הריון ולידה
2023-03-09 19:17:05
אני לא מאלה שמתסיסות אבל באמת מי ששמאלנית שתענה לייי באמת פליז טל תריבו פה ותדברו לא יפה באמת ישלי שאלה איך אתם מרימים דגלים שלהם איך??? ודיי להתיפיף ולהגיד זה לא כולם ישלי גם ערביות בעבודה נשמות טובות אחלה בחורות לא גזענית אבל אי אפשר לא להגיד שזה עם שצמא לדם נכון יש טובים בהם אבל חלק גדול עושה פה עוול איך איך אתם מגנים עליהם ומעדיפים להגנות חרדים???? מה אתם אומרים על החרדים גנבים? לא עדיף לגנוב כסף מלגנוב אבא למשפחה? ילדים לאמא? דיייי אני באמת כבר לא יכולה לשמוע על הפיגועים האלה
141 תגובות
28 אהבו

תגובות

2023-03-09 19:17:59
הלב נשרףףף לשמוע איך אנשים מאבדים אוהבים תחשבו על האמא שאיבדה 2 ילדים ואחכ רואה שמניפים תדגל שלהם מה אתם הייתם עושים אם היה הפוך???
0 תגובות
12 אהבו
2023-03-09 19:19:25
באמת אני בדכ לא יוצאת פה אבל באמת שכבר הלב שלי לא מכיל תזוועות האלה איך ממשיכים בלי בעל? אבא? ילד? לא ילד שהחליט להיות שאיד ילד שסהכ חיכה בתחנה דיייי הנה עכשיו היה פיגוע מענין מישו אם זה שמטלני או ימני? זה כואב נקודה אז למה הפילוג הזה
0 תגובות
14 אהבו
2023-03-09 19:19:38
אך הצל אומר? 0מאלנות זו מחלת נפש. הם מניפים דגל שלא קיים בשביל ליצור פרובוקציה נטו!!!!
0 תגובות
21 אהבו
2023-03-09 19:19:53
ואין סתם בעולם אולי אלוקים רוצה שנתעורר אל תיהיה דתיים אהבת חינם זה לפני הכל השנאה זה הדבר שהכי כואב
0 תגובות
9 אהבו
2023-03-09 19:21:36
ובאמת רושמת מכאב לא באה לריב באמת אל תרדו נמוך בפוסט הזה באמת חייבת תשובה ממכם למה השנאה לימין יותר גדולה מציבור שפוגע במשפחות יומיוםםם
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 19:22:08
כן עדי, המחבל עכשיו שאל מי בעד הרפורמה ורק מי שהצביע נורה
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 19:22:49
אני חושבת שזו הכללה.. אני מזדהה כשמאל ומכירה מלא שמאלנים ובחיים לא הייתי מניפה דגל של פלסטין. אני מזדהה כיהודיה, ציונית, שירתתי בצבא, למדתי פה, נכדה לניצולת שואה, מאמינה בה' וגם את ילדיי אחנך על ערכים ציוניים. עם זאת, לא מאמינה בפתרונות שמפלגות הימין מציעות לסכסוך ערבי פלסטיני ולא מאמינה באידיאולוגיה הימנית כלפי להט"בים או אוכלוסיות שאינן יהודיות (לא בהכרח ערבים).. קיצור זו ממש הכללה כמו שיש קיצונים בימין יש גם בשמאל אבל לא רק שזה לא כולם זה אפילו לא עשירית.
0 תגובות
9 אהבו
2023-03-09 19:23:17
הכי מצחיק שהם כביכול תומכים במחבלים וערבים, אבל בסופו של יום הם שונאים אותם יותר ממה שהם שונאים דתיים/חרדים/ימנים וכו… רק נזקקקקקקקק ה0מאל הזה עושה רק נזק!!!!!!
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-09 19:23:37
עדי, בואי גם חרדים לא גנבים , חסרים גנבים או משתמטים חילונים? לא. הכל יש בכל מגזר יש מספיק חרדים שעובדים,לומדים ונושאים במשרות בכירות
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-09 19:25:33
עכשיו היה עוד פיגוע… יאלהה….. אני מחכה שכל יפי הנפש יצאו עם דגלים של מדינה שלא קיימת בכלל ולנחם את משפחות המחבלים ולשלוח להם תרומות גם
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 19:25:38
השם רוצה שנהיה מאוחדים!!! אנשים לא מבינים את זה! אם מתחילה עכשיו שוב שואה לוקחים את *כולנו* ביחד. והנה הגיעה המכה עכשיו. הדבר הגרוע ביותר זה מלחמת אחים תפנימו!!! השם לא סולח על זה.
0 תגובות
9 אהבו
2023-03-09 19:29:07
מה הכללה? איזה עם קם בן 13 ורוצח? זה ילדים רוצחים זה צעירים!!! מאכחלים אותם מגדלים אותם עלזה דיי לתמימות ועד להפגין ולרחם על השריפה בחווארה??? למה היה שריפה? אחרי שרצחו אלפי יהודים
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:31:03
נראה לך שאני יפגין נגד שמאלני בעד ערבים??? מה כפת לי דעות של אנשים אכפת לי מעם שלי קודם נראה לך ערבי הולך עם אקדח ובודק מי ימין משמאל?? אכפת לו ערבי או יהודי
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:31:55
עדי, שריפה של מה? של הרכבים שהם גונבים מאיתנו🙄, נו באמת אנשים שמשתפים פעולה ומחביאים את המחבל שרצח, הם אשמים לא פחות מאיתנו כשהם משתפים איתו פעולה
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-09 19:32:23
סורי מהצד הערבי אני מאמינה שהם יושבים לצחוק עלזה שיהודים מגינים עליהם וה יעזור ויפקח תעניים העיוורות של כולם
0 תגובות
9 אהבו
2023-03-09 19:32:34
הערבים האלה כלכך מטומטמים שגם לא אכפת להם אם מדובר בערבי הם צמאים לדם, העיקר להרוג כמובן שיהודים זה בראש סדר העדיפות ימח שימם ושם זיכרם!!! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה 🇮🇱🇮🇱
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-09 19:33:13
עדי, הלוואי רק צוחקים, זה מעודד אותם עוד יותר להרים ראש ולצאת לטבוח בנו
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:34:37
סליחה בטעות רשמתי אמאלמתוקים ניסיתי לענות למישי אחרת סורי חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:34:56
את נראה לי מתבלבלת יפה שלי אני מעדיפה לקבל ירייה לראש ולא יניף דגל שלהם 🤮
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:35:03
זו הכללה להגיד ששמאלנים מניפים דגלי פלסטין.
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:37:05
ביקשת שלא יכתבו לא יפה בנתיים נראה שכותבים לא יפה על מי שדעותיו פונות שמאלה. אני לא מבינה למה השיח הזה קשור לאפליקציית הריון ולידה. העולם איננו שחור או לבן טובים ורעים. יש הרבה מאוד אפור. לפלסטינים יש מצוקה המחייבת מציאת פתרון אמיתי לטווח ארוך. זה לא משנה מאיזה צד במפה הפוליטית אנחנו מחויבים למצא פתרונות ולקדם אותם על מנת שנוכל לחיות כאן בנחת ושלווה. להגיד שאין פרטנר ולהתנער מאחריות על מה שקורה כאן לא עוזר לאף אחד מהצדדים.
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-09 19:40:41
צריך למצוא פיתרון לפלסטינים? ומה עם פיתרון לפיגועים? לא יותר דחוף?
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:41:08
נוני, אבל אתם מנסים למצוא פיתרון לאנשים שכל מה שהם רוצים זה לטבוח בנו.. את לא חושבת?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:42:42
גם חייבת להגיד, בסוף בסוף אנחנו אחים. כל היהודים. והשמאל עסוק רק בלהרים דגלים של אנשים שרצחו את האחים שלהם.. זה לא הגיוני!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:43:00
נוני, נראה לי ניסו כבר הרבה פתרונות, פינוי גוש קטיף גם ארע עמ' שנוכל לחיות כאן בנחת ושלווה ,אבל זה לא קורה וזה גם לא יקרה, זה מאד נחמד להיות אופטימיים, אבל זה פחות המקום
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:43:23
אוי נוני… מממש מסכנים כןאב לי ממש הלב יאללה יאלללה דיי להתייפייף הם נהנים מתנאים של 10 כוכבים, נהנים משירותי בריאות פה, לרוב לא משלמים חשמל ומים וצריך למצוא להם פיתרון?
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-09 19:43:51
אמא למתוקים, אני ימין קיצון בדיוק כמוך, אבל בואי נדבר יפה שלא ינעלו לנו את הפוסט ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:43:57
וגם שדיברו על חרדים אפחת לא אמרה שזה לא קשור להריון ולידה....תראי כמה השקר חזק
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:44:14
איזה שטויות להגיד שזה מה שהשמאל עסוק בו. אלוהים זה כמו להגיד גם שההפגנה שמתרחשת עכשיו היא הפגנת שמאל.. זה כמו שאני אגיד שכל הימנים רוצים מדינת הלכה. זה ברור שיש מלא ימנים שלא רוצים את זה.. יש מלא פלגים בשמאל שכל אחד מהם חושב אחרת בנוגע לפתרון ביטחוני
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 19:44:36
אודל אני מדברת יפה מאד תאמיני לי… עדיין לא נפתח לי 100% אני מתאפקת 😊
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:44:49
חח מבינה אותך ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:45:21
למה שימנים חילונים ירצו מדינת הלכה? זה ברור שהמשפט הזה לא נכון
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:45:21
לא יודעת גם מה הדיון הזה מועיל אתן מנסות לשכנע מישהו? אתן הרי לא תצליחו זה רק ניסיון לחזק את עצמכן.. אז סבבה תהנו אנחנו נמשיך הלאה בחיינו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:45:44
נו ברור שזה לא נכון זה מה שאני אומרת שזה הכללות
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:46:04
הריון ראשון, אני פה כי זה באמת מסקרן אותי. אני לא אעבור להיות שמאל. אבל באמת מנסה להבין את ההגיון מאחורה..
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:46:56
אתן כאלה בורות אלוהיםםםםם, עלק ״עם הספר״ 🤦‍♀️ כן כן כל השמאלנים מניפים דגלי פלסטין, אני גם עשיתי קעקוע של הדגל הזה נו באמת!!! קומץ קטן של קיצוניים…
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:47:08
יכול להיות שאלו הכללות, אבל את באמת חושבת שזה יעבוד בצורה יפה? את מבינה שנתנו להם נתח נכבד (כמו שרבקה אמרה) ועדיין, שום דבר לא עוזר.. הם רוצים את כלללל הארץץ.. לא יהיה פה 2 מדינות..
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:47:58
אנונימית לא נעים שאת קוראת לנו בורות, לא בדקת אף פעם את רמת ההשכלה שלנו.. וחוץ מזה, דברים מתעוותים בתקשורת, ובשביל זה אנחנו מדברות..
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:49:07
אני אישית לא חושבת שזה הפתרון ואני לא חושבת שיש פיתרון. זה כל מה שניסיתי להגיד, לא כל השמאלנים בעד פתרון שתי המדינות ולא כולם מניפים דגלי פלסטין, אפילו לא רוב השמאלנים חושבים ככה. זהו. אגב, יש גם המון ימנים שמאמינים בפתרון 2 מדינות (ביניהם גם בנימין נתניהו למשל). אז כאילו.. די עם ההכללות וזהו כולנו בני אדם.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:50:17
לכתוב את הפוסט הזה זו בורות מוחלטת! אני וכל חבריי שמאלנים לגמרי, מעולם לא הנפנו דגל פלסטין, מאיפה כותבת הפוסט הביאה את השאלה המטומטמת הזאת? סליחה על המילים אבל נמאס שאתן מציגות אותן כתומכות טרור!
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:50:33
מציגות אותנו*
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:51:21
אף אחד לא חושב שכולם מרימים דגלי פלסטין, חוץ מהעובדה שגם רואים בעיניים שזה קומץ, אבל לדעתי עדי התכוונה שזה סוג של שיתוף פעולה ,אני נגיד לא הייתי מוכנה שיעמוד לידי מישהו שמניף דגל פלסטין , זה קו אדום אמור להיות וכשזה קורה בהפגנה של שמאלנים זה סוג של הסכמה שקטה.
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:51:23
הגדרה של השמאל הפוליטי בישראל, מקווה שזה טיפה יחכים חלק מכן: השמאל הפוליטי בישראל הוא מחנה שאידאולוגיית היסוד שלו מבוססת על שוויון, זכויות אדם ומימושם במדינת ישראל באמצעות הציונות. השמאל בישראל מזוהה עם סוציאל-דמוקרטיה ומדינת רווחה, תמיכה בערכים של ליברליזם חברתי, ושוויון בפני החוק.
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:52:13
הייתי במלא הפגנות לאחרונה ומעולם לא ראיתי דגל פלסטין, מעולם! רק דגלי ישראל 🇮🇱 שמאלנית גאה!!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:52:16
אני גם לא מבינה את זה שמציגים אותנו כתומכות טרור.. ימין לשמאל זה דיון הרבה יותר מורכב מרק הסכסוך ערבי ישראלי וזה ממש לשטח את הדברים.. אבל בסדר האמת שאין לי סבלנות להסביר כשאני מרגישה שהצד השני לא באמת בא לשמוע. גם ככה זו תקופה מורכבת לכולם אז זו תהיה התגובה האחרונה שלי. בשורות טובות לכולן ושבת שלום.
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:52:39
anonimit,זה היה פעם בן גוריון למשל היה שמאלני אבל שנא ערבים, היום זה שונה והלוואי וזה היה כמו שאת מציגה את זה
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 19:53:11
הריון ראשון מסכימה איתך ממש, אבל לצערי זה מה שקורה שניזונים כל כך הרבה שנים משקרים של מנהיגים ימנים
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:53:29
בכל הפגנה יש דגלי פלסטין זה מתפרסם ,לא המצאנו את זה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 19:53:50
כהנא צדק!!!!!!!!! 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:54:09
רבקה מי את שתגידי שזה שונה? באמת אני שואלת חחח זאת הגדרה *מילונית*! די כבר לעוות את המציאות תפסיקו ותתחילו לפתוח את הראש ולקרוא ולחנך את עצמכן
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:54:29
לא אמרתי שאין, אמרתי שאני מעולם לא ראיתי
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:54:53
לא יודעת אם אין כי יש מאות אלפי אנשים ומן הסתם לא ראיתי את כולם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 19:55:43
anonimit, מה זאת אומרת מי אני ,בתוך עמי אנוכי חיה, פעם בחיים לא היו אוספים כסף לתושבי חווארה המחבלים!!!!!! שרוצחים יהודים וזה השמאל אסף, נראה לי אתם לא מכירים את ההגדרה במילון, לא אני
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:55:45
אני חיייבת להבין למה כל ה0מלאנים חושבים שהם יותר חכמים מכולם? מה הקטע הזה?! אתם הנזק הכי גדול למדינת ישראל!!!!!!!!!!
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:57:13
הנה קחו עוד הגדרה, תחכימו עוד טיפה- השמאל הישראלי דוגל בגישה יונית כלפי הסכסוך הישראלי-ערבי. הוא מעדיף קידום משא ומתן דיפלומטי, הכרוך לעיתים אף בוויתורים מסוימים, על פני פעולות צבאיות. לגישתו, הסכמי שלום על בסיס חילופי שטחים הם הדרך הטובה ביותר לפתרון הסכסוך. איך מזה הסקתן שאנחנו תומכות טרור ומניפות דגלי פלסטין איךךךךך
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 19:57:55
מעדיפה לוותר על שטחים ולא שימותו חיילים ואזרחים!!! אמשיך להגיד את זה גם אם ינסו להשתיק אותי
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 19:58:58
אנונימית יקרה תפנימי את המשפט הבא: א י ן א מ ו נ ה בערבים!!! איןןןןן הם ימכרו את אמא שלהם תמורת 100 שקלים שילכו לדובאי/אבו דאבי/ירדן/מצרים ועוד שללל מדינות שיקבלו אותם בזרועות פתוחות מדינת ישראל זו מדינת יהודים!!!!!!! לא רוצים שלום עם רוצחים
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 19:59:20
אבל כבר נתנו להם מלא שטחים ונהיה יותר גרוע!!! שכחת את גוש קטיף??? זה רק לזרוע עוד תאי טרור בתוכינו קרוב אלינו שיהיה להם יותר קל לפגע.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:00:21
אז מה אתן מציעות? לזרוק את כולם לים? הם חיים בתוכנו! חייבים למצוא פתרון ולשים סוף להרג המיותר הזה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:00:43
בחיים לא יהיה שלום עם ערבים תפנימו, מהתנ״ך ועד היום מלחמההההההה תבחרו צד וסלאמת!!! לא לחיות באשליות חברות
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 20:01:36
להעביר אותם למדינות ערב שכנות בטוב או בכוח איך שהולך
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 20:01:43
בואנה את לא מתבייישת?!?!!!!!!!!!!! אחים שלנו נרצחים פה כל שני וחמישי וכואב לך על ההרג שלהם???? לכי לחווארה או רמאללה…… נראה באיזה חיבוק יקבלו אותך ״מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו״!!!!!
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-09 20:02:42
חיילים מסכנים את החיים שלהם בשביל שתלכי לישון בשקט בלילה וכואב לך על ״ההרג המיותר הזה״??? אלוהים שימחל לך
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:02:48
אמא למתוקים עכשיו ראיתי מה כתבת. אני הנזק הכי גדול למדינה? אני מרוויחה משכורת של 30,000 שקל וחצי ממנה הולכת למיסים. הייתה קצינה מצטיינת בצה״ל. הלוואי שכל האנשים כמוני באמת יעזבו ואז נראה מה יישאר מהמדינה הזאת… אוכלי חינם ומעלימי מס. איפה ראית שכתבתי שכואב לי על ההרג שלהם?!?! מטומטמת. כואב לי על ההרג של אחים ואחיות שלי!!!!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:03:15
כן כואב לי על ההרג המיותר של חיילים!!!!!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:04:32
אני ממשפחה שכולה, בן דודי נהרג בצוק איתן! תתביישי לך.
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 20:05:14
מיטל את באמת חושבת שאם זה היה כזה פשוט לא היו כבר עושים את זה? זה כמובן לא אפשרי להעביר אותם למדינות שכנות. אחלה פתרון רק חבל שהוא לא ישים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:07:11
אני דווקא לא מסכימה עם אנונימית בנוגע לחלוקת שטחים. הנה, שתי שמאלניות שלא מסכימות.. ראיתן שזה גם אפשרי?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:12:11
איך את יכולה לדבר על חלוקת שטחים כפתרון, אם רואים שזה לא עזר ואפילו הפוך הם רק יותר התקרבו ויותר קל להם לטבוח בנו. אל תאיימו עלינו שתעזבו את המדינה, אף אחד במשפחה שלי לא מרוויח 30 אלף אלא הרבה יותר ,אז תורידי את האף. ובתור יהודיה מאמינה אני יודעת שאין פתרון לסכסוך הזה ,מסיבה פשוטה לא משנה מה נעשה הם ירצו להרוג אותנו. בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילינו מידם.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:13:27
עלאק מאיימים יעזבו ,יפסיקו להשקיע פה כסף, לכו, נראה איפה יקבלו אתכם, לא הבנתם שליהודי אין לאן ללכת ויש לו רק את הארץ הזאת??!;
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:13:52
הדגל המונפץ הזה מסמן רצח יהודים ולא מעבר , כל מי שמניף אותו הוא חלאה בוגד שמעודד רצח של יהודים .
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:14:40
תרוויחי גם 100 אלף ושיהיה לך אלף לבריאות. ציינתי את זה כדי להבין מאיפה האומץ להגיד שאני הנזק הכי גדול למדינה? משלמת מיסים, קצינה בצהל. תפסיקו לקרוא פוסטים של הצל ותפתחו קצת את הראש
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:17:14
תגידי, לא מספיק לראות את הקמפיין של יאיא פינק שהגופה של האחים עוד לא התקררה, משפחה יושבת ומתאבלת איבדה 2 ילדים!!! והוא אשכרה מרחם על חווארה ומתרים להם מיליונים???, עזבי עכשיו את המשמעות של זה, שהכל כמובן הולך לעוד טרור, טיפת חמלה למשפחה שיושבת שבעה על 2 ילדים, גם אם אתה רוצה לעשות כזה דבר, חכה טיפה, קצת זה פושט דברים שאי אפשר לקבל אותם, אי אפשר!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:18:34
אין לי מושג מי זה יאיא פינק. ולמה את מקשרת את הדבר הזה אליי? רק בגלל שאני מחשיבה את עצמי כשמאלנית את חושבת שתרמתי כסף לחווארה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:19:24
את באמת חושבת שכל מי שמגדיר את עצמו שמאל התרים כסף לחווארה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:20:27
רק מי שמגדיר את עצמן שמאל תרם להם כסף ימח שימם וזיכרם , הסרטן של המדינה .
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:20:47
כמו שכתבתי למעלה ,ברגע שמי שמגדיר את עצמו כשמאלני עושה דברים נגד העם שלו , אוטומטית ההשתייכות של החלק הזה בעם מצטיירת נגד, למה את מיתממת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:22:37
השתייכות זה דבר מחייב, אי אפשר להגיד אני בצד הזה חוץ מ... ואדרבא בואו תגידו, בואו תגנו ביחד איתנו התנהגויות כאלו, של איסוף כסף לחווארה ,הנפת דגלי פלסטין ועוד אמירות והתנהגויות מקוממות שאין להן פה מקום!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:23:18
גם בשואה היו עוזרים יהודים לנאצים ואלו דור ההמשך שלהם השמאל של היום .
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:23:49
מה הקשר למיתממת? רוצה שתפסיקו להכליל ולהבין שיש יוצאים מן הכלל שלא מעידים על הכלל. והנה סול אומרת שאני הסרטן של המדינה, זה כואב מאוד לשמוע אחרי שנתתי לה כל כך הרבה… מאיפה אתן יודעות מה גיניתי ומה לא גיניתי?
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:24:49
מקווה שכאב לך וישרוף לך !!!! מרחמת על פצצות מתקתקות במקום על הנרצחים מהעם שלך . נתת מעצמך כל כל הרבה אעלק , לכי תתני לעם שאת ככ חסה עליו .
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:24:51
בערך 50% מהמדינה הצביעו למפלגות שמאל אגב. הסרטן ממש גדול 😉
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:24:51
רבקה אני מתארת לעצמי שאת משתייכת כימנית. האם זה אומר שאת נגד זכויות להט"בים בנוגע לאימוץ, חתונה וכן הלאה? האם את חושבת שנשים לא צריכות לשרת בלוחמה? האם את חושבת שאין צורך במתן קצבאות סיעוד לאמהות חד הוריות?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:25:30
איכ סול, את מנשקת עם הפה המסריח הזה את הילדים שלך? גועל נפש את דוחה ברמות
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:26:05
מנשקת בגאווה בימי בקידוש שישי במסורת של העם שאת כנראה שחכת מאיפה באת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:26:13
ברור שיש דברים שאני לא מסכימה איתם, אבל תסכימי את שכל מה שרשמת פה זה לא בר השוואה בכלל להתנהגויות שרשמתי למעלה, הדבר שהכי כואב פה לכל יהודי במדינה זה הדם שלנו שנשפך!! לא שום דבר אחר!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:26:38
סול, את מגזימה, את מטיחה בה האשמות של דברים שלא קשורים אליה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:26:51
עדי ,פתחת את הפוסט ונעלמת חחחח נשארתי הדוברת היחידה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:27:08
צריך לגרש את כל הערבים מכאן!!!! ללא יוצא מן הכלל וכמה שיותר מהר וביחד איתם לגרש את כל תומכי הטרור ה0מאלנים האפסים הנצחיים!!!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:27:10
תודה על התמיכה רבקה, מעריכה את זה (באמת) ❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:27:13
שתלך לחפש אעלק לתת להם שטחים שתיתן לאיזה פלסטיני את הבית שלה נראה אותה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:27:20
איפה ראית דגלים שלהם?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:27:40
אגב יש חרדים שמניפים דגלים שלהם 🤷🏼‍♀️
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:28:16
כל מי שמניף דגל טרור בין אם מדובר בחרדים או ב0מאלנים צריך לקבל ירייה לראש!!!!
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-09 20:28:28
כל מי שיהודי חילוני/ מסורתי/דתי/ חרידי שמניף את הדגל דם הזה צריך לזרוק אותו לים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:28:29
אתערב ואכתוב רק שהם לא חרדים. נ הם נטורי קרתא ולא מייצגים את החרדים בכלל
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 20:28:32
אבל את בעצמך אמרת שהשתייכות היא דבר מחייב.. אז הנה היא לא דבר מחייב. יש ספקטרום של דעות בכל צד. אנונימית שאני מאוד מכבדת את דעותיה מייצגת שמאל מאוד ספציפי, אבל ממש לא את כולם. אף אחד לא רוצה שאנשים ימותו, והלב כואב באמת.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:29:04
יאללה חמודות, אמן שיהיה שלום בתוכנו. האויב מריח דם, אל תשחקו לידיים שלו. לילה טוב לכולן ❣️
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:29:35
סיוון ואותם חרדים שאת מדברת עליהם זה נטורי קרתא שבכלל לא מציגים את הזרם החרדי הם נגד החרדים בעצמם לא לנסות בכוח ישר ליפול על חרדים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:29:37
שלום אעלק תגידי שלום לאיזה אחד משועפט , יראה מזה מזה שלום
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:29:51
חם פה יותר מבגיהנום
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 20:30:18
לילה טוב ❤️ תודה לכל מי שטרחה להגיב באופן ענייני.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:31:18
ברור שחרדים לא מניפים דגלי פלסטין, האלה שקוראים לעצמם חרדים ומניפים מנודים ומוחרמים. והנה דוגמא להשתייכות מחייבת כל חרדי יתנער מכל קשר להתנהגות שלהם, למרות שלכאורה יש להם את אותה השתייכות , אז אני לא אגיד שבגלל זה אני לא חרדית ,אלא אגנה אותם.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:32:04
אמאל'ה מצאו עכישו מטען באוטובוס בביתר ,בנס זיהו קודם ימח שמם וזכרם 🤬🤬🤬
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:32:33
סול כתבתי שלום בתוכנו, הכוונה בין יהודים ליהודים. חבל שאת לא מצליחה לראות מעבר לעצבים למרות שבאמת במצב הנוכחי אני יכולה להבין את הכעס. בכל מקרה לילה טוב 🙏🏼
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:32:39
תכף יגידו שהמחבל היה עצבני בגלל הפקקים בבוקר , צריך להבין אותו
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:34:05
מעבר לעצבים ? אין יום שלא שוחטים פה יהודים על ימין ועל שמאל , המחבלים זוכים לתנאי מחייה יותר טובים מכולנו פה ועוד יש אנשים בתוכנו עם דם יהודי שתומכים בהם, להתעצבן ? אפשר להתחרפן מזהההההה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:34:38
לגמרי מבינות את הכעס אחרי הפיגוע אבל סול באמת תלכי תשתי כוס מים את לא בפוקוס ומשליכה את זה סתם על השיחה פה 🙏
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:35:34
ממש ככה הריון ראשון…
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:35:54
הסירי דאגה מליבך , יותר פוקס ממני אין ולא משליכה שום דבר , שידעו להתמודד עם דעות של אנשים על בוגדים כי זה מה שהם ב ו ג ד י ם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:36:13
תקשיבו, מי שתומך בצד השני זה באמת דבר מזעזע ולא נתפס, לדעתי צריך להכניס אותו לאיזה כפר ערבי להביע תמיכה מקרוב ,חבל שהוא עושה את זה מתל אביב או מקום מנותק אחר.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:37:01
וזה הריון ראשון ואנונימית תסכימו איתי שזה מזעזע ,בטח לפי ההגדרה המילונית שהבאתם
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:37:19
חזרה למטרה שעבורה התכנסנו.. שתהיה לכולן לידה קלה ובידיים מלאות ❤️
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:37:42
אמן ❤️🙏🏼🇮🇱
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:38:20
כן רבקה, מסכימה שאין מקום לתמיכה בטרור או ברעיונות אפילו הכי קלושים של פירוק מדינת ישראל.
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-09 20:39:24
אוקיי, כבר טוב לדעת, לפחות בדעה אחת כולנו אותו צד ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:40:20
היה לך ספק בנוגע לזה? זה שאנחנו לא מסכימים על הדרך זה לא אומר שיש לנו מטרות שונות. כולנו רוצים עתיד טוב לנו ולאהובים שלנו.
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-09 20:43:57
כמו שאת נוכחת לראות , כולן פה זועמות על ההתנהגויות הקיצוניות של השמאלנים שבאמת גורמות לנזק בלתי יתואר ןפגיעה במשפחות שכולות שזה צער בלתי ניתן לתיאור, לכן כמו שרשמתי כבר למעלה, ההשתייכות לקבוצה הזאת מחייבת אתכן לגנות כזאת התנהגות, כי שתיקה פירושה הסכמה וזה דברים שלבן אנוש קשה לקבל , כי כמו שהסכמנו פה, כל יהודי פה במדינה אמור ללכת עם לב שותת דם על רצח של חפים מפשע שקורה פה מדי יום ביומו ולרחם על הצד השני זאת פשוט אכזריות.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:49:26
אני באמת עייפה מהשיחה (וזה שאני בשבוע 34 לא עוזר לתשישות) אז אני אסכם את זה בכך שמדובר במאזן מורכב בין ערכים. מצד אחד, חופש הביטוי ומצד שני תחושות של ציונות ולאומיות. הרבה אנשים בשמאל מאמינים בכך שערכים של שוויון או ליברליות יותר חשובים מערכים קולקטיביים ולכן נותנים מקום לביטוי חופשי כמו בהנפת דגלי פלסטין. מצד שני, זה לא אומר שזה שמישהו מאפשר לאחרים להניף דגל זה אומר שהוא מזדהה עם אותו הדגל או עם האידאולוגיה שעומדת מאחוריו הדגל. במקום מסוים אני מסכימה איתך, כי דגל פלסטין הוא סמל מובהק של חורבן מדינת ישראל (ובאמת שלא עלינו ועל גופתי המתה).. מצד שני ברגע שאת מגבילה דגל אחד את יוצרת גבול, ואיפה הוא עובר? בדגל הגאווה? בדגל לבן? מחאת הדגלים השחורים? הגבלה על חופש הביטוי יכולה בקלות להתדרדר לפגיעה בזכויות דמוקרטיות אחרות וזה כל החשש.. זה לא באמת נטבע מתוך הזדהות ערכית אלא מתוך אמונה בחופש.
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 20:50:34
נובע.. סורי יש פה כמה שגיאות הקלדה אבל מאמינה שהבנת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:50:38
סורי אבל אמא שהילד שלה היה נרצח חא היתה מניפה דגל שלהם לא משנה מה זה מבמל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:52:34
הבנתי ואני משפשפת עיניים ולא מאמינה שהשווית את הדגלים הנ''ל של מדינה שלא קיימת שכל מי שמזדהה אותו רוצה לרצוח אותך ואותי ואת כל היהודים וזה ממש לא מעניין אותו מה הדעות שלך, איך אפשר להשוות בכלל??????? אנטישמיות זה דבר שמגנים בכל מדינה בעולם ,אין משהו יותר סמל לזה מהדגל הנתעב הזה.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:52:58
לדגל של מדינה שלא קיימת**
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:53:32
מסמל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:53:37
אני לא משווה אלו פשוט דוגמאות.. אני גם לא מאמינה בקיומה של פלסטין אני פשוט מנסה לשקף לך תשובה למה ששאלת
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:53:42
קחי דגל של להט"ב זה בכלל לא משנה אם אני מסכימה עם הדעות שלהם או עם הקהילה או כל דבר אחר, הם לא רוצים להזיק לי, לרצוח אותי, או לראות אותי מכוסה בעפר, מה הקשר בכלל
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:54:08
הריון ראשון, סורי בעייני זה לא בר השוואה ולא תשובה , יש דברים שהם קווים אדומים וזה אחד מהם
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-09 20:54:44
אנשים שתומכים באויבים שלהם רק מראה על מה הם שווים!
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-09 20:55:15
מכבדת לגמרי.. שוב, אני רק מנסה להציג את הדברים. אני לא מסכימה איתם
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 20:57:12
אריאה תמונה שלך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:57:30
עדי לעולם לא תביני מה הולך בראש של כולם .. כול אחד והאידיאולוגיה ההשקפות שלו למה לנסות להבין משהו סתם ? עדיף לנו להתמקד בחיים שלנו ולחיות אותם מאשר לנסות להבין אחרים ולטחון מים …
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:58:58
מה שאני אישית חושבת עליהם שהם מסכנים גמורים ! כמו כול הנשים שנכנסות לשטחים ומתחתנות שם … אבל מה נעשה נתקן את העולם ? שיקפצו שכול אחד יחיה איך שהוא רוצה למה שאני יתאמץ כדי להוציא מישהי שנכנסה מעצמה לשטחים אותו דבר העניין הזה ….
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:59:01
למה אריאה אני חושבת שזה דווקא היה דיון נלמד
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 20:59:04
נחמד
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:00:10
מי שנצמד לאויבים שלו הוא נחשב בוגד גם בעיניים שלהם מי שבוגד בזהות שלו מן הסתם יקום ויבגוד גם בזרים לו והערבים לא טיפשים הם יודעים את זה …
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:00:32
זה רק נותן להם כוח אבל בתוך הלב הם לא איתם ולא יהיו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-09 21:00:47
( הערבים לא יהיו בצידם )
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:01:13
ברור אריאה, ללכת לעשות פיגוע בתל אביב ,הרי מירב הסיכויים שתפגע בשמאלני ועוד היום שהיתה הפגנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:01:51
למה מירב הסיכויים לפגוע בשמאלני?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-09 21:03:00
נושא זה ננעל באופן אוטומטי לאחר דיווחים רבים ממשתמשות שונות. ייתכן ומשתמשות יושעו כתוצאה מכך.
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

מדברים על הכל
2024-01-10 21:06:58
כאבי גרון בהריוןן לא יכולה לבלוע בא לי לבכות מה אפשר לקחת??? יש לי תור רק ביום שישי
3 תגובות
0 אהבו
אמהות
2023-11-06 20:30:34
איך מרגילים למוצץ פליזזזזזזזזזזזזזז
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-20 07:36:04
נכנס לזה טבעת אמבטיה?
5 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-06-08 20:57:28
תקשיבו... חייבת שתגידו לי מה אומרות על הסיפור השכבתי את הילד שלי בשעה 20:30 בעלי אמר לי לכי שמי ראש שעה ותקומי תבשלי... לא אמרתי בסדר או משהו... פשוט עשיתי מה שאמר שמתי שעון מעורר לשעה 21:30 ונרדמת...
26 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-06-07 07:31:32
שבוע 33. איך יודעים אם יש בריחת מי שפיר?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-21 18:53:38
בנות שעשו שקיפות לאחרונה זה וגינלי או ביטני,? פשוט עברו 5 שנים מהםעם האחרונה🥶
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-03 01:02:57
אני שבוע 12 ויכול להיות שאני מרגישה גלים של תנועות??? אכלתי מתוק עכשיו אני שוכבת על הצד ואשכרה מרגישה גליםםם הגיוני?
3 תגובות
0 אהבו