מדברים על הכל
2022-02-13 19:10:07
מקווה שלא עשיתי פדיחה, אשמח לשמוע מכן. אני עובדת עם ילדים בכיתה ד. היום דיברו על לידה, ויצא לי להגיד משהו על "נולד רגיל" ולא בניתוח. ילד שאל אותי מה זה רגיל. עניתי שתינוקות גדלים בתוך הבטן ואז יוצאים... איך יוצאים? מאיפה יוצאים? לא נתנו לי דרך להתחמק. אמרתי מבין הרגליים. )האינסטינקט שלי להגיד דרך הפות, אבל חששתי מאיך הורים יתפסו את זה.) ילד שאל, מהחור של הקקי? עניתי, לא, מהחור של התינוקות. הכי עדין שיכלתי... אם הילד שלכם הבית בא הביתה ומספר כזה דבר, איך זה נשמע?
67 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-02-13 19:11:31
לא תקין הייתי מתלוננת על זה סליחה כן אני לא בעד להסתיר אבל כל ילד מקבל אחרת סיפורים כאלה וזה של ההורים לספר להם
0 תגובות
6 אהבו
2022-02-13 19:13:39
ילדים בכיתה ד מספיק גדולים כדי להבין ולהכיל את זה. היום ילדים בכיתה ד הם מתבגרים כבר. נשמע שעשית את זה בעדינות ורגישות כמה שיכולת ושההורים ימשיכו לדבר על זה בבית. זה דבר טבעי
0 תגובות
10 אהבו
2022-02-13 19:14:28
לא חושבת שלגיטימי לדבר על זה עם ילדים בכיתה ד
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-13 19:18:10
רק להבהיר, אני לא מורה. זה קבוצה קטנה שאני עושה להם קבוצה חברתית, שעובדים על מיומנויות חברתיות, דרך הנושאים שהילדים מעלים
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:20:05
לי זה נשמע בסדר
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:20:16
🤦🤦🤦 תודה קורל, אבל כנראה למדתי את הלקח
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:25:35
הרגשתי שעניתי אפילו עוד יותר בעדינות ממה שאמרת, כי אפילו לא דיברתי על איברים, אברי מין, המילה מין. להתחיל לדבר על איברים נראה לי כמו פתח לדבר על יחסי מין שלשם באמת כבר לא הייתי הולכת
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:28:04
תודה פיץ
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:31:07
ענית מעולה ויצאת מהמצב הכי טוב שאפשר
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:32:05
לא יודעת ... אני אומרת במצבים כאלו כשתיגדלו תדעו...אנחנו לא הכתובת לספר להם...
0 תגובות
1 אהבו
2022-02-13 19:40:50
כן זה כל כך לא פשוט .. קרה לי גם כמה פעמים שהילדים לא נתנו לי פתח מילוט.. זה נוראי.. המחשבה שהם ילכו הביתה ואיזה הורה יקח את זה בצורה לא תקינה.. עשית מה שיכלת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 19:46:37
הריון ראשון, כיף להיות מובנת... עם הילדים שלי אני רוצה להיות הכי פתוחה אבל באמת מבינה שאולי הורים אחרים מרגישים אחרת. הכרתי אמא שממש כעסה שגננת השתמשה בשורש "מוות" וחשבה שזה נושא פרטי שרק ההורים צריכים להסביר עליו. אז כבר לא יודעת. פעם הבאה אגיד שזו שאלה מאוד יפה ושבטח אמא ואבא ישמחו לענות לו על כל השאלות בנושא הזה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-13 19:56:59
לא חושבת שהיתה לי בעיה אם זה היה קורה בכיתה של הבת שלי, אבל אולי הייתי מעריכה שאת תצרי קשר להסביר את הסיטואציה ולהתנצל אם זה לא היה במקום לדעת ההורים. פשוט כי ברגע שיש קונטקסט אפשר הרבה יותר להבין ולהזדהות איתך וזה פחות מכעיס מאשר שהילד חוזר מבית הספר אומר שהמורה (או אשת חינוך אחרת) סיפרה לו מאיפה יוצאים תינוקות..
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 20:08:14
כאילו שהם לא יודעים איך באים ילדים לעולם סתם רצו לשמוע את זה ממך, אדם מבוגר כאילו
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-13 20:31:32
חחחח החור של התינוקותתת🤣🤣
0 תגובות
1 אהבו
2022-02-13 20:33:21
והחור של הקקי?🙄😅😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 05:35:31
לי זה נשמע בסדר בואי ילדים בכיתה ד׳ לא חושבים שהתינוק מגיע מהחסידה🙄
0 תגובות
1 אהבו
2022-02-14 05:41:37
לדעתי היית בסדר גמור, אבל יכול להיות שירגישו בנוח לשאול אותך שוב בפעם הבאה,תספרי על זה למחנכת שהיא תסגור את העניין סביב הנושא הזה.
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-14 06:12:07
אנונימית זה היה בסדר גמור ובעדינות!
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 07:33:13
ניראה לך שילדים בגיל 10 לא יודעים מאיפה התינוק יוצא?? ועוד בדור של היום
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 07:40:24
סתם שאלה למה את פונה דווקא אליי? יש פה עוד בנות שהגיבו כמוני
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 07:43:24
כן, אבל כאילו בחרת להזכיר רק אותי דווקא.. לא משנה.. סתם סיקרן בכל מקרה לטעמי היא ניסתה לצאת מזה בהכי עדין במקום להתחמק ולדעתי יצא בסדר אמרה מהחור של התינוקות
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 07:48:08
היית אומרת יוצא מהבטן היה נשמע הכי הגיוני
0 תגובות
1 אהבו
2022-02-14 08:07:30
תודה בנות, עזרתן לי להרגיש יותר טוב... גם אם זה לא נכון, זה כבר קרה🙄🙄
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 08:30:03
מציעה שלמפגש הבא תבואי פשוט עם ספר ותסבירי בצורה פשטנית יותר. ויש מצב גדול שלך ההורים דווקא ישמחו שגורם חינוכי הסביר להם ולא הם כי להורים לפעמים קשה להתמודד עם זה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 08:40:17
ענית מעולה! כיתה ד היום נחשפים להכל כבר
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 08:41:32
מה זה יוצא הבטן??? אבל זה שקר. לא צריך להתבייש בגוף האדם, אפשר להסביר בעדינות ומקצועיות , כיתה ד זה אחלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 11:13:43
ענית מאה אחוז וכמו שאמרו... היום ילדים בכיתה ד חשופים להכל... זה טוב לדבר איתם ולא להסתיר מהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 11:23:27
אני ממש חושבת שהתנהגת מעולה! הילדים שאלו ואת ענית ממש לרמה של השאלה, לא פירטת יותר ממה שהם רצו לשמוע וזה מצויין. בכללי אני בעד לענות לילדים כאשר זה מגיע מהם. חבל שלא כל ההורים עושים את זה. אני הייתי רוצה שהילדים שלי ישמעו את זה ממני בצורה כזאת עדינה ובדרך שהייתי רוצה ולא יבדקו את זה באינטרנט אחרי שהם ירגישו שמחרטטים אותם או לא עונים להם. כמובן ברמה של הילד ולפי מה שהוא רוצה לשמוע ולא לנדב מידע עודף לגיל או לבגרות שלו. ילדים מרגישים אם מסתירים מהם ואחר כך הם מגלים את זה בדרכים פחות ראויות בעיניי.
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-14 14:08:03
השיחות האלה צריכות להיעשות עם צוות שמותאם להעביר מידע כזה לילדים בגיל הזה + יועצת ואת לא היית צריכה בכלל להכנס לנושא הזה..אני יודעת שאת הנעשה אין להשיב אבל תדעי שיכולות להיות השלחות על מה שעשית ואולי הורים יבואו להתלונן עלייך..
0 תגובות
1 אהבו
2022-02-14 15:36:07
אני מסכימה. אבל ממש לא העליתי את הנושא, אחד הילדים שאל ולא הרפה, ובסוף עניתי שתי תשובות בנושא
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 15:36:56
זה כבר קרה עדיף במצב כזה להגיד שישאל את ההורים שלו אם יש לו שאלות.
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-14 15:37:53
אם הייתי כל כך בטוחה בעצמי לא הייתי מעלה פה את הנושא. רציתי לראות כל מיני תגובות של סוגי הורים. זה באמת מה שאעשה פעם הבאה
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 16:22:19
אני חושבת שעשית את הדבר המתבקש. ילדים בכיתה ד׳ היום סקרנים ומבינים מה קורה סביבם. לא דיברת על מיניות, לא הזכרת איברי מין, לא ׳צילקת׳ אף ילד עם התשובה ולמעשה לא ממש ענית על השאלות. אני חושבת שגם אם הורה יתלונן אין סיבה לחשוש כי כמו שאמרת את בכלל מדריכה קבוצת ילדים בנושאי מיומנויות חברתיות דרך הנושאים שהם מעלים, זה כל הקונספט. תסבירי את העמדה שלך במידה ותתבקשי, ולדעתי עשית טוב❤️
0 תגובות
2 אהבו
2022-02-14 17:42:18
אני הייתי מתלוננת, זה יכול להצטייר אצל כל ילד בהבנה אחרת,אם לי היו אומרים כך בגיל הזה הייתי נכנסת לטראומה...אין צורך להכניס את הילדים לעינייני גוף של אשה... נס שהילדים שלי לומדים בחינוך חרדי שידעו כל דבר בזמן שלהם.
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 17:43:12
גילי, מדובר בילדים חילונים
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 17:44:02
אני לא אומר להסתיר בגיל מבוגר אבל בכל יקרה גם בגמרא הכל רשום,ואם ילד שואל אז כמובן לדבר ,אני כן בשיטה שלדבר אבל לא לחשוף מידי. אנונימית חילוני זה כמובן כבר ראיה אחרת,שם כל פתוח..
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-14 18:51:55
תודה יקרות, גם מי שלא הסכימה עם מה שאמרתי, ובכלל שעניתי להם באמת תפסו אותי לא מוכנה. ראיתי פה עכשיו כמה תגובות שפספסתי, מישהי שאלה למה לא אמרתי שיוצאים מהבטן. קודם כל זה באמת לא נכון, אבל דווקא כן ניסיתי ללכת בכיוון הזה. גדלים בבטן ואז יוצאים. אבל הילד התעקש והתעקש, מה יוצאים דרך הפה? הילדים שלי יודעים מגיל אפס שתינוקות יוצאים מהפות אבל ילדים לא שלי זה משהו אחר, אחריות שאני לא אמורה לקחת. אני לגמרי אפנה אותם להורים פעם הבאה
0 תגובות
3 אהבו
2022-02-15 07:57:53
אנונימית , קחי בחשבון שיותר מ50 אחוז מהבנות באפליקציה חרדיות. וכך גם אני , ואותנו מלמדים דברים שגויים כי צריך להיות "צנועים" ואין עניין לילד בכיתה ד לדעת את זה וביום מין הימים הוא ידע את זה וזהו -מטאטים מתחת לשטיח כמו 99% מהדברים הפתוחים במגזר שלנו אני נוטה לחשוב שמי שאמרה שזה לא בסדר מה שענית היא חרדית , ואני מבינה שלא את המגזר הזה את מלמדת .. אז אל תרגישי רע עם עצמייך זה עניין של השקפה שונה והיית עדינה ביותר עם הדיבור שלך
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 08:32:52
שירה, תודה על התגובה שלך🙏 ממש מעניין, איך את מסבירה את זה ש50% מהאפילקציה הן חרדיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 11:39:59
חח לא יודעת פשוט שמה לב שכולן שורצות פה, אני גם קצת מבינה למה- קשה לדבר על נושאים אינטימיים או לחלופין זוגיות רעילה במגזר החרדי, תמיד מציירים הכל ורוד וטוב העיקר שלא ידעו או יידברו.. ופה יש במה להכל במסווה אנונימי וסופסוף אפשר לשפוך את מה שקשה החוצא .. אז הם/אני(למרות שקשה להגדיר אותי כבר חרדית) נמצאות כאן, מתייעצות, ומגלות הרבה אהבה ותמיכה .. אבל כשמביעים דעות שמים לב מאיזה השקפה הם מגיעות
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 12:46:18
אנונימית למה איך היא מסבירה? 50% חילוניות גכ....
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 12:47:03
ושירה גם חרדיות מדברות על ודאים אינטימיים,דוקא נראה לי שכל הנושאים האינטימיים שעולים כאן הם לא של חרדיות..
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 12:47:16
דברים*
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 13:28:41
אז זהו, שלפי המודעות והשאלות בתוך הפוסטים לאוו דווקא מי שמעלה אותן תשימי לב מי נמצא כאן.. ולא שזה משהו רע אני דווקא שמחה שיש פלטפורמה כזאת לא יודעת לאן את משתייכת גילי 1 אבל לא באתי להשמיץ אפ אחד
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 14:37:34
מצום המילים שלך היה נשמע שחרדים כביכול מטאטים מתחת לשטיח. . אולי זה היה פעם, היום זה כבר שונה.... אני כמובן חרדית ,בטח שמת לב... אומנם לא דורית מעדי כבל השקפה חרדית בכללי....
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 14:37:57
דוסית*
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 14:59:24
נכון, בקהילות הסגורות! היום הציבור נהיה הרבה יותר מודע ופתוח אבל עדיין זה קיים שם ממש!
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 15:45:32
גילי, אבל באוכלוסיה אין 50 אחוז חילונים 50 אחוז חרדים. לכן הופתעתי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 16:20:08
אני חושבת מי שנמצאת כאן היא קצת יותר פתוחה...
0 תגובות
0 אהבו
2022-02-15 17:16:17
50% חרדיות זה נשמע לי קצת הגזמה.. יש פה גם דתיות, מוסלמיות, נוצריות, מסורתיות וכו
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-04-30 09:13:01
היי בנות לאיזה מוצץ התינוק שלכם התחבר?
13 תגובות
0 אהבו
מדברים על הכל
2024-03-06 14:20:45
שאלה מישהו שיש לי עבר פלילי מין וישב בכלא 4 שנים . ובוא כרגע אחרי 10 שנים ויכול לעבוד במקומות משלתים??
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-08-22 06:18:18
יש מצב שיומיים לפני איחור עדיין לא רואים הריון ?? בדיקה ביתית
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-17 22:34:16
הגיוני שאזור אחד ממש נוקשה בבטן ואזור אחר יותר רך? חודש שביעי? 🥴
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-09 17:51:05
נראה לי שמאחר לי המחזור, אני עם קוצים בתחת ואין לי איך ללכת לקנות בדיקת הריון עכשיו. מה עושים🥲
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-12-29 11:06:39
חברות סליחה מראש על התמונה פשוט פעם ראשונה שיצא לי כל כך הרבה ואין לי את מי לשאול ועם מי להתייעץ...רק רוצה לדעת האם זה הפקק הרירי? סליחה ממש ממי שנגעלת אני פשוט ממש רוצה לדעת❤️
29 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-12-24 07:37:19
בוקר טוב, שבוע 14+1 אני כבר מרגישה מן תחושות מוזרות עדינות בבטן התחתונה, יש מצב זה תנועות עובר? אתמול הרגשתי ככה לראשונה
3 תגובות
0 אהבו