הריון ולידה
2022-06-02 05:52:27
ורק אני לא מבינה למה מצעד הגאווה צריך לערך בירושלים??
אני לא כלום נגד הקהילה הגאה ואני מאוד מכבדת אותם, אבל באמת לא מצליחה להבין למה דווקא ירושלים הרי לא חסר מקומות בארץ בשביל המצעד.
שמתי הבוקר בחדשות והייתי חייבת לפרוק
תגובות
2022-06-02 05:53:51
ועוד הכי הזוי שהורביץ אומר שמצעד הדגלים של ישראל זה פרובוקטיבי🤦🏻♀️
2022-06-02 05:54:17
איזו מדינה…
פשוט עצוב
2022-06-02 06:01:19
האמת שבאמת מוזר למה לא ת''א 🤔
אולי כי כביכול זאת הבירה של כולם אנערף
2022-06-02 06:04:57
מקווה שיהיה מצעד בכל עיר בארץ!!!
2022-06-02 06:09:31
ליידי אס למה??? הרי העיר הזאת היא קדושה והרוב החיים בה הם דתיים, למה לא לכבד אותם??? בדיוק כמו שהם מכבדים את האחר
2022-06-02 06:12:10
בירושלים גרים גם לא דתיים, למה את לא מכבדת אותם?
2022-06-02 06:16:33
ומי אמר שאני דתייה, או לא מכבדת את האחר?
חסר ערים בארץ? למה לעשות דווקא??
2022-06-02 06:18:47
אני כאן בשביל התגובות🤐
2022-06-02 06:23:23
אסתר🤣
2022-06-02 06:23:27
חולה עלייך
2022-06-02 06:35:25
אנונימית, אני מסכימה איתך. זה נראה כאילו זה נעשה דווקא .
2022-06-02 06:35:45
את אומרת שצריך לכבד את הדתיים, למה לא לכבד קבוצה אחרת, בגלל שהדתיים הם הרוב. אז מה? מה זה מפריע לך?
אני גם לא משתייכת לקהילה הגאה, אז מה?
למה רק דתיים צריך לכבד?
2022-06-02 06:37:03
בייבי בוס , אני לא חושבת שצריך לכבד רק את הדתיים . אבל זאת עיר דתית ולמה לא לעשות את זה בעיר אחרת? חסר ערים אחרות?
2022-06-02 06:39:43
אז תלכי עם בגדים צנועים, תשימי כיסוי ראש ותשמרי שבת כי זה מכבד את הדתיים.
אנחנו במדינה דמוקרטית, לא באיראן
עושים את זה גם בערים אחרות בארץ, אבל גם בירושלים חיים אנשים מהקהילה הגאה והם רוצים שיכבדו אותם.
באופן כללי, המצעד בירושלים הרבה פחות פרובוקטיבי מבתל אביב. משפחות באות אליו עם הילדים שלהם.
2022-06-02 06:43:46
למה? בירושלים אין משפחות עם ילדים? ולא, אני לא דתייה . ואני אלך איך שאני ארצה , אבל לא צריך לעשות דווקא ולייצר פרובוקציות . וכן, עדיף בתל אביב ששם באופן מובהק כמות המשפחות הדתיות היא פחותה מאשר בירושלים. למה לא להגיע לעמק השווה?
2022-06-02 06:54:42
בייבי בוס 2 אני עדיין לא מצליחה להבין למה לעורר פרובוקציות בעיר שהרוב בה דתיים, למה להיות אגואיסטים ולא לכבד את האחר וגם זאת עיר קדושה לעם היהודי, מה הבעיה לעשות מצעדי הגאווה בתל אביב,??????
2022-06-02 07:01:48
למה זה להיות אגואיסטים? זה לא פרובוקציה, רק קבוצה שרוצה שיכבדו אותה. את אומרת שאת מכבדת להטבים, אבל הפוסט שלך מראה אחרת לדעתי
את מודעת לזה שלפני כמה שנים נרצחה שם בחורה, כי זה מאוד הפריע למישהו?
מה שמעצבן אותי זה בכלל לא עניין מצעד הגאווה או לא, זה זה שתמיד חושבים שרק דתיים צריך לכבד.
אם זה מה שיהיה לא ישארו חילונים בירושלים והמצב של ירושלים תאמיני לי יהיה הרבה יותר רע. כי כרגע עיריית ירושלים ממומנת בעיקר מחילוניים
2022-06-02 07:02:54
כי זאת עיר הבירה. והם לא חייזרים שצריכים להיסגר בתל אביב בלבד.
כי אנחנו דמוקרטיה
כי הגיע הזמן שנקבל את השונה
כי אנחנו היחידים בעולם המדינה שלא נותנת להם זכויות
כי גם להם מגיע להיות משפחה.
כי ככה.
2022-06-02 07:08:17
אני מאוד מקבלת את השונה , שתי אחיות שלי 4 בני דודים שלי קרובים מאוד וחברות טובות שלי הם הומואים ולסביות ואני אוהבת אותל ברמות שאי אפשר להסביר !
אבל עדיין חושבת שלא מתאים לעשות בירושלים שהיא עיר הקודש ונוגדת את התורה ..
2022-06-02 07:12:07
אני גרה בירושלים וממש ממש קשה לי עם זה שאין שום קבלה של האחר שם. אפילו סתם להיות חילונית (סטרייטית נורמטיבית עם משפחה..) זה לא בסדר. אותי זה דוחק החוצה מירושלים, ואני מניחה שלא רק אותי.
אני חושבת דווקא בעיר כמו ירושלים צריך להיות מצעד גאווה, לא רק עבור קהילת הלהטבים אלא עבור השונות, שאנשים יתחילו להסתכל על השונים מהם כבני אדם ולא כזבל.
אגב, "ואהבת לרעך כמוך" זה אחד הערכים הכי יפים ומקודשים של התורה, אם כבר מדברים על קדושה..
2022-06-02 07:36:21
במחילה ממי שכל כך מזדהה עם הקהילה הזאת אבל בתור ירושלמית חרדית אני יכולה להגיד לך שרב האוכלוסיה פה היא חרדית ממש וגם אלה שלא הם לא כמו האוכלוסיה בתל אביב
מה הקשר בין מצעד הגאווה לירושלים?????????
תל אביב מפוצצת בקהילה הזאת אז שיעשו את זה שם!!!
למה אני צריכה לראות דבר שכל כל נוגד את השקפת העולם שלי???
למה היום חרדי בירושלים לא יצא מהבית מחשש שאם בטעות הוא יעבור באיזור של המצעד יעצרו אותו על זה???
אם הם מבינים שחרדים לא קשורים לשם ומתחרפנים שמתקרבים לאיזור אז מלכתחילה אל תהיו פה!!!
ואלמונית זה שלא בא לי לראות את הגועל נפש הזה זה לא אומר שאני לא אוהבת אותם
פשוט לי זה רע לראות את זה!!!
אז שלא יכריחו תושבים ואנשים להזדהות עם מה שהם לא
2022-06-02 07:40:55
רבקה אני גם גרה בירושלים, הרבה דברים שאני עושה נוגדים את הערכים שלך, אז מה? רק לך יש זכות לחיות פה? להתנהל איך שאת רוצה?
אף אחד לא נכנס אלייך הביתה והכריח אותך לעשות משהו
רע לך לראות, אל תלכי לשם ואל תסתכלי, אף אחד לא מכריח אותך.
2022-06-02 07:46:46
בייבי בוס 2 אני לא מכבדת להטבים?! את מכירה אותי שאתה טוענת את זה?! פשוט מאותה סיבה שהיה רצח לפני כמה שנים , לא מצליחה להבין למה לעשות זאת בירושלים?!?!?! למה????
2022-06-02 07:50:34
למה לא לעשות בירושלים? שם אין משפחות להטביות? זה לא מצעד נגד דתיים זה מצעד שהוא בעד לתת זכויות שוות לקהילה שעדיין לא מקבלת אותם.
2022-06-02 08:30:16
צודקת . הזויי מה שקורה . מנסים לחלל כול דבר קדוש
2022-06-02 08:32:08
למה צריך בכלל לעשות את המצעדים האלה זה סתם לעצבן ולפגוע באנשים אחרים . שכול אחד יעשה משהו רוצה בביתו לא צריך להקצין את זה
2022-06-02 08:32:17
להחצין
2022-06-02 08:33:42
למה כן לעשות בירושלים, למה הקהילה הגאה מצפה שיכבדו אותם והם לא מכבדים בחזרה? מה בשביל לעשות דווקא?!
2022-06-02 08:40:34
אנונימית, צודקת, לא מכירה אותך. סתם לא מבינה למה זה מפריע לך, במיוחד שאת לא דתיה וזה לא נוגד את הערכים שלך
2022-06-02 08:41:09
מי שמפריע לו לראות הפצת אהבה של השונה ממנו צריך ללכת לטיפול!
Love Is Love🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
(הכותבת היא סטרייטית הריונית נשואה שפשוט תומכת באהבה בכל צורה שהיא 😂)
2022-06-02 08:47:15
אגב, ירושלים היא לא עיר דתית זה שהדתיים משתלטים עליה זה לא אומר שזו עיר דתית...
זו עיר הבירה של כל מדינת ישראל
ובדיוק כמו שאנחנו החילוניים תמכנו במצעד הדגלים נתמוך גם במצעד הגאווה!
2022-06-02 08:50:25
לי זה מפריע כי זאת עיר הקודש לכל העם היהודי, לי זה מפריע כי בעקבות הצעדה הגאה לפני כמה שנים בירושלים נרצחה נערה, וגם לי זה מפריע כי לא מכבדים את האחר ואותה קהילה מצפה שיכבדו אותם
2022-06-02 09:06:21
שירה בנקי נרצחה על ידי ישי שליסל בפעם האחרונה שבדקתי
2022-06-02 09:07:53
נכון לילי וזה הכל בגלל אותן הפרובוקציות נלקחו חיי אדם, אז למה לעשות זאת שוב??????
2022-06-02 09:12:28
פרובוקציות? הבן אדם פסיכופת שרוצח אנשים כי הוא לא מסכים עם הדרך חיים והעקרונות שלהם.
2022-06-02 09:12:56
אין גבול לפרימיטיביות לטיפשות לגזענות ולהומופוביה, עלק "אין לי כלום אני מאוד מכבדת". לכי סגרי את עצמך בחדר חשוך כמו הדעות החשוכות שלך ככה שלא יפריע לך לא תראי ולא תשמעי, יש לי עוד הרבה מה להגיד בנושא אבל אחסוך את זה ממך ומכל ההומופוביות הדוחות שמגיבות פה. 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈 תתפוצצי!!!! 👨❤️👨👩❤️👩👪
2022-06-02 09:14:08
בילי❤️
2022-06-02 09:18:00
היא לא נרצחה בגלל פרובוקציה אני פשוט המומה שמישהו מסוגל להגיד דבר כזה!!!!
היא הייתה בחורה איכותית ואמיצה שנרצחה על ידי חולה נפש קיצוני!!!!!
2022-06-02 09:21:56
בילי את טיפשה ומטומטמת ומה את בכלל יורדת לפסים אישיים?!, אני אדם הכי ליברלי שיש, אתן לא יודעות לקבל את האחר העיקר מצפות שיקבלו אותכן
2022-06-02 09:32:19
אתמול מישהי כתבה פוסט שנשים מתלבשות חשוף ואחר כך בוכות על אונס.
היום מישהי כותבת על רצח בעקבות פרובוקציה.
תגידו ליייייייי אתן בסדר בראש???? מי אתן נשים הזויות שמאשימות בדברים כאלה קורבנות??? אתן פסיכיות ואתן חייבות טיפול במיידי!!!
2022-06-02 09:36:17
כמובן שהכל זה בהסתכלות שלכן אתם בהחלט יכולות לקיים והכל בסדר אך שוב אחזור ואשאל למה בירושלים תבצעו בת"א או בכל עיר אחרת .
2022-06-02 09:39:39
בן אדם ליברלי לא כותב דבר כזה
ההגדרה של ליברליות זה חופש ושיווין.
להגיד ״אני ליברלית אבל…״, זה לשקר לעצמך שאת ליברלית אבל בפועל את אדם חשוך.
החרדים יכולים לעצום עיניים אם מפריע להם, גם אני לא מבינה את הדרך חיים שלהם אבל אני בגישה של חיה ותן חיות. זה ליברליות.
2022-06-02 09:43:22
ירושלים זאת עיר הבירה של כל אזרחי ישראל לא רק האוכלוסיות החרדיות, וכן דווקא בגלל האישיו של קבלת האחר שם צריך להפגין ולצעוד במיוחד אחרי הרצח של שירה בנקי. את יכולה לראות אוכלוסיות חרדיות גרות מחוץ למדינה ישראל בהרמוניה עם קהילות שונות ומגוונות ללא שום פעולות של מפגני כוח ואלימות, זה לא עניין של כבוד זה עניין של לגיטימציה.
2022-06-02 09:49:33
חשוב לי שוב לציין כי אני ממש לא חרדית ולא דתיה כלל זאת דעתי ובמידה ואתן חושבות אחרת זכותכן הכל טוב ולא לרדת לפסים אישיים זה הכי חשוב .כי קודם כל אנחנו בני אדם .חג שמח לכולם
2022-06-02 09:51:58
אם אנחנו קודם כל בני אדם אז בני אדם לא כותבים דברים כמו שכתבת.
מציעה לך לעשות חשבון נפש ובדק בית בדחיפות
2022-06-02 09:55:44
איפה מה שרשמתי לא בסדר?!?!?!? שאני מקבלת את האחר ואתן לא??? או למה דווקא ירושלים??? כתבתי מאוד יפה ויש לכן הרבה מה ללמוד
2022-06-02 09:58:01
ו- sh את צודקת במשפט שאמרת בני אדם לא כותבים דברים שכמו שחלק מכאן רשמו, בנות תת רמה מבחינתי שיורדות לפסים אישיים ולא שוות כל יחס
2022-06-02 10:44:53
אנונימית עצם זה שאת לא מבינה מה לא בסדר בזה שאת שואלת בשנת 2022 למה עושים את מצעד הגאווה בירושלים זו כבר הבעיה🤷🏻♀️
אני חושבת שלכולנו כחברה יש עוד כל כך הרבה להתקדם וללמוד על קבלת השונה ועצוב שזה נראה לאנשים בעייתי ואני לא מאשימה אותך את ממש לא היחידה שחושבת ככה...
ירושלים היא עיר הבירה של כל המדינה ואין מקום לגיטימי יותר לעשות בו את מצעד הגאווה.
בואו נפיץ אהבה ושיהיה לכולן חג שמח❤️🏳️🌈🌸
2022-06-02 11:12:14
ירושליים היא שרוב שם חרידים מצעד אפשר לעשות בתל אביב שזב יותר הסביבה שלהם וזהוו כמו שחרידי לא יבוא לתל אביב ויחפור ללהטבים או לאולוסייה שם ויקצין את הדת שם בכוונה ככה גם הם לא צריכים לעשות די עם הדווקאאא
2022-06-02 11:16:55
טל אין פה שום דווקא רוב חרדי זה בגלל שהם מתרבים בקצב מסחרר
ירושלים היא לא עיר חרדית נקודה היא עיר של כולם!!!!
אני באמת לא מבינה למה אתם חיים בכזה חושך שזה מפריע לכם זו כבר באמת בעיה שלכם וכדאי שתטפלו בה!!
ובואו נסגור את הנושא הזה בבקשה כי אי אפשר לנהל שיח עם אנשים שרואים רק את עצמם.
2022-06-02 11:27:19
איתך אנונימית בלב שלם גועל!! דוחה!!! עיר הקודש למה?!
2022-06-02 11:28:53
יאללה עם כל הקלישאות המטופשות אנחנו בלה בלה ובלה בלה
2022-06-02 11:33:04
אויייי זו התייפיפות תעשו לי טובה !!! איך תסבירו את זה שדווקא בירושלים ובנתיבות רוצים לעשות מצעד גאווה !? נתיבותתתת !? מה הקשר !?
המשותף להן שאלה ערים דתיות ברובן !!! עושים דווקא להכעיס ולייצר פרובוקציה ושידברו על זה אז תעשו לי טובהההההה . לא חסר ערים לעשות את זה .
הם רוצים שיכבדו אותם אבל דורכים על אוכלוסיה אחרת .
2022-06-02 11:33:06
לדעתי היום צריך כבר לעשות מצעד של סטרייטים... נדיר למצוא היום גבר שנמשך לאישה ואישה שנמשכת לגבר...
מה לנו לא מותר לעלות על משאיות עם חזיות ותחתונים (אם בכלל ) ולהניף דגלים ולרקוד כמו חשפניות... אני גאה שאני נמשכת לבעלי שהוא גבר כפרה אני!
2022-06-02 11:37:22
מי שגאה שיישאר גאה בבית שלו
בסופו של דבר ההומואים האמיתיים זה אלה שמגדלים בית ביחד ולא רוקדים כמו שרלילות על משאיות ובמות , כנל נשים לסביות .
שכנה שלי לסבית הביאה 2 בנות מבנק הזרע היא מגדלת אותם באהבה עם הבת זוג שלה.. ואף פעם לא עשתה רעש וצילצולים שהיא נמשכת לטוטה... לא הלכה למצעד הזנותי הזה שאין בו שום ערך... אם היה בו ערך חינוכי מיילא ... וזה היא אמרה לי בפה שלה.
אהבה לכולם . אך לא צריך לעשות פורנו ברחוב...
2022-06-02 11:37:57
פרילי כל מילה 👏👏
2022-06-02 11:38:14
פרילוש
כל מילה בסלע
2022-06-02 11:44:21
אני חילונית, מקבלת בחום ואהבה את הקהילה הגאה ועדיין חושבת שכל המצעדים האלה מיותרים ומזיקים לקהילה הגאה... ולא משנה באיזו עיר הם מתקיימים (אולי אפילו מעוררים אנטיגוניזם)
רוצים שוויון? תשקיעו משאבים במקומות אחרים
הפגנת אהבה או מוחצנות ברחובות, לא מקדם שיוויון ובטח לא קבלת האחר
ולפני שיקומו פה עליי ויתקפו אוסיף ואומר שיש לי בעיה גם עם זוגות סטרייטים שמחצינים אהבה בפומבי
אפשר לעשות הכל מהכל, בצניעות ובבית
2022-06-02 11:44:34
ליידי אס
את לא חייבת להמשיך להגיב לפוסט ואת יכולה גם להפסיק לעקוב אחריו לבחירתך... נראה שקשה לך לנהל שיח עם אנשים שרואים אק את עצמם... תתפני את אל תגידי לנו לסגור את הנושא!!
2022-06-02 11:51:40
אני עכשיו עוברת על התגובות ומזועזעת כל אחת שלמדה אתמול לדבר שולחת ״בנות לטיפול״ -״אתן פסיכיות ואתן חייבות טיפול במיידי״, ״זו בעיה שלכם וכדאי שתטפלו בה״ תגידו הכל טוב??? מי שצריכה טיפול זו את ששולחת בנות לטיפול מאמי!!
2022-06-02 11:52:43
מה אכפת לך???? ומה כואב לך??????????
בושה!!!! גזענות מזעזעת.
2022-06-02 11:53:42
עזבו אותם
כולה פעם בשנה להתפרק.
ממורמרות.
2022-06-02 11:57:33
ליז מזה משנה כמה פעמים זה בשנה??? זה מזעזע מחריד ולא שייך גם כשזה פעם בשנה!!! לא חינוכי ואותי אישית זה מגעיל ולא משנה איזה אוכלוסיה הייתה עושה את זה... אז לעשות את זה עוד בעיר הכי קדושה בעולם??? למה כזה חילול???
״ממורמרות״ גאה להיות ממורמרת על כזה נושא🙏🏻
2022-06-02 12:04:35
מי החליט שירושלים שייכת רק לחרדים????
2022-06-02 12:07:17
גם בבאר שבע יש דגלים גם שם יש מצעד
2022-06-02 12:07:59
סתם נהנים להראות את הפגמים שלהם.לא מבינה אותם.
הם שווים בזכויות, רוצים פונדקאות? ניתוחים לשינוי מין? לכו לחו"ל זה לא עניין של שוויון זכויות זה עניין שצריך לכבד את עצם היות המדינה מדינה יהודית. וזה לא אני אמרתי זה בן גוריון.
מעניין לי באמת מה הולך בחדר המיטות שלהם שגברים צריכים להראות את עצמם רוקדים עם חוטיני על משאיות ובמות.
שיכבדו קודם את עצמם אחכ את הסביבה. והשיא היה שהם רצו לעשות מצעד מחר בנתיבות שכולה עיר חרדית. אם זה לא התרסה אז מה זה? איזה שוויון ישיגו מזה?
ושוב אני משתדלת לאהוב כל יהודי אבל שיראו מינימום של כבוד לרגשות של ציבור ענק בישראל. בדיוק כמו שלא ילכו לעשות מצעד תועבה באום אל פאחם.
2022-06-02 12:10:53
ואגב אמירות כמו "הם משתלטים"
"הם מתרבים בקצב מסחרר"
זה האמאמא של האמירות גזעניות
קשוט עצמך ואז קשוט אחרים
2022-06-02 12:17:47
זה לא בתל אביב?
2022-06-02 12:18:35
בשביל קבלת השונה יש להם את תל אביב, אני גם נגד
2022-06-02 12:19:00
גזענות? גזענות זה שנאת חרדים
2022-06-02 12:24:59
מאחלת לכן שתדליקו את האור💡💡💡
2022-06-02 12:27:25
.
2022-06-02 12:30:16
אנונימית את צודקת גועל נפש מב שקורה כאן
2022-06-02 12:30:57
אני הכי בעד המצעד אבל זה מוגזם לעשות בירושלים
2022-06-02 12:30:59
אני גם לא מבינה מה הקטע שלהם..
אני באמת מקבלת תמיד את האחר או את השונה.
אבל ניראה שהם תמיד מנסים בכוח להסית את כולם נגדם.
מחפשים שיבינו אותם, שיקבלו אותם.
בסדר, מקבלים אותם..אבל שמרו את הנטיות שלכם לעצמכם.
אף אחד לא צריך ליראות אותם חצי ערומים אחד עם השני בפומבי ועושים דברים זוועתיים שגם לא הייתי רוצה ליראות גבר ואישה כך אז בטח לא גבר וגבר .
בעל ואישה לא יוצא לי ליראות מתנשקים ברחוב או מתנהגים כמו שהם מתנהגים.
אז אחת כמה וכמה כשהם עושים את כל זה לעיני כולם ועוד בצורה כל כך מוקצנת, איך זה לא יסית אנשים נגדם?!?!
אתם יודעים שיש אנשים שקשה להם לקבל את זה או ליראות, אז תנו מינימום טיפה של כבוד לאחרים כדי לקבל את הכבוד בחזרה.
אבל הם לא מכבדים את עצמם, לא את הסביבה, אז למה שיכבדו אותם ?!
סטרייטים יודעים לכבד מקומות שנמצאים בהם חרדים או את העיר הקדושה..והם מרשים לעצמם לא לכבד את המקומות האלה..
מי שרודף כבוד בכוח לא ישיג את זה לעולם אלא את ההפך וזה בידיוק מה שניראה שהם עושים..הכל לא נכון.. כדי שלא יקבלו אותם.
למה לא להיות יותר צנועים?!.. אני בטוחה שאם הם לא היו עושים את המצעדים האלו בצורה כזו דוחה והיו עושים את זה בצורה קצת יותר מכבדת ולא במקומות קדושים שיש לכבד אותם הכל היה ניראה אחרת.
אפשר לעשות מצעד יותר מכבד, בלבוש נורמלי ולא מתועב, בצורה מכבדת ולא להתנהג כמו סוטים.
ועוד אומרים שעושים את זה כדי שיקבלו את הזכויות שלהם, אוקי, אז לכו תעשו את המצעדים האלה מול בית ראש הממשלה או איפה שאתם רוצים אבל מה התושבים קשורים לכל זה?!?
2022-06-02 12:38:12
כל כך מפגר.. לעשות מצעד . להראות לכולם לאיזה צד נמשך..🤦 אם הוא נמשך לגבר שילך ויזד** איתו כנל לגבי נשים
שילכו לחדר שלהם ויעשו את זה שם איך זה קשור לכל המדינה???
אני נמשכת לבעלי, אז עכשיו אני צריכה ללכת להראות את זה לכל העולם ולקפוץ ולרקוד???
איזה זכויות בדיוק הם מבקשים?
איכ
אנשים דוחים, סוטים ומגעילים
יש חוק של איסור התערטלות בציבור . מעניין לאן החוק הזה נעלם ברגע שמישהו רוצה "להתגאות".....🤮
ואם אנחנו ליברלים ומקבלים את האחר והשונה ,אז אם אני מגיבה אחרת זו זכותי ובבקשה כל מי שחושבת אחרת ממני, תכבד, ותקבל.
והלוואי שהשם יתקן את העולם הזה ויחזיר את בני האדם לשפיות.
חג שמח
2022-06-02 12:47:50
מעתיקה מאסתר, אני גם פה בשביל התגובות.. חח
(אין לי משהו לכתוב.. אמביוולנטית לכל הסיפור הזה בטירוף... 😶)
2022-06-02 12:49:57
בנות בואו נכבד אחת את השנייה ונשמור על שיח תרבותי❣️
העליתי את הפוסט כי זה באמת קומם אותי שעושים דווקא בירושלים הרי שלא חסר מקומות למצעד הגאווה. פשוט מצפה שאנשים יכבדו את השני ולא ירמסו.
בדיוק כמו שאני אכבד ערבי בצום רמאדן ואני לא אוכל לידו כי הוא בצום, או לא אלך בלבוש לא צנוע בבני ברק או בדיוק כמו שלא יקיימו מצעדי הגאווה בוותיקן. אין שום היגיון בלעשות את המצעדים האלו בעיר ירושלים, בעיני זאת סתם פרובוקציה לשמה ואי כיבוד האחר.
2022-06-02 12:50:19
אחד אני חושבת שיש לכם רושם מוטעה לגבי מצעד הגאווה...לא רק גברים בתחתונים נמצאים שם. אומנם זה מה שמראים בחדשות, אבל זה לא המהות.
דבר שני אומנם אנחנו מדינה יהודית אבל אנחנו גם מדינה דמוקרטית וכמו שלכל אחד מותר להפגין, כל אחד יכול לצעוד ולהתלבש איך שהוא רוצה
לגבי כל החילוניות פה שתומכות בזה שלא צריך לצעוד בירושלים. היום זה נגד משהו שאתן פחות מתחברות אליו כמו מצעד הגאווה, אבל אחר כך גם הלבוש שלך לא יתאים לאוכלוסיה הדתית וירקו על הבת שלך בת ה12 שלא מתלבשת כראוי..
חומר למחשבה..
שלא נדבר על זה שבירושלים יש שתי מקומות פתוחים בשבת כדי לכבד את האוכלוסיה הדתית. למה רק אוכלוסיה דתית צריך לכבד, למה את הרצון שלי לצאת בשבת אי אפשר לכבד?
2022-06-02 12:57:02
ולפני שאתן חושבות שאני מגזימה...כשרק הגעתי לירושלים, הלכתי בשוק מחנה יהודה
2022-06-02 12:57:11
איזה הסתה
אני נוטה לחשןב שאת מושפעת מתשקורת.
אף אחד לא יורק
אף אחד לא אוסר עלייך לצאת בשבת
צאו מהסרט שאתם מעניינים מישהו. לא בקטע פוגע פשוט אף אחד באמת לא מעניין. אם את מחליטה להלביש את הילדה שלך בצורה מסויימת זה עניין שלך.
וזה שבחדשות מתלהבים כשמוצאים אחת למליון שנה משוגע שיורק זה לא מלמד על ציבור שלם. וכולם יודעים את זה בלב אבל נוח להגיד "יורקים" "אונסים" וכו.
היום לצערי כל חנות יכולה לפתוח בשבת. אין כפייה על אף אחד.
אם כבר הכפייה היא מהצד השני. מתנגדים לדוכני הנחת תפילין(שמי שמניח שם מגיע מרצונו החופשי) מתנגדים לכל סממן של דת. לא נשארה טיפת כבוד ליהדות. שכחו מי זה הסבות שלנו ועל מה הם נהרגו לאורך השנים
2022-06-02 12:58:20
אבישג לדעתי אל תרדי לרמה לפי התגובה שלה היא גם בעלת אוזניים ערלות וחבל לך על המאמץ🤦🏼♀️
2022-06-02 12:59:00
כמו שהתחלתי להגיד הלכתי בשוק מחנה יהודה עם גופיה ואישה הרשתה לעצמה להעיר לי על הלבוש..לא באזור חרדי..וכן אני גרה בירושלים..ויש סיבה שהקולנוע סגור למשל..אז אל תגידי לי שאף אחד לא מגביל את הבילויים שלי בשבת
2022-06-02 13:01:27
נו ו... אז אישה אחת מעידה על הכלל?
ואני בגיל 16 הלכתי ברחוב (נערה חרדית) וחילוני כבן 30 צעק לי "איזה ציצי"
אז זה אומר שכל החילונים מטרידים? שכולם לא מכבדים נשים?
ושוב. סגירת הקולנוע או כל מקום אחר נתון להחלטת המנהלים.אין שום חוק שאוסר פתיחה של חנויות ומקומות כאלה בשבת. יש תלונות? תפני למנהל הקולנוע
2022-06-02 13:06:53
אישה אחת לא מעידה על הכלל, ברור שלא כולם יורקים על אנשים או יעירו לי על זה, תאמיני לי שגם מכירה אוכלוסיה חרדית..המשפחה של בעלי. בעיניי זה שאת נותנת לגיטימציה לשלול משהו אחד כמו מצעד הגאווה, זה בעצם נותן לגיטימציה לשלול גם דברים אחרים עבור אנשים מסוימים..כמו אותה גברת שהעירה לי.
וסגירת הקולנוע בשבת ממש לא הייתה החלטת ההנהלה אלא משהו שהיה מעורבים בו גורמים פוליטיים. וכן מקבלים דוחות על פתיחת עסקים בשבת
2022-06-02 13:08:52
אני לא מבינה למה צריך לעשות בכלל מצעד כזה???
אני נשואה אז בואו נעשה מצעד הנשואים לא מבינה את החרא הזה מכבדת כל אדם באשר הוא אבל לא צריך להתחיל להחצין כל דבר זה מגעיל גם איך שזה הולך כולם ערומים שם וזה מגעיל אותי אישית לא מעניין אותי מב אחרות יגידו כי הרווקים לא עושים מצעד הרווקים או נשים לא עושות מצעד הנשים וכו זה בסדר להימשך לגברים או נשים אבל לא צריך לעשות מהומה כזאת
2022-06-02 13:12:30
אני מדווחת על השיח הבזיוני שיש כאן
2022-06-02 13:23:38
ויש בעוד מקומות. מה הבעיה?
2022-06-02 13:55:24
ממש לא יפה לכתוב את זה כשיש כאן בוודאות נשים מהקהילה הלהטבית.
זה נושא טעון כל כך, אם המון נקודות מבט. אתן פותחות את הנושא הזה כאן?
יש כאן הריוניות מאוד רגישות, שצריכות לקרוא את זה ולהתמודד עם זה.
תניחו לזה כאן. לי אישית היה מאוד קשה לקרוא את הפוסט הזה, ובעיקר את התגובות. בואו נתעסק לסיבה שלשמה התכנסנו כאן - הריון ולידה. לי זה עושה פלאים.
רק אומרת.. היד לפעמים קלה על המקלדת. יש כאן נשים ונפשות אמיתיות🙏🏼🫶🏼
2022-06-02 13:55:50
עם*🤸🏼♀️
2022-06-02 14:00:44
אין לי בעיה עם הומואים לסביות או טרנסג’נדרים
שתי דודות שלי לסביות וידיד שלי שהוא הומו גר אצל אמא שלי בבית ועדין לא מבינה את הקטע הזה לעשות מצעד כזה
2022-06-02 14:01:38
אני לגמרי חושבת שהגיע הזמן לשחרר את עיניין המצעד זה לא מתאים לשנת 2020 שיש קבלה מלאה על הקהילה
לדעתי צריך להתחיל לראות ולכבד את אחינו היהודים הכשרים שלא מעונינים לראות גברים ונשים בלבוש מינימלי רוקדים עם נצנצים ועושים מעצמם שלא נדע זה נקרה אונס כי גבר בתחתונים עם נצנצים מרוח על גבר אחר ויכול גם לעמוד להם למה כולם צריכים לראות את זה?! מה זה קשור לזה שצריך לקבל?
לקבל את מה?! לקבל שמותר לעשות מה שרוצים בלי לכבד את האחר?
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה לעשות כי יש בחירה אבל היא לא מחייבת להשעות בכפיה על האחר
וכופים עלינו לראות את הדברים המזעזעים האלו.
2022-06-02 14:02:32
אני רק להזכיר לכן מחאות במדינת ישראל הדמוקרטית. נכים חוסמים כבישים מרכזייפ פעמיים בשנה, אתיופים שורפים צמיגים, שמלאנים מבעירים את בלפור ומחללים סמלי מדינה…
יש כאן קהילה אחת, חסרת זכויות משאר המוזכרים מעלה. אסור להם להיות משפחה, לא מכירים בעדפה שלהם, בשביל להיות הורים הם צריכים לשלם מעל חצי מליון ולטוס בעולם ועדיין הם ישארו חסרי זכויות…
דווקא הם, ממשיכים לבחור באהבה וזו ההפגנה שלהם, מקבלים את כולם באהבה וגאווה וזו המסיבה הכי יפה וצבעונית בעיר ככ חשוכה.
אז תתקדמו ותעצמו עיניים ושכל אחד יהיה מה שבא לו להיות.
2022-06-02 14:03:47
אין קשר בין האורגיה ההמונית הזו שהם עושים לקבלת האחר!
2022-06-02 14:05:56
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈!!!!!!!!!!
2022-06-02 14:06:11
גם אצל דתיים יש הומואים לסביות וכו וכו
2022-06-02 14:08:36
אני לא דתיה וזה לא קשור היום כולם מקבלים את כולם אין שום סיבה לעשות את המצעד הזה
2022-06-02 14:15:03
עזבו בנותת בואי לא נעסוק בזה.. תכלס זה מה שהם רוצים את העצבים שלנו. למה זה בירושלים?? בדיוק שנדבר עז הרבההה ...
פשוט בואו לא ניתן להם את מה שהם רוצים
2022-06-02 14:17:07
גברת yael אני זוכרת אותך מהפוסט על הדרוזי… גם שם היית קיצונית וגזענית, לא פלא שגם פה את מגיבה בקיצוניות.
לא בא לך שהבת שלך תראה את הזוועות האלה אבל צר לי להגיד לך שהבת שלך רואה משהו יותר נורא בבית וזה אמא צרת אופקים וגזענית.
2022-06-02 14:17:19
אין לי בעיה למצעד (מבחינה הלכתית זה בעיה אבל שכל אחד יעשה מה שנכון לו בתאכלס) הבעיה שלי לדעתי זה פשוט למה צריך לרקוד עם חוטיני על משאית כדי להוכיח נקודה מסוימת…
למה כל הפרובוקטיביות הזאת?
2022-06-02 14:19:17
וגם אותך גברת avishag
אמאלה! השם ישמור! איפה גדלתן? בכת??
2022-06-02 14:22:37
מאמי את כותבת שיש קבלה ואז כותבת את ההפך מקבלה. וחוצמזה, תראי את התגובות כאן. איך אפשר להגיד שיש קבלה מלאה?
2022-06-02 14:23:28
יעל לא להתנצל בבקשה הדעות שלך הן הנכונות ולא הדעות שחשוכות האלו שצריך להיות הומואים או להתבולל שמורידות חושך לעולם
2022-06-02 14:24:24
הנה עוד אחת… כמה עצוב שאתן מגדלות עוד דור כמוכן
2022-06-02 14:28:54
חחחחחחח sh
את מצליחה להצחיק אותי😅
אגב אחות של אבא שלי לסבית וגם כמה מהמשפחה המורחבת תומכים נלהבים של התועבה הזאת אז ממש לא גדלתי בכת. ואין לי משהו נגד מישהו מעם ישראל. אבל לא אצליח בחיים להבין מה המטרה בלתקוע אצבע בעין של למעלה ממליון מאמינים (אגב לא רק חרדים מתנגדים למצעד אלא גם מלא מכלל האוכלוסיה).
מעניין ממתי דוכן תפילין הוא פרובוקציה וכפייה ומצעד חסר תועלת של חוסר צניעות זה הכלה ואהבה.
2022-06-02 14:31:18
צןדקת לגמרי אבישג
2022-06-02 14:31:47
כן זה שמר חולדה ראש העיר של תל אביב עשה משהו מזעזע כזה כמו להרחיק דוכני תפילין כאילו זה סמים חס ושלום אבל לשים דגל גאווה בבתי ספר יסודיים 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
2022-06-02 14:35:15
מאמא אבל ככה זה תמיד יבחרו את הטומאה במקום את הטהרה זה הרבה יותר קל…
2022-06-02 14:36:16
ממש ככה כל הערב רב האלה שה׳ יעזור
2022-06-02 14:36:36
ולנרמל התבוללות שלא נדע
2022-06-02 14:37:25
הם חושבים שהם אוהבים אותנו הגויים כי הם מתחתנים עם בני ישראל.
רק בגלל שהם שונאים אותנו הם מתחתנים עם בני ישראל כדי למחוק זרע ישראל שלא נדע😰
2022-06-02 14:39:07
פשוט חבורת בנות פרימיטיביות. בדיוק בגלל דעות כאלה המצעד הזה הוא חובה. מצעד שקט בלי פרובוקציה לא יגרום לשיוויון זכויות. אם לא היו אנשים שמדברים כמו שאתן מדברות לא היה צורך במצעד הזה. תגידו מהיום עד מחר שאתן ליברליות אבל אתן חבורת חשוכות שרואות רק את עצמן. לא טוב לכן? שבו בבית ביום של המצעד ואל תראו לילדים שלכן מה שאתן לא רוצות. דרך ארץ קדמה לתורה.
2022-06-02 14:39:26
אבישג שירבו כמותך בישראל💛
2022-06-02 14:41:35
אנחנו מדברות ככה רק בגלל שהם עושים את המצעד הזה בצורה כזו.
אם זה היה מכובד אז היו מכבדים אותם
אי אפשר לכבד גבר בתחתונים שמרוח בנצנצים סורי
2022-06-02 14:45:27
מורי 💋
2022-06-02 14:46:03
רק כי זה לא רחוק לכן מהעין פתאום הפרמיטיביות יוצאת… הפרמיטיביות שם מוסתרת במילים המכובסות של ״אני ליברלית אבל….״
2022-06-02 14:46:21
ישכאן כל כך הרבה בנות שאהי מעריכה אותן ואת הדעות שלהן ואני מעדיפה שלא להמשיך להגיב ולא להמשיך לקרוא כדי להמשיך ולהעריך.
מאחלת לכן לגדול בתוך אהבה ולא למחוק קהילה שלמה.
2022-06-02 14:46:53
Sh
למה את חיה במדינת ישראל?
מסקרן אותי…
2022-06-02 14:48:28
בנתיים קיום המצעד לא משנה את דעותיי,אולי דווקא מחדד אותן.
ככה שגם מבחינתכם אין בו תועלת אם אתם חושבים שבכוחו לשנות בנו את הדעה לגביו.
העולם השתגע. מלמדים בגנים על להטב ,משגעים ומבלבלים את הילדים מגיל קטן
זוועה
2022-06-02 14:49:11
שני מאמי אני לא ליברלית אני יהודיה
2022-06-02 14:51:42
כן אבישג הילדים בגן וביסודו צריכים לדעת מה זה הומואים לפני שהם בכלל יודעים מה זה משיכה🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ואחר כך מזדעזעים שיש פדופילים שלא נדע
מה למין ולילדים בגן ויסודי?!
2022-06-02 14:51:48
משגעים ומבלבלים? העיקר תלכו לבית כנסת ותשמרו שבת… אבל לאהוב את האדם ששונה ממך, זה כבר לא. קוראים לזה דתי לפי דעתי..
ניכסתם לכם את ירושלים כאילו היא שייכת רק לכם, מי שמכם בכלל להגיד מה צריך ומה לא צריך להיות בירושלים.
בגלל שנאת חינם נרצחים אנשים.. בושה.
2022-06-02 14:53:04
שני לדעתי אסור לעשות מצעד בכל הארץ לא רק בירושלים ובירושלים זה בכלל ביזיון לעיר הקודש של ישראל שעתיד להיבנות מה בית המקדש
2022-06-02 14:53:37
בסדר מותק השנה 2022, אני לא בתקופת התנ״ך תתקדמי
2022-06-02 14:53:47
אנחנו*
2022-06-02 14:54:31
עושה רע לראות את התגובות פה
מה נסגר שימו לב כמה פילוג וריחוק זה עושה
סלחו לי אבל עם הם רוצים לשנות משהו בתודעה של הציבור אז ממש לא בדרך הזו זה ללכת ראש בקיר
כמישהי שמכבדת כל אחד אבל חשוב לי הערכים שלי קשה לי להבין את הענין של המצעד בעיר הקודש
ישנם סדרי עולם שהשם ברא ואם קשה לכם או שאתם לא עומדים ברצון שלו הכל טוב זכותכם אבל למה ללמד את כל הדור העתיד כמה בילבול זה גורם לצעירים
אני ממש לא מעונינת שזה יכנס לתודעה של הילדים שלי אפילו אם יהיה לי מקרה של ילד בקהילה אוהב אותו לא פחות וזה לא סותר
אבל מכאן ועד הרעש שהם מנסים לעשות זה לא צודק ולא מכבד אותם ואת האחרים
2022-06-02 14:55:36
אני מכבדת אבל…
אני ליברלית אבל…
לא מעוניינת? תסגרי אותם בבית ביום המצעד.
2022-06-02 14:59:12
שני את חושבת שאת מקבלת את האחר אבל לקבל שיש דעות שלא כמוך את ישר אומרת שגידלו אותן לא נכון ובכת למרות שאני בכלל לא דתיה מבית אני בעלת תשובה וגדלתי עם הומואים והם היו החברים הכי טובים שלי ואפילו הם חושבים שהמצעד זה לאנשים שסתם רוצים לעשות סיבה למסיבה וסתם הכל ברעש וצילצולים והם עצמם נגעלים מהדרך הזו
2022-06-02 15:03:32
אני לא אמרתי שגידלו אף אחד לא נכון. אל תכניסי לי מילים לפה.
אני אומרת שמי שלא טוב לא יכול לסגור את עצמו בבית ליום אחד. לא יקרה כלום. תאמיני לי שאני מאוד מכבדת את האחר, מגיעה ממשפחה דתית שמכבדת מאוד את האחר, את זה שמדליק אש בשבת ואת זה ששומר שבת ונגיעה .
2022-06-02 15:03:43
לו*
2022-06-02 15:05:09
אני לא מכבדת מישהו שתי אבל..
אני מכבדת אותו נקודה.
אם הוא רוצה להתפלל באמצע הרחוב בת״א, אם הוא רוצה לקיים לוויה של מיליון אנשים בבני ברק… אני מכבדת נקודה. בלי אבל!
2022-06-02 15:05:20
דתי*
2022-06-02 15:05:22
אמן ה׳ יביא כבר משיח
מזה הדבר הזה…
כאב לב
לוידעת איזה חרדים אתן מכירות
אבל אני כחרדית שעובדת בחדרי לידה עם כל סוגי הנשים והאנשים עם חילונים ערבים חרדים רוסים גויים וכו וכו
אוהבת כל אחד באשר הוא
ומכבדת והכבוד הוא הדדי אצלנו בעבודה
לוידעת למה בצא׳ט כאן מרגישה שיש הרבה שינאה מהציבור החילוני לציבור הדתי/חרדי כאילו עשינו לכם משהו רע
הכל טוב ויפה שהשנה היא 2022 נו אז מה?
מה זה אומר? שבגלל שזה שנות ה20 כולנו צריכים לחיות כמו החילונים?
למה מפריע לכם מה אנחנו עושים ואיך?
אני לא אומרת לך איך לחיות ואני לא אומרת לך שיש לך דעות חשוכות ושגדלת בכת
מזה התת רמה הזאת?
אם כבר 2022 אז איפה הכבוד אחד לשני? איפה ה-ואהבת לרעך כמוך מהצד שלכן?
כי לי יש מלא ואהבת לרעך כמוך אליכן..
למה לדבר בצורה ככ מגעילה וגיזענית?
לדעתי אתן צריכות לצאת מהחושך שאתן נמצאות בו ולהוציא לכן מראש את כל הסטיגמות שיש לכן כלפינו ולהתחיל לראות ולהבין שאני בנאדם בדיוק כמוך וההבדל היחיד שלנו זה הדת
וזה לא אמור להפריע לי, לך או לכן.
2022-06-02 15:05:47
😥😥עצוב שרוצים לחלל ככה את עיר הקודש שכל אחד יעשה בביתו מה שחושב שנכון לא צריך להראות הכל בחוץ כמו שבנות אמרו פה גם ככה אני לא מאמינה שזה עוזר להם במשהו חוץ מלהיות בחדשות בימים הקרובים
2022-06-02 15:06:50
מוזר אלישבע שאת מרגישה רק שנאה לצד החרדי ולא שנאה לצד הלהטבי. זה מאוד מוזר שאת לא רואה את שה.. אולי לא קראת את כל התגובות
2022-06-02 15:08:26
גם לא רוצה לקרוא את כל התגובות
זה רק מעציב אותי
כל כך הרבה אסונות
איך לא?! עם כל השינאה שיש פה
2022-06-02 15:08:28
הדת שלך הוא הדבר האחרון שמפריע לי.. להיפך. כמו שציינתי אני מגיעה ממשפחה דתית. מפריע לי שהראיה שלך היא מאוד סלקטיבית. את בוחרת לקרוא רק צד אחד . את בוחרת לקרוא לזה זוהמה .. אף אחד פה לא אמר זוהמה על דתיים . את כנראה לא מקבלת את כולם כמו שאת אומרת…
2022-06-02 15:09:05
אז איך הזרמת מסקנה אם לא קראת? כנראה פספסת את החלק שמביע שנאה כלפי אוכלוסיה שלמה שרק רוצה לאהוב בדרך שלה
2022-06-02 15:09:10
הסקת
2022-06-02 15:10:02
רגע אז אנחנו לא בתקופת התנ"ך
אבל כן "ואהבת לרעך כמוך"
(לידע הכללי, זה כתוב בתורה שהיא חלק מראשי תיבות תנ"ך)
תעשי לי סדר,את כן מאמינה בתנך או לא? לא מסתדר לי התגובות שלך שני😬
ואגב יש עוד פסוקים חוץ מואהבת לרעך כמוך ...
והלוואי שחלק מהמגיבות כאן היו אוהבות דתיים רבע ממה שהם אוהבים חילונים ולהטבי"ם וכיו"ב
2022-06-02 15:11:03
הבנתי טוב מאוד שהדיון הוא על המצעד
לא חושבת שיש פה בנות ששונאות אותם כאנשים
אלא לא מסכימות עם הדרך שהם מנסים לקבל זכויות
ואני לא נכנסת לזה
אבל אולי תקראי בין השורות ואת תראי שיש פה הרבה תגובות שבכלל לא קשורות למצעד אלא רק על הציבור החרדי החשוך שגדל בכת
וחבל שאנחנו מביאות ילדים כי אנחנו מגדלות עוד דור של חשכה…
בושה..
2022-06-02 15:12:22
אף אחת לא רשמה שהיא שונאת הומואים
גם אני בתגובות שלי הדגשתי שאני משתדלת לאהוב כל אחד מעם ישראל.
אבל כבוד השם והתורה הוא מעל הכל,ואם צריך להתנגד לדרך שמזלזלת ביהדות אעשה זאת בגאון. זה לא אומר שאני שונאת מישהו
2022-06-02 15:13:10
שוב .. תקראי את התגובות ותביני שמה שכתבת פה לא נכון. גם התגובה שלך שקוראת לזה זוהמה לא בדיוק ״לא מתחברת לדרך״ …
2022-06-02 15:16:58
אבישג אנחנו לא בתקופת התנ״ך, זה אומר שהעולם התקדם. מאמינה בתורה ובחלקים היפים שלה שמעודדים לאהוב את האדם באשר הוא אדם. לא מאמינה בחלקים ובפרשנויות שמעודדות שנאה .
העולם התקדם, טכנולוגית, בריאותית, חברתית… אז שווה לפעמים לחשוב על זה שיש אנשים בכל מיני צבעים. וצריך לקבל את כולם, כי כ ו ל ם הם יצירה של הקדוש ברוך הוא, שבו את מאמינה ועל סמך האמונה הסו את כותבת את התגובות שלך.
2022-06-02 15:17:48
סיימתי להגיב פה. מקווה שיום אחד נבין כולם שהכל מתחיל ונגמר בשנאת חינם. ואם נצליח להעלים את ס״ה ולקבל ולאהוב את כולם, העולם יהיה הרבה יותר טוב.
2022-06-02 15:19:46
איפה כתבתי זוהמה?
מאיפה את מביאה מילים שאני בכלל לא משתמשת בהם
2022-06-02 15:20:46
ואיך כל זה קשור להריון ולידה?
2022-06-02 15:25:45
אני גרה בירושלים ודתיה וחייבת להגיד שזוכתם לעשות מה שבא להם הם לא עושים את זה כי לא מכבדים את הדתיים [שמי החליט שירושלים זה עיר חרידית בכלל זה לא כמו בני ברק] הם פשוט רוצים זכויות והם צודקים לגמרי אפילו פונדקאות הם לא יכולים לעשות פה בארץ שזה הזוי מבחינתי למנוע מהם להיות הורים תחשבו שהמדינה הייתה אוסרת עליכן להיות בהריון גם אז לא הייתן עושות מצעד ומפגינות לדעתי לגיטימי לגמרי לא מכירה מישהו מהקהילה אישית אבל זכותם המלאה
2022-06-02 15:28:16
בדיוק כולם היצירה של הקדוש ברוך הוא.
ולכן הם לא צריכים לשנות אותה. אם הקדוש ברוך הוא ברא אדם כזכר למה שישנה את עצמו לנקבה?? מי שמו לחלל ביצירה של השם?
אם הקדוש ברוך הוא ברא עולם כזה יפה שגבר ואישה נמשכים אחד לשני ומביאים ילדים לעולם למה לשנות את זה ?
ונגיד שיש לבן אדם את הנסיון, למה חייב להחצין את זה?
מרחמת על הדור שיהיה פה עוד 20 שנה. יהיו פה ילדים שאיזה מישהי מחו"ל הרתה אותם. ילדים שלא יודעים מי תרם את הזרע ל"אמהות שלהם"
זה נקרא זוהמה, שמזהמים את העולם ברעיונות הזויים של גבר תוקע גבר או גבר שמוריד לעצמו את איברי המין שאיתו נברא.
התורה כולה מחנכת לאהבת חינם ובמקביל לסלידה מתועבות ושיבושים למיניהם , ואין דבר כזה להאמין בחלקים ממנה.
2022-06-02 15:29:58
שני עם כל הכבוד לאהבת חינם המדהימה שיש לך אז יש איסורים בתורה ודברים שאסור אז אסור לא משנה גם אם זה שנת 3000 התורה נשארת אותו דבר
2022-06-02 15:31:03
״אדם מדבר אלה מערעורי ליבו״
כל הבנות שחושבות שאנחנו ״חשוכות״ ״בחושך״ ״ממורמרות״ ״מסכנות״ וכו וכו זה בדיוק משקף את הדמות שבכן כמה שינאה לדת ומילים דוחות כלפי בנות בדיוק אתן אלו שצריכות את הטיפול ולפתוח את הראש ולקבל את האחר!!
2022-06-02 15:32:08
מילי מתוקה חבל על המאמץ זה לא הבנאדם הנכון להתעמת איתו על התורה🥴
2022-06-02 15:38:59
בכלל מפחיד שאם ימשיכו ככה בהתבוללות איך ידעו מי יהודי ומי לא? יהיה חייב לחתן רק במשפחה על מנת להבטיח את היהדות
2022-06-02 15:41:45
הכי מזעזע זה שהורביץ הערב רב הזה שם ניתוחי שינוי מין בסל הבריאות ומתיר למתיחת לגיל 18 לעשות ניתוחי מין! בגיל הזה בכלל בן אדם לא יודע מה הוא ומי הוא והוא דוחף אותם לחתוך את הברית קודש שלהם בושה!!
ואם הם יתחרטו?! מי יחזיר להם את הז.. הוא?!
2022-06-02 15:48:50
וואיי ליידי אס איך התגובה שלך צרמה לי מזה הדתיים משתלטים עליה? במה בזה שאנחנו מביאים ילדים?
2022-06-02 15:56:11
נועה, מתנצלת אם זה פגע בך זו לא הייתה כוונתי באמת!! אולי בחירת מילים לא נכונה שלי אבל הכוונה שלי הייתה שהדתיים באופן טבעי מתרבים יותר מחילוניים וזה לא מה שהופך את ירושלים לעיר דתית.. אני חילונית וירושלים היא של כולנו דתיים וחילוניים כאחד כולנו יהודים בסופו של דבר וזו המדינה שלנו
בכל אופן בנות ממש ממש עצוב לי שזו הדרך שאתן בוחרות להסתכל על זה לא חושבת שלמישהי פה הייתה כוונה לפגוע במישהי אחרת והשיח הזה ממש ממש ירד נמוך
בואו נסכים שלא להסכים...
יש פה בנות שאני מכירה באופן אישי שהן מהקהילה הלהטב״ית ובנות פה קוראות להן ״סוטים״ ״חולי נפש״ מאשימות אותן שבגלל הקהילה יש פדופילים (וואט?! שנדבר על מה שקורה במגזר החרדי?😳)
שורה תחתונה יש לנו מספיק אויבים מבחוץ זה באמת מעציב אותי שככה מדברים על החברים שלנו תפתחו את הלב שלכן לקבל את השונה זה לא מתאים לכן לא חייב לתמוך ולחגוג כמו שלי בתור חילונית לא יתאימו דברים אחרים שמגזרים אחרים בחברה יעשו וזה בסדר
2022-06-02 15:57:33
ליידי אס אני לא המשכתי לקרוא את מה שכתבת עכשיו כי הייתי חייבת להגיד לך שלהגיד שהדתיים מתרבים יותר מהחילונים זה בדיוק מה שפרוע אמר על עם ישראל שהם מתרבים וחייב לעצור את זה שה׳ ירחם
2022-06-02 15:58:23
זה שלך בלבד המטרה שלי היא באמת לא לריב עם אף אחת
2022-06-02 15:59:37
מאמא בדיוק חשבתי על זה גם…
ממש עצוב שככה מדברים
2022-06-02 16:03:42
שתדעו שבחול כבר מתחילים לנרמל פדופיליה שה׳ ישמור 🤦🏻♀️
שבסוף לא יהיו גם מצעדים על זה ואנשים יגידו מה הבעיה הם נמשכים לילדים
2022-06-02 16:05:04
הרי לא הכל חייב להיות בלא אישור גם ילדה בת 13 יכולה לרצות להיות עם גבר בן 40-50
אז זה לא רק אונס, אבל זה אסור ושמים על זה בכלא גם אם זה ברצון.
אז אל תגידו שהומואים זה ברצון
גם על זה פעם הכניסו לכלא
2022-06-02 16:06:21
כבר יש אנשים פסיכים שדוחפים שיהיה מותר לשכב עם ילדה מתחת לגיל 12😰
2022-06-02 16:06:43
סוטים יש בכל מגזר…
אין פה הכללה
2022-06-02 16:06:58
נו אני לא אמרתי שדתי מותר לא להיות פדופיל, מבחינתי אם אדם דתי או חילוני פדופיל שניהם ה׳ ירחם
2022-06-02 16:07:18
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך
הריון ולידה
2024-05-28 14:07:29
לא מבינה את כל הרכילויות אחת על השניה מה יוצא
לכן מזה???
זאת אפליקציה לא של ריכולים
זה מיועד לעזור לבנות אחרות כמו בנות שבהריון אחרי לידה 🙏🏽🫶🏼
הריון ולידה
2024-03-05 20:03:58
ארבע שבועות אחרי לידה
עשו לי חתך יזום, מבחינה חיצונית הוא כבר נסגר, יש קצת סימן אבל אני מרגישה כאילו כואב לי שם מבפנים בבשר, כאב חד כזה וכשאני נוגעת כאילו קצת נפוח שם, מרגישה את החתך מתחת לעור הסג...
הריון ולידה
2024-02-02 07:07:11
יש הגבלה למי מלח שאפשר לתת לילדה בת שבועיים? מקוררת מאוד בקושי מצליחה לנשום מהנזלת, אינהלציה תעזור לייבש את הנזלת? רק עם מי מלח כמובן
הריון ולידה
2023-08-24 13:07:38
באולטרסאונד הביתי של כללית אתן מצליחות לראןת דופק בעצמכן? עשיתי עכשיו ולא ראיתי דופק, התמונה ממש לא הייתה ברורה
הריון ולידה
2023-08-13 07:00:40
שבוע 16
בסקירה המוקדמת הרופא אמר לי שיש לי *בן*.
בדף סיכום של הסקירה הוא לא רשם את המין.
מה הסיכוי הוא טעה/ לא היה בטוח בעצמו ולכן לא רשם?
אמהות
2023-04-15 13:47:31
גם לתינוק שלכן יש צרבות ואם כן זה מציק לו ?
הריון ולידה
2023-02-06 20:14:55
אפשר להכנס להריון גם בימים הפוריים או רק בביוץ עצמו? אם לא תמיד מצליחים לזהות את מועד הביוץ..עדיף לקיים בימים האלו יום כן יום לא? איך הצלחתם? החישובים האלו מתישים😥