הריון ולידה
2022-06-17 08:05:46
בנות , נתחיל בזה שאני לא שופטת אף אחת אבל מתחננת לבנות שנכנסו להריון לא מתוכנן בגיל 18/20 או בכל גיל אחר ואין יכולת כלכלית להחזיק ילד תעשו חשבון שוב האם אתן מסוגלות לעמוד בזה גם פה, גם בפייסבוק אני נתקלת באמהות שמתחננות לאוכל, לטיטולים נשבר לי הלב לחשוב שבצד השני יש תינוק שלא מבין כלום ורוצה אוכל ואין לאמא לתת בנות שסיימו יב׳ ועוד לא עבדו ואין חסכונות או עזרה מההורים תחשבו שוב, לא שופטת חס וחלילה אבל בבקשה, אף ילד לא צריך לגדול בתת תנאים לגדל ילדים היום זה לא זול בכלל לפני שאתן בוחרות תחשבו אם יש לכן לפחות 5,000₪ למעון, לאוכל, לטיטולים, לבגדים, לצרכים אחרים אני מהבוקר רק בוכה מפוסט שראיתי בפייסבוק של אמא שזועקת לעזרה , אז יש מלא אנשים שנתרמו לעזור אבל זאת עזרה זמנית ועוד חודש שיגמר לה הכל היא שוב תתחנן לאוכל פוסט זה נכתב מהלב והרבה אהבה אין לי שום כוונה לפגוע באף אחת אמן ונהייה בצד הנותן ❤️
33 תגובות
23 אהבו

תגובות

2022-06-17 08:08:07
וואי ןואי יש כל כך הרבהההה שזקוקים גם לא בנות 18 גם נשים בנות 25 ויותר
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 08:14:43
צודקת וגם אלה בנות 25 השיקול הוא אותו שיקול. זה לא העיקר להביא ילד לעולם. ההוצאות הראשונות הן סביב ה15-20 אלף שקל ואחר כך יש עוד הרבה הוצאות חודשיות. גנים היום זה עסק יקר וגם כל המוצרי תינוקות. תינוק זו הוצאה לא קטנה שמצריכה הערכות כלכלית וחשיבה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-17 08:21:53
סורי אני לא מסכימה איתכן כסף זה לא סיבה להפלה אם מישהי נקלטה בטעות וגם כשמגיע ילד לעולם הכסף והמזונות שלו באים איתו, אז זה ממש לא משנה כמה ואיך יש
0 תגובות
5 אהבו
2022-06-17 08:23:34
ממש לא נכון גם ככה יש יוקר מחיה לא נורמלי וכל עולם התינוקות לא זול בכלל אני לא מסכימה שצריך להסתמך על המזל שהכל יהיה טוב ולהביא ילד לעולם כשאין יכולת לכלכל אותו האמא מבינה, הילד שבוכה קצת פחות תפתחי אפילו פוסטים פה ותראי כמה קשה לחיות
0 תגובות
7 אהבו
2022-06-17 08:24:27
אגב לפני יומיים הייתה פה מישהי שכתבה שהיא משתמשת לתינוק בטיטולים משומשים פעם שניה כי אין לה ברירה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 08:25:03
פוסט מדוייק !!!
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-17 08:31:58
איזה כסף ומזונות באים איתו לעולם? נוחתים מהשמיים לפתח דלת היולדת?? ילד זה לא סיטואציה שנקלעים אליה, צריך להגיע אליה ערוכים גם רגשית וגם כלכלית. זה חוסר אחריות להביא ילד לעולם כשאין יציבות. עבדתי במשך כמה שנים טובות עם משרדי רווחה שונים ושלא תדעו בכלל כמה ילדים סובלים מהזנחה בגלל הריון לא מתוכנן. אף ילד לא צריך לשאת בהשלכות של החלטות גרועות של ההורים שלו שלא שמו את טובתו במקום הראשון. להשתמש בחיתולים משומשים ולהיתמך בעזרה של אנשים טובים זה לא חיים ראויים לאף אדם בעולם הזה.
0 תגובות
11 אהבו
2022-06-17 08:35:18
אתן רציניות? אז אני אחכה שיהיו לנו חסכונות ולא יודעת מה בשביל לגדל ילד? עיקר הדברים צריך להיות הוא שלשמןר ולהשמר מהריון לא רצוי, אבל אם זה בא אז זה מתנה. גם אני לא חייתי עם כפית של זהב בפה אבל להגיד לך שהייתי מעדיפה שיפילו אותי?? או את אחד האחים שלי? חס וחלילה
0 תגובות
6 אהבו
2022-06-17 08:36:18
והברכה מגיעה למי שמאמין, גם אני לא הבנתי את זה עד שילדתי וראיתי שמשום מקום החליטו להעלות לבעלי את המשכורת בסכום נכבד, ובכללי נהיתה ברכה בכסף
0 תגובות
4 אהבו
2022-06-17 08:40:14
אבישג, כפית של זהב בפה זה מבחינתי מותרות, לילד יש צרכים בסיסיים הרבה לפני המותרות, מאמינה שאת אלו קיבלת מהורייך (אוכל זמין והגיינה ראויה לדוגמא). מצב שבו אין יכולת לקנות טיטולים ואוכל זה לא מצב שילד צריך לגדול לתוכו.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-17 08:52:45
יותר כואב לי על נשים שעושות הפלה. קראתי פוסט על מישהי שהיא בהריון עם תאומים, היא ובעלה עובדים ומשתכרים יפה, אבל בגלל שהלחיצו אותה שמסגרות לילדים זה יקר ושילדים באופן כללי זה יקר אז היא שוקלת דילול. נחמץ לי הלב פשוט! כשאת בהריון יש חיים בתוכך וכל דילול או הפלה מכוונת זה לקחת את החיים האלה. הדבר החשוב לעשות הוא לזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה - אם את צעירה מידי והמצב הכלכלי שלך לא מאפשר לך לקנות אפילו מוצץ או אם את לא מוכנה לזה נפשית - יש אמצעי מניעה ודרכים לעשות סקס בטוח. אך ברגע שאת בהריון והקב"ה שתל את החיים האלה , את המתנה הזאת, בגוף שלך, חובתך ואחריותך לעשות הכל כדי לדאוג להם. אז כן זה עצוב לראות שיש אמהות שאין להן להעניק לילדים שלהם אבל לפחות הן בחרו להביא את הנשמה הזאת לעולם ולא להרוג אותה. זו דעתי הכנה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 08:53:41
בנות.. לפעמים אנשים נקלעים למצבים קשים אחרי שיש להם כבר ילדים.. וזה לא משהו שהם תכננו.. אי אפשר לתכנן פיטורים, מחלה, תאונה, צקלה רצינית ברכב שמצריכה כמה אלפי שקלים ועוד צרות שיכולות ליפול על בנאדם כרעם ביום בהיר. שלא נדע ושלא נגיע למצב שאנחנו נזקקים לאף מתנת בשר ודם. אנחנו בתקופה לא פשוטה.. יוקר המחיה עולה.. הכל עולה! הדלק תכף עולה לכמעט 8.5... זה מטורף! אנשים שלא תארו לעצמם להקלע למצב כלכלי בשפל.. פתאום מוצאים את עצמם מבקשים נדבות כדי לשרוד. שנהיה תמיד מהצד הנותן!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 09:01:22
יש גם בגילאי 30 פלוס שאין להן אין קשר לגיל זאת המדינה שאנחנו חיים בה לצערנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 09:14:17
אפשר להיקלע למצב כלכלי חמור גם בגילאי 30 פלוס, נכון. אבל אחד הדברים שאנחנו צריכים לדאוג כמבוגרים הוא למזער סיכונים, גם כלכליים. כמו שאתן דואגות לבטיחות של הילדים שלכן מראש, ככה צריך גם לדאוג לביטחון תזונתי מראש ולהיות מוכנים לשינויים בהכנסה. לדוגמה, ביטוח אובדן כושר עבודה דרך קרן הפנסיה וביטוח בריאות סיעודי. ועם כל הכבוד, בנות 18-20 לדעתי בעצמן עוד ילדות שלא תמיד יודעות לדאוג לעצמן ולחיות באופן עצמאי. לא כולן. יש תותחיות שמשתלטות על החיים. אבל יש גם בנות שבטוחות שמישהו אמור לפרנס אותן, ההורים ואז הבעל, ומקבלות כאפה לפנים מהחיים. עם חלומות לא הולכים למכולת. את רוצה לתת לילד שלך הכל, כדאי שגם יהיה לך תוכנית איך לממש את זה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 09:41:39
כמה משפחות עם הרבה ילדים פושטים רגל ונופלים כלכלית. כמה משפחות קרסו בקורונה. כמה משפחות קרסו כי אחד מהילדים חולה וההורים עסוקים בטיפול שלו. מי שלא מסוגלת לגדל ילד שתשלח לאימוץ אבל להרוג ילד.......???????
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 09:49:20
מה קשור להרוג ילד? לקחתן את זה להפלות. לא מדובר על הפלות מדטבר על להיות מספיק חכמה לא להכניס את עצמך להריון אם אין לך יכולת לטפל בילד. מראש לא בדיעבד.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 09:53:48
זה גם כולל לא להביא ילדים נוספים למציאות כלכלית קשה. ילד לא מביא איתו פרנסה, זה שקר שנועד לעודד ילודה. אם קשה לך לפרנס את הילדים הקיימים, אולי כדאי לא להיכנס להריון נוסף ולגזור על כל הילדים תת תנאים.
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-17 12:12:40
זה פשוט עיניין של אמונה בבורא עולם וכשמאמינים באמת הכל מגיע אני מכירה סיפורים על אנשים מקרוב ממש שמכניסים אלפים בודדים בחודש ויש להם עשרה ילדים ויותר ובכל אופן לא חסר להם כלוםםםם אז נכון שהם לא טסים לחול כל שנה והילדים לא לבושים עם מותגים של אלפי שקלים אבל זה ילדים מאושרים להורים שחיים אמונה ואהבה אמיתית!!! למה כל מי ״שעושה״ ילדים רק אחרי שהוא מבוסס כלכלית זה מובטח לו לכל החיים??? כסף בא כסף הולך והאישה הזו שרשמה על הטיטולים של הבן שלה היא מלכה ואני בטוחה שהילדים שלה לא מרגישים במחסור הזה וזו לא בושה לקבל עזרה בימים קשים ❤️❤️❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 12:16:38
אני בטוחה שהמשפחות שאת מכירה מגיעות מהקהילה החרדית שבה יש תמיכה רבה בקהילה, מחירי סופר חצי ממה שיש לחילונים ועלויות מחייה נמוכות מהרגיל בגלל הנחות (ארנונה וגנים לילדים למשל). כל זה לא רלוונטי עבור מי שאינו בחברה החרדית.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 12:19:53
ברור יש לנו גם דירות בחינם ואנחנו לא משלמים חשמל ומים ושאר מיסים. אגב כל שבוע שולחים לי קניות בחינם וכמובן יש לי רכב על חשבון המדינה פלוס דלקן
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 12:22:35
דווקא הבאתי את החברה החרדית כדוגמה טובה, לא חייבים ציניות. תרצי או לא עלויות המחייה אצל חרדים נמוכות יותר ויש יותר עזרה. אצל חילונים לפעמים אין עזרה בכלל.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 12:27:27
נכון שבחברה החרדית יש הרבה סיוע אבל אין לנו שום הנחות בארנונה וגם לא הוזלה בגנים ואף אחד לא מביא לנו כסף ליד העזרה הזו היא בדרך כלל במצרכים ובלחתן את הילדים… וזה לא מסביר איך חיה משפחה של 12 נפשות עם הכנסה של 7 אלף כשהשכירות לפחות 5,6 אלף… זה פשוט ניסים!!! ובורא עולם עוזר למי שסומך עליו באמת!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 14:15:35
הוצאת לי את המילים מהפה!!!! את כל כך צודקת והלוואי וזה ישפיע על מישהי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 20:17:15
אני לא מסכימה בכלל !! יש גם אמהות בגיל 40 פתאום העולם התהפך וקרה מצב ואין להם הכנסה קרובה .. ואני יכולה להעיד גם על עצמי והנה זה לא מאנונימי. מצאתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים מבקשת עזרה מעמותות בואי אני בת 35 אני לא בת 18 יש לי 3 ילדים בעלי עובד ככל הניתן . אבל הנה אני לא עובדת , הילד היה צריך מספר ניתוחים ולא נכנס למסגרת רק בספטמבר הקרוס . אז להגיד לך שלא קרה מעל פעם או פעמיים שאני ובעלי דילגנו על ארוחה כדי שיהיה לילדים שאכלנו בלי לחם כדי שיהיה לילדים לחם לגנים . אז מה מודה על הילדים שיש לי ובחיים לא הייתי עושה הפלה , כסף בא והולך ילדים לא !! ילדים יהיו איתך לכל החיים . אז אין לנו דירה משלנו יש לנו דירה שכורה ואין לנו אוטו חדש , ואין לנו בגדים חדשים אבל יש לנו אחד את השני
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 23:10:45
חיים הרבה מנשים האלה הן גם נשים שנכנסנו להריון במצב כלכלי טוב ופשוט התגרשו / קרה משהו בדרך… יכול לקרות לכולן. ההכללה הזאת מלכתחילה לא נכונה, וקהל היעד אליו את פונה לא מדויק. רק אומרת. שיקולים כלכליים הם חשובים אבל בואו לא ניתמם ולא נעמיד פנים שזו יכולה להיות כל אחת מאיתנו. כסף נזיל יותר ממים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 06:12:03
לגמרייי מסכימה איתך אבל גם לא חשוב הגיל זה תקף לכולם אני רואה כאן אימהות בוגרות ועם בעל גם ורושמת אני בהריון ויש לי ילדה אני צריכה טיטולים משהו בסגנון זה באמץ פונה לכולם ילד זה אושר אבל עם אין את הדברים הבסיסים מה יצא מיזה רק סבל לתינוק שמחר הוא לא יודע עם היה לו אוכל או טיטול
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 06:16:12
ניקול קראתי רק עכשיו את התגובה שלך כי היא הראשונה מלמטה אין לע כוח לקורא את הכל לא מחייב שזה ככה יש כאלה שבשבועות מאוד מוקדמים שראיתי ועדיין משאריות ומבקשות תרומות הלוואי על כולנו לעזור תמיד למי שצריך אבל גם אי אפשר לחיות מי תרומות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 06:26:01
ברור שגם בגיל מבוגר יותר אפשר להיקלע למצב כלכלי קשה. אבל יש הרבה יותר סיכויים שאמא צעירה מאוד תמצא את עצמה במצב הזה, ועל זה מדבר הפוסט. יש הבדל בין זה שהחיים התהפכו עלייך בגיל מבוגר כשאת עם משפחה לבין להתחיל את החיים הבוגרים ממצב קשה בלי שקרה משהו מיוחד. בנות צעירות עוד לא יודעות בדרך כלל לפרנס את עצמן, בטח לא משפחה. מה גם שעם הזמן מתקדמים בחיים, הפרנסה גדלה (לפחות זה השאיפה שלנו), הבעל מרוויח יותר לדוגמה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 06:55:59
נכון אבל גם עדיין לא מעט נשים מבוגרות רושומת לך אני חא עובדת עם ילד בת שנה פלוס בהריון וצריכה תרומה של משהו לדעתי שוב אין קשר לגיל יש אישה בת 30 שעבדה עד היום מי מלצרות ולא התקדמה בחייה ויש כאלה בהרמות אז אין הבדלים לצערנו לפעמים אין כסף ללמוד כדי להתקדם בחיים או מספיק השכלה בבית ספר כדי להתקבל לעבודה יותר נוראמלית גם להתקדם בחיים צריך כסף בעיקר מי שבא מי אכולסיה קשה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 07:30:48
פוסט מיותר. הרי המטרה שלך היא לא לגרום למישהי לעשות הפלה, אז מה המסר פה? שכל אחד יחייה את חייו
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 07:38:04
לא מבינה את הפחד פה של בנות מהמילה אחריות?! בסוף הכל מתחיל ונגמר באחריות. אתן מביאות לעולם יצור לעולם שאתן האחראיות הבלעדיות עליו! מה כל כך מכעיס בזה שאתן צריכות להיות מספיק אחראיות לוודא שיהיה לכן איך להאכיל אותו? איך להחליף לו..?! זה לא משנה אם את בת 18 או 40 . ברור שדברים יכולים לקרות ושמצב כלכלי הוא הפיך אבל מלכתחילה להביא ילד בלי יכולת כלכלית זה חוסר אחריות. לסמוך על אמונה בלבד זה חוסר אחריות( ואני בן אדם מאמין) אף אחד פה לא כתב לחסוך ולהיות מיליונריות כדי להביא ילד. אבל כן להיות מסוגלים לתת לו צרכים בסיסיים. ילד לא צריך לגדול בתת תנאים כי אמא שלו מאמינה שיהיה בסדר. קצת אחריות!
0 תגובות
3 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-04-24 06:13:37
אני הולכת לים ואני מפחדת שהפס בפופיק יהיה יותר גרוע אבל בא לי להשתזף חחח לשים רק בפס קרם?😂 יש לי נטיה ממש לפיגמנטציה הפנים שלי לא פוגשות שמש כבר כמה שנים
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-02-28 12:13:59
בנות ששינו להן את הגיל הריון? עשיתי הערכת משקל והעובר יצא אחוזון 90 והרופא נשים שלי שינה לי את גיל ההריון -זאת אומרת אם אני עכשיו שבוע 36 הוא שינה לי לשבוע 37 והאחוזון ירד ל-72 הוא אמר שהולכים לפי ...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-02-18 08:28:50
אני בשבוע 16 ועד עכשיו לא הקאתי, פתאום הבוקר קמתי והרגשתי שהכול עולה לי והקאתי פעם ראשונה האם זה תקין אני יודעת שבשליש הראשון זה נפוץ
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-19 18:39:55
היי פעם העלתי פוסט על הבוסית שלי שמתנהגת אלי ממש לא יפה בסוף שנה שעברה עברתי הפלה והיא כל הזמן באה אלי בתלונות שאני לא מתמידה בעבודה.. לא אפרט כדי לשמור על בריאותכן כי היו פה בנות שהיו בהריון והפוס...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-01 21:49:00
כמה זה מסוכן אם אני אשן על הגב? אני שבוע 34 והגב שלי ממש כואב, התנוחה היחידה שזה לא כואב בה זה על הגב
15 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-12-30 05:50:00
בוקר טוב בנות, אשמח לדעתכן נשואים שנתיים פלוס, הריון ראשון חודש חמישי בגדול הזוגיות עם בעלי טובה אפשר להגיד, אבל במצבים מסוימים הוא מרגיש לי מזעזע ואני אפרט לדוגמא יש לי תור לסקירה מאוחרת בקרוב ש...
13 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-12-29 15:59:49
הי בנות שבוע 6 עשיתי בדיקת בטא היום. יצא לי 2560 תקין?
4 תגובות
0 אהבו