הריון ולידה
2023-01-24 17:50:34
מה אתן חושבות על זה?
87 תגובות
3 אהבו

תגובות

2023-01-24 17:57:43
שטויות במיץ. אין ביטחון היום בכלום. אף אחד לא יודע מה יהיה המצב הכלכלי שלו בעוד שנתיים שלוש. פעם אנחנו למעלה ופעם למטה. אנשים חיו עם משכורות 20-30 אלף והיום הם על 10 אלף אז בגלל זה לא להביא ילדים? ילד צריך יותר מכסף ילד צריך אבא ואימא מתפקדים שיכילו אותו ולא יעבדו מצאת החמה עד צאת הנשמה. אני ויתרתי על עבודה עם שכר 20 אלף שקל בשביל להיות עם הילדים שלי ולגדל אותם
0 תגובות
15 אהבו
2023-01-24 17:58:57
נכון מאוד
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-24 17:59:09
ובאותה מידה יכולתי להמשיך בעבודה ולהביא להם מטפלת עד 18 אבל מה יראו את אימא שלהם שעתיים ביום? זה לא צורה מבחינתי. הכל זה עניין של בחירות בחיים
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-24 18:00:35
כל ילד מביא איתו את הפרנסה ילדים הם ברכה ואין מה לדאוג זה שלמעלה שולח פרנסה
0 תגובות
7 אהבו
2023-01-24 18:05:07
חד משמעית! חסכונות, היערכות, התנהלות כלכלית חכמה - אלו לא מילים גסות! אני שנים רציתי ילד והחלטתי שאני מחכה..עד שייגמר התואר הראשון, עד שייגמר התואר השני, עד שאגיע למשרה מבוססת ואוכל לתת לו הכל בלי לחשוב פעמיים אם יש לי או אין לי. חסכתי לתקופה ללא תשלום בחופשת לידה ואין לי לחץ לחזור לעבוד..ולא, אני לא עשירה, שנינו אנשים עובדים, עובדים קשה! מי שחושבת שישות בלתי נראית תביא לה פרנסה יחד עם הילד חיה בסרטטטטט
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-24 18:09:50
מסכימה לגמרה !! מצד אחד ילדים זאת שמחה ואין אהבה כזאת ואף כסף שבעולם לא יכול לקנות את זה אבל ללא ספק רואה חברות עם מצב כלכלי לא טוב ואני רואה כמה קשה להם וכמה הם מחסירים מעצמם בשביל הילד ובאיזה שהו מקום זה קשה הכוונה היא לא להיות עכשיו עשירים אלה עם קרקע יציבה עם עבודה מסודרת קצת כסף בצד לכול צרה ושתהיה יכולת באמת להעניק לו את המקסימום שהוא צריך !!
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:15:32
שטויות, כל ילד מביא איתו את הברכה שלו ❤️ כן- תוודאו שיש לכם כוחות נפשיים לגדל, הקבה יותר חשוב מכסף
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:18:04
אם נחכה שיהיה מספיק כסף במצב של היום כנראה שלא נביא ילדים.. פעם היו מביאים ילדים ובשפע, ילדים שמחים ומאושרים ובלי יותר מידי אמצעים.היום חושבים מאה פעמים אם ומתי להביא, לא חושבת שזה נכון. כל אחד והשיקולים שלו.. רק שהיום אין ביטחון בכלום ושום דבר וצריך לזכור שילדים לא ניתן להביא מתי שרק רוצים- הזמן מוגבל. ושילדים צריכים הרבה יותר מרק כסף זה בטוח!! קודם שנהיה בטוחים שנוכל להעניק להם חינוך ומידות טובות זה מה שחשוב בעיני
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:20:42
חח הודיה כדי להעניק חינוך עד גיל 3 צריך 3500 בחודש🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:45:39
אין קשר בין הדברים יעל, אף אחד לא אמר ש'אין זכות', אלא שכדאי להיערך כספית לפני שמביאים ילד.. כמה נשים ראית שמעלות פה פוסטים על ימין ועל שמאל שאין להן כסף לחיתולים, לתמ"ל, למשחה לטוסיק? חום ואהבה לא ימנעו תפרחת חיתולים מתינוק שלא החליפו לו כי לאמא אין כסף..אז כן, צריך לחשוב שנייה לפני שנכנסים להריון אם מסוגלים לעמוד בזה כלכלית
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:48:20
וכן, גם אם מפטרים אותי ואת בעלי מחר בבוקר חס ושלום - נערכנו לזה..יש לנו מאיפה להתקיים, צריך פשוט להתנהל נכון כלכלית. זה הכל. לא צריך להיות טייקונים ולהוציא עשרות אלפי שקלים על העגלה הכי חדשה או על הטרמפולינה הכי משוכללת..אבל כן שתהיה אפשרות לגדל ילדים בכבוד.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:48:42
כשחיים באמונה שה' הוא המפרנס היחידי והכל ממנו אין קשיי פרנסה.. רואים את השפע! תראו את הציבור החרדי.. הרבה ילדים, אומנם חיים ברמה ממוצעת מינוס מבחינה כלכלית אבל חיים באושר אמיתי ובשפע אמיתי כאילו יש להם הכל לחשוב פעמיים אם להביא ילד בגלל כסף? מחשבה לא נכונה בעייני
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:49:55
פחות אלוהים מפרנס אותם, יותר מקבלים קצבאות מהמדינה על חשבון ציבור שלם שעובד וקורע את התחת..אבל היי? איזה כיף להאמין ברוח רפאים שתביא לך כסף עם כל ילד?
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:50:45
אבל היי? איזה כיף להאמין לתקשורת שעושה לך שטיפת מוח 😉
0 תגובות
6 אהבו
2023-01-24 18:54:10
אברכים מקבלים קצבאות מהמדינה..חדש לך?
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:54:25
חחח איזה שטיפת מוח ספרי לי שאצחק🤣
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:55:04
ה300 שקל האלה זה קנייה שבועית בסופר, שאני לא מקבלת כי אני לא אברך
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:56:41
לא אמרתי שזה מחייה, אבל זה כסף שהוא מקבל על לעשות כלום ושום דבר..כסף שאני ואת וכל משלמי המסים בסופו של דבר משלמים..
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:57:50
כואב לי לשמוע את דברי הכפירה האלה.. לא עושים כלום? תשלחי את בעלך ללמוד תורה שיראה כמה זה קשה יותר מכל עבודה שהוא אי פעם יעבוד בה !!
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-24 18:58:23
אנחנו עם אחד אם לא שומרי המצוות והתורה לא היה פה יהדות בכלל !! לא היה כלום ! הם היחידים שמחזיקים אותנו עם
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-24 18:58:23
מביך שאת חושבת שלקרוא בספר זה יותר קשה מלעבוד, ואני שטופת מוח🤦🏽‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:58:39
תתעוררו מסיטים אתכם כנגד עמכם!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 18:58:56
אם לא היה פה צבא לא היה פה כלום..אבל כן, בואי ניתן את הקרדיט למי שיושב ולומד תורה
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 18:59:46
לא..על זה אני משלמת ארנונה, וקולנוע זה פרטי זה לא מהמדינה..ואיפה את גרה שאין לך אפילו מגרש כדורגל?
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:03:35
חחח גם עם זה אני לא מסכימה זה בסדר..יש הרבה אוכלוסיות שבעיניי לא צריכות לקבל קצבאות לא רק אברכים. וערבים לא מקבלים קצבאות, הם מקבלים את הכסף בצורת הטבות אחרות
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:03:57
אני מסיימת כאן.. רק משהו אחד כשתפתחי אלבומים ולא רק את כל יהודי יפתח את אלבומי המשפחה שלו, יגלה ויראה שהוא בא מדורות של צדיקים אנחנו המקולקלים את תראי את הסבים שלך בחליפות וזקן והסבתות שלך בשמלות וכיסוי ראש ואז אני מקווה שתתעוררו להבין שאתם פשוט עושים צער בשמיים
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-24 19:04:08
חחח כי בבני ברק אין מקום לדחוף סיכה מרוב דירות על דירות איפה יבנו לך מגרש😅
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 19:04:51
תסיימי תסיימי הכל בסדר🤙🏼
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:05:07
אני הרבה דברים, מקולקלת אני לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:09:12
מסכימה איתך לחלוטין, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שילד לא מביא כסף..וכדי לגדל ילד בכבוד צריך כסף..לא מיליונים בבנק, אבל מספיק
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 19:11:55
הסכמנו😅❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 19:17:05
כסף גםם! אבל בעיקר כוחות נפש לאמא ליסחוב הריון בחילות הקאות צרבות לידה תפרים כאבי הנקה... לקום בלילות לחתל לקלח לחבק להיתייחס לדיבור שלו להאכיל לתת לפנק לשים גבולות, לחנך לסדר אחריו לנקות ליקנות ציוד מתאים אוכל בגדים ומוצרים.... לישמוע את הבכי להרגיע לנחם לנדנד ליספוג תקופות גזים שיניים כאבי אוזניים אחכ גיל ההתבגרות, לבקש להעיר להתחנן לחנך... לחפש שידוך שבת חתן אירוסין לחתןן ...ואז לישמור על הנכדים וליתמוך בהריון ולידה...😂😂 לעזור בכסף בייביסיטר 🤭🤭
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 19:18:07
בקיצור ישתבח שמו
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:36:38
אמאלה אמא של פלפל זה ממש רע מה שאת רושמת כי הנה אנחנו חרדים בעלי אברך ואף קצבה מהמדינה לא ממנת אותנו ולא חיים על שום ציבור דיי עם הסטיגמות האלה כמה אפשר לשמועעע, אנחנו מאמינים והנה ברוך ה׳ חיים מעולהההה לא רק טוב מה שזוגות בני עשרים לא יכולים תמיד להרשות לעצמם וכל זה כי בעלי אברך!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 19:37:16
שטויות! אם נמשיך לחכות ולדחות דברים בגלל כסף לאן נגיע??
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:48:29
לא. מאמינה שאם אלוהים שולח כזאת מתנה שהיא ילד נוסף ..הוא גם ישלח את עזרה שצריך בגידול...
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 19:59:29
ווואווו אמא של פלפל..... זוועות הדיבור שלך!!!!!! תקשיבי נשבעת לך להקיא אותך... איפה הכבוד שלך לאנשים שמאמינים במה שאת לא מאמינה?????????? כבדי אנשים שלא חושבים כמוך. תפסיקי להכליל מגזר שלם. תפסיקי לצפות בטלוויזיה שרק שוטפת לכם את המוח בחייי.... תקשיבי....אני חיה הרבה שנים....יצא לי להכיר הרבה אנשים נמוכים כמוך..... אבל בחיי שאת הנמוכה הראשית. כותבות לך כאן נשים שמאמינות באלוהים. במקום לבוא להגיד סבבה תאמינו וזהו...אנימלא מאמינה... את באה...עם כל הסטיגמות והגזענות המגעילה שלך... ופשוט נכנסת באימאימא שלהן!!!! כמה הם לא בסדר!! וכמה אלוהים הוא רוח רפאים..... לא מאמינה באלוהים?? שמרי א זה לעצמך...לא מעניין פה אף אחד מה הדעות שלך ... תלמדי לא להגיב כשלא צריך. תלמדי לכבד אנשים עם דעות ואמונות שונות מימך!!!!!!! לא יודעץ איזה דור את תגדלי....אבל מה שאני יודעת בצורה אבסולוטית, שאני אגדל דור שמכבד את השונה ממך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:03:09
ווואלה .... נחות בעיניי ממש ממש הדו שיח המכוער שפתחת גם אני לא מאמינה בישו ובאמונות נוספות אבל אם יבוא לידי אדם שמאמין בישו אני אכבד אותו. ולא יגיד לו ישו לא קיים הוא לא יעזור לך... להבדיל אלף אלפי הבדלות מאלוהים... אני אכבד את האמונה ואשמור לעצמי את דעותיי אם לא ביקשו אותם. ואם כן ביקשו אדהר בצורה מכבדת ואביא לו הוכחות. שזה לא קיים. בצורה הכי יפה ומכבדת... לא כמו שאת עשית....הקטנת את מי שמאמינה באלוהים ואמרת לה שהוא כלום ושום דבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:04:20
לא מדברת איתך על אמונות. מדברת איתך על כבוד אדם, כבוד השונה ממך
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:04:33
ואת שתיהם אין לך .
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:06:21
סיימת להקיא שטויות? יופי.. אני ניהלתי אחלה שיח עם יעל שהסתיים בלהסכים שלא להסכים..את בוחרת להיות קוצנית ולהפיץ רעל סתם, חבל..זה עושה קמטים😉 ומה שיפה באפליקציה הזאת היא שכל דעה מתקבלת, גם רעילות כמו שלך..להקיא אותי? אחלה, לא נהיה חברות, לא בניתי על זה..תתקדמי נשמה, לילה טוב😘
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 20:12:14
ואוו איזה קטע שיש לך תשובה על כל דבר ... טוב....אז כרגע אני ממש בוחרת להסכים שלא להסכים איתך. ומקווה ממש שתביני בהמשך החיים דבר אחד או אפילו שניים על כבוד. לילה טוב.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 20:39:13
אמא של פלפל, לא קראתי הכל, אבל אני כן חושבת שיש לך מלא דעות קדומות שלא הכי נכונות בעולם.. אני מורה במשרד החינוך ובעלי אברך.. אני אשמח שנתכתב, אבל בואי בשפה נקיה 🙃
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:40:16
תמיד מוזמנת😊
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:41:11
קצת קשה לי שאת קוראת לאמונה אמיתית של בני אדן "רוח רפאים "..זה מזלזל
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:41:28
שניה כותבת יותר ארוך
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:45:38
אין פה כוונה לפגוע, בעיני אלוהים לא קיים והוא לא יותר מרוח רפאים עבורי..זה נכתב בקונטקסט של "בורא עולם ידאג לך לפרנסה עם הילד". בעיני זה לא נכון, מי שיביא לי פרנסה לילד זו אני, זה בעלי, בעזרת העבודה הקשה שלנו.. איך שאני רואה את הדברים אלוהים הוא פיקציה שאנשים מאמינים המציאו לעצמם כדי להישען על משהו כשקשה להם, וזה ממש בסדר..אני פשוט לא מאמינה בזה ובטח ובטח שלא בזה שהוא ידאג לפרנסה כשמחליטים להביא ילד🤷🏽‍♀️ רק לפני כמה דקות מישהי כתבה שאין לה שקל החודש למגבונים ומשחת החתלה..מצטערת, אלוהים לא ידאג לך למשחת התחלה..רק את תדאגי לזה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-24 20:46:36
אז כן, בעיני צריך להיערך כלכלית (גם אם בצורה הכי מינמלית) לפני שמביאים ילד ולא להסתמך על מה שבעיני הוא רוח רפאים
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-24 20:48:26
כי אז את מוצאת את עצמך מבקשת משחת החתלה ומגבונים לטוסיק של התינוק שלך מנשים זרות ומסתמכת על טוב לבם של אנשים לדבר ככ מינימלי לתינוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 07:35:41
נרדמתי בסוף 🙃 את קוראת לאלוקים " אופיום להמונים", ואני מבינה. אבל כשאת מתכתבת עם נשים דתיות, תיצאי מתוך נקודת הנחה שהבסיס שלכן שונה כי הן מאמינות שהוא קיים, ועוזר, וממש פה בשבילנו. אני מסכימה איתך שהורים שרואים שהמצב הכלכלי שלהם הוא במינוס, אל תעמיסו על עצמכם עוד כדי שלא תימצאו את עצמכם מבקשים משחת החתלה כנ"ל. סתם דרך אגב, יש המון אנשים שהמצב הכלכלי שלהם היה מעולה פלוס פלוס ואז באה הקורונה וטרפה להם את כל הקלפים. אז לאף אחד אין ביטוח. אבל כן אני חושבת שבלי קשר, כשאדם במצב כלכלי על הקצה, בדרך כלל גם המצב הנפשי על הקצה.ובמצב כזה- לא להביא!! ילד צריך לגדול מתוך בריאות נפשית ולא לתוך סיטואציות הזיה. אבל עוד משהו- בני ברק זאת העיר שיש בה הכי הרבה ילדים בארץ (לא מחקרית, אני משערת) ועדיין, הילדים שם חיים ומתקיימים בהמוניהם ואפילו שמחים. אז לא תמיד כסף הוא הפקטור. חוגים וב.מ.וו. לא בהכרח מולידים ילד שמח (לא מדברת על מצב של עניות) , אבל אמא שמחה- סיכוי גבוה יותר שגם הילדים שלה יהיו שמחים.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 07:51:05
מסכימה עם המון דברים שכתבת, אבל אחדד מעט - גם אני נפגעתי בקורונה, ועדיין - היה לי כסף בצד כדי להתקיים עד שנעמוד על הרגליים ולזה אני מתכוונת בהתנהלות כלכלית נכונה. ברור שאף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה ואין לדעת אם נגיע למצב קשה..אבל כנקודת התחלה, להביא ילד כשאת יודעת שיש לך מספיק כסף בשביל המינימום ההכרחי, כי אם אין לך משחת החתלה וטיטולים לא משנה כמה שמחה תהיי, כמה תחבקי ותנשקי - אין לך להחליף לו. וזו טעות בעיני להביא ילד כשיודעים שזה המצב הכלכלי ולתלות תקוות בזה שאלוהים יביא פרנסה יחד עם הילד.. אין לי ב.מ.וו, ואני לא חושבת שזה משנה לילד שלי אם הייתה לי, אבל אם אני רוצה לקנות לו צעצוע מרשרש וטיטול אני לא צריכה להתלבט בין השניים. ואם אלך קצת לכיוון שלך, אגיד ככה..לתלות את הכל באמונה עיוורת, שאלוהים יביא פרנסה..זו טעות. ואם כבר להאמין, אז להאמין שהוא עוזר למי שעוזר לעצמו..אל תשבי בבית ותחכי שאלוהים יוריד לך מן מהשמיים, צאו לעבוד, תרוויחו את לחמכם.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 09:29:56
אני לא חושבת שחרדים לא יוצאים לעבוד, ואני בשום שלב לא הכללתי..אמא של דוד עשתה את זה ואמרה "השם הוא המפרנס היחיד, תראי את הציבור החרדי איך הם חיים בלי הרבה כסף ועם הרבה אושר" ואני אמרתי שדמות פנטזיה לא תפרנס אותך.. כל עוד יש השתדלות זה מה שחשיב..זה לא משנה אם יש אלוהים או לא
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 14:01:56
אמא של פלפל-הסכמתי עם כל מה שכתבת. אם אין מינימום הכרחי- לא להביא ולא להכניס את הילד לחיי מסכנות..ואאחזק את מה שאת אומרת לכל הצדיקות פה, רבי נחמן מברסלב כותב שאדם שלא עושה השתדלות למען הפרנסה שלו זו הפקרות כלפי שמיים וכלפי המשפחה שלו, כותב על זה דברים קשים מאוד. בעלי אברך וקורע את עצמו עד המקסימום כדי להכניס כסף מכאן ומשם. ומסכימה עם יעל, מבחינתנו אנחנו בובות על חוטים שעושות את הפעולות שמכניסות כסף, אבל מי שמכניס זה הקב"ה שמנהל את הכל.
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-25 17:33:31
אני חושבת שזה סובייקטיבי ולא משהו שניתן למדוד. מה זה מספיק כסף? אני חושבת שזה עניין סובייקטיבי, ולא משהו שאפשר להכליל בתוכו את הכלל.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 17:34:06
ממש לא מסכימה עם כל ילד מגיע ברכה והדבר היחיד שצריך זה שלאמא ואבא יהיה אהבה לתת לילד אבא שלי בעברו עבד והכניס סכום מכובד ובאיזה שהוא שלב לפני שהיו לו 7 ילדים הוא עזב את העבודה ואברך כולל ואמא שלי המפרנסת העיקרית שלא מכניסה כזה מלא וההורים שלי גידלו 7 ילדים עם אבא אברך ואמא עובדת בלי שהיה חסר לנו כלום. כולנו קיבלנו חוגים וחיתן אותנו (לבנתיים 4 והחמישית בקרוב ) בכבוד והזוג לא נתן מעצמו שקל ואת המעטפות הביא לזוג זה עיניין של אמונה העיקר זה לא הכסף זה הברכה שיש בכסף
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-25 17:57:01
לא מסכימה בכלל!!! יש למישהו ביטוח בחיים שהכסף שהוא עבד עליו יישאר אצלו? דבר שני, אצל חרדים שהבעל אברך, גם אם האבא לא עובד יש אמא בתמונה שהיא עובדת טובה מאד ויש עוד מלא מלא חילונים שרק אחד מההורים עובדים, פשוט לאותן קבוצת משפחות לא חשוב בכלל כל המותרות של חיי החילוניות, אין להם בעיה להשתמש בבגדים יד שנייה שלישית חמישית, אין להם בעיה להיות בבית קטן שישנו כמה ילדים יחד והילדים ככה מתרגלים.. זה עניין של בחירה, הם לא יבואו להתלונן לכם שאין להם חישבו רגל על רגל, זה לא... לפחות רובם אף פעם לא אוהבת להכליל.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 18:00:36
אני חושבת שצריך משהו בסיסי.... נגיד מספיק כסף לצרכים של התינוק(עגלה,מיטה,טיטולים וכו')וקצת חסכונות בצד. לא אומרת תתחילו לחסוך מיליונים כי גם את הסכום הבסיסי אפשר לאבד אבל כן לעשות השתדלות. וגם כל אחד ורמת החיים שלו-יש כאלה מסתדרים עם ילדים בנסיעות באוטובוסים אז הם לא צריכים רכב,יש כאלה שזה מרחק גדול בשבילהם אז הם כן יחסכו לרכב ועל זה הדרך... ואמא של פלפל-צר לי לאכזב אותך אבל גם בציבור הכללי יש כאלה שאינלהם והם כביכול "נזקקים" אז זה לא קשור לאיזה מגזר זה...(פשוט קל "ליפול" על החרדים כי הם מולידים יותר) ואגב נשמה טהורה-"הדמות פנטזיה","האופיום להמונים" ו"הרוח רפאים" הזאת מחייה אותך כל רגע ורגע והוא זה שגורם ללב שלך לפעום ולהזרים דם וחמצן לכל הגוף.כי אם הלב לא יעבוד את יודעת מה יקרה נכון?!🙂
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-25 18:03:02
ישות בלתי נראית אשכרה, אמא של פלפל... טוב זה בחירה שלך לא להאמין. מבאס את חיה חיי דאגות. לנו יש על מי להשען ורואים תוצאות וניסים בעיניים. אף אחד לא אמר שצריך לסמוך על הנס ולשבת רגל רגל ברור שצריך לעשות השתדלות, אבל אני אישית לא סבלתי לשמוע את המילה אברך וכבעלי היה כזה כשהוא רק למד לא הייתי במינוס והייתי קונה קניות בלי לחשוב בכלל ברגע שהוא יצא לעבוד חצי יום אני קולטת שלא מצליחה לסגור את החודש, לא יודעת איך להסביר לך את זה, אבל... זה קרה. אז הישות הבלתי נראית זו שבראשה עולם, יצרה יש מאין, מנשימה אותך שנייה שנייה רגע רגע היא זו שרוצה שרק נתקרב אליה ומי שמתקרב ורוצה באמת זוכה לראות ישועות
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-25 18:03:47
מי שלא מאמין בו, למה שיראה ממנו ישועות...
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 18:52:07
לא מחפשת ישועות זה בסדר😊
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 18:57:27
אני לא אתווכח אתכן כי זה אבוד מראש, וזו גם לא הנקודה. כדי לגדל ילד צריך כסף, לא מיליונים..אבל מספיק כדי לא ללכת לחפש תרומות ולאסוף שקל לשקל לתמ"ל או מגבונים.. בעיני אין אלוהים, והחיים שלי מדהימים ומאושרים! יש לי אבא בריא ושלם, בעל בריא ושלם וילד בריא ושלם..אנחנו משפחה משכילה ועובדת ומרוויחים את הכסף שלנו גם בלי אמונות תפלות..אני תורמת באופן קבוע לצער בעלי חיים, ניצולי שואה וחולי סרטן ומצליחה טפו טפו גם לחסוך גרוש לבן ליום שחור..וכל זה - באמונה מלאה! שאין אלוהים😉
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-25 22:05:21
חושבת שזה משפט בלי טיפת אמונה "תעשי" כסף כאילו שלבנאדם יש ביטוח יום אחד הוא למעלה יום אחד למטה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-26 05:08:04
לאף אחד אין ביטוח, אבל אם תתנהלי נכון ותחסכי - אז גם כשתהיי למטה תוכלי לחיות בכבוד. זו הנקודה של המשפט הזה, תדאגו שיהיה לכם מספיק.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-26 05:54:11
לא הצלחתי להבין מה כל ההתנגחויות האלה, בתור חרדית, היא אישה לא מאמינה .אז מה תעשו? תחזירו אותה בתשובה דרך האפליקציה? אף פעם לא הבנתי את הקטעים האלה פה..
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-26 07:02:00
אודל את נסיכה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-26 08:02:50
תודה 🙃 אני סך הכל שמחה שיש שיח נורמלי. בסוף כולנו בני אדם. וצריך לקבל את זה שיש אחרים ושונים ממך.
0 תגובות
2 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2023-11-29 10:50:36
מותר לשתות עד שאני מגלה שאני בהריון? וואלה מנסים מעכשיו ולא יודעת כמה זמן זה יקח וגם ככה ההריון 9 חודשים בלי אלכוהול ואני ככ אוהבת לסיים את היום עם כוס יין
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-07 15:14:39
בשבוע 12+1 יש לי תור לשקיפות עורפית , לדעתכן יהיה אפשר לראות מין העובר? סקרניייית ממש😅
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-06-08 12:52:24
שבוע 33 הייתי היום בהערכת משקל שוקלת 1,980 זה לא הרבה ??
11 תגובות
1 אהבו
הריוניות מהצפון
2023-04-15 21:40:33
הריון שני , כלכך שונה מהראשון שהיה לי .. משבוע 20 בערך סובלת מכאבים באגן ,התהפכות במיטה זה כאילו שהגוף מתפרק וממש צריכה להחזיק את האיברים..עם התקדמות ההריון הכאב רק גובר, תחושות של דקירות , נפיחות ...
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-08 02:43:25
איך מורידים את הפחד של הברקים והרעמיםםם אמאלה אני רועדת מפחדד מתה לישון ולא מצליחה
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-01-07 19:08:17
היי בנות שבוע טוב 💕 לתינוקת שלי בת חודש יש גזים שסימיקול לא עוזר לה וליקציק לא עוזר לה חשבתי לנסות ביוגאיה ואני רואה שמופיע על האריזה מגיל 6 חודשים מישהי ניסתה להביא לפניי? ואיך נכון להביא? לטפטף...
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-18 06:15:44
מה זה?? מי עשתה?? עד איזה שבוע זה אפשרי??
5 תגובות
0 אהבו