הריון ולידה
2023-04-09 21:30:23
בפוסט עם מתנגדות החיסונים והתגובות הבנתי שהמון המון לא מחסנות ומפחידות בכל מיני הפחדות של ״אחיין שלי ככה וככה ואח שלי ככה וככה״ אני תמיד מתחסנת והיום בדיוק עשיתי חיסון שעלת ואני הכי מאמינה בזה בעולם, אבל פתאום אתן יודעת עם ההריון כל שיקול דעת משתבש בשניה ופתאום אני מפחדת לחסן את התינוק שיהיה לי, אני יודעת כמה זה חשוב לחסן וסביר להניח שכן אחסן בסוף אבל הן מפחידות נורא עם הסיפורים המוזרים שלהן, בבקשה בנות שמחסנות אשמח ממש לקול שפוי ומרגיע, מה גם שכל הדיבורים שלהן אומרת כל שניה אני חקרתי אני חקרתי אבל לא העלו אפילו מחקר אקדמאי אחד רק צילומי מסך מסטורים של וואטצפ או כתבות של מאקו נו באמת כועסת על עצמי שאני לוקחת את זה ברצינות אבל נורא קל להפחיד אותי...בבקשה קול שפוי ומרגיע
170 תגובות
4 אהבו

תגובות

2023-04-09 21:42:56
בזמן האחרון מיסתןבבים פה ממש באגים או ילדות בנות 15 אנונימית - אני למשל עד עכשיו חיסנתי אז לא בדיוק מיתנגדת חיסונים.. אבל אם את מיתערערת מפוסט ככ מהר אולי את קלת דעת... אף אחת לא תכריח אותך לשום דבר את תחליטי מה שאת רוצה תעשי , אף אחת לא כפתה כלום..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 21:45:39
סורי שאני לא יודעת להביע את דעתי בהפחדות מיותרות, מבחינתי לגמרי קול שפוי כל העולם מתחסן ומחסן חוץ מקובץ קטן של אנשים שפשוט יודע לעשות המון רעש, אם את לוקחת את זה באופן אישי כנראה שמשהו עומד מאחורי זה ואמא של ליאן אני לגמרי כתבתי ששיקול הדעת שלי מתערער בקלות בהריון ואני ברור אחסן את התינוק אבל פשוט בפחד עצום זה הכל
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 21:47:55
אני נגד חיסונים בכללי קורונה וכאלו.. שעלת עשיתי חיסונים לילד עשיתי חוץ מרוטה ואז אחיינים שלי נדבקו ברוטה והיו מאושפזים שבועיים עם זונדה וירדו במשקל וממש סבלו אז מיד חיסנתי גם עד כה חיסנתי הכל את גיל שנה לא בטוחה שאחסן
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 21:48:18
אין לך מה לפחד. תעשי מה שאת רוצה. את מאמינה בחיסונים וחושבת שזה קול הכי שפויי אז תחסני הכל טוב
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 21:51:22
טוב שחררי הפוסט בו התאגדו יחד מתנגדות החיסונים זה לא פה, את לא תחליטי מה זה בשבילי קול שפוי ומה לא וכרגע לא אכפת לי שאת לא תכבדי אותי רק שתשחררי לא ביקשתי דעות נגד ולא ביקשתי ממך שתבואי לכבד אותי ביקשתי לשמוע מבנות שמחסנות !!
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 21:52:13
מעיין ואמא של ליאן תודה .. ומעיין האמת שגם אני לא התחסנתי לקורונה רק את החיסון הראשון אבל כל השאר כן עושה .. למה שלא בטוח תחסני את גיל שנה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 21:54:36
כי שמעתי שחיסון של גיל שנה הוא ממש קשוח ויש האומרים שגורם לאוטיזם.. לא יודעת אני באצמי מבולבלת יש לי חצי שנה לחקור ולחפור אם לעשות או לא בנתיים עשינו את כל החיסונים
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 21:59:58
אוטיזם זה תורשתי וגנטי לא ? פחות מאמינה שאפשר ״לחטוף״ אוטיזם באמצע החיים
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:02:03
מלא ילדים אחרי גיל שנה אובחנו עם זה יכול להיות באמת שרק בגיל שנה אפשק לאבחן ואין קשר לחיסון המשפחה שלי רובם לא חיסנו את גיל שנה והכל בסדר אבל לא יודעת שנגיע לרגע הזה אני יחפור ויחקוק ויחליט
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:02:18
פוסט ממש מגעיל הפוסט ההוא שהגבנו עליו יש בו שיח הכי מכבד פי מיליון ממה שאת מנסה לעשות פה!
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-09 22:02:22
לא יודעת אני תמיד חושבת על זה שנגיד והחיסונים היו דופקים אותנו והרופאים מודעים חזה איזה מין אינטרס מוזר יש למדינה לחסן ? זה מאוד יקר ועולה למדינה המון כסף ואחרי הכל אם יש אינטרנס כולשהו בעולם הזה זה רק מניעים כספיים, מאוד אופתע לגלות שכל הרופאים בעולם עושים על כולנו יד אחת
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-09 22:04:39
טליה חנה נו אז תחזרו לפוסט שלכן מה אתן רוצות משלי לא הבנתי.. ברור ששם היה לך יותר כיף ומכבד כי שם הסכמתן אחת עם השניה התגודדתן כל המתנגדות ודיברתן על זה..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:05:32
וממש חצופה משתמשת בסיפור של האחיין שלי ובאותה נשימה גם דואגת לומר סטורים מוואטסאפ. תתביישי לך. ותהיי רגועה לא אשאר בפוסט שלך שניה אחת יותר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:06:30
איפה השתמשתי בסיפור של אחיין שלך מה את רוצה, וכן מישהי העלתה סטורי מוואצטפ. לא מבינה מה הטענות שלך נגדי
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:08:41
https://youtu.be/tjCe0Zoibog
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:08:52
תכנסי לסרטון
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:09:34
לא יודעת על איזה פוסט מדובר ומה היה אנונימית לכי עם הלב שלך. אם החלטת לחסן אז תחסני ותאמיני שהכל יהיה בסדר אל תקראי דברים שעלולים להלחיץ אותך ולערער אותך. בכל דבר יש המתנגדנים ויש לא.. אם את לא רגועה שבי עם אחות טיפת חלב ותשמעח על החיסון מה התופעות ומה ההשלכות לטוב ולרע.ותחליטי לידה קלה בידיים מלאות ♥️
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:09:51
הכל מושתת על תאגידים וכסף, איפה אתן חיות פלפלנד או באיזה בועה שהעולם וורוד?! חחחחחח
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-09 22:10:05
בלפלנד*
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:11:46
בדיוק, הכל מושתת על תאגידים וכסף! ולחסן עולה למדינה המוןןןןן כסף אז למה שתעשה את זה אם זה ״מסוכן״
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:12:17
מעיין תודה רבה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:12:19
הגדול שלי חוסן בכל החיסונים ובו לא עישנתי בכלל והוא יצא עם מערכת חיסונית יותר חלשה ואסטמת ילדים הבן השני שלי לא חוסן בכלל ואיתו דווקא כן עישנתי ואני יכולה להגיד לך בפה מלא שהוא יותר בריא . למה? לא יודעת תעשי את החישובים שלך, אני את שלי עשיתי
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-09 22:13:19
למדינה לא עולה כסף , המדינה מרוויחה מיזה שאנחנו האזרחים משלמים מכספנו והם מקבלי עמלות וכו׳ , לא צריך ללמוד כלכלה בשביל לדעת את זה
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-09 22:13:47
לכו תקראו ובאמת תחקרו ואז תדברו פליז
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:13:55
לא יודעת קשה לי לעשות חישובים כי נגיד בסביבה שלי כולנו מחוסנים וכולנו טפו טפו בריאים כמו סוסים
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:14:04
אתן אומרות מלא דברים לא קשורים כי אין לכן ידע
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:14:22
ממתי האזרח משלם על חיסון??? לעולם לא הייתי צריכה לשלם על שום חיסון זה לגמרי מסובסד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:16:30
בואי נסכם דבר כזה אוקיי? , אם יש לך ספק של 1% שהילד שלך יפגע במוח שלו (בעיות נוירולוגיות כאלה ואחרות..) בגלל חיסון כזה או אחר שבחרת לחסן אותו, את תלכי ותעשי מחקר כי את אמא והתפקיד שלך בעולם הוא לבדוק את הדברים האלה?.. זה מה שלי היה וזה מה שאני עשיתי ולכן בחרתי לא לחסן יותר בחיים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:16:33
להפך נגיד וחיסון גורם לאוטיזם, את יודעת כמה עולה אוטיסט למדינה? המון!!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:17:56
כן ברור שעוד אקרא על זה והכל ובאמת אחקור אבל רוב הסיכויים שכן אחסן בסוף פשוט בפחד חח
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:18:07
שאני אשלח אותך לחברות שלי שהילדים שלהם על הספקטרום כי למדינה אין משאבים כמו כוח אדם לכן הם הולכים לגופים פרטיים? אפילו מדברים על זה ברדיו די עם הניתוק באמת די במקום לדבר שטויות לכו תבדקו בנות
0 תגובות
5 אהבו
2023-04-09 22:18:48
מממ את מדברת על החיסון של גיל שנה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:19:10
עזבי ואנחנו מדינה קטנה, נראה לך שבכל מדינה יש לך ביטוח בריאות?! זה בחו״ל רק למי שעשיר… אז שוב אני אומרת ידע - זה כוח בהצלחה❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:19:51
אני מדברת על כל חיסון וכן אני מתנגדת חיסונים למרות שבעבר התחסנתי וגם לקורונה ומצטערת רצח.
0 תגובות
5 אהבו
2023-04-09 22:20:39
מממ אני מאוד אשמח למחקרים אקדמאיים בדגש על אקדמאיים אם יש לך בתחום, אני לא מתעצלת לקרוא.. אבל בנתיים כל הדברים שראיתי נגד חיסונים זה פוסטים בפייסבוק או כתבות במאקו
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:20:57
https://youtu.be/tjCe0Zoibog תתחילי בזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:21:36
בדיוק האזרח לא משלם על החיסון - מקבל מתנה מהמדינה בשביל שישלם עליו אח"כ כל החיים ברדיפה טחרי תרופות כי הגוף שלו חולה ואין לו מושג בכלל או את הידע לעשות את הקישור וכמה אוטיסט שלא יכול להביא ילדים לעולם עולה למדינה לעומת אדם בריא שמביא ילדים?? כלום ושום דבר. ועכשיו באמת סיימתי פה את השיח כי לא הולכת "לשכנע" אף אחת וזה לא מעניין אותי כשרוצים לשמוע באמת ולא בשביל להתריס ולגרום להתססה כאילו לא חסר לנו מזה מספיק אני מגיבה ומגבה בהוכחות. כי יש לי כאלה בשפע.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:22:31
מממ- ממליצה לך על סוראמין לניקוי רעלים ואבץ.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:23:26
כל מה שטבעי הוא המגן הכי טוב לגוף לא סתם אנשים לפני מאות שנים ואלפי שנים חיו במשך מאות דורות
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:24:21
מממ- את יודעת איך בית מרקחת נראית במרוקו?? חנות תבלינים!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-09 22:26:58
לפני מאות שנים אנשים היו מתים משפעת פשוטה! כשהיו נגיפים היו מתים פי מאות יותר ממה שמתו עכשיו בקורונה!! וטליה חנה לגמרי לא באתי להתסיס ביקשתי בקשה פשוטה אבל איכשהו השתלטתן לי פה על הפוסט אבל בסדר זורמת.. ברור שהיה לך בפוסט הקודם יותר כיף ונעים כי התגודדתן כל המתגנדות חיסונים והסכמתן אחת עם כשניה, אפילו לא הגבתי לכן שם כי לא רציתי להיכנס לכן באמצע השיח אז לא הבנתי למה באתן גם לפה. ושוב באמת לא בקטע להתסיס אשמח למחקרים אקדמאיים אם זה יש כאלו
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-09 22:28:56
ובנוסף אני לא ממש רוצה לשמוע כי אתן מפריחות אימה בלי שום ביסוס, אשמח לביסוס מוכח שלפחות אדע שלא מפחדת לחינם..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-09 22:32:17
מחקרים אקדמאים שמסובסדים ע"י אותו ראש שמסבסד את חברת התרופות? לא ממש לא. אבל יש טונות של עדויות של רופאי משפחה רופאים בכירים רוקחים אחיות טיפת חלב כאן בישראל בקנדה בבריטניה וגם קצת בארה"ב שהעידו ואמרו את האמת אבל השתיקו אותם והוקיעו אותם מהמערכת לחלוטין כי בחרו ללכת עם האמת. "מפריחות אימה" - אז אל תצפי בחדשות כי מה שהם עושים 24/7 זה להפריח אימה. לא נאה ויאה לך ולא מעוניינת לא חייבת להתחיל אפילו לקרוא.
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 00:54:33
חיסון זה חשוב ואת לא תוכלי לחיות עם עצמך אם הילד יחלה במחלה מסכנת חיים שיכלת להגן עליו מפניה. מכירה באופן אישי כיוון שאני חיה בשכונה של היפים אמא שלא חיסנה נגד חצבת ושהייתה התפרצות לפני כמה שנים הילד שלה היה במצב מאוד קשה בבית חולים והיא אכלה את עצמה ממש שהקשיבה לכל מיני הזויים ולא חיסנה. אני עצמי חיסנתי את שני ילדי והם בריאים וחכמים ומפותחים לגילם. אם זה הריון ראשון שתלדי, תראי כמה קל לתינוקת להדבק בכל מחלה שמסתובבת וכמה חשוב להגן עליהם במה שאת יכולה מפני מחלות מסכנות חיים. למשל, היית מוכנה לקחת את הסיכון שבנך יחלה בשיתוק ילדים? הייתה התפרצות לא מזמן. זה מחלה שאפשר לסיים איתה עם אברים משותקים לכל החיים. סבתא שלי לא נתנה לילד שלה שנתיים לצאת מהבית עד שהמציאו את החיסון כי זה היה כל כך נפוץ, ואת לא תחסני? חוץ מזה כפי שכבר אמרת הפריכו את דבריהם של מתנגדי חיסונים לא פעם על ידי מחקר אמפירי ראוי.
0 תגובות
12 אהבו
2023-04-10 00:57:42
וממש עצוב לי שהפוסט שלך גרר תגובות הזיות. הבנות האלה לא יקחו אחריות אם הילד שלך יפגע כתוצאה ממחלה. ( החיסונים המאושרים על ידי משרד הבריאות בטוחים לשימוש ) ובזכותן ובזכות שכמותן המחלות האלה לא נכחדו מהעולם. אם את רוצה להווכח בכח של חיסונים תקראי איך הכחידו את מחלת האבעבועות השחורות מהעולם בויקיפדיה
0 תגובות
12 אהבו
2023-04-10 01:03:09
חיסון לא גורם לאוטיזם. מה שכן התסמינים הראשונים לאוטיזים אפשר לזהות בגיל שבו מתקבלים חיסונים, אף על פי שזה תופעות לא קשורות. ההורים לילדים האלה הרבה פעמים מרגישים חסרי אונים ומאשימים את החיסונים כדי להרגיש שליטה או הבנה של המצב. אבל אוטיזם זה דבר מולד. בגדול זה כמו שאני אגיד שבגלל שהתרנגול קורא בבוקר, זורחת השמש. נכון שהדברים קורים אחד אחרי השני אבל ברור שהשמש תזרח בבוקר גם אם כל התרנגולים ידמו ויכחדו מהעולם.
0 תגובות
11 אהבו
2023-04-10 01:09:51
אגב בנוגע לטענה המטופשת שדורות קודמים היו בריאים יותר כי לא התחסנו מדובר בקשקוש מוחלט. לפני המצאת החיסון הגיל הממוצע של אנשים היה 30! למה? כי המון ילדים מתו מתחת לגיל חמש וזה היטה את הסטטיסטיקה. לא היה איך להגן עליהם. תחשבי שאפילו מדקירה של קוץ היית יכולה לחלות בצפדת שזו מחלה נוראית וילדים מהרגע שמתחילים לזוז לא שומרים על הגיינה. הם נדקרים נשרטים מתלכלכים ומכניסים לפה דברים שלא היית מדמיינת. המינימום שאת יכולה לעשות זה להגן עליהם בחיסון
0 תגובות
12 אהבו
2023-04-10 01:11:59
באופן כללי ממליצה לפתוח בויקפדיה אפילו את הערכים של המחלות מפניהם מחסנים - צפדת, שעלת, דלקת קרום המח , פוליו, ודומיהם. אני מבטיחה לך שזה יעשה לך רע על הנשמה, אבל אחרי זה את תרוצי לחסן.
0 תגובות
8 אהבו
2023-04-10 01:13:29
היום הילד שלי זחל בחוף הים ופתאום נחתך ממסמר חלוד שהיה מוסתר בחול. לא נעים, אבל יכולתי לשים יוד ולגמור את הסיפור בזה. הייתי שקטה כיוון שידעתי שהוא חוסן לטטנוס השנה.
0 תגובות
9 אהבו
2023-04-10 01:16:21
ןעוד דבר. אני ממש לא חושבת שהאפיל קצוב הזו היא המקום לקבל חיזוקים לחיסון… ראית הפוסטים ההזויים שעלו פה לאחרונה? את לא יודעת איזה אדם יושב מאחורי המקלדת. שיש לך בעיה רפואית את מתיעצת עם רופא. המקרה כאן לא שונה
0 תגובות
9 אהבו
2023-04-10 01:16:41
מקווה שקצת איזנתי את השיח😚
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 02:21:49
וואו הודיני תודה על האיזון, לא ידעתי מאיפה להתחיל ❤️ מבחינתי (שוב, מבחינתי) מדע זה לא ״מאמינה״ או ״לא מאמינה״ אלא עובדות שמבוססות על שנים ארוכות של מחקרים ופיתוח, תמיד יהיו ותמיד היו תאוריות קונספירציה וכל אחד רשאי לבחור איך לנהוג בגופו/ בגוף ילדיו ולקחת בחשבון שישלם את המחיר על הבחירה שלו. חיסון זה שימוש גאוני באיך שעובד הטבע על מנת לחזק את הגוף מפני מחלות (חושפים את הגוף לחלק מ- או לנגיף מומת/מוחלש על מנת שהמע׳ החיסונית תלמד אותו ותזכור איך להתמודד איתו בקלות במקרה שתפגוש בו שוב). החיסון נגד קורונה אולי מעורר חשד כי אושר כל כך מהר אבל כשקוראים על זה מבינים שהאישור המהיר היה רק תודות לזה שהטכנולוגיה כבר הייתה מאוד מפותחת והרשויות הרגולטוריות עבדו יחד עם חברות התרופות בגלל הדחיפות. זה נכון שהכל מונע מכסף, אבל כמו שאמרת ילד/אדם חולה עולה למדינה משמעותית הרבה יותר מאדם בריא שעובד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 04:10:22
ואו הודיני אין לך מושג כמה הייתי צריכה בול את כל מה שכתבת!!! מסכימה עם כל מילה ומילה, תודה רבה רבה לך ❤️ כאילו חיכיתי למישהי שתזכיר לי למה עושים חיסונים והגעת חח רחלי לגמרי בן אדם חולה עולה הרבה יותר למדינה אין פה בכלל ויכוח בין אם זה תרופות מסובסדות (כןכן ויש כאלה שהוא משלם עליהם באופן פרטי) ומקבל קצבאות כבר מגיל 0 ועד גיל מוות!
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 05:20:56
טליה חנה , עזבי אותך מי שרוצה ובאמת אכפת לה תלך לבדוק מי שלא בעיה אך ורק שלה. כשאני הייתי בבתי חולים ובטיפות חלב אף אחד כולל הרופאים לא אמר לי מה יש בתוך החיסונים כי הם בעצמם לא יודעים העיקר לתת חיסונים בלי לדעת מה המרכיבים של החיסון. למשל אני התחסנתי בחיסון הפפילומה בגיל 18 והיום החיסון הזה נחשב לאחד החיסונים הכי מסוכנים בארצות מסויימות ולא סתם
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 05:22:10
אז שוב מי שרוצה ללכת עם העדר כי זה מה שסיפרו לכן מילדות שהחיסונים זה וואו אז בבקשה לכו תתחסנו אף אחד לא מונע ממכן אבל אל תצפו להעלות פוסט בנושא עם שאלות ובסוף אתן רוצות שיענו לכן מה שאתן רוצות לשמוע, חחח זה בדיחה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 05:26:01
אני מאמינה בתזונה , ובדברים טבעיים, וברפואה הסינית שהיא בעצמה מבוססת על טבע. אפילו הרמב״ן הצדיק לפני מאות דורות הלך על פי השיטה הזאת, וידע דברים בלי חדרי מחקר, בלי מחקרים וכל השיט הזה, והוא נחשב עד היום לאחד האנשים הכי חכמים בעולם הרפואה 🥰ואת זה לא אני אמרתי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 05:31:53
טליה חנה איך הגעתי לזה ? הבן שלי הגדול אסמתי, והיה סובל המון כשהיה תינוק ברמות לא הגיוניות, היו מביאים לי כמויות של סטרואידים שלא היו פותרים את הבעיה אלה כמו ״פלסתר״ עד שאמרתי שזה לא הגיוני לתת לתינוק קטן כל כך הרבה סטרואידים ולט הסכמתי לזה בשום צורה!! במהלך הזמן גם הסטרואידים האלה היו מכניסים אותו להתקפי זעם (כי זה משפיע על מערכת העצבים) , הייתי מדברת עם אימהות והן גם העידו שזה מה שזה עושה וגם הרופאים עצמם. עד שפגשתי מישהי במקרה, שהכירה לי את ד״ר צחי זילבר שהוא מתמחה ברפואה הסינים שאני מודה להשם ששלח לי אותו, הוא הציל לי את הילד עם הפורמולות שלו. ואת הקטן שלי שהיה בסכנת חיים עם סלמונלה בטיפול נמרץ אז כן בטח שאני מאמינה במה שטיבעי כי אני אמא אחראית וחרדתית שבודקת הכל מכל הכיוונים. ולא הולכת אחריי העדר כמו כולם כי זה מה שלימדו אותי מילדות וזה הכי קל, ממש לא, הגעתי לזה דרך ה״חולי״ של הילדים שלי בזכותם 💙
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 05:37:12
הסינית*
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 05:38:15
מממ את כתבת אל תצפו להעלות פוסט בנושא עם שאלות. אני ממש ממש כתבתי ברור מה אני מבקשת בפוסט ולרגע לא שאלתי שאלות בנוגע לחיסונים, התגובות של הודיני ושל עוד בודדות פה אלה בדיוק התגובות שחיפשתי וביקשתי אחרי מסע ההפחדות שקראתי בפוסט של מתנגדות החיסונים
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 05:42:32
אז עם מצאת את מה שחיפשת יופי חיים שיהיה לך בהצלחה ובבריאות כמובן🧡
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 06:32:25
אחותי עובדת בהראל, עושה ביטוחים. יום אחד היא מתקשרת לאישה שואלת אותה אם היא רוצה לעשות ביטוח סיעודי לילדים שלה, והאישה פשוט מתחילה לבכות לה בטלפון. אחותי הייתה בשוק, לא ידעה מה לעשות עם עצמה ואז האישה מספרת לה שלפני שנה הבן שלה חלה בפוליו כי היא לא חיסנה אף אחד מהילדים שלה, ועכשיו הוא משותק מהצוואר ומטה, והרופאים אומרים שכנראה כך יישאר, ולכן היא לא יכולה לעשות לו ביטוח סיעודי כי חברות ביטוח לא מכסות דבר כזה. אחותי סיימה את השיחה מזועזעת, ואני רק הבנתי שטוב אני עושה לילדים שלי שאני מחסנת אותם החיסונים חשובים כאלה. אני לא מחסנת שפעת נגיד, אבל פוליו, חצבת, אדמת, טטנוס וכאלה, ללא שום ספק.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 07:15:06
וואו דושה...עצוב... מרוב סיפורים לכאן ולכאן את לא יודעת למי להאמין🤦
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 07:17:24
ואו דושה איזה נוראי.. אני גם מכירה אישית מישהי משותקת מפוליו.. נוראי!
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 07:22:12
אוף דושה סיפור עצוב ממש, הבעיה הגדולה יותר בעייני היא שמתנגדי חיסונים מסכנים לא רק את עצמם וילדיהם אלא גם את האוכלוסיות מדוכאות החיסון שאסור להן להתחסן מסיבות רפואיות.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 07:22:24
סאנשיין מה הקטע שלך לחפש אנשים על המילה הודיני כתבה פה מגילה סופר מכבדת לשני הצדדים ומשפט אחד שלא בא לך טוב לעין ועל זה את קוטלת. ואם כבר תשקורת, התשקורת כלכך מחפשת להוציא את הממשלה לא בסדר בכל דרך אפשרית שאין להם שום סיבה לשתוק על החיסונים אם הם יודעים שהם לא טובים. בשבילהם כתבה של ״חיסון גורם לאוטיזם״ עם הוכחות זה הדבר הכי טוב שיקרה להם- שוב חזרו לנושא כספי- ירוויחו מזה המון רייטינג ותודעה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 07:23:41
נכון רחלי ובגלל שיש חיסיון רפואי את לעולם לא תדעי אם בגן יש ילדים מחוסנים או לא.. כשעשיתי אתמול חיסון שעלת סתם שאלתי את האחות מה הקטע של זה והיא הסבירה לי שתינוק נולד לא יודע להשתעל ולפני כמה שנים היו לנו כמה מקרי מוות בירושלים בגלל שהייתה התפרצות ולא חוסנו
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 07:32:05
גם אני מכירה אישית מישהי שהתינוק שלה היה מאושפז עם שעלת וזה פשוט סבל בל יתואר ואנונימית לך אני אומרת אף פעם אל תושפעי מדעות של מישהי שאין לך מושג אפילו איך היא נראית , בטח לא בדברים ככ מהותיים ובאפליקציה ההזויה הזו. קחי לך מישהו מוסמך רפואית שאת מכירה וסומכת ותבדקי
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 07:38:24
רבקה תודה רבה את צודקת ודאי שאת צודקת, בהריון הכל כלכך מפחיד אותי וכאילו מחפשת אישורים לכל דבר כי שיקול הדעת משתבש כלכך הרבה דעות לפה ולשם בכל תחום. סנשיין קוראים לנו למתחסנים כל יום ובכל מקום עדר כבשים הכל בסדר זורמים יודעת שזה לא משהו אישי נגדי כמו שזה לא אישי נגדך ונגד הסיפור של בנך.. כשאמרתי קול שפוי זה אומר שזה בשבילי קול שפוי ברור שבשבילך זה לא ההגדרה לזה. בקיצור שיהיה לך ולילדייך בריאות שום דבר פה לא אישי נגדך.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 08:11:56
לכו תתחסנו מישהו אמר לכן לא להתחסן?! לא הבנתייי כולה ציינו עובדות. חחחח למה אתן לוקחות קשה כל דבר?! גם אני יכולה להגיד שאתן מתנשאות שאתן מתיימרות ואומרות שהחיסונים זה אלוהים. אבל אני לא אומרת לכן את זה להיפך. ויאלה די לטחון את הנושא
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 08:13:13
רק רוצה להגן על שמי הטוב, כתבתי הזויים כי האנשים הללו שדיברתי עליהם אכן הזויים. מכירה אותם אישית ומבחינתי הם חיים ביקום מקביל. מאמינים בכוחות ריפוי של קרסטלים מעשנים גראס ליד הילדים ומאמינים שילד צריך לינוק עד גיל 6 ומאמינים שכל העולם שינה את התדר של הצליל ״לה״ ולכן כולם עצבניים ( אחת מתאוריות הקונספירציה המטופשות ששמעתי) אז בעיניי הם בהחלט הזויים. כפי שכתבתי קודם בעיניי האפליקציה הזו היא לא המקום ליעוץ בנושאים רפואיים את זה צריך להשאיר לאנשי מקצוע שלמדו עבדו והתמקצעו שנים בתחום ולא לבחורה אנונימית שמי יודע מי היא ומה היא מאחורי מקלדת
0 תגובות
5 אהבו
2023-04-10 08:16:03
אני יודעת שלא אשכנע את המשוכנעים נגד חיסונים. זה כמו לדבר אם דתיים. זה חסר טעם לנהל דיון עם מישהו מאמין כי לא משנה מה תאמרי הוא בחר להאמין וזהו. אני אישית מתרחקת ממתנגדי חיסונים כי אין לדעת באיזה מחלות הם עלולים להדביק אותי ואת ילדי
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 08:26:28
קודם כל את לא צריכה לפחד,וגם אם את מפחדת אולי כדאי שתבדקי למה את מפחדת אני אישית לא קוראת לעצמי מתנגדת חיסונים שכל אחד יעשה מה בא לו אני לא אבוא ויפתח על מי שמחסן,אבל כמו כל דבר הייתי ממליצה כן לבדוק מה זה חיסונים תופעות לוואי וכו׳,ואחרי זה תחליטי מה שתחליטי ופשוט תהיי שלמה עם זה ככה לא תפחדי מדברים שאומרים או שאת קוראת. וקצת עצוב שהורים מספרים סיפורים אישיים שלהם על פגיעות מהחיסונים (אני אישית מכירה שתי נשים מקסימות שחיסנו והילדים נפגעו מזה) וחצי מהנשים פה פשוט אומרות שאם זה לא מדעי אז מה שההורים האלה חווים זהחארטה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 08:27:02
וכן,לקחת אחריות על מה שבחרת כמו בכל דבר בחיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 08:29:13
https://www.facebook.com/100081575580911/videos/1654357494961265/ תחקיר מול אחד מבכירי המדענים של חיסוני השגרה. לא נוטה לכתוב כאן בכלל ובטח לא לדבר בחיי היומיום על הנושא הזה, אבל הייתי ממליצה לכן להסתכל על הסרטון הזה, אחריו תחשבו מה שאתן רוצות..
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 08:37:54
וואו כמו בכל פוסט של חיסונים את תשמעי דעות נחרצות ומשכנעות בעד ונגד. לפני החלטה כזאת חשובה של לא לחסן ממליצה לך לבדוק מול גורמים מקצועיים ומוסמכים לפני שאת מסיקה מסקנות. אני אישית מחסנת כי אני כן סומכת על גורמי הרפואה שחקרו ובדקו והמטרה שלהם להועיל ולרפא אני לא מאמינה בקונספירציות למיניהם... עובדה שמחלות ילדות קשות הוכחדו כמעט בזכות החיסונים. לאן נעלם הפוליו הנוראי? חזרת?חצבת?שעלת? כלבת? המציאות מוכיחה את התועלת המופלאה של החיסונים מכבדת את מי שחושב אחרת אבל זו דעתי.
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 09:11:38
תמר, נכנסתי לסרטון.. הוא אומר שם שחלק מהחיסונים מכילים חלק מעובר שהאם הפילה.. מה שמעלה את החשד למה הרבה רופאים משקרים לאמהות שלעובר יש מחלה גנטית והן צריכות להפיל... פשוט מפחיד.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 09:11:50
.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 09:12:00
.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 09:12:13
בחירה אימהית אלק..
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 09:13:49
חחחח פיקאצ'ו הם יכולים ומוכנים לומר מה שבא להם העיקר שכולם יתחסנו הם ימכרו את הנשמה בשביל כסף
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 09:13:55
אגב, מה איתך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 09:25:31
איתי הכל בסדר חנה, מה שלומך?? 😍😍
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 09:55:02
תמיר מספיק להיכנס לפרופיל של הבחור שפרסם את הסרטון בשביל להבין במה מדובר, הכל לא טוב לו חח מהממשלה ותעשיית הבשר וחיסונים ועד מנורות לד ביתיות 🙄 בכיר לא היה בכיר לא מעניין שמים בחור עם חליפה וקול בס וישר לוקחים אותו ברצינות, זה כמו השמאלנים הקיצוניים שהיו פעם בדרגות גבוהות מאוד בצבא להקשיב להם? כמו שהיה את ניר שהיה קצין ואז הלך לאח הגדול שמאלני קיצוני מישהו לוקח אותו ברצינות? ואיזה כסף חנה איזה כסף המדינה מרוויחה מזה שהיא מחסנת היא רק מפסידה מזה היא זאת שמסבסדת את זה את פעם שילמת על חיסון? לא! אז מי שילם? איזה מן אינטרס מוזר יהיה למדינה לדחוף לך חומר שיעשה אותך חולה? או בכלל לגרום לנזק לתינוק שרק נולד? מה האינטרס? שישב בבית כל חייו יקבל קצבה מגיל 0 ולא יכניס כסף למדינה ממיסים? לסבסד לו תרופות וחינוך מיוחד את יודעת כמה זה עולה? כן אנשים חולים יוצא להם כל חודש לקנות תרופות שלפעמים לא בסל או השתתפות עצמית יקרה אבל זה לא משתווה לעומת מה שהם מקבלים במשך כל חייהם מהמדינה בנושא פיננסי, אם המדינה הייתה יכולה ואם הכלכלה והמדע היה מאפשר תאמיני לי שהם היו עושים הכל כדי שכולם יהיו בריאים כמו סוסים ילכו לעבוד ויכניסו כסף לקופה של המדינה ולא ישבו בבית ורק יקחו..
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 10:06:37
אני התחסנתי וחיסנתי את הבן שלי בכל החיסונים. כאחת שיש לה תואר שני במדעי המוח חיסונים לא יכולים לגרום לאוטיזם, פשוט מבצעים חיסונים בסמוך לאבני דרך התפתחותיות חברתיות ולכן אנשים משליכים את זה על החיסונים גם כמנגנון הגנה "לא אני יצרתי ילד אוטיסט". לצערנו טרם נמצא גן ספציפי שקשור באוטיזם לכן גם אם מסיבה כלשהי של כל התיאוריות קונספירציה האלה היו רוצים לשנות את הdna שלנו דרך חיסון mRNA (מה שלא אפשרי) עדיין לא היה ניתן לעשות זאת כי אין גן ספציפי שאחרי על זה. אז למה רואים בשנים האחרונות יותר מקרים של אוטיזם
0 תגובות
5 אהבו
2023-04-10 10:09:27
המשך; קודם כל מודעות מביאה לאבחון, אם בעבר הורים שהילד שלהם היה בתפקוד גבוה לא היו לוקחים אותו לאבחון כי הוא בסדר תלמיד מצטיין אבל פחות חברתי והיום משליכים את זה על דברים אחרים צורך חברתי וויסות חושי וכו' וכו' אורך החיים המודרני, אנחנו מתחתנים ומביאים ילדים בגיל מאוחר נמצא קשר בין אוטיזם לבין גבר מבוגר שמביא ילדים כנראה עקב שינוי של איכות הזרע
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 10:34:19
אני מבינה את הקושי העצום בלהבין שתעשיות הפארמה לא באמת רוצות בטובתנו ובבריאותנו, זה פסיכי ובלתי נתפס. ואנונימית, אני מבינה מה שאת אומרת על העמוד של הבחור שפירסם, לא מדברת איתך על הדברים האחרים שהוא מפרסם אלא רק על זה. איך את יכולה לומר שלא מעניין בכיר בתעשיית הפארמה? הרי כאשר את בוטחת בהם ומחסנת את עצמך ואת הילדים שלך זה אותם בכירים בתעשיות בפארמה, אז זה פתאום שונה? מי שעשה את הסרטון זה לא הבחור שפרסם אותו, את יכולה לגגל את השם של הבחור בסרטון, אפילו אולי לראות תמונות שלו ואז אולי יהיה לך יותר קל להבין שאדם שאחראי על החיסונים שנותנים לנו אומר בפה מלא שיש שם חומרים של עוברים אנושיים וחיות וכל מיני דברים מוזרים. ואחרי כל החפירה, אחזור למשפטים הראשונים שלי - אני מבינה את הקושי העצום בלהבין את הדבר הבלתי נתפס הזה!
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 10:40:39
תמר, ואם יש שם חומרים מוזרים... אז מה? נכון חיסון עשוי מדברים לא ממש נחמדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 10:42:44
הודיני, תודה על הקול השפוי וההדבר המפורט 🙏🤍
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 10:45:23
תמר אני התחלתי לראות את הסרטון ופשוט הפסקתי, מה מעניין אותי שיש בחיסונים עוברי שרקנים או חלבון ביצה או שומן חזיר? הוא אמר חד משמעית שלעוברי שרקנים יש יכולות לחסן לשפעת או לא זוכרת למה, אז ברור שיתשמשו בזה, אלא במה? לי זה לא חדש שמתמשים בחיות לא רק למאכל אלא גם לחיסונים ותרופות וניסויים ומה לא, זה קשה לקבל ולתמוך בזה אבל מקבלת כי אין ברירה וחיי אדם חשובים יותר ועד היום כמה שנהיינו מפותחים עדיין לא מצאו נוגדי חיסונים בבננה שאפשר להחליף בשומן חזיר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 10:47:07
תמר רק לידע כללי גם במוצרי טיפוח איפור ושמפו עושים ניסויים על חיות ומשתמשים בהם לתעשיית הטיפוח
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 10:54:15
אני לא משתמשת בשום דבר מהתעשייה הכל טבעי.. דאודרנט, סבונים, הכל
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:01:41
ברור שיש מאמא
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:03:47
ממליצה לך לקרוא עובדות באינטרנט. כן לחקור לפני כל חיסון אבל ממש לא לוותר . ולעשות את השיקולים שלך . לא להאמין לכל אחת שאומרת שקרה לאחיין שלה משהו. לפעמים קורים דברים בסמוך לחיסונים שלא נדע ומקשרים את זה לחיסון למרות שאין קשר
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 11:34:26
הנה קול שפוי עבורך. חיסונים זה אחד הדברים המופלאים שבני האדם יצרו כחלק מהתפתחות האדם והמדע. פעם אנשים היו חיים עד גיל 40-50 והיום אומרים על מישהו שמת ב65-70 שנפטר צעיר. את יכולה לחסוך לילדים שלך כל כך הרבה כאב וסבל, שלא נדבר על סיכון מטורף במחלות שכבר לא קיימות היום (וחוזרות מדי פעם בהיקפים קטנים בגלל מתנגדי חיסונים למיניהם) כמו פוליו, אבעבועות, חצבת… ועוד הרבה מחלות שפעם היו הורגות במקרה הרע ובמקרה הטוב גורמות לסבל אדיר ונזקים בלתי הפיכים. תתייעצי עם רופא ויגידו לך לבד. היום בעקבות הקורונה שהייתה מכה קשה ומערערת מאוד אנשים לא הצליחו להתמודד נפשית וחיפשו את הקונספירציות והשטויות האלה והמציאו מלא חרטא שמסתובבת ברשת. לגבי חיסונים ואוטיזם- תקראי מי זה דר. אנדרו וויקפילד ותגידי לי את…. הבן אדם פושע שהכניס את הדבר הזה לראש של אנשים וקיבל על זה כסף. וגם הודה בזה. ומאז זה צץ כל פעם ללא שום סימוכין ושום מחקר שמגבה דבר נוראי כל כך. אני אישית רושמת את הבן שלי רק למחוסגן, חשוב לי שהוא ייחשף רק לילדים מחוסנים ולא לאוכלוסיה שמסכנת אותו ואת אחותו שתבוא ותהיה קטנטנה וכל ילד שלא מחוסן יסכן אותה.
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-10 11:41:30
אנונימית, אשכרה שפוי! תודה רבה לך צודקת ביותרר
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:44:18
לאאא הבנתי למה אמרתן עליה שהיא מתנשאת? וואלה כתבה אחלה.. זה שאתן לא מחסנות זה לא סותר את זה שהיא רוצה "קול שפוי" בעד חיסונים. מבחינתכן קול שפוי זה נגד חיסונים אז סלמתק הכל טוב.. מה העליהום הזה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:45:35
מחוסגן 😅 בגלל אנשים כמוך הייתה שואה... ככה הם החרימו יהודים כי אמרו שיהודים מפיצע מחלות..
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 11:47:45
תודה אודל צודקת לגמרי! פיקאצו איך את משווה בכלל לא הבנתי? פה הם ליטרלי מפיצים מחלות! ילד לא מחוסן- נדבק- מפיץ מחלה נשבעת שככה זה עובד
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 11:48:16
מעצבן מאוד ההשוואה!! באיזו זכות את מוזילה את השואה ככה??
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:49:00
אם כבר אז החיסון פוליו מדבק דרך הצואה של המחוסנים.. אם כבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:49:38
את תקראי לילד שלי מפיץ מחלות? מי את? חצופה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:54:13
את כנראה לא מבינה את ההיגיון של חיסונים ומחלות. אם יש עכשיו התפרצות של מחלה והילד שלך לא מחוסן ונדבק הוא מדביקים אחרים- וזאת ההגדרה להפצת מחלות לטוב ולרע! גם עכשיו אם יש שפעת ואני לא מחוסנת ואני נדבקתי והדבקתי את הבן זוג שלי אז כן זה נקרא שהפצתי את המחלה מה לקחת את זה קשה זה הביטוי הכי רלוונטי לתופעה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:54:44
אבל להוזיל ככה את השואה ולהשוות את זה שמישהי מעדיפה לשים בגן עם ילדים מחוסנים לשואה, לזה כבר אין הגיון
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:55:05
זה שקרים שהתקשורת מפיצה כדי לגרום להפרד ומשול.. דיי להאמין לכל דבר
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 11:55:26
שקרים? שמחלות מדבקות זה שקרים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:56:02
לא הוזלתי את השואה, אמרו בשואה לעולם לא עוד... והנה... עוד ואיך זה כל המשפחה של סבא וסבתא שלי נספו בשואה אז אני האחרונה שתזלזל
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 11:56:17
יום טוב זה דיון מיותר לשני הצדדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 12:00:21
למה מישהו מוציא אותכם להורג שאתם לא מחסנים? בחירה חופשית שלך לגמרי לא לחסן כמו שבחירה חופשית שלה לגמרי לשים את הילד שלה בגן עם ילדים מחוסנים בשביל לשמור על התינוקת הקטנה בבית שעוד לא מחוסנת. את היהודים שנאו ורצחו סתם על עצמם היותם יהודים, או שהם מצליחים מדי או מסריחים מדי או אלוהים יודע מה הם אמרו שם בשביל להצדיק את המעשה. מנגד לזה בך אף אחד לא טובח או מפטר או מעיף מהדירה או עשירית ממה שעשו להם.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 12:01:51
שכחת את התו הירוק, ואת אלפי המפוטרים שלא הסכימו להתחסן בחיסון נסיוני, ואת האפליות, ואיסור כניסה למסעדות ומופעים.. ואת הפצת השנאה בתקשורת לא נשכח ולא נסלח
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 12:02:48
ושכמעט הרביצו לי ברחוב כי העזתי לנשום שכפו עליי לחסום את איברי הנשימה שלי לא נשכח ולא נסלח לעולם!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 12:09:01
תו ירוק? מה שביקשו ממך או להתחסן או לעשות בדיקה? היה קשה לעשות בדיקות? וזה שביקשו ממך לשים מסכה איך זה קשור לחיסונים? ואם לא התחסנת ועוד הסתובבת בלי מסיכה אז איך את לוקחת קשה את המונח ״מפיצת מחלות״? טוב את מוגזמת כבדה ורדיקלית לי מדי כמו שכתבת הדיון מיותר לשני הצדדים חג שמח
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 12:12:36
למה שאעשה בדיקה פולשנית כל יומיים? למה שאחסום לעצמי את איברי הנשימה? למה שאסתגר בבית כי המציאו לכם שיש מגיפה? חח פיפי בינתיים המגיפה היחידה באה בעקבות חיסוני הקורונה
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 12:21:10
נכון כל העולם המציא שיש מגיפה בשביל שנסתגר בבית, את יודעת כל כמה מאות שנים צצה מגיפה שמחריבה שליש מהאנושות כמעט אבל בזכות הרפואה שיש היום והחיסונים והבדיקות שעשו והבידודים הצליחו למנוע.. אז אולי גם המציאו את השפעת הספרדית? והמגפה השחורה? וכל שלל המגפות שפקדו אותנו כל כמה שנים? את הכל המציאו? כי....? לחסום לעצמך את איברי הנשימה? יש לך את זה קצת ביותר דרמטי? ונראה לי את לא יודעת מה אומר המושג בדיקה פולשנית כי אם היית יודעת היית מתביישת לרשום למקל אוזניים שנכנס לך לאמצע הנחיר בדיקה פולשנית חח
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 12:22:41
ואת לא מדברת פה עם מישהי שהתחסנה 3 חיסונים ממש לא, התחסנתי חיסון אחד ואז אחרי שנה חליתי אז לא היה צורך להתחסן בעוד, ואת בגלל שנמנעת מבדיקה ״פולשנית״ חח אפילו כנראה לא ידעת שחלית ונדבקת ויש לך נוגדנים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 12:24:11
ואיך הגעת איתי בכלל לקורונה? יש קורונה ויש פוליו ושעלת לתינוקות אין פה בכלל מקום להשוואה, עם קורונה אנחנו עוד יודעים להתמודד אבל לשאר המחלות שמחסנים אין תרופות
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 12:33:39
רוב האנשים שהתחסנו לקורונה גם חלו בה בסוף ,לא באמת יודעים אם תופעות הלוואי נגרמו מהמחלה או מהחיסון, על הרבה מאד אנשים שמתו מדום לב הפיצו שהתחסנו למרות שזה לא היה בכלל נכון , אבל למה לתת לעובדות לבלבל לכם את המציאות ??. בכל מקרה ,כמו שאנונימית אמרה לא באמת מדובר פה על חיסוני קורונה ,חבל להוציא את הויכוח מהקשרו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 12:43:23
ואת יודעת פיקאצו אחרי הדברים שאת כותבת אני לגמרי מבינה את החשיבות של מחוסגן, אם את קוראת לחתיכת מקל עם צמר גפן שלטף אותך בנחיר בדיקה פולשנית ומתבטאת בצורה מאוד דרמטית אני חייבת לציין, מאוד מפחיד לדעת אם חלילה וחס ובאמת חלילה אחד הילדים שלך יחלה, האם תרוצי לעשות לו בדיקה? או תשלחי אותו לגן על דעת עצמך כי תחשבי שזה שטות או שזה עבר? בכל מקרה מאחלת רק בריאות לך ולילדייך ברור
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 12:45:11
רבקה את צודקת בנוגע לחיסונים ולחולי, כנראה העמידות של החיסון נורא חלשה, כי אלה שהתחסנו כמעט ולא היו מקרים שחלו ממש סמוך לחיסון אלא כמה חודשים טובים אחר כך, בכל מקרה זה לא הדיון והאמת שגם לא ממש מעניין
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 14:03:20
לא המון לא מחסנות אלא הלא מחסנות עושות הכי הרבה רעש. חד משמעית הרוב מחסנות ומתחסנות
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-10 14:03:31
ממש ממש מבינה אותך אני בעד מדע, בעד רפואה ובעד מחקרים אבל ברגע שהפכתי להיות אמא חששתי לטעות בנוגע לבריאות הילדה שלי. וגם בהריון כשהתחסנתי לקורונה היו לא מעט חששות וזה טבעי בעיניי. בסוף הלכתי עם האמת שלי המחקרים הרפואיים ולא השטויות ברשת חיסונים שעובדים במשך עשרות שנים והכחידו מחלות נוראיות שבעבר היו הורגות תינוקות וילדים. ואחת ולתמיד אי אפשר לייצר אוטיזם באמצעות שום חיסון!!!!! לא מאבחנים אוטיזם לפני גיל שנתיים ולכן אמהות שחיסנו ולפתע בגיל שנתיים גילו אוטיזם השליכו את זה על החיסון ונוצרה שמועה שלא מבוססת על שום דבר. אם את באמת חוששת ורוצה לקבל החלטה נכונה אז פורטי זה ממש לא מקור מהימן להסתמך עליו, לכי לכתבי עת רפואיים.
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 14:25:33
בקיצוררר אני ממליצה לכל אחת לעשות רק מה שטוב לה ולילדיה❤️ המון בריאות אושר ושמחה לכולנו!
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 16:50:38
וואי פיקאצו זה ממש מצחיק לקרוא באיזה דרמטיות והגזמה את מתארת את הקונה והבדיקות
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 16:50:50
מכחישי קורונה זה לא אנשים זה יצורים
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 17:08:53
את יצורה. לכי תתחסני בחיסון מס׳ 5
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 17:19:22
פיקאצ'ו נשמה שלי עזבי חול המועד לא שווה את האנרגיה 😘
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 17:22:10
צודקת, אבל זה פוגע.. אני בן אדם
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 17:23:27
אל תפגעי באפליקצייה הזאת קל לדבר חופשי במציאות פנים מול פנים לא יעזו לומר רבע מהדברים שנאמרו פה ❤❤ חיבוק
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-10 17:50:59
😘❤️ תודה יקירה
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-10 18:59:51
פיקאצו אני מנסה להבין את מה שכתבת מכל כיוון אפשרי וזה לא מתחבר לי "בנתיים המגיפה היחידה באה בעקבות חיסוני הקורונה" כי קודם כל היו חיסונים ורק אח"כ אנשים התחילו לחלות ולמות? לא ממש הבנתי🤔
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 19:09:26
חיסונים זה נושא מורכב מדובר בדבר שהועיל לרוב האוכלוסיה יש מקרים בהם פגע וזה הוכח (כמו החיסונים שניתנו לתינוקות בין 2011-2015) יש מקרים שעוד לא הוכיחו נזקים לטווח ארוך ורק אחרי שהתחילו מתן חיסונים התגלו קשרים בין בעיות מסוימות לחיסונים- כמו בקורונה חיסוני השגרה לתינוקות ברובם קיימים עוד מהדור שלנו אני אישית מחוסנת לכל מה שהילד שלי מחוסן מלבד החיסון המחומש שלא היה בזמני ורוטה פוליו תמיד היה חצבת אדמת חזרת היה בתקופתנו (אז היה משולש היום מרובע) אני לא ממהרת לחסן בהכל מהסיבה שלדעתי מחסנים מהר מדי בשנה הראשונה זו דעתי האישית והרגשתי כן חיסנתי ברוב החיסונים לא ראיתי תופעות חריגות מכירה מקרים שכן היו תופעות זה על אותו משקל של רובנו לוקחות אופטלגין ואז יש את המקרה האחד הזה… מדובר בעולם הרפואה אין 100% בסוף זה אמור להיות שיקול אישי אני לא אוהבת שיוצאים עליי אם חיסנתי לא אוהבת שיוצאים עליי אם לא חיסנתי עם כל הכבוד לטובת הכלל מה שאמא בוחרת לעשות עם הילד שלה זה בחירתה *בלבד* אל תקשיבי לכל הודעה שרצה באינטרנט כי את סתם תכנסי לחרדות, אבל חשוב לדעת את הסיכונים. הם לא גבוהים מדי, אך קיימים, כמו בכל דבר אחר. גם במחלות עצמן יש סיכון. זה הרבה שיקול דעת אישי.
0 תגובות
3 אהבו
2023-04-10 19:12:14
יש פה מלא חולות נפש שזה יותר גרוע מכל החיסונים ביחד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 19:43:49
לישלוש, אהבתי שאת מחפשת הגיון🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-10 20:43:15
תודה בנות ❤️ אין ספק שכל פעם ששוב יפחידו אותי מתנגדי החיסונים אפתח פה את הפוסט ואקרא את התגובות בשביל להירגע, מסכימה עם כולכן אבל קל לי מאוד להתערער בזמן האחרון, אני יודעת שבכל מקרה בוודאות אחסן זאת בכלל לא שאלה, השאלה היא אם אחסן מלאה בפחדים וחששות ואולי אפילו אדחה את החיסונים או אחסן במועד בביטחון מלא. חבל לי על עצמי שאני נגררת למסע ההפחדות ונותנת להן מקום למרות שיודעת שזה טרלול.
0 תגובות
4 אהבו
2023-04-11 02:50:40
יש פה מלא חולות נפש שה גרוע יותר מכל החיסונים ביחד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 10:11:07
פיקאצו את חוצפנית ברמות וחסרת פרופורציות לחלוטין!!! את משווה את הקורונה לשואה מה את מטומטמת?!?! ובדיקת קורונה היא ממש לא נחשבת בדיקה פולשנית . את אנטי חיסונים סבבה זכותך אבל אל תפיצי פה שקרים
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-11 12:01:08
מתאפקת לא להגיב על דברים שנכתבו פה נגד נשים שלא חיסנו אני באופן אישי לא חיסנתי בכלל אבל לא יוצאת נגד אלה שכן חיסנו,כי כל אחת והבחירה שלה וזה לא עושה אותי חולת נפש , ולא הופך את הילדים שלי למפיצי מחלות,שדרך אגב אם הרוב מחוסנים ושלי או של מישהי לא אז הוא לא אמור להפיץ מחלה בכל מקרה כי הרוב מחוסנים ומוגנים. דבר שני באמת אני שואלת בשיא הכנות ואשמח לתשובות לא תוקפניות כי באמת מעניין אותי וזו לא שאלה ממקום מתנשא או משהו,אבל איזה סיבה בעולם יש ל״מתנגדת״ חיסונים להמציא דברים כאלה? מצחיק שכולן רבות פה אבל בסופו של דבר עמוק בפנים אכפת לנו אחת מהשניה כי אחרת כל בשיחות האלה לא היו,ולא היינו מנסות להוכיח כלכך מה נכון ולא נכון. אז תתמקדו בזה תקבלו קצת דברים אחרים ממה שאתן עושות זה מה שעושה את העולם יפה שאנחנו שונים וכל אחד שישא בתוצאות של מעשיו לא צריך להפוך אף אחת פה לחולת נפש ולדבר ככה מסריח. אשמח לתשובה לשאלה שלי☝🏻 אולי יעזור לי להבין משהו שאני מפספסת
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-11 12:10:48
אף אחת לא קראה במילות גנאי למתנגדות חיסונים אלה לאלה ש״מפחידות חיסונים״, זה קודם כל. דבר שני אני לא אסביר שוב את משמעות המושג מפיצי מחלות, כל עוד בן אדם לא מחוסן למחלה כולשהי-חולה בה- מדביק בה הוא מפיץ מחלות וזאת אשכרה ההגדרה אין פה מקום לויכוח בכלל וזה לא בקטע רע, הבאתי כבר את הדוגמא של השפעת- אני לא מחוסנת לשפעת אם אחלה ואדביק זה אומר שאני מפיצה את המחלה משמע אני מפיצת מחלות תפסיקו לנסות לייפות את זה ותפסיקו להיעלב מההגדרה הזאת כי המושג הזה נכון לגבי אלה שלא מתחסנים ומדביקים. רוב האוכלוסיה ברוך השם מחוסנת אבל מה אם אלה שלא יכולים להתחסן עקב מערכת חיסון חלשה? כמו שמישהי כאן הביאה דוגמא גם שהבן שלה מחוסן הולך לגן אבל אחותו הקטנה תינוקת והיא מפחדת שהלא מחוסנים ידביקו את התינוקת שטרם חוסנה. מתנגדי החיסונים הקיצוניים והרדיקלים (ממש כמו פיקאצו) שמצלמים סרטון עם תמונות מפחידות של תינוקות ושמים מוזיקת רקע מפחידה- מה יש להם להמציא? כמו שאולי לא נעים לך מסרטוני ההפחדה של הטבעונים (או שאולי את גם כזאת לא שופטת) ככה לא נעים לראות את הסרטונים המוגזמים של מתנגדי החיסונים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-11 12:13:39
אגב לבוא ולספר שחיסון גרם לאוטיזם... תראי אני לא אומרת שהם שקרנים אבל להורים כנראה הכי קל להאשים את החיסון מאשר להיווכח לזה שיצא להם ילד ״לא בריא״ ומבינים את זה. מה גם שאבחון אוטיזם נעשה בטווח הגילאים של החיסונים ולכן זה נראה להם המקור לכך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:14:46
בסדר לא אומרת שצריך לפרסם דברים שיכולים להפחיד במיוחד לא לקבוצה של אנשים ש״בעד״ חיסונים. אבל שוב,למה להמציא דברים כאלה? כאילו למה שסתם קבוצה של נשים יקומו ויגידו וואלה אל תעשו חיסונים זה מסוכן וכל מה שאומרים אני באמת לא רואה סיבה למה להמציא דברים כאלה. ואם זה היה מומצא באיזשהי דרך זה לא היה כזה אישיו בעולם כי זה בכל העולם הוויכוח הזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:15:35
את ראית בכלל את הפוסט שאני מדברת עליו? על התמונה והקשקוש שהיה כתוב שם?
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:15:51
תראי אני מכירה כמה נשים שהילדים שלהן גדלו כבר וברגע שעשו חיסון מסויים נפגעו ממש קצת אחרי החיסון,ככה שזה מגוחך להעמיד ספק שזה לא מחיסון ..
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:15:58
זה ממש לא אישיו בעולם!!! פשוט מפחידי החיסונים עושים המון רעש
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:15:59
כן בטח קראתי את הקודם ואת זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:16:12
אין ספק שגם בחיסון יש סיכון מסוים כמו בכל טיפול או תרופה שאת נוטלת מתנגדי החיסונים מתמקדים רק בהם במקום להכיר בתועלת שבהגנה מפני מחלות קשות ויש עוד המון סיבות פסיכולוגיות לנקיטה בהתנגדות לחיסונים...
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:17:50
אגב רק לפני כמה ימים הופתעתי לגלות שבארץ רק כ5 אחוז טבעונים!!! וכמה רעש? כמה מסעדות? כמה אלטרנטיבות? בדיוק, רק 5 אחוז. ככה שמתנגדי החיסונים הם ממש ממש לא ״אישיו בעולם״ פשוט עושים המון רעש זה הכל.
0 תגובות
2 אהבו
2023-04-11 12:18:41
יש הרבה קטגוריות של מתנגדי חיסונים... יש שמתנגדים אחרי שבדקו מבחינה רפואית ויש אץ ההזויים שבטוחים בקונספירציה שהחיסונים הן חלק מתהליך הכחדה של האנושות ..🤷‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-11 12:18:49
תראו אני למשל בדעה שלי שאני לא אפתח אותה לגמרי פה נחשבת מתנגדת חיסונים,כי אם ישאלו אותי אגיד שאני לא ממליצה בכלל,אבל יכולה להגיד מהמקום שלי שאני לא באה בצורה מפחידה בכלל ושמחה להסביר לעומק את הצד שלי והדעה שלי למי שמעוניין , נכון יש הרבה שהדרך שבה הם אומרים את הדברים ממש לא גורמת לרצות להקשיב למשהו כמו שטבעונים מתנהגים בצורה שלא עושה חשק להקשיב להם בעליל ואני טבעונית גם כן.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:19:23
את מכירה כמה נשים שהילדים שלהם נפגעו בקטנה מחיסון? אני מכירה מישהי משותקת חצי גוף כי חלתה בפוליו ולא חוסנה, זה מספיק לי. האחוז שילדים יפגעו בגלל חיסון הוא מזערי עד אפסי אבל קיים. האחוז שילד לא מחוסן ידבק במחלה מתפרצת הוא מאוד מאוד גבוה- זה כל הסיפור.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:19:42
אני אישית מכירה מישהי שחוסנה לשפעת ומסיבוך של החיסון נפגעה והייתה צריכה שיקום. היום היא ממש בסדר והנזק שנשאר מינורי, אבל כמובן שיש תופעות לוואי וסיכונים בלקיחת חיסונים. כמו שיש סיכון לקחת אופטלגין, אנשים אשכרה מתים מאופטלגין. זה רשום לך בעלון הקטן הזה שמגיע בקופסה. וכמובן שיש גם לחיסון תופעות לוואי ויש סיכון כלשהו שקיים 1 למיליון. אבל הסיכון של 1 למיליון הוא לא שווה בכלל לסיכון שיש לך במחלה עצמה…… אז כמובן שזה קיים אף אחד לא הכחיש את זה. אבל קונספירציות למיניהן ותיאוריות מטופשות של מתנגדי חיסונים זה כבר הגזמה פראית.
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:21:05
ברור יש סיכון בכל דבר שמכניסים לגוף כמו שיש כאלה שהולכים למסעדה והזמינו מנה ומתו כי היה במנה משהו שהם אלרגיים ולא ידעו,לכל דבר יש סיכון מעבר לחיסון לא חיסון,אני אישית חושבת שאם צריך לקרות לנו משהו הוא יקרה בין אם נתחסן ובין אם לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:22:13
אבל את מודעת לזה שמחלות ילדים קשות כמו פוליו פחתו במידה ניכרת וכמעט הוכחדו מאז שהתחילו לחסן מפניהם??
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:23:33
אני גם מאמינה במערכת החיסונית שלי ובכוח המופלא של הגוף לרפא את עצמו באותה מידה אני גם מאמינה בשכנים שלי שהם ישרים וטובים ובכל זאת נועלת את הדלת בלילה...
0 תגובות
1 אהבו
2023-04-11 12:23:36
מה שכן הייתי ממליצה ממש ממש בחום לבדוק לפני שמכניסים משהו לגוף,ואז לעשות שיקול נכון והבחירה שכל אחד יבחר שיהיה שלם איתה ואם הוא שלם איתה אז זהו הכל טוב פשוט באצת אומרת בלב שלם אני לא רק קוראת תגובות באתרים כמו ״קונספרטןרית״ משועממת ורצה אחרי זה כאילו אלוהים כתב את זה,אני בודקת לעומק וכן גם מקשיבה לרופאים בחירים או אנשים שפיזית עשו חלק מהדברים,החיסונים זה תופעת לוואי של דברים אחרים לגמרי שרוצים לעשות , אבל זה נושא אחר וכבד
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:25:16
יכולה להגיד שאם לא הייתי חושבת לפחות שאני באה לטובת כל אחת ממכן לא הייתי מתאמצת לכתוב מילה,אולי אני טועה אולי לא אבל הייתי שמחה שתחקרו בכללי קצת יותר בשבילכן באמת מאהבה אני באה ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 12:25:20
חיסון פוליו אחד הדברים החשובים שקיימים. אני מחסנת את הבן שלי להכל, כולל בקסרו (שממש לאחרונה גרם למוות של תינוק למשפחה ישראלית בקפריסין שלא חוסן למנגיקוק שזה חיסון שלא נמצא בסך התרופות וצריך לקנות אותו באופן פרטי) וכולל שפעת. קורונה אולי לא הייתי מחסנת כי המחלה באמת כבר קלה במיוחד לילדים, ולצערי בבית בעלי בקבוצת סיכון ומדוכא מערכת חיסונית ע״י תרופות בגלל מצב בריאותי. פוליו חיסון מוחלש אסור היה לבן שלי לקבל מהסכנה שבצואה ידביק את בעלי, ולכן אני מממממש ממממש נזהרת (והוא כן קיבל טת החיסון המומת..)
0 תגובות
0 אהבו
2023-04-11 21:33:14
Gaia יש בנות שמקשרות דברים לא קשורים לחיסונים . ואני לא מסוגלת גם לשמוע את ההשוואות של קורונה לשואה זה מרתיח אותי . לא אישית לא מפריעה שכל אחת תעשה את הבחירה שלה זה ילדים שלה ! אבל גם לא לשקר ! איזה בדיקות פולשניות בידיוק?? מטוש באף?? כן וואלה הייתה תקופה שלא להתחסן היה כמעט ודאי להפיץ מחלה מסוכנת . שכן שלי לא התחסן בן אדם בן 40 וחלה כמעט איבד את החיים שלו ועד עכשיו לא חזר לעצמו . הקורונה של פעם זה. לא הקורונה הקלה של היום
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

מדברים על הכל
2024-05-10 02:18:12
איפה יש בגד ים (מחנות) לילדה בת שנתיים במחיר טוב??
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-13 17:52:42
קרם או ספריי לסימני מתיחה? משהו טוב אבל
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-10-15 16:57:20
מזה שבוע 13+4 ופתאום חזרו לי הבחילות מכל דבר שאני אוכלת מריחות כאבים בציצי כמו בהתחלה מזהההההה למה ככה ?!?😅
2 תגובות
1 אהבו
אמהות
2023-09-20 19:35:05
תקשיבו בנות אני חייבת עצה דחוף . יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי כל פעם אני דמה אותה לישון בסביבות שבע בערב היא מתעוררת אחרי חצי שעה וחוזרת לישון שוב ב 10 בלילה אני מרגישה שאני הולכת לאבד את זה אמלה 😭😭😭
7 תגובות
1 אהבו
משוערות מאי-יוני 2024
2023-09-13 05:15:41
מה עושים עם הבחילות?? 😨
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-04 15:54:14
איך יודעים מתי אפשר להפסיק זופרן ובונגסטה ? אם כל פעם שמפסיקים יש בחילה מעצם ההפסקה איך אפשר לדעת?
5 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-13 17:13:55
יש קפיצת גדילה בגיל שבעה חודשים?? או שזה שיניים תינוק לא רגוע בכלללללללל ! בוכה כל היום והוא לא.היה ככה
0 תגובות
0 אהבו