הריון ולידה
2022-06-09 22:57:29
מישהי שיש לה ערסל כזה לתינוק בבית ויודעת לומר לי אם יש הגבלת זמן מסויימת שהילד יכול לשהות בפנים? כאילו בתכלס זה כמו מנשא הילדה שלי נרדמה בפנים ואני לא יודעת אם להעיר אותה או להשאיר אותה ניסיתי לשלוח לאלה שהזמנתי מהם הודעה באינסטגרם אבל הם לא ענו לי עדיין…
192 תגובות
1 אהבו

תגובות

2022-06-09 23:00:40
וואי חייבת להגיד זה מהמם אבל קצת מלחיץ אותי
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-09 23:01:04
נראה מפחיד 😅
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-09 23:04:28
תסתכלו באינסטגרם ניע נוח רק מהסרטון של התינוקות נרדמים שם בהנאה הבנתי שאני חייבת אחד כזה לבת שלי חוץ מזה שיש לזה יםםםם של יתרונות (אני מהחופרות שבודקות הכל לעומק) ובעלי הנידמן אז הוא התקין את זה בעצמו ככה שאני סומכת עליו בעיניים עצומות ככה שגם אם אני עצמי ישב שם זה לא יפול חחח
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-09 23:12:06
האמת לא הייתי שמה שם תינוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-09 23:42:55
נראה מלחיץ וגם הגב של הילד לא ישר שם זה בטיחותי בכלל??????
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 00:05:18
נראה ממש מגניב!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 03:55:54
זה ערסול וזה נוח לילד ומרפה את השרירים בכלל לא מלחיץ אני חושבת שאפשר להשים שם את הילד לא יותר מ45 דק
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:00:39
השם ישמור זה נראה מאוד מאוד מסוכן לתינוק זה כמו פוף רק יותר מסוכן אפילו תנוחת עירסול היא רק אצל האמא בידיים בלבד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:01:46
פוף ממש לא מסוכן כל עוד הילד בהשגחה של האמא
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:04:59
תכף גם לזה אני בהלם שמוכרים דבר כזה בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:07:07
אמא של נינית תורידי את הדבר המסוכן הזה לא קשור עד כמה זה חזק זה סכנה לתינוק תקן אין לזה בטוחחחח גם לפוף אין תקן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:13:26
עוד חלק עם זה לא היה מספיק ברור אור טירוף הפוף! רבות דובר על הפוף בימים האחרונים על גבי הסטוריז שלי. קיבלתי כמה הודעות מנשות מקצוע מוערכות מאוד בתחום שאפילו הן כבר השתכנעו שפוף זה בסדר. פוף הפך להיות כל כך נורמלי לשימוש בתינוקות בישראל שזה אפילו מבלבל אנשי מקצוע. פוף אסור לשימוש בתינוקות מתחת לגיל 12 חודשים! למי שלא יודע- כל מוצר שמיועד לתינוקות הוא בעל תו תקן וחייב לעבור אישורים של גורמים רבים. כל מוצר. אפילו מוצץ! פוף אינו בעל תו תקן לשימוש בתינוקות. פוף הוא לא מוצר לתינוקות. והוא אסור לשימוש בתינוקות. יש כריות מיוחדות- עם תו תקן מאושר לשימוש בתינוקות (כמו אלו ששמתי בתמונות בפוסט). וגם בכריות האלו יש הוראות מפורטות להנחת התינוק וכן איסור מפורש על שינה- וזה כתוב בגדול על הכרית! רוב הסיכויים שלא יקרה כלום אם תניחו את התינוק על הפוף לכמה דקות שאתם לידו משגיחים. אבל זה לא מומלץ וזה מסוכן- בשל סכנת חנק. בטח ובטח שפוף הוא לא בשביל תרגילי הנפות, לא להאכלה ובטח לא לשינה!!!!! אנשים מפחדים לישון בלינה משותפת שזה הדבר הכי נורמלי טבעי ובטוח שיש אבל לא מפחדים לשים את התינוק לישון על פוף רק כי מלוות התפתחותיות הפכו את זה למוצר לגיטימי! כולם מנפנפים בהמלצות של משרד הבריאות לא לשים את התינוק לישון עלינו ולא במיטה שלנו. אבל האם משרד הבריאות מאשר לשים תינוקות לישון על פוף?? את זה אף אחד לא בדק. אז אני לא יודעת מה קורה עם משרד הבריאות בארץ ועם הפיקוח על התחום הפרוץ של תינוקות- אבל בארה״ב זה חד משמעי. והאמת היא שגם בחיים לא נתקלתי בזה עד שלא נחשפתי למלוות התפתחותיות בישראל! תודה לאל שילדתי לפני מספיק שנים שהטרפת של ליווי התפתחותי עדיין לא התחילה! קיימת בדיקה שממליצים להורים לעשות כדי לבדוק שהמזרון עליו ישן התינוק הוא לא רך מידי. מזרונים לשינה עוברים בדיקות מחמירות ומאושרים בתקנים קפדניים ויש צד קשיח מיוחד עבור תינוקות עד גיל שנה. אז מאיפה הגיע הרעיון ומאיפה הביטחון לשים תינוק לישון על פוף???? שזה הדבר הכי רך ומסוכן שקיים. בית החזה של התינוק שקוע וזה עלול לגרום לחנק. בטח ובטח בחודשים הראשונים! תתעוררו אנשים. אומנם זה הפך לנורמה בישראל. אומנם זה מקובל ופופולרי אבל זה לא הופך את זה לנכון או בסדר. לא שמים תינוק מתחת לגיל שנה על פוף! בטח לא לאכול ובטח לא לישון! ושלא נדבר בכלל על הנפות באויר כחלק מ״תרגילים התפתחותיים״ 😱 הייתי מסכמת לך ליותר קצר במקום להתעיק מי נשות מקצוע ואחיות אבל הבוקר קמתי בלי חשק יותר מידי גם לא לכתוב 😅⛳️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:23:48
תראו את הסכנה כמה הראש דבוק לחזה מפחיד
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 05:30:06
ללי זה פוסטים של נשים אקראיות מהאינסטגרם תביאי מחקר שמוכיח אחרת. הבן שלי מטופל יותר משנה בהתפתחות הילד והפיזותרפיסטית שלו היא אחת האלופות בארץ היא בכלל פרופסורית בפנסיה ועושה את זה בשביל הפנאי והיא מאוד ממליצה על הפוף!! כל אחת באינסטגרם חושבת שהיא יותר חכמה מרופאים שישבו ולמדו שנים על גבי שנים
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 05:35:17
מחקר חחחח לא צריכה מחקר משרד הביראות בעמצמו אומר את זה יכולה לצרף לך גם את זה והאלה שפירסמו את זה לא אמהות אחת מהן אחות במקצוע השנייה לא אחות אבל גם פיכוליגה וחינוך מדריכת הורים בגישה התפתחותית ועוד וזה לא רק הן יודעות את זה ואומרת את זה הפזטיפית שלך לא כזאת אלופה עם היא לא יודעת פרט כזה!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:41:23
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:41:34
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:41:46
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:50:24
בארצות הברית וקנדה יש איסור ברור גם שאסור להשתמש בזה בגלל מוות של תינקות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 05:58:01
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 06:19:08
והינה עוד מישהי שאומרת את זה לא פוף תיכנסי לקורא היא מתחמה בפיזותרפיה להתפתחות אני לא מאשימה אותך שאת אמרת בכזאת קלילות שזה מותר ולא מוסכן היא נתנה לך את הרגשה הזאת והיא אמרה לך דברים יפים ועטפה את זה בעטיפת מתנה שהאמנת לה בגלל התאור שלה וזה לא רק את זה עוד הרבה מנשות מקצוע אחרות בישראל זה נוראלי לצערנו אבל גם משרד הביראות בישראל אסור את השימוש כי אין לו תו תקן וזה חשוב לדעת
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 09:00:50
היי ללי מה האינסטגרם שלך? ולפי מיטב ידיעתי יש לערסל תו תקן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:18:31
בדקתי בשבילך אין לו תו תקן וגם לא היה בחיים !
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:20:59
ללי תראי שיחה שלי עם זאת שהעסק שלה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:25:16
שישלח לך לא רק יגד אין סיכוי שיש לזה תקן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:25:35
עכשיו אני אבקש ממנה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:32:15
עשיתי בשבילך במקביל שאלה במכון התקנים אין סיכוי שיש לזה תקן כי בדקתי אבל אין כמו לשאול ישירות את מכון התקנים !
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:32:55
בלי שום קשר המצור עדיין ממש מסוכן בשל הסיבות הארחות גם עם הוא ״בעל תקן״
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:34:30
על תתני להם לערר אותך חיים המוצר מסוכן ורואים את זה ישר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:35:01
אבל זה ממש אותו הדבר כמו מנשא בד אז גם מנשא בד מסוכן? אני מבינה את החשש של כאילו שהסנטר יגע בבית החזה ואז לא יהיה מעבר של אוויר אבל זה לא מדוייק כי זה מגיע עם מזרן כזה שטוח ששמים בפנים שהוא גורם להם להיות בתנוחה הרבה פחות ״מסוכנת״
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:35:14
כאילו זה הסיבה בתכלס?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:35:40
מאז התגובה שלך לא שמתי אותה שם כי באמת כאילו התערער לי הביטחון קצת
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:37:01
גם מנשא בד אסור לערסל חיים
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:37:27
יכולה לצרף לך גם קישורים של זה באופן ברור שאסור לערסל תינוק במנשא
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:38:48
תקשיבי מנשא בד זה מוצר מטורף ואם הוא אסור יש כל כך הרבה מומחיות להתפתחות תינוקות שממליצות קחי דוגמא קלאסית את שלומית שוסטר יש לה קהילת אימהות מ ט ו ר פ ת והיא בעצמה מוכרת ליין משל עצמה של מנשאי בד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:39:30
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:39:39
.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 11:39:47
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:39:53
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:40:06
מותר מנשא בד אבל לא לערסל !
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:41:09
זה אותם עיקרון פוף /מנשא/הערסל הזה כולם אותו עיקרון ואסורים
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:41:26
על התמונה שסימנתי לך לייק ככה בדיוק אני שמה את הילדה כשהרגליים ככה כלפי חוץ אז למה בדיוק זה אסור אני באמת לא מבינה זה הרי בטן אל בטן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:41:35
ערסול בטוח רק אצל האמא בידיים לא בשום מקום אחר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:42:06
מותר רשום לך וי ירוק אסור לערסל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:42:55
תקשיבי אני לא מערסלת אותה במנשא בד וגם בחיים לא עירסלתי ואין לי גם כוונה אבל הערסל נועד לזה כאילו ואי אפשר באמת להיות שם בתנוחה אחרת…. ואם זה מהחשש של חנק או אי ספיקת חמצן אז יש מזרן בפנים שמונע… אני יכולה לצלם לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:43:03
התמונה המלאה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:43:11
אההה הבנתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:43:40
מזרון לא מזרון זה אסור
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:43:59
הוא נועד לעשות כסף על אנשים
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:44:04
לא משהו אחר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:44:09
אז למה יש לו תקן בעצם?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:45:45
עם את ממשיכה לשים ביום מין הימים לא מאחלת חס וחלילה אבל את לוקחת סיכון מטורף והחלטה היא שלך בלבד אגב את יכולה להגיד להם שיחזרו לך את הכסף עם לא תתבעי מאמינה שיפחדו כי המוצר הזה הזייה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:46:51
אני הסתכלתי באינסתגם שלהם תינקות ישנים שם הם צריכים לישון אך ורק על משטח ישר נתחיל בזה הם מקובצים חסר אוויר חסר תנועה חסר מלא דברים
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:47:29
זה באמת יכול להיות אחלה נדנדה בשביל סקס חחח לא מעבר
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:49:38
וכן ברוך הבא לישראל חחחח אין פה בקרה על כלום גם יועצות שינה השם ישמור ממציאות שיטה ויאלה הולכים לעבוד ממציאות מחקרים ושקרים בלי סוף תמיד תמיד תמיד תבדקי כל מה שאומרים לך ועל תאמיני לאף אחד גם עם יש לו 50 תארים מנסיון שעשיתי על הבן שלי לא מעט טעיות כי בישראל הכל נורמאלי 😪
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:50:27
ואין לו היא שקרנית אין סיכוי שיש לזה תקן בדקתי חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 11:50:56
נחכה לתשובה של מכון התקנים האמיתי ונראה
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 11:59:55
ועם יש לו תקן שאני בספק כי לא רשום כלום חוץ מאצלם אני בטוחה שזה לא מה שהם הציגו למכון כי התנוחת האלה והסכנה צועקת שרואים תינוק מעורסל שם
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 12:17:07
אין סיכוי שאשים את הבת שלי בדבר כזה !! גם אם יתנו לי מיליון שקל אמלהה למה זה טוב?? נראה ממש מסוכןןן אם חס וחלילה זה יפול?? וסכנת חנק. תדמייני את עצמך בפנים? היית מרגישה בנוח? אני בהלם ממה שמייצרים כל פעם משהו אחר הזוי חח
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 12:20:12
יש תודה לאל יש היום נשאות וסלים בטיחותיות ונוחות תינוק זה נראה ממש הזיהה וגם מאד מחניק. ומאיפה בדיוק התינוק אמור לנשום?. גם ככה תינוקות קשה להם לנשום והם צריכים אוויר
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 12:21:58
לא רק אוויר שזה הכי חשוב תאכלס איפה תנועה איפה מזרון קשה וישר ונושם איפה ?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 12:21:59
בחיים לא הייתי שמה את הילד שלי בדבר כזה שתלוי באוויר! ממליצה לך להפסיק להשתמש בזה, סכנת נפשות
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 12:24:09
לא יאומן איך אינסטגרם מוכר הכל! פשוט טרנדים שאף אחד לא מבין את ההשלכות שלהם… שימי לב שהיא התחמקה ולא אמרה שיש תו תקן אלא אישור של מכון התקנים! תבקשי את האישור!
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 12:26:31
אגב גם מנשא בד מאושר אבל לא לערסול את זה לא פרסומים רשום שיש תקן ובאמת יש תקן כן אבל לא לזה הם קיבלו את האישור זה טיפוס על האישור שכן הם קיבלו אגב
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 12:28:00
עם זה נראה תקין למכון התקנים הזויה!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 12:36:07
וצודקת יש הבדל בין אישור לתקן לא שמתי לב לפרט הזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 12:44:10
אצלנו במשפחה כולם משתמשים. מניחה שעם השגחה זה מצויין
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 12:46:08
אפשר לתלות אותו טיפה יותר נמוך לרצפה ולשים משטח מתחת והכל בסדר, בלי פאניקה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 12:47:09
גם לא בהשגחה וגם לא יותר קרוב לריצפה עדיין המוצר מסוכן לא בגלל הגובה שלו
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 12:50:34
מאמינה שתהיה לנו תשובה ממכון התקנים במשך שבוע הבא אני יעדכן אנונימית לא למחוק את הפוסט כדי שימצא אותך ויעלה לך שבת שלום לכולן 💕
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 13:01:51
נראה סכנה של מוות בעריסה בלי קשר לכיווץ שרירים ומגבלת תנועה שזה עושה
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 13:08:48
יקירה, תעשי טובה לעצמך ולבת שלך ותורידי אותה מזה… כל כך הרבה אמהות אומרות לך פה כמה זה מסוכן, יש מה שנקרא חכמת ההמונים..
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 13:42:42
תעודה ממכון התקנים היא שלחה לי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:44:04
אי אפשר לצרף בפורטי תמונה שלמה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:45:12
זה ממש מטושטש את יכולה לשלוח את זה שוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:45:29
אולי תגדלי שהיה פחות מטושטש
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:45:36
עכשיו?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:46:10
בוקשי מצליחה לראות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:46:24
לקרוא 🤦🏼‍♀️😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:46:53
רואה שזה בכלל בטיחות לצעצוע מה שאומר שזה לא שינה נתחיל מיזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:50:09
ברור שזה צעצוע זה כמו שאף אחת לא תתן לילד שלה לישון על טרמפולינה או נדנדה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:52:40
זה לא התקן המתאים מאמינה שזה התקן שצריך להיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:53:29
או אחד מהם לא צעצוע בטח שהיה להם תקן חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:53:43
ועדיין לא הבנתי עם זה תקן או אישור כי זה לא ברור
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:55:01
כנל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:55:09
מאיפה רכשת? אני גם רוצה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 13:59:34
ואמא של נינית זה לא כזה ברור כמו שזה לא היה ברור לך חחח ותינוקות ישנים בתמנות שהם מעלים זה לא ברור בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:01:01
תקשיבו זאת נדנדה זה אחלה תינוק בן חודש וגם בן חצי שנה לא יכול להתנדנד עכשיו למרחקים כמו בגן שעשועים וגם אם כן כי לא יודעת יש לו התפתחות מהירה אי אפשר ליפול מזה אני בדקתי את זה גם בעלי בדק גם אם היא מתגלגלת בפנים אין לה לאן ליפול היא בתוך סל שעוטף אותה זה ממש מדמה רחם כמו מנשא בד זה לגבי ליפול מהסל עצמו לגבי זה שזה ישתחרר והילד יפול לרימפה יחד עם הסל לא אפשרי באמת לא כי אני אפטית. באמת לא אפשרי ועל זה יש תקן חתום עבור בטיחות המוצר זה מושרש ומוברג לתקרה עם בורג לא קטן בואו נאמר ויש לזה הוראות התקנה והרכבה מאוד ברורים לגבי ערסול/ סכנת חנק זה נכון שיש חשש באמת גם אני חששתי אבל כמו ברב המוצרי צעצועים לפעוטות יש צורך בהשגחה גם שהילדה על אונברסיטה אני משגיחה וגם כשהיא על טרמפולינה… זה לא שונה ומעבר לזה שאני משגיחה יש שם בפנים מזרן קשיח חבל שאני לא יכולה לצלם לך סרטון שהמזרון שם את התינוק במצב שהוא לא כמו מה ששלחת פה בתמונות קיצר לסיכום את צודקת במיליון אחוז שיש סכנה אבל כמו שיש סכנה בזה יש סכנה גם לים ילד בסלקל. זה אותו עניין על כל דבר צריך פשוט השגחה
0 תגובות
4 אהבו
2022-06-10 14:01:42
נ.ב לא חושבת שאף אחת תתן לילד שלה לישון שם את שנת הלילה שלו זה קצת מובן שזה לשעשוע ולא לשיננ
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:05:48
לא רק סכנה לחנק זה גם מונע התפתחות אין מה להשוואת לאונסבטסיה שזה משטח ישר ועל הריצפה! ראיתי גם תמונות עם המזרון עדיין שיא המסוכן ! זה הרבה יותר מסוכן מי הדברים שציינת אבל החלטה היא שלך מקווה שיעבור בשלום עם את ממשיכה לקחת סיכון כזה ענקי!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:09:42
מה קשור אבל ללי באמת? זה לא שהיא נמצאת רק שמה כל היום שלהההה ואני לא מוציאה אותה זה בול נידנוד לפאן אתמול היא נרדמה לי שם אחרי 3 דקות של נדנוד ורציתי סהכ הכל אחרי כמה זמן צריך להוציא כי *ברור לי* שזה לא מיועד לשינה כמו שסלקל לא מיועד לשינה. וכמו שטרמפולינה לא ופוף לא חוץ מזה אם זה היה סכנת חיים אני בטוחה שמכון התקנים לא היו מאפשרים לתת תו תקן למוצר כזה שמיועד לפעוטות וגם רשום בתקן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:10:31
אחרת זה אבסורד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:14:33
עדיין גם לא לפאן ושוב אולי אישור את זה כמו מנשא בד אבל חצי עולם מערסל בו למרות שיש איסור גורף כי יש לזה תקן אבל לא לזה המוצר נועד והתקן ! ציינתי לך פה מלא דברים אני מתכוונת לחזור על הסכנות שוב תיקראי את כול מה שרשמתי והתמונות שוב ועם את עדיין מחליטה להמשיך עם זה בבקשה הסיכון הוא שלך אני לא יכולה להתכנן עליך שתצלי את הבת שלך מי מוות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:16:44
מה שלא הבנת שהבת שלי לא נמצאת שם במצב ערסול זה מה שאני מנסה להסביר לך בגלל שיש את המזרן היא במצב שכיבה שם זה לא סוגר עליה הערסל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:20:33
אני הבנתי..עדיין זה לא משנה כלום!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:24:08
אולי לבנות היה סבלנות יותר וזמן להמשיך להסביר יותר לי יש ארוחת שישי על הראש וגם אמרתי הכל שבת שלום ומאחלת לך באמת מהלב ומאהבה שהכל יעבוד בשלום 💕
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:28:26
נו באמת, היא שרלטנית! אומרת לך שיש אישור ומציגה לך בדיקה של החומרים של הבד??? ועל זה טוענת שקיבלה אישור בטיחות!!?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:31:53
תקן לא תקן זה נראה מזעזע לשים שם ילד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:31:58
ללל אמא של בוטן הלם חחח איך את בכלל מצליחה משהו
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:32:19
ואגב מזלט על הלידה...
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:32:55
ללי צודקת לגמרי אבל כנראה שצריכים לקרות כמה אסונות כדי שאנשים יבינו שלא צריך לרדוף אחרי כל טרנד שקיים באינסטגרם בדיוק כמו המכשיר הזה להכנת תמל שרק אחרי שתינוקות התאשפזו מזה, אנשים הבינו שעשו טעות!… ואם הבטיחות של הבת שלך עומדת לנגד עינייך אז תקראי בעיון רב את האישור בכאילו שהיא שלחה לך כי כשתביני מה רשום שם אז תביני שאף אחד לעולם לא בדק את בטיחות השימוש בדבר הזה ואת למעשה הופכת את הבת שלך לזאת שמתנסה בבטיחות של הטרנד הזה… בהצלחה!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:34:11
ללי, הצלחתי כמה שיכולתי, רואים בבירור שזה נבדק לחומרים כימיים בבד, דליקות וכו׳ !! והיא עוד שולחת לה מטושטש שלא תבין מה רואים.. רק על השרלטנות שלה הייתי תובעת לה את החיים, שהיא מציגה מצג שווא שיש לה אישור ממכון התקנים…
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 14:34:33
אמא של בוטן שרלטנית תקראי לאמא שלך יא חיה בסרט רע וקשה מאחלת לך להיות חצי אמא ממה שאני לילדה שלי מטומטמת ושאסון יקרה לך לא לילדה שלי.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:35:04
היא לא התכוונה עליך היא התכוונה לזאת ששלחה לך 😅
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:35:12
אמא של מינית תרגיעי! ותקראי מה כתבתי.. מישהו קרא לך שרלטנית??? ההורמונים משתוללים נראה לי… שאי ברכה והצלחה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:35:15
פורטי לא נותן לעלות תמונה שלמה. ואם זה היה נותן היית רואה שרשום שם שזה עבר תקן גם מבחינת בטיחות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:35:27
נינית**
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:36:03
בטיחות מבחינת הבד! לא בטיחות מבחינת שימש לתלות על התקרה ולערבל בזה ילד
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 14:36:11
לערסל**
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:36:28
תעלי בחלקים כמו שאני העלתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:36:30
ההורמונים שלי יכולים להשתולל גם עד לירח תגידו מה שבא לכן מה שאלתי ומה עשיתן שאף אחת לא תטיל ספק באימהות שלי לילדה שלי גם אם רציתי לקנות לה ערסל
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 14:37:23
אף אחד לא מטיל ספק לגבי האימהות שלך אנחנו באות לטובתך כדי לעזור לך כי יש חוסר ידע לא לרעתך
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:38:03
בעלי אתמול נתלה על החוט והתנדנד על זה כמו טרזן בן אדם ששוקל 90 קילו. אם זה לא גירד אפילו מילגרם מהקיר אני רגועה שהיא ששוקלת 2 קילו וחצי לא תיפול לרצפה מזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:38:32
סבבה ללי לא באתי בטענות ראית שזרמתי איתך באתי שלחתי הודעות לזאת שהמציאה את זה בדקתי קראתי את התו תקן כאילו מה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:38:42
חחחח חיבת להגיד שאהבתי את הלערבל חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:39:04
מפהההההה ולהגיד עלי שאני אצטרך להציל את הילדה שלי ממוות מה נראה גם לך לא הבנתי
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 14:39:16
את נתפסת בדברים לא רלוונטים ושוב למה אני פה עדיין פשוט קשה לי קצת לשחרר כנראה אבל באמת עפה מכאן כי יש לי הרגשה שזה הולך למקום לא טוב
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:40:13
בסדר, את רגועה, זה שלך. הרבה בריאות והצלחה! באמת מאחלת לך מכל הלב שלא יהיה לך ניסיון רע עם הדבר הזה 🙌🏻
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:41:57
כןן חיים שלי זה מסוכן וכולן רושמת לך את זה לא רק אני תצלי אותה הדבר הזה שיא המסוכן איך שאני יגד את זה או יסכים איתך על זה זה לא אפשרי זה לא מרוע באמת חייבת לציין הכי הפך באהבה לתינוקת ואהבה חינם ולעזרה חינם זה באמת בא מקטע טוב אבל אין דרך אחרת להגיד דבר לא יכולה לעטוף את זה מילים אחרות את יודעת את הסכנות עם את ממשיכה זה סיכון עם לא את מצילה אותה ועכשיו באמת ביי 💕
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:42:04
אל תדאגי ניסיון רע קורה להורים שלא משגיחים על הילדים שלהם. לא להורים שלא יושנים בלילה כדי לבדוק שהילדה שלהם נושמת גם כשהיא סתם שוכבת על הגב במיטה. תאמינו לי שאין אמא שדואגת לבריאות הילדה שלה ממני הערסל הגיע מתוך מקום שאני רוצה שהיה לילדה שלי מבחר של צעצועים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:44:58
מאמי, ניסיון רע יכול לקרות להורה הכי אחראי שיש… גם אמא שקנתה מכשיר תמל לילד שלה לא רצתה ברעתו! תאמיני לי! וילדה בגיל חודש לא צריכה מבחר צעצועים או אטרקציות, היא צריכה חום ואהבה.. לא ערסל להתנדנד עליו להנאתה שעלול לסכן אותה.. אבל שוב, אי אפשר לייעץ למי שלא רוצה לקבל עצות. ועכשיו בדיוק כמו ללי, אגיד לך שבת שלום ואלך לדרכי… הבת שלך, תעשי איתה מה שאת רוצה לטוב ולרע!
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 14:46:20
נשמה שלי אמא שקנתה מכשיר תמל זאת אמא שמחפשת לקצר תהליכים ובמקום דקה אחת להכין לילדה שלה בקבוק אז היא מעדיפה ללחוץ על כתפור שיעשה בשבילה את העבודה. זה מאוד שונה. אני לא בחרתי פה במוצר שיכין לילדה שלי את האוכל שלה במקומי. ובאוכל אני לא סומכת על מכשירים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:48:44
ואני מאחלת לך ולכל האימהות בעולם שהילדים שלהן יקבלו חום ואהבה כמו שהילדה שלי מקבלת ממני! כמראה שאם לא היתה לי אהבה אליה לא הייתי קונה לה מההתלהבות את כל הצעצועים שבעולם גם אם זה לא כזה רלוונטי לעכשיו ואם לא היתה לי אהבה ודאגה כלפיה לא הייתי מתערערת ממה שבנות פה רשמו על הערסל ולא הייתי שולחת הודעה לבעלת העסק על התו תקן
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 14:48:47
תעשי לי טובה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:49:23
להגיד לי שאני לא רוצה לקבל עצה זה שגוי אני כן לא רוצה שאף אחת פה תחשוב שהיא חושבת שהיא יכולה להיות אמא יותר טובה ממני ושגם לא תעז
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 14:59:14
זה גם תחליף זה לא צעצוע זה תחליף לידיים ולחום גוף שלך. זה לא עומד בתקן הנכון.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 15:04:33
איפה קנית?? עד איזה משקל זה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 15:06:56
הכוונה היא שלבית שלי זה יהיה נורא… לא יודעת איפה אני ימצא את הילדה עם 2 הנינג׳ות שיש לי בבית חחח
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 15:18:40
גם אני לא הייתי שמה תינוק בערסל הזה יש הרבה דרכים נעימות ולא מסוכנות כדי שהתינוק יהיה רגןע..
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 15:20:10
מה גם שנראה שאין שם אוויר ולמי נוח להיות מכווץ
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 15:23:02
וללי רק אמרה את דעתה... וזאת זכותה זה עירער לך את הביטחון ולכן קצת התעצבנת אבל זה לחלוטין לא אומר שאת אמא לא טובה לפעמים עושים טעיות בלי ידיעה
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 15:23:35
וואי האמת אני אומרת לכם הפסקתי לקרוא באמצע אבל אתן לא משחררות! האמא רשמה שמבחינתה זה בסדר אז שחררו! העיקר אתן רושמות איך אנשים מתערבים אמהות/חמות/שכנות איזה הערות לא מתאימות אתן מקבלות עצבים תראו כמה אתן לא משחררות מתחילת הפוסט יאללה הבנו מסוכן היא בוחרת הכי טוב עבור הילדים שלה כל אמא יודעת מה טוב עבור הילדים שלה תאמינו לי שאף אחת לא תסכן את הילדים שלה סתם ככה! שחררו ממנהה
0 תגובות
6 אהבו
2022-06-10 15:24:54
שכל אחת תעשה מה שטוב לה עם הילד שלה וסעו שלום היא לא מתעללת בה ולא כלום ואמא יודעת הכי טוב מה טוב ונכון לילד שלה! אפשר להעיר פעם אחת ופה זה נגמר אכלתן את המוח ללי רשמת מליון תגובות אני בטוחה שהיא הבינה כל מה שרשמת והחליטה את ההחלטה שלה זהו אין מה לטחון מים
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-10 15:30:02
באמת אתן צריכות להבין מתי עובר הגבול בין לייעץ ללהעיק. הבנו שאתן מלומדות קראתן מחקרים ואתן יודעות הכי טוב לגבי המוצר ואם הוא בטיחותי או לא. האמא הבינה את המסר, הגיבה שהיא יודעת מה היא עושה ומחליטה לשים את הילד שלה שם כי היא מספיק עירנית. אז במקום להמשיך ולהגיב לה שהבת שלה יכולה למות שם פשוט תמשיכו הלאה!
0 תגובות
5 אהבו
2022-06-10 15:31:37
גלי לא הבנתי למה החלטת שקניתי את הערסל בשביל ב ילדה שלי תהיה רגועה? מה הקשר??? מאחלת לך רוגע ושלוות נפש כמו שיש לילדה שלי שהיא רק בת חודש טפו חמסה היא הכי רגועה בארץ. קנייתי את זה נטו בשביל שעשוע. נדנדה שהיה לה פאן ולא הבנתי למה קמת היום על הצד שאת חושבת שאת פסיכולוגית שאת יודעת מה מערער לי את הביטחון ומה לא? התעצבנתי כי יש פה בנות שחושבות שהן יכולות לקרוא לי איך שבא להן ולאחל לילדה שלי דברים שמי שתעז אני יראה לה מאיפה הדג משתין כולל את.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 15:40:42
אני עם ללי, ההגיון הבריא אומר לי לשיים תינוק על משטח ישר במקסימום טרמפולינה מתנדנדת ותמיד בהשגחה כמובן כל אחת תעשה מה שנראה לה לנכון
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 15:43:07
אמא של נינית אני לא מעוניינת להמשיך איתך את השיח אני דיברתי אליך יפה ולכן לא יורדת לרמתך הביטחון שלך התערער ואת יוצאת כאן על כולן שיהיה לך בהצלחה ביי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 15:43:46
להתראות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 16:10:06
אמאלה נראה ממש מלחיץ לשים תינוק בפנים😳
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 16:25:39
היי אמא של נינית היה לי ערסל כזה (לצערי הרב מסרתי אותו לגיסתי כשהבת שלי גדלה קצת..) זה מוצר מדהים וטוב עד גיל 3 חודשים בערך הבת שלי עפה עליו והיתה בו ממש רגועה והיה לה נעים וטוב כמו שכתבת - ברור שזה לא לשנת לילה, ברור שרק בהשגחה וברור שאת יודעת מה את עושה.. הבת שלי כן ישנה שם צהריים בזמן שאני ערה בבית סביבה והכול בסדר! לא צריך להלחץ מנשים שלא מכירות את המוצר ומנסות להלחיץ..
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-10 16:28:03
ויש להם את כל האישורים..
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-10 16:38:08
עוד מישהי יותר מבינה מימני
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 16:45:28
מה שאומר שעל תנפנו ״בתקן״ כי הוא לא נכון
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 17:25:54
https://www.sii.org.il/he/children-toys תקן צעצוע שתבינו שזה לא קרוב להיות תקן לערסל עצוב שאתן מאמינות לזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 18:49:53
ללי חיים חבל על האנרגיות והעצבים שלך ועוד בשבת. שכל אחת תעשה מה שטוב לה ולילד שלה. שבת שלום ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 18:53:31
לולה קשה לי כולן יודעת שאני לא משחררת משהו שקשה לי איתו חח זה עבודה בעניים ! קשה לי שאין צדק 03 36 12 מתקני הרמה ניידים בעלי מושבי ערסל - זה התקן שצריך לערסל אפילו לא תינוקות והוא לא מופיע הם עשו את זה בתור צעצוע משקרים ומרמים גם את מכון התקנים! עצוב לי שיש אנשים כאלו
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 19:46:00
הרגתן את הבחורה, מה יש לכן??? שחררו ממנה קצת. אמרתן את דעתכן, מעולה, מקובל. תדעו מתי לעצור. גם אני הייתי מתעצבנת אם לא הייתן יודעות לשחרר.
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-10 19:58:25
ליתר דיוק את המוצר״ הורגים״ לא אותה חחח קחו את זה קלילות אין מה להתעצבן שיח לגיטמי מתורבת אף אחד לא דיבר עליה האלה על המוצר עצמו בלבד!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 20:09:13
עזבי ללי הכוונה טובה מי שרוצה שתקבל , מי שלא , גם בסדר את , את שלך עשית נשמה ❤️
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 20:17:37
אהובי, לא הבנתי מה הקשר מי שרוצה שתקבל מי שלא… אף אחד לא אמר שהכוונה שלה לא טובה. אבל כולן הבינו את הכוונה ואפשר מתישהו לעצור בהתעקשות. בעיקר שזה הופך ללא נעים למי שמולה.
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-10 20:45:04
פשוט לדעת לשחרר.. זהו.. לילה טוב 🌷
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-10 20:49:56
מסוכן מאוד
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-10 21:32:38
זה מסוכן מה נסגר איתכם
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-12 01:41:14
יאללה הגזמתן היא האמא והיא תחליט מה טוב לילדה שלה!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 07:51:39
מילי משפט שגוי ולא מתאים לכל מקרה אם תהיה אמא שתחליט שכאפה לפני השינה זו הדרך שלה גם תגידי את זה ? אני כמובן לא משווה אבל גם פה זה מצב מסוכן גם לאותו רגע וגם יכול לגרום לנזק עתידי 🥺
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-13 08:09:09
ליר את שמה לב שאת משווה אותה לאמא שנותנת כאפה לילד שלה? לאן הלכתן? תחזרו לקרקע ותפסיקו לדחוף את האף שלכן לכל מקום כאילו אתן יודעות הכי טוב מה נכון. היא החליטה לשים אותה בעריסה הזו כי ראתה שזה הכי נכון עבורה, ובין אם זה מסוכן או בין אם לא זה לא התפקיד שלנו להטיף לה ולדרוש ממנה להוציא משם את הילדה. עם כל הכבוד לדאגה שלכן אתן לא יודעות איפה הגבול. בדיוק כמו שאתן לא רוצות שאף אחת תטיף לכן איך להתנהל עם הילדים שלכן אל תטיפו לנשים אחרות! איזה יופי העיקר כל פוסט שני פה זה על חמה שמתערבת בגידול הילדים אתן לא יותר טובות מחמה שתלטנית שלא יודעת איפה הגבול בין לייעץ ללהתערב ולדחוף את האף איפה שלא צריך. מדאיג אתכן שהיא שמה שם את הילדה? אמרתן לה? יופי. עכשיו זה שלכן בלבד. תשארו אתן עם הדאגה ותתנו לאמא שלה את הספייס כי היא יותר טוב מה נכון עבור הילדים שלה
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-13 08:10:02
כי היא יודעת יותר טוב*
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 08:12:57
אורלי הכי הזוי שגם לא אמרתי שאני אחזיר לשים את הילדה שלי שם סבבה האירו את עיני הבנתי לא רשמתי בשום שלב שאני מתעקשת לתת לילדה שלי להיות שם הילדה שלי היתה שם בול 5 דקות על השעון פעם אחת שאלתי שאלה מתמימות ובנות פה חיות בסרט שהן חושבות שהן יודעות יותר טוב מכולן מה הכי טוב לא יעזור לרשום את מה שאת רושמת כי זה בנות שלא מפנימות לצערי הקדוש ברוך הוא חנן אותך במידות שבהן את יודעת סבלנות מהי ודרך ארץ אבל לצערי לא את כולן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-13 08:18:58
שתקום האמא בכל העולם שתעז להטיל ספק באמהות שלי חלאס נמאסתן! ליר נשמה את חיה בסרט קשה שאת משווה אותי לאמא שמעיפה כאפה לילד שלה וזה לא עוזר שאת רושמת שאת לא משווה כשזה כן מה שאת עושה מטומטמת תיזהרי לך לעשות עלי השוואות כאלה!!!! שמישהי פה תקום תהיה גברת ותזדהה לא מאנונימי חיות בסרט כל אחת שחושבת פה שיודעת להיות אמא יותר טובה ממני מאחלת לכל אחת גרגיר מהאמהות שלי לילדה שלי חבורה של מטומטות משועממות לא פלא שכל אחת תמשיך להתלונן שבעלה מתאכזר אליה או חמתה לא אוהבת אותה לא פלא לא יודעות לשחרר ולהתנהג נורמלי
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-13 08:30:56
נינית הכל בסדר, תתעלמי אני גם מתכננת לקנות את הערסל הזה, ילדים עם גזים חולים על זה לפי מה שהבנתי מהמשפחה כולה. שם אנשים (רופאים וכו) טבעיים ובריאים כאלה וכל היום משתמשים. הרופא משפחה משם הבטיח לקנות לנו לאחרי הלידה בע"ה. את שאר הדברים פשוט לא בודקים, בטוחה שכולן פה משתמשות גם בדברים שפשוט לא בדקו אותם. רק צריך השגחה ואין הבדל בין זה לדברים אחרים כשיש השגחה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:21:27
היי אני עדיין מחכה לתגובה של מכון התקנים לגבי איך הם אישור דבר כזה אבל לא חשוב יש להם תקן 552 שאין מספור כזה 🤷🏼‍♀️מצרפת תמונה מה שמופיע בכלל במכון התקנים 562 בכלל המשכתי עם בדיקות לא בשבילך בשביל ידע אישי רק משתפת הם צריכים תקן שווה לטרמפולינה נדנדה עריסה וכו כדי לשים בכלל שם תינוק צעצוע זה בובה זה מכונית על שלט משחק קופסא לא דברים שמוכך שם תינוק התקן שהם קיבלו זה על מכנאיות ופיזיקלית לביטוחת צעצועים אבל ממש לא עומד בתקן של להניח תינוק שוב הם צריכים תקן כמו מיטת תינוק/טרפולינה זה ביטחותי לתינוק לשות בו לא לשחק בו אני כבר לא אומרת לך מה לעשות שחררתי ממזמן אני לא תוקפת אותך מציינת אני מעצבנת אולי כי שוב אני חחח (הכל נאמר ברגוע ואדישות אז גם ככה לקורא את התגובה ) גם לא מעררת באימהות שלך אני בטוחה שאת אמא מדהימה ולא תעשי שם דבר רע לבת שלך את יכולה לבדוק בעצמך ולבקש הסברים על התקן ולבדוק בגוגל ולבדוק אפילן עם רופא וטיפת חלב כדי להסיר את הספק ושאת אומרת שיש לזה תקן תדגיש תקן לצעצוע ולא תקן כמו של טרפולינה/מיטה וזהו עדיין מחכה לתשובה של המוכן להבין למה המצור קיבל אישור ואיך משתמשים בו בתור צעצוע כי לי זה לא ברור ויעדכן שוב עם לא תרצי אני לא יננד לך בפוסט הזה ויעלה באופן אישי ולא ספציפי עליך כי זה באמת לא קשור עליך האלה למוצר עצמו אני לא נגדך לעולם לא הייתי
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:22:13
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:26:40
סליחה מצויין שם 562 מטושש חחח ראיתי 552
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:42:43
זה תקן לטרמפולינה נגיד שתביני את הבדל זה על אותו עיקרון
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:42:56
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 10:47:31
ללי אם זה כזה חשוב לך תפתחי על פוסט בנפרד בפורטי יאלה די צריך ללמוד לשחרר בחיים זה כבר חולני כפרה
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-13 10:58:35
מימנה שחררתי מנושא לא וכן למה לי לשחרר עם אני לומדת מיזה ידע זה דבר טוב 😜בשבילך חולני בשבילי מסכיל לא אוהבת להשאר בורה בנושאים כאלו חושבים 🧠
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 19:59:03
האמת זה דיי מעניין, יש לך הרבה ידע על תקנים, את יכולה לפתוח נושא חדש ולשלוח קישור לכאן ומי שתרצה תעקוב בכללי אי יותר מידי הסברים על התקנים השונים ומה לשאול שמגיעים לחנות ועל מה להסתכל, אני אישית גם לא נתקלתי בפוסט שמסביר ומרכז טיפים בנושא ואני בטוחה שהרבה אמהות צעירות יתעניינו
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-13 20:37:47
ממש ממש לא עשיתי השוואה זה היה כדי להבהיר לבחורה מעליי שהמשפט שהיא אמרה לא תקף לכל סיטואציה כמו הסיטואציה הזו כל אחד בוחר מה להבין הבנת הנקרא זה נורא חשוב אתן סתם קופצות בראש אבל בסדר כל אחד והיכולת הבנה שלו, לא שופטת חבורה של מטומטמות? זה דרך ארץ? איזו ארץ בדיוק? בקיצור התגובה של הכאפה אל הייתה מיועדת אלייך אלא כתגובה כמו שכתבתי, Just to make a point מה ששלך שלך אם זה גורם לך להתעצבן אולי יש דברים בגו
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-13 20:49:28
קרפ האמת שלמדתי מהפוסט גם כמוך 😜 שהפוסט הזה עלה ישבתי וחקרתי קצת כי כל מה שקשור לתינוק אני אוהבת ללמוד עשיתי מלא טעיות עם הבן שלי ותמיד אני אומרת את זה כאן זה נבע מחסור ידיע עצום וביבלול ענק ככה שאני לא אמא מושלמת ואף לא היה כי תמיד היו טעיות (יש נטיעה לחשוב שאני איזה מתנשאת ומאמא תרזה בגלל הדעות שלי והכי לא ) למדתי שלא כל מה שאומרים לנו הוא נכון אפשר לראות את זה במנשא בפוף ביועץ שינה בפוזוטריפה עם כדר קוצים ואנשי מקצוע לא פחות מי מפורסמים או בגילאים יותר גדולים שגם שם לא חסר ועוד מלא מלא כל הדברים האלה הם אצל כל אמא כמעט ואנשי מקצוע אז אין מה לבדוק פשוט פועלים באופן אוטומטי כי זה לגיטמי וככה כולם אף אחד לא יעשה משהו רע לילד שלו אבל שבודקים מגלים את ההפך ברוב המיקרים היום אני לכל דבר עושה תחקיר לפי שמחליטה לרוב אני פועלת היום מאינסטיקים אבל יש דברים שבהחלט צריך לדעת עכשיו נגיד אני בשלב של ״גיל שנתיים נוראי״ אז מתייעצת מלא ובודקת והגעתי למסקנות שלי דוגמא שהוא נשכב בקניון על הריצפה אני יושבת איתו בגובה העניים מכילה אותו ונותנת התייחסות למה שעובר אליו שחצי אמרו לי פשוט תגידי אני הולכת ותיראי איך הוא מתחיל לרצוץ אחריך או אומרות איזה בושות אתה עושה לי תקום וגם לא רק שאמרו לי ראיתי את זה לבד שהלכתי בקניון וראיתי ילד בוכה על הריצפה ואמא אומרת אני הולכת והוא מתחיל לרוץ אחריה אז זה נוראמלי לחשוב ככה שזה בסדר ועשיתי את זה בפעם הראשונה שזה קרה כי לא הכרתי דרך אחרת אבל אז בדקתי והבנתי אחרת שבודקים ומבינים שזה מגדיל את התסכול שלו וזה אנחנו לא רוצים להגיע יש דרכים נעימות לפתור בלי לבטל את הרגש של הילד סתם דוגמא קטנה ממה שאצלי עכשיו עובר תמיד תמיד לבדוק ולעשות מה שמרגיש לך לנכון כי כל ילד הוא שונה ואי אפשר להשוואת ולא לפועל אחד לאחד למה שראית בטלוויזיה או אצל אמא אקראית כי אנחנו מרגשים אחרת בענין תקנים זה דעה חד משמעית אין אז לא משתמשים היה לא ממזמן את הילד בן השנה שנתקע לו הראש בסורג המיטה לא הייתה בתקן כי התקן הןא 10 סנטימטר כדי למנוע דברים כאלו אי אפשר גם תינוק נולד להכניס שם ראש אז של בן שנה אבל לצערנו הם השתמשו הם יכולו למנוע את האסון הזה עם הם מקפדים על תקן נכון 😢 בקיצור אני ימשיך לחקור ויגיע לתוצאת מסודרת בעניין תקנים ויעלה על זה פוסט מסודר 💖
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-13 21:06:11
ונינית עכשיו קראתי את התגובה האחרונה שלך סתם לקורא את מה שהיה לפני כי התגובות הבאות שלי היו באקראיות ולא ספציפי כבר כמו שרשמתי שמחה שהחלטת לא להחזיר אותה לערסל.. וכל מה שרשמתי לא התכוונתי לפגוע בך ועם פגעתי מתנצלת גם עם החלטת לאשאיר את הערסל זה כבר החלטה שלך..🙄 אין לי כוונה לפגוע באף אמא לעולם! אני לפעמים אולי מגזימה ומעצבנת אבל קצת מתנהגת כמו שאני הייתי רוצה שהיו בשבילי וככה הייתי עושה קצת פחות טעיות זה באמת מהרגש נובע 🥲
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 19:34:15
היי זוכרת שאמרתי לכן ששלחתי למכון התקנים הודעה בבקשה
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-12 19:34:31
.
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-12 19:46:51
אה שחכתי את זה
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 10:46:11
בקיצור מותר לשימוש מגיל 3 ומעלה והם לא בדקו אם זה בטיחותי לתינוקות ופעוטות
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 11:16:47
ללי כל הכבוד לך שבאמת בדקת את הנושא.. מראה כמה אכפתיות ודאגה יש בך
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 11:23:31
אגב קבלו את השיא שלחתי להם היום בבוקר מהר מאוד ענו לי הם ממשיכים לשקר🤦🏼‍♀️ שלחתי הודעה חריפה למכון התקנים עם כל הממצאים שיטפלו בזה
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 11:27:25
😱 איך הם לוקחים את זה על הראש שלהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 12:37:00
חחחח ממש ״מושלמת״ פיצייי הם לא נוראמליים!!! אין לי דרך אחרת להסביר זאת
0 תגובות
1 אהבו
2022-07-13 13:39:17
בסוף מישהו יתבע אותם
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 19:59:47
תשלחי להם צילום מסך ותכתבי- בדרך לתביעה😂
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 20:13:50
אני מוכנה להתלונן עליהם למי פונים? חח רציני
0 תגובות
0 אהבו
2022-07-13 20:21:04
עוד היא מבקשת מימני לא לפרסם את התקן שהיא שלחה לי כי זה מידע פרטי 😂 לא זה הזייה אני עדיין בהלם באמת חסרת מילים שזה לא קורה לי כמו שאתן מכירות חחח שיתפתי כל מי שאני מכירה ולירן צמח יצאה כבר נגדם הסטורי אני כותבת פוסט על זה מחר יעלה אותו כאן אני התלוננתי ושלחתי הודעה למכון התקנים מקווה שהם יעשו את העבודה מי שקוראת מוזמנת לכתוב להם גם שיראו עיניין לציבור
0 תגובות
2 אהבו
2022-07-13 20:22:22
אני שלחתי באינסטגם אולי יש עוד דרכים לציור איתם קשר למי שאין תחפשו 🤷🏼‍♀️
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2024-02-11 18:55:57
אשמח לעזרתכן, אני שבוע 8+2 וניראה לי התקררתי. מה חשוב לדעת/ לעשות לפני שמחמיר?🙏🏼
2 תגובות
0 אהבו
משוערות ספט׳-אוק׳ 2024
2024-02-11 15:48:47
איזה דיכאון. אני מרגישה שאני מאד משמינה ולא בקטע טוב. אני בתחילת שבוע 7, מן הסתם זו לא ההשמנה שבעיניי יפה- לא בטן הריון. אני בל היום עם בחילות ומרגישה שרק פחמימות ריקות עוזרות לי קצת. אני כל היום מ...
9 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-12-30 21:46:38
אמורה ללדת במאי בעזרת ה׳ 😍 מה מזג האוויר מה מלבישים ?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-02-03 20:16:23
בנות דחוף. מחזור אחרון ב24.1 היה למשך שבוע בערך והפסיק לחלוטין, היו ימים יבשים לגמרי עד עכשיו, אני אחרי מקלחת מתנגבת פתאום רואה דם, אמרתי אולי אני הוזה וזה היה על המגבת אבל ניגבתי עם נייר ואכן היה ...
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-01-30 19:52:04
הצילו בנות חייבת עצות הבן שלי דבק אלי ברמות מטורפות ומהרגע שהתחלתי לעבוד (חצי משרה) הוא בכלל צמוד אלי לא הולך אפילו לאבא שלו כמעט ובעלי כבר נעלב מזה ממש גם לסבא וסבתא שלו לא רוצה ללכת ורוצה רק להיו...
4 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-12-12 07:08:57
בדיקת פאפ אחרי לידה תקינה אבל הודגם פפילומה. קרה למישהי?
6 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-08-23 19:01:53
עצבניתתתתת!!! בעלי שבר לי את השאנל איפה אני מוצאת עכשיו הכי זול? מדמואזל… ההורמונים השתוללו התחלתי לבכות כמו מפגרת 😂
22 תגובות
0 אהבו