אמהות
2021-09-17 17:44:51
את אמא לא טובה את לא יודעת להיות אמא את לא בנויה להורות כך הוא אומר ( בעלי ) .... אחרי לילות רצופים ללא שעות שינה, הרדמות קשות של שעות !!!! הכי קל ללכת לעבודה לחזור הביתה ב19:00 ורק להטיף... אני כל היום בבית עם הילד יש ימים טובים יותר ויש פחות אבל לפעמים אני פשוט קורסתתתת הילד שלי מתעורר ב2 בלילה , ב4,5 מתעורר ןלא רוצה לחזןר לישון כל הרדמה היא נצח... וגם עד שמצליחה להרדים הוא מתעורר אחרי חצי שעה אני ממש קורסת אף אחד לא מבין אותי בא לי למות !!!!!!!!!!
125 תגובות
0 אהבו

תגובות

2021-09-17 17:48:19
ואו💔 אין לי מה להגידחוץ מלחזק אותך, אני בטוחה שאת אמא מ ד ה י מ ה לילד שלך!!! ובטח שבנויה להורות, לפעמים הגברים לא מבינים את הקושי שלנו בלהיות ללא שינה וסביב הילד כל היום וזורקים מילים.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-17 17:48:22
בן כמה הילד?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:02:23
ואו אני לא חושבת ששום גבר יכול לדבר ככה לאף אחת אף פעם לעולם!! את ממש לא צריכה להסביר את עצמך, אני בטוחה שאת אמא מושלמת! הבעיה אצלו שהוא בכלל מעז לדבר/לחשוב ככה ומממש לא אצלך!!!
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-17 18:03:14
חוצפן שיעבור מה שאנחנו עוברות עם הילדים. אל תקחי ללב שימי פס ותרימי ראש ועם את צריכה משהו אני כאן
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:07:03
באמת אני לא מפסיקה לבכות הגברים לא מבינים זה באמת הכי קל ללכת לעבודנ לחזור בערב כשהוא כבר רדום וגם בסופש כשהוא לא עובד אני עושה הכלללל אין טיפת מנוחה זה קשה זה פשוט מחרפן ככה בנאדם לא יכול להתקיים בלי שעות שינה בכלל וזה מה שקורה לי פעם הייתי שמחה היום אני רק בדיכאון ואני כועסת על עצמי שאני מרגישה ככה כי יש לי אוצר אבל זה פשוט ממש קשה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:07:38
יש לך עזרה מסביב חוץ מבעלך?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:10:42
לפעמים אני מביאה מטפלת לכמה שעות כי אין לי עזרה מהמשפחה אם לא זה הייתי כבר באברבנאל...
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:12:21
וואו קודם כל, תנערי אותו מה זה להגיד דברים כאלה??? שמישהי תדבר איתו. דברי עם חמותך עם גיסתך עם אישה של חבר שלו, לא יודעת מה. שמישהו יעיר אותו מהסרט שלו ויסביר לו שאת צריכה תמיכה ועזרה וממש לא מילים לא מחזקות כאלה! חשוב חשוב חשוב עזרה. איפה המשפחה שלך?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:14:06
אמרתי לו שינסה להבין אותי שינסה לדמיין איך זה להיות לילות רצופים ללא שינה ועבודה ביום אני באמת שעות מנסה להרדים את הילד וחשוב לי שהוא יישן תמיד מרגיעה אותו עושה איתו תרגילי התפתחות וכל היום סביבו הוא פשוט לא רואה אותי זה מתסכל... המשפחה שלי מהצפון ואני גרה במרכז
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:15:02
עבודה הכוונה עבודה עם הילד... אני עדיין בבית לא חזרתי לעבודה שלי
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:18:58
לדבר באמת עם אישה שמכירה אותו גם. באמת אמא או אחות אם יש. שיעירו אותו.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:20:58
חוצפן!!! איזה חוסר כבוד בטוחה שאת אמא מהממת ומסורה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 18:48:46
למה התחתנת עם אפס?
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-17 19:01:25
איזה אפס שאמא לך דבר כזה , את אמא מושלמת
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:02:00
הוא באמת אפס... עשיתי טעות
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:07:41
מה אני אמורה לעשות? אני אומרת לו שאני רוצה להתגרש והוא לא מוכן בטענה שלא רוצה שהילד יגדל להורים גרושים
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:07:43
מהר מהר מהר מהר לעשות לו שיחת רענון!! אין לו את הזכות שבעולם לבד ככה אליך ובדיוק! לאמא!! לילדים האלו שגדלים לו מול העיניים! הוא חי בסרט שיסתובב ככה בבית וידבר ככה שאת עושה כל מאמץ. בעלי פעם אחד ורק פעם אחד! זרק לי עם מי עשיתי ילדים הוא אחרי שעה חפירה וגם אחרי זה חזר במילים שלו והבין שאצלי אלה מילים שלא נזרקות ולא משנה מה! אני בחיים לא ידבר על האבות שלו ויקטין ואני מצפה לההפך. זה הא - ב של זוגות בתור הורים. קצת כבוד לא צריך לרמוס אפשר ללמד בדרך נעימה אם משהו לא נראה לני שהצד השני עושה.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:08:10
אף אחד לא נולד הורה.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:09:04
אם יש להוד מלכותו דרך לאיך כן אז יאללה שישים את הגלימה והכתר ויתחיל להזיז דברים לפי החליל שלו.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-17 19:09:47
אין לא את הזכות בעולם לדבר* ככה אליך
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-17 19:10:05
לו** 😠😡
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 02:36:39
תקשיבי, לא מתגרשים ולא מפוצצים בגלל משבר. זה טבעי (ולא בסדר ) שהוא לא יודע לשים אצ עצמו בנעליים שלך ובעיקר שמדבר מלוכלך ומשפיל. תני לו לנסות. יום שבת או חג (לא אחרי עבודה אלא יום שלם), תגרמי לו להיות לבד עם הילד אפילו לכמה שעות. גם בעלי חשב שהוא חכם גדול, אז קבעתי תור לרופא בשעות הכי קשות של הילדים (אצלי זה ערב שהם רוצים מקלחת , אוכל ולישון) ונתתי לו להתמודד. המבט שהיו לו שחזרתי היה priceless אמר לי, זה קשה. שניהם רוצים דברים שונים, ההוא בוכה, ההיא רעבה. אמרתי לו נכון. אבל כל הכבוד התמודדת נהדר, אני ממש רגועה להשאיר לך אותם וללכת. עכשיו שאני יודעת שאתה מסוגל, אעשה זאת יותר. מאז דממה בנושא
0 תגובות
4 אהבו
2021-09-18 04:22:20
רותם מדהימה את😘
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 04:22:27
מסכימה עם כל מילה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 04:22:51
לא אומרים את המילה גירושים בכזאת קלות. אצלי בבית היא לא נאמרת גם בצחוק
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 05:15:28
תודה ניצן ❤
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:02:21
ואוייי הוא אשכרה משפיל אותה כל יום ואתן נותנות לזה יד עלאק לא אומרים את המילה גירושין כזה מהר..... לא כי עדיף שכל חיייה היא תיסבות ביגללו.... זה התעללות נפשייית המילים האלה!! וזה יותר גרוע ממכות ליפעמיים!!! מילים יכולות ליקבור!! ונישארות לנצח!! ואני מאמינה שאם הןא מסוגל ככהה לדבר וככאלה מילים להגיד..... בנאדם טוב הוא לא!! כי כל בן אדם שפוי לא היה מדבר אל מלכה שהביאה לו ילדים ככה!!! להעיף ומהר
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 06:05:37
זה לא משבר לדעתייי ... זה התחיל מעכשיו שהילד נולד... זה רק ימשיך . לעולם לא הייתי נותנת יד להשפלת אישה ורותם וניצן אני בטוחה שבעלכן לא אמר לכן כאלה מילים ועל בביס יום יומי בישביל שתבינו אתזה וזה התעלווווותתתת נפשיית !!!! ודבר כזה לא מישתנה.... מילא לא עוזר בבית או בורח ואז כן להשאיר אותו עם הילדים ליראות איך יתמודד כי הוא לא יודע חצי ממה שאנחנו עוברות אבל מדובר פה על משהו שונה.... המילים האלה זה התעללות נפשית ושפיכת דמים ברמה הכי גדולה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:07:17
ואני בטוחה שהבחורה שרשמה אתזה היא מלכה ולביאה! אבל אחרי מילים כאלה בטח היזדעזעה ולא הגיבה... סוג של גברים כאלה רוצה לישלוט באישה ולהשאיר את האישה שהיא תלויה בו ... ולא מאחלת לאף אישה לעבור אתזה.... שולחת לך חיבוק ענק !!!! אם את צריכה משהו אני כאן .
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 06:29:16
ילד מביא איתו הרבההההה שינויים למערכת יחסים. המון זוגות חווים משבר אחרי שילד מגיע לעולם ומשנה אותו. הכי קל לפרק. ואז מה???? אני כותבת פה לכל אחת מה שהייתי אומרת לחברה טובה או לאחות ומייעצת מכל הלב, תאמיני לי שאני לא ילדה אלא אישה בת 36 וחוויתי המון בחיים וכל מה שאני כותבת זה מניסיון. את לא חייבת להסכים אבל אל תזלזלי בבקשה
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 06:35:04
עצות אחיתופל .
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:35:27
בחיים שלי לא הייתי אומרת לחברה שלי דבר כזה אם הייתה מספרת לי דברים כאלה . בחיים .
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 06:36:53
lnes - רשמת אתזה כלכך יפה ומדויק. תודה .. בבקשה שכל אישה תיקרא אתזה
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 06:40:41
עצות אחיתופל??? הלכת רחוק ממש. אתן שמעתן רק אותה ולא אותו, לא יודעות אם זה היה לפני הילד או רק אחרי וכמה פעמים זה קרה. אף אחד לא אמר שזה בסדר (מוזמנות לקרוא שוב) ואם זה רק בנושא הזה ההערות. בכל מקרה הבעתי את דעתי לנסות להבהיר נקודה בדרך אחרת ללא מריבות ורעש.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:45:44
עצוב לי לשמוע.. זה קושי גדול. את הכי טובה כמו שאת. תגידי לעצמך כל יום. ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:50:03
rotem קצת מסכימה איתך. צריך לנסות הכל לפני שמקפלים את הבסטה, לא מפרקים בית בכזאת קלות גם בעיניי, תמיד יש דרך לעבוד על הדברים עם כל הקושי.. המזבח בוכה כשזוג מתגרש...
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 06:52:30
הרעש והמריבה היא בין בני הזוג, לא כאן בשיח. לדעתי חוסר אחריות זה דווקא לעודד לשבור את הכלים בלי להכיר את כל התמונה. אני הצעתי פתרון מתון יותר דווקא כי אני לא מכירה את שניהם ואת הסיפור ודווקא כי אני חוויתי על בשרי משבר לאחר שנולדו ילדיי. אני חושבת שהכי קל לפרק אבל הם זוג עם ילד. היא לא תיארה מצב מגמתי, לא תיארה אלימות פיזית היא תיארה מצב שבו בן זוגה מבקר אותה בדרך מאןד מעליבה וזה ממשששש לא בסדר אבל בין זה לבין לפרק בית?! למה לא להציע טיפול זוגי למשל?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:01:58
נעמי .. את רושמת לכותבת הפוסט את הכי טובה כמו שאת תגידי את זה לעצמך כל יום.. ואומרת לה להישאר איתו... היא תגיד את זה לעצמה כל יום אבל יש לה גבר בבית שלא מפסיק להגיד אחרת ....
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 07:02:33
lnes אני אוהבתאותך באמת! אני מסכימה כלכך עם כל מילה שלך😔
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 07:03:05
אני חושבת שעל בסיס מה שכתוב כאן ומבלי להכיר את שניהם או לפחות לשמוע את הצד השני של המטבע, זה לראות את הדברים באופן קיצוני. יש פה שאלות שצריכות להשיאל לםני שמפרקים בית. האם קרה לפני? האם הדברים נאמרו בתגובה למשהו? איך היו היחסים בינהם לםני שנולד ילד? איך כותבת הפוסט מתייחסת לבעלה באופן כללי ואיך היא מדברת אליו? זה משפט מכוער ולא ראוי להאמר באף מצב ואסור שיאמר לעולם גם אם זו פליטת פה ברגע של כעס ושאין מאחוריה דבר אבל החיים מורכבים ורצופים משברים. החוכמה היא לנווט בינהם. פעם מישהי כתבה משפט יפה "שיש קשר בחוט, מנסים לפרום אותו לאט ולא ישר מחפשים מספריים"
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:05:53
רותם ואם זהלא קרה ליפני וקרה רק אחרי חתונה או אחרי ילד מזה אומר שזה בסדר? אמאשלי היתגרשה מאבא שלי שנתיים לאחר נישואיין והיא סיפרה לי שמהרגע שהיתחתנו הבנאדם היתהפך 180 מעלות כיאלו "השיג" אותה אז זהו .. ומאז לא הפסיק להשפיל אותה גם מול כולם וגם בבית... אמאשלי נישארה איתו שנתיים כבייכול בישבילי.... שהייתי תינוקת.. ואז הבינה שזה לא שווה אתזה. לא שווה שאני אגדל ויראה איך אבא מתייחס לאמא ואחשוב שזה בסדר..... הילדים רוצים אמא חזקה.. לא כזאת שאבא שובר אותה ואת נפשה במילים.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 07:07:20
את צודקת שקד. אבל אם זה המצב בניהם, זה לא מה שהיא מתארת
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:15:04
shakiii ,אני לא חושבת שזה סותר את הדברים, זה שהיא צריכה להגיד את זה לעצמה כל יום קודם כל. ודבר שני תמיד אפשר לנסות לתקן, לא אומרת שזו התנהגות תקינה ולא מסכימה איתה-אבל , מנגד אם רוצים לתקן הכל אפשרי. בעיניי לפחות
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:20:48
רותם זה תלוי בסיטואציה.. יש מריבות שכן ברור שפותרים ואין זוג שלא רב! אין זןג שלא מיתווכח.... אבל מה שהוא עושה אין מחילה.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:21:43
כל אלה שכותבות לה להתגרש על סמך 15 שורות קצרות, מאיפה האומץ? אף אחת לא יודעת באמת מה קורה ביניהם. יש מיליון דרכים להתגבר על משברים, מאשר ילד שיגדל במשמרות של אמא ואבא. עצוב שהמילה גירושים עולה בכזאת קלות, לא אמרתי להיות אישה מוכה חלילה אבל לא צריך את שתי קצוות הקיצון. אפשר לנסות באמצע.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:42:48
כולכן צודקות אך אני רוצה לשתף בעוד משהו... החוסר כבוד הזה כלפיי והזילזול לא הגיע רק עם הילד . זה התחיל הרבה לפני כן.... וכן גם אלימות מילולית וכלכלית . מה זה אומר? מילים כמו : ״ שתקי שאני לא יוריד לל אחת , את והפנים המגעילות שלך ( כל הזמן מעיר לי על הפנים שלי יש לי פוסט אקנה) , את שמנה ולא חטובה , מסתכל עליי במבט נגעל... כן אני סתומה שנשארתי אך מרפי תמיד אוהב לצוץ דווקא בטיימיניג לא טוב וביום שעזבתי את הבית גיליתי שאני בהריון.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:53:06
תקשיבו מה שרותם כותבת ובאמת מטוב לב זה מה שאני אומרת לעצמי כל יום ובגלל זה עדיין כאן בגלל הפחד והקושי להתמודד בחוץ לבד הוא בעצמו אומר לי לאן תלכי אם נתגרש הןא לא באמת אוהב אותי.. אם היה אוהב לא היה מתנהג ככה גם כשהייתי בהריון היה מטנף את הפה שלו עליי ולא כי הוא באמת אלים הוא פשוט לא רוכש לי טיפה אחת של כבוד ואהבה הוא הצטער כל במילים שלו אינספור פעמים ואני יודעת עמוק בתוך הלב שלי שאין שום בסיס לזוגיות הזאת אני פחדנית
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:57:28
את יכולה!! ועדייף לבד הייתי מעדיפה להיות במקלט לנשייים מאשר לעבור את זה אהובה!! זה יותר נורא!! את לא רוצה שהילדים שלך יגדלו לזה!
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:57:50
והינה רותם אחרי מה שהיא רשמה עדיין היית אומרת לה להישאר????? עצוץ אחיטופל
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:57:57
אנונימית, אם זה המצב, אל תהיי שם. הפחד אומנם משתק עכשיו אבל הדברים לא ישתפרו. צריך שהצגת את הדברים נדמה היה שזה משהו שקשור לילד וללחץ שהוא מביא איתו. אבל עכשיו אני מבינה שזה לא ככה. את חייבת לקום וללכת בעיקר בשביל הילד שלך.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 07:58:44
זה היה ברור רק מהרגע של המילים שהיא רשמה שהוא אמר... לא הייתה צריכה לפרט יותר בישביל שאבין שזה התעללות נפשית ומילולית
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 07:59:10
ורותם סליחה שרדמתי ככה כיאלו בעצבים אני בטוחה שזה מטוב לב אבל דיי זה לא הגיוני....
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:02:59
ממש לא עצות אחיתופל, שחררי מזה בבקשה. אנונימית, אי אפשר על סמך מה שרשמת בלבד בפוסט המקורי להבין שזה מה שאת חווה ומחילה אם לא הבנתי בין השורות. בבקשה אל תישארי שם, לא מגיע לך. את יודעת כמה טוב יעשה לך אם הוא לא יהיה בתמונה ? תעזבי להורים, אחים, מי שצריך כדי לא להיות שם. הפחד מהלא נודע גדול יותר כי להסתדר את תסתדרי, מעולה ואת חא תאמיני כמה כוחות תגלי
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:05:59
אנונימית אם זה המצב, וכפי שתיארת כעת- ברור שהייתי חושבת על גירושים🙄זה כבר ממש אלימות פיזית, ולברוח שעה אחת קודם……
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:06:29
שתקי שאני לא אוריד לך אחת?🤦🏻‍♀️ למה את נשארת איתו? מי הוא בכלל?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:07:53
ומי שרואה אותן מהצד חושב שהוא בנאדם כזה טובבבב הוא טוב לאחרים לא אליי עליי מוציא רק את הזעם והעצבים שלו
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:10:49
הלווואי והיה לי איך לעזור לך ..... אני בעצמי אין לי בית ואני כל יום אצל אנשים אחרים.. תקשיבי אבל יש אנשים שיכולים לעזור .. אני יכולה לתת לך מספר טלפון הם מסייעים לנשים בהריון במקום דיור ציוד לילד הכל.. גם אני פניתי אליהם עכשיו... הלוואי תישלחי לי הודעה . 0526954549
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:16:40
אינס, התעקשתי ועדיין מתעקשת לנסות לפתור לפני שמפרקים (לא במקרה של אלימות) הקלות שבה נזרקת המילה גירושים פה באפליקציה היא לא נורמלית אז לפעמים צריך קצת איזון לדברים וזה הקול שניסיתי להביא. מסתבר שכאן זה לא המקרה ועל כך אנונימית יקרה, אני מתנצלת.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 08:25:43
תודה רבה לכולכן זה לא מובן תודה ענקית על זה שאתן בכלל קראתן וטרחתן להגיב למקרה שלי 🙏🏻❤️
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 08:35:17
תקשיבו גם נטע גם רותם וגם ניצן. אני וlnes אומרות לכן שזה לא צריך להגיע למצב של אלימות בישביל לפרק חבילה ואי איזה הזויות רותם אני מצטטת אותך "התעקשתי ועדיין מתעקשת ליפתור לפני שמפרקים לאאבל לא במקרה של אלימות" זה אלימות מילולית הרבה יותר גרוע מפיזית !!! מילים נישארות לנצח !! שיפיכת דמיים !! מילים יכולות להרוג זה לא חייב להגיע לאלימות בישביל לפרק !! נורא ואיום
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:36:28
אל תקראי לנו הזויות🧐
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:36:42
וגם לפי הפוסט זה אלימות מילולית גם בלי ליקרוא תתגובות אני הבנתי לליבה מהרגע הראשון.. איי הלוואי ונדע רק טוב בעולם הזה 😣😣 כולנו איתך ושולחות לך חיבוק ענק
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:36:53
ביי אין לי כוח לשיח כזה המשך שבת שלום לכולן❤️❤️
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:37:32
שמעי מה אתן אומרת... מבחינתכם רק אם זה הגיע לאלימות אז לפרק .... זה לא צריך להגיע לשם.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 08:37:48
ויש סימנים ליפנייי!!! וכדאי להקשיב לסימנים האלה!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 08:38:51
אבל זה לא בעיה בזוגיות....... זה לא משבר..... זה גבר מתעללללללל זה מה שאתן לא מבינות.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:39:59
עזבו בקיצור כותבת הפוסט .. אנחנו כאן בישבילך אני יכולה ללכת איתך ביחד להשיג מקום דיור ועזרה עם הילד. רשמתי לך מספר שלי בבקשה תחשבי עלזה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:41:21
שקד, זה לא היה מובן (לנו! לך זה היה מובן!!) ממה שכתבה בפוסט אבל עובדה שברגע שזה הובהר, כולנו כתבנו את אותו הדבר. אין צורך להתלהם, ולקרוא לנו הזויות או עצות אחיתופל כי חשבנו שונה ממך.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:41:36
אבל נטעעע הבנו כבר שפה זה לא המיקרה אז מה אתן בכוח כיאלו ?? דיכאו של לידה לגבר.... די זה אןפי מיתעלל והוא רוצח לה את האופי די לדבר שטויות זה מטריף אותי כבר כבר .. כל מיקרה לגופו ובמיקרה הזה ..... לעזוב חייב!! לא דיברתי על מיקרים אחרים...... מריבות של בני זוג ברור שאפשר ליפתור... מדברים על המיקרה הזנ
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:42:08
היית אומרת לבת שלך להישאר עם גבר שאומר לה מילים כאלה? רק מכתיבת הפוסט לא מהתגובות... היית אומרת לבת שלך לנסות לשנות אותו?? ואוו
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:42:52
ישלך בעיה חמורה נטע.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:43:38
ותמיד אעמוד על שלי ומה שאני אומרת. כי מה שאני אומרת לעולם לא נאמר סתם. אם יש משהו שאני לא מבינה בו או לא יודעת אני לא רושמת
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:44:26
לא לא שקד. אף אחת לא אומרת לה להישאר. להפך! כולנו באותה הדעה. בפוסט המקורי זה לא היה מובן.
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:44:36
הפוסט שהיא רשמה? זועק אלימות מילולית ...וקראי מההתחלה ומה שlnes רשמה.... זה הכי נכון בעולם
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:44:55
ואנחנו מההתחלה הבנו אותה... אז בואו תיקראו את הפוסט מחדש ואת התגובות
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:46:24
Ines את מתנסחת מושלם והבנת מההתחלה כמוניי... אני פשוט הם משגעות אותי העצות האלה....
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:46:58
נטע אני אגיב איך שבא לי כי אתן הגזמתן..... התעקשתן שאפשר לתקן אתן נותנות תיקווה למישהי שחווה דברים כאלה זה מזעזע
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:47:15
ביגללכן היא יכולה לחשוב שאולי יש סיכוי לשנות אתזה ופה זה לא המיקרה!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:47:29
שקד, לקחת את זה ממש קשה ואישי.. אולי כדאי להירגע בשביל עצמך. לכותבת הפוסט יש חיים והחלטות משלה, הכל טוב.. לא ממש ישנה לה אם תתווכחי פה עם אנשים את סתם נכנסת ללחץ וחבל
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:48:29
וכן מה לעשוווות אני בחורה עצבניית שברגע שלא מבינייים (אתן) עדיף שלא תגיבו בקיצור.. כל התגובות בהתחלה זה פשוט עצות אחיתופל!! רק אחריי זה שהיא אמרה לכןןן שהוא אמר שהוא יתן לה סטירה פיתאום הבנתם... זה לא צריך להגיע למצב כזה גם כשהוא יורד עליה שהיא אמא לא טובה זה אלימות!!!
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:49:16
🤦🏻‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:49:27
מי בלחץ חחחחח אני פשוט רוצה שבנות כמוכן תפסיקוו לתת תיקווה למישהי שגם ככה עוברת דברים כאלה והוא מקניט אותה ברמה אחרת
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:51:56
וזהו שבת שלום . כותבת הפוסט אנחנו איתך. ואשמח שתישלחי לי הודעה
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 08:54:37
מצצטטת את מה שאהבתי ליקרוא ש lnes רשמה "אם לא חוויתן התעללות ולא מכירות כאלה שחוו ואתן לא בעלות מקצוע, אל תמהרו כל כך מהר להטיף לשלום בית. לא מדובר פה במריבה רגילה שאנחנו קפצנו ואמרנו לה "אז תזרקי אותו". יש פה סימני התעללות מובהקים. מ-ו-ב-ה-ק-י-ם" תודה רבה שבת שלום . שזה לא יקרה שוב המיקרה הזה שאתן ממהרות להגיד לבחורה שאפשר ליפתור אתזה ... אתן לא יודעות איך זה יגמר ולא הייתן רוצות לקחת אתזה על עצמכן אני בטוחה.
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 09:09:45
שקי, תגידי את נשואה?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:14:04
מצטייר שהיא חושבת שהכל עובד בצורה מאןד טכנית, מעניין לדעת איך היא פותרת את הדברים עם בעלה אם הכל אצלה מאוד מהיר וישיר ולפרק ולסגור ולא לדבר וכו׳. אין עניין של להכות מתחת לחגורה ואם היית מכירה אותי היית יודעת שזאת לא הכוונה.. מנסה להבין מאיפה זה נובע
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:14:24
ומה הבעיה בלהיות גרושה/ רווקה/ מיליון דברים שהם לא נשואה? חחח
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:15:24
תגובה שלי על פוסט
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:15:46
תגובה שלה. פשוט מנסה להבין איך הכל אצלך עובד אם את לא מדברת קודם
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:17:24
כל אחד ונקודת המבט שלו.. :)
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:18:57
אם את בתחרות עם מישהי, אז כן ניצחת 😜
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:19:23
יאלה מתפנה למשפחה שלי ולחיים שלי… שבת שלום💘🙏
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:25:55
ניצן למה חתכת את מה שהכותבת בפוסט רשמה? זה פוסט אחר שיהיה לכולן ברור.... שמישהי רשמה שתפסה את בעלה בוגד בה וסיפרה..... למה חתכת אתזה?
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:26:25
אם את מראה את התגובה שלך שרשמת "דיברת איתו?" תראי גם מה הבחורה בפוסט רשמה..... שיבינו מאמי
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:27:27
ועזבי אין למה להיתווכח על הדברים האלה שיהיה לכולן בהצלחה זה מעייף .
0 תגובות
0 אהבו
2021-09-18 09:30:05
ותאמיני לי ניצן שממש לא רצינו "לנצח" והסיבה היחידה שהמשכתי לדבר איתכן ולירשום את הדברים האלה זה כי היייתי רוצה שנשים כמוכן יפסיקו לתת תיקווה על דברים שאין ... אתן גורמות נזק למרות שלא מיתכוונות לזה
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 16:23:51
גבר כזה הייתי מרביצה לו
0 תגובות
1 אהבו
2021-09-18 16:48:33
ממליצה לקחת ייעוץ שינה!! תרופת פלא לשניה מלאה!
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

אמהות
2018-07-19 18:53:03
ביו גאיה מישהי יודעת אם מוכרים את הביו גאיה בבתי מרקחת של כללית? או רק בסופר פארם?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-12-11 20:47:20
הפרשה ורודה שלושה ימים לפני מחזור היה למישהי? צריכה לדאוג?
9 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2020-06-08 09:55:58
עצה . המשפחה של בעלי לא בקשר בכלל כבר כמה שנים ... לא מכירים את הילד הראשונה אפילו ... עוד מעט אמורה ללדת ויהיה ברית אני חא מעונינת שיבואו בחיים לא היו בקשר לא שאלו עלינו . בעלי מתנגד רוצה להזמין א...
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-03-07 06:03:28
בוקר טוב♥️ גם במידה ומישהי יודעת ואני סתם מתזכרת עדיין חשוב לי להגיד שחודש פברואר נגמר ב-28 ולא 30 ככה שאם מישהי סופרת 30 יום למחזור להוסיף בערך עוד יומיים כי לא מחייב שזה איחור (אם אני טועה תתקנו ...
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2021-08-04 04:03:24
שבוע 12 אתמול עשיתי אולטרסאונד ולא רוצים לדעת את מין העובר עד הלידה (אפקט ההפתעה) מה שכן אנחנו כמעט בטוחים שזה בן ( רואים באיזור העכוז משהו ארוך קטן) השאלה אם בשבוע כזה זה העמוד שדרה שנראה כמו זנב?...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-09-20 02:55:03
בנות כמה זמן אחרי לידה הצלחתן להיכנס לשירותים (לא פיפי)???
15 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-01-03 15:32:52
היוש לוקחת נרות פרוגרסטרון עקב קיצור צוואר הרחם משבוע 30... היום ניסיתי להכניס אחד והיה לי ממש קשה, לא הצלחתי להגיע לעומק והכל היה שם מוזר... אין לי מושג מה הרגשתי! מישהי יודעת אם זה מסוכן? מעיד על...
1 תגובות
0 אהבו