הריון ולידה
2023-01-20 09:02:06
טוב, קצת עלה לי, אז חייבת להוציא.. ***מי שלא נאה לה - שלא תגיב.*** בזמן האחרון נשים מתייעצות כאן על הפלות - לעשות או לא. קודם כללללל - לכל מי שכן תומכת בהפלה - זכותך לתמוך בדבר הלא הוגן הזה. אבל למה לעודד נשים להפיל ? ומעבר לזה, למה לכעוס על נשים שהן נגד ??? עשית משהו שיצר נשמה. את עצמך הבאת דופק ללב קטן !!! למה להפסיק את זה ? למה לא לחשוב על זה לפני ..? נגמר לי הלב. זה ילד לכל דבר. יש לו דופק, יש לו נשמה. זה לקחת ילד ולהוציא אותו להורג בלי לתת לו הזדמנות אפילו. וכל היפות נפש שיגיבו פה שזה לא רצח, כן זה כןןןן ! וחס וחלילה לא באה ממקום שופט, אבל חלאססס, כואב לקרוא את זה כברר ! זהו. פרקתי.
42 תגובות
24 אהבו

תגובות

2023-01-20 09:09:22
בהחלט צודקת! סוף מעשה במחשבה תחילה!!!
0 תגובות
12 אהבו
2023-01-20 09:10:26
אנשים נלחמים להביא ילד בשינים בטיפולים קשיםםםםםם וההיא נקלטה בטעות ולא מתאים לה אז מפילה חושבת זה כמו להחזיר מוצר בחזרה לסופר
0 תגובות
11 אהבו
2023-01-20 09:13:58
נגד הפלות! אבלל זה שמישהי מנסה (ואני אחת שניסתה המון זמן) ולא מצליחה, לא אומר שיש לה זכות לשפוט מישהי שנקלטה בקלות/בטעות. וכל אחת תעשה את הבחירות שלה . אף אחת לא הייתה מוכנה שיחליטו במקומה . אם מישהי מתייעצת,תייעצו מבורך. בסופו של דבר זה הגוף שלה וההשלכות יהיו על החיים שלה בלבד , לרע ולטוב .
0 תגובות
7 אהבו
2023-01-20 09:18:48
צודקת לגמרי!!! אבל גם אנחנו, אלה שנגד הפלות לחלוטין, יכולות לגלות רגישות. כשמישהי מתייעצת אם לעשות או לא - זה דבר אחד. אבל לפעמים משהי כבר מספרת על ההחלטה הכואבת שלה, ועדיין נשים פה מנסות לשכנע אותה לא לעשות... עכשו, אני הכי בעד לשכנע נשים לא לעשות הפלה, אם יש עם מי לדבר. אבל כשהיא כבר החליטה מה שהחליטה ועדיין כותבים לה 'אל תעשי' - אני יכולה להבין את הכעס... בסוף זו החלטה שלהן, גם אם היא לא הוגנת בעיניינו...
0 תגובות
8 אהבו
2023-01-20 09:18:51
הגוף שלה ? ומה עם הדופק שלו, היא שאלה אותו כשהיא עשתה אותו???
0 תגובות
8 אהבו
2023-01-20 09:23:47
יש מי שעושה חשבונות שמיים יקירה . וזו בטח לא את ולא אני ולא אף אישה אחרת. אנחנו יכולות רק לנסות להאיר את עינייה ולהציע תמיכה .
0 תגובות
6 אהבו
2023-01-20 09:24:38
מירי אבל תכלס, מי שהחליטה באמת לא תתייעץ בפורטי.. היא תרים טלפון ותקבע תור במרפאה.. לא תשב לפטפט פה עם נשים אחרות שמחכות להכנס להריון על זה שהיא ובעלה רבים ולא בא לה את העובר ממנו כבר....
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 09:26:59
חס וחלילה, מה לי ולחשבונות שמיים ?! אבל בשורה התחתונה זה חיים של עובר שהופך לילד ואחר כך לאדם בוגר וזה בעצם החלטה של אישה על כל ההמשכיות של הנשמה הזו. בסוף יש לנו בחירה, זה כבר לא החלטה של הקב"ה כי עובדה שהוא כןןן הוריד נשמה לאותה רחם. אז החשבון היה כןןן להביא נשמה מסויימת דרך אותה אמא, ואותה אמא עושה פה דיני נפשות.. זה פשוט מזעזע אותי ! שוב, אם מישהי לא רוצה ילדים - זכותה, שלא תביא, אבל אם כבר הביאה והתחרטה, למה מלכתחילה ???!!! מה אשם הקטנציק הזהההה 😩😭
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:33:15
אני לא בעד להפיל אני חושבת שצריך לקחת אחריות על המעשים שלנו וסקס=ילד אבללל התרבות המערבית מתשתשת את העובדה הזאת וסקס הפך להיות בעיקר הנאה ככה שאם קרה "טעות" (ואני קוראת לזה טעות בציניות שחורה כי זה עצוב), יש פיתרון הרבה אנשים חיים על התפיסת עולם הזאת, של פתרונות מהירים ל"בעיות" וזה מה שמנכילים בתרבות, בחינוך לא מתפלאת כי אני הייתי במקום הזה אז קל לי להבין את הצד השני מה שכן מזעזע אותי זה הקלות לבוא ולהגיד לנשים שבגלל מצב כלכלי או חוסר יציבות עדיף לכן לעשות הפלה שהילד לא יסבול או שצריך רשיון להורות זה מסעזע בעיניי חחחחח וגם מתנשא ממש אבל שוב, תפיסת עןלם שגדלים בה
0 תגובות
7 אהבו
2023-01-20 09:36:43
נכון, מזעזע שכל שטות זה תירוץ להפלה. מי ומה אנחנו שנחליט דבר כזה ? עשינו משהו, וזה לא משנה אם זה נעשה כדי להביא ילד או כדי להנות, יש לזה תוצאות. כל ילד בן 10 היום יודע מה סקס מביא איתו, וזה כולל ילד לפעמים ! אז אם לא בא להם ילד שישתמשו באמצעי מניעה שמונעים 100 אחוז. לא מבינה את הקלות המחרידה הזאת בלעשות החלטה כזו ולחסל ילד !
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:43:49
הודיה מיכל תראי כמה מה שאת כתבת פשוט מושפע מהדעות שלך… את מנסה לרשום לנו למה אנחנו מתערבות שהפוסט שלך הוא הכי עם דעה נחרצת ! אז למה שלנו לא תהיה דעה נחרצת? לדעתי זה שאת כל כך נגד הפלות בעייתי בפני עצמו …. יש מצבים שהפלה טובה לכל הכיוונים וזאת דעתי ובעצמי עברתי הפלה יזומה ואני לא מצטערת על זה לרגע ולדעתי שבוע 6 זה לא ילד לכל דבר וגם רופאים יגידו לך את זה אין שם כלום עדיין ואל תגידי לא שופט כי הפוסט שלך הכי שופט בארץ שכל אחת תעשה מה שטוב לה… ומי שואלת פה צריכה לקחת בחשבון שיהיו דעות לכאן ולכאן ולמי שלא מתאים שלא תשאל נקודה.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 09:53:35
שבוע שישי יש דופק. משמע שיש שם משהו חי כבר ! חלאס. רופאים אומרים הרבה דברים, אמרו גם להתחסן לקורונה, והנה עכשיו עולים מחקרים כמה החיסון הזה מזיק ! וכן, יש לי דעה שאני לא מתביישת בה. אם מישהי עשתה ילד - שתישא בתוצאות, הילד לא אשם שהיה בא לה להשתולל ! ואם את לא מתחרטת על ההפלה שעשית זכותך, אבל כולנו ניתן את הדין בשמיים, כל אחד על מעשיו. אני לא יודעת מה הסיפור אצלך וזה גם לא העניין שלי, זה בינך לבין הקב"ה. אני לא שופטת מקרה ספציפי, אבל כן את נושא ההפלות. וזכותי להיות הכי נגד בעולם. אני הוגנת, הילד לא אשם במעשים של אמא ואבא שלו, נקודהה. ומי ששואלת פה חד משמעית צריכה להיות מוכנה לדעות כאלה ואחרות. כי מי שהחליטה כבר להפיל אין לה שום עניין להלעלות את זה לפורטי ולהתברבר כאן עם נשים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 09:57:20
אגב, אפרופו אם יש חיים או אין חיים בשבועות הראשונים להריון... הרב עובדיה יוסף זצוקל אמר במפורש שהפלה זה רצח ! והרב זמיר הוא דוקטור ומתמצא מאוד בכל ענייני המדע, ממליצה לך לשמוע מה הוא חושב בנושא ... מגיל 3 ימים של ההריון, העובר חי !!! https://youtu.be/9-Rqefgy8A8
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:57:25
הודיה מיכל לא יודעת אם את אדם מאמין או לא מניחה שכן🤣 אבל המציאות שלנו היום היא גם בידיי השם הכל ממנו גם הטוב וגם הרע גם ילדים וגם הפלות הכל בזכותו ובגללו כי בורא עולם ברא הכל כל אחד יש לו את המסלול שלו לחיים ללמוד ולהבין לפעמים שאתה במקום מסויים כי ככה אלוקים בחר שתהיה, אתה לא רואה את הדברים כמו שנגיד את רואה אותם וצריך לעבור מסלול בחיים כדי להתפקח ולראות אחרת כל אחד ואחת מה שאלוקים נתן לה לחוות ברגע שמבינים את זה יותר קל לשחרר חבל שתכעסי ותוציאי על זה אנרגיות כי זה באמת לא יחנך אף אחת ולא ישנה אף אחת רק מה שבורא עולם נותן לכל אחת לחוות
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 10:00:30
אני אומרת לך את זה בתור מישהי שהייתה בצד השני, שחשבה שוואלה אם נכנסים להריון יש פיתרון יש הפלה וזה היה נראה לי לגיטימי ולא רצח ושהכל בזכות מעשה ידי ואני מחליטה ואחראית על החיים שלי ואני אקבע ועברתי כמה שיעורים קשים בחיים כדי ללמוד שזה לא ככה והיום שאני מסתכלת אחורה, אני יכולה לכעוס ולחיות באשמה על מה שעשיתי, לא משנה מה, ובאמת שורפת לי הנשמה אבל אני לומדת לקבל את זה שזה הכל ממנו כדי שאהיה במקום שלי היום, באמונה שלמה ורצון להשתפר ולעשות טוב לעצמי ולסביבה שלי ולא בטוח שהייתי מגיעה למקום הזה בלי כל הרע שעשיתי לעצמי ולאנשים כי זה השיעורים שעוברים בחיים ואם אלוקים הוא סיבת הסיבות- הוא גם יודע כשהוא מוריד נשמה למישהי שכנראה תעשה הפלה וזה כנראה מה שהנשמה שלו הייתה צריכה לעשות בעולם
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 10:00:34
אני אישה מאוד מאמינה, ב'ה. אבל דווקא בגלל זה אני כל כך כועסת על הנושא הזה.. הקב"ה נתן לנו בחירה. "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים". והפלה היא לגמרי מדד של יראת שמיים, כי עצם הידיעה שיש מי שבמכוון שלח לאישה מסוימת עובר מסוים - תמנע מאישה מאמינה להפיל. כמובן שהכל מאיתו יתברך, אבל הבחירה היא שלנו. כמו הבחירה לעשות מעשים שהתוצאה שלהם היא ילד.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 10:01:13
אז לא תמיד הבחירה היא בידיים שלנו לפעמים המציאות מכריעה
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:01:41
אשרייך שאת כבר לא במקום שהיית בו אחותי. הלואי על כל מי שנמצאת במחשבה על הפלות... זה פשוט מכסח לי את הלב הנושא הזה. זה כמו לקחת ילד ולזרוק אותו מבניין, אין הבדל בתכלססס.. אוף😔
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 10:03:01
אבל המציאות משתנה חיים שלי, היום אנחנו פה, מחר כבר שם... אני לא מדברת על מיקרים קיצוניים או עובר שהגיע ח"ו מאונס וכדו, שזה כבר שאלת רב רצינית והתייעצות עם גדול דור... אבל זה כל כך כואב שיש אפשרות כזו בכלל, שהיום ב2023 נשים עדיין לא מבינות מה הן עושות לעובר שלהן ומתכחשות לעובדה שזה הרג ורצח
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 10:04:52
מהנקודת מבט שלך, עם כלכך הרבה הערכה לדבר הזה שנקרא להביא ילדים , כן זה באמת מרגיש ככה אבל מנקודת מבט של מישהי אחרת, שמבחינתה אין דבר כזה נשמה, הכל בידיי הטבע, זה לא ביג דיל, זה רק חומר, ומכאן מגיעה המציאות שלנו- הגלות שאנחנו נמצאים בה באמונה שלנו , כבר יותר מ2000 שנה מאז שנחרב בית המקדש השני, העולם דוהר אחרי המדע עד שיקרה שינוי בעולם והוא כבר קורה ואנשים כבר פחות נתלים במדע ומבינים שיש מעבר לחומריות, יש רוח ויש נשמה אבל זה תהליך כמו שהריון ולידה זה תהליך ארוך וקשה ככה גם הגאולה והדרך להביא אותה היא דרכי השם- אהבה ולהבין ולהכיל ברגע שמישהי שלא מאמינה תקרא את הדעה הזאת שהיא כביכול דעה דתית של אמונה, היא תקבל אנטי כי היא מבחינתה לא מאמינה וזה סתם שטויות וחרטה כי לא ככה מקרבים לבבות להשם
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 10:09:00
צודקת, אבל לראות נשים שאין להם ילדים עם כל כך הרבה טיפולים ומצד שני לראות נשים שזורקות לזבל לב שכבר ניתן להן, זה כואב.. לאו דווקא מבחינת דת, בלי קשר לדת בכלל. אני חוזרת בתשובה, אבל עוד לפני זה הייתי בדעה הנחרצת הזו שאסור להפיל נשמה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 10:19:02
ממש מבולבלת פה מהתגובות....מי שחושבת שזה רצח וזה להרוג מישהו חי אז מה יש לא לשפוט??? רוצח אתם שופטות???? לא אומרת שהחיים קלים ופשוטים בכללללל אבל מה שאני כן אומרת זה ההתנצלות אני לא אתקוף מישהי כי זה מסובך נכון יחד עם זאת לי אישית בראש עובר שאין לי 20 אצבעות בידיים ואין לי 20 אצבעות ברגליים אין לי 2 ראשים ואין לי 2 לבבות אז מה שנותר זה שזה גוף שונה שוב אני לא תוקפת ולא פונה לאחרים בכדי לתת להם להרגיש רע אבל לא מתנצלת על המחשבה שזה רצח כי בסוף זה דבר חי אני בד"כ לא נכנסת לפוסטים כאלה כי מנסה לא להתערב בזה בגלל שזה בעייתי אבל בנוסף לא לחשוב שזה כי מישהי טיפשה ולכן נכנסה להריון זה השפיטה וזה לא תקין!!!!!! כל מקרה הוא אחר וזה לא כי למישהי לא אכפת אני לא מאמינה שמי שנמצאת במצב הזה עושה את זה בקלות ראש אבל מי שהעלתה את הפוסט זה בסדר את לא צריכה להתנצל אבל מיותר להעלות את הפוסט הזה
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:23:59
זה לא מיותר. יש פה נשים שחיות בבועה. בנות בפוסטים אחרים יוצאות עליי שאני נגד הפלה, שיעמוד להן בגרון הפוסט הזה. זה רצח וזהו.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 11:06:33
אני עברתי המון טיפולים וחיכיתי הרבה שנים לילדים ומבינה שהעולם הוא לא שחור ולבן לא, הפלה היא לא אמצעי מניעה וצריך לחשוב מראש על דברים אבל מצב שבו הילד יסבול כל חייו בגלל מחלה למשל או שלא יהיה מי שיגדל אותו בהחלט צריך לחשוב על זה היטב
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 11:22:20
לאלי, קודם כל מאחלת לך שבע"ה תמיד דברים יבואו לך בקלות ושמחה ונחת.. לגבי הנושא- תמיד יש פתרון חוץ מהפלה.. ואם הוא נולד עם מחלה (שלא נדע, שלא נתנסה חס ושלום!!!) זה משמיים. ולגבי מי שיגדל אותו - אם יש אמא שעשתה אותו כנראה שיש... מי שיודעת ליצור ילד צריכה לדעת לשאת בתוצאות. שלא נדע מניסיונות כאלה אלוקים ישמור!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 12:00:15
יש יותר מידי ילדים שעוברים התעללות בבית כדי להוכיח שזה שמישהי מקיימת יחסי מין לא מוגנים לא אומר שהיא תהיה אמא טובה... כמו שכתבתי, העולם לא שחור ולבן...
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:05:25
נכון, אז יש פתרונות אחרים אם האמא מחורפנת... אבל לרצוח זה לא פתרון!
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:07:48
lali, העניין הוא שמי שמסתכלת על הפלה כעל רצח, אז בדיוק כמו שאף אחד לא יחשוב לרצוח ילד שנולד כי הוא סובל, בגלל מחלה או בגלל התעללויות, או בגלל מחסור כלכלי, אז גם כשהוא ברחם האם אין היתר לעשות זאת.. כי זה אותו הדבר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 12:20:21
ואי את לא אמיתית...זה כמו לקחת ילד ולזרוק מהבניין???? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ את הכי שופטת שיש... שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת לנכון את לא צריכה להתערב.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 13:06:53
לאאאא את בכלל לא שופטת. בכלל לא.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 13:20:19
כותבת הפוסט את צודקת בכל מילה!! הפלה זו רצחח לכל דבר !!!!!!!! לכל המתיפיפות שכאן, זה שאתן לא רואות את הילד מחוץ לרחם זה לא אומר שזו לא נשמה בתןך הבטן שלך. חלילה אם היו אומרים לך עכשיו להקריב את ילדך, לרצוח אותו או להרוג אותו היית מזדעדעת עד עמקי נשמתך אז למה בהפלה דעתך קלה כל כך??? למה להפיל זה נורמלי??? כל מי שמפילה היא אשכרה מחבלת רוצחת !!!! אבל אתן קוראות לזה בשמות אחרים ומנסות להתיפיף על חשבונה של נשמה קטנה שאת עצמך הבאת לעולם!!! למה לא לחשוב לפני מעשה ??!!! למה לא לקחת אחריות על מעשייך ??!! למה לרצוחחח בכזו קלות?!?! תחשבי על זה אולי שוב... כמה נכון המשפט: " הפלה זה לא משחק ילדים" !! ואגב, אני לא דתיה ולא חרדית, אני פשוט חושבת בהגיון...
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 13:22:53
נתחיל מזה שלא ממקומך להחליט למה מישהי תכתוב או לא תכתוב, או מה או מתי מותר לה או לגיטימי לכתוב באפליקציה הזו. זה שמישהי כותבת פה ולא הולכת להתייעץ עם הרופאה שלה באותו הרגע לא נותן לך זכות להחליט על המניעים שלה. אז זה דבר ראשון דבר שני, יש הרבה אנשים בעולם שמאמינים בלב שלם שכשאני אוכלת בשר אני רוצחת. הם מאמינים בזה באותן עוצמות ובאותה תשוקה שאת מאמינה בזה שהפלה בשבוע 4,5,10 או לא משנה מה - זה רצח. לדעתך זו השוואה מגוחכת? זכותך. אבל לדעתם הדעה והאמונה שלך היא מטורפת ולא הגיונית. איזה באסה שאנחנו חיים בעולם עם כל כך הרבה גישות אמונות ודרכים, שחלקן מממש לא תואמות את שלנו? באסה. כרגע במדינת ישראל מדינת היהודים שבה רוב דתי בכנסת אפילו, הפלה אינה רצח. אז החוק אומר שאת טועה. מגוחך לדעתך? סבבה. אבל זה החוק. הרב עובדיה יוסף אמר שזה רצח? מבחינתי מה שהרופא שלי אמר קדוש. לדעתך מה שהרב מה-שמו אמר קדוש? שיבושם לך. לא מאמינה שיש פה הרבה נשים שיבואו למישהי שיש לה עובר עם תסמונת דאון מאובחנת שבוחרת להביא אותו לעולם ויגידו לה שהיא פושעת כי היא מביאה ילד לחיים של סבל. מה שאתן עושות זה מתנשא, מכוער ובריוני. אין פה חוק שאומר על מה מותר לכתוב ומה האמונה הנכונה למשתמשות באפליקציה. ואם את מרגישה נוח לשפוט ולהכאיב לנשים אחרות אל תתפלאי שיקומו וינסו להגן עליהן בדיוק כמו שאת היית קמה ומנסה להגן על מי שבוחרת ללדת ילד כנגד המלצת רופאים על הפסקת הריון. קצת קבלת האחר והבנה שהעולם לא בידיכן היה נחמד לראות פה. ועוד נקודה - לכל הבנות שעוברות טיפולי פוריות ולא מצליחות להביא ילדים. הלב שלי אתכן ואני אבכה את כאבכן כל יום. והלוואי והייתי יכולה לתקן את העוול שלכן, אבל כל אחד והתיק שלו. אם אני מחזיקה בעבודה שמרוויחה 40 אלף בחודש ורוצה לעזוב כי לא נוח לי, אני לא אשאר כי מישהי אחרת נלחמת שנים על עבודה כזו ולא מצליחה.
0 תגובות
10 אהבו
2023-01-20 13:28:42
אני רק חושבת על החלטה כזו הבטן שלי מתקווצת ! אבל לא שופטת אלה שבוחרות כך . אני אתן דוגמא עליי , אני גדלתי מאומצת ללא אמא ואבא ולפעמים חושבת אם הייתה מפילה אותי היו הרבה מקרים לא הייתי עוברת אותם ולא היה לי קשה . אבל גם מצד השני אני יודעת שאלוהים בחר שאני אבוא לחיים לסיבה נכון שאני לא יודעת מהי הסיבה עד עכשיו אבל מאמינה באלוהים שהוא לא בורא נפש כדי שתסבול ובסוף יבוא יום ואני אהיה שמחה ומאושרת 🙏❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 13:29:42
דיווחתי על הפוסט
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 13:37:10
מבקשת סליחה מראש אבל דעתי שונה משלכן. מניחה שהעלת את הפוסט כדי לשמוע כל מיני דעות. וד"א אני אף פעם לא מגיבה בפוסטים של התייעצות האם להשאיר הריון או לא כי זה נושא ככ גדול וכבד ואף אחד פה לא יכולה להחליט בעד או נגד. האמת שאני גם לא מבינה את הנשים שמתייעצות כאן על הנושא אבל בסדר זאת החלטה שלהן. אף אחת לא נכנסת להריון מראש ובידיעה שתעשה הפלה. בחורה שמגיעה למצב הזה זה באמת מוצא אחרון ובטוח עושה את זה בלב כבד. מבחינתי האמא והחיים שלה קודמים לעובר, הוא לא יכול להתקיים בלעדיה. בחורה צעירה שמביאה ילד לא מתוכנן זה משנה את כל החיים שלה. סיכוי נמוך שהיא תסיים בית ספר, היא לא תלך לצבא, לא תחווה את כל החוויות שבנות גילה עוברות. תצטרך לחפש בן זוג שמקבל אותה יחד עם הילד, יכול להיות שגם לו יהיה ילד אז בנוסף לגדל ילד לא שלה. וגם לנצח תהיה קשורה לגבר שנכנסה ממנו להריון. אני עצמי גדלתי עם אב חורג וזה היה כזה סיוט גדול שעזבתי את הבית בגיל 18. זה הכל תלוי סיטואציה. את כותבת כאן נימוקים דתיים אבל מי שלא מאמינה זה לא רלוונטי בשבילה וזאת הסיבה שהיא לא חושבת כמוך, זה הכל. וד"א אני מאוד מאמינה ומזל גדול שהשם לא העמיד אותי בניסיון הזה כשהייתי צעירה, אבל אני מבחינתי אין סיכוי שהייתי משאירה הריון לא מתוכנן ועוד בגיל צעיר בלי כסף בלי השכלה בלי בית בלי כלום.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 13:37:29
סיון אין לך מה לדווח על הפוסט כל אחת מחזיקה בדעתה וזה בסדר גמור זה חלק מהעניין שכל אחת תעשה מה שנכון עבורה וזהו .
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 13:40:51
יש להביע דעהויש לכתוב את מה שנכתב שם, זה להציג דעה כאילו זה עובדה... וזה שיפוטיות. ככה לא מביעים דעה 🤷🏼‍♀️
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 13:48:10
נושא כואב ורגיש לא המקום שלנו להיכנס אליו אל תוציאו על זה אנרגיות....
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 13:52:30
נכון להגיד הפלה זה רצח בכזאת נחרצות זאת דעה אחת ויש עוד דעות… יש בנות שמאמינות לרבנים ויש לרופאים… גם אני לא רושמת לכן בכזאת נחרצות את דעתי ותאמינו לי יש לי דעה מאוד ברורה אבל לא רוצה לפגוע פה בבנות… מה גם שאין לכן מושג מי עומד מאחורי המקלדת ומה גרם לה לעשות הפלה אז אל תשפטו לעולם
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 13:55:10
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-05-01 15:13:53
שבוע 12 ומרגישה ענקית כלום לא עולה עליי בא לי לבכות
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-10-28 11:18:35
תקשיבו בנות זה דחוף באמת אני מרגישה את הראש של התינוק למטה וגם ניסיתי לעשות לעצמי פתיחה אבל לא הצלחתי להגיע אבל דחפתי הרגשתי משהו לא טוב גם אי נוחות כואב היה לי לעשות את זה וגם מין דקירה למטה יכול ...
35 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-06-02 16:14:49
הבת שלי בת שנה וחצי עוד מעט ועדיין מלאה בקפלים ..בידיים בעיקר. שמתי לב שאצל הילדים איתה בגן ובכללי סביבנו וגם השמנמנים מבינהם אין קפלים כאלו. זה נראה לכן חריג? יש פה עוד אימהות לפעוטות עם הרבה קפלי...
6 תגובות
0 אהבו
אמהות
2023-05-25 07:58:30
לפני יומיים עשיתי בטא ויצא לי 73 והיום עשיתי שוב כדי לוודא הכפלה ויצא לי 145 זה תקין? כי היא כן גדלה אבל חסר עוד 1 בשביל שזה יוכפל
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-24 20:18:56
מותר לשים משחה להרפס בהריון ?
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-09-16 16:54:17
רוצה לקנות משטח החתלה מסיליקון/משהו שניתן לנגב במקום כל המשטחים עם הספוג והבד מעל שצריך לכבס. לא מוצאת במוצצים או שילב, איפה ניתן להשיג? מתכננת לחתל על משטח רך כמו ספה או מיטה
6 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-06-06 06:36:17
מותר אצות של סושי? בא לי להכין סושי לעצמי בלי דג, מפחדת להזמין מבחוץ אבל לא יודעת אם מותר אצות 🥺
2 תגובות
0 אהבו