הריון ולידה
2023-01-20 02:01:12
היי בנות אל תשפטו אבל הגעתי להחלטה לעשות הפלה זה פעם ראשונה רציתי לשמוע על התהליך אני שבוע 9+5
74 תגובות
1 אהבו

תגובות

2023-01-20 02:42:28
אני לא שופטת אותך אבל .. מהלב שלי רוצה לתת לך עצה . זה שבוע שכבר הלב שלו דופק אני בעברי עשיתי הפלה ועד היום אני מצטערת על זה אין יום שלא בוכה וכואב לי אחרי זה ניסתי להכנס להריון לקח לי 3 שנים ברוך השם היום אני כבר לקראת לידה אבל אל תעשי משום סיבה לכל דבר יש פיתרון
0 תגובות
11 אהבו
2023-01-20 02:52:43
זה הריון שני ואני ובעלי לא מסתדרים אני לא רוצה להשאר איתו יותר רע לי
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 03:05:33
אז מה, יש לך מתנה ביד! אח / אחות לילד/ה הראשון/ה שלך! ואת רוצה לעשות הפלה כי אתם לא מסתדרים? תתגרשו. מה הקשר להפלה. אם מישהו היה מראה לך סרטון וידיאו של הבייבי שיש לך בבטן בגיל חצי שנה, צוחק ומשחק, גם אז היית רוצה לעשות הפלה? תחשבי על זה.
0 תגובות
11 אהבו
2023-01-20 03:11:08
תתייעצי עם הרופאה שלך בהקדם.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 04:02:46
מסכימה עם עדי פה יגידו לך לא להפיל זה הדעה של הרוב אבל הם לא יגדלו לך את הילד/ה אם המצב באמת כל כך קשה בינך לבין בעלך ואת לא רואה אותכם ביחד וגם ככה קשה לך וכואב לכי לפי הלב שלך , להביא ילד לבית לא יציב זה לא פחות כואב מהפלה ! מדברת איתך מישהי שעברה לידה שקטה והכי אנטי הפלות אבל מאידך בתור ילדה שגדלה בבית לא יציב סבלתי המון , תתייעצי עם פסיכולוג/ית תראי מה באמת נכון לך ותגיעי להחלטה לאף אחד/ת אין את הזכות לשפוט אותך, בשורות טובות בכל דרך שתבחרי ❤️
0 תגובות
8 אהבו
2023-01-20 04:08:49
כמו שכתבו מעליי, כן יהיו בנות שישפטו וינסו לגרום לך לחזור בעצמך אבל אף אחד לא יעבור את התקופה הזאת במקומך... אף אחד לא יעבור את הגידול הבודד הזה במקומך אף אחד לא יעבור את תקופת ההריון הבודדה במקומך אז תעשי מה שאת חושבת לנכון ותתייעצי עם רופא/ה על התהליך. בהצלחה ❤️
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 04:48:57
אני מתייחסת לשאלה ששאלת- כשרוצים להפסיק הריון צריך לפנות לרופא נשים והוא מפנה לוועדה להפסקת הריון. יש אופציה של ציטוטק שזה כדורים שלוקחים שגורמים לצירונים וזה יוצא ״טבעי״ אבל יש סיכון שזה לא יגרום לרחם להתנקות לגמרי ואז צריך עוד סבב ולפעמים גרידה. יש אופציה של גרידה שזה הליך שמתבצע בבית חולים ואורך כחצי שעה תחת הרדמה מלאה אשר מבטיח שהרחם יתנקה לגמרי אבל מדובר בהליך פולשני ולכן יש בו סיכונים אחרים (זיהומים וכו׳). הכי טוב לדבר עם רופא נשים. בהצלחה בכל דרך שתבחרי. חיבוק ענק❤️
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-20 07:22:32
נראה לי זאת ההחלטה הכי קשה שכל אישה תעבור רק מדמיינית אני בוכה . אני מקווה שתחלימי מהר ושתחשבי טוב על הנושא , מאחלת לך בריאות ומקווה שתיקבלי תמיכה ועזרה .
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 07:43:35
הי אהובה, אני לא שופטת אותך ולא מכירה אותך. אבל יכולה לספר לך על חברה שהיתה לי לפני כמה שנים.. היא נכנסה להריון בטעות מחבר שלה והם נפרדו, בעקבות הפרידה ממנו היא הפילה את התינוק, והיום, יותר מ5 שנים אחרי - היא עדיין מתחרטת. מבן זוג - אפשר להיפרד, להתגרש, להמשיך הלאה ... ולפעמים זה כדאי! אבל הפלה זה לא משהו שעובר לאישה. אני לא הולכת לספר לעשות דברים שאת יודעת, כמו זה שעובר הוא יצור חי לכל דבר, שיש לו נשמה ודופק וכו'. אני רק אומרת לך שכאישה לא בטוח שתסלחי לעצמך על תעד כזה בעוד כמה שנים... נכון, לא קל לגדל ילדים, אבל אם כבר יש לך קטנטן בבטן - דמייני לך אותו עוד שנה, עוד שלוש שנים... היית מוותרת על הילד הראשון שלך היום? מן הסתם לא. אותו דבר השני שבדרך. שוב, כמובן שהבחירה היא שלך. אבל זו המלצה שלי, כאחת שמכירה כמה נשים שעשו הפלות. כולן מתחרטות. וזה כאב לב מיותר, שאי אפשר לרפא בשום דרך..
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-20 08:00:12
עדי מאמוש, אם לא שמת לב, לא שאלתי לדעתך לגבי תגובתי. יום מקסים מתוקההה :)
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 08:01:19
ועוד משהו, עדי, מי שרוצה רק מידע לא תעלה פוסט בפורטי, אלא תתקשר למרפאה. סלמתאק.
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 08:07:15
אל תעשי את זה תשאירי את הילד בשבילך ובשביל הילד שיש לך אני כל כך מחכה להיכנס להריון שני עם טיפולים תחשבי שוב יש לך כבר עובר💔🙏 בהצלחה
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 08:27:03
את צריכה ללכת לרופא נשים שלך ולהגיד שאת רוצה להפיל. תהיה ועדה (אם את נשואה קצת יותר בעייתי האישור אבל אפשר, עדיף לעשות דרך רופא פרטי אם את נשואה, ככה יותר קל). אחרי הועדה את תקבלי ציטוטק במרפאת חוץ בבית החולים וגם ביום למחרת. ביום השלישי תקבלי את הכדור האחרון ותישארי לאשפוז יום. תבואי עם פדים ובגדים להחלפה כי יהיה דימום. יביאו לך שם משכך כאבים ופדים נוספים. אחרי שייגמר האשפוז יום את תשתחררי הביתה. יהיה דימום של משהו כמו שבועיים שבהתחלה יהיה מאסיבי ואז ילך וישתפר. אם אין לך עם מי ללכת אבוא איתך במידה ואת גרה במרכז. אל תקשיבי לקולות רקע מאשימים. 🩶
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 08:56:56
תביאי לי את הילד רק אל תעשי הפלה 🙏🙏🙏
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 08:57:22
בנות חוצפניות אין לתאר אתכן!!!!!!!
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 09:19:33
הודיה מיכל, אני הפלתי ולא מתחרטת ומעולם לא התחרטתי. אל תדברי בשם כולן בבקשה
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:20:17
סיוון. 99% מתחרטות. סבבה? יופי .
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:24:59
לא סבבה בכלל. את ממציאה מספרים. לכי תעשי סקר של כמה מאות אלפי נשים שהפילו, תחלקי אותן לקבוצות ותסיקי מסקנות ואז תתני מספרים. כל מה שמעבר לזה זה שקרים שלך.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 09:29:53
יאלה סיון מאמי תורידי את המירמורים שלך על נשים אחרות לא עליי
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 09:34:57
ממליצה לך לא להתייעץ פה על דברים כאלה, אני רק אגיד גם משהו, אני הבטחתי לעצמי שלעולם לט אעזוב את בעלי לא משנה מה קורה בלי שלילד יש אח או אחות, שלא יהיה לבד בעולם... זה משהו שראיתי אצל דניאל גרינברג בראיון שלה, מאוד נכון.. אבל באמת כדאי לך להתייעץ עם המשפחה שלך עם חברות ועם הרופא ולא פה
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 09:47:57
כל מי שדוחפת להפלה בשם הנאורות הרבה וההתייפיפות וההבנה וההכלה שרק היא תצטרך לגדל אותו ולא המגיבות כאן וכו וכדו. אתן. שותפות. ל ר צ ח !!!!!!!!!!!!!!!!
0 תגובות
5 אהבו
2023-01-20 09:58:01
תודה מירי מירושלים. סופסוף יש פה מישהי עם ראש על הכתפייים !!!!!!
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 09:58:06
https://youtu.be/9-Rqefgy8A8
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:03:03
הודיה המרמור שלי הוא בגללך אז אוציא עלייך. היא לא ביקשה את הדעה המיותרת שלך אז אין צורך לדחוף אותה. היא שאלה מה התהליך ולא שום דבר אחר. ואין לי בעיה להיות שותפה לרצח.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 10:06:50
יקרה, תנסי לחשוב על זה שוב.. זה עובר ממש חי ועם דופק, וזוגיות לא טובה יכולה להשתנות/ את יכולה להתגרש. לא אומרת לך מה לעשות. רק פליז תחשבי על זה 🙏
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:15:32
סיון מאמוש מי שבאמת החליטה לא תתייעץ בפורטי אלא תחייג למרפאה לקבוע תור. זכותי להביע את דעתי ואביע אותה עוד מליון פעם ! תהיי שותפה לרצח ותהני חומד. כולנו נשלם על המעשים שלנו אחרי 120, בהצלחה מתוקה שלי. רק בריאות!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:16:13
עכשיו אני גם מבינה למה את לא מתחרטת.. חרטה מגיעה לשפויות. נקודה למחשבה😉
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 10:28:49
היי יקירה, אני מכירה המון נשים שעברו הפלות יזומות, אפילו יותר מהפלה אחת, ולא התחרטו. זה הגוף שלך! תעשי מה שטוב לך, לא לאחרים. מאחלת לך בריאות איתנה ❤️ זמינה להתייעצות, אם תרצי.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:33:36
את לא הבנאדם שיביא לי נקודות למחשבה.... היא מתייעצת כאן כמו שיש מי שמתייעצת על המון החלטות רפואיות. יש כאן המון נשים שמקבלות הפניות לטיפולים רפואיים וממשיכות להתייעץ כאן מניסיון של נשים. לא את תחליטי אם היא החליטה או לא. אם הייתה מתייעצת האם להפיל או לא התשובה שלך הייתה נסבלת ורלוונטית. בגלל שהיא *לא* ביקשה דעה בשום שלב אלא רק לדעת *איך* הדבר מתבצע, כלומר עובדות בשטח ולא שקרים שלך, הדעה שלך מיותרת, לא רלוונטית ואכזרית. אין לך זכות להביע את דעתך כי חופש הביטוי לא מדבר על האפשרות לפגוע באדם ולא מדבר על הצורך לדחוף דעות. את ממשיכה עם להמציא עובדות וזכויות ומספרים. אני ממש שקטה לגבי התשלום שלי על המעשים שלי. את לעומת זאת... שקרנית ואכזרית.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 10:52:39
אויש תמצאי חיים מאמוש, מאחלת לך הרבה שפיות ושקט עם עצמך. שבת מבורכתתתת צדיקה😁
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 11:34:26
תדברי עם הרופא נשים וזהו.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 11:46:43
סיוון בכל פוסט את מגיבה ברדידות ובטיפשות ובחוסר שפיות משווע, לבן אדם כמוך עדיף לסתום מאשר להקיא את השטויות שלך החוצא, תאמיני לי זה עדיף לכולנו..
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 11:55:02
טוב אני מתעללת באישה שכבר גם ככה כואב לה נכון? אני רדודה כי אני לא מערבת הלכות והפחדות הזויות? אז אני רדודה גאה. אני לא אתן לאף אחת לדרוך על אישה במצוקה. ואיך אתן אוהבות להגיד? זכותי להגיב :) וזה לא עדיף לכולנו.. זה עדיף לך אבל את לא האישיו ואת לא האישה במצוקה כאן. כשאת תהיי במצוקה אהיה הראשונה להגן עלייך ולשמור עלייך מפני הזויות כאלה שדוחפות את דעתן הלא רלוונטית, תאמיני לי.
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 12:02:45
חחחח סיון את היחידה פה שבמצוקה נראה לי.. ואין שוםםם קשר להלכה במה שכתבתי למעלה. כנראה את חרדיה לשעבר שהתחפף לה המוח מהפחדות שהחדירו לך... אז דיי מאמי, לא כולן באות להפחיד ולכפות הלכה.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:04:57
אני בכלל לא חרדיה לשעבר, די את לא באמת יודעת לקרוא אותי. כל מה שאת מספרת לעצמך עליי שגוי מההתחלה ועד הסוף.. באמת מיותר פשוט תפסיקי להטיף פה למישהי שלא ביקשה הטפות ושיכנועים. שאלה שאלה, יש לך איך לענות על השאלה? תעני.. אין לך? תתקדמי. את רק עושה נזק
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:07:07
מי סיפר לעצמי משהו עלייך ? מה לי ולך ?!!! אף אחד לא הטיף לה. כתבתי תגובה כמו כולן. וכמו שאת יכולה להגיב ככה גם אני וכל אחת אחרת, גם אם באסה לך לקרוא את הדעות שלנו ! תתקדמי את מתוקה, נזק תעשה מי שתהרוג תינוק שלא עשה כלום... זה נזק. ואם כבר דיברת על אכזריות באחת התגובות הקטנוניות שלך - זה אכזריות, לרצוח ילד בלי לשאול אותו ולתת לו הזדמנות. אין יותר אכזרי מזה !
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 12:09:51
את כתבת שכולם מתחרטות ואני אמרתי שאני לא מתחרטת ואז אמרת 99% מתחרטות שזה שקר גמור. אל תשקרי
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:10:49
יותר אכזרי אגב זה להביא לעולם ילד לא רצוי אבל זה כבר סובייקטיבי ואני לא מתווכחת על הנושא הזה. זה לא רלוונטי גם. כי היא שאלה שאלה אחרת לגמריי על התהליך עצמו ואותו הסברתי די בפירוט.
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 12:12:11
ואת כן מספרת לעצמך סיפורים עליי.. שאני ממורמרת ושאני חרדיה לשעבר שהסתובב לה הראש ושאני במצוקה ושאני לא שפויה ועוד ועוד אז די
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 12:17:51
אוף מסכנים העוברים האלה😥מה הם אשמים??
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 12:52:41
סיוון זה ויכוח סרק שלא יוביל לשום מקום חוץ מהמון המון תסכול שלך. האפליקציה הזו מלאה בנשים דתיות שהאמונה שלהן מוציאה מהן את הגרסה הכי מכוערת שיש. בריונות חסרת רגש. אין טעם כל כך הרבה פעמים הייתי במקום שלך שפשוט באמת תדפדפי… גם אני עברתי הפלה בעבר ותודה רבה שבחרתי לא להביא ילד לבד בגיל 17. ההחלטה הכי טובה שעשיתי. המילה רוצחת בהקשר הזה מטופשת בעיני ואני מקווה שמי ש הפוסט רלוונטי אליה מבינה שאלו דעות חשוכות שמקומן להישאר במערה החשוכה שמהן הן נכתבות. לא אני ולא את נשנה אותן, הן אלה שצריכות לחיות עם עצמן🤷🏼‍♀️ בטוחה שאת ישנה טוב מאןד בלילה ותודה לקול השפוי שמדי פעם יוצא פה. לכל מי שנקלעת לסיטואציה ורוצה לשתף או להתייעץ בשבת תקבלו תגובות הרבה יותר הגיוניות🫣
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 13:00:09
אני חושבת שכל הבנות צודקות אבל שכחנו את הבחורה שעוברת את זה לבד ! מה היא מרגישה ואיך מתמודדת . מקווה שתענה לנו ותגיד שהכל בסדר ומה הולך איתה ?
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 13:14:09
אני לא מנסה לשכנע או לשנות דעה.. זה באמת מיותר. האכזריות כלפי אישה במצוקה פשוט קשה לי. זה לא באמת מוביל לתסכול אלא פשוט לתחושה של רחמים כלפי אותה אישה שכואב לה עכשיו באמת. זה גם לא רלוונטי. כמו שאשאל על איך משתמשים באינהלציה ואז יגיבו לי לשתות תה חם. זה לא קשור בכלל... ומיותר. אם הייתה מבקשת עצות האם להשאיר את ההריון או לא הייתי מגיבה את דעתי אבל היא באמת לא חשובה. זה נקרא אמפתיה, לראות את האדם שמולי ולהגיב לו בהתאם לצרכים שלו ולא בהתאם לצרכים שלי. ברור לי שיש אנשים שלא יודעים לעשות את ההפרשה וקשה להם ואז מתחילה חגיגת הקללות וההנחות הלא מבוססות. אבל היי, עוד מעט נכנסת שבת ויהיה אפשר לקבל קצת שקט :)
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 14:05:31
סיון את צודקת שהיא לא שאלה *האם* להשאיר את ההריון או לא אלא *איך* עושים זאת וכמו שאת רואה היא קיבלה שלל תגובות. חלק באמת הסבירו לה איך (והיא סביר להניח תפנה לקבל מידע מדוייק יותר מהרופא) ויש נשים כמוני שצו מצפונם לא שקט אם לא יתנו לה נקודה למחשבה שכן להשאיר את החיים האלה שנוצרים בתוכה. נכון זה לא פשוט לגדל ילד אבל כשהוא כבר קיים כעובר בתוכך, זו לא החלטה של מה בכך, זה להרוג אותו פשוטו כמשמעו, אז אולי זה לא מה שהיא שאלה ישירות אבל אולי היא מחפשת גם את התגובות האלה, המחזקות, המעודדות אותה כן להשאיר את הבייבי. שבת שלום לכולן
0 תגובות
3 אהבו
2023-01-20 14:19:52
שומשום כשאת חושבת על צו מצפונך את חושבת על עצמך ולא עליה וזאת בדיוק הנקודה. כשאני מגיבה אני חושבת על כותבת הפוסט ולא עליי כי אני לא מעניינת פה. ואם אני רואה שאני חושבת עליי אני מעדיפה לא להגיב בכלל
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 14:49:40
מל תודה על זה.
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 14:56:35
הודיה ישראל מה שאת עושה הוא שיא השיפוטיות והביקורתיות במעטפת סיפורי עלי באבא מכאיבים וכואבים ובתוספת ״תחשבי ותחשבי ״ כמו לשפוך דלק לשריפה כואבת ובועטת אין צורך בזה , זה הדבר הכי נוראי , הכי כואב והכי מכוער שאפשר לעשות!!! מישהו ביקש כאן סיפור על חברה שלך?! את תגדלי לה את הילד כשהיא תהיה לבד ותזדקק לעזרה/ כסף/ אהבה/ תמיכה או זוגיות? את תאכילי אותו כשהיא תהיה עיפה? אולי גם תעשי לה כביסות ? יודעת מה עזבי אולי תהיי המופלת העיקרית שלו/ה וזהו , דיי להכנס לרחם שכל אחת תעשה את השיקולים שלה אם להביא או לא היא לא ביקשה את הסיפורים שלכם ולא את הדעה שלכם!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 14:59:20
אני חושבת שבשבוע כזה זו רק גרידה. בהצלחה, מקווה שהילד הבא יגיע כשתרצי ותהיי מוכנה לזה ובמקום טוב 🧡.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 15:00:27
וואי עדיה ואנונימית תפסיקו לעשות מצפון , כואב לי על מצבכן אבל מה זה שייך למצב שלה?!!? ומירי את חולת נפש שכתבת בכלל משפט כזה שותפה ולרצח !!!!! איך זה יוצא לך מהפה? בחיי הזוייה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 15:02:48
סיוון- צו מצפוני כלפי התינוק, לנסות למנוע את מותו. חשבתי שזה ברור. מה זה נותן לי בדיוק? זה לא קשור אליי הרי ולא משפיע עלי בשום צורה 🤦‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:06:03
שומשום זה צו מצפונך והיא לא בקשה את צו מצפונך למיטב ידעתי … היא בקשה ללא שיפוטיות חלאס כבר להכניס את הרגש שלכן להחלטה שלה !
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:09:28
natali בואי תנשמי. לא זכור לי ששאלתי אותך. לא מבינה למה את מגיבה בכזאת חריפות. זכותי לתת לה נקודה למחשבה שכן להשאיר את הבייבי שלה בחיים! ואח/אחות לילד הבכור שלה! לא נדפקתן על השכל שכואב לכן שמישהי כותבת למה לא להפיל
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:10:25
אני לא מערבת שום רגש שלי. אני לא מרגישה כלום. אני אפילו לא מכירה אותה יא הזויה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 15:14:42
לא זכור לי שהיא שאלה אותך על צו מצפונך , מה בא קודם מתוקה?! את לא מבינה למה אני מגיבה ככה בחריפות?! כי למה שתביני מה זה דכאון אחרי לידה/ נשים שמביאות ומאבדות את עצמן / נשארות במקום שלא טוב להם כמו מעגל אלימות וכו׳ רק כי יש ילד/ה ונשים כמוך עשו להן מניפולציה רגשית והן איבדו את עתידןן! לתת נקודה ?! להשאיר את הבייבי שלה בחיים ? זה לא הבייבי שלה זה עובר וככה היא רואה אותו ולא היא לא מחוייבת לתת אח / אחות לילד הבכור שלה בכל מחיר , מה עם לתת לבכור אימא שפויה ויציבה ומקום בטוח לה ולו?! מה אתן עושות פה? שופטות אותה ומכניסות את ההחלטה האישית שלכן למשהו שהוא גם ככה כואב !!!! ואני הזויה? בורות אחת אחת.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 15:20:04
natali זה יושב על הויכוח בעד או נגד הפלה ואני לא אפתח איתך על זה דיון. הבנתי, את בעד ואני נגד. לא אומרת שאין מקרים יוצאי דופן אבל אם מישהי אומרת לי שהיא רוצה להפיל בגלל פרידה מגבר אז כן אני אזכיר לה שמדובר בחיים כאן. בסוף היא תעשה מה שהיא חושבת לא מה שאני אמרתי לה אבל אולי היא נמצאת במקום של חולשה כרגע והערה שלי ושל עוד נשים תחזק אותה. רק אולי. לא שווה לנסות?
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:25:32
זה הקטע זה לא וויכוח זו החלטה רציונלית של כל אישה , זו בחירה וזכותה להחליט להשאיר או להביא היא מודעה למצבה ומה נכון או לא נכון לה, היא לא צריכה שתזכירו לה ולא שתעירו לה ! היא צריכה מקום בטוח, מקום מכיל , מקום שבו רק יענו ויסבירו לה על מה ששאלה - הכאב כבר קיים בתוכה ובטוחה שחשבה אלפי פעמים אבל זה שלה אז תניחו לה ! אתן לא מחזקות אותה, אתן רומסות אותה !
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:27:05
הנה ענו לה. נטלי אני לא רמסתי אותה. אל תכלילי אותי עם עוד תגובות שלא קשורות אליי ואל תוציאי עלי את העצבים שלך. וזה כן ויכוח כי הנה את מתווכחת איתי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 15:30:57
בדיוק גילי. מסכימה. שבת שלום!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:34:08
זה בדיוק מה שהן לא מבינות גילי שהיא כבר החליטה , שבת שלום לכולן וחס וחלילה לקלל , בטח לא הורים שבת שלום❤️
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 15:37:57
תפני לרופאת נשים שלך משם וועדה ויחליטו אם גרידה או דרך הפה שיהיה לך בהצלחה🫶🏼❤️ ותפסיקו לשפוט אף אחת מכן לא תגדל את הילד ויש לה עוד ילד אני רוצה לראות אתכן מגדלות איתה את הילדים ולבד כל אחת פה נהייתה צדיקה יאלה שבת שלום אנונימית תעשי מה שאת חושבת לנכון לך!
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-20 16:24:19
חמודה, אני עברתי הפלה בשבוע 5 מהרגע שעשיתי את זה התחרטתי וקרעתי את השמיים מהבכי, ייסורי מצפון שאין כאלו ..אחרי חודש כבר רציתי להיקלט מחדש ולעשות תיקון..בפועל עשיתי את זה כי יש לי ילדה קטנה ונבהלתי שוב להיות בהריון וללדת(חרדתית)+ לידה טראומתית חודשיים לא הצלחתי להיכנס להריון עד ש.. תודה לאל.. את מספרת שאם בעלך לא טוב..אבל תחשבי..אולי המשפחה תעזור..אולי הוא עצמו יעזור..ואם יש לך כבר ילד או ילדה אז יהיה לו אח או אחות ככה שהוא לא יהיה לבד.. תני לזה מחשבה נוספת
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-20 19:01:30
ממש לא ממקום של לשפוט, אבל מתישהו הילד שלך ירצה אח או אחות ובעתיד זאת מתנה .. מבעלך את תמיד יכולה להתגרש אבל גם אם תחליטי להפיל זה שלךךך פשוט תחשבי על היתרונות וחסרונות החסרונות מעטים לעומת היתרונות
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-20 19:26:29
כמה בורות בתגובות 😱 אני מתנדבת בעמותה שמלווה נערות במצוקה, כמות ההריונות הלא רצויים של הנערות שמובילים ללידות היא בלתי נתפסת. מולידים ילדים שנידונו מראש לחיים אומללים! בלי רווחה כלכלית, בלי תמיכה משפחתית ועם חוסר יכולת לצאת ממעגל האלימות והעוני. אנונימית יקרה, עדיף ״לרצוח״ עובר בשבוע 9 מאשר לרצוח נפש של ילד שנולד מראש למציאות אכזרית. שיהיה לך בהצלחה ❤️
0 תגובות
4 אהבו
2023-01-20 22:39:38
מסכימה איתך anonimit !!! בורות מעצבנת ממש, כנראה שמאיפה שבאו לא ראו עוני מה הוא ! לא ראו חוסר מה הוא! מעגל העוני, הסמים , מעגל המצוקה והנפש השבורה -לא מביאים ילד בכל מחיר נקודה!
0 תגובות
2 אהבו
2023-01-21 05:55:14
anonimit מסכימה איתך. גם להביא ילד בסיטואציה כזו ולצלק אותו זה בעייתי וגרוע. העניין הוא שיש מן קלות דעת בנושא של הפלות. זה לא שחור או לבן כי עוסקים בדיני נפשות אבל אני שומעת לא מעט נשים שפשוט בחוסר אחריות משווע נכנסות להריון ואז הן עושות הפלה כי לא מתאים להן עכשיו ילד וזה עצוב. זה למה משתמשים באמצעי מניעה וגם אם קרתה פלטה יש פוסטינור. אני לא יודעת מה המצב של כותבת הפוסט אבל אם היא במצב שלהביא את הילד הזה לעולם זה סכנה בשבילו אז כמובן שלדבר עם הרופא. אם זה בגלל פרידה אז לזכור שגברים באים והולכים, לא שווה לוותר על הריון בשבילם. ש
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-21 06:04:03
מסכימה איתך שצריך לקחת אחריות, אבל בהרבה מקרים שאני רואה לקיחת האחריות היא לעשות הפלה, עם כל הכאב שבדבר. יש סיטואציות שבהן לבחור לגדל ילד זה חוסר האחריות…
0 תגובות
1 אהבו
2023-01-21 07:01:14
חד משמעית
0 תגובות
0 אהבו
2023-01-28 17:40:36
ממליצה לך מכל הלב להשאיר את ההריון היקר הזה בשביל אח או אחות לילד שלך מאותו האבא !!!! גם אם לא תישארו ביחד אין לדעת מה יקרה בעתיד העיקר שיו לך שני ילדים מאותו האבא אחים ביחד ואת תהי בראש שקט ולא תמהרי להכיר מישהו חדש בשביל עוד ילדים !!!! מנסיון מדברת איתך אל תעשי את זה מתחננת אלייך
0 תגובות
1 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

משוערות יולי-אוג׳ 2024
2024-03-31 04:06:34
גירודים בבטן ובחזה פתאום התחיל מגרד מטירוף מה לעשות??
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-27 09:57:45
מה אומרות על המנשא ?? ממליצות?
12 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-12-21 11:54:55
בצירים מרגישים תנועות עובר? כי הבטן ממש קשה אבל כן הוא זז 🙄🙄🙄🙄
2 תגובות
1 אהבו
אמהות
2023-08-16 05:17:20
בת כמעט שנתיים ובזמן האחרון מפחדת מאוד מרעשים. אנחנו גרים בעיר אז לא חסר רעש. קראתי שזה נורמאלי ואני אומרת לה שאני מבינה שהיא מפחדת ואנחנו שומרים עליה. יש עוד דרכים לעזור לה? נגיד לקחת אותה לתחנת מ...
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-12-22 15:40:26
היי בנות יש לי שליה קדמית אני אמורה להרגיש תנועות עובר יותר מוקדם משליה אחורית ? הריון ראשון תודה לעונות 😄
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-11-11 07:07:12
האם מותר לאכול קרמבו בזמן ההריון??
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-10-21 12:42:56
טוב חייבתת לשאול אמהות פה… איך אתן עושות את זה?!! אני שבועיים וחצי אחרי לידה! גמורה ! לא נחתי מאז הצירים בלידה. מרגישה כמו מוכנה של חלב(אני רק מניקה) בלילות אני מניקה שעה עד שהוא נירדם לוקח עוד חצ...
4 תגובות
2 אהבו