הריון ולידה
2022-05-12 18:45:19
אז היי לכותבת הפוסט זה ממש הרגיז אותי לקרוא את מה שרשמת כי כן גם אני אחת מאלה שמעלות פוסטים לתרומה או להלוואה וכו.. כי את באמת לא יכולה לדעת מה עובר על אנשים אני יכולה לומר לך שאני החלום שלי הכייי גדול זה ליהות אמא ממש מגיל צעיר ויום אחד קרה שדפקו אותי עם איזה עסק ונשארתי עם חובות עצומיים ולא משנה כמה אני עובדת פה לוקחים לי כסף פה הוצאה לפועל פה ככה ופה ככה לצעריי ראיתי שאם הזמן החובות לא עוברים אז כן החלטתי להיכנס כבר להריון מה אני יחכה עד גיל 40??? רק בגלל שאין כסף? לא רוצה מצטערת ותאמיני לי שממש לא נעים לי לבקש פה תרומות או הלוואה כמו שהיום ביקשתי ועדיין אף אחת לא רצתה לעזור או לא מאמינים לך ועוד כל מיני דברים ואני עדיין מחפשת הלוואה ואני כבר לא יודעת לאן לפנות כי כן אין לי אשראי וכדי שיהיה לי דברים בסיסים לקנות אני חייבת לשלם איזה חוב שיש לי לחברת החשמל בתשלומים אם לא מנתקים לי את החשמל וזה סיפור אמיתי!!! יכולה להביא אלף הוכחות למי שרוצה בכל מקרה הלוואי והייתי מהצד הנותן אבל כרגע אין לי ברירה אלה לבקש ואני עדיין עובדת פשוט כל המשכורת הולכת לשכירות והחזר הלוואות והסדרים😏 בעזרת ה יהיה טוב
16 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-05-12 18:55:12
חיבוק!!! ואת צודקת לגמרי אין קשר בין כסף לילדים
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-12 18:58:42
מה זה אין קשר בין כסף לילדים, בטח שיש קשר בין כסף לילדים.. אם את מראש יודעת שאין לך יכולת כלכלית להאכיל את הילד שלך - אז מה עשינו בזה?! העיקר שיהיה ילד? שילך לישון רעב בלילה? שלך יכאב הלב שאין לך איך לספק לו את הצורך הכי בסיסי? אני לא מדברת על מצבים שפתאום צרה נופלת מן הסתם כי לכולנו יכול לקרות כל דבר מחר בבוקר שלא נדע מאיפה זה הגיע. אבל אם את יודעת שכרגע את משלמת כל חודש 10 אלף שקל הוצאות ואת מכניסה רק 4, למה להוסיף לזה עוד ילד?
0 תגובות
3 אהבו
2022-05-12 19:01:49
וואו איזה קשה להגיב על זה אפילו, את תקועה בין הרצון שלך לילד לבין מה שתכלס את יכולה להביא לו. לפעמים אנחנו עוברים קשיים מסויימים בחיים והרצונות שלנו צריכים להידחק הצידה.. ולפעמים כל מה שבא לנו זה רגע אחד של אושר נפשי. הבעיה במדינה שילד עולה המון.. באמת המון! לכלכל ילד באופן הכי בסיסי בעולם עולה הון תועפות ולבקש כל היום הלוואות או תרומות זה לא הדרך הכי נכונה לגדל ילד לעולם שרק יצטרך בהמשך עוד ועוד.. ואני לא אומרת את זה ממקום של לשפוט, ממש לא. אבל צריך לקחת בחשבון באופן מאוד מודע! שילד הוא עולם, אדם שיגדל לתוך החיים, ולגדול עם חוסר זה דבר נוראי גם עבורך וגם עבורו. לפעמים צריך לקחת בחשבון שאם אין הכנסה מספקת של כסף, כנראה הרצון להביא ילד צריך להידחות בכמה שנים, עם כל הכאב והצער בדבר.
0 תגובות
2 אהבו
2022-05-12 19:02:57
לא נכנסת לשיח. אם יש לך בעיה של תשלומים של חברת החשמל,שמעתי שיש מכשיר שמתקינים ואז את יכולה לשלם דרכו כל פעם שיש לך. שווה לבדוק.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 19:04:23
והמצב שכותבת הפוסט מתארת הוא קצת בעייתי , מי יתן לך הלוואה כשאין לך יכולת להחזיר את הכסף? הלוואה צריך להחזיר.. את מכניסה את עצמך לעוד ועוד חובות עם כל הלוואה שאת לוקחת. עזבי את עניין הילד בצד.. אולי כדאי לנסות להתייעץ על התנהלות כלכלית לראות איך את עושה סדר בדברים ככה שלא תכניסי את עצמך לחוב יותר גבוה מחודש לחודש..
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 19:34:19
לא מביאים ילד לעולם במצב כזה, עם כל הצער שבדבר. מחכים עד שהמצב הכלכלי מתייצב. להביא ילד שאת לא יודעת איך את מאכילה אותו זה חוסר אחריות! כדי שילד יגדל ויהיה נורמטיבי ומוצלח הוא צריך קרקע יציבה, שקט נפשי, אוכל, ביגוד, ושלא נדבר על מורים פרטיים, על מגורים במקום ראוי, על חוגים וכו׳.. ולצערי כשאין את כל המכלול הזה הסיכוי שהילד יהיה מאושר ומפותח שואף לאפס.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 19:48:09
אני מסכימה עם מי שכתבה את הפוסט. אם אין אפשרות לגדל ילד לא מביאים ילד. זה לא עניין של מותרות. זה הבסיס של הבסיס? מה תעשי כשהוא יגדל? תגידי לו אין לי כסף לתת לך עם חברים או לחוג? זה עיניין שלא נגמר ביום אחד וילדים זאת הוצאה. זאת דעתי. אני לא הייתי מביאה ילד לעולם שאין לי אופציה לתת לו הכל מכל כי זה פשוט לא פייר לגזור לו את הגורל ואת העתיד. מאחלת לך שתצליחי ותסתדרי בכוחות עצמך ותוכלי לפרנס בכבוד את משפחתך ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 19:56:10
תקשיבו שאתן מזה מגזימות ומשפילות למה בגלל שאין לע כסף גרושים להוצאות ומהסיבה שלה שהיא זקוקה זה לילד שלה תיהיו אנשים טובים ורחמנים אי אפשר לדעת מה יקרה מחר . חובות נסגרות מתישהו אבל אהבה של ילד זה לכל החיים
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-12 20:23:26
שחר, תראי כמה משפחות יש מתחת לקו העוני. תראי כמה ילדים מפסיקים ללכת לבית ספר כדי לפרנס את עצמם את המשפחה שלהם. זה לגזור את דינו של הילד לפני שהוא נולד בכלל. זאת דעתי. אי אפשר לצאת ממגעל העוני וילד שנולד במעגל העוני נוקדת הפתיחה שלו לעתיד הרבה הרבה הרבה יותר נמוכה. לפעמים צריך לחשוב על הילד ולא על עצמך🤷🏼‍♀️
0 תגובות
2 אהבו
2022-05-12 21:28:02
אנונימיתת זה לא הלוואה זה החזר של 500 שח כל חודש שאת ה500 שח הראשון אני יכולה להביא כבר מהיום חוץ מיזה זה ל3 חודשים סך הכל הבעיה היא שלכל החובות אני ברוך ה כן מצליחה להחזיר כי אני עובדת ממש קשה בישביל זה אבל אחרי זה לאוכל ודברים אחרים קצת יותר קשוח אם תרצי נדבר אני יסביר יותר טוב בפרטי
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 21:29:33
וsh מצטערת אבל אני לא חושבת כמוך עם אני יחכה שהמצב הכלכלי ישתנה אז אני לא יכנס חלילה עד גיל 50 זה ממש שטויות חוץ מיזה ילד מביא מזל וחס ושלום אני לא יגדל את הילד שלי למצב של רעב ממש לא פשוט כרגע יש לי קצת בעיה עם תשלומים לכן מבקשת עזרה כי זה ממש יכול לעזור לי וזהוא אף אחד לא יכול לשפוט כי אף אחד לא יודע מה עובר על אנשים
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 21:32:09
אור בעזרת ה שהילד יגדל כבר יהיה כסף אני לא יושבת רגל על רגל עם כל הכבוד אני עובדת ממש קשה אז עכשיו קשה צריך קצת לבקש עזרה זה לא אומר שכל החיים שלי יהיו ככההה זה ממש לא נכון להגיד חוגים חכיי יש עוד זמן לזה ואני ברוך ה אישה מאמינה שהכל יסתדר ואני עושה את ההשיתדלות שלי ולהגיד לי חוסר אחריות זה לא נכון פניתי לאגודת אפרת לדברים בסיסים לתינוק בשנה הראשונה לאוכל בשנה הראשונה אל תגזימו באמת
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-12 21:32:58
שחר ומיקה מלכות תודה לכן ❤❤
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-13 11:03:30
חמודות תמשיכו לבלבל תשכל כולכן עניות גרות בשכירות ותמיד יש לכן תלונות אי אפשר לדעת במקרים הכי סיוטים שהאישה צריכה לשרוד שלילד שלה יהיה לו קורת גג ואוכל. את מדברת איתי אז על לימודים תאמיני לי שאת ממציאה ההפך הוא יגדל וישאוף להיות הכי טוב שצריך בשבילו ולאמא . כל המדינה הזאת חייבים לשנות ושבאמת המחירים האלו ירדו
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-13 11:11:06
איזה הכללה.. אני לא גרה בשכירות ולא משלמת משכנתא. תנשמי. מותר שיהיו דעות שונות משלך, כל עוד השיח מכבד תלמדי לקבל גם דעות אחרות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-13 12:23:05
אני רחוקה מאד מלגור בשכירות וגם אם כן לא רואה משהו פסול בזה. כל אחד והרקע שהגיע ממנו והיכולת המשפחתית כמובן. הנקודה שאני שמה עליה דגש היא היכולת לכלכל ולגדל ילד בתנאים ראויים. כל מקרה לגופו וכמובן שאנשים נקלעים לסיטואציות שלא תוכננו. אבל וזה אבל גדול, כשאישה יודעת מראש שאין לה יכולת לכלכל ילד ועדיין בוחרת להביא אותו זה סיפור אחר לגמרי ועל זה אני אומרת שזה חוסר אחריות כי להגיד שילד מביא את המזל שלו זה פרימיטיבי וכל כך לא מסונכרן עם המציאות כאן. ילד מביא שמחה, אושר אהבה שלא חווינו לעולם, אבל לצערי הרב הוא לא מביא אוכל. קשת הדעות פה היא רחבה וכפי שזה נראה זה קשור לגיל, רקע משפחתי, סביבה ותפיסת עולם שונה.
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-06-13 18:24:50
היי מתלבטת איתכם מה לעשות אני שבוע 32 ובשעות האחרונות מרגישה פחות תנועות וגם התנועות שאני מרגישה הן עדינות כאלה ובדרכ הילד נינג’ה והבטן שלי משנה צורות😅 קיבלתי מכה קטנה מהילד שלי היום בבטן (בן שנת...
3 תגובות
0 אהבו
מדברים על הכל
2024-03-28 06:53:21
בנות רעיון מה לקנות לבעל ליום נישואין??
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-03-17 13:00:31
מה זה אומר?
8 תגובות
2 אהבו
הריון ולידה
2023-09-05 20:09:03
בן 5 חודשים שוקל 9 וחצי זה תקין ????
2 תגובות
0 אהבו
אמהות
2023-08-02 10:05:05
היי בנות אשמח לדעת איך העגלה ?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-23 16:35:51
שבוע 38 אין לי מצב רוח לכלום מרגישה ממש רגישה לכל דבר ובא לי לבכות מכלום.
3 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-06-27 17:42:06
שבוע 5 בטא 2434 תקין ?
16 תגובות
2 אהבו