הריון ולידה
2022-04-05 04:30:10
הטרדה או שאני מגזימה? יודעת שזה סובייקטיבי, וזה לפי מה שאני הרגשתי בסיטואציה, אבל בכל זאת חשוב לי לדעת האם מקובל או סביר. אני בחודש 8 בטן גדולה.. באתי עם שמלה לעבודה. אחד העובדים מבוגר (65) אמר לי וואי איזה יפה לך, הכי סקסי זה גוף של אישה בהריון והניח עלי יד על הכתף כמו חיבוק .. לא היה לי נח בגלל
57 תגובות
2 אהבו

תגובות

2022-04-05 04:34:35
אני אגיד שהגבול דק, יש משהו בדור הזה של הגברים בגיל שציינת שככה הם מתנהגים בלי להבין שזה לא מקובל יותר. אני אישית מסכימה איתך, ואם הרגשת מוטרדת אז אין פה וויכוח. בעיני בפעם הבאה שזה קורה להגיד לו.
0 תגובות
6 אהבו
2022-04-05 04:37:02
אותי זה היה מאוד מטריד
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 04:38:05
חושבת שהגבול עבר בדיוק בין ה"יפה לך" ל"הכי סקסי".. אם היה אומר רק יפה היה יותר מחמיא ופחות מטריד
0 תגובות
10 אהבו
2022-04-05 04:38:37
מסכימה עם מישמיש🌼 מצד אחד, זה דור וגיל כזה שלא תמיד יודעים את הגבול, מצד שני זו ההרגשה שלך. בהחלט לא נעים..
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 04:44:13
לדעתי זה מאוד תלוי כמו ששומעים פה על גברים צעירים שלא מתייחסים יפה לנשים בהריון הגברים המבוגרים גדלו בעולם אחר בלתת לאישה בהריון להרגיש טוב עם עצמה אבל זה תלוי באיך בוא מתנהג בד"כ האם זה מתאים להתנהגות הרגילה שלו מצד שני את מכירה אותו ואם זה נתן לך להרגיש לא נעים כנראה שהחוש השישי שלך אומר לך משהו כי את מכירה את ההתנהגות הרגילה שלו
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 04:44:46
תודה בנות. אציין שאני דתיה, עם כיסוי ראש ושומרת נגיעה.. והוא יודע את זה.. מבחינת הראש אני פתוחה ולא מוטרדת מכך דבר (חזרתי בתשובה) אבל הוא מכיר אותי היום כדתיה
0 תגובות
6 אהבו
2022-04-05 04:49:42
מטריד.
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 05:03:33
אוי ואבוי! מטריד ועוד איך!!!! במיוחד עכשיו שציינת שאת דתיה והוא יודע את זה! גם אם היית חילונית זה ללא ספק מטריד, חד משמעית בעייני. דוחה. איך גברים מרגשים לעצמם איך???
0 תגובות
3 אהבו
2022-04-05 05:04:51
את הולכת לעשות משהו לגביי זה?
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 05:11:36
מטריד
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 05:26:23
איכ מטריד ומזעזע בעיניי
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 05:39:34
לא מטריד בעיניי בשום צורה הוא בגיל של אבא שלי וזה דור אחר… אבל אי אפשר להתווכח עם הרגשה הרגשת מה שהרגשת
0 תגובות
3 אהבו
2022-04-05 05:45:02
יש היום הרבה מודעות לשמירת נגיעה מנשים דתיות, אם הוא הרשה לעצמו כנראה באמת נדלק וזה הטרדה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 07:39:03
זה נשמע סוטה ברמות קשות אבל יש אנשים לא חכמים במיוחד בעולם שלנו אולי הוא רק ניסה לך להרגיש טוב עם עצמך בכל מקרה, גם אני במקומך הייתי מרגישה מוטרדת..
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 07:53:11
בעיני זה ממש מטריד.. ואוי ואבוי למי שיעיז לדבר אלי ככה ובטח לא לגעת בי.. 😠
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 11:30:58
תודה בנות פשוט קפאתי לא ידעתי מה לומר
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 11:39:05
בעיניי זו לא הטרדה... בעיניי הטרדה זה כשאת מבקשת שיפסיק להתבטא בצורה כזו כי זה מפריע לך ואם ימשיך בכל זאת אז בהחלט זו הטרדה , כי ביקשת והוא ממשיך.. ואם זה היה חד פעמי אז לא הייתי מרגישה שזה הטרדה.. זה היה אולי קצת מוזר לי מצד אחד .. ומצד שני הייתי מבינה שאולי ניסה להחמיא לי וזה פשוט יצא לו ככה.. אבל אם זה היה חוזר על עצמו שוב ומרגישה מוטרדת מיזה הייתי מבקשת שיפסיק, אם לא מפסיק אחרי שביקשת אז בהחלט זו הטרדה לכל דבר. אבל בעיניי כרגע לפחות זו עדיין לא הטרדה. וכמובן שגם עכשיו אם הרגשת עם זה לא בסדר את יכולה לבקש ממנו כבר מעכשיו שלא התבטא במילים כאלה כי זה לא נוח לך וכמובן שאם את שומרת נגיעה אז לבקש שלא יניח עלייך יד גם אם זה רק על הכתף. אבל במקומך בנתיים הייתי מניחה לזה, אולי פשוט זה היה חד פעמי כי באמת רצה להחמיא לך ויצא לו קצת עקום..
0 תגובות
2 אהבו
2022-04-05 11:40:48
להגיד למישהי דתיה עם כיסוי ראש "הכי סקסי זה גוף של אישה בהריון" זה לא הטרדה????מה הוא בכלל אומר לה את המילה סקסי?! ככ לא מתאים ולא לעניין!!!
0 תגובות
5 אהבו
2022-04-05 11:41:15
גם לחילונית,כן? אבל על אחת כמה וכמה לדתייה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 11:48:25
ואני לא חושבת שאחד למנהל או משהו כי אולי לא הייתה לו כוונה ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו הוא מבוגר, אבל עדיין לא מרגישה בנח
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 11:48:32
שאגיד
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 11:51:54
שירי , בעיניי לפחות זו לא הטרדה.. בטח שלא מבן אדם בן 65.. ובעיקר שהוא לא אמר לה את זה ישירות אליה.. היה מטריד בהחלט אם היה אומר לה ישירות שהגוף שלה סקסי כשהיא בהריון.. אבל הוא אמר לה את זה בכלליות. אני מבינה שהיא דתיה..אבל לא כולם יודעים שאסור להחמיא לדתיה.. ואולי הרגיש שמותר לו כי מכירים בעבודה.. בכל אופן , זו דעתי לפחות.. לא הייתי מתרגשת מיזה כל עוד זה היה חד פעמי . ואם לומר את האמת, דעתי בנושא הזה בכלליות זה שהיום כמעט אף אחד לא יכול להחמיא לאף אחת..כי כל אחת לוקחת את זה לכיוון של הטרדה. אני מבינה שיש היום המון מקרים וצריך להיזהר. אבל לא כל אדם שמחמיא לבחורה צריך להחשיב את זה כהטרדה. יש אנשים שבאמת מחמיאים מכל הלב ואולי בסך הכל רצה לתת לה הרגשה טובה . אולי המילה סקסית פחות מתאימה אבל כנראה שהוא לא מתבייש לומר זאת וגם לא חשב שהיא תיקח את זה למקום כזה.. וההנחת יד..זה נישמע לי יותר כתפיחת עידוד .. בכל אופן זו דעתי . והכי חשוב מה הייתה ההרגשה שלה.בסיטואציה הזו.. אבל אם היא תנסה לחשוב פחות על סוג של הטרדה היא תוכל להבין שכל עוד זה היה חד פעמי יכול להיות שזה היה מכוונה טובה ולא מכוונה של הטרדה.. יכול להיות שהוא בעצמו אחר כך הבין שישתמש במילה פחות מתאימה לדתיה.. וכמובן כמובן כל עוד זה לא חוזר על עצמו ..
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 11:59:04
אאא אני ממש מסכימה עם כל מילה
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 12:01:26
אני ממש לא מסכימה עם אף מילה, אבל בסדר
0 תגובות
2 אהבו
2022-04-05 12:09:50
כמעט כולם יודעים שלא נוגעים באישה דתייה עם כיסוי ולא שמים יד לחיבוק
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:12:33
בדרכ נשים חרדיות משדרות ריחוק ממגע ככה שאם מישהו נוגע זה מאוד מוזר
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:13:02
כמו שלא תיגעי באיזה מפקח זה דיסטנס כזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:22:06
אאא, זה שהוא בן 65 , אז מה?? תאמיני לי הם הכי מטרידים בגיל הזה, זה ממש ממש לא כזה "מבוגר"
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:24:43
אבא שלי בגיל הזה וזה ממש לא נכון פשוט אנחנו היום מפרשות את הסגנון של הדור הזה כהטרדה ככה הם
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:26:26
אמירה לא במקום.
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:33:55
שורה תחתונה אם כותבת הפוסט הרגישה מוטרדת בכל צורה שהיא והנגיעה בתוספת האמירה גרמה לה לאי נוחות זה העיקר. יש כאלה שלא יתייחסו לזה כמשהו מטריד ויש שכן. אנחנו אנשים שונים מתרבויות שונות שגדלו בחברות שונות והגיוני שלאחת המילה סקסית תחמיא ולאחרת תרגיש לא במקום וזה בסדר, צריך פשוט ללמוד לא להתבייש ולהגיד מתי שזה מפריע.
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 12:47:21
מסכימה עם מישמיש הגבול דק אבל צריך גם לדעת לקבל מחמאות בטוב אני לא הייתי מתרגשת ממנו, הוא אולי מרגיש שיש ביניכם קרבה ואז זה משתמע אחרת..
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 12:48:59
אני לא מתווכחת לרגע לגבי ההרגשה של כותבת הפוסט. אם היא הרגישה שזה לא במקום אז זה לא במקום וזכותה. אבל זה שזה הפריע לה לא אומר שהכוונה שלו הייתה להטריד. ואם באמת הכוונה שלו הייתה טובה , זה לא יפה להתלונן עליו ולהוציא עליו שם של מטריד כשהוא לא באמת כזה. היא פשוט יכולה לגשת אליו ולבקש ממנו שלא יחזור על זה שנית כי זה לא נעים לה שידבר איתה בצורה כזו וגם שלא יגע בה בשום צורה כי היא דתיה וכו'.. ככה שאם זה יחזור על עצמו אחרי שהיא ביקשה היא אכן תוכל להתלונן על זה כהטרדה כי היא ביקשה ממנו והוא לא הפסיק! אבל כרגע לדעתי האישית זו ממש לא הטרדה וללכת להתלונן על זה בפני גורמים אחרים שזה לא הוא אישית ולהוציא אותו כאחד שמטריד זה לא מעשה נכון בכלל!!
0 תגובות
2 אהבו
2022-04-05 12:56:48
אני גם חושבת שלפני שמתלוננים לגורמים גבוהים צריך להגיד אם משהו לא נעים, בגבולות מה שקרה כן? אם זה מקרים חמורים מיד להתלונן!!
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 12:57:37
שירי, אני יודעת שיש המון מבוגרים בגילאים האלה שהם מטרידים צעירות. אבל יש גם המון מבוגרים בגילאים האלה שהם מדברים איך שהם למדו לדבר כל החיים, בגיל הזה אי אפשר לחנך אותם.. בגיל הזה המבוגרים בדרך כלל מדברים בחופשיות יתרה ולא כל כך חושבים אם זה נכון או לא .. הדורות משתנים ומה שהיה פעם זה לא מה שהיום.. זה כמו שהיום לדור שלנו יש צורת דיבור או פתיחות מסויימת וכשניהיה מבוגרים זה יראה מוזר לדור הצעיר ואולי לא נכון מבחינתם..והם יהיו יכולים להתלונן על איך שגדלנו ? על ההרגלים שלנו? ובלי קשר לכל אדם יש את האופי שלו, יש אנשים ביישנים שיתביישו בכלל להחמיא גם בצורה הכי עדינה ויש כאלה שהם לא ביישנים והמילה סקסית אצלם זה מילה שיוצאת להם מהפה ביום יום.. כמו שיש כאלה שכל מילה שניה שלהם זה קללה , החברים יודעים שזה הסיגנון דיבור שלהם אבל מישהו אחר לא יבין למה הוא מדבר בצורה כזו. לכן לא צריך ישר לקפוץ למסקנות, כל אדם הוא שונה, מחונך בצורה שונה ולא כל מה שניראה שלא מתאים לנו אומר שהוא לא בסדר. ככה שכנראה בשבילו בן ה65 הזה להחמיא לאישה בהריון זה נכון , ולומר את מה שאמר אולי בשבילו זה בסדר גמור. בישבילה לא ולכן היא יכולה לומר לו את זה שזה לא מתאים לה שיפנה אליה ככה, אבל מיפה ועד לעשוץ אותו מטריד ....
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 13:45:39
תלוי מה היחסים בינכם.. יש לי משהו בעבודה בן 63 שאין לי בעיה שהוא מחבק אותי ואנחנו הכי חברים בעולם ! אבל שוב תלוי מסוג היחסים בינכן…
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 13:49:06
איכ הכי הטרדה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-05 13:51:26
אאא, לרוב לא מגיבים בהטרדות.... לרוב קופאים. לכן שינו את החוק.
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-05 18:23:29
אם יש לו טיפת שכל בראש הוא היה יודע מלכתחילה לא לדבר ככה לאישה דתיה , גם אם בשבילו "סקסי" זאת מילה שהוא משתמש בה באופן קבוע ביום יום. אפילו נער היה מצליח להבין את זה לבד, רק על ידי זה שהוא רואה מולו אישה דתיה עם כיסוי ראש... לא צריך להיות גאון כדיי לסנן את מה שיוצא לך מהפה, כמו שלא היה מדבר בצורה מסויימת מול הבוס שלו וכו וכו . לכן האיש הזה נשמע לי חרמן ומטרידן
0 תגובות
3 אהבו
2022-04-05 18:25:08
מטומטם וחסר טאקט
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-06 02:19:38
יש אנשים בעיקר בגילאים האלה שלא מפרשים סקסי כמונו ובעיניהם זה פשוט מילה נרדפת למחמיא צריך להכיר את הבן אדם שאמר אנחנו לא יכולות לדעת אם זה מישהו שאני ביחסים טובים איתו והיה אומר לא היה מפריע לי המילה הזאת היא לא מוקצה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-06 02:20:51
אוקיי עכשיו ראיתי שאת עם כיסוי ראש אז לא לעניין בכלל דבע כזה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-06 12:50:04
חייבת להגיד לאור כל התגובות פה שאומרות על אישה עם כיסוי ראש... מבינה את הכוונה שאישה עם כיסוי צנועה וכו אבל מה הקטע? מישהי בלי כיסוי ראש זה כן בסדר להטריד אותה? לא מבינה את זה
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-06 15:19:40
בתור אישה דתייה חילונים נגיד מקפידים לא לקלל לידי. כל מיני מילים שאולי לך יראו לא כזה ביג דיל, מבחינתי זה ממש לא לגיטימי... מניחה שאת כן רגילה שמקללים לידך (לא אותך.. סגנון דיבור בוטה) כנל כמעט כל גבר חילוני יודע לא לגעת בי, גם לא נגיעה של נגיד לקרוא לי בכתף כזה בקטנה גם לא להושיט יד ללחוץ.. יש דיסטנס מראש הרבה יותר גדול בין גברים לנשים אצל דתיים... אז אם מישהו שובר את הדיסטנס הזה זה מראש מוזר ומטריד... גם אם זה לגעת בכתף.... בטח אם הוא משתמש במילה "סקסי" שזה משהו שגם לא לגיטימי להגיד לידי גם אם יגידו את זה על תמונה של מישהי מפורסמת נגיד....
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-06 17:44:54
סיוון זה לא בסדר להטריד ממש לא פשוט יש דברים שבעיניי לא יחשבו הטרדה לאישה חילונית( תלוי ביחסים בין העובדים) ולאישה דתיה כן יחשב הטרדה מה לעשות יש הבדל זה עולמות אחרים
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-06 18:31:03
בדיוק מה שליטל וליר כתבו. וגם, יש קודים התנהגותיים בחברה ..זה בסיסי. מי שלא קולט את הקודים האלה או שהוא עם בעית תקשורת כלשהי או שהוא שם פס על הקודים ועושה מה בז** שלו , גם כשזה נחשב כהטרדה ובא על חשבון פגיעה באחר, למשל- גבר שמרשה לעצמו לחצות את הגבול עם אישה ולגעת בה/לדבר אליה איך שבא לו בלי להתחשב בה
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-07 09:03:10
ליטל איזה שטויות.. בגלל שאני חילונית אני רגילה לשמוע קללות? מה מספרים לכן על חילונים? שאנחנו חבורה של בבונים שמקללים ונוגעים אחד בשניה כל היום?
0 תגובות
1 אהבו
2022-04-07 09:04:10
אני חילונית גמורה ואם מישהו היה אומר לי משהו כזה היה מאודדדד מטריד אותי. אין קשר בין הדברים, חילוניות הן לא טרף ודתיות הן מוגנות...
0 תגובות
2 אהבו
2022-04-07 11:13:32
לגמרי
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-07 11:58:14
לא יודעת איך את, אבל יש לי חברים חילונים, ותמיד כשמגיע מישהו חדש הם ישר כזה, לא לקלל לידה, כן? וכאלה... אז אולי יש לי חברים חילונים פושטקים, אבל זה מה שאני מכירה.. חחח 🤭 וכנל לגבי לחיצת יד, כמה פעמים יצא לי שהושיטו לי יד ללחוץ ואז מישהו אמר "מה נסגר איתך, היא דתייה היא לא נוגעת בבנים" (או משהו בסגנון..חח) לא מדברת אפילו על חיבוק.... נטו ללחוץ יד, לא לגיטימי מבחינתי....
0 תגובות
0 אהבו
2022-04-07 13:03:44
יש חילונים שישמעו חצי קללה יתחילו להאדים ולעומת זאת יש דתיים שמקללים... יש חילונים שהם הכי חננות שיש ויש אנסים.. כנל אצל דתיים. זה עיניין של אופי. אני לא חושבת שזה שאני הולכת עם מכנסיים ובלי כיסוי ראש זה לא נורא אם איזה זקן בן 60 יקרא לי סקסית ויגע בי
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

משוערות נוב׳-דצמ׳ 2024
2024-03-24 18:40:01
שבוע 8, ירדה לי הנפיחות.. הגיוני?
5 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2024-02-28 20:11:38
שבוע 11 הפסיקו לי הבחילות העייפות פתאום אני אנרגטית לא אומר משהו על ההריון נכון? רק עוד שבוע הסקירה אני בלחץ
2 תגובות
0 אהבו
משוערות יולי-אוג׳ 2024
2023-12-12 10:53:13
בטא 170!!!! איזה כיף יאללה הריון שני התרגשות שיאאא מאחלת לכולם הריון ארוך ומשעמם וידיים מלאות איזה כיףףףף עאאהה 🥳😊🙌
5 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2022-08-15 20:27:31
שומעותתתת באלי פלאפלללללל!!!!!😣😣😣
13 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-08-01 08:11:56
היי, הייתי בביקורת עכשיו בהריון בסיכון. הרופאה אמרה לי שהיא רואה פעילות רחמית וצירים. אבל אני לא מרגישה כלום, האם יכול להיות שלא מרגישים?
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-02-24 11:52:56
מישהי חוותה נפיחות בידיים ורגליים וכאבים בברכיים בעקבות נטילת סרזט?
0 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2022-01-17 09:44:20
התינוק שלי בן שבעה וחצי חודשים ואני מרגישה שאני פשוט לא נהנת ממנו ומהאמהות הוא יפה וחכם ומתוק ויש לו חיוך כובש אבל קשה לי. מהרגע שהוא נולד החיים השתנו וכל ההתנהלות בלחץ, בבאלגן רפלוקס, רגישות לחלב...
8 תגובות
0 אהבו