הריון ולידה
2022-09-28 19:56:36
היום ראיתי חדשות וראיינו את הגבר מהזוג שנכנס להיריון מעובר שלא שלהם גנטית באסותא.. ראיינו אותו בעילום שם. הם מן הסתם עברו המון טיפולים כדי להצליח להיכנס להיריון ועד חודש שביעי לא היה להם מושג מכלום. בעקבות איזשהי בדיקה גנטית שהם ערכו גילו על הסיפור של הבלבול בהפריה.. הוא טען שמבחינתו ומבחינת אשתו התינוקת לגמרי שלהם ושהם לא מתכוונים לוותר עליה…
כרגע הזהות של ההורים הביולוגיים עדיין לא ידועה..
ממש מעניין אותי מה אתן חושבות
במידה ושני הזוגות ירצו את הילדה… מי מהם ״צריך״ לקבל אותה?
ההגיון הבריא שלי אומר שעם כל הצער והעוול שנגרם הילדה צריכה להיות שייכת להורים הביולוגיים שלה.
מה אתן חושבות?
תגובות
2022-09-28 20:00:34
חד משמעית להורים הביולוגים שלה. זה לא פייר עבורה. נכון אי אפשר לשפוט לעולם ולהיכנס ברגליים שלהם
אך מהצד השני יש את האמא היקרה שלה שמחכה לה שנים. עצוב לגמרי
2022-09-28 20:01:17
ואוו זה נראה לי הנושא היחיד שאין לי באמת דעה אליו , מצד אחד מין הסתם שההורים הביולוגיים ירצו את הילדה הביולוגיות שלהן שחיכו לה , מצד שני האישה עוברת הריון , התחברה כבר , בטח תיכננה , ציפתה , התרגשה ובסוף מגלה שהיא פונדקאית וסוחבת ילדה שלא שלה כעיקרון .
תאמת שאין לי מילים .
2022-09-28 20:02:57
והכי הזוי שאף אחד לא מופתע שם שזה קרה ואמרו שקרו עוד מקרים כאלו ב1000% .
2022-09-28 20:03:17
הדבר היחיד שאני חושבת עליו זה צער עמוק ל2 המשפחות ומרחמת על התינוקת. קטונתי מלבחור איזשהו צד 😔
2022-09-28 20:03:32
זה כמו שתגידי שפונדקאית צריכה לשמור את הילד בגלל שהיא סחבה אותו…
זה ביצית וזרע לא שלהם, עם כל הצער זה לא הילדה שלהם. אם זה היה שלי הייתי נלחמת בהם בבית משפט.
2022-09-28 20:04:48
אבל זה השוני פונדקאית זה בהסכמה ובידיעה עם חוזים .
פה היא סחבה כמעט הריון שלם ובגלל בדיקה גילתה שלא שלה .
2022-09-28 20:06:34
זה לא משנה. מהרגע שזה התגלה הדרך היחידה לתקן זה להחזיר את התינוקת להורים הביולוגיים. אם הם לוקחים אותם לבית משפט הם מנצחים. השאלה היא אם הם יוותרו להם. אני בספק.
2022-09-28 20:06:46
הביולוגים לצערי
ומי שסחבה עובר שלא שלה צריכה לקבל חתיכתת פיצוי מבית החולים בו זה קרההה
חוסר אחריות משווע
ממש עוול
מה זה נראה להם לא הבנתי חנות שאפשר פשוט לשים בחזרות או משהו...
איך דבר כזזזההה חחססרר אחחררייוות קורה
ממש מכעיס
2022-09-28 20:09:08
הלוואי ויש תשובה אחת נכונה… אבל לפי דעתי התינוקת שייכת אליהם… לאמא שנושאת את התינוקת ברחם…
היא לא פונדקאית… זה נכפה עליה…
בעיני התינוקת צריכה להשאר אצלה…
למרות ששוב, אין תשובה אחת נכונה. ואני מקווה שיגיעו להחלטה שתתאים לכל הצדדים…
2022-09-28 20:10:02
לפי דעתי זאת שסוחבת את הילד זה רשלנות רפואית לכל דבר
אם היה קורה לי מקרה ומישהי הייתה סוחבת את התינוק שלי כביכול ללא ידיעתי הייתי מוותרת לה ומתפללת להיכנס להריון תקין ובידיים מלאות הכל בידי בורא עולם איך אפשר להגיד להם לתת את התינוקת שהם פאקינג חיכו לה המון שנים מין הסתם במקום הבית חולים הייתי מםסיקה לחפש את ההורים כדי לא לגרום להם לצער ואם עד עכשיו לא מצאו כנראה שהם בהריון או חובקים ילד כי אחרת כל זוג שהיה שם בטיפולים היה פונה אליהם וזה הצטמצם לרשימת אנשים מאוד קטנה ככה שהבית חולים הוא זה שמחפש לר ההורים
2022-09-28 20:12:44
בית החולים מחפש אותם כי ההורים צריכים לחתום על כתב ויתור, זה לא כלב שלקחת מצער בעלי חיים. אחרת הם יכולים לבוא עוד 3 שנים ולדרוש את הילדה ובית המשפט יתמוך כי שוב, הם ההורים הביולוגיים וזה מה שקובע.
2022-09-28 20:13:39
לדעתכן אם זה מגיע לבית משפט ההורים הביולוגיים יקבלו אותה?
2022-09-28 20:14:21
אני בהלם שדבר כזה קורה זה לא אנושי לטעות בזה זה פאקינג ילד זה בן אדם שבא לעולם הזוי לי
את באמת שאם הייתי סוחבת את הילד הייתי מזמן בורחת לחול ולא מגיעה למדינה יותר
זה יכול להישמע אכזרי אבל כל אמא רוצה את הילדים שלה קודם כל
2022-09-28 20:14:29
זה היה בערוץ 12 בחדשות
2022-09-28 20:15:39
אני לא יודעת איך אתן מסוגלות לוותר על ילד שלכן, וזה לא משנה בכלל כמה זמן אשה אחרת מנסה להביא ילד.
כשאני נכנסת לטיפולי פוריות אני לא חותמת על זה שאפשר לתרום את הביציות שנשארות לנזקקים.
2022-09-28 20:17:03
לוקה - מצד שני תחשבי שיש סיכוי שיש זוג שעובר שנים טיפולים, שאיבות, הקפאות
והם לא מצליחים להרות
ואז בא הבית חולים ואומר להם - שומעים, עשינו טעות והתינוקת שלכן גדלה כרגע בבטן של מישהי אחרת…
זה עדיין שלהם לכל דבר
למה שיוותרו עליה?
2022-09-28 20:17:53
את צודקת אבל מצד שני האישה השניה נושאת אתתהילדה הריון כמעט שלם בידיעה שסוף סוף היא הצליחה זה ממש מסובך
2022-09-28 20:19:07
זה הילד של ההורים השניים איך הם יוותרו עליו ואיך זה הגיוני לגדל ילד של מישהו אחר
זאת אומרת.. בלי כוונה לעשות את זה מההתחלה
זה נורא.
וואיי זה כל כך מסובך- נפשית
מקווה שזה לא יקרה לאף אחת שוב.
נ ו ר א
2022-09-28 20:20:21
זאת רשלנות מטורפת שום פיצוי לא ירצה נפשית על דבר כזה אמאלה שבורא עולם לא ישים אף אחת יותר בחיים בדבר כזה בעזרת השם שכולן יקלטו טבעי ועובר בריא בידיים מלאות
2022-09-28 20:38:50
מקרה מזעזע, לא הצלחתי להחליט ביני לבין עצמי למי הילד שייך. זה באמת מקרה לא פשוט.
2022-09-28 20:46:20
ממש משפט שלמה
מקרה הזוי
מסכנים הזוג שנושא את העובר ומסכנים ההורים הביולוגיים
פשוט נורא
2022-09-28 21:07:44
סדום ועמורה !!!!! מזעזע אנשאלה זה לא יקרה יותר לאף אחד אוי ואבוי
2022-09-28 21:07:46
Emma
מסכימה איתך ממש! לדעתי אין כאן מקום לשאלה בכלל, זה לא הילד שלהם וזה לא משנה שהוא היה אצלה ברחם.. ברור שמגיע להם פיצויים מכאן ועד לירח ואני מקווה שהם יתבעו את בית החולים כמו שצריך, אבל זה לא משנה את העובדה שהתינוק לא שלהם ושיש איפשהו הורים שממש מחכים לו.
2022-09-28 22:57:32
כואב הלב אבל של הביולוגיים
2022-09-29 02:53:59
אני חושבת להשאיר אצל היולדת. תארו לכן מזה לקחת לאישה את התינוק שילדה לאחר הלידה? זה קשה מנשוא! בתור יולדת הייתי מעדיפה למות לפני שקורה דברר כזה הזוי
2022-09-29 02:55:43
אתם ככ בטוחים שיש לו הורים שמחכים לו למה? הרי אפשר להקפיא המון שנים עוברים אולי בכלל הם כבר גם בהריון??
2022-09-29 03:04:31
אם חס וחלילה זה היה קורה לי, אני לא רוצה לדמיין את זה ושלא נדע. אבל! אם הייתי מגלה שאני נושאת ברחמי ילד שאין בו שום דבר שהוא שלי או של בעלי, שלא דומה לנו בשום צורה, שלא קשור לגנים שלנו, שהוא שייך אשכרה למישהו אחר, הייתי יולדת, ומחזירה להורים שלהם הוא שייך עם כל הצער שבדבר. זה הכל מבחן מאלוהים לפי דעתי כלום לא קורה סתם..
שלא נדע ואו זה מזעזע 🥺
2022-09-29 04:32:56
זאת הילדה שלהם.
אין צורך לערב את ההורים הביולוגיים שגם ככה לא מודעים לקיומה.
לקחת להם את הילדה יהיה ממש רצח של זוג ההורים האלה.. שמצפים לילדה הזאת.
האישה והגבר האלו לא יתאוששו לעולם אם תילקח מהם הילדה
2022-09-29 04:56:52
נוראאאאאא!!! אין לי תשובה
אבל בטח שהורים הביולוגיים צריכים לדעת מזה
2022-09-29 05:45:42
רשלנות מטורפת אוף😥
2022-09-29 05:52:08
על מה מדובררר
2022-09-29 06:11:00
אנסטסיה את יודעת יש עוד זוג שהתינוקת שלהם בילוגית שעבר בדיוק אותו תהליך אז עם כל בצער שבדבר בוא שייך להורים הבילוגים שלו מאחלת לאותה אישה הריון תקין וידיים מלאות במהרה
2022-09-29 06:32:31
האישה ההריונית לא אשמה בטעות של אסותא סחבה הריון התפללה וגם בזכות הגוף שלה ההפרייה נקלטה.. לי אישית אולי הייה מאוד מבאס שלא תיהיה לה את הגנטיקה שלי ושל בעלי אבל אני מבינה את ההריונית ואת העוגמת נפש ששתיי הזוגות עוברים! גיזסססס
2022-09-29 06:35:16
לקחתם בחשבון את זה שהתינוקת חולה במחלה גנטית.. בגלל זה עשו את הבדיקות שעשו..
השאלה מי מההורים יהיה מוכן לקבל על עצמו לטפל בתינוק חולה לכל החיים!
יש מצב שההורים הביולוגיים לא ירצו וכך גם הזוג שהיה במקרה הזה ״פונדקאי״..
זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון!
2022-09-29 06:38:10
גילי .. למה את כל כך חד משמעית??? למה?? בזכות הרחם של האישה ההרה נקלט ההריון. היא עשתה את הטיפולים וההזרקות הקשות .. העובר שלה.
2022-09-29 06:39:30
יוליה לפי מה שהבנתי, התינוקת לא בטוח חולה במחלה גנטית… בחדשות שיערו שזה המקרה, אבל הזוג לא דיבר על זה… הם אמרו שהם הלכו ל״פרוצדורה״ (לאם) הם אמרו משהו על ניתוח בבית חולים ושם גילו שהתינוקת לא שלהם לאחר בדיקות גנטיות…
2022-09-29 06:45:07
מור - אפ אחד מאיתנו לא עשתה בדיקת דנ״א לעובר שלה… הם עשו את הבדיקה כי שני בני הזוג לא נשאים שום גנים ״רעים״ והעובר התברר שיש לו מחלה גנטית ולכן עשו את הבדיקה וכך גילו שהתינוק לא שלהם..
בכל מקרה זאת החלטה מאוד קשה לשתי הנשים לא משנה אצל מי יישאר העובר..
2022-09-29 07:20:18
מעניין אם הם הכניסו גם את העובר של הזוג שכרגע בהריון לזוג אחר?
האם זה היה בילבול בין 2 זוגות או שמלחתחילה הפשירו עובר לא שלהם🤔
2022-09-29 07:56:41
רק אציין שזה קרה גם באירופה וגם בארה״ב לפני כמה שנים.
בארה״ב הוחלט להשאיר אותה אצל האמא שנשאה אותה ברחם.
ובאירופה הוחלט להחזיר להורים הביולוגיים.
אז חד משמעיות באמת אין כאן… לפי הכתבה נשמע שהם מאוד נחרצים להשאיר את העוברית אצלהם, הם יצטרכו עו״ד ממש טוב… מקווה שיגיעו להחלטה לפני שהעוברית תוולד… כי לקחת מהאמא תינוק שהיא כבר טיפלה בו ונקשרה אליו- זה פשוט לא נתפש.
2022-09-29 08:05:25
אני אישית חושבת שאם הקב״ה עשה את זה הוא עשה את זה מסיבה מסויימת
אי אפשר להבין חשבונות שמיים
2022-09-29 09:12:13
הכי מפחיד אם ההורים הביולוגים גם ילדו ילד ואז הילדים האילו התחתנו בטעות בגלל שלא החזירו את הילדה להורים הביולוגים זאת תיהיה בעיה רצינית
2022-09-29 11:10:45
שאלה קשה מאוד
הרגש שלי נוטה לרצות שישאירו את הילד אצל האמא שסחבה את ההריון, אבל הסיטואציה מורכבת
בכל מצב זה לא יהיה הוגן לגמרי
ממש סיפור עצוב
2022-09-29 11:12:02
מאמ - מסכימה שכו שהם לא מבחירה תרמו ביציות, גם היא אם פונדקאית לא מבחירה… תחשבי גם על זה
2022-09-29 11:17:30
מי אמר שהיא חולה במחלה גנטית ?
אמרו שעשו בדיקה לא אמרו שהתשובה יצא חיובית
2022-09-29 12:38:11
uti - זאת בדיוק הבעיה בכל מי שתורם זרע .. את לא יודעת כמה ילדים נולדו ולך תדע האם בעתיד הילד שלך ותרומת הזרע שלך לא יפגשו..
אגב בישראל אין מאגר של תורמים, בישראל יש קבוצות בפייסבוק במנהלות רישום של תורמים דומים בכדי שבעתיד הילדים לא יקרה מצב שיתחתנו- יתחילו לצאת..
2022-09-29 14:11:46
תשמעו זה ממש מקרה של משפט שלמה מה זה 😯
2022-09-29 14:17:47
זה ממש קשה ואף אחת לא. נמצאת בסיטואציה לכן קשה להבין
2022-09-29 14:24:45
הם לא נראלי ימצאו את ההורים הביולוגים עד הלידה… עכשיו יש זוג אופציונלי - אבל זה לא סופי ועדיין לא יודעים בוודאות מי ההורים הביולוגים כי לא הושג אישור מבית משפט
(אמרו את זה בכתבה)
2022-09-29 14:41:41
כשהילדה תיוולד אפשר יהיה לדעת מי ההורים הביולוגים שלה ? ואם כן אז איך ?
2022-09-29 14:41:41
כשהילדה תיוולד אפשר יהיה לדעת מי ההורים הביולוגים שלה ? ואם כן אז איך ?
2022-09-29 15:07:15
מל אל תגזימי ממש לא
2022-09-29 15:32:15
מל, אבל הפריות זה באמת לא טבעי.
בגלל זה זה נקרא הפריה מלאכותית, זה מעשי אדם, אבל זה מדהים שהאנושות והרפואה הגיעה לרמה שאפילו תינוק יכול להיוולד במעבדה להורים שמתקשים להביא בדרך הטבע.
זה נעשה באופן מאוד מסודר וכמו בכל דבר שמעורב ידיים אנושיות, יש גם טעויות אנוש, והמקרה הזה מאודדדד נדיר.
מכירה מס׳ אנשים שנולדו כתוצאה מהפריות וממש לא צריך בדיקות ד.נ.א לבדוק שהם הילדים הביולוגיים של ההורים שלהם כי זה מובהק. זו טעות חמורה אבל ממש לא משהו שקורה בדרך כלל וצריך לשלוח באופן גורף עכשיו את כל ההורים שעשו את הטיפולים לבדוק לילדים שלהם ד.נ.א…
2022-09-29 15:42:25
קודם כל אף אחד לא אמר שהאמא הביולוגית רוצה ילדים עכשיו
אולי זו מישהי שהקפיאה ביציות בכלל או עשתה טיפול אחר
יש שם עוד טיפולים מלבד הפריות
דבר שני באירופה היה מקרה כזה והגיע לבית המשפט והמשפחה הביולוגית ניצחה במשפט
בארצות הברית היה מקרה כזה והגיע לבית משפט
והאם שסחבה את התינוק זכתה במשפט
השאלה גם איך עכשיו יגיעו לאם התינוקת זה נראה לי סרט בפני עצמו
סיטואצייה נוראית שלא נדע
2022-09-29 16:02:10
לירן הבלבול היה בביציות מופרות ולא כאלו של נשים שהקפיאו.. הרי אמרו שגנטית התינוק לא מתאים לאף אחד מהם מה שאומר שהביצית הייתה מופרת לפני ההקפאה וזה משהו שרק זוגות עושים. לא מכירה מישהי רווקה שמקפיאה את הביציות שלה עם תרומת זרע..
2022-09-29 17:14:43
ההגיון שלי אומר שזאת שסחבה אותו בבטן...
נכון שתיאורטית היא לא האמא הביולוגית אבל מבחינתי הןא גדל אצלה ברחם וניזון ממנה אז מה יותר מזה? זה יהיה אשכרה פונדקאות בניגוד לרצונה, אפילו נשים שרוצות וחולמות להיות פונדקאיות עוברות מלא ועדות עם מלא תנאים עד שמאשרים להן ,ועליה זה פשוט נכפה,ואני באמת סוגדת לאותן נשים שעושות את זה כי לא כל אחת מסוגלת מבחינה נפשית
בקיצור שלא נדעע
2022-09-29 18:06:55
ממש ככה...ומצד שלישי פתאום לקבל ילד שלך מבחינה גנטית באמצע החיים בלי ללדת אותו ממש ירגיש לי אימוץ, איזה סיטואציה ממש טלנובלה
2022-09-29 18:25:41
ברור לביולוגים !!! האשמה היא של הצוות הרפואי חד משמעית ולא של ההורים שהעובר שלהם ! עם כל הצער וההבנה אבל איזה בן אדם היה מוותר על שלו
2022-09-30 19:35:31
שוש - בדיוק היום פירסמו לגבי הנושא שוב פעם..
במה שהאב אומר תראי שרשום ״למרות הפגמים שעלו״… העוברית עם פגם גנטי כלשהו..
2022-10-01 09:04:49
וואו לא ראיתי
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך
הריון ולידה
2024-06-12 08:36:32
בנות מחר הברית ועדיין מתלבטת לגבי שם. צמצמנו לשני שמות אריאל או יונתן. תצביעו ותשפיעו!
אמהות
2024-01-05 13:08:04
אתן קוראות לחמים שלכן אבא ואמא?
הריון ולידה
2023-09-10 19:39:05
אפשר לתת לילדה דייסת שיבלות שועל??? ואיך מכינים ???
הריון ולידה
2023-08-15 05:38:29
היושש שבוע 37 כמעט 38 מצטערת על התיאור
יש לי הפרשות כמו נזלת כזו נורמלי ?
בדרך כלל זה יותר הפרשות אחרי קיום יחסים אבל גם ללא .
הריון ולידה
2023-06-10 17:18:03
אולי שאלה מטופשת- אבל אם אני רוצה לקחת בקבוק ומוצץ בתיק לחדר לידה, איך עובד עניין הסטריליזציה? הרי אם אעשה מראש גם ככה זה לא יהיה אפקטיבי אז עושים בבית חולים את הסטריליזציה?
הריון ולידה
2023-03-01 07:26:29
בבקשה שמישהי תענה מתי התחילו לה תסמינים של ההיריון ..בחילות , וכו ? באיזה שבוע? מדאיג אותי שאני לא מרגישה כלום .. שבוע 5
אמהות
2023-01-15 20:59:48
תינוקות בת 5 חודשים
מתחילה לה השבוע טעימות
ממה התחלתן ?
ובטעימות נותנים גם מלפפון עגבניה וכזה ?