הריון ולידה
2022-10-21 18:24:43
אני פשוט מזועזעת מהנושא של החלפת העוברים.. זה פשוט כל כך עצוב.. אני לא מבינה למה עורכי הדין של האם הנושאת לא מלווים אותה עם ייעוץ פסיכולוגי ? הכי הזוי שהיא לא הסכימה עד עכשיו לעשות בדיקה כדי לזהות את ההורים הביולוגיים. רק בצו בית משפט היא עושה את זה. עם כל הצער שבדבר , באמת נכפתה עליה הסיטואציה להיות אם ״פונדקאית״ , אבל לתינוקת הזאת יש הורים.. לא רוצה לחשוב מה ההורים הביולוגיים עוברים עם עצם הידיעה שאולי הבת שלהם נמצאת אצל מישהי אחרת..
94 תגובות
10 אהבו

תגובות

2022-10-21 18:27:45
מיקרה מזעזע! מרחמת על ההריונית!!!! מיסכנההההה
0 תגובות
6 אהבו
2022-10-21 18:28:09
כי מזה משנה כבר מי ההורים היא סחבה אותה כימעט 9 חודשים היא הזאת שסבלה מבחילות בלי שינה וכו… זאת בת שלה לכל דבר
0 תגובות
12 אהבו
2022-10-21 18:28:34
היא אפילו לא ויתרה שאמרו שהילדה לא בריאה
0 תגובות
6 אהבו
2022-10-21 18:29:12
אף פעם לא מבינה את הפונדקאיות שעושות אתזה , זה מיצווה אבל איך אפשר ליסחוב 9 חודש ובסוף לוקחים לך את הילד?? הייתי מתה!!!! והיא לא בחרה להיות פונדקאית!!! ועוד עברה ניתוח באמצע ההריון.... ואו ואוו סיפור זווועה. מקווה ששני האימהות יגיעו להחלטה שיגדלו אותו ביחד כמו משמורת משותפת הלוואייי
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-21 18:31:09
אני לא הייתי נותנת מישמרות
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:35:24
להגיד שהיא לא וויתרה שאמרו שהילדה לא בריאה זאת לא טענה לזכותה. כל אמא הייתה עושה את זה אם היא הייתה יודעת שזאת שלה. וגם אם לא זאת זכותה של האם. אז אי אפשר לדעת מה האמא הביולוגית הייתה עושה במקרה הזה . ההורים הביולוגיים לא וויתרו על הילדה. היא שלהם. ואני עדיין חושבת שהיא צריכה להחזיר להם אותה. היא צריכה לקבל פיצוי. אבל לא על חשבון הילדה. מכעיס שהיא אפילו לא רצתה לבדוק מי ההורים שלה. זה היה רק בהוראת בית המשפט הבדיקה הזאת .
0 תגובות
7 אהבו
2022-10-21 18:36:47
ליבי ממש יוצא להריונית,מסכנה!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 18:37:36
פנדה אני לא מסכימה איתך כי עם חס וחלילה היה מיקרה כזה אצלך והיית סוחבת 9 חודשים לא ניראלי שהיית מוותרת ומחזירה את הילדה
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 18:38:14
וממש לא כל אמא היית עושה את זה כן הרבה ברגע ששומעות שמשהו לא תקין מפסיקות את ההריון
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 18:39:20
אמאלה מה פספסתי??????
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:40:02
איפה יש את הכתבה??
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:40:14
זה עכשיו היה בחדשות ערוץ 2
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:40:37
לא אמרתי שזה פשוט לוותר. אבל זה הדבר הנכון בעיניי.. עורכי הדין שלה רק מלבים את העניין במקום לפתור אותו ולהציג לה את האופציה שהיא יכולה להפסיד.. אני עצובה בשבילה.והיא באמת עשתה החלטה אמיצה לעבור ניתוח באמצע ההריון. אבל עדיין זה המעשה הנכון לתת אותה.. גם אם היא לא רצתה - היא עדיין אם פונדיקאית בסיפור
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:41:39
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:42:02
עדיין לא חושבת שזה נכון כי היא לא אשמה שעשו לה את זה היא לא חתמה על מיסמכים שהיא פונדקאית וצריכה להחזיר את הילדה אז ממש לא
0 תגובות
5 אהבו
2022-10-21 18:42:05
בעלי חנק אותי עכשיו....הוא כולו באמצע הכתבה אומר לי מה הבעיה שהביולוגית תיכנס להריון מהבעל של ההריונית ואז יחליפו ויצאו שוות חחח
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 18:42:28
חחחחחחחח נונה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:42:39
כאילו זה צעצוע🤣
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:43:19
אני עדיין דבקה בדיעה שלי 🤷🏽‍♀️ לא הייתי רוצה להיות השופט במקרה הזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:43:32
בדוק גמני לא
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:44:14
מאוד מבאס שיש הרבה מיקרים שעושים בהם כאלה טעויות לא בדיוק כאלה אבל שגם קשור לזה שהחליפו בטעות תינוקות
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:44:23
סיפור מזעזע!!!!! כואב הלב על שני הצדדים, לא יודעת מה המצב יהיה אבל האמא הביולוגית לא ידעה והילדה צריכה לחזור אליה עם כללללל הצער אבל זה מקרה מטורףףףףףף
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-21 18:44:38
זה כאילו הוציאו את זה מאיזה דוקו אמריקאי.. הזיה שדבר כזה קורה בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:44:48
אני הייתי נלחמת בכל כוחי להשאיר את העובר שסחבתי!! שום פיצוי כספי לא יפצה על הנפש והעוגמת נפש!!! אם הייתי רוצה להיות פונדקאית אז זה יהיה מרצון ולא מכפיה. עצוב לי מאוד על הביולוגיים,אבל כמו שההריונית אמרה בכתבה...היא בחרה בהם
0 תגובות
10 אהבו
2022-10-21 18:44:56
ממש אפילו מכעיס
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:44:58
באיזה ערוץ זה היה ??
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:45:20
2
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:45:21
ערוץ 12 בחדשות שישי
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:45:29
זה רשלנות מצד הבית חולים ברמות הכי קשות שיש זה נושא כל כך רגיש איך אפשר לתת מקום לטעויות כאלה בכלל מזעזע
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-21 18:46:37
שתיהם מסכנות ברמות הכי קשות ולפי דעתי האמא שהרה צריכה לקחת בחשבון שיש סיכוי שהיא תצטרך להחזיר את הילדה, לא מבינה למה לא מציגים לה את הצד הזה יש פה תינוקת שיש לה אמא שהיא לא ידעה בכלל שקרתה טעות כזאת! אוף לא יודעת לא מקנאה בשופט עצוב מאוד
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 18:47:25
הזיה אין לי אפילו דעה בעניין איך אפשר לומר לאישה שסחבה תינוקת 9 חודשים לוקחים לך את הילדה היא לא שלך ואיך אפשר לומר לאישה שמנסה להיכנס להיריון העובר שלך הוא כבר לא שלך .. אי אפשר לקחת צד במקרה כזה לא מאחלת לאף אחת לעמוד במקום הזה
0 תגובות
10 אהבו
2022-10-21 18:47:27
האמת שהשופט פחות מעניים לא מקנא בזאת שסחבה ובאמא
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 18:47:52
מעניין*
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:48:15
זה לתגובה של סיוון חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 18:48:35
הלוואי שימצאו פתרון שיהיה טוב איכשהו ל2 האמהות ושהתינוקת הזאת תהיה בריאה ושלמה
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 18:49:42
אני חושבת שהילד צריך ללכת לאמא הביולוגית יש לה הורים ואין סיבה שהעובר לא יהיה אם ההורים הביולוגים שלו בגלל טעות של רופאים אם האמא שנושאת את העובר שלא שלה היה קורה לה במצב ההפוך היא הייתה הופכת עלןמות בשביל לקבל את העובר שלה בחזרה
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 19:06:08
יכול להיות שהיו עוד מקרים כאילו ואף אחד לא ידע מזה לעולם עד שלא יעשו בדיקה גנטית
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 19:06:27
יש ילדים שכבר נולדו וההורים לא בטוחים שזה הילדים שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 19:07:31
לפי דעתי זה לא המקרה הראשון פשוט אף אחד לא עשה בדיקה גנטית לילדים שנולדו
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 19:07:55
לא עלייינו
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 19:27:27
פשוט נוראי מרחמת מאוד על ההורים מסכנה ההריונית איזה אסון פונדקאית בעל כורחה 😭😭😭😭😭
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 20:11:08
מרחמת על שתי המשפחות זה מקרה מזעזע אבל אני חושבת שהתינוקת צריכה להישאר אצל האם ההריונית עם כל הצער והכאב..
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-21 20:28:55
עצוב עצוב עצובבבבב לשתיהם איזה כאב לב ... לא בקיעה כ''כ בסיפור ... לביולוגית יש עוד עוברים או שזה היחיד שיצא?? לדעתי עם כל הכאבבבב זאת שסחבה צריכה להשאיר את התינוקת אבללל אני לא במצב שאני יודעת מה הביולוגית עברה בשביל להביא את העוברית
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 21:26:01
גם אני חושבת שלא הייתי מוותרת ... את מתחברת , זה הילדהשלך את נלחמת עליה עוברת בדיקות מחכה להרגיש אותה ובטח שמחכה שהיא תצא בריאה ושלמה לחבק אותה. ופתאום אומרים לך שיקחו אותה ??? יכול להיות שהעובר לא היה מצליח לשרוד אצל האם הביולוגית בכללל... וכנראה שהילדה הזאת הייתה צריכה כן להתפתח ובעה כן להיוולד. ויש סיבה לכל דבר !!!! לא סתם היא מגיעה לעולם אצל האם ההריונית!!!
0 תגובות
5 אהבו
2022-10-21 22:21:03
היא סחבה אותה 9 חודשיים אז זאת כבר הילדה שלה אין מה לעשות כל הכבוד לה אישה טובה מאחלת לה בהצלחה
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-21 22:22:20
אין פה מה להחליט שאלו שהמטען הגנטי שלהם, הם ההורים זה דיון אתי מוסרי, וגם בהלכה-שהתשובה עליו לא ברורה-מי ההורה-מי שנושא מטען גנטי או מי שסוחב 9 חןדשים, מגדל, מזין, גורם לעובר לגדול, להתפתח, לחיות בעיני האם היא זו שסוחבת יש הרבה פחןצ משקל למטען גנטי ואמא עם תרומת ביצית לא אמא? ואבא עם תרומת זרע לא אבא? כנראה שהדברים לא פשוטים כמו שאנשים פה ובכלל חורצים ואומרים
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-21 22:42:03
אני בשיא הרצינות לא הייתי נותנת לאף אחד לגעת לי בתינוק שבבטן. מה זה הדבר הזה? איך אפשר לקרוא לה פנדקאית??? פונדקאית זו אישה בריאה עם ילדים בבית שלא צריכה טיפולי פוריות. פה מדובר באישה שלא יכולה להרות לבד וחוותה תופת בטיפולים ועד שנקלטה סוף סוף וסחבה 9 חודשים אז לבוא ולקחת לה את הילד? אתם רוצים אישה מתאבדת???
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 22:46:32
בוודאי שהיא לא פונדקאית, אבל תארי לך יקחו לה את התינוק? זה יצא בסוף שהיא אשכרה הייתה "פונדקאית"גידלה ברחם שלה עובר ,והופ בתום הלידה לוקחים אותו....איזה שם כבר אפשר לתת לזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 22:46:46
הכוונה כפו עלייה להיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 23:16:07
היא לא הסכימה כי במידה ויזהו היא תואכל אותה בלי הבדיקה היה לערוכי דין ולה יכולת לשחק הרבה יותר כדי לקבל את הילד גם לדעתי הוא צריך ללכת להורים הביולוגים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-21 23:26:38
זהו בדיוק.... פונדקאית עושה זאת מבחירה מוכנה נפשית לא מעוניינת לגדל את הילד מלכתיכילה לא אחת עם בעיות פוריות שרק מחכה להיות אמא
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-21 23:29:40
סיפור מזעזע. מאמינה שיפסקו שהעובר שייך לביולוגית. בהנחה והעובר ישאר אצל מי שנושאת אותו, הוא יאכל סרטים כשיהיה גדול עם הידיעה שיש לו אמא ביולוגית אחרת שרצתה אותו וכו.. אבל במקרה הפוך למשל שיתנו אותו לאם הביולוגית, כשיגדל זה ממש לא יעניין אותו שמישהי אחרת סחבה את ההריון. עצוב אבל לדעתי הילד צריך להיות אצל הביולוגית כי זה טובת הילד. כמובן שהאמא שסחבה אותו סופר מסכנה וזה עוול שלא יתואר …
0 תגובות
5 אהבו
2022-10-22 00:05:58
לא הייתי מוותרת על ילד שסחבתי בחיים!!! זה לשעבד את הגוף שלך והנשמה שלך, פשוט ככה. אם פונדקאית בכלל לא בא בחשבון לקרוא לה ככה, היא נרשמה להליך רפואי אחר לגמרי ולא צריכה לשלם על הפאשלה של בית החולים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 03:27:34
אם המטרה של הכתבה בערוץ 12 הייתה לעורר אמפטיה כלפי האם הנושאת לדעתי היא פספסה את המטרה. לכל אדם מגיע לדעת מהיכן הוא בא ואת השורשים המשפחתיים שלו. ברגע שהיא אמרה שהיא לא חושבת בכלל על האם הביולוגית ובאותה נשימה אמרה שהיא לא תיתן את התינוקת הבנתי שרק הרגשות שלה מעניינים אותה ( בעידוד עורכי הדין שלה גם) למרות שיש עוד אמא בסיפור.
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 03:44:21
אני לגמרי חושבת שזו התינוקת של הביולוגיים.
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-22 04:12:40
ממש מקרה מזעזע 😢
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 06:49:03
מה שקרה לאם ההריונית הוא נורא ואיום ושום פיצוי לא באמת ״יפצה״ . לתינוקת הורים ביולוגיים אשר עוברים בדיוק את אותם טיפולים ורוצים אותה וזה מה שצריך לקבוע, כמו שהאם הנושאת לא אשמה כך גם האם הביולוגית. אל תיהיו גיבורות ותגידו בחייםםםם לא הייתי מחזירההה כי אף אחת ממכן לא הייתה יכולה לחיות עם המחשבה שהתינוקת שלה, שהיא דם מדמה ושייכת לה - גודלת במשפחה אחרת בגלל טעות מצערת בבית חולים. הכתבה אתמול הוציאה את האם הנושאת ( שבאמת מסכנה ) אגואיסטית. יש זכות בסיסית להורים הביולוגיים לדעת בוודאות שזאת הילדה שלהם !!
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-22 07:47:44
אני חושבת שהרוב במצב הזה היו אגואיסטיים איך שאת קוראת לזה כמו שרשמו כאן היא גם מיסכנה הלכה לעשות פרוצדורות בישביל להיקלט להריון
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 07:54:03
אף אחד לא שפט את כאבה מה שהיא עוברת זה סיוט! אבל יש כאן עוד צד בסיפור והיא לא המסכנה היחידה וצריכה להבין את זה עדיף לא לדבר למצלמה בכלל מאשר לדבר באטימות ולראות רק את עצמך. הם לא מסכנים ? הם לא עוברים סיוט ? אני באמת מנסה להבין איך אפשר לחשוב שההורים הביולוגים פשוט יוותרו? לצערה בפרוצדורה שלה שמו לה עובר שלא שייך לה.. תארי לך שהילדה תגדל ותדע שהאמא הביולוגית רצתה אותה אבל האם הנושאת לא הסכימה להחזיר אותה..
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-22 07:56:58
לפי דעתי הילדה חייבת לחזור לאם הביולוגית הרי כשהיא תגדל ותבין שהם לא ההורים שלה היא תתחיל לחפש מי כן כאילו גם ככה היא תרצה את ההורים הביולוגים שלה לא משנה מה מה אכפת לה מי סחב אותה 9 חודשים היא ילדה והיא לא מבינה היא רוצה רק את אמא שלה
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 07:57:24
מסכימה עם אנונימיתת אני חושבת שהיא לא חושבת פה על טובתה של הילדה. הילדה תרצה להיות עם אמא שלה. לא יעניין אותה מי ״סחב״ את ההריון
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 07:57:47
פנדה כן בדיוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 07:58:58
אין מה להגיד ממש מסכנים מקווה שלא יעשו יוצר טעויות כאלה בסוף הילדים האלא סובלים הכי הרבה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 07:59:51
ג׳ול בטוח זה קרה עוד המון אבל אף אחד לא רוצה להאמין שהילד שהוא ילד זה לא שלו אז שותקים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 07:59:59
מקווה שזה לא יקרה יותר בחייים
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 08:00:05
מקווה שהשופט שלמעלה יעשה את מה שטוב וחושב שטוב לילדה הזאת
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 08:00:28
אין פה צודק או לא צודק בסיפור הזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:01:26
ממש ככה באמת אין צודקים
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:03:12
הכתבה אתמול לא תרמה לה עורכת הדין דיברה בצורה מביישת כשאמרה ״לאם הביולוגית יש עוד שני ילדים״ הייתי בהלם שהיא אמרה את זה כאילו מה זה קשור בכלל ??? כאילו היא תוותר על השלישי ששייך לה כי כבר יש לה שתיים .. זה פשוט תלוש מכל מציאות !! עדיף היה לא לשדר את הכתבה .
0 תגובות
3 אהבו
2022-10-22 08:06:36
בטוח שיש הרבה עם יש אחד אז יש עוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:08:15
כולם קופצות פה למסקנות .. בכלל לא יודעים מי האם הבליוגית עדיין לא התקבלו תוצאות בדיקות הדם ויכול להיות שהבחורה הזאת שנלחמת בכלל לא האמא .. ויכול להיות גם שלא יגלו לעולם מי האמא והאבא הם אמרו שיש עוד 8 משפחות שמחכות בתור שאמרו להם מבית החולים שאולי זה שלהם אני מקווה שלא יגלו עדיף ככה ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:10:45
Bibi לא יודעים עדיין בוודאות שהיא האם הביולוגית כי האם הנושאת מעכבת את כל הנושא . תראי את הכתבה של אתמול אגב גם אומרים ש99.9% שהיא שייכת לזוג שמדברים עליו שבסך הכל בתור התחלה רוצים לדעת שמדובר באמת בעובר ששיך להם - מה שמגיע להם באופן חד משמעי לדעת.
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 08:12:06
בדיוק. היא עוצרת את כל התהליך של גילוי ההורים הביולוגיים.. מסכנים הזוגות שבתוך הלופ הזה.. לישוב שהילדה שלך נמצאת אצל מישהי אחרת..
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:12:49
ואגב לאם הנושאת יש ילד בבית גם.. אז מה המידע הזה רלוונטי בכלל?
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 08:12:52
ראיתי את הכתבה זה מה שאמרו בכתבה אתמול שעוד 8 משפחות מחכות לא אמרו 99 אחוז זה שלהם אמרו שמחר כנראה יתקבלו התוצאות וגםםםםם אמרו שלא בטוח שייתנו את התשובות להורים .. זאת אומרת יכול להיות שזה יישאר חסוי מפני כולם
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:13:37
אמרו להם ש99.9 אחוז זה שלהם. ראיתי את הכתבה
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:14:04
אז פספסתי את זה כי את זה לא ראיתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 08:18:53
אז פספסת את הקטע שאומרים שזה 99% שלהם .. ואמרו שלא יתנו תשובות מיד, התשובות בטוח ינתנו השאלה באיזה שלב אחרת אין טעם בביצוע הבדיקה. הכאב הוא על שתי המשפחות אבל אי אפשר להיות אטומים לסיטואציה ולשבת מול המצלמה ורק להגיד היא שלי יש כאן עוד צד. כמו שאמרתי הכתבה אתמול לא שירתה אותה.. מכיוון שהיא חושבת על עצמה כרגע ולא על טובת הילדה
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 16:21:43
איזה סיפור הזוי ועצוב….
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 16:30:12
וואוו זה ממש עצוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:10:20
💡 בדיקה גנטית בהריון עושים תמיד רק בצו בית משפט בגלל שזה מאוד מסוכן להריון וכאן באה הפליאה על בית המשפט מה לעזאזל כל דחוף לעשות את זה עכשיו, ממילא תכף היא אמורה ללדת זה סתם סיכון מיותר להריון
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:27:13
כל אחת שעושה טיפולים, זה מאוד קשה פיזית ונפשית, וכל אחת מאוד מאוד מאוד מאודדדד קשורה לביציות שלה. מתעניינת כמה נלקחו, כמה הוקפאו, כמה חזרו. זו תקופה מאוד קשה ומטלטלת וכל אחת מתפללת כבר להצליח. לחשוב התינוק שלי נמצא בכלל אצל מישהי אחרת ולא בבטן שלי זו כבר מחשבה שאני לא הייתי עומדת בה, ובמיוחד כשיש להם עוד ילדים, והם יודעת שצפויה להיות להם אחות קטנה שדומה להורים ולאחים, ובגלל בית חולים מזעזע לא לקבל אותה??? מחשבה לא שפויה. מבינה שההריונית גם נמצאת במצב קשה, אבל זו לא הילדה שלה. שיתנו לה פיצוי כספי ענקקקקקק כזה שיסדר אותה לחיים לקראת הילדים הבאים *שלה*.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 17:28:54
מצב לא פשוט אך האמא שנקלטה תגדל את הילדה.. וכשהיא לא תהיה דומה לה בשום צורה ופתאום תהיה דומה לביולוגית במשך השנים היא תבין את גודל החומרה . ולפי בית משפט אין סיכוי שהיא תישאר אצלה . בית משפט לא הולכים לפי רגש
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 17:45:34
איזה פחדדד אני עשיתי טיפולי באסותא רמת החייל אני משקשקת יש לי תאומיםםם😬
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 18:38:39
נושא לא פשוט וכואב לשתי הצדדים אבל לדעתי הילדה צריכה להישאר אצל האמא שסוחבת אותה היא נלחמה עליה ולא ויתרה גם ששמעה שהיא לא בריאה היא עברה את כל התהליך הכואב של ההפריות ועד שניקלטה זה צער שיכול להוציא אותה משפיות! אני מאחלת לאמא הביולוגית להיכנס בקרוב ממש להריון
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 18:57:40
מעיין מה הקשר שאת מאחלת לאמא הביולוגית להיכנס להריון אני לא מבינה.. הילדה שנמצאת שם בבטן היא שלה אף אחת משתיהן לא אשמה במקרה המצער הזה אבל יש כאן הורים ביולוגיים.
0 תגובות
2 אהבו
2022-10-22 19:06:19
אנונימית זו דעתי שהתינוקת צריכה להישאר אצל האמא שהיא גדלה בריחמה ובירכתי את האמא הביולוגית שתזכה לפרי בטן כי גם היא בטיפוליםאיםה לא הבנת את הקשר? ולא אמרתי שמישהי מהן אשמה אף אחת לא אשמה
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 19:14:07
לא לא הבנתי את הקשר סורי .. הפרי בטן שלה נמצא בבטן של מישהי אחרת בגלל טעות בית החולים. את היית מוותרת על הבת שלך ופשוט נכנסת להרים כפיצוי ? הזייה.
0 תגובות
1 אהבו
2022-10-22 19:14:43
להריון*
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-22 19:53:47
לא הייתי מוותרת והייתי נלחמת אבל גם הייתי יכולה לקבל את האופציה שזה מה שבית המשפט יחליט ומה האמא שהתינוקת גדלה אצלה ברחם ובתינוקת עברה צינתור בלב בתוך הרחם והאמא סיכנה את החיים שלה תגיד אה זו לא הילדה שלי היה בלבול טוב אני אלד ואתן אותה? ממש לא הייתי עושה את זה ובירכתי את האמא שתזכה בזרע של קיימא לא רואה פה בעיה ולא הבנתי איפה את רואה כאן בעיה ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-10-23 05:45:20
בעצם זה שאת מברכת אותה שתזכה להיכנס להריון זה כאילו את מבטלת את האפשרות שתקבל את הילדה שלה. ליבי עם האם הנושאת ואני בעצמי עברתי טיפולים בשביל להביא את שתי ילדיי ובכל זאת לא הייתי יכולה לחיות עם המחשבה שאני מגדלת ילד שאישה אחרת היא האמא האמיתית שלו ורוצה אותו. מה יחשוב עליי הילד כשיגדל? שחשבתי רק עצמי כי רציתי ילד? יש פה הרבה מעבר לכך שהיא סחבה את העוברית תשעה חודשים.. יש לה הורים ביולוגיים ואחים ביולוגיים שיכול להיות שתשלל ממנה הזכות להכיר בגלל טעות בית החולים.
0 תגובות
4 אהבו
2022-10-23 16:34:40
אני אסביר את זה במטאפורה קרה ופשוטה. זה כמו שתשימי את הרכב היקר שלך בשטיפת מכוניות, הם יתבלבלו ויתנו את הרכב שלך למישהו אחר - שהוא יתדלק, יסע בו, ישתמש בו, אפילו ישלם וישדרג אותו. אבל אי אפשר להשאיר את הרכב הגנוב אצל מישהו אחר! היתה טעות וצריך לתקן אותה, אי אפשר להמשיך איתה רק כי מי שקיבל את הרכב הגנוב טיפח ושידרג אותו. קצת הגיון בריא, ופה אנחנו מדברים על משהו הרבה יותר יקר מרכב, על תינותק שדומה להורים הביולוגיים שלה ולאחים שלה. באמת שקשה לי להבין שאנשים לא רואים שהיא אמורה להיות אצל הביולוגית.... מבינה שהריון זה 9 חודשים וקשה והיא עברה פרוצדורה רפואית להציל אותה, אבל היא לא התינוקת שלה, התינוקת הזאת של מישהי אחרת.
0 תגובות
5 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

Lily's the fertility consultant's group
2024-06-10 12:30:25
🌞 Good morning, lovely ladies! Here's your daily fertility tip: Did you know that maintaining a healthy weight can improve your chances of conceiving? 🍎🥦 Being either underweight or overweight can...
0 תגובות
0 אהבו
לפני הריון
2024-05-29 08:00:27
היי תגידו יצא לכן שבוע וקצת לפני שקיבלתן מחזור היה כתם חום קטן ואז אחרי שאיחר לכן או ביום עצמו שהייתן אמורות לקבל גיליתן שאתן בהריון? פשוט זה קרה לי ועוד יומיים אני אמורה לקבל.. אבל אמרתי אולי קרה...
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-05-15 22:09:05
תינוקת בת שנה וחמישה חודשים כבר שבוע מקיאה יום כן יום לא ומשלשת יום כן יום לא … מה זה הדבר הזה ??? למה זה לא עובר ולמה זה מגיע בהפסקות
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-03-16 11:05:49
ילדתי לפני שבוע .. במשקל תקין , כמה צריך לתת לתינוקת שאוב ? היא יונקת מנסה לא לשלב תמל בבית חולים הייתי חייבת בגלל צהבת שעלתה .. בבית רוצה לתת רק שאוב והנקה , כמה לתת לה ? איך אדע מה הכמויות הממוצע...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2024-01-08 01:22:43
בנות התינוקת שלי בת שבועיים חיובית לcmv מחר יש לנו בדיקת ברה (bera) הרופא היום התקשרה לבעלי ואמרה לה להביא אישור לתרופת טשטוש ושהתינוקת תהיה בצום של שעתיים! אבל לפי מה שקראתי שאסור לתת לתינוקות א...
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-05-05 10:38:34
כאבים בצלעות בצד שמאל שבוע 5+5 היה למישהי ??
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-03-24 12:35:23
באיזה גיל אפשר להפסיק להביא מים מורתחים ?
7 תגובות
0 אהבו