הריון ולידה
2023-01-22 13:53:44
אני מצטערת אני חייבת לפרוק פה משהו.. אני קוראת פה ימבה פוסטים על בנות שמחפשות על מה להוציא שמירת הריון גם אם אין סיבה אמיתית וזה מרתיח אותי! יש נשים שבאמת זקוקות לשמירה הזאת, שבאמת החיים שלהן ושל העובר שלהן בסיכון והן עוברות שבעה מדורי גהנום כדי לקבל שמירה וביטוח לאומי עוקב אחריהן ב700 עיניים ומבטל שמירות על ימין ועל שמאל.. כשאולי כואב לכן, קשה לכן, כבד לכן ואתן רצות לחפש סיבות להוציא שמירה..להמציא מסמכים יש מאין, ללכת לאלף רופאים עד שתמצאו את הרופא האחד שיכתוב כל מה שתגידו לו - תזכרו שיכול להיות שבגללכן יש אישה שלא יאמינו לה, לסיכון הממשי להריון שלה, לקושי האמיתי שלה.. נקודה למחשבה🤦🏽‍♀️
53 תגובות
20 אהבו

תגובות

2023-01-22 14:12:23
לא מצדיקה את הבנות שעושות את זה סתם אבל זה לא נכון מה שאת אומרת שמירת הריון לא בא על חשבון מישהי אחרת, נכון שזה לא תקין אבל יש בדיקות שהן צריכות לעבור ולכל רופא יש את השיקולים שלו. לא חושבת שזה עיניין של אף אחת פה ובטח לא להגיד שבגללן מישהי אחרת לא תקבל, את לא יודעת מה באמת יש לכל אחת ומה הן עוברות.
0 תגובות
12 אהבו
2023-01-22 14:28:04
לא אמרתי שזה בא על חשבון מישהי אחרת כמו שביטוח לאומי מפסיקים להאמיו למי שבאמת צריכה את זה.. ומזתומרת זה על חשבוני?? ברור!!!! זה מהמיסים שלי!! ושל אבא שלי!! ושלך!!! וכל אלה שמחפשות לשבת בבית כי קצת לא נוח להן בהריון יושבות בבית על חשבון משלם המסים!!!!!
0 תגובות
8 אהבו
2023-01-22 14:28:20
פוסט מיותר איפה זה בדיוק פוגע
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-22 14:28:28
ומרוב השקרניות האלה ביטוח לאומי לא מאמין למי שכן צריכה את זה!!
0 תגובות
6 אהבו
2023-01-22 14:36:29
אין סיבה שביטוח לאומי לא יאמין למי שבאמת צריכה שמירה , יש ברוך השם היום תפסים שמעידים שההריון בסיכון. וחוץ מזה זה לא עניינך ולא ענינו של אף אחד , הפוסט הזה לא יחולל שינוי תהיי בטוחה.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 14:37:56
תשאלי את מי שמנסה להוציא שמירה וביטוח לאומי מוציא לה את המיץ.. ובטח שזה ענייני, זה עניין של כולנו..כולנו משלמות מסים ויש כאלה שבאות על הגב שלנו במקום לצאת לעבוד..לכולנו קשה בהריון והן לא מיוחדות.. וכן, בסוף מי שבאמת צריכה שמירה נפגעת מזה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-22 14:38:28
לא אמרתי שהפוסט יחולל שינוי..באתי לפרוק, למי שלא נאה לה מוזמנת לדלג הלאה
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 14:39:28
ביטוח לאומי בודק כל בקשה לעומק ולא רק במה שקשור לשמירת הריון, יש נכים שמוציאים להם את המיץ עד שמקבלים משהו אבל מפה ועד לחשוב שמישהו שקרן עושה את זה על חשבונך, קצת מופרך סורי
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 14:40:23
לא מופרך בכלל, הקצבאות האלה משולמות מהכיס שלך ומהכיס שלי..
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 14:40:38
ביטוח לאומי מוציא את המיץ לכולם בלי שום קשר למי שמשקרת וחוץ מזה אני משלמת מיסים ולא לא באמת אכפת לי , שכל אחת תעשה מה שבאלה זה גם לא מעצבן אותי למה לי להתעצבן מזה? מה לעשות העולם לא מושלם וזה לא ענינו של אף אחד.
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-22 14:41:30
נו אם קשה לי בעבודה ואני רוצה לשבת בבית לנוח אז אני יקח שמירת הריון וקבל את מה שמגיע לי זכותי כל אחת משלמת מיסים כל אחת תעשה מה שהיא רוצה
0 תגובות
8 אהבו
2023-01-22 14:41:34
אגב baby2 גם נכים זה אותו דבר, נכים באמת צריכים לסבול שנים עד שהם מקבלים את ההכרה שמגיעה להם כשכל פוץ עם רגל שבורה מבקש תו וקצבה
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-22 15:17:03
גם הפוץ עם הרגל שבורה הוא נכה זמנית ויש כאלו שעובר להם גם לצמיתות , כל עוד מדובר באנשים שמשלמים מיסים שיוציאו מה שאפשר וכמה שיותר מבורך , אירגון זבל . משלמים כל החיים וכשצריכים אותם מוציאים את המיץ ובקושי נותנים משהן . לא הגיוני שעל 10 שנים שאני משלמת כל חודש בחודשו ובסוף מגיע לי 70% משכר ממוצע למשך 3 חודשים בלבד .
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-22 15:55:45
ואני בעד לקחת כמה שיותר ממי שגונב ממני
0 תגובות
12 אהבו
2023-01-22 18:12:49
מה זה משננ לך יש נשים שיותר קשה להם בהריון לתפקד וגם אם זה לא מסכן את העובר קשה להן וזכותך להוציא שמירה
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-22 18:14:21
וזכותן**
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 18:23:29
שכל אחת תעשה מה שרוצה ואין קשר לזה שאחרות "ממציאות" לטענתך ושואלות איך להוציא שמירה לזה שאת לא מקבלת או מישהי אחרת לא מקבלת. יש בעיה בגוף שנקרא ביטוח לאומי. ויש סיבה שגם מישהי ששואלת איך להוציא ובסופו של דבר הוציאה יש סיבה שהרופא מוציא את האישור על זה כנראה.. אבל קודם כל צריך לטפל בחירטוט לאומי הזה שלא נותנים כלום גם למי שבאמת מגיע. הייתי עם דימומים עם שליית פתח ובגלל שגיליץי על ההריון שהשתחררתי מהצבא ובכל זאת הלכתי ישר לעבוד כדי לקבל דמי לידה לטענתם צריך לעבור לפחות חצי שנה כדי לקבל שמירת הריון. אז המשכתי לעבוד כמו כלבה 😑 גוף מזעזע שצריך טיפה יותר שכל ומודעות לסיטואציות שונות שלא תמיד קורות. זה לא שתגידו שישבתי בבית ועשיתי כיף. הייתי בצהל סבלתי את חיי ותרמתי בכל זאת השתחררתי סוףסוף גיליתי הריון הייתי הכי מאושרת שיש ואז כל הדרמה התחילה ואפילו לנוח ולשמור על ההריון היקר שלי לא קיבלתי והיו לי המוןןן אישורים מהמון רופאים . ביטוח לאומי "חארות" (במילים עדינות 😅) לכולםםם גם למי שמגיע ובעיקר 😑 (פרקתי עצבים עליהםםם 🤣)
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-22 18:37:44
אין דבר כזה שאישה בסיכון ולא יאמינו לה
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-22 18:38:10
באיזשהוא מקום את צודקת אבל את גם לא יכולה להתחיל לחנך את כל העולם... שכל אחד יעשה מה שהוא חושב לנכון ואלוקים כבר יחליט אם מגיע לה או לא.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 18:38:13
אין לי בעיה לשלם מיסים בשביל שאישה בהריון גם לא בסיכון תישב בבית הריון זה לא קל לאף אחת , כמובן שמי שבסיכון עוד יותר, אבל זה לא גורע את הקושי לא אוהבת גישות קפיטליסטיות כאלה, בתור אישה צריך להבין תקושי אחת של השניה ובמקום לבוא בטענות לנשים בהריון , צריך לבוא בטענות למחלקי התקציבים למעלה שמעדיפים להוציא כספים על דברים אחרים מאשר הבריאות של האישה
0 תגובות
11 אהבו
2023-01-22 19:01:45
נראלי עדיף שתמחקי את הפוסט… מזל שאת מאנונימי 🫶🏼
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 19:37:33
לא מבינה כל כך למה נכנסו בך. מבינה את התסכול. אחרי שאמא שלי עברה עשרת מדורי גהנום בדרך לאישור של הנכות שלה וראיתי עשרות אנשים לאורך הדרך שפשוט מנסים לעבוד על המערכת, ברור שזה מקשיח את העמדה ואת הבדיקה גם על מי שמגיע לו. מבינה את התסכול שלך:( ולא צריך להיות דרמתיים, אז זה מפריע לה מה כזה כואב לכן… אולי הבחורה לא מצליחה להשיג שמירה למרות שממש מגיע לה ורואה בנות שמנסות להשיג שמירה על פאקינג תסמונת תעלה קרפלית? כןאבת לה האצבע ומנסה להוציא על זה שמירה. וזה פוסט שהיה פה לאחרונה. אז כן, זה מתסכל.
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-22 19:41:17
תודה לך על התגובה הזאת❤️
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 19:46:10
איזה תגובות מזעזעות של בטלניות אוכלות חינם איכס
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-22 20:00:32
וואה וואה גמרתן אותה. זה שהמערכת מקולקלת לא אומר שזה בסדר לנצל אותה, ולהגיד ביטוח לאומי גונב ממני אז אני אוציא שמירת הריון למרות שאני לא צריכה אחת באמת זה די דוחה. אז כדאי שתעשו בדק בית מי שחושבת ככה. היא הוציאה תסכול על מערכת שגם כך מקולקלת ועל זה שיש אנשים ונשים שגורמים לה להיות קשה אפילו יותר..טוב שלא סקלתן אותה באבנים
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-22 20:04:15
הבעיה היא במדינה. אישה לא צריכה להגיע למצב שהיא לא עובדת כל עוד היא לא בסכנת חיים. זה מטומטם. גם אישה שקשה לה וכואב לה צריכה לקבל שמירת הריון. המחשבה שאת צריכה להיות בפאקינג סכנת חיים או העובר שלך כדי שתקבלי אישור מהמדינה לא להיות עבד למספר חודשים מצומצם, זאת ההזיה ואת זה צריך לשנות, לא את הנשים שמנסות לעבור הריון שגם ככה קשה לא במקום העבודה.
0 תגובות
7 אהבו
2023-01-22 20:05:08
אף אחד לא סקל אותה באבנים אבל כן משתמע מהפוסט שהיא מפנה את האצבע המאשימה כלפי אותן נשים שרוצות להוציא שמירת הריון, מה שבעיניי טעות לעשות צריך לתת את הביקורת הזאת כלפי המערכת שזה מקור הבעיה והחוסר בתקציבים כלפי אוכלוסיות מוחלשות וכן הריון זה מצב קשה להמון נשים , לא מקומנו להחליט למי מגיע יותר ולמי פחות אבל כן מקומנו להתקומם על מה שהמדינה בוחרת להוציא עליו כספים, מבינה את הכאב הזה שהמדינה מתייחסת אלייך רק ככוח עבודה ולא יותר מזה אבל כולנו באותה סירה ולא מקבלי ההחלטות
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 20:05:52
כמה ציטוטים ככה בשלוף: "איזו אלופה את בטח מרגישה" "איזה שטויות יא הזויה" "עדיף שתמחקי את הפוסט, מזל שאת מאנונימי" בריונות נטו
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 20:07:24
האצבע המאשימה היא חלילה לא כלפי נשים שבאמת צריכות שמירת הריון, שיש סיכון לחייהן או לחיי העובר שלהן. האצבע המאשימה היא כלפי כל אחת שקצת כבד לה, או קצת לא כיף לה בעבודה והולכת לאלף רופאים כדי לנסות להוציא שמירה מה שהכרח מקשה את המערכת כלפי אותן נשים שבאמת צריכות את השמירה
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 20:09:54
סיוון, אם המדינה תתן שמירת הריון לכל אחת שקשה לה וכואב לה 50% מהאוכלוסייה ישבו בבית בהריון על חשבון משלם המסים. לא, זה לא תקין. אני עבדתי עד שבוע 38+ בעבודה שחלק גדול ממנה פיזי עם סימפליזיוזיס קשוח ולא חשבתי לרגע לנסות להוציא שמירה. אני אדם עובד, ומרוויחה את הכסף שלי בכבוד.
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-22 20:17:07
אני לא חושבת שהמקום שלנו להחליט כמה קשה לכל אחת כל אחת והסבל שלה זה כמו שאני אגיד שכל אישה שלוקחת אפידורל היא חלשת אופי ולא יודעת להתמודד עם כאב תשמרו את האפידורל לכאלה שבאמת צריכות כאלה עם טראומות וזה אבל זה מקומם ולא נכון להגיד, כי מי אנחנו שנחליט למי מגיע יותר? זאת הנקודה, כולנו משלמות מיסים דווקא שבמצבים קשים נקבל אותם בחזרה , זה העניין של המיסים, לא בשביל לממן בתים לחברי כנסת המדינה מזבזבת כספים על שטויות , בוחרת לעשות את התקציבים שלה בדרכים כאלה ואחרות ומה זה מותיר לנו? להילחם כמו חיות על גרושים בשביל לנוח בתקופות שקשה לנו כמו הריון (מותר גם לנוח זה בסדר) אז אל אחת ממקומה מנסה לחטוף חתיכה מהשאריות שהמדינה זורקת לנו וזה עצוב מאוד
0 תגובות
11 אהבו
2023-01-22 20:37:17
אמא של פלפלת, המיסים שאני משלמת מאז שהתחלתי לעבוד ועד היום יכולים בשקט לכסות לי עוד 5 שמירות הריון. למה שלא אקבל? הרי אם הייתי חוסכת את הכסף הזה בצד הייתי יכולה לממן לעצמי את השמירות האלה וזהו. כנל לגבי אדם שהייתה לו תאונת עבודה או שחטף סרטן (אגב ידוע לך שרוב חולי הסרטן ממשיכים לעבוד למרות ששילמו מיסים כל החיים? גם נכים ימשיכו לרוב לעבוד וגם חד הוריות יוותרו על קתבאות עלובות כדי לעבוד). להפוך את הביטוח לאומי לגוף לא כדאי לאזרחים וכך לצמצם הותאות שלו ועדיין לגבות כסף כי ככה קבעו בחוק זאת הזיה.
0 תגובות
7 אהבו
2023-01-22 21:03:54
אין מקום להגיד למי קשה יותר , אני וויתרתי על השמירה שהגיעה לי כי לא יכלתי לחשוב אפילו להיות בבית חצי שנה . וגם למישהי שמנסה להוציא ״כי קצת כבד לה ״ בואייי יש נשים שמכפילות את המשקל שלהן , בשביל עבודה אף אחת לא צריכה לדפוק את הגב שלה . אף אחת פה לא משלמת על אף אחת כל אזרח במדינה משלם מיסים בדיוק בשביל הדברים האלו .
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 21:07:36
את רצינית??חחח את המיץ הם מוציאים כי הם חבורת גנבים ממש יעזור אם פחות נשים יוציאו שמירה הם ישארו אותו זבלל
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-22 21:39:20
טמטום במקסימום ולמדינה כזאת שרק לוקחת ולוקחת כל היום אני אשמח לקחת ושעוד בנות יהנו על חשבון במיסים שאני משלמת כי לידיעתך הן גם משלמות יאללה
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 21:49:16
אני משלמת וגונבים אותי ביוקר המחייה אז די לבלבל במוח
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-22 21:49:41
על הפרצוף שלכם אני ישב בבית גם רק כי כואב לי הרגל😇
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-23 04:09:49
למה אי אפשר לקבל את זה שנשים סובלות בהריון, יש סבל שממש אי אפשר לשאת גם אם זה סבל נפשי. אישה שבהריון ולא טוב לה בעבודה ברמה הנפשית , למה היא צריכה לעבוד??? זה בסדר שביטוח לאומי ישלם על אישה כזאת...
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-23 04:12:44
רק אציין שסבלתי מכבי תופת בגב בהריון האחרון .. לא הצלחתי להתגלגל במיטה , הייתי לפעמים מצליחה ללכת לספה .. והרופאה המליצה לי שמירה, הרעים בביטוח לאומי לא נתנו לי .. ויצאתי ללא תשלום מכאבים שלא ניתן לשאת . ואף אחד לא אכפת לו .. המערכת מאוד אטומה, אבל זה לא מצדיק את המערכת, זה מצדיק את זה שצריך שינוי ..
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-23 05:33:44
אמא לאליסף תלמדי אותי איך עושים את זה🤪
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-23 10:18:20
הגזמתם ממשששששש ברור שכל ההתחכמויות שיש מקשיחות את החוקים לקבלת שמירת הריון מביטוח לאומי!!!!!!!!! וזה ממש לא מצדיק לעבור על החוק ולחתום על שקרים ולהנפיק מחלות מדומיינות בשביל לקבל כסף!!!! רק כי המערכת מקולקלת. ובהחלט זה על חשבון בנות שהיו מקבלות שמירת הריון על כאבי גב שלא מאשרים רק כי זה נשמע להם אותו הצגה כמו של זאת שכואבת לה האצבע ודרך אגב כל הסחיבות האלה לבריאים כאילו הם נכים ולבנות שקצת כבד להם בהריון כאילו זה הריון בסיכון. זה רק מקלקל עוד יותר את המערכת ונשים שהם באמת בסיכון הולכות לעבוד ומשלמות מיסים כמו מפגרות בשביל העצלניות שמצאו סיבה של כאב אצבע למה לא ללכת לעבוד אז בהחלט נקודה למחשבה. זה מזכיר את כל הישראלים שעוקפים בתורים ונדחפים בפקקים ותוך כדי מקללים כמה חרה המדינה אז בואו תתנהגו לפי החוק אז החוק יתגמל
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-23 10:57:35
ומי שמנסה להוציא בכוונה שמירת הריון גם אם לא צריכה שתזהר רק שלא יבוא עליה באמת מחשבה יוצרת מציאות, נקודה למחשבה בריאות זה קודם כל🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-23 11:08:05
אני בעד שכל מי שנכנסת להריון תצא לחופשה החל מה2 פסים על המקל 🙈 בתשלום כמובן
0 תגובות
6 אהבו
2023-01-23 11:18:35
פוסט מיותר לגמרי. אני אומנם לא הוצאתי שמירה עבדתי עד שבוע 38 וסחבתי למרות שהעבודה משרדית ובישיבה וגם יש לי בעיה ברגל שמקשה לי על ההליכה טיפה יש בנות שקשה להן עוד בשבועות מתקדמים , כל אחד והסיבות שלה וגם אם אין סיבה מוצדקת הריון זה דבר קשה!! גם אם אין קושי שנראה לעין לפעמים זה בנפש וחייב מנוחה שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה ותיקח אחריות
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-24 14:10:18
דנה את צודקת מאה אחוז שיש בנות שצריכות מנוחה מאז שהם רואות 2 פסים אבל יש חוק ורק זה קובע אם הם ינוחו בתשלום או בלי. וברור גם אני בעד שכולם יקבלו חופשת לידה של שנתיים כמו בוינה או שבדיה...... כל עוד זה לא ככה אני עובדת עד הלידה וחוזרת לעבוד אחרי 3.5 חודשים🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ אני גרה בישראל וצריכה להתפרנס, לא חושבת שלשקר זה פרנסה יפה כמובן כל אחת לשיקולה ואפשר גם להגזים כאבי גב או דימום אבל בהחלט נקודה למחשבה.אין לי מושג למה יצאו על כותבת הפוסט
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

אמהות
2024-05-29 03:58:14
הי בנותתת הבת שלי בת חודשים ועשרה ימיים רגיל שהיא לא רוצה לאכול בלילה? אני מעירה אותה לאכול ואם היא אוכלת אוכלת רק 60 או 30 זה רגיל?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-02-04 16:29:29
כמה זמן אחריי קיום יחסים אפשר לראות אם יש הריון בבדיקות דם? אני שבועיים אחריי ללא אמצעי מניעה ואין מחזור בבדיקת דם שעשיתי שבוע אחריי יצא שלילי.. 3.5 חודשים אחריי לידה..לפני כן הייתי עם גלולות הנקה
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-22 15:46:12
אני 4 חודשים אחרי לידה. שמתי היום התקן ויש לי קצת כאבי מחזור זה תקין? קרה לכן?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-19 08:37:50
אחרי בדיקת העמסת סוכר 100 אני מרגישה שיש לי ירידת סוכר מטורפת אכלתי כריך לא עבר מומלץ משהו מתוק גם אם יש חשד לסוכרת ?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-06 09:25:42
יש למישהי מספר של רב שאפשר לשלוח אליו עד בדיקה ושיפסוק לפי תמונה?
4 תגובות
1 אהבו
מדברים על הכל
2023-11-07 14:49:45
התחלתן להלביש ארוך ? נגיד מכנס ארוך חולצה בבוקרים או לילה
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-08-10 13:18:39
נראה כמו בייבי אקנה? תינוקת בת שלושה שבועות. אם כן יש משהו שאפשר למרוח על זה?
3 תגובות
0 אהבו