הריון ולידה
2022-06-17 22:49:30
חייבת להגיד את דעתי כבר כמה זמן זה מציק לי בעין! כל הזמן בנות מעלות פה פוסטים על הבעלים שהם ככה וככה ונכון דברים קשים. מילים פוגעות (לא מדברת על אלימות פיזית) בעלי התעצבן וצעק עלי לייד הילד שאני אפס מאופס לדוגמה. וכל דבר בנות מקצינות ומעלות קישור של מיכל סלע.. או קישור לבדוק עם הבעל נקסיסט. תגידו אתן אמיתיות מה זאת ההקצנה הזאת מרב שזה השפיע עלי פעם התווכחתי עם בעלי התחלתי לקרוא לו נקסיסט... זה משפיע וחודר לתודעה. כל הזוגות מתווכחים נכון שיש דרך אבל בבקשה לא להיות קיצוניים בכל שטות. אנחנו בני אדם לא בובות גם הגברים גם הנשים עם רגשות ועושים דברים לא תמיד לפי הספר. אם כך היה הדבר 98% מאיתנו היו גרושות כן לשים לב לקווים אדומים קצת פורפורציות. זהו הוצאתי לא להלחיץ את הבנות סתם
31 תגובות
16 אהבו

תגובות

2022-06-17 23:03:35
לכל וויכוח יש איזשהו גבול מסויים , לקרוא לך אפס מאופס מול הילד , ככה הילד ילמד שמותר לדבר אלייך ככה ויגדל לדבר אלייך ככה .. גם בוויכוחים וריבים יש מינימום כבוד ..
0 תגובות
7 אהבו
2022-06-17 23:27:46
אלימות מילולית היא לא פחות מאלימות פיזית אם מבחינתך זה בסדר שיקראו לך אפס מאופס ליד הילד אז זה ממש לא תקין, זה אומר שאת כן מאפשרת אלימות מילולית ואולי בעתיד תקצין גם לפיזית וכפי שציינו לפני הילד/ה לא צריכים לגדול בתחושה שמותר לזלזל באימא ולהשפיל.
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-17 23:28:26
כל אחת עושה תואר היום במדעי הגוגל, הורג אותי הדברים האלה לפעמים. מסכימה איתך. זה נורא חודר לתודעה עד לרמה שכל ריב קטן נשים חושבות שהן עוברות התעללות בבית. כמו שהיום מרוב שהחדירו את תרבות המי טו לראש כל אחת שגבר שורק לה ברחוב היא קורבן לאלימות מינית. אנשים איבדו פרופורציה. ולא אני לא מקטינה אף אחת שבאמת מתמודדת עם התעללות/בעל נרקיסיסט/הטרדה מינית ואני בטוחה שגם כותבת הפוסט לא אבל כן עניין הפרופורציה משמעותי… רק מבהירה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:29:51
נטלי איך הגעת שלהגיד אפס מאופס זה אלימות מילולית, על סמך מה? סתם שאלה, בחיים לא אמרתן משהו סופר מסריח לבעלים שלכן מתוך עצבים גם כשזה היה הכי לא במקום? אנחנו לא רובוטים ולרובנו אין שליטה מלאה ברגש שלנו 24/7 מן הסתם שהיא לא מדברת על מישהי שעוברת את זה על בסיס קבוע!
0 תגובות
4 אהבו
2022-06-17 23:29:57
ניקול אני אכן מבינה את הכוונה וגם חושבת שהכל צריך פורפורציות וכו' אבל הדוגמא שהיא נתנה בעיני כן נוראית.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:30:17
למה זה כזה נורא? אמרתי לבעלי דברים גרועים יותר מזה מה זה אומר שאני אלימה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:30:25
בחיים בחיים אבל בחיים לא וגם לא אגיד !
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:31:37
אז כנראה שאת מאוד מאופקת ולא אמוציונלית, אבל לא כולנו כאלה, זה עדיין לא הופך אדם לאלים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:32:25
למה להגיע לשיח כזה , ברגע שייש כעס או עצבים מנסים להגיע לפתרון! בתור ילדה שגדלה בסביבה כזו עם הורים אני ואחיי סבלנו המון!!!! לא מאמינה בזה שגבר ידבר אלי ככה ובטח שאני לא אדבר אליו ככה ולא רוצה שילדיי יגדלו בסביבה של רעל. ברגע שעצבנים עוצרים שניה, נושמים, מעשנים סיגריה מדברים כשרגועים יותר ועובדים על זה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:33:23
ובלי קשר היא לא אמרה שזה לגיטימי תמיד צריך לשאוף לתקשורת כמה שיותר בריאה, היא דיברה על ההקצנה של התגובות של בנות (הדוגמה עם הקישור זה קלאסי) וכמה שזה חודר לתודעה ובסוף מה שקורה זה שאנחנו מכניסות לעצמנו לראש שהבעל נרקיסיסט מכה ובעצם סתם עבר עליו חרא יום והוא כבר התנצל 20 אלף פעם גם וכנראה הבין את הטעות
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 23:34:47
אני מסכימה איתך לגמרי שזה האידיאל, אבל את כאחת שגדלה בסביבה כזאת למדה מהבית כמה זה רע לא כולנו למדנו, חלקנו לומדים על בשרנו, אני ובעלי היו לנו ריבים מטורפים בהתחלה עבדנו על התקשורת והיום יותר טוב ברוך השם. אם הייתי מקשיבה בצ׳אטים שאומרים לי שכי הוא דיבר ככה הוא ככה וככה- אולי לא הייתי איתו היום בכלל כדי שנעבוד ונשפר את היחסים!! זאת הייתה הכוונה שלה סה״כ
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 23:40:15
אני לא כזו מאופקת, אני רותחת ומתעצבנת ועם כל הדם החם שלי לא מאמינה בשיח משפיל/ לא מכבד זה הכל. לגבי תרבות המי טו וההטרדות אני גם לא מאמינה שכל מחמאה היא הטרדה / ולא כל עצבים או כעס זה אלימות אני פשוט מאמינה בשיח מכבד / בדרך שלא תפגע באף אחד בזוגיות כמו שציינת תקשורת בריאה ושיח בריא ותודה לאל שבחרתי בן זוג שתומך בזה ומאמין בזה וכנראה שבגלל שחוויתי זאת בגלל ילדה לא מוכנה לחוות זאת שוב או שילדיי יחוו זו כי זה מצלק וטראומתי. והכי לגיטימי לגבי זוגיות יש נסיון ותהייה ולא צריך ישר לוותר, שאפו שנלחמת על הזוגיות שלך וגם שאפו לבעלך לא מאמינה שזורקים הכל בשניה וכל ה"חכמים" בגוגל זה לא המקום לפנות לדעתי יש טיפול אישי וזוגי וכו' , הכל עניין של הסתכלות וכן שאם ממש רע ויש יותר מידי רעל או כעסים / אלימות מילולית וכמובן פיזית זה בסדר להגיד ביי ולשחרר ללא כל שיפוטיות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:40:54
כשהייתי ילדה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:43:17
אוקיי עם התגובה הזו אני הרבה יותר מזדהה כבר. ברור שכולנו רוצות תקשורת בריאה ונעימה ואף אחת גם לא רוצה שאיזה ערס ישרוק לה ברחוב (אלא אם זה עושה טוב למישהי לא יודעת). הפואנטה שלי היא לא שזה לגיטימי ושצריך לקבל את זה אלא שזה לאו דווקא משהו שיעבור בעתיד לאלימות פיזית, זה מאודדדד רחוק אחד מהשני. ולפעמים צריך להיזהר במה שאנחנו מגיבות לנשים אחרות כי אישה(או גם גבר לצורך העניין) במצב רגשי לא ואו הרבה יותר רגישים לדעות מבחוץ מאדם שבמצב רגשי טוב ויציב. זה הכל. בסופו של דבר הלוואי על כולנו לדעת תמיד לשמור על שיח מכבד עם הבני זוג שלנו אף אחד לא מתחתן כדי להעליב, להשפיל ולהוריד. ומי שכן - זו בעיה רצינית אצל אותו אדם שדורשת יחס וטיפול.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:49:28
שמעי הרבה זמן אף אחד לא שרק לי, לא יודעת אולי מתאימה שריקה שתיים ככה בוסט לביטחון ;) ובנימה רצינית יותר כן חושבת שייש זוגות שלא עוברים לאלימות פיזית וזה נשאר נטו קללות או עצבים כאלה בניהם אבל כמו שאת אומרת אתם עבדתם על זה וכן ניתן לייעץ על תעבדו ותנסו אבל בכל מחיר, לצערי הפוסטים שראיתי כאן מזעזעים של קללות , איומים , השפלות , הרמת ידיים , בגידות ודברים באמת מחרידים שזה באמת כבר דורש או לפרק את הבית או לצאת מבית כזה. ומסכימה איתך אין מושלם יש עליות וירידות ואף אחד לא רוצה לפגוע , מקווה שכולם ישכילו שגבר / אישה יש ממול בן אדם ולא צריך להגיע לרמות של שיח לא מכבד- מאחלת לכולן באמת את הסבלנות והסובלנות להבין , להכיל ולהשכיל וללמוד ורק להתחזק בקשרים שלנו ❤
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 23:51:43
😂😂😂😂 הרגת אותי עם המשפט הראשון וכן יש מלא פוסטים מזעזעים ויש המון שאנחנו לא באמת יכולות להבין מה הולך מעבר, הלוואי שכל אחת תעשה את מה שנכון לה מתוך החלטה שקולה והעיקר שכולן יהיו בטוחות🙏🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:52:31
חחח שיח כבד חייב קצת הומור 🤣🤣 🤣 אמן ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-18 09:45:03
מרבית הפוסטים פה לא רק מדברות על גברים או נשים שמדברים לא יפה אלא גם יותר מדייי על חציית גבולות.. זריקת דברים, אלימות רגשית, מילולית, כלכלית וגם פיזית. זה ממש עצוב וממש נורא לחשוב שיש נשים שבבית שלהן חוות דברים כאלה. אבל אני מאוד מבינה את מה שאת אומרת שצריך לקחת גם הרבה דברים בפרופורציה. פעם מישהי העלתה פוסט על זה שבעלה כעס על חבר שלו ונתן בוקס לשולחן והיא נעלבה ויצאה החוצה ולא דיברה איתו.. ונשים כתבו לה שהיא צודקת והוא הגזים ובלה בלה.. ואני אולי מבין הבודדות שרשמו שהיא זו שנסחפה! מותר גם לבעלים שלנו להתרגז ולהתעצבן ולתת בוקס לשולחן.. גם אנחנו לפעמים מנקזות את הכעס שלנו בצורה כזו או אחרת. כל דבר צריך להיות פרופורציונלי אני ממש מסכימה! אבל הבעיה היא שיש פה שיח שנשים מעלות בינם לבין הבעלים.. ויש דברים שהבעלים אומרים שזה גובל באלימות! ובתור אחת שחוותה אלימות נפשית אני כבר מודעת לסימנים אז קל לי לתווך לאותה אחת טיפול זוגי או לצאת מהבית. ובאותה נשימה אני גם אומרת שכל אחת תיקח בחשבון בעצמה את ההשלכות שלה למעשים שלה, להתנהגויות שלה וכן גם לייעוץ בפורטי. נשים יכולות לייעץ פה גם בנושאים רפואיים אבל אף אחת לעולם לא תחליף בדיקת רופא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 13:50:40
וואי אנונית ונטלי חחחח אל תדאגו אישה מוכה אני לא !!! חח עוד הגזמה. כאילו אנחנו רובוטים!!!! כן התפלק לו פעם או פעמיים משפטים כאלה איפה שמעת אותי אומרת שאני מסכימה לזה?!?! נתחיל בזה שגם לי מתפלק כי אנחנו בני אדם זה קורההה אבל מפה ולהפוך אותו לבעל אלים זה כבר הגזמההההה!!!! כבר לכלוך בעיני נכון יש שיח אחר כך מה צריך לתקן ועושים השתדלות לתקן אבל פורפורציות . כל הכבוד לכן שאתן מצליחות להיות סוג של רובוטיות באמת שאפו... אבל כמו שאני מכירה 95 אחוז לא כאלה... אז יאלה שלחו לכולנו את הקישור של מיכל סלע
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 13:52:08
אמ. אס וניקול מסכימה עם כל מילה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 17:54:06
אני מסכימה ולא מסכימה. אנחנו מקבלות בפוסטים סצנה אחת מתוך הצגה שלמה, אין לנו הסתכלות אחרת על המצב אלא רק מה שתיארה אותה. אישית אני מעדיפה להחמיר ולא להקל, למה? כי נשים הנמצאות במערכת אלימה לרוב יצדיקו את הצד האלים כי מגיע לי והגזמתי והוא עייף וכל מיניי תירוצים כאלה ואחרים ולא יחברו את המצבים שלהם לכדי תמונה אחת שלמה כדי לראות באיזו סיטואציה הן נמצאות. מי שלא נמצאת בסיטואציה של אלימות ועדיין אמרו לה שהיא ככל הנראה במערכת יחסים אלימה סביר להניח שלא תפרק בית על סמך טיפים בפורטי. גם אישה מוכה סביר להניח לא תפרק בית על אותן עצות אגב. קשה מאוד להוציא אישה מוכה לפעולה בטח שבפלטפורמה מהסוג הזה. זה שבעלך אמר לך אפס מאופס מול הילד זה לא תשין אבל זה לא אלימות... גם אני רבה עם בעלי ויש לי דם חם ברוך השם ועדיין לא מגיעה למקומות כאלה וגם הוא לא. חוויתי זוגיות אלימה מאוד בעבר ואני יודעת איך להריח את הסימנים מקילומטרים. בקשר לפוסט שm.s למשל רשמה שהיא ראתה גם אני רשמתי לה שהיא לא רק מגזימה אלא ככל הנראה עושה נזק כי בעלה בא לפרוק לה והיא הלכה ממנו....
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-18 18:02:59
מסכימה עם הדעה שלך בגדול, אבל לא עם הדוגמא שהבאת כי לדעתי זה מוגזם להגיד ככה ליד הילד. מה שכן בשום פוסט אי אפשר לדעת את התמונה האמיתית, ולכן קשה לייעץ בעניינים כאלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 18:18:56
אבישג נכון שזה לא במקום ולא מוצדק ובכוונה הבאתי את הדוגמה הזאת... זה רע מאוד לדבר כך לייד הילד אבל מפה לפרק בית הדרך עוד ארוכה... כן עמדתי על שלי שדבר כזה לא יקרה עוד ! אבל להפוך אותו לגבר אלים או נרקסיסט או מתעלל רגשית לא ולא.. אנחנו בני אדם לפני הכל ולכולם יש מעידות ומצדיעה לאלה שלא נופלים למקום הזה! אני בכל אופן חודבת שלכמעט כולם יש נפילות וזה לא צריך עם כל דבר לצאת מפורפורציות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 18:19:05
זאת דעתי בכל אופן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 18:38:21
צודקת לגמרי בנות איבדו את זה מתייעצות עם בנות שלא מכירות על הבנאדם שהכי קרוב אליהם, צריך להבין שתמיד יהיה ריבים וויכוחים בין בני זוג בסופו של דבר אנחנו אנשים שונים שצריכים ללמוד להסתדר אחד עם השניה ולא לערב אף אחד מבחוץ כל אחת מספרת את הצד שלה ואף אחת לא שמעה את הצד השני אז אין לאף אחת שום זכות לבוא ולייעץ למישהי על הזוגיות שלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 18:48:21
צריך ללמוד לריב ולא כל ריב מבחינתי בא בחשבון..גם על טעויות של מילים קשות בעיני אין לסלוח כי זה יחזור על עצמו ואני לא מוכנה להיות עם בן זוג שמזלזל, ובטח לא לגדל איתו ילדים שיהפכו להיות כמוהו. יש גבולות וצריך להציב אותם מוקדם בקשר. ואם לא עשיתן את זה אז באסה, כדאי לעוף מקשר כזה כי טוב לא ייצא מזה
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-18 19:27:35
מצטערת להגיד לך, כשבעלך מקלל אותך זה נקרא אלימות מילולית ועלול להגיע לפיזיץ שום אישה ךא אמורה לקבל יחס כזה וגם דפוקה או מפגרת או סתומה לא בא בחשבון.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-18 21:04:32
אז מיקה לפנות למיכל סלע??!? להגיש עליו תלונה במשטרה?!? מבטיחה לך שיש בו הרבה דברים טובים גם כאשר בזוגיות שלכם אין נפילות כלל מבחינה שפתית
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 21:18:24
אף אחד לא אמר שאת אישה מוכה , את יכולה לחשוב שאני מגזימה כמה שבא לך- זו דעתי! התפלק לו פעם או פעמיים וגם לך זה שלכם ועבודה עם עצמכם לא מענייני, בעל אלים ?? ראית שכתבתי דבר כזה ? לא כתבתי אבל כן זו אלימות מילולית בעיני ואני לא אדבר ככה או ארשה שידברו אלי ככה. רובוטיות?! את לא צריכה להקטין אחרים כדי להעצים את עצמך את יכולה לקרוא לי באיזה שם שיתחשק לך בעיני ממש לא מזיז ובטח לא דרך לנהל דיון אבל נו בתקשורת ושיח אנחנו עוסקות כנראה דיון ותרבות שיח זה לא הצד החזק שלך, את הקישור של מיכל סלע מעולם לא שלחתי אבל יפה לך לעשות צחוק משמה של אישה שנרצחה מעיד גם על אפס רגישות , ממש שאפו לך.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 21:45:47
נטלי איפה ראית שעשיתי צחוק מאישה שנרצחה?! עיוות המציאות! מה הקשר שבנות שולחות את מיכל סלע כאופציה לכל עיניין בין בני זוג. ותודה על התגובה שלך שבדיוק מוכיחה את המציאות אומנם ביני לבין בעלי יצאו מילים לא מכבדות אחד כלפי השני וכמו כן יש רצון של שני הצדדים לשפר את המציאות אבל הלעג שלך כלפי בתגובה במילים הגבוהות הרבה יותר גרועות מה׳אלימות המילולית׳ שחוויתי הרבה יותר ארסית!! שיח ותקשורת אכן הצד החזק שלי מתוקה ובטח ובטח לא לגלגתי לבחורה שנרצחה ובנות כאן יעידו..!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 22:00:06
להזכיר את שמה ואני מצטטת: " אז ייאלה שלחו את הקישור של מיכל סלע.." ועוד ציטוט:" אז מיקה לפנות למיכל סלע?!?! בעיני שימוש ציני בשמה ! וזה לא כל עיניין ענו לך פה מספר נשים שהן שולחות את האופציה לעזרה לא רק של מיכל סלה זכרונה לברכה אלא של עוד מספרים בפוסטים שייש אלימות מילולית / פיזית על מנת לעזור וכן לפי מה שאני יודעת אם ניתן לעזור לאישה במצוקה צריך לעשות זאת וכמה שיותר מהר יותר טוב!!! הלעג שלי ? אני קראתי לך רובוטית או בשם גנאי אחר? את זו שאם כבר לעגה לי. ארסית ? הגבתי בהתאם לאיך שאת מדברת אלי ושוב להשתמש בשמה של בחורה שנרצחה זהו שימוש ציני ומיותר. אפשר גם להסכים על לא להסכים ולא מסכימה איתך בהרבה דברים, זכותי.
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הקבוצה של חני יועצת להתפתחות התינוק
2024-06-08 04:46:25
בוקר טוב להורים היקרים! 🌞 הנה טיפ קטן להתפתחות התינוק שלכם: בגיל 3-6 חודשים, תינוקות מתחילים לגלות עניין בצבעים בהירים וחזקים. 🟥🟨🟩🟦🟪 כדי לעודד את ההתפתחות הויזואלית שלהם, תלו ליד מיטת התינוק/ת צעצו...
0 תגובות
0 אהבו
אמהות
2024-02-26 17:59:44
היי בנות חייבת עזרה🙏🏽 איך יודעים אם לילד מתחיל כאבים מהשיניים ושזה לא גזים? הוא בן שלושה חודשים וקצת ובזמן האחרון הוא לא מסיים בכלל את הבקבוקים שלו חוץ מבלילה פעמיים וזהו כמעט לא אוכל נושך המוך את ...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-02-15 16:50:52
היי מישהי בדקה פעם מאיזה גיל ניתן לתת סימיקול? מותר מגיל 3 שבועות
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-10-31 18:15:45
גם אתן חוויתן תחושת דכדוך אחרי לידה? אני חמישה ימים אחרי לידה ויש לי פתאום פרץ בכי באמצע היום.. מרגישה מאוד הורמונלית ודכאונית. אני מאוהבת בתינוק שלא תטעו אבל מרגישה כאילו העולם אפור ואפל והמצב עם...
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-27 11:20:51
איפה מומלץ יותר לעבור קיסרי תל השומר איכילוב או וולפסון? אשמח להמלצות
2 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-01-20 09:10:17
בוקר טוב בנות אני ועוד כמה בנות פתחנו קבוצת וואצאפ שבה אנחנו מתכוונות לשמור ביחד על תזונה נכונה כמובן גם נדבר ונתייעץ ביחד🥰 מי שמעוניינת בבקשה להשאיר שם ומספר ואני מוסיפה
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-03 19:58:33
בנות שעשו טסט לרישיון נהיגה בהריון, האם עזר לכן לומר שאתן בהריון או להפך?
4 תגובות
0 אהבו