זוגיות
2022-06-16 01:11:27
יש פה מישהי שבגדה פעם בבעלה והפסיקה עם זה לגמרי? לא עשתה יותר?
125 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-06-16 01:36:28
השם ישמור לא. אבל מה את רוצה לדעת?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 01:46:59
בחיים לא אני כאן כי השאלה והתגובות יעניינו אותי🙈
0 תגובות
20 אהבו
2022-06-16 02:20:27
אני יכולה לבכות מרוב אושר מכמה שאני אוהבת את בעלי בחיים לא אישה כזה דבר!! ועדיין כמו ירדן, כאן בשביל התגובות😂
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 03:12:22
תשמעי.. אחרי המון שנים של נישואים לדעתי זה הגיוני שהמחשבה תעבור בראש שלנו. לא לכולנו כמובן. אני הייתי נשואה 4 שנים.. והייתי עם בעלי לשעבר 15 שנה סה"כ.. ובסוף הוא זה שבגד בי. אני כמובן לא סולחת על בגידה.. אבל אני חושבת שמהמחשבה לבגוד ועד המעשה יש הבדל גדול.. אני בחיים לא הייתי בוגדת.. 🙃 אבל יש אנשים שמחפשים ריגושים.. וחבל.. אפשר לעשות המון ריגושים בתוך הנישואים. אבל שוב.. זה ידוע שאחרי הרבה שנים הריגוש יורד.. לאוו דווקא האהבה.. האהבה יכולה להישאר. אין קשר ..
0 תגובות
11 אהבו
2022-06-16 03:26:15
השם ישמור . אישה זה שונה מגבר . אישה שבוגדת זה מחריד גם את הגבר שהיא בגדה איתו . גבר יכול להמשיך עם ״המאהבת״
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 03:34:38
הלכתית אישה שבוגדת בעלה אסורה כל בעלה ועל בועלה
0 תגובות
14 אהבו
2022-06-16 03:34:53
מצטערת אבל לא מסכימה...גבר או אישה בגידה זה מגעיל באותה מידה
0 תגובות
35 אהבו
2022-06-16 03:37:37
מבחינת גועל אישה לדעתי זה הרבה יותר מזעזע מגבר . כמוהן ששניהם מזעזעיםםםם ומחרידיםםםםםם אבל אישה זה שיא השפלות והגועל . אפילו הלכתית גבר שבוגד והאישה רוצה להתגרש מנסים לעשות שלום בית זה חריג אבל זה קורה לצערי . אישה לאומת זאת זה השם ישמור אין לה תקנה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 03:42:58
אני לא ממש תומכת אבל חברה שלי עשתה את זה . היא הייתה 3 שנים עם בעלה ואז החליטה שהיא רוצה לבגוד בו כי אין סיבה יותר מידי.. הלכה בגדה בו עם מישהו ואחרי חודש גילתה שהיא בהריון והיו סרטים של החיים אכלה את עצמה ברמה קשה כללל ההריון(איך לא) .. בסוף הילדה נולדה העתק של הבעל אז היא נרגעה 🤦🏻‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 03:44:46
ואי דנדוש סיפור עצוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 03:45:28
אורצי מה בעלך עשה? ונפרדתם?
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 03:46:47
איך כאישה אפשר להגיד שאישה שבוגדת זה יותר מגעיל? מה ההבדל בין גבר לאישה?? שניהם מזעזעים באותה מידה..
0 תגובות
30 אהבו
2022-06-16 03:47:47
בעלי לשעבר!! חחח ניהל רומן במשך שנה .. לבסוף האשמה אכלה אותו והוא גילה לי.. כמובן שהעפתי אותו בטיל מהבית כשיש לנו תינוקת בת שנה.. כמובן שהוא לא נשאר איתה.. היום אני עם בן זוג ואחרי לידה.. הקמתי משפחה חדשה.. והוא? יש לו בת זוג.. קצת מרחמת עלייה.
0 תגובות
13 אהבו
2022-06-16 03:49:12
ואו אורצי איזה קשה זה הוא לא הצטער על המעשה? לא ניסיתם טיפול?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 03:54:23
ניסינו טיפול לפני הלידה של הבת שלנו.. לא הלך כל כך.. זה סיפור ארוך ומאוד קשה לצערי.. אבל בקצרה? כשהולכים לטיפול צריך ששתי הצדדים יהיו בטיפול.. לצערי רק אני הייתי באמת בטיפול.. הוא לא ממש רצה לטפל בזוגיות וחיפש דרכים אחרות כנראה להרגיש טוב עם עצמו.. עד היום הוא אוכל את עצמו בגלל זה. אבל אני כבר במקום אחר לגמרי. לצערי אני שומעת מהמון נשים וגברים כאחד שבוגדים.. וחבל.. אם לא מתאים ומנסים לטפל וגם זה לא מצליח אז לפרק.. אין ברירה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 03:55:48
אה הוא לא רצה טיפול זוגי? נכון צודקת.. לדעתי קודם כדאי למצות את כל האפשרויות ואם לא הולך אז אין ברירה כנראה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 03:56:39
הוא רצה בהתחלה.. אבל הוא הבין שזה דורש ממנו יותר מידי עבודה כנראה.. וזה לא התאים לו. וזה בסדר.. מי שלא באמת רוצה לתקן אי אפשר להכריח אותו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 03:57:03
נכון העיקר שטוב לך עכשין
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 04:28:02
אורצ'י איזה מהממת את מאחלת לך רק טוב בחיים 💖
0 תגובות
6 אהבו
2022-06-16 04:55:57
אני בגדתי באקס שלי, לא בבעלי אני ממש ממש נגד! אני חושבת שזה נוראי התחושה מזעזעת וזה עד היום מלווה אותי, שום דבר מהבן אדם לא מעניין אותי מלבד העובדה שעשיתי טעות בלתי נסלחת. הראש שלי לפעמים משחזר את הרגע שהוא גילה את הבגידה, זה לא יוצא לי מהראש. הוא התחנן שנשאר ביחד למרות שאני זאת שבגדתי. מאז אני יודעת שזה לא יקרה יותר בחיים, בטח לא עם בעלי, לעולם לא יגע בגבר אחר כל עוד יש גבר בחיים שלי אם את במקום הזה אז אני מציעה לך מכל הלב להפסיק זה נשמע טיפשי אבל שניכם נשארים עם צלקות בעתיד, לא רק את ולא רק הוא.
0 תגובות
5 אהבו
2022-06-16 05:58:58
לא הבנתי איך ״שאישה בוגדת זה יותר גרוע״ שני המינים לא בני אדם? לשניהם אין רגשות? גברים יותר ״חשובים״ מאיתנו? מזה השטות הזאת!!! לא תקין לא מהצד הזה ולא מהצד הזה.
0 תגובות
14 אהבו
2022-06-16 06:05:11
נכון מאד. אין שום שום שום הבדל!! גרוע לשני הצדדים.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 06:17:24
אדל - כמה שטויות כתבת אלוהים ישמור. איזו דעה חשוכה ועצובה. בגידה זה נוראי משני הצדדים. זה שבהלכה מחמירים יותר עם נשים זה כבר טימטום בפניי עצמו כי בהלכה תמיד הנשים חלשות יותר !
0 תגובות
8 אהבו
2022-06-16 06:28:58
ההלכה לא מחלישה אישה . ההלכה שומרת על האישה שלא תיפגע. ולמה בהלכה יותר גרוע שאישה בוגדת ?כי אישה מביאה חיים לעולם וילד לא מנישואין מסכן יסבול כל חייו כי הוא ממזר . ממזר יהיה מסכן כל ימי חייו די להחליש את החוקים בתורה אישה היא יהלום בעיני ה’ זו יצירת מופת בגלל זה יש המון איסורים וחוקים ’’נוקשים’’ לגביה. התורה והחוקים שברא ה’ נוצרו להגן עלינו לא להזיק לנו. רק אנחנו לא מבינים את זה!
0 תגובות
40 אהבו
2022-06-16 06:43:01
גם אם תהיה פה מישהי שבגדה אני לא חושבת שהיא תכתב את זה פה. זה עניין מאד פרטי ואפילו מבייש במיוחד על מישהי שמתחרטת על זה מאד אני מכירה כמה בנות שעשו את זה לצערייי .. אבל מה תרצי לדעת? חלק הפסיקו עם זה אבל זה לא מנע מהגבר להתגרש מהן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:07:38
מה שמעניין אותי אם הן הפסיקו ולא בגדו יותר שוב?
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:07:55
מזעזע ששני המינים עושים את זה בעיניי,
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:08:49
השאלה היא אם אתה ממשיך במעשה כי טוב לך שם מהריגוש או שאתה מפסיק מתוך חרטה על המעשה,
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:09:23
אסתר תיקון קטן: ממזר הוא ילד שנולד כתוצאה מרומן שקיימה האישה עם גבר אחר, בעת שהייתה נשואה. ממזר הוא גם ילד שנולד בשל קיום יחסי מין בין כהן לגרושה וכן כתוצאה מגילוי עריות. בניגוד לדעה רווחת, ילד שנולד לזוג רווקים אינו מוכר בתור ממזר.
0 תגובות
6 אהבו
2022-06-16 07:10:54
ולשאלתך אנונימית: בחיים לא העליתי במחשבה לבגוד תודה לה' ומקווה מאוד שלא אתנסה בזה 🙌❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:11:07
הדס לפי מה שאת אומרת את מכירה נשים שבגדו בבעלים שלהן והפסיקו לגמרי עם המעשה וגם מה ש״אני״ אומרת שבגדה בארס שלה ויותר לא עשתה זאת ולא תעשה לעולם.. אז לפי מה שאני מבינה פה המשפט ״פעם בוגד תמיד בוגד״ הוא מיתוס והכל זה תלוי האדם עד כמה הוא מתחרט ומביע צער?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:11:25
באקס**
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:17:01
אני בדיעבד הייתי שותפה לבגידה לפני עשור ועד היום אוכלת את עצמי על זה, היא בכלל לא ידעה אני בכלל לא הכרתי אותה ועדיין
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:17:48
ובקשר לשאלה אני מאמינה שגבר שבוגד תמיד יבגוד אבל השאלה היא למה הוא בגד, אם האישה מוכנה יש דברים שאפשר לעבוד עליהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:25:03
מישהי טענה שהיא תפסיק ואמרה לו את זה שזה לא יקרה יותר הם המשיכו להיות ביחד לזמן מסויים אבל זה לא מנע ממנו להתגרש ממנה. גם כשמנסים וסולחים קשה מאד להשאר עם תחושבה כזאת ועם מישהו שבגד בנו. זה לפחות מה שאני חושבת
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 07:25:13
סורי אבל אין קשר בין הבגידה לכך שהיא אסורה על בעלה. אם אתן לא יודעות בוודאות עדיף לא לרשום באמת. כי הרי גם גבר שמסכים שאישתו תלך לשכב עם מישהו אחר אישתו נאסרת עליו, גם כמו כן אישה שהתגרשה מבעלה נישאה שוב והתגרשה שוב לא יכולה לחזור לבעלה הראשון. יש פה גם את העניין שבנישואין עצמם הגבר הוא זה שמקדש את האישה וגם הקשר בין זה שפעם גבר היה יכול להינשא לכמה נשים במקביל. לכן אין קשר בין האם אישה שבוגדת זה יורת גרוע מגבר! בגידה שווה בין אם זה גבר או אישה זה נורא ואיום ועובדה שלגבר אסור להסתכל על אף אחת מלבד אישתו!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:26:33
וגם לגבי אישה שבגדה ואסורה על בעלה יש כאן מקום להקל אם לא היו עדים הבעל יכול שלא להאמין (כמובן אחרי שאלך רב) לדברי האישה ולהאמין שאמרה זאת מתוך קנאה ורצון לפגוע ואז יש אפשרות להישאר נשואים. ככה שלא כל מה שרשום בהלכה זה איך שזה, יש הרבה נסתר מאחרי הכתוב ולא תמיד פירוש פשוט מתאים להלכה!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:29:49
נטע לא ככ הבנתי לדעתך המשפט נכון רק לגבי גברים?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:30:36
אני מאמינה שאם מישהו/י בוגד תמיד יבגוד. אלה עם הוא עשה תיקון עם עצמו ואחרי שנים שלא חזר לזה. קשה מאד אבל לצד השני לסמוך עליו ב100 אחוז כמו שהיה בעבר ותמיד יהיה לו תתחושה של צביטה או פחד מסויים גם אם הוא אמר שסלח ושכח מזה אני בטוחה שיש כאלב שנשארו למרות זה. יש מלא נשים כאלה למשל שידעו שהגבר בוגד ובכל זאת עד היום איתו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:31:47
הדס לדעתי זה תלוי בבן אדם ואם הצליחו לעבור שינוי יחד ובנפרד.. יש מיליון מטפלים שאומרים שאפשר להחזיר אמון ושהזוגיות חזקה יותר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:34:35
השאלה ממה הבגידה נובעת? האם זה משעמום? האם זה ריגוש? האם זה חיפוש של נחמה? הכל תלוי. בזוג, במי שבגד, בבגידה. אפשר לעבוד על בגידה אבל זה דורש ששני בני הזוג יהיו מסורים לתהליך ויעשו עבודה משמעותית גם מי שבגדו בו (כמובן תלוי מה הסיבה לבגידה) אני מאמינה שאם הבגידה נובעת מחוסר מסויים בקשר אפשר לעבוד על הדברים (שוב במידה ויש נכונות לא רק של הבוגד אלא גם של הנבגד) ולהגיע לשלב יותר טוב
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:39:04
כשהייתי בת 19 הייתי עם גבר נשוי לצערי.. הוא היה בן 29 כשהכרנו. סיפר לי שתפס את אישתו בוגדת בו במיטה שלהם והאמנתי לו וזה נמשך שנתיים כמעט. בסופו של דבר אני סיימתי את זה למרות שהייתי מאוהבת ועדיין אפילו אוהבת (בת 30 היום בעצמי). בבעלי מעולם לא בגדתי וזה ישבור אותי אם יבגוד בי וגם הפוך. אני יודעת שהוא כן ממשיך לבגוד באישתו.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:40:43
קודם כל אני חושבת שיש הבדל מאוד גדול בין אם הגבר בוגד או האישה, ואני לא מתכוונת מבחינה מוסרית כי פה אין הבדל, אני חושבת שגברים פחות סוחבים איתם תחושה קשה על מה שהם עשו ואולי קצת פחות מצטערים על זה. דבר שני אני לא חושבת שאפשר להישאר בזוגיות אם הייתה בגידה מאחד הצדדים, זה לא אפשרי, משהו שם נפגע ואי אפשר לתקן אותו וזה מצב שלדעתי בגידה יכולה לחזור על עצמה כשבן אדם יודע שסלחו לו פעם אחת, חוץ מזה שגם משהו בכבוד נאבד. אני לא מסכימה שבוגד תמיד יהיה בוגד, עשיתי טעות חד פעמית לפני כמעט עשור, הייתי ילדה בזוגיות דפוקה, אפשר ללמוד מטעויות ולתקן אנחנו בני אדם, אני יכולה להגיד לך שבעלי כמעט מהיום הראשון שלנו ביחד יודע שקרה מה שקרה ומעולם הוא לא חשד בי שאני בוגדת בו או משהו כזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:42:26
חנה גם אם האישה הייתה עם גבר אחד כדהיא נשואה נקלטה להריון זה ממזר! וברור שמדובר בנשואה. לא נשואים זו עבירה אחרת לגמרי ולא על זה הדיון... אורליקי אישה שנשואה ובוגדת בבעלה אסורה על בעלה ועל הבועל! התורה אומרת את זה אז איך את לא מקשרת? נכון שיש להקל אם האישה אומרת שלא אבל אישה בסוף תגלה את זה... לא צריך לעוות הלכות שלא יצאו תקלות על ידינו!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:44:51
אגב התורה מחמירה עם נשים בעניין הזה גם בגלל שהיא נקשרת ריגשית יותר מגבר גבר יעשה את זה לרוב בגלל ריגוש זמני שורה תחתונה. אנחנו לא רבנים וגם לא נהיה. שה’ לא יעמיד אותנו בניסיון כי העולם בחוץ מסנוור מאוד.
0 תגובות
4 אהבו
2022-06-16 07:46:15
אסתר את רבנית או משהו את ממש בקיעה בהלכות 😂 אולי אוכל להתייעץ איתך בנוגע לכמה דברים
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:46:35
אסתר תבדקי עם רב לגבי העניין.. הסיבה שאישה אסורה על בעלה אם בגדה בו לא קשורה לבגדיה כמו לאקט עצמו בדיוק כמו אם הבעל יסכים לה ללכת להיות עם מישהו אחר או כמו שכבר ציינתי אם התגרשה ממנו עשרה בשנית התגרשה בשנית ורוצה לחזור לבעלה הראשון. אסור לה, וזה לא קשור לבגידה, זה קשור לאקט, לעצם קיום היחסים. עצוב לי לחשוב שאתן בטוחות שכשאישה בוגדת זה יותר גרוע מגבר, זה ממש לא נכנון
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:48:27
ולגבי הקלה זה האם הגבר בוחר להאמין לה שבגדה זה עניין מאוד מסובך ותלוי מאוד ברצון של הגבר לשקם את היחסים בדיוק כמו אישה. היא יכולה לומר לו בגדתי בגדתי בגדתי והא יכול לבחור לא להאמין ואם בוחר לא להאמין יש כאן מקום להקל כמובן אחרי שאלת רב. אני לא רושמת דברים בתם, לפעמים לעוות הלכה זה לחשוב שאנחנו מבינים אותה פשוטה כמשמעה כשזה לא באמת המצב
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 07:49:31
יש הרבה מאוד עומק מאחורי הכתוב, אנשים לוקחים משפט ומבינים ממנו מה שמבינים בלי באמת לחקור לעומק.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 07:53:09
בחיים לא חיים שלי הוא 🥺🥰
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:02:35
מה מטרת הפוסט ? נשמע שיש פה הרבה מחקרים לאחרונה דווקא מעניין אני בעד 😂 אין על בעלי לא אחליף אותו באף אחד . ואם יבוא יום כזה שארגיש שלא טוב לי הוא יידע ונשתפר כנל הפוך כמובן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:03:05
רבנית נוח מה שנוח לי אני עושה חח אם אדע לענות למה לא? אורליקי אם לא הייתי בטוחה במה שאני אומרת לא הייתי אומרת. אני ברוב התשובות שלי הולכת לפי הסוד לא לפי הפשט! ולפי הסוד יש המון דברים שאישה נואפת מסכנה מה תקבל. אני לא אתן תשובות מפורטות כי אני לא דיין ואני לא אחרוץ כאן גורלות. ואני לא בורא עולם לשנות את התורה או להוסיף או להחסיר ממנה. היה מדובר כאן על בגידה לא על אקט או לא. האקט לא מעניין ברגע שיש בגידה באמון בין בני זוג
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:07:48
וגם לא היה מדובר אם גבר יודע או לא יודע. היה מדובר על בגידה בגלל זה לא דנו כאן אם הגבר מאמין או לא מאמין. תשמעי את השיעור של רוחות מספרות שבאה רוח לרב יהודה פתאיה עליו השלום ומה סיפרה לו שהיא עוברת על בגידה וכמה היא לא אמרה לבעלה וכמה החטיאה אותו. זה שהבעל לא יודע לא אומר שהיא לא מחטיאה אותו.... אם הוא מאמין לה או לא בעיה שלו יש המון חוקים והלכות בזה. שעדיף שלא ניכנס לשם.לא סתם אין רבניות ... יש רבנים שהולכים לפי השכל לא הלב כמונו
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:08:24
אני היחידה שחושבת שגבר כתב את הפוסט הזה???
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-16 08:08:41
אסתר - סורי מותק זו דעתי וכך היא תשאר ולדעתי זה אכן מחליש את האישה וזה מזעזע בעיניי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:09:36
ממש לא!! אני חושבת שבגידה זה דוחה לא משנה מי עשה את זה, פשוט נתתי דוגמה כאילו הבן בוגד אבל זה גם יכולה להיות בת
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:10:14
כן אהל אין קשר כאן למה תקבל או לא זה לא השיח, השיח היה על האם אישה בוגדת יורת גרועה מגבר שבוגד, אז לא. כי עצם האיסור של האישה על בעלה זה לא מעצם הבגידה אלא מכיוון ושכבה עם גבר אחר. אז לקשר את האיסור לבגידה זה נחמד אבל זה לא תלוי באם רק בגדה כי גם אם הגבר הסכים לכל הסיפור עדיין היא אסורה עליו. לכן זה שהיא אסורה עליו כי הלכה ובגדה בו לא אומר שהיא יותר גרועה מגבר שבוגד. אם לא הבנת אותי אחרי ההסבר הזה אין לי מה לומר לך חחחחחחחח. בגידה זה נורא, זה אסור וזה מתועב וזה לא משנה אם זה גבר בגד או אישה. אני מכירה את הסיפורים של הרב יהודה פתאיה יש לי גם את הספרים שלו. הנקודה היא לא עצם הבגידה!!! היא עצם זה שהיא שכבה עם מישהו אחר!! בין אם בגדה, בין אם בעלה הסכים לה לשכב עם גבר אחר ובין אם זה בעל שהתגרשה ממנו ורוצה לחזור אחיו אחרי שכבר הייתה עם גבר אחר אסור לה לחזור! האיסור הוא לא מטעם הבגידה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:12:01
שוב, זה מאוד פשוט לקשר הלכה להבנה פשוטה אבל לא תמיד זה המקרה! יכולה לומר לך שאני כל הזמן חשבתי על הדברים האלה! הם צרמו לי בכל הגוף עצם המחשבה שההלכה מקלה בבגידה של גבר לעומת בגידה של אישה, והלכתי ובדקתי וכמה רבנים נתנו את אותה התשובה! האיסור של האישה לגבר לאחר בגידה לא נובע מעצם הבגידה, זה נובע מזה שהייתה עם גבר נוסף.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:13:46
האם שנשאל אם אישה בוגדת הפסיקה עם זה ... אנחנו גלשנו קצת יותר😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:15:01
בבקשה חיפשתי תשובה של רב בגוגל כדי שלא תחשבו שאני רושמת סתם. הדברים נאמרים אחרי בדיקה. יש הלכה, לפיה הולכים, אבל לא כל מה שנראה לנו מובן זה באמת הנכון
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:15:09
שתיהם מזעזעים באותה רמה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:16:01
עדי אני לא אתקוף את התגובה שלך מהסיבה שהיא נובעת מבורות וחוסר ידע. מאחלת לך לחיות חיי הלכה אמיתיים. אני חיה כמו מלכה ב"ה רק בזכות ההלכה. סתם להשוואה,רק פה בפורטי, כמות הבנות שרושמות שהבעל משפיל או מחסיר מהן במגזרים אחרים לעומת הבנות שרושמות כך והן מהמגזר החרדי.. הלוואי ותזכי לטעום את טעם ההלכה, בטח ובטח בענייני כבוד האישה
0 תגובות
5 אהבו
2022-06-16 08:16:15
אורליקי זה לא רק בעולם שלנו, גם אצל החילונים.. גבר שהיה עם מלא בנות קוראים לו מאסטר ואישה שעשתה בדיוק את אותו הדבר הם קוראים לה זו...**
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:17:16
וואי בנות בבקשה מכן תבדקו לפני שאתן רושמות דברים, תדעו שדברים כאלה יכולים לגרום ריחוק מהדת לאנשים מסויימים. אז לפחות אם אתן רושמות משהו תבדקו לעומק. יכולה לשתף שלי צרם כל אותם משפטים ולא הבנתי מה זה הדבר הזה במיוחד כשהכל הוא למען ועבור האישה. וזה גרם לי לריחוק גדול ושבר באמונה
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 08:17:39
אני לא מבינה למה כל פעם שנשאלת שאלה בנות מעלות הלכות... גלשתם לגמרי לנושא אחר...
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:18:04
אורליקי את רק מחזקת את מה שאני אומרת...את רק כותבת את זה אחרת את כותבת שזה עצם הבעילה ואני אומרת שהיא נקשרת ריגשית מן הסתם המעשה קוושר אותה אליו יותר! כשאני אומרת בגידה זה לעשות את המעשה מן הסתם לא סתם לשחק דוקים. הלכנו כאן סחור וסחור כשבעצם אנחנו עם אותה תשובה🤦‍♀️🤦‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:19:31
סורי אסתר אני אומר בדיוק את ההפך, כנראה שאת לא מבינה אותי נכון. את אומרת בפירוש שבגידה של אישה *יותר גרועה* מגבר בגלל שאישה נאסרת אם בוגדת וגבר לא. זה אל נכון. מעבר לזה אם הבנת הבנת התעייפתי מלהסביר עוד
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:20:34
אמא למה? כי אולי זה יעורר מישהי אחרת לא לחטוא יותר... אף אחד לא מצמיד אקדח לראש לאף אחת חלילה.אבל אם מישהי הבינה בישיר או בדיעבד שהיא לא עושה נכון. עשינו את שלנו. התורה שלימדו אותנו בכיתה ג היא לא התורה שאנחנו מבינים בגיל 20 מבינים שזה כלום ושום מדבר וזה רק קמצוץ מהאמת האמיתית
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:21:46
אורליקי, אסתר לדעתי, אל תנסו לשכנע אותן. הן באו להתקוטט ולא להקשיב🤷‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:23:29
כתבתי בתגובה הראשונה למה יותר גרוע כי היא מביאה ממזר. ממזר הוא ילד מסכן שמנודה מכל מקום ביהדותלהמון דורות קדימה. אבל לגבי איסור על בעלה ושזה עצם האקט זה מדובר על אותו דבר פשוט אני כתבתי בגידה ולא אקט
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:25:30
שאלה שאת לא קשורה לנושא. בהלכה, אישה שנאנסה גם אסורה על בעלה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:27:13
סיוון בגמרא (כ"ח ע"א) מבואר שנאסרת דווקא אם זינתה מרצון, אך אם זינתה בשוגג או באונס מותרת:
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 08:29:21
אם הוא כהן לא משנה מה היא נאסרת..
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:37:24
טוב גלשתן לנושא אחר כולה רציתי לדעת האם ״פעם בוגד תמיד בוגד״ זה מיתוס כי מספיק שיש גבר או אישה אפילו אחד שבגד פעם אחת ולא חזר על זה יותר - המשפט לא תקף אז רציתי לראות אפ יש כאלו שלא חזרו על זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:45:59
סליחה שנייה.. חייבת לחדד משהו.. אחרי שקראתי את כללללל ההתכתבות.. אני לא נשואה.. גרושה עם ילדה (אחרי שבעלי לשעבר בגד בי) ועכשיו הבאתי ילד מחוץ לנישואים.. אנחנו גרים ביחד וזוג לכל דבר.. הילד אינו ממזר ! ממזר זה ילד שנולד מהמאהב שאת עוד נשואה ! זה ממזר !!! זה אחד. שתיים.. לגבי הרבנות .. כשאני הלכתי להתגרש רצו לעשות גישור.. ומישהי שאני מכירה הלכה להתגרש כי היא מעדה פעם אחת ! לא היה גישור על הפרק.. והרבנים היו מאוד לא נחמדים אליה.. לא יודעת כמה זה מוכיח.. אבל שורה תחתונה.. אני לא חושבת שזה הוגן שיהיה יחס שונה בין גברים לנשים.. וזה שנשים מביאות חיים לעולם.. גם לגבר יש תפקיד פה.. אל תשכחו.. אנחנו לא נכנסות להריון רק מביצית! ואני באה מבית מאוד דתי.. חרדי אפילו.. אז נכון.. אני לא חרדית ואני לא נשואה.. מבחירה שלי ! אבל יש המון דברים ברבנות שפשוט מכעיסים.. אבל שוב.. לא על זה הפוסט ! אם אני חושבת שגבר שבגד פעם אחת יבגוד שוב? תלוי.. אם זאת הייתה מעידה חד פעמית.. או רומן.. יש פה הרבה משתנים. אני חושבת שאנשים כן יכולים להשתנות.. ולטובה.. אבל הבנאדם צריך לרצות את זה.. האמון כבר לא יהיה אותו דבר לצערי.. וכל בחורה תבחר אם לבטוח בגבר שלה שוב או לא. זה הכל.. אני בחרתי לא לבטוח בו.. כי הוא שיקר לי שנה שלמה ובגד שנה שלמה בזמן שאני מחלימה אחרי לידה.. מבינות ?! יש פה הרבה מעבר...
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:54:33
אם אישה מגיעה למצב שהיא בוגדת בבעלה אז אולי בגלל שהוא מחסיר ממנה חום אהבה תמיכה יחס אינטימיות משיכה אם אישה מקבלת את הדברים האלה מבעלה לא מאמינה שתבגוד יש כאלה שזה נורא חסר להם ועדיין לא בוגדות אבל לא שופטת
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:55:20
שאלה אם אישה בגדה בבעלה בעלה יכול לסרב לשלם מזונות?
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 08:55:37
לא טליה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:56:28
לעומת זאת גברים בוגדים בנשים שלהם שהאישה בבית מבשלת מנקה מגדלת ילדים דואגת לבעל סתם כי בא לו לשנות אווירה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:57:11
ו lala לא ממש מסכימה איתך.. אנשים בוגדים כי חסר להם הריגוש.. אבל הרבה זוגות גם מחפשים ריגושים ביחד.. אבל זה דורש עבודה.. ולא לכל אחד טוב עם העבודה הזאת.. אז הם מחפשים דרך קלה יותר ... לצערי. מניסיון..
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 08:59:24
וההלכה לא מדברת לכל אחת פה.. לכן אין להכניס את ההלכה פה.. היא לא שאלה מה התורה או השם חושב על זה? ולהגיד לה שאת הדין היא תתן .. זה ממש לא אמירה יפה.. זו דעתי בכל אופן. פעם הבאה שיהיה פוסט פה על התורה או על הלכות תוכלו להגיב על ההלכה.. אבל המשפטים שאותם אתן כותבות עלולות לפגוע פה בהמון נשים.. אז .. קצת התחשבות.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 09:13:34
אורצי איך הגעת למצב שאת מבינה שמדובר על זוג לא נשוי? כל הדיבור שלי מא ועד ת זה רק על נשואים! ילד שנולד בנישואים כשהאישה בגדה זה ממזר. ילד שנולד מחוץ לנישואין ללא חתונה זה ילד נידה! טליה אני לא בטוחה שיש דבר כזב בתורה מזונות...אני אברר לך ב’’ה מזונות זה בית משפט שלא הולך לפי הלכות לגבי דין ודיין אף אחת כאן לא שופטת של ה’. נאמר על סיפור של הרב שהאישה עצמה באה וסיפרה לרב איך נענשה בגלל ניאוף די לעוות כל דבר
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-16 09:22:04
טוב חייבת להגיד להטיל פצצה ולברוח חחחח חייבת חייבת! לא אכפת לי זה בוער לי להגיד את זה הרב עובדיה פסק שמי שבוגדת בבעלה לא תעבור שנה והיא תתגרש. זהו שחררתי בייי! 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😂😂😂
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-16 09:22:30
דפקו תראש בקיר אני לא פה😂😂😂😂
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 09:34:34
אתסר מאיפה באת???🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 09:35:11
אבישג - אני בחורה מסורתית מאוד! ומאמינה מאוד! גם אני תודה לאל חיה עם בעל בכבוד הדדי. אהבה תמיכה הכלה ואין סוף של טוב ברוך השם. זה שהסקת מסקנה שאני בורה בגלל דעה ספציפית זה אומר לא מעט עלייך אבל לא ארחיב. בהצלחה וכל טוב.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 09:38:22
אסתר ולך אאחל רפואה שלמה🤦🏻‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 09:43:21
בורות בענייני דת והלכה יש לך ולא משנה איך את מגדירה את עצמך. זה לא בא לפגוע, בטוחה שאם תעמיקי תשני את דעתך
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 09:45:23
נועם מחולון.. עדי תודה רבה על הברכה המרגשת! תאחלי לי בבקשה בריאות הנפש והגוף ושתמיד אדע לצחוק ולחייך כי החיים טובים😘
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-16 09:47:01
אסתר חחח🤣 אבישג איזה בוגרת את❤
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 09:50:26
הלוווווו ירדןןןןןןן הלווווו? נהנת מהפוסט?😉😉 הכנסו קצת שום ופלפל בשביל הכיף😘
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 09:58:44
אסתר איפה הרב עובדיה אומר את זה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 10:18:10
אברר לך .. כנראה אמר את זה בשיעור סגור
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 10:20:55
חחחחחח אסתר אני בהלם חחחחחחח, זו עם הסיפור על חברה שלה שבגדה ונכנסה להריון אחרי חודש והייתה בסרטים אני את האמת הייתי מאוד שמחה אם התינוקת הייתה לדומה לזה שהיא בגדה איתו🤣
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-16 10:25:46
ירדן לא משעמם בפורטי😉
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 10:30:07
בעלי קנה לי קוראסונים אני יושבת אוכלת ונהנת לקרוא הכל עוד פעם כאילו אני בסרט 😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 11:14:51
נועם - סבבה אגוזים. לא את ולא אף אחד אחר יגדירו אותי או את האמונות שלי. המחשבה שלך מרובעת וחשוכה. המסורת מגוונת וצבעונית וכל אחד בוחר בדרכו ובעומק שלו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 11:33:54
אנונימית יקרה קודם כל חיבןק זה באמת קשה ולא פשוט ועצם זה שאת מבינה שזה בעיה זה כבר דרך לפיתרון את עוושה טת זה כי לא טוב לך עם בעלך? או בגלל בעיה אחרת את בדחיפות צריכה לעזןב אחד מהם ואם מדובר בצורך מיני לא תקין או במשהו אחר לא להתבייש ללכת לטיפול זה יכול לפגוע לך בבריאות כל הלחץ הזה ובמשפחה שלך וזה לא שווה אתז ה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 12:11:53
אני בתחילת קשר עם אקס שלי בגדתי בו ולא עשיתי את זה יותר בחיים וגם אני עם בעלי שנתיים וחצי ולא בגדתי ולא אבגוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 12:12:19
לא קראתי את כל מה שכתבו כאן רק רציתי להגיד שביום שיהיה לי את הצורך לחפש משהו אחר בחוץ, שם הקשר מבחינתי יסתיים בעייני כשאישה/גבר מחפשים בחוץ, זה מעיד על כך שלא טוב להם בזוגיות...
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-16 13:53:53
אני לא חושבת שיש הבדל בין אישה לגבר אבל שזה בא מהאישה זה כאילו איך כי את אמורה להחזיק את הבית שלך את זו שנלחמת (וגם הגבר כן?) אבל אני חושבת שאישה שבוגדת זה מהצד נראה יותר לא טוב מאשר גבר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 16:05:44
איך הפוסט הזה לא נכנס לחמים? ממש חם כאן🥵
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 16:32:22
יש לי שאלה ואם לאישה יש בן זוג לא נשואים והיא בוגדת בו היא גם אסורה עליהם?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 16:49:30
מה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 17:06:00
השם ירחם עלינו אמן ! אישה שבוגדת בבעלה - אין סליחה ואין כפרה בשמיים . שלא נדע
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 17:19:01
אנונימית לא היא אסורה להם כי היא לא שלהם..היא נידה. יש איסור אחר... אם יוצא מזה ילד . אז הוא נקרא ילד נידה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 17:59:48
ילד נידה זה ילד ממזר?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 18:00:33
ועם הם יתחתנו אחרי שהילד נולד אך הילד עדין נקרה ילד נידה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 18:13:14
בחיים לא. ואם חלילה זה קרה למשהי אני חושבת שהיא צריכה לשתף את בעלה וזכותו להחליט אם הוא רוצה להישאר איתה או לא. א ב של אמון בזוגיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 19:59:42
ילד זה ילד ולא משנה מה!!! כל הביטויים ההזויים האלה ״ילד נידה״ ״ממזר״ בחייאת תתקדמו יא חשוכות
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-16 20:53:01
M.n בת כמה היית כשעשית את זה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 21:49:49
כני חושבת שבגידה מ2 הצדדים היא מזעזעת אבל אצל האישה היא טיפה יותר כי אישה היא כלי כיבול לעומת הגבר שהוא רק מכסה אם הבנתם נכון אז אישה שניתנת לכלי שלה להכסות בכל מיני מכסים זה מזעזעעע
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-16 21:50:09
אבל גבר ואישה שבוגדים זה מזעזעעעע ברמות הכי קשות שיש ואין לזה מחילה בשום צורה בעולם
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 01:06:31
עדי מה קשור חשוכות זה לפי התורה ככה למשל ילד ממזר לא יכול להתחתן ברבנות וזה ממש גרוע.
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-17 01:07:36
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 02:54:39
גם ממזרות זאת המצאה....
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-17 03:51:50
חייבת להודות שאני קצת בהלם פה מהנשים..
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-17 03:59:28
אנונימית - זה שהרבנות אוסרת זאת בתקופה זו של חיינו זה חושך בפניי עצמו. זו דעתי - יש לך בעיה איתה? לא הבנתי.
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-18 05:28:56
חחחחחח עדי מהתגובה המפחידה שלך הפסיקו להגיב.. חחחחחח גמרת אותי
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-18 06:33:54
אורצ׳י - 🤣🤣🤣 תכלס
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-18 18:10:09
בגלל נשים כמוך עדי יש ים ממזרים בעולם אם את לא מבינה בתורה ועוד קראת לעצמך מסורתית מאיזה כיון תגידי לי לפחות על תגידי את זה לכל העולם כן מי שמגיע לעולם דרך אשת איש הוא ממזר תרצי או לא והוא לא יכול להתחתן עם אף אחת אלא אם כן היא גם ממזרית והם מביאים דור של ממזרים
0 תגובות
3 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-03-19 22:28:05
אחרי הערכת משקל, אני בשבוע 32 עם סוכרת הריון.. ככל הנראה עובר גדול.. 2.200 סתם כדי לדעת, מה המשקל עובר שלכן בהערכת משקל ובאיזה שבוע הייתן?
9 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-30 15:37:53
היי האם עליית מדרגות אחרי החזרת עוברים מזיקה? יש לי מדרגות בתוך הבית ככה שחייבת לעלות ולרדת מלא פעמים ביום
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-11 22:26:08
איך לעזעאל מבדילים בין ירידת מים להפרשה מימיתתתת??????
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-28 13:13:32
תקשיבו יש לי מחר צילום רחם .. שכנעתי את הרופא לתת לי אחרי הריון תקין ו2 הפלות והריון כימי. הוא אמר שלא צריך(היסטריוסקופיה תקינה)אבל שכנעתי אותו כי אין לי כוח לעוד הפלה שמעתי שזה כואב מתחבטת אל לעשו...
9 תגובות
0 אהבו
משוערות ינואר -מרץ 2024
2023-07-23 10:05:00
שבוע 5+2 כבר שבועיים עם הפרשות חומות כהות ולפעמים בהירות יש צורך לדאוג?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-06-26 18:44:10
יש חנויות בצפון שהדונה יותר זולה מהחנויות במרכז? או שבכל מקום זה המחיר שלה
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-04-04 10:25:07
היי האם אפשר לאכול בהריון חומוס של אחלה כזה בקופסא? שמעתי שאסור בחומוסיות אבל מה עם קופסא מהסופר?
2 תגובות
0 אהבו