הריון ולידה
2023-06-07 03:39:08
מה דעתכן על "לפרגן" לבן/בת זוג לילה עם מישהו/י אחר?? שואלת ממקום הכי אמיתי
589 תגובות
1 אהבו

תגובות

2023-06-07 03:45:46
מפגרת לו והוא לך את צריכה לתקן את זה מאמי
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-07 03:57:14
אפשר גם לעשות ביחד.. למה בניפרד ? 😊
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 04:01:37
חחחחח מה לא הבנתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 04:16:06
הייתי מעדיפה לצרף מאשר כל אחד לחוד אם כבר בנפרד אני ובעלי היינו יחד באמסטרדם התחננתי שיכנס לאחת הבנות בחלונות האדומים והוא לא רצה אם אתם מתכננים טיסה בקרוב זה אחלה אופציה😁
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 05:45:45
מה שמתאים לזוג אחד לא יתאים לזוג אחר. אם לכם זה מתאים והקשר שלכם מספיק חזק אז לכו על זה. אם לא אז לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 06:07:06
ויוי אפשר לדעת - למה?😨
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 07:21:55
אישית אני לא בעד בכלל אבל דיברתי אתמול עם חברה על זה בערב והיא בעד הדבר ואמרה שאני הזויה.. רציתי לוודא מי יותר הזויה חח אולי אני מפספסת משהו בחיים האלה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 07:22:12
וזה נכנס לי לחלומות מרוב שחשבתי על זה 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:24:19
אז זה לא מתאים לך וכן מתאים לה. שתיכן בסדר ואף אחת לא הזויה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 09:26:12
רפואת הנפש
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:26:34
אנשים חיים בסרט שהגבר יטעם משהו אחר ואחר כך יהיה איתן אותו דבר
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-07 09:27:01
זה לא יהיה אותו דבר בחיים. תפנימו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:39:21
דושה - אני מניחה שאין לך הרבה נסיון מיני או בטחון בזוגיות שלך. אספר לך שבעלי לפני שנפגשנו היה עם המון בנות. הוא אמר לי שאני שמה את כולן בכיס הקטן גם מבחינת סקס וגם מבחינת כל השאר. כיוון שפגשתי אותו צעירה מאוד, סבלתי מפומו. פחדתי שאני מפספסת בזה שאני רק איתו ולא חוויתי מספיק, והיה תקופה שהיה לנו הסכם דומה למה שמתואר למעלה. לא רק שזה לא הרחיק אלא זה קרב בנינו. כל הזמן היה אומר לי אף אחת לא מגיעה לקרסוליך או יש לה חצי מהסקס אפיל שלך. בשלב מסויים הרגשתי שסיפקתי את הצורך שלי בהרפתקאות, והפסקנו. היום אנחנו בזוגיות מאושרת 14 שנה מתוכם נשואים 8 שנים עם ילדים. אז זה אפשרי. פשוט לא מתאים לכולם. חשוב שיהיה המון אמון ותקשורת טובה. לדעתי אהבה אמיתית זה לדעת לא לקשור אליך מישהו ברצועה אלא לשחרר שצריך מתוך ידיעה שלמה שאת יכולה לבטוח בו שישאר לצידך.
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 09:46:54
אנונימית. למה הוא לא רצה להיכנס? כי הוא אמר שזה משהו שהוא רוצה שנעשה יחד
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 09:49:24
ויוי אני איתך. סקס בארבע ידיים נשמע משוגע. בעלי שאל אותי אם אני רוצה ליומלדת … אני מרגישה אבל לא בשלה להכנס אדם נוסף למיטה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 09:51:18
הודיני נשמה אמנם אין לי ניסיון עם גברים אחרים אבל הרבה נשים ירצו חיי מין כמו שיש לנו ברול ה'
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-07 09:51:30
בעלך נשמע אדם רומנטי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:51:48
והכל במסגרת הנורמליות
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 09:52:24
אה ועוד דבר לא אני ולא בעלי יכולים להשוות אחד את השני לאף אחד. שזה פלוס שאין לכולם😍😍
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-07 09:52:38
שזה מה שעובד *לך* ואני שמחה בשבילך. אבל מכאן עד לקבוע שכל השאר פסול זה ממש לא נכון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:52:39
ואני מאושרת ומסופקת וכך גם בעלי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:53:21
אז האמירה *חיות בסרט שיהיה אותו דבר* לא מבוססת על כלום מלבד פחד כך אני מבינה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:54:16
מה לא פסול? שגבר יהיה עם מישהי אחרת בזמן שהוא נשוי לאישתו?? ואז יפנטז על ההיא כל פעם שהוא עם אישתו במיטה? באיזה עולם זה נשמע לכן נורמלי ותקין?? אמנם אני חרדית אבל וואלה, לא אומרת כלום לא על להט"ב ולא על כל הדברים האלה, כי מי אני שאדון אותם? אבל פה זה באמת לא נורמלי!!!
0 תגובות
7 אהבו
2023-06-07 09:54:38
אני, לא הייתי מסןגלת לחלוק אהבה של בעלי עם אף אחת. ( סקס זה סיפור אחר) אבל יש מי שכן. מי אני שאשפוט?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 09:55:01
הודיני הכי קל לזרוק את זה על פחד בואי תדפדפי באפליקציה הזו תראי כמה פוסטים עולים פה כל יום בזוגיות. ככה זה כשהכל רקוב מהשורש
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 10:01:23
אז אני אומר לך משהו על כמות הפוסטים- בכולםםם כתוב שזו מערכת זוגית סטנדרטית. הרבה מהם גם דתיים. אז מה? זה אומר שיש כאלה עם זוגיות טובה וכאלה עם זוגיות מחורבנת, ושטבעת על האצבע או שמירת מצוות לא מבטיח שום דבר. הייתי עושה הפוך. הייתי מתחילה מלחפש את אלא שיש להם זוגיות טובה ואותם שואלת. מעולם לא הייתי צריכה לדאוג שבעלי יבגוד בי או ילך עם אחרת - הוא רוצה הוא יבקש ואני אגיד אם זה מתאים או לא. ולהפך. נחשי מה? 13 שנה לא ביקש ממני שום דבר. לא מסתכל על בנות אחרות או באינסטגרמים או לא יודעת מה כי יודע שהדבר הכי שווה אצלו בבית. ואותו דבר לכיוון ההפוך. אבל אנחנו מרגישים מאוד בנח לשתף אחד את השני בהכל. וכן זה כולל פנטזיות ולסמוך מספיק אחד על השני שנוכל להגשים יחד
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:02:31
דושה. זה שאת חיה ככה. לא אומר שזה מתאים לכולם. וכל עוד לא עשו לך כלום, באמת שאין לך זכות לשפוט את חיי המין של אחרים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:02:35
אני ובעלי הכי מאושרים שיש מאוהב מאוהבים מגדלים תאומים! במעט זמן שיש לנו יחד אנחנו דואגים לרומנטיקה ולחיי האינטימיות שלנו יחד. אנחנו שני אנשים בוגרים, שיודעים להציב גבולות ולומר מה נעים יהיה ומה לא. מי שלא נמצא בסטטוס הזה במערכת היחסים שלא לא יכול לעשות דבר כזה. אני ובעלי אוהבים את ההרפתקאות האלו ויכולה לומר שזה אפילו מקרב.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:03:11
שלו*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:03:50
הודיני בדעוק בשם חטפש הביטוי זכותי לחשוב שזה חולני. זאת דעתי והיא לא תשתנה. לא שפטתי אותה, היא שאלה מה דעתנו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:04:26
אין ספק שזה לא מתאים לכל אחד אבל דושה תפתחי קצת אופקים בטח את מהאלה שעושה סקס רק שאת מעליו🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:05:53
אני באמת שואלת מתוך תמימות-מה יכול לקרב בזה שאני רואה את בעלי שוכב עם בחורה אחרת? מה יעבור לי בראש? "וואי איך הוא מזיין אותה(סליחה)ממש בא לי עליו" ועל ידי זה אני אמשך אליו יותר? כאילו לעשות פסיכולוגיה הפוכה כזאת...?!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:05:54
מאמא. לפעמים יש דברים שהייתי רוצה לחוות וצריך בשבילם עוד זוג ידיים. אבל אין לי אומץ לממש🙈 זה לא אומר שאני חושבת שאמצע משהו יותר טוב בחוץ אלא מחפשת לחוות משהו מאוד מסוים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:07:38
מישהי - יותר כמו ״איך כיף לראות אותו נהנה״ אני נדלקת שאני רואה כמה בעלי נהנה. ואני בהחלט יכולה לדמיין סיטואציה שאני מבקשת שמישהי תיתן לי יד בעניין😉
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:07:54
מישהי זה ממש בסדר לשאול את זה לא כולם רואים את זה ככה אבל יכולה לומר לך שעצם החוויה הלסמוך אחד על השני לעבור את זה יחד לחוות דברים חדשים להתרגש ממשהו זה כיף זה מהנה זה משהו שעשית עם הפרטנר שלך זה שלכם
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:08:26
ויוי כתבת מדוייק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:09:06
מאמא- זאת הגישה😚
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:09:39
הודיני דברי איתי נקבע🤣🤣🤣🤣😂🤣😂😂😂😂😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:11:59
ראיתי בנות שרצו לקבוע ללכת לבייבילנד ביחד... אני רואה שמה שיצא בסוף זה אורגיה😂😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:12:40
בביבילנד?!?? או מי גאד זה תפס תפנית לא צפויה😂😂😂😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:12:43
ולוידעת,אני נהנית לראות שבעלי נהנה איתי ומפנק רק אותי ומגשים לי את הפנטזיות שלי ולא של אחרות... אבל זה רק אני.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:17:21
השם ירחם העולם השתגע
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-07 10:17:24
אמלהההההההה אם בעלי או אניייי נלך עם מישהו/מישהי אחרתתתתת אוי ואבוייייי לא יכולה לתאר לכן מה עובר לי בראשששש השם ישמור
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 10:25:18
כמה נשים פרימיטיביות יש פה כל כך קשה לכן לקבל שיש אנשים שאוהבים לנסות דברים שונים בחיי המין שלהם? מה זה תגובות האלה?? העולם השתגע.. חולני... אתן חולניות שקשה לכן לקבל אנשים שונים מכן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 10:34:32
אני בועטת בגבר שיציע לי את זה בשניה הראשונה! ולעולםםם לא איהיה עם גבר שהיה מחויב לי והכניס את השמולמול שלו למישהי אחרת. או אפילו הראה בתמונה. ואני מוכיחה לעצמי את זה. זה פשוט דוחה ולא מכבד. זו דעתי. אם אתם מאפשרים את זה אחד לשניה אל תתפלאו אח"כ לדברים מאחורי הגב גם. אולי הוא או את תשבעו אבל אחד ממכם יתלהב וישאיר צמא לזה... אין לדעת. אני בדעה שלא מכניסים ראש בריא למיטה חולה. ואם הראש חולה כבר אז מלכתחילה בעיטה בתחת להורים
0 תגובות
5 אהבו
2023-06-07 10:35:03
מה עוד הדור הזה רוצה לנרמל ??? 🤦🏻‍♀️
0 תגובות
14 אהבו
2023-06-07 10:37:52
אמא לנסיכות לגמרי😞
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 10:38:15
אמא לנסיכות- אהבת חינם
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:41:15
ויוי הצחקת אותי אני עושה עם בעלי הכל מהכל כולל הכללללללל אבל!!! רק איתו!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 10:42:49
דעתי שזה חולני. ואף אחד לא יגרום לי לחשוב שזה נורמלי
0 תגובות
6 אהבו
2023-06-07 11:09:05
מאד מוזר בעיניי ואפילו על הגבול הלא נורמלי ... ואם אשה נותנת לזה יד זה או שבעלה גרם לה לחשוב שזה נורמלי או שהיא לא אוהבת אותו נקודה!! אין כאן שום הגיון בדבר. גבר אמור לחזר אחריי אשתו ולראות רק אותה בעינייםםםם אשה אמורה לרצות שבעלה יחשוק וירצה רק בה. לאן הגענו?????? אני באמת שואלת
0 תגובות
8 אהבו
2023-06-07 11:36:06
הכל עניין של מה שגדלת עליו ואיך התחנכת.. אם כל החרדיות בפוסט הזה היו גדלות בתל אביב כהראה התגובות היו אחרת. אז כן, גם אני לא יכולה לדמיין את זה ובא לי להקיא רק מהמחשבה. אבל צריך להבין שזה העולם בחוץ ושכל אחד יעשה כטוב בעיניו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 11:36:58
אמאלה רק לקרוא את זה כואבת לי הבטן. רפואת הנפש לכולן ❤️🫶🏼.
0 תגובות
4 אהבו
2023-06-07 11:43:35
אודל,תתפלאי... יש מלא חילוניות שממש לא בעד זה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:07:02
חחח הילהההה בדיוק קראתי תזה ככה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:09:09
מזעזע בעיניי איפה האהבה והאמון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:10:47
הודני את מסבירה יפה אבל תביני שאת בצד החריג וזה שלך זה סבבה זה לא אומר שככה אמור להיות וזה הנורמאלי
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:11:48
אודל מה קשור לדת? מלאאא חילוניות יגידו שממש לא היו נותנות תראי תכמות בסקר מה נראה לך רק דתיות לחצו?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:13:05
ואם לבעל הכי כיף עם אישתו אז למה לנסות משו אחר? זה הכי כיף לא? ודיי לדחוף תמילים חוסר בביטחון בזוגיות כל פעם שיש נושא אם ניתן לבעל לעשות מה באלוו
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-07 12:21:40
ולכל הבנות כאן שתוהות ואומרות לעצמן שאולי זה יוסיף להן לקשר הזוגי ומתחילות לחשוב בטעות שזה משהו נורמלי...... תדעו ,בהחלט זה כן יוסיף לכן ואפילו המון, הרס!!!! זה לא נורמלי נקודה!!!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-07 12:25:20
ועוד משהו שזןג מגיעה לרמת פתיחות שיכולים להכניס עוד מישהו למיטה, זה כבר לא רומנטי זוגי, זה פשוט שותפות לפנטזיות. ברור שיהיה בניכם "כבוד, פתיחות יאנו וכאילו אהבה וחיי סקס" מעולים
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:25:59
אבל בתכלס אין לכם באמת כי אתם תלוים בפנטזיות. ברגע שהגבר או אישה יכולים להרגיש נוח במקום הזה ניגמרה הזוגיות שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:27:41
שכל אחת תעשה מה שבא לה בזוגיות שלה. לדעתי *אני* בחיים לא אסכים לזה. אני חושבת שאינטימיות בין בעל לאישה כלכך טהורה ומרגשת שלהכניס עוד מישהו לשם רק מכער את היופי הזה ועושה את זה יותר רגש יצרי וחייתי מאשר רגש של חיבור הכי פנימי וקרוב עם בן הזוג. זה לא קשור לשום בטחון עצמי. כי יש לי המוןן בטחון עצמי .. והמון ביטחון בבעלי. זו כמובן דעתי בלבד.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:29:24
ונשאר חברות, וכן תוכלו לספר סיפורים ואיזה גבר לא יחמיא לאישה שנותנת לו חופש אשכרה לחשוב על משהי אחרת ובמרים אחרים גם לזיין, מי לא יחיה בזוגיות כזו זה הכי מתאים לגבר לא. קיצר די לנרמל דברים הזויים. ונשים תפסיקו לספר סיפורים שהזוגיות שלכם מעולה, כי היא לא. אם הייתה לא היה לכן הרצון להכניס עו מישהו למיטה אלא כי כבר רקובה וכי מה לעשות צריך לעורר. במקום לנסות לעבוד על הזוגיות מכניסים עוד מישהו והורסים לגמרי את הקשר וגם אם ממשיכים לחיות ביחד זה מתוך נוחות שמאפשרת להם את החופש
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:39:22
איכסה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:43:46
אני חושבת כן שזה קשור בביטחון עצמי גם באיזשהו אופן בזוגיות.. אני דיי בטוחה שאם בעלי ילך עם מישהי אחרת הלחץ שהוא עלול לא לחזור יותר מלחיץ אותי כי לא היה מעולם עם מישהי אחרת וגם אני אותו דבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:51:42
מי המשתמשות שכתבו שהם כן מפרגנות זה מענין חחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:53:39
זה בכלל לא קשור לביטחון, אנחנו בני אדם ויש לנו יצרים. אישה יכולה לדבר בשם עצמה אבל לא בשם בעלה. אנחנו לא יודעות מה הם באמת מרגישים ואם טעם משהי אחרת דווקא כי זה לא ברגיל ירצה עוד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:54:50
עולם מטורלל. ועצם השאלה מראה על עיוות פסיכוטי שהגענו אליו עם ירידת הדורות. יש רעיונות מזעזעים וזה איכשהו נראה לנו לגיטימי בגלל שכבר התפספסנו.. מאחלת לכל מי שזה עולה על דעתו שיבין שבמקום לחפש ריגושים מדומיינים מבחוץ, צריך להעמיק, להעשיר ולהרוות את הקשר הקיים.. וזה עבודה ולא פשוט. אבל זו הדרך האמיתית והנכונה
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 12:56:13
וכן. לא לכולם יש כח לעבוד.. והכי קל לברוח לריגושים. אז סבבה בכיף בחירה שלהם. אבל שלא יתפלאו שזה משומה לא באמת שיבח את הזוגיות לתווך הארוך אלא רק להפיך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 12:56:33
אנונימית -גם אם אני בטןחה במיליון אחוז שיחזור אלי.אני לא ארצה ,זה יגעיל אותי . זה לא קשור בכללל לביטחון העצמי שלי! זה קשור לאיזו זוגיות אני רוצה. זוגיות שהאינטימיות בה היא רק יצרית וחייתית או זוגיות שהאינטימיות בה היא טהורה עם חיבור הכי גבוה שיש והזמן הכי קרוב שיש אחד עם השני. מגעילה אותי המחשבה שאני אהיה עם מישהו אחר כי אני לא מקיימת יחסים עם מישהו סתם . אלא רק עם מישהו שהחיבור שלי איתו הוא הגבוה ביותר (שזה בעלי) סקס בעיניי זה לא המעשה עצמו .. זה הכלללל מסביב. זו הפתיחות ,החום,האהבה ,החיבור הריגשי. זה כל זה.
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-07 12:57:05
ואני לא דתיה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 12:58:35
הבעיה עכשיו שהעולם הפך לבהמי, אנחנו כמעט כמו חיות רק עם שכל. רוצים לעשות הכל מהכל ואז ריקנות ואז עוד לחפש לספק את הגוף כי הנשמה ריקה ואין באמת קשר של אהבה רק של תגמול.בבשר בשר בשר והתוצאות לפנינו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 13:00:49
והכי מדהים שלכולם יש סיפורים והצדקות כדי לנרמל ולהצדיק את מה שהם עןשים. והכל כי אנחנו בשנת 2023 וכן הכל פתוח אבל בסוף אם נסתכל פנימה נבין מה שם וזה המעטים עושים. כולם מספרים סיפורים לעצמם. כי זה לא עןבד באמת על אחר הזוגיות המאושרת שמתנהלת יל תנאי וזה לא אהבה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 13:01:48
שושה- ולכן אף פעם לא יהיה שובע. כי תמיד יהיה עוד ועוד ואין סוף לזה. כי זה בא ממקום יצרי. אז רגע למה שלא גם את הבחורה ההיא. ולמה שלא גם את ההיא . אפשר גם וגם וגם וגם. ואז אתה נשאר עם כלום ביד וריקנות ענקית שאף פעם לא מתמלאת. חיבור אמיתי מבפנים מהנשמה הוא כלכך טהור וכלכך נכון שאתה מסופק מהבפנים שלך.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 13:02:51
ומי שלא הגיע לכזה חיבור שיעבוד קשה כדי להגיע לזה. כי איןןן כמו זה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 13:06:22
איכססס זה דוחהההה אלוקיםםם אנטימיות זה הדבר הכי יפה שיש לבני זוג
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 13:09:03
בחיים לא אסכים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 13:19:08
על היצר הזה נאמר מרעיבו שבע משביעו רעב
0 תגובות
3 אהבו
2023-06-07 13:55:21
אשכרה 222 סימונים חחח מטורף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 13:58:57
לא כל כך הבנתי למה אתם אומרות שזה ירידת הדורות ושזה מחשבה מרחיקת לכת כל כך למרות שזה קרה המון בתנ״ך ועד שנת 1012 עם תקנות חרם דרבנו גרשון..? גברים חלקו המון נשים וזה היה הגיוני לגמרי. יש המון דוגמאות בכל התנ״ך ואחר כך. וגם נשים חלקו הרבה גברים וזה היה לגמרי לגיטימי. אם כבר פשוט מאז עד עכשיו הדורות נשארו די אותו הדבר.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:03:14
אויש סטיץ',אנחנו לא בדרגה של האנשים שהיו פעם... מה שבטוח פריצות לא הייתה שם. לדוגמא-את חושבת שזה שהיה לשלמה המלך אלף נשים זה היה כדי לעשות אורגיות ומסיבות סקס? את חיה בסרט🤭 תפתחי גוגל/מקראות ותביני... הלוואי וניהיה בדרגה של הצדיקים של פעם.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 14:06:12
מה זה לא בדרגה? כולם היו עושים את זה פעם לא רק שלמה ודוד, התקנות נוצרו כי כולם היו חולקים עם כולם.. אם את חושבת שלא היו אורגיות ודברים מעניינים פעם את קצת תמימה לדעתי. אם זה לא היה כל כך נפוץ והיה הופך לבעיה לא היו מתקינים את התקנות. זה היה לגיטימי לחלוטין בכל מקום אצל נשים ואצל גברים. והיי אולי אנחנו לא בדרגה של אנשים ששלחו בעלים למלחמה כדי למות וכדי שיוכלו לשכב ולהתחתן עם האשה שלהם אבל זה לא כל כך מעציב אותי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:12:23
טעמי התקנה שלא לישא שני נשים ותוקפה [א] משום הפרוצים -  כתב שרבנו גרשום תיקן שלא ישא ב' נשים, כדי לגדור בפני הפריצים וההוללים המתעללים בנשותיהם שלא כראוי. [ב] כדי למנוע קטטה [ג] החרם שלא לישא ב' נשים תוקן בגלל החרם שלא לגרש בעל כרחה [ד] משום מזונות - מהר"ם פאדובה [3] כתב שתקנת רבנו גרשום היתה מחמת החשש שמא ירבה לו נשים ולא יוכל לפרנסן "לפי שבגולה אנו טרודים ונענים וכל ממוננו על קרן הצבי". [ה] סכנת הגויים - בשו"ת שאילת יעבץ [2] כתב בטעם התקנה "מפני חמת המציק שאינם מתירים לאדם לקחת יותר מב' נשים". [ו] גזירת חורבן בית המקדש - בשו"ת אבני עזר [10] הביא בשם הרב שמן ששון, שמעיקר הדין היה צריך לגזור שלא לישא נשים לאחר החורבן, אלא שזו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה, ולכן גזר רבנו גרשום שלא ישא ב' נשים. [ז] חשש שלא ישא אחותו מאביו - בשו"ת אבני עזר [10] הביא בשם שו"ת משכנות יעקב, שחששו שמא ישא אדם אשה במדינה זו וילך וישא אשה במדינה אחרת, ויזדווגו הבנים זה לזה ונמצא אח נושא את אחותו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:12:50
לא כתוב פה שכל אחד שכב עם השני...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:13:30
מעבר לזה שזה אסור מבחינת התורה חד משמעית!! חוץ מאישה גג 2 שכתבו פה שהם עושות את זה כל השאר חד משמעית נגד מה שמראה שנורמלי זה לא! אין וויכוח על זה זה לא עניין של פחד או לא פחד זה פשוט לא הגיוני ולא נורמלי ומתכון להרס הזוגיות נ ק ו ד ה !
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 14:14:14
אבל גברים לקחו לעצמם כמה נשים נכון? משמע לילה אחד הוא שכב עם אשה א לילה אחרי שכב עם אשה ב ולילה שלישי שכב עם אשה ג והיו כאלה שלילה אחר לילה שכבו עם נשים שונות כי היו להם אלף 😉
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:14:59
אז היה להם מעין חוזה מוסכם שהם מפרגנים לבן זוג לשכב עם אחרות לא?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:15:16
ואגב גם אם הם שכבו זה לא מתוך יצר וחרמנות,יש כאלו שהיו רק פילגשות-שהן היו מביאות את הילדים. זה לא כי הם רצו לגוון בחיי הסקס.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:16:21
חחחח פילגשות הם לא בגלל חרמנות? דוד ראה את אלישבע שוטפת את עצמה על הגג ערומה והחליט שהיא תהיה שלו, זה לא מחרמנות?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:17:15
מאיפה החלטת שהם לקחו עוד ועוד נשים נטו בשביל ילדים? את באמת חושבת שהם לא חשקו במישהי ולכן החליטו לקחת אותה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:18:02
עזבי,אין טעם להבין את הדור של פעם... כמו שמישהו שלא מבין יחשוב שדוד ובתשבע היה חטא בפני עצמו.. אבל צריך ללמוד לעומק ולא את הפשט להבין מה היה שם.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:19:30
זה תמיד התשובה הקבועה. עזוב אתה לא מבין מה שהיה פעם. הפשט למרות שהוא סופר מובן הוא לא באמת מה שקרה מה פתאום יש דברים נסתרים, זה שדוד ראה אותה מתרחצת ערומה והחליט לגרום למות בעלה כדי לשכב איתה זה רק הפשט, בכלל יש דברים עמוקים יותר. תשובה של התחמקות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:20:00
כי זה מה שרשום בתורה. פילגש זו אחת שמביאה נטו ילדים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:20:11
זה לא מה שכתוב בתורה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:20:22
זה את החלטת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:22:37
הלוואי והיה פה מישהו ברמה של דוד המלך
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 14:23:00
נכון,כי דברים כאלה לומדים עם גמרא ועוד ספרים ולא פותחים אתזה בפוסט בפורטי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:23:40
איפה כתוב בגמרא ובעוד ספרים שפילגשים או נשים נוספות היו נטו להולדת ילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:29:38
מצטטת: פילגש - אשה מיוחדת לאיש וחיה אתו בלי נשואין. מקור המילה ביוונית, שם משמעה אישה שאינה גברת הבית אבל מעמדה גבוה יותר ממעמד שפחה. אברהם ויעקב לקחו פילגשים, והדבר היה מקובל כאשר האשה הראשונה לא ילדה בנים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:33:03
אוקי דבר ראשון כיף לעשות איתך דיון! את גורמת לי לתפעל את המוח בדברים שלא קשורים לשיניים וחיתולים תודה מישהי 😃 דבר שני, נכון הגדרת המילה פילגש זה בלי נישואים. על זה לא התווכחנו. הנשים הנוספות שהם התחתנו איתם היו עם נישואים. עד כאן מסכימות. מקובל זה לא אומר ״נטו להולדת ילדים״ אם זה היה נכון היית רואה דוגמאות של לקיחת פילגשים ונשים נוספות רק לגברים שלא נולדו להם ילדים לפני עם האשה הראשונה וזה לא המציאות. בתנ״ך מלא לקחו פילגשים ונשים נוספות כשכבר נולדו להם ילדים מהאשה הראשונה והשניה והשלישית. כמה ילדים היו לשלמה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:34:52
ובואי...מסכת ועמוד אני לא אדע להגיד לך איפה זה כתוב חח אני עדיין לא בדרגה הזו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:35:44
אבל הגברים לקחו נשים נוספות ופילגשים כשהאישה הראשונה לא הייתה עקרה או מתה לפני שהולידה ילדים. כך שהטענה שלך לא ממש עומדת על 2 רגליים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:36:12
הם לקחו נשים נוספות ופילגשים כי בא להם.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:38:08
אז גם בדור שלנו בא לגברים לשכב עם אחרות, מה שונה כל כך מבעבר? חוץ מזה שהיום גם לנשים מותר להביע דיעה והם יכולות גם לשכב עם אחרים ולא חייבות להסתיר את זה בדיוק כמו הגברים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:40:21
דרך אגב, שרה אמנו הולידה ילד?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:49:58
כן..את יצחק... אבל זה היה בגיל 90. כל הזמן היה שלא הביאה היתה לו פילגש. ושוב-הם לא לקחו בשביל לספק את היצרים שלהם. את חושבת שהאבות וכל המלכים של פעם לקחו נשים כדי להגיד "שכבתי עם הרבה נשים"?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:52:21
אוה תודה הבאת לי להנחתה 😍 אז נניח לרגע שאברהם לקח את הפילגש הגר כי שרה לא הולידה ילדים, אבל למה אחרי שכבר גרש את הגר ושרה ילדה לו ילד לקח את קטורה לפילגש? ”וַיֹּסֶף אַבְרָהָם וַיִּקַּח אִשָּׁה וּשְׁמָהּ קְטוּרָה” "וּבְנֵי קְטוּרָה פִּילֶגֶשׁ אַבְרָהָם, יָלְדָה אֶת-זִמְרָן וְיָקְשָׁן וּמְדָן וּמִדְיָן--וְיִשְׁבָּק וְשׁוּחַ״ אם מה שאת אומרת נכון ולקחו פילגשים ונשים נוספות בשביל ילדים, אז למה הוא לקח פילגש נוספת כשכבר יש לו ילד?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:52:34
חחח את משווה את הגברים של היום לגברים של פעם? אני לא אומרת שפעם לא היו יצרים וכולם היו צדיקים אבל אני מדברת ספיצפית על האבות וכו' שהם לא לקחו כי בא להם. ומרגיש שהשתלטנו לה על הפוסט😅
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:53:34
אני פשוט מנסה להגיד לכל אותן בנות למעלה שמאז ומתמיד היה חוזים בין בני זוג על לשכב עם אנשים אחרים וזה היה נורמאלי מאד פעם ואין שום סיבה ״לנרמל״ משהו שהיה לגמרי לגיטימי
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 14:54:01
הלוואי שהייתי בדרגה של אברהם אבינו להגיד לך למה...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 14:54:28
אוקי אבל זה לא מוכיח שהטיעון שלי לא קביל 😅
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 14:59:12
לא אמרתי שלא ואני גם לא סותרת את מה שכתוב בתורה. אני חושבת שדברים כאלה צריך ללמוד ממש לעומק ויש גם פירושים בקבלה עלזה וזה לא תמיד מה שאת מבינה מהפשט שזה מה שהיה. אם ככה כולם היו גדולים וחכמים בתורה ממזמן.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:02:27
בגדול אי אפשר לדעת מה האבות ידעו .או הצדיקים של פעם. היתה להם רוח הקודש והיו מדברים עם אלוהים ככה שאנחנו לא בדרגה אפילו של להבין . גם שלמה המלך לא עשה את זה רק בשביל להיות עם אלף נשים. אחד מההסברים זה שהתחתן איתן לצורך שלום במדינות שלהן. (שפעם מלך היה מתחתן עם מלכה של ארץ אחרת כדי להגיע להסכם שלום) לגבי דוד המלך ובת שבע יש הסבר שראה ברוח הקודש שיצא ממנו ומבת שבע - שלמה המלך שיבנה את בית המקדש (למרות שהדרך שעשה את זה לא היתה בסדר בעיני אלוהים ) בקיצור בגלל זה אי אפשר לקרוא נטו בלי הסבר באמת על מה הכוונה ... מה שבטוח שהם לא לקחו אישה לצורך מילוי תאוותיהם. ברור שהיו פעם גם גברים שהיו עם מיליון נשים . אבל הם לא קשורים לסיפורים של האבות שלנו ולצדיקים שלנו..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:04:47
אפשר להגיד תמיד שזה לא מה שאנחנו חושבים אבל בתורה כתוב מפורשות שפילגשים ונשים נוספות היו דבר שהוא כל כך בשגרה שלאף אחד לא היה אכפת. בנות כותבות פה איכסה וחולני ובריאות הנפש למשהו שהיה פעם פופולארי מאד מאד. זה פשוט נהיה פופולארי שוב לאנשים שמעיזים ובא להם להתנסות ומרגישים שחיים פעם אחת ו/או להתנסות עם מישהו אחר או לעשות צניחה חופשית. למה כל כך לשפוט את זה ולעומת זאת אף אחת מכן לא מוכנה לשפוט בחומרה את הסיפורים הדומים בתנ״ך? לפי דעתי זה קצת צביעות.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:05:10
קל לשפוט*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:07:42
ואליס קשה ממש לחזל עם הסיפור של דוד ואלישבע שאפילו אלוקים כל כך כעס עליו שהעניש אותו בלא לבנות את בית המקדש אז הם חיפשו הסבר שישמע טוב. אבל הוא פשוט ראה אשה יפיפיה שמתרחצת ערומה וחשק בה. זה לא פשוט היה ביג דיל אז.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:08:06
זה פשוט לא היה ביג דיל אז*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:09:34
אינלנו מה לשפוט לחומרה/לקולה כי קודם צריך ללמוד ולהבין ולדעת מה היה שם... ואני לא בדרגה של להבין,כי שוב-צריך לשבת וללמוד. ונתתי לך את הסיבות של החרם אז זה לא נראה שהם תיקנו אתזה בגלל הסקס שהיה שם... ויותר מאוחר אני אמצא לך את הסיפור האמיתי בין דוד ובתשבע... כי שוב-את מסתמכת רק על הפשט ומה שכתוב וכנראה שלא למדת "מעבר*.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:11:24
סטיץ- אי אפשר להשוות חיים של פעם להיום. גם פעם היו סוקלים באבנים או מוציאים להורג את מי שעבר עבירות מסויימות .היום זה קיים רק במדינות חשוכות מאוד.אז אם מישהו יחליט פה להתחיל לסקול באבנים אף אחד לא יגיד .הא סבבה פעם זה היה ככה ..( בכוונה אני מקצינה את העניין לצורך הדוגמא) לגבי דוד ובת שבע זה ממש ממש לא נכון מה שאת אומרת. אלוהים לא ראה בעין יפה את העניין של איך שלקח אותה. לא *למה* לקח אותה. אלוהים לא נתן לו לבנות את בית המקדש רק בגלל המלחמות שעשה. ובית המקדש אמור להבנות על ידי מי שמשכין שלום! ולכן אמר לו אלוהים שיהיה לו בן והוא יבנה את בית המקדש. ודוד המלך ידע שזה מאישה ירושלמית וכו ואז ראה את בת שבע וידע שממנה יצא שלמה! בדיוק זה מתקשר עם העניין של שלמה ואלף הנשים . שרצה להשכין שלום בכל העולם. והיה זכאי לבנות את בית המקדש .
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:14:05
גם לי אין מושג יותר מידי. אני רק כותבת את מה שלמדתי פעם וקראתי. ברור שיש עוד הרבה דברים מעבר. בגלל זה שום דבר בתורה אי אפשר לקחת כפשוטו. כל מילה ומילה בתורה היא עם משמעות עצומה. שאין לנו מושג בה .
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:23:26
אליס זה בדיוק מה שאני אומרת, לאלוקים לא היה אכפת שהוא שכב עם עוד מישהי או רצה עוד אשה כי כולם היו עושים את זה פעם זה לא היה ביג דיל בכלל. הכעס שלו היה על משהו אחר. את רק מגבה את מה שאני אומרת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:25:52
https://youtu.be/i0NR4UZLT8o תיראי אתזה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:25:57
אין בעיה שנסכים חחח מעולה אפילו. רק הסיבות שהיו לאבות ולצדיקים לקחת עוד נשים הן ממש לא מתאווה אלא סיבות הרבה הרבה יותר גבוהות מזה.. הגברים היום רוצים עוד נשים נטו מתאווה ורצון יצרי בלבד. וזה הבדל מאודד משמעותי. חרם דרבנו גרשום *נראה לי* הגיע בגלל ירידת הדורות . שכבר הבינו שדי חלאס הגברים והנשים לא אותו הדבר כמו פעם וזה גורם רק לבלגן .
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:29:44
אבל לא כתוב בשום מקום שלקחו עוד נשים בשביל הולדת נשים נטו. אפילו רוב הדוגמאות מוכיחות שזה לא נכון. 😶
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:31:24
ויהי לעת הערב ויקם דוד מעל משכבו, ויתהלך על גג בית המלך, וירא אשה רוחצת מעל הגג, והאשה טובת מראה מאד. וישלח דוד וידרש לאשה ויאמר הלוא זאת בת שבע בת אליעם אשת אוריה החתי. וישלח דוד מלאכים ויקחה ותבוא אליו וישכב עמה, והיא מתקדשת מטמאתה, ותשב אל ביתה... (שמואל ב יא ב) דוד שכב עם בת שבע כשעוד הייתה נשואה. אם זה לא תאווה וחרמנות אני לא יודעת מה זה. לא משנה איזה פירושים תביאו כדי לנסות להסביר את מה שכתוב פה..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:34:41
ראית את הסרטון? ואת יודעת מה...?גם הוא נפל וטעה הוא הצטער וביקש סליחה. זה נראה שאת כלכך אנטי שלומשנה איזה פירוש נביא לך את תחשבי שכולם היו חרמנים ותאבים למין.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:35:15
למה זה נראה שאני כל כך אנטי? מה מדבריי אראה לך את זה? כי אני לא חושבת כמוך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:35:51
זה עוד תשובה מתחמקת כשקשה למצוא הסברים, אתה אנטי אתה בכלל לא רוצה להקשיב אנחנו לא יודעים מה באמת קרה למרות שזה כתוב מפורשות
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:36:37
וזה בדרך כלל מתי שאני נתקלת במבוי סתום עם הדיונים על דברים חשובים אבל קשים..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:37:46
מישהי ראיתי עכשיו בדיוק . סרטון חזק ביותר!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:41:25
את לא ראית את הסרטון וישר אמרת שהוא שכב איתה מתאווה וחרמנות...זה לא אנטי?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:42:34
אני לא ראיתי את הסרטון וציטטתי לך את התנ״ך שבו כתוב מפורשות שהוא שכב איתה כשהיא עדיין נשואה כי היא נראית יאמי יאמי זה אומר שאני אנטי? אני אנטי כי אין לי זמן לצפות בסרטון שלך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:43:21
תכתבי לי סיכום של הסרטון ואענה לך מה אני חושבת עליו. מקווה שזה יגרום לי להראות פחות ״אנטי״ בעיניך..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:43:48
בדיוק על זה אני מדברת שאת רואה פסוק ומפרשת אותה על דעת עצמך. אם היית רואה את הסרטון היית מבינה שלא הבנת...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:44:16
כולה 8 דק'..אינלך זמן בשביל לשמוע דעה אחרת?!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:44:24
אני לא מפרשת את הפסוק על עצמי 🤣💁‍♀️ אני נותנת לך פסוק שהוא די מסביר את עצמו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:44:34
מישהי תסכימי לי בבקשה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:44:55
תסכמי*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:45:11
או שתחקי אחרי האמבטיה וההשכבה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:45:18
תחכי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:45:27
אוף עם הפלאפון הזה 😡
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:45:44
את ממש ראש בקיר. את בטוחה שאת צודקת לפני שבדקת משהו אחר... אני לא אסכם כי אני לא יודעת לסכם במילים שלי. אני אתן למי שמעביר את הסרטון לסכם. ואם את לא מוכנה לראות אז אי אפשר להמשיך את הדיון...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:45:57
חחחח אוקי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:46:11
למה אני ראש בקיר ואת לא ראש בקיר?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:47:08
לגבי קטורה הוא לקח אותה אחרי שהגר כבר לא הייתה בתמונה ושרה נפטרה,מותר היה לשאת כמה נשים והיא גם ילדה לו ילדים,אז איפה הבעיה פה בדיוק?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:48:20
כי אני לא מפרשת דברים על דעת עצמי. אני מביאה לך אסמכתא של מישהו שמבין(מקווה שאת סומכת עליו גם)שמסביר את מה שנראלך פשוט...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:49:54
זה לא הויכוח אם הגיוני שלגבר יהיה בא כמה נשים...היום זה אסור בתכלית האיסור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:50:15
עדי - אני יודעת שאני החריגה, וכבר כתבתי, לא כל זוגיות או אדם יכול להכיל את זה. אבל יש כאלה שכן. ולתת לא גורף זה חוטא לאמת שני - תחשבי כמה גדלות נפש ואהבה יש שאת כל כך אוהבת בן אדם פשוט רוצה בהנאה שלו אפילו אם זה לא באמצעותך וזה עובד בשני הכיוונים. בחתונה שלנו היה חשוב לנו להשבע ״לאהוב ככל שליבנו ידע ותמיד לראות את טובת האחר למול עיננו״ אני גאה לאמר שאנחנו מקיימים אודל - לא גדלתי בתל אביב רחוק מכך. אבל היה לי מספיק אומץ ופתיחות לדבר על זה עם בעלי. וכפי שאמרתי זה ממש לא מתאים לכולם למעשה לרב לא. צריך לבוא לזה ממקום מאוד שלם וטוב בזוגיות. אורטל - תקראי מה כתבתי לשני שושה - ממש לא. אם את חייבת להרגיש לא בנח בזוגיות שלך כדי להרגיש אהבה נראה לי שאני ואת מגדירות אהבה אחרת. אהבה ומי שאני אוהבת אני חייבת להרגיש איתו הכי בנח בעולם. וכפי שאמרתי הזוגיות ארוכת טווח ומזלזלת. וכפי ששתפתי קודם שנינו טעמנו וניסנו אחרים וזה דווקא גרם לנו לרצות יותר אחד את השני. אני שומעת המון פחד בתגובה שלך. ועל דבר אחד אנחנו מסכימות - זוגיות על תנאי זו לא אהבה. אליס - כפי שאמרתי כל אחת עושנ שמתאים לה. אבל את טועה בזה שאת אומרת שאין חיבור ריגשי וטהור בין בני זוג. מי שהיה שם מספר לך אחרת אמא לנסיך - באמת שזה לא לכל אחד ואם טוב לכם זה מה שחשוב. אני אישית מאוד לא מתחברת לקינאה, וקנאות אישית מפחידה אותי. רעות - לגמרי. לכל אחד יש את חייו.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:50:35
ואגב הנשים של פעם זה גרם להם לצער והפוסט מדבר עלזה שהיא רוצה להביא לו כמתנה....שזה ממש טימטום
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:51:07
ואם היית רואה את הסרטון היית יודעת שהיא הייתה גרושה ולא נשואה... אבל עזבי,את השאר אני משאירה לך שתיראי. ממש מתח חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:51:36
את לא מפרשת דברים על דעת עצמך אבל מי שבסרטון כן מפרש דברים על דעת עצמו. אני סומכת על מה שכתוב בתורה מה כול כך אנטי בזה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:52:24
את סומכת על מה שכתוב זה טוב ויפה. אבל את סומכת על הפשט. על מה ש*את* חושבת שאת מבינה. ואת לא מבינה שיש דברים יותר עמוקים מיזה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:52:32
כתוב במפורש שהוא שוכב איתה כשהיא אשת אוריה החיתי! ואז הוא גורם לו למות! ואז היא אלמנה. במפורששששש
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:52:45
זה לא קשור להכיל בעניני זוגיות זה אמור להיות שמור רק לזוג בכל דבר יש כללים כדאי שישאר נורמאלי צבא בית ספר וכו... אם לא יהיה כללים זה לא ישאר כמו שצריך גם ככה העולם נדפק מרוב שכל דבר אומרים שכל אחד יעשה מה באלו...סבבה שיעשו אבל העולם דפוק היום וטת יודעת מה הבעיה? מרוב שאנחנו עמוק בדברים האלה אנחנו לא מודעים שאנחנו חיים בטעות וזה הכי עצוב
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:53:04
סטיץ - מעניין. באופן אישי אני ממש לא מתחברת לדמות של דוד המלך. הרבה יותר כיבדתי ואהבתי את שאול זה באמת תמיד היה קיים באיזה שהיא רמה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:53:22
ואני ראש בקיר… לסלף את מה שכתוב במפורש בתנ״ך זה אומר להבין את זה יותר לעומק. קטע.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:54:44
סטיץ ומה הסוף? הוא נענש על זה...כיבשת הערס
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:55:15
וואי הודיני אני משתגעת מהרצון הקיצוני של אנשים דתיים לרומם כל מה שקרה בתנ״ך כדי שחלילה לא יחשבו שמישהו שם עשה טעות או התנהג כמו גבר טיפוסי. אני דווקא אוהבת את התנ״ך בגלל שהוא מראה לנו שלכולם יש חולשות וכולנו בני אדם ופשוט איך ללמוד מכך. ואז באים הדתיים היום ומנסים לגרום להכל להיות נשגב וקדוש ומה פתאום זה לא קרה למרות שזה כתוב במפורש.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:55:22
עדי - אני ממש לא חושבת שהעולם נדפק אלא שלאט לאט הולך לכיוון טוב יותר. בזוגיות צריך ששני הצדדים יאהבו ויכבדו אחד את השני ותמיד ירצו בטובת האחר. מה צריך יותר מזה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:55:50
זה מה שהסברתי מרוב הדפיקות אנחנו לא מודעים שהוא דפוק
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 15:55:52
תורה לא תורה,דור שלנו או דור אחר - האחוזים פה מדברים בעד עצמם. שורה תחתונה - נורמלי זה לא !!!!! בנות שבעד ועוד מנסות להביא הסברים כמה ולמה אתן בעד זה רק מעיד שיש כאן חוסר אהבה נק' !!! היום נשים מתגרשות על מבטים שהגברים שלהן זורקים או אפילו רק על פזילה לצד אז סקס משותף?????????? ואפילו בלעדייך!????? להתעוררררררררררררר הגבר שלכן כנראה שכנע אתכן כמה זה כן נורמלי וכמה זה כן טוב לשחרר......... זה הזיייייייה !
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:56:02
עדי הוא נענש כי הוא גרם למותו של בעלה. אבל לא בגלל שהוא חשק בה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:56:09
זה כזה טיעון של זקנים ״הנוער של היום…״ כל דור אומר את זה😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:56:53
זה לא קטע של הדור של היום..זה קטע שהעולם כבר דפוק וזה מחמיר ואני מעדיפה להיות כמו הזקנים ולא כמו הטימטום של היום כןןן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:56:56
אוריה החיתי לא היה צריך לצאת למלחמה הזאת. היא לא הייתה אמורה לקבל גט. והוא שכב איתה לפני שהוא הוציא אותו למלחמה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:57:18
ווטי סטיץ אני מדמיינת אותך יושבת קוראת כל יופץם עם כל המפרשים חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:57:37
חחחחח אני והמפרשים סחבקים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:58:48
דתיים רבים לא קראו מעולם את התנ״ך כפשוטו. מינקות אנחנו לומדים להתעלם מהכתוב כדי לסבר את האוזן ולפי דעתי זה לא הייתה כוונת התורה בכלל.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:59:32
התורה מראה שזה בסדר לעשות טעויות, על טעויות נענשים ומבקשים סליחה. לא משנה מי אתה. כולם בתורה בני אנוש.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 15:59:52
מאדם הראשון והטעות הראשונה עד הסוף.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:02:05
לא קוראים סתם רק כפשוטו חייב לקרוא עם ההסבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:02:22
סטיץ',מלא צדיקים נפלו וטעו... כמו שמשה רבנו לא הקשיב לאלוקים שהכה את הסלע ולא דיבר אליו וגם הוא נענש אבל מפה ולהגיד שהם לא היו צדיקים וכל חייהם פעלו מתאוות,בצע וחומריות זה לא נכון.סורי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:03:04
גם כתוב בשיר השירים שדייך באשכולות...נראלך שדיבר על ציצים? חחח חייב לקרוא תפרוש
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:03:09
לכל דבר יש לה תשובה זאתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:03:22
אבל הם כן פעלו מתאוות מחומריות מאגואיזם ומכל מה שמחטיא בני אנוש. אחרת היינו נוצרים בלי כל התכונות האלה. אחרת הם לא היו בני אנוש.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:03:50
יש לי תשובה כי פה זה לא הדיון והפלפול הראשון שלי בנושא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:04:11
ולמה רק לכם אמורות להיות תשובות מוכנות מראש להכל?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:05:03
אה אוקי סליחה אני מידי עמוק בתוך זה 😝
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:05:18
די צריך לקלח את הפלוצקי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:05:38
זה בהחלט היה עוזר 🤗
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:07:41
למי אכפתתתתתת שכל אחד יעשה במיטתו מה שבא לו בעיקר אם הם זוג נשוי ויש בינהם הסכמה על זה אני לא קובעת להם מה נורמלי בשבילם אלא רק מה שנורמלי בשבילי ובשביל בעלי לא אכפת לי משאר העולם ומיטתו
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:08:02
שני - בעיני מי שמתגרשת ומפרקת בית ומשפחה על מבט היא מטומטמת. אבל זה שלה שלה ולא שלי. הגבר שלי לא שכנע אותי לשום דבר אם כבר להפך. אני מבינה שמאוד קשה לך להאמין שבאמת קיימת אהבה כזו אבל היא קיימת❤️. גם אם תוסיפי מליון סימני קריאה יקירתי. אני תוהה למה את כל כל נבהלת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:08:04
ברור שהם טעו סטיץ',אבל שאת שמה על כף המאזניים את החסרונות שלהם כביכול מול המעלות(בואי ביננו...את היית יכולה להרוג את גוליית עם אבן אחת)?אז את רואה שזה בסדר,כולנו בני אדם וטועים השאלה מה אנו מפיקים מיזה...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:09:57
צודק טלולה - לכן כתבתי לכותבת הפוסט שהיא לא הזויה ולא החברה שלה. אבל זה לא סבבה למשטר את המיטה של זוגות אחרים. מי היא שתקבע להם?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:10:05
וגמאני זזתי למקלחות...🛀
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:10:34
להיות מונגמי זה ממש לא הזוי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:13:04
פלוצקי שלי כבר מקולח וישן. הגדול לעומת זאת - בהליכים
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:29:53
הדיון היה אם זה נורמאלי או לא...לא אם אני יגיש למישו מה לעשותת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:30:01
יגיד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:35:29
עדי רק חייבת לציין ש״כבשת הערס״ זה גאוני 🤣🤣🤣
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 16:35:35
אולי לזוג הספציפי הזה זה מתאים כי…. 1,2,3 לא יודעת למה אבל ענייני מיטה שישארו במיטה חחחחחח לכו תדעו אולי זה כן עובד להם אבל לזוג אחר לא יעבוד הכל מאוד ספציפי ואינדיבידואלי בגלל זה בכללי יש המון קטגוריות כי לכל אחד עובד משהו אחר וזה בסדר זה לא מעניין גם ככה 😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:35:51
זהו גם שלי מקולח ובמיטב איזה כיףףףף
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:35:57
ובמיטה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:36:19
חחח דייי אץהשפה היחידה שאני יודעת זה עברית וגמזה לא חחח כל חיי קראתי אולי 2 שורות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:37:58
בכל מקרה מה שאני ניסיתי להגיד מכל הדברים שנאמרו שזה לגמרי טבעי עד שזה נאסר. מאז ומתמיד היה לבני זוג חוזים מסויימים שמותר לשכב עם אחרים וזה לא היה חולני וזה לא היה הזוי. וכל אחד מותר לו לעשות מה שהוא רוצה, כל עוד הוא לא פוגע באף אחד, בלי שישפטו אותו במילים כאלה מכוערות.
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 16:38:35
הרש ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:39:08
אוה לא הערס זה גאוני ואת צריכה לכתוב על זה פטנט מהר לפני שיחטפו לך את זה 🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:40:03
חחח אני אמורה לשכב עם דוקטור ללשון בשביל זה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:40:47
רק אם יש לך חוזה מסודר שיכתוב לך העורך דין שתשכבי איתו 😎
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:41:27
עזבי אחרי שיצאתי על כולם פה איך אני ישכב עם מישו אחר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:41:37
ששששש לא נגלה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:42:25
זה לא שיש פה אלפי צופות או משהו, בסהכ הכל חסוי והרשות לא נתונה 😝
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:43:14
שלחי תמונה שלך מתה לראות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:43:26
וואי אם היינו נכנסים לחוזים זוגייים לא היינו יוצאים מזה. בנות פה כתבו שהגבר לא מחליף חיתולים. הייתי מתה😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:43:52
¹אצלי הוא לא מחליף 3 ילדין כבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:44:22
איך את שורדת? הייתי נותנת גט במקום
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 16:44:26
תאמת הודני אם היית רואה מה הוא כן עושה היית מבינה שאפשר להבליג...למרות שאני לא מרגישה הבלגה זה ממש אחד הדברים שלא קשים לי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:44:48
טוב עדי מוכנה? אני קצת מתביישת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:44:56
הוא מכונאי חוזר סביבות 8 פרצוף שחור ידיים שחורות....את רואה תצמך אומרת לבנדם כזה יאלה טיטול?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:45:04
כןןןןן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:45:33
תזכרי אבל שאולי אני לא נראית משהו אבל אומרים שיש לי בחיוך משהו מסתורי!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:45:46
שלחיייי רק אנחנו פה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:45:50
טאדאאאאאא
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:45:58
ידעתייייי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:07
נו קרציה רק אנחנו פההה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:09
מה אני כזאת צפויה 🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:23
חחחח תאמת את ממש מכוערת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:33
ושתדעי שאח שלי גם מהלא מחליפים וכששמעתי על זה הוא כמעט עבר סקילה מדרבנן!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:38
אני כולי עם ריר מתלהבת שאת שולחת ימיבשתת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:55
שלחי תמונהההההה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:46:55
חחחחחח את חתיכה מידי וזה מרתיע אותי 😩
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:47:22
אני באמת לא כזו יפה יש לי אף שלחתי תמונה עם פרופיל שאני מנשקת תיחדה אז לא קולטים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:47:35
מה ששלך שלך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:47:36
למזלו של אחי בסוף הוא הואיל בטובו להחליף ועכשיו עברה הרעה הזאת מעלינו
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:48:19
אבל למה?? כל גבר והקושי שלו...למה ללכת ראש בקיר איתם? בסופש הוא ממש עוזר וטיתם כל בוקר הוא זה שלוקח אותם ממש עוזר משו ספציפי מציק לו אז למה לא לזרום?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:48:41
אין בעיה שיש קושי אבל אתה צריך להתמודד עם הקושי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:48:56
אם ראיתם האח הגדול אני נגיד ממש אוהבת תסגנון של גיא...עזבו חיצונית אני מאלה שבעד לעשות אותם מלך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:49:09
לא רואה, תסבירי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:50:00
ישם אחד שטוען שהילדים יותר על האישה הוא הכי יתן לאישה מצידו אוטו תרנטה והאישה חדש יענו מפרגן בהכל אבל עבודות בית וילדים הוא לא ככ מסוגל
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:50:20
לא מקבלת בכלל
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 16:50:42
אצלי הוא לא דורש את זה ואני עושה את זה כי באמת זה ממלא אותי הוא רק נכנס אני שמה לו אוכל שתיה...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:50:55
חחח תיארתי לעצמי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:51:34
ויש לו כבוד אלי אמאלה אם אני יבקש משו אין דבר כזה לא או אין הוא כאילו מעריך ברמותת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:53:27
נחזור שוב לאחי לפני שעבר סקילה. יצא ואשתו (גיסתי) הייתה צריכה לחזור לעבודה מהר אחרי הלידה כי היא הרוויחה יותר בבית. ואחי נשאר בבית עם התינוק. מה שיצא הוא מעין ניסוי מעניין. בגלל שאחי מילא את התפקיד שבדרך כלל ממונה על האמא הילד נקשר אליו יותר והקשיב לו יותר והוא תפעל את כל הבית וניקה וסידר והכל. אני פשוט חושבת שבגלל שאנחנו רגילים לכך האשה ממומנת על הבית והילדים, אבל אם הנשים היו מקבלים תפקידים כמו גברים ומרוויחות כמוהם ויותר מהם הנורמה הייתה שונה לחלוטין והיית רואה הרבה יותר אבות שהם עקרי הבית
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:54:43
אני מתחברת לצד שזה כיף לפנק. אני ממש אוהבת להפתיע את בעלי עם אוכל טעים ובית שטוף. אבל אני אוהבת שגם הוא לפעמים אומר לי ״מאמי עבדת קשה היום תנוחי ואני אעשה הכל״
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:54:47
יש זוגות שאצליהם זה באמת הפוך כמו אישה שמנהלת הכל ויותר המח בבית והגבר יותר רכרוכי....זה גם הולך הפוך אבל לרוב לגברים קשה עם עבודות האלה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:55:16
הודני אבל הוא מכונאי טני יגיד לו לעבוד עוד כשיחזור?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:55:36
זה כי גברים מרוויחים יותר אז שווה שהם יעבדו ושהנשים ישארו בבית. ומה זה גבר יותר רכרוכי?!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:55:52
את טובה בתנך שפרעה רצה לצער את עם ישראל מה עשה? נתן לנשים עבודות של גבר ולגברים עבודה של נשים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:55:52
את מנסה לרמוז שאנחנו יותר רכרוכיות?!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:56:13
תראי יש לפעמים אחריות שצריך לקחת . אני למשל מנהלת את כל הצד הפיננסי בבית כי לבעלי אין כח לזה. הוא מתעסק כל מה שקשור לרכב. לכל זוג יש חלוקת עבודה כלשהי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:56:20
העבודות הפיזיות זה באמת קשה לנשים, אבל בהם גם לא מרוויחים הרבה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:56:51
גם אצלנו ככה אם לא הוא לא ישלם כלום
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:57:29
אם נשים היו יותר בתפקידים בכירים או בתפקידים רגילים אבל מרוויחות טוב היית רואה אותם יוצאות יותר לשוק העבודה והגבר היה נשאר בבית עם הילדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:57:32
ושלחי תמונהה לא רוצה לדבר איתך העיקר מתחת אותי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:57:49
מה אני חושבת שהמונה ליזה יפייפיה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:58:06
את סתם שופטת אותה לחומרה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:58:07
לא יודעת אולי אני פרימיטיבית אבל חושבת שזה יותר קשה לגבר מאישנ
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:58:15
חחח קרציהה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:58:31
הגברים עובדים קשה לפרנס את הבית כי באמת כדאי שייצאו לעבוד כי הם ירוויחו יותר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:58:47
קחי דוגמא שאישה נפטרת ה ישמור וגבר נשאר עם הילדים הוא לא שורד כמו אישה שנשארת עם הילדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:59:20
היתה לי תקופה שהרווחתי יותר ועדין אני זו שממש מטפלת בילדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:59:32
חחח סטיץ - זה מזכיר לי שאני ובעלי רק התחלנו לצאת שיחקנו משחק פלייסטיישן עם כל האחים שלו (הם רק בנים במשפחה) מהסוג של המכות. כל הזמן ניצחתי. בעלי אמר שהוא מקווה שאני לא אחשוב שהוא לא גברי מספיק בגלל זה. אמרתי לו ״ מה קשור? הגבריות שלך נמדדת באיך אתה במיטה בלילה וזהו״ אחרי זה האחים שלו אמרו לו עם זאת אתה חייב להתחתן😂
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 16:59:40
אז אני חושבת שאם הוא היה מגדל אותם מלכתחילה היה שורד יפה מאד בדיוק כמו האשה. פשוט כל כך רגיל לא להיות בבית ולראות אותם רק לפני השינה שהוא לא יודע מה לעשות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 16:59:42
גם בגירושים הילדים הולכים לאימא למה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:00:12
חחחחח הודיני את מגניבה לאללה ואני חושבת שהוא עשה בשכל ❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 17:00:39
למה? כי אנחנו עדיין בנורמה שהאשה מגדלת את הילדים והגבר יוצא לעבוד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:00:54
כשנשמה את זה גם זה ישתנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:01:00
עדי - גם לי לא בא טבעי לנקות שירותים. הכל אפשר ללמוד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:01:01
כשנשנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:01:08
לא נכון זה לא בגלל זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:01:51
אלא אם כן את מדברת על הנקה אז זה לגמרי בגלל זה. ראי שוב הדוגמא של אחי, הילד לא היה יכול בלעדיו רצה רק אותו ולמד להגיד אמא ממש מאוחר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:01:51
לא יודעת לי נראה הזוי לבקש ממשהו שעןבד בשמש פיזית ללכת עם אקנומיקה לשירותים....וגם חוזר כבר שישנים מה בכוונה לחכות לו שהם לא מקולחים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:02:27
במקרה של אחי - שניהם גברים. הפלא ופלא שניהם מחליפים חיתולים מכינים בקבוקים, מטפלים בכל חולי ודואגים ומשחקים איתי בלי סוף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:02:38
למה אם הוא עובד בשמש הוא לא יכול להעביר אקונומיקה בשירותים? מה מונע זה מזה? למה ללכלך את הידיים עם השמן מכוניות זה סבבה אבל לא עם השירותים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:03:31
לא סטיץ הוא חוזר מעבודות באמת קשותתת מה קשור חנקות שירותים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:03:40
אני דיברתי על עצמי - באמת שזו המשימה השנואה עלי. כוונתי שגם אם משהו לא בא טבעי הכל אפשר ללמוד לעשות והשאר זה עניין של תרגול.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:03:42
בדיוק זה פשוט מכורח ההרגל אשה עושה כי פשוט לא שווה שהבעל יישאר, יקבלו יותר כסף אם הוא ייצא לעבוד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:04:00
הודני זה גברים שהם חצי נשים זה משו אחר....
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:04:23
הודיני, קודם כל ברור שגם להתגרש מנסיבות כאלה זה לא משהו תקין. אבל תראי,או שאת אחת למיליון או שפשוט באמת זה משהו שלא מפריע לך וזה בסדר,זה שלך. אבל לא רק האחוזים כאן שמוכיחים לי שזה משהו לא בנורמה,אלא לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שזה משהו מעוותת וסליחה שאני אומרת משהו שאולי לא נשמע לך, זו סהכ דעתי.. אשה בדרכ מחפשת שבעלה יפזול רק לעברה,שיחשוב רק עליה ויאהב רק אותה, ושלא נדבר,על הפן המיני. גבר הוא יצור ועוף מוזר. הם חושבים ופועלים לגמריי אחרת מאיתנו. רק המחשבה הזו שנניח והיה עם מישהי אחרת, וברגעים שאת איתו הוא מסוגל אולי לחשוב עליה ולכי תדעי כבר אולי גם לצעוק את שמה נניח ונהנה איתה יותר מאשר איתך...זה משהו שתקין בעיניך? אני באמת שואלת.... ובאמת לא ממקום של לפגוע אלא לנסות להבין איך הגיוני שיש זוגות שבעצם חיים במערכת זוגית פתוחה..... וכן אני בשוק,לא שאני חושבת חלילהשאין בניכם אהבה. אבל לא מצליחה בשכל האנושי שלי להבין דבר שכזה..... 🥴
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:05:22
לא יודעת אני באמת זרנה של פעם חחח תני לי לגור במושב לגדל ירקות לחלוב פרות ....מי צריך יותר מזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:05:28
זקנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:05:30
וואי היית פוגשת אותם בחיים לא היית אומרת שהם חצי אישה. בעלי צוחק על אחי שהוא ההומו הכי סטרייט אבר. הוא גבר גבר כזה. מול הבן שלו ובן הזוג הוא נהיה מרשמלו וזה מקסים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:05:52
אז גם אחי חצי אשה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:06:07
אני אגיד לו את זה 😈
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:06:48
מתכון להרס שלוםםםםםם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:07:05
בסדר אבל גבר זה לא רק חיצונית זה שיש לו הנאה עם גבר זה משו כמו צורך נשי גם...קיצר חח אל תסבכי אותי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:07:20
אין עדי, הסתבכת כבר.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:07:44
לפי דעתי כולנו קצת על הסקאלה בין נשיים לגבריים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:08:11
נועם את בת 18 נכון?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:08:36
לא סטיץ לך אמרתי ברור שיש זוגות שאצלהם הכל הפוך יותר ורואים זה זוג משמים אבל אצלי באמת שנה ראשונה שהתחתנו ראיתי שממש קשה לו אני כן יוצאת ומשאירה אותו הרבה עם הילדים הוא באמת לא מסוגל כמוני
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:08:51
באיזה קטע בעלך יהיה עם מישהי יש לה גוף שהוא לא חווה וטעם ועכשיו כן ועוד לזמן מועט והוא יהנה כל כך !!! ואז יום למחורת איתך שהוא רגיל אלייך ויהיה לו נעים אם לו מינוס והתחת של השנייה יותר שווה ואמלה כמה רעל לזוגיות , בשביל מה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:09:18
הייתי מאושפזת בביתחולים הוא היה אצל אמשלו עם תינוק בן כמה ימים ולא שמע שהוא בוכה!!! עד שאמאשלו אחרי מלא זמן שמעה מהחדר שלה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:09:33
חחח נועם עבר הנושא כבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:09:37
אבל אם הוא חייב הוא יתמודד עם זה יפה בדיוק כמוך. בואי נגיד שאם את עכשיו היית מוצאת עבודה מדהימה בהייטק עם משכורת של 30 אלף הוא היה בכיף נשאר בבית עם הילדים ואת היית יוצאת לעבוד נכון?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:10:16
לא הוא יהפוך לבנדם עצבני הוא תימני עם קוצים חייב עבודות ידיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:11:34
אבל אם במצב היפותטי הייתם מחליטים לא להכניס את הילדים לגנים ומישהו היה צריך לעבוד ומישהו היה חייב להשאר איתם והיית מתקבלת לעבודה בהייטק עם 30 אלף קצ׳ינג לבנק הוא היה נשאר והיה עובר את זה עם ציון 85?
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:11:35
יותר מזה יש לי גיסה שבעלה עוזר לה מלאאא עם הילדים והיא תמיד אומרת לי את פריירית ואת יודעת מה? כשהיא לא לידו שמעתי אותו מלאא פעמים מתמרמר על זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:12:13
אז מה הרווח פה בלנצל אותם? הם באמת עובדים קשהה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:12:32
שוב אמרתי. כרגע אנחנו אחד עם השני ואני לא שוללת. אני דיברתי עם הגבר שלי ומה שמדליק אותו בסיטואציה זה לראות את ההנאה שלי. ולהפך. את מבינה, הצד השלישי הוא לא מעניין בפני עצמו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:12:36
מה הקשר לנצל אותם? את מרגישה מנוצלת? לא יורדת לסוף דעתך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:12:40
לא יודעת חחח הדבר הראשון הלא הגיוני ממה שרשמת זה שאני יצליח לסיים לימודים טלהגיע להייטק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:12:55
אני לא כי מרגישה שזה יותר תפקידי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:13:24
ואם המצב ההיפותטי היה מתקיים גם הוא לא היה מרגיש מנוצל והיה מרגיש שזה תפקידו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:13:32
כמו אח שלי בדיוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:13:48
חחח סטיץ אין אתתת לא משחררת בויכוח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:14:02
אשתו הרוויחה הרבה יותר והם לא רצו לשים בגן והוא נשאר איתו והרגיש עם זה סבבה לגמרי והיה ה״אמא״
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:14:12
יכוליות אבל העיקר שאנחנו מסתדרים ואין מרמור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:14:25
נועם זוגיות זה לא מתמטיקה. מזה יותר שווה. אני הכי שווה! לא איזה תרגיל חשבוני של אברים. פשוט מעצם מי שאני
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:14:32
חחחחח אם אין מרמור אז אני מקבלת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:14:36
אחי היה חצי שנה עם אחינית שלי ואישתו עבדה והוא עבר את זה זוועה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:15:29
אז הוא כנראה גם ראה את המצב באופן פרימיטיבי והתמרמר על זה שהוא האשה במערכת היחסים במקום לקבל את זה ברוח טובה כמו שאשתו הייתה עושה אם המצב היה הפוך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:16:27
סטיץ זאת המשוואה - בדרך כלל מי שמרוויח יותר הוא זה שיוצא לעבוד. גם במקרה של אחותי שהרוויחה כפול מבעלה. הלואי והמדינה היתה מאפשרת לשני ההורים להיות עם הילד. בחופשת לידה הראשונה שלי בעלי היה שלושה חודשים באבטלה וזה היה לנו נפלא.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:17:06
הוא נורא רצה לקחת חלת בחופשת לידה האחרונה שלי אבל זה לא הסתדר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:17:21
נכון הודיני, אבל הרבה גברים חושבים שזה רכרוכי להשאר בבית עם הילדים ונוטרים טינה על זה שהאשה שלהם מרוויחה יותר והיא בעבודה והם לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:17:38
וזה טיפשי לאללה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:17:57
מה רכרוכי ? לאהוב את הילד שלך? נבצר מבינתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:18:12
גם בעלי בגלל הקורונה לקח חלת ונשאר איתי בשלושת החודשים הראשונים וזה היה מדהים ושנינו היינו אחראיים בדיוק אותו דבר על הכל
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:18:29
היו גם דברים טובים בקורנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:19:03
לפי דעתי היו הרבה דברים טובים בקורונה אם את יורדת לסוף דעתי 😏
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:19:23
חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:19:47
אני צריכה הסבר אני בטפשת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:19:48
נראה לי היה בייבי בום מטורף בגלל הקורונה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:19:53
היית בלי ילדים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:20:08
אני כל הילדים מהקורונה חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:20:23
הנה עדי את מוכיחה את דברי 😎
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:21:09
עזבי אני זה לא דוגמא.....עם מניעה הם באיםםםם שה יעזור לי עוד קורונה ויש לנו פנימיה בבית
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:21:11
עשינו המון כיף בסגר. אבל באמת היה מתיש בלי היכולת לתת לילד לצאת החוצה בהתחלה. היה פקח שפשוט אהב לשבת לי מתחת לבית כי אהב את הנוף
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:21:58
עדי, תהיי הכי כנה בעולם. לא פיספסת אף גלולה? לא לקחת גלולה מאוחר?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:09
גם לי היה קשה עם הילד היינו ביחידה 39 מטררר ובלי מרפסת חצי מהאלבום תמונות שלו זה עומד על המיטה שלנו ומסתכל בחלון חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:19
מה זה מה זה? פקח ישב לך מתחת לבית? מה קרה שם בתוך הבית?!
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:22:21
עדי אולי צריכה להחליף אמצעי מניעה או לשלב.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:34
לא סטיץ באמת שלא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:50
שכרנו דירה ליד הים. הפקח היה אוהבת לשבת ולהסתכל על הים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:52
איך אפספס הייתי עם 3 ילדים אחרי לידה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:22:53
אני הייתי על יסמין שנים ולא נכנסתי להריון עם זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:23:26
״לשבת להסתכל על הים״ היא אומרת.. בטח לשמוע את רחש הגלים או להקשיב לדברים אירים 😉
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:23:40
אחרים*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:24:09
אמרתי לבעלי אחרי הלידה הזו אתה לא נוגע בי עד שיש התקן הבעיה שאני סובלת אחרי לידה כולי כאבים מקדימה מאחורה איך אשים התקן ישר😭😭
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:24:12
בשלב מסויים היו פקחים עם אןפנעי ים זה היה הזוי
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:24:24
זה מה שחברות אמרו לי ולכן לקחתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:24:49
עדי אני עדיין בטראומה קשה מההריון והלידה שלי אז לגמרי מבינה אותך
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:25:01
חחח ונכון היה קטע שהיציאות המרגשות זה הסופר והסופרפארן?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:25:12
הודיני באמת נשמע שעשיתם המון כיף בסגר 🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:25:18
הייתי יוצאת עם בעלי לסופר עם דמעות בעיניים חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:25:31
כמה ישלך סטיץ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:25:45
אוי עדי.. הייתי יוצאת רועדת מפחד ובסוף רצה החוצה להקיא בשיחים..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:26:03
אחד פלוצקי אבל מתנהג כמו חמולה שלמה של פושטקים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:26:18
תדעי ש2 זה ממש מקל
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:26:25
הטעות מתחילה בשלישי חחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:26:34
את תעברי בשבילי את ההריון ואני מוכנה לחשוב על 2
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:27:03
אצלי ההריונות סבבה הלידות קשות ה ישמור ותמיד אחרי לידה אני מאושפזת שוב וזה הרגע שאני נופלת לדיכאון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:27:05
ועכשיו את ברביעי? מה אומרים על האלה שלא לומדים מטעויות? 🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:27:24
אני בהריון עם שלישית😳
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:27:31
אני מתה שזה יהיה בת ככה 2 בנים 2 בנות ויפה לסגור תבסטה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:27:36
אצלי ההריון היה קשה וגם הלידה אז כיף חיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:27:41
יש לך בת???? יפההה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:28:11
הודיני שלישית אחרי 2 בנים זה יהיה מעניין
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:28:11
אחרי שני בנים זה יהיה שינוי מרענן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:28:18
🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:28:23
ג׳ינקס
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:28:51
כן הודני לי בדיוק ככה ואני משוגעת עליה...רק חכי לבכי יותר חופר ונשי🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:28:59
מעניין איזה בן אדם היא תהיה עם היא תגדל עם שני חזירי הבר שלי
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:29:15
חחח🤣🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:29:28
אחלה בחורה לא צריך נשיות יתר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:29:45
טוב אנחנו מגיעים כרגע עם הפלוצקי לשלב הדרמה. מה זה כל ההשתטחויות הדרמטיות האלה על הרצפה כאילו סוף העולם הגיע?!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:29:49
אני גדלתי עם 4 חזירי בר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:06
גיל שנתיים הגיע. מזל טוב
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:10
בן כמה הוא? שנתיים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:15
כןןןן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:23
חשבתי שכולם מגזימים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:27
גיל שבודקים גבולות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:30:31
חשבתי שזה סתם קלישאה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:31:03
אני צריכה לתבוע על זה שהפלוצקי לא בא עם אזהרות כתובות על הקבלה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:31:17
הוא רוצה להביע את עצמו. עכשיו הוא מתחיל להתבטא יש לו דעות על העולם והוא רוצה שיכבדו אותם. גם אם הם ממש טיפשיות. בנוסף אם יש גבולות, צריך לבדוק אותם.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:32:01
זה עובר. אבל צריך הרבה סבלנות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:32:42
שלי היה מתחיל כל בוקר בהשטחות כי ״אמא אני רוצה שהיום יהיה שבת!!!״
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:32:51
וואי אבל מה זה הדרמה קווין שקורה לו כל הזמן? הכל מתסכל אותו הכל נראה לו שצריך להסתדר לפי רצונו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:33:22
מתי זה עובר?… *שאלה סטיץ׳ בחשש כבד*
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:34:06
טוב מה את רוצה ממנו. הוא עוד לא יודע איך העולם עובד. מי את שתאמרי לו שאם הוא לא יצרח מספיק חזק לא יעשו מה שהוא רוצה? יש מבוגרים שעדיין לא הפנימו את זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:34:13
אני מוכנה לקבל רק תשובות של ״זה אמור לעבור מחר״
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:34:51
אני אתן לך את התשובה שכל אמא שונאת ״ כל ילד זה אחרת״
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:36:07
כן אני מבינה הודיני אל תדאגי.. האמת שאני כל כך מבינה שכל פעם אני צריכה להסביר לבעלי בקול מה שקורה כי הוא לא מצליח להבין ״כן פלוצקי אני מבינה שאתה רוצה לשחק עם הציפור וזה מתסכל אותך שהיא יפה לה אנחנו מבינים אותך זה באמת מתסכל״ ואז בעלי מבין מה קרה פה עכשיו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:36:19
עפה*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:36:45
לא מקבלת את התשובה הזאת. אני רוצה חבר טלפוני.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:37:27
אני הייתי הולכת על לחתוך חצי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:37:59
מה חבר טלפוני יודע
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:38:46
חחחח את רואה שיש גם הבדל בהבנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:39:11
חבר טלפוני קבע שזה יעבור מחר! יאיייי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:39:35
לא הייתי מזמינה אותו למרוץ למליון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:40:26
מרגישה שנדחפתי באמצע מחזמר חחח מה הולך פההה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:43:54
ברור שיש הבדל בהבנה! אחת מהמתנות המגניבות שאנחנו הנשים קיבלנו זה אמפטיה והבנה רגשית גבוהה יותר
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 17:44:27
הודיני את מדכאת אותי ממש תני לי איזה חדשות טובות לפני שאני משתטחת פה בבכי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:45:08
אבל זה שאני מבינה את הרגש של אנשים מסביבי יותר מבעלי לא אומר שהוא לא יכול להחליף חיתול
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:45:20
ברוך שלא עשני סתומה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:46:25
חחחח זה היה גיהוק מלא בדברים חכמים לולה 🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:56:11
הבכי משחרר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 17:57:16
סורי. רק רק יכולה לאמר שזה עובר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:02:36
זה עובר ואז מתמודדים עם משו אחר גדול יותר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:04:07
מה בא אחרי הדרמה..?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:04:31
השקט שאחרי הסערה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:05:41
עכשיו הגדול שלי התעורר בבכי שכואבת לו האוזן ולדעתי זו דלקת אוזניים. שלחתי אותו עם בעלי למוקד. אוףףף שני ילדים חולים מחר בבית זה קשוח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:06:30
בגדול מה שבא זה מליון אתגרים קטנים אחרים אבל עם הרבה פחות דרמה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:07:18
וואי גם לדלי היה דלקת באוזניים זה באסה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:07:57
לפחות הוא ממש הסתקרן מהטיפול אוזניים ואהב את ההרגשה שזה נכנס לו לאוזן אז היה סבבה עם זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:08:05
לשלי*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:08:16
מהטיפות*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:08:27
זה ילד בן חמש. אפשר לדבר איתו על זה. אבל נורא כואב לו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:08:53
הייתי בשבוע הספר והיו מליון ספרים שרציתי לקנות לו והוא עדיין לא בגיל אז עצרתי את עצמי בכוח אוף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:09:12
מסכני קטן 🥺
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:09:21
יש דברים ממש יפיייפים לילדים עכשיו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:09:30
יאללה תני המלצות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:09:32
התחתנית בידיעה שאני מתחייבת לבעלי. למה שמישהי /מישהו יכנס בנינו? לאישה זה עוד יותר גרוע מגבר בעלי גם לא בעד והוא גם תמיד אומר לי.’’את הפרס שלי.אני לא מתחלק בך עם אף אחד בעולם’’ לדעתי אדם שמצרך צלע שלישית הוא מייצר לעצמו בעיות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:09:39
מה שקט? בודקים גבולות בדרכים אחרות יותר חוצפה כשלומדים לדבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:10:30
אנחנו מדברים עם הקטני 3 שפות אז בטח יתחיל לדבר מאוחר אז לי זה באמת שקט 🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:11:08
בקטגוריית ספרי העיון: כל סדרת ״הספר הראשון שלי״ של ספרי דני העולם סביבנו, גוף האדם, בעלי חיים, דינוזאורים. היה להיט אצלנו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:11:33
רגע לאיזה גילאים זה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:11:48
איזה שפות?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:11:56
מה המוצאשלך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:12:09
מאמא היי! קפצתי לביקור 😎
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 18:12:45
אני מדברת איתו אנגלית עברית ובעלי מדבר איתו בסינית כי הוא יודע אז למה לא להעביר את זה הלאה
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 18:12:46
או שהיא נעלמת או שמתלבשת על פוסט🤣🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:13:01
חחחח ממש! אצלי אין אמצע 🤣🤣🤣❤️😎
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 18:13:35
חחח אני ובעלי לומדים עם הילד כרגע עבריתת
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 18:14:11
בטוח יש עוד שפה שאתם יכולים ללמד אותו, זה מפתח ממש את המוח ויעזור להם בעתיד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:14:25
בסיפורת: הקטר הכחול שיכול, טל מחכה לרכבת, הארנב הקשיב, חמישה מכוערים נמנום החורף של תום
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:14:39
וכל הקלאסיקות הרגילות כמובן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:14:46
הארנב הקשיב ודמעות ורודות הם האהובים עלי כרכע
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:14:48
לגיל שנתיים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:14:50
כרגע
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:15:12
צילמתי לי את ההמלצות תודה הודיני ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:16:19
לקוף יש בעיה היה גם נורא פופולארי אצלנו בתקופה הזו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:16:42
אה ראיתי את זה גם בשבוע הספר! שווה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:17:01
אבל הכי אהב את ״הספר הראשון שלי, העולם שלנו״ הייתי צריכה להקריא את זה בלי סוף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:17:39
כל דבר שג׳וליה דונלדסון כותבת ילדים אוהבים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:17:59
זה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:18:09
בדיוק.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:18:19
סבבה קיבלתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:36:27
שנתיים ומעלה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:40:39
עד עכשיו הוא התעניין בספרים לקטנים ממש עם הציור והמילה שלו בכל דף כמו חיות או כלי רכב, עכשיו הוא יכול להתמודד עם ספרים עם קצת יותר משפטים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:45:46
תני ציטוט בבקשה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:48:13
אוקי סנהדרין כ״א מדבר על כך ששלמה הרבה נשים ואז הם שיכנעו אותו להקים במות וחזל מתווכחים אם הוא הקים במות בגללן או שהם הקימו במות והוא לא אמר להם כלום. איפה כתוב שם שפילגשים הם נטו להולדת ילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:49:51
אוקי ואז ממשיכים לדבר שם על מיכל ודוד ושם מדברים על נשים עם חופה וקידושין ופילגשים בלי חופה וקידושין. עדיין אין נטו להולדת בנים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:49:56
ממשיכה לקרוא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:50:18
זה מה שהרב אומר? שאלת רב והוא נתן לך מקור בלי הסבר?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:50:48
תבקשי גם הסבר זה מעניין מה יגיד
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:51:05
כי אני לא רואה שכתוב שם שנשים ופילגשים היו נטו להולדת ילדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:51:31
וזה לא יפתיע אותי שזה לא כתוב כי באמת בתנ״ך לקחו פילגשים ונשים נוספות כשכבר היו להם ילדים..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:52:25
אוקי סיימתי לקרוא את סנהדרין כ״א ולא מצאתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:57:39
לא ירבה נשים 1. באלו נשים מדובר – ר"י – רק נשים שיסירו את ליבו מה', אך צדיקות יכול יותר. ר"ש – גם צדיקות אסור מעל 18, ואילו רשעות שיסירו את ליבו – אסורה אפילו אחת. [ואמנם בדרך כלל ר"ש דורש טעמא דקרא (ולכן אסור למשכן רק אלמנה ענייה) ור"י לא (לכן גם עשירה אסור למשכן), כאן זה הפוך כי התורה פירטה בפירוש את הטעם]. 2. מה נחשב ריבוי – 3 שיטות – מעל 18, 24, 48, וכולם למדו מדברי נתן הנביא "כהנה (עוד 6 על מה שיש כבר לדוד) וכהנה (עוד – 6, 12)", ואם דורשים מהו"ו – זה עוד 24). 3. מיכל היא "עגלה", והיה לה ילד (יתרעם) בהיות דוד בחברון, והעונש שלא יהיו לה ילדים זה רק מהעלאת הארון לירושלים והלאה. 4. סיפור אמנון ותמר – תמר היא בת מעכה, שדוד התחתן איתה כשהיתה שבויה (אשת יפת תואר), ותמר נולדה עוד בגויותה, ולכן יכלה להתחתן עם "אחיה" אמנון. אמנון שנא את תמר לאחר שאנסה, כי הפכה אותו לכרות שפכה ע"י שערה. בעקבות האונס גזרו על ייחוד גם בפנויות (מהתורה – רק באיסורי ערווה). ב. לא ירבה סוסים (שלא ישיב את העם מצרימה) וכסף וזהב 1. הגבלת האיסור – מ"לו" נלמד שרק לו אסור, אך לצורכי הממלכה מותר (ולא צריך לצמצם). ועובר אפילו אם יש סוס אחד מיותר. (מ"לו" בנשים נלמד שלאדם רגיל מותר להרבות נשים). 2. שלמה המלך – תיאור כמות הסוסים של שלמה ותיאור עושרו (לפני ואחרי שנשא את בת פרעה). רב יצחק – התורה לא גילתה טעמי האיסורים, כי כאן שגילתה – שלמה המלך חשב שיוכל להרבות נשים ולא יסירו את ליבו ויוכל להרבות סוסים ולא ישיב את העם מצרימה, וטעה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:57:40
סטיץ',שתי שאלות; 1.ראית את הסרטון ששלחתי?(אם קראת את הדף בסהדרין אני רוצה להאמין שראית גם את הסרטון) 2.ממש מעניין אותי-איך מבחורת סמינר שלמדה בבני ברק ניהיו לך דעות כאלה? לא בקטע שיפוטי...איך הגעת לזה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:58:00
זה מה שמדובר עליו בסנהדרין כ״א 🤷🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:58:17
מה הבעיה בדעות שלי..?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 18:59:07
לא אמרתי שיש בעיה. אבל כבחורת סמינר לא הייתי חושבת שהיא תחשוב ככה על ההיסטוריה התנכ"ית חח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:02:52
איך התגעגעתי 😩🤦🏼‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 19:06:02
אוקי ראיתי את הסרטון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:06:19
מה אגיד ומה אדבר באמת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:06:28
עכשיו אני מבינה כמה טעיתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:06:54
הרבי ריגש אותי זהו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:07:10
מעכשיו לא מנסה לירות בציפורים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:07:33
היו פעמים שניסיתי לקלוע בציפורים ועכשיו אני מבינה כמה אסור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:08:20
אני לא למדתי בסמינר מעולם… בתיכון עברתי לדתי לאומי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:08:29
רק עד יסודי הייתי בחרדי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:10:35
סליחה,יסודי... אבל בסדר. ויפה שאת מזלזלת...אולי את חושבת שגם הוא מסלף כמו שאני?!
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:10:47
אוה אוה כמה הוא מסלף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:12:46
ממש ממש ממש לא!!!! הורס את הזוגיות!! חד משעמית
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:14:02
כתוב שחור על גבי לבן שהיא אשת איש. אוריה החיתי לא היה במלחמה כשדוד לקח אותה באותו לילה לשכב איתה אז גם אם היה תרוץ של גט והיא גרושה זה לא היה תופס. מה זה התחתן איתה עוד באותו רגע כדי לשכב איתה נו באמת. וגם כשאוריה החיתי במלחמה יש הסכם של גרושים במידה והוא מת, לא מתגרשים ומתחתנים כל פעם כשחוזרים ממלחמה איזה שטויות. וגם הוא ראה את העיניים שלה וזהו? נו באמת כתוב שהוא ראה שהיא טובת מראה, לא עיניה נצצו ככוכבי השמיים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:15:34
אוריה נשלח למלחמה רק אחרי שדוד שכב איתה. ואז הוא רצה אותה אז תכנן איך להפטר מבעלה. אבל זה קרה אחר כך צק צק צק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:21:22
דרך אגב ממה שהבנתי מהסרטון לדוד היו 18 נשים, את כולם הוא היה צריך בשביל ילדים נטו? ואז גם בת שבע הייתה לילדים נטו?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:21:31
גם אם הייתה נשואה אז אוריה החיתי היה גר תושב,סתומרת שגר-תושב הוא גוי שקיבל עליו את שבע מצוות בני נוח, אך אינו מקבל עליו את המצוות שבן ישראל חייב בהם, ונישואיו עם בת ישראל אסורים וחסרי תוקף. ואגב הוא ראה ברוח הקודש שהיא זאת שתוליד לו את המיועד לרשת את כסאו אבל כנראה בגלל הדרך-שהוא נפל בה אז הבן מת בסוף. וכן,פעם היו מגרשים שהאלמנה תוכל להתחתן שוב במידה והבעל ייהרג.למה את מתפלאת? ומה האינטרס שלו להגיד שהוא התאהב מהעיניים שלה ולא מהגוף...?הוא מתבייש?הוא מסתיר?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:22:07
לא מתבייש לא מסתיר, הוא מסלף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:22:12
לא שמעת את ההתחלה? הוא אמר לאלוקים שיתן לו ניסיון...בכוונה הוא ביקש. לא בשביל ילדים. והנה,לא עמד בזה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:22:26
וואי וואי הלכתם אחורההה היום הכל שונה!! נשים וגברים היום הם לא כמו שהיו לפני 2000 שנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:22:35
אבל כל שאר הנשים היו כי הקודמות לא הצליחו להוליד ילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:23:12
אני אומרת שנשים וגברים היום לא שונים מהנשים והגברים של פעם. חוץ מזה שיש יותר מידע היום ולנשים מותר להביע דיעה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:23:23
אומרת לך מניסון כן? הייתי נשואה למשהו שהיה בקטע הזה ועשינו שטוית ובסוף התגרשנו בגלל זה היום נשואה לגבר שהןא רק שלי ואני רק שלו ואין חיים יותר טובים ואיכותיים מזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:23:58
גם אברהם היה גר תושב, אז אסור לו להתחתן עם שרה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:24:57
פעם גם היו סוכלים הומואים !!! מה את משווה בכלל את הדור של היום לפעם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:24:59
ואגב,הוא קיבל 4 עונשים על החטא הזה. גם אחרי שהודה שטעה... ונכון,הוא מסלף. מצד אחד את אומרת שאת אוהבת ומאמינה בתנ"ך מצד שני את אומרת על אלה שקצת יודעים יותר מאיתנו שהם מסלפים..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:25:22
מציאות ש 300 בנות ענו אין סיכוי בעולם…
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:25:26
את החלטת שהוא יודע קצת יותר מאיתנו, בזה אנחנו חלוקות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:25:55
לא קשור לדת ואמונה בתנך בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:26:10
לפי מה שאני רואה הוא מסלף את פסוקי התורה כדי להוציא את דוד ״גבר גבר״ ולדאוג שלא יחשבו חלילה שהוא שכב עם אשת איש וראה אותה ערומה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:26:41
איפה כתוב שאברהם גר תושב?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:28:47
מה קשר גבר גבר?הוא אמר גם שדוד הודה שטעה ועוד קיבל עונשים... מי האדיר אותו בחטא הזה?מי תומך?מי אמר שזה בסדר? כמו שאמרת כולנו בני אנוש וכולם טועים אבל גם אחרי החטא הזה הוא נשאר דוד *המלך*...זה מראה שגם אם בנאדם חטא והודה וקיבל את העונש זה לא תמיד מוריד מערכו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:29:09
רבי יצחק אברבנאל מונה חמישה חטאים שבהם חטא דוד: העובדה ששכב עם אשת איש; ניסיונו לשדל את אוריה לשכב עם אשתו, כך שהבן שיוולד ייחשב כבנו של אוריה, מצב שעלול היה להביא בעתיד לנישואי קרובים; גרימת מותו של אוריה; גרימת מותם של אחרים שנהרגו יחד עם אוריה; והעובדה שדוד לקח את בת שבע לביתו מיד לאחר סיום אבלה על אוריה. הנה רב י אברבנאל אומר במפורש שדוד שכב עם אשת איש
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:30:02
הויכוח שלנו זה לא שהוא טעה, אלא שהוא החליט שבא לו פילגש כי הוא, לפי מילותייך, התמלא תאווה והתחרמן
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:31:04
אני אומרת שפעם לקחו פילגשים ונשים נוספות סתם כי היה בא להם לגוון ולשכב עם עוד נשים ואת אומרת שלו, אז נתתי את דוד כדוגמא לכך שסתם היה לו בא לשכב עם עוד מישהי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:33:51
והרמב"ם אומר שאוריה החיתי היה גוי אז ממילא אשת איש לא תופס פה... את יודעת שיש 70 פנים לתורה,נכון? בית שמאי,בית הלל וכו'... "עשה לך רב והסתלק מן הספק"-את צריכה ללכת לפי רב אחד שאומר משהו ולפי זה ללכת.. לא שנוח לך את עוברת לדעה של רב אחר. (לא את ספיציפית,אני מדברת בכללי כי זה מה שמוכיח שכל אחד אומר סברה אחרת)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:34:17
ואני אמרתי אתזה אחרי *שאת* תיארת אותו ככה נשמה חח
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:34:47
מה זה קשור שהוא היה גוי? אז מותר לשכב עם נשים שנשואות לגוי כי בא לך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:35:10
ושוב, גם אברהם היה גר תושב, אז אסור היה לו להתחתן עם שרה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:35:35
ועוד פעם...הוא לא רצה פילגש. הוא חשב שהוא יעמוד בניסיון שאלוקים שלח לו(שהור בעצם ביקש)והוא לא עמד.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:37:24
העמידה בנסיון זה כבר פרשנות ונסיון לסבר את האוזן. וגם לא קשור למה שאנחנו מדברות. מה שכתוב מפורשות זה שהוא ראה בחורה טובת מראה מתרחצת לה בכיף שלה קרא לה לשכב איתו למרות שידע שהיא נשואה למישהו אחר וגרם לה להכנס להריון בטעות בלי שהוא רצה וגרם למות בעלה כדי שיתחתן איתה לפני שכולם יגלו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:39:14
לא אמרת לי איפה כתוב על אברהם אבינו
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:41:23
ציטוט של אברהם- גֵּר וְתוֹשָׁב אָנֹכִי עִמָּכֶם תְּנוּ לִי אֲחֻזַּת קֶבֶר עִמָּכֶם וְאֶקְבְּרָה מֵתִי מִלְּפָנָי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:43:15
את לא יכולה לחלוק עלי… אני לא נתתי שום הסבר מהמוח הקודח שלי זה הכל כתוב בפרוש בתורה שום דבר מזה לא המצאתי חוץ מזה שהיה לה כיף להתרחץ זה באמת אני פירשנתי 😝
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:44:25
וזה ההסבר של הפסוק: כשאברהם אבינו רוצה לקבור את שרה אמנו, הוא פונה לבני חת ומבקש מהם לקנות אחוזת קבר, לשם כך הוא אומר: "גר ותושב אנכי עמכם תנו לי אחזת קבר עמכם ואקברה מתי מלפני" [בראשית כ"ג, ד']. הפשט שהוא אומר להם: אני אחד מכם, כמוני כמוכם, ולכן גם אני צריך קרקע לבית קברות, ועוד שמתי מלפני, אני צריך פתרון דחוף, כי אין זה לכבוד הנפטרת לעכב את קבורתה. אבל הביטוי גר ותושב לא מובן. תחליט האם אתה גר או תושב, הרי גר מובנו ארעי, זמני, שייך לעם אחר, נגרר למקום זה, ולעומת זאת תושב יושב ישיבת קבע, בן המקום. זה גם לא נראה פוליטיקלי-קורקט לחשוף שהוא גר, תאמר שאתה תושב כמוהם ולכן מגיע לך אחוזה, אבל גר למה? כשהוא אומר להם אנכי עמכם, הוא אומנם מודה שהוא גר, אבל טוען כלפיהם גם: אתם סוף-סוף גרים פה. כמוני כמוכם, אנו באותה הסירה. אברהם רוצה להעביר להם השקפת עולם שלמה במשפט זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:45:03
אוקי… ואיפה כתוב שאוריה החיתי היה גר ותושב?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:49:55
זה הרמב"ם סבור...אם אני אמצא מקור אני אשלח.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:51:23
וכמובא בדברי רבי אברהם בן הרמב"ם (שו"ת סימן כה)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:53:14
אז הבן של הרמב״ם אמר שהוא גר תושב? ומה הכוונה פה לגר תושב?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:53:36
הסברתי למעלה...תסתכלי🙄
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:53:46
לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:54:02
מה הכוונה בגר תושב לאוריה החיתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:54:41
אז את חולקת על התורה.. אין בעיה זכותך
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:54:55
במה את חולקת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:55:41
שאוריה החיתי היה גוי ונישואיו היו אסורים בתוקף
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:56:21
למה אצל אוריה החיתי גר תושב זה גוי אבל אותו ביטוי אצל אברהם הכוונה שונה? וממתי אסור לגויים לשאת נשים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:56:43
או שהייתה גרושה בכלל כי כל מי שיצא למלחמה גירש...שוב,יש דעות לכאן ולכאן. מה את נתפסת בזה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:57:13
עזבי את זה שלא מוזכר המילה גר תושב עם אוריה החיתי בתנ״ך בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:57:39
מותר.אבל מבחינת האישה שהיא יהודייה אז יש הלכה שונה כי כביכול היא נשואה לגוי אז יש יותר היתרים כאלו ואחרים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:59:11
נכון,כי לא הכלללל מוזכר בתנ"ך. כמו שאמרתי-יש דרש ולא רק פשט. דרש זה דברים שרק אם את מתעמקת את מבינה. אבל את מזלזלת גם בהתעמקויות אז אולי כל זה לטמיון🤷
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 19:59:53
לפחות אצל אברהם כתוב במפורש גר תושב ואף אחד לא סבור בנוגע לזה..
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:00:34
ועדיין אם כתוב מפורשות הפרוש הוא לא מה שכתוב, אבל כשזה לא כתוב בכלל הפרוש הוא כזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:00:43
בסדר,כל מקרה זה לגופו. אז את עכשיו מצרה עלזה שכתוב על אברהם ולא על אוריה.. ?נו באמת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:02:06
אי אפשר להחליט על אחד כשנוח לך ועל השני להחליט שלא כי זה נוח לך, או למפרשים
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:03:05
ונגיד ואוריה החיתי היה גר תושב וששם הכוונה לגוי, מה הקשר לנישואים אסורים? כתוב במפורש אשת איש לא כתוב אשת איש בכאילו כי זה אסור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:04:12
מה הקשר נוח? אלוקים החליט שהוא כותב עליו ככה ועל השני החליט שלא. מה הויכוח פה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:04:59
או הנה שאלה מעולה. באמת איך זה שהוא שכב עם אשה נשואה? באמת שאלה מעולה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:05:55
נראה לפי מישהי שלא רק מותר אלא שאפילו רצוי
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:06:02
זה כבר שלה...אני לא יודעת מה היו השיקולים שלה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:06:07
והוא קיבל עונש סתם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:06:43
מתי אמרתי שהוא קיבל עונש סתם?? טוב עכשיו את סתם באה להתלהם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:07:18
את אומרת שהנישואים שלהם היו אסורים בין בת שבע לאוריה החיתי ולכן היה מותר לדוד לשכב איתה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:08:12
ואמרתי שעלזה הוא קיבל 4 עונשים ובצדק,כי הוא בעצמו הודה שנפל בחטא. מה את הולכת סחור סחור?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:08:35
אז אנחנו מסכימות? הוא ראה אשה יפה ושכב איתה ואז לקח אותה לאשה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:09:01
ובעצם לקח אותה לא בשביל נטו לעשיית ילדים?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:09:52
הוא ראה ברוח הקודש שמהם יצא יורש המלכות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:10:16
אבל בפעם הראשונה ששכב איתה לא תכנן שייצא מזה הריון
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:10:22
סתם היה בא לו עליה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:10:26
נכון?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:11:50
אבל הוא לקח אותה לאשה רק אחרי שגילה על ההריון. לפני זה הוא לא רצה אותה בתור אשה אלא סתם רצה לשכב איתה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:12:06
את בטוחה שראית את הסרטון...?כי כל התשובות לשאלות שלך שמה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:12:25
ראיתי ואני דורשת את ה8 דקות וקצת האלה חזרה 🤗
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:14:37
התשובות המגולפות לא מעניינות אותי. מעניין אותי מה כתוב תאכלס בתורה. בתורה כתוב שהוא ראה שהיא טובת מראה ושאל מי היא אמרו לו שהיא האשה של אוריה הייתי והוא בכל זאת קרה לה ושכב איתה, אחרי שהוא גילה שהיא הרה הוא דרש מאוריה הייתי לשכב איתה כדי שלא יחשבו שזה ממנו, אוריה היחיתי לא הסכים לשכב איתה אז דוד שלח אותו למלחמה כדי שימות ואז הוא באמת מת ואז הוא לקח את בת שבע לאשה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:14:47
כתוב בתורה או לא כתוב בתורה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:14:55
המסולפות*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:15:39
וואו הפאלאפון שלי מטורלל! מה זה כל התיקונים האוטומטיים האלה 😳
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:16:57
אז רבי אברבנאל שטוען שהוא עבר על חמישה חטאים טועה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:19:36
נכון יש הרבה דעות. אבל כתוב בתורה במפורש שהוא הכעיס את אלוקים. משמע הייתה לו איזה טעות קטנה נכון?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:20:18
אולי זה אחד החטאים שהוא התחתן איתה רק אחרי ששכב איתה אני לא יודעת...לא התעמקתי מספיק. וזה הבעיה-שמעניין אותך מה כתוב *התאכלס*. כל בר דעת מבין שכשכתוב פסוק בתורה זה לא תמיד מה *שאנחנו* מבינים.יש גם הסבר מעבר... וחבל שברגע שאומרים לך משהו שלא נראה לך את קוראת לזה סילוף.
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 20:20:42
אבל שוב לא על זה הוויכוח. אנחנו סתם הולכות לכיוונים אחרים. הוויכוח הוא אם נשים נוספות ופילגשים הם נטו לנשים או גם היה בא לאנשים לגוון ולשכב עם אחרות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:20:49
ברור שזה היה טעות...לא הבנתי-את רוצה כאילו שנודה בפה מלא שהוא טעה?זה העניין?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:21:08
כן,הוא טעה ואין עלזה עוררין.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:21:27
אני חושבת שכולנו מסכימות שהייתה פה טעות של דוד אבל זה לא על מה מדובר בהקשר הפוסט
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:21:48
נטו להבאת ילדים*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:22:06
ואני אחזיר לך את ה 8 דקות האלה אם תחזירי לי את החצי יום הזה שאחרי הכל את אומרת שזה מסולף אבל בסדר...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:22:40
לוידעת,אמרת שהרב מוציא אותו גבר גבר כלשונך,והדתיים מצדדים בכל מי שחטא... זה מה שהבנתי ממך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:23:07
היי היי אני לא הכרחתי אותך להתפלפל איתי כאן כמה שעות טובות ולעומת זאת את התעקשת שאראה את הסרטון כי אם לא אני אנטי. אז הגלידה היא עלייך ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:23:26
למה שאני אשאל?……….. תשאלי את ותעדכני
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:23:53
גם אני! זה מרענן מידי פעם 🤭
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:23:54
לא אמרתי שהכרחתי אבל גם לשמוע בסוף הפילפול שמעניין אותך רק התאכלס זה בעסה...בואי...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:24:06
אין לי שאלה. לי יש כבר תשובה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:24:41
למה שלא יעניין אותי רק התאכלס? כמו שכבר הבנו יש מליון דעות ולמיון פרשנויות אז אני הלכתי למקור
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:25:08
ושוב-אני לא חושבת שדוד ראה בבתשבע פילגש. קודם כל זה היה הניסיון שלו שאלוקים שלח לו. דבר שני הוא ראה ברוח הקודש שמהם יצא היורש אז זה לא היה נטו להביא ילדים...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:26:00
פה המקור מאד מפרט דווקא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:26:02
רוב התשובות לא נמצאות במקור. הם נמצאות במאחורה של הפירושים...שרק אם לומדים עד הסוף יודעים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:26:07
אותי הוא ממש מספק
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:26:50
לאו דווקא. הרבה פרושים הם נסיונות להוציא את האנשים בתנ״ך צדיקים. זה לא נכון לדעתי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:27:09
מספק במה ש*את* רוצה שיספק. כי מבחינת הפשט הוא מספר לך את הסיפור כמו שאת רוצה להאמין. אבל את רואה שיש סבורים שזה לא באמת היה ככה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:27:23
ויש סבורים שכן היה ככה
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:28:07
בגלל זה אמרתי 70 פנים לתורה. לכן כל דבר צריך ללמוד לעומק ולהבין שלא תמיד מה שאנחנו רואים מלמעלה כביכול זה מה שקרה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:28:35
איכס איזה פרגון זה????? זאת רק הדרךךך לפרגן אחד לשני??? ואאי אני בהלם לקח לי כמה דקותת עד שהבנתי במה מדובררר מה הסיכוייי בכלל לעשות דבר כזה ועוד מה יש חלק שאומר זה נורמלי אני בהלםם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:29:29
מזה להוציא את האנשים צדיקים? גם צדיקים טעו וחטאו. אז מה. זה לא מוריד מערכם וכל אחד קיבל עונש עלזה. מזה אומר?שהם לא צדיקים יותר?שהם לא אבות אבותינו? זהו?הם חטאו אז נמחוק אותם מההיסטוריה...?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:29:52
ושוב, זה לא איך שאני רוצה להאמין. זה כתוב מפורשות. אני כתבתי את מה שכתוב בתורה, ופה כתוב באופן מפורט מאד.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:31:00
הכוונה בלהוציא את האנשים צדיקים היא לגרום לנו להאמין שהם לא טעו ולא חטאו אלא היה להם איזה מידע או ההוא לא באמת היה ככה וההיא לא באמת הייתה ככה העיקר שהאדם העיקרי לא אשם
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:35:50
שטויות...משה רבנו חטא,שלמה המלך חטא,בני עילי חטאו ועוד... אם היו רוצים שתאמיני שהם לא חטאו הם לא היו מקבלים עלזה עונש וגם היו כותבים לך את העונש.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:36:14
פעם ראשונה שפוסט השאיר אותי ספיצ׳לס
0 תגובות
2 אהבו
2023-06-07 20:36:32
ולא היו כותבים את העונש*
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:36:42
חחח עמיתה❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-06-07 20:37:11
את נתת לי כרגע כמה וכמה הסברים למה דוד לא חטא עם בת שבע! או שהייתה לו רוח הקודש על הבן שלהם או שאוריה החיתי היה גוי או שהיא בכלל הייתה גרושה. כל אלה סיבות למה הוא לא טעה למה הוא צדיק ולמה הוא יצא בסדר
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:38:25
כל אלה פרושים שמנסים לגרום לאדם העיקרי להשאר צדיק ולהראות איך הוא לא חטא 🤔
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:38:26
הוא לא יצא בסדר בגלל *הדרך* שלו. אבל הרוח הקודש כן הייתה נכונה. ובתשבע כן הייתה גרושה(או נשואה לגוי)
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:38:41
אז אם ככה הוא לא חטא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:38:50
ולפני רגע סיכמנו שכן חטא
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:39:30
וואי ..מה קשה להבין? הוא לא חטא במעשים אבל הדרך הייתה מקולקלת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:40:05
מכירה את המשפט "טובל ושרץ בידו"?
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:40:08
סתומרת לשכב איתה למרות שהיא נשואה לאחר זה סבבה רק להרוג את בעלה זה לא סבבה זה מה שאת אומרת
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:40:33
מכירה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:42:31
אם את לא הולכת לפי הסברה שהיא היתה גרושה אז גם שהיא היתה נשואה לאחר מבחינת ההלכה היא לא נקראת נשואה כי הוא גוי. אבל עזבי, חזרנו לאותו נושא וכבר מאוחר וישלי אירוע מחר על הבוקר🥰
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:43:35
חחחח אוקי בואי נסכים שלקחו פילגשים ונשים נוספות גם סתם ככה ולא נטו בשביל להביא ילדים ואז אני אוותר לך על הגלידה ועל ה8 וקצת דקות
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:44:22
בעלי קם בבוקר כשהקטנציק מתעורר ונותן לי להמשיך לישון עוד קצת אז לכן אני מסכימה לעצמי 😊
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:46:25
אולי יש כאלה שכן.לא הכללתי. אבל רובם לקחו בשביל הילדים נטו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:46:38
אה יופי אז למה לא ...
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:46:50
לילט🥱🤩
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 20:47:32
לילה טוב ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-06-07 22:46:57
.
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-02-04 11:17:30
למישהי ראו מין עובר בשבוע 11 בהתחלה?
6 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-11-02 18:10:14
מותר בהריון גבינה בולגרית במאפים?
2 תגובות
0 אהבו
מדברים על הכל
2023-08-06 06:52:10
מישהי פתחה תיק בהוצאה לפועל לתביעת מזונות ויכולה לומר לי איך זה מתנהל ותוך כמה זמן יהיה כסף?
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-06-09 11:05:11
עוד יומיים שבוע 35 יש לי לחצים חזקים בפושפוש אבל ממש. זה יכול להעיד שאני אלד לפני?
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-04-14 08:09:25
אני עוד צעירה 18+ וגילתי שאני בהריון שבוע שביעי כבר אני כלכך לא יודעת מה לעשות
13 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-12-05 22:34:18
שבוע 5+5 ..מה אתן לוקחות חוץ מחומצה פולית?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-12 13:45:06
מה יש לכן?
3 תגובות
0 אהבו