זוגיות
2022-07-12 15:47:47
יש דברים שידועים, אבל כששומעים אותם - זה פוגע. פתחתי נושא שישב לי, לגבי עניין בית שההורים של בעלי מכרו לנו לפני מספר חודשים ושאלתי את בעלי לגבי סעיף מסויים שישב לי בלב עליו.. התגובה שלו הייתה ''ההורים שלי לא חייבים לך כלום" עכשיו.... אני יודעת שהם לא חייבים לי, אני לא הבת שלהם. אבל כשהוא אמר את זה..זה צבט..
81 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-07-12 15:54:49
לא הבנתי.. קנית מהם בית? וחתמת על סעיף שאת לא סגורה עליו?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 15:58:07
קנינו מהם בית במחיר רצפה, והם עשו איתי הסכם (בכללי, ההסכם הזה בכלללל לא מצא חן בעיניי, אבל בעלי הסביר לי שלא תהיה לנו הזדמנות לבית כזה במחיר כזה... ) ורציתי להוסיף סעיף ממני, הוא הסכים ויום למחרת הוא התחרט (בטוחה ב100% שאמא שלו קשורה לזה שהוא התחרט ) אז, פתחתי את העניין למה בסוף הוא התחרט שהיי נו שנייה מלחתום עליו עם הסעיף.. ואז הוא יצא למגננה, שהם לא חייבים לי כלום ושאגיד תודה ושזאת כפיות טובה מצידי..."
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:03:52
להעלב זאת בחירה. אמרת שאת יודעת שלא חייבים לך כלום אז תבחרי שאת לא נעלבת מזה. עם זאת, אם אתם קונים מהם זאת לא מתנה וזכותך להתעקש על דברים שנראים לך מהותיים
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-12 16:05:57
מסכימה עם הודיני.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:06:38
מה היה הסעיף? אם זה היה מהותי לא הייתי מעזה לקנות...
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:08:49
ואגב את לא הבת שלהם אבל את כן משפחה
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-12 16:10:53
אני לא חושבת שנעלבת מהאמירה, אני חושבת שנעלבת כי בעלך כאילו לקח את הצד של ההורים שלו, ואת מרגישה שקיבלת הסכם לא טוב עבורך, ושבעלך לא בצד שלך. זה מה שאני מבינה מהסיפור.
0 תגובות
4 אהבו
2022-07-12 16:17:25
ההסכם תאכלס, הוא לטובת בעלי, אין ספק. וכן, זה שם אותי בתחושה שהוא במחנה איתם מולי. ואין ספק, תמיד דגלתי שמשפט שלא עושים עסקים עם משפחה ופה זה ממש הוכיח את עצמו. והם מבחינתם זה או שאני מסכימה לחוזה או שלא ואז לא מוכרים לנו את הבית. וחתמתי כך, שזה לא באמת רלוונטי כבר.. אבל המשפט הזה שהוא הטיח בי.. כאילו שמגיעים לנושא הזה, הם המלאכים הטובים שעשו לנו טובהההה ענקיתתת ואני הכפויית טובה שקיבלה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:18:19
כן, ממש, אמא שלו כל הזמן "את כמו הבת שלי" מקווה לא לשמוע ממנה שוב את המשפט הזה, צביעות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:26:49
אני מאוד מקווה שהסעיף הזה לא אומר שהבית לא שלך 50%
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 16:28:02
על 50% בכלל לא יכלתי לדבר.. זאת לא הייתה שאלה.. אני רציתי שמעל סכום מסויים של שווי בית, זה יתחלק ממנו ב50% והוא הסכים ואז יום למחרת ממש יצא עליי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 16:56:28
לא באתי עם הון עצמי וכן התשלום יוצא מהחשבון בנק המשותף שלנו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:04:31
לא הבנתי את חתמת מול מי הסכם? הסכם ממון מול בעלך שאומר שהבית שלו אם מוכרים ? אין לך שקל בבית הזה אם מחר נמכר למרות שאת מתחלקת בתשלום המשכנתא? את עובדת ומכניסה כסף לחשבון המשותף? ההסכם הזה נחתם אצל נוטריון?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:06:27
נשמה אם הבית שלו למה שתשלמי משכנתא תכסי לו את החוב הוא על חשבונך צובר נכס ואת חלילה מחר תתגרשי תישארי בלי כלום ובלי חסכון לקנות בית? עשית עסקה גרועה ובעלך נוכל צר לי לומר לך זאת.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:08:23
הי ממי במקומך הייתי מבטלת את העסקה. אם אני מבינה נכון, זה אומר שחס וחלילה במקרה של גירושין את לא מקבלת כלום(?) לפעמים הזול עולה ביוקר.. אולי תנסי להתייעץ עם עורך דין והוא יוכל לייעץ הכי טוב❤️ גם אם לא באת עם הון עצמי, הכסף יורד מהחשבון שלכם שהוא בחלקו שלך, אז את לגמרי באה עם כסף❤️ בהצלחה תהי חכמה ואל תעשי בלאגן. הכל בקלאס
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:09:02
בתכלס את שוכרת ממנו את הבית שלו … הייתי מבקשת הפרדת חשבון בנק ומתחילה לחסוף בצד שיהיה לך יופ אחד בית משלך אפילו להשקעה מהצד שגם לך יהיה בטחון.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:10:36
ונכון, את ההסכם רכישה מההורים כבר נחתם נסגר כבר לבטל יהיה להם קשה אבל הסכם ממון ניתן לשנות בהסכמת הצדדים תתחילי לפעול לשינוי ההסכם הזה….
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:12:10
הרגשתי שזה הכיוון תבטלי את העסקה, זו עסקה נוראית עבורך!! אין הורים או עו"ד מטעמך דמגינים על זכויותייך?
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:14:21
אני מקבלת 21% מהשווי של להבית, גם אם נמכור את הבית ונקנה בית יותר גדול או כמה בתים במקומו - זה יהיה הרווח שלי. זאת אומרת שאם הבית יהיה שווה 3 מליון - אצא עם 600 אלף בערך..
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:14:54
רציתי שמשווי של 2.500 מליון שיתחלק שווה בשווה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:15:09
ועד 2.500 שיהיה 21%
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:15:48
יצא עליי שאני לוקחת כסף להורים שלו שעבדו כל החיים ואני לא באתי עם כלום
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:16:04
כן אז את צודקת לחלוטין, והאמרה שלו, שההורים שלו לא חייבים לך כלום, גם אם היא נכונה, בהקשר הזה היא מניפולטיבית, כי יש בתוכה את האמירה שאת מקבלת איזושהי מתנה שאת צריכה רק להגיד תודה עליה, וזה סוג של גזלייטינג כי זה חוסם אותך מלהביע את ההסתייגות המוצדקת שלך מהעסקה הזאת.
0 תגובות
5 אהבו
2022-07-12 17:16:32
הוא אומר שזאת מתנה של שנינו. אני מסבירה לו, שזאת מתנה שלו, לא שלי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:17:15
אוקיי לפחות משהו.. אבל עדיין צדקת שאם. שווי היום 2.5 אז ה21% צריכים להיות על השווי ליום המכירה ואם יעלה הערת כל שקל מעל יהיה חצי חצי מוזר שלא הסכים זה במילא כסף שההורים שלו לא היו רואים זה נטו לכיסו שלו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:17:35
זו לא מתנה, זו תרמית. אני הגעתי עם הון גדול משמעותית משל בעלי, לעולם לא חשבתי לא להתחלק שווה בשווה. אנחהו גם לא תמיד נרוויח אותו הדבר, אז נתחשבן גם בזה? במקומך הייתי אומרת תודה ומבטלת את העסקה
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-12 17:18:28
אמר לי ששום בן אדם לא היה מביא לי בית שווה בשווה מבלי לשלם או לעשות חוזה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:19:02
ב ס ד ררררררר
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:19:17
הבית היום שווה 2 מליון בערך, אני ביקשתי מ2.500 , כך שלא הבנתי. מאיפה לקחתי להורים שלו...
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:19:43
תתייעצי עם עורך דין מה הזכויות שלך ואיך אפשר לעגן את מה שכן
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:22:23
בעלי בא עם 50 אני באתי עם 200 היה לנו רווח מהחתונה של 70 לדעתי וככה קנינו בית. המשפחה שלי שמה הרבה יותר מהמשפחה שלו, בכל האירועים, בחיים לא עשיתי משום דבר כזה עניין. הייתה תקופה שהוא הרוויח יותר כשאני למדתי, ועד לא ממזמן הרווחתי מעט יותר ממנו (עכשיו הוא יותר ממני גם בקצת) או שאתם עושים הפרדה מלאה ומחלקים שווה בשווה את ההוצאות או שאתם לא מסתכלים ונכנסים ביחד לחשבון משותף עם נכסים משותפים... וזה גם לא רק כסף עם כל הכבוד לשבת בבית עם ילד זה לא פחות קשה מאשר לצאת לעבוד אז מה???
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-12 17:26:42
אני יודעת שאם זה היה הוא מולי בלי שטיפות ראש , המצב היה נעשה בצורה יותר מכילה, אבל היה לו טוב מאוד מי שישטוף לו את הראש. ולצערי לראות שהוא ממש שלם בזה, נתן לי להבין המון על היחסים
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 17:29:03
הריון שלישי אני לא חושבת שזו תרמית ובעיה שלך שבאת עם הון ולא חשבת להגן עליו בהסכם אם הוא מלפני החתונה. ואם הם קיבלו בית שחלקו אפשר להגיד במתנה בשביל הבן שלהם כי המחיר הרבה יותר נמוך משוויו אז זכותם והיא נהנית מזה שגרה שם … וגם תקבל בסוף חחק מהשווי. אין לי מושג איך ה21% מחושבים אבל בטוח שחשבה אם האחוז הזה משקף נכונה את חלקה פה …. חבל שלא התעקשת על הסעיף .. אבל זה כנראה מאוחר מידי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:31:18
ככל הנראה בעלי רוצה לחלק את הבית ולהשכיר אותו. אז מגורים זה לא הכיוון כרגע
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 17:41:33
אה אז את גם לא הולכת להוציא פה על משכנתא באמת כי זה יושכר ויכסה את המשכנתא וגם יותר… תהני מעודף ההכנסות האלה בשוטף בעצם.. אז זה נשמע קצת יותר טוב. אז את הבית למגורים המשותפים תרכשו יחד חצי חצי בעזרת השם מהכסף המשותף.. נשמע יותר טוב..
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 19:02:07
שני ?? זה ממש לא בעיה שלי ההפך אני הכי שלמה עם זה היו תקופות שהוא הביא יותר והיו תקופות שאני הבאתי יותר זו זוגיות ואני לא מרגישה בשום צורה פראיירית ואני מאחלת לכולם זוגיות טובה כמו שלי. התחתנו אנחנו כמעט מחצית מהחיים שלנו ביחד ומכירים לא רואה שום סיבה להתחשבן בצורה כזו. ואם יש משהו באמת משמעותי כמו מפעל או דירה בירושה - תעגנו בחוזה שמה ששלו שלו, לא לעשות חצאי קומבינות על מישהי תמימה שלא תרוויח כלום בעסקה כזו....
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 19:02:49
בדיוק גילי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 20:01:46
אף אחד לא עושה הסכם ממון על גרוש וחצי מדובר על סכומים מהותיים או בית או ירושה וכו… פה מדובר בדיוק בזה הוא קיבל מתנה גדולה מההורים שאמרו אם תפרדו לא רוצים שהאישה תקבל את המתנה, המתנה היא לבן שלנו. אז לדעתי אם הוא שם הון שלו לקניית הבית וקיבל מתנה והבית עוד מושכר והמשכנתט תכוסה בשכירות, והיא עוד מקבלת 21% בפרידה . אז מה בדיוק הפסידה פה??? הוא לא קיבל את הבית לפני החתונה על שמו אלא אחרי הנישואים לגיטימי שיהיה הסכם… אחרת היו מפסידים גם את זה. ושמחה שטוב לך ואת מרוצה. אם הייתי מגיעה עם איזה חצי מיליון לפני חתונה היה חשוב לי לעגן בחוזה אם פתאום יבגוד אחרי שנה וניפרד?? עוד מגיעה לו מתנה 250 אלף שקל ??? ז**
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 20:30:46
תשאלי אותו במקרה אם הוא אח של בעלייי🤣🤣אותו שכללל
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 20:34:12
לא עושים עסקים עם משפחה 🙈
0 תגובות
6 אהבו
2022-07-12 21:11:43
איזה באסה וגם לא הייתה לך בכלל דעה לגבי הנושא
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 03:13:53
שני זה סבבה אבל למה שתשלם משכנתא? אם זה שלו אז שלו...
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 03:19:15
אמאלה איזה חוצפה, את חייבת לעצור את זה. בית שקניתם זה לכל החיים עדיף לך להתעמת עכשיו. אתם זוג לכל דבר ואם יש לכם חשבון משותף משמע שניכם מכניסים כסף לאורך הזמן. הרי בהתחלה כל אחד מגיע עם סכום אחר לזוגיות והקטע של הזוגיות שמרגע שמחברים חשבון זה מתחלק בין בני הזוג. זה משאיר אותך לטווח הרחוק כמעט כלום על על ההשקעה שלך בילדים ובעבודה ובבית שתקרעי את עצמך. אנחנו יודעות כמה אנחנו עובדות קשה הנשים, גם אם זה בבית עם הילדים חיזוק הבית, קריירה ואת תתקדמי. והבית הוא הנכס שלך לכל דבר שלא עלינו ולא יסתדר בניהם יש לך משהו להמשך.
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 05:32:00
אבל היא אומרת שהם הולכים להשכיר אותו זה לא בית למגורים שלהם… הוא הולך לפצל ולהשכיר לכמה.. הוא יכסה בדמי שכירות מעבר למשכנתא. היא לא מוציאה פה שקל אפילו נהנית מעודף הכנסה ומחר אם ימכרו יהיה לה 21% מהנכס.. נשמע לי אחלה. חשבנו בהתחלה שזה בית למגורים שלהם והיא מכסה את המשכנתא אבל כנראה שלא…. מנגד היא משלמת שכירות חודש בחודשו במקום לשלם על בית משלה.. השאלה אם הוא מתכוון לרכוש איתך בית שלכם חצי חצי למגורים שלכם.. במקום שתבזבזו על שכירויות…
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:08:09
גם אם הם מתכוונים לרכוש בית למה שהיא תשלם שתי משכנתאות? או שזה שלו או שזה שלהם שווה בשווה ואז היא גם מתחלקת בנטל של תשלום המשכנתא...
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:34:43
כרגע אין דיבור על רכישת בית נוסף, נכון לעכשיו זה להשכיר אולי בעתיד דירה יותר גדולה.. כי אנחנו עכשיו חיים בבית ממש קטן עם שני ילדים..
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:34:56
עיסקה לא טובה, עושים הסכם ממון, הכסף שלו שלו, שמים בחשבון משותף אותו סכום כסף, וביחד עם הכסף המשותף אתם קונים בית ומשלמים משכנתא וביום מן הימים 50 אחוז מהבית שלך אני אסביר, כרגע הבית שווה סכום כסף ויש לך סכום כסף אבל בעתיד הבית יעלה המשק כבר שנים עולה ואת בוודאות תפסידי כסף לטווח הרחוק והוא ירוויח על חשבונך אין בעיה לקנות את הבית אבל רק 50 אחוז לך ולו על חשבון הגדלת המשכנתא, ואם אין לכם מספיק כסף למשכנתא אז לקחת הלוואה מההורים שלו ולהחזיר תמיד חצי חצי כי קניית בית זה לטווח ארוך ל30 שנה ועוד 30 שנה את תצתערי על העסקה לדעתי את צריכה קצת לקורא על כלכלה והתייעץ עם אנשים שיש להם מושג והם יסבירו לך מדוע העסקה לא טובה
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 06:41:58
לצערי זה כבר לא רלוונטי, כי זאת האופצייה שהם נתנו לי, לא חותמת? אותה חצי חצי? תרכשו בית אחר ללא עזרה. ידוע לי ששום דבר פה לא לטובתי. כמה שהוא לא ינסה ליפות את זה..
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:42:15
רוצה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:45:20
שבעלך ירכוש את הבית אם הוא ממש רוצה, והשכירות תהיה הכנסה נוספת. זה נראה לי הפתרון הכי סביר עבורך. הם חוצפנים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 06:59:53
אז אם את יודעת למה את לא מבטלת את העיסקה?וגם סליחה בעלך לא יודעת קצת חצוף איפה טובתך כרגע שאתם בטוב הוא ככה לכי תדעי בהמשך חלחלה שקורה משהו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 07:14:47
שושה - בהתחלה בעלי אמר לי "אין מצב שאני אחתים אותך את אישתי.. בלה בלה בלה.. ועכשיו שהוא קיבל את עיסקת חייו לגירושים, למה שיבוא לקראתי? מבחינתו אני כפויית טובה שאני מדברת בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 07:26:22
אנונימית את נשמעת לי בחורה טובה ומאמינה לכן גם חתמת. כואב שבאמת ככה הוא מתנהג, איך כסף מעוור אנשים. אם בסופו של דבר אין לך איך לצאת מיזה אז תשלמי משכנתא בדיוק לפי האחוז שלך וכן אתם צריכים לעלות את העניין של ניהול הבית מפה. שחלילה לא תצאי בלי כלום במידה ותתרגשו. מה לעשות עכשיו כולנו כולנו יכולים להתגרש אין כבר במה להאמין.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 07:29:09
את הכי לא כפויית טובה ההפך אף אחת לא הייתה חותמת על דבר כזה אלא רק משהי באמת טובה. גם לפחות להגדיל לך הם לא הסכימו. מצד של ההורים שלו אל תצפי לכלום. כולם בסופו של דבר לצד שלהן הצד השני זר מבחינתם סתם מחרטטים למראית עין.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 07:30:15
אגב דיברתי על זה עם בעלי והוא אומר זה קורה בלה בלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 08:02:33
שושה לא משתלם לשלם משכנתא לפי האחוז שלה אם היא יכולה לרכוש דירה יקרה יותר והרווח שתניב גבוה יותר. אם לא זה אפשרי אבל גם קצת בעייתי לפי איך שאני רואה כי אם חלילה קורה משהו תהיה התחשבנות גדולה סביב זה. בגלל זה אנונימית אם כבר חתמת תלכי לעורך דין לראות איך את משתחררת מהחוזה הנוכחי, אם לא ואת עוד מעוניינת בדירה ובחתימה, את חייבת לקחת עורך דין מטעמך שיגן על זכויותייך... קרובת משפחה שלי לא לקחה, עברה גירושים מאוד מכוערים והיא לא קיבלה כלום בגלל הסכם ממון מאוד מפוקפק מצד הגרוש שלה. הוא לקח את כל החסכונות ובעצם הכל בעוד היא עם ילד קטן לבד, עשה טובה שנתן לה להחזיק ברכב שרכשו לאחר שהתחתנו... והיא לא סיפרה להורים שלה כי היא לא הבינה כלום בזה והיא תמימה... טעות גדולה
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 08:19:56
כן תקחי עו״ד להתייעץ. גם כשאני ובן זוג שלי עשינו הסכם ממון אז כל אחד לקח עו״ד כדי שההסכם יהיה הוגן לשני הצדדים. וזה היה הכי ברוח טובה ומתוך דאגה אחד לשני. גם אם כבר חתמת העו״ד יעבור על החוזה וייעץ לך מה הכי טוב לעשות מכאן והלאה. אל תסמכי על בעלך וההורים שלו, במיוחד שאת כבר יודעת ומרגישה שההסכם לא הכי לטובתך. וגם אם העו״ד יגיד שההסכם הוגן, לפחות תהיי רגועה 🙏
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 08:49:17
תשלמי בדיוק 21% מהמשכנתא וברגע שעבר ה21% תפסיקי לשלם!! בשביל זה צריך להפריד חשבונות...
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 08:50:10
גם אני באתי עם הרבה יותר הון עצמי מבעלי ובחיים לא חשבתי על משהו בכיוון של לקחת לו יותר וכו' איזה חצופים!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:25:17
הריון שלישי - ממש ככה היה אצלי, הם אמרו לי לא לספר לאף אחד כי זה יפגע בשלום הבית ויכול לגרום לאי נעימות בין המשפחות ותשתקי. אף אחד לא יודע על זה.. חוץ ממכן 400 בנות באנונימי 🤣😢 לא משפחה ולא חברות..
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:27:57
וצודקות, אצטרך ללכת לבד לעורך דין ולראות מה כן.. אבל בספק שלגבי הבית זה יועיל..
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:29:31
וואו זה ממש נורה אדומה. אני מפחדת לדעת מה עוד יש בהסכם שאני מקווה שלא חתמת עליו. להסתיר משהו מההורים שלי? אבוי!
0 תגובות
3 אהבו
2022-07-13 09:31:49
חתמתי לפני מספר חודשים... העלאתי את הפוסט נטו בגלל המילים שהוא אמר לי
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 09:43:51
אם הם אומרים לך לא לספר זו ממש נורה אדומה! אפילו שחתמת על ההסכם, עדיין תתייעצי עם עו״ד. יכול להיות שיהיו לו רעיונות איך לעזור, וגם שתדעי למה נכנסת. ידע זה כוח. ונראה שאין אף אחד שדואג לאינטרסים שלך שם, גם לא בעלך.
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 09:50:28
מסכימה עם סתיו
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:15:41
אם זה ככה כמו שהציעו לך באמת תפני לעו"ד
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:53:15
מסכימה עם כולן פה, את חייבת לקחת עו״ד מהצד שלך, מציעה לך להשתחרר מהעסקה ולרכוש בית משלכם או להיות בשכירות, וגם לספר למשפחה שלך, צעד כל כך גדול כמו בית, הקנייה הכי גדולה ומשמעותית בחייך ולא סיפרת לאף אחד ולא לקחת עו״ד לקניית הבית זה נשמע ממש הזוי או שאת ממש תמימה ואת חייבת להתעורר מהר ולעשות צעד, תתיעצי עם המשפחה שלך תקחו עו״ד שאתם סומכים עליו (את והצד שלך) תעברו על העסקה ותראי איך את ממשיכה מפה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 11:30:14
קרפ צודקת. עסקה של בית את לא אמורה להסתיר מהמשפחה שלך אלא להתייעץ איתם הם ביקשו שלא תגידי כנראה שהם יודעים שזה נראה עקום.באמת כמו שהוא חושב על עצמו תחשבי על עצמך.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 11:44:24
זה נקרא גבר שאולי אוהב אותך אבל את הכסף שלו יותר
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 11:47:42
"כסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים"
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-14 05:13:17
אני לא מספיק מבינה בזה אבל נראה לי הזוי לא להתייעץ עם משפחה וגורמים מוסמכים בעניין ברגע שהחוזה לא לטובתך. ואם לא רוצים להביא מתנה שלא יביאו, הרבה פעמים הצדדים לא מביאים סכומים שווים לרכישת בית. הייתי כרגע מתייעצת עם עוד ומשתפת את המשפחה אם זה חוזה שממש לא לטובתך לדבריו הייתי מפוצצת את זה ואם זה חוזה הוגן זה היה מרגיע אותי. קשה לחיות ככה בזוגיות כשיושב בינכם משהו כזה שאת לא יודעת אם דפקו אותך או לא
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-04-25 09:32:01
חייבת עזרה איך אתן שמתן את הכסאות בטיחות של הילדים ? יש לי 2 ילדים אחת בת שנתיים ואחת בת שבועעע מפחיד אותי להשים את שניהן מאחורה
10 תגובות
0 אהבו
מדברים על הכל
2023-11-30 06:01:19
מישהי פה הפסיקה אמצעי מניעה(נוברינג לצורך העניין) והמחזור הבא בא לה בזמן? או שבא באיחור/ מוקדם?
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-05-17 22:05:30
מתי ילדתן הריון ראשון
6 תגובות
0 אהבו
זוגיות
2023-04-29 11:37:44
בנות, בעוד כחודש אחגוג יום נישואין חמישי. אשמח להצעה למתנה מקורית לבעלי. משהו מיוחד ולא שגרתי (לא אקסטרים)
1 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-03-11 19:52:47
בן שלושה חודשים עם שיעול יבש יש דרך להקל? היה חום פעם אחת (מקווה שלא יחזור)
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-27 01:57:40
שבוע 32 כבר איזה 10 דק העובר בועט יחסית בעדינות אבל עדין רואים קפיצות בקצב קבוע ומהיר כזה .. הוא במצג ראש ואני מרגישה את הבעיטות למטה יחסית מתחת לתבור יכול להיות שזה גיהוקים??? מפחד שחלילה זה מצוקה...
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-01-21 15:58:50
שבוע 38 מתי יולדים🫠🫠🫠🫠????
5 תגובות
0 אהבו