הריון ולידה
2022-09-30 03:56:04
לאלה שכותבות נגד לצום בהריון/בהנקה... חשבתן בכלל פעם מה המשמעות של הצום ביום כיפור? הרי כל העניין של צום זה להראות הכנעה.. להבין שיש מישהו מלמעלה שיודע טוב ממני מה נכון וראוי... וביום כיפור, לקבל על עצמי את ההבנה הזאת. אם את לא מאמינה בכל זה - אז למה בכלל לכתחילה לצום? בלי קשר להריון... ואם את מאמינה בזה - אז תאמיני שאותו אחד לא רוצה להזיק ח"ו לא לך ולא לעובר או לתינוק היונק. ואכן, ההלכה אומרת שגם מעוברות ומניקות צריכות לצום, אך ברגע שמרגישות אפילו ספק של חולשה או משהו - מותר, ואפילו צריך שישתו/יאכלו. (כמובן עדיף בכמויות קטנות) בקיצור, כמובן שכל אחת תעשה את ההחלטה שלה. והכי טוב לשאול רב שאת סומכת עליו. (האחריות של רב זה גם לא לפסוק משהו שיזיק לך/לעובר/לתינוק) ואם את עדיין חוששת, ממליצה גם לדבר עם רופא לשמוע ממנו שזה בסדר. אלפי נשים צמות בהריון ובהנקה והכל טוב :) ושוב, כמובן שכל אחת תעשה כטוב בעיניה, אבל רק רציתי לעורר על זה. שיהיה צום קל ומועיל לכולנו :) והעיקר שתהיה גמר חתימה טובה, לצמות ולאילו שלא :)
49 תגובות
31 אהבו

תגובות

2022-09-30 04:15:13
בדיוק והאלו שטוענות שזה גורם ללידה מוקדמת אז היתי בשבוע 39 בכיפור שעבר וילדתי רק ב42 🤷🏻‍♀️ ככה שאני לא חושבת שזה משפיע
0 תגובות
9 אהבו
2022-09-30 04:29:51
יכולה להוסיף שאצלנו כולם צמו בהריון והנקה ולאף אחת לא היה לידה מוקדמת וזה לא הזיק לאף מניקה בחלב ואף ילד לא נשאר רעב מי שחוששת שתשאב לפני אני היחידה מהמשפחה שאצטרך לקבל נוזלים דרך הוריד כבר חודש ככה כל הצום כי אני עם היפראמזיס לגבי אוכל ושתייה אני עוד צריכה לברר יותר לעומק מבחינתי אני לא יאכל או ישתה
0 תגובות
9 אהבו
2022-09-30 04:35:25
כל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שהיא מאמינה בו… שהכי טוב בשבילה! אני לא מבינה את הפוסט הזה זה ממש חוצפה בעיני להכנס , לעורר ולבקר את הנושא הזה והחלטות של בנות אחרות!!! את לא יותר טובה מאף אחת אחרת כי החלטת לצום… שיהיה לך צום קל ותקין
0 תגובות
22 אהבו
2022-09-30 04:39:06
מסכימה עם הילה בכל מילה!!!! לא הבנתי את מהות הפוסט הזה ומה זה הטפת המוסר הזאת ? כל אחת תעשה מה שטוב לה ותתייעץ עם מי שבא לה !
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-30 04:55:17
אשרייך אנונימית! חיזקת אותי🙏 רגע של התבוננות למי שכן מאמינה מי שלא זה כבר עניין אחר..
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-30 05:05:57
אשרייך💜 צוות קל ומועיל!
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-30 05:34:28
כל שנה אחרי כיפור כשמפרסמים את הכתבות על כל תאונות הדרכים גם כתוב על כמה נשים בהריון הגיעו למיון בגלל הצום לכל אחת הגוף מגיב אחרת וממש חוסר אחריות בעיני להטיף למשהו שכל שנה מוכח מחדש שיש נשים שנפגעות ממנו
0 תגובות
6 אהבו
2022-09-30 05:39:15
אלופה באמת חיזקת אותנו!! זה לא צום שאפשר להעביר אותו כמו כל שאר הצומות בשנה, זה צום משמעותי והזמן להתחרט ולהתייסר על כל השנה שעברה שלמרות כל המעשים שלנו וכולנו חוטאות הקדוש ברוך הוא זיכה אותנו לפרי בטן ונותן לנו את המתנות הכי יפות. ואני בטוחה שה׳ ישלח לנו כוחות לעבור אותו ולעמוד בו. חתימה טובה בעזרת ה׳ לכולנו♥️
0 תגובות
7 אהבו
2022-09-30 05:39:19
זה ברור שמי שלא יכולה ועלולה לסכן את עצמה או את העובר אז יש הקלות ולא צמים אבל להחליט לבד ולהקל על דעת עצמי זה לא נכון, כל רב יגיד אחרת. בהריון הראשון צמתי בחודש תשיעי אחרי שאלת רב שהסביר לי איך לשמור על עצמי וילדתי אחרי המשוער, כיום ב"ה בהריון חודש חמישי ושוב אחרי שאלת רב צמה ואשמור על עצמי. בסופו של דבר כל אחת תעשה מה שהיא חושבת אבל ההקלות היום מאוד נפוצות בלי רגע לעצור, ובמיוחד פה בפורטי נשים מייעצות לנשים אחרות וזה פשוט פסול כי הן לא רופאות או רבניות, ונשים כאן לוקחות את הדעות מאוד ברצינות וחבל. וזה ברמה שהן פוסקות הלכות שהן לא נכונות בבסיסן!
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-30 06:31:23
יקרות, לא התכוונתי להטיף :) רק לומר את דעתי בנושא. מותר לי, נכון? הדגשתי פעמיים שכל אחת תעשה את מה שנראה לה לנכון :) אבל כמו שמי שנגד רוצה שנכבד את דעתה, זה אמור להיות הדדי ;)
0 תגובות
9 אהבו
2022-09-30 06:39:17
אנחנו לא נגד לצום בכיפור, אני צמה מגיל 10 ומאמינה לא פחות אם לא יותר מרוב הנשים פה. אני נגד זה שבנות פה יתנו המלצות והצעות על צום כיפור. זה לא ממקומה של אף אחת, לא לפה ולא לשם! יש לכל אחת את הסיבות שלה למה כן או לא לצום וזאת החלטה רק שלה. פוסטים כאלה חוץ מלגרום לאחרות להרגיש רע או לערער אותם לא עושים שום דבר טוב.
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-30 06:52:29
מי שמך להחליט מה גודל האמונה של כל אחת כאן? כל רב יגיד משהו אחר ואת וודאי לא במקום של להגיד לצום או לא לצום לכל אחת הקשיים שלה . פוסט מיותר
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-30 07:08:20
בנות היא רשמה וזה ברור שכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שנכון לה (ולעובר שלה) ותקבל את ההחלטות לפי התייעצות עם רב או רופא התבלבלתן קצת בתגובות אף אחד לא חילק פה הוראות
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-30 07:41:36
מאור, תקראי תגובות אחרות. יש נשים שהפוסט חיזק אותן ואני שמחה על כך :) לא נתתי המלצות ולא שפטתי אף אחת על החלטותיה. כנ"ל דניאלה, ממש לא דיברתי פה על אמונה של אף אחת :) והדגשתי בעצמי שכל אחת תתייעץ עם מי שמתאים לה. פשוט נשים כתבו פה בכזו קלות שברור שהן לא צמות... שהרגשתי צורך לכתוב גם משהו מהכיוון השני.... אני בכלל לא בטוחה שאצליח בעצמי לצום. מקווה שכן :)
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 07:55:38
אל תנסו להתיפייף.. היא כולה אמרה שאל תגידו סתם בקלות דעת שאתן לא צמות מי שזה באמת חשוב לה תלך לשאול רב! יש מלא הקלות לנשים בהריון פשוט חבל לפספס את המצווה הכ״כ חשובה הזאת! זה יום הדין וזה מצווה לא פשוטה שכל אחת תחליט לעצמה זה מצווה חשובה מדאורייתא!! וכן מי שמאמינה תעשה לפי ההלכה ותשאל רב שכמובן יתיר לה לאכול ולשתות לשיעורים צום קל ומועיל לכולן🙏
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-30 08:45:01
אלו שרוצות לצום ולסכן/להקשיב לרב/רבנית שלהן שיהיה בהצלחה אני אישית לא צמה לא בהריון ולא בהנקה אבל לא לבוא ולחלוק על דעות של בנות אחרות כאן שיהיה לכולכן כאן שנה טובה ומוצלחת וצום קל ומועיל🖐🏻🧡
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-30 08:47:14
וכמו שרשמת את המשפט ההוא כמו איזו רבנית יש את המשפט מהתורה שנקרא "צדיק באמונתו יחיה" אז כל אחת והחיים שלה והתבונות שלה😄🤎
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-30 09:00:19
מסכימה איתך
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 09:01:24
בנתיים לרבנים הכי אכפת מחיים של תינוקות... רופאים על ימין ועל שמאל ממליצים להפיל (לרצוח) אותם ורבנים חושבים על הילד שייוולד וממליצים ההיפך....
0 תגובות
12 אהבו
2022-09-30 09:03:02
היא לא חלקה על אףףף אחת רק אמרה את דעתה כמו שאתן אומרות את דעתכן וכבר עלה פה פוסט הזוי שאחת כתבה שהיא לא מבינה איך בנות שולאותרבנים ודיי נמאס לה לראות פוסטים של רבנים אז דיי לבקר רק מי שחושבת אחרת
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-30 09:49:43
אני שהייתי בהריון צמתי רגיל הגיסות שלי צמו בחודשים ממש מתקדמים ברוך ה' ילדו בזמן ילדים בריאים
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 11:25:37
פוסט חשוב. תודה 🙏
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 13:47:34
אלופה, חיזקת אותי תודה ♥️
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 13:54:59
צמתי פעמיים מההתחלה ועד הסוף בשני ההריונות והילדים שלי היום מהממים ומתוקים:)
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 13:58:17
עם כל הכבוד לכל הפוסטים של כיפור למיניהם באלי שיעבור כיפור רק בגלל הפוסטים האלה🙄
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 14:01:14
מה שאת אומרת בעצם זה או שאת צמה תמיד או שאל תצמו בכלל. זאת בדיוק הגישה של תהיה או דתייה לגמריי או חילונית לגמריי. לדעתי לא גישה נכונה בכלל. ״דין מצווה כדין מצווה, ודין עברה כדין עברה״ - אני מסורתית, ואני אומרת כל יום קריאת שמע שעל המיטה וגם מודה אני בבוקר, עכשיו התחלתי ליטול ידיים, וכל פעם אני מוסיפה משהו. לפי הגישה שלך אם אני לא שומרת שבת עדיף שלא אתפלל בכלל נכון? כי אני לא שומרת שבת
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-30 14:08:16
בנות הפוסט הזה מיותר, דתיות יכתבו לה תודה חיזקת וחילוניות יצאו עליה ובצדק. את לא במקום של לבוא להגיד. ושוב כמו בכל פוסט של כיפור אגיד, אני היית שמחה אם את בתור דתייה/ חרדית, תבואי ותסבירי מזה שתייה בשיעורים, אכילה וכדומה. ואז אולי הרבה נשים יצומו בדרך הזאת של שתייה בשיעורים, כל אלה שבסיכון, שסובלת מבחילות, שחשבו לא לצום בכלל, ואז עשית את המצווה שלך בכך שעזרת להן לצום למרות שבחרו כבר לא על סמך דעת רופא. או ש עינייך לצום בשיעורים לא חשוב ועדיף לא? במקום לקרב לדת- אתן מרחיקות ממנו. וחבל יש לי מלא חברות דתיות שרק מקרבת אותי לדת חבל לקרוא פוסטים כאלה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-30 14:16:18
אם כבר הריחוק מגיע מתגובות כמו "באמת יש נשים שנותנות לרב להחליט להן על ההריון שלהן???" "עם כל הכבוד בחיים אני לא אשאל רב אם לצום" "מה רבנים מבינים בשביל מה יש רןפאים" ועוד כהנה וכהנה תגובות מזלזלות שפוגעות בציבור שלם וחלק ניכר מהנשים פה. מה שהאנונימית כתבה בבירור וחלקכן החלטתן להתעלם זה שמי שלא מעוניינת לצום זה עניין שלה והחיים שלה אבל שאף אחת לא תתערב בהחלטות אחרות. והיא ממש לא קבעה את דרגת האמונה של אף אחת. קצת הבנת הנקרא לא תזיק.🙏🏻
0 תגובות
6 אהבו
2022-09-30 14:36:12
אבישיג כמו שאת חושבת בתור דתייה שהן פוגעת בציבור שלם (הדתיים) גם החילוניים הם ציבור שלם, והם יהודים בדיוק כמוך. במקום שכל עם ישראל יהיו אחים, אתן יוצרות פילוג בגלל שאני חילוניות ואתן דתיות? בדרך כלל רמה כזאת של קיצוניות זה של החוזרות בתשובה. יש לי מלא מלא מלא חברים ושכנים דתיים וחרדים (לא חוזרים בתשובה) שרק מקרבים אותנו לדת, למה שלא תעשו גם ככה? בדרך הזאת את חושבת שזה יקרב את הנשים לדת? את חושבת שאם הייתי כופה עליך להיות חילונית ואומרת לך רק רופא צודק ורב לא שווה כלום, זה היה עוזר לך? ברור שלא כי את אומרת שאנחנו פוגעות בציבור שלכם. ולמה הפוך זה לא פגיעה? שאת מזלזלת ברופאים ואומרת שהן אומרים להפיל על ימין ושמאל בעוד שרבנים שומרים על העובר ואומרים תאמיני ויהיה טוב וגם אם לא אם בורא עולם שלח לך אותו כנראה שהוא יודע מה את עושה. ״נאה דורש- נאה מקיים״ לא נתקלתי בעולם ברופא, ולא עלינו שגם אף בת ישראל לא תתקל שאמר למישהי להפיל או לא להפיל (אם רק מציינים מה שהם רואים), הם כן אומרים אם הם רואים בעיה וכן בוודאי שיש טעויות אין אדם שאין לו טעויות כמו שרב יכול לטעות- כולנו בני אנוש.
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 14:36:46
ושאלה אבישיג יש לך ילדים אני מניחה, אם חס וחלילה אחד הילדים שלך ירצה לחזור בשאלה מה תעשי? תגידי לו שהוא פוגע בציבור שלם?
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 14:39:52
אגב אבישיג את נשמעת אחלה בחורה ותמיד ראיתי שאת עונה יפה ומסבירה. אבל בעניין לא עלינו של זאת עם התסמונת דאון את ועוד כמה בנות דתיות אחרי שהיא כתבה שהם החליטו להפיל, לא ממש הייתם שם בשבילה- זה קצת חרה לי אם לומר את האמת, ולאחרת שכתבה משהו על בורא עולם כן הגבת ואמרת תתביישי, הייתי מצפה ממך לחזק את אנונימית כי ״דרך ארץ קדמה לתורה״…
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-30 15:03:45
לפי איך שאני קראתי את זה זה היה נשמע שהאנונימית כותבת שתעשו מה שבא לכן. אבל כשמישהי כתבה שהיא שאלה רב והרב אמר לה מה לעשות וזה היה לטובת האישה והעובר גם יצאו עליה בנות ואמרו שהיא מסכנת את העובר. אפילו שהכמות שהרב אמר לה לשתות בשיעורים ולאכול אם היא צריכה זה כמות שהיא יותר גדולה ממה שהיא אוכלת ושותה כל יום. אז אין פה סיכון בכלל. ועדיין כתבו לה שהיא מסכנת את העובר ושאסור לסמוך על הרב. אבל אני חושבת שהאנונימית כתבה את הפוסט בצורה מכבדת וכתבה את הדעה שלה כדי שבנות שהבינו מפוסטים אחרים שזה מסוכן לצום יבינו שאם אומרים לרב את הנתונים של ההריון הרב יודע מה לפסוק
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-30 15:10:27
אמא של דבשוש בגלל שאתן לא מסבירות מזה שיעורים, בנות חושבת שיש בזה סכנה. בפעם ה102 אפשר הסבר על שתיה בשיעורים בבקשה ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 15:10:58
כי לפי מה שאני מבינה זה אפילו יותר ממה שאני שותה שאני מרגישה שאני עומדת להתעלף, אז כנראה שגם אני ממה אם ככה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 15:11:15
צמה**
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-30 15:20:03
בקיצור, כנראה שבעלי צדיק אמיתי 🪬 הוא תמיד אמר לי עינבל לא צריך לעשות שאלת רב, זה מאוד פשוט, מי שצריך לשתות כדור, מי שמרגיש חולשה רצינית (היריון, הנקה, אדם חולה) יכול לשתות ולאכול משהו קר ללא צורך בהכנה פעם בכמה שעות וזה נחשב עדיין שהוא צם ואני לא האמנתי לו אמרתי לו שאני לא מרגישה שאני צמה לפני שנתיים בהיריון, לפני שנה בהנקה ועכשיו שוב בהיריון. מסתבר שהוא צדק. זה מה שנקרא שתיה בשיעורים. זה לאכול קצת ולשתות לא לצורך הרעב, אלא בשביל לשתות כדור, בשביל שלא יגמר החלב וכן הלאה. כל החילוניות שזה מעסיק אותן. תעשו מה שאתן יכולות, כל דבר אפילו קטן בורא עולם מרחם על כולן🙏🏻 שנכתב כולנו בספר חיים טובים שיהיה לצמים צום מועיל וגמר חתימה טובה לכולן !
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-01 16:48:34
את האמת אני לא יודעת כמה זה בדיוק שיעורים כי אף פעם לא הייתי צריכה. אבל אני יודעת שכל כמה דקות שותים כמות מסויימת וחייבים כל כמה דקות לשתות את הכמות הזאת. לא רק כשצמאים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-01 16:49:49
ופעם הייתי צריכה לקחת כדור בצום. וזה רק בכדור כמו אנטיביוטיקה או משהו כזה. לא ויטמינים. והרב אמר לי שאם אני מצליחה לבלוע את זה בלי מים זה הכי טוב. ואם לא מצליחה בלי מים אז עם הכמה קצת שאפשר
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-01 16:58:05
ענבל הייתי חייבת לחזור לשם כדי לבדוק איפה "לא הייתי שם בשבילה"
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-01 16:59:04
וזה מה שהגבתי למי שזלזלה ברגשות של המון נשים וכתבה "אם כבר שאת תסלחי לאלוקים"
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-01 17:03:27
ואגב לא זלזלתי חלילה ברופאים, יש להם שליחות חשובה ואני לא מפחיתה מערכם. כתבתי עובדה שבעניינים של עוברים לרבנים הרבה יותר אכפת כי רופאים מפחדים מתביעות וכדומה אז ממליצים בהמון מקרים להפיל/לדלל וכו. אני לא באה לריב או להתנצח, אני אף פעם לא פסלתי ציבור שלם כי דעתו שונה מדעתי, אבל בנושא הזה באמת שכבר הגזימו עם הרמישה של הדת, כבר שבועיים שעולים פה פוסטים מאד מזלזלים ופוגעניים וכבר קשה לשתוק. מקווה שיבינו את הכוונה שלי ושוב , לא התכוונתי לפגוע באף אחת או באף מגזר, סליחה אם יצא שנראה ככה❤🙏🏻
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-01 18:08:52
עינבל, אז אם דתיות כותבות "תודה חיזקת" - למה זה מיותר בעיניך? :) מיותר בעיניך לחזק אחרות? לא באתי לכתוב כאן הלכות, לכן לא פרטתי את השיעורים... מי שבאמת רוצה לדעת שתפנה לרב, תברר ותשאל.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-01 18:12:18
עינבל, וואו, אני הכי לא בקטע של או הכל או כלום. לא מבינה מאיפה הבנת את זה. אני הכי בעד להעריך כל מצווה בפני עצמה ואשרייך על הדרך שלך!
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-01 21:09:03
אבישיג נשמה שלי את חיזקת אותה, אבל אחרי שהיא כתבה שהיא החליטה להפיל לא כתבת לה כלום… אם היית כותבת לה ואז כותבת להריונית אנונימית את התגובה הייתי מבינה.. אבל מהצד זה היה נראה כאילו טוב היא החליטה להפיל שתפיל זהו פה נגמרה ההשפעה אבל להריונית אנונימית כן יצאת עליה.. אני ציפיתי ממך שגם תגיבי משהו מחזק לאנונימית על הקושי שהיא עוברת
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-01 21:09:52
אנונימית אז אולי לא הבנתי אותך נכון מחילה 🙏🏻💕 פשוט כמה פוסטים פה עלו ואני כל הזמן מבקשת שיסבירו על שתייה בשיעורים וכולן מתעלמות..
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-01 21:12:33
אגב אני יןדעת שרובכן לא עושות בדיקות נגיד את השקיפות, סקירות וכדומה, וזה נכון יש בהן טעויות ולא רק- גם הרופאים מציינים כי הבדיקה יעילה ב85% מהמקרים, כי זה בדיקות סקר ולא ניתן להגיד שזה וודאי. אבל המקרה עם אנונימית היה ממש מצער כאשר היא עשתה בדיקה מי שפיר- חוץ מזה שהבדיקה מזעזעת כי היא עלולה לגרום להפלה לא עלינו- העניין איתה שהיא 100% וודאות- אז להגיד היו מקרים שטעו לא!!!! שיש 100% וודאות אין מקום לטעויות כי זה וודאי- כמעט ולא קיימות בדיקות שנותנות 100% וודאות ולצערנו- היא כן וזה מה שהתגלה 😭😭
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-01 21:21:00
ענבל יקרה איזה כיף שאת שואלת וחשוב לך כל כך , הסיבה שאף אחת לא רושמת לך מה זה שיעורים זה רק בגלל שכל מקרה לגופו ורק רב יכול לפסוק כמה מותר לשתות ואם בכלל , רבנים פוסקים רק לפי התורה וההלכה וה' הרי לא רוצה שנסבול זאת הסיבה שיש הרבה סיפורים של בנות שמספרות שהרופאים אמרו שהיא יכולה לצום ורב להפך אמר הדריך והסביר שעליה לאכול וכיצד לעשות את זה . זה הסיבה היחידה שאנחנו ממליצות פה ללכת לרבנים באמת תעשו מה שבא לכן 💗 אף אחד לא יגיד לכן מה טוב בשבילכן אתן נשים בוגרות שמחליטות לבד על החיים . ורק לבנות שמבקות כמו ענבל פה אנחנו ממליצות לפנות לרבנים (באמת שזה לא חובה ) אוהבת כל אחת ואחת מכן !! 💗💗💗💗 מצרפת פה משהו שאחת הבנות פרסמה פה בפורטי למטה רשום מה זה שיעורים , בהצלחה אהובות שלי 💗💗 באמת אל תקחו ללב אך אחד לא מכריח אף אחד 💗💗💗
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-03 04:33:15
עינבל, הסיבה שלא עושים בדיקות, זה כי גם אם הבדיקות יצאו לא תקינות, אפילו במצב של 100%, לא נגרום להפלה... (אני בכל אופן, ויודעת שרבות כמוני) לכן לא רואות טעם לעשות את הבדיקות הנ"ל...
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-03 11:29:43
פנינה תודה רבה יקירה 💕💕💕 אנונימית הלוואי שהיה לי את האמונה שלכן, אני עדיין לא שם לצערי שיהיה צום מועיל לצמות וגמר חתימה טובה 🙏🏻💕
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-05-18 13:35:31
בנות תינוק בן חודשים וחצי לא מרגישה שרודף אחרי קולות באיזה גיל אמור לרדוף אחרי קולות או רעשן
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-04-18 15:51:43
באיזה שבוע התחילו להשתפר לכן הבחילות?
10 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-21 08:06:50
מה אומרות בן או בת?
14 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-31 08:05:25
שבוע 30 יש תזוזות של העובר שהן כואבות?! פתאום היה לי תזוזה עם כאב באותו אזור מאוד לא נעים זה תקין?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-05-05 12:07:12
טוב אני בוויכוח עם בעלי צריכה אתכן אבל תיהיו איתי😅 בעלי אומר שרופא שמטריד אישה האישה יודעת ישר שהיא עברה הטרדה ואני אומרת שמאד קשה לדעת ואולי אפילו המון נשים שעברו הטרדה על ידי רופא והן אפילו לא י...
11 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-02 09:19:57
פוליצסטית מחזור אחרון ב17.11.22 זוהה ביוץ ב13-15.3 בראשון 26.3 שעבר בטא 100 בחמישי 30.3 בהמשך השבוע בטא 753 כיצד אני יכולה לדעת באיזה שבוע אני בערך?
15 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-21 21:16:57
אמרו לי שהבטן יוצאת בבום. שהיא לא בולטת במיוחד עד שהיא פשוט נהיית בולטת בבת אחת. מתי זה קרה לכן?
3 תגובות
0 אהבו