זוגיות
2022-12-07 08:21:25
לא מאמינה שגם אני נפלתי לזה אנחנו דתיים/חרדיים יש לנו פלאפון שיש בו רק סרטים לילדה היום פתחתי נקודת גישה לאינטרנט להוריד לה סרט חדש והזדעזעתי מההיסטורית גלישה הכל אתרי פורונו עם תיאורים ספציפיים ודוחים אני רועדת לא רוצה לשמוע הערות על זה בסדר שגבר יצפה בזה זה קו אדום אצלנו לא יודעת מה לעשות להתעמת איתו על זה ??? אני בשוק לא האמנתי שהוא יעשה דבר כזה
167 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-12-07 08:28:28
לא רוצה להוריד מהחשיבות של ההרגשה שלך אבל את לדעתי מגזימה. אז מה אם ראה פורנו? הוא אבא ובעל טוב? זה מה שחשוב. זה לא שהראה את הסרטונים לילדים אלא ראה בעצמו.. אולי אני יותר מידי פתוחה בחשיבה שלי אבל כולה פורנו אחותי, זה נועד לכך שגברים ואו נשים אפילו יספקו את עצמם וזה לא מוריד מערכו כגבר טוב.
0 תגובות
7 אהבו
2022-12-07 08:33:24
אנונימוס צודקת לחלוטין. אך אני לא מזלזלת ברגשות שלך מותר לך להתאכזב כי אכן לא ציפית לראות דברים כאלו. לדעתי דברי איתו חשוב להיות פתוחים ביחסים. זה יעזור מאד וגם תוכלי להסביר מה מפריע לך בנוגע לסיטואציה לגבייך אני ממליצה אל תיקחי את זה קשה מידי יכול להיות שראית דברים ספציפיים שלא נראים לך טוב אבל אולי אח הם נורמאלים יחסית את יכולה אפילו להפתח ולהציע לו לעשות שינויים במיטה וכך אולי לא יעניין אותו הפורנו..
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 08:35:14
בנות אנחנו דתיים חזק ממש זה קו אדום אצלנוןווו גם לא מזלזלת בדעות שלכן אבל אל תנרמלו לי את זה ובתאל זה באמת מה שחסר לי שיקח השארה מהדבר המזעזע הזה למיטה שלנו
0 תגובות
18 אהבו
2022-12-07 08:35:52
טוטו מה אני אגיד לו??? מכירה אותו הוא יאבד את זה אם ידע שגיליתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:38:00
יאבד את זה באיזה מובן?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:38:14
אני מבינה אותך. בשבילך, כאחת שמבחינתה זה קו אדום אצלה זה הלם. מתארת לעצמי שלא ציפית לזה. אבל יפה שלי, לצערי זה העולם היום. זה לא אומר שמשהו בך לא טוב, זה לא אומר שאת פחות. גברים הם מין יצרי, סקרנים בכל הנוגע לכך וזה ניסיון לכל כך הרבה גברים גם מהחברה החרדתית. אני הייתי מניחה את הכעס וההלם בצד ויושבת איתו לשיחה. שיחה שחס וחלילה לא תגרום לריב או להאשמות. שיחה כזו מלב אל לב, שראית את ההיסטוריה ותשמחי לדעת האם יש משהו שהוא רוצה לנסות או לשפר אצלכם.. ברגע שתגיבי ככה הוא כבר לא יעשה מזה סיפור וגם לא יצפה בזה כל כך הרבה. אם הוא יגיד לך שהוא רוצה להפסיק אז תוכלי לעזור לו. אבל כל עוד הוא רוצה לצפות בזה, הוא ימצא איך לצפות בזה. וזה שתריבו בגלל זה רק יצור ריחוק מטורף וחוסר אמון. הוא יודע שזה לא בסדר, אחרת הוא היה משתף אותך בזה. אבל זה הניסיון שלו, תעמדי לצידו. תארי לך שאת היית נופלת באיזה ניסיון שמממשששש קשה לך. היית רוצה שהוא יבוא ויצרח ויאשים ויריב איתך? לא. היית רוצה שיבין ויהיה לצידך. אז זה הזמן שלך לפעול כך. וזה יכול לעשות רק טוב לזוגיות שלכם
0 תגובות
9 אהבו
2022-12-07 08:38:36
התבייש/יכעס/יכחיש רק לא ישב לדבר איתי על זה הוא בעבודה עכשיו לשלוח לו הודעה ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:39:03
לא לא תחכי שיגיע הבייתה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:39:52
ועוד הוא עבר לפלאפון מוגן לא מזמן מיוזמתו אני לא מבינהההה אני בהריון מרגישה עללללל הפנים והוא ער עד מאוחר בסלון לא תיארתי אפילו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:40:26
את מדמיינת איזה משהו נוראי ואני מבינה את זה ככ.. אבל אין שום דבר רע בלקחת השראה מזה אליכם! זה יכול להעמיק בניכם את היחסים. בגלל שזה נתפס אצלך כמשהו נורא (גם אצלי עד לפני כמה שנים) אז את לא מוכנה שזה יגיע לחדר המיטות שלכם. לפעמים זה עושה פלאים לזוגיות , באמת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:40:44
לדעתי לא לשלוח הודעה בטח לא שהוא בעבודה תחכי לערב ותדברי איתו תתחילי תשיחה ברגוע לא בתוקפנות.. ותסבירי שזה לא מקובל עלייך ושאת רוצה יותר פתיחות ביחסים(לא מבחינה מינית) מבחינה שזה בסדר לדבר על הכל ולהשים את הדברים על השולחן… ואחותי תהיי רגועה נכון שהתאכזבת אבל זה אחד מיני רבים אנחנו בדור אחר גם אם אתם דתייים היום זה אחרת אל תיקחי את זה קשה מידי בשבילך…
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:41:21
יכול להיות שהוא רוצה לנצח את היצר הזה ולכן קנה טלפון כשר. זה רק מוכיח שהוא לא שמח בזה.. אבל תיזהרי שזה בטלפון של הילדה, שלא יקפצו לה כל מיני דברים שקשורים בזה.
0 תגובות
7 אהבו
2022-12-07 08:42:22
כן בול טוטו צודקת, תראי שזה לכיוון טוב. וגם אנונייייימית צודקת אפשר אם לא את זה ספציפי אולי שינויים אחרים למיטה שיהיה יותר עניין ופחות מחשבות על פנטזיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:43:18
אני הורמונלית בטירוף רק אתמול השלמנו אחרי שנפגעתי ממנו ממש אני אתחיל לבכות איך שאני אסתכל עליו מרגישה ממש פגועה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:43:40
נכון לא התכוונתי לחקות את מה שיש שם. אלא לקחת השראה. אולי להשקיע בהלבשה תחתונה קצת יותר או בתנוחות מסויימות. אני מבינה שזה שוק בשבילך אבל זה בדיוק כמו שבתאל אמרה, לצערנו זה הדור היום.. ויש המוןןןן חרדים ודתיים שצופים בזה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:44:26
זה שהמון חרדים ודתיים צופים בזה לא מעודד אותי
0 תגובות
11 אהבו
2022-12-07 08:45:21
אין לך ממה להיות פגועה. הוא לא נגע במישהי אחרת ולא היה עם מישהי אחרת ולא בא אלייך בטענות על משהו שעשית או לא עשית. פשוט על נושאים כאלה כדאי לדבר בפתיחות. בלי לשפוט. לא הוא אותך ולא את אותו. לפעמים בהריון או אחרי כמה שנים יש שחיקה או שלא מקיימים יחסים וזה לא פשוט לאחד מהצדדים. כנראה שהוא לא יודע איך לומר או שמתבייש לדבר על זה. אז תקחי את המושכות לידיים ותפתחי על זה את שיחה עם כוס קפה ברוגע ובנעימים על מה יעשה לשניכם טוב.
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 08:46:23
אם תבכי או תפגעי הוא יבין שהוא עוד יותר לא בסדר ורק יתרחק ויסגר וזה לא מה שאת רוצה.. נכון? אז עם כל הקושי, ויש הרבה - דברו על זה בטוב. ותתפללי עליו בלי קשר.
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 08:47:38
הוא יודע שזה מחרפן אותי ואני לא מצליחה לראות אותו עונה או מקיים איתי דו שיח רגוע בנושא אני יכולה להגיד לו "מאמי אני רוצה להוציא את הפלאפון הזה מהבית ראיתי את ההיסטורית גלישה. הכל בסדר מבינה שזו מעידה חד פעמית אבל לא מוכנה שיחזור על עצמו" הוא יהיה בשוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:48:13
יפה שלי, לא משנה אם תוציאי את הטלפון או לא הוא ימצא דרך לראות את זה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:48:29
הבעיה היא לא הטלפון. הבעיה היא משהו שיושב אצלו ודרך זה הוא פורק את זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:49:05
אז אני אמורה להעלים עין ולהסכים לזה? אני פאקנינג בהריון קשההה אחרי לידה שקטה בקושי קמה על הרגליים מה אני אמורה לעשות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:49:49
תקשיבי לא ככה את אמורה לנהל את השיחה תתחילי בזה שאת יודעת שזה קרה! אחר כך תשמעי מה יש לו לומר לאחר מכן תראי לאן השיחה זולגת אולי יצא מזה טוב בכלל? אל תהיי שלילית ואל תהיי פזיזה זה בסדר גמור לדבר על דברים שמפריעים…. וגם לשמוע את הצד השני…
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 08:50:20
במשפט כזה מה שגבר מבין זה שאת מתנהגת כמו אמא שלו. (ברור שמסכימה איתך כן? אבל מציגה לך דברים שבעצמי למדתי אחרי לא מעט טעויות שעשינו) וזה יגרום לא להסתגר ולעשות דווקא ולראות עוד יותר. ובניכם זה רק יגרום לריחוק. כי במשפט כזה הוא שומע ביקורת כי את משתמשת במילה ״מעידה״ והוא יבין שאת יותר טובה ממנו בזה שלך יש את הכוח לקחת ולהוציא את הטלפון מהבית כדי שהוא לא יעשה שטויות. מבינה?
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 08:50:33
מסכימה עם בתאל במאה אחוז
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:50:34
שתבינו שמעולם לא חשדתי בו מעולם בשום דבר נכנסתי להיסטוריה נטו בשביל לחפש שם של סרט שהילדה אוהבת נפלה לי הלסת משוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:53:21
אני אנסה לנהל איתו שיחה בתקווה שלא אתפרץ בבכי לא יודעת מרגישה מאוכזבת מאד
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:54:43
קודם כל אתם חייבים לפתח תקשורת בלי עצבים והתלהטות. גם את וגם הוא. פשוט לדבר על הדברים, להבין שזה בסדר שיש לכל אחד קשיים בנושא כזה או אחר. בגלל שבחברה החרדית זה פחות מקובל אז את רואה את זה כאסון. אבל אני בטוחה שלשניכם יש לא מעט נסיונות עם כל מיני דברים וזה בסדר. דברו על זה בטוב וקחו את זה למקום טוב. לא לריבים וקושי. דבר נוסף, עם כמה שזה קשה וליבי איתך, קומי על הרגליים בשביל עצמך. תראי לעצמך שאת חזקה, שאת מאמינה, שאת טובה ויפה! תשקיעי בעצמך בשביל עצמך, שתהיה לך הרגשה טובה יותר. ואולי זה יגרום לך להרגיש יותר בנוח מול הסיטואציה הזו. יכול להיות שנפגעת כי את מרגישה שהוא ״החליף״ אותך או לא רואה את הקושי שלך.. אבל אין קשר בין הדברים❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:55:31
סומכת עלייך🫶🏽
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:57:01
אנוניייימית מקסימה תקשיבי לעצות שלה!וממני אלייך. קחי את זה בקלילות תרימי את עצמך וגם אם את לא מוכנה לזה בבית תביאי אותו למצב שהוא מרצונו לא ירצה לראות, אל תכריחי אותו לעשות את זה…מבינה שהתאכזבת זה בסדר להתאכזב כי לא ציפית לגלות את זה אבל אהובה זה לא סוף העולם! לדעתי זה קרה לטובה.. יהיה בסדר!
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 08:59:44
אני סגרתי את האינסטגרם בשבילו הוא אמר לי שהכל שם פרוץ והוא לא רוצה את זה אצלנו בבית אז איך איךך באינסטינקט הטבעי שלי אני מסוגלת להתכחש לזה אבל לא מסוגלת
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 09:05:57
מבינה אותך ממש❣️
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 09:46:03
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 10:30:53
התחלתי לקרוא תגובות ועצרתי. מבינה אותך לגמריי. אנחנו גם דתיים והייתי מרגישה אותו הדבר ומזדעזעת אם דבר כזה היה קורה אצלנו. זה קו אדום שחור צהוב כחול מבחינתי ואין דבר כזה! למה זה טוב? רק פוגע ומזיק. כמובן שהייתי מדברת איתו על זה, אני אישית לא הייתי מצליחה להתנהג אותו הדבר לידו אחרי שאני יודעת דבר כזה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 10:48:39
אוף באמת שלא יודעת מה להגיד לו ואיך לנהל שיחה בלי עצבים וריב
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 11:58:01
הלב שלי יוצא אליך שולחת לך חיבוק אם זה קו אדום מבחינתכם אל תאשימי את עצמך גם אם את בהריון ולא סיפקת לו את מה שרצה, הוא לא יכול לעשות דבר כזה!!! כי אצלכם זה קו אדום בדיוק כמו שאצל מי שהיא אחרת בגידה זה קו אדום ולא עוברים אותו גם אם האשה בהריון ופחות משקיעים בסקס
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 12:00:01
שבי איתו לשיחה בזמן שאת רגועה תסבירי את האלם שלך, תני לו גם להתבטא, תשאלי אותו מה הוא רוצה?? הוא מעוניין להמשיך לראות?? הוא מכור?? ותשתדלי לא להגיע למריבה למרות שזה מאדד קשה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 12:03:10
תודה אנינימוסס אני שעות כבר מריצה בראש מה להגיד לו שהוא יבוא בצורה שתעביר את המסר אבל שהוא לא יפגע או יכעס מדי כואב לי הראש כבר ממש מתפללת שהשם ישים לי את המילים הנכונות בפה ובאמת מנסה להעיף את המחשבה המעצבנת כאילו אני אשמה בזה בגלל ההריון😔
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 12:21:13
אנונימית אמרת את הדבר הכי נכון שצריך ךעשות,ךהתפלל שהשם ישים לך את המילים הנכונות בהצלחה והכי חשוב תשמרי את הכוחות שלך בשבילך ובשביל העובר
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 15:44:15
אנונימית את ממש לא מגזימה וזה לא בסדר מי שלא בתוך הדת לא יבין לדעתי תתיעצי עם הרבנית שלך אם יש לך או תתקשרי להידברות יש שלוחה של שלום בית חס וחלילה לא לקבל עצות מבנות פה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 15:45:55
ולפני הכל לדעתי נטו לשבת לדבר איתו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 15:46:47
כמובן שיחה רגועה תכיני לכם נס ומשהו טעים אל תתקפי דברי ללב שלו תגידי שזה מפריע לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 15:54:08
אני חרדית אני אישית אם זה מה שהייתי רואה הייתי אומרת לו בנחת שכשחיפשתי לי שותף לחיים ואבא לילדים שלי חיפשתי בנאדם ערכי והיתחתנתי איתך כי ידעתי שאתה כזה והתאהבתי בך מיום ליום כי ידעתי שאתה כזה וכרגע מה שראיתי סותר את זה ולכן זה מאד קשה לי. הייתי אומרת לו שאני לא רוצה שנפרק את הכל אבל לא מוכנה לוותר על העקרונות שלי ולי אישית מאד עקרוני שהבעל שלי יהיה ערכי ושלילדים שלי יהיה אבא ערכי לכן אם הנישואים האלו חשובים לו הוא יצטרך כרגע לעבוד מאד קשה עם עצמו!!! אם זה ללכת לטיפול כל שהו/סדנא/לקבוע שיעור חדש/לדבר עם רב אני כמובן יהיה איתו בכל התהליך ויתמוך בו
0 תגובות
5 אהבו
2022-12-07 15:55:22
ללל כתבת מדוייק ומושלם!
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 15:57:23
תנסי כמה שפחות לקחת את השיחה למקום שהו עשה משהו אישי נגדך תתייחסי לזה כאילו מבחינתך ראית אותו מחלל בסתר שבת או עובר על כל עקרון רוחני/ערכי שלך ככה השיחה תיהיה הרבה יותר עניינית טפחות סיכוי שיגיעו הדמעות והצעקות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:01:18
מורן ו ללל תודה רבה על התגובות חיזקתן אותי אני אחכה שהקטנה תירדם ואשב לדבר איתו חשבתי על לפתוח את השיחה שראיתי את ההיסטורית גלישה ובטח הוא מבין מה ראיתי שם חשבתי על זה כל היום ואני משתדלת לדון לכף זכות בטוחה שזה ניסיון ומעידה שבטח גם הוא לא רוצה אני אוהבת אותו מאד ולא רוצה שזה יפרק לנו את הבית אבל נחרצות לא מוכנה שזה יחזור על עצמו נעשה מה שצריך בלי לכעוס ובלי האשמות זה בסדר ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:01:24
אני כ"כ מבינה אותך התגובה שלך הכי בסדר בעולם ואם תבכי שתדברי איתו זה בסדר גמור הוא יבין כמה זה קשה לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:02:01
הוא צריך לדעת שזה קו אדום בבית וזה לא מקובל בכלל בבית
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:04:43
אנןנימיתת תעדכני איך הייתה השיחה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:04:59
ובתאל צודקת תקשיבי לה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:05:14
זה בסדר גמור ולא על כל דבר ובקלות מפרקים בית תבהירי לו שאת לא רוצה שיהיו דברים כאלה בבית שלך בטוחה שזאת הייתה נפילה והוא אוהב אותך מאוד אולי בגלל ההריון אתם עושים פחות וזה קשה לו והוא נפל? למרות שזה עדיין לא סיבה בכלל אבל תמיד תשפטי לכף זכות תדברו רגוע תפתחי מולו מה את מרגישה יותר טוב שחיכית ולא עשית את זה באותו רגע כשהיית בסערת רגשות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:09:36
תודה מורן זה מה שאעשה תתפללי עלי שיצא לטובה 💕
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:11:52
ברורר זה בגידה לכל דבר ואי אני פשוט לא מבינה איך בנות פה רשמית שזה כולה פורנו זה לא רק שמגעיל ודוחה מצידו זה גם מראה לך איפה הרמה הרוחנית שלו בתור זוג חרדי תדברי איתו בקשיחות אל תנסי שהוא יסביר את עצמו כי אין פה שום הסברים
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 16:13:43
אנונימית זה קרה גם לי לפני כמה חודשים זה בהחלט גילוי מזעזע בתור חרדית שנכנסה להיסטוריה של בעלה וגילתה פורנו ואנחנו נקראים נשואים טריים יחסית🥲 מבינה אותך הכי בעולם אני דיברתי איתו על זה כמובן אחרי שבכיתי ולא יכולתי להסתכל לו בפנים אחרי כמה ימים דיברנו על זה הוא התנצל התבייש ומאז לדעתי לא קרה עוד מקרה כזה מקווה🙄
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 16:21:49
דברי איתו עלזה🫂
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:42:43
אהובה לי אישית פורנו לא מפריע ואני גם דתייה אבל מבינה אותך לגמרי!!! פשוט כדאי לנהל איתו שיחה רגועה בטוח הוא מתבייש בעצמו עד אפר
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 16:44:42
מבינה מאוד את הפגיעה שלך, מקווה שה׳ ישלח לך את המילים הנכונות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:48:23
בהצלחה 😘 תעדכני איך היה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 16:49:24
שהשם ישלח לך את המילים הנכונות ותעברו את המשבר הזה בטוב🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:23:34
אהובה שאת קודם כל למה זה לא חסום? הדבר הראשון שתעשי זה לחסום תפלאפונים ותמחשב לאתרים האלה ותדברי איתו בהצלחה💗
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:30:17
לדעתי לא צריך לעשות מזה כזה סיפור, אבל כל אחת וההרגשה שלה... אם מפריע לך שבי דברי איתו ותיראי מאיפה זה נובע ומגיע
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 17:34:46
תמר היה לו פלאפון לא חסום לפני כמה חודשים עבר לפלאפון מוגן מיוזמתו ומדי פעם משתמש בפלאפון הישן לבדוק דברים שאי אפשר במוגן או להוריד סרט
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:36:54
ממה שאני יודעת, הרבה פעמים באתרים של סרטים וכו תמיד קופצים פרסומות או כאלו דברים. אולי זה בכלל לא הוא אלא פרסומות?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:38:26
hjj זה היה ברשימת החיפוש שלו בגוגל עם תיאורים ספיצפים ומלא אחד אחרי השני לצערי אלו לא פרסומות
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:38:46
והוא מוריד סרטים מהטלגרם לא בגוגל
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:39:42
אני מאד מבינה אותך! מקווה שהכל יסתדר!
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:41:43
הלוואי :(
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 17:53:39
אנונימית גם אני דתיה מאדד חזקה ומבינה אותך 100 אחוז! זה לא נורמאלי ולא תקין ולא בסדר בשום צורה!!!! בנות פה לא קולטות שיש אנשים שאצלם זה קו אדום . בכל אופן הפלאפון הזה זה יצר הרע ענקק שבמילא גברים נורא קשה להם ושיש את זה זמין זה נורא נורא קשה להתגבר תעיפווו את הדבר הזה מהבית!!! פשוט להעיף זה ניסיון נורא קשה לדבר איתו את חייבת, אבל ברוגע כתרגישי שאת מסוגלת
0 תגובות
3 אהבו
2022-12-07 18:03:16
אולי החיפושים שמצאת זה מלפני כמה חודשים ומאז הוא ניסה להגמל ועבר בגלל זה לפלאפון כשר
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:04:10
תותית יש תאריכים זה מלפני יומיים ויום קודם
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:04:11
תקשיבי, אני מבינה אותך מאוד גם אנחנו דתיים. שתביני שזה נסיון מאודדדדד מאוד קשה במיוחד בשביל הגברים. והוא נפל. קורה. כולנו נופלים בדברים. צריך להיות מאוד חזק כדי לא ליפול בדבר כזה במיוחד אם יש לכם גישה בבית לאינטרנט
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:04:31
אמא ❤ מה עשית ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:05:13
אל תקחי את זה אישית אלייך. הוא הסתקרן ונפל. אם קשה לך תגידי לו שראית. אבל אל תשפטי אותו יותר מדי. לכולנו יש נפילות בכל מיני דברים. וזה הנסיון שלו כנראה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:06:09
בטוח הוא מרגיש עם זה קשה בעצמו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:06:33
הוא כבר כמה שעות בבית ולא אמרתי לו מילה מחכה לרגע המתאים
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:07:21
מתארת לעצמי שהוא יתבייש ממש כשאגיד לו שאני יודעת הוא הכי לא כזה בגלל זה מפחדת לפתוח את השיחה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:07:42
תעדכני, ותנסי שזה לא יגיע לריב. זאת לא בגידה. אני חושבת שאפילו זה משהו בינו לבין הקב"ה, יותר משזה בינך לבינו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:08:45
יכול להיות שיתבייש אבל תבואי אליו בגישה הכי מכילה וקלילה,תחבקי אותו ותגידי לו ואז תבהירי לו שזה בסדר וזה נפילה וכולם נופלים ושאת מבינה אותו אבל מצד שני קצת נפגעת וכו' וכו'...
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:09:28
כן זה מה שאני מתכננת מקווה שיעבור בשלום ובהבנה למרות שאני פגועה ונסערת אני ממש לא רוצה לבייש אותו או לפגוע בו :(
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:11:25
אם זה קו אדום אצלך תדברי איתי. כמו כל דבר אחר בנישואין שאכפת לך ממנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:17:01
דבר ראשון הטלגרם זה הדבר הכי גרוע כי שם יש אפשרות גם להתכתב עם זונות וחסימה הכי קחה תעשו מתקשרים לחברה והם חוסמים תתכנים האלה בחינם
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 18:19:25
תמר יש לנו חשבון משותף בטלגרם אז לא דואגת
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:31:50
אנונימית הדרך שלך נכונה וכן את מנסה באמת לצאת כמה שיותר בסדר, אבל הכל בסדר גם לכעוס. אין לך מה כל כך לפחד ויותר מידי להתחשב. הוא צריך להבין שזה לא בסדר וכן להבין אותך יותר מאשר את אותו. בהצלחה שיהיה לכם
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 18:35:08
אנונימית בטלגרם אשר למחןק תחיפוש
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:35:17
אפשר
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:38:45
מה איתך
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:49:16
בהצלחה אנונימית❤️ אני גם דתיה ולצערי עברתי סיפור דומה לפני מעט זמן חבל שאין כאן אופציה להתכתב בפרטי..
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:49:59
אף אחד לא נרמל את זה. ממש לא. פשוט רוצות להיות איתה ובשבילה ואין מה לעשות - על זה לא מפרקים בית! ברגע שהיא תצא עליו או תאשים אותו או תצעק או תבכה הוא יסתגר וכל המטרה שלשמה היא רוצה לדבר איתו (שיפסיק לצפות בזה) לא תושג. לכולם יש ניסיונות! אף אחד לא רוצה להיות במקום הזה של חולשה. אז בשביל שהיא תוכל לדבר איתו היא צריכה לבוא אליו בטוב. כמובן שלא להעביר את זה על סדר היום (כולן פה חד משמעית אמרו את זה) אלא פשוט לדבר בטוב. היא אשתו ואני מאמינה שלא סתם הם התחתנו. הם אוהבים ונושאים באחריות משותפת על שלום הבית שלהם. ובשביל זה לפעמים צריך להתאפק עם הצעקות והבכי ולבוא בקצת יותר טוב. זה הכל 🫶🏽
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 18:50:29
בגדול באתי בגישה מאוד מכילה אבל גם כעסתי ובכיתי ושאלתי את כל השאלות ובעלי העריך בטירוף את הפתיחות וההכלה וענה לי בכנות מדהימה! עכשיו אני חודשיים בערך אחרי הגילוי אבל הלב שלי לא שקט למרות שהעלה את רמת ההגנה אני כל הזמן מחפשת את בהיסטוריה שלו, משהו באמון נפגע
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:51:35
אם זה קו אדום בשבילה זה צריך להיות גם קו אדום בשבילו. אבל הוא נפל, צריך לתקן ואם צריך גם ללכת לטפל. אבל איזה אדם יסכים לטפל בזה כשהוא מרגיש אשם? הוא רק ירצה להתגונן ויסגר.. זה הכל..
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:52:28
סלט תודה ששיתפת ❤️ מקווה שאצליח גם
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 18:53:51
סלט תודה ששיתפת..חח הצחיק אותי המשפט קצת להעלות חיוך 😜
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 18:56:08
תעדכני איך עבר❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 18:56:09
הייתי מדברת איתו לא רבה איתו לא מטיפה לו פשוט מדברת רגוע שזה לא מתאים ועם זה חוזר חלילה ריב פשוט לא ישר תוקפת
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 19:04:41
איזה עצוב….. מבינה אותך ומסכימה איתך
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 19:06:04
מבינה אותך גם אנחנו חרידים פשוט הייתי מתייעצת עם הרב שלו איך לעשות בצורה הנכונה ביותר את השיחה כי לפעמים שאומרים נו נו נו או כועסים זה יכול לחזור על עצמו יש דרך נכונה לפתור את הכל .. זה נשמע הכי פוגע שיש לא עמדתי בניסיון הזה אבל נשמע כואב😞 תנסי רגע להתעלות על עצמך כי זה מה שה' החליט עבורך ולהתייעץ עם רב, בהצלחה❤
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 19:14:59
אני בסהכ באתי בקטע טוב אבל תמיד יש לכל אחת מה לומר על האחרת, מותר שלא יהיה לנו אותן דעות צאו מהשוק! אני מבחינתי גם אראה פורנו עם בעלי אם צריך ושמה פס על כולם, מה שאני מסכימה עליו לא הופך ללא בסדר!!! גם אם אתן לא מסכימות על אותו הדבר לא צריך לפסול! ובאתי נטו להיות בשבילה לייעץ לתמוך לא חושבת שאמרתי משהו לא בסדר תפסיקו לשחק אותה איזה לא יודעת מה עם הביקורות שלכן כלפי אחרותתתתתתתתתתתתת אפרת,שירה,אנונימית,אמא❤️ מופנה אליכן!אותכן זה מזעזע בעיניי זה נורמאלי! חוץ מזה היא הייתה סבבה עם חלק מהדברים שאמרתי ובחרה לא לקחת את העצה שלי וזה בסדר גמורררר לא פסלתי אפחד על שום דעה אז תחסכו גם אתן
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 19:16:38
אבל היא ביקשה בפירוש לא לקבל תגובות כאלה.. זה ממש לזרות מלח על הפצעים, מספיק כואב לה
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 19:20:21
לא אמרתי לה פעם אחת שזה בסדר ניסיתי לעזור לה ולהוביל אותה לדרך הנכונה בלי לריב/להתפוצץ ולא פסלתי תרגשות שלה ובטח שלא זרעתי מלח! ניסיתי כולה לתת רעיונות לדברים שיכולים למנוע
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 20:09:20
סליחה, זה לא היה אישי, לא זוכרת מה כל אחת כתבה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 20:36:10
בתאל מאמי תחסכי אנרגיות הכול בסדר מה את מתייחסת אז שיגידו 😊
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 20:36:45
גם לי אין בעיה עם זה כול אחת בשלה ואני לא חוסכת תגובות מה שאני חושבת אני אומרת ומכבדת פה על הדרך כל אחת ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 20:37:21
אנונימית פשוט תדברי איתו מקווה שיסתדר לך תעדכני אותנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 20:46:15
אוי קשההה איזה תיאורים הוא חיפש זה ממש מסקרן אותי
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-07 20:59:21
כנל מעניין אותי גם
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 21:48:54
איזה מאופקת את אני מזמן היתי צורחת עליו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-07 21:57:57
תעברו לטלפון כשר נגמר סיפור
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-07 22:23:05
מבינה אותך ואת הקו האדום.. אבל האם באמת שווה שהשלום בית יעמוד על החבל עכשיו בויויכוחים על דברים כאלו? תסתכלי על זה בתור ניסיון שלא עמד בו. אין מה לעשות. אנחנו לא אלוקים ואנחנו טועים. לפעמים הרבה! לדעתי אין שום צורך לדון על זה בכלל מצטערת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 00:10:44
די להתייפייףףף ולנסות לנרמל את התופעה המחרידה הזאת!!! מעבר לכך שלצפות בפורנו זה טומאההה תרתי משמע וכל מי שצופה בפורנו מזהם את המוח והנפש שלו בואו לא נשכח שיש פה ניצול מובהק בנשים!!! זנות לכל דבר!!! אישה נורמטיבית לא תלך לעבוד בדבר כזה. הן מסכנות ואומללות ואתן לא יודעות כמה מהן מתאבדות פשוט לא מדברים על זה! וכן נכון שיש המון אנשים שצופים בפורנו אבל זה ממש לא הופך את זה לתקין ונורמלי. סורי אבל מי שחושבת שלצפות בפורנו זה תקין אז יש לה בעיה רצינית בראש
0 תגובות
4 אהבו
2022-12-08 00:13:51
ולכותבת הפוסט אני ממש לא מנסה לחמם אותך על בעלך חלילה!! פשוט קוראת פה תגובות בפוסט ואני המומה שנשים כותבות שזה סבבה לגמרי ואין בעיה זה והן גם רואות בעצמן.
0 תגובות
3 אהבו
2022-12-08 00:37:47
ממש פוגע שעשה משהו שהוא קו אדום אצלכם, תשבו תדברו אני בטוחה שתצליחו להתגבר על זה💔
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 00:45:37
אחותי היקרה קראתי את הפוסט שלך ואני חייבת לשתף אותך בסיפור שלי גם אנחנו דתיים, לפני 3 שנים גליתי שבעלי צופה בפורנו, התגובה הייתה בכי של כמה ימים, תחושה שאני לא מספיקה לו, נעלבתי כ"כ שבחר להסתכל על בנות אחרות בקיצור עשיתי לו תמוות. הוא עבר לטלפון מושגח ואני חייתי בסרט שנפטרתי מהקללה הזאת לפני כמעט שנה ממש במקרה גליתי שגם הטלפון המושגח לא בדיוק טהור, גליתי שבעלי מדבר עם בחורות שיחות מיניות בסקייפ כמובן ששוב ריבים, איומים של גירושים וכו' הוא התחנן שאשאר והסביר שהיה לו קשה בלי הפורנו ולכן הלך לסקייפ מסתבר שהסקייפ נמצא בחנות של המושגח ועוד יותר מסתבר שיש שם בחורות שמתפשטות לגברים בודיאו בשביל כסף, אך בסקייפ לא שילם לבחורות האלו לכן לא ניהל איתם סייבר סקס אבל כן היה נכנס לשם כדי להסתכל על תמונות של בחורות כדי לאונן. משם אחרי בלאגן שלם עבר לטלפון כשר לגמרי ושוב חייתי בסרט שנפטרתי מזה ועכשיו הכל יהיה בסדר אך לצערי לא מזמן גליתי שבעבודה שלו היה נכנס לפורנו. למזלי נפלתי על בעל שדובר אמת ולכן גם גליתי והוא שיתף. כמובן שהיחסים שלנו כרגע במצב עגום אבל הבנתי שבשביל הבריאות הנפשית שלי אני חייבת לשחרר ולמה אני מספרת לך את כל זה?! כי זה לא משנה טלפון כשר וזה לא משנה שום דבר גבר שרוצה לראות את זה פשוט ימצא את הדרך לזה בכל מקום. היצר הרע כ"כ גדול במיוחד בדור הדפוק הזה שרוב הבנות פשוט הולכות אפילו לסופר ערומות. מה שכן תעבדי על התקשורת בניכם שתהיה פתוחה וכנה, תביני שזה לא קשור אלייך למרות שזה הורס לנו תלב מבינה אותך לגמרי. את לא מבינה כמה דמעות הורדתי מהדבר הזה. תשחררי זה שלו ולא שלך הוא צריך להבין שזה לא מקובל עלייך אבל אל תתעכבי על זה מאחלת לך בהצלחה ושהלב שלנו יתרפא במהרה♥️
0 תגובות
6 אהבו
2022-12-08 00:57:49
חיבוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 02:49:43
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 03:24:54
Nana רשמה לך מניסיונה האישי!!! מאוד מסכימה איתה. הרבה פוסטים פה במיוחד לאחרונה של ״לא מאמינה שזה קרה גם לי״ / ״קו אדום אצלנו״ תשימו לב שלא משנה אם זה נורמלי או לא אין לכן שליטה ולא תיהיה לכן שליטה עם כל הצער שבדבר על רצונו של אדם. אם בעלך ירצה לראות הוא ימצא דרכים!! הכפייה על הבעלים שלכן או האיסור או טלפונים כשרים או אלוהים יודע מה שהוא לא יראה זה בולשיט אחד גדול!!!! וסליחה על הגסות. זה לא יעזור וזה לא יפתור כלום! זה כמו שתגידי לילד (וסליחה על ההשוואה אבל גבר זה גבר לא משנה מין דת או גזע) אל תאכל את הסוכרייה, אחרת תקבל עונש גדול! הילד נורא יפחד אבל הוא מכור לזה והוא יאכל את הסוכרייה במקומות שאת לא רואה… ברגע שתפסיקי לעשות מיזה עניין זה בסופו של דבר ייפסק על ידו. או שלא. אבל המחיר הנפשי שזה לןקח לכן אותן בחורות שמעלות פוסטים על הנושא, הוא גדול מידי. והוא יעלה לכם בנישואים ולא בטוח שעל זה מפרקים חבילה כן? ככל שתרחיקי ממנו הוא ירצה יותר, ככל שתאיימי הוא יפחד אבל ימצא דרכים משלו בהסתרה לראות. אל תתני לזה משקל כל כך כבד גם אם את לא מסכימה לזה וזה לא נורמלי בעייניך. אין בני אדם מושלמים לכל אחד הפאק שלו ולכל אחד הסטייה שלו.. סך הכל הוא עושה מה שרוב הגברים עושים אם לא כולם!!!! ועובדה שגם חרדיים שומרי עיינים או איך שלא קוראים לזה רואים את זה. זאת סטייה וסטייה אי אפשר לתקן בבן אדם. זה שלו לגמרי. תקבלי אותו ותניחי לזה עם כל הכאב שלך
0 תגובות
3 אהבו
2022-12-08 07:07:58
אהובה, זה ממש קשוח מה שאת עוברת.. רק רוצה להגיד שבעלי פעם הסביר לי משהו- כשיש חסימה בבית, אז גם אם נגיד הוא הולך להורים שלי,שאצלם אין חסימה -זה לפחות זמן קצר להתמודד עם בניסיון, אבל כשזה כל היום פתוח, ואני לא בבית- יש גבול כמה בן אדם יכול לעמוד בזה.. בגלל זה אני אומרת-תנסי להבין ממנו אם הוא רוצה לצאת מזה, אם כן תעשו חסימה של רימון על כל המכשירים (לא אינטרנט של רימון, שאפשר לעקוף בקלות, אלא אפליקציה של רימון, שחוסמת את המכשיר עצמו) ברמת הגנה גבוהה!! בסדר שזה קו אדום, גם אצלי זה קו אדום, אבל לפעמים גברים חושבים מה***..מה נעשה 🙈
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 07:08:04
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 07:08:15
ואין לזה שוםםם קשר אלייך שתדעי..!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 09:10:19
nana איך עלית עליו כל פעם?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 09:10:41
ואת מלכה!❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 09:48:19
דבר ראשון אלף חיבוקים תתפללי שתמצאי את המילים וההתנהגות הנכונה מתארת לעצמי שמחכה לך תקופה קשה משתתפת בצערך זה ממש נורא מקווה בשבילך שזה היה מעידה חד פעמית ולדעתי תתייעצי עם מישהו שמבין את הקו האדום שלך איך לפעול המוווון הצלחה ואורך רוח
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 10:54:38
אני בשוק מבנות שזה לא מפריע להן... אז למה אם תלכו עם הבעל ברחוב והוא יסתכל על ישבן של מישהי זה כן יפריע?! מה ההבדל בעצם? מה נורמלי שהגבר מפנטז על זוזנוזת ונהנה לדמיין שדופק אותה ולכן לא מפריע...זה רק מראה שהוא נמשך לא רק אלייכן
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 10:56:07
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ עצוב שהכל נהיה כל כך נורמלי בעיניי הרבה אנשים. ואז לא מבינים למה מערכות יחסים לא מחזיקות מעמד
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 10:58:16
צודקת כנראה שכך
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 11:16:27
זה נושא שלא נגמר ולא יגמר לי זה מרגיש שמי ש"לא מפריעה" נותנת יד לניצול והשפלת נשים. כי אם כולם היו מתנגדים לזה זה לא היה מגלגל כל כך הרבה כסף ואיכשהו זה היה נשאר קצת פחות מופץ
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 11:43:11
שירשור לא מפריע לי ואני לא עוצמת עיניים פשוט גם לי אין בעיה לצפות בפורנו. מה גם שאם הוא נהנה אז זה נכלל במשפט ״אלא לראותם בלבד״🤘🏻 וחני יקרה לא כל שחקנית פורנו אונסים ומכריחים מיה כליפה מאד נהנית מהעניין… ויש עוד כמה.. אז אני ממש נגד ניצול והשפלת נשים אבל כל עבודה מכבדת את בעליה ויש כאלה שממש עוסקות בזה מרצונן…
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 11:53:33
בתאל את מדברת ממש לא בהגיון חחחח סליחה כן אבל ואוו זה ממש שקרים שאת מספרת לעצמך כדי להרגיש בסדר עם המציאות הזאת שאת חיה בה 🤷‍♀️
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 12:11:23
היא דווקא מדברת מאוד בהגיון, מה לעשות זה חלק מהמציאות בכל בית שני בעולם שלנו היום. כמה שננסה להגיד ״זה נוראי״ זה לא באמת יעזור... כל אלה שאומרות איך אפשר? אני לא תומכת בזה ובתעשייה הזאת אבל מה לעשות שזה חלק מהעולם? ואל תדאגו נשים יקרות שהבעלים שלכם צופים בפורנו לא אומר שהוא לא אוהב אותכן ולא מעריך אתכן. זה ממש לא קשור אחד לשני. יש פה צורך של גבר בפנטזיות ובדברים שהוא לא יכול לקבל בבית. לא משנה מה תעשי מה תחסמי ומה תגידי זה לא יעצור אותו... צפייה בפורונו במחשב הביתי לא שונה מגבר שהולך ברחוב ורואה בחורה חצי ערומה ומפנטז עליה ואל תגידו לי ״בעלי לא מסתכל״ כי הוא כן. כל גבר מסתכל. בדיוק אותו תהליך מתקיים בשתי הדרכים. ושוב אני ממש לא בעד התעשייה הזאת ואני לא בעד העולם הזה אבל זה יותר חזק מאיתנו. לא משנה כמה תנסו להגיד שזה נוראי. השיח על הנושא הזה כניראה לא יגמר לעולם וכל אחת חושבת שונה ולוקח את זה למקום שלה , כל אישה שאומרת שזה לא מפריע לה היא לא משקרת לעצמה היא פשוט לא מבינה את הצורך של בעלה בעולם הזה , לא הכל ורוד ולא מנצנץ, בטח שלא מפרקים בית על דברים כאלה . שום חסימה באינטרנט לא תעזור לבעלך להפסיק לפנטז ולברוח לעולם שלו. צריך לבחור את המלחמות שלנו ולדעת מתי לשחרר.
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-08 12:15:06
אפרתוש יקירתי זה בסדר שאת חושבת כך, אם אפשר שתסבירי את עצמך.. כי אני דווקא לא חושבת שאני מספרת לעצמי שקרים אלא ההפך.. זו האמת שלי גם אם היא לא נראית לך אהובה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:19:03
אני באמת באמת לא רואה בזה משהו רע כמו למשל באמסטרדם יש את החלונות האדומים מלא נשים עומדות קוראות לגברים לבוא אני עמדתי שם עם בעלי ולשבריר שניה לא הפריע לי שהוא מתענג מהמראה שלהם אמרתי ואחזור על עצמי לא חייבות להסכים אך אני לא פוסלת את הרגשות של האחרת, כך שלא נעים לי שאת פוסלת את שלי❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:31:08
זה שלא מפריע לך זה בעיה בפני עצמה אין לי מה להסביר לך כי את לא תביני את במקום אחר מאוד רחוק מהמציאות הנכונה
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-08 12:32:46
ובוקי זה שזה המציאות בכל בית שני לא אומר שזה בסדר גם כל זוג שני בארץ מתגרש אז זה אומר שאני יתגרש לא הבנתייי אם כולם הולכים בזרם אז גם אני אמורה ליפול איתם??? איפה עמוד שידרה ולעמוד על האמונות שלי ולא לתת לדור מטומטם ומבולבל להכתיב לי את האורך חיים
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-08 12:36:04
״מהמציאות הנכונה..״ לא מאמי לא. מי קבע מה נכון ומה לא ? לא מפריע לי ואין כאן שום בעיה! אני לא הולכת לפי מה שקורה בכל בית ,אני הולכת על מה שנראה לי וטוב לי! אבל את ממשיכה בדעה הדפוקה שלך זה שלך ! נראה לי שאצלך הבעיה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:36:37
אפרת, את לא יכולה להחליט בשביל מישהי אחרת מה המציאות שלה ומה מפריע לה,זה מה שבדיוק אני אומרת. לא משנה כמה תנסי להילחם בזה זה לא יעזור. לצערנו זה העולם שלנו כיום וזה מה יש. האמונה שלך יכולה להיות שונה מאישה אחרת שלוקחת את זה ובוחרת חקחת את זה למקום שהוא לא כמו המקום שלך, מאוד פשוט . זה לא יגמר לעולם השיח הזה ... באמת שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת והכל בסדר לא חייב להסכים
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:38:09
את ממש הזויה! אם את חושבת משהו אחד ואני משהו אחר אז את פוסלת את הרגשות שלי ? מסכנים הסביבה שלך לא הייתי רוצה להיות חלק מהם.!
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:40:12
אבל זה שהעולם ככה לא אומר שזה בסדר ושאני חייבת להתנהג כמו כולםםם למה שהיא תוותר על הערכים והאמונה שלה כי כולן פה אומרות לה שזה בסדר וגם הם ככה ממש אבל ממש לא אתן אשכרה מנסות להרגיע אותה שזה אמור להיות הפוךך מימה שקורה במציאות לשתוק על בגידה?!?! איפה זה היה קיים לפני עשרים שנה אז העולם ״מתקדם״ לתוך חרא לא אומר שחייבים להיות כמו כולם נקודה חח בתאל כמוך יש המון לצערי וזה הסיבה שגברים מסכימים לעצמם ללכת ולבגוד אני יודעת שהאמת כואבת 😃❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 12:43:58
קודם כל שירשור אני לא צריכה תרחמים שלך! אני גאה ומאושרת במקום שאני נמצאת בו ברוך השם חמסה! ואל תדאגי לא יהיה שום פוסט אצלי ואצל בעלי ה כ ל פתוח על השולחן מא׳-ת׳ אם כבר ,אין פלא שהגברים שלכן נתפסים בחשאי.! ואפרת חמודה לא אמרתי לה לרגע שזה בסדר ולא ניסיתי לגרום לה לרגע לסטות מהאמונה שלה והגבולות שלה!!!!! ההפך אמרתי לה בצורה ברורה שתלך ותדבר איתן בבכי פתוח ותסביר לו שזה לא מקובל עליה!!!! ״חח״ אפרת כמוני אין אפילו לא אחת והיית מתה לרבע ממה שהולך לי בבית בלי עין הרע! הגבר המושלם שלי בחיים לא ילך לבגוד לא חסר לו כ ל ו ם בבית 🪬
0 תגובות
2 אהבו
2022-12-08 14:23:10
אני בהלם. באמת בהלם. כותבת הפוסט בסך הכל רצתה לשתף במשבר ותראו מה נהיה מזה.. כל כך לא שווה את זה. אין בעיה שיש דעות שונות ומגוונות אבל מצחיק אותי שאחת מנסה לשכנע את השנייה שההיא לא בסדר וזו מרחמת עליה. מה נסגר איתכן? כל אחת שיתפה אל עמדתה בנושא ואין פסול! מה שמתאים לזוג אחד לא יתאים לאחר. אנחנו אנשים כל כך שונים עם דעות , חוויות ותפיסות שונות. כותבת הפוסט - אני כתבתי לך אתמול שלא נרמלתי את זה. אם מבחינתך זה קו אדום, אז אף אחת כאן לא יכולה להתווכח עם זה. רק המלצתי על מנת לשמור על שלום הבית שלא לבוא בתקיפות והאשמות. אם יש כאן מישהי שחושבת שבגלל שבעלה נפל בניסיון כזה או אחר (בכל תחום בחיים! מה שקו אדום בשבילי, לא בהכרח יהיה קו אדום לשנייה) היא יכולה לבוא ולהאשים ולצרוח ולריב - שלה.. אבל שלא תתפלא שרק יוותר מה ריחוק אדיר. וכמו שהרבה כאן כתבו - אדם שלא באמת רוצה להפסיק עם זה, ימצא מקום אחר לצפות בזה. זה הכל. מכאן, זה כבר שלהם והריבים בין בנות כאן לא שווים את זה🫶🏽
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 14:34:02
אנונימית אהובה מה איתך? דיברת איתו?
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 14:45:46
מה אני אגיד לכן אתמול בלילה חיכיתי לדבר איתו ובדיוק הוא שאל איפה הפלאפון אמרתי לו איפה ואמרתי לו שאני מאד רוצה שנוציא את הפלאפון הזה מהבית לטובת שנינו הוא הסתכל עליו ואמר מה יש לך אמרתי לן שנכנסתי להיסטורית גלישה וראיתי מה שראיתי הוא המשיך לשחק כאילו לא מבין על מה אני מדברת בשלב מסוים כבר כמעט פרצתי בבכי ממש התאפקתי אמרתי לו שאני אוהבת אותו ויודעת שהוא בטח גם לא רוצה בזה שבשביל הזוגיות שלנו ובשביל בורא עולם נעיף את היצר הרע הזה מהבית שתק כצה גקות לא ענה לי ואז אמר טוב מאז משחק אותה הכל רגיל נכנס לישון נרדם תוך שנייה שאני לא מצליחה להירדם שעות שנייה מלבכות שוב קם בבוקר וזהו. מתנהג רגיל כאילו לא קרה כלום וואלה ציפיתי שזה מה שיקרה
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 14:46:19
ובנות בבקשה לא לריב מכבדת את הדעה ודרך החיים של כולן רק אל תריבו
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 14:49:10
אהובה הוא כנראה מאד מתבייש בזה ולא יודע איך להגיב… פעלת נכון וזה שהוא הסכים איתך להוציא את הפלאפון מהבית ברוך השם! *לדעתי* (ואת לא חייבת כמובן להקשיב לי) בחרת להמשיך ולא לפרק את הבית בגלל זה אז תנסי גם להתגבר על מה שקרה כי זה סתם עושה לך רע לחשוב על זה… אם זה קורה שוב הוא כבר מועל באמון שלך וזה לטיפול אחר… אבל בשבילך תנסי להרפות טיפה מהנושא ❤️ שיהיה בהצלחה ואמן וזה לא יחזור על עצמו 🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 14:51:50
ברור שהוא מתבייש אני מכירה אותו יותר מדי טוב גם ידעתי מראש שהיא לא יפתח ישב ויסביר לה מה ומו מקווה שפה זה יגמר ושאני אחזיר את האמון שלי
0 תגובות
1 אהבו
2022-12-08 14:56:37
אהובה שולחת לך חיבוק💗
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 14:56:53
מקווה שתצאו מזה רק יותר אוהבים
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 15:11:55
אנונימית את אישה רגישה וטובה אני באמת מאחלת לך שתהיו מאושרים ביחד וכן זו מעידה אחרונה שלו. אני לא בטוחה כולן היו עם קור רוח שלך
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 15:14:58
תודה תמר תודה שושה ❤️ האמת אם הוא היה לידי כשגילתי יכול להיות שהייתי מגיבה מכוער אבל היו לי כמה שעות לחשוב על זה והבנתי שאם אכנס בו גם ככה הוא יפגע ויכעס מה יצא לי מזה ? הדבר האחרון שאני רוצה זה שיתפרק הבית
0 תגובות
3 אהבו
2022-12-08 15:16:42
אנונימית מבינה אותך, הדבר הכי כואב בעולם זה פגיעה באמון! אבל אני באמת חושבת שכדאי אפילו לדבר עם רב שלו וכו על מנת לתת אור לשניכם♥️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 15:26:43
לאב הוא לא יסלח לי בחיים אם אגיד למישהו הוא מתבייש על זה ממני על מהרב שלו,??
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 15:31:54
תדברי איתו תשאלי אם הוא מוכן לדבר על זה עם הרב שלן.. לפעמים לדבר עם הרב זה מקל יותר
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 15:58:31
אנונימית זה ממש ירידה לצורך עליה את מדהימה!!! מעריצה את האיפוק שלך הרגישות שתמיד תאהבו אחד את השני ויהיה לך רק טוב מגיע לך!
0 תגובות
3 אהבו
2022-12-08 16:06:10
אמן אנונימיס ותודה רבה ❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-08 16:49:20
וואו כל הכבוד לך ובאמת בעזרת השם כל פעם שיבוא לו לצפות יזכר בעדינות שבה דיברת ויתגבר על עצמו
0 תגובות
0 אהבו
2022-12-19 07:50:39
מה שלומך?❤️
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-06-13 17:46:08
אחרי לידה שניה ופשוט יש לי ירידה במצב רוח חשק לבכות ממש כאילו אין מצב רוח . מתי זה עובר הדבר הזה
2 תגובות
0 אהבו
אמהות
2023-11-17 20:06:41
היי אהובות הילד שלי בן 8 חודשים ואנחנו עדיין עם נוטרילון קומפורט חשבנו על לעבור לשלבים השאלה שלי אם להתחיל משלב 1 ?
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-14 19:32:30
מקפיצה פליזז תענו 🙏🏼 עשיתי היום לבייבי חיסון של גיל חודשיים והיא ממש ממש ישנונית וגם כבר כמה שעות טובות שלא דורשת אוכל זה תקין???
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-09-11 21:04:27
מה
6 תגובות
1 אהבו
אמהות
2023-07-27 19:33:13
מה המילה הראשונה שהתינוק שלכם אמר ובאיזה גיל?
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-19 07:39:23
האם הגיוני ששבועיים פחות יומיים מההזרעה יופיע דימום שאינו ווסתי?
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-07-03 22:50:15
היי רציתי לשאול אם נשים שקרה להן אני אחרי לידה כבר 7 חודשים כל פעם לאחר מאמץ (שירותים,ניקיון,יחסי מין) יש לי כאבים מטורפים ממש למטה רק אחרי מנוחה ארןכה מאוד של לילה לפחות זה עובר לא מצליחה לשבת הר...
1 תגובות
1 אהבו