הריון ולידה
2022-10-20 18:45:49
היי בנות, דונה- כן או לא?
75 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-10-20 18:47:35
אני לא קניתי. סתם יקר לא בריא לילד כמו שלא בריא להיות בסלקל רגיל מעל 40 דק וזה גורם להורים להיות עצלנים ולהוציא את הילד עם הסלקל דונה ובכך גורמים לו בעיות לגב . עדיף להעביר לעגלה ולא להתעצל ולקנות פשוט סלקל שמתחבר לבסיס עגלה למקרה ואת צריכה יציאה קצרה לאיפשהו.. ובכללי אני לא כזו גבוהה אבל הוא פשוט נמןך בהגזמה..
0 תגובות
12 אהבו
2022-10-20 18:50:20
עוקבת
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 18:52:43
אם יש לך תקציב - ממש ממש כן!!!!!!!!! אהבת חיי!
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-20 18:53:19
כןןן !!!!!! אני קניתי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 18:53:28
עוקבת🥹
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 18:53:42
מסכימה עם May (התגובה הראשונה)בכל מילה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 18:56:06
הנה כמה סיבות שלא, מעבר להוצאה הכספית הגדולה. 1. זה לא שימושי לאורך זמן, הילד גדל מהר והעגלה נהיית פחות רלוונטית עבורו. 2. בדיוק דיברתי לא מזמן עם יועצת שינה שאמרה שתנועת הקיפול של הסלקל מקשה מאוד לתינוק על הנשימה. כל 20-30 דק'
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-20 18:57:49
סליחה, נקטע לי... כל 20-30 דק' תיאלצי להוציא ולתת לילד להתרווח ולנשום. תנועת הכיווץ בדיוק באיזור שדוחס את הריאות - כך בכל סלקל אגב. ממש מסוכן ולא בריא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:05:01
ברור במיוחד אם יש עוד ילדים בבית יציאות קטנות, במקום להוציא ולהכניס לאוטו אם ישן מוציאים עם הדונה בלי להעיר ולהפריע מושלם!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:06:01
אני לא קניתי כי בעיניי זה תנוחה לא בריאה לתינוק, הקשתת הגב מוגזמת ואם אפשר לקנות באותו מחיר טיולון מגיל אפס עדיף וסלקל פשוט … דעה אישית
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:09:01
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:18:10
כן כן כן כן כן כן כן כן כן
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:40:27
חח ממש דעות מחולקות
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:40:38
מה ההבדל בין דונה סלקל ועגלה? סליחה על הבורות חח הריון ראשון
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:43:14
אוריה, תגדירי ''לאורך זמן'', אנחנו השתמשנו בזה מעל שנה וחברה שלי השתמשה בזה שנה וחצי. בסלקלים אחרים לא משתמשים הרבה זמן כי הם כבדים.. וזה לא נכון שצריך להוציא כל 20-30 דק' 🤦🏻‍♀️ מאיפה היא המציאה את זה? היא אומרת משהו שונה מכל המחקרים וכל המומחים (כולל פיזיותרפיסטים של תינוקות). אסראא, דונה זה סלקל, אז איך זה הקשתה של הגב וסלקל פשוט לא? זה אותו דבר רק עם גלגלים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:44:13
טל, דונה זה סלקל לכל דבר! הוא לא עגלה.. ההבדל הוא שיש לו גלגלים נשלפים אז למשל בסלקלים אחרים את סוחבת אותם ביד והם כבדים וזה לא נוח, או שאת צריכה לסחוב איתך שלדה של עגלה ומתאמים ולשים אותם על השלדה. עם הדונה את פשוט שולפת את הגלגלים בלחיצת כפתור וזהו. לא סוחבת כלום.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-20 19:45:11
לולי מגניב לא ידעתי תודה רבה על ההסבר
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 19:46:25
בכל אופן קנינו כבר עגלה שהגיעה עם אמבטיה וטיולון וקיבלנו סלקל במתנה שהוא בעצם ישמש ככיסא בטיחות לרכב ויש לא מתאמים לשלדה, אבל לא הכרתי בכלל דונה טוב לדעת
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-20 19:46:54
ויש לו*
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 20:16:04
לולי השימוש בסלקל הוא לזמן קצר אני קניתי רק בשביל להוציא את הילדה מבית חולים וקניתי טיולון מגיל אפס שהתנוחה בו היא כמעט 180 אגב שניהם ביחד עלו לי כמו דונה אך שארצה להסתובב עם הילדה זמן ארוך אשתמש בטיולון, אני לא בעד סלקלים בכלל ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 22:29:53
כן הדונה ממש מקח על החיים!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-20 22:30:03
מקל
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 04:42:42
לא צריך סלקל בשביל לצאת מבי''ח, חבל שקנית. מספיק כסא באוטו. תדעי להבא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 04:43:40
אגב, פיזיותרפיסטים לא ממליצים על טיולון מגיל אפס אלא שווקא למשוך באמבטיה של העגלה כמה שיותר. ובגיל אפס לא מספיק כמעט 180, את צריכה 180 מעלות, שכיבה מלאה לחלוטין עבור התינוק שלך!
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-21 09:22:31
הם מצהירים על זה כ 180 שכיבה ומגיל אפס קניתי של אנגלזינה ושאני מסתכלת על זה זה בהטייה קטנה ממש …. הכיסא בטיחות שקניתי ממש כבד כך שלא אפרק אותו בשביל זה הבאתי את הסלקל למעברים. העיקר שיהיה טוב לתינוקת, אין כלל חד משמעי בדברים האלה זה יותר לאתר את הצורך של כל אמא ותינוק ולפי זה .. תודה לולי 🙏🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 10:17:04
אם יש הטיה אז זה לא 180. אין אסור ומותר, אבל יש המלצות של משרד הבריאות ושל פיזיותרפיסטים. בכל אופן, כמו שכתבת, כל אמא ותינוק יש להם את מה שמתאים להם. ♥️
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 11:18:25
כל מי שמשתמשת/ השתמשה בדונה- עד כמה קריטי האיזופיקס? כי זה עוד כמה מאות שקלים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 12:07:48
לא קריטי, עניין של נוחות ובטיחות. עם האיזופיקס זה יותר בטוח ומבחינת נוחות, את לא צריכה כל פעם לשים ולהוריד את החגורה, שלפעמים זה מעצבן ויש רכבים שבהם החגורות קצרות ואז זה בכלל סיפור... אנחנו לא קנינו בהתחלה וכשהמשפחה של בעלי שאלו מה לקנות לנו ללידה ביקשנו את האיזופיקס.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 13:13:00
לא עובר מבחני ריסוק מעל 30 ברוב המדינות בעולם לא נמכר כי לא בטיחותי עדיף בכסף הזה להשקיע על כיסא בטיחות איכותי
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 13:23:53
עוקבת זה ניראה נוח וקליל וגם מתלבטת עם לקנות ועם אני קונה את זה אני צריכה גם עגלה רגילה עם אמבטיה ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 13:41:25
כן:)
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 13:48:14
פיצי - כן, ברור. דונה זה סלקל לא עגלה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 14:39:34
לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 14:43:18
דונה זו הקניה הכי טובה שליייי !!!!! לוקחת את הילדים לגן יוצאת אם הדונה וחוזרת למה לסחוב את העגלה הגדולה .. לאוטו ההיתי עושה סידורים ואם הדונה זה מושלם לא צריך כל פעם להפריע להם ולהעביר לעגלה כמובן שההיתי מוציאה אותו מהדונה כל זמן מסויים כי חייב אבל חד משמעית זה מקלל מאודדדדד מאז הדונה החיים קלים יותר קניתי את הדונה אחרי שראיתי בילד קודם שכל פעם נירדם באוטו ואז צריכה להעביר לעגלה והיה מתעורר וסתם זה מקשהה בקיצור הקניה הכי טובה שעשיתי זה הדונההה ודרך אגב הבן שלי בן שנה וחצי ועדיין משתמשת בדונה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 14:50:23
מתברר שהארכת שהותו של התינוק הרך בסלקל בבית אינו רעיון מוצלח כל כך, לא כזה שכדאי להתמיד בו ולהפוך אותו לשגרה ובוודאי לא נימוק סביר להעדפת סלקל על מושב בטיחות המתאים מלידה. קיימות שתי סיבות רפואיות לכך שסלקל אינו תחליף ראוי לעריסה או למיטת תינוק: 1. הישיבה בסלקל זקופה וחדה, לעומת הזווית שנקבעה בתקן כבריאה לתינוק צעיר. רק כדי לסבר את האוזן, הזווית הפנימית היא כ-110 מעלות לעומת 150 מעלות ומעלה בעגלות המתאימות מגיל 0. בזווית חדה זו, בה בית החזה מכופף כלפי הרגליים, מתקשה התינוק לנשום ביעילות ובבדיקות שנעשו בתינוקות רכים, נמצאו רמות חמצן נמוכות יותר בדם המסופק למוח ודופק איטי מדי. 2. הסלקל המקבע את הגוף היטב מטעמי בטיחות, כדי שלא יתעופף או ייחבט במרכב הרכב תחת עצמת הכוחות העצומים בתאונה, מונע מהתינוק להניע את גפיו בחופשיות ולהתמתח, פעולות החשובות מאוד להתפתחות התקינה של השלד והשרירים. הפינוק הרב שבשימוש בסלקל, גורר תופעות המוכרות לאמהות המבצעות סידורים ומשמשות כשירות הסעות למשפחה. התינוק יוצא ונכנס תריסר פעמים ביום מהרכב, אבל בכל פעם, במקום לעבור לעגלה בחוץ או לעריסה בבית, הוא נשאר בסלקל, מקבל שם גם את הארוחות בבקבוק, ויש תינוקות המבלים עד כ-8 שעות ביממה בהתקן הבטיחות. אילולא היה צורך מדי פעם להחליף חיתול, יתכן שהיה מבלה כך ברציפות מההשכמה עד שעת האמבטיה.
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 15:57:49
כל מילה בסלע סטיץ׳! ממש ממש לא! זה נוח אך ורק לאמא, ממש לא לתינוק.. תפסיקו להיות עצלניות ולחשוב רק על הנוחות של עצמכן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 16:29:42
כן חד משמעית!
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 16:31:43
זה לנסיעות קצרות באלך סתם ללכת 3 דקות לסופר פארם בישביל זה להוציא עגלה להעביר אותו מכיסא בטיחות ופתאום נירדם לך באוטו אז מה תעירי אותו תעבירי אותו שוב לעגלה ?? מבחינתי זה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי ולתינוק שלי וכמובן שהוא לא נישאר שם הרבה זמן ממש רק לנסיעות קצרות ולסופר או שניה למכולת זה הכי נוח שיש ! ובבבבברור שזה לא מחליף עגלה ולהסתובב שעות בקניון ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:07:05
מי אתן שמעיזות לקרוא לאמהות עצלניות בגלל סלקל דונה?!
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 18:12:00
זו האמת דונה זה לאמאהות עצלניות מצטערת מאוד.. מעבר לזה שהוא לא בטיחותי בשיט ולא עבר שום מבחן בטיחות/ריסוק. ואני לא מדברת על אלה שבאמת מקפידות לא לעבור את ה40 דק ורק קופצות לטיפת חלב וכאלה.. אני מתכוונת לנשים שאני רואה מסתובבות שעות בקניון עם חברות יושבות לארוחות צהריים ועושות שופינג עם הדונה וילד שיושב מצ׳וקמק בפנים..
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 16:05:46
אוחחח נמחקה לי התגובה... קיצור לא הבנתי מה קשור עצלניות? אימהות שרוצות להסתובב עם הדונה בקניון יכולות להסתובב באותה מידה גם עם עגלה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 16:06:43
והבן שלי דווקא ממש אהב את התנוחה בדונה, הרבה יותר מבעגלה ואם זה לא היה סלקל, הייתי שמה אותו בזה כל הזמן... שמתי רק לטיפת חלב, להעלות הביתה ודברים כאלה, אבל מבחינתו היה נמצא שם כל היום. זה שאתן חושבת שהתינוק מצ'וקמק לא אומר 'הוא באמת ככה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 16:33:33
לולי יש את מה שנוח לך ויש את מה שנבדק והוכח על ישי אנשי מקצוע.. בסוף כל אחת שתעשה את השיקולים שלה ותפעל לפיהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:07:41
מה נבדק? שלא נוח לתינוק בסלקל? מה שנבדק זה שהמנח הזה לא טוב לאורך זמן ארוך.. ולכן צריך להקפיד שלא לשים את התינוק הרבה זמן שם, כמו כל סלקל או כסא בטיחות אחר. אז מה, לא תסעי באוטו כי לא מומלץ לשים בכסא בטיחות להרבה זמן?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:10:48
נראה שאת מגיבה לי בלי לקרוא עד הסוף את התגובות שלי. אני מתכוונת אך ורק לנשים שמסתובבות מעבר לזמן המומלץ במשך שעות עם התינוק בדונה/סלקל על כל צורותיו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:19:09
הבנתי והסברתי שאין קשר לעצלנות בעיניי כי אפשר באותה מידה להסתובב עם עגלה, זה לא שיותר קל להסתובב עם דונה, הידית שלה די נמוכה ככה שעגלה יותר נוח לאמא (בעיניי). והגבתי על זה שחלק הגיבו (כבר לא יודעת מי) שהתינוק נראה מקופל ולא נוח לו או שהוא מצוקמק, אז לא. הבן שלי ממש אהב להיות בדונה, הרבה יותר מהעגלה! בכל מקרה, ויכוח מיותר כי נראלי ששתינו מסכימות על הבסיס......
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:22:06
לולי כנראה שלדעתך עדיף להסתובב בעגלה וזה מעולה גם אני חושבת שעדיף בעגלה. אבל אני אישית היום (עזבי בכל יום אחר).. הייתי ב2 קניונים היום וראיתי לפחות 5 אמהות מסתובבות עם הדונה עם התינןק ולא בעגלה.. אז מהמם שאת לא אבל יש אמהות שכן מתעצלוץ להעביר ...ובגלל זה אני חושבת שלא כדאי כי זה נותן את האופציה לעצלנות. כי יודעת בוודאות שאם היה לי הייתי מתפתה להתעצל.. אבל כמו שאמרתי בתגובה שלי למעלה טפילו לא חשבתי על זה בגלל גם סיבות אחרות..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:34:19
יש גם מלא אימהות ששמות סלקל על העגלה, מה זה שונה? הן גם עצלניות?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:37:45
חד משמעית כן. אני לכללל מקום פותחת עגלה או שמה על מנשא. גם לסופר פארם ל2 דק.. מעדיפה לקחת בידיים מאשר לבוציא סלקל ולחבר לעגלה ושישאר בסלקל...
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:40:51
לא חושבת שזה קשור לעצלנות אם זה היה עובר מבחני ריסוק אין ספק שהייתי קונה אם יש כסף ואפשר להקל על האמא על למה לא ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:41:15
לשים סלקל על עגלה זו טרחה.. עצלנות זו לא. זו בחירה של אותן אימהות להסתובב עם סלקל. ואני גם לקחתי עגלה וגם מנשא תמיד כי לפעמים הבן שלי לא רצה להיות באמבטיה אז הייתי מעבירה למנשא.. אבל לסידור קצר, סלקל בהחלט נתן לי מענה טוב. הוא היה רגוע יותר ואם נרדם לא הייתי צריכה להעיר אותו. לא רואה בזה עצלנות, אני מרגישה שככה היה יותר נוח גם לו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:41:21
אמא מסורה לא נמדדת בלעבוד קשה יותר
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:41:34
זה בדיוק העניין, זה מקל על האמא אבל נוראי לתינוק בטווח הארוך.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:44:46
מה הקשר אור???? סלקל לא עבר מבחני בטיחות וריסוק! המנח לא בריא לתינוק! אם זה לא מספיק בשבילכן כדי לא לשים שם את התינוק מעבר ל40 דק אז אתן אנוכיות ועצלניות וזהו נקודה! תמשיכו לספר לעצמכן סיפורים שירגיעו את המצפון שלכן זה לא מעניין אף אחד. בשורה התחתונה שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה. פשוט תבדקו את הדברים לפי שאתן רצות לקנות מוצר באלפי שקלים שאין לכן שום הבנה בו חוץ מכמה זה נוח בשבילך
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:51:44
אני דחברתי על סידור קצרצר והסברתי רת עצמי שוב גם בתגובות שאחרי. אנחנו בויכוח מיותר ;)
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:52:59
לולי אף אחד לא רב איתך... הסברתי לך פשןט שכן יש אמהות שמץמשות בזה לזמן ממושך כי טענת שאי אפשר לקרוא להן עצלניות. אז כן אפשר לקרוא לאמא שמסתובבת מעל שעה עם הילד שלה בקניון עם דונהבמקום עגלה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:53:08
ואני רשמתי שבכלל אין לי דונה ועדיף כיסא בטיחות😂 למה לדבר מסריח
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:54:05
דווקא לדעתי ויכוח בטוב טעם ובשפה נעימה.. כולכן אמאהות נדירות! שיהיה שבוע טוב❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:54:29
חד משמעית עדיף כיסא בטיחות מגיל 0. אני פשוט רציתי לנסות לשים את הילד ולראות שנוח לו אז עוד לא קנינו.. ובקרוב נלך לקנות. גם רציתי מקדימה שישב אז אפשר רק סלקל..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:55:01
לא חושבת שהויכוח לא היה בטוב טעם חח פשוט אני חושבת שכולנו הבנו שאני מסכימה איתכן על בסיס הויכוח, אז אין טעם להמשיך להתווכח :)))
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:55:48
מאי אפשר כסאות בטיחות גם מקדימה אם מבטלים כרית אוויר🙌🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:56:27
באמת?? טוב לדעת.. הייתי בטוחה שלא. וברור שביטלנו גם בשביל הסלקל.. תודהה 🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 18:57:28
כן בוודאי פשוט עם הגב לכיוון הנסיעה… הכי טוב לוודא בחנות על כסאות ספציפיים שמעניינם אתכם❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 19:00:41
אפשר, אבל אם כבר מדברים על בטיחות, משרד הבריאות ממליץ שלא לשים סלקל/כסא מקדימה אלא רק מאחורה, מבחינת בטיחות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:02:11
מאי תנסי בכל זאת לשים רוב הזמן את הכיסא מאחורה ורק כשאת ממש מרגישה שאת חייבת אז שימי מקדימה. מקדימה ההגנה לתינוק יורדת בעשרות אחוזים, שלא נדבר על הזכוכיות המתנפצות שמקיפות אותו שם מכל הצדדים… רוב התאונות קורות בקדמת המכונית (גם בצדדים מקדימה זה קדמת המכונית)
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:03:21
שלא נדבר על הסחת הדעת שהתינוק יכול לגרום לנהג כשהוא מקדימה…
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:03:32
הכי מומלץ מאחורה באמצע ככה הסביר לי מומחה של ברייטקס
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 19:05:19
אני יודעת לולי הלוואי הייתה לי אופציה לשים רק מאחורה. פשוט אני נוסעת לבד לרוב ומעדיפה שתהיה לי גישה לילד. כשאני לא לבד הוא מאחורה. וסטיץ הייתי תצפיתנית בצבא יודעת לעדות הכל בלי להסתכל עליו ולהפקיר את הכביש 😂 מיומנת כבר לתקוע מוצץ בלי להסתכל.. אבל בכללי אם צורח עוצרת בצד במקום בטוח ברור לא מסתכנת בחיים. מקסימום אתקין כסא מאחורה ואשאיר סלקל מקדימה.. תודה לכן 🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:07:22
רגע רגע, סלקל הרבה פחות מגן על התינוק מכסא בטיחות. כסא בטיחות הוא קשיח ועבר מבחני ריסוק וסלקל בדרך כלל ממש לא עובר מבחני ריסוק.. אז אם את כבר שמה מקדימה שזה גם ככה עם פחות הגנה אז לא סלקל…
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-31 07:34:39
מאי, דווקא כשאת לבד זה ממש ממש מסוכן שתהיה לך גישה לתינוק באמצע נהיגה! זו אחת הסיבות שממליצים לשים מאחורה. תקני מראה לאוטו שתוכלי לראות אותו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-31 07:35:09
סטיץ', ברור שסלקל עובר מבחני ריסוק. מה שלא עובר מבחני ריסוק לא מקבל תו תקן ולא נמכר בכלל בארץ
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

מדברים על הכל
2024-04-24 23:40:05
מה אומרות לצאת לטבריה עכשיו כן או לא
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-02 05:00:58
דימום השתרשות ??
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-05 09:58:05
היי לכולן, הילדה שלי בת חודשיים והמשפחה רוצה ללכת לסחנה (מעיינות), קניתי את לה המאוורר משילב שיש לו שלושה מצבים ויש רוח יחסית חזקה ובנוסף יש שם צל.. האם כדאי ללכת איתה ואם כן באיזה שעות או שעדיף לא...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-05-04 06:13:12
מה קרה לכל התכשירים של התינוקות הקרם גוף של כל החברות הריחות נהיו ירודים ממש לא כמו פעם באיזה אתן משתמשות ?
2 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-24 22:47:32
בנות עזרההה דחופה בבקשה!!! קיימנו יחסים אני ובעלי עכשיו ויורד לי דימום אני שבוע 37+6 מה לעשות האם זה בסדר??
28 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-18 18:53:09
הפשרות צמיגיות שלא היו לפני ההריון חודשיים לאחר לידה, קרה לעוד מישהי?
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-19 10:34:28
אשמח לרעיון מגניבבבבב לתחפושת בחודש שישי🤪
5 תגובות
1 אהבו