הריון ולידה
2022-11-16 23:19:24
סליחה על החפירה אבל באמת חשובה לי דעתכן. בואו נדבר רגע על הברית …… הסיפור הוא כזה : הריון ראשון שלנו עם בן נכד ראשון להורים שלי, נכד רביעי להורים של בעלי. אבא של בעלי היה כבר סנדק של הנכדים שלו, אבא שלי מעולם לא היה סנדק גם של אף אחד לא רק נכדים (גם זה הראשון). עכשיו מה גם שאבא של בעלי לא מעורב בכלום כלום כלום כלום בן אדם שלא מחובר לעולם בעיקרון מעניין אותו רק הוא עצמו, מעולם לא הקריב כת עצמו למען הילדים שלו לא מנסה ליצור קשר ואינטראקציה עם הנכדים שלו שגרים דקה מימנו ( הם אפילו לא מכירים שהוא סבא שלהם ברמה הזאת) אבל בעלי ואחיות שלו מאוד מעריכים אותו כאבא וזה … לעומת זאת ההורים שלי הכי מעורבים בהכל ומתעניינים ובקשר מושלם גם עם בעלי וגרנו אצלם מעל חצי שנה בלי להוציא שקל על מחייה וגם לא ביקשו !!! בקיצור ההורים שלי מאוד שונים מאבא שלו המנותק מהעולם. ההורים שלי קנו לנו עגלה ב6 אלף שקל , אבא של בעלי אפילו לא שאל אם אנחנו צריכים עזרה במשהו אפילו בשביל הנימוסים. אני יודעת גם שאחריי הלידה אבא של בעלי לא יראה את הילד אופי פעם בשנה ובתמונות וההורים שלי זה הכי לבוא אפילו תמיד והתינוק עוד לא נולד וחושבים על מתנות וכאלה. מקווה שהבנתן את ההבדלים בין המשפחות בקיצור אני ביקשתי מבעלי שאבא שלי יהיה סנדק לי באמת מגיע לו כל הערכה על זה שעזר לנו שגרנו אצלם וזה התודה שאני יכולה לתת לו בתמורה ובנוסף הוא מעולם לא היה סנדק ואבא של בעלי היה אז זה עוד שיקול שלי שאבא שלי צריך להיות … בעלי אמר טוב הודענו לאבא שלי ואחריי תקופה נגיד חודש חודשיים פתאום בעלי בא אומר לי שומעת אבא שלי סנדק - ממש ככה וקיבלתי עליו עצבים ומה הסיבה ?! כי התינוק נושא את השם משפחה של אבא שלו ?! חחחחחח צחקתי לו בפנים קיצור זה עשה בנינו ריב ממש ואני לא מוכנה לוותר גם כי אני לא חושבת שמגיע לאבא שלו להיות וגם כבר על הפרנציפ שאחריי שאמרנו לאבא שלי אתה בא ומציב לי עובדה בלי להתייעץ מה אומרות ????
52 תגובות
3 אהבו

תגובות

2022-11-16 23:26:05
צודקת לגמרי !
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-16 23:31:48
היחידים שמקבלים החלטות זה את ובעלך, אף אחד אחר לא אמור להתערב. אבל את ההחלטות אתם מקבלים *ביחד*. תשבו ותדברו על זה כמו שצריך.
0 תגובות
7 אהבו
2022-11-16 23:40:19
צודקת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-16 23:56:25
תדברי אחתו על זה בנחת ולא להציב לו עובדה הוא התהפך עליך לדעתי בגלל זה. ולא חושבת שלאבא שלו לא אכפת פשוט זה נכד 5 שלו אז הוא לא לחוץ כלכך
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 00:00:00
את צודקת וגם תסבירי לו שאבא שלך יפגע כי כבר אמרתם לו וזה לא מכבד אבא של בעלי היה סנדק כי גם הוא לא היה אף פעם לא נתנו לו הוא גם כהן וכו… אבל… נתתי לילד שם שני את שם אבא שלי.. היה לי חשוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 00:00:49
ומחכים סמוך לברית לבחור סנדק בבן הבא 🤭😁 חודש לפני זה מוקדם מידי
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-17 00:03:10
בואי אספר לך מה קרה אצלי.. זה אותו מצב בעיקרון כמעט כמו שליי יש עכשיו. אוטוטו צריכה כבר ללדת בעזרת השם ואחרי הלידה למי יהיה עצבים בכלל לשמוע עצות של אחרים או להקשיב למישהוו.. אז אצלי יצא דיבור עם אבא שלי וחשוב לי להדגיש שהוא ביקש ממש ביקש ממני. שאבא שלו יהיה הסנדק. כאילו סבא שלי יהיה סנדק ולא האבות. יש לי סבא 1 ובצד של בעלי אין בכלל רק את חמי. אז לי יש סבא ואבא ומהצד שלו יש רק אבא. ברוך השם עד 120. אוקיי קיצר.. דברתי עם אבא שלי ביחד עם בעלי ישבנו ודברנו ולא בקטע של להציק או משהוו פשוט הציע לנו הצעה כזו... ואז הוא ביקש אמר לנו אם אין לנו בעיה וזה.. שסבא יהיה סנדק אני מאד ישמח כי זה 'נין' ראשון למשפחה מהצד שלי. ונכד לוי ראשון מהצד של בעלי. בעקרונית בעלי רוצה להיות הסנדק אבל אז אמרתי לו שזה לא יפה שהוא יהיה כי יש מעליו אנשים מבוגרים. קיצר מפה לשם היה לי ויכוח עם בעלי קבעתי לו עובדה שאני רוצה שסבא שלי יהיה סנדק ואז אמר לי שהוא לא רוצה. היה לי ממש ויכוח וממש בכיתי בשיחה הזאת.. מה גם שאנחנו גרים אצל הסבא שלי ביחידת דיור שהוא נתן לנו עד שנמצא דירה טובה בשביל זוג וילד. אנחנו משלמים לו על הדירה ולכן בעלי לא רוצה שהוא יישב סנדק כי כביכול הוא לוקח ממנו כסף.. קיצר דברנו גם על זה ובוא.. סבא שלי לא יכול לממן את ההוצאות שלנו. על מה ולמה.? קיצר מפה לשם יצא לי לקבוע לו עובדה ומאז לא דברנו על זה.. צריכה באמת לשבת ולדבר איתו כמו שצריך.. אבל באמת מה נראה לך שיקרה..? עד שנגיע לרגע הזה והוא יחליט..? אנחנו חייבים להחליט ביחד ובהסכמה. קיצר פירקתי זה אותו מצב כמעט כמו שליי אז שיתפתי כאן.. שבעזרת השם אלוקים ייתן לכם עצה טובה לשניכם.. ותגיעו להסכמה טובה ומבורכת זה מה שאני מאחלת גם לעצמי🙏🙏
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-17 00:17:43
אנונימית זה לא שזה חמישי ולא אכפת לו .. גם מהראשון ומהשני זה אותו הדבר. זה סוג של טיפוס כזה בן אדם שאכפת לו מעצמו ולא דואג להיות בקשר עם הילדים והנכדים שלו. אחת האחיות של בעלי היתה חייבת עזרה עם מטרנה וטיטולים וביקשה מהאבא עזרה חד פעמית. הילד בן חמש כבר ועוד לא ראתה מימנו לא מטרנה ולא טיטול .
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 00:22:25
יראת ואי מבינה אותך ממש ובאמת שזה מסתכל שהם לא רואים את התמונה כמונו. איפה אני אבקש להיות משהו לפני סבא או סבתא שלי ?! אני אתבייש להגיד דבר כזה בכלל לבעלך יהיו עוד המון הזדמנויות ובעזרת ה עוד תזכו לנכדים בעצמיכם הכי מגיע לסבא שלך להיות ולא קשור אם אתם משלמים לו על היחידה או לא מקווה שיבין אותך ויסתדר לכם ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-17 00:35:51
אנחנו ...כמה שזה נשמע הזוי... כמעט התגרשנו בגלל הסיפור הזה.!! אותו סיפור. ההורים שלי מעורבים בטירוף אבא שלו היה סנדק עם נכדים, אבא שלי לא היה סנדק עם נכד ראשון. בהתחלה הסכים איתי ולאחר הלידה שינה את דעתו. כל העובדות האלו לא באמת משנות כלום אם הבעל נשאר בעמדתו בלי יכולת להתפשר. יש בעלים שילכו עם הכיוון שאת מתארת גם אם אבא שלהם לא היה סנדק מעולם. כך שאין קשר לעובדות שאמורות באמת "ללכת איתך" אצלנו לצערי הרב זה ביטל את האירוע ברית. היינו רק אנחנו במרפאה, עם ההורים שלנו (שלא דיברו) ובעלי היה סנדק ופה סיימתי. אני לעולם לא אצליח לסלוח לגמרי אבל למען הבן שלי אני עושה השתדלות להשאיר את זה מאחור כי יש דברים יותר חשובים מכך. ❤️👍 פשרה תצטרכו למצוא. ואם לא תגיעו, עדיף שהאבא יהיה הסנדק.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 00:37:41
וואו מור
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 00:38:10
וואיי אמןןןן הלוואי שזה יסתדר על הצד הטוב ביותר🙏
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-17 00:39:40
ואת לא חופרת.... אם תכתבי פה בחיפוש "סנדק" את תראי כמה נשים עוברות את הדילמה הזו עם בעלן! המון. לפי ההגיון.... יש ללכת איתך. אבל לצערי לא תמיד יש הגיון. במיוחד לא כשמרגישים שכל צד נלחם על הצד שלו. בזמן שאתם אמורים להתרכז בלבנות משפחה. מבאס !! אמן שיתפכח וילך איתך אני ממש מקווה❤️💗🙏🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 02:21:07
מבאס ממש לשמוע מור.. יותר עצוב שאנחנו אנשים שקשה להם לוותר וזה תופס על שני הצדדים אגב וכל אחד נלחם על שלו במקום למצוא את במקום הזה ולהגיד אוקיי זה שלך … נקווה שיהיה בסדר ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 02:25:06
וואי את כל כך צודקת.. חשוב להכיר טובה לאבא שלך אחרי כל מה שעושה בשבילכם! תסבירי את זה לבעלך.. בדיוק מה שכתבת פה.. בשיחה באוירה טובה. בהצלחה אהובה :)
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 02:39:19
לא משנה כמה אסביר הוא בעמדה שלו. מה גם שסנדק צריך להיות איש טוב, צדיק, בן אדם עם ערכים טובים. באמת שאני חושבת שאבא של בעלי לא האדם הכי טוב והכוונות שלו לא רעות אבל גם טובות הם לא … בן אדם שתמיד מקלל ואדם שתמיד רע לו ( לקחו לי עשו לי) מאוס ביותר ואבא שלי אדם עם נתינה עד השמיים גם שאין לו עם ערכים טובים ועושה השתדלות ורצון להתקרב יותר ויותר לדת אבל אי אפשר להגיד דבר כזה לבעל ולפגוע בו בצורה כזאת בכל אופן זה אבא שלו מיצידי שבעלי יהיה רק לא אבא שלו אתפשר על זה לא על דבר אחר 😩 למרות שמבאס אם לא יזרום איתי בסוף
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 05:09:12
איזה באסה שזה ככה במקום שהם יגלו רגישות שגם ככה האישה מאוד רגישה אחרי לידה וצריכה רק תמיכה! קורה אצל כולן מסתבר.. נסי לשחרר ולהתפשר ולדבר אליו ממקום שיבין תשאלי אותו זה נראה לך בסדר שזה המצב במקום לשמוח רבים על דבר כזה שמאוד לגיטימי שאבא שלך יהיה הסנדק… או תשאל את אבא שלך אם הוא בכלל רוצה…
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-17 05:09:40
את אבא שלו**
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 05:46:11
צודקתתתתתתתתתתתתתת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 06:44:21
אנונימית לגבי המידות והאופי של הסנדק אם במידה וחמיך יהיה סנדק תתני לאבא שלך או לרב להחזיק לתינוק ברגליים ויעני הוא הסנדק והוא המשפיע
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 07:35:50
מציעה לך לשבת לדבר עם בעלך בנחת ולא לחפור על הנושא , ובטח שלא להגיד לו שאת לא רוצה שאבא שלו יהיה סנדק כי הוא לא מעורב ובקושי רואה את הנכדים כי זה יוצר התנגדות ואנטי ודווקא. פשוט להגיד לו בצורה נעימה שאת מאוד היית רוצה לתת לאבא שלך את הכבוד של להיות סנדק בגלל שהוא מעולם לא היה . לא צריך לריב על הדברים האלה וגם אסור.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 08:20:20
קרה לי אותו הדבר! לא ויתרתי ובסוף אבא שלע היה הסנדק בדיוק כמו שמגיע לו! תסבירי לבעלך שאת לא תשברי לאבא שלך את הלב אחרי שכבר אמרתם לו ושאבא שלו זכה כבר להיות סנדק ואבא שלך לא!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 08:37:28
אולי תגידי לבעלך שתתיעצו עם רב ומה שהוא אומר זה מה שתעשו?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 08:40:41
אנחנו חרדים, אצלנו נהוג לכבד קודם את האבא של הבעל אצלנו הוא פשוט לא היה מעורב בכלום ולא עזר לנו מעולם לעומת אבא שלי שנתן עבורי ועבורו את הנשמה ודואג לנו מאוד גם מבחינה כלכלית ואין מה לעשות בעלי הבין טת זה וכבדנו את אבא שלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 08:52:49
אני עוברת בדיוק את אותו הדבר.. ברגע זה לפחות הצבתי עובדה לבעלי שזה יהיה אבא שלי ולא שלו כי אין בינהם השוואה במה שעשו ונתנו לנו כזוג וכיחידים, מתייחסים לבעלי כבן לכל דבר ואני אפילו לא בת בית אצל ההורים שלו. עזבי להתעניין ולשאול מה נשמע זה בכלל הגזמה מהצד שלו, ההורים שלי נתנו לנו לחיות אצלהם והם עוזרים לנו כלכלית ונפשית בכל מה שאנחנו צריכים, אבא שלי יכול להגיע ב12 בלילה אם בעלי לא מרגיש טוב להביא לו מרק שהוא אוהב ותרופה. בעלי קיבל את זה בעיקר מאהבה להורים שלי ומקווה שלא יתהפך בגלל לחץ משפחתי מהצד שלו…
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 08:58:57
תמר.. קרה לי גם את זה שבעלי הלך לרב אפילו בלי שידעתי.. סיכמתי איתו שנלך ביחד לרב ונשאל ונתייעץ איתו ומה שיגיד זה מה שעושים.. אבל אני לא בעד זה.. כי גם הוא הלך בלעדיי וגם אמר לרב לא כל מה שהיה צריך להגיד. שהיינו צריכים לדבר עם הרב אז הוא היה צריך לשמוע גם את הצד שלי וגם את הצד שלו.. בעלי סיפר לו רק את הצד שלו והוא קבע ככה. אני לא הולכת לפי זה בלי נדר. כי זה לא פייר מצידו. אז מציעה שאם אתם הולכים לרב.. באמת ללכת ביחד ולא ככה בעלך לבד.. אנונימית עצה ממני.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 09:07:47
בעיקרון בגלל שזה בן ראשון ההלכה אומרת שהאבא של הבעל צריך להיות הסנדק לא משנה אם היה או לא מה שכן את יכולה להתפלל טוב טוב שה׳ ירכך לאבא של בעלך את הלב ויתן לאבא שלך כי הסנדק משפיע מאווווד על הילד ואני רואה את זה בילד שלי! תחשבי על העתיד של הילד ותדברי יפה עם בעלך מקווה שיבין
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 09:33:53
צודקת לגמרי עם זה ככה אז ברור
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 09:36:28
ברור שיתיעצו ביחד ככה זה בכללי בחיים שלנו שיש לנו שאלה שנינו מדברים עם הרב שישמע את שני הצדדים
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 10:51:26
בעיקרון נהוג שקודם כל אבא של הבעל סנדק ואחר כך אבא של האישה. לא נעים שכבר אמרתם לאבא שלך.. אבל לא יודעת מה להגיד לך. כי כנראה אבא שלו גם מצפה ויש מצב שהוא יפגע גם
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 11:54:07
האמת את צודקת מאודדד והפעם חד משמעית הוא צריך לוותר לך. להבא שתדעי שאני ובעלי החלטנו שתמיד נביא רב חיצוני בשביל לחסוך את כל המריבות האלה מה גם שחשוב לבעלי שמי שיישב בכיסא יהיה אדם ירא שמיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 14:08:29
אני אומרת שאת צודקת במאה אחוז!! בעלך חוצפן איך הוא לא מתבייש להגיד לך דבר כזה? ועוד אחרי שהלכת לא א שלך ואמרת לו? תגידי לו שהוא כפוי טובה ושזה זלזול ממש באבא שלך ושלא יעיז לעלות את הנושא שוב. חוצפן
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 14:13:22
זה גם לא משנה כבר למי מגיע וכו אם הוא אמר לך ואמרת לאבא שלך אז זהו זה סגור מה זב לבעלך אין מילה? הוא אמר לך כן ואמרת כבר לאבא שלך הוא לא יכול לשנות את דעתו. בלי קשר לא מבינה את השטות הזאת שכולן כאן רושמות שלפי ההלכה זה האבא של הבעל. מי סוחבת את ההריון? מי סובלת את הלידה??? מי עוצרת את הקריירה? באיזה קטע הגיוני לכבד את האבא של הבעל לפני הבעל של האישה שממנה יצא הילד! ואי זה מעצבן אותי כל השטויות האלה
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-17 15:03:55
אני אומרת שאת צודקת לגמרייי!! גם אצלי חמי היה כבר סנדק לילדים של גיסתי ועכשיו הבן שלי נכד ראשון להורים שלי ואבא שלי היה הסנדק … (פעם ראשונה שלו) לגמריי אבא שלך הוא זה שצריך להיות הסנדק
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 15:46:04
איזה מזל שאני מחכה לבת 😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 18:22:03
וואוו איזה נושא חם! אני רק השבוע גיליתי שאני בהיריון, ובעלי עוד לפני שגילינו את זה אמר לי שהוא רוצה שאבא שלו יהיה סנדק במידה ויהיה בן. המצב אצלנו הוא כזה: אני- בכורה, היחידה שנשואה, וזה עכשיו הולך להיות נכד ראשון להורים שלי. בעלי- הבן היחיד אחרי 3 אחיות גדולות, ואצלם יש כבר 11 נכדים (7 בנים ו4 בנות). בעלי אומר שאבא שלו לא היה הסנדק של הנכד הבכור והוא ממש ממש נעלב ולקח את זה קשה, אז הוא רוצה שניתן לו להיות סנדק כי זה כביכול הנכד הראשון שיש לו מהבן היחיד שלו. אבל בצד שלי זה נכד ראשון בכללי!!! מה הייתן עושות במקומי? 😥
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 18:23:29
הבנים האלההההה
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 18:23:41
יווואוווו אי אפשר איתםםםםן
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 18:40:36
צודקת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 19:54:51
את צודקת לגמרי לא לוותר לו!!!! כבר הודעתם לאבא שלך אמרתם לו הוא לא ישנה את דעתו. ואם הוא פתאום התהפך אז כנראה שמישהו אמר לו משהו ומה זה השטויות האלה נושא את השם משפחה שלו? בקיצור לא לוותר !!!! אני לפני שהתחתנתי גם ניסו להשתלט לי על החופה מי ייכנס עם מי ולי הכי היה חשוב לתת כבוד לשני הצדדים כי שניהם עזרו בדיוק אותי הדבר ואין פה מישהו שנתן יותר שהייתי צריכה ״להתפשר״ תראי לו שאת עומדת על שלך ולא מוותרת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 21:17:11
תיזהרי לוותר שמעת אותי?????? ימות העולם!
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 21:19:17
מ.את אבא שלן כבר היה סנדק? אם כן שיתקדם וישתה מים קרים שלך!
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-17 21:46:56
ליזי- כן. אבל עכשיו זה "הבן הראשון של הבן היחיד" 🤦🏻‍♀️ ממש אותו עניין כמו מעליי... "הראשון שימשיך את השם משפחה"
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-17 21:51:27
זה פשוט לכתוב אל תוותרי, אבל גם הוא לא מוותר. ואז מה? כמו שכתבתי אנחנו כמעט התגרשנו בגלל בדיוק אותה סוגייה. ממש אחד לאחד. היום בדיעבד בעלי מתנצל. אבל זה לא עוזר לי וזה לנצח ילווה אותי. כי אבא שלי לעומת אבא שלו לא יזכה להיות סנדק ובכלל, למה אישה אחרי לידה צריכה להתמודד עם זה? ולמרות זאת, לא שווה לריב בעוצמות כאלה על סנדק בטח לא להיפרד. זה פשוט משאיר חותם כל כך רע על אירוע שהוא אמור להיות משמח במהות שלו. הסנדק מעביר לילד את התכונות הטובות, מעביר לו ברכה. וזה מאבד משמעות כשרבים על זה. אז אני הכי הכי מבינה אותך כי הייתי שם לפני שנייה וחצי. תשתדלי לא להתחרפן. תשתדלי לעמוד על כך כי באמת ההגיון הולך עם אבא שלך (אפילו שלפי מסורת או עדות או גישות שונות הולכים לפי האבא של האב) אני הכי הכי איתך. הלוואי שתצלחו את זה בלי לריב יותר מידי❤️🙏🏻
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-18 15:07:07
מענייןןן תתחת הבן של הבן אבא שלן זכה כבר! אבא שלך אין לדעת אם יזכה שוב אין פה מה להתלבט יש גבול. בבקשה אל תוותרי
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-18 16:29:03
אין לי מושג מה טיב היחסים בינהם, אבל תדעי שאני לא ויתרתי. וגם הוא לא ויתר. אז נפרדנו. נפרדנו באותה תקופה, וביטלנו את האירוע של הברית. בסופו של דבר לא אבא שלו ולא אבא שלי היו הסנדקים. לא יצא מזה בכלל טוב....😰
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-18 16:29:54
סליחה שאני נדחפת🤪 פשוט..לא כל הגברים מוותרים ולא כולם זורמים עם האישה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-18 18:18:20
לדעתי אם לא מגיעים לפשרה, אז לקבוע רב שיהיה סנדק וללכת לטיפול זוגי.
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-18 19:23:29
בול! חושבת כמו מורן👍🙏🏻
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-03-03 13:49:57
עוד מישהי רכשה את הסטריליזטור המייבש של אוונט וניהיו לה כאלה נקודות שחורות בתחתית?? מה זה? איך מנקים את זה??
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-15 11:55:43
בן 1.8 התעורר לפנות בוקר עם חום נתתי משכך וחזר לישון,בבוקר קם לא רצה לאכול,רק כמה ירקות,בצהריים אכל כמה חתיכות קטנות עוף, ובין לבין היה שוב חום שוב נתתי משכך ב10 בבוקר זה היה, בצהריים שמתי אותו ליש...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-02 06:00:27
היי בנות, אני שבוע 37 והתחילו לי פתאום כאבים בגב התחתון זה בא והולך כזה מרגישה את זה בעיקר לקראת הערב חזק. האם זה סימן ללידה קרובה? אני מתרגשת ובלחץ ביחד.
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-09-13 08:43:19
מכירות את תופעת "הקינון"? קרה למישהי לקבל טירוף של רצון לסדר וארגון במקום מסויים בבית כבר בחודש רביעי??? מחפשת שותפות "לטירוף הזה" פיזית קשה לי עם הגוף לעמוד ולהיות יציבה וכו' אז עשיתי את הארונות...
10 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-07-01 16:51:24
בנות תרגיעו אותי אני בשבוע 5 ו3 והכנתי סלט והרמתי שמן 3 ליטר להוסיף לסלט זה מסוכן?
10 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-03-17 20:51:11
שאלה קצת מוזרה, אחרי לידה הנקתי חודש כמעט בקושי והפסקתי, ילדתי לפני שלושה חודשים ושמתי לב לפני כמה זמן, שיש לי בשתי הפטמות, מין נקודה כזאת קטנה בצבע חום/שחור כזה, לא נראה כמו חלק מהאיזור, בהתחלה חש...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-02-22 08:09:48
בנות שעשו בדיקת ניפט אצל פרופ שוחט, יש מצב לכתוב פה את התסמונות שזה בודק? תודה!
3 תגובות
1 אהבו