הריון ולידה
2021-10-31 23:23:23
רק שתדעו שמצאתי בית חולים שלא מחייב בדיקות קורונה לכל יולדת 🤫😀
123 תגובות
1 אהבו

תגובות

2021-10-31 23:35:11
איפההההה
0 תגובות
0 אהבו
2021-10-31 23:40:30
לא מבינה למה שמחים מזה. להיות עם מישהי חולת קורונה ולסכן את עצמך והתינוק שרק נולד. זה לא צחוק אנשים מתו בגלל המחלה הזאת ויש כאלה שסובלים מהמחלה והתופעות לוואי אחרי ההחלמה. אישית לא הייתי לוקחת סיכון. שיהיה רק בריאות והכי חשוב בידיים מלאות
0 תגובות
33 אהבו
2021-10-31 23:46:57
פיצפוצית כל אחת ומה שהיא מחפשת . אני אישית לא מאמינה שהקורונה קיימת ולא מעוניינת שתפתחי את הפוסט שלי למה שהוא לא אמור להיות. אז למי שמחפשת -מאיר לא עושים בדיקה למי שאין תסמינים ברורים כמו חום. שיהיה לידה קלה ובידים מלאות כולן😘😍
0 תגובות
16 אהבו
2021-10-31 23:59:06
אני ילדתי לפני חודש בשערי צדק וגם שם לא עושים (עושים רק ליולדות עם תסמינים)
0 תגובות
4 אהבו
2021-11-01 00:28:11
כן גם בשערי צדק לא עושים..
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 00:48:11
תודה שאתן מעדכנות, כדי שנדע באיזה בתי חולים מזלזלים בחיי היולדות והתינוקות ונדע לא להתקרב.
0 תגובות
31 אהבו
2021-11-01 00:51:40
אוי ואבוי לא הייתי דורכת שם. כולה בדיקה של דקה
0 תגובות
10 אהבו
2021-11-01 01:07:21
תודה שאתן מדווחות ככה אדע לאיזה בית חולים לא להגיע!
0 תגובות
18 אהבו
2021-11-01 01:17:56
אשמח לדעת בפרטי איפה? מכירה אחד אבל זה בצפון מצריך רק מסכה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 01:19:21
פיצפוצית.. את באמת מאמינה למה שרשמת? את מכירה אישית?יש לך הוכחות? פרנויות מיותרות
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 01:19:47
אייימי חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 01:42:30
בנות תגיעו לשם או לא תגיעו לשם- סלחו לי זה החלטה שלכן בלבד ולא נושא הפוסט בכלל. תתמודדו שיש לבנות אחרות החלטה לא להיבדק וזכותן לדון בזה בפוסטים. אין צורך לנסות להתסיס את הפוסט Nanni Nanni מאיר כפר סבא(:
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 02:23:48
נני נני- איזה בית חוחים בצפון לא דורש?
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 03:32:24
אנונימית רק רשמתי שאני לא הייתי לוקחת סיכון. כל אחת תעשה מה שטוב לה כל אחת והבחירות שלה. מאחלת לכולם בריאות לידה קלה ולגדל את הילדים בנחת.
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 03:51:02
בעמק מחייבים בדיקה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 06:47:19
לדעתי יש צורך לפנות לבית חולים הזה ולדרוש שיעשה בדיקות קורונה, להציף את עמוד הפייסבוק שלו וכו׳ כדי למנוע תחלואה של יולדות ותינוקות בני יומם. חוסר אחריות!
0 תגובות
6 אהבו
2021-11-01 06:47:38
אף אחד לא מדבר על חיסונים. אבל לפחות לבדוק!
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 07:03:29
תודה על עדכון לבית חולים שלא הייתי מתקרבת אליו בחיים. אם בחרת לא להתחסן לא מבינה מה הבעיה לעשות בדיקת קורונה כדי לא לפגוע באחרות? אגואיסטיות לשמה
0 תגובות
8 אהבו
2021-11-01 07:16:13
ללא שם ניצן כל אחת עושה מה שטוב לה. כמו שרשמתי יש נשים שבוחרות *לא להיבדק* זכותנו. אל תתקרבו לכו ללדת בתל השומר או באיכילוב שידחפו לילד בן שעה מטוש לאף. לידה קלה ובידים מלאות לכולן
0 תגובות
5 אהבו
2021-11-01 07:19:13
חיה בסרט שהיא תפנה לבית חולים ותתלונן אז יתחילו לעשות בדיקות. חחחח יאללה ניצן קחי בריסטול ותעשי גם הפגנה מול בית החולים אם זה שקיימים בתי חולים כאלו לא מעורר אתכן אתן ישנות חזק וזכותכן-- אבל תשחררו את מי שערה ולא מעוניינת להיבדק תודההה
0 תגובות
4 אהבו
2021-11-01 07:21:21
כמה בורות אלוהים לא זה לא זכותך לא להיבדק זכותך לא להתחסן אבל להיבדק את צריכה להיבדק כי אני לא צריכה להידבק בגלל מישהי כמוך ששמה פס על הכל וחושבת שהיא מעל הכל. איכס כמה אפשר להיות עסוק בתחת של עצמך
0 תגובות
5 אהבו
2021-11-01 07:40:53
ללא שם זה זכותי לא להיבדק, הנה הוכחה לכך יש בתי חולים שלא דורשים בדיקה תצטרפי לניצן להפגנה עסוקה רק בתחת של עצמי . זה גם זכותי. סיימתי לדון בחרדות שלכן. זה המצב ואין ביכולת שלך לשנות אותו אז תתקדמי לי הפוסט שיהיה לך לידה קלה . 😘
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 07:41:34
רק אל תשכחי בלחיצות לשים 2 מסיכות כי נושפים הרבה ועלול לעוף רוק שלך על המיילדת 😷
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 08:15:17
חחח ממש מביך😅 העיקר מאנונימיות, מבינה למה את מתביישת בעצמך! לידה קלה מאמוש🥰
0 תגובות
7 אהבו
2021-11-01 08:15:42
שה׳ לא יעמיד אותך במצב שתחלי במחלה הזאת, בטח כשאת לא מחוסנת. מאחלת לך מכל הלב
0 תגובות
4 אהבו
2021-11-01 08:15:47
מאחלת לך שהעובר שלך (וגם את) לא תסבלו בגלל הטמטום והיהירות שלך ושתהיה לך לידה קלה.
0 תגובות
4 אהבו
2021-11-01 09:51:17
אף אחד לא עושה לתינוק בן שעה וגם לא בן יומיים בדיקת קורונה לא מבינה מאיפה הקרצת את זה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 09:55:23
ובלניאדו ידוע לכן מה מי מו ? חח
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 10:02:45
איזה שטויות אז ידחפו לך מטוש לנחיר,כולה בדיקה גם אם הקורונה לא קיימת זה לא מה שיהרוג אותך לפעמים אנשים סתם עושים עניין מכלום .
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 10:09:12
אני לא מבינה את כל התגובות שלכן של ״מה הבעיה לעשות בדיקה״ יש נשים שמסרבות לבדיקה הזאת ולא מעוניינות לקיים אותה, אם היא תלך לבית חולים ששם כן דורשים בדיקה, מין הסתם היא תעשה בדיקה כי אלה החוקים של המקום ולשם היא נכנסה והיא תכבד, אז בדיוק בגלל זה היא חיפשה בית חולים שלא דורש את הבדיקות האלה ובוחרת ללכת לשם גם לכן יש בדיוק את אותה זכות בחירה, לא להיכנס למקום הזה היא מכבדת אתכן תכבדו גם אותה
0 תגובות
6 אהבו
2021-11-01 10:09:39
לא יודעת אבל אני אישית מעדיפה ללדת במקום שחשוב להם לשמור עלי ועל התינוקת שלי בריאות🥰 כמו שלי חשוב לשמור על עצמי ועל הסביבה שלי לפחות
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 10:10:41
עוד פעם אותו דיון מטומטם וילדותי איף
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 10:11:12
וואי מאמי ממש ככה וכל מילה נוספת מיותרת . לא הבנתי למה הפכתן את הפוסט הזה לבעד ונגד . איך אתן אוהבות להתווכח ולייצר דיונים כאלה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 10:20:41
נעהלה, שוב זו דעתך והתגובה שלך לגמרי מיותרת ומתנשאת במילים אחרות את אומרת אני אמא טובה שדואגת לתינוק שלי ואת לא אני לא אגואיסטית ודואגת לסובבים אותי ואת לא אפשר לוותר על התגובות האלה ופשוט שכל אחת תעשה את הבחירות שלה לפי האמונות שלה הנה גילינו היום שיש בתי חולים שמתאימים גם למי שרוצה לעשות בדיקה וגם למי שלא, שכל אחת תתאים את עצמה למקום שהגיעה אליו ותכבד וזהו!!! מאחלת לכולנו לידה קלה ובידיים מלאות ושנפסיק לשפוט אחת את השנייה ונתחיל לדעת איך לקבל ולהכיל גם דעות שהן שונות משלנו💖
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 10:21:15
ממש חוצפה שמכריחים אנשים לעשות בדיקה זה גוף שלנו מי שרוצה שיעשה ומי שלא בי בי
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 10:21:34
אף אחד לא יגיד לנו לעשות אני לא מעונינת שיכריחו אותי במשהו חוצפה
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 10:45:21
לא קראתי פה את כל התגובות אבל אם לאמר לכן את האמת לדעתי זה הכרחי כשנכנסים ליולדות.. אצלי במחלקה הייתה בחורה שסירבה בתוקף להיבדק ולשים מסכה במהלך כל השהות שלה במיון ובחדר לידה ואבא שלה היה מאומת! עשו לה בדיקה והיא הייתה מחויבת בבידוד, אחרי יומיים במחלקה בחדר מולנו!!!! התגלתה היא והתינוק שלה בן יומיים מאומתים. תחשבו שלא הייתה אומרת לאף אחד וממשיכה לסרב? כל המחלקה וכל ה40 תינוקות בני יום היו נדבקים גם אני מתנגדץ לכל הגישה הזו של המדינה ,ולחייב חיסונים ובדיקות ואני בעצמי לא מתכוונת להתחסן אבל יש מצבים שטובת הכלל ואכפתיות מאנשים אחרים באה על העדפתי שלי. זו דעתי❤❤🙏
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 10:46:11
ושוב, זו הדעה שלי.. מאמינה שכל אחת תעשה כרצונה❤
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 10:48:27
.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 10:50:47
איזה תגובות מזעזעות מה נסגר איתכן??? חושבות שכל אחת תסכים לדחוף מאוד לאף לא הבנתי??? צאו מהסרט שאתן חיות בו! כל אחת אחראית על גופה הפרטי בלבד!!! ומי שלא רוצה לעשות בדיקת קורונה לא חייבת בטח אם אין לה תסמינים אז די עם החוסר השכלה וכל אחת תלך ללדת איפה שבאלה. חצופות אני פשוט בהלם. תת רמה נקודה
0 תגובות
6 אהבו
2021-11-01 11:02:23
למה לא לעשות ולא לסכן יולדות אחרות
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 11:04:47
הזיה שלא עושים בדיקה לכל יולדת.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 11:05:31
למה שאני יכניס מטוש שיש עליו חומר שאני לא יודעת מה הוא (וזה לא המצאה פייזר אמרו את זה בעצמם) שאני יסכים לבדיקה שאני בריאה ואין לי כלום?? באיזה קטע?? כי זה המדיניות של המדינה המפגרת הזאת?? שאני אתן להם לעשות בי מה שבא להם?? איבדתם את זה פשוט איבדתם את זה פשוט זורמים עם נטרפת של המדינה הזאת אני לא. ואני יעמוד על כך זוהי זכותי.
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 11:05:55
מי שלא עושה בדיקה. אשכרה יכולה לסכן תינוקות ויולדות. לא מחייב שיש תסמינים לקורונה(מנסיון אישי)
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 11:06:38
נתנו לכם לחשוב שכולם מפיצים מחלות ומי שלא מסכים להיבדק הוא חולה בוודאות...פשוט הלם. אין לי איך להסביר את המציאות המעוותת שהגענו אליה והציבור מאמין לכל הקלישאות המטומטמות האלה. בהצלחה
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 11:09:25
אמא לנסיכה בחייאת דיי עם כל האמירות המטופשות האלה שמאכילים אותכם די. נתנו לכם לחשוב ככה במשך שנתיים כמעט אומרים לכם דברים שגורמים לציבור להצטייר כבעד ונגד אתם עושים הפליה בתוך החברה ואז מתפלאים למה אנחנו כבר איבדנו את עצמנו. תחזרו אחורה בהיסטוריה ותבינו למה היה מאוד קל לקחת אותנו לשואה. בגלל שאתם עצמכם גורמים לךילוג בחברה אשכרה גורמים לכם להאמין שמי שלא עושה בדיקה ומי שלא מתחסן הוא מסכן אחרים אוטומטית מפלים אותן מהחברה מזועזעת קשות. מחכה שהציבור התעורר
0 תגובות
4 אהבו
2021-11-01 11:14:46
טופזוש ❤️
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 11:15:36
פיקאצו ילב ♥️
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 11:15:48
נמאס לי מהמצב הזה פשוט נמאס עד מתי??
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 11:16:48
תראו מה זה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 11:18:54
בחיי כל מילה. משתדלת לא להתווכח כי אין לזה סוף אבל לפעמים זה פשוט יוצא ממני לנסות להסביר להם את ההגיון שבדבר חלק מבינים וחלק לא.. יהיה בסדר בשורות טובות לכולנו♥️♥️ תמיד לזכור שכולנו בני אדם וחיים באותו כדור והעולם הוא עגול
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 11:23:13
טופזוש מסכימה איתך מאוד אבל עדיין חושבת שיש מקומות שמן הראוי להיבדק כמו בחדר לידה לפני הכניסה למחלקת יולדות, עם יולדות וקטנטנים שמערכת החיסון שלהם עדיין לא טובה בגדול כל החיוב במקומות עבודה ובכניסה למקומות נראה לי מזעזע כמו שאת אומרת! אני צריכה לחזור לעבודה ולא יודעת איך הולכת לעשות את זה עם כל ההנחיות האלה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 11:32:07
אין רחלי מסכימה ....אבל לעשות גורף לכולם??? מי שמחלים למה לעשות בדיקה?? מי שאין לו תסמינים למה לעשות בדיקה??? ההריוניות לרוב שומרות על עצמן מפני אנשים ומי שלא היתה ליד חולה מאומת או מישהו שהיה בבידוד למה צריכה לעשות בדיקת קורונה? למה לחייב?? זה מה שמקומם שמכניסים את כולם לתוך הג'ננה הזאת. אל תדאגי לעניין העבודה עוד מעט מעסיקים יתחילו להבין שאין ברירה יורידו את הדרישות לכל התו הירוק והבדיקות המגעילות האלה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 11:46:30
מישהי יודעת אם בבית חולים פוריה עושים?
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 12:11:38
נכון במאיר לא עושים והיה מוזר בשבילי אני עשיתי ניתוק קיסרי מתוכנן ואף אד לא שאל אותי אפילו אם התחסנתי
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:09:30
כרגיל כל פוסט כזה נהפך לבעד ונגד בנות ב-י-ת ח-ו-ל-י-ם מ-א-י-ר עושה בדיקה רק למי שיש תסמיני חום ולמי שממש מתעקשת לעשות מעבר לזה לא שואלים על חיסונים גם. וזה כל מטרת הפוסט שיהיה לכולכן לידה קלה!!!!!!!!!!😘
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 13:15:20
אוי ואבוי במאיר???? את בטוחה? אני אמורה ללכת לשם כשיגיע הזמן בעזרת השם וחברה שילדה לפני חודש כמעט אמרה שכן בודקים.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:17:27
מה אני צריכה להיות בחדר עם מישהי ולקחת סיכון שהיא חיובית?????
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:18:41
שלחתי להם הודעה נראה מה יגידו
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:20:15
אוי ואבוייייייייייי
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:20:44
טוב אין לי כוח לחכות שיענו להודעה אני מתקשרת
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:22:11
לכי לתל השומר אם את מפחדת יעשו גם למלווה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:22:23
על הפנים!!
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:26:15
טוב זה באמת נכון.... הם גם החזירו ביקורים עד 3 אנשים כולל המלווה האישי בין 4-6. * ללא ילדים מלחיץ היא אומרת שזה נכון להיום והכל יכול להשתנות מאכזב. סך הכל לשים מקל באף ובתחילת הנחיר. וזה לא לתינוק רק ליולדת לא מבינה מה הביג דין למה לקחת סיכוח
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:38:02
ככה זה רותם ששומרים על זכויות האדם אגב מראש אגיד לך אף אחד גם לא כופה מסיכה ובטח לא ליולדת/חדר לידה/מיון נשים/מחלקת יולדות אז כדאי שתשקלי בית חולים אחר אם זה ממש מפריע לך
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:41:05
לא מבינה את הגישה הזאת שכל אחת אחראית לגופה? כמה חוסר אכפתיות מאמהות לעתיד🤦🏼‍♀️ בואו נקביל את זה שנייה לסיגריות זכותי לעשן ולהרוס לעצמי את הריאות, נכון? נכון! אך האם זכותי לעשן בחדר סגור על התינוק שלכן למשל? מניחה שהרוב המוחלט פה יגידו שלא. זה בדיוק אותו הדבר! סבא שלי עישן 2 קופסאות ביום ומת בגיל 95 אני לא מאמינה בנזקי הסיגריות ולדעתי זאת חרטה ולא מזיק לבריאות בכלל, אבל זה לא נותן לי את הזכות לגרום לאחרים להיות מעשנים פסיביים! איך זה שונה מקורונה? לא מאמינות? שלכן לא מתחסנות? גם שלכן אבל אין לכן שום זכות לפגוע בי או בתינוק שלי והמינימום זה לוודא שאתן בריאות לפני שתורידו מסיכה ותחלקו חדר איתי אם עם יולדת אחרת. או שתלכו אוטומטית למחלקת קורונה אתן ממילא לא מאמינות שהיא קיימת אז קדימה.
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-01 13:42:32
לצורך הבהרה אני כן מאמינה בנזקי עישון חחח זה היה לצורך הדוגמא. אני אישית לא בקטע של אמונות אלא עובדות ומדע!
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 13:54:50
לולית ולכן יש בתי חולים שפויים ולא שפויים. לכי לאלו שדורשים בדיקה ולא תצטרכי חלילה לחלוק חדר עם
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:55:06
יולדת שלא חושבת כמוך.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:55:09
לכל הבנות פה שבעד הבדיקות אני לא מבינה אם התחסנתן אז אתן מוגנות ואם אתן עדיין מפחדות אז אתן חושבות שהחיסון לא יעיל לא?!
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:56:01
אני אישית גם לא רוצה להיבדק, יש המון חומרים מסוכנים במטוש תתעוררו כבררר
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 13:59:24
ירדן כי יש אנשים שהקורונה לא פוגע בהם למשל אם אתה חבר כנסת
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:02:40
אוי ואבוי אם בית חולים לא עושה בדיקה ליולדות. אין בעיה לא לבקש תו ירוק וכו זה באמת עניין אישי של כל אחת אבל בדיקה של שניה וחצי? בשביל לא לסכן יולדות ותינוקות בני יומם וכמובן צוות. טוב שרשמת נדע לאיזה בית חולים לא להתקרב🙏🏼
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:05:57
ירדן לשאלתך אני אכן מחוסנת שלושה חיסונים אבל התינוקת שלי לא! בייבייי יקירה אני רואה שהתואר ששני שלך בסטטיסטיקה קצת נשכח ממך כבר, 99% וודאות זה מצויין נחשי מה הסיכוי לפספס בדיקה חיובית כשלא בודקים בכלל לעומת זאת? הממשלה שלי היא גם שלכן אגב וההתנהגות הבזויה שלהן היא לא מודל לחיקוי עבורי אני מסתמכת על רופאים ולא על פוליטיקאים בשקל. ובתור אחיינית, בת דודה ואפילו בת לרופאים ממגוון תחומים אני אשאר עם דעותיי. לידה קלה ובריאות לכולן מאחלת לכן שאף אחד מבני משפחתכן לא ידבק ובמיוחד לא תינוק🙏🏻🙏🏻
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:06:01
זה לא בדיוק לשמור על זכות אדם כי אם מישהי חולה ללא סימפטומים או המלווה או אחד המבקרים זה סיכון לתינוק ולאשה אחרי לידה שנמצאת איתה בחדר
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:08:38
כל אלה שרשמו שיש חומרים מסוכנים במטוש לפחות תציינו את שם החומר אבל אין לכן מושג למה? כי אני צנצנת אם מישהי מכן קראה מאמר רפואי אחד בנושא (או בחייה בכלל) וואלה ומאקו זה לא מקור רפואי אגב גם לא פייסבוק די להיות ניזונות משמועות! תקראו טיפה בעצמכן לפני הפצת שטויות
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:09:52
אחרי כל מה שרואים עכשיו עם החיסוני ילדים למשל שאנחנו יודעים בוודאות שזה לא פוגע בילדים ועכשיו רוצים לחסן את בני ה-5 ולהטיל סנקציות למי שלא איך יש עוד אמונה במערכת הזאת?? איך אנשים עדיין רדומים ויש עוד כל כך הרבה דברים כמו ה5G וכו׳ אנשים תתעוררו
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:10:44
ירדן אני לא מאמינה כבר במערכת אבל כן המחלה קיימת בעלי ואחיינים שלי חלו! וזה לא היה קל אז למה לקחת סיכון על תינוקות בני יום ויולדות ללא מערכת חיסונית
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:11:38
אה כן?? את תחסני את הילד/ים שלך? כי זה לא עוד הרבה זמן
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:12:02
את מדברת אלי? איפה ראית שרשמתי משהו על חיסון
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:13:07
מה הקשר אם אני אחסן או לא. כן יש מחלה שנקראת קורונה. על כל אחד משפיע אחרת. את היית רוצה לנסות להדביק ילוד ולראות אם משפיע או לא? מה הקשר לחיסון
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:15:47
אני אומרת שהבדיקת מטוש הזאת היא לא יעילה יש הרבה דיווחים של אנשים שעשו 2 בדיקות ברצף ואחת יצאה + והשניה - , אז אי אפשר לדעת מעבר לזה שמומחים בדקו את זה וקבעו שהמטוש גרוע לאבחן אם יש קורונה או לא וכן יש בבדיקה חומרים מסוכנים כמו גרפן אז אני מתנגדת לעשות את הבדיקה וב״ה שיש ביה״ח כמו מאיר
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:16:46
הבדיקה שעושים שלא יעילה זה הבדיקה המהירה?
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:17:28
טוב אני כבר לא יודעת מה להגיד.... באמת. משגעים את כולם כבר שנתיים
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:19:22
במאיר
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:20:45
ברגע שיתחילו לעשות בדיקות שמתאימות ולטפל בחולי קורונה כמו שצריך כמו לתפוס אותה בזמן ולתת לחולה מיד הידרוקסיכלורקווין אז אשתף פעולה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:56:22
אתילן אוקסיד, חומר מסרטן שיש בבדיקות.. תבדקו את זה 😉
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-01 14:57:54
אני באמת כבר לא יודעת מה לחשוב ולמי להאמין. מישהי פה ילדה באיכילוב? שוקלת ללדת שם וללכת למלונית בלי קשר לקורונה לא בא לי לחלוק שירותים ולהתחבא מאחורי וילון יום שלם
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 14:58:19
לידה ראשונה היתה במאיר. חשבתי שאחזור לשם אבל מתלבטת כבר תקופה בגלל שאין מלונית
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 15:08:27
בייביי אבל אני לא יולדת או בכללי מתאשפזת ליד ניו בורן כל 5 דק מניחה שגם את לא אז לעשות בדיקה פעם בשנה (ונסחפתי) לא בטוחה שזה יותר מסוכן מכח פליטות הפחמן שאנחנו נושמות או מסרטן יותר ממיטת שיזוף/סיגריות והרשימה עוד ארוכה. אם נושא השיחה היה בדיקה יומית אז אולי הייתי מסכימה, אבל אנחנו מדברות על בדיקה חד פעמית בכניסה למיון יולדות על מנת לשמור על התינוקות שלנו. ושוב בתור מחוסנת עשיתי בכל השנתיים של הקורונה בדיוק בדיקת מטוש אחת וגם זה כי חזרתי מחול על איזה כל חמש דק מדובר?
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 15:20:40
זה לגבי אתילן אוקסיד, פורסם ע״י מכון דוידסון.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 15:30:52
לולית עשית בדיקה אחת כי את מחוסנת מי שלא מחוסן צריך לעשות בכניסה לאירועים,מכללות, מקומות עבודה חדרי כושר והרשימה עוד ארוכה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:09:26
אני חייבת לשאול מה זה משנה אם עושים בדיקה ליולדות או לא אם מיון היולדות, חדרי הלידה ומחלקת יולדות מלאים במבקרים שלא נבדקו, אם לא תידבקו מהיולדות תידבקו מהמלווים/מבקרים. לפי החשיבה שלכן צריך לבדוק את כולם ללא יוצא מן הכלל אחרת מה זה באמת משנה?
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-01 16:10:29
ועד כמה שאני יודעת אין שום בית חולים שעושה בדיקות לכל היולדות/מלווים/מבקרים. אם אתן כל כל פוחדות תלדו בבית.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:11:27
לולית, ראיתי על מטושים שרשום שזה נמצא שם ואז העלימו את זה מהקופסא ורשמו בעלון נכון לכרגע לא יודעת, מה שבטוח לא מאמינה בהם בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:24:06
אני גם אשמח לדעת איפה אני מאזור הצפון
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:28:29
אוריה לא היו ביקורים כנראה עד לא מזמן
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:37:46
היה מלווה קבוע +מבקר משתנה ברוב בתי החולים
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:38:21
שיכולים להיות בו זמנית
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 16:39:57
ועוד 2 מלווים בחדר הלידה ומלווה במיון יולדות. מה עם כל אלה? אף אחד מהם לא עובר בדיקה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 20:21:28
לדעתי כל מי שנכנס אמור להבדק לא מבינה את ההגיון
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-01 20:54:24
לאט לאט רותם, בסוף כולם יבינו את הרעיון של הבדיקות והקורונה לא יהיה ברירה
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-02 06:48:42
רותם זה לא סהכ מקל בקצה האף בואי לא נקטין את העיניין זה הנקודה שאני לא חייבת ללכת אחרי הטימטום של המדינה הזאת לדחוף מטוש לכל אחד פשוט לא לעניין. זו זכותי והגוף הוא שלי בין אם זה נראה לך או לא נראה לך זו המציאות חמודה. אתם חיות פה במין סרט כזה שהגוף האישי הוא של כולם ואני צריכה להסכים לדחוף מטושים כי אתם הפרנואידיות....נשמה...לא.
0 תגובות
2 אהבו
2021-11-02 06:51:55
יש חוקים בסיסים במידה הזאת ששום תקנות חירום לא יכולות לבטל וזה נקרא חוק האדם וחירותו. החוק אומר שלא את ולא ראש הממשלה הדבילי הזה יכול להחליט מה אני יכניס לגוף שלי או לא. לא מוצא חן בעיניכם מוזמנות לקחת את עצמכם ולחפש בית חולים שעושה בדיקות לכל דבר שזז. להתחיל להיכנס פה אתם מסכנות אחרות זה חוסר אחריות לא אכפת לכם....תחסכו מאיתנו את הבולשיט הזה סבבה??? תנסו להיזכר מה היה רגע לפני הדבר הזה שנקרא קורונה....קצת איבדתם שליטה ופרופורציות ממליצה לכם לנשום עמוק ולהתחיל לקרוא את כל התמונה המלאה כי כשתתעוררו זה יהיה מאוחר מידי.
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-02 07:45:40
טופזוש👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 צודקת בכל מילה פשוט שכחו איך היו החיים לפני קורונה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-02 07:50:08
עצוב באמת שזה עצוב שכחו את כולם בגלל וירוס שעשו ממנו משהו שהוא ממש לא משהו...שפעת קצת יותר קשה מפה להתחיל ולהפלות אנשים? לנדות אותם מהחברה? לגרום לפילוג בחברה? לאן נגיע לאן? מסכנים הילדים שנולדים למציאות כזאת מעוותת ולהורים שהולכים אחרי הטרפת הזאת.
0 תגובות
3 אהבו
2021-11-02 08:34:26
באמת עצוב וכואב
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-02 08:47:33
זה נקרא חוק כבוד האדם וחירותו, והוא אומר גם בין היתר שזכותו של כל אדם להגן על עצמו מפני פגיעה על ידי האחר. על בסיס אותו חוק מופר במצבים מסוימים החיסיון הרפואי במקרה של נשאות מחלות מסוכנות אחרות, כי לא לפגוע בחוק היסוד של האנשים האחרים סביב האדם החולה
0 תגובות
1 אהבו
2021-11-02 09:05:26
בדיוק איימי! אין כמו לצטט חלק מהחוק על מנת להוכיח טענה אגואיסטית וכוזבת. שזה מה שעשו פה בעצם. ושוב אחזור לדוגמת הסיגריות שלפי הטענה של טופזוש פה אני בעצם יכולה לעשן בכל מקום על כל אדם כי זה הגוף שלי שאני מכניסה לו רעל ולא אתן ולא ראש הממשלה הדבילי (כדבריה) יגיד לי איזה חומר להכניס לגופי. ואם בעצם מישהו יגיד לי לא לעשן בקרבתו כי זה פוגע בבריאותו או בריאות הילד שלו אז התשובה הראויה היא ״אז אל תעמדי לידי אם את כזאת פרנואידית״ נהדר פשוט אז לא ללדת בבית זה ממש לא הפתרון הראוי להציע ליולדת כי זו שלידה לא מוכנה להיבדק, וכן זה כולה מטוש!
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-02 09:24:10
לולית החוסר מודעות פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. תלכי ללדת איפה שבאלך כמו שאני בוחרת ללדת איפה שבאלי. את הדעות שלך אל תערבבי עם חוקים שאת לא יודעת קוראת. בשבילך זה כולה מטוש בשבילי זה להכניס גוף זר לגוף שלי עם חומר שאני לא מעוניינת שייכנס אלי. נאה לך או לא תתמודדי חמודה זה המצב. תקבלי את זה שיש אנשים שהם שונים ממך "כשם שפרצופיהם שונים כל דעותיהם שונות." את נכנסת כבר למקומות מה זה נמוכים ואישיים תכבדי את האדם שמולך גם אם את חושבת שונה ממנו. תשמרו קצת על מה שהיה לפני הקורונה למה נראה לי היא דפקה פה את השכל הישר.
0 תגובות
0 אהבו
2021-11-02 09:50:28
איפה קראת שכתבתי משהו נמוך או לא מכבד? בינתיים מי שמדברת איתי ב״חמודה״ זו את. אני לא חסרת מודעות וכם לא לוקה בבעיות בהבנת הנקרא אבל אנחנו ממש לא ניכנס לויכוח של מי משכילה יותר. תלדי איפה שאת רוצה תעשי מה שאת רוצה תיזכרי בי פשוט בפעם הבאה שמישהו יתעטש/ישתעל/יעשן על הילד שלך ואם תחשבי להעיר לו תזכרי שזכותו על גופו ואת זו שצריכה לזוז (לדברייך). בריאות
0 תגובות
2 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

אמהות
2018-07-26 19:38:45
מתוסכלת אני שבע שבועות מהלידה מפחדת פחד מוות מהסקס ובכלל על האפשרות שאני יכולה להכנס להריון שוב. מניסיון שיש לי כל סוגי המניעות הם סיוט אחד גדול. אוף בא לי לבכות מתסכול. חבל שאי אפשר לשלוח אותו ליר...
19 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-05-16 21:34:16
המלצה לתוספי ברזל וכו, שבוע 19 עד עכשיו לקחתי רק חומצה פולית 500
7 תגובות
0 אהבו
זוגיות
2019-07-29 17:08:39
בנות דעתכן! בד'כ לא נוהגת להעלות כאלה נושאים, אבל אשמח לשמוע את דעתכן, כדי לקבל פרופורציות. אתחיל בזה שאני דתיה לייט המשפחה של בעלי חרדים מאוד! יותר מאיתנו. והקשר שלי עם חמותי לא משהו.. אבל עם האחי...
6 תגובות
0 אהבו
אמהות
2020-03-25 09:30:25
מתנה לבעל בצל הקורונה?? יום הןלדת ואין לי רעיון מה לעשות לו.. המלצות?
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-07-05 12:53:31
כרית הריון המלצה של ציפי דבש ממליצות?
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-11-11 22:00:15
אף סתום חודש 8 קשה לנשום ואסור אוטרווין מה אפשר לעשות ?????
5 תגובות
0 אהבו
אוכל
2021-01-11 14:12:35
אם יש למשהי מתכון טוב לפאלפל אני ממש ישמח🙏
6 תגובות
1 אהבו