זוגיות
2022-01-16 23:57:39
בנות זה מאנונימי כי אני מתביישת וסתם רוצה לדעת בכללי לנשואות מבנינו, אתן עובדות ? יש גברים אמיתיים היום שמפרנסים לבד את הבית או שאני חייה בעידן שלא קיים יותר ?
354 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-01-17 00:00:26
חח כן בעלי עובד ואני פה ושם מקבלת לקוחות בתור תחביב כי תכלס לא באמת מרוויחה מזה...
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 00:00:49
ובלי שום קשר זכיתי באחלה בעל אז זה די נדיררר
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:21:32
גם בעלי , לפני היריון הייתי עובדת אבל עכשיו לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:28:38
היא לא התכוונה שזה גבר אמיתי אלא שאלה אם יש מציאות אמיתי כזאת של גבר שמפרנס לבד
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:28:51
אמיתית*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:29:57
בטח שקיים יש מלא בפרט בזמנים של הגידול הילדים
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:30:51
נכון לפעמים גם כלכלית משאירים את הקטנים בבית עם האמא
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:31:32
מצדיעה להן🥴
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 00:42:15
למה לראות את זה בצורה שלילית כלכך
0 תגובות
6 אהבו
2022-01-17 00:43:03
כל אחת מגשימה את עצמה בדרך שלה לא צריך לעבוד או להיות איזה אושייה כדי להגשים את עצמך...
0 תגובות
20 אהבו
2022-01-17 00:43:08
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:43:57
יש נשים שהן עקרות בית וזה מה שהן רוצות וכן למה לא להיות נתמכת על ידי הבעל ? מה רע בזה?
0 תגובות
13 אהבו
2022-01-17 00:44:56
והיא רק רצתה סתם לדעת לא אמרה מעבר לזה ולא קבעה שום עובדה
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 00:45:28
חושבת שכל אחת לגופה ורצונה החופשי
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 00:45:52
אני אוהבת את זה שאני בבית ואני אגדל את ילדי ואחנך אותם כמו שאני רוצה ולא אחזור מהעבודה גמורה בלי חשק וכול … את כל החשק שלי לעבוד אוציא על הילדים שבעזרת השם זאת הגשמה עצמית לראות ילד שיצא ממך וגדל לתפארת !!!
0 תגובות
13 אהבו
2022-01-17 00:47:14
וכוח*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:49:00
אאא יש משהו במה שאת אומרת אני גם רואה ילדים שנשארים בצהרונים בקושי רואים את ההורים 4 שעות ביום פשוט עצוב לי
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 00:49:21
למה ילד צריך מעון או גן ואחר כך לצהרונים וביביסיטר אם יש לו הורים ? ההורים שרוצים לעבוד מוותרים על גידול הילדים נותנים לגננת לגדל ולחנך את הילדים
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 00:49:23
כל אחת ומה שהיא מרגישה לגבי עצמה, אני לא עובדת, בעלי כן ואני ממש לא רואה את זה כאילו אני נתמכת, אני שונאת לצאת לעבוד והחלום שלי היה להיות בבית ולא לעבוד קשה מבחינתי זה מושלם
0 תגובות
6 אהבו
2022-01-17 00:49:55
הריון שלישי שום דבר לא אישי ומכוון אלייך את אישה מצליחה עם קריירה מפוארת לא פשוט בכלל אבל הגשמת את עצמך
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:51:59
ליאל בדיוק כל אחת מה שהיא מרגישה יש כאלה לא מסוגלות להיות כל הזמן בבית חייבות לצאת ויש כאלה תנו לי את הבית שלי המקום שלי בלי בלבולים והסחות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:52:53
שמחה שכל אחת עושה את מה שרוצה אני נוח לי לעבוד בעבודה שלא מחייבת אבל במשהו שיקדם אותי ושאהנה ממנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:53:13
וגם אם היא רוצה לצאת צאי לטייל עם הילדים שיחוו אמא ויגדלו מאושרים אין ילד שגדל עם אמא שהוא לא מאושר 🤗🤗
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:53:27
הריון שלישי וואוו אלופהה באמת לא פשוט
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 00:54:03
אאא ברור קצת ויטמין די לא יזיק😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 00:58:21
😝😝 זו דעתיייי!!!! חלילה לא נגד אף אחת תודה לבורא עולם שנתן לי את האופציה לגדל ולחנך את הילדים בלי צורך לעבוד ושלא יחסר כלום לדעתי בשביל זה יש גבר. שלא אצטרך לעבוד אף פעם בכדי לפרנס 😉
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 02:26:41
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 02:59:08
לא רואה את עצמי חיה בבית על חשבון מישהו אחר. בעלי מדהים, ואם הייתי רוצה להשאר בבית הוא היה עובד קשה יותר כדי שאוכל. אבל אני לא מסוגלת, לא סתם טחנתי 6 שנות אקדמיה. אני מסתכלת על סבתא שלי, והלב שלי מתקמט. היא זכתה לגדל ילדים לתפארת, אבל לא התקדמה בחיים, לא הגשימה את עצמה. מאמינה שמי שהדברים בוערים בה, תצליח לשלב בין הילדים לקריירה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 04:29:53
עובד/לא עובד/עובד בשתי עבודות/אומר לי שבי בבית אני אפרנס לא משנה מה המצב אני לעצמי קמה הולכת ליום עבודה שגרתי אין סיבה שאשב בבית אם יש לי את האופציה להתפתח בחיים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 04:33:35
בעלי מפרנס ואני נמצאת בבית עם הילדים ועובדת לא פחות החלום שלי זה לצאת כבר לעבוד אבל מאד חשוב לנו שאשאר עם הילדים עד גיל מסויים
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 04:35:44
אני עזבתי את העבודה מאז שילדתי את הבכור.. בעלי מפרנס והמשפחה עוזרת במה שיכולה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 06:29:38
כן בעלי עבוד ואני לא כי בהריון בסיכון ועדין לא קיבלתי כלום מביטוח לאומי בדרך..
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 06:36:22
בכיף יכולה לשבת בבית אבל אני לא יעשה את זה כי העולם הזה יקר ויוקר המחיה פה מטורף!!! גם שבעלי מרוויח 10 בחודש זה לא מספיק ואנחנו רק זוג!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 06:49:58
אני בבית ובעלי סטודנט ומפרנס במקביל אני הבאתי ילדים לעולם על מנת לגדל אותם ולא שמשהיא אחרת תבלה איתם את רב שעות היום שלהם.. אני לא נשענת על בעלי. אני מגדל את הילדים שלו ושלי כמובן. משקיעה בהם את המיטב אז להשען שאת ממש לא ההרגשה וודאי שלא המציאות. אני מממשת את עצמי מדהים . אולי למשהיא זה לא מספיק אבל לי אין יותר מספק מלהיות אמא במשרה מלאה אני יודעת שמה שהילד שלי יחווה בתור תינוק זה הרבה ממה שיעצב אותו כשיגדל ויבנה את הנפש שלו והאישיות שלו וזה דור העתיד . וזה משמעותי כל כך. אני לא טיפוס בייתי אבל עשיתי הפסקה קצרה של כמה שנים וכשהקטנים יגדלו אני אחזור לעבוד. אמהות זה כל כך מעבר לסירים ואקנומיקה. איזה עצוב לקרא את זה
0 תגובות
7 אהבו
2022-01-17 06:59:10
עברתי לפני ההריון ברגע שנכנסתי להריון התפטרתי פחדתי לפגוש אנשים בגלל הקורונה המצב היה ממש על הפנים עבדתי גם כשכירה גם כעצמאית למדתי עברתי קורסים עשיתי הכל עכשיו אני 4 חודשים אחרי לידה ועדיין בבית לא מתכננת לצאת לעבוד רוצה לגדל אל הילדה אין מצב אני משאירה אותה בידיים של אישה זרה בגיל הזה כל אחת ואיך שהיא חושבת שהכי נכון לה אם יש אפשרות כזאת ורצון לשבת בבית לטובת גידול הילד אני בעד 😊
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 07:41:31
מירו תעדשי מה שטוב לכם למשפחה. אם לא טוב לך בבית כנראה שזה לא מתאים. גם לילד לא טוב להיות בבית כשאמא עצובה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 07:47:32
היום רוב המשפחות צריכות 2 משכורות בשביל לחיות טוב ואני לא מדברת על ליהיות עשירים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 07:52:24
בעלי מפרנס יחיד ואני בבית עם הילדים עובד בעבודה רגילה עם משכורת ממוצעת גם ככה העבודה שלי היא עם הגיל הרך ועם מה שקורה בגנים (ועוד בלי קשר לקורונה) החלטנו ביחד שעדיף שאני אשאר איתם בבית יש ימים לא פשוטים, זה נכון ,אבל אני רואה אותם גדלים ומתפתחים מיום ליום וזה שווה לי ...
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:20:41
דפני כמובן שאם מדובר בגבר כזה לא רק לצאת לעבוד גם לעזוב את הבית העבודה זה לא האישו פה ביכללללל
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:25:50
זה שיש מלא פוסטים כאלה כאן לא הופך את כל הזוגות שהאישה בבית והבעל עובד לכאלה! עקרת בית עמדה נחותה?? אני בת 22 למדתי ניהול חשבונות חשב שכר משאבי אנוש למדתי מתחום הקוסמטיקה כי זה משהו שאני אוהבת עבדתי כעצמאית עבדתי כשכירה ילדתי והיום אני אמא שמעדיפה לשבת בבית עם הילדה זה לא הופך את המעמד שלי לנחות ! הספקתי יפה מאוד לגיל שלי ועכשיי המשפחה שלי והילדה שלי במקום הראשון אצלי יותר מקריירה בשבילי! בעלי עובד לבד ומפרנס אותנו לבד! אני לא רואה בזה ״התעללות כלכלית״ גם אם אני צריכה לבקש ממנו כסף אם אני רוצה משהו יש לי את זה באותו היום …
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 08:26:58
אז לפני שאומרים על עקרת בית ״עמדה נחותה״ תבדקו מה היא עשתה לפני שהפכה להיות עקרת בית אולי היא הספיקה יותר ממכן
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 08:35:25
אני אישית עובדת, כרגע אני יודעת שלי ולבעלי יש מטרה כלשהי ואני חוסכים אז משתדלים להכניס כמה שיותר. אבל כל אחת ושלה מי שיכוח לא לעבוד וזה מתאים לה נהדר! אני לא יודעת אם היתה לי אפשרות לא לעבוד אם הייתי מנצלת אותה.. קשה לי קצת לשבת בבית ב"חוסר מעש" מצד שני אני גם יכולה להיות מאוד עצלנית.. 😊
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:35:52
מי שיכולה *
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:40:18
כל השיח פה פשוט עצוב אין לי אנרגיות להתייחס אליו כי ברור שהוא מגיע מתוך חוסר ידע . אבל קסם הייתי חייבת להתיחס ולתקן אותך אישה שמגדלת את ילדיה בבית אינה עצלנית ולא יושבת בחוסר מעש. הלוואי והיה זמן לנוח... ואם את יכולה להיות עצלנית אז וודאי שלא מתאים לך לשהת בבית .
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 08:42:14
מי שחושבת שאישה שבוחרת לגדל את ילדיה בבית היא סובלת מאלימות כלכלית זה באמת מעיד על המון שכל ואינטילגנציה
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 08:45:08
כן אני כרגע בלי עבודה עזבתי בתחילת הריון
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:47:36
דפני מתנשא על מתנשא… זה לא התעודה של רואה חשבון והבניית ציפורניים(למרות שזה לא מה שעשיתי אבל בסדר) זה הדרך הזאת הזריזה נשמה שלא ישבתי לרגע אני כולה בת 22 וכן זאת דרך מאוד יפה בשבילי לגיל שלי ! איפה את היית בגילי? יצאת רק משירות צבאי אל תתנשאי כי אני גם יכולה להתנשא התגובות שלך ממש מגעילות
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 08:49:00
ואם היית מבינה קצת היית יודעת שלרואה חשבון טוב יש כסף שלא חלמת עליו אבל זה לא העיניין וזה לא מה שמעניין אותי ברוך השם לא חסר לי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:50:44
וואי דפני תנוחי. למה רק את עם קריירה נחשבת למשהו? כל אישה נחשבת ולא משנה מה הקריירה שלה. אם היא למדה 3 תארים והיום היא מנכלית באיזה חברת הייטק או שאין לה תעודה בכלום והיא מזכירה או שהיא בכלל עקרת בית. מה זה לזלזל ככה בתפקיד עקרת בית? מה זה בכלל הגישה הזאת של לזלזל במישהו אחר שנראה לך פחות ממך.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:53:02
אני לא בחרתי לקחת לשום מקום שום דבר את אומרת פה מילים ולא לוקחת אחריות אומנם מסיימת בסיומת יפה שכל אחת תעשה מה שטוב לה אבל בדרך יש עוד מעולם לא הקטנתי אישה קרייריסטית לא מה שטוב לי טוב לכולם ממך נוצרה תחושה של הקטנה זלזול והתנשאות לנשים שבוחרות לשים את החיים שלהן בצד ולהקדיש את ה100 אחוז לילדים שלהן. ותזכרי שכל וכסף זה טוב וחשוב אבל אינטילגנציה רגשית לא פחות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 08:54:01
בנות אנחנו מבזבזות את הזמן . בואו נחזור לחתל קקי ופיפי. אקנומיקות ברבאק
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 08:54:04
כן בעלי עובד ואני בבית עם הילדים. ולא אני לא מרגישה "אישה נחותה" שאני נשארת לגדל את הילדים בבית "ולא מגשימה את עצמי". הם ההגשמה שלי, הם דור ההמשך שלי, מה אני צריכה יותר מזה?
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 08:54:18
נשמה אף עקרת בית לא אמרה לך שהיא יותר טובה ממך כנראה אם אלא המחשבות שלך אז את מזלזלת רק בעצמך
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:54:44
חחח רחלה צודקת !!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 08:56:23
בדיוק הקטן דפק עלי שפריץ של פיפי באמת אני מרגישה נחותה כרגע😂
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 08:56:54
חחחחחחחחחחחחחחח אוייי איזה מבאס שלא על הבייביסיטר 😱😱😱
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 08:58:17
אם הייתה לי אפשרות הייתי יושבת בבית תמיד,עוסקת במשהו מהבית ומגדלת את הילדים. כרגע בחופשת לידה שאחריה כנראנ שאחזור לעבוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:58:47
חחחח אין ביביסיטר איתי 24/7 מכורההה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 08:59:10
איך אפשר שלאאאאאאאאא אני בקושי למשפחה שלי אביא אז לבייביסיטר
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:01:07
דפני עצוב לי ממש לקרוא איך את רואה חיי זוגיות ומשפחה כאילו הכל הולך להתפרק ברגע ומבטחת את עצמך מכל כיוון.. לא מתחתנים במחשבה על גירושין זה פשוט מגוחך.והנשים שסובלות מהבעלים צריכות לעזוב הכל בלי שום קשר למשכורת, כי זאת זוגיות רעילה מכל בחינה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:16:57
אנונימי את בטוח אמא מהממת . ואת אלופה זה קשה רצח לחזור ב4 ועוד לטפל בילדים. מלכה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:17:31
אני זוכרת שבתור ילדה היו תקופות שאמא שלי לא עבדה והיו תקופות שכן, ולמרות שהיתה משתדלת תמיד להכין אוכל וכו' עדיין הייתי שונאת לבוא ולא לראות אותה, ובתקופות שלא עבדה למרות שהמצב הכלכלי היה פחות טוב היינו מרוגשים לבוא לבית ולראות אמא
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:22:09
אני לא עובדת רק בעלי אני בחרתי לעזוב הכל ולהתרכז בילדים שלי אני לא מבקשת כסף מבעלי יש לי אשראי ואני קונה מה שאני רוצה אצלנו הכל הדדי אני מטפלת בילדים והוא עובד וזה מקובל על שנינו ומי שמקובל אצלה ששני בני הזוג עובדים גם בסדר אין אישה או אימא יותר נחותה מאימא אחרת בגלל שהיא בחרה דרך שונה אני לא הייתי מסוגלת לשים תינוק קטן אצל מטפלת זה הילד שלי הרגיש לי שהוא צריך אותי במיוחד שהייתי על הנקה מלאה וסרבן בקבוקים אז החלטתי לעזוב את העבודה ולהשאר בבית ויש לי כבר 4 צמודים ואת כולם גידלתי עד גיל 3 איתי ואני לא מרגישה שהקטנתי עם עצמי הילדים שלי זכו ועדיין זוכים לאימא 24 שעות ובעלי אחרי לידה לא קם אפילו לא קם לילה אחד הכל אני שטיפה כביסות כלים ושנינו שלמים עם זה
0 תגובות
6 אהבו
2022-01-17 09:27:47
לונה צודקת !!!!!!!!!! ממש ככה זה זהה לחתום הסכם ממון … זוגות פשוטות שחותמים זה ניראה כאילו מתכננים גירושין עתידיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:30:17
משהו התבשל פה. את צודקת כל מילה !!!!!!!! כל הכבוווד .. אם בחרת להביא ילדים לעולם האושר שלהם זה אמאאאא בבית אמא שכיף לה להיות בבית עם הילדים . ולא אמא שנמצאת עם הילדים שלהההה ומרגישה שלא מימשה את הפוטנציאל שלה בגלל הילדים ….
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:36:46
רחלה ברור לי לגמרי שאישה שמגדלת ילדים היא לא עצלנית ולא בחוסר מעש בגלל זה שמתי את זה בגרשיים להפך אני ממש מעריכה נשים כאלה שנותנות את כל כולן לילדים שלהם ולבית הבעיה שלי האישית היא שאני נוטה לעצלנות וההשארות בבית בשבילי היא לא טובה כי אני עלולה לשקוע למצב של דיכאון וחוסר מעש אמיתי
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 09:39:06
אני חושבת שכל אחת מה שטוב לה זה הכי חשוב . אבל באו היה לי תקופות שהייתי עובדת היום אני בבית מגדלת את הילדים שלי בכיף ובעלי מפרנס אבל תגידו מה שתגידו אין להשוואת את הסבלנות של אמא בבית לסבלנות של אמא אחרי יום עבודה ! זה מציאות היום הילדים שלי חוזרים אני פשוט מחכה להם מחכה להם ולבעלי אוכל חם טרי בית מפוקס ומלא סבלנות
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:39:40
קסם בגלל זה אמרתי כל אחת מה שטוב לה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:39:52
כל אחת יש לה אופי שונה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:40:11
אה קסם מחילה לא הבנתי אותך טוב ...
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:40:33
גם להישאר בבית זה עבודה ממש קשה ולא לכולם זה מתאים.. שכל אחת תעשה מה שטוב לה, ומה שטוב לאמא יעבור לילדים. אמא שסובלת משפיע על הילדים לא משנה אם בבית או בעבודה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:41:16
בהחלט כל מילה נכונה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 09:43:03
דרך אגב לי מאוד כיף להרגיש הקטנה ושיש לי גבר שהוא דואג לפרנסה בבית לזוגיות זה בסך הכל הכי בריא גבר צריך להרגיש גבר ברגע שאישה מכניסה סוף חודש יותר מבעלה לא עושה להם טוב בזוגיות .
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:49:42
חחחח שמעי הבטחון שלך משהו את חושבת שאת יודעת מי כל אחת פה ומה היא ובתכלס את לא יודעת אפילו מה השמות של הבנות כאן הביקורת המזלזלת הזאת והשפיטה הזאת מגיעה אתלך כנראה מחוסר בטחון
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:50:20
אם את חושבת שהכל הולך סביב איזשהי קריירה אז כנראה את למדת את השקר הכי גדול
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 09:50:43
לא הכל קריירה וכסף בעולם בלי משפחה אנחנו אף אחד ואין לנו המשך
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 09:51:47
וכן אני יתפס על המילה ״נחותה״ כי ממש נגעלתי לקרוא את המילה הזאת בתוך המשפט הזה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:55:32
אני חושבת שתיאורטית זה ממש לא מציב אישה בעמדה נחותה שהיא נשארת בבית ומטפלת בילדים. אבל פרקטית זה יוצר תלות כלכלית בגבר ומה שדפני אמרה מאוד מאוד נכון, זה יכול למנוע ממנה לצאת לעצמאות במקרה שהקשר אלים או סתם משתבש. זו בעיה חברתית בעיניי שלהיות בהריון ולגדל ילדים לא נחשב עבודה. זה משהו שהחברה שלנו צריכה בשביל להתקיים ולשגשג, ועם זאת לא מתייחסים לזה בכבוד הראוי. זה נחשב איזה תפקיד ״טבעי״ של האשה ואומרים לנו דברים מפגרים כמו ״הריון זה לא מחלה״ ומצפים מאיתנו לקחת את רוב עבודת גידול הילדים בזמן שהגבר הולך לעבוד ואז אומרים שאנחנו חיות על חשבונו. בכל אופן קריירה או לא קריירה, אני רוצה לדעת שיש לי מקצוע שאם משהו ישתבש אני יכולה להרוויח כסף, גם אם כרגע לא עובדת. זה נותן תחושה של עצמאות ושל חופש.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 09:58:05
דיאן את סתם מוציאה את המיץ.. לא יבינו ולא מנסים להבין פה. יש לי הרבה מה להגיד ולהגיב על כמה תגובות מתנשאות, עלובות ומצומצמות אבל יש לי ב"ה ילדים שאיתי ואני מעדיפה לטפל בהם כרגע מאשר להגיב לנשות קריירה עילאיות
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 10:00:53
אבישג עצוב לי שהמשפטים והמילים האלא מגיעים מאישה לאישה וממש בדרך מגעילה ומכוערת
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 10:01:36
מסכימה עם דיאן לגמרי המילה נחותה לא הייתה אמורה להאמר בהקשר הזה זה כמו שאני יגיד אני מטפלת בילדים שלי ואת זרקת אצל מטפלת בשביל הקריירה שלך שבנות לא רשמו את זה ולא ירדו על בנות שעובדות זה פשוט סתם לרדת על בנות שבחרו דרך שונה אז הרמה הנמוכה כמו שהריון שלישי קוראת לזה היא של בנות שהיא פשוט הורידה כדי להרים לעצמה על זה שהיא עובדת
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 10:03:03
כאילו יש כאן איזה מחשבה שמי שעקרת בית לא עשתה כלום כל החיים שךי ואין לה שכל לעשות משהו בכלל שעקרת בית חושבת שמי שעובדת זורקת את הילדים שלה למטפלת וזה לא נכון אני בטוחה לאף עקרת בית לא אכפת אם הילדים של זאת בגן או עם בייביסיטר זה לא מעניין אף אחד איך האחרת חיה ומגדלת את הילדים שלה כל אחת מעניין אותה החיים והילדים שלה וזלזול כזה שבא מהנשים האלא ממש מגעיל אותי
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 10:05:59
סציו בדיוק מהסיבה הזאת דאגתי שיהיה לי מקצוע מסודר ומפרנס לפני שאביא ילדים לעולם. במידה ואצטרך להביא כסף יהיה לי אםשרות. כל האפשרויות בעיני פתוחות ואני עושה רק מה שאני בוחרת לעשות. אני חולקת עליך בהקשר של מה שדפני אמרה כי היא לא אמרה את זה בצורה הזאת אבל בסך הכללי מתחברת מאוד לרב דבריך
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 10:06:53
דיאן באמת חבל על האנרגיות. אין מה לעשות יש אנשים שחושבים שהם מורמים מעם . אנחנו מסכנות שמגדלות תילדעם בבית... לא נורא שמחה להיות מסכנה כזאת . שמה זין מה אומרים מסביב ואומרים הרבה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 10:07:35
בעיניי זה ממש ממש לא משנה, אמא שלי עבדה משרה מלאה כל הילדות שלי, והייתי לי ילדות נהדרת קיבלתי ממנה המון תשומת לב ואהבה. אם הייתה נשארת בבית היא הייתה מתבאסת כי זה האופי שלה, ואז כולם היו סובלים. כל אמא צריכה להיות שמחה ולהרגיש טוב, ואם עושה לה טוב לעבוד אז שתעבוד ואם להישאר בבית שתישאר בבית. הילדים יראו שהיא עושה מה שטוב לה ויקחו ממנה דוגמא אישית. ואני אפילו לא מדברת על אילוצים של כסף שיש אימהות שאין להן ברירה אלא לצאת לעבוד, שזה סיפור אחר. ושוב במצב אידאלי היו מבינים במדינה הזאת שחינוך ילדים זה המפתח לשגשוג ואז גם מערכת החינוך הייתה נראית אחרת וגם היחס לאימהות היה נראה אחרת.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 10:10:15
כן רחלה יכול להיות ששיניתי את ההקשר אבל באתי להגיד שזו באמת בעיה חברתית שהרבה נשים בקשרים אלימים חוזרות שוב ושוב לקשר בגלל סיבות כלכליות. ואני ממש שמחה שאת מרגישה תצושה של חופש ועצמאות זה הכי חשוב ככה אנחנו יכולות לעשות את הבחירה שמתאימה לנו 💜
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 10:19:22
תודה סתיו את מהממת באמת הכי חשוב שניהעה חופשיות לבחור מה טוב לנו
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 10:19:57
יש הכל מהכל, לפעמים רק הגבר עובד או רק באישה לפעמים אף אחד לא עובד בדרך מסיבות בריאותיות ורוב הזוגות שניהם עובדים אם הגבר מרוויח יפה אז לפעמים האישה עובדת חצי משרה או עצמאית וזה גם תלוי בזמן לאורך החיים יש תקופות שעובדים ויש תקופות שעושים דברים אחרים או משלבים בימינו צריך להיות גמישים, מחליפים עבודות מהר, עושים הסבות מקצועיות, לומדים תחומים רבים, את צריכה להיות גמישה ולחשוב איך את משיגה כסף בצורה יצירתית גם אם זה רק מהבית, יש פתרונות להכל ושלכולנו תהיה פרנסה 🙏🏻
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 10:57:59
אני לא עובדת בעלי מפרנס יחידי תינוק בן שנה. ובהריון חודש שלישי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 11:20:33
אני בהריון ראשון שלי ומרגישה לא נעים ללכת לעבוד כשרואים עלי את ההריון.. כי לי מרגיש שזה מבייש כזה שכולך קשה לך עם הבטן ועוד את עובדת עם בוס שמעליך זה מרגיש לי מושפל .. (אני עוד לא בת 20 ) אולי עם הזמן יעבור לי הסריטה הזו חח קיצור מי שמבינה בערך למה מתכוונת
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 13:47:22
זה מזכיר לי את הפרסומת הזאת של סופר פארם מי שראתה 3 נשים יושבות על ספסל בגינה ואת מהן אמרה לא רוצה להיות איזה עקרת בית פתטית שהילד שלה זה כל החיים שלה למה אתן מרגישות ככה נחותות אם אתן נשארות עם הילד?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 13:52:43
בננות ילדים זה החיים משפחה זה הכללל תפסיקי להרגיש ככה מה יש לנו בחיים בלי ילדים בךי משפחה דבר ראשון תשקיעו בזה אחרי זה יש לכם כוחות יש לכם זמן למה לא גם וגם אבל א ב זה משפחה 💞
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 13:59:46
היום חייבים שתי משכורות בשביל לנהל בית (רוב הצעירים בכלל אין להם דירה משלהם וזה לא מעסיק אותם אפילו🙄) יש נשים שרוצות בעיניי זה עצלנות לחלוטין שלא מעוניינות לעבוד רק לעשות עבודות בית וזהו. וכל זה שהילדים במסגרות!!! הבעל עובד בשתי עבודות חוזר בלילה וזה נראה להן מצב תקין לחלוטין אבא שאיננו בארוחות ערב מקלחות... ותמיד פוסטים שהן מוכות/אין לי אופציה להתגרש בעלי המפרנס היחידי ...וכו' לא מבינה את ההיגיון אם בעלי יוצא ליום עבודה ומפרנס מה זה קשור אליי איפה האישה בכל הסיפור הזה במטבח? אני עובדת,בעלי עובד אני מנקה הוא מנקה עושה כביסה מכין אוכל הכללללל ביחד אין יותר אין פחות ולא יהיה!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:02:32
לילאן הבנות שהגיבו פה שרוצות קריירה אמרו בפורש שזה לא בשביל הכסף אלא בשביל להגשים את עצמן. ברור שאם צריך כסף בשביל לגמור את החודש אז ששני הבני זוג יצאו לעבוד אין שאלה פה בכלל.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:04:16
מאמי איזה קריירה מדובר בבנות שמעוניינות לשבת בבית והגבר יפרנס איזה קריירה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:10:43
אני יושבת כל יום בגן שעשועים עם אמהות 3-5 ילדים שנמאס להן מהמצב שלהן וחיות מהיד לפה ורק הבעל עובד. תמיד מחפשות תרומות וכו' אלה שהבעל מקבל משכורת של 2-3 סבבה (למרות שעדיין הייתי עושה משהו בשביל עצמי אולי חצי משרה) כן העבודות בית קשות לא פחות אבל בשביל זה בעלי נותן יד בהכל וזה עף..
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:10:56
אוי איזה תגובות מזעזעות ראיתי עכשיו , ואני מעדיפה שלא לפנות לאותה עבריינית מיקלדת שכתבה אותן. יש לי מקצוע אבל אני עקרת בית , זה הופך אותי לפחות טובה? 😂 תודה לאל בעלי מושלם בעל עסק ולא מחסיר ממני כלום ואני נהנת לשבת בבית במרפסת עם נס ולצחוק. ואני לא חושבת שאני פחות טובה ממישהי שעובדת ויש לה " שאיפות " 😂 כל אישה היא בעמדה מושלמת ולא משנה מה היא בחרה לעשות! אנונימית לשאלתך , כן יש גברים כאלה , וזה בסדר להיות משבאלך. ❤️😘
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 14:11:39
ליליאן את לא מדייקת או שךא קראת מדובר בבנות שמעונינות לגדל את הילדים בבית. את התינוקות. ובעקבות כך יוצא שיש מפרנס יחיד. הכל ענין של סדר עדיפיות. נכון אין חופשות אוכל בגדים לילדים יש .מותרות פחות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:12:00
ואגב יש דירה .
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:12:36
ואת נורא מכלילה . לא כולם כמו האמהות בגינה אצלך... מי שממורמרת שאין לה כסף שתצא לעבוד מדובר על מי שבוחרת בכך ושמחה בזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:16:14
רחלה הכל טוב מאמי לגדל את הילדים זה עד שמגיע לגן עירייה ועד אז מגיע עוד אח ועוד אחות ...שונים של גידול ילדים זה לא עינייני ולא מעסיק אותי ואומרת כל יום תודה על הזכות שיש לי שפחה ועבודה אבל מה שכתבתי זה דברים שאני רואה ביום יום שכל אחת תעשה מה טוב לה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:16:28
מצפה לילד למה צריך ? אם חיים בצימצון כי האידאל סה שילד עד גיל שנה/ שנתיים יהיה בבית... למה זה רע?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:17:26
ליליאן ברור שלא עד גיל 12 ואם באמת משהיא רע לזה עם זה לא מבינה למה היא נשארת במקום הזה. חבל
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:20:34
לילאן מי שרע לה להיות בבית לא חייבת להשאר אבל מי שנשארת ומביאה צמודים זה לא הופך אותה לעצלנית בגלל שאת בחרת לחזור לעבודה ואני להביא צמודים זה אומר שאני עצלנית נו באמת לא כולם כמו החברות שלך מהגן משחקים אז למה להכליל
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:21:51
כל משפחה לגופה העיקר שיתנהלו ויעשו מה שנכון להם. לא נעים אבל באמת רשמתי את זה מהמקום שיש בנות שהמצב לא טוב... ולא אוהבות לעבוד!!!! הן "מגדלות" את הילדים שנמצאים במסגרות חצי יום זה הזוי לי 🤦‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:22:02
דיאן - לפי דעתי אישה שקוראת לאישה אחת " נחותה " היא מדברת מכאב והיא הכי נחותה. 😂 חחחחחחחח אני מאחלת לה את החיים שיש לי , אני יושבת בבית הכל בא לידיים שלי פעמיים בשבוע בעלי מביא לי כסף ואני יוצאת לשופינג עם המשפחה או עם התינוקי שלי 😍 אחלה חיים זה עקרת בית .. והמטרה שלי היא לא להוציא עיניים לנשים ! חלילה. אבל יש כאן כמה שמזלזלות בעקרות בית .. וזו הסיבה שהייתי חייבת לציין שאנחנו לא סובלות או משהו 😏
0 תגובות
6 אהבו
2022-01-17 14:22:37
אחרת *
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:22:55
אני הכי הייתי רוצה להשאר בבית עם הילד אחרי לידה, אבל יודעת גם שאני רוצה לקנות דירה ולהשיג דברים ולא לחיות בצימצום.. כי כשהם יגדלו יהיה עוד מספיק הוצאות של בעזרת ה ׳ בר מצווה חתונות וכאלה.. אולי שתהייה לי דירה משל עצמי יותר ארשה לעצמי.. תאמת שהמזל שלי זה שאמא שלי גרה קרוב והילד יהיה אצלה לא במעון או משהו אז יש לי אפשרות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 14:24:08
מה שכן למעון לא שולחת בחיים, הילד של בת דודה שלי עבר התעללות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 14:24:59
סתם בזבוז אנרגיה כל התגובות פה. שכל אחת תחיה איך שבא לה ואם יש בנות שבלי הקריירה מרגישות נחותות שיבושם להן... דפני והריון שלישי לא ראויות להתייחסות
0 תגובות
4 אהבו
2022-01-17 14:38:39
דפני והריון שלישי הן ממורמרות שהתחברו בגלל המרמרה , וזו התוצאה.🥴 את צודקת ירדן שיש דברים שלא שווים יחס. אני בת 21 וחינכו אותי מספיק טוב לכבד את כולם , אף אחד לא נחות בעיניי , בעיניי כולם שווים !!
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 14:40:24
ליליאן מסכימה איתך שזה הזוי יש לי חברה שהיא לא מוכנה לצאת לעבוד הילד בן 3 במעון ובעלה קורע תתחת והיא בדכאון בבית חבל אבל מסכנה כנראה אין לה מספיק ביטחון לצאת לעבוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:40:41
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 14:42:34
רוויטל חלום שלי שיהיה לי כזאת אופציה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:12:09
בנתיים אתן אלא שפוחדות להשאר לבד וחס וחלילה להשען על מישהו. כי אתן מבינות שהסיכויים שגבר יבגוד בכן זה הגבר שלכן. נשמה שלי עם כל ההשכלה שלך זה הדיבור אז לא שווה כלום 🥺🥺 לדבר ככה לאמהות לילדים עצוב הריון שלישי
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:13:00
אני לא ארד לרמה כזו, אני לא מוכה ולא נבגדת ברוך השם❤️ לא חסר לי משהו כדי שבעלי יקום ויבגוד בי, הייתי מעלה לכאן תמונה שלי אבל מהעיניים שלך מחר אני אעבור תאונה . לייסטר כמה ש נ א ה יש בך. מרחמת על הילדים שלך 😔
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:13:08
הריון שלישי מבטיחה לך שלאף אישה אין מה לקנא בטח ובטח לא מאחת כמוך . כי תכלס כל אישה שרוצה להצליח ובאמת רוצה יכולה להצליח בהכל אז לקנא פחות חושבת .
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:13:12
דוקטור גקיל ומיסטר הייד
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:13:13
איזה דיון, אוהו. אגיב רק לגברת הנחמדת בשם Magic, ש"לחיות על חשבון מישהו אחר" זה להרגשתי בלבד. לא אמרתי שאת, או כל אחת אחרת חיה על חשבון מישהו אחר. במקרה, התחתנתי עם ה- soulmate שלי, כשאנחנו מדברים על הארכת החל"ד שלי לשנה, הוא מפציר בי להשאר בבית, ואני מרגישה שאני חייבת לצאת לעבוד, למה? כי ככה חונכתי. בעלי עובד במשרה ניהולית מדהימה, ואנחנו דפנטלי יכולים להרשות לעצמנו. אבל אני לא מסוגלת. לא ברור לי למה קשה לקבל את העובדה שיש נשים שקשה להן לשבת בבית (לא, לא אמרתי שלגדל ילדים זו קייטנה). עשיתי שני תארים, והשלישי תכף יוצא לדרך- לא רק למען הכסף, אלא בעיקר למען עצמי. מאחלת לכולן, להיות שלמות במקום שבן הן נמצאות, בלי צורך לגונן עליו בשיניים חשופות. אתן שלמות? נהדר. אף אחד לא צריך דין וחשבון. 💜
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 15:15:09
הריון שלישי אף אחת לא דיברה בכזאת רמה עד עכשיו הדיבור הזה נובע נטו מתיסכול שיש בנות שטוב להן עם הגברים שלהן למרות שלא עובדות וכל היום עם הילדים שלהן אז אני לגמרי מבינה אותך 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:16:04
מצפה לילד חחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותייי הערתי את הילד 🤣🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:16:14
חחחחחח מרמור עצוב !!!! חחח אני מאמינה שהילד שלהן גם מזכיר את הילד של שוני חח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:16:26
וואו בול שוני בטח בעינייהן אנחנו כוכבה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:16:38
חחחחחח אשקרההההה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:17:05
רחלה איך אנחנו כוכבה אם השפה שלנו לא נמוכה?!!! תראי לאיזה רמות היא ירדה. לפני התגובות שלה היא זאת שמתפוצצת!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:17:37
אנחנו נחותות ומסכנות לא משנה מה נעשה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:17:42
הנה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:18:55
מה שבטוח אינטילגנציה רגשית ושיח זה לא דבר שלומדים ולא רוכשים ... לכן אלה הן התוצאות
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 15:19:08
נשמה שלי בנתיים את נלחמת על הצדק שלך אם את חושבת שאת צודקת למה את נלחמת על זה גברת שוני 😆
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:22:05
יש לך 10 שח להביא לי?
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:22:46
יחסית הרבה זמן לגברת מלומדת … ולברוח מהמציאות שרק את רואה שהאמת צפה זה מראה בדיוק את האמת מתוקית שלנו …
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:22:50
חחחחחחחחח הריון שלישי אני יכולה לתרוםםם לךךךך ולעוד 100 כמוך 🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:22:54
רחלההההה חחחחחחחחחחח
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:25:26
עזבו אתכן , כואב לה שהיא לא יכולה להתעורר ב10 בבוקר להכין נס לצאת למרפסת ולהסתכל על השמיים ולהגיד אחחח איזה בוקר😘
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:27:06
מה אתן עונות לה? מסכנה, היא לא בסדר
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 15:27:18
לבעלי יש מפעל רהיטים , ולקוחות כמו הריון שלישי יש בשפע שלא נדע. אני ישר זורקת לבעלי את הפלאפון של העבודה ואומרת לו מהר תחזיר אותי למזכיר שלך . 🤣🤣🤣 אפס סבלנות לאנשים כאלה🤮
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:28:29
אותו*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:29:19
ומאחלת לה בעל כמו שלי כפרעליו
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:29:57
ואווו תותי זה החלוםםם האמיתי אין מצב שקיימת אישה שלא רוצה לחיות ככה 🤪 אף אישה לא דמיינה שתצטרך לקרוע את עצמה בעבודה ולא להאמין לבעלה באמונה שלמה לא להרשות לעצמה להשען עליו ולא לראות את הילדים שלה…. כן ירדן את צודקת היא כניראה מסכנה ובהחלט לא בסדר.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:30:28
נראה לי שהריון שלישי זאת הלקוחה שדיברה איתי כאן🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:30:56
חחחחחחחח ממש אין במה לקנא בל נשמה! להיות ממורמרת זה במה יש לקנא? ממה לא יש לי שמחת חיים ברוך השם בעל אוהב ומפנק משפחה חמה מקרר מפוצץ ההורים שלי חמי וחמותי מפנקים אותי נשמה החיים שלי תותים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:31:18
יאווווו בילתי נסבליםםםםם😩😩😩😩😩
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:32:40
אאא - וואי יש לי בעיה אני לא יכולה לסבול אנשים, ומתנשאים ? בכללל!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:34:10
הקיצר גם אם אישה היא פרנואידית לגבי בעלה או חסר לה והיא רוצה לעבוד יש דרך להגיד את זה בלי התנשאות ולהרגיש כאילו היא יותר ממשהי … כל אחת יכולה להצליח פשוט יש חכמות שמעדיפות בית ומשפחה וילדים ולראות את הילדים גדלים… ולא לשאול בייביסיטר כמה אכל מה עשה מה היה … אמא צריכה להכיר את הילד יותר מכל אחת
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:34:38
אף אחתתתת לא יכולה נשבעת פנים אל פנים אני נשברת ומורידה לה אחת חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:38:10
אבל רגע משהו חשוב אחת ל…… להביא בייביסיטר כי את רוצה גם להשקיע בבעל ולצאת איתו מידי פעם אבל שאתתתת אומרת לבייביסיטר מה לעשות עם הילד ואיך לא היא מספרת לך עליו .
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:38:55
אבל מה הביא אותה למסקנה שאנחנו נבגדות? רק זה מעניין אותי🤨
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:39:59
היא כניראה חוותה את זה אין משהי שמדברת שלא מנסיון 😉
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:40:55
רגעעעעע היא אמרה שבעלה רופאאאאא חחחחח היא חיה את הפחד מסכנה בהחלט !!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:40:59
כנראה שהיא ישבה בבית בעלה בגד בה וכשיצאה לעבוד הוא הפסיק לבגוד..🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:41:11
בדוק בעלה רופא נשים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:41:38
חחחחחח תותיייייי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:41:39
חחחחחחחחחחחח אההה הבנתי,הוא בודק פתיחות😏
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:42:15
חחחחחחחחחחח הבנתי את החרדות והפחדים 👍
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:43:58
בקיצור בננות מחר כולן יוצאות לעבוד כולן!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:44:32
סגור העיניין 🖖
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:44:50
אאא - תזהרי ממני את הראשונה ! 🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:45:04
היא עושה מעצמה כזאת אשת קריירה ובזמן אמת מתחבאת מאחורי המקצוע של בעלה 🙄 אף אחד לא שאל מה בעלה עושה ולאף אחד לא אכפת 🤦🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:45:37
חחחחחח אני מתרגשת …. אולי אלמד מה זאת התנשאות לאט לאט
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:45:59
נו... היא בטח פועלת למען איכות הסביבה כמו שוני . והיא קוראת לזה קריירה😏
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:46:15
🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:46:31
דיאן אבל עכשיו אפשר להבין את כל המלחמה על הצדק שלה שמסתבר וכניראה שעכשיו הבינה שאנחנו אלא שחיות את החלום
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:46:35
המזכירה של בעלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:46:41
וואו אאא ותותי הרגתן🤭😂
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:46:52
תותיייי את הורגת אותי תקשיבי !!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:47:30
נו נו איכות הסביבה זה חשוב חחחחחחחח🤓🤓
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 15:47:50
מאוד חשוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:48:09
מי יטפל בזבל שלנו ? 😉
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:48:48
בשביל זה יש שוניות בעולם 😆😆😆
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:50:31
היא הלכה לעשות פיפי ולישון מספיק בנות, תלכו לישון גם אתן אמרתי לכן ממחר עבודה! 💪
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:50:35
קואוצ'רית אמידה ומתנשאת חחחחח שוני סטרטינר איפה כוכבה שתלמד אותה שקואוצ׳רית זה לא מקצוע חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:51:03
כן לחצנו לה שם על נקודה רגישה חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:51:44
רגע רגע, אם היא כלכך עסוקה איך יש לה זמן לראות קופה ראשית? אותנו אפשר להבין עקרות בית אבל מה איתה? היא פרופסור אז מאיפה הזמן!?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:52:29
היא ישר קפצה וקראה לנו " כוכבות " 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:52:30
זה סוג של נותן לי לראות עם מי דיברנו עד עכשיו הפנים מתחברות 😏😏😏
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:53:22
חחחחחחחחחחחח כל-כך מלומדת שתתבייש … אולי כשהיא חוזרת מהעבודה הקשה הילדים כבר ישנים אז היא מרשה לעצמה להתחבר לשורשים ולראות קצת קופה ראשית
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:53:58
אאא - יא הורסת!! בת כמה את?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:54:19
את בראש שלי אולי באותו הגיל 🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:54:24
25 😅😅 מובטלת גדולה 😂😂😂😂😂
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:54:32
אה אני 21
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:54:54
אבל כניראה בגלל שאני בבית הרבה לא התבגרתי 😂😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:55:04
בואי אלי מחר בבוקר להתבטל קצת חחחחחחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:55:23
בכיףףףף אני אחת שממש אוהבת בטלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:55:28
חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:55:37
בואי את בטוח יותר בוכרת ומשוניות האלא את לפחות מדברת לעיניין ולא ברמה כזאת נמוכה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:55:54
נגעו לה קצת בנקודה רגישה זהו התפוצצה ראינו מי היא באמת
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:56:20
וואייי הייתי בהלםםםם , איפה כל הפאסון שלה??
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:56:25
ברחהההה כל עוד נפשה בה… פה היא הוכיחה את חוכמתה חח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:56:51
שיחקה כזאת ״אנטלגנטית״ עד הפיצוץ שלה נשמה אני גדלתי בחינוך סוביטי אני עוד ילמד אותי אינטלגנציה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:57:05
ילמד אותה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:57:10
ואיפה הגיבנת שלה ? דפני 🤣🤣🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:57:41
נתפס לה הגב הלכה לאורטופד
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 15:58:03
אה אז מחר חופש מחלה 😏👏
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:58:16
אם היא הייתה נשארת בטוח לא הייתה שורדת 😅 הייתה עוד שונית למעלה ברחה יחסית מהר בהתחלה היו גב אחת של השנייה עד שהבינו שזהו ובלתי אפשרי לצאת…….. יותר מידי . אבל השונית הזאת החזיקה יחסית הרבה זמן .
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:58:37
חחחחחחחחחחחח חזקקקק חשבתי על הגיבנת ביחד חחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:58:43
חשבנו*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 15:59:39
כן תותי מחר היא עם סיר קציצות ומטלית אקונומיקה כמו שאמרה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:01:09
איזה זלזול .. יש נשים שהיו חולמות לחיים כאלה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:02:23
זה לא רק זלזול זה שיפוטיות מפחידה מבלי להכיר את הבנות פה יצאה בכאלה הצהרות עלק מקנאות בה 🙄
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:02:48
כל מי שבוגרת פאקינג תצא מהשיח הזה… ה׳ יעזור מה אתן ילדות קטנות?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:03:38
באמת שאף אישה לא חלמה לקרוע את עצמה … אולי גם בעבודה שלה יוצאות עליה וכולן מתנשאות עליה אז היא מוציאה עלינו מסכנונה…
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:03:50
כל אחת עונה לשניה ורוצה להוכיח את צדיקותה ובגרותה.. שורפות אנרגיה לשב.. מי שיודעת שהיא מספיק בוגרת פשוט תצא ותתעסק בחיים שלה במקום לנסות להוכיח את זה כאן
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:04:06
למה רוויטל עכשיו זה זמן הסטלבט מה רע 😅 מובטלות 😝😝😝
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:04:23
סתם כיף לנו ביחד🥴
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:07:55
מתי בנות יבינו באפלקיציה הזו שכל בן אדם הוא עולם שלם אחר ושונה לגמרי מהשני. וכך גם הדעות שלנו לגבי החיים. זה לא מביא אף אחד לצורך של לכפות על השני את הדעה שלו.. ובטח ובטח להשפיל ולרמוס ביגלל זה.. שתי הצדדים פה בוויכוח הזה באותה רמה בזמן שכל אחת מנסה להוכיח כמה היא רמה מעל.. כולכן רומסות אחת את השניה .. יש לכן ילדים בית חיים תתעסקו בזה ותוציאו בזה את האנרגיות… אפעם לא ניהיה זהות ותמיד היו דעות לפה ולפה.. ואי אפשר לקרוא למישהי בריונית מקלדת ואז לרדת עליה ולהיות כאלה בעצמכן.. בקיצור מזעזע.. רק תחשבו אם זה מתאים באמת לרמה שלכן חלקכן כבר אימאות לילדים.. קצת בגרות והבנה הדדית.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:09:12
תותי 🤨🤨
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:10:17
אני פה הכנתי לילד מקלחת חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:10:47
חחחח תגובתך
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:12:07
על מה שרוויטל כותבת?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:15:27
הריון שלישי אני לא חושבת שאישה שיושבת בבית ונותנת את עצמה לגידול הילדים ולתפקוד הבית היא אישה קטנה, היא עיקר הבית וזה תפקיד גדול וחשוב מאוד שהרבה היום מגמדות אותו וזה גורם להרבה משברים שלא מביאים אותם בחשבון ! זה יפה להגשים את עצמנו אבל יש הרבה תפקידים שהאישה עושה בצורה הכי טובה אין מה לעשות , כשהילדים כבר לא תלויים בך 100% לגיטימי לממש קרירה , בזמן שהם קטנים הקריירה צריכה להיות עדיפות שניה אם זה מפריע בגידול הילדים בצורה נורמלית ותפקוד של הבית
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:15:51
אני לא רוצה לריב , וזו הסיבה שהתעלמתי .. כל דבר נגמר כאן בריב. רוויטל - רומסות אחת את השניה? כולן כאן כיבדו אותה גם בזמן שהיא קראה לנו נחותות . ואז היא בכלל ירדה לרמות נמוכות. אז למה שאכבד מישהי כזאת? דעה אפשר לומר בצורה יפה! ואצלה זה לא קרה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:16:55
אאא- למה את מחכה לתגובתה לך אין תגובה ?🙂 בניגוד למה שראיתי פה אני מכבדת כל דעה שתבעי פה אין לך מה לחשוש.. ואם היא תראה לי חסרת תוכן ובגרות פשוט מדפדפת אותה מעלי ועוברת אלה לחיי. זכותך לחשוב מה שתרצי נשמה , זכותך גם לא לקבל את הדעה שלי, לרמה נמוכה כמו שירדו פה לא תראי אותי יורדת .. כלכך מיותר וחסר רמה. תלמדו שכמו שיש לכן דעה כך יש גם לשניה, ואם יש בגרות יש את ההבנה והכבוד הזה לבני אדם ולדעות שלהן. ואם אין את זה אז לא שווה להוציא טיפת אנרגיה ולנסות להוכיח משהו כי עצם זה שהם ענו ככה כבר הוכיח את הרמה שלהן🤷🏼‍♀️😬
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:18:27
רוויטל יש הבדל בין דעה לבין התנשאות מה שקרה כאן זה היה להוציא אותנו הקטנות ואותה מעל כולן מה שאנחנו עשינו זה להוכיח לה שטועה . וכשהיא ירדה נמוך מידי התאמנו את עצמנו כל-כך גרוע ?
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:18:50
טובות השניים מין האחת חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:19:15
תותי - לא מתערבת בווכיחון הזה שלכן, אבל אם תסתכלי על זה מהצד את תביני כמה זה חסר רמה.. מה יעזור לך להתווכח עם מישהי על הדעה שלך אם היא לא אם אותה דעה כמו שלך? היא הרי לא תשנה אותה.. ועוד יותר אם היא דיברה בצורה לא מכבדת כלפיך זה אומר שיש לה בעיה .. ומאנשים כאלה מתעלמים ומדפדפים.. זה לא שהיא פגעה לך בחיים או משו.. כולה כתבה תגובה שהוכיחה מה הרמה שלה הבנת אם מי יש לך עסק וזהו.. אבל להחזיר לה בכוח כמו ילד נקמן רק מוכיח שכנראה אתן על אותו גל 🤷🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:19:26
לא היינו נגד דעתה עד שזה הגיע לקווים אישיים ולדיבור שסליחה לא מכבד לא אותה ולא אותנו עם כל הכבוד !!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:20:28
רוויטל - אני מסכימה איתך שהוויכוח מיותר , אבל התגובות שלה היו מזעזעות ! ואי אפשר להתעלם מהדברים שהיא רשמה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:20:52
אאא- הדיבור שלה לא כיבד נטו אותה.. בשניה שאלן התחלתן לענות לה באותה רמה אתן גרמתן לזה שאתן אותו דבר כמוה 🤷🏼‍♀️( זאת אומרת שאם את אומרת שהדיבור שלה בלי רמה אז גם הדיבור שלך בלי רמה כי את מדברת בדיוק כמוה) ברצינות שימו לעצמכן מראה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:21:09
לא חיפשנו לשנות את דעתה חלילההה!!!! אין בעיה שהיא בטוחה שהצדק אצלה אבל לדבר כמו שדיברה מה היא חשבה שנגיד אוקיייי היא צודקת אנחנו אפסות שלא שוות כלום … ענינו מה שעלה בדעתנו כל אחת והדעה שלה לא ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:22:16
רוויטל מה שניסינו להוכיח לה זה שהיא לא יותר טובה מאיתנו ושהראנו לה שהרמה שלנו הרבה יותר טובה משלה מציאות שהיא ברחה ….
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:22:43
רוויטל - היא החליטה שאנחנו מוכות , נבגדות , ונזקקות ל10 שקל. את זה ראית? זו לא דעה, זו ירידה לפסים אישיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:23:11
תותי - למה אי אפשר להתעלם? זה פאיקנג התכתבות מאחורי מסך איך אי אפשר להתעלם? אם תבואי ותרדי לרמה שלה יהיה טוב יותר? ( ושוב אני מדברת באקראיות לא נכנסת לוויכוח הזה)
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:24:41
תותי - וזו המציאות? לא נכון, אז שתדבר ללאמפה.. למה לבזבז אנרגיות ולהוציא את עצמכן קטנות וחסרות רמה ביגלל זה? כי כשאני קראתי את התגובות שלכן לא חשבתי שאתן בנות על רמה אם להיות כנה🤷🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:26:36
אני מגדלת את הילדים בבית בחינוך ביתי ובעלי מפרנס
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:26:45
אאא- למה לך לנסות להוכיח למישהי את הרמה שלך אם את מספיק בטוחה בה? ועוד יותר ממתי צבי עושה תחרות עם צב? אם הרמה שלך יותר גובה משלה כפי שאת טוענת אז למה את מתרגשת ממנה ביכלל ומנסה להוכיח לה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 16:27:03
רגע רגע עכשיו הדיבור הזה הוא על רמה ? 🙄 סך הכל עזרנו לה לחזור לעצמה ולהבין שאף אחד לא יותר טובה מאף אחת כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה. השאלה אם רוצה ומה העדיפות שלה . ילדים או עבודה ! ומה שהיא אמרה שאם אנחנו בוחרות בלהיות בבית אנחנו מוכות נבגדות ונזקקות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:28:30
טוב יפות שלי אני את דעתי בנושא אמרתי..🙏🏽❤️לפעמיים כל מה שצריך זה להשים לעצמינו מראה לפני שאנחנו ממהרות לעשות דברים.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 16:28:36
לאאא חלילה אני לא מנסה להראות לה את הרמה שלייי אני מודעת לרמה שלי שמסתבר שיותר גבוהה משלה … הסברתי לך את הסיבה שענינו לה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:10:48
אמית מה זה "חינוך ביתי"? את יכולה להסביר לנו מה הסדר יום שיש לך בבית? ששונה מהגן שנידע מה הפיספוס
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 17:42:58
ליאן פשוט מלמדת אותם בבית,הם בני 4 ו5 כבר יודעים לקרא ועכשיו לומדים כתיבה, אין סדר יום נוקשה אלא זרימה לפי הצורך , בכל יום יש חזרה על חומר שקשור לזמנים פרשת שבוע חגים עונות מדעים וטבע ולשלל הידיעות הדידקטיות שאני מעבירה להם, אחרי צהריים לעיתים נפגשים עם חברים , יוצאים לגן השעשועים וכו
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:48:27
אמית במדינת ישראל זה חוק חינוך חובה לילדים מגיל 3-18 להתייצב במסגרת הלימודים! אך את מחזיקה אותם בבית?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:50:54
חלי כוס מים קרים יעשה לך טוב מאמי בטח עבר עליך יום קשה לא פשוט חחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:55:27
יופי תהני נשמה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:56:01
לא!!!!!!!! ההתנשאות פה זה משהו ליאן באמת כדאי שתרגיעי ומהרר !!!! ממש חוצפנית
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 17:57:22
אני רואה את כל הויכוח וחייבת לשאול: איך הייתם מגיבות עם המצב היה הפוך? עם האישה מפרנסת והגבר יושב בבית ומגדל את הילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:57:37
2345 התכתבויות שטוחנות מים רושמת לאחת שאלה "על החינוך הביתי" רושמת "אולי תפסיקי לתקוף את כולן" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 יפה שאת חושבת שיש לי עצבים כל הפוסט הזה לענות לאנשים 🤣🤣🤣 באמת הצחקת
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 17:59:27
ואי כל הבלאגן שנהיה פה זה מהתנשאות של בנות כמוהה עכשיו גם היא.. חיכתה שירגע קצת והתחילה זה לדעתי אופי כניראה גדלת כמו שאת מצפה שכולם יגדלו את הילדים שלהן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:01:06
מתוקה תגללי למעלה תמצאי את התשובות שאת מחפשת היינו כבר איפה שאת מנסה להחזיר את הוויכוח היו פה בנות כמוך שקיבלו תשובות פדות לגלול למעלה ולקבל תשובות ולדעתי תשבי עם כוס מים קרים כי זה גרם לכולם להתעצבן ולהיעלם
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:01:18
פשוט*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:06:32
אאאאא הבלאגן פה סתמי לגמרי שכל אחת תעשה מה טוב לה בחיים באמת לא מעניין!!! יש כאלה שאפתניות שלא ישבו בבית. יש כאלה כמו הנשים של פעם שרוצות לגדל..וחשוב להן בכיף ויש כאלה פשוט גם עצלניות קורה. זה הפך לקטסטרופה שאנשים רושמים שטויות שבחורה מחליטה להגיד שהיא בחרה "בחינוך ביתי" כאילו מסגרות זה רע ורושמת שמלמדת את הילדים בני 4-5 בבית שחוק!!! חינוך חובה זה מגיל 3-18 מה את מצפה שיהיה פה? דיי עם החרטה והתנשאות גם איפה שאין.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:10:06
הודיני . בגדול תפקיד הגבר לפרנס! ואם אישה רוצה לצאת לעבוד בכבוד אף אחד לא התנגד ואמר שזה רע!!!!! פשוט הבנות פה התנשאו על בנות שלא עובדות ואם באמת קראת קצת הן קראו לבנות שמעדיפות לגדל את הילדים ולא לצאת לעבוד כמוהן… ״מוכות נבגדות ונזקקות ל10 שקל ״ לדעתי זה כבר לא העיניין של מי מפרנס את מי . זה הגועל של הבנות שחושבות שהן יותר טובות ממשהי ושוב אסביר כל בחורה שרוצה להצליח!!!!!! היא תצליח רק צריכה לרצות יש בנות שוואלה רוצות לגדל את הילדים שלהן וזכותןןןן להגיד שהן פחות טובות זה מחרידדדד אף אחת פה לא יותר טובה מאף אחתתתת כמו שהיא הגיע למקום מסויים כולן יכולות להגיע !
0 תגובות
3 אהבו
2022-01-17 18:14:21
ליאן אם בא לה לגדל את הילדים שלה בבית ולא לתת לגננת לחנך לה אותם מנגד לחוק זאת זכותה המלאהההה !!!! יש נשים שמנגדך שמעדיפות הן לגדל את הילדים לא הבנתי למה זה ניראה לך חריג? יכולות להיות כל-כך הרבה סיבות אישיות שלה שהיא לא שולחת אותם. במיוחד שהיא כתבה שמעדיפה חינוך ביתי אני מצדיעה להההה!!!!! הלוואי שלכולנו יהיה את הכוחות ויכולת לגדל ולחנך את הילדים חינוך כמו שאנחנו רוצים ושאף גננת או מטפלת לא תהיה במקומך
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 18:15:31
חלי באמת תקראי מה הלך פה לפני לא תאמיני הזיה !!!! מבטיחה לך אם לא ההתנשאות פה אני ביכלל לא מגיבה . כל אחת בחיים שלה אבל עשכרה הורידו ערך מבנות אחרות בשביל להרגיש בגובה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:18:13
אאא - את עדיין פה??🤭
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:19:04
כןןןן חחחחח בכל הכוח 🤣😂🤣😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:19:27
פשוט הגיעו עוד ….. הייתי חייבת האמנונים מתרבים חחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:19:47
חחחחחחחחחח והשוניות?🤨
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:20:19
עסוקות בלהשפיל את כל העולם ולחשוב שהן מעל כולן חח😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:20:26
הספקתי לקלח את הילד ולהתקלח🤣
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:22:29
אני לא עובדת אבל כמובן כל מקרה לגופו וזה מה שמתאים לנו כרגע..
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:22:35
אני כבר שעתיים מנסה להרדם… כולם פה נרדמו רק ואני מתווכחת עם אנשים חחח 🙄
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:25:48
תותי את יודעת ניראה לי שהפוסט הזה לא ייגמר לעולם 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫חחחחחחחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:26:32
הפסקתי לעקוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:27:09
חבל דיאן אנחנו צוות חחחח 😲😲
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:27:14
דיאןןןן גם את כאן🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:27:41
חחחח מה הן חזרו שתי הנשים האלא?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:27:44
חלי יש פה עוד תותי🤬 חחחח
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:28:12
הגיעו חדשות 😋😋
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:28:37
או שגם הן התאדו כמו הקודמות אין לי מושג למה השתתקו הרוחות 😅😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:28:46
אאא את שואלת מה חריג לי חריג לי שיש חוק במדינת ישראל שכל הורה מחוייב לשלוח את ילדו מגיל עירייה (לא מעון) ואנשים רושמים שהם מלמדים את הילדים שלהם בני 4-5 פרשת שבוע חשבון...בבית וכל זה רק בשביל התנשאות בלבד!!! תהיו מציאותיות לא בכוח..🤦‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:29:46
ויש גם חוק שאוסר על התעללויות בחסרי ישע, מה עם זה? אם יש הורים שלא רוצים לשלוח למסגרות זכותם המלאה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:30:13
הפוסט הזה עדיין קיים? איף
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:31:04
אני ?? אם זה לא גן פרטי עם מצלמות בגן + מצלמות אצלי בפלאפון של הגן , הילד שלי לא זז ממני!!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:31:25
ברוכה ליאן השבה קודם כללל ואם אותו הורה לא מעוניין בזה זה זכותוו עם כל מה שקורה עם הגננות היום אני לא חושבת שיש חוק שיחייב משהי לשלוח את הילדים לקבל מכות (לא שחלילה אני מכלילה גנים) אבל תראי הינה תירוץ בשבילה לחוק.😅 היא פשוט רוצה חינוך שלה לילדים שלההה!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:31:30
מה חדש פה 🤔
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:31:37
לא הצלחתי להבין כלום
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:31:43
נהיה פה כבר באלגן
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:32:17
כעקרון שכל אחת תעשה מה שמתאים לה כל עוד זה בחירה מודעת שלה אבל המילה בחירה באה עם כמה כוכביות: האם עשית זאת מבחירה אמיתית או שאת המשכורת הנמוכה מבין שניכם? אותה שאלה רק אחרת: וכמה בחירה יש לבעלך בעניין? (הבעל הוא לא רק כספומט ומי שרואה זאת ככה זה עצוב מאוד) כמה באמת שליטה על החיים שלך ? אם מפטרים מחר את בעלך מהעבודה את יכולה לקום על הרגליים? אם את רוצה לעזוב אותו כי לא טוב לך, יש לך את היכולת? ראיתי פה כל כך הרבה פוסטים עצובים של ״ מפחדת לעזוב את בעלי כי הוא מפרנס יחידי״ את יודעת שהפנסיה שלך בקאנטים ואת שלמה עם זה? אם בעתיד תשני את דעתך שהילדים יגדלו, יש לך את היכולת לצאת להגשים את עצמך או שפספסת את הרכבת? לדעתי היכולת לענות על השאלות האלה בכנות ולהסכים עם כל ההשלכות משקפות בחירה אמיתית. כמובן שיש השלכות גם לכיוון ההפוך אבל הן בדרך כלל הרבה יותר ברורות
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:32:37
חח אומיגאד.. התחלתי עכשיו לקרוא את התגובות בתחילת הפוסט ואני בשוק 😳 מי שלא מרגישה סיפוק מלעשות את מטלות הבית ומרגישה שצריכה ״הגשמה עצמית״ בחוץ שיבושם לה, אבל בואו… סירי קציצות ואקונומיקה כל היום זה לא בדיוק ללקק תותים ואפילו יותר קשה מלצאת לעבוד בחוץ! בסופו של דבר לעשות חסד עם בני הבית שלך ולדאוג להם כל היום לאוכל ושהכל יהיה מתוקתק לדעתי זה הסיפוק האמיתי. אבל שוב…. כל אחת ומה שמרגישה !
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:33:41
אני אסביר לך בקצרה דיאן. יש לאנשים בעיה עם נשים אחרות שמעוניינות לגדל ולחנך את הילדים בחינוך שהן רוצות . אז הן מתעצבנת שזה לא מתאפשר לכל אחת . זה בגדול תנסי להשתלב חחחחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:35:07
שכל אחת תעשה מה שהיא מאמינה בו 🤷🏼‍♀️ זה לא צריך לעניין אף אחד לפי דעתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:35:32
הודיני אף אחד לא כספומט של אף אחד זה אחד משלים את השני האישה מנקה מכבסת מחנכת מגדלת את הילדים מכינה אוכל והבעל מפרנס זה ניראה להשלים אחד את השנייי!!!!!!!! ואם אישה באמת סובלת עם בעלה כמו שאת מתארת צריכים להיות בה את כל הכוחות להוכיח בעיקר לעצמה שהיא יכולה להסתדר לבד!
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:35:47
בדיוק, פשוט יש כאלה שקצת נשמע שיזלזלו באלה שבבית שכל אחת תעשה את הבחירה שלה !!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:36:22
או שהאישה רוצה לעבוד אנחנו לא נכנסנו לפה כל השיחה האחרונה זה שנשים שופטות נשים אחרות כל הדרך שלהן בין אם לגדל את הילדים ובין אם לצאת לעבוד או לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:36:29
שזילזלו *
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:37:47
זה שבעלי מביא לי כסף לא הופך אותו לכספומט הוא עובד במיוחד בשבילנו 😊 לא יקרה בחיים שאני יעזוב אותו אני איתו באש ובמים לא משנה מה קורה וזאת זוגיות ואהבה אמיתית ככה זוג צריך להיות ולא רק אם טוב גם כשלא טוב צריך להיות ביחד ולדעת לתקן ולא לזרוק ולקנות חדש
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:45:33
הודיני - אל תדאגי ביום שלא ארצה את בעלי אצא לעבוד , יש לי ידיים ויש לי רגליים תודה לאל. תהיי בטוחה שאני לא אשב לכתוב פוסט של " בעלי המפרנס היחידי ואני מפחדת לעזוב אותו " 🤣 אסור לפחד מהפחד😏
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:46:58
חחחחחחחח ממש ככה !!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:48:22
אאא - את בהריון או אחרי?! חחחחחחחח איזה לא קשורה אני
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:49:19
אני בהריון ברוך השםםם !!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:49:33
חודש 5 כיף גדול חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:49:59
יאא 😍 בלי עין רעה!! אני ילדתי לפני 5 חודשים🤭
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:50:15
איייי איזה כיייףףףףףףף ☺️☺️☺️☺️
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 18:52:31
בשעה טובה שיהיה ובידים מלאות ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:52:38
הריון ראשון?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:52:44
אמןןןןןן !!!!!!😍😍🥰😍🥰😍
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:52:54
כן 😌 ראשון
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:53:55
וואי אין מרגש כזה 😍
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:55:21
אני בעננים מה קרה לך חחח בכלל שזה נכד בן ראשון ביכלל כולם עפים עליו … בקיצור נהנת מכל הכיוונים חח🤪
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:56:41
איזה כיף 👏🏻🥰 אני גם הפכתי את ההורים שלי לסבא וסבתא בפעם הראשונה זה הדבר הכי מרגש שיש
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 18:59:06
יש להם נכדה … 😌 ממני נכד הגבר הראשון !
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:59:21
זה מושלם נכד ראשון. מניסיון.... כמה צומי יעללה
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:59:37
אאא זה משנה להם מה המין?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 18:59:41
חחח אני לא קונה לו כלום 😂🤣😂
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:00:34
ניראההה לךךך הלוואי זה היה משנה להם הם אוהבים אותה אותה מאוד אבל חכי שהוא יולד בעזרת השם חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:00:35
איזה חמודדד!!! ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:00:53
תותי הילדים שלנו כמעט באותו הגיל חחח
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:00:58
אמאאא זה הכי מושלם בעולםםםם♥️♥️♥️ הוא שקוע חח
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:00:59
חחחחחח תראי להם מה זה גברבר קטן
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:01:32
דיאן בן כמה שלך?
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:01:41
4 חודשים 😍
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:01:48
חכי תראי חחחחחח יבוא היום 😝😝
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:02:23
וואי וואי איזה מתיקות 😍
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:02:28
תקשיבייייייי 🥰🥰🥰🥰🥰
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:02:30
דיאן שלי גם 4 חודשים וקצתתת
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:02:44
אני חולה על הגיל הזה 😍😍😍
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:02:48
יאוו תותי איזה יפה הוא אני יהיה עכשיו דודה מעצבנת אבל זה כי אכפת לי ממש לא כדאי לך שיראה בגיל כזה טלוויזיה וגם אם כן לא לפני השניה. איף אני נודניקית אבל זה באמת מאכפתיות
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:03:02
בן פורת יוסף !!!! 🧿👁בלי עין הרע 😅
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:03:14
תודההה נסיכות♥️
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:03:54
אני חושבת שאין בעיה אם את נשארת בבית מבחירה אבל יש כמה כוכביות סביב הנושא של בחירה: כמה בחירה יש לבעלך בסיפור? ( ומי שאמרה שתפקיד הגבר הוא לפרנס נראה לי כמו ראיית עולם מאוד צרה לראות את האדם שאיתך דרך הארנק שלו) לא לא מגיע להיות אבא משקיע? כמה באמת זו הייתה בחירה או שנפלת לכל מיני אילוצים? למשל המשכורת שלך יותר קטנה ושהיה צריך להחליט מי ישאר בבית זה היה שיקול משמעותי? ואם עוד כמה שנים שהילדים יגדלו תחליטי לשנות את דעתך תהיה לך את האופציה? ואם חס וחלילה יקרה משהו לבעלך ( הכל בפיטורין וכלה בתאונה) יש לך יכולת לעמוד על הרגליים או לחלופין אם תרצי לעזוב ? ראיתי פה יותר מידי פוסטים בסגנון ״ אני מתה להתגרש אבל לא יכולה כי תלויה כלכלית בבעלי״. האם את מודעת לזה שהפנסיה שלך בקאנטים? אם היית מודעת להשלכות סימן שבאמת הייתה פה בחירה. גם להמשיך לעבוד יש השלכות משלהם אבל הן יותר ברורות וגם ניתן למנן את כמות העבודה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:03:59
אני משתדלת ללא טלוויזיה , אבל אני רואה סדרה והוא נדחף😂
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:04:01
תותי מחקי את התמונות כדאי ראית איזה בנות יש פה מכל הסוגים את לא יודעת מה הן מסוגלות לעשות עם תמונה חחח
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:04:22
ברור מחקתיי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:05:35
תותי גם לי זה קורה היא מסתכלת איתי חדשות הגברת וכולה מבסוטה 😂 העיקר אני משתדלת לא להראות לה טלויזיה
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:06:17
חחחחחח אפילו בטיקטוק הוא נדחף ליי
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:08:03
הודיני באמת שהכסף לא העיניין פהה ! אם אוהבים אחד את השנייה אז פחות רואים את הקטעים האלה של מי מפרנס ומי עושה מה. פשוט אוהבים ודווקא הפוך העיניין הוא מין נותן יותר יציבות ואהבה לקשר. פחות עיניין של כסף . וברוך השם לפני חתונה עבדתי ויש לי ליום הזה אם חלילהההה ארצה לעזוב וחוץ מזה כמו שתיתי אמרה יש לנו ידיים ורגליים ואם חלילההה הגורל הוביל אותנו לפרנס כי קרה משהו בעבודה של הבעל כמובן שנצא ושוובבבב זה לא מי מפרנס את מי . זה מי בשביל מי בשעת משבר !!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:08:38
תותי*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:22:45
בטח שיש בעלי כזה מאז שהכרנו הוא המפרנס העיקרי אני כל היום בבית והוא עובד גם שאני בהריון וגם שלא בהריון
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 19:55:47
ואו הפוסט ירד לרמות נמוכות מאוד... יש אישה שנהנת מלהיות עקרת בית ולגדל את הילדים שלה ויש נשים שחייבות את הקריירה ואת העבודה ו2 הדרכים בסדר לא צריך לרדת על אף אחת שהיא שונה ממך ובטח לא להתנשא מעל.. החיים הם גלגל פעם אתה למעלה פעם אתה למטה
0 תגובות
2 אהבו
2022-01-17 19:58:03
וחשוב לזכור הפרנסה מאת ה' לא משנה כמה עובדים וכמה ידע ומקצוע רכשתם.. ברור שזה חשוב מאוד מקצוע ולעבוד אבל מוגזם בעיניי לפחות לחשוב שהכל תלוי בנו.. אני גם אישה שיותר אוהבת לצאת לעבוד לא יכולה להיות בבית קשה לי ודווקא מקנאה בנשים שעושות את זה.. כל אחת והבחירה שלה! בהצלחה❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-17 19:58:34
אני לא עובדת ובעלי הוא המפרנס היחיד ברוך השם המצב טוב אני מגדלת הילדים
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 20:02:34
אני בעלת תואר שני בחינוך המיוחד עבדתי שנתיים אבל את האמת שלא הסתדרתי ראיתי שזה על חשבון הבן שלי...הולכת לעבודה חוזרת עייפה גמורה אין לי חשק אפילו לדבר המסכן שלי לידי משחק לבד לכן החלטתי לעזוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 21:23:30
בעלי פמרנס יחיד בכבוד אמנם אני אחת שקשה לה להיות הרבה בבית אבל זה משחשוב לילדה שלי היא בת חצי שנה הייתה פגית ולא מרגישה שהיא בטוחה לצאת למסגרת עכשיו סיימתי קורס ציפורניים ומתחילה לעבוד מהבית
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 21:40:34
כל העניין של פמניזם וקריירות ממש מציק אישה לא צריכה להיות עם קריירה מפוארת כדי להיות מכובדת היא מגדלת את דור העתיד והיא צריכה להיות שם בבית בשבילהם כדי שלא ילכו לאיבוד בכל הזזבבל שהולך בחוץ אני מתפארת בעובדה שאני יכולה להיות בבית ולגדל את דור העתיד בעוד בעלי נותן לי אפשרות לעשות את זה. להגשים את עצמי..? זה קורה תוך כדי בדברים שלא יקחו את הפוקוס מהילדים. וזה הכי מדהים בעולם.
0 תגובות
8 אהבו
2022-01-17 23:56:12
בחופשת חידה שנה..עם תאומים..יש מטפלת ..בעלי עובד
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-17 23:56:32
לידה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-01-18 01:09:53
אחת מגשימה את עצמה בכך שהיא בבית מגדלת את הילדים ומעשירה אותם, זה כל עולמה ומספק אותה, ולאחרת זו תהיה ריקנות גמורה. היא צריכה קריירה והגשמה עצמית. זה עניין אינדווידואלי לחלוטין אין בכלל מה להתווכח על זה. בעלי עובד ומפרנס ונותן לי את האופציה ללכת ללמוד ולהגשים את עצמי בלי דאגות מהצד. נסיתי להיות אמא של בית, והרגשתי עייפה, מוזנחת ומתוסכלת, ומאוד קינאתי ב אמאהות שמהבוקר עד הערב רק נהנות עם הילדים, הרי לא לכל אחת זה מתאפשר.. עד שהבנתי שזה באמת לא עניין של כסף, אני צריכה סיפוק והלימודים נותנים לי אותו והופכים אותי לאמא הרבה יותר טובה. הריון שלישי, את אולי לא שמה לזה לב, אבל בכמה פוסטים שהגבת יצא לך קצת תוקפני ולא נעים.. מותר למישהי לאחוז בדעה אחרת משלך. אני מסכימה עם התוכן אבל לפעמים זה קצת מעורר אנטיגוניזם.
0 תגובות
5 אהבו
2022-01-18 06:27:09
מסכימה עם נעהלה הריון שלישי גם לי יצא להיתקל בפוסט שהגבת למישהי בלשון מזעזעת בצורה שמעוררת בחילה שימי לב למילים שלך הכל חוזר בסוף....
0 תגובות
1 אהבו
2022-01-18 11:43:17
לא מאמינה שעדיין אתן מתווכחות פה 😖
0 תגובות
2 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-01-04 07:28:08
כמה זמן המיים של הבייבי קנדי טובים? לכצה שעות? ו
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-10-16 19:08:49
היה לי הפלה שבוע 8 ויש לי נשירה מהשיער אמרו לי שזה משהו שהוא לגיטימי ושקורה בהפלות כמה זמן בערך זה ניראה לכם אמור להימשך? עבר כבר חודש🤦‍♀️ וזה נשירה רצינית😵‍💫 אשמח מי שעברה מניסיון שתענה גם🙏
10 תגובות
0 אהבו
לפני הריון
2023-09-18 07:36:52
עבר שבוע וקצת מהביוץ, התחלתי להרגיש תסמינים אז עשיתי אתמול 2 בדיקות אחת בבוקר ואחת בצהריים ושתיהן יצאו חיוביות. היום הייתי אצל רופא נשים שלא ראה שק היריון :( יש מצב שהבטא עוד נמוכה וזה היריון ממש מ...
7 תגובות
0 אהבו
לפני הריון
2023-08-16 15:45:13
שאלה, מיום שבת האחרון בדיקת ביוץ חיובית ועדין ממשיכה להיות חיובית, מה זה יכול להיות? גם עם נקלט עדין לוקח להורמון הריון (בטא) איזה 11 יום. אז אך ממשיך לצאת חיובי 2 פסים חזקים, אשמח לתשובות מי שחוות...
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-30 18:02:37
איך יודעים אם יש רעלת הריון?
3 תגובות
0 אהבו
אמהות
2022-06-29 11:53:18
איך האיכות של גולף קידס? מה עדיף גולף או פוקס ?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-06-15 11:31:34
לכמה זמן מתאים מידה 1 של האגיס אקסטרה קר?
5 תגובות
0 אהבו