הריון ולידה
2020-10-30 10:55:21
יש פה נשים בהריון שלא התחתנו ולא בקשר עם האבא? אשמח להתייעצות
51 תגובות
0 אהבו

תגובות

2020-10-30 10:55:47
מקשיבה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 10:57:52
נראה לי שכדאי שאחדד את זה האם האבא יודע מההריון ומכיר בילד?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 10:59:40
הוא יודע מההריון , וחצי בהכחשה לעניין, בהתחלה רצה בדיקת אבהות, כשאמרתי לו שאני לא עושה בדיקה כל עוד הילדה בבטן , הוא ירד מהעניין, היום פחות מדבר על זה, אבל לא מראה התענינות בי או בהריון .
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:04:48
וואלה.. אז לשאלתי: האם התייעצת מה כדאי לך לעשות במקרה ולא יכיר בילד? בהנחה שאת מעוניינת במזונות וגם אם לא.. האם יש בך מחשבה שחשוב לחיים ולבריאות הנפשית של הילד את האבא בחייו? אני שואלת כי אצלי הוא לא מכיר בכך שהילד שלו, הוא לא צייץ לכיווני במהלך כל ההריון ואני באמצע חודש שביעי(הוא יודע מהיום שגיליתי) עם איך שזה נגמר אני יודעת שאני לא מעוניינת בו שיהיה בחיים שלי אבל הדעות של הסביבה שלי מבלבלות אותי, חלק אומרים לי: מה, כתפי את זה עליו? הוא לא התעניין בך מהרגע שגילה. וחלק אומרים לי שבשביל הילד כדאי שאעשה מאמץ. אני שוקלת אם ללכת לייעוץ משפטי כדי שלא יהיו לי בעיות בירוקרטיות מצידו אם לא אעדכן אותי שילדתי וכו׳
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:05:37
אעדכן אותו*
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:07:30
אני כמובן שאתן את כל כולי וגם מאיפה שאין לי כדי לדאוג לילד שלי ויש לי סביבה אוהבת ותומכת שתעזור לי גם בתקופה הזאת הבעייתית רק מפחדת להידפק אחר כך אם אחליט לא לשתף אותו כל עוד הוא לא שואל לשלומי ומה נסגר איתי, אני מרגישה שלא מגיע לו בכלל!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:07:54
יש לי חברה במצב כזה האבא פשוט לא מכיר בו בהתחלה התעקש על הפלה היא המשיכה בשלה הוא לא הכיר בהריון ולא בילד המשפחה שלה ואנחנו תומכות בה מאוד תבעה אותו תשלומי מזונות עבור הילד כדי שלא יהיה לה קשה מדי וזהו אם חד הורית מאושרת ומדהימה!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:10:09
חחחח מזה שאת באמצע שביעי אני מבינה שגם לך הי משעמם בסגר הראשון . האמת שדיברתי עם חבר עורך דין והוא אמר לי שאין מה להתעסק בזה כל עוד הילדה לא נולדה. בעניין המזונות.. אבל בכל מקרה כן התעניינתי ו במקרה שהאבא לא מוכן לשלם את יכולה ללכת לביטוח לאומי ואז הביטוח לאומי משלם לך מזונות ומתעסק עם האבא. אבל זה נראה לי ממש מסובך. אני בדעה שלילדה שלי יהיה אבא בכל מקרה לא משנה אם ביולוגי או לא . ובתור אחת שמגיל 9 לא גדלה עם אבא, הבנתי שאמא זה מה שחשוב בחיים , אמא שלי גידלה אותי לבד ובלי מזונות מאבא.. ובכל מקרה יש לי הרגשה שהוא כן יכיר בה כשהיא תיצא ... כל אחת והסיפור שלה אז זה קצת אינדיווידואלי ..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:11:40
אולי חלק לא יאהבו את מה שאגיד אבל דעתי היא שזו החלטה של שתי הצדדים. זה שההחלטה בידיים של האישה לא אומר שהאבא חייב להיות בתמונה אם הוא רואה את זה כנטל או כמשהו שהוא לא רוצה.. החלטת להביא? זה בחשבון שהאבא לא רוצה - וזכותו המלאה. אל תכפי עליו משהו שהוא לא רוצה ולא שלם איתו כי גם זה לא יהיה שווה את זה גם לא לילד.. אנחנו הרבה פעמים חושבות האגואיסטית בדבר הזה וזה לא נכון לפעמים להסתכל על זה ככה כי גם לאבא יש זכות לבחור אם לרצות או לא אני חושבת שאנחנו מספיק חזקות לקבל החלטה ובמידה וכן אז לדעת שאנחנו חזקות מספיק בשביל לעשות את זה לבד בהצלחה בכל מקרה❤️
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:11:57
שלי גם לא מתעניין וגם כשאני משתפת אותו זה לא מעניין אותו אז החלטתי לא לשתף האמת.. וזה מעולה שיש לך סביבה תומכת זה מה שחשוב בסופו של דבר. הבעל/אבא ברב המקרים רק מביא עצבים יותר בזמן הריון לפחות מהסיפורים של הבנות פה..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:12:07
תראי אתי, החלטתי להמשיך עם ההריון מתוך בשלות והבנה לאן אני נכנסת גם אם לא הייתי שם לפני ואין לי מושג איך להיות אמא אני נמצאת במקום טוב בחיים שלי בו אני בטוחה ושלמה עם ההחלטה שלי, אין לי בכלל ספק שאני לא צריכה אותו כדי לגדל את הילד הזה בלי להחסיר ממנו כלום כך שמבחינת אושר אני אחראית ליצור אותו לגבי מזונות אני לא חושבת שאדרוש ממנו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:15:11
אנונימית. אני לא לחלוטין מסכימה איתך , חלקית כן.. אבל אם הגבר בחר לא להיות אחראי ולהכניס להריון אז שיקח גם אחריות על המעשים שלו. אני לא מדברת על מקרים של גניבת זרע או משהו בסגנון, מקרים טבעיים ומרצון של שני הצדדים .. החוסר אחריות היא לא רק שלי שלא נזהרתי, גם הוא נהנה בלי קונדום.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:16:54
אף אחד לא כופה על אף אחד כלום , אבל זה יצור חי שבא לעולם לשני הצדדים צריכים לקבל אחריות. ואם האבא לא יעשה את זה יש את המדינה שתעשה את זה במקומו, אבל בשבילו זה אחרי זה יותר מסובך.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:19:53
אני טרם הגעתי להחלטה כך שאין מה לא להסכים אמרתי שאני מרגישה שלא מגיע לו אני מאד חלוקה בעניין מכיוון שמצד אחד יש את הרגשות שלי שציינתי, מצד שני אני לא יכולה לכפות עליו להכיר בילד שלו ומצד שלישי טובת הילד היא זאת שחשובה לי(שלגבי זה רשמתי בתגובה לאתי מה אני מרגישה לגבי מה אני מסוגלת להעניק לו) הסיבה שבעצם העליתי את הפוסט זה לראות אם יש עוד מקרים דומים לשלי ולהחליט בעצמי, זה בסדר שאנחנו מסכימות. מה שאני שואלת זה מה תעשי אם גם אחרי הלידה הוא לא ישתף פעולה עם העניין? תקחי את זה לבית משפט ומדרשי מזונות? כי אני לא מעוניינת במזונות אז מה עוד אפשר לדרוש? לבוא לבקר? להשתתף בגידול? באמת מנסה להבין את החשיבה שלך לגבי המקרה שלך ברשותך
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:21:18
את לא חושבת להתחתן בעתיד?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:22:14
סליחה אנסטסיה לא ראיתי את התגובות הקודמות
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:23:20
אני לא אקח את זה לבית משפט כי אין לי עצבים לזה , אבל אני לא מליינית שיכולה להרשות לעצמה לגדל בלי עזרה לגמרי, אז אני כן אלך לביטוח לאומי ושהם יתעסקו איתו.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:25:31
כן, אני חושבת להיכנס לזוגיות בעתיד, חתונה זה לא משהו שאני רצה אליו ואף פעם לא נמוגתי מהמחשבה על זה, אבל אני עוד צעירה כך שכן יש בי מלא תקווה שהילדה הזאת לא תגדל רק איתי (למרות שאני באתי מבית שבור בו ההורים היו ביחד ולא הסתדרו ויודעת שזה עיצב אותי לרעה בהרבה מובנים כך שאני לא רואה את זה כסוף העולם)
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:30:27
אם את לא רוצה ממנו מזונות, וגם לא מעניין אותך שיכיר בילד, אז תעשי את זה לגמרי לבד.. את נשמעת בחורה חזקה, ואני בטוחה שתיכנסי לזוגיות בהמשך בריאה ולילד שלך יהיה אבא לא ביולוגי אבל שיתייחס אליו פי אלף יותר מהביולוגי , יש המון גברים שיש בהם יצר אבהי, ויש גם מיעוט שאין לו את זה ..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:34:57
מסכימה איתך לגמרי לא חסר גברים נשואים ללא חוש אבהי וזוגות שנשארים ביחד מתוך חובה ולא מתוך רצון, צריך הרבה מזל ושכל טוב כדי להימצא במערכת יחסים הדדית, מכילה ומשותפת וזה מה שאני שואפת אליו. עברתי לא מעט בחיים כדי לבוא לזה ממקום יותר חזק. תודה ששיתפת יקירה! אני מאחלת לנו המשך הריון תקין, משעמם, לידה קלילה בידיים מלאות ושנצליח לגדל אותם ללא חוסר ועם מלא אהבה🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:36:34
אמן ואמן!!!🙏❤💙
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:39:15
אני בהריון חודש תשיעי, והאבא לא בתמונה. נעלם אחרי שגיליתי על ההריון.. התייעצתי עם עורכת דין לגבי הכל, אז אם יש לך שאלות אני אשמח לענות על מה שאני מבינה.. וגם שתדעי שמגיע לך סיוע שכר דירה כבר מחודש חמישי. אני הגשתי בקשה לפני חודש וקיבלתי אישור וישר שילמו לי.. אז אם תרצי הכוונה אז תגידי, כי מגיע לך לקבל.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:41:40
ימית את יודעת אם הם מקבלים עכשיו בקורונה, כי אני ניסיתי ליצור איתם קשר?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:43:22
אם מי ניסית ליצור קשר? אני ניסיתי בטלפון שלהם כמה ימים והם לא ענו לי, אז שלחתי להם מייל וישר ענו לי וחזרו אליי (זה היה בסגר עצמו).
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:44:30
עם מלגם. שלחתי להם גם מייל לא חזרו אלי. את יכולה לשלוח לי את המייל שחזרו אלייך ממנו?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:47:24
אני יצרתי קשר עם מגער.. המספר טלפון שלא ענו לי, והמייל שלהם שישר חזרו אליי מוקפים בצהוב.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:47:27
אני ממש לא מסכימה שאם האבא לא רוצה את ההריון הוא פטור ממחויבות! אנחנו היינו עם קונדום ולא ידענו שהיה בעיה והופס הריון! אז מי אחראי פה? זה צריך ליפול רק עלי?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:48:37
תודה ימית אני אנסה בראשון איתם
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:49:13
נכון ניקול, צריך 2 לטנגו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:50:20
תכלס פדיחה של שנינו, אחריות של שנינו 🤷‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:52:10
בדיוק
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:52:12
בכייף אנסטסיה. שיהיה בהצלחה ובידיים מלאות🤗
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:52:23
אמן גם לך
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:54:26
היי ימית האמת שאשמח להבין כמה דברים אם לא בא לך לשתף פה אפשר גם בפרטי האם הוא יודע שאת ממשיכה עם ההריון ובכל זאת נעלם? את מעוניינת לשתף אותו כשאת יולדת? מצפה ממנו למשהו? לגבי השכר דירה ביררתי, כרגע אני אצל אמא עד כנראה חצי שנה אחרי הלידה אבל לגמרי לוקחת את זה בחשבון, יש תוקף לזכאות בעזרה? הבנתי שיש גם קצבת ילדים שניתן לקבל..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 11:55:56
כאילו מה שאני חושבת עליו ומהרהרת בו זה לא מה יהיה עכשיו אלא יותר מה יהיה בגיל 3 (במידה ולא אהיה בזוגיות) אם תעלה השאלה על איפה אבא וכאלו..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:01:49
גם אני איתכן , אני חודש 5 בהריון ואני לא בקשר איתו כבר חודש כד לפני חודש בוא כל הזמן ניסה ללחוץ שיעשה הפלה והביא לי עצבים וברוך ה׳ ישתחרר הבין שזה ממש לא יקרה אז כבר קצת יותר מחודש לא בקשר אני אישית ממש לא מתכוונת לתבוע אותו מזונות שלא יהיו לו שום דרישות לילד בעתיד במעדה ואני לא דורשת ממנו שום דבר שאיזה לדרוש משהו בעתיד בית משפט יכיר באיפה היית עד היום אני לא מוכנה ולא רוצה שיבוא בשום דרישה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:08:09
הוא יודע שאני המשכתי עם ההריון, והוא יודע שאני בחודש תשיעי והספירה לאחור התחילה. הוא בחר להעלם כי הוא "לא בנוי לזה" במילים שלו🙂 כשאני אלד, אני אצהיר בבית חולים בטפסים שהאבא לא בתמונה, ולכן כל הזכויות של הילד הן שלי ורק שלי.. אם חס וחלילה קורה לי משהו בלידה (לצערי דברים כאלה יכןלים לקרות) אז אמא שלי תקבל את הזכות על הילד באופן חוקי כאילו היא אני (כי היא זאת שמלווה אותי), והאבא של הילד יכול לקפוץ עד בשמיים מבחינה חוקית- במידה והוא יצוץ וירצה זכויות עליו. אני באופן אישי מתכוונת להודיע לו אחרי הלידה- שילדתי.. במידה והוא ירצה קשר עם הילד אז אני האחרונה שתמנע את זה מהילד שלי, אבל שוב- אני האחראית הבלעדית על הילד מבחינה חוקית וזה מה שחשוב לי.. זה ממש ברמה שאם בא לי לקחת אותו לחו"ל אז אני לא אצטרך את האישור של האבא. במידה והאבא עדיין לא ירצה שום קשר עם הילד והוא לא ירצה לשלם מזונות לילד שלו- אני מתכוונת לתבוע אותו מזונות דרך ביטוח לאומי.. בשביל זה כמובן אני חייבת שהוא יעשה בדיקת אבהות וזה דרך צו בית משפט.. אם הוא לא רוצה קשר לילד- מבחינתי זאת בעיה שלו והפסד שלו, אבל לילד שלי לא יהיה חסר כלום בגלל הטמטום של האבא שלו (למרות שברוך השם אני מרוויחה טוב). אני למדתי שאסור לצפות לכלום מאף אחד ופשוט לזרום. להגיד תודה על הזכות הזאת שאלוקים בחר להוריד אלייך נשמה כי הוא יודע שאת מסוגלת ויכולה להכל! ולכן, ליד אלוקים, מי זה בכלל הילד של האבא שלי😜 לא מצפה ממנו לכלום. בנוגע לזכויות, את יכןלה לקבל את כל הזכויות של סיוע בשכר דירה וסיוע לגנים וכל השאר, עד שהילד בן 18..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:10:44
ימית אני בול בדעה כמוך.👍👍👍
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:17:24
תותית, גם אני הייתי במחשבה שלך בחודשים האלה, זה היה הפחד שלי שהוא ידרוש דברים כי הוא משלם מזונות.. לכן אני התייעצתי עם עורכת דין, והיא הסבירה לי שהדברים ממש לא הולכים ככה.. היא ממש הפתיעה אותי איך שהחוק הולך היום.. מציעה לך להתייעץ גם עם עורך דין, זה ממש נתן לי ידע וקו מחשבה שונה.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:18:02
תודה רבה ימית על השיתוף טוב לדעת ❤️🙏
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:24:23
ימית תודה על השיתוף את עוזרת לי מאד עם מה שאת אומרת פה🙏🏼 אם את מצהירה בבי״ח שהאבא לא בתמונה את עדיין רושמת אותו בתור האבא בטפסים? מה לגבי שם המשפחה של התינוק?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:31:23
בבית חולים ובכל טופס שתמלאי- תצהירי שהאבא לא בתמונה.. גם השם משפחה שלך עובר לילד שלך. במידה ובעתיד תרצי לשנות את השם משפחה שלו (כי האבא פתאום בתמונה והוא ביקש את זה) אז תמיד תוכלי לשנות במשרד הפנים.. אבל היתרון הוא שאת האפוטרופוסית הבלעדית של הילד כי את לא נשואה לו- לפחות ככה הבנתי. אני יודעת שאם האבא של הילד שלי יכנס לתמונה שלו- אני אתייעץ מחדש על כל צעד עם עורך דין כדי שהזכויות יישארו שלי בלבד מבחינה חוקית.. זה משהו שאני לא ארצה לאבד בחיים.. אבל העורכת דין הבהירה לי- בבית חולים חשובבב ביותר למלא שהאבא לא בתמונה..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:34:51
סגור יקירה אני חושבת שאתייעץ גם עם עו״ד ליתר ביטחון יש לך מישהו מומלץ? כמה עולה פגישת ייעוץ כזאת?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 12:46:45
אני התייעצתי עם חברת משפחה שהיא עורכת דין וגם היא אמא חד הורית (גם אצלה נעלם הבחור חח).. אז לגבי תשלום היא לא לקחה לי.. אבל יש עורכי דין מטעם המדינה שמגיע לך, ויש גם קבוצה בפייסבוק של עורכי דין שמציעים עזרה בלי תמורה (כי מבחינתם זה נסיון שלא דורש מאמץ יתר). אבל כן, ממליצה לך להתייעץ ולהחכים.. שתמיד תהיי מוכנה, 100 צעדים קדימה לפני כולם.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 13:03:56
מסכימה איתך איך קוראים לקבוצה? בקבוצה שאני נמצאת בה אין את מה שאת אומרת כולם שם עורכי דין כבר מנוסים
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 13:10:24
אני אישית לא חברה בשום קבוצה כזו, אבל אני מכירה מישהו שהכיר שם את העורך דין שלו והוא עזר לו מלא בלי שום תמורה כספית.. אני אברר מולו ואכתוב לך.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 13:22:57
תודה מהממת!!!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 14:06:27
בנות קודם כל בהצלחה בהריון ותיהיינה חזקות אני חושבת שהגברים לא מעכלים את ההריון עד שלא נולד הילד... פשוט בלי ציפיות ובלי אכזבות.. אולי בלידה הם יעכלו.. יהיו שבוע בהלם של ירידת אסימון..חחח ואם הוא גבר הוא ירצה את האבהות ואם הוא פחדן אז הוא יתקפל וילך
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 14:06:53
מזונות חייב לשלם בכל מקרה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 14:43:09
ביררתי על שם הקבוצה, קןראים לזה "תשאל עו"ד".. זאת קבוצה פרטית ששם אפשר לשאול ולהתייעץ.. זה נראה ככה:
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-30 15:58:34
האמת שאני נמצאת בקבוצה הזאת אם אחד מעורכי הדין עזר לבחור שאת מכירה ללא תשלום זה די נדיר שם, ממה שראיתי אם מישהו רק שואל על ייעוץ ללא תשלום נופלים עליו🙈 בכל מקרה אנסה למצוא עו״ד לענייני משפחה שוב תודה בובה❤️
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

אמהות
2019-01-06 00:37:50
שאלה לא קשורה לפורטי איך האיפור בעליאקספרס? נורמלי?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-06-06 13:37:03
בנות ייעוץ בלחץ פליז היי היתי בסקירה מוקדמת שבוע 15 בדיוק. הרופאה ראתה שנשאר קצת נוזל של השקיפות עורפית לדבריה זה לא מסוכן וזה ככל הנראה יעלם מאוחר יותר האם הדבר מסוכן? האם לגיטימי? האם קרה למישהי?...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-08-07 15:35:01
אמרו לי בבדיקה שיש מצב לבן אני ראיתי בולבול בוודאות אם אומרים יש מצב לבן אבל לא לתפוס במילה זה אומר שיש מצב שיהיה בת ? למישהי קרה? אשמח לשמוע מה היה בסוף
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-10-02 14:42:22
תייעצו לי האם קרה למישהי שאיחר לה המחזור ביום ועשתה בדיקה והיה שלילי ואחרי כמה ימים בדקה שוב ויצא חיובי???
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2019-12-12 08:19:28
טיפשת חייבת לספר ךכן איזו פדיחה בזכות הטיפשת אתמול הלכתי עם הילדים וחברה לקניון, נכנסנו לכמה חנויות פתאום אני מגלה שהתיק פתוח. מסתכלת ואין ארנק...... היה לי ברור שמשהו לקח את הארנק ומי שלקח עשה את...
15 תגובות
3 אהבו
משוערות ספט׳-אוק׳ 2020
2020-09-16 14:50:47
עצות דחוף עצות דחוף אני בשבוע 37 עם ריבוי מי שפיר קל וunstable lie (כלומר העוברית כל הזמן מתהפכת ומשנה מצג). הפנו אותי להיפוך וזירוז. עם ההיפוך אין לי בעיה, אבל ממש ממש לא בא לי זירוז. הם רוצים לזר...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-08-26 11:03:00
כסא אוכל מומלץ ולא של איקאה
2 תגובות
0 אהבו