הריון ולידה
2022-07-04 20:05:06
חיסון שעלת צריכה עזרה! אני שבוע 28 והגיע הזמן לעשות חיסון שעלת. אמא של בעלי טוענת שזה החיסון שגרם לאחותו של בעלי לחלות באוטיזם. אין הוכחה ממשית לכך שזו הסיבה, אך מצד שני, מה אם זה באמת נכון? מה עושים ואיך אפשר לקבל החלטה כזו 😓 מי שמצביעה שתגיב גם למה בבקשה
126 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-07-04 20:07:57
ואלה אני גם לא יודעת אם לעשות בסוף הכל משמיים אבל השמח להמלצות
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 20:08:41
זה חיסון בשביל התינוק ולא באמת בשבילך, להעביר לו נוגדנים שמעתי על מקרים של שעלת אצל תינוקות וזה מפחיד.. העדפתי להתחסן
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-04 20:10:19
לא לוקחת אחריות על החיסון זה יכול לעבוד לשני הצדדים. אני אישית לא לקחתי כי יש לי בעיה קטנה עם חיסונים(רפואית) והרופאה אמרה שזה לא ביג דיל לא לעשות כי אני אלד בקיץ והשכלת לא ממש פורחת בזמן הזה. השיקולים שלה היו התאריך המשוער שלי..אם הייתי יולדת בחורף כנראה שהייתי עושה כי מפחיד קצת לקחת את הסיכון.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 20:14:26
אחותי והבן שלי היה חולים בשעלת מחלה שאני לא מאחלת לאף אחד ברור להתחסן
0 תגובות
6 אהבו
2022-07-04 20:15:42
משהו מתבשל פה האם עשית את החיסון הזה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 20:22:32
קיבלתי בהיריון הראשון ויש לי תינוקת מהממת ולפני 3 שבועות קיבלתי עוד פעם כי אני בהיריון שני לא שמעתי על דבר כזה ...
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-04 20:33:21
עשיתי הוא נדבק כשהיה בן שנתיים ועשר בדיוק כשהיה צריך להכנס לגן עירייה שבוע אחרי היה חולה והיה קשה מאוד שיעול שהוביל להקאות בלי סוף לא רוצה לחשוב מה זה לעבור את זה עם תינוק קטן
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 20:33:29
בחייאת, תקראו מחקרים. לא נמצא שום קשר בין חיסונים לאוטיזם.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-04 20:35:07
d תאמיני לי שקראתי... חפרתי הרבה על הנושא... אבל שמעתי את הגרסה של אם בעלי וגרסאות נוספות ממקור ראשון שתומכות בטענה הזו.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-04 20:36:02
"אני"- תוכלי להרחיב?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 20:47:13
שטויוותתתתתתתתתת אמלה אוטיזם לא נגרם מחיסונים זה בכלל לא קשור! תקראי מחקרים תקשיבי לדברים אמיתיים ךא לשטויות המצאות וקונספירציות!!! בניגוד לזה תינוק שנדבק בשעלת זה מצב שקיים! ואם אפשר להמנע מזה בעזרת חיסון פשוט אז לא חושבים פעמיים בהצלחה!!!
0 תגובות
6 אהבו
2022-07-04 20:48:21
אני אין שום מחקרים יש מאמר אחד של רופא אחד שאפילו לא הביא נתונים מעשיים! מדובר על שטויות וחבל להאמין לזה ולסכן את החיים של הילד
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-04 20:56:13
אחיות של בעלי אף אחת לא עשתה וברוך ה׳ כול הילדים בסדר אז לא יודעת מה להגיד
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-04 21:03:27
דודה שלי לא עשתה עם הגדולה ועשתה עם הקטנה, היא והגדולה נדבקו והיה להן מזעזע והקטנה לא ויש את אנה קוגן באינסטגרם אם יש לך בבקשה תעקבי אחריה ותראי שזה חיסון בטוח מבוסס מחקרית 🫶🏻
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-04 21:05:47
ואי אלוהיםם לא יכולה להבין את הדילמה🤦🏼‍♀️ תפתחו יוטיוב ותראו תינוקות שנולדו עם שעלת, זה מזעזע!!!!!
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-04 21:06:46
יש כלכך הרבה חוסר וודאות לגבי אוטיזם, החיסון הוא אחד מיני ספקולציות רבות. אבל כמונע שעלת הוא וודאי!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 00:51:21
אחזה שטויות זה מציל את העובר שלך מהדבר הכי קשה שיש
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 04:08:50
אני לא עשיתי בהריון אבל חודשיים אחדי לידה התינוק עושה בעצמו והכל בסדר. זה כן מגן עליו כשהוא נולד אבל עכשיו קיץ אז אני לא בטוחה שצריך.. תבררי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 04:37:30
שעלת עושים רק בגיל חצי שנה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 05:06:52
עשיתי פעם שנייה .. חודש תשיעי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 06:07:31
תעשי ואל תקשיבי למושפעות החיסונים שכאן שימשיכו לחיות "באור" שלהן את תצילי את התינוק שלך♥️ כדאי לך לעשות אהובה זה נטו בשביל העובר שלך❤️ וכל אלו עם "המודעות העצמית" שלהן שמקשירות חיסונים לאוטיזם אז מישהו מהמשפחה שלי שלא התחסן מסיבות אישיות וכיום הוא עם אוטיזם אז לא להתייפיף חמודות שלי הכל מלמעלה
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-05 06:12:28
אני עשיתי שלשום שבוע 33
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 06:12:59
טיפה ממש כאב ביד כמה ימים ועובר
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 06:44:17
אני מכירה אישית מישהי שלא התחסנה כי לא ידעה שצריך (שזה מחדל בפני עצמו של הרופא/אחות ליווי) והתינוק שלה חלה בשעלת והיה מאושפז כמה חודשים טובים. ב"ה הוא יצא מזה אבל היא מספרת שזה היה פשוט נורא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 07:08:55
אמאלה אחותו של בעלך התחסנה או שאמא שלה התחסנה שהייתה בהריון שלה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 07:11:49
אני צודקת ממשש בצרפת לא מחסנים בזה בכלל נשים בהריון זה ממש ממש מוזר אנחנו מלא ילדים בלי עין הרע ואמא שלי לא התחסנה בחיסון הזה פעם אחת והכל בסדר מחסנים בזה ילדים מגיל 3 חודש בכל מקרה ממש טמטום גם לחסן בהריון הכל חרטא
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 08:05:18
הכל חרטא?! חחחח מאחלת לך שלעולם לא תצטרכי להגיע עם הילדים שלך לבית חולים. אבל בתור מישהי שעובדת שם ונתקלת יום יום בסיפורים של הורים שגם שחשבו ש״הכל חרטא״ ורואים את הילד שלהם סובל והם בכלל.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 08:06:10
אפשר להגיד שאת לא מסכימה, שלדעתך לא הכרחי… אבל הכל חרטא?!?!?
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 09:22:06
תתחסנייי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 09:37:44
כבר מלפני מליון שנה בערך הוכיחו שאין קשר אוטיזם לחיסונים🤦🏼‍♀️ שיפסיקו להלחיץ אותך. זה חיסון חשוב וכדאי לעשות. אפשר לקרוא על הקשר בין חיסונים לאוטיזם בכל מאמר מחקרי מדעי עם קצת חיפוש באינטרנט.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 09:49:31
איך בדיוק אפשר לדעת ממה נגרם האוטיזם ולבוא ולהגיד שזה מהחיסון שעלת שניתן בהריון? ברור שתעשי. סכנת נפשות שעלת לתינוק קטן
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 10:38:00
במשך מאות בשנים נשים נכנסו להריון וילדו תינוקות בריאים ושלמים וראו איזה פלא!!! לא היו חיסונים! לא היה אולטראסאונד! לא היה בדיקת מי שפיר או המסת סוכר או כל החיסונים והבדיקות ההזויות שדוחפים לנו כאילו אנחנו חיות מחמד שהולכות לוטרינר. והופ הנה כולנו כאן למרות שהסבתות שלו לא עברו את כל זה אבל מרגע שמערכת ה״בריאות״ התחילה להתערב לנו בחיים התחילו המון בעיות ובדיקות וזריקות וכו וכו זה לא נגמר אז אני יקצר פשוט אל תעשי שום חיסון תחיי טיבעי תלדי טיבעי והכל יהיה בסדר ב״ה תפסיקו להיתערב לטבע בתהליכים שלו תלו לו לעשות את שלו!
0 תגובות
7 אהבו
2022-07-05 10:42:51
זה שנולדו ילדים בריאים נכון..מה עם כל אלו שלא נולדו בריאים? או שנפטרו מכל מיני מחלות. אתן יודעות כמה מתו בפוליו??? תגידו תודה שיש חיסונים. יש לי דודה שחלתה בגיל צעיר ובנס נשארה בחיים. אבל עם שיתוק שהיא גוררת. תודה להשם ולמדע על החיסונים.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 10:43:22
שטויות בעיני מצטערת. יש שאומרים שזה גם מחדיר צ׳יפ של 5G לתוך הגוף, שתאמיני לי-אני עוסקת בזה- זה לא הגיוני!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 10:48:01
באלי לתת סטירה לכל המושפעות כאן מהחיסונים "תנו לטבע לעשות את שלו" אתן שפויות? אתן יודעות כמה ילדים לא עלינו נפטרו פעם שלא היו חיסונים? ולמה? כי לא היה את ההגנה הזאת ואז כל ילד היה מדביק מאות ילדים והגוף הקטן שלהם לא שרד... אז קם אדם חכם אחד עם רעיון מדהים ונתן לכן את זה כדי שהילדים שלכן יהיו בריאים ברוך השם אז דיי ימושפעות.. לא כל חיסון הוא הקורונה
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-05 10:55:17
בנות לא לריב שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת ומאמינה בו תפסיקו להוציא אנרגיות מיותרות
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 10:55:25
כל אחד יעשה מה שטוב לו אין צורב לריב או להיתווכח כל אחד והמידע שלמד וצבר במהלך החיים אי אפשר להתווכח על משהו שאת יודעת ואני לא או שאני יודעת ואת לא כי את פשוט לא יודעת! או אני לא יודעת! לכן אם אין לך רקע אמיתי וידע נכון עדיף לא להגיב בנושאים שלא באמת מבינים בהם וליהיות תוכי ולדקלם את המשפטים של הנציגים של משרד הבריאות זה לא חוכמה כנסי תקראי כל חיסון מה התופעות לוואי שלו ואז תבואי ותגיבי בנושא בלי קשר לקורונה אלוהים ברא אותנו עם כל מה שהגוף צריך! למה לדחוף לו רעלים?! למה לתת חיסון למחלה לילד בריא?! למחלה מדומיינת?! הכל זה כסף ותעשייה של תרופות חיסונים ובתי חולים שהשם יפקח לכולנו תעיניים
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 10:57:15
חוץ מזה שבכל חיסון יש את המחלה מוחלשת זה אומר שכל חיסון לכל מחלה שאת לוקחת או מזריקה לילד את מכניסה לו תמחלה ואז יש חום ולפעמים פריחה והגוף של החסר ישע הזה מנסה להילחם בכל הכח להוציא תרעל שהכנסת לו פשוט רחמים...
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 10:58:24
אלוהים גם ברא אותך עם גוף שיכול להתחלק בלי בקרה לתאים … אה כן מחלת הסרטן שלא נדע. זה אלוהים ברא גוף לא אומר שהגוף יכול להתמודד עם הכל כדרך טבע. בהצלחה בחשיבה הבועתית הזאת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 10:59:54
אני באמת לא רוצה לריב אבל את כותבת פה שלמדת וצברת מידע וכנראה שלא מהמקומות הנכונים אז בבקשה כל מאמר וכל מידע שאת אוספת תוודאי שהוא מגובה במחקרים ושהוא אקדמאי ולא סתם איזה טמבל מהפייסבוק שמפיץ שטויות עובדתית חיסונים הוכחו כבטוחים ויעילים במיגור מחלות ועובדה שעכשיו נהיה טרנד של לא להתחסן והפוליו חזר ולא במדינת עולם שלישי אלא פה בישראל
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 11:01:21
ומי הפיץ את הפוליו כדי לשחרר לזה חיסון ל״הציל״ את האנושות?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 11:02:16
טוב את כבר נכנסת לקונספירציות אז אין לי איך להתמודד עם זה אם זה באמת מעניין אותך יש אחות באינסטגרם מישהי שיש לה אשכרה תעודה והיא מדברת הרבה על חיסונים ומגבה את מה שהיא אומרת עם מחקרים מדעיים שמה אנה קוגן ואת יכולה לעקוב אחריה ולראות בעצמך
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 11:04:48
חחחחח טוב סיימתי גם מי הפיץ בכל מקרה זה לא משנה אפילו... יש פוליו בעולם שמסתובב.. מי שלא מתחסן לזה מסתכן באיבוד חיים או שיתוק במקרה הטוב. וכך שאר החיסונים הם פה כי יש צורך. תעשו מה שרוצות
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 11:23:56
רות הקורונה הפיצו את זה או שזה סתם בוקר אחד קמה שפעת והתחפשה לקורונה?
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 11:26:23
נטע אחיות ורופאים לא עושים עלי רושם ישבתי ולמדתי במכללה 3 שנים את כל נושא הבריאות והרפואה והמשכתי עוד 4 שנים בהשלמות על מחלות חיסונים ובריאות טיבעית טיפלתי באנשים שלא היה להם תקווה שהבריאות הטיבעית ותזונה נכונה העלימה להם מחלות מהגוף אז חבל סתם להתווכח על דברים כשאנחנו לא מכירות ולא יודעות מה כל אחת באמת יודעת ומה הניסיון חיים שלה בכל אופן לא משנה מה תבחרו שתמיד יהיה לכולנו רק טוב עם או בלי חיסונים
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 11:27:43
נסכים שלא להסכים, באמת שיהיה לכולן טוב ובריאות זה הכי חשוב😊
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 11:31:36
היועצת- אז גם אל תפני לרופאים ואחיות כשאת לא מרגישה טוב. זה המשפט הכי דבילי שיכולת להוציא מהפה. שאלוהים יעזור.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:00:53
ליאור אני אכן ברוך השם לא זקוקה לא לרופאים ולא לאחיות שיטפלו בי רק למיילדת ברוך השם ולגבי הסרטן... אפילו שזה מטרחן אותי בשבילך אני יטרח קצת כל המחלות אבל כל המחלות שקיימות מתפתחות אצלנו בגוף בגלל שאנחנו מכניסים רעלים לגוף! תנסי להבין אפילו שזה לא יהיה לך ברור בהתחלה בגלל שאנחנו אוכלים חומרים כימיים שמזיקים לגוף כי זה בעצם רעלים בכמויות קטנות שבמשך השנים מצטברות לכמויות גדולות כי זה לא מתפנה החוצה מהגוף, תעשי ניסוי קטן לכי למטבח תתחילי לקרוא מה כתוב במרכיבים של כל האריזות של האוכל שאת אוכלת ומאכילה את בני הבית שלך מה יש במרק עוף? ממה מורכבים כל חומרי הטעם הריח והצבע שיש באוכל שאת אוכלת?! הכל זה חומרים כימיים בפרט כל הדברים של הדיאט והזירו זה לא יגמר אם אני יתחיל לפרט אבל אתן לך דוגמה קטנה ותשליכי את זה על הכל בקולה זירו יש במרכיבים אספרטהיים תעשי גוגל תיראי למה החומר משמש ואיפה הוא נמצא? גם ברעל עכברים שמים אספרטהיים השם ישמרנו וזה דוגמא בכל אופן את במהלך החיים מעמיסה את כל החומרים הכימיים על גופך והגוף מתחיל להילחם בזה... מוציא לך חצקונים שזה הרעלים ואת מורחת משחות ודוחפת תרגעל חזרה לגוף כי זה לא יפה פצעים ואז מתחילות דלקות בדרכי השתן כי הגוף חייב לפנות תרעלים ואת לוקחת אנטיביטיקה כדי לדחוף תרעל חזרה את הרי לא רוצה ״דלקת״ וככה זה הולך ומחמיר עם השנים עד שיש דלקות במפרקים וכן הלאה ברגע שהגוף קורס כי כל הזמן את נלחמת עם תרופות וכדורים כדי למנוע שהרעלים לא יצאו החוצה פתאום מתגלה לא עליך ולא על אף אחד מאיתנו המחלה סרטן פשוט הגוף קורס ומתחיל לאכול את עצמו! ולמה? כי כולו מלא ברעלים שהכנסנו דרך המזון לגוף
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 12:01:15
אני בשוק שכתבתי בשבילך את כל זה השם יעזור אולי תצליחי להבין טיפה
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 12:01:45
וזה ממש טיפה בים
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 12:03:59
תחשבי עכשיו מה קורה לגוף כשלוקחים ״חיסון״ כל הבלאגן הזה זה מאוכל!!! אז להכניס מחלות בזריקה לגוף השם ישמרנו אבל יש רופאים הם בטוח למדו ומבינים הכל... אני רק תוהה לפעמים עם עצמי כמה אלוהים כל כך גדול שלמרות שכל בני האדם מרעילים את עצמם כל יום מחדש במזון רעיל בזריקות וכדומה ועדיין הוא מצליח לשמור על כולנו בחיים באמת אני מצדיעה לו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:05:16
תחשבי על הילדים שלנו פתאום יש להם פריחה פתאום פצעים בישבן נפיחות בכל מיני מקומות ולא מבינים מה ניסגר!!!! פשוט הגוף שלהם מנסה להיתפטר מכל הזבל שהכנסנו להם
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:07:37
תמיד היתה לי שאלה הכי קשה מבחינתי בבריאות הטיבעית איך יכול ליהיות שתינוק בן יומו נולד עם מחלה? כל שכן יש לי חברה יש לתינוק שלה בן חודש סרטן!!!? מה נסגר?! איך יכול ליהיות מה הוא כבר אוכל?! חלב אם!!! תסבירי לי איך זה קורה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:09:31
מתברר... שכל הרעלים שהיא הכניסה לגוף במזון פשוט עבר לתינוק ובגיל שלו להתמודד עם כמות כזאת של רעלים הגוף שלו לא מסוגל ולכן התפתח לו סרטן השם ישמור
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:09:59
לכן צריך לשמור על אכילה נכונה בהריון אחרת הילדים שנולדים יש להם רעלים שהעברנו להם
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 12:10:31
וסליחה שאי אפשר לדחוס 7 שנות לימוד וניסיון חיים בהודעה אחת שיטחית
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:12:36
בנות דיי אתן מבזבזות כח מיותר על בנות מושפעות וזה חבל לכן אתן צריכות את הכח הזה לדברים אחרים אין עם מי לדבר ושכל אחד יעשה מה שבראש שלו אחרי הכל הן הולכות לישון עם הידיעה שהן לא מתחסנות ומחסנות שיהיה בריאות לכל עם ישראל ❤️🇮🇱
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 12:20:20
לא עניין של ביזבוז כח או אנרגיה זה דברים חשובים שטוב לדעת וזה יכול להציל חיים של אנשים שבאמת אין להם מושג מהחיים איך דברים עובדים להעניק ידע באהבה לא מתוך מריבה חלילה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:31:47
בכנות, קראתי חלקים פה ושם. את מדברת שטויות ואני אומרת לך את זה לא בתור מישהי שלמדה 3 שנים במכללה כמוך ואז עוד 4 שנים בקורסים אלא כבעלת תואר שני בדיוק בנושאים האלו. אה כן, ובעלי רופא ובמקרה הוא פה לידי ואומר לי לא להתייחס אליך. אז בהצלחה בחשיבה ההזויה שלך.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 12:53:59
אם הוא רופא תמליצי לו לשמוע את זה וגם עם יש לך בעל רופא זה לא יעזור לך למנוע מחלות כי הוא לא מרפא! הוא על ידי תרופות כימיות מעלים לאנשים את הסימפטומים של המחלה ולא את המחלה הם ימשיכו לשרוד עד שיתפתח סרטן ואז הוא יגיד להם אני מצטער אין כבר מה לעשות אחרי שהוא גמר להם על החיים עם כדורים https://youtu.be/hQz7doLqMME
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:09:08
אשמח לשמוע את תגובתך לאחר הצפייה בסירטון למדתי אצלו לידע הכללי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:15:33
סרטונים ביוטיוב יש בכמויות. ואני יכולה עכשיו לצלם סרטון בו אני משכנעת שתפוזים יכולים לדבר. אבל אני חושבת שלדיון הזה אין שום טעם, אף אחד מהצדדים לא ישתכנע… אני רק מקווה שעם השנים אנשים יסמכו יותר על המדע, ויבינו שהמצב הבריאותי של אנשים כיום הוא טוב בהרבה ממה שהיה פה פעם. ואת הנתון הזה לא אני המצאתי- שגיל המוות הממוצע היום גבוה בהרבה ממה שהיה כאן לפני 50 שנה. כן זה בעזרת מדע, תרופות, וגם (רחמנא לצלן) חיסונים. בהצלחה לכולנו והמשך הריון קל ומשעמם!!
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 13:25:57
ללמוד אף פעם לא הזיק לאף אחד קשה לך לצפות בסירטון? פשוט ממש מעניין אותי לשמוע את דעתך המלומדת
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:27:15
ואי אפשר לשכנע שתפוז מדבר כי יש לי תפוז בבית והוא לא מדבר וכן אפשר להוכיח שעל פי המדע אין תרופה למיגרנות ועל פי רפואה טיבעית יש רפואה למגרנות וכן לסכרת ולדלקת פרקים ועוד ועוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:28:02
ממש אין קשר לאוטיזם, לא מבינה איך הורים מסיקים את זה על דעת עצמם? זה הכי טבעי בעולם לרצות להאשים משהו אבל אוטיזם זה משהו שעובר בגנטיקה וזה כבר הוכח. יש חיסונים מסוימים שאכן חלק מרשימת תופעות הלוואי שלהן (הנדירות) הן נזק נוירולוגי ומכאן יוצאים אבחונים שגויים של אוטיזם, אבל לא לגבי החיסון הספציפי הזה ושוב זה תלוי בגנטיקה. אצל בת דודה שלי זה קרה עם 2/3 בנים השלישי לא התחסן והכל טוב איתו, ומדובר על חיסון גיל שנה. לעומתם, רוב הבנים במשפחה שלי חוסנו לחיסון הזה והם בסדר. זה סיכון מול סיכון. בכל אופן לגבי חיסון שעלת לא שמעתי משהו מבוסס שבאמת יכול להצביע על זה שהוא מזיק. אני אישית כן התחסנתי בהריון.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 13:42:16
אני ינסה לספר את זה הכי בקצרה שאפשר לדוד שלי היה בעיה בכליות הרופא אמר לו שהערכים ממש לא תקינים וצריך כדורים הוא התחיל לקחת אותם והערכים הסתדרו לצערה של כל המשפחה הוא פגש מישהו שאמר לו שבצורה טבעית אפשר לסדר הכל והכדורים הם סתם רעל אז הוא הפסיק לקחת אותם וניסה ניקוי רעלים לא לאכול כלום חוץ מירקות ועוד מלא שטיות כאלה בהתחלה באמת לא היה שום נזק אבל אחרי כמה זמן התחיל להרגיש לא טוב עלה לו הלחץ דם מככל דבר קטן נגיד שקית של במבה והוא האמין בשטיות האלה של טבעי ולא רצה לשמוע על כדורים בכלל עד שקרסו לו הכליות לגמרי למרות שהמטפל אמר זה טבעי כי אכלת במבה או חרטה אחר הבן אדם פשוט נגמר לנו מול העיינים עד שעבר התקף לב כתוצאה מקריסת הכליות היה בבית חולים כמה ימים והתחיל לעשות דיאליזיןת וכשחזר הבייתה לא הרגיש טוב עשה בדיקת קורונה ויצא חיובי יומיים אחרי הגוף שלו לא עמד גם בקורונה ושוב איבד הכרה והחייאה אבל כבר לא התעורר ולצערנו אחרי שבוע וחצי קשים בבית חולים של סבל לכולנו הוא פשוט נפטר וכל זה בגלל שהפסיק את הכדורים והקשיב ליועץ מטומטם שמאמין בדרך טבעית והכל רעל אז אני רק מאחלת לך כשתצטרכי רופא תדעי להגיע בזמן ולא מאוחר מידי כי בגלל אנשים עם חשיבה כמו שלך ראיתי איך בשנתיים דוד שלי נגמר מול העיינים ופשוט מת אז אולי כדאי שמי שיתעורר זה את לא אנחנו ואם תצטרכי לא תהססי לפנות לרופא [ כמובן רק בריאות ושלא תצטרכי]
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:45:20
משתתפת בצערך אבל אנשים שמחלטרים נמצאים בכל מקום יש גם רופאים נוכלים ולא רק רפואה טיבעית של נוכלים יש בכל מקום בכל נושא אז אל תשליכי מזה על כל הנושאים דבר שני אסור אף פעם להפסיק כדורים אין רפואה טיבעית שאומרת ישר להפסיק כדורים זה כבר היה צריך להדליק לכם מנורה אדומה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:46:39
ויש אצלנו אנשים שהתרפאו ממש מלחץ דם אחרי שעשו ניקוי רעלים ללחץ דם אין רפואה לפי המדע הם נותנים כדורים ללחץ דם וחיים עם זה כל החיים או עד המוות
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:48:47
לפי מה שאתם מאמינים כדור זה רעל אז איך נורה אדומה אין דבר כזה דרך טבעית היום הגוף שלנו בנוי אחרת מפעם אני יתן לך דוגמא אם נגיד יש חום ברפואה טבעית אומרים לא לקחת אקמול רק לשתות מים קרים ולתת לגוף להתמודד כי זה רעל שזה ממש חרטה למה לסבול אני חושבת שבאמת יש דברים טובים בטבע בצמחים אבל יש מיקרים שחייב התערבות רפואית היום
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:51:24
הוא אמר לו הכדור של הכליות זה רעל הגוף שלך סתם מתמכר אליו אנחנו נסדר הכל בדרך טבעית שזה מה שהגוף צריך וככה הוא שיכנע אותו ושוב דבר שאמרנו לא עזר
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:55:09
בגלל שאת באמת ברת שיח אני ישמח שתשמעי את זה ותגיבי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:55:14
https://youtu.be/hQz7doLqMME
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:55:49
ואני מסכימה איתך שיש דברים שחייבים התערבות רפואית אין ספק בכך
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:56:30
בן אדם עובר התקף לב את לא תגידי לו תאכל חסה! תזמיני אמבולנס ויטפלו בו והוא יעשה צינתור בבית חולים וכל זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:57:19
היועצת- רק נקודה למחשבה (כאחת שמאוד מאמינה ברפואה טבעית) למה את חושבת שכל הרבנים שמפיצים מידע כזה או אחר ממוסחרים פחות מחברות התרופות? את יודעת כמה כסף הם עושים על הנאומים האלה ועל ״פקיחת עיניים לאנשים״? רפואה טבעית זה דבר טוב ויפה והרבה יותר בריא לגוף מכל כימיקל, זה נכון, אבל לא כל כדור זה לצורך השמדה ויש אנשים שבמחלות שלהן דורשות כדורים ואין ברירה אחרת. אני משכחי כאבים למשל לא לוקחת, אבל אנטיביוטיקות לדלקות כן לקחתי בחיים כי אין ברירה זה לא עובר לבד ועלול להחמיר. אפשר להאמין בדרך מסוימת בלי להיות קיצוניים.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 13:57:31
כל הרעיון של רפואה טיבעית זה רפואה מונעת כדי שלא נגיע למצב כזה של התקפי לב או בעיות אחרות בגוף ויש גם דברים שזה עוזר להתרפאות ממחלות שאין להם רפואה קונבציונלית מה לעשות זה עובדה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:59:04
מסכימה עם התגובה האחרונה שלך אבל לדעתי זה לשני הצדדים לפעמים צריך התערבות קונבנציונלית וטבעי לא עוזר תאמיני לי העיקר רק שנראה בריאים לא משנה באיזה דרך אני יצפה בזה בערב כשהילדים ישנו כי אני רוצה להתרכז❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:59:07
מתוקה באנגלית אני מסכימה איתך שיש שרלטנים בכל תחום אבל אחרי שלמדתי ויישמתי את זה על עצמי ועל מטופלים ומטופלות ביום יום את רואה שאנשים חיים יותר טוב וממש מתרפאים ממחלות זה הזיה בחיים לא דיברתי על דברים שלא למדתי עליהם או לא ניסיתי אותם
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 13:59:43
אני ישמח עם משהו יתבשל אצלך רק תעדכני אותנו😉
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 14:00:22
חחחח כרגע לא🤭 4 צמודים והקטן שנה וחודש קצת הפסקה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 14:07:19
אבל יש אנשים שזה בגנטיקה שלהם, לא אצל כולם זה מאורח חיים. דוד של אמא שלי בן 100 עוד רגע, חי הכי בריא שאת יכולה לדמיין לעצמך, עבר 4 פעמים סרטן לא עלינו… הרפואה המודרנית עזרה לו להחלים 4 פעמים ולהגיע עד גיל 100. לא הטבע. ושוב אני מאמינה מאוד ברפואה טבעית ו סגולות שלה במצבים מסוימים, אבל זה לא תקף על כל התחומים לכן היום אנשים חיים יותר וזו עובדה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 15:01:55
יש לי חברה שלא התחסנה והבת שלה כמעט מתה משעלת !! לא לוקחים סיכוי
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-05 17:06:53
לחסן! החיסון נועד בשביל התינוק ואני לא הייתי מסכנת את תינוק כל כך קטן שאין לו מערכת חיסונית וכל דבר הכי קטן יכול להשפיע עליו בצורה דרסטית. לחיסון כמעט ואין השפעה על מבוגר יש בתוכו טטנוס שזה גורם להרגיש טיפה חולי ביום יומים שאחרי החיסון וטטנוס אני בטוחה שכבר עשיתי מליון פעם בילדות ובצבא ואיפה לא, החיסון לא אמור להשפיע עלייך בכלל קצת כואב ביד וזהו אבל התינוק שלך יהיה מחוסן ולא יחלה
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 17:21:26
היועצת, הרב הזה שלמדת אצלו הוא אחד הנוכלים הידועים ביותר. משרד הבריאות הזהיר מפניו כבר כמה פעמים באופן רשמי ואת יכולה למצוא את המידע בקלות באינטרנט. זה לא חוכמה לראות כמה אנשים נולדים בריאים, החוכמה לראות על האנשים שנולדים עם בעיות. אוטיזם, בעיות רפואיות, ומחלות היו קיימות מתחילת האנושות. לטבע יש פגמים… אוכל מעובד לא היה קיים גם לא מאות שנים. אז את רוצה להגיד לי שכל המחלות נוצרו בגלל אוכל מעובד? אז לפני מאתיים שנה לא היו מחלות וכולם היו שמחים ומאושרים? לא מבינה מאיפה הטמטום הזה. באמת שכל כך חסר היגיון שזה מביך. ולהפיץ את הטמטום הזה, זה כמו אש בשדה קוצים. קשה לעצור את זה. כמו המחקר של דר. וויקפילד שטען שיש קשר בין חיסונים ואוטיזם. לא מספיק שזה מחקר אחד, אדם אחד שפרסם בעצם מאמר- שאחכ הודה שקיבל תשלום כדי לפרסם את המאמר ושהוא שיקר והמציא נתונים, עדין אנשים סתומים ממשיכים להפיץ את המידע הדבילי הזה. ולא היה בכלל מדובר בחיסון נגד שעלת. מדובר ב MMRV החיסון של גיל שנה. שבמקרה גם מאוד קרוב לזמן שבו לרוב מתחילים לראות את הסימנים של האוטיזם, לכן יש הורים שטעו לשייך את זה שאחרי החיסון התחילו הסימנים. פשוט כי הם מתחילים בגיל שנה… גם ברפואה סינית מאמינים שאוכל הוא מרכיב מאוד חשוב בבריאות שלנו ובהתפתחות שלנו. ויש לו כוח אדיר לעזור בהתמודדות עם מחלות ובעיות. ולכן כשהבן שלי חולה ומצונן אני לא נותנת לו מוצרי חלב, לא נותנת לו מאכלים קרים, ומשתדלת לתת לו דוחן ומאכלים בריאים יותר. כל זה מסייע לצד הרפואה המערבית. הכי הכי חבל שכשאתן לא מחסנות את הילדים שלכן אתם לא רק לוקחות אחריות על עצמכן ועל הילדים האומללים שאחכ חולים במחלות לא עלינו וסובלים הרבה יותר ממה שהיו סובלים אם היו מקבלים את ההגנה של החיסונים, אתן מסכנות גם כל תינוק וילד אחר שבא במגע עם הילדים שלכן. ככה חצבת פוליו ומחלות נוראיות אחרות מופצות ומועברות וגם אם אני מחסנת את ילדיי לחצבת בגלל אמא אחרת שלא מחסנת את הילד שלה היחד שלי יכול עד גיל שנה לחלות בזה כי נדבק מילד אחר בגינה שלא מחוסן. ובגלל זה הבן שלי הולך רק ל״מחוסגן״ וכל ההורים מחוייבים להראות פנקס חיסונים.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-05 17:26:23
מה שהיא אמרה 👆👆
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 17:52:36
אני אפילו לא יטרח להגיב על השטויות שרשמת אנונימית פשוט מרחמת עלייך למדתי לרחם על אנשים שחושבים כמוך...
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 17:55:55
תרחמי מתוקה, אני מרחמת על הילדים שלך שאת חושפת למחלות קשות. וברצינות מרחמת וכואב לי הלב על הילדים המסכנים האלה של המטורללות שחושבות שהן יודעות יותר מעשרות שנים של מחקרים ומדע מדוייק. וגורמות ליצורים טהורים ומתוקים סבל לא יתואר ממחלות שהאנושות כבר למדה להילחם ולהתגבר עליהן.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 17:56:09
אם כל הילדים שלך מחוסנים למה בדיוק הילד שלי מסכן אותם? הרי הם מחוסנים! קיבלו ״חיסון״ זה אמור ל״חסן״ זה כמו שכל מי שלא התחסן לקורונה מסכן את כל המחוסנים! למה מסכן את המחוסנים הרי הם התחסנו הם מחוסנים לקורונה! אין מערכת הבריאות שיבשה לכולם תמוח
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 17:56:59
מדע מדוייק? הגיע הזמן להיתעורר אנחנו עכברי המעבדה של כל הניסויים שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 17:59:02
אין את מעלפת עזבי שכל אחד יעשה מה שטוב לו ויתמודד עם ההשלכות הכל טוב בינתיים הילדים שלי בריאים ברוך השם אף פעם לא היה להפ אפילו נזלת בטח שלא חום הם מתפתחים ומפותחים בצורה מדהימה חכמים בלי הפרעות קשב וריכוז מחיסונים וכל הזבל שהורס לנו את הדור הבא
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:00:43
ילדים בריאים קיבלו חיסונים דפקו להם תהתפתחות וגם גרמו להם ליהיות על הספקטרום פשוט הזיה להגיד שלהכניס רעל בכח לדם של הילד זה מה שיציל אותו... ממה בדיוק? ממחלות שהמדע המציא כדי להרוג אותנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:01:41
חבל שאין חיסון לטמטום. היית צריכה לקבל אותו דחוף. מנה של תאי מוח ישר לוריד. שיהיה לך בהצלחה. מאחלת לך רק בריאות לך ולילדיך שלא יצטרכו לסבול בגלל חוסר האחריות שלך לעולם.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 18:02:25
תודה רבה גם אני מאחלת לך רק בריאות ונחת מהמתוקים שלך❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:02:54
רואה אפשר לא להסכים ועדיין לחיות בשלום
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:04:49
ותעדכני אותי כשימציאו מנה של תאי מח😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:07:48
ברור שאפשר לחיות בשלום, לא מאחלת לך שום דבר רע ויותר מזה מקווה שבאמת לעולם לא תצטרכי לגלות בדרך הקשה שאת טועה. שיהיה לך מלא בהצלחה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-05 18:23:05
אנונימית ולגבי הרב יובל אשרוב הוא אדם מדהים כולו נתינה אל תאמיני לא לתקשורת ולא ללשון הרע בכללי כדאי לך לראות כמה סירטונים ביוטיוב כדי להבין במי מדובר מעולם הוא לא פגע באף אחד לא רימה ולא שיקר הוא מהרבנים הבודדים שעוד נשארו באמת נקיים מכל רבב מדברת מהיכרות אישית בתור תלמידה שלו הכרתי אותו ואת אישתו הם אנשים מדהימים מלאים בחסד ונתינה לכל מי שסובב אותם
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-05 19:54:02
חובההההה לעשות!!!! לתת לתינוק קטן סיכוי לחלות בזה זה נורא!!! הסיכויים לחיות אפסיים
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-06 05:56:47
רק אציין שוב לכל המתנגדות למינהן אין הבדל בין חיסון לאפידורל, 2 סוגי הזרקות ובאפידןרל זה כמות מטורפת תעשו חושבים עם עצמיכן, כשזה קשור לשקט שלכן זה מותר אבל כשזה שלום הילד זה כבר אסור
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-06 06:01:33
אמרו לי שזה יותר לחורף החיסון תינוק שנולד בחורף יותר חשוב לעשות אבל אם לפני לא חייב ועד החורף הוא כבר יקבל חיסון בחוץ
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:22:56
מיקה לא לקחתי אפידורל בלידה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:27:36
אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק שעד עכשיו הויכוח הזה נמשך
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:28:21
אהובות שלי אני מכירה את האנשים האלה שמושפעים וחושבים שכל חיסון הוא רע ונגדנו אתן נכנסות לקרב אבוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:28:44
בשבילכן לא כדאי להמשיך את זה ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:30:21
אין פה ויכוח זה נקרא שיחה ערה😜
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:31:18
הרי בין כה וכה כל אחד יעשה מה שהוא חושב שהכי טוב לעצמו וילדיו אז רק מדברים פה וממש לא מנסים לשכנע אף אחד
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:31:56
אתן לא מנסות לשכנע? כנראה באמת פספסתי משהו כאן שיצאתי וחזרתי לצ'אט 😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:32:33
כשמשוחחים כל אחד אומר מהצד שלו למה הוא חושב ככה נראלי שזה נורמאלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:33:11
ברור אבל היו פה גם משפטים שכן היו נשמעים כמו שכנוע (לפחות מהצד שלי)
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:33:21
111 תגובות זה סבבה אפשר לקרוא לזה שיחה ערה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:33:46
בוודאי בגלל זה השתקתי את הנושא הזה 😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:33:48
הכל טוב תעשי מה שהכי טוב לך ושיהיה לך יום מקסים ונפלא
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:33:58
איך משתיקים נושא
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:34:39
נראה לי אני נוטה לקניבליזם....
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:35:38
מסתכלת עליו בבוקר שהוא מתעורר אני כבר עם הבקבוק ביד הוא מתמתח... עם פרצוף כזהההההה בא לי לטרוף אותו! כמו איזה גור קטן ומתוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:40:11
״היא טוענת״ אני רוצה להתביית על זה. מה תחום העיסוק שלה? מומחים בתחום חוקרים את עניין האוטיזם שנים, והדבר היחידי שהצליחו לקשר בין הריון לאוטיזם זה צריכה מוגזמת של כספית במהלך ההריון. ועכשיו אתייחס לטענה עצמה.. בשפה המדעית אומרים correlation doesn’t mean causation !! ובמילים פשוטות: זה ששני דברים קורים באותו הזמן לא אומר שהם גורמים אחד לשני. אני אתן דוגמא אמיתית- במשך שנים רואים שכשיש עליה במחירת גלידה, יש עליה גם באחוז הפשיע. ממש קשר חזק בין השניים. האם זה אומר שהם גורמים אחד לשני? לא! הסיבה שיש בינייהם מתאם חזק זה בגלל הטמפרטורה . כשמזג האוויר מתחמם יש עליה במחירת גלידות וגם עליה באחוז הפשיעה. חיסון לשעלת כיום נמצא בקטגוריה A . כלומר הוא נמצא בטיחותי גם לאמא וגם לעובר, ויוצר מזה נמצא יעיל בהכנת התינוק עד גיל 6. שבועות. לעומת זו, מחלת השעלת לא בטיחותית והסיבוכים שלה בגילאים האלו הם קשים וגם יש השלכות להתפתחות בעתיד (לעשות הכל מאוחר יותר, קשיים רגשיים ועוד). מי שרוצה להאמין שרופאים דגולים, שלוקחים $1000׳על חיסון הומיאופתי (או במילים אחרות- מים), מצילים אתכם מהביג פארמה שעושה עלינו מליונים, שיבושם לה … הם הרי עושים את זה לטובת הציבור, לא בשביל כסף .
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-06 06:52:04
נעלה... מי המטומטם שקונה חיסון ב 1000$ הומיאופתי?! איך חיסון עם אין דבר כזה ריפוי חיצוני?! כמראה באמת שאין לך מושג מה זה רפואה טיבעית הגוף מרפא את עצמו! זה המוטו רק בבקשה אל תפריעי לו לא על ידי כדורים או ״תרופות״ או חיסונים זהו אז אל תנפיצי נוכלויות של ״מרפאים טיבעיים״ כי אין דבר כזה זאת המצאה לעומת זאת הגוף שלך זאת המצאה שקיימת כבר אלפי שנים שעובדת מצויין רק אל תפריעי לו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:53:25
ואף אחד לא אומר לך מה לעשות תעשי מה שטוב לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 06:55:17
עצם זה שרובם פה נטרפים מזה זה כבר מראה שהשטיפות מח של משרד הבריאות עובדות מצויין
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 07:01:46
בוודאי היועצת. ואתן השוטפות שהולכות נגד והולך לכן נהדר👌🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-06 13:44:34
היועצת 😉 איך את מסבירה את זה שהגוף של מלא תינוקות לא ריפא את עצמו משעלת והם לא שרדו לפני שהיה חיסון? ויודעת מה, אחרי החיסון, בבריטניה הפסיקו לחסן נגד שעלת לפני כמה שנים כי חשבו שזה עבר מהעולם ובשנה וחצי שאחרי מתו~ 700 תינוקות משעלת😭😭 אנחנו חיים בדור אחר ברוך השם שלא מכיר מחלות כאלו. אני ממש בעד רפואה טבעית כרפואה מונעת. גוף שלא חסר לו שום ויטמין ושום מינרל, ומקבל תזונה טובה ומאוזנת ידע להתמודד טוב יותר עם כל מחלה. אבל זה לא מחליף תרופות. בגלל שלא נתתי לבן שלי מורידי חום באופן קבוע על דלקת אוזניים שהייתה לו לראשונה בגיל שנה הוא קיבל fever seizure ולמזלי זה קרה בבית חולים כבר ומיד טופל (לא פרכוסים!) אני לא נטרפת מזה בכלל. נתתי הסבר מפורט למה לדעתי כן להתחסן. פשוט כי נצמדתי לעובדות. דעה, אינטואיטיבית והגיונית ככל שתהיה , היא דעה, ורק מחקר מדעי ולגיטימי יכול לקבוע קשר בין שני גורמים, לא דעה.
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-06 15:34:53
מעולה שיהיה בהצלחה!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-07 14:09:27
תודה גם לך 🙏
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2018-03-27 09:49:02
עגלותתתתת אני צריכה המלצות על עגלות נוחות שכוללות גם אמבטיה אבל לא במחירים מטורפים? תודה רבה
8 תגובות
0 אהבו
אמהות
2019-04-27 12:22:53
אלכוהול והנקה כמה זמן אחרי שליש בירה מותר להניק?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-06-01 14:45:43
פעילות יתר של בלוטת התריס אני בשבוע 11, עשיתי בדיקות דם לפני שבועיים והיום הייתי אצח רופא הנשים, בלוטת התריס שלי בתפקוד יתר אבל הt3, 4 תקינים הפנה אותי לאנדוקרינולוג(תור לעוד 9 ימים) ומרפאת הריון ...
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-10-20 09:03:13
מישהי יכולה להמליץ לי על עגלה שתיהיה נוחה לקטני ותיהיה יפה אשמח לתמונות או המלצות?
4 תגובות
0 אהבו
אוכל
2020-11-29 19:34:03
היי בנות, יום רביעי אני יוצאת לפיקניק עם בעלי תציעו לי דברים שאני יכולה לקחת איתי לפיקניק/להכין זה ליום הולדת שלו 🙏🏻
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-02-21 16:28:30
שבוע 35 הלכו לי הצלעות הלכווו איך עושים את זה עוד 5 שבועות?! נגמר לי המקום חברות טיפים לאיך לעבור את השבועות האחרונים שנמתחים כמו מסטיק יתקבלו בברכה
13 תגובות
12 אהבו
הריון ולידה
2021-04-05 12:55:31
בת 27. תוצאות הסקרים הגנטיים יצאו מאוד טובים. עדיין, מרגישה צורך לעשות מי שפיר מאחר והסקרים הגנטיים בודקים טריזומיה 21 וטריזומיה 18, ויש עוד בעיות כרומוזומליות שיכולות לצוץ. עדיין בהתלבטויות ומניחה...
30 תגובות
0 אהבו