אמהות
2022-06-06 21:10:41
מבאלי פשוט להפסיק לחסן את הילדה, היא חוסנה חיסונים עד גיל 4 חודשיים. ומגיל חצי שנה באלי פשוט להפסיקקקק ככה מרגיש לי בלב. מה עושים ? קשה לקבל החלטה.
47 תגובות
0 אהבו

תגובות

2022-06-06 21:17:13
מה זה "ככה מרגיש לי בלב" את מסכנת אותה וילדים אחרים
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-06 21:17:52
בהצלחה מאמא
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:20:29
בתור אחת שכן מחסנת את ילדיה אבל מודה יש לי חשש לא מצליחה להבין את המשפט של אנשים מסכנת אותה וילדים אחרים ממש נהיה כפיית חיסונים אם הם מחסונים אז מי בדיוק מסכן את מי
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-06 21:21:58
ממש קשה לי לשמוע על הורים שפשוט מחליטים להפסיק לחסן.. אתם חוסנתם לכל המחלות האלה .. פשוט מוזר לי שלהורים לא אכפת שילדיהם יחלו במחלה שעלולה לסכן אותם.. הרי בשביל מה המציאו חיסונים למחלות האלה .. ועוד יותר מזה לעורר מחלות עבר ולקחת את הסיכון שתדביקו ילדים אחרים שלכי תדעי מה זה יעשה להם שלא נדע. תני לה את המנות עד גיל שנתיים ואז כשתגדל אם לא תרצה להתחסן בביה"ס שלא תתחסן אבל יהיה לה משהו בגוף.
0 תגובות
4 אהבו
2022-06-06 21:23:12
שן, ככה התפרץ מחדש הפוליו עכשיו בגלל הורים חסרי אחריות כאלה!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-06 21:26:41
⁰יש חיסונים שפוגעים בחברה כמו הפוליו וכו ויש חיסונים שפוגעים באינדיבידואל כמו דלקת כרום המח. תעשי מה שלא יפגע באחרים. מי שכן חוסן לפוליו גם נדבקו בשלשולים וכו למה?! אם הורים דואגים לשמור על הילדים שלהם באים אלא שהורסים את זה ..
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:28:36
אגב מה הסיבה אנונימית? כאילו בא לי זו לא סיבה.. מאחורי זה צריך לעמוד מאחורי זה משהו.. סיפור ממקורבים שבגללו החשש? או שבאמת אין לך סיבה וסתם רצית לשמוע מי בעד ומי נגד חיסונים..?
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:40:58
אני מחסנת וגם אני אומרת שהלוואי והיה אפשר לא לחסן. מחסנים נגד מחלות קשות וגם אנחנו חוסנו באותם חיסונים. זה החיים. לא לחסן זה לקחת סיכון מאוד גדול עבור הילדים. קשה לחיות ככה .
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:47:00
נכון חן. על אף שזה לא פשוט. יותר קשה לחיות בדאגה שלא חיסנת ופתאום זה יחזור כמו הפוליו. הרפואה זה מאת ה׳ הם השליחים של הקב״ה. כבחורה מאמינה אני מחסנת. חיסונים זה הרגעים שהלב שלי באמת לא עומד בזה. ה׳ עוזר🙏❤️
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:50:15
אני גם הפסקתי לחסן.. אחרי שנוכחתי לדעת שמשרד הבריאות נתן חיסון נסיוני.. (חיסון הסייביואק.. פתחו גוגל ותקראו על זה.. יש תביעה ייצוגית של הורים שהילדים שלהם נפגעו מהחיסון הזה) ואחרי הקורונה עם כל תופעות הידועות לכולם.. אין לי שום אמון במערכת הזאת. הפוליו זה סתם סיפור מומצא.. כי לא הלך להם עם חיסוני קורונה לילדים.. ועובדה.. בין 3-6 אחוז התחסנו לפוליו ב"מגיפה" החדשה.. כי אף אחד לא מאמין להם. לכי עם הלב שלך.. אבל תקראי קצת לפני.. תעשי ש.ב ורק אז תחליטי.. לא לפי אנשים שהופכים אותך לחסרת אחריות.. כי כולם חוסנו והולם מחסנים וככה זה..
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-06 21:51:46
איזה חיסון זה לירון באיזה גיל
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:53:25
אלו חיסונים שאפילו ההורים שלנו חוסנו בהם.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 21:54:45
את האמת אין לי כח עכשיו לכתוב את הסיפור שהיה לי עם התינוקת שלי. אבל תדעי שכמעט איבדתי אותה בגלל שנדבקה בחיידק שהיה נפוץ בישראל עד שנות ה90 ואז התחילו לחסן נגדו והוא כמעט נכחד והמעט שנשאר ממנו הגיע לצערי לילדה שלי שלא הספיקה להשלים את המנות של החיסון שלו. בשבילך ובשביל הסביבה שלך תמשיכי לחסן, זה ההשתדלות שלנו כהורים. תאמיני לי שאם הגדול שלי לא היה מחוסן והיה נדבק ממנה הייתי הורגת את עצמי. בקיצור תחסכי לעצמך ולילד סבל מטורף.אל תזלזלי. גם אני חשבתי שזה דברים שלא יגיעו אליי אבל בסוף זה הגיע למרות שהילדה אפילו לא בגן ואני בקושי יוצאת איתה...
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 22:02:50
לירון הלם קראתי על זה עכשיו האמת שאני לא מאמינה במערכת מאז הקורנה ועכשיו בכלל מחר נישגת לפנקס לא נולד בשנים האלה אבל לבדוק ולחקור על החיסונים שכן עשה אני כן חיסנתי אותו עד היום והאמת לפני כול חיסון רציתי לבטל ולהפסיק אבל הסביבה השפע הפחד שיקרה משהו הפחידו אותי יותר ולגבי הפולוי זה באמת הזייה לכי תדעי מה דוחפים ועם זה באמת החיסון לפולי עוד קידמו את הגיל פתאום שזה בכלל לא ברור מה הלחץ
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 22:12:53
מסכימה עם שן. הרי אם ילדינו מחוסנים אז למה אנחנו צריכים לחשוש מהלא מחוסנים? למה זה אמור לעניין אותנו בכלל? שואלת כי באמת לא מבינה. אם חיסנו ועדיין הילדים יכולים לחלות קל/קשה אז מה שווים החיסונים?
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-06 22:17:06
אוריה אני אענה לך מהדוגמא של המקרה שלי. כמו שכתבתי הילדה נדבקה בחיידק נדיר שכמעט נכחד הודות לחיסונים ונשאר פה (אומנם בצורה מזערית) אך נשאר בגלל אותם אלו שלא חיסנו. אני כן מחסנת את הילדים אבל יש כל מיני מחלות שהחיסונים נגדם מחולקים למנות(כמו החיידק שהיה לילדה) והגוף מחוסן לגמרי רק בגיל שנה או יותר. וזו הסיבה גם שהיא נדבקה, כי היא לא הספיקה להשלים את המנות.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 22:19:44
אני הבנתי מאחות של טיפת חלב שבגילאים האלו לגוף אין זיכרון חיסוני ולכן מקבלים מנות בכל חודשיים ולא בגלל שזה מגיע במנות. כל אחד אומר משהו אחר וזה ממש מבלבל, יכולה להבין את מי שסקפטי בכל נושא החיסונים.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 22:20:19
ולא בגלל שצריך להשלים את המנה*
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-06 22:23:11
זו לא הסיבה. הגוף לא יודע בגיל הזה לפתח נוגדנים כשכבר חווה מחלה ולא בהקשר לחיסון. בטיפת חלב לא תמיד יודעים מה אומרים, עדיף לשאול רופא שלמד יןתר מהן
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 03:06:40
עצוב מאוד לדעת ולשמוע שיש עוד אנשים חשוכים שלא מחסנים. זה טמטום שלא נתפס
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-07 04:26:10
תקשיבי לעצמך ולאינטואיציה שלך! ולא לאף אחד אחר. תינוק מהרגע שנולד ועד גיל שנתיים מקבל 44 חיסונים!!! כמות בלתי נתפסת של כימיקלים ומתכות כבדות הסטטיסטיקה של האוטזים עומדת על 1:68 ילדים כיום. לפני 30 שנה עמדה על 1:250 מה קרה מה השתנה? פעם היה אולי חצי מכמות החיסונים שיש היום. תמיד אפשר לחסן, בכל גיל, לא חייב בשניה שתינוק נולד והמוח שלו כל כך רגיש ועדיין מתפתח. ביפן מתחילים לחסן רק בגיל 3 . כולנו גילינו את הפרצוף האמיתי של מערכת הבריאות ושל החיסונים אחרי הקורונה אף אחד לא דואג לבריאות שלנו ושל הילדים, הדאגה האמיתית היא לכיס של תעשיית הפארמה והתרופות, החיסונים פוגעים ומחלישים את מערכת החיסון בצורה בלתי רגילה, ככה חברות תרופות דואגות שיהיה לך מנוי אצלם לכל החיים. אף אחת פה לא פרופסורית ולא קרובה לזה, כולן חושבות שחיסון זה זריקת ויטמנים. אם זה מעניין אותך תתחילי לקרוא את הרשימת מרכיבים של כל חיסון, והדילמה שלך תיפתר🙏🏻
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-07 05:41:23
פורטייי איפה נכנס פה חשוכים ? כי אנשים מפחדים קוראין , בודקים אז זה הופך אותם לחשוכים ? או הופך אותם להורים דואגים שרוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלהם? כי שהורה לא מחסן הוא לא לא מחסן בגלל שהוא שונא את הילדים שלו וושל הסביבה הוא לא מחסן כי יש יותר מדי שאלות סביב הנושא נראה ממש מונפץ שפתאום אחרי שלא בצליחו לדחוף לילדים חיסונים של קורונה כי אנשים הצליחו להיות קצת חכמים ולהבין שלמה צריך לחסן במשהן שאיו לו בכלל תחלואה כמו ילדים , פתאום חיסוני פוליו ואף אחד לא מחסן ואין התפרצוץ כמו שאומרים ומנסים להפחיד ושוב אני מחסנת ובאמת באמת שוקלת להפסיק אבל מצד שני גם מפחדת מהצד השני הזוי בעיני שפותחים דוחפים לילדים עוד חיסון הכל הזוי
0 תגובות
3 אהבו
2022-06-07 05:45:28
תפסיקו לחסן. נראה מה המגפה הבאה שתביאו. חובבי מגפות.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 06:47:20
טמטום .
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 06:53:40
מיטל אני אגיד לך מה השתנה ב30 שנה האלה.. ולא מדברת על אוטיזם כי אוטיזם יכול לבוא מכלכך הרבה סיבות. מה שקרה זה שהעולם השתנה , הרבה יותר קרינה פחות תקשורת ילדים גם אם לא נולדו אוטיסטים מפתחים הרבה יותר בעיות תקשורת וקשב ותסכולכתוצאה ממסכים ומהוריםשלא משקיעים מה שלא היה פעם. חינוך אחר הכל אחר. תינוק נולד בלי חיסונים אז מה לעשות שצריך להספיק לתת לו את כל המנות. אחרי גיל שנתיים יש הפוגה מטורפת עד החיסונים האחרים . תינוק קטן בעיני צריך הגנה. נכון אף אחת לא פרופסורית ולא רופאה אבל מדברות את דעתנו האישית כמו שהיא שאלה את דעתנו האישית אף אחד לא זלזל בתחושות שלה ובסופושל דבר תעשה מה שהיא רוצה. זאת הבת שלה. ברגע שפתחה לדיון מן הסתם שכל הדעות יתלהטו
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 07:08:45
דנדוש כל אחת והדעה שלה. אחרי שהגדולה שלי קיבלה את החיסון הפגום של צהבת ועד היום אנחנו אוספים את השברים. אין לי אמון יותר בגורמי הרפואה. ואחרי הקורונה בכלל חיסון מבחינתי זו רולטה רוסית, או שיוצאים מזה ב״שלום״ או שלא. מפחדת יותר מהחיסונים מאשר כל המחלות ביחד יש גם המון מחלות שמחסנים נגדן שהסטטיסטיקה להדבק ולמות מהן היא כמו הסיכוי למות ממכת ברק. אפסית..
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 07:20:50
טוב קוקי נשמה את חיה בסרט תמשיכי לאכול שטיות שמאכילים אותך עם כפית מקווה שטעים לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 07:27:04
ממתי נהיה פשע לחשובבב שונה איף אני גם מאמינה שמי שלא שומר מביא על העולם אסונות אז אני לא קוראת לאנשים חשוכים שלא שומרים תורה מצוות את טממינה במשהו ואני במשהו אחר כפייה חיסונית היא בדיוק כמו כפייה חיסונית ואפילו יותר גרוע!
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 07:39:34
בוודאי מיטל בגלל זה שאלתי אותה מה הסיבה שעומדת מאחורי ה"בא לי".. ברור לי שכשחווים באופן אישי ואפילו למקורבים צורת המחשבה משתנה ... היא לא ענתה
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 08:24:41
יאו כמה בורות!! חיסון שעושה אוטיזם?? אוטיזם זה תסמונת גנטית מולדת. האבחנה שלה היא מאוחרת והסיבה שישנה עליה בשנים האחרונות היא המודעות והרחבת הספקטרום, היום כל הפרעת תקשורת הכי מזערית מתוייגת כאוטיזם. אז חלאס עם החוסר ידע, הקיר יותר חכם מכן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 08:25:32
תגדלו מוח
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 08:28:18
קוקיייי הצורת התבטאות שלך נראית בדיוק כמו החוסר מוח שאת מדברת עליו חבל להוציא אוויר על קיר שמפנים יותר ממך בהצלחה מותק תחסני את מי שבאלך את ילדיי אני אחליט אם לחסן או לא אחלה יום
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 10:02:12
לפחות אל תחסני תחת הגנה אדאולוגית של טמטום ולא תחת הפצת בורות וחוסר ידע מסוכן.
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 10:03:25
בעינייך כפרה לא בעיני אני אפיץ מה באלי ואת מוזמנת פשוט לא לקרוא אם זה צורם לך
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 10:06:55
אני מגיבה רק כי למען נשים שקוראות ומאמינות לטמטום שלך אז לפחות שיראו גם את המציאות כפי שהיא. ומי שיש לי טיפה חשיבה עצמאית תדע כבר מי צודקת ומי טיפשה.
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 10:13:11
טוב נשמה הרבה בריאות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 10:35:32
מיטל יש מחלות שהסטטיסטיקה להדבק ולמות היא אפסית אבל בסופו של דבר קיימת (הודות ללא מחסנים אגב) ואף אחד לא יודע אם יבוא ומתי איך אפשר לקחת את הסיכון שהאחוז המזערי הזה לא יפגע בנו? זה על חשבון הילדים! שלנו!
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 10:49:24
אבישג זה כי זה מה שאומרים לך וירוסים היו ותמיד יהיו יש גם סטסטיקה שהחיסוניפ פוגעים שוב לא מדברת בתור מתנגדת להפך מדברת בתוך אחת שמפחדת משני הקצוות ומותר להשמיע את זה גם כי יש סיכונים בשניהם
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 11:12:54
שן תקשיבי הבן של שכנה לי נדבק בגיל חודשיים וחצי בדרקת כרום המוח והיה מורדם מונשם בגלל זה חודש.. וזה עוד לא חיסון שהוא בגדר "חיסוני חובה" .. אני מהחרדה שלא נדע חיסנתי.. באמת שאנחנו עושים הרבה דברים מהחרדות שלנו השאלה באמת כמה אנחנו רוצים לקחת את הסיכון.. הויכוח הזה של חיסונים זה כמו שתגידי כואב הראש מישהי בעד כדור ומישהי בעד לתת לגוף להתמודד. זה בול אותו דבר מבחינת רעיון. ברור שהמשקל שונה אבל בתכלס זה הקונספט
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 11:49:30
מסכימה איתך דנדוש אני בעצמי בדילמה הזאת אני פשוט מתעצבנת מזה שמסתימים פיות ואומרים לאנשים שהרגשות והפחדים שלהם הם לא לגטימיים ושהם סתם פןגעים באנשים אחרים וחסרי אחריות שזה לא נכון ! וזה פשוט מכעיס אותי לשמוע את זה אני לא מפחדת שיגידו עלי מתנגדת חיסונים או ווטאבר אני אעשה בשביל ילדי את הכי טוב ומותר לנו כהורים לחשוב ולעשית את מה שאנו חושבים שהכי טוב לילדינו הסתימת פיות הזאת מרגישה ממש כמו כפייה
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 11:50:01
אבל שן אי אפשר להשוות את אחוז המקרים שאנשים ניזוקו ממחלות לאחוז המקרים שאנשים ניזוקו מחיסונים. אם אתם כבר בקטע של לקרוא ולדעת אז תקראי כמה המחלות האלה היו נפוצות וקטלניות ומשהומצא החיסון הן אפסיות
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 11:51:17
אבישג את רואה את מי שנפגע מהמחלה כי מפרסמים ומדווחים על זה אבל מי שנפגע מחיסונים לא מדווחים ושוב אני לא יודעת לא חקרתי מספיק בנושא מהפחד שזה יכניס בי ספקות וחרדות על למה חיסנתי אבל יש יש הרבה סיפורים על פגיעות מחיסונים שוב אני לא יודעת מה נכון לא נכון אמרתי את דעתי שאני פוחדת משניהם וכרגע אני מחסנת מה יהיה הלאה אני לא יודעת
0 תגובות
2 אהבו
2022-06-07 11:51:58
אני לא כועסת על אדם שמחסן ולא כןעסת על אדם שלא מחסן זכותו של כל אדם להחליט מה להכניס לגוף שלא או לילדים שלו
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 12:01:14
אבן שן תכלס היום אנחנו בעידן שהכל דיגיטלי והיד קלה על המקלדת. תרבות השיימינג לא מביישת היום .. כשקורה משהו תאמיני לי ששומעים עליו במדיה אז דווקא מי שבאמת נפגע מחיסונים אולי לא תשמעי במהדורת החדשות אבל תוכלי לראות פוסטים בנושא
0 תגובות
0 אהבו
2022-06-07 12:18:13
דנדוש הבעיה ש״משתקים״ אותם הופכים אתם לשקרנים למפיצי מחלות קוטלים אותם בכול דבר אפשרית את עדיין לא יודעת למה להאמין גם אני כמו שן לא יודעת למה להאמין
0 תגובות
1 אהבו
2022-06-07 12:31:56
בדיוק ללי זאת המחשבה שלי
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

התפתחות התינוק
2024-03-18 07:39:28
שיעורי שחיה לתינוקות מאיזה גיל מומלץ?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-11-07 17:13:58
מתי מתחיל חודש תשיעי איזה שבוע?
7 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2023-05-27 15:32:31
שבוע הבא יש לי סקירת מערכות מוקדמת-שבוע 14. הרופא יראה בבירור את מין העובר?
4 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2023-04-09 18:51:36
בנות התמיסה של העמסת סוכר 100 מבחינת הטעם זה כמו של ה 50? רק כפול?או שזה יותר מרוכז?
2 תגובות
0 אהבו
אוכל
2022-11-17 13:27:35
טורט שוקולד לכבוד שבת קודש ❤️ איזה ריחחחחח
7 תגובות
9 אהבו
אמהות
2022-10-31 16:17:40
הבן שלי בן 5 חודשים אפשרי להתחיל טעימות?שאלתי את הרופאה היא אמרה בגיל חצי שנה,אבל מרגיש לי כאילו הוא כבר משתעמם מהתמ״ל
8 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-06-21 11:54:26
בנות שאלה למי שיש סייבקס מיוס 2 רק אצלי נראה לי שהשלדה לא הכי יציבה כיאלו שהאמבטיה מורכבת אז כזה שמזיזים כיאלו זה זז השלדה
1 תגובות
0 אהבו