הריון ולידה
2022-08-01 17:30:36
אוף בנות אני סתם צריכה קצת לפרוק ואין לי ממש כרגע למי בעלי ואני חיים אחלה אבל הוא התחיל לעבוד בעבודה בכפר סהא ואנחנו גרים בנתניה הוא נתקע בפקקים ממש נכל הזמן 3 שעות על הכביש והוא בכללי שונא תמדינה הזאת הוא לפני שהכיר אותי כשהיה צעיר היה גר בגרמניה 3 שנים בערך כי היה עובד באל על וחזר לארץ וכול הזמן חופר לי כמה שטוב שם וכמה שלא צפוף וכאלה ושיד פה פיצוץ אוכלוסין ובעוד 5 7 שנים זה יהיה נוראי לגור פה בכלל והוא אומר שהחליט שעוד 7 שנים גג אנחנו עוברים מפה .. ואני ממש לא בעיניין של לעזוב פה אבל לא אומרת לו את זה כי זה יצור ריב ולא באלי אני עם ילדה בת חודשיים בבית ואין לי כוח לריבים אבל זה מכניס אותי לחרדות מה יקרה אם הוא באמת ירצה לעזוב ואני לא כאילו זה ממש מפחיד אותי ואני לא יודעת איך להתנהג איתו כי הוא לוקח דברים ממש קשה וסובל מחרדות
73 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-08-01 17:33:00
יש לך עוד שבע שנים עד אז זה הרבה זמן יש מצב שאת תשני את דעתך עד אז או הוא בנתיים אין לך מה לידאוג
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-01 17:38:18
הוא אומר את זה כבר מלא זמן אומר שברגע שיהיה לנו מספיק כסף נעבור הוא לא ישנה את דעתו בוודאות הוא שונא תמדינה אווףף
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 17:42:41
אולי תנסו לעבור למקום פחות עמוס כמו מושב או עיר קטנה יותר וזה יגרום לו יותר לאהוב את הארץ
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-01 17:43:47
בן אדם אומר כל מיני דברים שהוא כועס. לא הייתי מתיחסת לזה מאוד ברצינות. הייתי כמו עם ילד קטן מנסה לפרק עבורו את הרגשות שלו. ״אני מבינה שאתה ממש עייף מהנהיגה על הכביש. אני מסכימה איתך שזה ממש מבאס שעל זה הולך היום, אולי תדבר עם העבודה שלך על ימים מהבית?״ יכול להיות שברגע שזה יפתר הרבה דברים יראו לו אחרת. גם בעלי שהוא מבואס מהחיים שכאן לפעמים בא אלי ביציאות של אנחנו חייבים לעבור מהמדינה הזאת ל.. ( כל פעם יעד אחר ) ואני אומרת לו אתה מוזמן לעבור אני לא אעצור בעדך. אבל המקום שלי זה כאן ואני נשארת איתך או בלעדיך. כאן המשפחות שלנו וכאן אני מרגישה בבית למרות כל הקשיים״ מעבר לזה לא כל הנוצץ זהב. יש לי משפחה שעברו לארצות הברית לצורך פוסט דוקטורט. אז כן יש להם בית נפלא ליד אגם אבל הם חווים המון קשיים במקומות אחרים והחיים שלהם לא מדהימים. זה תמיד תן וקח. אם יש לו חרדות באופן קבוע אולי שווה לשקול טיפול?
0 תגובות
5 אהבו
2022-08-01 17:44:42
אל תדאגי תגידי סבבה או תהנהני שיספור את הדקות ורוב הסיכויים שזה לא באמת יקרה אולי כן אבל גם עוד 7 שנים אולי אפילו את תרצי לכי תדעי יש פתגם שאומר נגיע לגשר נעבור אותו
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 17:47:55
ותמיד לענות בשלווה ובנחת. זה הרבה פעמים מאפס אנשים חרדתיים שאת לא נגררת לסרט שלהם.
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-01 17:53:26
מבינה אותו יש פה המון מה לשנוא, אני לעומת זאת נתקעתי בבעיה הפוכה, תכננתי לעזוב והכרתי את בעלי ונתקעתי פה.. בסוף אחד הצדדים מתפשר אין מה לעשות, היום גם בעלי מצטער שנתקענו. לנסות בחוץ תמיד אפשר ואף רצוי, מקסימום לא ילך אז ניסיתם, ומה יש לחשוש ממה שיהיה עוד 7 שנים? אולי איראן ימחקו את המדינה עד אז לאף אחד אין שום בטחון בכלום.. תחיי את היום וכשיגיע אם יגיע הזמן תחליטו יחד
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-01 17:55:15
עד שהוא לא אומר לך עוברים אל תלחצי וגם אז אל תלחצי הודיני באמת נתנה הצעות טובות אני גם לא בנויה ללחץ ופקקים ובתור מי שחיה 8 שנים בחול אני מאוד יכולה להבין אותו אז באמת אותי לעבור למקום שקט ופסטורלי יותר לעבוד מהבית ומקווה שזה יעזור לו
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 17:56:45
איראן ימחקו תמדינה ????!!! יימח שימם איזו דוגמא נוראית אולי ימותו כל שונאינו ומבקשי רעתינו אמן כן יהי רצון
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 18:01:36
סטאר הציעה הצעה טובה. אולי לפני שעוברים לחול שווה לנסות לעבור קודם למקום יותר פסטורלי. יש בעבודה של בעלי בחור שחי עם המשפחה באיזה חור בגולן ופשוט עובד מהבית. מה גם שהמחייה בפריפריה הרבה יותר זולה ופשוטה בדרך כלל מהמרכז ( את מנתניה אם אני זוכרת נכון) יש מקומות בגליל שהם חצי שעה נסיעה מעיר גדולה ויש לך הרבה ירוק בעניים בלי דוחק אולי זה יכול להיות פתרון ביניים.
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 18:04:16
אני אומרת לבעלי כל הזמן שאני רוצה לעבור לגור בחו״ל, שנמאס לי מהמדינה, שיקר פה, צפוף פה, רועש פה וגם מסוכן. הוא מאוד אוהב ומחובר למדינה לכן הגענו להחלטה משותפת שאולי בעתיד אם תהיה לנו הזדמנות מקצועית נעבור לתקופה קצובה של שנה-שנתיים לחו״ל לפני שהילדים נכנסים לבתי ספר ואז נחזור לארץ. סוג של פשרה שהצלחנו לקבל ביחד בשיח פתוח וכנה. ממליצה לך כן לדבר על הדברים עם בן זוגך
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 18:31:10
אחותי אני ואת באותה סירה בעלי פה טרי פחות משנה מארה׳ב המזל שלי שהוא לא יכול לחזור כי היה שם מהגר מעל 20 שנה אז הוא מנודה מארה׳ב לפחות ל10 שנים אבל כל הזמן הוא בדיכאון ונמאס לו ורוצה לחזור ושונא הכל כאן ותמיד אומר לי שאם היה יכול היה עוזב ואני בחיים לא אעזוב את הארץ הייתי בארה׳ב אחרי החתונה התחתנו שם גרתי שם שלושה חודשים ושנאתי כל רגע ועכשיו צריכה ללדת כל רגע ממש מבינה את הלחץ שלך זה גם משחק לי אבל מדברת עם ה׳ ואומרת לעצמי מה שצריך להיות יהיה ומקווה שעם התינוקת שלנו יהיה לו יותר קל לחיות פה וכו מקווה שדברים השתנו בנוסף אני הולכת איתו לטיפול זה סיוט כי יש לו מצבי רוח משתנים כל יום בגלל זה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 19:04:43
אלישבע יקרה בואי אני ירגיע אותך בת דודה שלי אותו סיפור יצאה מחול אחרי חריגה בשהות של כמה שנים חזרה ארצה התחתנה ילדים משרה בכירה בחברה מפה לשם אינטל הזמינו אותה ואת המנכל לפ
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-01 19:07:33
לפגישה עיסקית עברו מעל 10 שנים long story short פירססו אותה וביטלו לה תויזה ולא עיניין אותם שהיא בהריון ולא עיניין אותם שהיא הוזמנה עי חברה מוכרת וכו' חזרה הביתה בטיסה הראשונה אז תני לו לחלום מה שכן גם בעלי היה שוהה בלתי חוקי ובשנתיים הראשונות בארץ הוא היה פשוט בדיכאון היום גם אם ישלמו לו הוא לא יחזור לחול אז אל תאבדי תקווה בהצלחה 💜
0 תגובות
2 אהבו
2022-08-01 19:48:03
רגעעעע מה את אומרת שגם אחרי 10 שנים לא יתנו לו לבקר שם? ומה קורה במקרה שהיה קטין כשנלקח לשם? וזאת לא היה מבחירה שלו? ואיך התמודדת עם הדיכאון של בעלך? זה ממש מקשה עליי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 19:48:23
וזה *
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 20:00:34
זה מה שהיה לדודה שלי אז כבר לא יודעת מה לחשוב.. ולגבי זה שהוא היה קטין אולי רק אם הוא ינסה לברר ישירות מול השגרירות מה עושים במקרה ש... עם הדיכאון של בעלי היה לי מאוד קשה זו היתה השנה הראשונה של הנישואין והבן אדם עצוב לא אהב את הבית את האוכלוסייה עברנו דירה למקום אחר ולאט לאט (ממש לאט) הוא התחבר יותר ואחרי הרבה תפילות הוא מחובר ממש עכשיו לארץ לומד מה המשמעות של יישוב ארץ ישראל ומתחזק בזה מה גם שלאורך השנים היו לי הרבה בעיות בריאותיות אז כל הזמן הזכרתי לו איזה מזל שאנחנו גרים פה ולא שם
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 20:01:40
גם אצלנו זה שנה ראשונה ועוד שנייה יולדת שנה הכי קשה שהיתה לי בחיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 20:05:31
גם אצלו יש בעיות בריאות פירכוסים אפילפסיה מקווה שיהיה כמו אצל בעלך וימצא את עצמו כאן והתחבר בסוף קשוח ממש כמו שאת אומרת הרבה תפילות ה יעזור 🙏🏼
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 21:10:23
אז תגידי לו שיגידו תודה שם כל ביקור אצל רופא מתחיל ב100 דולר שלא נדבר על אישפוזים וכו' לידה בין 10-15 אלף דולר (מקווה שלא טועה) והרשימה עוד ארוכה חול זה מדהים עד שאתה צריך את הרשויות... אתם דתיים? איפה הוא גר בארהב
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 21:27:48
כן דתיים מטקסס דאלאס
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 22:43:48
היי בנות תודה רבה על התגובות אבל יש כמה בעיות בהצעות שלכן אני יש לי עבודה שאני מתה עליה ולא אעסוב אותה בחיים כול עוד אוכל לעבוד שם והרופא שאני עובדת איתה לא תצא לפנסייה חחח כי הבוסית שלי הכי טובה בעולם עוד לא נתקלתי בחיי בעבודה עם יחס כזה טוב וחוויתי הרבה רע לפני אני כבר כצעת 5 שנים בעבודה הזאת ו אין מצב שאני אעבור לעיר רחוקה בגלל זה בנוסף אנחנו גרים 3 דק הליכה מההורים שלי אני ילדתי לפני חודשיים ההורים שלי הולכים לעזור לי עם הבייבי כשאצא לעבוד עוד 4 חודשים כי לשלם לגן פרטי זה לא משהו שהגיוני לשלם ולכן חייבת אותם פה קרוב עד שהבייבי תהיה בגן עירייה וברגע שזה יקרה אני רוצה ללדת את ההבא בתור כדי שיהיה לי קל יותר .. והחיים שלי הם פה החברה הכי טובה שלי פה בעיר שלי ההורים כאילו אני מאוד מאוד מחוברת אליהם וזה קשה והוא מאוד זאב בודד כזה המשפחה שלו גרושים כול אחד חי בחור אחר חיים אחרים יש לו טוד 5 אחים כול אחר גם בעיר אחרת ורק עם אחותו אני בקשר מושלם כי גם היא נשואה פלוס 2 קטנים ולהיות בחול בלי אף אחד אין מצב שזה יקרה גם אני רותה שלילגים שלי תהיה משפחה שיהיה להם את סבא וסבתא דודים וההורים שלי חיכו כולכך הרבה עד שהבת שלי נולדה שאמא שלי מתחרפנת מאושר הוא לא מבין ולא יבין את הצג שלי בחיים כי מבחינתו משפחה זה אני הוא וילדים וכול השאר יש להם חיים משל עצמם קיצר זה מעוד עמוק וקשה .. ולכן כול משהצעתן בעצם קצת לא יכול להתממש אבל תודה לכן אני העיקר פרקתי את הלחץ דלי ואתן צודקות יש עוד מלא זמן יכולים להשתנות מלא דברים ואני לא אחדוב על זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 22:44:45
השאלה שלי אם ו נגיד והוא היה מחליט לעזוב תארץ ואני להשאר הילדה נשארת איתי בוודאות נכון? הוא לא יכול דרך בית מדפט לקחת לי אותה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-01 22:45:19
זה הפחד הכי גדול שלי מעבר לגירושים נכנס פי מן פחד כזה לא יודעת למה
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 00:00:03
תעדכני עוד 7 שנים😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 00:55:19
למה הוא לא ניסע בתחבורה ציבורית? לא הגיוני שלושעות…
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 03:30:32
מרינה את מקסימה אל תדאגי במקרה הגרוע שתיארת לא נראה לי שירצה לקחת את הילדה כי בחול צריך להתאקלם למצוא עבודה דירה וכו' וכו'. ורק מטומטם יוסיף עליו ילדה במצב כזה ראשוני עכשיו לגבי פסטורלי וכו' מה בעלך אוהב? מה החלומות שלו? (מלבד חו''ל) מה הוא ככ אוהב בחול מציעה לך שהילדה תגדל גם להפיל עליו משימות בייביסיטר ארוכות ככה הוא יבין איזה בר מזל הוא שיש לך הורים תומכים שמוכנים לשמור
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 03:42:46
@elisheva אנחנו עברנו לעיר אחרת מקום יותר קהילתי יותר חרדי לבעלי זה עשה מאוד טוב זה הזכיר לו את ארהב אין בית פה שהוא לא בנה בו סוכה או עזר לבנות וזה עשה לו תחושה של רצוי של צריכים אותי וכו' תראי אולי יש מקום לעזור לו מבחינה כזו
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 04:22:25
הילדה נשארת איתך למעט מיקרים חריגים מאוד. אני במצב דומה לשלך החיים שלי פה. אומרת לו תמיד בשלווה, אין בעיה אתה יכול לנסוע לחול. אני כאן אהוב שלי. אבל אין לך מה להכנס לזה. זה בעיה של מרינה של עוד שבע שנים
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 04:22:47
אם בכלל כי הרבה יכול להשתנות בשבע שנים
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 05:28:20
@star 2 איפה אתם גרים?
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:04:37
ואתם?
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:05:46
כן זה נכון הרבה משתנה זה עוד רחוק ה 5 7 שנים שהוא מאיים לעזוב סתם זה מכניס אותי לסרטים של אם כן וכאלה ומבחינת מה החלומות שלו זה להתעשר ולעזוב את הארץ לנצח .. אין לו יותר חלומות הוא שונא פה את הצפיפות בכל מקום גם אם יגור במקום אחר שקט נגיד מושב משהו זה לכ משנה העבודה שלו בכפר סבא הוא בנקאי זאת לא עבודה מהבית שאפשר לעשות חח וזה בכל אןפן נסיעות לעבודה והוא כן משתמש בתחבורה ציבורית הוא שעתיים אתמול היה תקוע בפקקים בחזור והוא התחיל להתחרפן שזה רק הולך ומחמיר עם השנים וזה משהו הזייתי הוא פשוט כבר מעל לשנה מדבר על זה שהוא לא היה רוצה לחיות פה והוא מתבייש להגיד שהוא ישראלי כי זאת מדינה שרק הולכת ומתדרדרת נהיה מגעיל וכול הזמן משווה דברים לחול וכאלה אבל חשבתי עם הבייבי המצב ישתנה יראה שכיף שיש פה משפחה לילדים שלו אבל לא ...לא איכפת לו מאף אחד לא מההורים שלו לא מהאחים כאילו הוא ממש זאב בודד ופעם 1 הוא גם אמר לי אם אני לא ארצה לעזוב איתו הוא יעזוב לבד
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:10:05
ירושלים והוא לא אוהב את זה כאן כי זה לחוץ מלא אנשים ולחץ חברתי ומנטליות והוא חוזר בתשובה מטקסס איפה שיש מרחב ושקט והיו לו עיזים מאחורי הבית אני מחפשת לעבור לצפון שיתן לו הרגשה של טקסס מרחב פתוח ירוק ושקט לא יודעת לאן לעבור לא מכירה את הצפון לא יודעת איפה יש שם קהילה נורמלית איפה אפשר למצוא שם מקום שיש בו עיזים
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:10:32
אני יכולה לדבר איתך בוואטסאפ? @start 2
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:11:58
בסדר שיעזוב הוא לא מאיים עלייך את נראית יפייפיה ונעימה אל תתני לזה לערער אותך מה שכן הנסיעות זה באמת סיוט מנסיון אישי ועוד לי היה רכב חברה מפנק כולל דלקן וכו' משרה בכירה חברה גדולה שכר מצויין -ועזבתי!! אני מציעה שלא תכנסי איתו יותר לשיחות כאלה קודם שיחסוך כסף וכו' וכו' ואז תראי מה יוליד יום
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:14:18
תמחקי
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:16:06
מרינה גם לי הוא אמר שיעזוב אותי פה עם הבייבי ויעבור חזרה לארה״ב ויבוא לבקר 😂 צחקתי לו בפנים אמרתי לו אם אתה עוזב זה נגמר אני לא אשב פה ואחכה לך כל איזה חודשיים לבוא לבקר ואנהל זוגיות בלונג דיסטאנס אח״כ רבנו ובכיתי נפגעתי מאוד
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:19:56
בטאר את צודקת קודם שיחסוך ואז ידבר .. פשוט בלי סוף האייומים האלה וזה מטריד ... ואתמול מרוב עצבים אמר לי זהו החלטתי סופית שלא נשאר פה .. הילדה שלי לא תשב 4 שעות בפקקים וכאלה מקווה שנצליח לעבור בכל הזדמנות שתהיה לנו .. ולא עניתי לו אמרתי לו טוב נראה כי לא בא לי ליצור ריב
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:22:55
ואלישבע חח אצלי הוא לא רוצה לנהל זוגיות מרחוק אלה להתגרש ולעזוב אותי פה כי קודם כול הוא צריך לדאוג לעצמו עם כול הכבוד לאישה שיש לו את מבינה ובאופן כללי כבעל הוא דואג לי מאוד כן הזוגיות שלנו סבבה גם יש אהבה והכל הוא גם אוהב אותי יותר ממה שאני אותו אני די בטוחה אבל יש לו סדר עדיפויות רק מלחיץ אותי שלא יקח לי את הבייבי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:28:21
באמת ממליצה לך להתעלם תגידי לו כן אתה צודק ואני באמת מדברת מניסיון חוויותי את זה על בשרי. א. כי אני בעצמי לא רציתי לגור בארץ ב. בגלל בעלי וכל מה שסיפרתי למעלה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:29:43
גם לבעלי יש לו סדר עדיפויות וכרגע בגלל המעבר והקושי שלו פה הוא רואה רק את עצמו ואת הקושי שלו לכן הולכים לטיפול כל שבוע וזה עוזר הוא ממש השתנה כלפיי ועושה המון ועזור המון וכיף לנו וצחוקים ויש אהבה והכל אבל אם אנחנו רבים הוא מתפוצץ ומאיים שעוזב ונהיה אגואיסט ושתביני שהוא זה שרצה לבוא לארץ יותר ממני הוא ככ התלהב בהתחלה עד שהבין מה זה להיות פה זה לא שהבאתי אותו בכוח לכאן זאת היתה בחירתו בלבד הוא על הזמן זורק לי שהוא עשה טעות
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 06:33:20
מרינה מאיפה את בנתניה? גמני במקור מנתניה באה לשם כל שבועיים בערך משפחה שלי שם עברתי לירושלים בגלל בעלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:40:45
אז אצלי המצב שהוא נולד פה ואני פה מגיל 4 אז מבחינתי כל החיים שלי פה גם מבחינת העיר עצמה אני אוהבת להיות ליד ההורים שלי אני קשורה אליהם וכשאני אני אומרת לו את זה הוא אומר שיתחתן איתי ולא עם ההורים ואני והוא וילדה זה משפחה וכול השאר זה לא נחשב וכאלה .. והוא לא אחד שמוכן ללכת לטיפולים וכאלה דברים ואני גרה ברחוב ברודצקי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:45:25
דיי את גרה ליד סבתא שלי היא בטשרנחובסקי זה באמת קשה מנסה לא לחשוב על זה כי המחשבות על זה סתם עושה לי לחץ בעלי גם נולד פה ואז ההורים שלו עברו לארה״ב כשהוא היה בן 3 אז הוא לא באמת חי פה רק שם ואמא שלו שם עכשיו עם 2 אחים שלו ואבא שלו נפטר לפני 3 שנים סיטואציה לא קלה בכלל ממש מבינה אותך יפה שאת מצליחה להתעלם אני ישר בוכה אולי בגלל ההורמונים חח באלי כבר ללדת אלוקים
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:51:57
חחחח אני כבר לא בוכה פעם הייתי בוכה היום כבר לא היום יותר מטריד שחא יקח לי תילדה עם לא יסתדר בינינו בעתיד חח וכן סבתא שלך ממש לידי חח
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 06:54:14
הוא לא יקח לך אותה אין לך מה לפחד גם לא יתנו לה תמיד בוחרים באמא שתטפל בילד כמובן אם האמא בריאה בנפשה וכו אז זה לא אמור להדאיג אותך בכלל
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 07:01:31
חח אני אכן בריאה בנפשי
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 07:06:58
הבעיה שפה בארץ נמצאות המשפחות שלנו ואחים והכל כאילו ולא איכפת לו לא ליראות אף אחד לא איכפת לו להיות רק איתי ועם הילדה בחול אין לו חברים כבר הרבה שנים גם הוא לא מרגיש בזה צורך הפוך אומר שחברים זה לא דבר טוב שיש קינאה אחד בשני ושיש אינטרסים ומזמינים אותך למלא מקומות ואתה צריך להחזיר את המתנות קיצר הוא מפגר ממש בקטע הזה .. (אבל לי עש חברות ממש טובות ואנחנו גם יוצאים בזוגות וכאלה ) לא איכפת לו מאף אחד ולא איכפת לו שאני קשורה פה לכולם הוא תמיד נותן לי דוגמה שאם ההורים שלו היו גרים בעזה והוא היה רוצה לצמוח ולהתפתח במקום אחר הוא היה נשאר בעזה רק בגלל ההורים ? לא אם הם לא רוצים לבוא לא צריך שישארו במקום המטונף שלהם והוא לא רוצה ככה הוא משווה את ישראל לחול חח .
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 07:27:39
חחח אביטל הלוואי וזה היה כזה פשוט כמו שאת אומרת
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 07:32:21
אביטל אלישבע צודקת ממש זה נשמע כאילו הגיונית ככה אמור להיות ובפועל הם נוהגים אחרת ולהם אין הגיון ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 07:36:18
כן כי הוא מבחינתו לא יהרוס לעצמו תחיים בשביל אף אחד . ככה אומר .. שהוא לא ישאר לסבול פה רק כי לי קשה לעזוב את אמא ואבא
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 08:08:21
בדיוק המשפטים של בעלי הוא לא יסבול בשביל אפחד אז אני צריכה לסבול בשבילו? גם לא צריך להתפשר באמצע איכשהו
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 08:11:39
את צודקת ממש ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 08:42:44
לא יקח לך שום דבר. אם הוא כל כך סובל ( ובצדק) שיחליף עבודה. אגב גם בחול יש פקקים. ואפשר לחשוב שגרמניה יותר טובה מאיתנו. זאת המדינה שהמציאה את הנאציזם😜
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 10:03:47
תגיעו לגשר תחצו אותו למה להעסיק את עצמך במה יקרה עוד 7 שנים?לכי תדעי אולי את תרצי לעבור ואול הוא ישנה את דעתו ואם לא אז זה לא שקמים ועוזבים ביום אחד בלי לדבר על זה,מאמינה שתיהיו במקום אחר ותדברו על זה עוד 7 שנים☺️
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 10:59:16
מרינה אני עדיין חושבת שאת לא צריכה להתייחס אבל אם כבר התייחסת אל תגידי שאת לא רוצה בגלל סביב עיר/הורים/בית /חברות תגידי שאת לא רוצה נקודה. טוב לי כאן. אבל שוב הכי טוב תתעלמי ובעלך נשמע כאילו עברה עליו איזו טראומה שלא מטופלת יכול להיות?
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 11:29:26
לבעלי יש בעיות הוא מאוד שונה מכלל האנשים יש לו אידיולוגיה משל עצמו וזהו וכנראה הגירושים של ההורים זה שאמא חזרה בתשובה וכול זה ויש לו 5 אחים בנוסף וכולם מוזרים יחסית חוץ מאחותו שאנחנו חברות טובות אז כן יש לו גם את הדברים בנם נוא חושב לא כמו כולם כזה והוא קיצוני בהרבה דברים
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 11:31:58
הוא לא יכול להחליף עבודה .. כי אין לו תואר הוא התחיל לימודים בגרמניה ומאילוצים חזר לארץ ומנסה פה כבר דנים לסיים את התואר כי זאת אוניברסיטה פתוחה ולא מצליח וזהו עכשיו כשלפחות יש לו תפקיד נורמאלי ועבודה נורמאלית זה לא פשוט לעזוב למרות שהוא כול הזמן שוקל לעשות את זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 11:52:14
למה נאלץ לעזוב את גרמניה
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 11:55:37
וואי לחיות בגרמניה ולהיות יהודי זה ממש קשה איך אפשר? הייתי שם בטיול והרגשתי את האנטישמיות בכל דבר קטן
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 13:31:51
שתגיעי לגשר תחצי אותו❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 13:34:30
נכון גם אני הייתי בברלין ולא אהבתי כלל וכלל
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-02 15:17:22
הוא התאהב שם מצא מלא חברים לא יהודים הרמת חיים והכוח קנייה שם ממש טוב וזהו ככה הוא אוהב והפציפות והתרבות
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 16:54:12
הוא עזב כי לא היה לו כסף שם להמשיך לחיות הוא עבד באל על ופיטרו אותו
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-02 22:03:57
יופי אז הוא מבין שזה לא פשוט בלי עבודה אין לו מה לחפש בחול בלי ביטחון כלכלי לא ניתן לעשות צעד כזה תני לו לחלום...
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-03 07:27:14
כן הוא מנסה עם מניות וכאלה דברים להתעשר ולעשות מספיק כסף כדי לעבור לשם ולהתייצב
0 תגובות
0 אהבו
2022-08-03 07:56:04
אוייי בתור אחת שמכירה את התחום ובעלה עובד בו. בגדול זה לא מאוד רחוק מהימורים וזה מדרון חלקלק. אני ובעלי עשינו לא מעט כסף ככה אבל זה סיכון מאוד מחושב הוא צריך להיות מוכן גם להפסיד. את החסכונות שלנו השקענו מאוד חכם וכך היה לנו כסף לדירה, אבל היו גם שנים שהפסדנו ( קורנה...) המזל הוא שהיה לנו יכולות לספוג את ההפסדים ולחכות שהכל יעלה מחדש ( ואכן עלה... יצאנו מורווחים מאוד). אני אומרת את זה כי מאוד בקלות אפשר להפסיד את כל הכסף אם לא מפזרים סיכונים נכון ומקווים לתשואה מהירה מידי.
0 תגובות
1 אהבו
2022-08-03 08:16:29
כן אני יודעת קצת מבינה בזה אבל בעלי מבין בזה יותר הוא באמת יצא לו להפסיד סכום מסויים עעשיו מנסה להחזיר
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-01-06 17:15:27
שלושה חודשים אחרי הפלה טיפים חשובים כדי להכנס להיריון שוב !! מה חשוב לדעת ? כל כמה ימים לשכב מה ללעשות אחר כך ? מה לעשות ??
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-20 20:27:39
תמיסה להמסת שעווה באוזן לבן שלי 10 חודשים הרופאה אמרה לי שיש מלא שעווה וצריכה להמיס אותי עם מי חמצן לקחתי מבבית מרקחת אבל אין שם כלום לטפטוף איזה מזרק שמטפטף או משו איך אני מטפטת לו ?? עם מה??
0 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-06-23 07:57:29
היי בנות, אני ביום 12 למחזור והייתי במעקב זקיקים שמצאו זקיק בגודל 10 ו12 צד שני. הייתי בטוחה תמיד שאני בביוץ כבר בזמן הזה, יכול להיות שאהיה בביוץ רק עוד שבוע בערך ביום ה18 למחזור? זה לא ממש מאוחר? ...
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-06-05 03:54:10
בחילות חזקות הקאות וכאבי בטן הגיוני או ללכת לבדוק?
3 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-15 20:02:44
מישהי שקנתה לאחרונה מצעים בקיטן ויכולה לעזור? במצעים שלהם יש גומי חזק לסדין של המזרן? כזה שלא יורד אחרי שישנים לילה במיטה ואז הכל יורד מהמזרן? בציפה שלהם של הפוך יש סגירת ריץ' רץ' או כפתורים? תודה...
2 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-03 17:54:22
היי בנות, אני שבוע 20 וכבר כמה ימים יש לי כאבי בטן שבאים וחולפים ממש כמו דקירות בבטן התחתונה ובצד ימין, אני ממש לא יודעת אם זה תקין או לא, מישהי חוותה את זה?
1 תגובות
2 אהבו
הריון ולידה
2022-12-17 18:00:02
פרסום לזיכוי הרבים! ברוך ה׳ בחנוכה שעבר ביום האחרון של הדלקת הנרות זכיתי לשים פתק בחנוכיה שבו רשמתי-״מן המצר קראתי יה ענני במרחביה״ ובקשתי פרי בטן ועוד באותו חודש זכיתי להכנס להריון והיום כבר חובק...
2 תגובות
14 אהבו