צועקות אף פעם? אם אתן מסוגלות לצעוק עליו אז לא תיהיו מסוגלות להגן עליו ולצעוק על ילד שמציק לו? ילד בן 6 הוא קטן והיא לא הרביצה, לא קיללה, לא דיברה אליו בצורה מבישה ולא השפילה אותו היא העמידה אותו במקום והרחיקה אותו מלהרביץ לבן שלה- מה שאבא שלו היה צריך לעשות אם רק היה מעניין אותו מה קורה עם הבן שלו. עד כמה שאני יודעת בדרך כלל הורים מחנכים את הילד שלהם לשחק עם ילדים אחרים ולא להרביץ להם ולהציק להם אז כן אם הילד של הודיני ילמד מזה שזה דבר לא טוב להרביץ ולהציק לאחרים היא עשתה את שלה מבחינת חינוך נכון לפי דעתי.
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-01 10:09:34
התנהגת בסדר גמור!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 11:15:58
ליאן, לא אמרתי שלא אצעק ,ברור שלא הייתי נותנת לו להרביץ, אבל בנות פה כתבו תגובות כמו הייתי יושבת בנווה תרצה אם היו נוגעים בבן שלי ,פרצופים מפחידים וכו' התקפיד שלי זה להגן על הילד שלי נקודה! ואף אחד לא יגע בו אבל, מהצד השני תזכרו שזה ילד קטן ואל תעשו לו משהו שלא הייתן רוצות שיעשו לילד שלכן, כי גם אתן יכולות להגיע פעם לעבר השני של המתרס
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 11:23:24
ילד בן 6 הוא כבר גדול ומבין וזה בדכ כבר באמת מגיע מרצון להיות מעל אחרים או מבריונות מה שזה לא יהיה ולכן עשית מעולה לדעתי
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 12:36:11
רק לעשות פרצופים מפחידים🤣🤣😂🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 13:05:29
😂😂😂😂איך בא לי להכיר אותך נראה לי אנחנו באותו ראש
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 13:08:01
אני חושבת שנהגת כמו שמצופה ממך לנהוג. הילד שלך חש מאויים ותפקידך כאמא שלו ליצור עבורו תחושת ביטחון- בין אם זה בבית ובין אם זה בחוץ. לימדת את שני הילדים שיעור לחיים, את בנך למדת להתעמת עם בריונים ולא לוותר ואת הבריון לימדת שיש למעשים שלו השלכות ושההתנהגות שלו לא בסדר. בקשר לתגובות פה לגבי איך היית מרגישה אם היו צועקים על הילד שלך - ברגע הראשון הייתי ישר מתגוננת ומגוננת אבל אם הייתי מבינה שהסיבה היא שהילד שלי הרביץ לילדים אחרים בלי סיבה ורק לשם הבריונות הייתי מעמידה אותו במקום ומודה לך שהסבת את תשומת לבי לתופעה הזאת. את מהממת כמו שאת, לא אמוציונלית מדי, לא הורמונלית מדי , פשוט אמא שמגוננת על הילד שלה במידה הכי מדויקת שיש
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 13:42:33
מעניין איך תגיבו שיהיה פה פוסט הפוך כשיתארו את ה"בריון" ( מי ישמע ילד בן 6 יכול להיות בריון🙄) מהצד השני כתמים ולא מזיק ואחת האמהות צועקת עליו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 14:36:34
וואי ילדים בני שש לגמרי יכולים להיות בריונים. זה דווקא אני זוכרת טוב מאוד מנקודת המבט של ילדה. הם יכולים להתאכזר יופי. הם יכולים להציק ולהכאיב רק לשם תחושת הכח שבדבר. אני זוכרת את התיסכול שלי בתור ילדה שמבוגרים לא מבינים את זה שאומרים ״ אוי הוא לא התכוון״ ואני והילד מחליפים מבט ויודעים בדיוק מה הוא התכוון. ילדים יכולים להיות מרושעים ואנחנו כאמהות חייבות לשים לב לילדים שלנו שלא יהיו כאלה
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-01 14:57:08
מהבית שלייי😍😍בירושלים זה הסכר בבית זית❤️❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-01 17:48:09
ילד הוא לא רע, הוא לא מבין את משמעות ההתנהגות שלו ולכן אנחנו צריכים לחנך אותו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-01 22:15:27
תודההה חביבתי💕💕💕
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ראשון
2023-12-27 07:50:09
יודעות אם שקיפות עורפית זה דרך הבטן או הנרתיק?
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-26 21:38:56
הי מישהי שמבינה אם אני לא עובדת וצריכה ללדת מקבלים משהו מביטוח לאומי?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-11 21:14:13
מי שיש לה סימני מתיחה בהריון- באיזה שבוע הם התחילו להופיע לך?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-10-14 00:18:54
בחרדות כבר שבוע ולא ישנה. רק מגיע הלילה ואני נתקפת פחדים, לא מסוגלת לישון. אני בשליש ראשון של הריון ראשון ומפחדת שזה יפגע בי ובעובר כל הלחץ הזה ואין לי מושג מה לעשות 😔
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-18 13:15:10
היי בנות, יש כאן אמהות מניקות שמשלבות דייסה בלילה יחד עם חלב אם? אשמח לדעת
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-19 19:27:30
שבוע 17 הריון ראשון שילייה קידמית מרגישה ממש בעיטוצ הגיוני???
10 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-07-31 15:48:04
3 חודשים אחרי לידה עם עודף 15 קילו… אני ממש שומרת ואוכלת מאוזן ובריא. מרגישה שהירידה ממש איטית ולא כמו פעם לפני ההריון. מתסכל! יש למישהי הצעה איך להאיץ את התהליך ומה עזר לה
6 תגובות
0 אהבו