הריון ולידה
2023-03-09 13:03:40
היי בעלי ואני גרים אצל ההורים שלי והוא קנה אתמול 2 שקיות שוקו ועוד כמה חטיפים לא היה בא לנו לשתות את השוקו בלילה אז הוא שם במקרר ובבוקר ראינו שחסר 1 אז ממש התבאסנו והוא רשם בקבוצה של המשפחה מי לקח וזה והוא אמר פעם הבאה אני אשים פתק שזה שלנו וכו.. אז אמרתי לו שהוא עשה ממש עניין מזה כולה שקית שוקו והוא אמר שזה לא פעם ראשונה שזה קורה. המשפחה שלי לא הבינו על מה כל הבלאגן ואחותי הלכה וקנתה שוקו היא אמרה שזה לא היא שתתה אבל בכל אופן קנתה אני מרגישה ממש לא נעים לדעתכם היינו צריכים לשתוק ולהבליג או להגיב כככה?
114 תגובות
4 אהבו

תגובות

2023-03-09 13:07:14
לדעתי לא לעניין היה להעיר למי שלקח את השוקו- בכל זאת גרים אצל ההורים.. פעם הבאה הייתי קונה פשוט יותר בשביל שיהיה גם לשאר המשפחה
0 תגובות
54 אהבו
2023-03-09 13:08:35
אז פעם הבאה שיקנה בקבוק או את החבילה של כל השקיות לכולם למה לקנות רק לכם😊
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 13:09:14
אני גם חושבת כמו d.h לא שייך להעיר ותקנו גם לשאר המשפחה מה יש תקנו חבילת שוקו ולא 2 שקיות בודדות רק לכם
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 13:23:43
וואוו זה לא נעים במיוחד שמדובר בהוצאה של בדיוק ב 4 שקל וזה משפחה לא באיזה פניימייה שכל דקה מישהו גונב / לוקח מה בא לו 🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 13:51:04
שכר דירה עולה הרבה יותר משקית שוקו;-)
0 תגובות
12 אהבו
2023-03-09 13:51:10
קצת חוצפה מצידו! שיקנה לכם מקרר קטן וישים בחדר אבל אם זה בתוך מקרר משותף אין דבר כזה שלי שלך
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 13:59:16
ממש נסחףףף כולה לקחו לו שוקו אצל אמא שלי יודעים שאם מביאים משהו לעצמך ורוצים שישאר ממנו משהו פשוט מחביאים אותו😂 יוצא לי לשים ארטיקים בשקיות של השעועית ירוקה😂😂😂 וכל פעם מתרגשת מחדש שרואה שאף אחד לא מצא ולקח
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 14:32:11
שיואו אני בשוק פשוט חוצפן גם חי שם וגם מעז להגיד אני אשים פתק אני במקומו הייתי מתביישת
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 15:46:56
חחחחחחחחח חלי תיזהרייייייי ממני
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 17:32:53
להבליג ברור……
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 17:33:25
חחחחחחחחחחחחחח לא זה הכי מעריב לנוער שלום שיביא ציידנית ישים מתחת למיטה
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 17:33:55
מתחת לכרית חחחחחחחחחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 17:38:34
שיהיה בריא...הייתי מתהההה🙈 מה נסגר?! ההורים שלך מוציאים עליכם וחוסכים לכם הרבה יותר כל חודש...
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 17:39:29
הייתי מתחבאת באיזה שקית שוקו מהפדיחה😆
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 17:42:24
בייי ויאיא ממש ככה😂😂😂😂😂😂ככה זה משפחה מרובה ילדים
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 17:46:32
סורי יפה שלי זה נשמע שאתם לא יודעים לחלוק או שיש לכם מצב כלכלי סביר וזה כבר לא ענייננו.. אבל על שקית שוקו? אם הייתי בקבוצה של המשפחה שלך הייתי בהלם וקונה לכם מפעל. כשהייתי גרה אצל חמתי קניתי כפול בשביל הוכרת תודה או את יודעת.. שיהיה. בכל זאת לא שילמתי שם. בכל מקרה, תנשמי זה שוקו❤️
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-09 17:56:17
חוסר מודעות עצמית, איך אפשר לגור אצל משפחה שהם לא שלך ולהתלונן על שלקחו שקית שוקו. נו באמת אחותך צודקת וגם תותחית שקנתה לו זה ממש מראה על קמצנות בצורה קיצונית.
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 17:58:31
לא משלם שכירות ובןכה על שוקו חוצפן כזה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:05:50
חוצפן רצחחחחח גם כשאתם אוכלים או שותים ממשהו שיש בבית אז שואלים אותכם מי שתה/אכל? לא יפה בכלל בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:08:56
אין לי מילים התנהגות אגואיסטית זה פעם ראשונה שקורה שם משהו בסגנון הזה? אל תבהלי מהתגובות זה פשוט נורא מפתיע וההתנהגות לא מקובלת מאמינה שכשתצאו משם בעזרת השם הדברים ישתנו, יש מלא אנשים שלומדים להעריך את הדברים הקטנים כשהם אינם והכול בסדר ❤
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:09:43
מקווה שלא גרם לך לחשוב שזה לגיטימי 🤷‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:10:49
זה לא שגם לקחו הכל כולה חסר 1 נו ו
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:15:42
להבליג כולה שקית שוקו לא עושים עניין
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:25:33
לגמרי לא תקין אבל אני אולי הייתי שוקלת לדבר איתו על זה .. אולי זה לא באמת מה שמפריע לו השוקו אולי זה מתסכל אותי העניין של הפרטיות ? אני לא חושבת שיש בנאדם שיעשה עניין משקית שוקו ב3 שקל .. אולי הוא מרגיש שחודרים לו לפרטיות והוא מתוסכל מהמצב הזה שאתם גרים אצל ההורים ? אני שוב כמובן שחושבת שזה לא בסדר התגובה שלו אבל תנסי לדבר איתו על זה להבין אולי זה לא השוקו הבעיה
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 18:25:53
אותו*****
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:32:02
לשים פתק? מה זה מקרר של בית חולים או של צבא? תקשיבי אני מצטערת אבל אני ממש בשוק מההתנהגות של בעלך. הוא צריך לנשק להורים שלך את הידיים והרגליים על זה שהם נותנים לכם לגור אצלם, זה ממש, אבל ממש לא מובן מאליו! בבקשה תעמידי אותו במקומו ויפה שעה אחת קודם. ואם זה כל כך מפריע לו שבפעם הבאה יקנה לכל השאר גם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 18:39:36
לא מעירים על אוכל וגם אם גרים אצל משפחה אז לא קונים שקית קונים בקבוק זה בית של ההורים לא מקרר בעבודה
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 18:49:29
אם עושה רעש על שקית שוקו לא רוצה לחשוב איזה מסכנה את וצריכה לקבל אישור ממנו על כל דבר פשוט יצור ! מזעזע בעיניי גבר קמצן זה הדבר הכי רע שיש
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:07:41
ממש לא לעניין אתם גרים בבית שלהם. תקנו גם להם.. אולי לעוד מישהו יבוא? חוסכים לכם כל כך הרבה את הוצאות שכר דירה וכו ועל שקית שוקו לדבר..?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:09:34
וואי וואי את הלחמניה השאירו לו לפחות?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:11:12
האמת? גם אני גרתי אצל ההורים של בעלי תמיד כשקנינו משהו לעצמנו קנינו יותר סתם למשל קליק קנינו 4 במקום 2 שיהיה כמו שאמרת על השוקו הייתם צריכים לקנות שקית של 8 גם ככה לא עשיתי קניות ומן הסתם אני לא יכולה להכתיב להורים מה לקנות אז מותרות תשתדלו לקנות בכמות גדולה יותר זה עדיין פי 100 פחות משכר דירה...
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:15:43
היי בנות סורי אני לא חושבת שהעניין זה השוקו. זה נגעו במשהו שהוא שלי. איזה חוסר פרטיות זה. גדלתי בבית של 12 ילדים ובחיים אבל בחיים לא קרתה סיטואציה כזאת. כל אחד יודע שאם זה לא שלו לא נוגעים! ועכשיו זה לא משנה אם זה טופי או מיליון דולר. הקטע פה שזה משהו שלי לא משנה מה זה. אינלי בעיה בשמחה ובאהבה לחלוק אבל תבוא תבקש תגיד משהו.. אל תיקח בלי להגיד לי. זה שלי. בעייני זה סופר חשוב וככה גם אחנך את הילד שלי. ילד קיבל משהו מהגן ושם במקרר אחכ אחיו בא ואוכל לו את זה. בעייני זה מזעזע! קצת פרטיות קצת משהו שהוא שלי קיבלתי את זה גמאתזה לוקחים לי תחשבו על התחושה. הגיוני שגמאני הייתי מתעצבנת ושוב לא בגלל שזה שקית שוקו. מי ישמע כל כך קשה לרדת רגע לסופר לקנות חדש. אלא זה שאין משהו שהוא שלי בכל רגע נתון מישהו יכול לקחת לי דברים ששייכים לי. היום זה שקית שוקו מחר זה תחתונים וכו..
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-09 19:18:22
קקטוס חשבת איזה חוסר פרטיות זה כשהבת שלך ובעלה גרים אצלך?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:18:50
בעייני זה בכלל לא לעניין
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:19:58
אבל וזה אבל גדול אחרי הלידה הייתי חודש וחצי אצל אמא שלי. ובאותה מידה אמא שלי תמיד כיבדה את הפרטיות שלנו. אנשים באו הביאו לי אוכל ועוגות אמרתי להם באהבה תאכלו וכזה. הם שמו את זה בצד זה שלך אפאחד לא נוגע! וכן אני מעריצה את החינוך של אמא שלי..
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:27:12
יש עניין במה שקקטוס אומרת .. ההורים יכלו להגיד שלא נעים שהם גרים איתם ושהם רוצים שיעברו , אבל הם מקבלים אותם בבית שלהם והכל בסדר , כן צריך פרטיות וצריך לשבת ולדבר על זה עם הבעל לבדוק למה התגובה הזאת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:42:09
אני גם מאמינה שזה לא קמצנות אלא לפעמים מתעצבנים כי תכננת משהו (אפילו פשוט כמו שוקו לארוחת בוקר) וקלקלו לך דברי עם בעלך, תביני ממה זה נבע תסבירי לו שזה לא נעים לעשות סיפור משוקו גם אם בעיניו זה בעצם סמל לפרטיות באותו רגע ותמצאו דרך לפתור את הבעיה בצורה נעימה כמו לקנות יותר
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:46:07
היי אני מנסיון גרתי גם אצל ההורים יכולה להגיד שהיה לנו הרבה יותר הוצאות על אוכל ממתי שהיינו גרים בבית לבד כי היינו קונים יותר בכל קניה אבל התנחמנו בזה ששכירות לא עולה לנו ואני מבינה את בעלך גם אני הרגשתי שאין לי פרטיות שכל מה שאני קונה אני צריכה להחביא כי בכל רגע נתון איזה אח או אחות יכולים לאכול את זה אז הייתי מחביאה לי במקרר מאחורי דברים מאכלים שרציתי שישמרו לי אין מה לעשות זה חלק מהעסקת חבילה🤭
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:46:18
קקטוס אבל הוא לא ילד בגן !! חוצמזה היה שם 2 שוקו אחד נשאר להפךךךך צריך ללמד את הילדים ההפךךך הבאת משהו מהגן ואח שלך גם רוצה ? אתה תתחלק איתו ! הבאת משהו מהגן ואח שלך אכל אותו ? שיהיה לו לבריאות נכון ?? כי נלך נפנק אותך במשהו אחר והעיקר שאח שלך נהנה ועשית אותו שמח. זה החינוך שהילד שלי יקבל . וכבר הוא בן 1.5 וכשאנחנו במשחקיה ויוצאים לאכול הילד שלי לוקח את החתיכה הראשונה ומציע לחבר/ה לידו , הילד שלי משחק בכדור רואה ילד בגילו הוא לוקח את הכדור הולך ומביא לו אותו, והיום כשהיינו בפעילות הילד שלי ניגש לילדים שנפלו והושיט להם ידיים כדי לעזור להם לקום . לא צריך להתבאס שאכלו ושתו ולקחו ,שיהיה לבריאות . אם ממש רוצים שאף אחד לא יגע אפשר לבקש מראש ואם נוגעים אפשר לאחל לבריאות . אפשר להתנהג כמו ילד ולחמוד ולסמן ואפשר לחלוק לחומר אין באמת חשיבות הגי חשוב זה להיות שמח ולחלוק את מה ששלך עם אחרים בשמחה ולשמח אותם ושזה ישמח אותך עוד יותר ,זאת אהבת חינם
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 19:47:07
מי שלא גר אצל ההורים לא יכול לתת דעה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:47:21
כי לא נכנס לנעליים שלו!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:47:50
וזה לא קשור שהם חוסכים שכירות לפעמים זה מכורח המציאות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:50:57
רציני הוא כתב את זה? בעלך מטורף בשביל שקית שוקו??? יאו אני מתביישת בשבילך
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:54:24
דנה תחשבי שנכנסו לך הביתה ולקחו לך שקית שוקו מבחינתו זה הבית שלו אין לו בית אחר ולא משנה הנסיבות ויכול להיות שמרגיש נחיתי בכלל שהוא גר שם ולא טוב לו עם זה והוא צריך להחביא כל מה שהוא קונה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:57:43
אבל נשארה לו שם שקית שוקו אחת ..
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:58:23
אולי רצה אחד לאשתו🫢
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:58:39
מרגיש שזה הבית שלו? קודם כל זה הבית של ההורים של אישתו. דבר שני זה כולה שקית שוקו יורדים למכולת וקונים בטח שנשאר לו שקית אחת. ועוד לכתוב בקבוצה??? פשוט בושה יש גבול לכמה מטומטם אפשר להיות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:58:51
שיקנה בקבוק גדול שיהיה לכולם 😂 נו אם רצה היה צריך להיות אביר על סוס לבן וללכת להביא מהמכולת שקית נוספת חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:59:13
כל מה שהוא קונה צריך לקנות לכולם? הזגמתם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:59:32
הוא חי שם הוא קונה לעצמו הרבה דברים אני מניחה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:00:35
לא. אבל השאירו לו שקית שוקו וקשה לרדת למכולת לקנות שקית בשנקל? תחשבי איזה בושה בשבילה! שגם הוא חי על חשבון ההורים שלה וגם גורם לה למצב לא נעים במשפחה שלה בשביל שקית שוקו לעשות בלאגן אין לי מילים באמת
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:01:21
זה לא העניין של השוקו זה כנראה כל הדברים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:01:53
טוב אני מקווה שאחותך שתתה את זה ולמדה לא לשתות לו מהשוקו יותר ,אחרי זה - אף אחד לא יתעסק איתו יותר😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:01:54
הוא ממורמר. שיקום ויצא משם ויקחו שכירות. זה לא אמור ליפול על אישתו השטויות שלו
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:02:50
זה לא הקטע של לרדת למכולת לקנות עוד שוקו זה העניין שלקחו לו משהו ששמר לעצמו ושוב אף אחת לא יכולה לדון אותו רק אחרי שתגור אצל ההורים שנה וחצי
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:02:58
כולם יחיו בפחד חחח שיכתוב עם טוש את השם שלו על הדברים ששלו
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:03:24
ושיקחו בחשבון שפעם הבאה לא תסתיים טוב כנראה הוא יצרח ויבכה חחחחחח
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:04:20
ואמרת שאם יכנסו לבית שלי ויקחו לי שקית שוקו קודם כל זה מדובר על בית שלא שלו בכלל מקרר משותף (שישימו בחדר שלהם מקרר אם על שקית שוקו הוא בוכה) דבר שני גרנו אצל ההורים שלי ואחיינים שלי גרו דלת לידי תמיד נכנסו ולקחו מה שרוצים. במשפחה לא סופרים אוכל בטח לא שקית שוקו. אז כן אז לקחו לי שוקולדים שלפעמים רציתי ולא היה פשוט ירדתי לסופר לקנות מי ישמע..
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:04:39
אם זה מפריע לאשתו זה משהו אחר הוא לא היה אמור לכתוב בקבוצה אם זה מפריע לאשתו אבל אולי זה מצב משפחתי כזה שאשתו לא נפגעה בכלל תלוי המצב
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:05:35
בעלי בסופר עכשיו בא לי לבקש ממנו שיקנה לכם שוקו חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:05:48
מל 😂😂😂😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:06:13
בראש שלו זה כמו שנכנסו לו לבית שלו צודקת שזה של חמותו אבל זה המצב ושם הוא גר
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:08:22
לאה לא מעניין אותי מה הוא חושב צריך להבין את המציאות הבית לא שלו המקרר לא שלו. וזה לא שלקחו לו את הארנק נכון? מדובר על שקית שוקו. אני באמת נחרדת במקום שילך למכולת ויפנק את האחים של אישתו הוא רב איתם בקבוצה משפחתית על שקית שוקו. בטוחה שלכותבת הפוסט(אישתו) לא קל לה צריך להבין משהו- אתם גרים אצל ההורים המקרר משותף? קחו בחשבון שתשימו שם דברים ויאכלו והכל בסדר זה אוכלללל זה לא כליה.
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 20:10:49
דנה את צודקת אני פשוט מנסה להבין אותו זה הכל ויכול להיות שכתב את זה בקבוצה בהומור ובקלילות לא בקטע של לריב בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:48:44
הייתי מיתביישת בקטע אחר !!!!! יכולה לומר לך שאני גרה ליד ההורים שלו וגם שם האחים שלו חוגגים לי על הדברים הטעימם גם אותי זה מעצבן ליפעמים כי יש להם מין קטע כזה שאם יש משהו טעים הם לא נירגעים עד שזה ניגמר וזה כבר מעיק וגרם לי להפסיק ליקנות מלא דברים כי יצא שאני קונה להם ולא למשפחה שלי וזה היה בתידירות גבוהה מאוד שהם היו לוקחים כאילו הם חיים איתנו מה גם שאני לא מרשה לילדה שלי ממתקים רק בשבת והם היו באים ולוקחים והיא לא מבינה למה הם כן ואני לא .. אז עצרתי את זה והסברתי ששאר הדברים באהבה אבל על הממתקים עשיתי עוצר שניכנסת השבת אני מציע לכל אח שלו חטיף באהבה מה גם שהייתי בהריון זה עיצבן אותי כפול 😂😂😂 הייתי בונה על משהו ובום מישהו בא מבקש ואני מיתביישת להגיד לא ובמיקרה הגרוע יותר אפילו לא מבקש וזה פשוט נעלם נשמה קופסאות כריות היו נעלמות לי פה כל שני וחצי אז שקית שוקו זה קטנה זה מעצבן מובן אבל לא ברמה של ליכתוב בקבוצה של המשפחה אלוהים איזה פדיחות 😂😂😂 מה גם שאתם גרים אצלהםםםםם שמתם במקרר שלהם אף אח לא אמור לנחש אם ההורים קנו או אתם תיפתחי לעצמך את הבעיה קני מיני מקרר לחדר 😆
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:53:45
הזיה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:56:48
לשים פתק פעם הבאה??? אני חסרת מילים וזה לא קורה בדרך כלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:02:06
לאה אין בזה שום הומור ולפי אישתו כותבת הפוסט זה לא הומור זה באמת ההתנהגות השגויה שלו. התנהגות הכי מביישת שיש
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 21:15:15
גרתי אצל חמתי וחמי בבית במשך 5.5 שנים קניתי מידי פעם דברים לעצמי והם נאכלו , הכנתי לבעלי לזניות ומוקרמים שאלו דברים שאמא שלו אף פעם לא מכינה וממש היה בא לו והם נאכלו , אפילו ארזתי לי אוכל לעבודה ומידי פעם גם זה נאכל ואףףףף פעם לא העזתי לדבר על זה ויותר מזה זה לא באמת היה אכפת לי שיהיה להם לבריאות!!! מוגזם ברמות ההורים שלך חוסכים לכם לפחותתתת 4000 ש״ח בחודש אם לא יותר על שכירות והוא מנדנד על משהו שלא מגיע אפילו ל10 ש״ח
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 21:18:42
ליאן בדיוק מה שאמרתי זה כולה אוכל. ועוד יותר מזה זה שקית שוקו ב2 שקלים בלבד🤦🏻‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 21:49:30
הוא נראה לי לא הבין שהם עושים לכם טובה ענקית ועוזרים לכם אתם גרים על חשבונם הם חוסכים לכם אלפי שקלים בחודש שלוש שקל ממש לא אמור להזיז לו שיסתכל על זה בצורה כזאת ואז הוא יבין כמה מדהים אצלם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 22:11:30
בקיצור עם בעלי היה שולח בקבוצה של המשפחה שלי הודעה על שקית שוקו או אפילו על כבד אווז הייתי מתעצבנת זה פשוט לא לעניין לגור אצל מישהו לקנות רק לעצמך ואז להתעצבן יאווו😩
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 22:22:17
לא נראלי שזה עניין של הכסף כמו העיקרון הם קנו את זה לעצמם זה לא שצריך לשים פתק אבל המינימום לבקש או לשאול אם אפשר אם באמת הם תכננו על זה בבוקר או משהו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 23:31:54
אז תקנו מקרר קטן לחדר… אם זה גם לא עניין של כסף
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 23:32:58
אצלי בחדר גם יש מקרר קטן סתם כי בעלי עצלן😂(משכירים דירה קטנה המטבח מטר מהחדר)
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 00:38:54
ממש לא לעניין אני ובעלי גם גרים אצל ההורים שלי כרגע כי מחכים לבית שלנו שיהיה מוכן הייתי מתביישת מאוד אם היה מתנהג ככה בעלי לא קונה כלום שקשור באוכל בלי לשאול את כל בני הבית מי רוצה בסופו של דבר חוסכים לנו המון כסף על קניות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 04:44:14
מל אינלי שום בעיה עם לחלוק וגם ככה אחנך את הילד שלי! אבל לא לוקחים בלי רשות משהו שהוא לא שלך.!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 07:45:37
קקטוס לא הבנתי איך זה מה כל אחד צריך רשות לקחת משהו מהמקרר הרי כשחיים בבית עם אנשים כל מוצר עלול להיות של מישהו אחר, אם הבאתי משהו וביקשתי מראש אל תיגעו זה לכך וכך סבבה אבל אם זה במקרר ואף אחד לא אמר כלום אז מה הם עושים? מחכים שכל בני הבית יהיו ערים ומתקשרים לשאול אם אפשר לקחת ביצה?!
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-10 08:03:42
לא! אבל מן הסתם בנאדם רואה 2 שקיות שוקו מבין שמישהו קנה אותם בשביל משהו. זה לא ביצים חלב גבינה וכו שתיקח בכייף.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 08:33:52
זה שוקו לא עוגה עם כיתוב...
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 11:41:21
חיים אתם גם חוסכים שכר דירה וגם הוא קונה שתיי שקיות שוקו??? לא לא אמיתי! אתם צריכים לכבד את הסובבים אותכם שעושים לכם כבוד.. וההורים שלך מסתכלים על זה שהוא אוכל להם מהסירים ומתקלח??? חלאס לא לעניין בכלל מבחינתי היה צריך לשתוק ולקנות יותר ואם לא מתאים לך שיגעו לך בדברים שלך שיחפש לו דירה משלו או שיכניס מיני של מקרר לחדר!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 11:50:15
קקטוס.. מזאת אומרת ללא רשות משהו שהוא לא שלך? לא מדובר בזרים. מדובר בהורים. רובנו בעצמנו הורים. פשוט מביך שזו הגישה כלפי ההורים שגידלו אתכם להתחשבן איתם על שקית שוקו אם זאת ההשקפה שלך באמת….. לא מדובר בשותפים לדירה. זה משפחה הכי קרובה שיש. פשוט עצוב שזה המצב היום אפס כבוד להורים. שקית שוקו לא לקחו עכשיו במוו
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 11:54:53
סליחה אבל אני לא מבינה את חלק מהתגובות פה ואני בדרך כלל מאוד טובה בלהבין אנשים אבל פה כנראה הגבול שלי נמתח הסיטואציה כאן זה שהם גרים אצל ההורים שלה - כלומר ההורים שלה בטוב לבם מאפשרים להם לגור שם כדי לעזור לחסוך, עכשיו בואו נתחיל מזה שהם גרים בשותפות עם עוד אנשים יכולתם להציע להם לקנות גם להם שוקו אבל בסדרררר זה מחשבה של רגע לא צולבים על זה. אבל מישהו ראה, לקח, אם זו לא האחות כנראה אחד מההורים, ולבעלך הייתה את התעוזה לבוא ולהעיר על זה כאילו מדובר בפיסת אוכל האחרונה שלו ועכשיו ימות ברעב. ועוד אנשים פה מצדיקים את זה כי לא ביקשו רשות או כי זה מעצבן. אתם שומעים את עצמכם?! אנונימית סליחה לא משהו נגד בעלך וכולם עושים טעויות ואולי הוא אדם מעריך מאוד ולא חשב באותו רגע אבל אם זה היה בעלי מול ההורים שלי הייתי מעמידה אותו במקום. איפה הכבוד להורים?! תחשבו שזה אתם מול הילד שלכם. אלוהים ישמור. מעצבןןןן. אתם יודעים כמה עצבים ההורים שלכם אכלו ממכם בחיים?! דור של אגואיסטיים
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-10 12:10:59
סוויט בדיוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:23:02
סוויט, את מדויקת. זה גם לא נעים למי שלקח וזה קולה שוקו אחד ונשאר לו את השני. פשוט פדיחה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:23:19
כולה*
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:28:22
כולה שוקו אמלה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:30:17
הלו בנות יש הורים מדהימים שמאפשרים לגור אצלם זה א. יש שקיות שוקו שנלקחו מהמקרר זה ב. זה שני דברים שונים. עם כל הכבוד והאהבה אתם גרים שם מחוסר ברירה לפי מה שאני מבינה ( עזבי את זה שלדעתי תמיד יש ברירה ולגור אצל הורים זה לא אופציה) אבל לעשות הקשר בין הדברים לא חושבת שזה נכון אבא אמא תודה רבה שאתם נותנים לי לגור פה אבל לא אמורים לקחת לי דברים אישיים. אני בטוחה ב100% שהשוקו זה לגמרי לא העניין! זה דברים שלו שנעלמים אחים ואחיות שמרגישים בנוח להשתמש בדברים שלו. מבינה לגמרי את התגובה שלו. אפאחד לא אמר שצריך להגזים וזה באמת שקיות שוקו אבל זה לא זה! זה נגעו במשהו שקניתי בשבילי ושייך לי! זה מעצבן ברמות! חברה שלי נהרס לה המכונה שלחה לחמותה לכבס חצי מהתחתונים שלה לא חזרו כי גיסות שלה אימצו אותם. מבחינתי דבר כזה לא קורה! טובות כאלה אני לא צריכה סורי! איזה טובה עשיתם בזה שחצי מהבגדים לא חזרו..? עוד קטע גיסיתי קנתה לילד שלי בגדים שביקשתי ממנה.. היא שמה את השקית אצל חמותי המוכשרים האלה ברוב חכמתם חילקו את השקית לכל מי שהיה שם בגדים של הילד שלייי!! עכשיו בואו זה לא היה משהו בשמים כוחה כמה זוגות גרביים חולצה וכובע.. העצבים שלי היו שלקחו בלי רשות .. באהבה אני אתן אבל תודיעו תבקשו תעדכנו! חושבת שזה סופר קריטי.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-10 12:37:30
קקטוס יש דברים נכונים במה שאת אומרת אבל גם לא מסכימה איתך כי יש הבדל בין תחתונים ובגדים לבין אוכל!!! זה אוכל!!! זה שלקחו בלי רשות הוא יכל לבוא בגישה יפה לאישתו ולהגיד לה שאם היא יכולה לבקש מבני הבית שלא יגעו ברגע שרואים אחד או שתיים שיבקשו רשות ויש גישה לריב על שקית שוקו מסריחה שעולה לו פאקינג 3.90😂 אני הייתי כועסת אם היו לוקחים לי תחתונים או בגדים של הבת שלי ומחלקים ללא הסכמה אבל לא הייתי כועסת על אוכל לעולםם אמא שלי לימדה אותי למי שכתוב האוכל כתוב לו והוא זכה אז צריך לכבד ולשתוק לפעמים
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 12:38:50
בר נשמה מן הסתם זה לא פעם ראשונה שזה קורה. יכול להיות שהשתמשו בדברים יקרים יותר שלו וגמרו לו אותם או לקחו בלי רשות ולא החזירו. כן אז באיזה שהוא שלב זה עולה על העצבים וכנראה אז היא הגיע למצב שהוא כותב בקבוצה של המשפחה בגלל שוקו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:41:50
כן באמת! כנראה חמותה או משהו סידרה ולא הבדילה אז שמה את זה במגירה של הבנות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:42:00
לא מקובל בעיניי אני יכולה להגיד לך שהכרתי את בעלי גיסתי הייתה נכנסת לחדר שלו ומשתמשת לי בכיפור בבשמים וגם בבגדים ובלי הסכמה שלי.. פעם ראשונה שתקתי ובפעם השניה השארתי את העבודה לבעלי אבל לא ברמה של לריב על אוכל אני הייתי כועסת על דברים אישיים יותר אבל לא אכול! והיו לנו זוג חברים כאלה שבעלה היה לארג ברמה מטורפת ואישתו לא והם גרו אצל ההורים של בעלה חצי שנה ויום אחד היא כעסה על חמתה למה היא נגעה לה בשוקולד ללא הסכמה וואלה אני כאב לי על חמתה באותה שניה שזה קרה מולי! ובעלי עוד יותר נגעל מהדברים האלה.. זהו כל אחד רואה את זה אחרת אני אחת שלא מתווכחת על אוכל אבל כן הייתי כועסת על דברים אישיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:42:25
אני הבן אדם שהכי חרד לזה שנוגעים לי בדברים כשהייתי שכירה אפילו הבוסית שלי פחדה לגעת לי בשולחן אבל יש גבול עד אוכל במקרר משותף בבית שלא שלי ועוד אוכל נגיש ורגיל שוב זה לא עוגה בהזמנה מראש עם כיתוב שברור לכולם שמישהו הזמין במיוחד שוקו זה כמו ביצים וחלב וכו, זה מוצר פשוט ונגיש וחוצפה בכלל לשאול מי לקח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:43:15
בסדר שוב, גם אני הייתי מתבאסת אבל לא ברמה של לצאת על המשפחה של בעלי! אלא הייתי באה ואומרת לו שזה לא מתאים ושינסה לדבר איתם ברגע שרואים שיש אחד או שתיים לא צריך לעשות עניין גם מכל דבר קטן
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 12:43:37
כנראה שהוא דיבר ךא פעם ולא פעמיים.. זה מתסכל ברמות אני לגמרי מבינה את זה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 12:46:08
אבל אתם מבינים שאי אפשר לשאול על כל דבר של מי זה??? אולי ההורים קנו ואחד האחים אכלו? אולי אחד הילדים קנו וההורים אכלו?? ברגע שאני מכניסה משו למקרר אני יודעת שזה קשור לבית ואפשר לגעת ולא לחכות לקבל אישור זה דברים נגישים!! אם היה כותב על זה שזה שלו ונגעו בכוונה הייתי מבינה או שמחביא בארון בגדים שלו הייתי מבינה לחלוטין מבחינתי אני רואה את זה שהוא לא בסדר משו שנכנס למקרר ללא כיתוב והזמנה אישית זה של כל בני הבית וזה אוכל משותף במקרר ולא החביאו במקום סודי שאפשר להגיד זה שלהם!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 12:47:32
זה מה שגם אני אמרתי אם יש בעיה באוכל לבעלי אני הייתי קונה מיני מקרר ומכניסה לחדר! פותרת כל בעיה!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 12:49:09
בר צודקת לחלוטין
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 14:03:34
לא בטוח שמקרר לחדר זה פתרון טוב... זה עלול להצטייר כמעליב כי זה לא שאומר אני קונה לנו כדי שנהיה יותר עצמאים ולא ניקח לכם אלא כדי שאחרים לא יגעו לו בדברים וזה משדר לא רוצה לתת/לחלוק בטח אחרי הבלגן עם השוקו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-10 14:54:22
במיוחד אם הם גרים בבית משותף זה אחלה רעיון ..
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-10 17:02:30
קקטוס לפי הטענה שלך אז שיקנו מקרר משלהם וישימו שם את הדברים שלהם. מזה לשים פתק בבית? מבינה שככה גדלת עם אחים שלך מטעמי חינוך אבל פה לא מדובר באחים ובחינוך מדובר ב2 זוגות מבוגרים שחיים יחד. לא אומרת שצריך לחלוק הכל אבל קצת שיקול דעת ופרופורציה לא יזיקו במקרה פה. ועם כל הכבוד אם הם רצו פרטיות שישכירו דירה לבד הם לא מתבגרים שההורים חייבים להכיל. לא תמיד ה״חלש״ צודק.
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2023-11-15 22:07:24
עשיתי היום סיסי שליה ואני רוצה לאונן,כמה זה רעיון רע מאחד עד 10?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-06 17:59:49
הי מה אתן ממליצות לאכול בהריון ירקות פירות. ומשהו שעושה יציאות ?? מישהי יודעת לכוון אותי כי אסור גליצרין. הבנתי
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-09 13:34:09
יש לי רופאת נשים בשבוע 20 + 4 עכשיו אני 15+6 בוודאות יגידו לי את מין העוברר?? לא הצליחו לראות ב13 +4 כשהייתי לא יכולה לחכות כברררר
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-25 23:08:06
בנות ירדה לכן הבטן עד הברית? אני שבוע 36 ורוצה להזמין שמלה לברית אבל מפחדת שתשאר לי בטן הריונית. מה הסיכוי ?
10 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-01-23 07:21:23
מרגיש לי שבן הזוג לא נמשך אליי יותר :/ אני שבוע 32 ובאמת נהייתי גדולה ממש אבל זה סיבה לא להמשך כבר? הוא לא יוזם סקס בכלל ובפעמים שאני יזמתי אמר שהוא עייף כי עובד הרבה שעות.. אבל גם בסופ״ש לא ניסה....
4 תגובות
0 אהבו
אמהות
2022-10-25 10:38:51
מישהי יודעת תוך כמה זמן עוברים הפצעים של הפה והגפיים בפה?? הילדה לא מוכנה להכניס לא מים ולא אוכלל
1 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-10-15 18:15:35
אני רואה פה המון פוסטים על פקק רירי .. הריון ראשון , שבוע 7 , מישהי יכולה להסביר לי מה זה ולמה הוא אמור לצאת ?
1 תגובות
0 אהבו