הריון ולידה
2022-11-15 12:00:15
אתן יוצעות מה באמתתת מעניין אותי😐😐😐 אם מה שנתן זהבי אמר ברדיו...🤢🤢 אם הוא היה אומר את זה על הלהטבים אם הוא היה אומר גברים תקשרו תחזיות שלכם בגרון ותחנקו את עצמכם😱😱😱😱 כןןן אם הוא היה אומר את זה מה היה קורה במדינה? וואוווו אם הוא רק היה מעיזזז הפגנותתת הכפשותתת מה היה קורה לווו אבל מה? הוא אמר את זה על חרדים? טוב זה בסדר... לתלות חרדים דתיים זה בסדר... ולמה בכללל שיצאו עליו כולה אמר לכו לקיבינימט תחנקו את עצמכם עם התפילים אז מה קרההה🥴🥴 פשוט מזעזע שכולם שוצקיך ועלק הוא מושעה לבירור😱😱😱😱 איכססס בנאדם דוחהההה🤮🤮🤮
114 תגובות
34 אהבו

תגובות

2022-11-15 12:18:57
צןדקת לגמרי ועצוב מאוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 12:26:54
צודקת לגמרי. אז קודם כל כחרדית רוב החרדים לא מכירים אותו כי הם לא רואים טלויזיה. דבר שני אלא שכן רואים הוא אדם בלי ערכים אפס אפסים אבק באדמה למה שנפגע ממנו?? למה שנספור אותו? מי הוא בכלל?? עוד גוש... בעולם. יש לנו מספיק את הביטחון שלנו לדעת שמה שאנחנו עושים הכי טוב עבורינו ואף אחד לא יערר אותנו. כאלו שמתערערים מכל משפט שאומרים להם צריכים לבדוק האם הדרך שלהם באמת מספיק חזקה ויציבה. בלי קשר כמובן שאנשים שמדברים ככה בציבור חייבים לטפל ולמגר את זה בשביל לא להכניס שנראה בתוך העם. אבל האמירות שלו באמת לא עניינו אותי הגרבעס שהבת שלי הוציאה אחרי האוכל יותר ריגש אותי
0 תגובות
7 אהבו
2022-11-15 12:27:36
*שנאה
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 12:30:34
השעו אותו, לא אמרו שזה בסדר מה שאמר... הוא דוקא אדם שנלחם למען זכויות של חלשים, אבל כן, כשמישהו/משהו לא מוצא חן בעיניו הוא בוטא והפעם הגזים אגב, יש עוד שדרנים כאלה, הם נחשבים מעניינים בדיוק בגלל הפרובוקציות האלה (כל אחד והצד שהוא אוהב/פחות אוהב) מה עוד את מצפה שיעשו לו? הבהירו שזה לא מקובל ולא נותנים לו לשדר
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 12:58:44
ללי לא הביאו לו לא לשדר הוא מושעה עד לבירור.... דבר שני אם הוא היה אומר כזה דבר על ערבים או נצרות או להטבים או כל חברה אחרתתת מעניים אם התגובה היתה אותו דבר... הוא אשכרה איחל מוות לאנשים את קוראת לזה הגזים? כשהיה פיגועין ובנות העלו פה פוסטים מוות לערבים כולם יצאו עליהםםם אבל פה הוא מאחלת מוות למגזר שלם למה? סתםםם כי לא מתאין לו ששומרין שבת או מניחים תפילין... אתה רציני??? תתעסק בעצמך מה אכפת לך מה אחרים עושים? גועל נפששש ואין לי מילה אחרת לומר על זה בושה לומר עליו שהוא יהודי פשוט בושהההה ועוד יותר הלם שהוא מחאל מוות וחנק למגזר שלם ואת אומרת מה עוד יש לעשות אמאלה יהזויההה
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-15 12:59:37
והערבים עושים פיגועים אבל אויייי אסור להכליללללל לא להרוג את כולםםםם אבל דתי שלא עשה לו כלוםםםםם כולה הניח תפיליןןןן אמר עליו מוות זה בסדר? צריך לברר תעניין? מה יש לברר בזה מהההה😳😳😳😳
0 תגובות
5 אהבו
2022-11-15 13:21:07
את מודעת לזה שאת חיה במדינת חוק? יש דבר כזה חופש הביטוי ולא משנה כמה נוראי מה שהוא אמר אין חוק נגד זה לא אמרתי שהוא בסדר, אמרתי שחוץ מלהשעות אותו אין מה לעשות לא ילך לכלא על אמירה כזו אז מה את רוצה שיעשו? כבר היו מקרים בארץ שהתבטאו מגעיל על אוכלוסיות שונות ואפילו השעייה לא היתה היום לפחות מבינים שזה לא לגיטימי ועושים בירור (שגם זה אגב החוק, אי אפשר לפטר בלי שימוע) וממש מחמם את הלב לקרוא את התגובה שלך כלפי את כועסת על מישהו שהתבטא לא יפה, עניתי לך מכובד ותראי איך את מגיבה לי בצורה מגעילה אז מה נעשה לך?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 14:11:57
במדינה אחרת הוא היה מושעה מהחברה על המילים האלו. קניה וסט איבד את כל הקשרים שלו על מילים פחות קשות..
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 14:43:28
אם כבר מדברים על חופש הביטוי ודברים מעוררים סערה- הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, יוצא בהתקפה חסרת תקדים נגד העולים מברית המועצות ואומר כי מדובר ב"מסות של גויים" כהגדרתו, שמדינת ישראל העלתה לארץ בכדי לפגום בכוחו של הציבור החרדי. בכנס אמר הרב יוסף: "מאות-אלפים או עשרות-אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק "מיהו יהודי". יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת". הרב צבי קוסטנר תועד בסרטון כאשר הוא יוצא בחריפות כנגד הקהילה הלהט"בית. הרב קוסטינר הוא ראש ישיבת מצפה רמון, והתבטאויותיו עוררו כמה סערות בעבר. את הדברים הוא אמר במאהל מחאה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך. "זה הקרב שאני אומר לכולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. להגיד: להט"בים הביתה, הומואים הביתה. זה רשע, רשע, רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שמה, רשעים. והם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה". אחד התלמידים נשמע שואל את הרב אסף נאמבורג, ראש הישיבה התיכונית נווה, "הרשעים זה החילונים?" הרב נאמבורג עונה בלי להסס: "כן, החילונים." התלמיד חוזר ומוודא: "אסור להתקרב אליהם?". הרב משיב: "אסור להתקרב לחילונים". לבסוף התלמיד שואל: "אסור להיכנס לצבא?" והרב משיב כי "אסור להיכנס לצבא". בשעה 00:16 בלילה נשלחו הודעות טקסט רבות, לפחות מאות שידועות עד כה ואולי אף יותר, לטלפונים הניידים של חברי הקהילה הגאה – בעיקר לניידים של גברים ומעט יותר לנשים. ההודעה נוסחה בצורה ארסית ומסיתה במיוחד, והופצה באופן נרחב במה שנראה כפי שהגדירו זאת רבים ממקבלי ההודעה "מתקפה מתוזמרת על הקהילה הגאה". בהודעה נכתב: "אתה להט"ב ולכן אתה משומד. מגיע לך עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ. תבוא לישיבת (כאן הופיע שם של ישיבה חרדית-ליטאית בירושלים) כדי לחזור בתשובה. נשמח שתעבור גיור לאמונה". בהודעה נכתב מספר טלפון ופרטי טלגרם הנחזים להיות של הישיבה הירושלמית, ומי שחתום כביכול על ההודעה הוא רב הישיבה, המוכר מאוד בקהילה החרדית.  ״חולים, סוטים ואומללים״ - כך כינה הרב יוסף קלנר, מרבני המכינה הקדם צבאית בהתנחלות עלי, את קהילת הלהט"ב בדברים שאמר בפני תלמידיו לפני כשלוש שנים ונחשפים כעת לראשונה. זאת, על רקע דבריו של ראש אותה המכינה, הרב יגאל לוינשטיין, שבהם טען כי ״הגאים הם סוטים שמטריפים את המדינה". עכשיו אני לא אומרת לרגע שזהבי לא אמר מילים קשות שלא היו צריכות להיאמר. אני רק אומרת שזה קורה משני צידי המתרס. לרוב לא מקליטים את הרבנים אז לא נדע מה נאמר בחדרי חדרים (או בחדרי ישיבות) אבל אני בטוחה שגם הם לא חוסכים בדיבורים קשים על מגדרים ואוכלוסיות ששונות מהם. יהיה טוב אם כולנו נלמד מכך לקח ונפזר יותר אהבת חינם במקום שנאה ופילוג ונלמד לקבל אחד את השני בלי לשפוט.
0 תגובות
4 אהבו
2022-11-15 16:14:58
את משווה לומר שהם רשעים ללומר תתלו את עצמכם בתפילין🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ את מבינה שזה לא רק כמה רבנין זה גם ליברמן זה אמיר חצרוני זה אלפי שונאים סתםםםם את משווה ללומר להטב לכו הביתה ללומר לכי קיבינימט תחנקו עם התפילין? את מבינה על מה את אומרת בכלל? גם כל הציטוטים שאת מביאה שאני לא ראיתי כאלה דברים בחייםםםם ובחיים לא גידלו אותי על זה בכל אופן יש להם סיבההה הוא אומר לא ללכת לצבא כי אתה תתקלקל להטב לכו לבית כדי שלא ילמדו מהם גויים לא להכניס כי הם יפגעו בנו.... גם אם זה אגואיסטי או תפיסת חיים רק שלהם...זה לא לאחל למגזר שלם מוות סתםםםםםםםם תראי מה עשו מבן גביר כי אמר מוות למחבלים תראי.... אפילו שהערבים רוצחים אותנו אסור לאחל להך מוות אבל לאחל למגזר שלם מהעם שלךךךך שלא עשה לך כלוםםם זה בסדר???
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 16:18:04
ורואים כפרה שכל מה שכתבת לא ממך... העתק הדבק מגוגל להראות לך כמה אלפייי אנטישמים יש בישראל איתנוווו
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 16:18:41
עצוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 16:24:39
סטיץ מה לעשות שהרב יצחק יוסף צודק יש היום המון המון רוסים שעלו לארץ והם בכלל לא יהודים. שוב זה לא מכליל הוא לא אמר כל הרוסים גויים... ואלו שהם באמת גויים הם סכנה אמיתית ליהדות ששומרת על עצמה אלפי שנים מהתבוללות
0 תגובות
5 אהבו
2022-11-15 16:26:07
ללי ,מעניין מדינת חוק עד שאיתמר בן גביר אומר מוות למחבלים, זה פתאום מאד לא בסדר ,איכס איזו התייפיפות וצביעות .
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 16:27:46
אה עכשיו אני רואה שאנונימית כתבה את זה 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 16:29:15
רבקה, איתמר בן גביר רוצה להפוך את זה לחוק במדינה, יש דיונים בעד ונגד, יכולות להיות הפגנות (כמו מול כל פוליטיקאי) אבל אף אחד לא עושה לו כלום
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 16:29:35
עיזבי רבקה שינאה לא מוסברת... לאחל מוות למגזר שלם למה? כי לא היה לו יפה בעיין תפילין ושבת... וליברמן רוצה לזרוק אצ כולם למזבלה אבל זו מדינת חוקקקק הופ דיברת על ערבי? גיזעןןןןן אנטישמיייי את מחבלת בדיוק כמותםםםם פתאום הכל מתהפך לכי תביני 😳
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 16:30:15
ללי נשמה כמה יצאו עליו שהוא גזען מסריח....ככה אחמד טיבי אמר עליו... אבל מה עושים לנתן זהבי? בירור מולוווו את אמיתתיתתתתת
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 16:40:58
הוא באמת גזען זה אומר ששאר הגזעניים והשונאים בסדר? לא יש גזענות בכל המגזרים יש שנאת חינם בכל האוכלוסיות אין צורך בתחרות איפה יש יותר ומי אמר יותר גרוע כולם צריכים לשפוט אדם כאדם ולפי מעשיו ולא ע"פ הדת שלו הנטייה המינית שלו האמונה שלו וכו הלוואי והיתה פה יותר סבלנות אדם אחד התבטא בצורה קיצונית ואתן ישר כועסות על העולם במקום על האדם אף אחת פה לא הצדיקה אותו בתגובות
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 16:50:19
סטיץ׳ לא הבנתי מה את מנסה להראות פה? שזה בסדר לדבר ככה על מגזר שלם? ובחייאת פעם הבאה אל תעשי העתק הדבק , ונכון הרב יצחק יוסף צודק! מלא גויים עולים ואשכרה שונאי דת ומדברים על החרדים שכחו שזאת מדינה יהודית והיא שלנו ואם לא טוב להם שיחזרו מאיפה שבאו. אנונימית אני בדעתך אבל הפוסט הזה לא יעורר כלום ולא ישנה כלום זאת המציאות שאנחנו חיים בה , בנאדם שמדבר ככה מגעיל צריך לבעוט בו מפה זאת אנטישמיות לכל דבר! מי שמפריע לו עמדות תפילין בתי כנסיות יכול לתפוס מטוס ולגור בחוץ לארץ , שכחו שזאת מדינה יהודית.
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-15 16:51:19
מממ @אנונימית ברור שעשיתי העתק הדבק מגוגל.. כמה שהזיכרון שלי טוב הוא לא עד כדי כך טוב.. כמו שאם תצטרכי עכשיו לצטט בדיוק את זהבי תצטרכי לעשות העתק הדבק מגוגל. אז מה הוכחת בזה? דבר שני, זה שרבנים מדברים בצורה כזאת גסה על העולים מברית המועצות ועל קהילת הלהט״ב ועל חילונים בכללי זה לא מספיק? הם לא אותו הדבר כי לא איחלו מוות? אבל כל השאר זה אמונה שלהם ומותר להם להתבטא בצורה כזאת כל עוד לא איחלו מוות? אוקי. @דושה הוא דווקא כן הכליל ואמר שכולם רוסים גויים, פשוט חלק מהם קומוניסטים חלק עויני דת וחלק שונאי דת, אבל כולם גויים שמסיתים נגד חרדים. עכשיו שוב אני אומרת זה רק דברים שתפסו בהקלטות, רוב הדרשות קורות בשבת ככה שאין סיכוי להקליט או רק בין אנשים מקורבים ותלמידים שלא יעזו להוציא דברים החוצה לתקשורת כמה נוראיים שהם יהיו. אבל אני לא באה איתך פה בתחרות אנונימית מי אמר דברים יותר נוראיים ממי, אני מראה לך שיש שני צדדים למטבע ומכל המגזרים נאמרים דברים שעדיף שלא יאמרו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 16:53:53
כמו שאת מזועזעת מדברי זהבי, ובצדק, ככה אנשים מזועזעים מהדיבור לפעמים שיוצא לאנשי דת נגד מי שלא מתנהג כמו שהם מאמינים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:01:13
סטיץ לא אמרתי שזה בסדר לדבר ככה אבל אמרתי לפחות יש להם אינטרססס הם לא סתםםם יוצאים על מגזר שלם נתן זהבי אשכרה יצא על מגזר שלהם איחל להם מוות ולמה? סתאםםםםםםםם
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:01:46
ודרשות לא קורות בשבת מאמי תעשי קודם שיעורי בית..
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:08:01
שי גולדן בסיפור מצמרר בעקבות דברי זהבי: אדוני, ב-29 ביוני, 1941, נכנסו כחמישים אלף אנשי איינצגרופן, אס.אס., גסטפו, וורמאכט וחיילים מצבא רומניה לעיר יאסי שברומניה, והורו לכשישים אלף היהודים שאכלסו את העיר להתקבץ בכיכר העיר. בין האנשים הללו היה אחיו של סבא שלי מצד אימא – יוסף רוזנטל שמו. יוסף היה אז בן 35. והוא נראה חרדי. קפוטה, שטריימל, זקן, כיפה שחורה גדולה. כל המדים כולם. כשיצא תחת קני רובים מהבית הוא לקח עמו רק פריט אחד: את התפילין שלו. תפילין שקיבל בירושה מאביו, אותם קיבל בעצמו מאביו. הוא היה מלווה באשתו ושלושה ילדיו, כאשר מסביב אחיו הגדול (סבא שלי), אימי, שהייתה אז בת שבע, וסבתי. אחד החיילים הרומנים אחז באחי סבי, משך בזקנו והוריד אותו על ברכיו. אז הוציא סכין קומנדו מנדן בחגורה, וגזז את זקנו ואת פאותיו של יוסף רוזנטל – לעיני משפחתו, אליה כוונו רובים. כשזיהה את התפילין עט עליהם כמוצא שלל רב. הוא הפך והפך בתשמיש המשונה, ואז נטל את התפילין וכרך אותם סביב צווארו של דוד יוסף. הוא הידק את האחיזה סביב הצוואר, עד שנשימותיו של יוסף הפכו לחרחורי גסיסה. רגע לפני שיוסף הוציא את נשמתו בחניקה, הוציא קצין גרמני אקדח והוציא את דוד יוסף להורג ביריית אקדח בראשו לעיני שתי בנותיו ובנו, ואשתו. כולם, אגב, נשמדו בשואה במהלך השבועות והחודשים הבאים. את התפילין שנותרו מלופפים סביב צווארו של דוד יוסף, שיחרר הקצין הגרמני ונטל אותם עימו. לפי הסיפורים הוא הוציא להורג בשיטה זו עשרות רבים של יהודים באותו הלילה. אז תגיד, נתן: זה מה שאתה מאחל לחרדים? מוות כזה? כי מוות כזה כבר היה לנו. מסוג מוות כזה כבר סבל העם הזה שלנו מאות בשנים בכל רחבי העולם. ואם את זה אתה מאחל ליהודים שחיים היום בינינו, ונראים כמו שדוד יוסף ועוד מיליונים רבים נראו, אז אנטישמי זו מילה קטנה לתאר אותך. קנייה ווסט, על עשירית מחומרת הדברים שלך, נמחק ומוקע ומסולק בפועל מכל תחומי עיסוקו, מאבד את פרנסתו ואת הונו, ונישא בפי כל כגזען מטונף, פרסונה נון גרטה, אידיוט ופסיכופט, וגם אנטישמי. אתה יודע, נתן, שבכל מדינה אחרת בעולם בה היית משמיע את הדברים שהשמעת אתמול היית מורחק מהחברה לצמיתות. לא מהעבודה. מהחברה. לצמיתות. אולי גם היה נפתח נגדך הליך פלילי. אבל במדינת היהודים אתה רק מושעה עד לבירור דבריך. צורה לנו. צורה לך. אומר זאת כך, לסיכום: אתה אנטישמי, נתן. ולפני שאנו משתוללים על קנייה ווסטים כאלה, כדאי לנו להתחיל להסתכל פנימה, לאנטישמיות הפנימית. אצלנו ובתוכנו. כי עד שלא נקיא אותך ואת דומיך מתוכנו, לא תוכל להתקיים פה באמת חברה יהודית במדינה יהודית. בשם יוסף רוזנטל. בשם מיליונים שמתו על קידוש השם. בשם עשרות אלפים ששפכו את דמם על הגנת מדינת ה י ה ו ד י ם, אני אומר לך נתן: הבושה שהמטת על עצמך בדבריך תהיה הדבר היחיד שיוותר ממך ומשמך. בושה גדולה על שמך. כתם בל יימחה. תתבייש. תתבייש. תתבייש.
0 תגובות
8 אהבו
2022-11-15 17:09:03
יש להם אינטרס אז זה בסדר? לא הצלחתי להבין את ההגיון.. כל אחד שמדבר בצורה דוחה על מישהו אחר הוא בעל אינטרס. גם לזהבי יש אינטרס לדבר ככה, זה הופך את זה לבסדר? לא ממש הצלחתי לרדת לסוף דעתך. ואני הייתי בכמה וכמה דרשות שהתקיימו בשבת ככה שאין לי צורך בשיעורי בית, תודה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 17:17:22
מורן רק אתקן ואומר, אנטישמיות בהגדרתה- אַנְטִישֵׁמִיּוּת היא המונח המודרני לתיאור תופעה חברתית שלפני המאה ה-19 נודעה בשם שנאת יהודים. אנטישמיות נחשבת לסוג של גזענות. זהבי יצא נגד חרדים בצורה מזעזעת זה נכון, אבל הוא לא יצא עליהם כי הם יהודים. הוא יהודי בעצמו ככה שזה לא ממש הגיוני להגיד שיצא נגד עצמו. הוא מאותו גזע יהודי אז איך הוא יכול להיות גזען? בכל מקרה הנקודה היא שהוא לא הראשון ולא האחרון שימצא מה להגיד נגד אנשים שמתנהגים בצורה שהוא לא מביע איתה הסכמה. אני לגמרי מוקיעה את מה שהוא אמר, אבל זה קיים בכל מקום, בכל חברה, בכל מגזר, לצערנו. חילונים נגד חרדים וחרדים נגד חילונים וכולם נגד להט״בים וגברים נגד נשים וכו. אמרה אחת מכוערת לא מתעלה על חברתה. הכל צריך להפסק.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:28:03
אופס @אושר לגמרי פיספסתי אותך. האם לרגע אמרתי שזה בסדר לדבר ככה על מגזר שלם? בבקשה תראי לי איפה. פשוט אמרתי שגם המגזר של החרדים יוצא המון פעמים באופן דוחה על אחרים. שוב בעיה עם העתק הדבק? למה זה לא בסדר לא הבנתי. אני רוצה להיות בטוחה שאני מצוטטת מדויק ולא מפריחה דברים מהמוח הקודח שלי. היית מעדיפה שאצטט מהזכרון ואסלף דברים? אוקי אני מסכימה איתך שזאת מדינה יהודית, אבל מדינה יהודית לא אומר מדינת דת והלכה. חילוני הוא יהודי גם אם הוא לא מקיים שום דבר מהתורה ויש לו זכות לחיות במדינה יהודית בדיוק כמו יהודי דתי. אז לזהבי אין זכות לדבר על יהודי ככה רק בגלל שהוא מניח תפילין ולרבנים אין זכות לדבר על יהודים חילוניים רק בגלל שהם לא מאמינים והולכים בדרך משלהם. (גם אין להם זכות לדבר רעות על מי שלא יהודי ונניח עלה למדינה מחוק השבות ולהחליט מי הם ומה הם בלי היכרות אישית אבל זה כנראה נושא לפוסט אחר)
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 17:34:25
אף רב לא איחל לחלוני מוות נו תעשי לי טובה
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 17:34:33
התיפייפות
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:35:12
אין מה להשוות בכלל בין לכנות מגזר מסויים בכינויים, שזה גם לא בסדר כן?! לבין לאחל למגזר שלם מוות בחנק
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:39:14
אז רבנים יכולים להמשיך להגיד דברים פוגעניים ומעליבים ורומסים, ו״לכנות מגזר בכינויים״ אבל כל עוד לא מאחלים מוות זה בסדר? אם הבנתי אותך נכון. ואני מתייפיפת..
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:39:30
ממש לא. והדגשתי את זה גם
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:40:16
וכן זאת התייפיפות ואם את לא מבינה את ההבדל תנסי לדמיין שהרב יצחק יוסף היה אומר שכל החילונים ייחנקו. אוייייייי איך היית מגיבה פה
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:40:30
אוקי אז אנחנו מסכימות אחת עם השנייה 🤗
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:40:53
לא הבנת נשמה
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:40:58
לא נורא
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:41:48
מממ מבחינתי להגיד שחילונים הם רשעים זה לא פחות גרוע מלהגיד כל החילוניים שיחנקו. זה נבלה וזה טרפה. אין תחרות מי יותר גרוע, שניהם גרועים באותה המידה מבחינתי ומזעזעים אותי באותה המידה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:42:05
נו באמת.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 17:43:10
לפי היהדות זה ככה. וחוץ מזה זה לא שחור ולבן יכול להיות כם חרדי רשע גמור
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:44:14
איך שזה מגיע לחרדים הדם שלהם הופך להיות הפקר הא?????? זה ממש מדהים איך בעיני רבים החרדים הם תת אנוש בכלל
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-15 17:45:18
להבדיל אלפי הגדול כן?, אבל אם אמא תגיד לילד שלה שהוא רשע ומסית וחולה ואומלל ומושמד או תגיד שהלוואי שימות, לא תזדעזעי משתי האמירות האלה? יש אמירה שיותר תכאיב לך לשמוע מהשניה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:45:59
אלפי הבדלות*
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:46:41
איזה רב אמר שחילונים יחנקו??? מי המציא את השטות הזאת???
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-15 17:46:59
עזבי זה לא גואב לך כי זה לא נאמר עלייך. בואי נסכם שיש פה ציבור גדול שמישהו ייחל למותו וזה מזכיר לי דמות אחת בהסטוריה האנושית
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:47:13
יעל שום רב לא אמר זה כל העניין
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:48:03
בדיוק, רבנים לא איחלו מוות לחילוניים אבל אמרו דברים לא פחות מזעזעים
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:51:15
איש מגעיל מקווה שמחר יפגוש את ה׳ יראה כמה שהוא אמיתי
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-15 17:51:44
אבל דושה את מפספסת את הנקודה העיקרית שאני מנסה להעביר. שום מגזר או מגדר הוא לא דם הפקר. זה מאד חמור מה שזהבי אמר, וזה מאד חמור מה שרבנים לפעמים מוציאים מהפה. במקום לגרום לפילוג ושנאה צריך להתרכז בנקודות החזקות של השונה מאיתנו. זה הנקודה העיקרית שלי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:52:26
פיצי את מאחלת לו למות בעצם..?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:52:36
מה את שונה ממנו אם ככה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 17:54:06
עזבי מותר לליברמן להגיד ״ חרדים בוא נזרוק אותם למריצות ״ ומותר לשים גדרות בבני ברק כי יש שם קורונה ומותר לאנשים לקחת ביום בחירות תפיליןןןןן קדושים לחלק כל כך גדול מהעם ולשים על האיבר מין ומותר לחולה נפש לאחל להם מוות וואלה לא יודעת מי יותר משוגע מה שכן חבל על העצבים אחותי שיגידו מה שהם רוצים השם יודע מי זה מה כל היום מייחילים על אהבת חינם וחיה ותן לחיות אבל לחרדי זה אסור ״ הדרך שלא מקולקלקלת , הוא פרמיטיב , חשוך , מיושן ״ וכו או שמישהי מעלה קצת דברים תורה כמו תודה להשם ובנות מרשות לעצמן לעלות על זה פוסט כמה שזה מציק למה?! מה כןאב לכם אני באמת לא מבינה כל היום מבלבלים את השכל כפייה דתית יש פה כפייה חילונית !!!!!! מטורפתתתתת כל היום מכניסים על איך להיות הומו או לסבית אין לי שום אכפתיות בדבר אבל זה נוגד את התורה אז אני לא שם מוציאים מסל הבריאות תרופות מצילות חיים ומכניסים לשם הורמונים לשינוי מין וואט דה פאק? כל מה שהןה חשוב לממשלה הקודמת זה איך להעיף את הדת מהמדינה שס בממשלה שנים לעולם לא ראיתי שנגעו בציבור החילוני במשהו אלא רק דאגו לציבור הדתי כי אין מי שיעשה זאת!!!! ומה עשתה הממשלה החדשה ? אוטובסים בשבת, רכבת בשבת , חמץ בפסח בבתי חולים ביטול תנך מתוכנית הלימודים ועוד חוק הגיור בקיצור כל פעם שאני אשמע כפייה דתית אני אגיד זאת כפייה חילונית תרתי משמע בכל מקום בתקשורת בפייסבוק בכל מקןם פשוט ןהןא צריך להתבייש הוא לא שווה בכלל שאכתןב עליו משהו ומדברת בתור מישהי שהייתה חילונית
0 תגובות
10 אהבו
2022-11-15 17:59:01
אוי שילת שילת.. הכנסת פה כל כך הרבה דברים לא קשורים לשיחה שהתקיימה עד עכשיו שאם אצטרך לענות לך זה ייקח כל הלילה ואני דווקא אוהבת לישון.. אז אני אתמקד רק בנקודה אחת שוב- אף אחד לא צריך להגיד דברים דוחים על מישהו שחי בצורה שונה ממנו. זהו זה הכל. זה קיים בכל חברה וזה צריך להפסק. גם אם אני לא מסכימה עם דרך החיים של מישהו יש דרך וצורה להגיד את זה. גם מהצד החילוני וגם מהצד הדתי וגם מהצד החרדי.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 18:00:48
אבל זה מה שאת לא מבינה הכל קשור לא מחפשת להסביר לאף אחד וגם לא חיפשתי שתעני לי פרקתי במקום שמפריע לי
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:01:41
זה כמו שילד יגיד מרביצים לי ואז אמא שלו לגיד כן אבל תראה מרביצים גם לשאר ילדי הגן , אז מה אננחנו צריכים לשתוק?! אין שום קשר השיח פה על מה שנאמר בנושא מסויים וזה הכל אם אחד עושה אז מותר לכולם ככה זה עובד?
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 18:37:32
מממ הדוגמא הנכונה לפי דעתי תהיה אם שני ילדים יבואו לגננת וילד א׳ יגיד הוא דחף אותי וילד ב׳ יגיד הוא דחף אותי יותר חזק. האם הגננת צריכה להגיד לילד א׳ שבגלל שהוא דחף חזק יותר רק הוא אשם? או שתבקש משניהם להתנצל ולהתחרט על מה שעשו?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:43:02
סטיץ׳ את אחלה ואני מאוד מסכימה עם מה שכתבת. כולנו רוצים לחיות פה בטוב, שלא יחסר לנו כלום, שנוכל להסתובב בביטחון ברחובות ושנלמד להתמודד עם האתגרים של החברה הישראלית שמונה עשרות מגזרים שונים. אין מקום להדיר שום אוכלוסייה. אני חושבת שלפעמים השיח פה הוא סופר ילדותי, בנות נתפסות על חצי מילה ומתחילות לעשות השוואות.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 18:46:25
הדברים שזהבי אמר הם נוראיים וגורמים לפילוג. גם הדברים שאומרים חברי כנסת, רבנים ואנשי תקשורת כלפי אוכלוסיות מסוימות גורמות לפילוג. באופן כללי כל אמירה שמכניסה אוכלוסייה שלמה לתוך קטגוריה היא עושה עוול. להגיד שכל הערבים מחבלים וכל החרדים אוכלי חינם וכל החילונים הם כופרים זה דוחה וגזעני.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:46:29
אוה נו לפחות אחת הבינה את כוונתי! תודה מייקי אני גם חושבת שאת אחלה 🤗 (ואת חמודה… את אחלה חמודהההה)
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 18:47:18
חחחחח משהו את 😂🥰
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:48:08
זהו השיר הזה הולך להתקע לי בראש כל הלילה. רק שתהיי מודעת להשלכות גברת! 🤭
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:49:23
צודקתתתתת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 18:51:05
חחחח אנונימית. זה אדיר, את משליכה את המילה צודקת לשיחה ולא אומרת למי התכוונת ואז כולן מרגישות שעליהן מדובר ומרוצות מעצמן. אני הולכת לגנוב את זה 🤭
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 18:57:31
מייקי הכל טוב ויפה ,אבל חבל שאת משווה בין אמירה על חרדים או חילונים או כל יהודי באשר הוא לאמירה על ערבים , אני לא חושבת שאמורה להיות לי שום הכלה על מגזר שכל יום בממוצע יוצא ממנו מפגע על מנת להרוג אנשים שכל חטאם שהם יהודים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:01:47
אז שלא תהיה לך הכלה. זכותך. מדינה דמוקרטית. אגב, בסך הכל אמרתי שלא כל הערבים מחבלים. אל תסכימי איתי רק תזכרי שהם חלק מהחברה, הם לא הולכים לשום מקום.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:02:31
מייקי, לא יודעת לא בטוח בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:05:54
חחחחחח די נו בעתיד הקרוב רחוק יגיעו אוטובוסים ויעמיסו אותם? אנחנו מדינה דמוקרטית! כל מי שיש לו תעודת זהות כחולה הוא אזרח מן המניין וחלות עליו כל החובות והזכויות (מחריגה כמובן מחבלים). אף אחד לא הולך לגרש 20% מאוכלוסיית המדינה גם אם פוליטיקאים מנסים למכור לנו שכן. זה לא יקרה וזה שאנשים מאמינים שדבר כזה יכול לקרות עוד יותר מעורר רחמים. לא עצם זה שהם רוצים שזה יקרה, אלא מאמינים שאפשר לעשות את זה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:09:31
אני ממש לא חושבת שמישהו יגרש אותם, בטח לא הפוליטיקאים. אבל להגיד שזה לא יקרה אי אפשר לדעת מה יקרה ומתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:12:29
אבל לא לזה התכוונתי אתן פשןט ממעיטות מהערך שמילים שאנשים אומרים, מה שקורה זה שיש הסתה ברורה וגדולה וורואים את זה בכל מקום ואמי רואה את זה ומרגישה את זה בכל מקום וזה קורה בגלל מילים דוחות שאנשים מעיזים לומר בתקשורת ברש גליי ואף אחד לא מניד עף עף להגיד עליהם משהו כי בסוף זה יוביל למשהו אחר ןהכוונה שלי על המשל של הילד הייתה זה שילד בא ואומר הרביצו לו אז הגננת אומרת אוקי גם הרביצו לב אז זה לא כזה נורא אז מה הכאב של הילד שאמר הוא לא אמיתי הוא לא מצריך יחס או תיקון ? אף אחד לא מצדיק שום דיבור של זה או אחר אבל פה דובר על משהו שקורה וקורה כל יום ובתור חרדית וואלה צורם לי ונמאס לי לשמוע את זה ואני אגיד את זה בקולי קולות ולא אתן יד להשתקה הזאת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:12:58
@מייקי לא ממש יפה לדבר ככה כשיש כאן כל כך הרבה אמהות ונשים בהריון שהם ערביות ולא חטאו בשום דבר. בדיוק דיברנו על לא להכליל וללכלך על אף מגזר ואז התחלת לדבר לא יפה על מגזר ספציפי. עד מתי נמשיך בשנאה ובפילוג..
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:13:17
איזה השתקה על מה את מדברת
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:13:43
סליחה סליחה! ממש לא מייקי! תייגתי את האדם הלא נכון. אני כמובן מדברת ל@רבקה. 🙏🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:14:00
בדיוק על זה דיברתי סטיץ , שמישהי פה רושמת בכאב על צער שנגרם לה ממילים שא ב וג אמרר אז את אומרת לה שמעי אבל גם ההוא אמר ככה וככה וככה ועכשיו שאת מרגישה שמדברים על מגזר אחר את אומרת זה לא יפה להגיד את זה על מגזר אחר בקיצור מה שקרוב לליבך את מגנה
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:14:08
ואו סטיץ לא הבנת אותי בכלל אני ממש ממש ממש לא חושבת ככה להיפך אפילו. אני אוהבת בני אדם באשר הם בלי בכלל לשייך אותם לשום מגזר מה שכתבתי מתייחס לסטיגמות רווחות בחברה, לא הדעה שלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:14:17
אוקיי אוקיי חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:14:49
סורי סטיץ' ,אני לא מרגישה לא נעים, אני לא אמורה ללכת בארץ שלי בפחד ובמצב כזה שאין לי אפשרות לבדוק מי מחבל ומי לא ,כל אחד חשוד.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:16:07
ומצטערת על תשווי לא ראיתי דוסים יוצאים ועושים פיגועים והם טחים שלי דם שליייי לעומת מפגע ערבי שרק היום בבוקר הרג 3 בני אדם והרס 3 משפחות יהודים אחים שלי דם מדמי וכן זה כואב מאוד! אז צר לי אין לי שום חמלה כזו או אחרת
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-15 19:18:50
בדיוק שילת, זה מרתיח ההשוואה הזאת בכלל העיקר מה שיש להם להגיד זה שחרדים לא מתגייסים ( למרות שיש מלא שכן, וזה לא שאצל החילונים אין אחוזים גדולים של משתמטים) אבל שוכחים בגלל מי אנחנו בכלל צריכים את הצבא😥, הזייה!
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:19:12
אוקי שילת, אז אני אסביר. כשאנונימית פתחה פה פוסט ואמרה שזהבי דיבר בצורה נוראית ואם רק מישהו היה מעיז לפתוח על להט״בים או חילונים היו קופצים פה כולם (תסתכלי בפוסט הראשון שנכתב) רציתי להראות לה שרבנים כבר עשו את זה ואמרו עליהם דברים דוחים. ולכן זה לא בסדר וזה לא בסדר. ואז אחרי שסיכמנו די יפה ומכובד שאף אחד לא צריך לצאת על אף אוכלוסייה אחרת באה רבקה ויצאה על אוכלוסיה אחרת. מבינה? לא באמת חשוב לי במי מדובר אלא שבכללי נפסיק להשמיץ מי ששונה מאיתנו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:21:04
לא יצאתי על אף אחד! פשוט לא מוכנה להשוואה של יהודים לערבים, זה הכל! אם את לא מבינה את זה ,אני מרחמת עלייך
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:24:50
זה לא שאת לא מוכנה להשוואה של יהודים וערבים כי מייקי לא עשתה השוואה בינהם, את לא מוכנה לקבל שהיא אמרה שכל אמירה שמכניסה אוכלוסייה שלמה לקטגוריה היא עושה עוול ואחת הדוגמאות שנתנה כשאומרים ״כל הערבים מחבלים״ אני לא רואה השוואה בין יהודים לערבים אלא השוואה בין משפטים סטיגמתיים מאד שנוטים להיאמר כדי לפגוע בקבוצה מסויימת וזה צריך להפסק.
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:26:37
אוקי הבנתי למה את מתכוונת אבל אני צסכימה עם רבקה יהודים זה כולנו יהודים ערבים גויים וואט אבר לא חלק ממני לא נפגעת מהם אבל שיהודי אומר דבר כזה זה כואב עמוק מאוד זה הכל׳! באמת אי אפשא להשוות בין לדבר על מחבלים שקמים בבוקר לרצוח אנשים סתם לעומת יהודי שהוא בסך הכל שם כיפה וציצית ואז זה הגיוני לדבר עליו ככה לא הגיוני שחהברה שלנן נותנת בכלל מקום לשיח הזה ועוד שיח כזה מכוער! ואיך אםשר לשכוח את ברקוביץ שהוציא מהפה
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:27:06
זה לא משנה כי כל מה שיגידו נגד מגזר יעצרו מיד ונגד החרדים לא!!! למה? כי שונאים תחרדים זה לא חדש תמיד היה ככה ותמיד יהיה
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-15 19:27:48
בכל אופן לא יכולה לסבול את ההסתה הזאת יותר פשוט ככה וואלה אני עובדת בגן חילוני מתה על כל הילדים שיש שם מדברים על לכת לבית כנסת באיזה חג סיור ואיזה ילד קם ואומר אני שונא בית כנסת אני שונא דתיים הם מסריחים עכשיו את מבינה לאין המילים האלה יכולות להגיע? סיפור אמיתי בחיי
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:29:20
דיי כבררררר עם הפוסטים האלו!!! אתן סתם זורעות שנאה אחד כלפי השני!!!! לא ללהטבים לא לחרדים ולא לערביםםם לאף אחד לא מגיע לקבל כזה יחס דייייייי כפרה עליכן!!!!! הפכתן את האפליקציה לשדה קרב! כבר לא כיף פה!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:30:14
אם מישהי הייתה כותבת פוסט נגד חרדים בנות לא היו מתווכחות איתה וסותרות אותה? היה פשוט שקט מופתי? אני נוטה להאמין שלא. גם חילוניות היו מגנות את זה. למה את חושבת שלא יעצרו גם דברים דוחים שנאמרים על חרדים? קצת אמונה מילי 😉 כבר קרה בעבר שמישהי אמרה משהו לא יפה על חרדים ויצאו עליה בחזרה הרבה בנות חילוניות ולא רק דתיות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:30:54
היא נתנה רעיונות למשפטים סטיגמטיים והזכירה באותה נשימה משפט על ערבים, זאת נקראת השוואה ,ספציפית משפט של כל הערבים מחבלים לא מזעעז אותי, כי כל ערבי חשוד בעייני, כל עוד אני גרה בגוש דן! לא יהודה ושומרון ,לא ירושלים וקופץ לי הלב כשעובר לידי ערבי ואני בודקת מה יש לו ביד או אם הוא מכניס אותה לכיס, אז כן כל אחד פוטנציאלי ואני חושבת שביטאתי את ההרגשה של הרבה אנשים שמסתובבים כאן. אז כן אל תשוו!
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:31:06
שילת אז אנחנו מסכימות. ההסתה לא צריכה להתקיים מאף אוכלוסייה על אף אוכלוסייה אחרת בלי שום הבדל.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:35:50
@רבקה אני יכולה להבין כמי שגדלה במדינת ישראל למה תחשדי במניע של כל ערבי וזאת זכותך כמובן. אבל את זה את עושה בשקט בראש שלך. על הפה אנחנו צריכים לשלוט. פשוט לציין חוזקות במקום חולשות, זה יעשה טוב לכולנו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:37:26
אמת , היא לא צריגה להתקיים אבל היא מתקיימת ועל זה אסור לשתוק כי בדיוק בגלל קורים משפטים ויש פילוג ושנאה גדולה בגלל ההסתה המטורפתתתתת של כל מיני אנשי תקשורת למינהם ועל זה כובתת הפוסט דיברה ואני מצדיקה אותה צריך לצעוק ולהגיב בקולי קולות ןלא לסתום תפה כי זה לא דברים שאמורים לקרות וכרגע הדיבור הוא על שיח פוגעני כלפי החברה החרדית
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:37:45
ולא על אןכלסיות כאלה ואחרות
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:38:09
וסטיץ לא היא לא צריאה לומר את זה בשקט זכותה לומר בקול וואלה מאסנו לפחד למב זה נורמלי להגיד את זה למה צריך לשתוק?!
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:38:37
אבל הנה הוכחתי לך למעלה שיש שיח פוגעני גם כלפי אוכלוסיות כאלה ואחרות ולא רק נגד חרדים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:38:38
רבקה יקרה את זכותך לחשוב מההההה שבא לך. באמת. אני מחזיקה באמונה אחרת משלך אחרי זה אל תבואי ותגידי שמתייחסים לאוכלוסייה כזאת או אחרת באופן שלילי כשאת עושה זאת בעצמך. נאה דורש נאה מקיים. את רוצה שישפטו אותך לפי מי שאת ולא לפי שיוך מגזרי? אז קודם תיישמי זאת בעצמך. זאת רק עצה. תאמיני במה שאת רוצה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:39:58
אוקי סטיץ ואיך זה בדיוק עוצר את הפגיעה באוכלסיה שבה אני נמצאת ? את בעצם טמרת לי קבלי את זה ככה מדברים על אוכלסיות כאלה וכאלה אבל פה השוני זה בפריים טיים מול כל עם ישראל בכל מקום ! וזה מה שיוצר את הכל אז בגל לשזה קורה אני צריכה לסתום ולא להגיד על מה שכןאב לי ?
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-15 19:40:40
היא לא חייבת כלום כמובן כי זאת מדינה דמוקרטית בלי קשר לפחד, אבל אם כל אחד היה אומר פחות נגד מישהו ששונה ממנו המצב במדינה היה יותר טוב לפי דעתי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:42:17
ברור שאת יכולה להגיד שזה כואב לך. אבל לפעמים אנחנו שוכחים שזה לא רק צד אחד שפותח את הפה על השני אלא זה יותר מורכב מזה ויש פה כמה צדדים שלא מפסיקים לצאת אחד על השני.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:48:55
פשוט כואבת ההשוואה שאתם עושות פה על ימין ועל שמאל , ארץ ישראל היא של היהודים ואך ורק שלהם, אנחנו אמורים להסתובב פה בגאווה ובראש מורם ,נגד אוכלוסייה כזאת אין שום בעיה לדבר. נגד יהודי זה משהו אחר ורק על זה השיח פה
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:53:45
סטיצ’ את סתומה??. איפה ראית שכתבתי שזה בסדר?.?.??
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:55:48
אני לא חושבת שמי שלא יהודי הוא פחות טוב ממני. היהדות לא הופכת אותי לטובה יותר. הערכים והמעשים שלי הופכים אותי למי שאני. יש אנשים רעים בכל מקום מכל דת ומכל מגזר.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:56:44
אוקי אנונימית, ברגע שאת יורדת לפסים אישיים כאן נגמרת השיחה שלי איתך. מקווה שיהיה אחלה לילה לכול האמהות וההריוניות פה ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 19:57:38
אגב רבקה לא דיברנו על יהודים בכלל דיברנו על הכללות של אוכלוסיות שלמות. ׳נגד יהודי זה משהו אחר׳ - מה זה אומר? שמי שיהודי חסין לביקורת ויכול להגיד ולעשות מה שירצה בלי להיות חשוף לביקורת?
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 20:02:34
לא זה מה שאמרתי בכלל, אל תעוותי ,לא כל מה שיהודי עושה זה בסדר ,ממש לא. הדיון החל על דיבור נגד אוכלוסיות סתם, בלי שעשן משהו
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 20:02:54
וטוב אין לי כח להמשיך אני כבר עייפה ועברתי יום ארוך שיהיה לך בהצלחה עם האמונות שלך וביי
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 20:04:54
גם לך ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-15 21:23:15
סליחה לא התכוונתי לדבר כהה באמת מתנצלת🙏 אבל כתבתי במפורשששש לא שזה בסדר....
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-16 02:44:31
סטיץ את מפספסת את העיקר. זו מדינה יהודית! מדינה ליהודים! עם כל המשתמע מכך אז לא מספיק יש לנו התמודדות בתוך עמנו אנחנו לא צריכים אורחים מבחוץ יש מספיק מקום בעולם לכולם למה דווקא לעלות לפה?
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-16 04:29:56
תודה אנונימית, אני מקבלת את ההתנצלות. לא צריך לרדת לכינויים ביננו.. סתם חבל. לא אמרתי שכתבת שזה לא בסדר, אמרתי שכתבת שאם היו מדברים ככה על הלהט״ב או על גברים אז היו קופצים כולם ויהיו מלא הפגנות וכו. אז רק הראיתי לך שזה כבר נאמר על ידי רבנים. קפצו עליהם נכון אבל אחרי יום יומיים זה נעלם.. כמו שיקרה עם זהבי. אין מה לעשות. פשוט הראיתי לך שזה כן כבר נעשה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-16 04:35:00
סטאר אני חושבת שזה ממש לא היה עיקר השיחה. רבקה פתאום הזכירה את הערבים בסוף.. אבל תני לי לשאול אותך משהו, באמריקה אין אף אחד אחר חוץ מהאמריקאים? בבריטניה אין אף אחד אחר חוץ מהאנגלים? בצרפת אין אף אחד אחר חוץ מהצרפתים? העולם שלנו הוא ככה, זה המצב הנתון. אין מדינה שבה חיים אך ורק מי שאמור לחיות בה. יש המון יוצאים מהכלל שחיים שם גם. את לא מכירה מישהו שהיגר למדינה אחרת? או שמעת על כזה דבר? אבל אם הוא לא יליד המקום איך הוא מהגר לשם? כי ככה זה. אנחנו לא חיים באשליה שבה רק אנשי המקום נמצאים וזהו. בכל מקום חיים מלא קבוצות שונות זו מזו. ישראל היא בדיוק כמו כולם.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-16 04:59:32
ישראל היא ממש לא כמו כולם. היא ארץ מובחרת שניתנה לעם אחד ויחיד. קצת תנך לא יזיק
0 תגובות
3 אהבו
2022-11-16 05:17:28
דושה אז את פה טועה יקירה. כמו שאת יכולה להחליט ״וואלה היום יום שלישי בואו נעשה רילוקיישן ליפן״ ככה גם כל אחד אחר יכול להגיד על ישראל. ותנ״ך זה כבר אמונה אז אי אפשר להתווכח על אמונה. בכל ארץ ובכל מדינה חיים ביחד אוכלוסיות שונות ומגוונות שצריכות ללמוד להסתדר אחת עם השניה. ישראל לא שונה מכל השאר. את רוצה שהיא תהייה שונה ומקווה לכך אבל כרגע המצב הנתון שהיא לא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-11-16 06:38:05
זהו שאם את תחליטי להגר לארצות הברית את תהיי לא חוקית בכלל... מה נראה לך שכל מדינה תקבל את כולם? ממש לאאא כל מדינה לא רוצה שיבואו אליה כל השכוות הנמוכות חסרות ההשכלה מכל העולם וישתקעו אצלה... לכן כל מדינה יש לה קריטריונים רק בישראל יש את חוק השבות ומלא גויים שבכלל לא יהודים מהגרים לפה ומה שקורה פחות כלכלה פחות עשיה יותר אנשים חסרי תארים וכו....
0 תגובות
1 אהבו
2022-11-16 22:55:10
סטיץ. ההבדל היחיד בנינו לבניהם ****שזו מדינה יהודית, מדינה ליהודים**** שגירשו רצחו טבחו בהם במדינות אחרות וזו מדינה פיצית!!!!! לא ברור איך את משווה אותה למדינות ענקיות מבחינת שטח בעלות אמצעים להכיל את כל האנשים הללו שבאמת לא אמורים לעלות ארצה בגלל הסיבות הנ''ל. וגם שהם יהגרו למדינות שציינת חיים קלים מבחינת ניירת לא יהיו להם. מה ששונה מהנזק העצום שעושה פה הממשלה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-11-17 11:53:33
זה מה שצריך לעשו לאנטישמי שונא חינם!! שקורא להרוג אנשים על לא עוול בכפם נתן זהבי... אתה בדרך
0 תגובות
3 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2020-08-11 14:32:30
יוסף שטופמאכר מכבי בנות שהיו אצלו בתקופת הקורונה, אני הייתי אצלו אתמול בשקיפות ונורא התבאסתי שהבעל לא יכל להכנס , אתן יודעות אם בסקירה הבעל יכול להכנס? הוא אמור לעשות לי גם סקירה. במוקד הטלפוני אמר...
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-12-18 10:42:09
נמאס לי כבר מהדלקת שתן כל תקופה זה חוזר , ועכשיו בהריון עוד יותר קשה עם זה כאבים בבטן וכל שנייה שירותים !!!! מה יכולה להיות הסיבה שזה כל תקופה קצרה חוזר אליי? הפסקתי את השטיפה אינטימית הפסקתי כל מה...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-04-22 05:00:50
יש לי היום פגישה עם הבוס שלי ואני מתכננת להגיד לו על ההריון (שבוע 17). טיפים לאיך ומה להגיד? זה דיי מביך אותי. הבוס שלי מדהים ואני בטוחה שהוא ישמח, אבל אני עובדת במקום קצת פחות משנה ובצוות שלנו יש ...
18 תגובות
1 אהבו
זוגיות
2021-04-29 19:10:49
בנות שהתגרשו אני חייבת לשאול אתכן... איך הצלחתן להתחתן בפעם השניה?? הרי נישואים ראשונים עברנו טראומה קשה וממש קשה לראות את עצמי מתחתנת שוב.. אולי רק מביאה ילדים מחוץ לנישואין.. למרות שתמיד חלמתי ע...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-08-03 07:58:50
חודש תשיעי וההקאות חזרו 😞 למה למה
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-12-03 13:08:03
בנות שאלה הזוייה טיפה.. טיגנתי שניצלים והשפריץ לי על הבטן שמן. קיבלתי 3 כוויות קטנות על הבטן אני שבוע 27. זה יכול לגרום לנזק מסויים? חוץ מכאב 😖
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-12-28 05:17:59
גיל שנה- החלפת טיטול ובגדים 😰 עזרההה בנות כל החלפת טיטול ובגדים הופך לסרט רע הילד מסתובב בוכה וצורח!!! ניסיתי להעסיק אותו בדברים , לשיר שירים, לדבר איתו תוך כדי אבל כלום לא עוזר!!! הגב שלי כבר נש...
9 תגובות
0 אהבו