הריון ולידה
2022-07-13 09:07:37
לא הבנתי!!! ניהיה קטע חדש בפורטי?? הבנו ש80% מהבנות פה דתיות, אבל מה יהיה עם ההתרסות למולנו החילוניות??? יש לכן אמונה שונה משלנו?? דעות שונות משלנו?? מדהים!!! למה אתן חייבות כל הזמן לזלזל בדעה שלנו?? להפוך אותנו ל״מוקצה״ *איש איש באמונתו יחייה!!!!* ותעשו בדק בית חמודות. דתיים/חרדים רואים פורנו (מסתירים) דתיים/חרדים מסתכלים על נשים חשופות (מסתירים) דתיים/חרדים חשופים ואינטרנט יפה מאוד (מסתירים) דתיים/חרדים מתעללים בנשים שלהן (ועוד איך מסתירים) דתיים/חרדים בוגדים בנשים שלהן (מסתירים) ועוד מיליון דברים! בידיוק כמו בכל חברה! דתיים/חילונים/יהודים/נוצרים/מוסלמים אז די להרגיש שאתם טובים יותר מכולם. כמובן לא כולן ויש פה דתיות מהממות ומכבדות (וגם את אלה שלא!)
99 תגובות
28 אהבו

תגובות

2022-07-13 09:10:57
מאמינה שכל אחת שתחיה את החיים שלה 👀 רק המשפט הוא צדיק, באמונתו יחיה
0 תגובות
9 אהבו
2022-07-13 09:12:42
את כל כך לא שווה תגובה כל כך לא!!! וטוב לדעת שבעלי בוגד בי איך הייתי עולה על זה לולא את?! ואגב, אין משפט כזה איש איש באמונתו יחיה, יש פסוק בתנ"ך "וצדיק באמונתו יחיה" , שזה אומר האמונה היחידה באלוקים מחייה אותנו
0 תגובות
39 אהבו
2022-07-13 09:14:06
חחחח היא לא שווה תגובה ובכל זאת הגבת
0 תגובות
7 אהבו
2022-07-13 09:14:43
חכו לי רגע אני הולכת להביא פופקורןןןןן 🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿
0 תגובות
36 אהבו
2022-07-13 09:15:01
1) למה הגבת אם אני לא שווה תגובה,? 2) כמו שאת רואה אני לא דתייה אז טעיתי במשפט 3) ציינתי שבעלך בוגד בך ספציפית? כמו שרשמתי בכל חברה יש מהכל. ואם מישהי מעלה פוסט על זה שחילונים מסתכלים ומפלרטטים עם אחרות ואתן מדיבות שזה ככה רק אצל החילונים אז המצב אצלכן בעייתי מאמי.
0 תגובות
13 אהבו
2022-07-13 09:16:42
מושי אני לגמרי מסכימה איתך זה באמת ממש מבאס וזה לרוב גם אותן בחורות... לא מבינה למה לא לכבד גם דרך אחרת משלהן🤷🏻‍♀️
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 09:17:01
תתרמו קצת מהבגרות שלכן
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 09:17:51
מעתיקה מה שרשמתי בפוסט השני שכולם רבו על העיניין
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:17:56
דתיות אהובות (גם החילוניות אהובות אבל כרגע פונה לדתיות) זה כואב הלב לקרא את הדברים שהם כותבות עלינו בעיקר כי אנחנו יודעות בבירור שהחיים שלנו טובים ובאמת טוב לנו (כי מי שלא טוב לו עוזב וזה ברור!) אנחנו חיות חיי משפחה אוהבים וחצי דת כיפיים אז למה שנבזבז אנרגיות בשכנוע אנשים שחושבים שאנחנו חיים בחושך ורע לנו?? אין לנו זמן לזה! יש לנו משפחה וחיים להמשיך בהם, ואותם במילא לא נוכל לשנות... בכול אופן אני גם מאוד מבינה אותם!! ראיתם איך מציגים אותנו בתקשורת בכול הזדמנות אפשרית? אנחנו באמת נראים עם נורא וחשוך ואנשים שאוהבים לחיות בקושי ולסבול בחיים... אז זה בסדר שהם חושבות ככה ! גם אני לא אוהבת לראות "אותנו" בתקשורת... הכול שחור ומלוכלך!!! רק אנחנו יודעות טוב אוד שהכול טוב והחיים צבעוניים ויפים! והזוגיות כמו שהכי טוב והשבתות כול כך משפחתיות והחיים עם הרבה פחות מסכים כול כך שלווים לנו ורגועים לנו איזה כיף לנו? נכון? בואו לא נכנס למעגל הזה של שכנוע אנשים שבחיים לא ישתכנעו שאנחנו בסדר🙏🏻 חבל זה נורא מתסכל... אוהבת את כולם❤️ כול ישראל אחים!!
0 תגובות
12 אהבו
2022-07-13 09:18:26
וחיי דת כיפיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:22:08
אני חושבת שכל הפוסט היה נראה אחרת אם לפני כל משפט היית מוסיפה את המילה ״גם״ כי למיטב הבנתי התכוונת להגיד שבכל חברה יש אנשים לא ישרים ושזה לא קשור לאמונה או לעדה. אבל מהפוסט שלך ייצא כאילו את מתכוונת שבהכרח כל הדתיים ככה, וזה נראה פחות טוב וסתם מעורר אנטגוניזם.
0 תגובות
20 אהבו
2022-07-13 09:23:03
אבישג את מלכה👑
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 09:24:36
עדן, התקשורת פחות מעניינת, בקושי צופה בטלויזיה. אם העתקת מהפוסט הקודם אז את יודעת בידיוק למה אני מתכוונת שאני אומרת שמזלזלים בתגובות שלנו. ואם את אומרת שמי שלא טוב לה עוזבת אז כנראה שאת מזרם ממש זורם ומותאם לקשיים.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:24:57
כותבת הפוסט את צודקת חלקית אבל הצורה איך שכתבת את הפוסט לא ממש נחמדה את כאילו באת להגיד דברים על החרדים/דתיים? ומה זה בדיוק נותן לך לא הבנתי? שפשוט באמת כל אחד יתעסק בחיים שלו, ובמה שעושה לו טוב ויכבד את השני, ולא חייב להשמיץ מישהו שקצת שונה ממך אהבה חינם זה בחינם אז פזרו!!!⁦❤️⁩
0 תגובות
9 אהבו
2022-07-13 09:27:20
בכל תגובה שנייה להשמיץ חילוניים זה בסדר? לרשום שאנחנו זונות כי אנחנו לובשות ביקיני לרשום שרק אצלנו הבעלים בוגדים לרשום לנשים שהן לא אוהבות את עצמן כי שמו ביקיני. איפה הדברים האלה שונים?
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 09:28:24
מאיפה הפוסט הזה בא? מה קרה שפספסתי?😳
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:28:56
ואו אוקיי אז אולי ככה את מרגישה אני דתייה ואני מרגישה בידיוק כמוך רק מהצד ההפוך ! תמיד מרגישה ששופטים אותי בגלל הליבוש בחנויות מתיחסים אלי אחרת בזלזול תמיד אני שומעת הדתיים האלה והאלה ואני לא מוציאה מילה על זה .. בכל מגזר דת בכל מדינה עיר לא משנה תמיד הייה שפיטות כמו שאתם קוראים לנו הדתיים האלה ככה וככה וככה אז יש דתיים שרואים אותכם באותו המצב .. אני אישית לא מתיחסת לכל הרעשי רקע שכל אחד יחייה איך שבא לו וטוב לו .. הרי חיים שלך לא? את בוחרת תמיד יהיה אלה ששופטים גם חילונים שופטים חילונים ודתיים דתיים . אבל די אני חושבת שזה ממש לא מתאים להגדיר אותנו .. סליחה באמת זה נגיד מעצבן אנחנו גם בני אדם יש לנו אותן רצונות אותן חיים הכל מהכל אנחנו בני אדם כמוכם ולא שונים!!!!!!! תבני תפנימי זה שדתי רואה דברים ונכשל זה זכותו זה קורה לכל אדם מה בגלל שהוא דתי אז אסור לו להיכשל? וליפול לפעמים? מזה הסטיגמה המכוערת הזאת עלינו? את מכירה אותי בכלל ישבת איתי צחקת איתי שככה את ישר מגדירה אותי ? לא נכון? אז די תשחררו הדתיים היום הרבה יותר פתוחים ומקבלים והיום זה אחד ל שדתיים מדברים לא יפה על חילונים …
0 תגובות
17 אהבו
2022-07-13 09:29:52
לולי תמיד את מגיבה ועוזרת בכל הפוסטין ועד שיש אקשן את מפספסת 🤯🤭
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:30:15
אני אישית לא אמרתי דבר כזה ובחיים לא אגיד מושי ואין מה לעשות צריך להבין שיש אנשים שכנראה לא יודעים איך לדבר וזה ממש לא מכובד מי שאומרת דבר כזה בתור דתייה כי היא עושה בדיוק ההפך מרחיקה עוד יותר ועושה פילוג בעם ישראל.. אם את כ"כ בשלך ולא מזיז לי מה שאומרים אז למה להתייחס ביכלל? את יודעת כמה אותנו שופטים? אני כרגע מחפשת עבודה אני רק נכנסת למקום עבודה רואים שאני דתייה ועם כיסוי ראש אפילו לא מסתכלים לכיווני ישר אומרים לי ביי ביי
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:30:30
לולית, לחלוטין הכוונה הייתה שיש הכל בכל זרם/דת וכו׳ כל אחת מוזמנת לקחת את זה למקום שנוח לה. לא באמת מפריע לי. מפריע לי שכל אחת שהביעה את דעתה על האונלי פאנס, על פלירטוטים ובגידות ועל ביקיני. הפכו אותה למה שהיא לא. וברובן היו אלה בנות דתיות (גם לא דתיות) זונה, חסרת אהבה עצמית, חסרת ביטחון, בעל שמעדיף שאחרים יסתכלו על אישתו וכו׳
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:31:32
אז מוניקה תגלי לי מה היה 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:31:44
מה זה לא שווה תגובה אני דתייה ומבינה אותה לגמרי!! והיא לא אמרה שכל הדתיים בוגדים ומתעללים רק אמרה להפסיק להסתכל על החילוניים כאילו הם משהו חריג שונה וכל הבעיות שם למה בכל מקום בכל עדה בכל דת יש אנשים טובים וכאלו שפחות אז זה לא שדתיים יותר טובים וכן זה מתסכל שיש דתיים שמרגישים עליונות
0 תגובות
8 אהבו
2022-07-13 09:32:23
מושי מי אמר שאת זונה? ומי אמר שרק אצלכם בוגדים? חחחח די אתן חיות קצת בסרט שהדתיים חושבים ככה בכל בית זה יכול לקרות!!!! לא משנה דתי חילוני איזה שטויות נו באמת.. תלבשי איך שבאלך תעשי מה שאת רוצה אף אחד לא מתערב לכם בחיים ויש הבדל בין החרדים האלה שצועקים שיקצה לבין דתיים וחרדים רגלים תדעו להפריד כבר …..
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 09:33:35
כמה כואב שבין יהודיים ככה מזלזלים אחד בשני בגלל לבוש או דעות .. עליתי לארץ מצרפת חוויתי שם את המושג האמיתי של אנטישמיות ויכולה להגיד דבר אחד לא משנה דתי חילוני או חרידי העיקר האמונה שיש לך בלב כל אחד והניסיונות שלו וכל אחד בדרך שלו . כל מצווה כנגד עצמה דיי להכניס לראש של אנשים שזה או כל התורה או כלום . דיי לשפוט בנות שאם חצי כיסוי או עם מלא או בכלל בלי , מי אומר שהיא טובה מהשניה או השלישית ? כמו שכתבו למעלה צדיק באמונתו יחיה וצדיק מתחיל מבפנים לא מבחוץ ✨ אני מתלבשת צנוע , מתפללת , אבל יוצאת לחוף ים או לברים גם עם פאה או כיסוי וזה זכותי וזה לא אומר עליי שאני דתיה ביום ושרלילה בלילה זה רק אומר שאני בדרך שלי באמונות שלי ובניסיונות שלי כלפי הדור הזה. תפרגנו אחד לשני על תשפטו כמה זה כואב לראות את זה ..
0 תגובות
10 אהבו
2022-07-13 09:34:17
לא ראיתי שהיו פה התרסות
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:35:03
חחח אותו דבר ממקודם גם לי יש ים דברים לומר אבל מה העיניין???? לריב???? 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:40:32
מי מסתכל על חילונים כעל משהו חריג?? אני משתדלת באמת לאהוב את כל עם ישראל אם יש לי בעיה עם דבר מסויים אני לא מסמנת את הבן אדם! אבל לבקר מעשים כן מותר! בסוף נגיע לאבדון אם ניתן לגיטימציה לכל דבר. אני בעצמי כל המשפחה המורחבת שלי חילוניים וחלק מהם גם עם דעות מזעזעות, לבוש חשוף בהגזמה, או אוכלים שרימפסים וכדומה והם עדיין משפחה ואני מכבדת ונפגשת איתם ומאד אוהבת אותם, אבל לא מסכימה עם הדרך שלהם! כנ"ל לגבי כל עם ישראל, אם אני לא בעד דרך של מישהו חילוני/חרדי/ דתי או וואטאבר זה לא אומר שאני נגדו וגם בפוסטים המדוברים לא היו תגובות נגד האנשים עצמם אלא נגד המעשים שלהם. מי שמעודדת אונליפאנס במסווה של "הערכה ובטחון עצמי אישי" אז היא ממש טועה! זה הורס את כל החברה! ודווקא זה דברים שפחות בחברה החרדית, אולי אפילו בכלל לא כי מי שמתעסק בדברים כאלה לא נקרא חרדי ולא משנה כמה ארוך הזקן שלו(ככה שהטיעון שגם אצל החרדים יש כך וכך לא רלוונטי כי זה לא בעיה לשים תחפושת) מי שיידפק מזה בעיקר זה החברות שמתירות את זה תגידו שזה מפחיד אותי? ממש לא, לבעלי אין גישה ב"ה לדברים האלה, הפלאפון שלו חסום לגמרי ע"י חסימה שהוא ביקש שאעשה ככה שאין לי מה לדאוג,מי שכן אמור לדאוג זה כמו שאמרתי מי שתומך בזה , כמובן עד שזה יגיע לפתחו
0 תגובות
18 אהבו
2022-07-13 09:42:09
אבישג חיים את לא חייבת הסברים לאף אחד הכל בסדר
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:44:49
זה מתיש שכותבים דברים שלא היו. אז היא כותבת שתקפו את החילוניות רק בגלל הדעה שלהן, וההיא רושמת שמסתכלים על חילונים כעל משהו חריג ואז כולן חושבות שככה באמת נכתב ונאמר, ולא! הזלזול באותם פוסטים היה כלפי הדת והיהדות ולא הפסיקו להגדיר את הדתיות חשוכות רק כי הן נגד שאישה נשואה תפתח עמוד מעריצים ותעלה סרטונים מזוויעים בעירום לעיני שבורים שמוכנים לשלם על הגועל הזה
0 תגובות
12 אהבו
2022-07-13 09:46:41
לא הבנתייי.. כמו שכתבת בכל מקום יש מהכל- כמובן.אבל זכותנו לומר שיש מגזרים שבהם הדברים יותר פתוחים ופרוצים ומטבע הדברים יוצרים גם אחוזים יותר גבוהים של "נפילות"..האמת שזה פוסט לא הכי בוגר,כי הוא מאוד מכליל.וכן, גם התגובות של הבנות הדתיות פה לפעמים מכלילות את החברה החילונית. החובה להיות בן אדם מוטלת על כולנו 🙏
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:47:30
ואני ממש מסכימה עם אבישג מותר לנו שלא להסכים עם דברים שסותרים את אורח החיים שלנו.מעניין מה היה קורה אם היו מגיבות פה בנות ערביות, שיא ההכלה היתה
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:47:54
באמת אבישג? לא רשמו בפוסט על התמונות באינסטגרם שמי שלובשת חשוף היא זונה? תחזרי לפוסט ותבדקי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:47:54
אבישג את פשוט מדברת עובדות!! מסכימה בכול מילה!
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:48:09
אבישג כל אחד יחייה איך שבא לו וטוב לו אם את מאמינה גדולה אז את יודעת שיש בורא בשמיים שרואה הכל הם לא צריכים שנגיד להם מה נכון לעשות ומה לא… שכל אחד יחייה באמונה שלו ובדרך שלו יש המון שצריכים להיות במקום חשוך כדי לחזור לאבא בשמיים .. אני הייתי דתייה יצאתי משאלה והיום אני אוהבת את הדת פי 10 מאשר שהייתי דתייה מבית דתי כי ראיתי מה הולך בחוץ.. יש לי המון המון חברות חילוניות ואף הערה אני לא נותנת להם אם זה צניעות אם זה אוכל לא כשר ועוד מליון דברים זה חיים שלהם בחירה שלהם .. זה שלא מתאים לי שככה הם מתנהגות זה בעיה שלי .. אז אני שומרת אותה לעצמי בקיצור מה שיש לי להגיד כולם בני אדם אהובים על ה׳ אני אין לי שנאה לאף אחד מקבלת את כולם הייתי מצפה מימכם קצת ליותר אהבה כלפינו שתראו שאנחנו לא אלה שאתם חושבים .. אותי שפטו בגלל המטפחת והצניעות וברגע שישבו ודיברו איתי הבינו כמה אני חמודה ומצחיקה 😌 אז די לשפווט ♥️
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:49:07
מושי אני לא יודעת מה כתבו אחרות אני כתבתי בפוסט עח האינסטגרם שבעיני זה לא מכבד את עצמה כשאישה מצטלמת עם כל החזה והפיטמות בחוץ והתחת..וזאת דעתי,והיא לגיטימית ומתקבלת בדיוק כמו דעתך
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:49:59
גם אני רשמתי שיש הבדל בין תמונה בביקיני כי באלי ואני אוהבת את עצמי לתמונה עם התחת בחוץ! לא רשמתי שמישהי זונה!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:52:36
אני בחורה מסורתית וגם בעני זה מגעיל לעלות תמונה בבגד ים לרשתות יש משפט שאומר בת ישראל יופיך נמדד בצניעותך תאמיני לי שם דבר טוב לא יצא מזה שבחורה מעלה תמונה בבגד ים זה צא יעשה אותה נחשקת יותר וגם אם כן בדיוק לשתי דקות גבר אמיתי לא היה רוצה שאישתו תעלה תמונות בבקיני לרשת
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:53:15
חייבת להבין משהו, 80% מהדתיות (לפי הסטטיסטיקה שלך כן?) רשמו שאותה אחת זונה? לאאאא!!!! אנחנו רגילות כבר להכללות...זה נהיה מתיש!
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-13 09:53:58
אין לי בעיה עם דתיים, יש לי בעיה עם אלה בניהם שהופכים את החילונים להרבה דברים לא נכונים. כל המשפחה של אבא שלי דתיים, אבל הם מכבדים ואני מכבדת. ולא שמעתי מילה מדודים שלי על זה שאני עם מכנס קצר. והם לא שמעו ממני מילה על זה שהבני דודים שלי שונים מאיתנו. אנחנו מצליחים לגשר על זה יפה מאוד. ושוב. נכתבו פה בפוסטים דברים מאוד לא מכבדים, מזלזים, ומעליבים למול החברה החילונית. לא ציינתי שם של אף אחת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:55:02
אוווי ת.ס תרדי עוד למטה. איפה הכללתי? איפה רשמתי שכולכן!!!! כאלה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:56:26
פה...
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 09:56:32
שוש, ואם אותה בחורה מרגישה נחשקת/מעולה עם עצמה/ ביטחון מטורף לא רק לשתי דק? את לא מכירה אותה. את לא תעלי תמונה כזאת כי בזה את מאמינה והיא תעלה כי זה מה שעושה לה טוב.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:57:13
עדן, ועוד מיליון דברים כמו שבכל חברה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:58:55
מושי לדעתי הפוסט שלך נכתב לא בצורה שהתכוונת כי מה שעשית זה בדיוק מה שהתקוממת עליו...הזלזול שטענת שהיה בפוסט הקודם זה בדיוק הזלזול שיש בפוסט שלך כלפי דתיים. לדעתי לא התכוונת לזה פשוט כעסת על אותה אחת שרשמה זונה ופשוט התפוצצת על הנשים הלא נכונות.. לא מסכימה עם זלזול בשום אדם שתהיה אמונתו אשר תהיה!!! שיהיה גוי, דתי, חילוני, חרדי ואתאיסט זה כל כך לא מזיז לי כי אני רואה אנשים ולא מקטלגת לפי דת,גזע ומין והגיע הזמן שאני לא אהיה היחידה שעושה את זה❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 10:03:48
ואני אגיד- אין לי בעיה עם חילוניים,יש לי בעיה עם אלה בניהם שהופכים את הדתיים להרבה דברים לא נכונים. רשמת שהדתיים עושים ככה וככה ומסתירים...מאיפה לך?בגלל קומץ קטן שגילו שההוא אנס וההוא בגד אז זהו?כולם עושים דברים כאלה ומסתירים?! אז בואי נסכם ככה-שכמו שבחברה החילונית יש יוצא מהכלל גם בחברה החרדית יש יוצא מהכלל. אבל את לא יכולה להתכחש לעובדה שבחברה החילונית יש יותר גירושים/אלימות/אנסים וכו' ואת יודעת אתזה.לא באה "להיכנס" בך אבל רק להאיר את עינייך זה מוכח מדעית ומחקרית. וכמובן שאני לא אבוא אלייך עם הסטטיסטיקות האלה ואגיד לך שאת כך וכך כי האחוז בחברה החילונית בדברים האלה יותר גבוה. פשוט לקבל את השני איך שהוא,ולהבין ש"אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו". בנאדם שגדל והתחנך בסביבה סגורה את חושבת שיהיה לו קל פתאום להיחשף לעולם הגדול ולעמוד בכל הפיתויים?!לא,נכון?אז מתפקידנו לא לשפוט אלא להבין מה עומד מאחורי.... בתור אחת דתייה שנפגעה מינית בתוך המשפחה אני מבינה מאיפה זה בא...ואני יודעת שגם בחברה החילונית זה קורה(כי תכלס להם אין שום גדרות והם חשופים להכל)לכן אני לא שופטת אף בנאדם.לא חילוני ולא חרדי. לקבל כל אדם באשר הוא זה הכל❤️
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 10:06:23
בקיצור, יש פה הרמוניה מאד יפה בדרך כלל בין חילוניות לדתיות וחבל להרוס את זה❤️ כולן אהובות❤️
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 10:06:31
דבר אחד יש לי להוסיף לכן כל אחד טוב לו במקום שלו ומי שלא שיזוז ממנו!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:13:12
כולנו אחיות אוהבת את כולן🥰❤😘😘😘
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-13 10:18:12
מושי שתעשה מה שהיא רוצה בי״א מוריד לעצמה בדיוק שתי דקות אחרי ואם את חובת שלא את חיה בסרט ביננו דם חילונים מחפשים בדיוק מה שמחפש הבחור הדתי/חרדי.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 10:19:49
מזתומרת? אני אמרתי שבחור חילוני טוב יותר או לא עושה דברים? לא ולא. כולם עושים הכל, לא חשבתי לרגע שמישהו לא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:24:35
לא הבנת אבל בסדר הכל טוב…
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:28:01
אז את מוזמנת להסביר. מה שהבנתי ״ואם את חושבת שלא, את חיה בסרט. בנינו גם חילונים מחפשים בידיוק מה שמחפש הבחור הדתי/חילוני.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:39:48
בקיצור אחיותייי- אם היינו נפגשות ברחוב ואחת מאיתנו היתה צריכה עזרה, כולנו היינו מושיטות יד, כי בסוף- אנחנו בנות לאותו עם וכולנו היינו בהר סיני (טוב, טוב..לא כולן מאמינות בזה..אני יודעתת 😆) בואו נהיה טובות, הכל שטויות ❤
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 11:32:39
לא ממש לא התכוונתי שגם הגבר החילוני מחפש את האישה השמורה והטובה בדיוק כמו הגבר החרדי/דתי ואני לא אוסיף במילים…🤐
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 11:52:19
הפוסט שלך קצת מכליל ואני מבינה את כוונתך יש כאן בנות מכל קשת האמונה וראיתי לא פעם בנות שרושמות פוסטים כמו ״מזל ששבת כי כשתצא שבת הדתיות הפרימיטיביות יעופו עלינו בתגובות״ וזה חורה לי לשני הצדדים. כל אחת צריכה לכבד את האחרת ואני לא חושבת שמקומנו פה לשפוט או לבקר מישהי בגין האמונה שלה והשקפת עולמה. בכל מגזר ומקום יש אנשים שמתנהגים בצורה לא נאותה ולדעתי איך שהצגת את הפוסט מעורר אנטגוניזם במקום לקרב לבבות ואם יש פה כמה בודדות שחוזרות על עצמן עם תגובות לא נעימות אפשר תמיד להגיב בחזרה❤️ אהבת חינם
0 תגובות
7 אהבו
2022-07-13 11:54:33
הורמונליות 🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 11:54:36
ואגב יצא לי להיתקל בתגובות שמזלזלות יותר בדתיות מאשר ההפך… זה מה שיצא לי לראות באופן אישי. מקווה לא להיתקל בזה יותר וגם לא דתיות שמטיפות הפוך
0 תגובות
6 אהבו
2022-07-13 12:57:21
למה את חושבת שכולם רואים פורנו או בוגדים?? מאיפה זה נכנס לך לראש? בזכותם העולם עומד וקיים!! בזכות התורה בזכות אלה שיושבים ולומדים ומקיימים מצוות. מי את שתגידי עליהם בוגדים?? בזכותם את חיה!! ברור לי שהתקשורת מסיתה את כולם נגד החרדים וזה גם אחת הסיבות שאת ככה מדברת. אבל מכאן ועד להכליל את כולם?? איפה הגענו?? פשוט בושה
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 13:08:23
בזכותם אני חייה? דרך ארץ קדמה לתורה. מכירה? אני בטוחה שיש אחלה דתיים ובטוחה שיש גם כאלה שלא. אבל לא, לא בזכות זה שהם לומדים תודה אני חייה. אני בטוחה שאם יש מישהו שלומד תורה אבל אונס/מרביץ/מקלל/מתעלל/בוגד אז הלימוד תורה שלו פחות נחשב.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 13:12:31
מושי ממש לא כולם כאלה את שוב פעם מכלילה...
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 13:13:28
עזבו היא באמת מדברת ושמים לב שכול התקשורת יוצאת לה מהפה בדיוק מה שמאכילים את כלל החילונים וכל מי שציפה בזה!!!!
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-13 13:14:56
תראו טוב! בטוחה שאם יש מישהו! ולא מי שלומד הוא,…
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 13:17:09
אני רק אגיד משהו אחד (כנראה שזה יהיה ארוך אבל תהיה פואנטה אחת). יש סטיגמות על שני הצדדים, אגב ממש עצוב לי לומר שני הצדדים כאילו אנחנו במלחמה, הסטיגמות והסיפורים נובעים מהיכרות מועטה ומסיפורים קיצוניים, משני הצדדים. יש הכל מהכל בכל מקום. שופטים את כולנו, כדתיות כחילוניות כנשים כגברים. אני עצמי כנראה שופטת הגבה פעמים ולא שמה לב אפילו וצריכה להשתפר בזה. אם כל אחת ואחת מהנשים הבאמצ אמיצות וחזקות פה בתגובות תעצור שניה, תנשום ותנסה להקשיב למה שמנסים לומר ולא לצעוק את הדעה שלה הכל יראה טוב יותר. בנות, אין כאן מלחמה, תניחו את כלי הנשק. כמו שאומרים, במלחמה יודעים איך היא מתחילה ולא יודעים איך היא נגמרת ואין בה מנצחים. הרי זה ברור שעוד כמה שעות ייגמר השרשור הזה, כמו עוד רבים כאן, ונמשיך עם החיים שלנו הלאה וכל מילות הסרק האלה שאנחנו נותנות לאגו שלנו לדבר במקומינו סתם ננעצות בנשים שגם הן נותנות לאגו לדבר בשמן. לא חבל? בשביל מה? הרי לילדים תמיד אנינו אומרות לקבל את השונה ואת האחר, מנסות לחמד אותם הכלה ואהבה... אז בדיוק בזה אנחנו נמדדות, בהלכה למעשה של החינוך שלנו. תעצרו שניה, ממש שניה, ותנסו להבין ותנסו למחוק מילים קשות מהתגובות. מותר להגיד הכל, יחד עם זה לכל מילה יש זמן ומקום. לא משנה באיזה "צד" את.
0 תגובות
7 אהבו
2022-07-13 13:17:48
איפה ראית שכל הפוסט אני אומרת שדתיים אנסים? בתגובה האחרונה שלא קראת כמו שצריך? שהחלטת שאמרתי על כל הדתיים?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 13:35:43
מושי באמת שואלת לא בקטע רע, איזה פוסט היה כאן שהבנת שדתיים יותר טובים?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 13:39:44
סיוון תגובה לעניין!. צודקת בהחלט. הרי כל אחת ממילא תחיה את החיים שלה, וכל אחת גדלה איך שגדלה ויודעת מה טוב יותר איפה שהיא נמצאת... אנחנו בתור דתיים לא מכירים את התוכן החילוני (אלא אם כן יש בנינו חוזרות בתשובה ו) החילונים לא באמת מכירים את התוכן הדתי חרדי (אלא אם כן יש בנינו חוזרות בשאלה). בכל אופן מה שאני מנסה לומר דיי דיי די לשנאת חינם הזאת, אנחנו ב"ה במקום שלנו, לפחות אצלי בבית, יודעת שאנחנו מנסים להיות אנשים טובים קודם כל עם ערכים ודרך ארץ, כי לפני דת ותורה יש התנהגות בין אדם לחברו. בואו ניקח את עצמינו ונפסיק לנסות לרדת על כל הזרמים למיניהם ונבין שכל זרם במקומו מונח וכל אחת חיה את חייה כי היא יודעת ששם הכי טוב לה לחיות וכך התרגלה. לא יעזור לנו לריב אחת עם השניה פה, לא ישפיע על אף אחת חוץ מהריוניות או נשים אחרי לידה שההורמונים שלהן גם ככה בשמיים ויכולות להיפגע. דיי לשנאת חינם! דייי! אגב, אני מכלילה פה את עצמי, כי לפעמים אני גם אוהבת להכנס לדיונים וויכוחים מהסגנון הזה והחלטתי שזה באמת לא המקום ובוודאי שלא הדרך. אז חבל לנו לפגוע אחת בשנייה, לריב על דברים שלעולם לא יזיזו איתנו מהמקום שלנו וכמובן מבזבזים את היומיום שלנו על שטויות.
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 13:41:03
אני מסכימה איתך שיש גם את החרא הזה בדתיים אבל לא צריך להרים פוסט ומי שחושב שעור מעל כולם כנראה לא שווה כלום קצת צניעות לא תזיק ומה שאת כרגע מעלה מזעזע לכשלעצמו את יוצרת פה ריבים מזעזעים וזה ממש דוחה ותת רמה בכל מקום יש חרא נשמה אבל זה לא אומר שאני יעלה פוסט על דת מסוימת כי באלי להגיד עליהם
0 תגובות
8 אהבו
2022-07-13 13:41:19
ואגב, אני בטוחה שכאשר יש כאלה שרוצים להתקרב ולשמוע על הדת מתוך התעניינות והתחזקות, תגובות מהסוג הזה הנראה כאן רק מרחיקות.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 13:58:36
מכל מה שכתבת את צודקת בדבר אחד אין שום היגיון בכל הוויכוחים שניהיו לאחרונה בפורטי בין דתיים חילונים כיזנ שני זרמים כל כך שונים ואף אחד מילא לא יצליח לשכנע את השני אז חבל על הזמן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 14:08:00
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 14:41:29
ויכוח מיותר מליון פרצופים מליון דעות שונות!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 14:44:37
כל אחד ודעותיה מי שכתבה את הפוסט כנראה לא שלמה עם העולם הדתי ובגלל זה היא כותבת את זה מהתמודדות אישית, הרגשותיה שהעולם הדתי אולי יותר מתנשא וכולי, זאת נקודת המבט שלה, לא מסכימה עם הדרך/הצורה שהדברים נכתבו.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 15:06:18
כמה עצבים מיותרים
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 15:14:50
חחחח אחלה דרך מצאת לך להעביר את השיעמום
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 15:41:40
ככה זה שלבנדם לא שלם עם עצמו אז ישלו טענות על האחר.....
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 15:42:21
אני חושבת שאם היא היתה מעלה תפוסט ואפחת לא היתה מגיבה זה היה מגניב....חבל היא קיבלה בול את מה שהיא רצתה
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 15:56:28
לא הבנתי איפה הקשר בלא שלמה עם עצמי 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 15:57:55
גדלתי ממש בשכונה שצמודה לישיבה דתית אז כן. את חושבת שהבחורים מהישיבה לא חיפשו כל היום בנות? *כמובן שלא כולם!!!!! אי אפשר להגיד שבכלל לא קורה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 15:59:25
אולי נסגור את הנושא?! חרשנו עליו מכל הכיוונים, הרגנו אותו והחיינו שוב.חלאס! הבנו שלא הבנו וזה הכל! זה פשוט לא יגמר לעולם כי כל אחת באה מרקע שונה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 16:00:51
הכותרת פה צריכה להיות "ההורמונים והשלכותיהם"🤣
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-13 16:01:20
מושי נגיד ואת צודקת, מה מפריע לך? תתעסקי בעצמך....אם את ככ שלמה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:01:55
וסתם אשמח להסבר מזה הפוסט הזה, כתוצאה מאיזה פוסט החלטת לרשום תזה??
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:13:13
עדי זה מכמה פוסטים של דתיות שהעלו פה נגד חילוניות.. אני מבינה את הכעס, גם אותי זה מכעיס.... אבל צריך להתעלות מעל זה ולא להוגיח את הטענות של ההזויות האלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:17:10
אהה אז סורי אני הכי דתיה אבל וואלה אם זה כתגובה לכזה דבר אז אין לי טענות....נכון שמיותר לענות לבנות כאלה אבל אם היא בחרה חהגיב זה שלה....
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:17:27
להגיב
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:21:11
חחח עזבי אני לא בענינים.....
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:21:47
העיפות של הריון אני כל יום קוראת 2 פוסטים במיטה וכבר נרדמת עם רוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 16:54:53
נו ומה קרה שם בהמשך? לא זוועת עולם? יעל את בעצמך אמרת למישהי שהיא מגזימה ולא עושה הפרדה... פשוט אי אפשר היה לדבר איתן.. בכל מקרה שמחה שיש לי פחות התראות ופחות חומר קריאה... גמרתן את רבי
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 17:05:05
אני דתיה/ חרדית לייט לייט הדבר היחיד שנכון שייש קטע כזה של התנשאות בחברה החרדית שחושבת שהם יותר טובים ״מהחילונים״ ועוד דבר חלילה לא להכליל כי זה באמת לא נכון אבל זו המציאות הכל מצוי גם אצל חלק מסויים בחרדים באותה מידה שייש בכל החברות באוכלוסיה וכל הקטע הזה שרשמו המציאות שאצל ״החילונים״ אחוזי גירושין גבוהים יותר זו התנשאות ובולשיט כי יש גם מושג של לטאטא אצל חרדים אבל לא צריך לתת לזה מקום באיזו חברה יש יותר בגידות, גירושין - מזעזע .. הדבר הכי חשוב דרך ארץ קדמה לתורה ואהבת לרעך כמוך זה מתפספס אצל לא מעט פה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 17:07:44
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
0 תגובות
5 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

קניות
2024-05-23 12:03:01
כל צלחת 5 שקל לוד
0 תגובות
1 אהבו
אמהות
2024-01-24 14:30:48
היי הבן שלי בן שלוש וקצת מדבר אבל לא ברור התורים לקלינאית ארוכים ברמות אני ככל הנראה אפנה לפרטי בלית ברירה חייבת שיעזרו לו . אני ממש לחוצה יש מישהי שהילד שלה דיבר ברור רק מעל גיל שלוש ? ממש לחוצה מ...
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-10-23 20:20:15
בנות שאלה קצת מוזרה אני ובעךי מחפשים שם קוד לעובר עכשיוו ולא עולים לנו רעיונות 😂 תעזרו לי כאןן
32 תגובות
0 אהבו
אמהות
2023-03-04 19:01:19
אני חייבת עצה. יש לי שני קטנטנים שאני אוהבת מאוד (מיותר לציין) אך בסוף היום בשבת אחרי שכל היום איתם והם אמא אמא ואז הילד מתחיל לבכות והילדה ורעש ובאמצע כל זה אני מתחילה לאבד את זה!!! מה עושים שהסבל...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-30 18:55:16
יכול להיות ירידת מים באמצע סקס?
9 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-08-22 05:32:30
אמורה לטבול מחר ושכחתי לקחת גלולה אתמול בערב..איך שקמתי הבוקר שתיתי מהר את הגלולה . יש סיכוי שלא יהיה דימום? או שבטוח יופיע דימום ?..
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-06-02 20:34:04
למישהי היה כאבים באיזור העצמות למטה בין בצדדים של הפוט והטוסיק בעצמות ברמה שקשה ללכת זה אומר שאני מתרחבת ? אני שבוע 21
8 תגובות
1 אהבו