הריון ולידה
2023-04-19 08:17:17
הי אהובות אני נתקלת בהרבה פוסטים שבנות כותבות שהן מכניסות את התינוקות שלהם בגיל שנה שנתיים למעון.. שואלת באמת כדי להבין ולא ממקום שיפוטי- אתן לא עובדות? אין לכן קריירה או מקום עבודה מסודר שחבל להפסיד אותו? נשמע לי הזוי בסביבה שלי כולן חוזרות אחרי גג חצי שנה לעבוד ומכניסות למעון. איך שנה שנתיים ?
99 תגובות
4 אהבו

תגובות

2023-04-19 08:22:02
לא,לא עובדת כרגע. התינוקת הולכת לגן מיוחד . בהריון שני כרגע חודש 8
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:23:26
עובדת.. בזמן שאני עובדת אבא ואנאשלי שומרים עליה . ההורים שלי מאוד צעירים וכמובן עובדים מהבוקר עד 4 . לכן אני עובדת מ4 בצהריים עד 11 בלילה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:25:05
אם לא היה לי אותם הייתי מתה. לא הייתי עובדת כי ***לאאא^^** מוכנה להכניס ילדה בגיל 3 חודשים או בגיל חצי שנה וגם לא עכשיו שהיא בת שנה עוד רגע לא מוכנה ביגלל כל הסיפורים עם הגננות המתעללות כמובן שלא שופטת אמהות אחרות. הלוואי והייתי בנאדם יותר רגוע אין מצב שהילדה שלי תהיה במעון ואני אעבוד לי אני אמות מהמחשבה אני לא באמת יודעת מה קורה בגן! לא רוצה ליפול לסטטיסטיקה של המתעללות!
0 תגובות
8 אהבו
2023-04-19 08:31:29
עבדתי עד גיל 35 ,6וחצי שנים במוקד ופוטרתי בעיקבות הקורונה . ניכנסתי להריון ראשון , ילדתי, נולדה פגית קטנה, נאלצנו להיות איתה המון באישפוזים פה ושם . מי יכול לעבוד ככה? עכשיו היא הולכת למעון יום ואני בבית בהריון שני, חודש 8 . מקווה למצא משהו אחרי שאתאושש בע"ה אחרי הלידה .
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-19 08:34:14
אני אחרי שנים שעבדתי התפטרתי וישבתי 3 שנים בבית , לא הייתי מוכנה להכניס לגן ואז התחילה הקורונה ולא היה משתלם בכלל להכניס . וב3 שנים האלו ילדתי שוב ואז כשהגדולה הגיעה לגיל 3 שלחתי לגן והקטנה הייתה בת שנה והייתה אצל חמתי אז חזרתי לעבוד
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 08:35:50
בעלי עובד בוקר ואני ערב עד 7
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 08:37:55
הייתי עם שני הילדים עד גיל שלוש בבית ולא אני לא עבדתי וגם עכשיו לא עובדת בעלי מרוויח מספיק שאני אוכל להיות בבית
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:39:09
התפטרתי מהעבודה ונשארתי בבית לגדל את הילדה , המקום עבודה שלי היה מאוד מסודר ועדיין בחרתי לעזוב ואחרי שעזבתי גם עזבתי את העיר שגרתי בה ועברתי לגור בדירה של ההורים (דירה פרטית לא עם ההורים) כך שחוסך לי שכירות ובינתיים לא לחוץ לי לחזור לעבוד מבחינה כלכלית .. זה לא היה התכנון אבל אם כבר עזבתי את העבודה אז נתנו לי את האופציה הזאת .. אני מעדיפה להשאר בבית ולגדל את הילדה שלי ולא לשלוח אותה למעון כל עוד יש לי את היכולת להשאיר אותה איתי בבית .. אני לא רוצה לצאת בהצהרות כאלה ואחרות אבל אני שואפת להשאר איתה בבית עד שתתחיל לדבר ולדעת שנותנים לה מכה או משהו בסגנון .. עם כל מה שקורה היום במעונות לא רוצה לחשוב על לשלוח אותה למקום כזה ולא משנה כמה אני יסמוך על הגננת אף אחד לא יכול לדעת מה הולך שם ברגע שהדלת נסגרת . וסתם לידע כללי למדתי כמה שנים ומאמינה שיגיע הרגע אני יחפש עבודה חדשה בתחום שלמדתי , כרגע אני עושה מה שאני חושבת לנכון וזה לגדל את הילדה שלי בבית שתקבל את כל החום והאהבה של אמא שלה . ובעלי עובד בעבודה מסודרת אז כרגע יש לי נחת מכל הבחינות
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-19 08:53:09
בדיוק שירן .. איזה מפחיד זה העיניין עם המעונות!!! עצוסמעצןב שביגלל אותם אנשים זבלל שמסוגלים להיתעלל בילדים ה יקח אותם! באלי שהילדה שלי תשחק עם עוד ילדים ופעיליות אבל אשכרה לא פשוט לא עושה אתזה רק ביגלל אותם מיקרים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:53:48
אני מקעקעת עצמאית כשבעלי בבית אני עם לקוחות
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:55:36
M.n איך באלי ליראות עבודות שלךךךך אוי קעקועים זההה אהבהההה בחודש אחד עשיתי 13 קעקועים חחח
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 08:57:44
ליאת מה זתומרת מעון מיוחד ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 08:59:20
אמא לנסיכות, יש לתינוקת עיכוב התפתחותי והיא הולכת למעון יום של עזר מציון . אני מניחה שזה בגלל הפגות , יש עיכובים . בעיקר המוטוריקה , הקוגניטיביות בסדר גמור
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 09:22:50
שאקי מבינה אותך כל כך .. זה כן חשוב שהילדה תיפגש עם ילדים בגילה בגיל שנה+ אבל לא בכל מחיר ומה שהולך היום במעונות זה זוועה בגלל זה אני מעדיפה להשאר איתה בבית
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 09:25:50
אני התפטרתי אחרי הלידה, והתחלתי לעבוד כשהוא היה בן שנה ו3 ואז הכנסתי אותו לגן. אין מצב שהייתי מכניסה לפני
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 09:25:51
אמת!! ביגלל זה היא עדיין איתי בבית
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 09:30:57
אני עובדת במסגרות חינוכיות, וכמעט תמיד יש צורך. אז לא היה לי בעיה לעזוב כל פעם ולדעת שסיכוי גבוה למצוא משהו. זה ממילא כל שנה מחדש לעבוד במסגרת אחרת, עם עובדים שונים וילדים שונים. עכשיו עם ילד רביעי בפעם הראשונה אני חוזרת לפני שאני באמת רוצה. אני אחזור כשהילד יהיה בן שנה וחודש, אני במשרד החינוך, ואם אני לא חוזרת זה באמת להתפטר. גם פה אני מניחה שסיכוי גבוה שיקבלו אותי חזרה אבל אני לא רוצה לצאת מהמסגרת ולאבד את הזכויות שלי. מבאס מאוד. אבל כן קיבלתי שנה. אחותי כן עם קריירה ובתפקידים בכירים. תמיד לקחה מינימום 9 חודשים וחזרה באיזי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 09:52:28
אני עם בת 3.5 ובן 2.4, כשילדתי את הגדולה אז התפטרתי (ממשרה נהדרת ואהובה, אבל לא כמו הילדים שלי ❤️) בהתחלה אמרנו שנראה אם נצליח להסתדר להשאר כמה שיותר, הצלחנו להסתדר כלכלית ואני נשארת איתם. לעבודה יש לי את כל החיים, לגדל את הילדים שלי לא. יש להם כל החיים להיות במסגרות, הבסיס החזק הזה חשוב לנו כמשפחה 🙏🏼 מצב המעונות על הפנים, כל מעון שני שהורים מכניסים מקליטים מגלים על התעללויות וכו׳ .. כל עוד אנחנו מסתדרים כלכלית הקריירה שלי תחכה 🙏🏼
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 11:19:24
לצערי שולחת למעון מגיל 4 חודשים. גם בעלי וגם אני עובדים ואני מעדיפה לשלוח למעון ששם מקפידים על מוזיקה ומשחקים והצוות פנוי לילדים מאשר לאמא אי לחמות שעסוקות גם בבית ולא בהכרח פנויות לשחק איתה
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 12:05:06
אני- מסכימה איתך לגמרי אני אמנם אכניס אותו בגיל 8 חודשים בעזרת ה׳ אבל אני לא מוכנה לתת לאמא או חמות או דודה לשמור עליו וגם לא אתל מטפלת.. רק במעון עם סדר יום, מוזיקה, משחקים, סיפורים ותכנים מסודרים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 12:06:46
מוזר שאת מעדיפה מעון מאשר מישפחה חח למה שאסמוך על גננות/סייעות מאשר על אמאשלי
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 12:38:41
בתור מישהי שהילדים שלה לא במסגרת ואנחנו נפגשים כל בוקר עם קבוצת ילדים שלא במסגרת.. יכולה להגיד שיש סבתות ומטפלות שהן זהב ומלאות אהבה ❤️❤️❤️ אם יש אפשרות כזאת אז לגמריי הייתי הולכת על מטפלת (כמובן לבחור בקפידה ולא כל אחת.. לא שיום שלם נשארים בבית מול טלויזיה). כל אחת וההחלטה שלה כמובן, רק חולקת מהנסיון שלי כי באמת שרואה המון המון.. לילדים שלי יש סדר יום קבוע, יש לנו חוג תנועה בוקר אחד בשבוע, שאר הבקרים נפגשים בפארק עם ילדים אחרים (עושות להם מלא פעילויות מהממות, הם משחקים ביחד, לומדים לחלוק ולשתף..) אפשר לעשות הכל גם בלי מסגרת, כל עוד יש יכולת ורצון כמובן. אם הייתי חייבת להכניס למסגרת ללא ספק שהייתי מחפשת מטפלת 🙏🏼 עד גיל 3 אין כמו יחס של 1:1 ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 16:05:36
חחחחח אמא של ליאןןן בואי אלי😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 16:06:02
תיראי באינסטגרם maayantattoos
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 17:00:02
הלוואי חיים כבר דיברנן את ממש רחוקה מימני😭😭
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 17:00:08
ואסתכל🥰
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:07:02
עוד שבועיים נכנס לגן יהיה בן 5.5 חודשים ואני לא יכולה לחכותתתתת לרגע הזה.. נשארת עוד חודש בבית וחוזרת לעבוד ביוני.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:08:19
הייתי מכניסה כבר ב3.5 חודשים, בעלי לא הסכים בשום צורה.. רצה לחכות שיהיה בן שנה אני לא הסכמתי.. לגן בדילוגיםםם מותק
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:22:19
חבל לי להפסיד את הילדים שלי. אני לא עובדת. וגם לא אסמוך על גן
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 18:26:15
שלי יכנס בתחילת שנת הלימודים לגן עירייה ואני עם תינוקת בת 9 חודשים עד עכשיו הייתי עם שניהם בבית לדעתי הילדים שלי והביטחון שלהם חשוב יותר מכל קריירה או מקום עבודה.. אני תמיד אומרת שבלי נדררר אף אחד מהילדים שלי לא ייכנס לגן לפני שהוא יודע לדבר ולספר לי מה היה בגן ואיך התנהגו אליו. ובלי קשר אני חושבת שאיןןןן יותר טוב לילד מאשר עם אמא בבית מי תוכל להיות סבלנית להכיל לחבק ולהשקיע בו יותר מאמא שלו?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:26:48
לוסי עד כדי כך את סובלת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:29:14
אני ממש לא סובלת.. אבל כן צריכה את הזמן שלי לעצמי ולקריירה.. ואני סומכת על הגן במיליון אחוז..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:29:28
אני עם ילדה בת שנה וחצי בבית ולא אני לא עובדת האופי שלי מאוד משפחתי וזאת היתה המטרה שלי והחלום שלי להפוך לאמא צעירה ולבנות משפחה בגיל צעיר ברגע שגיליתי על ההריון הראשון עזבתי את העבודה כדי להיות בבית ולטפל בבית ובילדה והבחירה הזאת עושה אותי הכי מאושרת בעולם
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:30:06
אל תסמכי אף פעם על אף אחד עם התינוק שלך
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:30:55
אני אעשה את השיקולים שלי ואת את שלך❤️
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-19 18:31:52
לא מתערבת לך בשיקולים. זה ממש לא דאגה שלי. סתם זורקת לך עצה במציאות שאנחנו חיים בה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:34:16
אני בחיים לא יסמוך על גננת חברה טובה שלי שמה את הבת שלה במעון והיא תמיד עפה על המעון הזה וכמה הוא מדהים אני באמת באתי לרשום את הבת שלי כי שמעתי על הגן כל כך הרבה ופתאום אני רואה בחדשות אלימות מזעזעת במעון הזה מאז החלטתי שאני נשארת הקריירה תחכה אגדל אותה,אלמד אותה הכל בדיוק כמו במעון וב״ה היא הילדה הכי חברותית שיש בת שנה ושלושה חודשים מדברת,שרה בלי עין הרע. ועכשיו פתחתי עסק לעוגות מעוצבות זה שמקדישים זמן לילדים לא אומר שזה פוגע הכל עניין של ראייה בחיים זו דעתי 🙂
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 18:39:42
אי אפשר ליסמוך על אף אחד חרטה הכל מבחוץ ישחקו אותה חברות טובות שלך נחמדות פה שם ואז מגלים למה מה כרמל מעודה לא הייתה ״חברה״ טובה של ההורים? הם לא ידעו על כלום ושום דבר להורים היא התייחסה מאוד יפה וככה כל המתעללות
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 18:40:14
מסתירות אתזה יופי יופי רעות רעות רעות
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:40:36
.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:41:24
בסדר אז תשבו עם הילדים שלכן בבית מישהו אמר לכן לשלוח בכוח? גם בגני עירייה יש התעללויות.. גם בבית ספר וגם בצבא..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:44:25
בכל מקום יש אנשים רעים,צריך רק לעשות השתדלות ולברר לפני ולהתאמץ וכמובן תפילות שהילד שלנו בידיים טובות🙏 אני אישית קשה לי לשבת עם הילד בבית ולא לעבוד/לעבוד מהבית.אני לא מהסוג הזה. אבל מי שכן שיערב לך ושאפו לה (:
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:44:37
לוסי זה בדיוק מה שעשיתי חחח.. בגן עירייה לפחות היא תדבר ותוכל להגיד לי זה כל ההבדל וכל אחת עם הבחירות שלה אני לא חושבת שאפשר לשפוט (:
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:46:00
אתן צודקות מאה אחוז אין אמא שאין לה חששות.. לכן אני אומרת שכל אחת תעשה מה שבא לה. יש נשים שגם כלכלית אין להן יכולת לא לעבוד ואין עזרה מהמשפחה.. מה לעשות? אך אחד לא יממן אותן ואת הילדים שלהן..
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 18:46:46
לוסי אנחנו כולה מדברות על זה כפרה עלייך ברור שכל אחת והחחלטות שלה וכל אחת תעשה מה שהיא רוצה עם הילדים שלה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:47:39
בלי קשר גם אם אין התעללות בגן והגננות הכי טובות עדיין לא יכולות לטפל בצורה טובה בכל כך הרבה תינוקות. אני עם שני ילדים בבית ולא תמיד מצליחה להגיע לכל אחד מהם בזמן רוב הזמן שניהם צריכים תשומת לב בו זמנית
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:50:16
וכמובן שיש נשים שאין להם ברירה! לכן אמרתי אני מזל ברוך ה שיש לי את ההורים שלי אחרת לא יודעת מה הייתי עושה... ויש מלא ששולחןת בגיל 3 חודשים הכל טוב לא אמרנו שזה פשע, יש כאלה שמוכנות יש כאלה שלא
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:56:52
מה שבטוח זה שקשה להכניס ילד למסגרת בכל גיל..
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 18:57:58
גם לשלוח את הילד לצבא זה קשה🤣 הלוואייי והיינו יכולים לשבת בבית שמספיק שהורה אחד יעבוד,אבל לצערנו זה קשה מאד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 18:58:52
גם אני חזרתי אחרי שנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:01:05
מישהי- נישבעת שאני חושבת כבר ממש רחוק הילדה כולה בת שנה אבל חשבתי מה יקרה אם חס וחלילה תירצה להיות במגב? או בלוחמה?? אין סיכוי אני נותת לה נישבעת אני לא מסוגלת לא מסוגלת
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:02:15
כן בעיה פה ועוד רוצים לעשות חוק חינוך חינם מגיל 0. לא הבנתי יעני מהבית יולדות הילד יכנס למעון והאמא תחזור לעבודה עם התפרים והכל? במקום להאריך חופשת לידה דופקים את האמהות עוד יותר מדינהה של מטומטמים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:02:15
שומעים כמה וכמה מיקרים של ילדים ששירתו בצהל ופשוט נירצחו זה שורף לי את הלב איך אמא יכולה ליקבור את הילד שלה אני מתה מיזה זה נגד חוקי הטבע זה הדבר הכי קשה שיכול ליקרות לאמא!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:03:01
אני מקווה שלא יהיה חובה עד אז להתגייס ממש לא מוכנה שהילדים שלי יסכנו את עצמם!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:03:35
לא חסר גם מקרים שחיילים ביקשו רופא ולא האמינו להם ונפטרו
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:03:40
טוב סטינו מהנושא
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:04:04
לייסטר פחד אלוקים אני הכי מפוחדת בעולם על המלכה שלי נסיכה שלי🥺🥺
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:04:26
לא נורא מותר לחלוק ביחד פחדים ליפעמים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:04:57
נדחפת לך לשאלההה על מה הייתן יותר סומכות על מעון ביתי קטן באיזה בית של מישהי עם איזה 3 4 תינוקות או מעון מסודר עם מצלמות והכל ומבנה ועובדות אבל עשר פלוס ילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:08:36
שאלה קשה הקטע עם המצלמות שזה לא באמת 24/7 בפלאפון שלך. זה רק אם קורה משהו אזזז אפשר ליפתוח מצלמות הלוואייי ואשכרה היה לנו אפליקציה בפלאפון שכל הזמן יכולנו להיכנס וליראות
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-19 19:09:30
אני מתכוונת להיות עוד שנה עם הבת שלי בבית, עד שתהיה בת 3... ולהמשיך עוד 3 שנים עם התינוק שיוולד בע"ה. כל אימא והקריירה שלה, בחרתי להשקיע את כל הידע והכוחות שלי בגידול הילדים.
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 19:09:56
לגמרי שאקי🥺
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 19:11:01
מעדיפה גן מסודר
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 19:11:42
יש לי שכנה שחיה לבד ומידי פעם מטפלת בתינוקות.. הציעה לי לשים את הילד אצלה בסכום סמלי ולא הסכמתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:16:13
תודה שאקי הלוואייי והיה אפשר ואו זה היה יכול להיות מושלם וכולנו היינו שולחות לגן בלי שום חשש תודה לוסי יש לך אבל איזשהי סיבה קונקרטית? או סתם מרגיש לך בטוח יותר?
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 19:18:31
מרגיש לי יותר בטוח ומסודר ומאורגן.. ועם השכנה ספציפית היא פשוט לא באה לי בטוב אינטואיטיבית.. מכירה את זה שאת פוגשת בן אדם ולא נעים לך לידו? אז ככה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:21:58
מכירה גם מכירה אוהו לא חסרים כאלה.. תודה בובה ❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 19:48:08
אני עקרת בית הייתי פקידת הנהלת חשבונות. תכננתי לחזור לעבוד אחרי שנה גג. יצא שלא, מפחדת לשים במעון בגלל אלרגיות למזון אז יושבת בבית עד גן עירייה כל ילד, רציתי לעבןד בערבים אבל אין לי אפשרות כי בעלי מסיים מאוחר
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 19:58:38
וואי ליאת הבת שלך מהממת בלי עין הרע לא נראת פגישת בכלל בובבההההה אגב את לא מפחדת ככה לשים תמונה יש פה אנשים קצת הזויים בישבילך
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 20:14:50
אני לא עובדת בעלי מפרנס היחיד מסיבה אחת כואבת ועצובה אני לא סומכת על גנים ואני מתה מפחד שיתעללו לי בילדות . אני יכניס לגן רק בגיל 3 שהם יודעות לתקשר .
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 20:22:10
כל עוד תהיה לי האפשרות, לא שמה בגן כל עוד הם לא מדברים, גם אם זה כרוך בויתור עצמי והקטנת הוצאות וכל מה שהשם ירצה שיבוא עם זה, לא סיפור ולא שניים התעללות בפעוטות וחסרי ישע זה לא מקרה שמזעזע את המדינה אחת ל.. היום להרביץ לילד/לחנוק אותו/לא להאכיל אותו בזמן או לטפל בו כמו שהן מקבלות כסף בעבור זה, נהיה באהלן אהלן, אז מחילה- לא התאמצנו בלהביא ילד, לסחוב אותו 9 חודשים, לזרוק אותו מה שנקרא בגן כדי לעשות עוד כסף.. המרדף אחרי הכסף לא נגמר, הילדים המשפחה בעלי זה מה שנשאר שהכל נגמר🤍 לגמרי לגמרי בעד משפחה לפני הכל מהכל! וכמובן מכבדת ומעריצה את האמהות שבוחרות אחרת, זוהי השקפתי לשאלתך🤍 למד איתי מישהו משפטים בן 60 ומשהו, לא זוכרת בדיוק לגילו - אבל אז הבנתי שיש לי את כל החיים לפני, בגיל שלו? רוצה שהילדים יהיו גדולים ולא לסחוב איתי טראומה שלא תעבור חס ושלום
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-19 20:26:17
דניאלה המהממת חד משמעית מישהי שיש לה מעון ביתי קטן, שאני מכירה ועם המלצות - תודה השם חמותי אחת כזאת❤️🤍😂 וגם זה מגיל שנה וחצי ומעלה לפחות מעון שיש בו מצלמות זה סתם שטות, לא פותחים לך אותם גםםם אם קורה משהו, פתאום מצלמה לא עובדת/נמחקו/התקלקלה חרטות מפה להודעה חדשה וזה קרה לחברה של גיסתי, רצתה שיפתחו את המצלמות כי לבת שלה היו סימנים ביד ופתאום יום לפני הסרטונים נמחקו, לבד… וזה לא מקרה בודד שאוכל לספר
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-19 20:31:00
תודה את מהממת ❤️❤️ מפחיד מאוד מה שקרה לחברה של גיסתך הייתי מתה במקום 😭
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 20:40:51
הייתי עצמאית בחרתי להפסיק לעבוד מהרגע ילדתי את הגדולה לטובת טיפול בילדות אני כבר שנתיים וחצי בבית מבחירה ממשש שמחה שיש לי את האפשרות לגדל אותן בעצמי ולא אישה זרה אמא שלי תמיד מזכירה לי כמה חבל שהפסקתי ושחכתי מכל הלקוחות בדיוק היום הזכירה את זה שוב בגדול הן לגמרי לא מעניינות אותי כרגע יש לי בבית עוד כמעט שנתיים עד שהקטנה תיהיה בת שלוש ורק אז אני יחזור לעבוד 😇 בעלי זורם איתי בעניין
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 20:47:14
אמא שלי שומרת על הבן שלי ...ברוך ה' יש לה משפחתון קטן בבית. עוד 2 תינוקים ושנה הבאה אני מכניסה אותו למעון הוא יהיה כמעט בן שנתיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 20:55:53
לוסי אני איתך- יש קריירה וזמן לעצמי, לצאת מהבית לשגרה להתלבש להתארגן ולחזור. לא אגיד שהייתי מכניסה בגיל 3 וחצי חודשים אבל בעזרת ה׳ אכניס בגיל 8 חודשים וילד הבא אולי אפילו לפני. אבל כל אחת ומה שמתאים לה פשוט לא הצלחתי להבין איך נשים פנויות לזה ואין להן קריירה לימודים וכו אבל כל אחת ודרכה ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 22:15:37
אני עצמאית ככה שיש לי יכולת לתמרן בין הילדה לעבודה היא בת חודשיים . כבר אחרי חודש חזרתי לעבוד מלא והילדה הייתה איתי בבית בבקרים ועשיתי עבודה מהבית ובצהריים אחת הסבתות מגיעה ושומרת עלייה ואני מתפנה לפגישות שצריך לעשות פנים מול פנים. עם המציאות של היום לא מרגישה בטוחה לשלוח את הילדה לגן לפחות עד שתוכל לדבר . גם אם זה אומר פחות לעבוד . כן זה קשה אני מאוד עמוסה במהלך היום אבל ברוך ה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-19 22:48:25
הכנסתי את הילד לגן בגיל שנה וחודשיים בכאב לב אדיר, אני בהריון ואנחנו חיים בארה״ב בלי שום עזרה מהמשפחה כי כולם בישראל… הגן מציע פלטפורמה של מצלמות מסביב לשעון פלוס יש להם אפליקציה שכל רגע נתון מעדכנים אותך מה הוא אכל האם החליפו לו טיטול ומה היה בטיטול מתי נרדם מתי קם וכמובן המצלמות לא מפסיקות לעבוד ומצלמות מכל זווית. הגננות עם תואר בחינוך. זה לא זול מדובר על 500 דולר בשבוע. אבל זה שווה כל דולר בעיקר עכשיו כשאני שבוע 26 והזמן ללידה הולך ןמתקרב. בעלי עצמאי אז אנחנו יכולים להרשות לעצמינו
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-19 22:49:38
מיותר לציין שאני כל היום מסתכלת במצלמות כי אני שומעת מה קורה בישראל וזה מכניס אותי לחרדות. אם לא הייתי בהריון ללא ספק היה נשאר איתי גם עד גיל שנתיים ויותר בבית.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-19 23:40:45
כן עבדתי אבל יצאתי חלת למשך שנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 04:27:35
לא ,אני לא עובדת מהסיבה הפשוטה שאני לא סומכת על אפאחד חוץ מבעלי עד הילדה שלנו תלמד לדבר אני לא אקח סיכון כזה על הבת שלי בחיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 04:37:05
דניאלה- מה שלא תחליטי ממליצה להכניס מקליט. יש בפייסבוק קבוצה שנקראת ״מטה המאבק למען הילדים״ ממליצה לך להכנס לשם ולפנות אלייהן, הן מסבירות הכל לגביי המקליטים וכו׳.. באופן כללי- המשפחתונים הקטנים במיוחד כאלה שמנוהלים ע״י משפחות, התגלו שם דברים של אלוהים ישמור. יש מלא מלא פוסטים של הורים שהיו בטוחייייים שהמעון/משפחתון מקום מוווווושלם, שמו מקליט וחושך ירד עלייהם. אז קודם כל מכל הלב, מקליט. לא משנה כמה את סומכת על המקום, מקסימום תשמעי שהכל נהדר(אמן)🙏🏼🙏🏼 🙏🏼
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-20 05:08:48
למזלי יש את אמא שלי שתשמור לי על הילדה
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-20 05:08:56
ואם לא היה לא הייתי יוצאת לעבוד
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-20 06:09:09
אני אישית בלידה הראשונה חזרתי אחרי שלושה חודשים כי חמתי שמרה לי עליה עד גיל שנה ואז הכנסתי למעון.. בלידה השניה והשלישית הייתי בבית שנה..הארכתי את החופשת לידה ללא תשלום וחזרתי אחרי שנה.. בשניהם. ההפך אם מקום העבודה מסודר ומרוצה ממני אז מין הסתם שהם יחכו לנו ויכבדו את ההחלטות …🤷‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 06:39:13
אני חוזרת ב 1.5 הבת שלי בת 5 חודשים אבל אני חוזרת בגלל שההורים שלי שומרים לי . אני חוזרת לעבודה פחות שעות יומים עבודה מהבית .
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 06:59:41
היי עבדתי במעון והילד שלי היה איתי. בקבוצה אחרת.! חווה שם הזנחה מזעזעת. באתי ודיברתי עם ההנהלה יותר מ6 פעמים. כשראיתי שלא שמו עלי פשוט עזבתי והוצאתי אותו. הייתי איתו בבית מעל חודש. ואני לא מספיקה כלום שיהיה בריא.. הכנסתי אותו לשכנה של אמאשלי למשפחתון לחצי יום. אני סטודנטית צריכה להגיש עבודות וכזה. ממש רוצה גם למצוא עבודה לכמה שעות ביום. בשביל הבריאות הנפשית שלי. לא יכולה להיות כל היום צמודה לילד ולבית זה מטריף אותי. חייבת לראות עולם לפגוש אנשים..
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-20 08:52:53
אימלה טלולההה איזה כיף הלוואי ואצלנן היה גם ככה
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-20 17:13:37
תקשיבי שאקי את לא מבינה כמה חשבתי על האמהות בארץ בשניה שנכנסתי לגן הזה! כאילו זה כל-כך פשוט שלא תאמיני ממש כמו פייסבוק שאת מתחברת אליו ויכולה כל היום להסתכל על הילד, להתכתב עם הגננות( כמובן שעל 8 ילדים יש 3 ולפעמים 4 גננות ) הם בעלות תואר בחינוך אז כל היום יש תכנים ופעילויות מעשירות. לא הפסקתי לחשוב על כל האמהות בארץ ששולחות את הילדים אל הלא נודע וצריכות לדמיין מה הוא עובר שם ולצערי להאמין שהכל בסדר גם כשלא כי באמת שאין ברירה. אולי במקום שיתעסקו בממשלה בתפל יתחילו להתעסק בדברים כאלה שהם כל-כך פשוטים אבל מצילים חיים! הרי אנחנו מדינה כזו טכנולוגית, מלא סטרטאפים, הייטק ואפליקציה כל-כך פשוטה קשה לנו לבנות למען ילדינו? אין ישר חשבתי על האמהות בישראל וכמה פשוט עושים את החיים במדינה קשים. יש לי 2 חברות שהוציאו את הילדים שלהם מהגן כי אשכרה שמו להם טלוויזיה שם כל היום או סגרו את הילדים בחדרון קטן.וזה לא שהאמהות לא משלמות הוןןןןןןןן על הגנים האלה, הם כן אבל אין ביטחון זה פשוט קורע לי את הלב ולא פייר בשום צורה. בגלל זה אני עצבנית על ההפגנה הדפוקה הזאת, כאילו הכל דפוק מהיסוד והם עדייייין מתעסקים בתפל
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 17:18:30
אני לא יודעת עם מי צריך לדבר ולמי צריך להראות את האפליקציה כדי שבאמת יכניסו את הדבר הזה בישראל. שלחתי הקלטות מסך לחברות שלי הם לא האמינו כמה זה פשוט.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 17:25:58
ואייי הלוואי אמן!!!! אבל זה לא יקרה בחיים גם ככה הגננות האלה מרגישות שהם בחקירה שיש עליהן מצלמות מי ישמע.. ועוד הם ביכלל לא פתוחות באמת רק עם קורה משהו ושנה עד שיפתחו
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 19:50:26
אין מה לעשות צריך להסביר להן לגננות החמודות האלה שלאור מה שקורה בארץ ולאור זה שהן בחרו לעבוד במקצוע שמערב ילדים שלא יכולים לדבר עדיין לטובת הכלל של כולם והצדקה של הקיום שלהן במערכת חייב להיות פיקוח של ההורים על מה שקורה בגן ויותר מזה והכי חשוב זו זכותם. זה התינוק שלהם בגן וזכותם פשוט לאור הסכומי עתק שגם ככה הם משלמים לראות מה קורה עם הילד ולשדר אונליין מהגן. יש לבעלי חבר ששלח את הבת שלו לגן והיא בת 3 היא יכולה לדבר והוא סיפר שפתאום היא עברה ריגרסיה מטורפת וסיפרה כל מיני דברים על הגן שלח אותה עם מכשיר הקלטה הקליט הכל בסוף התיק נתקע במשטרה ואחרי שנה חזרו אליו ואמרו לו שהמערכת של המשטרה קרסה והתיק נעלם ואין מה לעשות חחחחחחח ותביני שזה באחת השכונות הכי ״טובות״ באיזור המרכז ועדיין זה קרה והגננת עדיין ממשיכה לעבוד שם הכל טוב.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-20 19:59:22
מוכנה לשלם הרבה יותר מהרגיל בשביל שישדרו לי בשידור חי, ואו זה פשוט גאוני ברמה אחרת.. חבל שזאת לא הנורמה לא מבינה למה לא, ועוד אחרי מה שקורה בארץ שבכל גן שני יש סיפור
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 20:31:18
אבל זה וודאי יוריד את כמות ההתעללויות לפחות ב80 אחוז, זה בטח ממש נדיר צריך להיות סתומה ממש בשביל להכות כשיש מצלמות (כאילו זה מספיק גרוע להכות בכל מצב אבל הבנת את הנקודה)
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-20 20:47:31
עדיף משהו ובזמן אמת מאשר כלום ושום דבר וכמובן שעל כל אמא עדיין להיות עירנית לדגלים אדומים כאלה ואחרים אבל זה משהו שחייב להלחם עליו במערכת מתקדמת מבחינת טכנולוגיה כמו ישראל
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-03-18 12:18:57
מותר למרוח משחה של שרירים אחרי לידה ?
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-06-27 21:08:38
מהרגע של ההתעברות שזה יום קיום היחסים אם אני לא טועה הגיוני ששבוע אחרי מתחילות בחילות ?
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-12 22:10:08
איזה משחת החתלה אתן ממליצות
7 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-12-13 17:33:25
בננות ערב טוב עליתי להורים שלי ואמא שלייי אוהבת אקונומיקה מאודדד קיצר שתיתי כוס מים והיה לזה טעם כמו של כןס שנשטפה באקונומיקה קיצר אני בסרטים אני בהריון אם שטפו לפני עם אקונומיקה ונשאר קצת
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-10 15:31:31
האם זה נורא לא לתת ויטמין די לתינוקת בת 3 שבועות? אני כל הזמן שוכחת לתת לה 😑
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-08-29 20:09:22
בנות למה שבאתי להצטלם תמונת פספורט המוכרת אמרה לי שאסור לחייך לתמונה לדרכון?? באתי לחייך והיא ממש צעקה לא לחייך אסור לחייך לא הבנתי למה אשמח שמישהי תסביר לי
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-04-20 17:20:21
בנות עזרה דחוףף כמו מה זה נראה לכן? לקרוא בגוגל על הרפס עשה לי כמעט התקף לב עכשיו זה נראה כמו הרפס? מה זה לעזאזל??
2 תגובות
1 אהבו