אמהות
2023-03-28 02:41:15
בנותתתתתת לא הבנתי למה בגיל צעיר להיכנס להריון שאין גבר תומך הורים תומכים ואין כסף וחסכונות למהההה להביא ילד לחיים של עוני ושל סבל?? למההה להיכנס לחיים קשים בגילאים צעירים? נשים יקרות אני רואה מלא פוסטים על בנות שמחליטות להביא ילד ואין להם אמצעים לגדל אותו וחיות מתרומות
תגובות
2023-03-28 03:21:46
את יודעת לפעמים אנשים פשוט מתרסקים במפתיע פתאום מפןטרים מעבודה טובה , מתגרשים, סכסוכים במשפחות למיניהן.. לא קל בחיים גם ככה .. לא מאמינה שמישהי מסכנה עד כדי כך שאומרת טוב לי אין מה לאכול אז נביא ילד שיגןווע ברעב..
שלא נדעע אבל כולנו חס וחלילה יכולים להגיע לשם
2023-03-28 03:30:17
כל ילד והברכה שלו אהובה.
כולם היום במצב כלכלי קשה!
אז מה זה אומר שלא נביא ילדים?
צריך להגיד תודה על מה שיש🙏🫶
כל אחת עושה את ההחלטה שלה,אם להביא או לא להביא.
היום כמעט ואף אחד לא מתפרנס בכבוד..זה קשה.
2023-03-28 03:30:56
לכל אחד יש נפילה אין מה לעשות..אבל חשוב לזכור שאחרי נפילה מגיעה גם העלייה!!!
לחשוב רק טובבבב ויהיה טובבב
2023-03-28 03:31:19
כן אבל יש מלא בנות 18 בלי אמצעים והורים עניים שלא יכולים לעזור נכנסות להריון אירי לילה של סקס והאבא של הילד בכלל לא בתמונה ומביאות בכל זאת זה לא שפוי מילא מישהי מבוגרת אבל ילדות
2023-03-28 03:32:30
לא מסכימה איתך רעות צריך פשוט לחפש גבר מבוסס עם עבודה ודירה ולהביא איתו
2023-03-28 03:32:37
יכולה להגיד לך שאני אמא,ואני בת 19.
וכמעט ואין לי עזרה מאף אחד ואני מסתדרת ואני לקראת גירושים !
ברוך השם על מה שיש !
אני שמה את הילד שלי לפניי.
אני קונה לו ולא לי.
2023-03-28 03:33:19
גם זה שאני מתגרשת ממנו עובד באולם אירועים זה נראה לך משכורת טובה?
לא.
נכון צריך מישהו עם ראש על הכתפיים,שיביא כסף הביתה אבל לא לכולם יש את האפשרות הזאת
2023-03-28 03:33:24
ואת מתכוונת לשלוח לגן? מה זאת אומרת את מגדלת לבד בלי עזרה ?? ומאיפה הכסף?
2023-03-28 03:33:35
לא אני לא שולחת לגן
2023-03-28 03:33:50
ומאיפה הכסף לגדל אותו??
2023-03-28 03:33:57
אבא שלי או אבא של הילד שומרים עליו ואני יוצאת ועובדת לילות כולל חגים כולל שישי שבת
2023-03-28 03:34:18
אעשה כל מה שאפשר שיהיה לו הכל!!
לכל אחד יש קשיים אין מה לעשות לא פשוט להרוויח היום כסף
2023-03-28 03:34:35
אז כן יש לך עזרה עם אבא שלך מטפל בו ימים שלמים
2023-03-28 03:34:57
הוא לא עוזר תמיד,אבל כן שמבקשת לפעמים בלילות/שישי שבת,שאצא לעבוד
2023-03-28 03:35:02
ברוך השם על מה שישששש
2023-03-28 03:35:30
לא לכל אחד יש את התמיכה נכון וזה קשה..אבל כמו שאמרתי אחרי כל נפילה יש גם עליה,צריך להסתכל על הצד הטוב גם
2023-03-28 03:36:02
כל אחת עושה את ההחלטה שלה..אי אפשר להיכנס ולהחליט בשבילה..אם מישהי הביאה אצ הילד שלה אז זה כבר שלה ולא שלי
2023-03-28 03:36:08
לא הבנתי את החטטנות , מי שמך לשפוט אישה שלא מסוגלת להרוג ילד שהיא מגדלת בבטן ,?
2023-03-28 03:36:49
אף אחת לא רוצה שהילד שלה יהיה רעב או יגווע ברעב תאמיני לי
2023-03-28 03:36:58
קשה מאוד לחיות היום במדינה פה
2023-03-28 03:38:27
יש אנשים שקל להם להביא כסף הביתה ויש אנשים שמתקשים
נראה לך שבא לי לצאת לעבוד בלילות?
נראה לך שקל לי?
לא!!! אבל אעשה הכל כולללללל הכלללל שיהיה לבן שלי הכל
2023-03-28 03:40:02
אף אישהה לא מביאה ילד כדי שיגווע ברעב בטח לא בשביל לחיות מתרומות !! זה שיש נשים שקשה להם והן נעזרות מתרומות זה מבורך !! את יודעת איזו השפלה זו לקחת משהו מתרומה ???? אנחנו הנשים לביאות !! לא צריכות שום גבר שיממן אותנו אנחנו נחסיר מעצמנו בשביל הילדים !!! וזה שעכשיו יש כסף מע אומר שאחרי שהילד יבוא לא נתרסק כלכלית ????
2023-03-28 03:40:51
צודקת גלללל!
2023-03-28 03:42:16
שכל אחד יחיה את חייו ולפי מה שהוא חושב , אבל השפיטה הזו שאישה שאין לה אמצעים ללכת להרוג משהו שהיא מגדלת בבטן בגלל כסףף שאך אחד לא מבטיח מב יהיה ויקרה מחר או בעוד חודש מגעילה !!! תחי את חייך בלי להכנס לשיקולים של נשים אחרות !!
2023-03-28 03:42:54
ורעות את מלכה כל הכבוד לך זה מעורר ערצה ! שתגדלי באושר ובבריאות את הילד זה הכי חשוב ,
2023-03-28 03:47:09
וואו רעות אני מצדיעה לך! עושה הכל מעל ומעבר שיהיה לילד הכל! תותחית💪🏽💪🏽
2023-03-28 03:48:40
שמעי היום אני גרה אצל החמים שלי עם2 ילדים, עוד כמה חודשים עוברים לבית שלנו עם משכנתא חשבונות הכל מאוד מקווה שלא נקרוס כלכלית .. החיים דינאמים. יום למעלה יום למטה . שלא נדע ושץמיד יהיה לכולנו 🙏🏼
2023-03-28 03:49:25
תודה אהובותתת❤️❤️❤️
2023-03-28 03:49:41
אמןןן🫶🫶🫶🫶 גם אתן אהובות
2023-03-28 05:34:21
אף אחד לא יכול להבטיח לך מה יהיה מחר גם גבר שמסודר כלכלית יכול להתרסק וליפול ולהגיע לחובות... קחי לדוגמא שר פיטנס עסקים עניינים פתאום פשיטת רגל 24 מיליון..
ופשיטת רגל אפילו כרטיס אשראי לא יתנו לה בחיים.
2023-03-28 05:56:06
שאלה טובה מאוד.
2023-03-28 06:04:46
אף אחד פה לא דיבר על מי שמביא 10 ילדים , דובר פה על בנות שנכנסו להריון בטעות או לא והשאירו את הילד .שורה תחתונה לא להכנס לאף אחד לשיקולים וזה שעכשיו יש כסף לא אומר שיהיה בהמשך . שכל אחד יעשה כאות עיניו בלי לשפוט אנשים אחרים
2023-03-28 06:06:32
אני נשואה עם 2 ילדים ועוד ילד בדרך וברוך השם אני לא חיה מתרומות אבל כן גם לנו יש ימיפ וחודשים שבעלי אומר לי להצטמצם חזק כי המצב לא משהו !
אז גם לזוג נשוי יש נפילות ויש פעמים שלא מצליחים לסגור את החודש ( בעלי עצמאי ומרוויח טוב ברוך השם 🧿🧿🧿)
2023-03-28 07:48:49
נכון כל ילד צריך להיוולד ברור אבל יש אבות שבורחים שמגלים על הריון
2023-03-28 07:55:58
אז בגלל זה אישה צריכה להפיל ילד ???
2023-03-28 08:07:29
לא להגיע למצב הזה מההתחלה פשוט סוף מעשה במחשבה תחילה!!!!
2023-03-28 08:08:53
מה זה להביא ילד שאין כסף למטרנה?? זה שפוי??? ומה להביא לילד לבכות כל הלילה כי אין לה מטרנה לתת לו?? כי זה עולה חמישים קל ואין לה? ומי יקנה מטרנה ??ביטוח לאומי? לא הבנתי
2023-03-28 08:09:59
למה את שופטת ??? מי את ? מי אמר שבעלך מחר לא יקום ויעזוב מי אמר שמחר לא תכנסו למצב כלכלי קשה,?? מי אמר שצריך גבר בשביל לגדל ילד ??? את בן אדם יהיר !! ותזכרי שהגלגל הוא עגול .
2023-03-28 08:10:22
זה לא שפויייי מצטערת להביא ילד לעולם שאין כסף אפילו למטרנה זה עוני מטורף זה עצוב להביא ילד למציאות כזאת קשה ואכזרית וכן אני ישפוט
2023-03-28 08:11:20
זה חולני אני מצטערת מי שמחליטה להביא ילד ולהיות חד הורית צריכה לדעת שיש לה כסף לדברים הבסיסיים לפחות כי הן אשכרה מביאות ילדים ומרכיבות אותם כי אין להם כסף למטרנה מה זה???
2023-03-28 08:12:23
אז אם בעלך יעזוב וההורים לא יכולו לעזור את תזרקי את הבן שלך לפח???
באיזה עולם את חייה ??? יש אלפייי נשים שמגדלות ילדים לבד ולא חסר להן כלום !!!
2023-03-28 08:13:48
שאלוהים לא יעמיד אותך בנסיון הזה !! וכל מי ששופט בן אדם אחר סופו כמו שאותו אדם תזכרי ! סייג לחכמה שתיקה לא סתם אמרו את המשפט הזה , בריאול הנפש
2023-03-28 08:14:28
אני חושבת לא הבנת
2023-03-28 08:15:28
אני הבנתי , לא כולן מסוגלות ללכת להפיל ילד , מבחינת אותן בנות וגם מבחינתי זה רצח לכל דבר , מי שחושבת אחרת זה בסדר וזה שלה לא נכנסת לזה לכולנו דעות שונות.
2023-03-28 08:18:11
מבחינתי להפיל ילד זה כמו שהוא יצא מהבטן ולדפוק לו כדור בראש !
כל ילד מביא איתו את המזל שלו ומצטרפת לכל מה שגל אמרה !
מאחלת לך לא לעמוד בניסיון הזה לעולם !
2023-03-28 09:32:23
אנחנו חברה שמקדשת ילודה
2023-03-28 15:21:42
בטח עדיף להביא ילדים לעולם ואז לראות אמא שמאבדת את השפויות ונכנסת לדיכאון במקרה הטוב זה נגמרה בבית אומנה או אימוץ ובמקרה הרע נגמר ברצח לגרום למישהי להביא את הילד בכוח ולזרוק לה קלישאות של הפלה זה רצח ותעזרי בעמותות זה לא מתאים לכל אחת לחיות מהיד אל הפה וכן יש המון מקרים שנגמרו בהזנחה נוראית לילד ילדים שהתעללו בהם מינית ילדים שעובדים בזונות או שהורים מוכרים תמונות שלהם לפדופילים תמורת כסף לא חסר מקרים וכל זה כדי שיהיה להם מה לאוכל ממה להתקיים אז יש לי חברה שהביא לעולם ילד בגיל 15 ואחת שבחרה להפיל אלה החיים שלהן בחירות שלהן והן אלה שמתמודדות עם ההשלכות לטוב ולרע
2023-03-28 19:11:47
בנותתתת לא אמרתי הפלה אני נגד הפלההה אמרתי סוף מעשה במחשבה תחילההה להפעיל שיקול דעת לפני שעושים דברים זה הכלללל
2023-03-28 19:14:12
אמרתי להפעיל שיקול דעת לא להפיל אתן ישר מתלהמות
2023-03-28 20:03:13
גל נפל ה👑
2023-03-28 20:07:24
רעות יש לך אינסטגרם?
2023-03-28 20:10:30
כן ליאת ❤️
reut_azran_1913
2023-03-28 20:12:12
ואנונימיות רק שתדעי שיש בנות שנכנסות להריון עם אמצעי מניעה!!!
אז אי אפשר לשפוט.
שכל רחת תעשה מה שטוב לה חלאס כבר עם זה ולהיכנס לאנשים לחיים.
שכל אחד יתעסק בעצמו ואם מישהי מבקשת משהו בשביל הילד שלה , אז זה לא בושה!!!
ברוך ה שזה לא המצב אצלי אבל אם היה?
הייתי מבקשת!!
בלי בושה כי זה הבן שלי.
2023-03-28 20:19:40
פחות הייתי נכנסת לענין של ההפלה, או המשך ההריון
יותר מפריע לי שכל ילדונת היום שוכבת עם בחורים בכזאת זולות!
יותר מפריע לי שאין להן כבוד על הגוף!
כל דייט נגמר בסטוץ!
מפה הכל מתחיל
אם היה כבוד לגוף, כבןד לאישה
לא היינו מגיעים שילדה בת 17/18/19 בהריון
2023-03-28 20:19:43
רעות שלחתי לך בקשה תאשרי
2023-03-28 20:20:39
מה אכפת לך...כל אחת והגוף שלה. תשמרי את על גופך וזהו.
2023-03-28 20:21:09
מה הקשר?
מה הקשרררר
2023-03-28 20:21:37
ולגבי העניין עם ההריון.. הינה אני נכנסתי להריון מבעל והייתי בטוחה שמכניסה הריון לזוגיות עם יכולת כלכלית ועכשיו אנחנו מתגרשים... צפיתי את זה? לא. להפיל ביגלל זה?
2023-03-28 20:26:02
אישרתייי
2023-03-28 20:26:26
טוב אנונימית זה כבר נהיה מגעיל מהצד שלך..עדיף שתעצרי פה
2023-03-28 21:13:51
תיראי.. ילד אחד זה עוד ניחה.. אני חד הורית אבל כן מקבלת מזונות סבבה וההורים שלי עוזרים שהם שומרים על הילדה ואני עובדת 3 פעמים בשבוע שאר הזמן איתי בבית (בבוקר) לא במעון, היא לא במעון לא מבחינה כספית.. בתור חד הורית אני יכולה לשלם במעון כולה איזה 700 שקל (תמת) ברוך ה משכירה דירה והכל בסדר, בואי אין לי מליונים בחשבון ישלי גג 8 אלף לא עוברת את ה8 , אבל בחיים לא הייתי במינוס ובקיצור תודה לאל הכל בסדר
הדבר היחיד שאני לא מבינה זה איך יש אנשים שמביאים מליוני ילדים (5+) ואין להם שקל וחיים על תרומות.. זה הזוי בעיניי.. צריך לעצור מתיישהו
אני מתה להביא עוד ילד/ה אבל לא אעשה אתזה כרגע!! כי לא באלי לחיות על הקסקס!! לכן כרגע לא מביאה עוד ילדים.. נכון זה עצוב אבל אין מה לעשות.
2023-03-28 21:18:12
וברוך ה גם כל האביזרים שהיא נולדה לא קניתי שום דבר! דוד שלי הביא לי עגלה של 4000 אלף , מיטה, שידה הכל הביאו לי, בגדים מלא הביאו לי גם חדשים..
לקבל פה ושם ״תרןמה״ זה גם סבבה, למשל שכנה של אמא שלי הביאה לי ים גופיות ארוכות במצב חדש.. אז כן לקחתי.. יכולתי גם ליקנות זה לא בעיה.. אבל ראיתי שזה באמת במצב מעולה אז לא קניתי..
אבל וואלה יש כאלה שחיים על זה שזה עבודה בישבילם וזה קצת לא בסדר מבחינתי. אני עובדת בסופר ויש מישהו קבוע שממלא עגלה ומבקש מאנשים כסף ליקנות אתזה.. הוא אשכרה עובד בזה כי במישמרת שלי..8 שעות!!!! הוא בסופר מבקש מאנשים כזף!! 8 שעות!!! יום אחד מישהו אמר לו (לקוח) אתה בריא? (ענה לו כן) אזלמה למה אתם לא יוצאים לעבוד??
אז הוא ענה לו אני עובד את השם אני אברך..
סליחה אבל מזה אברך? אתה פה 8 שעות!!! 8 שעות משמרת שלי שאני קורעת תתחת אתה עושה ערמות של כסף מאנשים בסופר!!!
2023-03-28 21:23:13
שאקי ,את לא צריכה להסביר לה כלום.
שכל אחת תעשה מה שטוב לה,ולאף אחד אין זכות להיכנס לרחם ולחיים של האחר.
2023-03-28 21:24:33
סורי על החפירה, אז בעיניין צעירות שמביאות ילד אחד למרות שהם יהיו חד הוריות תאמיני לי שאפשר להיסתדר. יש תמת, יש ביטוח לאומי (הבטחת הכנסה) חד הורית יכולה לא לעבוד ולקבל 3000! ואם היא עובדת ומרוויחה מתחת ל5300 משלימים לה ל5300.. אז ניראלי שכן, אפשר להיסתדר עם זה
מה שאני לא מבינה זה הנקודה שציינתי.. שמישפחות מביאות יותר מ5 ילדים.. בידיעה!! שאין להם שקל!!
מילא.. אם היה מצב טוב ואז נפלתם.. קורה.. אבל אם מלכתחילה להביא 80 ילדים ואז ליבכות זה הזוי...
יש מלא גם עשירים שפיתאום נפלו.. קחי דוגמא את שר פיטנס.. הייתה טחונה מהתחת פיתאום נפלה לחובות ענקיים... וישלה ילדים... זה אין מה לעשות.. צריך ליראות איך קמים.. אבל שהיא הביאה את הילדים היה לה ים כסף ומלא סניפים
2023-03-28 21:26:36
ברור דנה,אבל אני רוצה לתת לילדה שלי הכל לכן לא מביאה.. וגם אם על מה שידברתי על אנשים שמביאים 5+ בידיעה שאין להם כסף והם בחובות.. זה גם לא עיניין שלי למשל ובסופו של דבר הם חיים את החיים שלהם והצרות שלהם לא אני.. אבל סתם זה חורה.. כי זה חבל, כי אז צריך להחסיר מהילדים כל מיני דברים..
אבל נכון לא צריך להיכנס לאפאחת לרחם.. זאת סתם הדעה שלי לגבי העיניין
2023-03-28 21:36:13
שאקי-כל אחד שיעשה מה שטוב לו, אבל כן אלו שעושים כמה ילדים בידיעה שצריך משפחה למרות קושי כלכלי זה באמת קצת...
אבל כותבת הפוסט כתבה בצורה שגויה.
יש אנשים שאין להם שקל ובסוף הם הופכים לעשירים. ויש הפוך עשירים שהופכים לאנשים עם חובות.
לכן אין כללים..
וגברת אלזה- שאת אומרת עשרה ילדים זה נשמע שאת מתכוונת לחרדים.
מכירה משפחות חרדיות עם מעל עשרה ילדים שלא מחסירים כלום ושום דבר מהילדים לעומת זאת מכירה חילונים עם ילד וכלב וגם לזה אין להם בקושי כסף.
ואני חילוניה דרך אגב.
ואני באמת חושבת שכותבת הפוסט תתעסקי בחייך בלבד במקום בחיים של נשים אחרות.
אין לך מושג מה קורה בחדרי חדרים אז לשפוט זה הכי קל.
2023-03-28 21:40:02
אני מסכימה איתך דנה אבל יש אנשים שזה הדרך חיים שלהם וזה כבר הזוי. כמו הבנאדם שסיפרתי שנימצא אצלי בעבודה 8 שעות. הוא צעיר הוא בן 30 גג, הוא יכול לבוא לעבוד לשבת בקופה ולהעביר מוצרים.לא צריך לזה שום מקצוע ושום השכלה ואפילו אנשים על הרצף ועם אוטיזם עובדים אצלנו.. אבל לא, הוא בוחר לבקש במשך 8 שעות כסף מאנשים.. דרך קלה.. וואלה הוא מרוויח כפול מימני. רק בשעה הוא עושה 300 שקל!! 8 כפול 300 זה 2400 ביום.. אז ברור למה שיעבוד קשה.... זה סליחה חוצפה בעיניי וזה מעצבן אותי ליראות את זה! אני קורעת תתחת בישביל הילדה שלי ממש עצלנות לדעתי. ונכון אני לא צריכה להיסתכל על אחרים אבל זה לדעתי מרמה פשוט מרמה
2023-03-28 21:43:03
זה משהו אחר. כותבת הפוסט התכוונה אחרת.
היא התכוונה שלמי שאין כסף שלא תעשה ילד ולא תבקש תרומות.
היא רק שוכחת שהגלגל עגול ולא משנה כמה כסף יש לה בחשבון הבנק היום מה הוא יהיה בעוד חודש אין לדעת.
לא רואה בעיה בלבקש עזרה שצריך, יש אנשים שיכולים לעזור אז למה לא?
2023-03-28 21:43:59
כן כן הבנתי אמרתי שבזה אני לא מסכימה איתה. אני דחפתי לפוסט נושא קצת אחר😅
2023-03-28 21:44:14
שאקי כמו שהבאת לחברה שלי בגדים ועריסה,אני לא רואה בזה שום בעיה.
חוץ משעשית לה חיוכים שאפו לך👌
2023-03-28 21:44:41
שאקי😅😂
2023-03-28 21:45:08
תודה תודה❤️ לא ידעתי שזאת את חחח❤️כי יש פה כמה דנה. בעזרת ה עוד מעט ליאן בת שנה וישלי עוד מלא בגדים של בת להביא ממש טובים חלק לא השתמשתי יאלה
2023-03-28 21:46:24
אעדכן אותה❤️
היה לה תקופה שהם טסו נהנו באמת היה להם כסף בשפע ובום העסק של בעלה קרס והם חיים משקל לשקל.
במקום לגדל את הילד באושר ממה שיש כותבת הפוסט אומרת למה הם עושים..
2023-03-28 21:47:07
את לא מבינה יום אחד הבאתי למישהי בגדים שהיא מעבירה הלאה ויצא שהבאתי למישהי מפורסמת!!! היום היא פחות לא אגיד מיזאת כי לא נעים אבל היא שיחקה בהשמנייה!!! ואני גדלתי על הסידרה הזאת!!! היא שלחה לזאת שהבאתי לה לימסור תמונה עם תודה ממש התרגשתייי כי ממש גדלתי עליה😂
2023-03-28 21:47:31
חחחחח גדול
השמנייה סדרה ישנההה הייתי מכורה
2023-03-28 21:47:47
איזה עצוב זה ... כואב הלב. גם מדינה חרא כאן! הכל מוגזם!!!!
2023-03-28 21:48:01
גם אני!!!!! ממש אהבתי אותה איזה קטע זה העולם ממש קטן!!!!
2023-03-28 21:48:06
יש כמה הבדלים
אני מסכימה עם כותבת הפוסט
אני לא נגד ילודה
אבל היה זה ידוע שבנות בגיל מאוד מוקדם 16 ואפילו פחות
פותחות רגליים!!!!!
אין הרבה מודעות
סקס נהיה משהו אופנתי
בחורות בין 18 נקלטות להריון
שאין להם כלום על הילדים
באמצע כיתה יב
לדעתי כותבת הפוסט התכוונה לזה!!!!
2023-03-28 21:48:46
כן שמעי העסק שלו נפל שהיא הייתה בשבוע שלא עושים הפלה וגם היא כל כך רצתה את הילד (שנה לקח להם עד שנקלטה)
2023-03-28 21:49:08
כיום היא בערך בת חצי שנה נסיכה בובה
2023-03-28 21:50:36
אמא לילדים- אני מסכימה עם זה שילדה בת 16 לא צריכה לעשות יחסי מין בגיל כזה.
אבל זה הדור היום ועצוב שכך.
רק אף אחת פה לא הבינה שכותבת הפוסט התכוונה לזה. כנראה שהיא התכוונה למה שאנחנו חשבנו או שהיא לא ניסחה את עצמה טוב.
2023-03-28 21:58:54
ילד זה אושר. ועם ילד אחד אפשר להיסתדר. יש המון אנשים טובים בעולם.. וגם משכורת מינימום מספיקה בישביל להסתדר לדברים בסיסיים. בעזרת ה הם יצאו מיזה !
2023-03-28 21:59:18
דנה ...גם סקס אחרי פגישה ראשונה
את עדיין לא מכירה את הבחור
בשביל הנאה רגעית ....
זה חוסר אחריות לא להשתמש באמצעי מניעה
יש המון שהיה פעם אחת יצאו עם משהו וישר סקס
העולם השתגע
פעם היינו יותר שמרנים
והיום הכול פרוץ ופתוח ובעיקר מפחיד!
2023-03-28 22:02:05
אמא לילדים- אני מסכימה עם זה שבחורה שלא רוצה ילד שתמנע לא חסר דרכים היום למנוע.
2023-03-28 22:04:11
זה קשור לדת בכלל !
2023-03-28 22:05:13
ולגבי יחסי מין בפגישה ראשונה אני גם חושבת שזה מיותר.
אבל מה אני אגיד לך זה הגוף שלהן.
בכל מקרה כןתבת הפוסט התכוונה לכסף ותרומות.
לפני שבועיים מסרתי למישהי 2 שקיות בגדים לנשים.
אני חושבת שאין שום בעיה בלתרום ולבקש עם צריך עזרה.
2023-03-28 22:05:39
אם*
2023-03-28 22:06:07
לגבי תרומות זה נפלא
אני גם לוקחת מאנשים בגדים לילדים
זה לא בושה
ואני גם מעבירה מה שאנחנו לא רוצים
לאחרים שיהנו מהם!
2023-03-28 22:06:44
בדיוק!!!! אז תראי מה היא כתבה בפוסט לבקש תרומות זה בעיה.
זה לא בעי בשום צורה ואם מישהי צריכה עזרה תבקשו אל תתביישו!
2023-03-28 22:51:57
אנונימית ממש מזדהה עם מה שאת טוענת, אין סיבה שילדה בת 15/16/17 תקיים יחסים...
וגם לא להביא ילד בגיל 18/19 בלי שיש לה בעל/גבר תומך, ובכלל אני חושבת שהריון מתחיל בתכנון מראש של שני בני הזוג.. אחרי שהבהירו אחד לשיני שהם זוג לכל דבר,
ובטח לא לישכב בדייט ראשון/שיני, גם לא עוזר אמצעי מניעה, כי זה לקחת סיכון וזה חסר אחריות, זו דעתי
2023-03-28 23:07:47
אני מסכימה רק בעניין שלא שומרים ואז באמת חיים על תרומות.
נכון זה לא העיקר להביא ילד ובעיקר שאין איך לגדל ובעיקר שהגבר או האישה לא שמרו ולא השתמשו במניעה.
אבל יש כאלה שנכנסות עם מניעה גם מבינה מה הן אשמות? לא כל אחת יכולה לעשות הפלה ברגוע שלה
יש כאלה שמאוד מאוד קשה ולא מסוגלות לעשות.
וזה לא רק צעירות זה בכללי.
ברגע שמקיימים יחסים לא מוגנים צריך לקחת בחשבון שיכול להיות הריון זה לא העיקר לקיים יחסים.
אני עם מניעה ואני עדיין מפחדת יש לי צמודים.
קשה לחיות פה אבל בואי שכל אחת תיקח אחריות על המעשים שלה👍🏻
2023-03-29 04:39:33
שאקי חד הורית יכולה לא לעבוד ולקבל 3 אלף שקל רק אם היא בחובות אם יש לה כסף בחשבון לא יביאו לה אגורה
2023-03-29 04:40:17
והם גם באים בודקים את הבית לפני שמביאים כסף רק לעניים מביאים הבטחת הכנסה לא כל חד הורית מקבלת 3 אלף אם יש לך כסף בחשבון את לא תקבלי
2023-03-29 11:52:26
מה את מבלבלת תמוח.. אני לא בחובות ובחיים לא היה לי תמיד 8 אלף בחשבון ומקבלת הבטחת הכנסה
עכשיו אפסיק לקבל כי אני מתחילה לקבל מזונות 2700 כל חודש
2023-03-29 11:54:17
אמא איזה בורה את.. לא רק בורה גם הזויה לגמרי עלאק רק לעיניים מביאים חיה בסרטטטטט!! אם ישלך 50 אלף בחשבון אז לא תהיי זכאית אבל היו ימים שגם היה לי 10 בחשבון וכן קיבלתי מזה השטויות האלה
2023-03-29 11:55:55
ולא בדקו לי שום בית.. ואני משכירה דירה ב2700 לא כולל כולםדירת 2 חדרים סבבה לגמרי. בקרוב רוצה לעבור לדירת 3 שלליאן יהיה חדר מישלה. ואני מקבלת גם סיוע בשכר דירה🖕🏼🖕🏼 עלאק ענייה טיפשה מטופשת
2023-03-29 12:09:11
תפסיקו להגיב כאן מדובר באישה שחושבת שרק למי יש כסף ובעל והורים שיכולים לעוזר , יכולים להביא ילד . וכל אישה שמביאה ילד בלי עזרה או שהיא צעירה היא חיה מתרומות .
2023-03-29 12:28:46
אנחנו חיים בעידן שהכל נגיש מותר וזול והכל בסדר ולא נורא ובקטנה ואגב זה לא רק סקס
2023-03-29 16:10:01
אז מה זה עוד??
2023-03-29 16:12:04
כן וגם שמעתי שחד הוריות מעורבבות מטרנה עם חיטה כי אין להם כסף לקנות מטרנה
2023-03-29 16:12:23
מעורבבות מטרנה עם קמח כי אין להם כסף לקנות מטרנה
2023-03-29 16:12:47
זה לא נורמלי שאנשים אין להם איך לקנות מטרנה ומביאים ילד סליחה זה לא נורמלי מצטערת
2023-03-29 16:13:20
שמעתי שיש כאלה שמערבות תמל עם קמח או מחליפות חיתול רק פעם אחת ביום כדי לא לבזבז חיתולים
2023-03-29 16:13:36
אתם ישר מתלהמות ותמשיכו להתלהלם
2023-03-29 16:13:46
כנראה ממורמרות
2023-03-29 16:14:06
שאתם מגדלות לבד אולי יש סיבה לזה
2023-03-29 16:14:27
חיות בעוני והילדים האלה גודלים לגנוב כי אין אוכל בבית
2023-03-29 16:14:43
ואין כסף והילדים האלה גדלים במעונות שמתעללים בהם
2023-03-29 16:14:54
הם עוברים התעללות הילדים האלה
2023-03-29 16:15:38
מביאים לחיים עלובים של עוני וסבל וקושי מטורף זה חולני ותמשיכו להתלהלם ולהשתגע בתגובות כאן אתם בכלל לא מבינות על מה אני מדברת
2023-03-29 16:16:17
אני מדברת על בנות שמביאות ילדים בלי שקל על התחת ואחרי זה הילדים האלה יושנים רעבים!!! הילדים האלה הולכים לישון רעבים!!!!
2023-03-29 16:17:02
אתן מביאות ילד לעולם ושולחות אותו לישון רעב!!!! ילדים מוזנחים שדוגלים להיות עבריינים זה מה שהילדות האלה מגדלות
2023-03-29 16:44:29
את הממורמרת היחידה פה ,נכנסת למקומות שלא נוגעים לך . מקטינה נשים !! ( אין גבר תומך ,אין הורים תומכים ואין כסף וחסכונות ) . זההה מה שכתבתתת !!! שאלוהים לא ינסה אותך !!! לעולם אל תכנסיי למקומות שלא שייכים לך ןלעולם אל תשפטייי ! רשמו לך פה שוב ושוב אפשר להכנס להריון בטעות ולא כל אחת מסוגלת ללכת ולעשות הפלה ,אבל את ממשיכה בשלך נכנסת לכיס של כל מי שבחרה להגיב לך פה שאפשר גם אחרתת ! ואת עוד רושמת " אתן מביאות " מי זההה אתן???? כל אחת פה שהגיבה לך לביאה אחת אחת ונלחמת עבור הבן/ת שלה !! תתעסקיי בעניינים שלךך ! ואמןןן שאלוהים לא יראה לך את הצד השנייי , ושלעולם לא תפלן כלכלית כי אז אני באמת מרחמת וכואבת על הילד שלך שבטח תזרקי אותו .
2023-03-29 17:01:45
וואי גל כמה מרמור יוצא ממך. תרגעי אישה. אנונימית, תתעלמי נשמה. יש פה מרמרות שלא נדע
2023-03-29 17:02:59
לא יוצא שום מרמור יש פה מלא בנות וגם כאלה שמתמודדות לבד עם הריון , וזה לא דבר שקל והן לא צריכות נשים יהירות שיגידו להן שהן לא יכולות לגדל ילד לבד !!
2023-03-29 17:26:24
גל אנחנו לא מתגאים במצבים האלה של ילד ללא אבא וללא משפחה, ולא שואפים לזה,
זה קשה וזה לא ניתן לוויכוח,
ולא מדובר על כל מקרה אז תינשמי..
כן יש בנות שעושות סקס חד פעמי בנות 16 ומביאות את הילד בלי כסף, בלי גבר תומך, ובלי משפחה תומכת! זה עוול לה ולתינוק. ואין מה לייפות פה!
אף אחת לא שואפת לזה ואין מה לנרמל דבר כזה.
לא מדובר על משפחה שנקלעה לקשיים כלכליים,
מדובר! על ילדה חסרת אחריות שפותחת רגליים, בלי הגנה, מביאה ילד.. ועוד ילד.. אין לה גבר ולא משפחה, ולא תזונה מספקת לה ולתינוק!,
והאנונימית כותבת את זה ממקום של רחמים ודאגה כי שומעים ככ הרבה סיפורים כאלה,
ואי אפשר לומר שאותן בחורות צעירות חסרות אחריות לא יכלו למנוע את זה,
עם קצת משמעת עצמית וכבוד עצמי, ובלי לעשות שטויות.. במקום להתנהג בהתאם לגיל.. אפשר למנוע הרבה נזקים...
חושבות שילדים זה משחק...
ולא מבינות את גודל האחריות של כל ילד, שהוא לא אשם שאין לו אבא, ולא סבא וסבתא אוהבים, וגם לא אמא בשלה וסמכותית, ובעיקר אוכל מזין מידי יום ומיטה חמה והבגדים מחממים...
למצב הזה לא מגיעים *מראש* אלא בדיעבד,
תינוק צריך את החממה שלו, ואת כל התמיכה שצריך! מגיע לו לחיות עם אבא מפרנס, אמא פנויה נפשית בשבילו רצון של שני ההורים בילד,
2023-03-29 17:30:30
הילה אני הבנתי את זה , אבל לאור כל ההודעות פה גם מאותן נשים שנקלעו למצב הזה שהן מסתדרות מעולה ונלחמות בשיניים ,היא אשכרה נכנסת אליהן לכיס ולא מאמינה שאפשרר לגדל ילד לבד גם ללא עזרה . זה למה זה כורה ליי , הכללה הזו שכל אותןן נשים , וכןןן כל מי שבוחרת להביא ילד לבד צריכה וחייבת ללכת ולהילחם על כך שלילד שלה לא יחסר כלום !! ולא לשבת בחיבוק ידים שהכסף או האוכל יגיע מה' יודע מאיפה !
2023-03-29 17:30:46
וואו הילה תודה !!!
2023-03-29 17:33:10
כל הניסוח של הפוסט הזה שגוי מהשורש !!! אפשר היה לנסח אחרתת בליי לכתוב שאי אפשר להביא ילד בלי גבר או בלי משפחה כי כן אפשר , לא צריך להכליל אלפי נשים בזה . מי שבוחרת להביא ילד לעולם צריכהה ללכת ולצאת לעבווד ולדאוג לוו לקורת גג !! ואווכלל ובגדיםם ולתת חום ואהבה ,
2023-03-29 17:42:30
כן אפשר אבל יש מלא מקרים של עוול
מאמי. את יודעת שאין מצווה לסבול.... באמת!
ולמה לא לחיות כמו מלכים, אחרי שאת ובן זוגך *בוחרים* להביא את הילד מיתוך צפייה של שניכם,
האנונימית כואבת את כאבן של אלה *שלא מסתדרות* של אלה שמעלות פוסטים שאין גבר בתמונה, ואין להם איך להאכיל את הילד... אלה שלא מסתדרות,
אלא שכותבות שאין גבר בתמונה- אבל עדיין ממשיכות לקיים יחסים עם גבר שבא עושה את שלו והולך... ועכשיו איך לא.. היא בהריון שיני ושואלת אם להשאיר,
הייתה כאן אחת מצפת שהביאה ילדה והגבר ברח והופ.. שוב היא בהריון, בלי גבר והיא מבקשת אוכל לילדה כמה וכמה פעמים..
ושואלת אם להשאיר את ההריון השיני...
תגידי לי היא לא יכלה למנוע את זה מראש..
היא נותנת לגבר רק סקס(לא מוגן) ולברוח,
נשארת להתמודד עם הגידול, מבקשת פה כסף לאוכל לילדה ולה, ושואלת אם להשאיר את ההריון השיני עכשיו גילתה על המקל, אף אחד לא תומך בה היא לבד,
אגיד לך את האמת זה ממש מכעיס,
וכמה יש כאלה... לא מעט!!
2023-03-29 17:43:32
הילה הבנת אותי מעולה תודההה שאת מדובבת אותי חחח
2023-03-29 17:43:56
שוב פעם כמו שאמרתי ניסוח לא נכון של כותבת הפוסט .
2023-03-29 17:45:07
אנונימית אגיד לך את האמת זה פשוט כואב,
החוסר אחריות והקלילות שבא נערות צעירות מביאות ילדים... לבד בעולם, ואז צועקות הצילו... מסכן הילד רק בגלל השאננות שלהן......
🤍
2023-03-29 17:45:20
כן על בנות כמו מה שהילה רשמה אני דיברתי
2023-03-29 17:45:54
וכן קראתי פה על מלא מקרים כאלה וזה גם אותי זיעזע , אבל לצערי הניסוח שלה היה לא נכון ולכן הגבתי כמו שהגבתי . נשים צריכות להיות אחריות לגבי מי שהן שוכבות איתו ובמיוחד אם הן לא רוצות הריון אז המינימום אמצעי מניעה .
2023-03-29 17:46:07
הילה והכי כואב לשמוע שהילדים שלהם בוכים מרעב!!והולכים לישון רעבים
2023-03-29 17:47:12
גל רשמתי מעולה פשוט יש פה מלא בנות שאוהבות לתקוף
2023-03-29 17:48:06
לא רשמת מעולה בכלל . כל ההתחלה של הפוסט יהיר לגמריי ומתנשא .
תקראי את מה שהילה כתבה ותביני איך אפשר לנסח אחרת .
2023-03-29 17:50:10
ושוב רושמת ואומרת כל אישה שהביאה ילד לעולם ואפילו יצא מקרה והביאה עוד אחד בטעות צריכנ לקחת את עצמה בידיים ולצאת לעבוד !! זה שאולי הכסך לא מסםיק והיא לוקחת מעמותות כאלה ואחרות זה ברכה !! כי בשביל זה הן קיימות !! אישה שהביאה ילד לעולם ולא נלחמת ורק מצפה לחיות מתרומות זה מקומם אותייי !! כי זה חוסר אחריות
2023-03-29 17:50:45
מדובר על אותן נשים שאין להן עזרנ לא מההורים ולא מהתורם זרע שאיתו היו .
2023-03-29 17:50:53
הפוסט מנוסח מצוין. תתעלמי
2023-03-29 17:51:54
חחחחח טעות עושים פעם אחת לא פעמיים הביאה שני ילדים כל אחד מגבר אחר ועוד אומרת טעות חחחח אל תנסי לנרמל את זה נשמה
2023-03-29 17:52:45
לא מנרמלת כלום כל אחת צריכה להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלה . בחרת להביא ילד ? יופי אין לך עזרה ? יופי צאי לעבוד לפרנס אותם .
2023-03-29 17:53:24
אין בעיה גם שהם יוצאות לעבוד הילדים האלה הולכים לישון רעבים
2023-03-29 17:53:33
זה לא קשור
2023-03-29 17:53:47
עבודה לא פותרת בעיות כלכליות חחחח
2023-03-29 17:54:27
הכל עניין של התנהלות כלכלית כי נשים חד הוריות מקבלות עזרה מפה לירח .
2023-03-29 17:54:35
בקיצור זה לא נורמלי להביא ילד העיקר אבל הוא יושן רעב ואז שהוא גודל הוא הולך לגנוב כי אין אוכל בבית ואז מדרדר לפשע ועוני
2023-03-29 17:55:21
חחחחח שום עזרה לא מקבלות נשמה הבטחת הכנסה לא כל חד הורית מקבלת והנחה פה ושם זה לא עזרה עזרתי גדולה
2023-03-29 17:55:43
מי אמר שמקבלות עזרה? קצת הנחה בארנונה וסיוע בשכר דירה כל השאר כלוםםםם
2023-03-29 17:56:25
קצת הנחה בארנונה סיוע בשכירות והנחה ועדיפות למעון חחח איזה עזרה משהן משהו
2023-03-29 17:57:21
העזרה שהם מקבלות זה רק מי שאין לה כסף בחשבון מי שיש לה קצת כסף לא מקבלת שקל מביטוח לאומי
2023-03-29 17:57:27
חחחחחחח
2023-03-29 17:58:47
מאמוש סיוע בשכר דירה של 1050 והבטחת הכנסה כי לרוב חד הוריות לא מגיעות לתקרה של 8 אלף . פטור מתשלום ביטוח לאומי , הנחה בארונונה . הנחות למעונות תמת . יש מלא מלאא סיוע ,רק צריך לדעת להתנהל נכון עם הכסף .
2023-03-29 17:59:47
את ממש טועה זה שיש לאישה חסכונות לא אומר שלא מגיע לה הבטחת הכנסה .הכל תלוי במשכורת שהיא מקבלת וכמות הילדים שיש.
2023-03-29 18:00:05
כמה תגובות אינפטיליות יש כאן.
2023-03-29 18:06:15
באמת תגובות ילדותיות ?? אז אל תגיבי . נשים פה צריכות לדעת להתנסח כי היא הכלילה פה לא רק את החד הוריות אלא גם מי שבוחר להביא ילד ללא חסכונות . אחרת לא הייתה רושמת , כי מן הסתם שחד הוריות במיוחד אלו שנכסו להריון מערב אחד לא יהיה להן חסכונות כי רובן צעירות .
2023-03-29 18:11:36
שורה תחתונה ולסיום , אנונימית הבנתי את כוונתך , וכן נשים צריכות להיות זהירות או להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלהן כי שורה תחתונה עם קצת רצון ורבהה מלחמה אפשר לגדל ילד לבד .
אבל בבקשה שום אישה לא צריכה גבר בשביל לגדל ילד . אני בתור אחת שנשואה לא צריכה גבר שיפרנס אותי , אני מרוויחה יפה מאוד גם בלי בעלי ואני מאמינה שכל אישה יכולה רק אם תתאמץ . וגם בקשר להורים שיהיו בריאים במקומם אפשר להסתדר בלעדיהם ועם יש עזרה מהם מבוורך . ובקשר לחסכונות לא צריך חסכון בשביל להביא ילד .אפשרי לקרוע את התחת ולסיים את החודש בקלות בלי להחסיר מהילד כלום . ערב טוב לכן בנות .
2023-03-29 19:04:18
אלזה
דודים שלי ושכנים שלי יש להם הכל מהכל.
בגדים חדשים פלאפון מתקדם אוכל בשר ודגים ואפילו טסים כל שנה לפסח.
יש הכללות מטופשות.
יש חרדים שאין להם כמו שיש חילונים שאין להם.
זה שיש עשרה ילדים לא אומר שאין להם.
2023-03-29 19:28:27
גל... אבל מאמי איך היא תצא גם לעבוד ותפרנס.. וגם תהיה עם הילד, שרק נולד, זה קשה שכל העול נופל עליה, והיא רק בחורה צעירה...
אגיד לך את האמת 🤫 אנחנו נשואים בעלי מפרנס ואני מכניסה טיפה ובעיקר מטפלת בתינוקות ובקושי נושמת...
מקלחת, מאכילה, מחליפה, מכבסת, מטיילת מטפלת..
עגלה.. ולול ומשאבת הנקה ושידת החטלה, טקסטיל, ביגוד... חיטולים ומטרנה..
איך ילדה צעירה יכולה גם להיות הכל ועוד לצאת לעבוד לפרנס...?? אמרת שתיצא לעבוד..
כמה שתעבוד היא בנאדם אחד... (שהיא בכלל אמא לתינוק רך.. ואחרי לידה..לכן רובן לא מתמודדות, נופלות על ההורים, או מעלות פוסט מחוסר ברירה)
2023-03-29 19:30:37
בעלי עובד מהבוקר עד הערב וזה מספיק על הגבול,
ואני בבית מטפלת ב ה כ ל!
כיבוס... פינוק וטיפול מלא בילדים ובבית...
איך בחורה צעירה תעשה את הכל ביחד....?! ועוד אחרי לידה
2023-03-29 19:32:02
כמה שבעלי עובד.... ואני מכניסה קצת, במדינה פה זה לא מספיק לעגלה לול ואוכל, שלא לדבר על שכירות, ולטפל בתינוק, אז בלי גבר זה פשוט קשוח, אם עם גבר אני עם הלשון בחוץ 🥵
2023-03-29 19:33:13
מגיע לה סיוע מביטוח לאומי שכולל הבטחת הכנסה ותשלום מזונות כי לרוב הגברים לא לוקחים אחריות . חוץ מזה שיש המון עמותות שעוזרות במצבים האלה עד שאמא מסיימת חופשת לידה ,ויכולה לצאת לעבוד . זה חלק מהשיקולים שאישה שבוחרת להביא ילד צריכה לדעת ולחקור ולהבין מאיפה לוקחים כסף ןמה מבחינת חוקית מגיע לה .
2023-03-29 19:34:56
איזה מזונות, היא כתבה בפוסט שהגבר נעלם, אין לה שום עזרה גם לא מזונות,
יש הרבה ילדים צעירים שמכניסים להריון ונעלמים, אין עם מי לדבר
2023-03-29 19:37:28
מעניין אז למה היא העלתה מלא פוסטים שאין לה ולילדה מה לאכול וטיטולים... והיא לבדד שום עמותה..
פתאום אחרי כמה שבועות, היא מעלה שהיא בהריון שיני אם להשאיר....
יש הרבה מסכנות כאלה שחייבות משמעת ולא לתת לגבר לשחק בהן.... כואב,
2023-03-29 19:37:40
נכון אבל הילד לא הגיע מהאויר , ברגע שביטוח לאומי רואה שאין גבר מגיעה לאישה מזונות וביטוח לאומי משלם . הכל כתוב בכל זכות .
ושוב אני חולקת על הדעה שחייב גבר , הכל עניין של התחשבנות כלכלית נכונה .אני קרעתי את התחת במשך 4 שנים ועכשיו אני מרוויחה מספיק בשביל לדגל ילדים לבד . באופן כללי לא אוהבת להיות תלויה באף אחד .
2023-03-29 19:38:25
הילה אני יודעת על מי מדובר , תאמיני לי שהעמותות יודעות למי לעזור ולכי תדעי מה באמת הולך שם ,
2023-03-29 19:39:49
אני לא טלויה אנחנו חיים בשוטפות
מ ל א ה! הוא נותן את חלקו ואני את חלקי...
ואני חושבת שאם זה נופל על בנאדם אחד.. ובלי תמיכה משפחתית, הכלה, והבנה, זה בילתי אפשרי,
2023-03-29 19:42:34
מאמוש לא אמרתי חלילה שאת תלויה דיברתי נטו על עצמי וכמובן שאני לא מכלילה אף זוג בדעה שלי . אבל תראי אני נטו מדברת על נשים שהביאו ילד אחד ולא מישהי שהביאה ילד אחד לא מסתדרת איתו אז הולכת ומביאה עוד אחת במיוחד שאותו אחד לא עוזר בכלום מבחינה כספית . מדברת על נשים שנכנסו בטעות ומגדלות ילד אחד בלבד
2023-03-29 22:06:31
וגברת qwer כותבת הפוסט פעם הבאה אם את מפליצה דברים מהפה תידעי גם לעשות אתזה לא מאנונימית
2023-03-29 22:47:10
הילה אל תתאמצי אפילו חחחח הם חולות נפש ונשארות בדעה ההזויה שלהם
2023-03-30 02:04:58
חד הוריות ממורמרות חחח
2023-03-30 03:04:39
ווואוו הראת את הפנים האמיתיות שלך ,כל אחת שהגיבה פה היא אמא חד הורית ממורמרת ??? הלוואייי שיהיה לך חצייי מהכוח שלהן , הכוח היחידי שיש לך זה כסף ועלק בעל , מעניין מה תעשי עם הגלגל יתהפך ,כסף בא כסף הולך ויש אלוקים בשמיים , תתפללי חזק שלעולם לא תפלי.
2023-03-30 03:13:27
חחחחחח התעוררת יא קופה
2023-03-30 03:13:42
חולת נפש
2023-03-30 03:14:19
את צריכה אישפוז את תומכת בילדות להביא ילד והילדים האלה יושנים רעבים
2023-03-30 03:16:09
אוייי מאמוש לא צריך לרדת כל כך נמוך ולהתחיל עלבונות ,
אני תומכת בכל מי שבחרה ללדת ילד ונלחמת בשיניים כדי לגדל אותו .
2023-03-30 03:18:39
שובל מאמי שחררי , זאת אישה שגדלה עם כפית כסף בפה לא יודעת אפילו מה זה ללכת לעבוד קשה ולהילחם עבור הצרכים של הילד שלה ,אבל בסדר הגלגל הוא עגול.
2023-03-30 06:19:23
שתביא מבחינצי גם 10 ילדים ותגדל לבד חולת נפש
2023-03-30 08:56:38
הלו בנות תדבר יפה. אין צורך לרדת נמוך כלכך
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך
הריון ולידה
2024-01-16 07:31:42
למישהי כאן עזר משהו עם הגזים?
אני זוכרת שניסינו סימיקול וליקציק ולא עזר בכלל וזה גם מלא סוכר
יש משהו שעוזר
מה זה גרפ וואטר?
מה זה ביוגאיה?
פליז אם יש משהו שעזר לכן שתפו לתועלת אחרות
הריון ולידה
2023-12-04 16:25:51
ערב טוב
לבדיקת בטא יש צורך להיות בצום.
הריון ולידה
2023-07-11 06:57:35
שבוע 38 ועדיין לא הכנתי כלום
כול פעם אומרת מחר מחר מחר
הריון ולידה
2023-02-07 20:33:33
מה ההנחיות לרעידת אדמה ביחידת דיור 10 מדרגות מתחת לאדמה? נשמע מסוכן מאודדד ……
הריון ולידה
2022-08-21 10:28:39
אני בהריון שבוע 5+3, אני פשוט לא באמת מצליחה לשמוח מהפחד שאני סתם אשמח ואז אפיל. אחותי הפילה בהריון הראשון, בת דודה שלי הפילה בהריון הראשון.. אני לא מצליחה להירגע מהמחשבות ואני כל כך בלחץ. מה אני י...
הריון ולידה
2022-08-13 22:03:25
היי אימהות
אשמח למענה לתינוקות בגיל שבועיים
(סתם לסקר שלי )
כמה כמות אוכל הם אוכלים לכם
60?100?120? ❤️🙏
הריון ולידה
2022-06-06 13:47:27
אני שבוע 19 ולפי האפליקציה אני סוף רביעי אבל לפי האתר של כללית אני בכלל כבר באמצע חמישי
למי להאמין ? כבר לא מבינה כלום