הריון ולידה
2022-05-02 17:20:41
הי בנות אם מתחילת ההריון אני נגעלת מבשר ולא אוכלת בכלל מלבד עופות, זה יכול להזיק ?
40 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-05-02 17:26:06
האמת שגם אני איזה שבוע את ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:26:48
לא. רק לשים לב שלא חסר לך ברזל ובמידת הצורך, לקחת השלמה בכדורים
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:27:21
ממש לא יכול להזיק במיוחד אם את לוקחת ויטמינים . אפשר לאכול מלא דברים במקום בשר
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:27:44
אפרת- שבוע 28
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:32:04
אז כן חשוב להשים לב לברזל כי זה שבוע שהעובר צורך יותר ברזל לראות שלא חסר ואם כן לצרוך ברזל
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:32:44
לא מומלץ לצרוך הרבה עוף (יותר מפעמיים עד שלוש בשבוע), בעיקר לא עם יש עובר זכר. העופות בארץ מפוצצים בהורמונים וזה עלול להשפיע בטווח הארוך על ההתפתחות המינית, על הפוריות ועל מאפיינים הורמונליים בבגרות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:33:18
לא. אני צמחונית ושני הילדים יצאו בסדר גמור, רק תקפידי שיש לך תזונה מאוזנת
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:33:19
תנסי לעשות את הבשר בצורה אחרת אולי קציצות עם הרבה ירקות בפנים או שניצל אפוי
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:38:05
כל ההריון הראשון שלי לא הצלחתי לאכול בשר בכלל , הברזל שלי צנח ממש והרופא פשוט אמר לי לקחת פעמיים ביום ברזל
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 17:50:05
איימי פעם ראשונה שאני שומעת על זה. אני אוכלת המון כנפיים על האש כי זה הדבר היחיד שאני מצליחה לאכול
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-02 17:58:12
איימי על סמך מה את רושמת את זה? באמת שואלת כי אני אוכלת הרבה כנפיים בחודש האחרון לפחות..
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 18:15:55
לא, להיפך. זה מצויין. תעיפי גם את העופות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 20:30:50
משפיע על ההורמון של הגבר?כאילו שיצא נשי..בגלל שאוכלים עוף נשמע לי לא הגיוני חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-02 22:35:21
למדתי את זה מתישהו אי שם בשנים הראשונות ללימודים נראה לי... המרצה דיבר בזמנו על גניקומסטיה (חזה נשי לגברים), ירידה במהירות הזרע, התפתחות מינית מוקדמת ועוד כל מיני תופעות, שמקושרות עם צריכת עופות בישראל על ידי ילדים. מכיוון ולא היה מחקר מספיק רחב שבדק את ההשפעה על עוברים ברחם, וכן ידוע שהורמונים עוברים לעובר במידה מסוימת, הוא המליץ לי (הייתי בהריון עם בן באותו זמן) שלא לצרוך עוף יותר מפעמיים שלוש בשבוע, ועדיף אפילו פחות.
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-02 22:46:18
הנה כמה מחקרים שמאשרים את הטענה הזו https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30325904/
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-02 23:59:52
איימי צודקת. הורמוני הגדילה בעופות הם בכמויות עצומות. זה קורה גם במוצרי חלב. חלב הפרה זה בעצם חלב אם, נוזל סופר הורמונלי בצורה טבעית (נגזל משדיה של אם פרה הריונית) עוד לפני שמוסיפים לו משהו. הנוזל הזה מיועד במקור לתינוק של הפרה לעגל, ולא לתינוקות שלנו ובטח שלא לאנשים בוגרים… זה נוזל גדילה לעגלים שגורם בבני אדם לתופעות הורמונליות וגניקומסטיה, התפתחות מינית מוקדמת בילדים, הקדמת המחזור לגילאים ממש קטנים בילדות וכו׳. יש מלא סוגים של חלב צמחי היום בכל הסופרים טעים ולא מזיק.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-03 03:46:58
דווקא החלב הצמחי משמעותית פחות טוב ו99% מהמשקאות האלה מפוצצים בסוכר. אם כבר חלב צמחי אז לחפש טוב טוב אחד שהוא לא ''לא בריא'', רובם ממש לא טובים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-04 10:21:09
לולי אני ממש לא יודעת על סמך מה כתבת את זה. זה כמו לכתוב שאגוזים זה לא דבר בריא, בעוד שמדובר בשמנים מהטובים לגוף האדם. לעומת חלב אם פרה שגם יש בו לקטוז שזה סוכר החלב אם מפריע לל הסוכר.. שגורם נזקים עצומים לגוף האדם ובמיוחד לאנשים בוגרים שכבר לא אמורים לצרוך חלב אם ועוד של בהמה… יש יותר מ30 סוגים של חלב מהצומח היום בסופרים, ממותק ולא ממותק, עם או בלי וניל, עם תוספים של ברזל וסידן וויטמינים… להסתכל ברכיבים ולבחור את האיכותי ביותר. 99% מסוגי החלב הצמחי בסופרים יהיה עדיף בהרבה על חלב בהמה שחיה על צואתה ברפת מלאה בסלמונלה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-04 11:37:57
איך אגוזים קשורים? כתבתי שהם לא טובים? נם מצוינים. כתבתי שרוב המשקאות האלה מפוצצים סוכר ואני אומרת את זה על סמך הרכיבים שלהם. אני מבינה שאני מדברת עם טבעונית אז אני מעדיפה להפסיק את הויכוח כאן כי לרוב היה לי ניסיון מר עם כאלה שמעדיפים לא להקשיב. בטח מי שכותב שיש לי סלמונלה בחלב חח בעלי צמחוני והוא בעצמו מעדיף חלב צמחי. הוא שותפה מופחת סוכר ועדיין אומר שכמעט כל המשקאות האלה פחות טובים ומלאים סוכר.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-04 11:38:18
שותה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-04 22:49:48
לולי, כמו שהסברתי, הרבה ממוצרי החלב הצמחי עשויים מאגוזים (אגוזי לוז, שקדים, קשיו, וכן גם שיבולת שועל, אורז, סויה וכו׳..) יש לך מכל 30 סוגי החלב הצמחי, ממותק או לא ממותק… לבחירתך. לעומת זאת חלב הפרה תמיד מכיל לקטוז שזהו סוכר החלב. אני מבינה שאני מגיבה פה למישהי עם אנטי לטבעוניות, וזה עדיין לא משנה את העובדות. כתבת דברים שגויים ומטעים והייתי חייבת לתקן ולהבהיר לאחרות שקוראות את הדברים, שבניגוד מוחלט למה שכתבת, אז שיש אופציות בריאות וטעימות מהצומח שלרוב הרבה יותר בריא ובטוח לצריכה מחלב מהחי והכל בסדר.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-05 06:27:10
חלב פרה לא תמיד מכיל לקטוז. אני שותה חלב פרה נטול לקטוז. הטכנולוגיה כיום מספיק מתקדמת בכדי לספק את זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-05 06:33:12
איימי, כמו שהוצאת הקפאין מהקפה הופכת אותו למסרטן (למרבה הצער) כך גם כל התהליכים הללו הופכים חלב אם פרה לבעייתי עוד יותר. יש חומרים שאי אפשר להוציא מחלב הפרה. לא אכתוב כאן כדי שלא להגעיל.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-05 09:04:21
שווה לקרוא את זה, מאחר והאתר הזה מתבסס אך ורק על מחקרים מהימנים, שפיטים ורחבי מדגם. אמל"ק- צריכה מבוקרת של מוצרי חלב דלי שומן קשורה אמפירית להפחתה במחלות כמו סרטן וטרשת. אין שום הוכחה אמפירית ומקובלת מדעית לכך שיש השפעה שלילית על הגוף לצריכת מוצרי חלב (בהנחה והם לא עתירי שומן ולא בהגזמה). ההשוואה לקפאין היא לא מתאימה, מדובר בחומרים בעלי תכונות כימיות שונות בתכלית. ובנוגע לחומרים מזיקים בחלב- הם מזיקים למי שרגיש אליהם. כיום ניתן לפרק מהחלב כמעט כל חומר שקיים בו, כולל קזאין ודומיו. ואני אומרת את כל זה כאדם רגיש ללקטוז, אמא לילד שהיה אלרגי לחלב ולסויה, אחות לטבעונית ואקטיביסטית בתחום וכרפתנית לשעבר, כך שיש לי רקע ונגיעה לכל התחומים. אבל כשאני מדברת על מידע רפואי אני קודם כל מדברת כחוקרת באקדמיה. מבחינת מידע מהימן- הקישור הזה מספק אותו. יכול להיות שיום אחד יגלו אחרת, אבל עד אז אסתמך על עובדות מוכחות. אגב, אני לא אנטי טבעונית באופן אישי, וכמובן שלא עונה כדי חלילה לזלזל באף אחת. רק כדי לציין נתונים קיימים ❤
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-05 09:04:26
https://wikirefua.org.il/w/index.php/%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA_%D7%97%D7%9C%D7%91_%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%95_-_%D7%94%D7%99%D7%91%D7%98%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D_-_Health_aspects_of_dairy_product_consumption
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-05 09:07:14
אגב, מצטרפת למה שאיימיכתבה על ה''אנטי''. אני מממש לא אנטי טבעונים. כמו שכתבתי, בעלי צמחוני (גם לא אוכל דגים ולרוב לא שותה חלב) ויש לי מלא חברים צמחונים וטבעונים. אני רק נגד ויכוחים אגרסיביים שלא באמת קוראים מה הצד השני כותב.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-07 23:16:13
איימי, מעריכה את התגובה הארוכה והמפורטת, יחד עם הלינק. נכנסתי לקרוא, ואני רוצה לשתף איתכן מידע נוסף, הלינק להרצאה הון שלטון מזון, שמתאר מדוע כל מני רופאים ומנהלי מחלקות בבתי חולים, תזונאים בכירים ממליצים על חלב ומוצריו כמזון בריאות, יש שם מידע מדהים, הכולל רופאים ופרופסורים ורפתנים לשעבר כמוך שמדברים ומספרים את האמת. כשרוצים לדעת אמת לגבי עניין שיש בו אינטרסים כלכליים עצומים לכל מני גורמים, חייבים לדעת כמה שיותר על הנושא מכל הכיוונים. איימי תיארת שאת מגיעה מכל מני מקומות שנתנו לך ידע, תני לי להאיר לך עוד כמה פינות, באהבה. לולי, אני יודעת לזהות אנטי לטבעונים כשאני נתקלת בזה, אבל אם את טוענת שזה לא המצב אני מאמינה לל🙏🏻 כנסו תראו, אין צורך לקרוא, רק לצפות ולהאזין: https://youtu.be/BRExKKpXZkc
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-08 00:00:02
תודה גם לך שיר 🙏 גם על ההשקעה בתגובות וגם על האדיבות ❤ אני מכירה את הסרטון הזה, וגם את הד"ר ויינפאס. הוא לכאורה מסתמך על נייר העמדה של הרווארד מ 2013 אבל עושה את זה בצורה מגמתית, שכן בסיכומו של המחקר שלהם ההמלצה הרשמית היא לצרוך 2 מנות חלב ביום עבור אדם מבוגר בריא. ההרצאה הזו מומנה על ידי קירות שקופים, שכידוע בראשה עומדת טל גלבוע. לצערי מהיכרות קרובה (מדי לטעמי) האמינות שלה נמוכה עד אפסית בעיניי. כמובן שיש אינטרסים בכל מקום, וודאי בתעשייה רווחית כמו חלב, אבל הם לא סותרים את התועלת שלו. ועדיין התמונה המחקרית כיום מבחינת מחקרים קבילים אקדמית (כלומר שנשלל בהם ניגוד אינטרסים או מימון של גופים פרטיים) - היא שהתועלת עולה על החיסרון, בצריכה מבוקרת של מוצרי חלב דלי שומן לאנשים בריאים. ויש לא מעט מחקרים שניסו להפריך את זה ונכשלו.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 09:56:41
איימי, העובדות שנאספו בסרטון הזה הן מדהימות ולא צריך לחפש סיבות לפסול אותו. כדאי מאוד לצפות בעובדות הללו. ועכשיו בלי יותר מדי התעסקות גבוהה במחקרים ועובדות, המלצות וכו׳.. חלב אם פרה מיועד לתינוק לעגל שלה, לא לילדים אנושיים ובטח שלא לבני אדם בוגרים שכלל לא אמורים לצרוך חלב אם, בהמה או אישה. לכל יצור ממשפחת היונקים, מעכבר ועד פיל, כולם צורכים את חלב אימותיהם המיועד להם, עד אשר צומחות להם שיניים והם מסוגלים להיגמל מחלב האם שלהם ולעבור כל אחד למזונו המתאים לו. האדם הוא החיה היחידה אשר לאחר הגמילה מחלב אימו ממשיך לנצל חיה אחרת וקלה לניצול כדי לקחת ממנה ומתינוקיה את חלב האם, מזון התינוקות הזה ולהמשיך לצרוך ממנו עד גיל זיקנה. הדבר הזה גורם לשלל מחלות ובעיות קשות למין שלנו. היות ומדובר בנוזל גדילה שמיועד לעגלים ומכיל חומרים שממש לא מיועדים לאדם ובטח שלא לאדם בוגר. רק צריך לחשוב על זה דקה כדי להבין כמה זה מעוות. מכניסים פרות להריון בהזרעה ידנית, כשהתינוקות שלהן נולדים לאחר 9 חודשים חוטפים מהן את התינוקות וגונבים מהן באלימות את מזון התינוקות כדי להכין…. מעדנים… שאפשר לייצר בקלות מאגוזים, מסויה, מדגנים… ושהרבה יותר בריאים וטבעיים לנו. מאחלת לכולן להיגמל סופית ובאמת מחלב אם, כמו שהיה אמור לקרות לאחר שנותקנו משדי האמהות היקרות שלנו🙏🏻🌷
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 11:43:53
קודם כל- מאוד נעים לקרוא את דבריך ולשוחח איתך. כיף לי 😊 עם זאת, ההשוואה של בני אדם ליצורים חיים אחרים או למה שהיה אמור לקרות ביולוגית היא לא נכונה לתקופתנו ולא רלוונטית כיום. האדם הוא החיה היחידה שעושה הרבה דברים באופן שונה משאר החיות, והגוף שלנו וגם התרבות שלנו כבר מזמן לא מותאמים רק למה שהיה אמור להיות בתחילת האבולוציה הנוכחית. הימנעות מחלב או בשר מטעמי מוסר ומצפון אני מבינה, הכי הגיוני בעולם שאדם ילך לפי צו מצפונו, אבל השיקול הפיזיולוגי הוא לא אמת גורפת עבור כלל האוכלוסייה האנושית.
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-10 14:18:13
גם לי נעים הדיון איתך 🌷 אנחנו אמנם מין קצת מתנשא ומגלומני 😄 אך אנו עדיין בעלי חיים פרימאטים ממשפחת היונקים, הומוסאפיאנס. וכמו עכברה, חתולה, כלבה, קרנפה, קופה, פרה, ג׳ירפה ושאר נקבות ממשפחת היונקים, הנקבות שלנו מייצרות הריון וחלב אם להזנת התינוקות שלנו בגופינו. וכמו שאנו לא צריכים לשתות חלב חתולות, חלב כלבות או חלב קרנפות, כך גם חלב פרות הוא זר לנו ולא מתאים למערכת שלנו. אבל חונכנו לזה בצורה מאוד מעוותת. החלב היחידי שאנו אמורים לשתות הוא חלב אישה, רצוי האמא שלנו, עד גיל גמילה, וזהו. ואני לא מדברת עכשיו על העניין המוסרי ומה שאנו מעוללים לחיות הללו כדי לקחת מהן הכל.. אני מדברת נטו בריאותית. אנו נשים הריוניות או מגדלות תינוקות וכדאי לנו להבין את הדברים החשובים האלו לגבי סוג התזונה הזה. שאגב, כל עניין הסלמונלות ושאר הטפילים מגיעים רק משם. המוצרים נטולי חלב בשר וביצים אינם מסוכנים. חשוב שכולנו נדע את הדברים. כך נפגע בעצמנו פחות. ידע הוא כוח.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 17:45:20
דווקא בחומוס די נפוץ שיש סלמונלה ועכשיו מצאו המגם במוצרי שוקולד פרווה. סלמונלה יכולה להתפתח בהמון מאכלים..
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 18:58:45
מעבר לזה, בישראל אפשר למצוא חיידקי סלמונלה באתרי טבע כמו הכרמל והר הנגב. זה חיידק שמאוד נפוץ בקקי של זוחלים, מכרסמים וכו' למעשה אחת הסיבות הכי שכיחות להדבקה של ילדים הן מפגש עם זוחלים כמו צבים ולטאות
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 19:00:49
ורוב המחלות הטפיליות של ילדים מגיעות מארגזי חול, צואת בע"ח בחצרות הגן ועקיצות חרקים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-10 22:32:01
לירי, בחומוס אין סלמונלה (אלא אם מכינים אותו עם ביצים נגועות) בחומוס עלולה להימצא ליסטריה. סלמונלה מגיעה אך ורק ממערכת העיכול של חיות מה שאומר בעצם ״צואה״. אז כל המוצרים מהחי עלולים להכיל סלמונלה, ומורים לנו לבשל היטב בשר וביצים כי בישול הורג את זה, אך זה עדיין מכיל צואה עם חיידקים מתים. איימי, כמו שכתבת אכן זהו טפיל שנמצא בצואה של בעלי חיים. רק מזון מהחי מכיל צואה. אם מוצרים מהצומח מסומנים כנגועים, כמו למשל תרד, זה בגלל שהגיעה אליו צואה ממוצרים מהחי או ממי השקיה מזוהמים בצואה. ואם כמו עכשיו בעלית עם הזיהום הצואתי טפילי שהיה, כל המפעל נמצא בסיכון, למרות שהחטיפים שאינם מכילים חלב או ביצים נשארו לכאורה בטוחים… אני לא לוקחת סיכון ומעדיפה להימנע גם מאלו כרגע בהריון (טורטית למשל). אך אם המפעל היה ריק ממוצרים שהופקו מבעלי החיים, זה לא היה קורה כל הסיפור סלמונלה הזה. ארגזי חול אגב, הם מקומות אליהם מגיעים חתולי רחוב לעשות צרכיהם.. בצואתם של חלק מהחתולים נמצא טפיל בשם טוקסופלזמה גונדי, וצריך להכניס לפה צואה נגועה כדי להידבק, ואותו הטפיל גם נמצא בבשר שאינו מבושל. בטוקסופלזמה אפשר לטפל, אבל לנשים הרות הוא מסוכן מאוד ויכול לגרום להפלות השם ישמור. לכן בשנים האחרונות בהרבה מהגנים מוציאים את ארגזי החול ושמים משטחי משחק אחרים עבור הילדים. ומבקשים מאוכלי בשר לבשל היטב את הבשר ולא לאכול נא.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-11 00:01:24
ההדבקה במפעל עלית לא קרתה כתוצאה ממזון מן החי אלא מחדירת יונים אל פסי הייצור, שם הן עשו קקי. לכן גם חטיפים טבעוניים כגון טורטית אינם בטוחים. יונים כידוע לא מגיעות למקומות עם מזון מן החי אלא למקומות עם קמח ודגן, כך שגם אם המפעל היה טבעוני לחלוטין- היונים עדיין היו מגיעות. ומה שכתבת על החיידקים לא סותר את מה שכתבתי אני. החיידק מגיע מן החי. אך לא בהכרח ממזון מן החי אלא פשוט מן החי. אפשר להידבק בו גם בלי לאכול בשר או חלב. וחיידקים נפוצים יותר בקרב ילדים כגון ג'יארדיה למבליה מגיעים אל הילדים לא דרך מזון אלא דרך צואת ציפורים וחתולים בחצר, כך שצריכת מוצרים מן החי אינה משחקת כאן תפקיד. ילדים כידוע מכניסים לפה לא רק מזון, אלא גם חול, מקלות, צעצועים ואת הידיים הלא-שטופות שלהם. ברור שיש חיידקים גם במזון מן החי, אבל הם רחוקים מלהיות הסיבה העיקרית למחלות מעיים בילדות
0 תגובות
1 אהבו
2022-05-11 05:06:30
בוודאות שבחומוס ובסלטים מוכנים כן יכולה להיות סלמונלה. חברה שלי עבדה במפעל של שטראוס והם עשו ריקול לפני כמה שנים על חשד להימצאות שאריות של סלמונלה בחומוס ובסלטים המוכנים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-11 12:11:57
לולי, כן אם יש ביצים בחומוסיה, ולפעמים מכניסים ביצה לחומוס עצמו אז בוודאי. 90% מהביצים בדוק היום נגועות בסלמונלה. איימי, רוב הזיהומים מגיעים מצואה של בעלי החיים מהם מפיקים את המוצרים מהחי. צואת הפרות, העגלים וצואת התרנגולות. וגם מהבשר שלהם עצמו. אך בעיקר מההפרשות (חלב, ביצים). כשלמדתי וטרינריה למדנו את זה בצורה מאוד קפדנית, עטיני הפרה המוגדלים בצורה שאינה טבעית ונגררים על רצפת הרפת שמכוסה צואה, את העטינים לא שוטפים או מחטאים באמת, ולכן ההוראה לצרכנים היא לא לגעת בחלב שאינו מפוסטר (מורתח). אותו הדבר לגבי ביצים, מיונז שאינו מפוסטר מסוכן מאוד וביצים נאות שלא בושלו היטב נכללות במזונות האסורים בהריון וגם ללא הריון אין זה מומלץ כלל. בכל המפעלים בישראל יש יונים, חולדות וחתולים. המצב לא להיט בתעשיות המזון אצלנו. אצרף כתבה מהשבוע האחרון. ומבטיחה לכן, שאם היו מוציאים את המזון מהחי מפס הייצור, 95% ממפגעי הצואה, אי קולי, טוקסופלזמה, סלמונלה וכו׳.. לא היו קיימים במזון שלנו. https://www.ynet.co.il/news/article/b19aq1rlq
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-11 13:33:02
אני לא מדברת על חומוסיות, דיברתי על מפעלים ''סטריליים'' ונתתי כדוגמה את שטראוס.
0 תגובות
0 אהבו
2022-05-11 14:08:42
במפעלים האלו יש חומרים מהחי, מכניסים לתוכם בשר או חלב או ביצים. אז כבר מוכנסים הפתוגניים פנימה לתוך מפעל המזון. בפנים הם צריכים להפריד ולהרתיח וכל העניינים המסובכים הללו ואם הם מפשלים… הזיהומים מהצואה מזהמים את כל המפעל. תראי בלינק ששיתפתי.
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2018-08-29 11:19:14
עייפות אני בשבוע 8 הגיוני שאני ישנה 9 שעות בלילה ואני פשוט כל היום רוצה לישון ??
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-08-19 05:19:44
הורמונים... ושיתוף לגבי בעלי אשמח לעזרה אני לא נוהגת לשתף... כי אני לא אוהבת להוציא כביסה מלוכלכת החוצה. אני בהריון חודש שלישי. וההורמונים בשיאםםם אז ככה: בעלי לא אחד שיבגוד. הוא לא אחד שמחפש רק מ...
10 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2020-05-12 15:07:46
שלושה חודשים אחרי לידה היי בנות אני שלושה חןדשים אחרי לידה ואני כבר בחפיסה שניה של גלולות ופתאום באמצע החפיסה כאילו קיבלתי מחזור יש לי דימום קצת יותר עדין ממחזור אבל עדיין דימום וכאבי מחזור כאלה מה...
19 תגובות
0 אהבו
קניות
2020-12-05 13:02:04
תיק החתלה חדש של סובבה 150 ₪ איסוף מאשדוד
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-03-22 13:25:48
יש מישהי שהתחילו לה בחילות השבוע 5 או 6 ?
9 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-05-11 08:28:15
שבוע 10+ 5 מרגישות בהריון ? 😒 כבר מפחיד אותי אני לא יודעת מה לחשוב
6 תגובות
0 אהבו
אמהות
2021-05-13 13:46:06
מישהי לקחה/ לוקחת גלולות מינס? איך הן? אין תופעות לוואי?
2 תגובות
0 אהבו