אמהות
2022-08-31 10:57:03
אולי הדעה שלי לא פופולרית לא מבינה נשים שנשארות לטפל בילד רק כי אין כסף פעוטון הוא שליש משכר מינימום ויש אחלה משרות שהם אפילו מעל המינימום להישאר בבית זה להישאר במעגל העוני, לנוון את עצמך מחשבתית וכלכלית ולהיכנס לדכאון כזה לא מבחירה.. וגם להשאיר את המין הנשי מאחור.. מסכימות איתי??
151 תגובות
4 אהבו

תגובות

2022-08-31 11:01:33
שליש ? חצי וגם זה לא תמיד ואם יש 2 ילדים זה כבר מכסה את כל המשכורת בלי להסתכל על פנסיה וכו׳… לפעמים זה שווה את הסיכון מלשים ילד בידיים שלא מכירים למרות שזאת טובת הילד בסופו של דברים שהוא בסביבת חברים ואנשים אחרים , וגם זה תלוי באיזה גיל
0 תגובות
14 אהבו
2022-08-31 11:01:53
וואו כמה ביקורתיות... עדיף שתתרכזי בהחלטות של עצמך ותניחי לנשים אחרות לקבל את ההחלטות של עצמן. אני חושבת שהדבר שהכי משאיר את המין הנשי מאחור זה הביקורתיות וחוסר הפירגון של נשים אחרות. הגיע הזמן שנשים יתחילו להרים לנשים אחרות ולא להוריד אותן
0 תגובות
29 אהבו
2022-08-31 11:07:57
הפוסט הזה הולך לגרור הרבה תגובות. אני חושבת שהיום, במדינת ישראל, מאוד קשה להסתדר כלכלית עד כמעט בלתי אפשר, לא רק לאוכלוסיות החלשות, אלא גם למעמד הביניים. אבל, אני חושבת שהרבה תלוי בנו. מי שלא משקיע, לומד, מסיים תארים והופך את עצמו ל"שווה" יהיה לו יותר קשה להסתדר ממי שכן למד והשקיע. אי אפשר להזניח את החובות שלנו, ולהתפלא שקשה. אני חושבת שלאנשים, ובייחוד לישראלים קשה לקבל ביקורת על אורח החיים שלהם (שלרוב, הוא פזרני). ישראלים נוטים להאשים את הממשלה, ולא לראות איפה הם יכולים להשתפר. ולא, אני לא מתכוונת למשפחות שעושות מעל ומעבר. אז אל תתפסו אותי במילה. מי שעוקבת אחרי "הסולידית" מכירה את הפוסט האחרון שהיא כתבה בנושא, שמדבר בדיוק על העניין הזה. לקיחת אחריות.
0 תגובות
14 אהבו
2022-08-31 11:10:30
התחלתי בזה שדעתי לא פופולרית... אם אישה נשארת מבחירה, אחלה. שתישאר גם עד גיל שלוש ויותר אם אישה נשארת מאילוץ כלכלי זה רק חופר לה ולמשפחה את הבור הכלכלי. גם כשהילדים יהיו בגן עיריה היא תישאר בבית, ואני מכירה המון נשים כאלה לצערי - הבעל מפרנס והמשפחות פשוט קורסות
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 11:11:27
אמא מאושרת ועוד שנה או עןד שנתיים את תחזרי לעבוד?
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 11:11:43
וואי רוזמרין, מלכה! מיום ליום אני אוהבת אותך יותר ויותר. ולגבי הפוסט של הסולידית, גם עשיתי לו שיתוף חח
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 11:13:07
לולי 😍 כנ"ל! ראית את הפוסט בטוויטר או בפייסבוק? בפייסבוק היא מחקה אותו כי כתשו אותה. כנראה שהאמת כואבת מידיי.
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 11:13:27
אגב, מי שנשארת בבית צריכה לקחת בחשבון שגם אם ההוצאות על מעון הן בדיוק כמו המשכורת שלה, היא עדיין צוברת ותק, פנסיה, פיצויים וכו'... שאין לה את זה אם היא לא עובדת ואלה השלכות גדולות לעתיד. אמא שלי עבדה ןשמה אצל מטפלת אפילו שיצא לה תקופה ''לא להרויח כלום'' אבל צברה את כל הזכויות והפנסיה. בסופו של דבר לכל אחת יש את השיקול שלה ואין פה נכון ולא נכון :)
0 תגובות
10 אהבו
2022-08-31 11:13:53
אהההה לא קאיתי את המקורי! ראיתי את זה שהיא כתבה אחריו בפייסבוק וראיתי שכתבו לה שם שהיא מחקה את הקודם. אני לא בטוויטר...
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 11:14:18
למען הסר ספק אני לא הסולידית ולא יודעת מי זו חח 😇
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 11:14:35
חחח הסולידית לא יושבת לכתוב פוסטים בפורטי זה בטוח ;)
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 11:14:54
חחח אנונימית, אני בספק אם הסולידית תהיה כאן 😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 11:15:57
אבל תחפשי את הבלוג שלה. עם פוסט כמו שלך, לדעתי תתחברי להמון דברים שהיא כותבת. יש לה גם פייסבוק, אם את יותר בעניין.
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 11:28:19
הנה, תקראי- https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mS36DcYs4z6LuajXXQpNnwdjVKHF4SyoudekNdu1Jv7nbo6xn1MEfpCNPSuX9KMpl&id=100063182473774
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 11:32:18
כי חושב לנו לגדל את ילדנו ולא מטפלת מטומטמת זה עד גיל מסוים לאשאיר את המין הנשי מאוחר מי שרוצה קרירה ולהכניס בגיל חודש לגן ובוקשי לראות אותם שלא תביא ילדים כי ילדים צריכים את אמא המין הנושי והטבע זה קרבה לאמא והקרבה של המון גם כספי זה חלק מיזה יותר מיזה אני יגד לך אני חד הורית ולא עובדת מתקיימת מי קצבה של כלום ולא שולחת למעון לפני הייתי מתלבשת מותגים שעונים של רולקס ומה לא יכולה לצלם לך את הארון שלי וכיום קונה בשיין לא כי אני אוהבת את זה כי אני אוהבת לגדל את הבן שלי
0 תגובות
12 אהבו
2022-08-31 11:33:56
אני בבית כבר 6 שנים ומרוצה מכל רגע שליש משכורת זה בטוח לא במיוחד כשיש שני צמודים או יותר אני חובה עם הילדים שלי כל רגע בהתפתחות עד גיל 3 שהולכים לגן עירייה לא מרגישה מתנוות או מבוזבזת או שאני מאחור כשכולם יהיו בגן עירייה או בבית ספר אז אני יחשוב על קריירה במיוחד עם המצב של המטפלות היום
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 11:42:48
את יודעת כמה מרוויחה אישה שעובדת במינימום במשרת אם? אני הייתי עובדת במשרה כזאת ואם הייתי מרוויחה 3 הייתי אומרת תודה
0 תגובות
7 אהבו
2022-08-31 11:44:34
ואם יש לך 2 ילדים? אני שילמתי 7 אלף שקל על גן לשניהם.... כמה נשים במשרת אם יכולות להגיד שהן מרוויחות יותר מ7?לא הרבה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 11:50:33
לא ישר הרי יש שני ילדים?? תמיד קודם יש אחד, ואז נשארים איתו ואז כשיש עוד אחד אז ברור שנשארות ואז הגדול בגן עיריה - אז בטח שנשארות ואז אין לך פנסיה, אין לך פיצויים, את לא צוברת ימי מחלה או חופש, את לא מתקדמת בשכר, את לא מקבלת ימי הבראה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 11:54:07
כותבת פוסט זה עובדת במשרת אם עם שני ילדים מתחת לגיל שלוש ומרוויחה יותר ממינימום - כי יש לי וותק של מעל 10 שנים באותו המקום.. ופחד מהתעללות זה עדיין לא עונה למה שכתבתי, אני כותבת לנשים שנטו נשארות משיקול כלכלי
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 11:55:24
ואין לי הורים עשירים וירושות, אני בת לאם חד הורית שעלתה לארץ בלי כלום
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 11:59:41
אבל את בעצמך אומרת שאת מרוויחה יותר ממינימום בגלל ותק כי עם משרת אם ומשכורת של מינימום זה לא משתלם עדיף להשאר בבית כי זה יוצא לשלם יותר כסף למעון מאשר המשכורת
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 12:01:53
אבל כשיש ילד אחד המעון זה פחות ממינימום, בוודאות, ומשם השכר רק גדל.. כואב לי שעוד נשים לא מבינות זה לא ממקום של להעביר ביקורת ונו נו נו זה נועד לעזור להבין חשיבה כלכלית בונה!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 12:11:31
ואם את נכנסת להריון צמוד מתוכנן או לא מנהלים לא רואים את זה בטוב שעוד פעם חופשת לידה ועוד פעם לחפש לך מחליפה את כבר אומרת טוב אני יסיים לגדל את הצמודים ואז יחשוב על קריירה כי לעזוב תינוק קטן בן 3 חודשים זה מאוד קשה בגלל זה אני יעולה לתת לך דוגמא עליי העדפתי להשאר בבית כבר ואז יצא לי התקן מהמקום ונכנסתי לעוד הריון צמוד והיו לי 3 צמודים ואז אמרנו נביא עוד 1 נסיים עם הגידול ואז אני יתחיל לעבוד אין תשובה חד משמעית נכון שיש דברים שלפעמים מותרים כי את אומרת עדיף לחסוך למשהו אחר אבל כל החיים יש לנו לעבוד והילדים לא נשארים תינוקות לנצח אני מסכימה איתך שאם אין אפשרות כלכלית ובכל זאת להתעקש על להשאר בבית זה לא ראילי אבל על אחת והשיקול שלה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 12:42:02
אז כשאני התחלתי לעבוד בחברת אשראי שקיבלה אותי ל9 חודשי ניסיון ומשם או שמחתימים אותי על חוזה או שאומרים לי ביי ביי. ביום שהודיעו לי שהתקבלתי גם גיליתי שאני בהריון לא מתוכנן, באותו יום גם הגדול שלי נכנס לגן. גן ששילמתי עליו יותר מהמשכורת שלי. חושבת שהמשיכו חוזה עם הבחורה שהרגע ילדה תינוק שני צמוד? נשארתי בלי עבודה אחרי לידה וזה גם היה חוקי. ישבתי שנה בבית עד שמצאתי עבודה נורמלית. והייתי עצמאית לפני הילדים עם קליניקה בהתהוות. בואי לא תעשי הרצאות כשברור שלא כולן חיות את הנסיבות שלך גברת עליתי בלי כלום, את לא העולה היחידה פה
0 תגובות
5 אהבו
2022-08-31 12:47:13
אם אישה בחרה לגדל את הילדים שלה בבית היא והמין הנשי ממש לא מאחור!! ואני ממש לא מנוונת בבית! אני משתדלת לתת לילדים שלי את מלוא תשומת הלב שלא היו מקבלים בשום מקום! וזה לא מכניס אותי בכלל לדיכאון אלא משמח אותי שאני רגועה שהם איתי. ולגבי השכר זה ככ רחוק מהמציאות... הלוואי וזה היה שליש ממשכורת
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 12:56:26
עייפתי מלהסביר שזה לא מפחד מהתעללות או רצון להישאר עם הילדים, אלא אילוץ כלכלי לפחות שליש מהבנות פה מבינות ומסכימות, שה משמח
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 13:00:33
יש מצבים שהשתיקה יפה לה…! כל אחת ואיך שהיא בוחרת לחיות זה הכל!!
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 13:05:00
אחת, היא לא ביקשה אישור היא ביקשה להציל את נשות ישראל מהעתיד הכלכלי שלהן... אישה שבחרה לחיות בדרך אחרת יכולה גם לבחור "להסביר" ולומר שמי שבוחרת בכסף על פני הילדים שלה לא דואגת לילדים שלה ולעתיד שלהם. אםשר להתנשא על כל צורת חיים ועל כל בחירה, העיניין הוא שמי שטוב לו בדרך שלו לא מתבטא בצורה כזאת.
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 13:15:26
זה בא ביחד הרצון לגדל והמצב הכלכלי או התעללות זה בידוק הבעיה שאת לא מבינה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 14:16:56
ממתי המינימום הוא 10 אלף שקל ולמה אף אחד לא עדכן אותי היום מעון עולה 3.000 שקל ויש אמהות לתאומים או צמודים, נשים בלי תואר בהייטק שהיו מרוויחות בעבודה בחוץ 5,000, אז כן לא שווה לה לשלם 6000 על מעון ל2 ילדים ולהרוויח 5
0 תגובות
4 אהבו
2022-08-31 14:17:21
זה פשוט כל-כך אינדיבדואלי למסלול חיים של כל אחת שאי אפשר לבוא בהצהרה כזאת זה הכל אני הבאתי ילדה צעירה יחסית, עדין בלי עבודה מסויימת עם וותק או שכר שהוא מעל המינימום.. בנוסף אני סטודנטית, תשלבי משרת אם פלוס משרת סטודנט- לא רק שלא ארוויח כלום, אלא יישאר לי מינוס לא משתלם לעשות צעד כזה בשלב שלי, אני דואגת לעתיד שלי בדרך אחרת (תואר) ומרוויחה לגדל את התינוקת שלי כל זמן שאפשר
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 14:21:27
על מה את מדברת? אני מרוויחה בקווווושי 4 אלף איזה שליש ואיזה בתיך
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 14:29:51
ממש לא אני עם המתוקית שלי בת חצי שנה בבית אני ממש לא מתנוונת הולכות למעיינות הולכות לחדר כושר מיוחד עם ביביסיטר בייחד הולכות לחברים שלי וגם בערבים של יום ראשון אני לומדת לקעקע אז חמודה חחחח המין הנשי לא מאחור! שחררי .
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 14:38:54
כן זה ממש לא קשור המין הנשי מסתדר יופי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 15:03:11
לא תמיד נשארים עם הילד בגלל הפן הכלכלי . לדעתי זה לא טבעי לעזוב ילד בן 3 חודשים
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 15:08:01
זה שלך לא מתאים לגדל את הילד שלך בבית זה לא אומר שכולם צריכות לשלןח את הילדים שלהם לגן וזה אפילו לא קשור לעוני שמה עוני אני מגדלת את הילד שלי בבית כי אני לא סומכת על אף אחת ולא אתן לאף אחד לשמור על הילד שלי ובטח שלא עם מליון ילדים בגן
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 16:08:24
אף פעם לא הבנתי למה להביא עוד ועוד ילדים אם אין לכם כסף לחיות אנשים גוזרים חיי אומללות על הילדים שלהם ומתרצים עצלנות בהתעללות בגנים ילד לא גדל מאוויר, הוא עולה כסף והרבה! ביום שאנשים יבינו שלא מביאים ילדים בלי הכרה אלא ממקום שיש לי להעניק להם ולתת להם את הטוב ביותר.. בעצם לא יהיה יום כזה
0 תגובות
4 אהבו
2022-08-31 16:17:37
הודיה צודקת וגם בתור אחת שהייתה סייעת בכמה גנים וגנים טובים חשוב לציין ! אני בכל אופן לא ישלח טת הילדים שלי לגן כי הוא לא יקבל את מה שהוא הכי צריך גיל שנתיים וחצי שלוש עוד הייתי מסוגלת לשלוח כי הם יותר מדברים ויותר עצמאים אבל פחות מזה לא יקרה וזה לא משנה עד כמה הצוות מסור ואוהב את הילדים עדין קשה להיות סייעת וקשה לטפל בכמה ילדים בו זמנית
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 16:17:58
כמה שיפוטיות בעעע
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 16:40:54
בעעע צריך להגיד על אנשים שגוזרים על הילדים שלהם לגדול בעוני שבמו ידיהם יוצרים מציאות של אין שהילד כל החיים צריך להסתכל בצלחות של אחרים, לרגע לא מדברת על מותרות, ילדים שאולי פעם בשבוע זוכים לאכול בשר. אף אחד לא רוצה לגדול בחוסר אף ילד לא בחר להוולד אלא אנשים חסרי אחריות בחרו להביא אותם לא מביאים ילדים למציאות של עוני!!! זה באמת בעעעע🤮🤮🤮🤮
0 תגובות
4 אהבו
2022-08-31 17:21:15
גם לא כל אישה מביאה ילדים שאין לה כסף לפעמים אנשים נקלעים למצב ואין מה לעשות אז הם יבקשו עזרה ואנשים שיש להם לב יתנו להם בלי לשפוט די כבר לחפש אם אין לכם משהו חכם להגיד עדיף בשביל פשוט לא להגיד
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 18:46:33
רוזמרין תעלי צילום מסך לטובת מי שאין לה את כל הרשתות החברתיות🙏
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 18:58:41
אנונימי לא כל מי שאין לה כסף לשים בגן או שמרוויחה בערך כמו שהגן עולה אין לה כסף לחיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:11:24
נשמותתתת תקראו מה שרשמתי ואז תגיבו. תלמדו לקרוא ולא להסיק מה שאתן רוצות. מי שאין לו כסף לחיות, עני, ויולד ילדים במודע- זו טעות!!! מה הקשר הרבה ילדים ויש כסף?? איפה כתבתי דבר כזה?? למי שיש כסף לממן שיביא גם 20 ילדים אם כבר את ערבבת נשמה כי מיהרת לכתוב ולא קראת בכלל מה רשמתי. הורה שלא רוצה שהילדים שלו יגדלו בעוני, לא עושה ילדים שהוא לא יכול להאכיל! את האף דוחפים רק לטישו, תלמדי מהעצות של עצמך
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-31 20:16:45
חד משמעית מסכימה!!!! צודקת יא אלופה!
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:19:34
מילי חיימי אם את מרוויחה 4000 כנראה שאת בקושי עובדת אן בעבודה על הפנים. היום המינימום הוא 5500 שקל.
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:26:55
אנונימי גועל נפש מה שאת כותבת!!! אנשים בלי כסף אין להם זכות לילדים?!
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:28:27
כסף זה לא הכול בחיים!! יותר חשוב לגדל אותם לשמחה ואהבה
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:30:04
בלי כסף איך את מגדלת אותם? מאכלה אותם באוויר? אהה נכון מאכילה אותם מתרומות שאת אוספת מאחרים והם לא גדלים מצולקים ומתבויישים בכלל
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 20:31:32
אנשים בלי כסף שיצאו לעבוד, יגדילו הכנסות, יעשו השתדלות לבנות לעצמם חיים בריאים ורק אחרי זה שיחשבו על ילדים
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 20:47:11
אנונימי יקרה למה את לא גרה בוילה בלאס וגאס עם לימוזינה צמודה? צאי לעבוד ותגדילי הכנסות זה פשןט לא עובד ככה החיים היום במדינה הזאת לא פשוטים וחוץ נזה כסף זה ברכה ולא לכולם יש טת אותה הברכה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 20:47:49
אנונימי לי יהיה יותר חשוב שהילד יגדל איתי ומקסימום אם צריך אז נחסוך קצת בהוצאות מאשר שילך לגן כל אחת והעדפות שלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 20:56:22
אין לי מה לחפש בלאס וגאס, אני גרה בפנטהאוז בישראל, זו המדינה שלי. אני עובדת, ההכנסות שלי בלי עין רעה גבוהות בלימודים ועבודה קשה. לא מתלוננת ✋🏼✋🏼✋🏼 החיים אף פעם לא היו קלים, הכל עניין של בחירה! כל מה שרשמתי זו הילדות שלי, לא מאחלת לאף אחד, אני יודעת מה זה לגדול במקום של אין ולהסתכל לאחרים בסנדוויץ ולקנא או בפרי שזה בכלל יכולתי לחלום. תאמיני לי נשמה הגעתי להכל בעשר אצבעות כי הבטחתי לעצמי שאני אתן הכל לילדים שלי, לא ישבתי ובכיתי שנולדתי לחיים בלי הזדמנות, יצרתי לעצמי הזדמנויות. מימנתי לימודים ממלגות ועבודה בלילות. לא מאחלת לאף ילד חיים כאלה, אלה חיי אומללות!!!!!
0 תגובות
4 אהבו
2022-08-31 21:01:33
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-31 21:13:30
מצתערת לשמוע שזה מה שעברת וברור לי שאת כנראה מדברת מכאב שלך אבל זה לא נכון לומר שאנשים מביאים ילדים לעוני מלא משפחות נקלעות למצב זה הכל
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 21:39:20
לא רואה את הפוסט כשיפוטי והדיון מאוד מעניין. חושבת שלא הכל שחור או לבן וכל מקרה לגופו אם כי נוטה להסכים עם רוזמרין שמשהו כאן לקוי מבחינת לקיחת אחריות וסדר עדיפויות (כמובן לא בכל המקרים*). אני מורה לאוכלוסייה שבה הילדים מגיעים לבית הספר לפעמים ללא אוכל אולם עם פלאפון חדשני. ההורים מתלוננים שהרווחה לא עוזרת ואין כסף כשכמה שעות לפני הילדים מספרים על הפלייסטיישן היקר או על המותגים שלובשים.
0 תגובות
3 אהבו
2022-08-31 22:27:23
אני מקווה שהפוסט שלי עורר מחשבה לפחות במישהי אחת לחשוב קצת יותר קדימה, בשביל העתיד של הילדים שלה ושלה התנהלות כלכלית נכונה לא מלמדים בבית הספר, לא על מיסים, לא על פנסיה, לא על חסכונות... ברור שאני אלך למלא חתונות, ואתן צ'קים יפים, ואקנה לכל חתונה בגד ונעליים ואעשה תספורת ואיפור. ומה אני לא אטוס השנה ולא אהיה באילת כי המחירים קפצו פי 4???
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 23:01:49
ממש לא מסכימה. אני עזבתי עבודה עפ הכנסה גבוהה כי אני רוצה לגדל את התינוקת שלי. היא פיצית ורק אני, אמא שלה, יודעת מה טוב לה. היא צריכה אותי בגיל הזה (5 חודשים) צמוד אליה. העבודה שעבדתי בה הלכה איתי גם הביתה עד הלילות וסופי השבוע. לא ראיתי איך אוכל לשלב בין השניים. והמשפחתון הוא 3000 שח לא כולל ימי שישי, זה ממש לא זול, הייתי מכניסה 8.500 נטו.
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-31 23:21:04
למה מי יטפל לנו בילדים יותר טוב מאיתנו?? אני מעריצה נשים שעושות חינוך ביתי והלוואי שזה מה שיהיה לי..
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 03:51:53
לא יודעת איפה את חייה אבל להשים ילד במעון זה לא מה שיגרום לאף אחת לצאת ממעגל העוני לפני הלידה שלי עבדתי בעבודה מסודרת והרווחתי יפה ותכננתי כמו כולם ללדת חלד ולחזור לעבוד החיים רצו אחרת וילדתי בשבוע 30 נשארתי עם הילד חודשיים בפגייה וזה לא נגמר שם כל שבוע כמה פעמים התפתחות הילד ופיזותרפיה מה שאילץ אותי להתפטר מהעבודה שלי עם הזמן הפיצויים נגמרו והתחלתי להשתמש בחסכנות שלי ובגלל התקופה הנ״ל קרסנו כלכלית מזוג מבוסס עברנו לזוג שסופר כל שקל ושקל רשמתי את הילד שלי למעון שעולה אצלנו 3300 והתמזל מזלי ונקלטתי עם גלולות להריון איך לדעתך בדיוק אני יכולה לצאת מהברוך שנכנסתי אליו? ללכת אולי להיות קופאית בשביל 29.9 להרוויח 4 אלף בלחץ? זה שלך יש עבודה שאת מרוויחה בה 10 אלף אחלה לך לא כולן במצב שלך. זה שלך הצליח בחיים מעולה לא כולן במצב שלך ואל תשפטי לפני שתעמדי בנעליים שלהן.
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 03:59:33
שמעי אני לא בנשים שהכללת כאן אבל את לא מחוברת למציאות אחותי גן עולה 3100 ואני עוד בפריפריה גרה שכר מינימום 5300 ברוטו כך שהנטו יוצא 4700-4800 אז לנשים לפעמים יש חישוב מה אני אצא לעבוד 182 שעות בחודש בשביל 1500 שקל ושהילד לא בידיים בטוחות ומעדיפות להישאר המצב במדינה שלנו מזעזע גם חופשת לידה קצרה מאוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 06:05:06
הבעיה שלהרבה נשים אין שאיפה להצליח ולהתקדם בחיים אלה להוליד כמה שיותר מהר כמה שיותר ילדים… בלי ביטחון כלכלי בכלל ואפס מחשבה על העתיד. shan נשמע לי עדיף 1500 מ0 לא? וכמו שמישהי כתבה כאן, מה עם פנסיה? ביטוח לאומי וכו׳?
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-01 06:19:43
עצוב לי בכלל שכותבים דברים כאלה, כל הסביבה שלי זה נשים מלומדות , עו״ד, מהנדסות, עובדי הייטק. משום מה נראה שפה יש מלא נשים שלא דחפו את עצמן ללימודים או לקריירה.וזה עצוב לי יותר מהכל, אותן נשים גדלות עם ערך נמוך, לא יכולות להתפרנס בעצמם ותלויות בבעל שלהם.המעון וכו זה הדבר האחרון שנורא פה. נשים יקרות צאו ללמוד,תתפתחו ותפתחו קריירה- אף אחד לא יעשה את זה בשבילכן
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 06:22:39
מאיה אני למדתי. למצוא עבודה כשאת בהריון ועם ילד בבית זה לא כזה קל כמו שאת מתארת
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 07:03:42
מאיה ואם פחות מעניין אותי קריירה ויותר חשוב לי לגדל את הילדים שלי ולהיות איתם כל היום ולהנות מהם? חבל שזה עצוב לך כי אני מאוד נהנת ובטוחה במקום שלי ומאמינה שעוד מלא בנות
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-01 07:15:50
אחרי זה יש סיפורים של ״איך אעזוב את בעלי הוא המפרנס לא יהיה לי כסף מה אני אעשה…״ קודם כל תהיו עצמאיות תדאגו לעצמכן אחרי זה ילדים, לא מדובר בקריירה מדובר בלא להיות תלוי באף אחד ועצוב שזה לא ערך עליון לאנשים..
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 07:29:47
לולי ומאיה כל מילה בסלע. כמה שטויות נאמרות כאן אלוהים. נשים עושות כאן חישובים מפגרים שדי מביכים. אם אני מרוויחה רק 5 והגן הןא 3 אז למה לעבוד בשביל עוד 2000. תגידו אתן שפויות???? 2000 שקל זה עוד חצי שכירות! זה עוד חשבונות מלאים לכל החודש! זה עוד עולם!!!!! כי אם תשבו ותגרבצו כל היום בבית בלי מעש לא רק שאין הכנסה יש הוצאות כפולות. בהלם מהטמטום.
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 07:30:43
לא הבנתי, מי שלא לומדת היא לא מפותחת? משאירה את המין הנשי מאחור? מי שמכן לקבוע את השטויות האלה??? אם אני עקרת בית זה אומר שהערך שלי נמוך או שאני לא מעריכה את עצמי? למה לעזאזל עוד נתפסים בסטיגמה המעוותת הזאת? אני עקרת בית ולא מרגישה מבוזבזת לרגע, מרגישה שכל יום בשבילי הוא זכות להיות עם הילדים שלי ולא לנטוש אותם בגיל 3 חודשים רק בשביל "לקדם את המין הנשי" (ולא מזלזלת במי שכן שמה במעון, פשוט אתן יותר מידי מייפות את המציאות וואלה בלב כולכן יודעות שהכי טוב לילד לפחות ברוב שנתו הראשונה להיות עם האמא). שמחה בבחירות שלי שנעשות בלב שלם ובידיעה שהילדים שלי לפני הכל. זה כל כך מגעיל לקרוא פה חלק מהדברים דווקא כשזה מפי נשים. מבינה שאתן מתכוונות יותר לנשים שמתעצלות ומתרגלות למצב מסויים אבל תכניסו לעצמיכן לראש שלא אצל כולן זה מהסיבות האלה!
0 תגובות
6 אהבו
2022-09-01 07:38:50
בואו נתמקד כל אמא בילד שלה ולא נשפוט אמהות אחרות. לא לכולן יש את האפשרות להשאר בבית לא לכולן יש את הרצון להשאר בבית וכל אמא היא טובה!
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 07:58:52
יש הבדל בין לשבת שנה בבית בין לשבת בבית כל החיים ואני חושבת שכותבת הפוסט התכוונה למקרה השני
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 08:39:39
איך המצב הכלכלי שלה יהיה טוב אם היא יושבת בבית? יש רק כמה אופציות או שיש לה שוגר דדי או שהיא פריס הילטון עם ירושה של מליונים… שתי מתוקים אני מסכימה עם רוב מה שאת אומרת זה באמת ״נטל״ יותר על האישה מאשר על הגבר במציאות שלנו, אך מצד שני לשבת בבית להיות עקרת בית זה כמו להיות בימי הביניים גם אם בעלך מרוויח 100 אלף בחודש זה עדיין להיות תלויה בו, כל מקרה כמובן לגופו אבל הרוב לא מרוויחים סכומים כאלה אז אי אפשר לדבר על מקרי קיצון
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 08:46:43
שתי מתוקים- אבא בחיים לא ישתווה לאמא כי היא לא תיתן לו. זאת תפיסה כל כך מיושנת. מהיום שהילד שלנו נולד, בעלי מרדים, מאכיל, מקלח, ולרוב עושה את זה יותר טוב ממני. נשים לא יודעות לשחרר, לא יודעות לבקש מהבעל להיות שותף מלא, וגם לא מאמינות שהוא יהיה מסוגל להיות שותף מלא. בגלל זה הן יושבות בבית. וזה לא משנה אם הגבר מרוויח מאות אלפים בחודש. אישה צריכה לצאת לעבוד. רוצות שיוויון? רוצות דיתייחסו אליכן בכבוד? תראו שאתן מסוגלות. תשחררו. תנו לגבר לבשל, לכבס, לדאוג לילדים. ואני לא אומרת לזנוח את הילדים, ממש לא. אבל שהדברים יתחלקו שווה בשווה. לא פחות ולא יותר.
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 08:51:16
אני יודעת שביום שאהיה חולה, או ארצה לצאת עם חברה או אעבוד משמרות ערב ולילה (אני אחות), אני אחזור הביתה והכל יהיה מתוקתק. כולל הילדים הבית, הכביסות והבישולים. ביום שנזדקן, לא הכל יפול עליי, הוא ידע בדיוק מה ואיך לעשות. אני מניחה שאתם עוד צעירים, לא מאוחר לחנך אותו. אם בעלי היה שייח, הוא לא היה בעלי. פשוט מאוד.
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-01 08:54:23
שתי מתוקים אני עובדת בהייטק ואני גם לא מתכוונת לשים את הילדה בגן בגיל שלושה חודשים ואמשוך לפחות שנה או כמה שיתאפשר לי, אבל אני לא מתכוונת להיות עקרת בית ולהיות תלויה בבעלי לפרנס אותנו זה ממש לא השאיפה שלי בחיים
0 תגובות
7 אהבו
2022-09-01 08:55:13
"כבר" בן 32.. הוא צעיר. הייתי מנערת אותו, באהבה, כן? אבל מנערת אותו. אם טוב לך ככה, זה שלך 💜
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 09:34:18
שתי מתוקים, גיל 32 זה ילד... לא יודעת בת כמה את אבל אני לא רואה זוגיות כזאת כאהבה וכבוד בעיקר כי את אומרת שאת מבקשת והוא לא מכבד אז זה לא מערכת יחסים שמושתתת על כבוד ויום אחד יעלה לך, בעיקר כשתיזרי לעבוד. היום הרוב המוחלט של האבות שותפים כמעט לגמרי שווים בבית והגישה הזאת של שייח בבית לא תופסת יותר. כשתחזרי לעבוד ותפרנסי גם את את הבית שלכם, מה הוא יגיד? שאת עושה עבודה של שניים והוא רק של אחד? מה אז? לא תופס היום מאמי, באהבה אני אומרת לך את זה... וגיל 32 זה לא 70... אבא שלי השתנה בגיל 50+ והוא קווקזי שבא מקווקז
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 09:46:26
רק יחזק את אבישג שלהיות עקרת בית ולהביא ילדים ולגדל אותם בנחת שהם המרכז בחיים של אישה זה שווה יותר מכל מקצוע שבעולם וזה מהמם בעיניי (כל עוד האישה רוצה בזה כמובן)
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-01 09:50:30
לא מתווכת איתך בנוגע לזוגיות שלך פשוט זה משהו שיעלה לך עוד כמה שנים. גם לא ביקשת טיפים וכו פשוט ראיתי את אמא שלי בסיטואציה הזאת וחבל שחיכתה עד גיל 55 שזה יתחיל להשתנות
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 11:52:57
שתי מתוקים איפה למדת הנדסת בניין?
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 12:22:51
Lizibizi אחותי עובדת במשרה של מי 8עד 12וחצי למדה מזכירה רפואית ועובדת במכבי ומרוויחה 3 בלחץ איפה חמש אלף ? והבנות שלה כבר בגן עירייה צריך להוצאי אותם ב1וחצי מהגן מכירה עוד הרבה אימהות שעובדות אפילו עוד כמה שעות כי אצלם זה מעון עד 4 ולא מגיעות ל5 למה כי זה חצי משרה כי צריך לקחת את הילדים מהגן אי אפשר לעבוד מי 8עד 4 ואז מקבלים חמש שזה מינמום כמו שאת אומרת
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 13:28:36
בשביל זה יש צהרון ללי
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 13:32:20
אז תשימי את בצהרון חאלס להכנס לחיים של אחרים
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 13:32:49
אכנס לאו שאני רוצה לא מתאים לך מוזמנת לעבור הלאה
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 13:44:49
רק מראה כמה את ממורמרת בן אדם ששלם עם עצמו וטוב לו בחיים לא מתעסק ומנסה לשנות חיים של אחרים.
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-01 13:58:48
אנונימי את מה שאת אמרת אפשר להגיד גם עלייך. לא מתאים לך, מוזמנת לעבור הלאה. לא להתעסק כבר יומיים בחיי משפחה של אחרות שלא קשורות אלייך בשום צורה
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:20:55
אנונימי היא למדה באוניברסיטה של החיים עם כמות כזו של שגיאות כתיב שמתחילות כבר בשם שלה היא לא למדה שום הנדסת בניין, סיפורי אלף לילה ולילה כל אחת כותבת פה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 14:31:22
מסכימה בכל מילה אנונימי ורוזמרין. חבל שכל דיון פה ברמה נמוכה ומביכה. 20 פעמים הן כתבו שזה לא קשור לכל מי שבוחרת לגדל ילדים עד גיל מסוים אלא למשפחות עניות מלכתחילה. רמת הבנת הנקרא של בולי עץ. אם לא הייתן מרגישות את כל מה שהיא כתבה לא הייתן קופצות להתגונן בשיניים. את הניוון אפשר לקרוא ברמה הנמוכה של השיח.
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-01 14:35:43
אוי תמר מביכה את בעצמך לפי מה שאת כותבת ניתן לראות איזה ״ רמה גבוהה את״ 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:35:48
צהרון זה עוד אלף שקלים 🤦🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:38:08
את צודקת אור אני שמחה מאוד שהבנת סוף סוף קלטת משהו 👏🏻👏🏻🥳🥳
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:41:37
תמשיכו.. אתן רק מחזקות את מה שכתבתי 🙌🏻🙌🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:43:51
הודיה אין טעם להתאמץ בכלל היא חייה בתוך בועה משל עצמה וחושבת שהיא יותר טובה ממישהי אחרת בגלל הדרך חיים שהיא בחרה לעצמה
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 14:44:32
אני מזיזה לך מאוד אם את כל כך להוטה לצאת עלי אם לא הייתי מזיזה לך לא היית עונה 😜
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:46:44
לפחות הבועה שלי טובה אני לא חיה מדמי כיס מבעלי ואז כותבת בפורטי פוסט אנונימי שהוא הכניס לי ביקש ואני לא יכולה לעזוב כי אין לי כסף ואני מסכנה
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:50:38
צודקת בכל מילה 🤭 אני זקנה אבל לפחות אני זקנה שיודעת להשתמש בסימני פיסוק, תלמדי ממני ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 14:59:08
אכזבת, התחלת לשעמם.. באסה, היה לי מצחיק
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 15:05:18
מותר לכל אחת להשמיע את דעתה, ומותר לכל אחת לעשות את מה שנראה לה לנכון בבית שלה. מותר לי לבקר אנשים שבוכים על מר גורלם בלי שהם עשו טיפת מאמץ כדי להוציא את עצמם משם. אני לא כופה את דעתי על אף אחת ולא אומרת לאף אחת בפנים שהיא טועה. אני חיה במדינה דמוקרטית, מותר לי להביע דעה וכן, גם לבקר אחרים בצורה נעימה.
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 15:07:58
כל פעם בפורטי אני מגלה בנות יותר ויותר מפגרות😂🤦🏽‍♀️ אני בבית מגדלת את הילד שלי בכיף ובאהבה! ובעלי מפרנס אותנו הוא מחוייב לי כמו שאני מחוייבת לו, אני דואגת לילד שלנו ונותנת לו מה שהוא צריך, ובעלי נותן לי ובלן שלי מה שאנחנו צריכים, במידה ואני צריכה בגדים נעלים חטיפים וכו אני מתקשרת אליו והוא קונה לי 🤷🏽‍♀️😇 גם שאנחנו רבים הוא לא יחסיר לי כמו שאני לא יחסיר לו כיף לי שבעלי מפרנס אותי ואני בבית עם הילד שלי מרגישה שזה הכי גברי שיכול להיות אני לא ילך וילמד כי אין לי עצבים לזה וזה הכי לא מעניין אותי 😅 תמיד עיניין אותי רק ילדים ואהבה בגלל זה עבדתי כל החיים שלי בגנים עד שילדתי את הבן שלי ברוך ה׳ אז את יכולה לשים את הילדים שלך בגן שהוא בן 4 חודשים והכי צריך אותך שיבכה וינדנדו אותו עד שירדם כי לא יודעים באמת מה הוא רוצה והעיקר שאת מגשימה את עצמך
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 15:10:16
אה וכן אני יוצאת מתי שאני רוצה לקניות למסעדות ולחברות עם הילד שלי או שהוא אצל אמא שלי או ביביסטר שאני סומכת עליה אז החיים שלי תותים💕
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 15:13:01
אמא לאליסף, יש לי 2 תארים, ועוד כמה תעודות, ונשארתי עם הבן שלי עד גיל שנה. אין לך יותר קיצוני מזה. אגב, הדיון מדבר על משפחות שקשה להן, שאין להן כסף לשלם למסגרות ובגלל זה האישה נמצאת בבית ולא יוצאת לעבוד. הדיון הוא לא על אנשים שעושים את זה מבחירה, שהחיים שלהם "תותים" ושהסידור הזה מתאים להם והם מאושרים.
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-01 15:17:51
רוזמרין דיברתי לתמר שכתבה שמי שלא עובדת חיה מדמי כיס
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 15:54:24
אמא לאליסף הבן שלי בן 8 חודשים ואני עדיין איתה בבית 🤪 למה? כי אני יכולה! יש לי תואר בהנדסה, עבודה מסודרת בהייטק, ותק שמאפשר לי לבחור כמה אני רוצה להאריך חופשת לידה. אני לא צריכה לרדת ברמת החיים אפילו לא בשקל בגלל שאני לא עובדת כרגע. אני לא הנושא המדובר בפוסט.. אני לא צריכה לבקש מבעלי שום דבר, אנחנו שווים, מנהלים משק בית משותף וחולקים חשבון משותף, אני יכולה לקנות מה שאני רוצה מתי שאני רוצה. תקראי שוב את הפוסט ותביני על מה כולנו מדברים. סתם לקפוץ בראש לא מוביל לשום מקום, תקראי מה האנונימית כתבה, תביני למה היא התכוונה ולאיזו אוכלוסיה ואז תנשמי, תביני שלא מדובר בכלללל האמהות שיושבות בבית ותמשיכי הלאה לתגובה הבאה שלך
0 תגובות
5 אהבו
2022-09-01 15:56:49
אור את ממש מרגשת אותי שאת עושה לי לייקים לתגובות שלי בפוסטים אחרים 😄
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 15:57:44
גם אני כמו רוזמרין, בעלת שני תארים ועובדת ומשתכרת אפילו יותר מבעלי, ונשארתי עד גיל כמעט שנה ועכשיו בבית שוב בחופשת לידה - כי יש לי את החסכונות להשקיע בילדים ולהישאר איתם עוד אישה שרק נתמכת על ידי הבעל כלכלית ונשארת בבית לא מרצון והילדים נשארים איתה לא מרצון, בעצם לא בוחרת בזה. וכן בעיניי זה משאיר הרבה נשים מאחור, והרבה משפחות עם קשיים כלכליים
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-01 15:58:32
תמר, זה שאני לא מסכימה איתך בכל מה שאת רושמת כאן לא אומרת שני לא יכולה להסכים איתך על דברים אחרים תתבגרי
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 16:04:53
זאת צודקת עכשיו כשאמרת לי אני בהחלט אתבגר
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 16:17:06
רוזמרין אני איתך! נחמד לראות פה קצת שפיות 🫣
0 תגובות
1 אהבו
2022-09-01 16:43:48
תמר לצחוק על נשים מוכות זה שיא של שפל שקשה לשבור
0 תגובות
4 אהבו
2022-09-01 17:22:44
רק אציין שלהשאר בבית עם הילד זה לא רק כלכלי אני אישית לא חושבת שאני צריכה להתמסכן בבית עכשיו 3 שנים ולשמוע כל היום לולי ולהחליף טיטולים כשאני יכולה להרגיש טוב עם עצמי ולהתקדם בחיים ייש נשים עם שאיפות ויש נשים שנחמד להן להשאר בפיגמה כל היום בהצלחה
0 תגובות
3 אהבו
2022-09-01 17:42:51
וואיייי תמר הרגת אותי 😂😂😂 הורסת!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-09-01 18:14:58
אני מבינה את הטענה שלכן אבל עדיין לא ניראלי היא באמת ראלית בואו ניתן סיטואציה מישהי עבדה לא חשוב במה בין עם זה בעבודה ״עלובה״ לבין ״השיג ענק״ נכנסה להריון עבדה ילדה חופשת לידה משם התפטרה לא חשוב מה הסיבות שלה יש כסף או אין מתכננת לאשאר עד גיל 3 ולהכניס לגן עיריה אולי בזמן הזה נכנסה לעוד הריון נשארה נגיד ככה 5-6 שנים בבית ניגמר ה5-6 שנים כולם במסגרת זולה חשוב לציין לא ניראלי שיש מישהי שלא תצא לעבוד/ללמוד גם עם יש לה מילון בבנק ובנוסף ובעלה מרוויח פצצה וגם עם ההפך הגמור אין להם שקל על התחת בסוף זה זמן קצוב לא חשוב הסיבה לא ניראלי שיש מישהי שכל החיים תשב בבית בין עם היא עשירה או ענייה
0 תגובות
2 אהבו
2022-09-01 21:26:59
אנונימית אפשר לראות היום ילד ללא אמצעים מאושר עם ארטיק קרח של שקל ואםשר לראות ילד עם פרצוף באסה עם גלידה של 15 שקל 10 שנים עבדתי בחנות, ראיתי ככ הרבה ילדים עם ההורים בהלוך ובחזור האושר של הילדים הוא ממש לא תלוי בכסף חיבוק, חום אהבה תצומת לב והרבה יחס שווה ערך להרבה מאוד כסף שמעת על זה? טוב המלבין שיניים לחברו מאשר משקהו חלב
0 תגובות
6 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

לפני הריון
2024-05-18 19:38:23
היי, עשיתי בדיקת ביוץ היום בסביבות השעה 12 וזו התוצאה, האם זה ביוץ? אם כן מתי מומלץ לקיים יחסי מין? שאלה מוזרה… זה נכון שצריך להרים את הרגליים למעלה או שזה סתם קלישאה?
6 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2024-01-07 23:20:31
מתי אפשר להרגיש את העובר זז ? אני מתה כבר להרגיש (שבוע 14+1) באלי כבר להרגיש שהוא זז בבקשההה תתנו לי טיפים או לפחות תגידו מתי
10 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-13 19:07:19
איזה בדיקות יש אחרי הסקירה מאוחרת?
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-23 08:27:39
מתי תינוק מפסיק לקום בלילה לאכול?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-30 20:08:55
הריון שני, שבוע 5 הגיוני שאין לי רגישות וכבדות בשדיים? זוכרת מההריון הראשון שהם היו נורא רגישים, גם הפטמות. זה לא מוזר? לא מניקה.
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-19 10:51:58
בנות מה עדיף לקנות עריסה כזאת שגודלת עם התינוק ונהיית מיטת תינוק בהמשך או לקנות עריסה בנפרד ומיטת תינוק בנפרד? ילד ראשון🫣 מציינת שהעריסה שבתמונה עולה מאוד יקר אבל לא יודעת מה יותר משתלם
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-03 09:56:59
אחיות עזרתכןןן איזה בושות . הריון תאומים שבוע 14 בימים האחרונים אני מתעטשת משתעלת צוחקת יוצא לי פיפי . קרה למישהי? איזה תחתונים אתן משתמשות?
11 תגובות
0 אהבו