הריון ולידה
2022-10-22 18:34:52
היי בנות, אתן מסכימות שלבעל שלכן יהיו ידידות? אבל בכנות תודה לעונות
82 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-10-22 18:35:38
לא
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:38:29
כן
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:39:58
ממש לא היה מקובל לי יש ידידים וכולם הומואים אבל הוא מקבל את זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:40:09
אני אישית מאוד סומכת על בעלי ואני מכירה את החברים והידידות שלו ממש טוב וגם לי יש ידידים ולא הייתי רוצה שהוא ינתק אותם ממני אנחנו מכיתה א ביחד ואני לא חושבת שבעל או אישה צריכים לנתק אותם מהחברה שלהם אלא אם יש סיבה מוצדקת
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-22 18:42:22
כל עוד השיח שלהם בטעם הטוב ויש לה בן זוג וכמובן שהיא לא באה אלינו בלעדיו
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:43:12
לא🤷‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:43:18
ברור שכן. רק שאין לבעלי. אבל לי יש המון ידידים חברי ילדות. הוא לא מת על זה אבל חי בשלום.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:43:59
ממש אבל ממש לאאאאאאא !!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:44:15
כאלה שהיו לו מלפני שהכרתי - כן. אבל בתכלס הם די התרחקו עם הזמן כי גם להן יש את החיים שלהן וגם לבעלי את שלו....
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:44:18
גם שהיתי רווקה לא היו לי ידידים לא מאמינה בידידים
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 18:44:56
לאאא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:45:18
אני באותה דעה של לולי ידידות של פעם שלום שלום זה לא שעכשיו הוא מדבר איתן על בסיס יומי או יוצא איתן
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:46:16
אני מסכימה אבל לא מתה על זה…אבל אין מה לעשות זה חברי ילדות שלו ואני לא יכולה להרחיק אותו מהם כמו שלא הייתי רוצה שירחיק את החברים שלי ממני
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:50:46
ידידות שהיו קודם (יש 1 ) שאני מכירה כן. חדשות לא. נשים של חברים כן
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:54:12
ממש ממש לאא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:13:33
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:26:31
לאא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:34:30
לא..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:55:16
לאא, לא רואה בזה שום צורך !
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:11:59
כן , כמו שלי יש ידידים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:15:43
ממש לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:18:57
לאאאאאא אין דבר כזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:22:07
כן, הדדי כמובן
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:25:17
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:38:24
לא אין מצב לא בקטע שאני לא סומכת עליו זה יותר בקטע שאני לא מאמינה בין חברות בין גבר לאישה כאילו מה הולך לדבר עם בחורה על מה הם יכולים לדבר באמת אין מספיק בחורים שהיו חברים שלו הוא חייב חברות זה לא מקובל עלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:39:39
אני רואה שכמעט כולן ענו לא, זה אומר שאני בסדר גמור ולא פרנואידית. תודה רבה לכל העונות
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-23 16:43:05
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 16:49:47
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:01:06
בטח. גם לי יש ידידים. אפשר להנות מחברתם של אנשים מהמין השני גם בלי לסיים איתם במיטה. יש לי הרבה ידידים שהקשר איתם אפלטוני בלבד ואני לא נמשכת בכלל וכנל ידידות של בעלי. וגם עם אלה שכן יצא לי לשכב בעבר הם אנשים טובים ומעניינים שחבל לנתק קשר כי לא התאמנו רומנטית. למעשה אחד החברים הכי קרןבים שלי ושל בעלי הוא מי שהיה אקס שלי במשך שנתיים בין גיל8-20 ושנינו בקשר מאוד טוב עם ידידה של בעלי שהיה לו קראש רציני עליה תקופה. אנחנו בני אדם. לא חיות שפועלות מהזין. אגב אני ובעלי 13 שנה יחד באושר אז סימן שזה עובד😏
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-23 17:03:51
לא ! אוי ואבוי אני רק רואה אותו ליד מישהי אני מוכנה להרוג אותו ..ֶ אז לאאאאאאא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:09:14
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:10:14
ל א !
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:15:57
לא!
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:16:35
צודקת הודיה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:25:03
כן, יש לו ידידות וגם לי יש ידידים אנחנו סומכים אחד על השניה ואין טעם לחנוק אני מכירה את שלו והוא מכיר את שלי אז גם לא נוצר מצב של הסתרה בינינו💗
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:26:02
פשוט אני לא מאמינה במושג כזה ידידות בעיקר בדור של היום
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-23 17:41:20
תקשיבו באמת עצוב לי לקרוא את התגובות. לאף אחד מכן לא היה שיחה עם בן המין השני לא למטרות רומנטיות שהיה לכם ממש כיף יחד וחשבתן וואלה, הנה בן אדם שנחמד לי להכיר
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-23 17:41:35
?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:42:09
למה עצוב? אבל את רואה שרובן ענו לא זה אומר משהו לא תקין
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:42:43
אני חושבת שפשוט *רובן* כאן מהמגזר החרדי ואצלהם אין מושג כזה ידידים
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-23 17:43:11
אני ממש לא חרדית וזה לא נראה לי קשור
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:43:36
בגלל זה רשמתי והדגשתי רובן מאלה שאמרו לא הן חרדיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:44:11
לא מתאים ולא מומלץ
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:44:34
אבל זה פשוט נושא מאוד אינדיבידואלי לכל זוג כי כל זוג והבחירות שלו יש כאלה שזה מתאים להם ויש כאלה שלא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:46:13
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 17:50:06
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 18:17:43
חחח ממש לא בעיטה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 18:17:56
בדיוק כמו שהוא לא יסכים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 18:22:40
לאא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 18:29:32
ממש לא חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 18:44:02
אני דתייה אבל גם בלי קשר לא כמובן שיש זוגות חברים והוא מדבר איתן סבבה והכל וגם בווצאפ אם יש משהו שצריך אבל לא שיחות נפש וכאלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 19:05:32
לא מבינה למה צריך ידידים/ות אחרי שנשואים. אין לזה מקום מבחינתי , למה הוא צריך ידידות אם יש לו אותי? סתם פתח לצרות לדעתי. בעלי הוא החבר הכי טוב שלי והידיד נפש שלי וככה זה אמור להיות לטעמי
0 תגובות
5 אהבו
2022-10-24 02:10:13
נסיכה קטנה - למה הוא צריך ידידים אם יש לו אותך? כי את רק בן אדם אחד עם ראיית עולם מאוד מסויימת, לצמצם את כל הקשרים החברתיים שלו רק דרכך ולהפך זה מאוד לצמצם את העולם שלו ושלך. אפשר אבל זה מאוד חבל. זה כמו לטעון שאין צורך לקרוא ספרים נוספים אם יש לך את התנך. התנך הוא ספר נהדר ומקיף אבל תסכימי איתי שהוא לא הספר היחיד ששווה קריאה ונראה כולם פה קראו ספרים נוספים למטרות שונות וזה לא מוריד מכבודו של הספר הזה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 07:35:10
הודיני - הקשרים החברתיים שלו לא מצומצמים , יש לו המון חברים ואצלם הוא יכול לפרוק חוץ ממני. ידידות לא בא בחשבון! וכן - אם יש לו אותי למה הוא צריך עוד נשים בקטע ידידותי בחיים שלו?! זה מראש להכניס את הבית שלך והזוגיות שלך למקום לא טוב! לא סתם התורה רשמה שאסור להתסכל באצבע קטנה של אישה וכל שכן לדבר איתה. נראלי שמלך מלכי המלכיפ יודע יותר טוב ממני ומכל אחד/ת פה שלגבר יש יצר וזו הדרך לכבוש אותו ולעמוד מולו! אז אם הוא אמר שזה מה שהכי נכון , לא נראלי שהוא היה אומר משהו שהיה מצמצם לו את העולם שלו ושלי! יש לו משפחה וחברים ולא נראה לי שהעולם שלומצומצם , גם לזה אין תמיד זמן אם בכלל. ולא זה ממש לא כמו לטעון שאין צןרך לקרוא ספרים - יש צורך וזה מצויין , אבל ! צריך לדעת איזה ספרים לקרוא , ספרים שמכניסים מחשבות והרהורים לא טובים , או ספרים מיניים ואירוטיים וכו וכו - לא קוראים. גם ספר משפיע על האדם תרצי או לא זה נכנס לתת מודע . ואם לא עכשיו אז אחכ. התנך באמת ספר נהדר ומקיף , וזה ההוראות יצרן שלא איך לחיות בעולם אז כן יש הבדל בין הספרים. זה לא מוריד מכבודו של שום ספר - אבל זה הספר שממנו נגזרו כל ההלכות והתורה וכו וכו. אז כן יש את התנך ויש את כל שאר הספרים. זו דעתי.
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 07:37:28
הודיני אני לא מכירה במושג הזה ידידות מה יש לי לדבר עם ידיד? שיש לי את בעלי שהוא החבר הכי טוב שלי ואני יכולה לדבר איתו על הכל כמובן גם הוא איתי. יש הרבה מקרים שמידידות טובה קרו הרבה בגידות ויש מלא סיפורים. ולא חסר.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-24 07:40:05
הנה חשיבה שגויה למה אתן חושבות שהוא יבגוד? הרי למה התחתנתם מלכתחילה? כי סמכת עליו והוא עלייך ופתאום עכשיו שאתם בעל ואישה לאן הלסמוך אחד על השניה נעלם?
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 07:41:09
ודבר נוסף - לקרוא ספרים אחרים זה יכול להעשיר ולהוסיף ידע וכו׳ ולכן לא דובר על זה. לדבר עם נשים אחרות ולאמץ לעצמו ידידות זה לא להעשיר את עצמו , ולא מוסיף לו שום ידע או פותח אופקים , רק פתח לצרות... ולכן ההקבלה שעשית לא מדוייקת ממש.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-24 07:46:19
אמא לנסיכה - זה לא אני חושבת! זה מה שהתורה אומרת ומצווה, ואם התורה אומרת ומצווה .. ומלך המלכיפ שהוא ברא אותו ויצר אותו אמר לא לדבר עם אישה , ולא להתסכל על אישה .. ויוצר מזה שאין אפוטרופוס לעריות!! אז אף אחד אחר לא יכול להגיד שזה לא נכון או שמי שברא אותו טעה , כי הוא היצרן והוא יודע מה הוא יצר ובמקביל מה הדרך להתמודד עם זה . זה שהתחתנתי איתו זה כי אני אוהבת אותו , ואני רוצה שהוא יהיה חלק מהחיים שלי , ולהקים איתו בית ומשפחה וילדים וכו׳.. אין קשר ללסמוך ! אני סומכת עליו ! אבל אם ה׳ בכבודו ובעצמו אמר איןנאםטרופוס לעריוצ! ולא להתסכל אפילו באצבע קטנה של אישה ! אז אין לזה קשר ללסמוך- אם היע לזה קשר, הוא היה מוסיף - רק אם סומכים אחד על השני/ רק עד החתונה ואחרי כן זה בסדר.. אבל עובדה שזה נכתב באופן מסויים כדי להראות שזה לא תלוי סומך/לא סומך, ולא אחרי/לפני חתונה.. אלא שככה הגבר בנוי ונוצר! ולא אני אומרת את זה , אלא מי שברא אותו אומר את זה .
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 07:48:07
בחירה שלכם בסופו של דבר חס וחלילה שאתערב וכמו שאמרתי הרוב כאן דתיות ולכן הולכות בדרך התורה/ה'
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-24 07:48:16
אנחנו לא יכולים ללכת נגד התורה כי הדברים שרשומים שם הם לא סתם. ברמה שגבר לא אמור להסתכל על אישה ולא לדבר אם אף אישה חוץ מאשתו אחיותיו ואמו
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-24 08:00:45
קרן אור- צודקת התורה היא לכולם! אבל, בדרך שבה התורה רשמה שצריך לנהוג..
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-24 08:03:15
ושוב זה לא קשור לדתיות. גם יש חילוניות שחושבות שידידות זה לא בא בחשבון. אני אלך קיצון אפילו איסור מוחלט זאת דעתי.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-24 08:06:27
לא בא בחשבון ידידות אני חילונית הבנות היחידות שמותר לבעלי להיות קרוב אליהן זה הבנות שלנו המשפחה שלו ושלי וזה מספיק אין לו שום צורך בשיחת חולין עם בנות זה לא רלוונטי הוא לא בן 16
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-24 08:14:25
לפי דעתי אם אישה וגבר מאמינים בדבר כזה ידידות וצריכים את זה. כנראה חסר להם משהו בזוגיות.
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-24 08:42:51
אני חילונית אז הטיעונים שה״תנך אומר״ פחות מדברים אלי. ( אגב גם התנך מתיר פילגש ואיך שהוא זה לא בדיוק מקובל...) אני חושבת שזה לא מוריד מהכבוד של האישה או הגבר אם מדברים עם עוד אנשים. זה מעשיר. יש לבעלי ולי ידידה משותפת שחולקת תחביב שלנו וגם יש לה ילדים בגילאים דומים. אז מה, רק בגלל שהיא אישה גרושה עכשיו אני אמורה לאמר לו לא לדבר איתה סתם? יש לי ידיד שאני נהנת לחפור איתו על ספרים שקראתי שפחות מעניינים את בעלי. אז זהו? אני אמורה להפסיק? בעלי הוא בן אדם מקסים אבל הוא בן אחד ואני לא מצפה ממנו להשלים כל תחום עניין או פיפס כזה או אחר וזה לגטימי כי אנחנו אנשים שונים. ועוד נושא יש לי חבר טוב שהולך איתי דרך ארוכה עוד מבית ספר אנחנו תמיד שם אחד בשביל השני באש ובמים. אז רגע, בגלל שהתחתנתי אני אמורה להפסיק לדבר איתו סתם? לנתק קשר כזה משמעותי? אוי ואבוי אם בעלי היה מבקש את זה ממני. אבל במקום זה להפך הוא פשוט אומר לי לפעמים דיברת איתו? עבר הרבה זמן, תרימי טלפון. תראו בשורה התחתונה לדעתי מי שמחפש להיות עם מישהי אחרת מלבד אישתו ימצא איך. ולא חסרים פה פוסטים כאלה. לדעתי דווקא לתת לבן אדם חופש הוא זה שגורם לו להיות איתך לאורך זמן. זה לא כי הוא מוכרח או אין אופציה אחרת. זה כי הוא בוחר, ויודע שלא משנה מה יש בחוץ לא קרוב אפילו למה שיש בבית. אם אין את הביטחון הזה זה נראה לי מאוד קשה לחיות יחד. להיות כל הזמן ״ על המשמר״ במערכת יחסים וזה לא מה שאני מחפשת. אני לא קנאית, כי אני יודעת שאין למה. הרב פה בדעה אחרת , אבל חשוב לי להציג שאפשר להסתכל על הדברים גם מהזווית הזאת.
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-24 08:53:27
אין אמונה בנשים הן שק של נחשים ואין שליטה פתאום במשיכה של הצדדים אז עדיף שלא יהיו ידידות נקודה
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 11:35:23
מסכימה מאוד עם קרן אור.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-24 16:51:34
קרן אור-לא דיברתי על חיי הפקרות. ותמיד מעצבן אותי שאני אומרת שאני חילונית זה מה שכותבים פה😒. תראי אני מבינה את הרעיון של מנגנון הגנה וגדר או חומה וזה בדיוק הקטע שקשה לי איתו. למה שאני אשים חומה סביב בעלי כדי שהוא יאהב רק אותי? כפי שאני רואה זאת אהבה צריכה לשחרר לא לכבול. גם ממה שאני ראיתי ככל שאת מוסיפה איסורים כך מחפשים הרבה פעמים איך לעקוף אותם. שאחרת לא היו חושבים על זה ( זה כמו לאמר לילד קטן ״אסור לאכול שוקלד״ מיד הוא רוצה לאכול שוקלד) לגבי ידידים- יצא שאיכשהו רב החברים שלי הם בנים. מגיל צעיר יש לי תחומי עניין וחוזקות שנחשבים ״גבריים״ אז רב הזמן הייתי בסביבה שיש בה יחסית פחות בנות. בנוסף בנים הם יותר מדברים דוגרי ואני מוצאת את התקשורת איתם יותר נוחה ברב המקרים ( יש לי גם חברות נפש בנות לא לדאוג😉) וזה מסביר לך למה יש לי הרבה ידידים. לכיוון ההפוך, אני מאוד בעד שלבעלי יהיו ידידות כי זה נותן לו הבנה איך נראה עולם נשי ולא רק דרך הפריזמה הצרה שלי. לבעלי יש ידידה מקסימה שהיא עושה הכל: מפתחת קרירה ודואגת לילדים במקביל ולבית ונקרעת מזה. היא בכתה לבעלי בשיחת נפש ארוכה פעם כמה זה קשה ושבעלה ״עוזר״ לה כלומר עושה את המינימום הנדרש בתור אבא ומתפאר בזה כאילו זה מעשה גבורה עילאי. בעלי היה המום שהבין שככה זה מרגיש להיות אישה חזר וסיפר לי את זה נרעש ונשבע לי שהוא לא יהיה בעל כזה עבורי. סתם דוגמא איך זה יכול לשפר פלאים את הזוגיות. עכשיו אחרי שהסברנו את זה צריך להסביר דבר נוסף: לא כל אהבה היא אהבה רומנטית ולא כל בן המין השני הוא אובייקט מיני. לגבי אותו חבר ילדות: אותו חבר ילדות מכיר אותי כמו את כף ידו ולהפך, אבל אנחנו לא מתאימים כבני זוג אם שמים את זה על השולחן. כשהיינו בגיל הנעורים זה עלה לדיון פשוט מתוך ברירת מחדל, אבל כפי שהוא היטיב לנסח את זה ״ זה שאני בן ואת בת לא מחייב אותנו להפוך לזוג״ ותודה לאל שכך כי זה באמת הרגיש לא מתאים. יש איזה שהיא אינטימית והמון חיבור ותלות הדדית שפשוט לא התאים לנו להכנס לזה אחד עם השני שלא לדבר על אותו מרכיב חמקמק שגורם לך להתאהב בבן אדם שפשוט לא קיים אצלנו. סוג הקשר הזה לא התאים לנו. מצד שני היינו המון אחד בשביל השני שצריך. לא מזמן הוא התקשר אלי בפניקה בגלל איזה סיבוך בתואר השני ואני ידעתי להגיד לו את מה שהוא צריך בשביל להרגע. לפעמים אני יכולה לקבל ממנו פרספקטיבה על החיים שאני לא מקבלת מבעלי פשוט מעצם זה שאנחנו קרובים מידי. גם הוא יכול להתרגש איתי מדברים שבעלי פשוט לא מבין. וזה לא גורע מכבודו של בעלי. אנחנו עושים המון ביחד ובאותו ראש לגבי המון דברים ואני אוהבת אותו בכל ליבי והקמנו משפחה ביחד. ברור שבזוגיות יש הקרבות בעלי עשה הרבה בשבילי ואני עשיתי בשבילו. תאמיני לי שאני יודעת לא מעט על להשקיע ולתת, לי ולבעלי יש פזמ לא קצר יחד ולא היינו יכולים להשאר ביחד אלמלא היינו יודעים לעשות זאת. זוגיות לא תחזיק מעמד אם תהיה פנקסנות ולא ידעו לפרגן זה לזה ולתת באהבה מה שצריך גם שזה בא על חשבונך
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-24 17:27:48
הודיני כתבת ממש יפה 💜
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-25 01:02:52
סיפרתי לבעלי על השרשור הזה והוא עונה ככה ״מי לעזאזל מפתח קשר רומנטי או משגל ידידות?!?! זה לא מה שעושים!״ ( בהבעת גועל מוחלט)😂😂😂😂 בנוסף הסביר ״ אני לא רוצה להיות עם ידידות כי אני איתך, זה נורא פשוט״
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-25 04:37:05
לא צריך לשדל ידידות יכול להיות שלגבר יש ידידה ובלי כוונה רצה הגורל והוא והיא פתאום נמשכים זה לזה קיצר יש לך אחלה גבר שמבין עניין ויודע שלא צריך ידידות אם נשואים זכית
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-25 04:39:06
הינה הודיני אפילו בעלך לא רוצה ידידות😊
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-25 05:42:12
לא הבנתם. הוא רוצה, ויש לו ידידות. הוא לא הבין למה לא. שהסברתי לו מה שכתבתם, שידידות עשוי לגלוש לדברים אחרים זה הקטע שהוא התנגד אליו נחרצות. הידידות שלו הן בגדר ידידות וזהו. שום דבר רומנטי או מיני. הוא לא הבין איזה מין גבר נורמלי יחזיק ידידה ואז ירצה לבגוד באישתו איתה. לא בשביל זה יש ידידות
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-03-14 15:12:37
בנות אתן רואות פס או שאני כבר מדמיינת הייתי צריכה לקבל היום
28 תגובות
0 אהבו
מדברים על הכל
2024-02-17 22:27:29
שבוע 22 , כאבי גב תחתון פתאומיים, לא יודעת אם קשור אבל צעקתי ורבתי עם בעלי ואז זה התחיל
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-29 07:36:49
למישהי היה דימום השתרשות ממש כמו מחזור אבל קצר יותר ופחות דם? קיבלתי מחזור ממש משונה, בדרך כלל ביומיים הראשונים יש מלא דם והמחזור נמשך חמישה ימים ועכשיו היו כאבי מחזור רגילים אבל הכמות קטנה בחצי וז...
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-12-28 19:02:54
יש צורך בצום לפני בדיקה סקר ביוכימי שליש ראשון?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-08-16 11:52:55
בנות אני צריכה עידוד שבוע 5+4 מאתמול בערב הפרשות ממש קצת בצבע חום בהיר ..דימום ישן כנראה. היום הייתי באולטסאונד שהיה גם הראשון שלי ראו שק הריון עם שק חלמון וההל מתאים לגודל ההריון . הרופא אמר שרוא...
26 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-04-20 05:00:20
טוב שמעו מה קרה לי אתמול! חייבת לפרוק.. אנחנו גרים בבית פרטי, וצמוד אלינו יש משפחה, מפרידה רק חומה בנינו בחצר. לפני שנתיים בערך השכנים ביקשו שלא נדליק מנגל בחצר הקדמית, כי זה מכניס להם עשן הביתה....
45 תגובות
4 אהבו
הריון ולידה
2022-04-03 17:37:29
תגידו? מאיפה אפשר לקנות את החלק הלבן שבתוך אמבטיה לעגלת בייבי ג'וגר? (תמונה מהאינטרנט, להמחשה)
1 תגובות
0 אהבו