הריון ולידה
2023-05-07 09:35:51
חייבת עזרה דחוף בבקשה , תינוקת בת חודש וחצי כבר עשתה חיסון של גיל חודשיים האחות בטיפת חלב אמרה שזה בסדר . עשינו את החיסון ביום רביעי הכל היה בסדר גם בחמישי בשישי בערב היא נרדמה לשש שעות בלילה משהו שלא קרה אף פעם , משבת בבוקר הייתה לא רגועה בכלל במוצאי שבת נתתי לה נובימול כי היא ממש לא הייתה נינוחה אכלה ב22:30 וקמה לאכול שוב בשש בבוקר גם המון שעות האם יכול להיות שהתופעות לוואי של החיסון הגיעו רק ביום שישי ?
304 תגובות
1 אהבו

תגובות

2023-05-07 09:37:19
ברור.. זה לוקח כמה ימים עד שהגוף מתרגל לחיסון
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 09:38:37
מוסיפה שגם יצא לה פעמיים שפריצים של חלב מהפה ומהאף , לא יצא לה קקי כל שבת בבוקר ושיצא במוצאי שבת הוא יצא כמו שלשול
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 09:49:04
לא הבנתי בגלל שזה תופעות מחיסון זה בסדר? ממש לאאאא! מתי תבינו שמרעילים אותנו ואת הילדים שלנו??? למה הורים לא יכולים לעשות 1+1? מתי תתעוררו ותגנו על הילדים שלכם במקום להכניס להם עוד מחלות לגוף??? לא הבאנו אותם לעולם בשביל שיהיו מעבדת ניסויים של גופים ממשלתיים!! אני בדרך כלל לא מגיבה קיצונית או לא מגיבה בכלל לפוסטים כאלו אבל כמה אפשר לראות את זה ולשתוק??? בהצלחה לכולנו🙏🙏
0 תגובות
20 אהבו
2023-05-07 09:55:02
תוודה חנה . הלוואי שאנשים יתעוררו. זה לא תקין פשוט לא תקין
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 10:07:24
אז לא הבנתייי אתןן פשוט לא מחסנות אותםם ???? ומה איתכםם ההורים לא חיסנוו הנה אתןן חיות ובריאות אז מה קרה גם לנשום היום מסוכן
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 10:09:10
לא חיסנתי את הילדים שלי ואני בעצמי לא מחוסנת מגיל 0! אגב, החיסונים שהילדים שלנו מקבלים היום משודרגים ולא זהים ב100 אחוז למה שהילדים של פעם קיבלו ובנוסף, הם פי 2-3 ממה שהילדים של אז קיבלו נקודה למחשבה
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-07 10:11:15
טוב מה אני יגיד לך שתהיו בריאים אמן אני מחוסנת בהכול מה שהילדים שלי מחוסנים וואלה לא מרגישה הבדל סורי לא מבינה לנה לסכןןן אנחנו או חיים כמו פעם
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 10:13:27
ויק סיבנו אותנו ושטפו לנו את המוח כל החיים בשביל שנחסם את הילדים ישבו לנו על המצפון שאם לא אנחנו מסכנים אותם אולי ברגע שיכניסו לחוק את כל חיסוני הילדים כחובה אולי אז תתחילו להתעורר ולבדוק, לנסות להבין מה כל כך חשוב בחיסונים האלו!
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:13:41
שנחסן*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:15:06
בהחלט אני גם רואה את ההבדל ביני לבין אחי הקטן שלצערי מחוסן עד גיל שנה + (לא מאותה אמא) וגם את ההבדל בין הגדול שלי שקיבל רק צהבת וחצי מהמחומש של גיל חודש לבין שאר הילדים שלי וזה שמיים וארץ!
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:22:06
חמה וסנשיין על איזה הבדלים אתן מדברות ? ממש מעניין אותי לדעת . הילדה שלי בת שנתיים מחוסנת בכל החיסונים עברה את כולם בשלום אז במה בדיוק שונים הילדים שלכן שלא מחוסנים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:23:05
מעבר להבדלים..שכנה שלי בחורה בת 24 קיבלה בטעות מכה מכדור באף..אמא לשתי ילדות קמה בשבת נוסעת לבדוק שהכל תקין האף שלה כואב התעקם בקיצור הרופא אומר לה תקשיבי ישלך שלושה גופים זרים מברזל באף..היא לא הבינה בלי לחשוב התקשרה שאלה את האמא אם עשו לה ניתוח בעבר באף באיזור משהו אולי זה סיכות..אין תשובה הרופא אמר לה תקשיבי אסור לי להגיד אתזה אבל כניראה שזה מהכספית ששמים בחיסונים
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 10:23:52
דורי הילדים שלא מחוסנים בלי עין רעה סוסים..לא חולים מכל אפצ׳י..
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:23:57
זאת מציאות
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:24:35
ומי שחושבת שלבכן זה לא לחסן אני חושבת שלסכן זה לא לחקור..אם אחרי שתחקרי תחליטי לחסן אז את עושה את מה שטוב לדעתך וזה מושלם
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:24:52
שלסכן*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:25:33
דורי הגדול שלי נדבק הרבה יותר מהר בגן וגם אם הוא יהיה שבוע בבית כשלא מרגיש טוב שאר הילדים לא ידבקו ממנו כל כך מהר יקח להם לפחות שבועיים אצל אחי הדלה שהוא על הספקטרום מיד לאחר החיסון של גיל שנה לפני כן הכול היה תקין אצלו ומהחיסון לא רק שהוא לא המשיך להתפתח, זה רק הידרדר🤷
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:25:43
התגלה*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:27:35
עכשיו אני מבינה למה לא חיסנת ביגלל שיש לך במשפחה אוטיזם
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 10:27:41
זה ממש לא לגיטימי! תתחילו להקשיב לאינסטינקטים האימהיים שלכן, ולא לטיפת חלב ומשרד הבריאות, אותו משרד שדחף לנו חיסוני קורונה שעכשיו אנחנו רואים כמה נפטרים מהם. תבינו שהכל זה מסחרה של כסף. הילדים שלנו נולדו מושלמים, לא צריך להכניס להם מזרקים לגוף. רק תזונה בריאה, חום ומלא אהבהההה
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-07 10:28:01
לא ויק זה התגלה אחרי שהחלטתי לא לחסן
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:28:43
לגמרי פיקאצ'ו! יש לנו מערכת חיסונית מושלמת וחכמה במיוחד היא ממש לא צריכה תוספות!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:29:54
שכול אחד יעשה מה שהוא רוצה וזהו שיהיה לכן יום טוב
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:31:02
ויק איזה חצופה תסנני מילים
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:31:08
סאנשיין היא אמא אחת מאלפים שאחד הילדים שלה נפגע מהחיסון 😪 תבינו! לא קמנו בבוקר והחלטנו ״להתנגד״ לחיסונים! אלא חווינו על בשר ילדינו!!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 10:31:22
ויק ברור שכל אחד יעשה מה שטוב לו והוא חושב שנכון לו אבל לפחות תחשבו לפני אל תאכילו את הילדים שלכם על דרך הספר תבדקו, תחקרו זה הכול!
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:31:31
יש לי רק בן אחד והוא לא מחוסן אבל רואה ילדים אחרים כל שני וחמישי חולים פריחות שיעולים ומה לא! הבן שלי היה חולה פעם אחת מאז שנולד (בן שנתיים) וגם אז פשוט היה חלש וחום אפילו לא בכה פשוט ביקש לשכב במיטה עד שעבר
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:32:01
פיקאצ'ו דייקת!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:32:12
מרים בול! כל שני וחמישי מעלים פה בקבוצה דברים הזויים, פריחות, חום שלא עובר ולא עושים את ההקשר
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:32:16
מרים ממש רואים את זה במוחש
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:32:48
רעיה אני אומרת אמת חמודה אני עובדת עם ילדים על הרצף ו כמעט כול ההורים חושבים שזה ביגלל החיסונים אז אין שום דבר רע במה שנאמר
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:33:12
זוכרים איך הפחידו אותנו בקורונה? שהקורונה תביא לקץ האנושות? תבינו שזו דרך הפעולנ שלהם. ל ה פ ח י ד! לכן יגידו לך בטיפת חלב שזה מסוכן, שאתן לא אחראיות אם לא תחסנו. זה בולשיט. הכל הפחדות והלחצות
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-07 10:33:21
אז תכתבי את מה שכתבת ככה ולא איך שכתבת לפני כי זה ממש פוגע
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:33:56
ויק, למה יש ככ הרבה ילדים על הרצף? פעם כמעט ולא היה...
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:34:24
פעם לא הייתה מודעות לזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:35:15
את משכנעת את עצמך...
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:35:55
נכון אלרגיות! בלי סוף!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 10:37:23
ראיתי פעם מחקר שעשו לא קשור לחיסונים אבל שתבינו שיש קשר בדברים שאנחנו מכניסים לגוף... עשו מחקר בבית חולים לחולי נפש שינו להם את התזונה לאוכל בריא בלבד וראו במוחשיות איך החולי פוחת ופוחת! הורידו מינונים בכדורים כמעט לכולם שם! מלכתחילה את יכולה לחשוב מה הקשר בין מחלת נפש לבריאות הגוף אבל יש קשר ישיר
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:38:28
שבעזרת השם רפואה שלמה לכולם וזה בסדר שאחד לא מסכים אני רואה להפך הילדים שלי חולים פחות ואני חושבת שאני עושה דבר נכון מאשר שיש ילדים לא מחוסן יקרה משהו כשידבק
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 10:39:17
אמן בריאות לכל עם ישראל
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:43:20
איזה כיף לקרוא את התגובות ולראות שעלתה המודעות. הורים היום הולכים כמו כבשים
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 10:44:05
בסדר אז אני כבש שיהיה לי בהצלחה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:45:19
כמה שטויות בפוסט אחד…. אם הילדה לא מרגיש טוב כדאי שתקחי אותו לבדיקה במוקד/ להתקשר להתייעץ עם רופא ילדים בטלפון לפחות כדי לקבל הנחיות.. לפעמים כמה ימים אחרי חיסון הילד באמת לא מרגיש הכי טוב וזו אחת מתופעת הלוואי.. לא אכנס לכמות השטויות שרשמו לך פה… רק אציין שלא מזמן הייתה בארץ שוב התפרצות של פוליו בדיוק מהסיבה שלא מחסנים והילדים שנדבקו פשוט מסכנים וחלקם גם נפטרו לצערנו הרב.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:46:09
הכוונה בשטויות בפוסט היא לתגובות שנרשמו לא לפוסט עצמו…
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 10:48:34
ספיר כדאי שתבדקי על מה אנחנו מדברות לפני שאת קוראת לזה שטויות כי לא חקרת ממליצה לך מהלב ולא בשבילך בשביל הילדים שלך!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:02:07
אני אבחר שלא להגיב לכן.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 11:17:59
אני עושה את המחקר שלי ולגמרייייי מעונינת להפסיק לחסן גועל נפש של משרד הבריאות
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:22:18
חחח ספיר זה הדיוק מה שאומרת מי שסתמו לה את הפה🤭
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:28:25
עוד יבוא היום וכולם יהיו מלאים במידע אמיתי והקונספרטיבים האמיתיים יהיו משרד הבריאות. רק השאלה מתי ועוד כמה ילדים חסרי אונים ייפגעו מעוולות משרד הבריאות עד אז.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 11:30:22
וואו טליה ממש! הזוי שבסוף הילדים הם אלו שסובלים את כל החרא הזה
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:35:46
הזוי ועצוב. נראה את האימהות פה מבקשות מהאחות בטיפת חלב לקבל רשימה של רכיבים שיש בתוך החיסון! ונראה אותה מחסנת אחרי שקוראת מה שיש שם. העיקר בהריון דואגות לא לאכול חומוס בולגרית🤦‍♀️.
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 11:37:29
לא מספיק רשימת רכיבים, צריך לדעת מה זה כל רכיב גם אני לא יודעת הכול אבל הספיק לי בהחלט לדעת על חומר אחד - שניים מתוך כל מה שיש שם ואגב האחות לא יודעת לפרט מה זה כל דבר, מעניין למה🤔
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:40:20
לפחות הילדה שלי לא תגיע לככב בחדשות חס וחלילה כי אמא שלה בחרה שלא לחסן אותה ותפיץ מחלות שכמעט ונכחדו מהעולם שוב פעם… העיקר כשרושמות הילדים לגנים מוודאות שכל הילדים שם מחוסנים🤦🏼‍♀️ ושלא תטעי, ממש לא סתמת לי את הפה.. אני פשוט לא ארד לרמה של הנשים פה שכותבות העיקר דואגות לא לאכול חומוס ובולגרית בהריון.. מגוחכת
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:43:56
אז אני רק ארגיע אותך ואספר לך שבהריון אני אוכלת אך ורק מה שאני רוצה ולא מה שאומרים שכן או לא טוב עפ"י דעה רווחת אם יש משהו שאני לא אוכלת זה רק כי בדקתי למה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:44:15
את לא מכירה אותי בשביל לןמר מה אני אוכלת ומי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:44:18
לא מתוקה, את זה לא אני רשמתי אלא אחת הליצניות מעליך. בכל אופן שיהיה לכן בהצלחה ורק בריאות לילדים. סיימתי לענות לכן. כל שבועיים קמה איזה משועממת שמתחילה להפציץ את פורטי הפוסטים על חיסונים כדי לעורר מלחמות.. איפ מתישות
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:46:45
פחח אני מגוחכת? למה? כי יותר חשוב לבדוק מה יש ברכיבים של החיסון שאת מכניסה לגוף של התינוק שלך מאשר לדאוג לגבי מה את אוכלת בזמן הריון? זה עובדה. אתן בכלל לא חוקרות וסתם מבלבלות את המוח. אף אחת מכן לא טרחה אפילו לשאול את האחות מטיפת החלב שתביא לכן לקרוא את רשימת הרכיבים שיש בחיסון. הולכות כמו עיוורות.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 11:47:56
בול טליה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 11:52:14
כל שבועיים קמה איזו אחת שהתפקחה סוף סוף . תדייקי. יום יבוא וגם את תהיי "המשועממת" הזאת שמפציצה את פורטי. עד אז. ליצנית את בעצמך.
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 11:53:14
אני גם לא חיסנתי את הילדים אבל שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה זה הילדים שלה למה אתם רבות? לכל אחת יש אחריות על הילד שלה והאימא תחליט אם לחסן או לא.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 11:54:28
זה לא עניין של "לריב". יש כאן נשים שחוו משו או יודעות דבר מה ובאות להזהיר. ואיזו בורה שאין לה מושג וחצי מושג ברפואה דואגת להשתיק שחלילה לא יעוררו לה את המצפון שחיסנה את הילדים שלה.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 11:55:00
ככה זה כשאין מה חומר לגופו של עניין יורדים לרמה אישית ומדברים לגופו של מדבר.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 11:55:07
לומר**
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:55:19
אולי היא באמת לא מודעת גם זה קורה…
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:56:02
אין בעיה. שלא תקרא לצד השני ליצניות ומוגחכות ועוד פניני חוכמה שיצאו מהפה הלא נקי שלה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 11:56:16
טליה את הזויה ברמות קשות. היחידה שירדה פה לפסים אישיים זו את כשקצת מה כל אחת בוחרת או לא בוחרת לאכול בהריון. את פשוט חסרת מודעות ברמה קשה…
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:56:31
כשרשמת*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:56:39
לקחת אישי מותק?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:56:41
והפה הלא נקי היחיד פה הוא שלך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:56:49
לא. לא מתרגשת מבחורות כמוך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:57:00
לא זכור לי שאני מנהלת שיחה אישית עם גברת ספיר.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:57:04
די לריב זה באמת לא שייך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:57:09
במקסימום…. מצחיקה אותי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:58:27
ספיר זה זכותם לבחור לא לחסן את הילדים לא צריך להתעצבן מזה או להעביר ביקורת..
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 11:59:50
את לא 100 אה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:00:36
כל אחת שתעשה מה שהיא חושבת לנכון. אני ממש לא מתעצבנת אם מישהי חיסנה או לא חיסנה את הילד שלה.. יותר מזה זה אפילו לא מעניין אותי. הבחורה שרשמה את הפוסט ביקשה עצה לסיטואציה קיימת ומה שהן בחרו לעשות זה להלחיץ אותה יותר ולגרום לה לחשוב שסוף העולם וזה ממש ממש לא נכון. וכן, אני ארשום לה את דעתי ואכניס לה טיפה פרופורציות לתוך כל מבול השטויות שרשמו לה פה
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 12:01:34
הן יכולות לבחור לריב עד מחר ולהחליט מה כל אחת תאכל או לא תאכל במהלך ההריון… זה רק מראה על הרמה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:03:10
חחח נתקעת על האוכל בהריון חזק
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:03:15
עצם זה שאת נתקעת על האנאלוגיה שנתתי- בין לבחור מה לאכול כן או לא מראה על הרמה שלך אם כבר. את אפילו לא קולטת שזה היה בציניות כדי לנסות להסביר את רמת החשיבות שנשים בודקות את זה ואת החיסונים לא. אבל כנראה שזה יותר מדי קשה לעיכול. רק בריאות.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 12:03:31
תרתי משמע 🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 12:03:47
ואת יודעת אם נשים בדקו או לא בדקו?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:03:57
נראה שעשית סקר שתפי אותנו
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:05:46
חח ספיר אז בשביל מה את ממשיכה להגיב תעשי מה שאת רוצה עם הילדים וזהו בשביל מה להעביר ביקורת על נשים שלא חיסנו? בשביל מה זה טוב?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:06:39
אם היית בודקת מה יש ברכיבים לא היית מחסנת ובטח שלא גאה בזה. לא ידעתי שלתת לתינוק אלומיניום זאת סיבה לגאווה
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 12:07:09
בבקשה. מסמך של משרד הבריאות שלא תצעקי שוב קונספירציה
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 12:07:20
או שאת לגמרי בסדר עם אלומיניום ותאי אוגר.
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 12:09:13
וזה *רק* חיסון 1. לא אגלה לך מה יש בשאר החיסונים 🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 12:09:38
וואו טליה את חזק בזה. כמה ילדים יש לך?
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 12:09:57
4.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:10:09
טליה חנה עזבי שיערב לה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:10:57
מה אני אגיד🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 12:24:50
מי שחשוב לה שתבדוק מה יש בחיסונים לפני שהיא ממהרת לחסן כי זה מה שהרוב עושים וזה מה שנהוג .. תבדקו !! תצברו מידע לפני שאתן עושות משהו כי כולם עושיפ
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 12:47:58
.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 12:55:33
חחח מאמא אני אישית מתייעצת עם אנשי מקצוע אמיתיים ולא אנשים שקוראים לעצמם פרופסור או דוקטור כי יש להם תעודה של משרד החרטות!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 12:58:26
ילה אף אחד לא מנסה לשכנע לא לחסן! אומרים ללכת לחקור ולהתעורר. ואם מישהי תתעורר ותלך לחקור זה שווה הכל.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 13:00:07
לא ניסיתי לשכנע אף אחת לא לחסן רק לבדוק ולחקור, לא מעבר! בהצלחה גם לך ולכולנו❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:00:12
באמת כיף לראות שהמודעות עלתה. וספיר לא ניסינו סתם להפחיד אותה, אם היא או מישהי אחרת שקוראת את הפוסט לא תחסן את הילד הבא שלה אז עשינו את שלנו
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 13:02:36
לא ממקומכם לשכנע נשים אם לחסן או לא לחסן את הילדים שלהן על ידי הפחדות שאין להן קשר למציאות.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 13:03:34
ספיר את נראה לי צריכה לעשות קורס של הבנת הנקרא.
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 13:03:46
ספיר זה לא הפחדות.. גיסתי היא אחות בטיפת חלב והיא עצמה אמרה לי לא לחסן את הילדים אני אישית לא נגד חיסונים אם היא לא הייתה אומרת לי כנראה שהייתי מחסנת את ילדיי…
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 13:04:18
אף אחד לא סתם לך את הפה…. תדברי חופשי מדינה חופשית טליה- תנשמי מתוקה נראה לי את על הקצה…
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:04:21
מחלה שלא קיימת!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:04:58
כן, מחלה שלא קיימת? הפוליו לא קיים? אז בואי פרופסור טליה חנה תסבירי להו ממה נפטרו התינוקות שנדבקו בפוליו?
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 13:05:20
את לא שווה בכלל שאתחיל להסביר לך.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:05:56
מאיה שוב, אני לא אומרת לאף אחת אם לחסן או לא, אבל מה שהן עושות זה הפחדה נטו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:06:28
חחחחחחחחח מה קרה אין לה מה להגיד? את לא יכולה לענות בשטויות והקישקושים כמו מקודם?
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:06:50
אני לא משוחחת עם נשים עם רמת הבנה של כיתה א'.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:07:02
פתטית
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:07:48
טוב מותק לכי לטיפת חלב תעשי עוד אלף חיסונים מצידי את באמת לא מעניינת אותי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:08:19
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:26:04
ספיר למשל החיסון פוליו הזה שכללל הזמן האחיות של טיפת חלב רוצות לדחוף כלכך מיותר! מ2013 שהתגלה הנגיף עד היום אף ילד לא קיבל שיתוק (לא עלינו חס וחלילה) 10 שנים שדוחפים את חיסון חי מוחלש!! לילדים בגלל נגיף שנמצא בביובים..
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 13:29:07
שקד בגלל נגיף שדוחפים לילדים וזה יוצא בצואה ואז הולכים לבדוק בביוב והופ ראי איזה פלא לחצי מתינוקות ישראל יש פוליו. מדהים. סה"כ מאוד הגיוני.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:41:26
מביקור קצר בפרופיל של אחת מכן כבר ניתן להבין עם מי מדברים…. הדבר היחיד שנשאר לומר שיהיה לכן בהצלחה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:44:03
חנה אולי שלחי מספר טלפון שלך בגלל שאת לא מחוסנת מגיל 0 וכו.. אני רוצה להבין מה ש בחיסונים כי אני ממש מתלבטת אם כן אם לא אני כבר לא יודעת חיייבת לראות הוכחות דברים בקיצור הבנת
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:45:06
חנה מה ההבדל?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 13:53:07
ויק חחחח את הזויה הרגע אמרת שכל ההורים חושבים שזה מהחיסון והם על הרצף? אז בואייי ברור שזה מהחיסון מילא היית אומרת מכירה מלאאא שהם על הרצף אבל הם לא מחוסנים פה הייתי אומרת וואי אולי יש משהו במה שאת אומרת
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 13:54:50
baby אל תנסי לחפש הגיון איפה שאין.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 14:01:57
ماما יש דברים ויש דברים.. בנוגע לחיסונים זה כאילו הם כולם רובוטים והולכים לפי הספר! כמו למשל החיסוני קורונה דוגמה קלאסית..משרד הבריאות ורופאים וכו פשוט נהפכו להיות רובוטיפ ודחפו מדינה שלמה לעשות חיסוני ניסוי!! כמה אנשיפ מתחרטים היום שעשו את החיסונים האלו? המוןןן! כמה ״צירופי מקרים״ של מקרים שקרו לצעירים שלא נדע..
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 14:10:23
פספסה את ההנחייה לחסן לקורונה תינוקות מגיל חצי שנה עד 5....
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 14:10:29
ממש חוסר אחריות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 14:18:52
טליה חנה ,אלומיניום יש גם במים שאת שותה זה א' דבר שני, אני חוסנתי , חיסנתי את הילדים שלי ואני יכולה להעיד עליהם ועלי שבלי עין הרע אנחנו לא רואים רופאים דבר שלישי, במקרה אני קורבה לאוכלוסיה של אוטיסטים וממש לא כולם חוסנו, אוטיזם לא נגרם מחיסונים! דבר רביעי, גם אם החיסונים גורמים נזק לילד כלשהוא, זה ברור שאחכ מי שקשור אליו לא יחסן , בדיוק כמו שאם מישהי חלילה הילד שלה יפגע כי הוא לא חוסן אז היא תרוץ לחסן. לא הבנתי , למה אתן חושבות שאתן החכמות היחידות פה וכולן לא מבינות, תבחרו לעשות מה שאתן רוצות אבל, מה ככ בוער בכן להפיץ את "האמת" שלכן דבר חמישי, בגלל שטליה חנה וחנה דתיות אז זה מופנה אליכן , אני מאמינה בגדול הדור כשהוא אומר להתחסן וזה גם מוכיח את עצמו אמונה זה דבר חשוב.
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-07 14:31:11
לכן אענה לך ,לא כל מי שלא מחוסן נפגע, זה רולטה רוסית! מכיוון שרוב האנשים הם מחוסנים אז את מכירה יותר מחוסנים שנפגעו אבל יש גם להיפך. אחזור ואומר אוטיזם זה מולד! נכון, חומרים מסוכנים יש בכל דבר אז זה קצת מצחיק לדבר על החומרים בחיסונים אם יכול להיות שאת למשל מכניסה חומרים כאלו ואחרים אפילו יותר ממישהו אחר ולא ענית, למה את מרגישה צורך לזעוק את "האמת" שלך לכולן? ועוד דבר ששכחתי לכתוב קודם, חנה הרי אם היית מחוסנת ,או מחוסנת אפילו לקורןנה היית אומרת שהלידה המוקדמת נגרמה מזה ,אבל זה לא כך , הפלות ,לידות מוקדמות ,שקטות וכדומה קורות כל הזמן לכולן. אני למשל, חוסנתי 3 פעמים לקורונה ונכנסתי מיד אחכ להריון תקין ,לידה בזמן וילדה בריאה ברוך ה' כך שדוגמאות לכאן ולכאן יהיו תמיד , אין טעם לזעוק על 3 מקרים שאת מכירה. אני מסתובבת בסביבה מחוסנת וכולנו בסדר ברוך ה'
0 תגובות
7 אהבו
2023-05-07 14:42:24
אני כן אגיד שזה מולד, כי אני לא רוצה להטעות את הבנות שקוראות את התגובות, אבל לגבי לזעוק את האמת , אין פה ענין של סתימת פיות ,אני לא אזעק לכולם לכו להתחסן ואין צורך גם לזכור לא ללכת להתחסן. זה באמת ויכוח עקר, כי אתן לא תשכנעו אותי ואני לא אתכן ,כל אחת תעשה בסוף מה שהיא מחליטה וביי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 14:46:35
רבקה אם אמא אומרת שזה מהחיסון מה שקרה לילד שלה אין לך שום זכות לסתור את מה שהיא אומרת זה האמת שלה והיא מכירה את הילד שלה הכי טוב אז כן קשה להאמין לגבי החיסונים ואומרת אחת שכן חיסנה וכרגע במחקרים וכנראה שלא אחסן כי אחרי שרואים מחקרים מבינים יותר טוב
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 14:48:02
גם לשבלול יוצא לפעמים האוכל מהאף זה לא קשור לחיסוו ושלי כבר בחודש וחצי ישן לילה שלם. במקרה היום ישן 13 וחצי שעות בלילה. כשהם לא רגועים לגמרי תביאי נובימול זה בסדר
0 תגובות
6 אהבו
2023-05-07 14:49:51
וכספיץ יש גם במים ובטוננ ובשימורים די לזבל את המוח
0 תגובות
7 אהבו
2023-05-07 15:08:16
אמאלה מאוהבת אני יכולה לכתוב מה שאני רוצה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 15:09:20
הכל טןב ממוש תתני נובימול אם צריך ותהיי במעקב, ברור שלחיסון יש תופעות לוואי הכל יעבור תוך כמה ימים בעז"ה אני חוסנתי וחיסנתי את כל הילדים ותודה לאל ילדים בריאים וחכמים הלוואי על כולם❤
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-07 15:27:09
ואגב יש לי אח אוטיסט שלא חוסן בגיל שנה ההורים שלי גרים באזור שיש בו הרבה מתנגדי חיסונים... אחי נמצא בבית ספר תקשורת עם המון ילדים מאותה עיר והכמות שלהם גדלה משנה לשנה למרות שכמות גדולה מהם לא מחוסנים...
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 15:33:02
בנות דבר אחד אתם שוכחות אוטיזם זה מולד. זה לא משהו שהוא תוצאה החיסון הוא פשוט תרוץ טוב להורים שמספרים לעצמם סיפורים ומדחיקים ואני מדברת כמישהי שעסקה שנים עם אוטיזם ומלא שיחות עם הורים ומשפחות וגם למדתי חינוך מיוחד פשוט באוטיזם יש תופעה שנקראת רגרסיה שזה הליכה אחורה בהתפתחות והרבה הורים רואים את הילד פתפתח ופתאום הולך אחורה ובדיוק הוא עשה חיסון לפני שבוע, חודש או שנה ויותר והם יקשרו את זה לזה
0 תגובות
9 אהבו
2023-05-07 15:33:43
חד משמעית נויה, גם אני מהתחום של אוטיזם
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 15:34:57
נויה תגובה מעולה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 16:21:45
יש תופעות לוואי גם אחרי 10 שנים אף אחד לא מקשרכי מי יעיז להאשים "חלילה" את חיסוני הילדות הקדושים מכול ואסור בכלל לפתוח עליהם את הפה אסור הם קודש קודשים אגב ואגב ואגב... אחות של טיפת חלב אמרה לי תיזהרי מהחיסונים הם לא כמו שהיו פעם אמרה לי אני יוצאת לפנסיה אז לא אכפת לי
0 תגובות
6 אהבו
2023-05-07 16:24:19
לא קראתי תגובות אצלנו התופעות לוואי התחילו שבוע וחצי אחרי בגלל הטיפות של הרוטה זה עשה לבן שלי בלאגן בבטן במשך 3 שבועות הוא היה באי שקט מוחלט גם בחיסון של גיל חודשיים וגם בחיסון של גיל 4 חודשים
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 16:25:00
רבקה אמרת רולטה רוסית את באמת תשימי את הילד על זה? ולמה מצחיק לדבר על חומרים מסוכנים בחיסונים????? עשית דוקטורט על כל חיסון? חקרת כל חיסון וחיסון במעבדה? בחקר? 10 שנים? תיעדת? לקחת קבוצות סיכון בעד ונגד? מה בידיוק מצחיק בזה??? שהדבר הכי חשוב לך מונח על הכף? ואגב במקרה שלך של הקורונה והחיסונים...מקווה מאוד ששמעת על הנושא של פלסיבו מקווה...
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 16:25:03
אני חושבת שאני אחסן את החיסונים שאנחנו בתור ילדים התחסנו אבל רוטה ופוליו חי מוחלש לא.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 16:26:20
בודאי שיש תופעות לוואי ואפילו יתכנו נזקים השאלה היא האם הנזק רב על התועלת ולא צריך להיות חכמים גדולים בשבי להבין שודאי שכן.
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 16:27:20
אבל מי אני ודעתי שתשנה את הדעות שלכן שכל אחת תעשה ותחליט עבורה ועבור הילדים שלה את הטוב ביותר וזהו אין כאן עיניין של צודק או לא משכנע או לא עוזר או לא בסופו של דבר זה החלטה של ההורים אז בהצלחה✌️
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 16:27:27
גם בלידה יש סיכון של מוות וגם בעליה למטוס אדם חכם לא נוקט בשיטה של המנעןת והפחדה הוא שוקל נזק מול תועלת במיוחד שמדובר בחיי ילדים
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 16:31:20
נראה לי מיותר להמשיך לענות 🥱🥱 בייבי 4 ברור שאת הכי חכמה, אתן יודעות ךה מה ההשכלה של כל אחת ומה היא חקרה או לא חקרה בחיים ,נכון?
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 16:39:14
רבקה למה את עקשנית אומרת לך שיש לי קרובת משפחה שהיא אחות בטיפת חלב והיא אמרה לי בפה מלא לא לחסן את הילדים אבל שלה אסור להגיד לאנשים לא לחסן מתוקף תפקידה. אגב אם היא לא הייתה אומרת לי וזה לא היה עולה גם אני כמוך הייתי מחסנת
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 17:13:35
מאיה חן זה לא יעזור עזבי מה שנקרא משרד הבריאות והמדינה עשו עבודה טובה מידי 🤷‍♀️
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 17:16:59
עזבו אותכם שטויות לא לחסן וזהוו!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 18:03:12
מאיה חן אם מה שאת מספרת נכון אז קרובת משפחה שלך ממש לא בסדר ( ואני שוקלת מילים פה ) מצד אחד היא מחסנת ילדים ומצד שני בשקט בשקט אומרת למשפחה שלה לא לחסן?
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 18:06:57
וואי מתנגדות חיסונים יצאתן מכל חוררררר אפשרי לא רוצות לחסן את הילדים שלכן? אל תחסנו סתמו תפה ותפסיקו להפחיד אחרות
0 תגובות
8 אהבו
2023-05-07 18:08:34
וסתם ככה לידע כללי אלומיניום הידרוקסיד זה מינירל
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 18:10:24
מינרל*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 18:33:31
אגב אם אתן אומרות שאוטיזם זה מהחיסון אז למה אנחנו עושות סקר גנטי בתחילת ההריון?לבדוק את הגנטיות,לא?!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 18:53:38
חולות נפש
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 18:57:13
Noam לא יפה לדבר ככה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 19:38:05
דווקא אצלי בגן 2 ילדים שהפנתי לאבחון בגלל חשד לאוטיזם לא מחוסנים כמובן שזה עדיין בגדר חשד כי האמהות לא מאמינות במערכת הבריאות שיהיה להן בהצלחה עם הילדים ומאוד מקווה שיהיה הרבה הצלחה לילדים המתוקים האלה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 19:41:43
וואו אני מגלה כאן פ את הפרצופים האמיתיים של כמה מכן שחשבתי שהן אחרת🤷 שמחה מאוד שלא ירדתי לרמה שלכן בהצלחה לכולן❤️
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 19:54:17
מאמי אם אני לא טועה ולא רוצה להלחיץ אבל לא נותנים חיסון של גיל חודשיים בגיל חודש וחצי כי צריך לעבור זמן בין חיסון לחיסון ותמיד שקבעו לי תור האחות ממש הייתה בודקת מתי קיבלו את זה שלפניי לא ? יכול להיות שאני טועה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:00:20
את לא טועה הן ממש מקפידות על המרחק בין הזמנים לא נתנו לי להקדים אפילו ביום
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:03:24
אחרי שגם קראתי את התגובות התגובה זה רק....🤦‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:03:58
זה אשכרה 2 קבוצות שונות שכל אחת מנסה לכפות את הדעה שלה על השנייה ובואו נגיע אחת ולתמיד למסקנה שזה לא יילךךך
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 20:04:03
לא לכאן ולא לכאן
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:04:39
הקדימו לחודש וחצי בגלל ההורים שלא מחסנים את הילדים שלהם וגרמו לפוליו שהתפרץ מחדש
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-07 20:12:42
נכון שרון, גם אני שמעתי על זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:13:43
אהה באמת טוב לדעת , שכל אחת תעשה מה שטוב לה ולילדים שלה לא מבינה מה אתן דנות בזה לא קראתי את התגובות כי זה ארוך אבל ניראלי שאתן מגזימות אהובות ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 20:16:29
הפוליו מופץ דרך הצואה של הילדים המחוסנים
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-07 20:17:01
דרך אגב סתם שתדעו שיש חיסון חדש(שנתיים/שלוש ) שהוא לא בסל לדלקת בקרום המוח . אני לא חיסנתי את ילדיי (3 ילדים) כי פחדתי כי זה חדש גיסתי כן חיסנה . הבת שלי לפניי שלושה חודשים קיבלה דלקת בקרום המוח והייתה מאושפזת בבית חולים המזל הגדול שלי שהיא היא הייתה דלקת ויראלית ולא חיידקית לא רוצה לחשוב מה היה קורה ! סתם לידע כללי 🤦🏻‍♀️
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 20:17:43
עזבי פיקאצו חחחח תני להן לחיות באשליות שזה בגלל שהגוף שלנו פשוט החליט לייצר מחלה שלא קיימת מאה שנה ולא בגלל שדוחפים להם פוליו חי מוחלש לגוף 🤣
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 20:49:38
אנונימית 12 נכון את צודקת חיסון הבקסרו אחד החיסונים החשובים שיש היום
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-07 21:10:30
תחושה שהמנגדות הן דתיות
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 21:10:43
מתנגדות*
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-07 21:11:10
וואו אני בהריון וקראתי עכשיו הכל וזה פשוט מבלבל אני כבר לא יודעת מה נכון ומה לא….😵‍💫 מעניין אותי לדעת 1.איזו סיבה יש למשרד הבריאות לעשות חיסונים שמזיקים לבריאות? 2.בנוגע לחיסון של הפוליו זה לא בשביל שהתינוק יפתח חסינות לחיידק? אז מכניסים אותו בצורה מוחלשת כדי שיפתח חסינות ואז הוא לא ידבק בזה בצורה מסוכנת בעתיד.. 3.מה זאת אומרת החיסונים השתנו? מה השתנה? 4.כמה חיסונים תינוק צריך לעשות? 5.לכל המתנגדות, איפה אפשר לקרוא על החיסונים? כי לקרוא באתר של כללית או משרד הבריאות לא רלוונטי לפי מה שאני מבינה..
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-07 21:18:02
ליה, פה פחות המקום לשאול, חפשי לך מישהו מקצועי שאת סומכת עליו ותשאלי את כל השאלות שלך
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 00:11:37
אני לא מבינה את הדיון הזה. יש פה קבוצה של מתנגדות חיסונים שכל פעם מנסה ״לעורר״ פה את כולן ולא מבינות שאנחנו- כל אחת ואחת מאיתנו תעשה מה שהיא חושבת לנכון! כולנו אמהות לילדים שבוחרות מבחינתנו את מה שהכי טוב לילדים שלנו וגם אם אני לא מסכימה איתכן ואני לא אני לא אכפה את דעתי עליכן אל תחסנו את הילדים שלכן ודיי. אגב רופאים ופרופסורים הקדישו שנים על גבי שנים מחייהם ללימודים ולמחקר כדי להגיע לתארים האלו ושמו על זה גם לא מעט כסף, לקרוא לאנשים כאלה חרטה קצת צורם לי.
0 תגובות
5 אהבו
2023-05-08 04:55:13
היום ברוך ה׳ היא בסדר רק מידי פעם כאבי ראש אבל הרופא אמר שזה הגיוני . קמנו בבוקר היא בת 4 וחצי ואמרה לי אמא כואב לי הראש (אחרי שבוע שהייתה בבית עם דלקת באוזניים ) חשבתי שהיא סתם רוצה להישאר עוד יום איתי אמרתי לה שתשתה מים ואמא חייבת ללכת לעבודה באמת ככה היה שמתי אותה בגן כשהגעתי לעבודה הגננת התקשרה ממש נלחצתי היא אמרה תקשיבי הילדה לא אמרה לנו אבל אני רואה שהיא הייתה בכיור והקיאה אין צורך שתבואי לקחת אותה אבל רק אומרת לך ישר התקשרתי לאמא שלי שתילך לקחת אותה ואז אמא שלי אמרה שהילדה חיוורת ממש ביקשתי מימנה שתתקדם איתה לרופא שיקח לי שעה להגיע הרופא הפנה אותה למיון לשלול דלקת בקרום המוח כי אם כואב הראש ובנוסף יש הקאות עדיף עלינו למיון שללו את הדלקת אבל התעודת בטן שלי אמרה לי שיש משהו התקשרתי לפרופסור שהוא נוירולוג שעובד איתי והתייעצתי ובמקרה הוא עובד גם בבית חולים הוא ביקש שנתאשפז ובבוקר יגיע לבדוק אותה וכך היה איך שהוא בדק אותה הוא אמר שיש לה דלקת בקרום המוח אבל הוא מתרשם שהיא ויראלית ולא חיידקית ואז התחילו הבדיקות סיטי ראש , דיקור מותני סורי על החפירה אבל באמת תהיו ערניות אם ילד אומר שכואב לו הראש תבדקו את זה לא תמיד הם אומרים בשביל להתפנק כמו שחשבתי
0 תגובות
4 אהבו
2023-05-08 06:49:22
ליאן אני כבר התייאשתי😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:12:34
ליה אני יענה לך בקצרה מה מחזיק את העולם? את כל הממשלות/מדינות? כסף רק כסף מה שמכניס יותר כסף לא מעניין אותם כלום לא בריאות לא רווחה לא נפש אם יש אופציה לעשות כסף ליצור מחלות לספק להם חיסון שפוגע ב1000 דברים אחרים בגוף מה אכפת להם? מי מניע את הרופאים לרפא? כסף מה מניע את הממשלה לתת לרופאים לרפא? גם כסף מה גורם למחלות? גם כסף לדוגמא : סיגריות משרד הבריאות מודע למחלת סרטן הריאות וגם הממשלה והם עדיין מאפשרים למכור סיגריות למה ? כסף רוצים שיהיה מחלות שיהיה מי שירפא שיהיה מי שיחסן שיהיו חולים יותר ממכרים ילדים לסוכר! איך? פיתויים בסופר , בביתי הספר/גנים
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 07:13:03
למה ? בגלל הסכרת רוצים שיהיו חולים במדינה אחרת איך יהיה כסף?
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:34:53
בייבי 4 עכשיו שכנעת אותי! הרי אוטיסטים מייצרים מלא כסף למדינה ,מגיל קטן הם נזקקים למלא טיפולים שממומנים עי ? נכון! עי המדינה!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:38:05
בייבי 4 בדרך יש לך וואטסאפ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:41:56
איך ילד אוטיסט כלכלי למדינה? הוא לא מביא ילדים!!! ככה בדיוק הוא כלכלי למדינה. ובדיחת השנה שהמדינה נותנת כסף- היא גורמת לחולי ומביאה פיתרון שאנחנו משלמים עליה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:43:53
מה הקשר??? 🤦‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:44:06
מה זה ילד אוטיסט לא מביא ילדים?! תגידי את שומעת את עצמך???? מה קורה לך יד אין ספור אוטיסטים שמביאים ילדים לעולם
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:44:58
עדיף שתמחקי את התגובה הזו את מביכה את עצמך
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 07:45:14
את מדברת על ילדים שנמצאים על הרצף בצורה קלה . את יודעת כמה יש בצורה קשה? פעם נתקלת באחד? אין לך בכלל שום מושג
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:45:46
את הבכת את עצמך הרבה לפני שאמרת שאנחנו מפיצי מחלות. אז תנוחי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:47:00
במקרה אני נתקלת בכאלה ומכירה תעשי לי טובה תקיאי את השטויות שלך לדלי ולא עלינו
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 07:47:30
כן אז אין לך הרבה שכל להבחין בהבדל
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:48:17
חמודה אני עם סכרת הריון ש"מממנת ע"י הקופה" כלומר הקופה משתתפת איתי בהוצאות וזה עולה לי קרוב ל300 שח לחודש רק האינסולין המחטים שלא נדבר על המכשיר שלא נדבר על רופאה צמודה כל שבועיים שמכריחה אותי לבצע אינספור בדיקות לא שאני מקשיבה עושה מה שאני רוצה אבל מה נראה לך שזה שאני כל שבועיים אצל רופאת נשים לא מכניס כסף לקופה?? זה שאני קונה פאקינג 50 סטיקים כדי לבדוק סוכר 6 פעמים ביום לא מכניס כסף?????
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 07:48:47
דיברה זו שמשלשלת מהפה בטוחה שאין לך הרבה בקופסא וסיימתי את הדיון איתך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:49:22
עזבי בייבי 4 בדרך רמת האינטליגנציה כאן בשפל.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:49:32
חחחח מדברת כמו שלוחית מהרחוב
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:49:39
שרון אל תטרחי בכלל לענות לכמות השטויות שהן מוציאות מהפה הפרופיל של החבורה הזאת מלא הפוסטים על התנגדות לחיסונים ובלבולי שכל הן סתם מחפשות לריב לא שווה התייחסות. אם הן היו טורחות לעשות את הבדיקות הנדרשות בהריון היו רואות שיש המון מקרים של מחלות שמתגלות הרבה עוד לפני השלב של החיסונים. אבל הן כנראה חיות במאה הקודמת ומתנגדות לכל מה שקשור לרפואה ״כדי שהמדינה לא תרוויח עליהן כסף״
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 07:50:37
יש נשים שמחכות בתור לרופאת נשים שבוע ואפילו יותר אבל זו שיש לה סכרת הריון כמוני שזה אפילו לא מחלה שמקבלים עליה שמירת הריון נמצאת אצל רופאה פעם בשבועיים פאקל והפחדות ואם לא תעשי ככה ייקרה ככה בקבוע! המזל שלי שאני לא סופרת יותר מידי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:51:27
בייבי,בגלל איזה חיסון את חושבת שניהיה לך סכרת? מהחיסונים בילדות או בהריון?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 07:53:22
וספיר חאלססס כבר על המתנגדות חיסונים חלאססס נשבר לי מהמדינה החרא הזו שרק חושבת שאפשר לפלג את העם ואז לרשום ברוב חוצות "אחים אנחנו" איפה אחים????? מה בסהכ רציתי לא לקחת חיסון נגד פאקינג קורונה... מה היה החטא הגדול? שמר בנט קרא בקול מרססי הנגיף הקטנים האלה מתרוצצים ביננו ויורים נגיפים לכל עבר ושצריך לכלוא אותנו בבתים תגידו אתם נורמלים???? לאן עוד נגיע???
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 07:55:47
זין אני מקבלת מביטוח לאומי כלום שקל לא אפילו לא עזרה במימון תרופות ואני לא יודעת ממה נגרם לי הסכרת הריון זה חולף אחרי הלידה אבל מה שאני כן יודעת!!!! זה שעושים עלי ועל כל אחת ואחת קופה וקופת כסף מאוד יפה כל מי שפיר כל הבדיקות הלא ממומנות כל ההפחדות הכול כסףףףףף כל החיסונים התרופות כסףף אז בואו שניה נבין את זה אחרי שנבין שהכול זה כסף ואין לממשלה / משרד הבריאות רצון לרפא אלא רק לעשות כסף אז נתקדם בשיח
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 07:56:32
וכן יש מחלות וכן אפשר למות ממחלות וכן יש תרופות שעוזרות למחלות אני לא חשוכה עד כדי כך אבל מפה ולהגיד שכל רצון משרד הבריאות זה אך ורק לרפא חולים בואוווו 🤭
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:58:37
וספיר עוד משהו תני לי לגלות לך סוד המדינה עושה עליך הון! הון אני לא מתנגדת לרפואה אני מתנגדת למי שחושב שהרפואה מעל הכול וכל מה שהם רוצים זה אך ורק לרפא ממש מסכנים הרופאים אז למה הם רוצים משכורות מטורפות? אם זה כזה אידיאלי
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 07:59:51
אני הפסקתי לענות לפוסט הזה.. סתם מרתיח לי את הדם אנחנו לא אחים ולא עמאיית תודה לאל ואני שמחה שככה כי אם היו לי אחים כאלה מסמן הייתי מנתקת איתם קשר
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:00:19
וואי שרון לגמרי🤦‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:00:32
בייבי 4 בדרך אני לא דיברתי עם חיסון לקורונה.. ואף אחד לא חייב או לא חייב אותך להתחסן או לחסן את ילדייך.. בחירה חופשית נטו שלך. אבל מפה ועד לכמות הקונספירציות שרשמתן…. יצאתן מפרופורציה לחלוטין.
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:00:44
ורק לומר לך משהו אבא שלי עבר דלקת קרום המוח הוציאו לו גידול ענקקקק והוא מקבל תרופות כדי להתאזן, אז משרד הבריאות עושה עליו כסף?? לא
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:02:26
לי יש סכרת סוג 2, ויש לי מימון על זריקות שעולות הון ברגיל
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:03:17
חחחח שלום ולא להתראות. אף אחד לא רוצה להיות אח שלך, "אחים" כמוך מסרו יהודים לשלטונות בגרמניה 1943
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:03:30
חחחחחח אני בהלם, המדינה מחסנת וגורמת למחלות בשביל כסף? וואלה אחרי שאתן מאמינות לטמטום כזה ואומרות טמטום כזה אז כל דבר אחר שתגידו חכם ככל שיהיה אף אחד לא יקשיב לכן. למה שהמדינה תהפוך אנשים לחולים בכוונה? על איזה כסף אתן מדברות? 🤣 אתן יודעות כמה עולה בן אדם חולה למדינה? ואחרי זה גם לא יכניס כסף כי לא יעבוד ולא רק שלא יכניס אלא רק יקח ויקח ויקח, והנחות והטבות וסייעות צמודות בבית ספר.. אוי אוי אז קונה תרופות ב500-1000 שקל אבל לוקח מהמדינה הרבה יותר. על מה אתן מדברות? אם המדינה הייתה יכולה ״להעלים״ אנשים חולים מזמן הייתה עושה את זה הם פוגעים בכלכלה של המדינה.. כל הבדיקות כל הסבסוד של התרופות ושל הנסיעות לבדיקות דירת עמידר יש כאלה שמקבלים גם מביטוח לאומי סייעת פעמיים בשבוע לכמה שעות על מה אתן מדברות איזה כסף. זה נראלכן המדינה תעשה בכוונה במקום בן אדם בריא שילך לעבוד וישלם מיסים? 😅
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:04:20
שרון קודם כל שיהיה לו הרבה בריאות את ממש מאמינה שלא? התרופות שהוא מקבל מי מרוויח עליהם? מי? את ? אני?? לא אנחנו משלמי המיסים מי שמרוויח הם חברות התרופות ומי שחוקר על המחלות זה חברות התרופות ומי שממן את החברות התרופות הוא מקבל את התמלוגים אני לא אכנס איתך מי האחראי לרוב חברות המחקר והתרופות ולאן הולך הכסף אבל תדעי דבר אחד שוק התרופות זה השוק הענק ביותר שיש בכל העולם אם זה תרופות ממכרות , שינה , פסיכוזה ועוד והוא מגלגל הון תועפות אז אל תחשבי שהם כאלה תמימים גם אם יש מימון
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:04:43
דניאלה כל מה שכתבת זה סיפור כיסוי שהממשלה המציאה כדי שתגידי את זה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:05:14
מה סיפור כיסוי מה את רצינית? אני שמחה בשבילך שלא הכרת אדם חולה בחייך כי אני מכירה וזה ההטבות שהוא מקבל 😶
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 08:06:24
בייבי 4 עזבי אותך מהן שידברו עד מחר יותר חשוב כרגע - שלחי לי מייל taltal00889@gmail.com
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:06:48
טליה חנה תודה לאל עם אחות כמוך הייתי הולכת לאבדון ותעיזי להעלות את השואה שוב מהפה שלך אישה דוחה אנשים כמוך צריך לבעוט מהאוכלוסיה שלנו
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:07:18
ואל תדאגי תמיד יש משלמי מיסים תמיד יש את אלה שלא זכאים אף פעם לדירות עמידר / עזרה בשכר דירה תמיד יש את אלה שמשלמים הרבה כסף על מכבי שלי , מושלם, כללית פלטינום וכל החרא הזה ביטוח חיים , ביטוח תאונות אישיות , ביטוח וביטוח וביטוח התרופות נועדו לרפא נחלה אחת ולגרום לאחרת אין מה לעשות אפילו על האינסולין רשום שהוא עלול לגרום לדלקת קרום המוח אז אני לא אקח אינסולין? אני אקח אבל להגיד שזה לא ייגרום לי למשהו אחר אני לא יכולה להיות בטוחה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:09:39
בייבי,אז את אומרת שהסכרת זה בגלל החיסון קורונה? כמה חיסונים התחסנת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:10:36
טוב עייפתי תריבו תעשו מה שבא לכן תחשבו שכל הרפואה רוצה אך ורק בטובתכן וכל בדיקה שמציעים לכן זה רק בשביל לרפא וללא שום כוונה אחרת תמיד תחשבו שכל משרדי הממשלה רוצים בטובת האנשים שיהיה
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:12:03
מישהי אני לא התחסנתי לקורונה הסכרת פשוט נוצרה לא יודעת איך
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:12:22
חוקרים כדי לדעת עתיד טוב יותר לבאים אחרינו ואני יודעת דדוק התרופות הוא השוק הגדול והחזק בעולם בדיוק בגלל זה יש תרופות שאנחנו כמשפחה לא קונים ולא נקנה כי יודעים מה זה עושה אבל מפה ועד לומר את מה שהיא אמרה... לא מקבלת את סה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:12:51
סכרת נוצרת כי הלבלב נפגע והוא לא יכול לייצר יותר אינסולין
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:13:28
אני לא אפתח את הנושא של הקורונה פה כי אין לי כוחות
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:13:47
הא,חשבתי התחסנת...😶
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:15:15
וסאן שיין זה נכון חברה שלי עם ילד אוטיסט ולא מקבל חצי ממה שאמורה לקבל בגלל זהיא נותנת את כל כולה לריפוי ולהתקדמות שלו ובגלל שהוא במשלב גבוה היא לא זכאית להרבה דברים למרות כל התרומות
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:23:01
וואו תקשיבו שהלכתן רחוק ממש! לאן הגעתן? זה שהדעות שלנו שונות לא אומר שצריך להוריד ולקלל אחת את השניה אתן בגנון?🤷 באמת שזה נהיה ממש מגעיל!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:23:20
אחיין שלי אוטיסט!!! ומה שאחי שילם עליו יותר ממיליון שקל על טיפולים אז תפסיקו לבלבל במוח! אין שום עזרה מהמדינה!
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:23:46
שרון עם. הדעות החשוכות שלה "לא אחים ולא עמאיית" מי היא בכלל. עלובה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:25:19
ונועם שמגבה אותה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:25:29
קיצר הפרצוף האמיתי נחשף כאן אחת אחת
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:28:52
וואי תקשיבו יש לי אח על הספקטרום ואבא שלי מקבל עליו 2000 ש''ח בערך כשהוא מוציא עליו באזור ה7-8 אלף בחודש אז איך זה לא רווחי למדינה? איך?🤷
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:30:36
מאמי אני לא אחותך ולא נעליים ואני שמחה בזה עד כדי אושר גם אם אני עלובה בשבילך😄! לעומת זאת חנה היא אחות בשבילי, ולא "כמו אחות" איתה יש שיח נורמאלי למרות שאנחנו בדעות שונות השיח הוא מכבד שונה. היא לא מתבטאת בצורה שאת מדברת על כאלה ואחרים שלא בדעה שלך🤷🏻‍♀️ הילדים שלה כמו אחיינים שלי לכל דבר, שרופה עליהם בכל רמ"ח איבריי!!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:32:13
חחחחח תנוחי אני לא ממש לא מעוניינת בקרבתך חברתך ואהבתך. את מעניינת לי את ה... לא מדובשך ולא מעוקצך. רק אל תשכחי לספר לה שהילדים שלה שאת ככ אוהבת מפיצי מחלות. ככה במילים שלך. תתביישי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:33:16
יאלה תמצאי את זה שאמרתי את זה על הילדים שלה בואי נראה אם תצליחי להוכיח אותי
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:34:18
תמצאי לי "הילדים של חנה מפיצי מחלות" נו נראה אותך תהיי גברת
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:34:21
לא לריב על חשבוני!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:34:42
וכן אנחנו חברות ויש לנו שיח מכבד ממש למרות הדעות השונות!
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:35:00
לאאא היא לא תוציא לי מהפה דברים שלא אמרתי אין מצב כזה!! לא קיימת חיה כזו בעולם הזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:35:52
את אמרת על הילדים שלא מחוסנים שהם מפיצי מחלות!!! הילדים של חנה לא מחוסנים להזכירך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:36:29
תמצאי את התגובה!!! לא להמציא מילים אבל בשבילך אני אחפש אותה
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:37:30
זכור לך משהו?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:39:07
את יודעת איפה המקרה הזה היה? בגן בירושלים הילדים שלה לא נמצאים שם היא לא גרה שם בכלל ויש שוני ענק בין מה שאמרתי לבין "מפיצי מחלות"
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:39:25
וואווו מצטערת לא רוצה להיכנס לזה אבל כמה שטויות אתן מדברות אמאלההההה ילד עם אוטיזם מקבל קרוב ל4200 מביטוח לאומי במידה והוא צריך שירותים מיוחדים אז עוד 1504-3500 במקרה הטוב יש מצבים שהרבה יותר ועוד ניידות במידת הצורך שזה עוד כסף ניראלכם חחחחחחח שהמדינה רוצה להפוך את הילדים לחולים ולשלם להם קרוב למינמום 7000 אלף ?! מה עובר עליכן חחחחחחחח
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:40:53
טליה חנה אני באמת אומרת שיש שיח מכבד ויש שיח רמה נמוכה והנה מודה אתמול כתבתי חולות נפש עוד לפני שקראתי את התגובות כי ידעתי מה הולך שם חיסונים לא חיסונים כשקראתי יותר לעומק ראיתי שיש אנשים שאני מכבדת בתוך השיחה שלא התכוונתי להכליל במילה שכתבתי אז כן, התנצלתי וזה לא היה במקום. אבל כל דבר כאן מדרדר להתנגדות חיסונים וזה כבר פאסה 4ף אחד לא יכול להשפיע על אף אחד אנחנו אף פעם לא נסכים. אז למה?
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:40:57
אה אז ילד שלא מחוסן ובגללו הפוליו התפרץ מחדש זה לא נקרא מפיץ מחלות . בסדר תכבסי מילים. ילה אני סיימתי פה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:41:23
אנחנו לעולםםםם לא נסכיםםםםם אוף למה סתם לריב?
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:41:49
ודרך אגב זה שאמרתי "אנחנו לא אחים ולא עמאיית" זה דעה חשוכה אז את בבעיה...
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:43:13
נכון לא נסכים. ואני לא מחפשת שיסכימו איתי אבל ברגע שיש זילזול ודעות חשוכות אז אני גם אגיב בהתאם עד לא מזמן שתקתי אבל נמאס לי כבר ההשתלחות הזאת בילדים לא מחוסנים!! יש לי 4 בנות לא מחוסנות ואני גאה בזה. מי שלא תרצה שהבנות שלי יתקרבו אליה אז מוזמנת לקפוץ אלף פעם.
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:43:20
קיצר הוכחתי אותך שאת מדברת שטויות וממציאה ואת מתקפלת כמו כלב ששמע זיקוקים שיהיה לך יום טוב וכל טוב🙋🏻‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:43:35
כן כי זה מה שהחברים שלך בתקשורת אומרים. "לא אחים אנחנו"
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:43:48
יאו לא זוכרת אני אחפש לך מאמא
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:44:02
דייי חלאססס גם ככה המדינה שלנו מחולקת לקבוצות עזבו אתכן שטויות תפיצו אהבת חינם !!! בחיים לא נסכים על הכל
0 תגובות
3 אהבו
2023-05-08 08:44:32
איזה נחמד שאני לא רואה חדשות ואין לי "חברים בתקשורת" :)
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:46:27
שרון זה נכוו גם אני שמעתי על ההתפרצות הזו מהאחות טיפת חלב , אותו יום שהבן שלי קיבל את החיסון היא הייתה לחוצה שנגדים בחצי שעה חחחח אמרה שחשבה עליו כל הלילה כי יום לפניי קרה המקרה … (היא כמו משפחה מחסנת אתנו כבר 37 שנים את הילדים שלי אחים שלי )
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 08:46:40
שנקדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:49:02
מאמא לא מוצאת את הכתבה אבל זה היה בירושלים, טבריה, צפת , לונדון, ארצות הברית ועוד כמה מקומות זה אני זוכרת בוודאות
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:49:29
אני שמעתי על זה כשילדתי פה מהפורטי
0 תגובות
0 אהבו
2023-05-08 08:53:14
נכון בכל המקומות החרדים. מפתיע ממש .
0 תגובות
2 אהבו
2023-05-08 09:14:34
טוב בנות אני רוצה לרשום לכן משהו- ראשית אני רוצה להתנצל אם פגעתי ממישהי מכן בצורה אישית, זאת מעולם לא הכוונה שלי ואין לי שום רצון בכך. אני לא מתבטאת בצורה כזאת וזאת לא הדרך שאני מאמינה בה. ברור לי שכל אחת עושה מה שהיא חושבת לנכון והכי טוב עבור הילדים שלה, יש כאן כמה נשים שנגעו לי בנקודה רגישה ואיבדתי את זה בתגובות ולרדת לרמה האישית מעולם לא טוב. ולא יוביל לשום מקום. אז אני מבקשת סליחה ומתנצלת. נסכים לא להסכים ובזה נגמר הסיפור. רק בריאות לכולן
0 תגובות
8 אהבו
2023-05-08 09:17:25
אלופה שאת❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-05-08 09:17:39
כל אחת אמא טובה בדרך שלה!
0 תגובות
2 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-02-26 21:15:35
מה אורך צוואר טוב שבוע 23?
2 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-28 10:17:41
בנות קצת כאב ראש רוצה שבעלי יעשה לי קצת עיסוי בראש מותר נכון?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-04-13 12:19:16
היי בנות כמה יורדים במשקל ממש אחרי לידה ?
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-19 21:33:08
שבוע 4 ו6 ימים מרגישה התכווצויות בבטן תקין?
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-01 18:40:28
בתאריך המשוער הולכים למיון לבדיקה גם אם אין צירים או פתיחה?
2 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-02-26 07:20:22
היי בנות חוות דעת לד"ר שילר רחל לשקיפות עורפית והאם היא יכולה לדעת מין ז/נ
1 תגובות
0 אהבו
אוכל
2023-01-18 17:51:32
שבוע 14 לא מפסיקה לאכול עוגיות צהובות🤤🤰😁
8 תגובות
0 אהבו